Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:00
Ghost Recon Breakpoint

Releasedatum: 4 oktober 2019

De geliefde Tom Clancy-franchise is terug... spannender, sensationeler en tactischer dan ooit. In 2017 kreeg de Ghost Recon-formule nieuw leven ingeblazen met een reboot van Ubisoft Paris: het succesvolle Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Dat deel was van de grond af aan ontworpen voor de nieuwste generatie gameconsoles. En dat was te merken ook! De open wereld waarin het verhaal zich afspeelde was even uitgestrekt als overrompelend - of je er nu solo een weg door baande, of met vier online spelers in de co-op-modus. Nu laat Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint jou in de huid van de Ghosts -de Elite US Special Operations Unit- kruipen die achter de vijandelijke linies zijn gestrand. En dit keer... is er geen briefing. Alle communicatie met Auroa is verbroken. Deze eilandengroep is de thuisbasis van Skell Technology, een high-tech-gigant. Als je daar met jouw team voor een verkenningsmissie naar toe wordt gestuurd, gaat het goed mis. Al jouw helikopters worden neergehaald: Skell Tech is in de verkeerde handen gevallen. De Wolves, een dodelijke ex-Amerikaanse militaire eenheid die het slechte pad koos, is nu de baas over het eiland. Aan de kop daarvan staat jouw oude militaire maat, kolonel Cole D. Walker. De Wolves hebben Skells drones omgeprogrammeerd tot moordmachines en schromen niet die in te zetten, ongeacht hoeveel bloed er wordt vergoten. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint is een militaire shooter gesitueerd in een afwisselend, vijandelijk en geheimzinnige open wereld die je helemaal in je eentje kunt betreden of als co-op met vier anderen. Gewond, zonder ondersteuning en opgejaagd door ex-Ghosts, zul je moeten vechten voor je leven. Kies de juiste bondgenoten en besluit hoe je zelfs de meest geduchte vijand klein krijgt.

De belangrijkste features

Ontdek en mysterieuze en afwisselende eilandengroep

Verken Auroa, de thuisbasis van Silicon Valley-gigant Skell Technology, ter land, ter zee en in de lucht, op de gebaande paden en ook daar buiten. Voel het ontzag voor een geheimzinnige plek waar architectonische hoogstandjes en ongerepte en woeste natuur hand in hand gaan. Van torenhoge fjorden en besneeuwde bergpieken tot diepe moerassen, waar je verschillende fracties tegen het lijf loopt – van Skellers en Homesteaders tot Outcasts – die de loop van jouw missie zullen beïnvloeden. Wat is er met Jace Skell gebeurd? Wie trekt er werkelijk aan de touwtjes? Ga op zoek naar de waarheid en ontrafel het plot.

Schakel jouw ex-militaire buddy uit

Neem het op tegen de meest geduchte tegenstander ooit - de Wolves, een dodelijke militaire eenheid die het foute pad op ging en die klaar staat om gruwelijk efficiënte moordmachines in te zetten om jou uit te schakelen. Vroeger maakte jij zelf deel uit van de Wolves. Ze kregen dezelfde training als jij, en hebben dezelfde ervaring.

Houd jezelf en jouw teamleden in leven

Stel jouw overlevingsinstinct op de proef en pas je zelf aan het gevarieerde terrein van Auroa aan. Steile hellingen, opeenvolgende blessures en vermoeidheid zijn nieuwe uitdagingen die je op je bord krijgt. Maak een kamp met jouw teamgenoten, beheer in de bivak jouw uitrusting, klasse en wapens en verfijn jouw strategie. Als je in de strijd gewond raakt, dan zul je naar een veilige plek moeten kruipen om jezelf te genezen. Wordt een teamgenoot uitgeschakeld, pak hem dan op en breng hem in veiligheid om daar zijn of haar wonden te behandelen. Gebruik nieuwe gereedschappen zoals de mini-drone waarmee je meerdere schoten op verschillende doelwitten kunt synchroniseren - ook als je in je eentje speelt.

Pas jouw Ghost aan en ervaar de volledige handelingsvrijheid

Creëer jouw eigen personage en kies uit duizenden combinaties van aanpassingen om de perfecte Ghost samen te stellen. Eentje die je letterlijk en figuurlijk op het lijf is geschreven. Verzamel materialen uit de omgeving, fabriceer en verbeter jouw wapens met meerdere uitbreidingsopties en pas jouw uitrusting aan zodat jouw Ghost elke situatie en speelstijl aankan. Experimenteer met een totaal nieuw klassesysteem om je kansen te vergroten om de vijand te verslaan. Kies je voor de frontale aanval? Dan kun je compleet los gaan. Speel je liever als een scherpschutter? Dan kun je speciale munitie krijgen die je een grotere schootsafstand en precisie geeft. Met de Panter-klasse kun je ook voor de stiekeme sluipaanpak kiezen, en gebruik je rookgranaten om aan de vijand te ontsnappen. Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint draait helemaal om jouw keuze: jij bepaalt wat jij tof vindt, niemand anders.

