[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:20
swoutr schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:22:
ipv de zoveelste bugfested, om microtransactie draaiende pay to win game.
Iedereen mag vinden van de game wat die wil hoor, en ik kan mij prima vinden in de negatieve reviews over de slechte AI of de herhalende missies. Maar bugs ben ik nog nauwelijks tegen gekomen. En pay to win? Hoe dan? Microtransacties betekent niet per definitie dat een game pay to win is. De reviewer van IGN vat het wat dat betreft prima samen.

In my now 30 hours playing, I've completely ignored the store and have never once been prompted or tempted to purchase anything. So far, there's literally no need to buy anything in Breakpoint – by default the leveling pace is generous, the weapon blueprints and attachments can be found easily in the world, and even if you spent real money to buy a stupidly strong gun instead of finding it the old-fashioned way it would only be useful to kill AI soldiers faster. You’d achieve effectively the same thing for free by simply playing on easy mode.

Does that make it pay-to-win? Only if you’re concerned about other people killing the AI easier than you can. There is a PvP mode, Ghost War, but all the money in the world won’t help you there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Deze game is geen pay-to-win. Hoeveel Youtubers ook lopen te schuimbekken en hoeveel nablaters dat ook overal lopen te posten verandert daar niets aan.

Kwam er gisteren achter dat je skill points niet alleen met XP kan verdienen maar dat ze ook op te rapen zijn in de diverse strongholds. Uiteraard zijn die allemaal 150+ of 200+. Maar met een level 60 sharpshooter is dat best te doen als je één voor één de vijanden headshot en je Armor Buster gebruikt voor evt. drones. Heb er zo al een stuk of zes verzameld.

Met level 65 ook een level 220 Behemoth uitgeschakeld met de HTI. Duurt ff, maar zolang je maar blijft verplaatsen en zijn weak points blijft raken gaat hij echt wel kapot. :D Veel XP van ook.

Misschien toch maar eens die eindbaas gaan proberen, die is nl. 'maar' 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:21
Het zal vast aan mij liggen maar persoonlijk krijg ik totaal niet hetzelfde gevoel als in Wildlands. De wereld is vrij eentonig en het stikt Echt overal van de enemy’s. Je kunt op een weg nog geen paar honderd meter rijden om ze alweer tegen te komen. Nadruk ligt erg op het looten. Daarnaast zit het menu echt onoverzichtelijk in elkaar. Komende dagen misschien nog een poging wagen maar ik wordt er tot nu toe niet echt warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:47

Martinspire

Awesomeness

NLxAROSA schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:45:
en je Armor Buster gebruikt voor evt. drones
Wat is dat?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Class Technique van de Sharpshooter. Drie armor penetatring rounds met extra damage en velocity. In combinatie met een Sniper Rifle (bv de HTI) die al extra damage doet en dan nog twee perks met extra damage tegen drones gaan ze zo om.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1261290

Game scoort geweldig goed! chapeau ubisoft, bijna knap om series zo te verne*ken. Ben blij als cyberpunk om de hoek komt kijken. Ontwikkelaars die daadwerkelijk een goeie game af willen leveren ipv de zoveelste bugfested, om microtransactie draaiende pay to win game. Belachelijk als jeje beseft dat je gewoon 60 euro neerteld voor een game.

AAA titels hebben tegenwoordig precies dezelfde insteek als F2P mobile games, prima dat dit gebeurd bij een f2p mobile game, maar bij dit soort games? Blij dat de reviews zo verschrikkelijk laag uitkomen. Ik hoop dat ze het hard gaan voelen.
Wat maakt het uit?
Ok game heeft wat microtransactions.
Die zijn echter:
Pay to play (game kopen) en vervolgens
Pay to not play (want je wilt iets liever kopen dan unlocken).
Wat boeit dat? Ik heb zo’n beetje alle guns en heb er 20 uur in zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mooie game tot nu toe, vermaak me er prima mee, menu is idd wat onoverzichtelijk, 2 bugjes tot nu toe meegemaakt, zonnebril gekocht (ingame currency uiteraard) en die is nergens terug te vinden, en ik moet elke keer na het opnieuw opstarten weer opnieuw kiezen voor resolutie mode (xbox)

Knalt lekker weg imo tot op heden.

Voor mijn oude botten ook vrij pittig, was begonnen op advanced maar ff terug gezet naar regular tot ik er iets beter in kom :+

[ Voor 16% gewijzigd door Sipio op 05-10-2019 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Tip: als je snel skill points wil zoek dan de Behemoth defense areas op. Liggen er meestal 2 (soms 1) en je kunt ze over het algemeen zonder één schot te lossen pakken. Ze bewaken meestal zo'n toren en daar kun je prima omheen lopen om te zorgen dat je nooit een line of sight hebt. Uiteindelijk horen ze je wel (worden geel), maar je kan gewoon die skill points en de blueprint pakken en dan weg fast travelen. Maakt niet uit wat jouw level is en die van de Behemoths, werkt altijd prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-05 10:38
Tijdje gespeeld nu. Vind het leuk. Free roam, af en toe een missie tussendoor, vermaak mij prima.

Gisteren met level 30 een Behemoth level 200 neergehaald. Er is helaas niet veel uitdaging aan: het gedrag van die dingen is voorspelbaar en iedere keer hetzelfde... komt neer op hoe goed je uit de buurt kan blijven en hoeveel munitie je hebt. Eerste keer was leuk, tweede keer was al routine. Beetje jammer. Het zou leuker zijn al er wat variatie in zat (zoals de olifanten in Assassin's Creed Origins, naar dan zonder geforceerde arena). Misschien komt dat nog, maar ik denk van niet. Andere drones niet veel ervaring mee (Murmurs zijn @#$@#$ irritant).

Microtransactions... mja, Ubisoft heeft die al jaren, ook de time savers e.d. Ik heb persoonlijk nog nooit het gevoel gehad dat ze noodzakelijk zijn om 'de grind' te verminderen (heb bijna alles van Ubi gespeeld). Ik vind wel dat het bij Breakpoint er erg veel zijn; het is goed dat er wat tegengas wordt gegeven, ik hoop dat Ubisoft er van leert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42

Wildfire

Joy to the world!

Ziezo, al met al ca. 13 à 15 uur gespeeld tot nu toe. Heb me nog amper met de hoofdmissie bemoeid, zit nu op XP 14 met level 70 gear. Meteen aan het begin van de game met een gevonden sniper rifle een paar level 150 gastjes om zeep geholpen. Werkt prima, ongeacht het niveau van de tegenstander, een headshot is altijd een kill shot. :+

Ik vermaak me prima, maar ik moet wel zeggen: er is zoveel te doen dat ik hier wel meer dan 200 uur in ga steken (da's de tijd die ik aan Wildlands besteedde). Tenzij ik me meer tot de hoofdmissie ga beperken, dan zal het wat vlotter gaan. :P

Ik moet ook zeggen, het speelt hier prima weg. Ik heb een i7-7820X, 32GB RAM, RTX 2070 Super, ik speel op 2560x1440 met de graphics op de 'ultimate' setting -- waarvan de game me waarschuwt dat dat enkel voor 'toekomstige hardware' bedoeld is, maar het speelt echt prima. Gemiddeld 60 à 70 fps. Heb alleen motion blur uitgezet. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb inmiddels genoeg geld om één heli te kopen, maar welke is het beste? Je hebt de Opheis MK II. de Deinos en de Overseer. Ik zoek een goede heli voor solo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Piet_Piraat7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:40:
Ik heb inmiddels genoeg geld om één heli te kopen, maar welke is het beste? Je hebt de Opheis MK II. de Deinos en de Overseer. Ik zoek een goede heli voor solo :)
Ik neem aan dat je per se een attack chopper wilt? :P

Want anders kun je bij een bivouac gewoon een normale heli oproepen via de garage.

