Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:57
Inmiddels wat meer gespeeld. Prima game waar ik mij goed mee ga vermaken :) voelt alsof er een flinke Divsion-saus overheen is gegooid. Wat ik wel vreemd vind is de keuze van het perk systeem. Je kan er heel veel unlocken, maar kan er maar maximaal 3 equippen? Dan voelt het vrijspelen van al die perks wel wat nutteloos.

• Sleeon
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 15:48
Beta inmiddels ook gespeeld.
Helaas niks voor mij, had het mij iets meer tactisch voorgesteld, maar het is meer gewoon knallen op alles wat beweegt zonder te sneaken etc.

• Tiberya
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13-11 23:38
Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:23:
Zat er nu wel PvP in de beta? En kun je daar meteen mee beginnen of moet je weer eerst dat stuk doen tot je bij bivak bent?
zit in de beta je moet wel eerst naar het eerste kamp zijn geweest zodat je een class kan kiezen

• kidicoke
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-11 18:15
Ik heb de beta ook maar eens gespeeld nadat een maat en ik opzoek waren naar een nieuwe game. Ik heb totaal geen ervaring met de Ghost Recon series, maar ik was eigenlijk stom verbaasd dat deze game mij nooit opgevallen is (in positieve zin). Ik ben liefhebber van shooters, vooral als er een tactisch aspect bij komt kijken. Ik vind de game er geweldig uit zien, een game die ik op ultra kan spelen en me niet al te druk hoef te maken om de framerates aangezien de gameplay niet fast paced is. Ik vond de beta lekker wegspelen alleen vraag ik mij toch wat dingen af. Ik vond de moeilijkheidsgraad van de game echt veelste simpel, zonder enig ervaring in deze game heb ik hem gelijk op extreem gezet maar ik liep overal zonder enige moeite doorheen..... Ik probeerde zoveel mogelijk stealth te doen maar als het dan mis ging dan ging ik het vuurgevecht aan. Ik vond de AI vooral 'dom' wanneer ik gespot was en zelfs de heavys heb je met 2 headshots dood zonder dat ze jou enig schade aanrichten. Wordt dit nog moeilijker als je verder in deze game komt? Ik heb een beetje het idee dat ik mijzelf moet uitdagen tijdens de missies om het een beetje interresant te maken. Nu lees ik op internet ook veel verschillende meningen en nu twijfel ik een beetje of ik lekker wildlands moet gaan spelen (die ik ook nooit aangeraakt heb) of toch breakpoint moet gaan spelen. Wat is de mening hier van mensen die veel uren wildlands hebben gespeeld? Is deze game echt zo anders dan wildlands zoals veel gezegd wordt en dan met name de moeilijkheidsgraad?

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:20

Martinspire

Awesomeness

Sleeon schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:45:
Beta inmiddels ook gespeeld.
Helaas niks voor mij, had het mij iets meer tactisch voorgesteld, maar het is meer gewoon knallen op alles wat beweegt zonder te sneaken etc.
Hoeft niet, je kunt het ook sneaky doen, maar het is wel lastig en zeker met de nieuwe vijanden en diens mogelijkheden wordt het al vrij snel pittig (lijkt me). Ben er ook nog niet uit of dit nou echt nog een Ghost Recon is, met hoe de game je situaties voorschoteld. Ook ben ik er nog niet achter of je nou nog je 3-man AI squad erbij krijgt want dat was de vorige beta niet.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Wee Man
  • Laatst online: 18-11 22:45
Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:33:
Ook ben ik er nog niet achter of je nou nog je 3-man AI squad erbij krijgt want dat was de vorige beta niet.
AI squad is uitgesteld tot ergens na de release.

Klikkie

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wee Man schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:05:
[...]

AI squad is uitgesteld tot ergens na de release.

Klikkie
Pfff, dat forceert dus eigenlijk dat je de game coop gaat spelen, want gezien de sterkere enemies (vooral de drones e.d.) is het een stuk pittiger dan de vorige game en die vond ik zonder AI al erg lastig. Die 4x kill ability was daar echt nodig om bepaalde stukken te halen.

Ik weet niet of ik de game dan wel ga halen als je voor singleplayer jezelf zo'n handicap moet geven...

• Piet_Piraat7
kidicoke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:28:
Wat is de mening hier van mensen die veel uren wildlands hebben gespeeld? Is deze game echt zo anders dan wildlands zoals veel gezegd wordt en dan met name de moeilijkheidsgraad?
Ik zie zelf niet waarom Wildslands zó anders zou zijn. Vele uren in Wildlands zitten, goed mee vermaakt. Het ziet er naar uit dat Breakpoint mij net zoveel gaat vermaken. Echt moeilijk was Wildlands niet. Als je op een groep gaat schieten heb je ze vaak al dood voor ze er achter zijn waar jij zit. Het ziet er naar uit dat dat met Breakpoint niet anders is. Misschien dat de drones daar verandering in brengen.

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 18:25
Wildlands speler hier, over de 200 uur daar in zitten. Alleen solo, geen coop of pvp. Tier one gedaan, Ghost mode niet. Heel goed mee vermaakt. Wat ik leuk vind aan Wildlands is de open wereld, exploratie, het gameplay element van een basis / locatie tegenkomen, verkennen en dan compleet uitroeien :-p.

Breakpoint biedt op dat gebied hetzelfde, ik weet nu (na 2 technical tests en 2 betas) dat het mijn ding is. Bring it. Drones vind ik een leuke toevoeging.

Is het tactisch? Ligt er aan hoe je speelt. Je kan heel erg tactisch bezig zijn met een goed op elkaar ingespeeld coop team. Je kan in je eentje met een laag level sneaky een kamp met level 150 mannetjes omleggen.

Volgende week eindelijk de release. Zin in, wat minder om hetzelfde stuk voor de 5e keer te spelen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:53

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb twee keer de beta gespeeld, de vorrige en de huidige.
Op de playstation lijkt dit dag en nacht, game loopt nu prima en speelt ook zo.

Wat ik alleen zo tof vond aan wildlands was die grote afwisselende wereld, is dat hier ook weer zo?
Want ik kam dat door het zien van de kaart in de beta een beetje lastig inschatten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Deze beta speelt soepeler dan menig officiële release zeg. So far 1 bsod gehad, maar voor de rest kan ik me amper een framedrop herinneren (PS4).

Vind het nog wel een beetje wazig hoe het upgraden van wapens het meest efficiënt gaat, maar met mijn speelstijl (stealth) heb ik nog geen coop nodig gehad op standje "normal", gewoon rustig aan doen en eerst een 10 minuten met je drone iedereen taggen en kijken wie/wat je tegenover je hebt staan.

Als je Wildlands leuk vind gaat dit volgens mij ook niet tegenvallen. Mij niet iig, deze ga ik sowieso kopen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb hem inmiddels ook besteld ja.
Enige wat ik nog jammer vind is de positionering van de camera achter het poppetje. Die is mij iets te dicht bij.

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:31
Flagg schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:10:
Deze beta speelt soepeler dan menig officiële release zeg. So far 1 bsod gehad, maar voor de rest kan ik me amper een framedrop herinneren (PS4).

Vind het nog wel een beetje wazig hoe het upgraden van wapens het meest efficiënt gaat, maar met mijn speelstijl (stealth) heb ik nog geen coop nodig gehad op standje "normal", gewoon rustig aan doen en eerst een 10 minuten met je drone iedereen taggen en kijken wie/wat je tegenover je hebt staan.

Als je Wildlands leuk vind gaat dit volgens mij ook niet tegenvallen. Mij niet iig, deze ga ik sowieso kopen.
+1 voor de sneaky bastard squad! d:)b

• Justin2000
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 23:00
Ik heb de beta op PC en xbox gespeeld, de PC versie geen problemen gehad. Op de xbox soms wat grafische issues, en jah de framerate 8)

Ik heb bij bol de xbox disc versie in preorder staan, ik neem een overstap naar de PC nog in overweging.

Justin2k5 live opbrengst . xbone: justin2k5 iRacing profiel

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16:02
Weinig animo voor de game hier?
Heb er ongeveer 4uur aan besteed en moet wel zeggen dat het een hele goede game word of gaat worden.
Moet wel wennen aan de gameplay aangezien ik first person zoveel betere ervaring vind geven aan de game.
Snap sowieso niet waarom ze third person shooter telkens van maken.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Fraggert schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:48:
[...]

+1 voor de sneaky bastard squad! d:)b
Geloof dat ik ongeveer 16 uur in de beta heb geworsteld de afgelopen dagen. :P Ben iig aan het "eind" van de beta gekomen, daarna random missions gaan doen.

Spel voelt nu al polished moet ik zeggen. Dialogen met volk wat je in het veld tegenkomt zijn nog wat (lees: altijd heel erg :P ) weird soms, maar lijkt me een beta issue.