Geniet van een echte sociale ervaring met nieuwe gedeelde voortgang en de allerbeste endgame content

Wat voor speelstijl je ook kiest, in Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint houd je altijd hetzelfde personage: met dezelfde gemaakte instellingen, vaardigheden en wapens. Je houdt en verbetert jouw voortgang tijdens zowel de PvE als PvP-ervaringen. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint is daarbij ook een echt sociaal gebeuren. Ontmoet jouw vrienden in de Social HUB, speel samen de campagne, of betreed een PvP-arena voor een intense 4v4-match. En dat is nog lang niet het einde van het avontuur! De game krijgt regelmatig updates en wordt nog jaren na de release ondersteund. Er komen nieuwe verhaallijnen die het verhaal uitbreiden, er worden steeds nieuwe features toegevoegd en nieuwe klassen en gameplay-mogelijkheden komen voor alle spelers beschikbaar, net als events en een fonkelnieuwe soort van endgame-content: Raids.

Standard Edition

Ghost Recon Breakpoint base game
Guaranteed access to the Beta

Gold Edition

Three-day early access beginning October 1, 2019
The Year 1 Pass, which includes two new adventures in Auroa, called Deep State and Transcendence; Siren’s Call, an additional mission available at launch; one-week early access to three new character classes, which will be released throughout the year; and the Special Operations Forces Pack, which includes the Quiet DMR, Covered ACH, Crye G3 Combat Pants, and Cross Draw Vest.

Ultimate Edition

The Year 1 Pass, which includes two new adventures in Auroa, Deep State and Transcendence; Siren’s Call, an additional mission available at launch; one-week early access to three new character classes, which will be released throughout the year; and the Special Operations Forces Pack, which includes the Quiet DMR, Covered ACH, Crye G3 Combat Pants, and Cross Draw Vest
A bonus mission
Additional in-game items including the Trail TX motorbike, the Spider buggy, and the Survivor Pack

Collector’s Edition

The Year 1 Pass, which includes two new adventures in Auroa, Deep State and Transcendence; Siren’s Call, an additional mission available at launch; one-week early access to three new character classes, which will be released throughout the year; and the Special Operations Forces Pack, which includes the Quiet DMR, Covered ACH, Crye G3 Combat Pants, and Cross Draw Vest.
A bonus mission
Additional in-game items including the Trail TX motorbike, the Spider buggy, and the Survivor Pack
Exclusive Steelbook
Soundtrack with a selection of music from the game
Confidential File with three lithographs
Cole D. Walker figurine (24 cm. high)
Walker’s Dog Tag
Waterproof map

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Eerste keer dat ik een opzetje maak :) zal de opzet nog aanpassen naar feedback. Maar we hebben in ieder geval een plek om de game te bespreken!

• Piet_Piraat7
Via Ubisoft krijg je 20% korting bij inlevering van 100 punten, maar de prijzen van de game zijn best fors. € 60 voor de basegame, € 100 voor Gold en € 180 voor de Collector's Edition. Misschien hou ik het toch maar bij de base game.

• Piet_Piraat7
@AntiChrist7 Echt? Dat is jammer. Odyssey nog met 20% korting gekocht

• Piet_Piraat7
@AntiChrist7 Zojuist het hele proces doorlopen en gewoon 20% korting gekregen op de pre-order.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Voor de mensen die al gespeeld hebben; lijkt het veel op Wildlands? (voor mij een plus)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ben erg benieuwd :) hopelijk is mijn grootste irritatie punt uit Wildslands niet meer aanwezig in Breakpoint. Namelijk de stealth missies die een soort game-over scherm geven als je gezien wordt en je weer helemaal opnieuw kan beginnen een afstand buiten de basis. Erg frustrerend als je zeer zorgvuldig bezig gaat en je op het laatst toch gezien wordt. Maar we gaan het zien, eigenlijk alles wat ik zie / lees over Breakpoint tot nu toe is positief.

• Piet_Piraat7
Ik heb ook de code binnen voor de beta! dit weekend komen alleen de schoonouders langs :(

• Piet_Piraat7
De beta is vanaf vandaag toch? Ook vanaf een bepaalde tijd?