Ik wil ook een attack chopper eigenlijk. :+

Gisteren had ik ergens een hele basis uitgemoord waar ik toevallig langs kwam (kostte wel wat moeite vanwege zo'n automatische sentry die me onder vuur nam), daar stond een attack chopper. Lekker even mee gespeeld, totdat ik bij het landen per ongeluk nèt een boom raakte. Waar een normale heli wel wat schade kan hebben voordat 'ie de geest geeft, hoeft er bij deze attack chopper maar een twijgje tegenaan te komen en het ding is meteen kaduuk. :(

Ze kunnen echt bizar weinig schade hebben... (dat was in Wildlands niet anders)

Piet_Piraat7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:59:
@Wildfire ik wil inderdaad een heli met raketten :) maar dat hebben ze alle drie, dus vroeg mij af wat het verschil was tussen die drie.
Ik lees dat er iig verschillen in grootte zijn, de duurste (55k ofzo) schijnt zo groot te zijn dat je op minder plekken kunt landen.

[ Voor 57% gewijzigd door Wildfire op 06-10-2019 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Wildfire ik wil inderdaad een heli met raketten :) maar dat hebben ze alle drie, dus vroeg mij af wat het verschil was tussen die drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen standard weoponparts meer krijg en mn guns niet meer kan upgraden naar MK2... Iemand dit ook al gehad?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Game scoort geweldig goed! chapeau ubisoft, bijna knap om series zo te verne*ken. Ben blij als cyberpunk om de hoek komt kijken. Ontwikkelaars die daadwerkelijk een goeie game af willen leveren ipv de zoveelste bugfested, om microtransactie draaiende pay to win game. Belachelijk als jeje beseft dat je gewoon 60 euro neerteld voor een game.

AAA titels hebben tegenwoordig precies dezelfde insteek als F2P mobile games, prima dat dit gebeurd bij een f2p mobile game, maar bij dit soort games? Blij dat de reviews zo verschrikkelijk laag uitkomen. Ik hoop dat ze het hard gaan voelen.
Als je nou eens het spel gespeeld zou hebben ipv Youtubers nablaat. 8)7

Ik ben na 16 uur in de beta en 14 uur in de Final nog geen bug tegengekomen. Het is geen pay to win by any standard.

Beta heb ik op regular gespeeld en nu speel ik op advanced. En als je een beetje rustig doet, eerst de basis scout dan met je sniper rifle een rondje om de basis doet en diegene die alleen staan uitschakelt, dan bij voorkeur met een DMR kleinere groepjes (2 of 3 man) en dan met je ASR met silencer de basis in en opruimen wat er over is.

En de discipline hebben om ook het gevecht een keer niet aan te gaan als je geen mogelijkheid ziet om een basis te clearen.

Ik vind het een heerlijk spel iig, maar ja ik lees ook geen reviews of YouTube schreeuwers die hun geld ermee moeten verdienen om te schreeuwen. En in de gaming community krijg je meer likes als je dingen afzeikt, dus dat doen ze dan.

Ik heb overigens nergens ook maar iets van microtransactions gezien. Ja ik weet dat er een aparte shop menu is maar als je daar niet naartoe gaat zou je niet eens weten dat ze er zijn, er wordt nergens in het spel ook maar gehint naar de mogelijkheid. Iets minder kneejerk reacties naar microtransactions zou niet erg zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 06-10-2019 12:10 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

[..]

Ontwikkelaars die daadwerkelijk een goeie game af willen leveren ipv de zoveelste bugfested, om microtransactie draaiende pay to win game. Belachelijk als jeje beseft dat je gewoon 60 euro neerteld voor een game.
Blijkbaar heb je het spel nul seconden gespeeld, anders zou je dit niet zeggen. Ik heb er nu zo'n tien tot vijftien uur inzitten, ik heb nog geen seconde ook maar de verleiding gehad om iets in de store te kopen. Simpelweg omdat het niet nodig is!

De game is redelijk genereus, ik heb al diverse dingen met de in-game verdiende "Skell credits" kunnen kopen en ik level aardig snel. Ik speel trouwens op 'regular'.

Nee, absoluut niet "pay to win", absoluut niet.

Bugfested? In de tijd dat ik heb gespeeld ben ik nog maar één bug tegen gekomen en dat is ook nog maar een minieme: in het wapens menu duurt het soms twee of drie seconden eer het wapen daadwerkelijk inlaad en zichtbaar is in de handen van mijn personage :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
[b]Flagg in "[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint"Ik heb overigens nergens ook maar iets van microtransactions gezien. Ja ik weet dat er een aparte shop menu is maar als je daar niet naartoe gaat zou je niet eens weten dat ze er zijn, er wordt nergens in het spel ook maar gehint naar de mogelijkheid. Iets minder kneejerk reacties naar microtransactions zou niet erg zijn.
Dit dus. Er is geen grind in dit spel, nul komma nul. Je kan zo alle blueprints oprapen, mits je weet waar ze liggen (Google is je vriend in dat geval). Zelfde geldt voor Skill Points, ook die kun je zonder ook maar één schot te lossen oprapen.

Bugs? Afgezien van een paar kleine grafische glitches niets tegengekomen. Performance heb ik ongeveer hetzelfde als Wildlands (prima dus). Waarmee ik overigens niks af wil doen aan mensen die wel game-breaking issues tegenkomen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 06-10-2019 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Man man die comments bij het news item van Tweakers, aardig stemmingmakende titel ook. Het gros wat reageert heeft het spel geen minuut gespeeld maar heeft wel de mond vol van pay to win en hoe microtransacties het spel verneuken. Je kan de game prima spelen zonder ook maar naar de store om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Had zojuist mn eerste server disconnect, kon daarna ook gewoon weer direct doorspelen.

Heerlijke game om ff een uurtje te spelen of je dag compleet mee vol te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Ik heb misschien wat te kort door de bocht gereageerd over de ontvangst van de game. Heb er so far wat uurtjes inzitten. Maar de game voelt gewoon zo geforceerd gestuurd richting microtransacties. 5 crates met items in elke basis. Allemaal van die nutteloze items of credits. Heel de game omgebouwd tot een “RPG” systeem terwijl het een “realistische tactische shooter” zou moeten zijn.

De wereld voelt super doods aan. Terwijl wildlands echt leefde. Dan heb je die afschuwelijke hub die totaal onnodig aanvoelt. Het continu geforceerd travellen tussen locaties. Om te praten met iemand voor 1 sec. Om vervolgens weer 10km de andere kant op te moeten. Als er dan wat gebeurd in de wereld, oke no problem. Maar er is gewoon niks! Het enige waar ik continu richting gestuurd wordt is cosmetics en levelen. Gewoon enorm jammer, de game heeft totaal geen ziel imo.