Ga hem wel op een moeilijkere setting spelen straks, stealth foutjes zijn iets te vergevingsgezind op normal nu. Gewoon weglopen, wachten tot ze weer chill zijn en weer verder. Als ze me zien moet het gewoon certain death zijn eigenlijk of iig verdomd moeilijk om terug te trekken zonder van tevoren je getaway gepland te hebben.

Maar ben nu net begonnen met Batman Arkham knight, die houdt me wel bezig tot de 4de hopelijk. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Hoenoes
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 02-10 03:13
Ghost recon: Division dit.
Prijzen zijn idioot, ook weer van die microtransactions etc, pfft.
Ubisoft is weer lekker bezig, ik ga voor SP only dit keer.

exactor it wijzigde deze reactie 30-09-2019 07:08 (3%)
Reden: Naamsverbastering is kinderachtig

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-11 15:26
Jeetje, zodra we sync shot gebruikten en er zoomde iemand in begon iedereen in het squad (4 spelers totaal) te haperen met drops naar 9 fps en lager... Dit is wat mij betreft een nieuw dieptepunt voor ubisoft... Benieuwd of ze het voor de release oplossen.
kidicoke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:28:
Ik heb de beta ook maar eens gespeeld nadat een maat en ik opzoek waren naar een nieuwe game. Ik heb totaal geen ervaring met de Ghost Recon series, maar ik was eigenlijk stom verbaasd dat deze game mij nooit opgevallen is (in positieve zin). Ik ben liefhebber van shooters, vooral als er een tactisch aspect bij komt kijken. Ik vind de game er geweldig uit zien, een game die ik op ultra kan spelen en me niet al te druk hoef te maken om de framerates aangezien de gameplay niet fast paced is. Ik vond de beta lekker wegspelen alleen vraag ik mij toch wat dingen af. Ik vond de moeilijkheidsgraad van de game echt veelste simpel, zonder enig ervaring in deze game heb ik hem gelijk op extreem gezet maar ik liep overal zonder enige moeite doorheen..... Ik probeerde zoveel mogelijk stealth te doen maar als het dan mis ging dan ging ik het vuurgevecht aan. Ik vond de AI vooral 'dom' wanneer ik gespot was en zelfs de heavys heb je met 2 headshots dood zonder dat ze jou enig schade aanrichten. Wordt dit nog moeilijker als je verder in deze game komt? Ik heb een beetje het idee dat ik mijzelf moet uitdagen tijdens de missies om het een beetje interresant te maken. Nu lees ik op internet ook veel verschillende meningen en nu twijfel ik een beetje of ik lekker wildlands moet gaan spelen (die ik ook nooit aangeraakt heb) of toch breakpoint moet gaan spelen. Wat is de mening hier van mensen die veel uren wildlands hebben gespeeld? Is deze game echt zo anders dan wildlands zoals veel gezegd wordt en dan met name de moeilijkheidsgraad?
Wildlands is meer recht-toe-recht-aan, dus ik zou het denk ik niet gaan omdraaien. Verder heeft wildlands een tier modus waarbij de game steeds moeilijker wordt. Wellicht alvast beginnen met wildlands, uurtje of 40-60 en dan ben je al een heel eind.

sdk1985 wijzigde deze reactie 30-09-2019 00:18 (114%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
oops

sdk1985 wijzigde deze reactie 30-09-2019 00:18 (99%)

• Piet_Piraat7
Niemand anders die zicht stoort aan het perk systeem? Je kan er zoveel unlocken maar je kan er maar 3 equippen.

• Fraggert
Flagg schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:28:
[...]

Geloof dat ik ongeveer 16 uur in de beta heb geworsteld de afgelopen dagen. :P Ben iig aan het "eind" van de beta gekomen, daarna random missions gaan doen.

Spel voelt nu al polished moet ik zeggen. Dialogen met volk wat je in het veld tegenkomt zijn nog wat (lees: altijd heel erg :P ) weird soms, maar lijkt me een beta issue.

Ga hem wel op een moeilijkere setting spelen straks, stealth foutjes zijn iets te vergevingsgezind op normal nu. Gewoon weglopen, wachten tot ze weer chill zijn en weer verder. Als ze me zien moet het gewoon certain death zijn eigenlijk of iig verdomd moeilijk om terug te trekken zonder van tevoren je getaway gepland te hebben.
Nice, goed bezig.

Aflopen weekend wat review-videos gekenen op YT, de meningen zijn weer "all over the place" zoals gewoonlijk. Van zeer negatief met walgelijke clickbait-titels tot positief-kritisch en hilarische vermakelijke walkthroughs. Zo heeft elk spel wel één of meerdere minpuntjes.

Dat gezeik over het handelen van de voertuigen, het is geen race-sim 8)7 alsof fasttravel lekker
realistisch is, wees blij dat je niet hoeft te lopen :P
En ja, een 7.62 of .50 in je kanus....instant kill...dan doe je niks meer, al ben je nog zo'n dikke eindbaas, je hebt gewoon geen hoofd meer op je romp staan om de rest van je kadaver aan te sturen
:+

Het lijkt mij in elk geval weer een topper. Ik heb voorlopig niks gezien wat mij doet twijfelen over de aankoop.
Hoenoes schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:04:
Ghost recon: Division dit.
Prijzen zijn idioot, ook weer van die microtransactions etc, pfft.
Ubi[mbr]s[/]oft is weer lekker bezig, ik ga voor SP only dit keer.
"GhostRecon:Division" d:)b _O-

wat bedoel je met prijzen? de game zelf of al die apparel-shit zoals ook in TD1 en TD2.

ik doe daar echt helemaal niks mee, als iemand lekker punten wilt kopen voor een kekke outfit om zijn character anders wilt dan moet íe dat lekker doen.
Zelfde gaat op voor wapens en gear, ik maak er geen gebruik van maar snap hoe verleidelijk het kan zijn.

Zit daar echt zoveel geld in joh? Wordt er door gamers echt zoveel gebruikt dat dat echt kapitaal oplevert :? Ik vrees dat ik 't antwoord al weet op die vraag :o

Games zelf koop ik in de clearance/aanbieding of, en dat gebeurt meestal, hier in V&A :) .
Piet_Piraat7 schreef op maandag 30 september 2019 @ 07:50:
Niemand anders die zicht stoort aan het perk systeem? Je kan er zoveel unlocken maar je kan er maar 3 equippen.
Bedoel je perks of skills?

Met TheDivision unlock je perks en die blijven dan gewoon werkend (extra medkit of granaat).

Skills (zoals een turret die je kan neerzette) daar kun je er dan 2 meenemen. Wel kun je na het unlocken steeds wisselen.

edit:

of bedoel je die classe-specifieke skilss/perks
Ghost Recon Breakpoint classes

Field Medic

Class technique: Healing Drone – heals and revives teammates
Class item: Medkit – heals injuries
Class proficiencies: faster revives, carry bodies faster, and self-revive

Assault

Class technique: True Grit – reduces recoil and adds damage resistance
Class item: Gas Grenade – area-of-effect attack that deals damage over time
Class proficiencies: extra health and bonuses with assault rifles and shotguns

Panther

Class technique: Cloak & Run – disappear behind a smokescreen
Class item: Cloaking Spray – user is undetectable by drones
Class proficiencies: bonus stealth, faster movement speed, and suppressors on handguns and submachine guns do not reduce damage

Sharpshooter

Class technique: Armor Buster – high-penetration bullets with bonus damage and muzzle velocity
Class item: Sensor Launcher – marks enemies in a large area
Class proficiencies: longer breath control while aiming and bonuses with sniper rifles and DMR

Fraggert wijzigde deze reactie 30-09-2019 08:19 (16%)

• Piet_Piraat7
Ik bedoel perks. Je hebt enorm veel keuze, maar moet ze equippen willen ze effect hebben. Volgens mij kun je er maar 3 equippen. Dat voelt gek bij zo'n uitgebreide perk tree.

• Ghostley
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:19
Piet_Piraat7 schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:19:
[...]

Ik bedoel perks. Je hebt enorm veel keuze, maar moet ze equippen willen ze effect hebben. Volgens mij kun je er maar 3 equippen. Dat voelt gek bij zo'n uitgebreide perk tree.

[Afbeelding]
Dit! Als uitleg werd gegeven dat je 'on-the-fly' de perks moest selecteren voordat je je missie start. (bijv. tjidens de bivak terwijl je je andere buff aanzet.) , maar je kunt niet even snel het menu in om iets te switchen als dat beter uitkomt. Liever dat er dan meerdere perks als 'passief' worden gezet en de drie die je kunt selecteren serieuze bonussen geven. Of de tree moet overzichtelijker.

PSN ID: Ancta

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:15
Ik heb zowel de open beta als de closed alpha gespeeld. Het concept is leuk, maar het spel is verre van af. Denk dat deze video de lading wel dekt.