• Piet_Piraat7
Have fun iedereen :) ben erg benieuwd naar de ervaringen. Kan zelf pas vanavond laat de beta spelen.

• Piet_Piraat7
Gaaf spel, net aangekomen in de grot :) blijft progressie van de beta opgeslagen eigenlijk? Ik neem aan van niet. Wellicht wacht ik dan liever tot het spel echt uit is.

• Piet_Piraat7
Met welke setup spelen jullie het spel op zulke mooie graphics? Ik heb een GTX1070 en merk dat de game niet heel soepel aanvoelt als ik de settings te hoog zet. Maar misschien is die videokaart inmiddels ook weer achterhaald, geen idee.

Jammer dat de AI zo tegenvalt. Al was dit in Wildlands niet heel anders en hier heb ik mij ook mee vermaakt.

• Piet_Piraat7
Vandaag kunnen we weer aan de slag met de open beta :)

• Piet_Piraat7
Ik herken het gevoel wel een beetje van @Martinspire. Ik heb zin in de game, maar geen zin om hetzelfde begin 3 keer te doen eigenlijk. Nog een week en we kunnen echt aan de slag.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 26-09-2019 13:39 (13%)

• Piet_Piraat7
Beta is uitgesteld tot nader te noemen tijd lees ik online.

• Piet_Piraat7

• Piet_Piraat7
Engineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:52:
Maar het spel is voorlopig minder interessant als wildlands.
Waar ligt dat aan? Je zou zeggen dat Breakpoint eigenlijk Wildlands is plus extra's (survival, looting, classes). Is het de omgeving?

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 27-09-2019 09:40 (8%)

• Piet_Piraat7
Inmiddels wat meer gespeeld. Prima game waar ik mij goed mee ga vermaken :) voelt alsof er een flinke Divsion-saus overheen is gegooid. Wat ik wel vreemd vind is de keuze van het perk systeem. Je kan er heel veel unlocken, maar kan er maar maximaal 3 equippen? Dan voelt het vrijspelen van al die perks wel wat nutteloos.

• Piet_Piraat7
kidicoke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:28:
Wat is de mening hier van mensen die veel uren wildlands hebben gespeeld? Is deze game echt zo anders dan wildlands zoals veel gezegd wordt en dan met name de moeilijkheidsgraad?
Ik zie zelf niet waarom Wildslands zó anders zou zijn. Vele uren in Wildlands zitten, goed mee vermaakt. Het ziet er naar uit dat Breakpoint mij net zoveel gaat vermaken. Echt moeilijk was Wildlands niet. Als je op een groep gaat schieten heb je ze vaak al dood voor ze er achter zijn waar jij zit. Het ziet er naar uit dat dat met Breakpoint niet anders is. Misschien dat de drones daar verandering in brengen.

• Piet_Piraat7
Niemand anders die zicht stoort aan het perk systeem? Je kan er zoveel unlocken maar je kan er maar 3 equippen.

• Piet_Piraat7
Ik bedoel perks. Je hebt enorm veel keuze, maar moet ze equippen willen ze effect hebben. Volgens mij kun je er maar 3 equippen. Dat voelt gek bij zo'n uitgebreide perk tree.

• Piet_Piraat7
Ik moet eerlijk zeggen dat microtransactions mij niks doen als de game prima te spelen is zonder die ingame aankopen. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als bepaalde stukken van de game bewust héél traag zijn gemaakt en een lange grind opleveren, tenzij je je portomonnee trekt. Dan ben ik er fel op tegen. Maar als iemand geld wil neerleggen vanwege een andere skin? Be my guest.

Morgen is dan de officiële launch :) ik heb er zin in. De game krijgt een boel kritiek. Soms terecht, soms wat overdreven vind ik zelf.

• Piet_Piraat7
@Donstil kunnen we vanavond al aan de slag? Ik had 3 oktober in mijn hoofd (vandaag dus), maar zie in mijn eigen openingspost dat het morgen pas is. Heb ook erg veel zin om aan de slag te gaan.

• Piet_Piraat7
@Donstil ah ik zie het. While Ghost Recon Breakpoint officially has an October 4 release date on PS4, Xbox One and PC, there are a couple of ways fans can get early access to the game. Pre-order the Ghost Recon Breakpoint Gold or Ultimate Edition and you can start playing as early as October 1

Helaas, ik heb de normale editie en moet even wachten :)

• Piet_Piraat7
Volgende keer ga ik geen twee beta's spelen :') nu al de derde keer dat ik die intro doe. Maargoed, we kunnen eindelijk aan de slag :D ik heb de medic class gekozen vanwege de self revive (speel vooral solo). Mochten er pc gamers zijn hier die een keer co-op willen, let me know. Alleen nog even mijn accountnaam opzoeken.

