Angeloonie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:27:
[...]
Dat... Echt niet normaal hoe debiel dat is..
Bij Wildlands had je volgens mij helemaal geen crosshairs, wat ook drama was, maar dit gezwabber is echt te debiel voor woorden. Gisteren wilde ik met een heli een basis aanvallen, maar na een minuut op 1 poppetje schieten was ik er wel klaar mee...
Je hebt 3 verschillende wapens op helicopters als piloot. De minigun, zoals je merkt erg nutteloos. Beter overlaten aan een 2e speler. Dan nog een ongeleide rocketspam van 8 rockets en een variant met geleide rocketspam van 2 rockets.
De ongeleide is wellicht wat beter voor aanvallen van turrets en voertuigen, maar de geleide werkt weer handig tegen drones. Al moet je daar ook even opletten. Vaak na het locken gaan ze net bewegen. Als je echter achteruit vliegt, dan blijven ze in zelfde lijn naar je toe vliegen en heb je ze wel meteen.
Maar met de geleide rockets moet je dus 3 salvos schieten op een minigun-gozer, 6 op een stationary turret en een stuk of 12 op rijdende drones (die dingen zijn taai). Het duurt me ook allemaal te lang om te doen en merk dat het eigenlijk alleen bij simpele basissen handig is omdat je daar niet veel hoeft uit te schakelen. Wel kun je ergens aanvallen, chopper landen en dan aan de andere kant van de basis snel je dingen doen. Je bent vrij snel buiten zicht dus dat kan wel helpen om een shitload aan enemies te misleiden. Of anders ergens C4 plakken, dat ontploffen en op die manier iets elders doen.
Eens. Erg onnodig om overal vijanden te spawnen. Iets zegt me ook dat dit helemaal niet zo de bedoeling was.
Overigens geeft je dit wel weer een voertuig elke kilometer, dus dat scheelt weer lopen. Al is het jammer dat je bivak niet al een voertuigspawn heeft als je er heen teleporteert.
Weet iemand of die groene stipjes (faction quests) toevallig daily quests zijn? Ik wil alle stipjes afwerken, maar als ze de volgende dag er gewoon weer zijn is dat dweilen met de kraan open

.
Ja. Je kunt ook dagelijks maar maximaal 400 punten halen voor die progressie. En erg snel gaat dat ook niet, dus heel zinvol is het eigenlijk niet. Alleen de "blaas x op" missies doe ik nog wel regelmatig want dat is met die lock-on chopper gewoon hardstikke makkelijk.
Een helikopter gebruiken tegen die Behemoths heeft ook echt nul zin

heb ik dat dure ding van 55k gekocht, wordt die met 1 raket uit de lucht geschoten.
Dat niet alleen. Ik had 5 keer geschoten en deed net 10% damage. De moeite inderdaad niet waard.
Dat is anders alweer wat omhoog na de 2/10 score van een troll-review. Maar meer dan 7 gaat het niet worden. En eigenlijk moeten we niet doen alsof dat een ramp is. De game is gewoonweg niet voor iedereen weggelegd en als je solo speelt een stuk minder boeiend.
* Trappen, gebruik ik liever niet, je zit te vaak vast of hij doet niet wat je wilt. Ik spring wel.
Zeker buiten combat is dat gewoon prima. Je healed snel genoeg dus waarom langzaam doen?
* Assetflips. Weet je hoeveel kust gebouwen ik al tegen ben gekomen die qua layout exact hetzelfde zijn?
* Moar asset flips. Dat gebouw met glazen overlook, cool hoor, maar gebouw 15 wordt lame.
Mja dit valt je eigenlijk alleen op als je eerst locaties aan het verkennen bent, niet als je gewoon de game speelt, dan pas na veel uur ga je zoiets opmerken imo. En wat dan nog dat locaties hergebruikt zijn? Zien ze er lelijk uit? Ga de wereld in, genoeg mooie locaties te vinden.
* Mainmission.. je moet 150 zijn. Ik ben 75.. really? Is hier soms een micro transaction voor?
Zoals gezegd, het kan eerder, maar geeft je een doel voor later in de game. Het is ook een middel om mensen bekend te maken met de gear score en uitleg te bieden waarom je nieuwe stuff zou willen gebruiken. Ik vind het geen probleem. Geeft alleen maar aan hoeveel content er in de game zit. De progressie is verder snel genoeg dat je na een uur of 10 wel in de buurt moet komen.
* In dit gebied zit 1 main mission... jammer dat de stip ontbreekt.
Hangt even af hoe je de game hebt ingesteld. Verder is het vaak "ondervraag vijanden om meer informatie te weten te komen". En er staat bij waar dat dan ergens moet zijn (soms ook een hele provincie). Moet de game dan altijd overal je hand vast houden?
* Stom intel klikken om verder te komen, anders blijft die staan op de shit die je net hebt opgepakt.
Mja eens. Soms zelfs mag je niet weglopen van een locatie voor je de intel hebt gelezen die je net hebt opgepakt. Menu is ook vaag dat de pins over de content heen vallen als je aan het lezen bent. Maar in 30 uur spelen ben ik dit probleem pas 3x tegen gekomen dat je verplicht iets moet kijken. Ook grappig: 1 keer krijg je een liedje als intel, deze kun je afspelen. Maar bij mij bleef ie maar afspelen tot ik de game afsloot. Wel apart zo'n klassiek nummer tijdens het raiden van een locatie. Maakte het een stuk dramatischer.
Ben zelf nu level 175 en het gaat eigenlijk wel prima. Missies/basissen worden steeds pittiger maar ook solo gaat dat nog redelijk. Nu zelfs een paar objectives gehad waarbij je niet gepakt mag worden als je een item of conversatie moet halen. Die daily faction missies kosten wel erg veel tijd voor wat je ervoor krijgt, dus denk dat ik die voorlopig even laat zitten. Wereld is verder helemaal verkend, kostte aardig wat tijd maar was leuk om te doen. Denk alleen niet dat ik alle locaties op 100% ga krijgen
[
Voor 4% gewijzigd door
Martinspire op 07-10-2019 12:54
]