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Djeez ze hebben deze franchise wel redelijk verneukt he, het is net een soort division geworden maar dan in de jungle. Vindt de games van ubisoft sowieso altijd teveel op elkaar lijken, wel slim hoe ze dat aanpakken natuurlijk maar het maakt games ook sneller saai als je al een andere ubisoft game hebt gespeeld die bijna hetzelfde speelt.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Stylze schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:16:
Djeez ze hebben deze franchise wel redelijk verneukt he, het is net een soort division geworden maar dan in de jungle. Vindt de games van ubisoft sowieso altijd teveel op elkaar lijken, wel slim hoe ze dat aanpakken natuurlijk maar het maakt games ook sneller saai als je al een andere ubisoft game hebt gespeeld die bijna hetzelfde speelt.
Of het maakt de games juist leuker als het je aanspreekt.

Ik heb mijzelf bijvoorbeeld goed vermaakt met The Division 1 en 2, als dit "The Division in de Jungle" zou zijn (Dat idee heb ik overigens niet na het spelen van de beta) dan zou mij dit zeker bekoren.

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Heb toch maar ff een maandje Uplay+ genomen om deze te proberen. VPN aan en ben nu het eiland aan het verkennen. Verder nog weinig met de main missie gedaan; vond een locatie van een bivouac en drukte per ongeluk op fast travel en nu zit ik op 2km van de hideout. Loopt verder wel prima allemaal. Eens kijken of het bevalt.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Cardinal schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:46:
Ik heb zowel de open beta als de closed alpha gespeeld. Het concept is leuk, maar het spel is verre van af. Denk dat deze video de lading wel dekt.

[YouTube: Ghost Recon Breakpoint Has Some Serious Problems (Impressions)]
Hoewel ik de alfa/beta niet heel sterk vond, ben ik het eigenlijk niet eens met deze gozer. Allereerst begint ie er al mee dat ie de vorige game niet heeft uitgespeeld. Sure, er is een deel hetzelfde, maar hij heeft onmogelijk alle perks gehad en zaken die toch voor afwisseling zorgen, net als dat de missies lang niet allemaal hetzelfde waren. 15 uur is aardig, maar niet heel veel voor een game als Wildlands.

Verder wil ie geen looter shooter spelen en moeten enemies maar met 1 kogel dood gaan, compleet voorbijgaand aan het feit dat dit alleen met headshots werkt en niet eens meer als enemies gewoon helmen gaan dragen. Dat het in de tutorial werkt is aardig, maar daarna niet meer. Drones maken het moeilijker en zijn inderdaad bullet sponges, maar het lijkt me duidelijk dat de vorige game toch ook wel wat makkelijk was met hoe belabberd enemies terug vochten en dit is de manier waarop Ubisoft dat oplost. Had ie ook geweten als ie de andere game had uitgespeeld.

Verder zit ie expres de game te fucken en dan te doen alsof de game zo enorm slecht is. Alsof niemand nooit een prompt heeft weg zien gaan maar met een beetje draaien deze weer zag verschijnen. Heeft nooit nergens een game last van gehad. Super uniek en zo. Ja je hebt stamina maar hij houdt de knop vast en maakt er daarmee een probleem van wat er niet is. Pakt ook bugs die in de 2e beta er al niet meer in zaten.

En "oh no microtransactions" is ook wat lame.

Hij mag vinden wat ie ervan vind, maar ik mag het er ook compleet mee oneens zijn. Ik denk dat Breakthrough andere problemen heeft dan de meeste punten die hij aanhaalt

• nectar007
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11:48
Ik ben in ieder geval al aan het spelen en vind het echt genieten.
Tweede beta overgeslagen, dus voor mij is het een enorme verbetering.

• DryGamer27
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 01-10 19:02
Zijn er mensen die op pc spelen en graag Co-op spelen ? dm me

• NLxAROSA
  • Niet online
Ff paar uurtjes gespeeld, alleen solo. Ondanks het feit dat er in de game continu wordt geroepen dat je beter coop kan spelen amuseer ik me prima. Vijandelijke fabriek met 50 man bewaking infiltreren is in ieder geval erg leuk. :D

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Op reddit zijn de meningen toch flink verdeeld zeg, man wat krijgt deze game er soms van langs, slechte controls, graphics, teveel cosmetics achter een paywall, bugs etc etc, laat mijzelf daar in ieder geval niet door beïnvloeden, denk dat ik hem wel ga kopen maar hoop wel dat ze er bovenop zitten qua patches.

Schijnt dat er op de consoles ook geen fov slider zit (pc wel) en dat jou character teveel van het scherm opslokt.

Maar ook berichten van mensen die zich er prima mee vermaken.

Ben nog bezig met Borderlands 3 maar waarschijnlijk komt deze vrijdag wel in huis (xbox X)

• Cardinal
Ik ga de reviews afwachten, hij stond eigenlijk om mijn insta-buy lijst, maar de P2W elementen maken het er niet beter op.
Ubisoft’s philosophy appears to be that if a game is only PvE that there really should be no restrictions at all to selling power outright if players want to purchase it, so if people want to flat out buy guns and attachments and even literally skill points, sure, sell it to them, with some of these packaged as “time savers.”

That’s all well and good in theory, but when you start selling all this in-game gear, players start to wonder how much the grind has been increased to try to herd people to “save time” by just choosing to buy things outright instead
Source

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

NLxAROSA schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:54:
Ff paar uurtjes gespeeld, alleen solo. Ondanks het feit dat er in de game continu wordt geroepen dat je beter coop kan spelen amuseer ik me prima. Vijandelijke fabriek met 50 man bewaking infiltreren is in ieder geval erg leuk. :D
Die coop melding kun je weghalen door bij je interface-instellingen deze module uit te schakelen. Even inschakelen als er echt iemand bij je in de game stapt is dan geen probleem en dan heb je niet constant zo'n balkje in beeld.
Sipio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:04:
Op reddit zijn de meningen toch flink verdeeld zeg, man wat krijgt deze game er soms van langs, slechte controls, graphics, teveel cosmetics achter een paywall, bugs etc etc, laat mijzelf daar in ieder geval niet door beïnvloeden, denk dat ik hem wel ga kopen maar hoop wel dat ze er bovenop zitten qua patches.

Schijnt dat er op de consoles ook geen fov slider zit (pc wel) en dat jou character teveel van het scherm opslokt.

Maar ook berichten van mensen die zich er prima mee vermaken.
Je hebt altijd wel gezeur bij releases. Ik heb dit jaar bij geen enkele game geen gezeur gezien. Bij sommige games was dat terecht, bij anderen overdreven. Zelfs bij Anthem vond ik veel gezeur overdreven. Ja het is niet de game die men verwacht had, maar ik heb me er toen nog steeds prima een uur of 20 mee vermaakt. Dat het niet de 1000 uur topentertainment was die sommigen verwacht hadden, so be it. Nou wil ik er geen Anthem topic van maken, dus beter niet op ingaan.

Verder is er aardig wat aan te schaffen, met name cosmetics en die zijn vrij duur maar niet onmogelijk om te verkrijgen. Maar in plaats van 30 verschillende camo-patronen te kopen, moet je dan wellicht gaan kiezen. Niet zo'n issue lijkt me voor de meesten. Wel voor de verzamelaar maar die lopen toch altijd wel te zeuren.

Je kunt ook credits aanschaffen waar je dan weer wapens mee kunt halen, maar omdat die gekoppeld zijn aan een bepaald level, kun je daar ook weer niet veel mee doen en heb je er aan het eind waarschijnlijk ook weinig aan omdat ze niet max level of max rarity zullen hebben. Wat max level is, weet volgens mij nog niemand.

Vooralsnog heb je ook perks nodig, die unlock je alleen met XP. Je kunt wel boosters aanschaffen maar zoveel scheelt dat ook niet. Bovendien is Ghost War op sommige zaken afgeschermd van de singleplayer. Wie heeft er last van als jij in je career alle wapens hebt voor je de eerste missie hebt afgerond? Niemand dus.

Uiteraard zul je op reddit e.d. veel commentaar zien. Want degenen die niet klagen, zullen nog bezig zijn met het spelen van de game. En omdat er zoveel negativiteit staat, waarom zou je daar een ander bericht bij zetten?

Wel vind ik het jammer dat er geen reviews zijn verschenen nog. Wellicht ivm day-1 patch, maar die zag er niet zo heel schokkend uit. Maar dat maakt het wel een grote gok of je nog voor de versie met season pass wilt gaan waarmee je nu dus al kunt spelen ipv vrijdag pas

Martinspire wijzigde deze reactie 02-10-2019 11:35 (7%)

• NLxAROSA
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:33:
[...]
Die coop melding kun je weghalen door bij je interface-instellingen deze module uit te schakelen. Even inschakelen als er echt iemand bij je in de game stapt is dan geen probleem en dan heb je niet constant zo'n balkje in beeld.