En dan heb ik nog niet gesproken over de ontiegelijk onduidelijke menu structuur. Ook om maar te sturen richting microtransacties. Prima dat je ze niet hoeft te gebruiken. Maar het zit zo in het DNA van de game. En dat vind ik kwalijk.

[ Voor 12% gewijzigd door swoutr op 06-10-2019 12:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

swoutr schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:47:
Ik heb misschien wat te kort door de bocht gereageerd over de ontvangst van de game. Heb er so far wat uurtjes inzitten. Maar de game voelt gewoon zo geforceerd gestuurd richting microtransacties. 5 crates met items in elke basis. Allemaal van die nutteloze items of credits.
Volgens mij speel jij een andere game dan ik. Heb er 10 tot 15 uur inzitten en heb absoluut *NIET* het gevoel dat op microtransacties wordt aangestuurd. Ik heb al zoveel items gevonden en vrijgespeeld dat ik in vrij korte tijd al aardig in XP en gear level gestegen ben.

Je weet toch wel dat je die in-game credits, de Skell credits, kunt gebruiken om dingen te kopen in de game? Heb zo ook al een paar keer wat handige dingen gekocht, maar het meeste komt gewoon uit wat ik in de game zelf al vind!

Nope -- nul komma nul druk om aan microtransacties te doen. Verre van dat!

Piet_Piraat7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:28:
Man man die comments bij het news item van Tweakers, aardig stemmingmakende titel ook. Het gros wat reageert heeft het spel geen minuut gespeeld maar heeft wel de mond vol van pay to win en hoe microtransacties het spel verneuken. Je kan de game prima spelen zonder ook maar naar de store om te kijken.
Precies! Ja, microtransacties zitten in de game maar ik heb absoluut nog geen seconde er aan gedacht daadwerkelijk zoiets te doen. Het is gewoonweg niet nodig, ik heb m'n XP en gear level door gewoon te spelen in vrij korte tijd al aardig omhoog gekregen. Waarom zou ik dan überhaupt nog daadwerkelijk geld gaan uitgeven? Gelukkig ervaar ik in de game in zijn geheel geen dwang om richting microtransacties te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Wildfire op 06-10-2019 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik vraag mij ook echt af hoe je wordt "gestuurd" naar microtransacties. Ik zie het oprecht niet. Je hebt nieuwe wapens en vehicles met weinig moeite tot je beschikking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:28:
Niet druk om maken, meesten snappen niet het verschil tussen een spel spelen en grinden. Of het verschil tussen een timesaver en pay-to-win. Ik leg het 1 of 2 keer uit en dan vind ik het wel prima. Steek liever energie in het helpen, meespelen of ouwehoeren met mensen die het wel snappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ga wel lekker met mn gear moet ik zeggen, oh en nergens voor betaald overigens :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rH1U7WdLTyKN9pneqIJx2XMP/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@HaterFrame nice :) ik krijg mijn gear niet zo snel omhoog. Nu rond de level 65. Een Behemoth geprobeerd van lvl 100 maar dat red ik niet, doe zo weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:14:
Een Behemoth geprobeerd van lvl 100 maar dat red ik niet, doe zo weinig damage.
Raak je 'm op de weak points? Gebruik je de perks voor extra damage tegen drones? En evt. armor buster als je met sharpshooter speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HaterFrame schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:03:
Ik ga wel lekker met mn gear moet ik zeggen, oh en nergens voor betaald overigens :)
[Afbeelding]
Gaat lekker, same here, alhoewel ik rond gear level 80 zit momenteel. Alles gevonden in-game dus ook geen echte cent aan besteed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heb ook nog maar weinig main missions gedaan... Ga ik vanavond eens voor zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Waar zie ik wat mijn class challenges zijn? Ik kan het niet vinden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

swoutr schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:47:
Ik heb misschien wat te kort door de bocht gereageerd over de ontvangst van de game. Heb er so far wat uurtjes inzitten. Maar de game voelt gewoon zo geforceerd gestuurd richting microtransacties. 5 crates met items in elke basis. Allemaal van die nutteloze items of credits. Heel de game omgebouwd tot een “RPG” systeem terwijl het een “realistische tactische shooter” zou moeten zijn.

De wereld voelt super doods aan. Terwijl wildlands echt leefde. Dan heb je die afschuwelijke hub die totaal onnodig aanvoelt. Het continu geforceerd travellen tussen locaties. Om te praten met iemand voor 1 sec. Om vervolgens weer 10km de andere kant op te moeten. Als er dan wat gebeurd in de wereld, oke no problem. Maar er is gewoon niks! Het enige waar ik continu richting gestuurd wordt is cosmetics en levelen. Gewoon enorm jammer, de game heeft totaal geen ziel imo.

En dan heb ik nog niet gesproken over de ontiegelijk onduidelijke menu structuur. Ook om maar te sturen richting microtransacties. Prima dat je ze niet hoeft te gebruiken. Maar het zit zo in het DNA van de game. En dat vind ik kwalijk.
Sorrie maar ik heb echt het idee dat je er geen seconde in hebt zitten. En dat je dat alleen maar gezegd hebt om je woorden wat kracht bij te laten zetten.

Want ik weet niet over welk spel je het hebt maar niet over gehost recon breakthrough.

Heb nooit getravelled om ergens 1 zin te horen vervolgens heb ik nog nooit ergens 10km naar hoeven travellen langste is een km of 3 geweest en gaat redelijk snel, en anders kan je altijd een (gedeelte) fast travellen.

Nogmaals ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je 0 seconden hebt gespeeld.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HaterFrame schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:03:
[Afbeelding]
Ik heb nu dit (met XP level 15):

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/breakpoint2.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Piet_Piraat7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:14:
Waar zie ik wat mijn class challenges zijn? Ik kan het niet vinden..
In je loadout met je muis op je class icoon gaan, dan zie je ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 11:57

-SaveMe-

-klik-

Als ik hier zo meelees dan is het weer meer een run and gun game, ala Wildlands, dan een tactische game zoals de serie ooit begonnen is ... Ik laat hem voorbijgaan, zeker voor nu ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

-SaveMe- schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:19:
Als ik hier zo meelees dan is het weer meer een run and gun game, ala Wildlands, dan een tactische game zoals de serie ooit begonnen is ... Ik laat hem voorbijgaan, zeker voor nu ...
De game is zo tactisch als je hem zelf maakt, jammer dat je de beta niet hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 11:57

-SaveMe-

-klik-

HaterFrame schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:27:
[...]

De game is zo tactisch als je hem zelf maakt, jammer dat je de beta niet hebt gespeeld.
Mja, van wat ik zo rond lees is het niet echt een GhostRecon game zoals ik verwacht. Meer een run and gun lootshooter. Daar heb ik onlangs The Division II voor gespeeld, die is erg goed. Reacties hierover zijn erg lauw.
En gezien de waslijst games om te spelen al erg groot is, moet je wel eens een keer iets schrappen. Ik heb ook nog BL3 liggen, amper gespeeld ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HaterFrame schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:27:
[...]