• Piet_Piraat7
De videokaart zal het inderdaad niet zijn, ik heb een GTX1070 en die kan het prima aan.

Weet iemand trouwens waar je je eigen item level of iets kan zien? Ik zie bij vijanden dan staan 150 in het knalrood dus ik neem aan dat zij sterker zijn, maar waar kan ik dat van mijzelf zien?

Net een poging gewaagd een zware sentinel te doden vlakbij je start, zo'n rijdende tank. Geen goed plan :')

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 04-10-2019 10:31 (16%)

• Piet_Piraat7
@Ghostley thanks, gearlevel is 12 zie ik. Dan is een sentinel van 225 wellicht wat fanatiek op dit moment.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 04-10-2019 10:42 (4%)

• Piet_Piraat7
Het is nog wel even wennen aan de dingen die anders zijn in Breakpoint. Er komt een vliegtuig over, ik word gezien en instant zijn er 2 drones en 5 wolves die op mij af komen? Waar komen ze ineens vandaan? Dat vliegtuig?

• Piet_Piraat7
Lekker dan, de servers liggen er uit. Word opeens uit de game gegooid.

Edit: weer up, alsnog niet prettig om zomaar uit een game gezet te worden.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 04-10-2019 12:27 (35%)

• Piet_Piraat7
Mijn indruk inmiddels:

+ Wildlands 2.0
+ Mooie omgevingen
+ Uitdaging is prima (ga regelmatig dood)
+ Wereld is leuk om te verkennen
+ Gunplay zit goed in elkaar
+ Lootsysteem
+ Zeer veel te doen

- Geen AI spelers. Ik mis het team van 4 uit Wildlands met de sync shot
- Onhandige menu structuur van missies
- Vijanden zijn je best snel vergeten als je je even verstopt
- Vliegen en schieten voelt alsof je Parkinson hebt
- Nogmaals geen AI spelers. Die komen later geloof ik, maar het maakt de gameplay behoorlijk anders dan Wildlands. Er is niemand die je dekking geeft of komt reviven.
- Geen snelle manier om van driver naar gunner te switchen, wat irritant is als solo player.

• Piet_Piraat7
Vinden jullie het ook irritant dat vijanden witte markers hebben, net als al het andere in kampjes? Ik heb al gekeken in de settings maar ik zie alleen dat je het uit of aan kan zetten en de grootte kan wijzigen maar niet de kleur. Zou fijn zijn als vijanden rode markers hadden en ammo/health witte.

Ben zelf maar van class veranderd. Eerst was ik medic vanwege de self revive, maar daar heb je weinig aan als solo speler omdat de vijanden vaak op/rond je lijk staan. Nu wat meer stealthy :) als iemand zin heeft op de pc vandaag wat co-op te doen, leave your game tag!

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 05-10-2019 11:47 (10%)

• Piet_Piraat7
swoutr schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:22:
ipv de zoveelste bugfested, om microtransactie draaiende pay to win game.
Iedereen mag vinden van de game wat die wil hoor, en ik kan mij prima vinden in de negatieve reviews over de slechte AI of de herhalende missies. Maar bugs ben ik nog nauwelijks tegen gekomen. En pay to win? Hoe dan? Microtransacties betekent niet per definitie dat een game pay to win is. De reviewer van IGN vat het wat dat betreft prima samen.

In my now 30 hours playing, I've completely ignored the store and have never once been prompted or tempted to purchase anything. So far, there's literally no need to buy anything in Breakpoint – by default the leveling pace is generous, the weapon blueprints and attachments can be found easily in the world, and even if you spent real money to buy a stupidly strong gun instead of finding it the old-fashioned way it would only be useful to kill AI soldiers faster. You’d achieve effectively the same thing for free by simply playing on easy mode.

Does that make it pay-to-win? Only if you’re concerned about other people killing the AI easier than you can. There is a PvP mode, Ghost War, but all the money in the world won’t help you there.