[...]
Heb die coop box uitgezet idd, fijn dat de UI zo flexibel is.
Martinspire schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:33:

Je hebt altijd wel gezeur bij releases. Ik heb dit jaar bij geen enkele game geen gezeur gezien. Bij sommige games was dat terecht, bij anderen overdreven. Zelfs bij Anthem vond ik veel gezeur overdreven. Ja het is niet de game die men verwacht had, maar ik heb me er toen nog steeds prima een uur of 20 mee vermaakt. Dat het niet de 1000 uur topentertainment was die sommigen verwacht hadden, so be it. Nou wil ik er geen Anthem topic van maken, dus beter niet op ingaan.
Eens. En tip van flip: als mensen (PC) willen proberen neem dan gewoon een maandje Uplay+. Kost je 15 euro, maar dan kun je die 20 uur er vast wel uithalen. :) En ben je niet gelijk 100+ euro kwijt aan de Ultimate edition.

En verder moeten mensen niet alles geloven wat ze lezen: er is helemaal geen grind in Breakpoint, je kunt alle upgrades/wapens/etc. gewoon letterlijk zo oprapen, mits je weet waar ze liggen. En je wordt doodgegooid met van die info dingen die die locaties geven.

Time savers zijn voor luie mensen (niks mis mee overigens) die gelijk hun wapens willen pimpen i.p.v. de kaart afstruinen naar de verschillende locaties.

Los daarvan zit er niks van waarde achter een paywall verstopt, dus van P2W is sowieso geen sprake. Cosmetics wel, maar die hebben geen effect op gameplay.

Is overigens precies hetzelfde systeem als in Wildlands, dus als je het daar prima vond dan mag het nu ook geen probleem zijn lijkt me. Maar ieder zijn ding uiteraard.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 02-10-2019 11:39 (43%)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

NLxAROSA schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:36:
[...]

Heb die coop box uitgezet idd, fijn dat de UI zo flexibel is.

[...]

Eens. En tip van flip: als mensen (PC) willen proberen neem dan gewoon een maandje Uplay+. Kost je 15 euro, maar dan kun je die 20 uur er vast wel uithalen. :) En ben je niet gelijk 100+ euro kwijt aan de Ultimate edition.

En verder moeten mensen niet alles geloven wat ze lezen: er is helemaal geen grind in Breakpoint, je kunt alle upgrades/wapens/etc. gewoon letterlijk zo oprapen, mits je weet waar ze liggen. En je wordt doodgegooid met van die info dingen die die locaties geven.

Time savers zijn voor luie mensen (niks mis mee overigens) die gelijk hun wapens willen pimpen i.p.v. de kaart afstruinen naar de verschillende locaties.

Los daarvan zit er niks van waarde achter een paywall verstopt, dus van P2W is sowieso geen sprake. Cosmetics wel, maar die hebben geen effect op gameplay.

Is overigens precies hetzelfde systeem als in Wildlands, dus als je het daar prima vond dan mag het nu ook geen probleem zijn lijkt me. Maar ieder zijn ding uiteraard.
Idd. Ik snap ook niet waar de heisa nou over is begonnen, maar er wordt zwaar overdreven. Ze lijken een relletje te willen maken wat er eigenlijk niet is of wat helemaal niet nieuw is. Had dan ook bij de vorige game staan stampen.

Ik heb de game overigens toch aangeschaft. Vooral omdat deze week voor me totaal niet druk is en ik dus prima de tijd heb om nu al te beginnen ipv het weekend. Na wat missies te hebben gedaan en dus ook voorbij de beta te zijn, begint de game zich echt te ontvouwen en dat bevalt een stuk beter dan het gevoel wat ik bij de beta's had. Verder ook bezig geweest met het eiland in kaart te brengen en wat kampvuurtjes te unlocken zodat fast-travel mogelijk is. En dan kom je er wel achter hoe bizar groot die map is. Volgens mij iets van 30 km doorsnee of zo en volgens mij is dat niet het enige (er zitten nog wolken voor andere eilanden maar ik denk dat je daar ook wel naartoe zult gaan?). In ieder geval was het scannen van de omgeving her en der al zo veel dat ik al een uur of 3 bezig ben geweest om een rondje te maken en alles op de kaart te krijgen. Nu dat gedaan is kan ik verder :P

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
@Martinspire Eens 👍 ik had zelfs meer dan 60 uur in Anthem zitten (wat voor mij best veel is want ben altijd snel weer bezig met een volgende game) heerlijk spel.

Ga vrijdag en het weekend ook lekker bezig met Breakpoint, wel benieuwd naar de reviews ook maar daar heb ik me nog nooit door laten leiden, deze game komt er sowieso.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-11 17:58
Ik wens iedereen veel plezier met deze game.

Snap alleen niet hoe men niet inziet hoe de grote hoeveelheid aan optionele microtransacties die de game rijk is geen invloed hebben op de game en game industrie. De "standaard" schuift steeds verder op richting het free to play model op je mobiel gamen, maar ipv free betaal je €60, of zelfs €100 als je nu al wil spelen. De game gaat zelfs een battlepass krijgen die je "gratis" krijgt bij de season pass van €40. Niet omdat het de gameplay verrijkt, maar omdat Fortnite laat zien hoeveel je daarmee kunt binnen harken. De grote uitgevers zijn dit al jaren steeds verder aan t implementeren, kijken hoeveel men "slikt" en hoeveel de whales er wel niet aan uitgeven. Met telkens nieuwe dieptepunten. De Elder Scrolls paard armor, Battlefront II, Ultimate team en noem al die zooi maar op.

Je hoeft t niet te kopen nee en ik snap ook donders goed dat veel lui de randzaken niet interessant vinden en gewoon lekker willen gamen. Maar niemand is toch zo naïef om te denken dat het ten behoeve van de gameplay/game is? En hoe meer dit geaccepteerd wordt, hoe erger het wordt. De hele jonge gamende jeugd die voornamelijk Fifa, Cod en Fortnite spelen weten niet beter.

Veel plezier, maar ik besteed mijn geld en tijd liever aan games waarvan de uitgever geld wil verdienen dmv het afleveren van een goeie game. Ipv een game te gebruiken als ophangrek voor dit soort praktijken. Of bewandel de Warframe route.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik heb ontzettend veel Wildlands gespeeld. Dat is altijd een beetje een ondergewaardeerde game geweest omdat veel reviewers destijds solo speelden, terwijl die game vooral in co-op tot leven komt. Ondanks de wat matige ontvangst zijn er echt veel updates uitgekomen. Zelfs een paar weken geleden werden er nog zaken aan die game toegevoegd, allemaal gratis. Ubisoft luistert ook wel naar de gebruikers en is best actief op de community-fora.

Er zat wel een stukje in met crates die je kunt kopen, maar ik heb daar nooit wat mee gedaan of op een andere manier nadelen van ondervonden. Ook nooit het idee gehad dat ik ergens anders m'n portemonnee voor moest trekken (buiten één DLC, en die was het ook wel waard qua content want bood weer aardig wat uren aan missies). Gedoe met skins en outfits boeit mij niet, zonder te betalen zat er ook genoeg keus in.

Breakpoint ga ik daarom zeker bestellen :) Als ze dat weer 2 jaar blijven supporten met updates zit dat wel goed. Als anderen voor een virtueel jasje willen betalen lig ik er niet wakker van.

Tom wijzigde deze reactie 02-10-2019 19:15 (3%)

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• NLxAROSA
  • Niet online
Weinig 'micro' aan de microtransacties als ik zo kijk. 20 keiharde euro's voor een pakkie en nog veel meer voor een setje unlocks. 8)7

Heb er inmiddels wat uurtjes inzitten, 100% solo. Ik speel zelf met de sharpshooter class en speel volledig stealth. Gameplay doet me heel erg aan MGS V denken. Denk wel dat ik de moeilijkheidsgraad (net zoals bij Wildlands) naar max gooi, ros wel erg makkelijk door die basisen heen zo. :+

• sdk1985
Stylze schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:16:
The division is extreem lineair. Zodra je in een gebouw komt dan zijn alle deuren dicht en wordt je één kant op geforceerd. Ghost recon is het tegenovergestelde hiervan. Je kunt zelf een route bepalen.

Persoonlijk vind ik het item systeem echt wel iets toevoegen. In wildlands heb ik 95% van de game met mijn tar-21 en mijn sniper gedaan. Als je die twee wapens in het begin regelt dan boeit loot je al snel niet meer.

Ook de quest hub a la destiny ben ik wel over te spreken.

Waar ik minder over te spreken ben in de performance van de game (40 fps op 3440x1440), de graphics (minder dan wildlands) en de problematiek van de syncshots die het onmogelijk maken om in te zoomen als je in een squad zit (ongetwijfeld een bug).