Inderdaad. Bij elke basis of nederzetting doe ik eerst een recon met mijn drone, tag alle vijanden en dan ga ik bekijken in welke volgorde ik ze het beste kan snipen zodat ze elkaar niet waarschuwen. Ook altijd even kijken of ze een vaste positie aanhouden of op en neer lopen. Dat is best wel een uitdaging.

Als ik een basis of nederzetting zou binnen rennen wordt het een vuurgevecht van jewelste met een niet zo fantastische overlevingskans, zeker niet als ze versterkingen weten op te roepen...

Oh ja, leer echt om headshots te maken. Ongeacht het level van de vijand, een headshot is altijd dodelijk. Behalve bij iemand die een speciale beschermende helm op heeft, bij je eerste schot knal je de helm van het hoofd af, het tweede schot is dan het killshot. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 06-10-2019 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:30:
[...]

Mja, van wat ik zo rond lees is het niet echt een GhostRecon game zoals ik verwacht. Meer een run and gun lootshooter. Daar heb ik onlangs The Division II voor gespeeld, die is erg goed. Reacties hierover zijn erg lauw.
En gezien de waslijst games om te spelen al erg groot is, moet je wel eens een keer iets schrappen. Ik heb ook nog BL3 liggen, amper gespeeld ....
Ik heb dezelfde backlog. :P

Maar wat HaterFrame zegt klopt: je kan 'm spelen zoals je wil. Ik speel zelf veel solo en dan volledig stealth en tactisch. Op de hoogste moeilijkheidsgraad (zonder hulpjes op de minimap) en met beperkte/geen hud is het echt een compleet ander spel.

Met een groepje speel ik met andere typen spelers dus dan is het meer lol maken en guns blazing. Maar het kan dus beiden (kon in Wildlands ook prima). Dat vind ik zelf het mooie aan de game, je wordt niet gedwongen op een bepaalde manier te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jullie nog een tip om je adem in te houden tijdens het snipperen? Over je wapen kijken zit op de PlayStation op de linker trigger (l2) maar adem inhouden ook zo lijkt het.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 23:12:
Jullie nog een tip om je adem in te houden tijdens het snipperen? Over je wapen kijken zit op de PlayStation op de linker trigger (l2) maar adem inhouden ook zo lijkt het.
Was voor mij ook ff zoeken op de xbox, inderdaad L2 voor richten, en dan heel langzaam L2 uit laten veren dan werkt het, neem aan dat het voor de ps4 hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 06:37:
[...]

Was voor mij ook ff zoeken op de xbox, inderdaad L2 voor richten, en dan heel langzaam L2 uit laten veren dan werkt het, neem aan dat het voor de ps4 hetzelfde werkt.
Aah thnx! dat is het idd. Vereist wel wat oefening zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik vind het wel jammer dat je op het eiland niks anders tegenkomt dan enemies. Echt om de 20 meter ook dat ze rondlopen. Het zorgt voor een wat minder levendig gevoel dan Wildlands.

Weet iemand of die groene stipjes (faction quests) toevallig daily quests zijn? Ik wil alle stipjes afwerken, maar als ze de volgende dag er gewoon weer zijn is dat dweilen met de kraan open :) blauwe stipjes gaan wel lekker, begin ook mijn paarse gear te krijgen.

Een helikopter gebruiken tegen die Behemoths heeft ook echt nul zin :') heb ik dat dure ding van 55k gekocht, wordt die met 1 raket uit de lucht geschoten.

[ Voor 15% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-10-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 07:35:
[...]

Aah thnx! dat is het idd. Vereist wel wat oefening zie ik.
Tis niet ideaal idd, wat gewenning nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Piet_Piraat7 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:05:

Ik vind het wel jammer dat je op het eiland niks anders tegenkomt dan enemies. Echt om de 20 meter ook dat ze rondlopen. Het zorgt voor een wat minder levendig gevoel dan Wildlands.
Ik moet zeggen dat ik het daar wel mee eens ben. In Wildlands had je ook de lokale bevolking die deelnam aan het verkeer. Maakte het wat levendiger ja, nu lijkt het wel uitgestorven op groepjes vijanden na. Dat mis ik wel ja.

In Wildlands was dat 's nachts mooi om te zien, het verkeer dat op de bergwegen enzo reed. Overal zag je de koplampen van auto's :P

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 07-10-2019 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Wildfire ja dat maakte het wel leuker :) ook die hulp van rebellen. Laat ze maar een basis bestormen terwijl ik alles snipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:24
Nou de scores zijn binnen. een 6.3 op metacritic. Zo te zien gaat die score nog wel verder dalen op basis van in de incomplete reviews.

Grootste ergenissen aan mijn kant.
* Trappen, gebruik ik liever niet, je zit te vaak vast of hij doet niet wat je wilt. Ik spring wel.
* Assetflips. Weet je hoeveel kust gebouwen ik al tegen ben gekomen die qua layout exact hetzelfde zijn?
* Moar asset flips. Dat gebouw met glazen overlook, cool hoor, maar gebouw 15 wordt lame.
* Mainmission.. je moet 150 zijn. Ik ben 75.. really? Is hier soms een micro transaction voor?
* In dit gebied zit 1 main mission... jammer dat de stip ontbreekt.
* Stom intel klikken om verder te komen, anders blijft die staan op de shit die je net hebt opgepakt.
* level 120 behemoth... daar gebruik je Axe Deospray voor :+
* om de 3 meter is wel een groepje vijanden. Parkeer je heli op een random spot in de middle of fucking nowhere en je hoeft niet ver te lopen.
Ze lijken meer troepen te hebben dan de amerikaanse strijdkrachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
[b]Cardinal in "[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint"* Mainmission.. je moet 150 zijn. Ik ben 75.. really?
De eindbaas is gebaseerd op een eindlevel, lijkt mij niet zo heel raar? Los daarvan moet je helemaal niks, je kunt 'm met 75 gewoon doen. Alleen geen headshots missen. ;) En dan ga ik uit van solo, met een groep van vier ram je er zo doorheen gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ondanks dat ik het niet helemaal eens ben met al de meningen (lees: haat) die deze game online krijgt vind ik dit wel een valide punt. De wereld lijkt hierdoor totaal niet te leven en dat vind ik juist altijd zo leuk aan Wildlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:18:
[...]

Ondanks dat ik het niet helemaal eens ben met al de meningen (lees: haat) die deze game online krijgt vind ik dit wel een valide punt. De wereld lijkt hierdoor totaal niet te leven en dat vind ik juist altijd zo leuk aan Wildlands.
Ik heb het idee dat dit wel het plan was toen ze begonnen met Breakpoint. Je ziet soms van die kleine autootjes langs de weg staan die doen vermoeden dat de lokale bevolking die gebruikte. In kampjes heb je ook kleine gevangenissen waar je 'rebellen' kan bevrijden die mee vechten, net als in Wildlands, maar dit is nauwelijks uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Het enige wat je echt tegenkomt qua lokale bevolking, is regelmatig een groepje van twee locals die een motor aan het repareren zijn... al tig keer gezien.