• Piet_Piraat7
Ik heb inmiddels genoeg geld om één heli te kopen, maar welke is het beste? Je hebt de Opheis MK II. de Deinos en de Overseer. Ik zoek een goede heli voor solo :)

• Piet_Piraat7
@Wildfire ik wil inderdaad een heli met raketten :) maar dat hebben ze alle drie, dus vroeg mij af wat het verschil was tussen die drie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Man man die comments bij het news item van Tweakers, aardig stemmingmakende titel ook. Het gros wat reageert heeft het spel geen minuut gespeeld maar heeft wel de mond vol van pay to win en hoe microtransacties het spel verneuken. Je kan de game prima spelen zonder ook maar naar de store om te kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik vraag mij ook echt af hoe je wordt "gestuurd" naar microtransacties. Ik zie het oprecht niet. Je hebt nieuwe wapens en vehicles met weinig moeite tot je beschikking.

• Piet_Piraat7
@HaterFrame nice :) ik krijg mijn gear niet zo snel omhoog. Nu rond de level 65. Een Behemoth geprobeerd van lvl 100 maar dat red ik niet, doe zo weinig damage.

• Piet_Piraat7
Waar zie ik wat mijn class challenges zijn? Ik kan het niet vinden..

• Piet_Piraat7
Ik vind het wel jammer dat je op het eiland niks anders tegenkomt dan enemies. Echt om de 20 meter ook dat ze rondlopen. Het zorgt voor een wat minder levendig gevoel dan Wildlands.

Weet iemand of die groene stipjes (faction quests) toevallig daily quests zijn? Ik wil alle stipjes afwerken, maar als ze de volgende dag er gewoon weer zijn is dat dweilen met de kraan open :) blauwe stipjes gaan wel lekker, begin ook mijn paarse gear te krijgen.

Een helikopter gebruiken tegen die Behemoths heeft ook echt nul zin :') heb ik dat dure ding van 55k gekocht, wordt die met 1 raket uit de lucht geschoten.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 07-10-2019 08:51 (15%)

• Piet_Piraat7
@Wildfire ja dat maakte het wel leuker :) ook die hulp van rebellen. Laat ze maar een basis bestormen terwijl ik alles snipe

• Piet_Piraat7
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:18:
[...]

Ondanks dat ik het niet helemaal eens ben met al de meningen (lees: haat) die deze game online krijgt vind ik dit wel een valide punt. De wereld lijkt hierdoor totaal niet te leven en dat vind ik juist altijd zo leuk aan Wildlands.
Ik heb het idee dat dit wel het plan was toen ze begonnen met Breakpoint. Je ziet soms van die kleine autootjes langs de weg staan die doen vermoeden dat de lokale bevolking die gebruikte. In kampjes heb je ook kleine gevangenissen waar je 'rebellen' kan bevrijden die mee vechten, net als in Wildlands, maar dit is nauwelijks uitgewerkt.

• Piet_Piraat7
Wildfire schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:44:
Ik merk net wel iets erg irritant: ik had een heli met een gattling gun, maar fatsoenlijk mikken daarmee is niet te doen. De 'targeting reticle' zwiebert alle kanten op. Ik kan gewoon beter landen, uitstappen en dan een ASR of DMR gebruiken met 1 of 2 schoten...
Haha ja dat is irritant hè? Nog zoiets vervelends; ik heb al een paar keer zo'n simpel motor bootje naar een basis gepakt en zachtjes tegen de kustlijn gevaren. Dan denk je 'zo, lekker rustig een basis besluipen en alles taggen'. Vijf seconden nadat dat bootje half op het droge staat BAM, knalt uit elkaar en de hele basis weet dat ik er ben.

• Piet_Piraat7
De menu structuur is inderdaad verschrikkelijk. Ik snap niet hoe men hier voor gekozen heeft. Het spel is leuk hoor, maar het voelt bijna niet af /.gehaast. Zou het zelf een 7 geven.

• Piet_Piraat7
Het spel schijnt veel leuker te zijn in co-op. Iemand al die random co-op geprobeerd? Werkt het goed?

• Piet_Piraat7
@rstift Als je in het voertuig stapt krijg je een nieuw groen stipje waar die heen gebracht moet worden. Vaak vlakbij.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 08-10-2019 17:09 (6%)

• Piet_Piraat7
Cascade schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:46:
[Afbeelding: Breakpoint - showdown]
Weer een plat. Moet zeggen ik heb meer moeite met het soort drones dat in een kamp van Wolves rondbanjert, vooral als ze achter je aan komen.
Tips zijn welkom want ik heb nog nooit een behemoth gedood :')

• Piet_Piraat7
Kan je voor een console ook niet een code kopen in de Ubisoft store? Plus punten krijg je daar 20% korting. Zo heb ik mijn standaard editie voor de pc goedkoop gekocht.