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

NLxAROSA schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:05:
Weinig 'micro' aan de microtransacties als ik zo kijk. 20 keiharde euro's voor een pakkie en nog veel meer voor een setje unlocks. 8)7

Heb er inmiddels wat uurtjes inzitten, 100% solo. Ik speel zelf met de sharpshooter class en speel volledig stealth. Gameplay doet me heel erg aan MGS V denken. Denk wel dat ik de moeilijkheidsgraad (net zoals bij Wildlands) naar max gooi, ros wel erg makkelijk door die basisen heen zo. :+
Je hebt als sharpshooter alleen geen revive als je dood gaat denk ik? Bij Medic kun je jezelf nog (1 keer) reviven. Vind ik toch net wat waardevoller.

Verder zag ik dat Jackfrags nog een video over de PvP had:

Ziet er ook wel tof uit en nu hij uit is met de release ipv maanden later, denk ik dat ook wel wat meer mensen hem zullen gaan spelen.

• Piet_Piraat7
Ik moet eerlijk zeggen dat microtransactions mij niks doen als de game prima te spelen is zonder die ingame aankopen. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als bepaalde stukken van de game bewust héél traag zijn gemaakt en een lange grind opleveren, tenzij je je portomonnee trekt. Dan ben ik er fel op tegen. Maar als iemand geld wil neerleggen vanwege een andere skin? Be my guest.

Morgen is dan de officiële launch :) ik heb er zin in. De game krijgt een boel kritiek. Soms terecht, soms wat overdreven vind ik zelf.

• NLxAROSA
  • Niet online
sdk1985 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:36:
[...]
Persoonlijk vind ik het item systeem echt wel iets toevoegen. In wildlands heb ik 95% van de game met mijn tar-21 en mijn sniper gedaan. Als je die twee wapens in het begin regelt dan boeit loot je al snel niet meer.
In die zin snap ik wel dat mensen gelijk een setje attachments unlocken via microtransactie zodat ze daarna met hun favo wapens/attachment combos het hele spel kunnen doen.
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:42:
Ik moet eerlijk zeggen dat microtransactions mij niks doen als de game prima te spelen is zonder die ingame aankopen. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als bepaalde stukken van de game bewust héél traag zijn gemaakt en een lange grind opleveren, tenzij je je portomonnee trekt. Dan ben ik er fel op tegen. Maar als iemand geld weer neerleggen vanwege een andere skin? Be my guest.
Ik denk er hetzelfde over. Zie ook een paar regels hierboven en mijn andere post een stukje terug. Het zit in deze game niks in de weg, er is geen grind.

Had zelf in Wildlands ook wel wat skins gekocht om mijn character er vet uit te laten zien, maar daar was ik geen 20 euro voor 1 pakkie kwijt als ik mij goed herinner. En er waren in Wildlands ook zat vette skins te verdienen met gewoon spelen (Splinter Cell, Predator, etc.).

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nice mijn Ubisoft bestelling komt zo vandaag al binnen. Vanavond de wereld dus maar eens echt in en op vrijdag altijd vrij dus perfecte timing *O*

Donstil wijzigde deze reactie 03-10-2019 11:20 (6%)

• Piet_Piraat7
@Donstil kunnen we vanavond al aan de slag? Ik had 3 oktober in mijn hoofd (vandaag dus), maar zie in mijn eigen openingspost dat het morgen pas is. Heb ook erg veel zin om aan de slag te gaan.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:37:
@Donstil kunnen we vanavond al aan de slag? Ik had 3 oktober in mijn hoofd (vandaag dus), maar zie in mijn eigen openingspost dat het morgen pas is. Heb ook erg veel zin om aan de slag te gaan.
Ja hij komt morgen voor "iedereen" uit en eerder deze week voor special editions ofz.
Dus verwacht vanavond gewoon los te kunnen.

• Piet_Piraat7
@Donstil ah ik zie het. While Ghost Recon Breakpoint officially has an October 4 release date on PS4, Xbox One and PC, there are a couple of ways fans can get early access to the game. Pre-order the Ghost Recon Breakpoint Gold or Ultimate Edition and you can start playing as early as October 1

Helaas, ik heb de normale editie en moet even wachten :)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:44:
@Donstil ah ik zie het. While Ghost Recon Breakpoint officially has an October 4 release date on PS4, Xbox One and PC, there are a couple of ways fans can get early access to the game. Pre-order the Ghost Recon Breakpoint Gold or Ultimate Edition and you can start playing as early as October 1

Helaas, ik heb de normale editie en moet even wachten :)
Ja ik heb ook de normale editie, vandaar dus de verbazing :)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Vandaag reviews voor deze? Ik ben benieuwd naar de bevindingen. De beta vond ik persoonlijk niet heel erg boeiend.

• Fraggert
bram1984 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:21:
Vandaag reviews voor deze? Ik ben benieuwd naar de bevindingen. De beta vond ik persoonlijk niet heel erg boeiend.
ik zou zeggen, hou youtube in de smiezen want er zullen geheid early access filmpjes komen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gister wat meer de zijmissies gespeeld en wat delen van de wereld aan het ontdekken. Merk dat je bij het aanvallen van een basis een beetje de Assassins Creed kant op gaat. Ipv een adelaar gebruik je een drone om mensen te spotten. Dan ga je naar binnen en ipv assassinations schiet je ze dus dood. Je wacht wat bedekt in bosjes of achter cover en na het vinden van wat items heb je een locatie "afgerond". De locaties worden ook steeds wat beter beschermd met wat heftige enemies. Al valt het me nog wel mee hoe vlot sommige stukken gaan.

Medic is eigenlijk wel verplicht in solo, want hiermee kun je jezelf nog een keer reviven. Volgens mij lukt dat bij de rest niet namelijk. Al heb ik nu 50+ kampvuurtjes ontdekt om dichtbij te spawnen en weer verder te kunnen.

En hoewel het me dus doet denken aan AC games, vermaak ik me er nog prima mee. Wapens voelen prima aan, levellen gaat vlot. Voertuigen vind ik overigens nog steeds brandhout. Vooral solo is er weinig aan en ik snap ook niet hoe je dan bepaalde voertuigen moet gaan laten stoppen want er is teveel om op te schieten en je kunt niet eens vanuit bestuurdersstoel naar de turrets wisselen. Goed, dan doen we nog wat dingen met mensen samen die straks de game gaan doen. Maar ik voel in ieder geval niet een verplichting om de meeste missies samen te moeten doen. Alleen de endgame vrees ik nog wel wat als ik zie hoe groot die behemoths zijn op afstand. Daarnaast is het nog steeds irritant dat de game met allemaal uitroeptekens werkt om te laten weten dat er iets nieuws is, zonder je de mogelijkheid te geven deze allemaal in 1 keer uit te zetten. Dan merk je dat het menusysteem voor de missies wel onnodig veel clicks vereist om overal doorheen te lopen. Qua wapens pak je ook maar op wat de game je geeft. Ik ben niet echt bezig met het verkrijgen van een specifiek wapen. Zolang de stats beter zijn, is het me best. AI is ook niet al te slim nog, maar worden al wel steeds beter. Op regular is het in ieder geval allemaal prima te doen en gezien er geen achievement voor moeilijkheidsgraad is, kan ik hem nog eens prima naar beneden bijstellen als het moet.

Voor een volgende game hoop ik wel dat ze de game wat meer richting originele serie maken, want een AC SEAL Team hoef ik nou ook weer niet.

Overigens ben ik wel van plan om PvP nog wat vaker te doen. Dat laatste filmpje van Jackfrags zag er toch wel geinig uit en de keer dat ik speelde, kon ik ook prima meekomen. De vraag is wel hoe lang dat dan gaat :P

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Fraggert schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:48:
[...]

ik zou zeggen, hou youtube in de smiezen want er zullen geheid early access filmpjes komen.
Ja Twitch streamen gebeurd ook al wel. Vind het er wel tof uit zien.
Martinspire schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:51:
Gister wat meer de zijmissies gespeeld en wat delen van de wereld aan het ontdekken. Merk dat je bij het aanvallen van een basis een beetje de Assassins Creed kant op gaat. Ipv een adelaar gebruik je een drone om mensen te spotten. Dan ga je naar binnen en ipv assassinations schiet je ze dus dood. Je wacht wat bedekt in bosjes of achter cover en na het vinden van wat items heb je een locatie "afgerond". De locaties worden ook steeds wat beter beschermd met wat heftige enemies. Al valt het me nog wel mee hoe vlot sommige stukken gaan.

Medic is eigenlijk wel verplicht in solo, want hiermee kun je jezelf nog een keer reviven. Volgens mij lukt dat bij de rest niet namelijk. Al heb ik nu 50+ kampvuurtjes ontdekt om dichtbij te spawnen en weer verder te kunnen.