Ik merk net wel iets erg irritant: ik had een heli met een gattling gun, maar fatsoenlijk mikken daarmee is niet te doen. De 'targeting reticle' zwiebert alle kanten op. Ik kan gewoon beter landen, uitstappen en dan een ASR of DMR gebruiken met 1 of 2 schoten...

Ook jammer is enemy respawning. Ik had net een complete basis uitgemoord, kom ik kort daarna terug is de basis weer vol vijanden...

-- Edit: voor de duidelijkheid, ja de game heeft wat minpunten, maar ik vermaak me echt uitstekend met de game. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 07-10-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een heerlijke Single player :), de eerste 3 missies achter de rug.
Ze hebben het erg goed in elkaar gezet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wildfire schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:44:
Ik merk net wel iets erg irritant: ik had een heli met een gattling gun, maar fatsoenlijk mikken daarmee is niet te doen. De 'targeting reticle' zwiebert alle kanten op. Ik kan gewoon beter landen, uitstappen en dan een ASR of DMR gebruiken met 1 of 2 schoten...
Haha ja dat is irritant hè? Nog zoiets vervelends; ik heb al een paar keer zo'n simpel motor bootje naar een basis gepakt en zachtjes tegen de kustlijn gevaren. Dan denk je 'zo, lekker rustig een basis besluipen en alles taggen'. Vijf seconden nadat dat bootje half op het droge staat BAM, knalt uit elkaar en de hele basis weet dat ik er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 01:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wildfire schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:44:

Dat... Echt niet normaal hoe debiel dat is..
Bij Wildlands had je volgens mij helemaal geen crosshairs, wat ook drama was, maar dit gezwabber is echt te debiel voor woorden. Gisteren wilde ik met een heli een basis aanvallen, maar na een minuut op 1 poppetje schieten was ik er wel klaar mee...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Met de Deinos (raketten) is het niet veel beter. Daar wel AoE van de explosies dus uiteindelijk lukt het wel. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:27:
[...]

Dat... Echt niet normaal hoe debiel dat is..
Bij Wildlands had je volgens mij helemaal geen crosshairs, wat ook drama was, maar dit gezwabber is echt te debiel voor woorden. Gisteren wilde ik met een heli een basis aanvallen, maar na een minuut op 1 poppetje schieten was ik er wel klaar mee...
Je hebt 3 verschillende wapens op helicopters als piloot. De minigun, zoals je merkt erg nutteloos. Beter overlaten aan een 2e speler. Dan nog een ongeleide rocketspam van 8 rockets en een variant met geleide rocketspam van 2 rockets.

De ongeleide is wellicht wat beter voor aanvallen van turrets en voertuigen, maar de geleide werkt weer handig tegen drones. Al moet je daar ook even opletten. Vaak na het locken gaan ze net bewegen. Als je echter achteruit vliegt, dan blijven ze in zelfde lijn naar je toe vliegen en heb je ze wel meteen.

Maar met de geleide rockets moet je dus 3 salvos schieten op een minigun-gozer, 6 op een stationary turret en een stuk of 12 op rijdende drones (die dingen zijn taai). Het duurt me ook allemaal te lang om te doen en merk dat het eigenlijk alleen bij simpele basissen handig is omdat je daar niet veel hoeft uit te schakelen. Wel kun je ergens aanvallen, chopper landen en dan aan de andere kant van de basis snel je dingen doen. Je bent vrij snel buiten zicht dus dat kan wel helpen om een shitload aan enemies te misleiden. Of anders ergens C4 plakken, dat ontploffen en op die manier iets elders doen.
Eens. Erg onnodig om overal vijanden te spawnen. Iets zegt me ook dat dit helemaal niet zo de bedoeling was.

Overigens geeft je dit wel weer een voertuig elke kilometer, dus dat scheelt weer lopen. Al is het jammer dat je bivak niet al een voertuigspawn heeft als je er heen teleporteert.
Weet iemand of die groene stipjes (faction quests) toevallig daily quests zijn? Ik wil alle stipjes afwerken, maar als ze de volgende dag er gewoon weer zijn is dat dweilen met de kraan open :) .
Ja. Je kunt ook dagelijks maar maximaal 400 punten halen voor die progressie. En erg snel gaat dat ook niet, dus heel zinvol is het eigenlijk niet. Alleen de "blaas x op" missies doe ik nog wel regelmatig want dat is met die lock-on chopper gewoon hardstikke makkelijk.
Een helikopter gebruiken tegen die Behemoths heeft ook echt nul zin :') heb ik dat dure ding van 55k gekocht, wordt die met 1 raket uit de lucht geschoten.
Dat niet alleen. Ik had 5 keer geschoten en deed net 10% damage. De moeite inderdaad niet waard.
Cardinal schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:53:
Nou de scores zijn binnen. een 6.3 op metacritic. Zo te zien gaat die score nog wel verder dalen op basis van in de incomplete reviews.
Dat is anders alweer wat omhoog na de 2/10 score van een troll-review. Maar meer dan 7 gaat het niet worden. En eigenlijk moeten we niet doen alsof dat een ramp is. De game is gewoonweg niet voor iedereen weggelegd en als je solo speelt een stuk minder boeiend.
* Trappen, gebruik ik liever niet, je zit te vaak vast of hij doet niet wat je wilt. Ik spring wel.
Zeker buiten combat is dat gewoon prima. Je healed snel genoeg dus waarom langzaam doen?
* Assetflips. Weet je hoeveel kust gebouwen ik al tegen ben gekomen die qua layout exact hetzelfde zijn?
* Moar asset flips. Dat gebouw met glazen overlook, cool hoor, maar gebouw 15 wordt lame.
Mja dit valt je eigenlijk alleen op als je eerst locaties aan het verkennen bent, niet als je gewoon de game speelt, dan pas na veel uur ga je zoiets opmerken imo. En wat dan nog dat locaties hergebruikt zijn? Zien ze er lelijk uit? Ga de wereld in, genoeg mooie locaties te vinden.
* Mainmission.. je moet 150 zijn. Ik ben 75.. really? Is hier soms een micro transaction voor?
Zoals gezegd, het kan eerder, maar geeft je een doel voor later in de game. Het is ook een middel om mensen bekend te maken met de gear score en uitleg te bieden waarom je nieuwe stuff zou willen gebruiken. Ik vind het geen probleem. Geeft alleen maar aan hoeveel content er in de game zit. De progressie is verder snel genoeg dat je na een uur of 10 wel in de buurt moet komen.
* In dit gebied zit 1 main mission... jammer dat de stip ontbreekt.
Hangt even af hoe je de game hebt ingesteld. Verder is het vaak "ondervraag vijanden om meer informatie te weten te komen". En er staat bij waar dat dan ergens moet zijn (soms ook een hele provincie). Moet de game dan altijd overal je hand vast houden?
* Stom intel klikken om verder te komen, anders blijft die staan op de shit die je net hebt opgepakt.
Mja eens. Soms zelfs mag je niet weglopen van een locatie voor je de intel hebt gelezen die je net hebt opgepakt. Menu is ook vaag dat de pins over de content heen vallen als je aan het lezen bent. Maar in 30 uur spelen ben ik dit probleem pas 3x tegen gekomen dat je verplicht iets moet kijken. Ook grappig: 1 keer krijg je een liedje als intel, deze kun je afspelen. Maar bij mij bleef ie maar afspelen tot ik de game afsloot. Wel apart zo'n klassiek nummer tijdens het raiden van een locatie. Maakte het een stuk dramatischer.