• Piet_Piraat7
Hè hè mijn eerste Behemoth is ook dood hoor :)

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 11-10-2019 16:26 (33%)

• Piet_Piraat7
Op mijn mobiel wel, gek genoeg. Pc heeft er geen moeite mee. Misschien de breedte.

• Piet_Piraat7
Er zijn toch wel wat irritatie puntjes na zo'n 20 uur spelen merk ik. Weet niet of jullie er ook last van hebben;

- Berg op en af gaan. Erg realistisch dat je vaak uitglijdt maar ook erg vervelend. En ik kan niet meer tegen dat uuuh uuuh uuuuuuh geluid van je poppetje
- Geen vinkjes oid bij dingen die je hebt gedaan. Heb je Behemoths gedood? Kampjes gecleard? Het lijkt weinig uit te maken wat ik zie geen check en ventjes respawnen toch wel weer. Het voelt alsof je zo weinig impact hebt op de wereld.
- De menu structuur. Van missies tot inventory. Even snel een granaat voor c4 swappen en ik moet weer het menu induiken. Een missie die niet verder wil omdat ik niet de intel heb gelezen in mijn menu-doolhof
- De herhalende animaties. Aangezien de gameplay veel hetzelfde is zijn ook je handelingen veel hetzelfde. Kamp opzetten, eten / boekje lezen voor xp, kamp afbreken.
- Hoe ongelofelijk veel vijanden er zijn. Doe een blinddoek om, ga willekeurig een kant op en na 20 meter vind je weer 2 vijanden naast een auto of motor.

Begrijp me niet verkeerd hoor, niet alles is slecht en ik heb me nu al bijna 20 uur vermaakt. Maar het voelt wel als een downgrade van Wildlands, ongepolijst en niet af. Benieuwd wat die grote patch op 15 oktober gaat doen @Sipio .

• Piet_Piraat7
Hier ook geen grote bugs op de pc. Wat ik wel ben tegengekomen;

Geen geluid tijdens gesprekken
Niet meer kunnen mikken met rechtermuisknop
Ventjes die soms in het terrein staan
Als ik inlog zie ik steeds weer die melding dat ik mijn tutorial missie gedaan heb

• Piet_Piraat7
@Angeloonie ja ik ben het wel met je eens. Ik wil deze game graag leuk vinden (heb er ook echt naar uitgekeken), maar het valt helaas toch wat tegen. Als het alarm in de basis afgaat en ik ga in een hoekje staan kan ik 1 voor 1 de vijanden doden die door de deur komen :? het geheel voelt gewoon niet af en ik denk ook niet dat dat te verhelpen is met wat patches.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 14-10-2019 10:42 (14%)

• Piet_Piraat7
Patch 1.02 is er :)

Xbox One 7.5 GB

PlayStation® 4 System 10.6 GB

Uplay PC and Epic Game Store 5.4 GB

PATCH NOTES
GENERAL:

Various tweaks made to the cover system.
Improvements made to various visual elements and vehicle physics.
Time to mark enemies has been reduced.
Tweaked distance at which enemies will be able to spawn around camps.
Adjustments made to the reverted drone and binoculars controls to fit the behavior fromTom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands.
Fixed an issue where the player would get detected while stealth swimming.
Fixed a spawn issue occurring after fast traveling.
Fixed goliath detection cones.
Fixed a bug where the sharpshooter skill wouldn't penetrate helmets.
Adjustments made to dirt accumulation on weapons.
Various fixes on mission triggers affecting mission progression.

CO-OP:

Rebalanced player level in group.
Fixed various matchmaking and co-op joining issues.
Fixed a bug where co-op partners wouldn't respawn close to each other.
Fixed a bug where co-op partners' gear would appear with an incorrect level.
Fixed a bug where players couldn’t initiate vote to retry a mission.
Fixed a bug where the squad leader would join the lobby alone after finishing a session.
Fixed a bug where players’ information wouldn’t display for co-op partners.

PVP:

Adjustments made to the aim assist balance.
Feedback has been added on the screen when matchmaking is initiated.
Added an input to give leadership to another player.
Fixed various matchmaking issues.
Fixed a bug where milestones wouldn't appear in the game when pinned.
Fixed a bug where the time spent would not grant XP bonus at the end of the month.
Fixed a bug where the missions tab appeared empty in matchmaking.
Corrected zones where the player could get stuck on Skell Port.
Corrected milestones conditions for assault certification.
Fixed a bug where players could sprint while injured using the revivalist perk.
Fixed the transition time counter between rounds.
Fixed a bug where the number of planted bombs wouldn't increment.
Fixed a bug where the end-of-game timer wouldn't appear before the next session.
Fixed a bug where the rocket launcher wouldn’t appear on the tacmap for the enemy team.
Adjustments made to the apparition rate of night conditions.

CLASS, ITEMS, AND LOOT:

Various tweaks made to the loot system.
Drones will drop even more parts. 80% of the time, players will get 5x standard parts or 3x improved parts.
Improvements made to weapon descriptions to better match their authentic characteristics.
Ghillie pants have been added to the loot pool.
Fixed various customization bugs.

UI/UX:

Fixed several UI issues in menus.

GENERAL BUG FIXES:

Fixed various animation, body-carry, and camera glitches.
Improvements and fixes made to various photo mode settings.
Fixed various mission triggers affecting mission progression.
Fixed unlocking conditions for various achievements and rewards.
Fixed a bug where players could get stuck when crouching near a vehicle.
Fixed a bug where Nomad would remain injured after deploying to the hideout.
Fixed a bug where holding breath would affect scope visibility.
Fixed a bug where the player wouldn't get a mission fail prompt when redeployed to a bivouac.
Fixed a bug where enemies couldn't be marked while using the sync shot drone.
Fixed a bug where marking enemies with a drone wouldn't increment the class challenges.
Fixed various bugs where players would lose control of their character or get stuck on the item wheel.
Fixed a bug where AI snipers wouldn't reset to their original positions when camps are on cool down.
Fixed an issue where NPC would take time to spawn in Erewhon.
PC Fixed some occurrences where players would get FPS drops.
PC Fixed a bug where players couldn't accept invitations through discord.

• Piet_Piraat7
@Cascade is lvl 150 gear het hoogst haalbare?

• Piet_Piraat7
Voor de stealth class moet ik nu 20 vijanden doden zonder gezien te worden. Behoorlijk lastig merk ik.. zeker omdat je geen counter zit met hoeveel van de 20 je al hebt gehad.

• Piet_Piraat7
Angeloonie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:14:
[...]
Hoe is dat lastig? Dat is hoe ik iedere outpost clear?
Goed van jou, maar ik word vaak gespot

• Piet_Piraat7
Angeloonie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:26:
[...]
En gespot is niet hetzelfde als dat enemies geel worden als ze bijv. een lijk vinden. Je kunt dan dus prima door blijven schieten. Pas als ze rood worden ben je gespot.
Dat is zo, ik bedoel ook meer dat je dan mis schiet of een lijk gevonden wordt en gelijk de hele basis in rep en roer is (wel zo realistisch). Dat maakt de rest van de basis clearen in stealth voor mij aanzienlijk lastiger, want ook al hebben ze je niet zien schieten weten ze vaak verdomd goed waar je ergens in de bosjes ligt. Voeg daar nog een overvliegende helikopter bij en het is al helemaal lastig. Een stuk of 10 ventjes stealth doden gaat prima, ik vind zelf de lat van 20 best hoog.

• Piet_Piraat7
Naarmate ik het meer speel begin ik meer bugs en irritaties tegen te komen. Had het spel eerder een 7 gegeven maar dat trek ik terug. Hoe vaak vijanden gewoon stil staan en niks doen is beschamend eigenlijk. Zoiets mag niet in een game zitten anno 2019. Ze blijven gewoon staan, doen niks. En die pop-ups dat je je tutorial complete hebt, hoe moeilijk kan het zijn om dat te fixen? Of de bug dat je niet meer door je scope kan kijken? Rondrijden op een motor is gewoon meme-waardig hoe je vijf rondjes draait in de lucht door een steen. Man, Wildlands was echt een stuk beter.

• Piet_Piraat7
Wildfire schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:13:
Dammit, ik kan niet meer inzoomen met mijn scopes :(

Ook niet na het opnieuw opstarten van het spel. :(

Edit: whoops, mijn fout. Om de een of andere reden was ik blijkbaar opeens vergeten welke toets ik daarvoor moest gebruiken. Wow. Major fuckup, ik word oud :+
Ik heb dat ook vaker :o enig idee welke knop je dan perongeluk hebt ingedrukt op de PC? Ik zag voorbij komen dat het R3 was op PS4.

• Piet_Piraat7
Gisteren toevallig die missie begonnen. Ik snap niet wie zoiets verzint. Waar de hele game zich wil voordoen als tactische shooter waarbij je je aanpak uitstippelt/scout, is de laatste missie in een afgesloten ruimte waar vijanden direct op je afrennen. Alsof je Doom speelt. Ging zelf dan ook vrij snel dood. Ik probeer het vast nog eens maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om hier nog veel tijd in te steken, voor mij was dit een miskoop.