En hoewel het me dus doet denken aan AC games, vermaak ik me er nog prima mee. Wapens voelen prima aan, levellen gaat vlot. Voertuigen vind ik overigens nog steeds brandhout. Vooral solo is er weinig aan en ik snap ook niet hoe je dan bepaalde voertuigen moet gaan laten stoppen want er is teveel om op te schieten en je kunt niet eens vanuit bestuurdersstoel naar de turrets wisselen. Goed, dan doen we nog wat dingen met mensen samen die straks de game gaan doen. Maar ik voel in ieder geval niet een verplichting om de meeste missies samen te moeten doen. Alleen de endgame vrees ik nog wel wat als ik zie hoe groot die behemoths zijn op afstand. Daarnaast is het nog steeds irritant dat de game met allemaal uitroeptekens werkt om te laten weten dat er iets nieuws is, zonder je de mogelijkheid te geven deze allemaal in 1 keer uit te zetten. Dan merk je dat het menusysteem voor de missies wel onnodig veel clicks vereist om overal doorheen te lopen. Qua wapens pak je ook maar op wat de game je geeft. Ik ben niet echt bezig met het verkrijgen van een specifiek wapen. Zolang de stats beter zijn, is het me best. AI is ook niet al te slim nog, maar worden al wel steeds beter. Op regular is het in ieder geval allemaal prima te doen en gezien er geen achievement voor moeilijkheidsgraad is, kan ik hem nog eens prima naar beneden bijstellen als het moet.

Voor een volgende game hoop ik wel dat ze de game wat meer richting originele serie maken, want een AC SEAL Team hoef ik nou ook weer niet.

Overigens ben ik wel van plan om PvP nog wat vaker te doen. Dat laatste filmpje van Jackfrags zag er toch wel geinig uit en de keer dat ik speelde, kon ik ook prima meekomen. De vraag is wel hoe lang dat dan gaat :P

[YouTube: Outnumbered and Outgunned - Ghost Recon Breakpoint PVP]
Aah cool, mooie eerste indruk.
"Als AC" spreekt mij zeker aan, ik heb in de laatste AC 176 uur zitten en alles op 100% gehaald.

Dus als dit AC met wapens is (gekscherend gezegd) gaat mij dat zeker bekoren.

Donstil wijzigde deze reactie 03-10-2019 11:56 (83%)

• Fraggert
je kunt wel met deze game(s) meerdere stijlen hanteren, mijn voorkeur gaat uit naar een stealth-spelstijl, maar ik zie ook al (net als in Wildlands) filmpjes met pistol-only of "how to clear a base with a shotty" :P
Donstil schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:51:
Ja Twitch streamen gebeurd ook al wel. Vind het er wel tof uit zien.
Daar heb ik nog nooit op gekeken :) ik lees reviews en gebruik youtube, meeste twitchers weten hun weg naar youtube ook wel te vinden, heb me flink vermaakt met de filmpjes van DayZ speler FubarBundy _O-

Heb nu van breakpoint aardig wat gezien en voor mij is het een no-brainer d:)b

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Fraggert schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:18:
[...]

je kunt wel met deze game(s) meerdere stijlen hanteren, mijn voorkeur gaat uit naar een stealth-spelstijl, maar ik zie ook al (net als in Wildlands) filmpjes met pistol-only of "how to clear a base with a shotty" :P
Oh dat betwist ik ook niet. Maar het viel me op hoe mijn speelstijl in beide games overeen kwamen. Ik heb ook vaak zat dat het alarm gaat en de hele bende op me af komt. En eigenlijk gaat dat wel prima tenzij er een sniper dwars zit. Dus tegenwoordig schakel ik die eerst uit voor ik verder ga. Dan maakt het me minder uit als de pleuris uitbreekt. 2 schoten van een sniper en je bent al dood, dus ik zie niet hoe je daar veel keuze mee hebt.

Ook ben ik er nog niet helemaal achter wat je nou het beste met drones en robots kunt doen. Meteen aanvallen om daar de grootste schade mee te doen of te bewaren tot het laatst met als voordeel dat je eerst de rest van het kamp uitmoord zodat ze je niet meer opzoeken. Drones vinden ook lijken, dus vandaar dat die toch wel belangrijk zijn. Politie-drones zijn meestal niet in 1 kogel stuk en ik heb al vaak zat gehad dat ze dan de hele boel wakker schudden. Minigun gasten kun je prima afmaken door een headshot te geven. Al hebben ze nu een helm op die dus ervoor zorgt dat je een 2e kogel nodig hebt. Maar zelfs dan kun je ze afmaken voor de rest is gewaarschuwd. Ook 2 grunts naast elkaar is vaak nog wel mogelijk, maar meer wordt een probleem.

Ik heb het idee dat ik later toch wat vaker rambo moet doen omdat je toch weinig opties meer hebt zonder de hele basis wakker te maken

Martinspire wijzigde deze reactie 03-10-2019 13:17 (4%)

• m00n
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08-11 14:09
Heb sinds gisteren ook de game. Na het succes en plezier van Wildlands en de beta te hebben geprobeerd toch deze ook gehaald.

Vermaak me uitstekend al heb ik er slechts een uurtje opzitten.

Mochten (XBOX One) users co-op willen doen, GT= m00n22

Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox ONE X 1TB - Xbox 360 Slim 250GB - Astro A40 Gaming Headset

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

m00n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:17:
Heb sinds gisteren ook de game. Na het succes en plezier van Wildlands en de beta te hebben geprobeerd toch deze ook gehaald.

Vermaak me uitstekend al heb ik er slechts een uurtje opzitten.

Mochten (XBOX One) users co-op willen doen, GT= m00n22
Ik zag je gister al spelen ja. Wil wel samen spelen, al wilde ik je bij de intro niet storen :P

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Oei Nice. Camera hangt in deze final build wat verder achter je poppetje. Precies waar in in de bèta’s over klaagde.

Poppetje samenstellen valt wel wat tegen verder. Had dat in de beta overgeslagen dus geen idee maar is redelijk beperkt.

• Wee Man
Gister wat meer de zijmissies gespeeld en wat delen van de wereld aan het ontdekken. Merk dat je bij het aanvallen van een basis een beetje de Assassins Creed kant op gaat. Ipv een adelaar gebruik je een drone om mensen te spotten.
Ik herkende ook de "explorer mode" uit AC. Dat wil zeggen dat de missies je ongeveer vertellen waar je naar toe moet en je aan de hand daarvan de exacte locatie moet vinden.

Tot nu toe nog amper reviews over deze game op youtube. Het meeste gaat over de enorme cash shop.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Cash Shop?

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik speel de game al, heb de shop bekeken maar op wat attachments en kleding na zie ik niet wat het probleem is. Komt dat omdat ik alleen SP speel ofzo dan?

I am the great Cornholio!

• Wee Man
HaterFrame schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:39:
[...]

Ik speel de game al, heb de shop bekeken maar op wat attachments en kleding na zie ik niet wat het probleem is. Komt dat omdat ik alleen SP speel ofzo dan?
Het blijkt dat Ubisoft wat spullen uit de winkel heeft verwijderd die per ongeluk erin waren gestopt.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Goed ik heb t reddit draadje eens doorgelezen. Ik zie idd wat time-savers en veel te dure items.
Overigens, als je een beetje lekker speelt is zo goed als alles gewoon te unlocken door te spelen. Ik vind het een overdreven reactie vanuit de community.

Kijk wat ze met COD doen door een spel modus een jaar lang exclusief voor 1 platform uit te brengen, DAT vind ik wel ranzig maar dit? Als je de hand op de knip houd mis je feitelijk niets, als je de game maar gewoon speelt.

• Piet_Piraat7
Volgende keer ga ik geen twee beta's spelen :') nu al de derde keer dat ik die intro doe. Maargoed, we kunnen eindelijk aan de slag :D ik heb de medic class gekozen vanwege de self revive (speel vooral solo). Mochten er pc gamers zijn hier die een keer co-op willen, let me know. Alleen nog even mijn accountnaam opzoeken.

• Fraggert
Martinspire schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:17:
Ik heb het idee dat ik later toch wat vaker rambo moet doen omdat je toch weinig opties meer hebt zonder de hele basis wakker te maken
Wat ik het meeste zie gebeuren is een stealth entry de basis in en er een hoop afmaken maar zodra er een partij bewakers wakker worden dan wordt het meestal van dik hout zaagt men (6) planken.

Vanavond maar eens kijken of ik wat nieuwe filmpjes kan vinden over de early access, mooie start van het weekend :)

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Fraggert schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

Wat ik het meeste zie gebeuren is een stealth entry de basis in en er een hoop afmaken maar zodra er een partij bewakers wakker worden dan wordt het meestal van dik hout zaagt men (6) planken.

Vanavond maar eens kijken of ik wat nieuwe filmpjes kan vinden over de early access, mooie start van het weekend :)
Precies dit, eerst het grootste deel neerleggen met een sniper zonder gevonden te worden en daarna probeer ik nog steeds stealthy door de basis te gaan.
Nu moet ik zeggen dat ik niet gecharmeerd was van de drones in de beta maar het lijkt toch wel wat toe te voegen :)

• Fraggert
HaterFrame schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:10:
[...]