Ben zelf nu level 175 en het gaat eigenlijk wel prima. Missies/basissen worden steeds pittiger maar ook solo gaat dat nog redelijk. Nu zelfs een paar objectives gehad waarbij je niet gepakt mag worden als je een item of conversatie moet halen. Die daily faction missies kosten wel erg veel tijd voor wat je ervoor krijgt, dus denk dat ik die voorlopig even laat zitten. Wereld is verder helemaal verkend, kostte aardig wat tijd maar was leuk om te doen. Denk alleen niet dat ik alle locaties op 100% ga krijgen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet iemand wat dat oranje blokje is op je gear? Zie screenshot van @HaterFrame hier: HaterFrame in "[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint"

Ene item heeft het wel, de ander niet.. Heb nog niet kunnen achterhalen wat het inhoudt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:53:
Weet iemand wat dat oranje blokje is op je gear? Zie screenshot van @HaterFrame hier: HaterFrame in "[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint"

Ene item heeft het wel, de ander niet.. Heb nog niet kunnen achterhalen wat het inhoudt..
Dat je een andere item voor de looks gebruikt. Je kunt hem dan voor de stats wel gebruiken, maar je ziet dan bv een andere broek of geen helm. Je ziet bijvoorbeeld dat ie geen item op zijn hoofd heeft, maar wel een pet heeft geselecteerd. De override rechtsonder laat je makkelijk wisselen tussen looks.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinspire schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Dat je een andere item voor de looks gebruikt. Je kunt hem dan voor de stats wel gebruiken, maar je ziet dan bv een andere broek of geen helm.
Ahh was dus simpeler dan ik dacht :P Had wel die toggle daarvoor onderin gezien, maar had geen relatie met die stipjes gelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ook niet, weer wat geleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:55:
[...]

Ahh was dus simpeler dan ik dacht :P Had wel die toggle daarvoor onderin gezien, maar had geen relatie met die stipjes gelegd :P
Volgens mij wordt dat ook in een tutorial uitgelegd (of wellicht kun je nog op links op de d-pad drukken ala bovenin staat). Ik vind het wel mooi want nu zit je niet elke keer met een andere look en heeft het instellen van een item met kleur van je gear ook echt nut want hij blijft langer dan 1 minuut hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinspire schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:11:
[...]

Volgens mij wordt dat ook in een tutorial uitgelegd (of wellicht kun je nog op links op de d-pad drukken ala bovenin staat). Ik vind het wel mooi want nu zit je niet elke keer met een andere look en heeft het instellen van een item met kleur van je gear ook echt nut want hij blijft langer dan 1 minuut hetzelfde.
Tutorials? Wat zijn dat? :+

Maar vind het idd ook wel relaxed dat je los van elkaar kut instellen als je dit wilt. Bijv. die suffe petjes of ghillie-suit broek (zonder de rest van de suit) vind ik maar suf, dus pas ik direct aan. :)

Moet overigens zeggen dat ik veel dingen in de interface maar waardeloos vind.
- Het selecteren van mods in de Gunsmith vind ik wat irritant omdat het uitklappen van de opties voor een slot exact overlapt met andere slots, en het ook nog eens zowel naar boven als beneden uitklapt. Soms dus niet helemaal duidelijk wat je aan het kiezen bent. Ook het onderscheid tussen locked/unlocked is wat te subtiel IMO.
- Het missies-scherm.. Mijn god wat een draak van een ding. Vooral dat je niet kunt uitzoemen vind ik waardeloos, maar vooral: het nut van dit overzicht ontgaat mij totaal, waarom niet gewoon een menustructuur met alles netjes onder elkaar per categorie oid.
- "Mark As Junk" ontbreekt, dus ieder item apart slopen -O-
- Vrij onduidelijk waar je Specialization-missies te vinden zijn, die staan niet bij missies maar in je Loadout.. Ietwat vreemd.
- Op de kaart een eigen marker naar een missie-marker plaatsen is ontzettend lastig, omdat hij dan telkens de missie-marker uit zet ipv een extra marker plaatst.

Is er iemand al heel ver in het spel die weet of mods etc. meer effect gaan krijgen later? Bijv. +1 accuracy van een upgrade is nou niet echt heel boeiend op het totaal.. Wordt dat later meer? (+5 oid). Ben nu zelf iets van Gear 60 dacht ik (65 blijkt: https://ghost-recon.ubiso...n-us/player/pc/Angeloonie), en heb eigenlijk nauwelijk iets met upgrades gedaan. Enkel mijn 416 helemaal geupgrade om te kijken wat het zou doen, maar amper effect zeg maar. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 07-10-2019 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
De menu structuur is inderdaad verschrikkelijk. Ik snap niet hoe men hier voor gekozen heeft. Het spel is leuk hoor, maar het voelt bijna niet af /.gehaast. Zou het zelf een 7 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:30

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
XP Bonus wil ik wel, daar heb ik bij AC Odyssey ook voor betaald :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ah, wapen levels gaan verder dan paars. Je start met groen, blauw en dan paars. En daarna komt geel kwam ik vanmiddag achter. M'n DMR is nu elite :P

Ben nu XP level 18 met gear level 112.

Eens kijken of ik de rest van m'n wapens en gear ook naar elite kan tillen. :P

Vanmiddag ook nog de Orpheus Mk. II heli gekocht (met in-game verdiende credits). Gaan met die raketten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Wildfire op 07-10-2019 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Het spel schijnt veel leuker te zijn in co-op. Iemand al die random co-op geprobeerd? Werkt het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:33
Een wat grotere youtuber met een video review:

Wildfire schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:41:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het daar wel mee eens ben. In Wildlands had je ook de lokale bevolking die deelnam aan het verkeer. Maakte het wat levendiger ja, nu lijkt het wel uitgestorven op groepjes vijanden na. Dat mis ik wel ja.

In Wildlands was dat 's nachts mooi om te zien, het verkeer dat op de bergwegen enzo reed. Overal zag je de koplampen van auto's :P
Dit was iets wat ik tijdens de beta/demo ook al opmerkte maar niet mijn vinger op kon leggen. Dát was het dus.

Zelf wacht ik nog even met deze game. Ik wil eerst nog met mijn kameraden Wildlands even goed uitwonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Ondanks dat ik me best nog “aardig” vermaak met de game is dit wel redelijk spot on.

YouTube: Ghost Recon hurt itself today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-05 06:58
Misschien staat het al ergens anders in de forum beschreven maar ik kan het niet vinden.

Waarom wordt je gespot door enemies wanneer je in een auto zit? Ze kunnen blijkbaar door de ramen zien dat wij hun vijand zijn? Is hier nog iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Conundrum51 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:58:
Misschien staat het al ergens anders in de forum beschreven maar ik kan het niet vinden.