• Piet_Piraat7
Ik heb er maar 25 uur in zitten en heb eigenlijk hetzelfde gevoel als @Angeloonie. Wel een wijze les voor de volgende keer dat ik de reviews afwacht voor ik een game koop. Heb echt schik gehad met Wildlands dus ik dacht 'wat kan er mis gaan met een volgend deel?'. Nouja, best veel dus.

• Piet_Piraat7
@Wildfire vreemd, ik had het idee dat Behemoth loot automatisch in je inventory komt zodra je hem dood hebt. Bij de killing blow kreeg ik pop-ups in mn scherm met nieuwe wapens.

• Piet_Piraat7
Ubisoft heeft hun plannen gedeeld om de game te verbeteren.

1. Technical State of the Game

Our first priority is to improve the technical state of the game. We know many players had a difficult time with game bugs and unexpected stability issues at launch and we are making every effort possible to address these issues as soon as we can.

With Title Update 1.0.2, released on October 15, our team made numerous improvements to the game, focusing on the most pressing issues that could be addressed in this timeframe. We are working on further improvements that will be coming soon with TU1.0.3 in mid-November, including fixes on the Drone deployment, on changing the fire rate, on NVGs blocking crosshairs and on the Mission Completion notification pop-up.

Title Update 1.0.3.1, coming around end-November, will include further improvements and updates on the most pressing community feedback.

Alongside this post is an update on the Known Issues of the game, and the highest priority issues.

2. Post-Launch Content

As we focus on improving the game, we also want you to know that our commitment does not stop here. We are dedicated to supporting Ghost Recon Breakpoint in the long term with plenty of post-launch content and special events to keep the world constantly growing and evolving.

You will get your first taste with Project Titan, our first ever Raid, which will release in December, and The Terminator Live Event, which will release shortly after that. In order to make sure we remain agile and flexible, we’ll come back to you with more details including specific release dates at a later stage.

3. In-game Economy

We also heard the criticism regarding the in-game economy. That is why we are currently working to make adjustments according to players’ feedback in the next few weeks, making the experience for players more comfortable.

4. AI Teammates

We announced at E3 2019 that AI Teammates would come back to Ghost Recon Breakpoint, and they will. Ghost Recon Breakpoint was designed from the ground up to be enjoyed in co-op up to four players, and as an innovative pure solo experience. As such, adding back AI Teammates to the game is a major undertaking that will still require time. We will update you as we progress towards their release.

5. Freedom of Choice

Finally, we are aware that some of the design choices made have caused polarized reactions and discussions regarding the direction taken by the Ghost Recon franchise.

We are happy to see players embracing the new elements of the game, but we also understand that there are areas of improvements. Some of you would like our new survival mechanics to have more impact on your experience, while others dislike the tiered loot progression we have added.

One of the key elements of our vision for Ghost Recon is to immerse our fans in a gritty and authentic military experience.

In line with this vision and the feedback we received, we are working on a more radical and immersive version of Ghost Recon Breakpoint. We also want to let you tailor your experience to the way you want to enjoy the game, since freedom of choice has always been part of the Ghost Recon DNA.

It’s still too early to share details on how that will work exactly, but it is top of mind for the team and we will keep you updated as we progress.

6. Conclusion

We know that we have a lot of work ahead of us to get the game where you want it to be, and that not everything will be addressed or released as fast as all of you might like. Big changes can take time to make sure they are done right, but we still want to be as transparent as we can about the current state of development.

In order to ensure we are tackling the right topics at the right time, we are also looking into releasing a Community Survey that will help you to express yourself about the future content and improvements of the game.

To all of those who have jumped in and to those who are thinking about joining us – please continue to share you feedback. This is only the beginning and we look forward to the future together.

The official www.ghostrecon.com website will remain the main source for all future updates.

The Ghost Recon Team.

https://ghost-recon.ubiso...breakpoint-moving-forward

• Piet_Piraat7
Angeloonie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
Knap dat ze zo'n lap tekst weten te posten zonder enige concrete info. :P
Haha ja, het is eigenlijk 'we werken eraan, dank voor jullie geduld/vertrouwen'

• Piet_Piraat7
IGN post alweer groots over Ubisoft's aanpak om Breakpoint te verbeteren, maar zoals @Angeloonie al zegt wordt er eigenlijk niets concreets genoemd in Ubisoft's post. Het is bijvoorbeeld super dat er AI teammates komen, maar wie weet is dit pas eind 2020 ergens.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:17 (3%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True