Nol_NL schreef op zondag 24 januari 2021 @ 02:37:
Volgens mij hebben we toch nog maar weinig te klagen over Breakpoint ? Je kan de game nu naar wens instellen en het ziet er op de nieuwe consoles ook nog eens fantastisch uit. En voor het gejank over de AI teammates hebben ze ook een zakdoekje ontwikkeld. Zelfs aan filters voor je gasmasker is gedacht. Nieuwe content komt gratis aanwaaien en technisch wordt de game ook nog steeds ondersteunt. Inmiddels gewoon een +' je
[
Video: title]
Inmiddels hier ook weer helemaal hooked aan deze game. Waar ik in wildlands maar een uur of 15 heb zitten tik ik hier de 35 alweer aan en kan ik nog wel even door.
Verschil tussen ps4 en ps5 vind ik enorm. Waar het inladen van het menu en de map op de ps4 voor mijn gevoel al 5 minuten duurde zit je nu in 1 a 2 minuutjes lekker in de map rond te rennen.
Nadeel vind ik wel dat ik altijd zit te klooien met die ubisoft servers. Vaak zit ik midden in een missie en valt ineens de verbinding weg. Dit heb ik bij geen andere games maar alleen bij breakpoint.
Waar ik graag een pot R6 Siege speel is dit evenement perfect voor mij. Ik ren nu rond met Ash, Finka en Thatcher. Deze unlock je door de eerste missie van het evenement eventjes te spelen. Hier wordt dan ook de uitleg van de gasmaskers gegeven.
Verder heb ik nu zoon 160k aan money. Ik doe hier eigenlijk niets anders mee dan mijn 2 wapens opnieuw maken met de blauwdrukken. Dit kost me dan 800 het wapen elke keer dat ik denk dat ik het omhoog wil krikken qua levels. Dit loopt dus alleen maar op.
Ik ben dus nu op zoek naar wat good looping outfits om aan mijn character te geven. Maar helaas nog niets "cools" gevonden. Behalve de dutch patch welke ik natuurlijk op mijn rugzak gestikt heb

.
Met welke helikopter starten jullie zoal bij een bivak? Ik heb nu gewoon de overseer met raketten. Al moet ik er eigenlijk een hebben waar mijn passagiers ook kunnen schieten.