Waarom wordt je gespot door enemies wanneer je in een auto zit? Ze kunnen blijkbaar door de ramen zien dat wij hun vijand zijn? Is hier nog iets tegen te doen?
Kun je niets aan doen, het is een spel, dus dit soort dingen moet je gewoon voor lief nemen. Je hebt hetzelfde als je in een tank rijdt, waar niet eens ramen in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-05 06:58
Angeloonie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Kun je niets aan doen, het is een spel, dus dit soort dingen moet je gewoon voor lief nemen. Je hebt hetzelfde als je in een tank rijdt, waar niet eens ramen in zitten :P
Balen, was in wildlands niet zo. Tenzij je uit het raam ging hangen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 417424

YouTube: The critics are WRONG about Ghost Recon Breakpoint! (PC Review)

Deze denkt voor zich zelf en heeft zo gelijk. Heerlijk spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kan het niet anders dan alleen maar beamen wat deze meneer zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:57
Even een klein vraagje:
Bij sommige missies moet je een transportvoertuig stelen.
Maar waar moet je die heen brengen?
Als ik deze naar een willekeurige bivak breng, gebeurt en niets.

Ik ben gewend in een game, dat er een route wordt uitgestippeld naar de plaats van bestemming.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@rstift Als je in het voertuig stapt krijg je een nieuw groen stipje waar die heen gebracht moet worden. Vaak vlakbij.

[ Voor 6% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-10-2019 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:57
oh, was me nog niet opgevallen. Zal straks eens kijken. Thanks @Piet_Piraat7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
rstift schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:18:
oh, was me nog niet opgevallen. Zal straks eens kijken. Thanks @Piet_Piraat7
Kijk ook ff of je in de settings 'guided' mode aan hebt staan, kan misschien ook nog helpen.

Man heb alweer meer dan 20u in de game zitten en amper wat gedaan aan de hoofdmissies, vermaak me nog veels teveel met het ronddwalen door de wereld en kampen scouten, uitschakelen en kistjes openmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Breakpoint - showdown
Weer een plat. Moet zeggen ik heb meer moeite met het soort drones dat in een kamp van Wolves rondbanjert, vooral als ze achter je aan komen. :)

Ik kreeg vandaag een survey over Breakpoint van Ubisoft in mijn mail, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Cascade schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:46:
[Afbeelding: Breakpoint - showdown]
Weer een plat. Moet zeggen ik heb meer moeite met het soort drones dat in een kamp van Wolves rondbanjert, vooral als ze achter je aan komen.
Tips zijn welkom want ik heb nog nooit een behemoth gedood :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:13:
[...]
Tips zijn welkom want ik heb nog nooit een behemoth gedood :')
Paar tips, misschien milde spoilers:
spoiler:
- blijf in dekking. 1 op 1 tegen de heavy machine guns van een Behemoth red je niet lang.
- zorg dat je genoeg stamina hebt om weg te rennen van de mortieraanvallen.
- het ding heeft zwakke plekken: het oog (rood licht, onder de mortier bol), tanks (?) aan de zijkanten (dat blauwige ding in het midden op de screenshot, deze lichten ook op), en een ding midden voor (licht ook op). Op die plekken raken doet veel damage, en de Behemoth is even 'stunned' na een goede hit en doet niks meer. Een critical hit maakt een bepaald geluid en is goed zichtbaar.
- Behemoth begint met full armor plating die er af moet om bij de weke delen te komen.
- als je niet stealth speelt, verwijder silencers voor de volledige damage.
- kijk uit voor backups: verdwaalde mannetjes in de rug die op geluid afkomen, en soms is er een extra turret. In theorie zou je de turret kunnen gebruiken, heb ik nog niet geprobeerd.
- geduld is nodig, niet gretig worden, een gevecht duurt lang...
- als het niet veilig is om de schieten, gewoon wachten.

Heel kort: schiet op alles waar licht vanaf komt.

Het lukt met een assault class en een simpele ASR in combinatie met een HTI sniper (single shot is 160 dacht ik). Plaatje is van een 180+ Behemoth terwijl ik zelf xp level 25, assault level 8 en gear level 45-ish had, maar dat maakt niet heel erg veel uit. Uiteindelijk win je door vol te houden.

Geen ervaring met EMP granaten, weet niet of dat goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Cascade schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:00:
[...]
Die schijnen prima te werken, EMP + Rocket Launcher schijnt een hele goede combo te zijn tegen Behemoths. Zelf nog niet geprobeerd trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Cascade schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:00:
[...]

Paar tips, misschien milde spoilers:
spoiler:
- blijf in dekking. 1 op 1 tegen de heavy machine guns van een Behemoth red je niet lang.
- zorg dat je genoeg stamina hebt om weg te rennen van de mortieraanvallen.
- het ding heeft zwakke plekken: het oog (rood licht, onder de mortier bol), tanks (?) aan de zijkanten (dat blauwige ding in het midden op de screenshot, deze lichten ook op), en een ding midden voor (licht ook op). Op die plekken raken doet veel damage, en de Behemoth is even 'stunned' na een goede hit en doet niks meer. Een critical hit maakt een bepaald geluid en is goed zichtbaar.
- Behemoth begint met full armor plating die er af moet om bij de weke delen te komen.
- als je niet stealth speelt, verwijder silencers voor de volledige damage.
- kijk uit voor backups: verdwaalde mannetjes in de rug die op geluid afkomen, en soms is er een extra turret. In theorie zou je de turret kunnen gebruiken, heb ik nog niet geprobeerd.
- geduld is nodig, niet gretig worden, een gevecht duurt lang...
- als het niet veilig is om de schieten, gewoon wachten.

Heel kort: schiet op alles waar licht vanaf komt.

Het lukt met een assault class en een simpele ASR in combinatie met een HTI sniper (single shot is 160 dacht ik). Plaatje is van een 180+ Behemoth terwijl ik zelf xp level 25, assault level 8 en gear level 45-ish had, maar dat maakt niet heel erg veel uit. Uiteindelijk win je door vol te houden.

Mijn tip is iets simpeler: Zorg voor cover, zowel voor als boven je. Bij veel locaties staat er wel een 1 of ander gebouw bij. Zolang je de bovenkant covered tegen de mortieren en de voorkant tegen miniguns, kun je hem vrij makkelijk aan omdat je gewoon prima kunt healen en dergelijke.

Als medic kun je jezelf verder reviven en heb je een gadget (bovenste van de 6), waarmee je een extra blokje health kunt krijgen (4 ipv 3). Soms staat zo'n bouwwerk in het midden. Dan is het sneaken en/of afleiden tot je het bouwwerk betreden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Weet niet of het eerder is vermeld, maar via de ING winkel kan je hem voor 42 euro (plus ing punten) voor de PS4 en Xbox kopen. Momenteel is hij daar uitverkocht, maar toch handig om in de gaten te houden

link: https://www.ing.nl/punten/productdetail/7119112_161455

[ Voor 17% gewijzigd door Motabeatz op 10-10-2019 11:26 . Reden: link toegevoegd ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hij is niet uitverkocht, maar nog niet in de verkoop gegaan. Zat daar eigenlijk op te wachten (hij zou een dag voor release beschikbaar komen zodat je 'm op releasedag zelf hebt), maar sinds de dag van de release staat er: "De levering van de game heeft helaas vertraging.". Geen idee hoelang die vertraging nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kan je voor een console ook niet een code kopen in de Ubisoft store? Plus punten krijg je daar 20% korting. Zo heb ik mijn standaard editie voor de pc goedkoop gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:15:
Kan je voor een console ook niet een code kopen in de Ubisoft store? Plus punten krijg je daar 20% korting. Zo heb ik mijn standaard editie voor de pc goedkoop gekocht.
Nope, alleen disk versies in de ubi store, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
Martinspire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:43:
[...]
Mijn tip is iets simpeler: Zorg voor cover, zowel voor als boven je. Bij veel locaties staat er wel een 1 of ander gebouw bij. Zolang je de bovenkant covered tegen de mortieren en de voorkant tegen miniguns, kun je hem vrij makkelijk aan omdat je gewoon prima kunt healen en dergelijke.
Vandaag geprobeerd. Werkt goed tegen de mortieren, maar dit is niet mijn ding / ik was te onhandig: te weinig ruimte om te bewegen en alsnog ruzie met de miniguns.