Precies dit, eerst het grootste deel neerleggen met een sniper zonder gevonden te worden en daarna probeer ik nog steeds stealthy door de basis te gaan.
Nu moet ik zeggen dat ik niet gecharmeerd was van de drones in de beta maar het lijkt toch wel wat toe te voegen :)
Die drones zijn lastpakken ja, de turrets (sommigen hoor ik die ook drone noemen) zijn iets makkelijker, granaat erop en klaar.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

HaterFrame schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:39:
[...]

Ja ik speel ook al dus daarom zag ik het probleem ook niet echt.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren begonnen, m'n Uplay+ liep nog, dus mooi mee kunnen pakken.

Moet zeggen dat ik redelijk positief verrast ben. Heb de 1e "alpha" (met alle placeholders etc.) en de 1e beta enkel gespeeld, en was toen niet echt postief. Maar blijkbaar hebben ze toch aardig gesleuteld. Vooral het bewegen vind ik nu echt fijn werken, terwijl mijn eerste indruk toen was dat ik een draaicirkel van een vrachtwagen had en het reactievermogen van een luiaard.

Zoals vaker met dit soort games meteen in van alles en nogwat beland onderweg naar missies :P En ook verrast door het overvliegende vliegtuig, wat een vrij lame mechanic is (hoe de fuck weet dat vliegtuig IN HET DONKER dat die persoon die daar loopt niet een collega is :P). Vind de drones vooral irritant omdat ze zo tering-snel bewegen en schieten vrij lastig is.

Wapens voelen lekker aan, en ben blij dat dit upgradesysteem van wapens er in zit, want in Wildlands deed ik zowat alles met dezelfde guns, nu wordt ik semi-geforceerd om toch andere wapens te gebruiken, dus dat is wel leuk. Alleen het upgraden slaat nergens op (miniscule performancewinst) en het is ook zonde van de materials in het begin, omdat je zo snel upgrades vindt.

Wel al wat bugs tegengekomen. Bijv. ging ik dood door drones bij een grottenstelsel (was nog buiten), en bij respawnen zat ik ineens middenin het grottenstelsel, met allemaal enemies in de gangen om mij heen.
Ook het beklimmen van ladders werkt voor geen meter, 100x de spatiebalk indrukken en nog werkt het niet. En soms als er een hekje naast de ladder zit springt hij dan ineens over het hekje heen. 8)7
Ook met een auto gehad dat hij tijdens driften ineens 5x zo hard rijdt als voorheen en als een losgeslagen raket keihard vooruit gaat, harder dan op asfaltwegen..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Nu online
Hmm gisteren ook snel even op gestart maar het loopt voor geen ene meter op m'n pc (6600k 16gb en 1080gtx).

Dacht wacht nog even wat patches af maar blijkbaar heeft niemand anders problemen :p

PC : MSI B450 Gaming Pro Carbon AC - AMD Ryzen 7 3700X - 16GB DDR 4 3200Mhz - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

schumi1986 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:15:
Hmm gisteren ook snel even op gestart maar het loopt voor geen ene meter op m'n pc (6600k 16gb en 1080gtx).

Dacht wacht nog even wat patches af maar blijkbaar heeft niemand anders problemen :p
Geen issues hier, 7700K en GTX1070 :P

• jorank
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:57
schumi1986 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:15:

Druk tijdens het spel een paar keer op F1.
Dan krijg je mooi een overzicht hoe je hardware wordt belast.
Ik gok zelf dat je cpu het niet kan bijbenen.

II R5 3600X, 16GB, ROG B450-F, GTX 1080Ti II

• Piet_Piraat7
De videokaart zal het inderdaad niet zijn, ik heb een GTX1070 en die kan het prima aan.

Weet iemand trouwens waar je je eigen item level of iets kan zien? Ik zie bij vijanden dan staan 150 in het knalrood dus ik neem aan dat zij sterker zijn, maar waar kan ik dat van mijzelf zien?

Net een poging gewaagd een zware sentinel te doden vlakbij je start, zo'n rijdende tank. Geen goed plan :')

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 04-10-2019 10:31 (16%)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wee Man schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 01:37:
[...]

Het blijkt dat Ubisoft wat spullen uit de winkel heeft verwijderd die per ongeluk erin waren gestopt.
Mijn gok is dat dit het mogelijk maakte voor reviewers of testers om alles te proberen. Als alles met currency betaald kan worden, kun je iemand 1 miljoen geven om alles even te proberen. Ook handig voor het maken van trailers of whatever. Alleen hadden ze dat er even bij moeten zetten en wellicht niet voor iedereen beschikbaar maken, maar alleen met extra code oid.

• Ghostley
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:19
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:31:
Weet iemand trouwens waar je je eigen item level of iets kan zien? Ik zie bij vijanden dan staan 150 in het knalrood dus ik neem aan dat zij sterker zijn, maar waar kan ik dat van mijzelf zien?
Bij het Loadout screen is het het tweede grote icoon. (boven je Skill keuze (medic, assault, enz.)
Je XP level staat in het tabje van je Skill-Tree.

PSN ID: Ancta

• Piet_Piraat7
@Ghostley thanks, gearlevel is 12 zie ik. Dan is een sentinel van 225 wellicht wat fanatiek op dit moment.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 04-10-2019 10:42 (4%)

• schumi1986
  • Nu online
jorank schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Druk tijdens het spel een paar keer op F1.
Dan krijg je mooi een overzicht hoe je hardware wordt belast.
Ik gok zelf dat je cpu het niet kan bijbenen.
Dat ga ik vanavond even proberen, zou het echt de cpu zijn ja? Ik zie de fps counter wel op 60 staan maar zodra ik de muis aanraak begint het te stotteren

PC : MSI B450 Gaming Pro Carbon AC - AMD Ryzen 7 3700X - 16GB DDR 4 3200Mhz - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• Piet_Piraat7
Het is nog wel even wennen aan de dingen die anders zijn in Breakpoint. Er komt een vliegtuig over, ik word gezien en instant zijn er 2 drones en 5 wolves die op mij af komen? Waar komen ze ineens vandaan? Dat vliegtuig?

• Tom
  • Niet online
Iemand een idee wanneer de reviews verschijnen?

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• Piet_Piraat7
Lekker dan, de servers liggen er uit. Word opeens uit de game gegooid.

Edit: weer up, alsnog niet prettig om zomaar uit een game gezet te worden.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 04-10-2019 12:27 (35%)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tom schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:06:
Iemand een idee wanneer de reviews verschijnen?
Ik laat het je weten zodra ik er een zie :+

• Tom
  • Niet online
Dank voor jouw post trouwens :) Meer ervaringen zijn welkom.
Maar ook wel benieuwd naar echte reviews, had die al wel verwacht eigenlijk.

Tom wijzigde deze reactie 04-10-2019 12:35 (39%)

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

Odessa

"Das Beste oder nichts"

Hier is er al eentje. :) Ik twijfel nog om hem te kopen. De wereld lijkt zo saai.Maar wel een leuke game om even een uurtje te schieten en looten zo op zijn tijd :)

#44 "The best crowd ever" #77 ...Beard...

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Odessa schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:35:
Hier is er al eentje. :) Ik twijfel nog om hem te kopen. De wereld lijkt zo saai.Maar wel een leuke game om even een uurtje te schieten en looten zo op zijn tijd :)
[YouTube: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Review "Buy, Wait for Sale, Rent, Never Touch?"]
Mja die zag ik ook al. Ik vond hem erg kritisch. En dat was ie ook al op Wildlands, dus wellicht is het gewoon zijn gameserie niet. Zo vind ik het qua bugs nog wel meevallen en AI hoeft niet briljant te zijn als ze met veel aanvallen en er ook drones e.d. zijn om je te pakken die wat meer kogels eisen. Verder vind ik de afwisseling prima en de wereld wel mooi in elkaar zitten. Copy/paste is niet wat bij me opkomt als ik de wereld doorloop. Alleen dat er overal enemies staan klopt wel, maar stoort ook niet echt. Zijn rating "wait for deep sale" en zelfs bijna "helemaal niet" vind ik dan ook erg overdreven. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar om daar zo zwaar aan te tillen vind ik te ver gaan en niet iedereen zal zich overal aan storen. Het is wellicht niet een game die negens zal halen, maar een voldoende moet toch prima mogelijk zijn en volgens zijn rating zou het een zware onvoldoende zijn...

• Piet_Piraat7
Mijn indruk inmiddels:

+ Wildlands 2.0
+ Mooie omgevingen
+ Uitdaging is prima (ga regelmatig dood)
+ Wereld is leuk om te verkennen
+ Gunplay zit goed in elkaar
+ Lootsysteem
+ Zeer veel te doen

- Geen AI spelers. Ik mis het team van 4 uit Wildlands met de sync shot
- Onhandige menu structuur van missies
- Vijanden zijn je best snel vergeten als je je even verstopt
- Vliegen en schieten voelt alsof je Parkinson hebt
- Nogmaals geen AI spelers. Die komen later geloof ik, maar het maakt de gameplay behoorlijk anders dan Wildlands. Er is niemand die je dekking geeft of komt reviven.
- Geen snelle manier om van driver naar gunner te switchen, wat irritant is als solo player.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:26:
Lekker dan, de servers liggen er uit. Word opeens uit de game gegooid.

Edit: weer up, alsnog niet prettig om zomaar uit een game gezet te worden.
Ik hier net ook. In m'n solo game sessie. Fijn hoor, al dat online gezeik ook al speel je solo.

Hopelijk niet teveel van m'n progressie foetsie... :(

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:31:

Ik zie bij vijanden dan staan 150 in het knalrood dus ik neem aan dat zij sterker zijn, maar waar kan ik dat van mijzelf zien?
In het begin van de game had ik meteen al iets van zes of zeven van die level 150 gasten neergeknald. Lekker snipen vanaf een heuvel. :P

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:53:

- Geen AI spelers. Ik mis het team van 4 uit Wildlands met de sync shot
Als je wat verder gaat in de skill tree kun je uiteindelijk een soort syncshot drones unlocken.

Wildfire wijzigde deze reactie 05-10-2019 10:21 (47%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Cardinal
Ghost Recon Broken... :+

Kom niet eens het spel in.

• GeFoX
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:03

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Klote Ubisoft, zelfs de singleplayer is nu onmogelijk. En da's het enige wat ik speel, heel dat social hub en andere always online shit heb ik niets mee.

Zo'n onzin dit allemaal. Wildlands was wat dat betreft beter, daar ben ik nul keer uit de game gegooid in de ruim 200 uur dat ik heb gespeeld...

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Waar moet je eigenlijk zijn om die Uplay club dingen vrij te spelen die betrekking hebben tot de app of site?

• sdk1985
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:53:

- Nogmaals geen AI spelers. Die komen later geloof ik, maar het maakt de gameplay behoorlijk anders dan Wildlands. Er is niemand die je dekking geeft of komt reviven.
Mompelt iets over online spelers.
Wildfire schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:03:
Klote Ubisoft, zelfs de singleplayer is nu onmogelijk. En da's het enige wat ik speel, heel dat social hub en andere always online shit heb ik niets mee.

Zo'n onzin dit allemaal. Wildlands was wat dat betreft beter, daar ben ik nul keer uit de game gegooid in de ruim 200 uur dat ik heb gespeeld...
Heb geen cijfers om dit te staven maar ik heb het idee dat de vraag naar deze game veel groter is dan naar wildlands destijds. Die game werd niet heel hartelijk ontvangen.

sdk1985 wijzigde deze reactie 04-10-2019 19:07 (47%)

• Cardinal
Servers zijn up.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Om 24u wordt er op Twitch uitgezonden met streamers en influencers waarbij ook wat stuff te verdienen is door 30 en 90 minuten te kijken. Als je je Ubisoft met Twitch gekoppeld hebt (https://drops-register.ubi.com), dan kun je mee verdienen via https://www.twitch.tv/ubisoft en https://www.twitch.tv/GhostRecon.
Zie hier: https://support.ubi.com/en-US/faqs/33437

• schumi1986
  • Nu online
sdk1985 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:05:
[...]

Mompelt iets over online spelers.

[...]

Heb geen cijfers om dit te staven maar ik heb het idee dat de vraag naar deze game veel groter is dan naar wildlands destijds. Die game werd niet heel hartelijk ontvangen.
Ik denk niet dat deze game veel beter ontvangen gaat worden.

Heb ook niet het idee dat het een populaire game is?

In mijn vriendenkring hoor ik er bijna niemand over en hier op tweakers loopt het ook niet bepaald storm.

schumi1986 wijzigde deze reactie 04-10-2019 21:04 (17%)

• kardox
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-11 00:23
Vandaag gekocht voor PS4.
Wat een slechte besturing en slechte camera posities tijdens gevecht vanuit speler! Regular mode is gewoon extreem moeilijk! Zeer onoverzichtelijke menu! Zonde van mijn 53€.

kardox wijzigde deze reactie 05-10-2019 00:11 (35%)

• NLxAROSA
  • Niet online
Gisteren maar eens rechtstreeks naar de eindbaas gegaan met mijn level 50. Zal niks verklappen over de details, maar
spoiler:
er is een soort van DPS/level-check, dus ga eerst maar ff levelen. Denk dat het in theorie en met heel veel geduld wel kan overigens, maar had daar gisteren om 01:00 geen trek meer in. ;) Kan overigens sterk afraden om ontdekt te worden in een basis vol level 150 mannetjes en Behemoths terwijl je zelf 50 bent. :P
schumi1986 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 21:03:
[...]

Ik denk niet dat deze game veel beter ontvangen gaat worden.

Heb ook niet het idee dat het een populaire game is?
Het gevoel dat ik zelf altijd had bij GR:WL en bij deze ook weer: het is te hardcore voor de casual speler en te casual voor de hardcore speler. Althans, dat is het beeld.

Ik vind zelf het mooie van deze game dat je het precies kan spelen zoals je zelf wilt. Rambo spelen? Kan. Ben je meer een Snake? Kan ook. En alles er tussenin.
kardox schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:42:
Wat een slechte besturing en slechte camera posities tijdens gevecht vanuit speler! Regular mode is gewoon extreem moeilijk! Zeer onoverzichtelijke menu! Zonde van mijn 53€.
Wat vind je moeilijk aan regular mode? In de regel is die vrij vergeeflijk en kun je met veel wegkomen. Enemies worden ook min of meer op je minimap weergegeven. Maar met level 10 een basis van level 100-150 binnenwandelen loopt slecht af tenzij je volledig ongezien blijft en 100% headshots maakt (altijd fataal ongeacht level). Tactiek blijft wel een ding, ook als je Rambo speelt.

• Repelsteelke
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 05-10 10:34
kardox schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:42:
Ik speel zelf met de Fragfx piranha en dat is super goed te doen. Je kunt best veel instellen op de ps4 qua besturing. Het enige nadeel is dat de camera in 3d person te laag hangt en dat speelt minder lekker. Crosshair steeds naar de grond gericht. Jammer dat het niet aan te passen is

PS4: DonSigario

• Piet_Piraat7
Vinden jullie het ook irritant dat vijanden witte markers hebben, net als al het andere in kampjes? Ik heb al gekeken in de settings maar ik zie alleen dat je het uit of aan kan zetten en de grootte kan wijzigen maar niet de kleur. Zou fijn zijn als vijanden rode markers hadden en ammo/health witte.

Ben zelf maar van class veranderd. Eerst was ik medic vanwege de self revive, maar daar heb je weinig aan als solo speler omdat de vijanden vaak op/rond je lijk staan. Nu wat meer stealthy :) als iemand zin heeft op de pc vandaag wat co-op te doen, leave your game tag!

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 05-10-2019 11:47 (10%)

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:45:
Vinden jullie het ook irritant dat vijanden witte markers hebben, net als al het andere in kampjes? Ik heb al gekeken in de settings maar ik zie alleen dat je het uit of aan kan zetten en de grootte kan wijzigen maar niet de kleur. Zou fijn zijn als vijanden rode markers hadden en ammo/health witte.

Ben zelf maar van class veranderd. Eerst was ik medic vanwege de self revive, maar daar heb je weinig aan als solo speler omdat de vijanden vaak op/rond je lijk staan. Nu wat meer stealthy :) als iemand zin heeft op de pc vandaag wat co-op te doen, leave your game tag!
Misschien kleurenblind optie eens aanzetten? Ik vind t ook vrij onoverzichtelijk.

Sowieso zijn er een aantal zaken niet heel handig aangepakt qua interface. Maar goed, core gameplay is voor mij meer dan prima :)

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:35
Game scoort geweldig goed! chapeau ubisoft, bijna knap om series zo te verne*ken. Ben blij als cyberpunk om de hoek komt kijken. Ontwikkelaars die daadwerkelijk een goeie game af willen leveren ipv de zoveelste bugfested, om microtransactie draaiende pay to win game. Belachelijk als jeje beseft dat je gewoon 60 euro neerteld voor een game.

AAA titels hebben tegenwoordig precies dezelfde insteek als F2P mobile games, prima dat dit gebeurd bij een f2p mobile game, maar bij dit soort games? Blij dat de reviews zo verschrikkelijk laag uitkomen. Ik hoop dat ze het hard gaan voelen.

swoutr wijzigde deze reactie 05-10-2019 13:24 (18%)

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True