Behemoth - zijkantBehemoth - weak spotBehemoth - boven
Mooi bakbeest is het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pff begin nu toch spijt te krijgen dat ik advanced gekozen heb. :)

Gisteren de hele avond met 1 basis bezig geweest (flycatcher missie) wel lekker puzzelen steeds hoe je het beste zoveel mogelijk ventjes kan wegwerken zonder alarm te laten slaan en dan vooral die "radio for help" eikels, zit je ineens tussen 2 groepen in. :w

Maar blijft leuk, soort schaakspel maar moet me eens wat meer verdiepen in de perks denk ik, vanaf het begin eigenlijk niet gewisseld weet niet eens welke 2 ik nu heb, eentje is extra xp als je met drones scout, maar de andere geen idee. :P

Maar vermaak me nog prima. Ik vind de respawn keuzes soms wel dubieus. En ik heb echt een hekel eraan als ik een basis gecleared hebt dat ie 10 minuten later weer vrolijk vol staat. Er is zat te doen er is geen enkele meerwaarde om te respawnen. En ik moet te vaak van schouder wisselen. Ik kan echt niet over de linker schouder kijken als ik aan het lopen ben. Maar toch vindt ie het nodig iedere keer te swappen. }:|

Maar dat mag de pret verder niet drukken, ben er nog wel ff zoet mee. Er zijn zo ontzettend veel missies dat ik ze nooit allemaal gedaan ga krijgen volgens mij. Ben nog niet eens begonnen aan faction missies. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@Flagg Volgens mij kun je de difficulty gewoon aanpassen in je settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-05 00:10

Oxigeon

En zo is dat!

Deze game trekt me op de een of andere manier best wel aan. Echter de reviews zijn niet echt goed. Ik denk toch dat ik wacht tot deze game in de uitverkoop ligt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:22
Flagg schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:18:

Maar vermaak me nog prima. Ik vind de respawn keuzes soms wel dubieus. En ik heb echt een hekel eraan als ik een basis gecleared hebt dat ie 10 minuten later weer vrolijk vol staat. Er is zat te doen er is geen enkele meerwaarde om te respawnen. En ik moet te vaak van schouder wisselen. Ik kan echt niet over de linker schouder kijken als ik aan het lopen ben. Maar toch vindt ie het nodig iedere keer te swappen. }:|

Maar dat mag de pret verder niet drukken, ben er nog wel ff zoet mee. Er zijn zo ontzettend veel missies dat ik ze nooit allemaal gedaan ga krijgen volgens mij. Ben nog niet eens begonnen aan faction missies. :+
Zal niet zozeer er in zitten omdat het een meerwaarde geeft maar omdat het simpelweg makkelijker is om de wereld veranderingen niet bij te houden. Far cry 2 had dit destijds ook als beperking. Dan was er een road block en als je dan genoeg stappen de andere kant op zetten dan was de hele boel gereset. In GTA (3) was dit nog extremer. Als er een auto achter je stond die je wilde hebben en hij was uit beeld dan kon er zomaar ineens een andere auto staan. Dus dan moet je blijven kijken naar die auto om te voorkomen dat hij verdween.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:24
[b]Flagg in "[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint"En ik moet te vaak van schouder wisselen. Ik kan echt niet over de linker schouder kijken als ik aan het lopen ben. Maar toch vindt ie het nodig iedere keer te swappen. }:|
dit kun je aanpassen in de settings.
weet niet precies waar, maar ik heb het gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Oxigeon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:48:
Deze game trekt me op de een of andere manier best wel aan. Echter de reviews zijn niet echt goed. Ik denk toch dat ik wacht tot deze game in de uitverkoop ligt.
Wat zijn je voornaamste zorgen? De reviews focusen zich veelal op de microtransacties, die in feite totaal niet relevant zijn en enorm overdreven gebracht worden als "pay2win" etc.

Je zit hier met echte spelers, dus als jij punten heb waar je meer info over wilt weten, vraag het gewoon en wij kunnen helderheid geven over die punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Angeloonie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:30:
@Flagg Volgens mij kun je de difficulty gewoon aanpassen in je settings ;)
Ja dat weet ik, maar gaan we niet doen. :P

Heb trouwens "guided" ook uitgezet. Is echt een aanrader. Je bent niet meer rondjes in je scherm aan het achtervolgen. Maar je moet dan aan de hand van de omschrijving een beetje achterhalen waar je moet zijn. Best grappig, zoek je eerst een berg op moet je met verrekijker richting het oosten zoeken naar de basis waar je een foto van hebt. Ga ik niet meer aanzetten denk ik. Wanneer je hem eenmaal gevonden hebt krijg je wel weer te zien waar je in de basis moet zijn voor de missie.
Jbk23 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:08:
[...]

dit kun je aanpassen in de settings.
weet niet precies waar, maar ik heb het gezien.
Ga je niet menen.... :P

Vanavond meteen aanpassen dan. d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 11-10-2019 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hè hè mijn eerste Behemoth is ook dood hoor :)

eerste

[ Voor 33% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-10-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:25:
Hè hè mijn eerste Behemoth is ook dood hoor :)

[Afbeelding: eerste]
Je plaatje is nogal stuk :+

Had er van de week ook een neer.. Maar was wel volledig zonder ammo :o
Heb echt alle wapens moeten gebruiken die ik bij mij had, dus ook de STG en SMG die ik normaal nooit gebruik.. Puur omdat ik geen ammo, rocket launchers, grenades oid meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Op mijn mobiel wel, gek genoeg. Pc heeft er geen moeite mee. Misschien de breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hoe kun je trouwens van je specialiteit wisselen, heb nu sniper maxed out en wil wel eens wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
HaterFrame schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:53:
Hoe kun je trouwens van je specialiteit wisselen, heb nu sniper maxed out en wil wel eens wisselen.
Bij een bivouac, afdeling 'Tactics'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn deuren met een klein rood lichtgevend streepje ook nog te openen eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

En mijn eerste ook :)

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/bp1-klein.jpg

Damn, die dingen zijn echt "tough bastards" zeg. Eerst met m'n heli dat ding met raketten bestookt, totdat ik uit de lucht werd geknald. Toen nog m'n halve voorraad sniper rifle kogels, 6x bazooka.... damn.

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/bp2-klein.jpg

Ben nu XP level 21 met gear level 127. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 11-10-2019 22:13 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste