[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:39
Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:54:
Zijn deuren met een klein rood lichtgevend streepje ook nog te openen eigenlijk?
Die met alleen een rode streep niet, dacht ik. Zelfs niet na slopen van de generator.

Er zijn nog 2 soorten:
spoiler:
- deuren met een rode cirkel gaan open als er een mannetje in de buurt is (dead or alive).
- deuren met een rode keycard reader zijn missiegerelateerd of worden geopend door een missie NPC.

Vind het wel jammer dat je niet gameplay a la Splinter Cell (retinal scanner onder dwang) of andere Ghost Recons hebt (geef mij stacking + breach & clear terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe zit het met die perks, ik heb extra Perk vakjes unlocked/gekocht met punten maar kan er niets mee. Ze blijven gesloten.
Cascade schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:13:
[...]

Die met alleen een rode streep niet, dacht ik. Zelfs niet na slopen van de generator.

Er zijn nog 2 soorten:
spoiler:
- deuren met een rode cirkel gaan open als er een mannetje in de buurt is (dead or alive).
- deuren met een rode keycard reader zijn missiegerelateerd of worden geopend door een missie NPC.

Vind het wel jammer dat je niet gameplay a la Splinter Cell (retinal scanner onder dwang) of andere Ghost Recons hebt (geef mij stacking + breach & clear terug).
Ooh mooi, dan heb ik ze niet voor niets gelaten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Donstil hmm, als je die perks unlocked hebt zou je ze toch gewoon moeten kunnen gebruiken lijkt me, mischien een bug?

Las op reddit dat er de 15de okt een behoorlijke patch zou komen.

Tot op heden toch nog niet veel bugs meegemaakt gelukkig, 1 keer wel een vervelende nadat ik een hele basis had uitgemoord ik niks geen kistjes e.d meer kon openmaken, alles voor niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:39:
@Donstil hmm, als je die perks unlocked hebt zou je ze toch gewoon moeten kunnen gebruiken lijkt me, mischien een bug?

Las op reddit dat er de 15de okt een behoorlijke patch zou komen.

Tot op heden toch nog niet veel bugs meegemaakt gelukkig, 1 keer wel een vervelende nadat ik een hele basis had uitgemoord ik niks geen kistjes e.d meer kon openmaken, alles voor niks :+
Ja en sterker nog volgens mij was slot 2 eerder al eens “open” maar nu weer dicht.

Dus toen dacht ik “dat zal ik wel verkeerd gezien hebben. Dan koop ik de volgende unlock” en toen bleef die ook dicht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:44:
[...]

Ja en sterker nog volgens mij was slot 2 eerder al eens “open” maar nu weer dicht.

Dus toen dacht ik “dat zal ik wel verkeerd gezien hebben. Dan koop ik de volgende unlock” en toen bleef die ook dicht 8)7
Das wel kut idd, hopelijk worden er veel dingen verbeterd in de volgende patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel een bug denk ik. Valt me nu pas op dat vakje 3 wel open is namelijk :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/xn5tp1.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Lijkt me een bug idd, alles staat ook op zijn kop 🙃..(flauw sorry)

En als je die uitrusting tutorial ff doorloopt helpt ook niet?waarschijnlijk niet maar wie weet.

Wel vreemd, ook nog nergens iets gelezen over dat probleem.

Lastig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:29:
Lijkt me een bug idd, alles staat ook op zijn kop 🙃..(flauw sorry)

En als je die uitrusting tutorial ff doorloopt helpt ook niet?waarschijnlijk niet maar wie weet.

Wel vreemd, ook nog nergens iets gelezen over dat probleem.

Lastig..
Haha staat de foto op zijn kop? Hier niet namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:54:
Zijn deuren met een klein rood lichtgevend streepje ook nog te openen eigenlijk?
Nee. Alleen een rood rondje en een scherm erbij die meestal access denied doet als je erlangs loopt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:20:
[...]

Ben wel aan de rum cola op het moment dus misschien sta ik op z'n kop 😂👍 maar idd serieus, ik zie de foto ondersteboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:24

Wildfire

Joy to the world!

Donstil schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:20:
[...]

Hier wel. Maar ik snap het wel, je bent er ondersteboven van dat je in het Nederlands speelt. Ai. :+

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wildfire schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:26:
[...]

Hier wel. Maar ik snap het wel, je bent er ondersteboven van dat je in het Nederlands speelt. Ai. :+
Haha dat moet het zijn ja :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VQf8WGc/AA306-A2-A-9876-40-C8-8-AE4-44-BF674-C5-A9-E.png

Ik vind dat overigens echt lekker. Menu’s op Nederlands rest op Engels. Zo speel ik altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:08:
Toch wel een bug denk ik. Valt me nu pas op dat vakje 3 wel open is namelijk :)

[Afbeelding]
Hmm:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jg2IAhG.png

Maar dat is wel een irritante bug. Want ook bij de Ghost War mode zou je nu geen 2e kunnen kiezen denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:51
Er zijn toch wel wat irritatie puntjes na zo'n 20 uur spelen merk ik. Weet niet of jullie er ook last van hebben;

- Berg op en af gaan. Erg realistisch dat je vaak uitglijdt maar ook erg vervelend. En ik kan niet meer tegen dat uuuh uuuh uuuuuuh geluid van je poppetje
- Geen vinkjes oid bij dingen die je hebt gedaan. Heb je Behemoths gedood? Kampjes gecleard? Het lijkt weinig uit te maken wat ik zie geen check en ventjes respawnen toch wel weer. Het voelt alsof je zo weinig impact hebt op de wereld.
- De menu structuur. Van missies tot inventory. Even snel een granaat voor c4 swappen en ik moet weer het menu induiken. Een missie die niet verder wil omdat ik niet de intel heb gelezen in mijn menu-doolhof
- De herhalende animaties. Aangezien de gameplay veel hetzelfde is zijn ook je handelingen veel hetzelfde. Kamp opzetten, eten / boekje lezen voor xp, kamp afbreken.
- Hoe ongelofelijk veel vijanden er zijn. Doe een blinddoek om, ga willekeurig een kant op en na 20 meter vind je weer 2 vijanden naast een auto of motor.

Begrijp me niet verkeerd hoor, niet alles is slecht en ik heb me nu al bijna 20 uur vermaakt. Maar het voelt wel als een downgrade van Wildlands, ongepolijst en niet af. Benieuwd wat die grote patch op 15 oktober gaat doen @Sipio .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Piet_Piraat7 wel eens met de dingen die je zegt, vooral dat uuuhh ohh uuuh van je character :+
Crouchen helpt volgens mij wel iets als je een berg afloopt.

En vooral het eerst in je inventory duiken om iets te wisselen is idd erg omslachtig.

Ben ook benieuwd naar de patch, of het nou werkelijk een grote gaat zijn geen idee maar in ieder geval de 15de wat ik gelezen heb.

Zal wel voornamelijk wat bugs oplossen zijn en geen grote veranderingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Lekker negatieve recensie op de frontpage (reviews: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Niet af, niet stabiel en niet ...)

Zo jammer, de game is best wel goed en ook hier weer nadruk op microtransacties die -zeker in solo- absoluut niet nodig zijn en ook niet opgedrongen worden.

Piet_Piraat7 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:

Er zijn toch wel wat irritatie puntjes na zo'n 20 uur spelen merk ik. Weet niet of jullie er ook last van hebben;

- Berg op en af gaan. Erg realistisch dat je vaak uitglijdt maar ook erg vervelend. En ik kan niet meer tegen dat uuuh uuuh uuuuuuh geluid van je poppetje
Berg op en af? Nauwelijks. En als het al ergens nodig is, ga ik wel naar een bivakpunt en pak ik een heli.

Dat "uh uuh" is inderdaad wel stom en irritant.
- Geen vinkjes oid bij dingen die je hebt gedaan.
Hier wel. Ik weet per locatie zo netjes wat ik al wel of niet gedaan heb.
- Hoe ongelofelijk veel vijanden er zijn. Doe een blinddoek om, ga willekeurig een kant op en na 20 meter vind je weer 2 vijanden naast een auto of motor.
Ja, dat valt wel op ja. Ik heb al tientallen keren vijanden aan een motor zien klussen zodat ik ze vervolgens om zeep kon helpen.

[ Voor 50% gewijzigd door Wildfire op 13-10-2019 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heb t idee dat metname de bugs vooral op de ps4 voorkomen. Heb nog geen enkele van de genoemde bugs gezien op de PC.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HaterFrame schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:48:
Heb t idee dat metname de bugs vooral op de ps4 voorkomen. Heb nog geen enkele van de genoemde bugs gezien op de PC.
Dat is misschien de reden dat ik praktisch geen bugs tegenkom, ik speel op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zelfde hier, PC is prima. Lees veel bugs/problemen op de consoles, niet alleen PS4, maar ook XBox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hier ook geen grote bugs op de pc. Wat ik wel ben tegengekomen;

Geen geluid tijdens gesprekken
Niet meer kunnen mikken met rechtermuisknop
Ventjes die soms in het terrein staan
Als ik inlog zie ik steeds weer die melding dat ik mijn tutorial missie gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HaterFrame schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:48:
Ik speel op de Ps4 pro maar ken deze bugs ook niet.
Martinspire schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 00:03:
[...]

Hmm:
[Afbeelding]

Maar dat is wel een irritante bug. Want ook bij de Ghost War mode zou je nu geen 2e kunnen kiezen denk ik?
Ooh Ghost War nog niet gespeeld dus dat durf ik niet te zeggen. Probeer ik vanavond even te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik had zojuist een rare bug, ik deed een fasttravel naar een bivakpunt. Ik weet niet hoe de game me deed spawnen, maar ik was meteen dood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

inmiddels staat de Tweakers-review op de FP.

reviews: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Niet af, niet stabiel en niet ...

[ Voor 11% gewijzigd door Fraggert op 14-10-2019 08:11 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vind hem wel heel hard, maar kan het er ook niet volledig mee oneens zijn.

Vooral het punt m.b.t. levelen van items: eigenlijk is dit echt een volledig nutteloze mechanic.. Het hebben van hoger level items doet namelijk _niets_ in het spel.. Je damage blijft gelijk, gear items geven geen "armor" oid.. Er zit dus totaal geen reden achter dat dit er in zit, behalve om je bezig te houden.

Meer damage e.d. zou ook wel vreemd zijn, maar dat is juist waarom dit hele spul eigenlijk niet past in Ghost Recon.. Het is letterlijk puur nummertjes omhoog brengen en meer niet.. Je kunt met een lvl 1 ASR het hele spel uitspelen als je zou willen. Dat klopt gewoon echt niet.

Gisteren weer 4 uur er in gepompt, en moet zeggen dat het wel erg eentonig wordt.. Heb ook niet veel missies gedaan maar vooral zo veel mogelijk locaties scannen en blueprints verzamelen. Maar na het scannen van de locaties heb ik eigenlijk ook geen zin om het blauwe item wat er zou zijn op te gaan halen, heeft namelijk toch geen nut...

Ook mijn eerste gele item gevonden.. Had verwacht dat die 3 stats zou hebben, maar niet dus.. (blauw 1, paars 2, geel 3?). Ook een beetje teleurstellend.. En qua ASR keuzes is er eigenlijk maar 1 die er toe doet, de VSHD2. Qua accuracy niets beters gevonden.. Vind ik een gele M4A1 die 20 levels hoger is.. Is het werkelijk gewoon troep, geen enkele stat m.u.v. ROF is beter. Schiet liever raak dan sneller :P

En qua modden van wapens.. Vind het wel erg onduidelijk wat de mods nu doen. Bijv. -10% reload speed. Dat lijkt positief ("-10% reload") maar is dus negatief ("-10% speed"). Ook zie je nauwelijks effect van mods op je wapen stats balkje.. Zelfde met de upgrades, heb mijn VSHD2 tot de maximum geupgrade, maar het heeft echt nauwelijks effect. Echt dikke gemiste kansen hiermee.

Verder blijven de vijanden echt ontzettend dom.. Maar misschien ligt dat gewoon aan de moeilijkheidsgraad? Denk dat ik hem maar 1 omhoog gooi want het is echt heel eentonig nu :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Angeloonie ja ik ben het wel met je eens. Ik wil deze game graag leuk vinden (heb er ook echt naar uitgekeken), maar het valt helaas toch wat tegen. Als het alarm in de basis afgaat en ik ga in een hoekje staan kan ik 1 voor 1 de vijanden doden die door de deur komen :? het geheel voelt gewoon niet af en ik denk ook niet dat dat te verhelpen is met wat patches.

[ Voor 14% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-10-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:41:
Als het alarm in de basis afgaat en ik ga in een hoekje staan kan ik 1 voor 1 de vijanden doden die door de deur komen :?
Dat, of ze blijven juist 'hunkered-down' in een hoekje zitten, met hun rug naar de deur. :+

Toch ook wel slim gedrag gezien van de AI, vooral in de meer open gebieden, maar lijkt wel of ze na enige tijd de weg kwijt raken.

Denk wel dat er voorlopig weinig replay value is, er is (net als bij Wildlands op release) geen endgame o.i.d.

En bepaalde missies wil ik ook helemaal niet nog een keer spelen, bv Brother vs Brother, wat een butt missie is dat zeg, echt slecht gemaakt voor een 'grand final'. Ik kreeg spontaan flashbacks naar Barett in Deus Ex: Human Revolution. Overigens had Eidos dat prima gefixt later dus het kan blijkbaar wel. :P

Amuseer me verder prima hoor, dus speel 'm zeker wel uit de komende weken. Weet alleen niet of ik dan langer dan een maandje of twee Uplay+ hou hiervoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Off topic: Xbox One players: Voeg me toe (m00n22) om samen wat coop missies te doen.

Vermaak me nog steeds, hier een daar een klein bugje dat de missie niet progressed en je hierdoor de missie opnieuw moet starten. (Hoop dat deze dus gefixt zijn is Update 1.0.2)

Weet iemand nog of de Wildlands UPlay awards nog steeds haalbaar zijn of hadden deze echt voor 27 september gecompleet moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door m00n op 15-10-2019 16:20 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Patch 1.02 is er :)

Xbox One 7.5 GB

PlayStation® 4 System 10.6 GB

Uplay PC and Epic Game Store 5.4 GB

PATCH NOTES
GENERAL:

Various tweaks made to the cover system.
Improvements made to various visual elements and vehicle physics.
Time to mark enemies has been reduced.
Tweaked distance at which enemies will be able to spawn around camps.
Adjustments made to the reverted drone and binoculars controls to fit the behavior fromTom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands.
Fixed an issue where the player would get detected while stealth swimming.
Fixed a spawn issue occurring after fast traveling.
Fixed goliath detection cones.
Fixed a bug where the sharpshooter skill wouldn't penetrate helmets.
Adjustments made to dirt accumulation on weapons.
Various fixes on mission triggers affecting mission progression.

CO-OP:

Rebalanced player level in group.
Fixed various matchmaking and co-op joining issues.
Fixed a bug where co-op partners wouldn't respawn close to each other.
Fixed a bug where co-op partners' gear would appear with an incorrect level.
Fixed a bug where players couldn’t initiate vote to retry a mission.
Fixed a bug where the squad leader would join the lobby alone after finishing a session.
Fixed a bug where players’ information wouldn’t display for co-op partners.

PVP:

Adjustments made to the aim assist balance.
Feedback has been added on the screen when matchmaking is initiated.
Added an input to give leadership to another player.
Fixed various matchmaking issues.
Fixed a bug where milestones wouldn't appear in the game when pinned.
Fixed a bug where the time spent would not grant XP bonus at the end of the month.
Fixed a bug where the missions tab appeared empty in matchmaking.
Corrected zones where the player could get stuck on Skell Port.
Corrected milestones conditions for assault certification.
Fixed a bug where players could sprint while injured using the revivalist perk.
Fixed the transition time counter between rounds.
Fixed a bug where the number of planted bombs wouldn't increment.
Fixed a bug where the end-of-game timer wouldn't appear before the next session.
Fixed a bug where the rocket launcher wouldn’t appear on the tacmap for the enemy team.
Adjustments made to the apparition rate of night conditions.

CLASS, ITEMS, AND LOOT:

Various tweaks made to the loot system.
Drones will drop even more parts. 80% of the time, players will get 5x standard parts or 3x improved parts.
Improvements made to weapon descriptions to better match their authentic characteristics.
Ghillie pants have been added to the loot pool.
Fixed various customization bugs.

UI/UX:

Fixed several UI issues in menus.

GENERAL BUG FIXES:

Fixed various animation, body-carry, and camera glitches.
Improvements and fixes made to various photo mode settings.
Fixed various mission triggers affecting mission progression.
Fixed unlocking conditions for various achievements and rewards.
Fixed a bug where players could get stuck when crouching near a vehicle.
Fixed a bug where Nomad would remain injured after deploying to the hideout.
Fixed a bug where holding breath would affect scope visibility.
Fixed a bug where the player wouldn't get a mission fail prompt when redeployed to a bivouac.
Fixed a bug where enemies couldn't be marked while using the sync shot drone.
Fixed a bug where marking enemies with a drone wouldn't increment the class challenges.
Fixed various bugs where players would lose control of their character or get stuck on the item wheel.
Fixed a bug where AI snipers wouldn't reset to their original positions when camps are on cool down.
Fixed an issue where NPC would take time to spawn in Erewhon.
PC Fixed some occurrences where players would get FPS drops.
PC Fixed a bug where players couldn't accept invitations through discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:35:
Patch 1.02 is er :)

Xbox One 7.5 GB

PlayStation® 4 System 10.6 GB

Uplay PC and Epic Game Store 5.4 GB

PATCH NOTES
GENERAL:

Various tweaks made to the cover system.
Improvements made to various visual elements and vehicle physics.
Time to mark enemies has been reduced.
Tweaked distance at which enemies will be able to spawn around camps.
Adjustments made to the reverted drone and binoculars controls to fit the behavior fromTom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands.
Fixed an issue where the player would get detected while stealth swimming.
Fixed a spawn issue occurring after fast traveling.
Fixed goliath detection cones.
Fixed a bug where the sharpshooter skill wouldn't penetrate helmets.
Adjustments made to dirt accumulation on weapons.
Various fixes on mission triggers affecting mission progression.

CO-OP:

Rebalanced player level in group.
Fixed various matchmaking and co-op joining issues.
Fixed a bug where co-op partners wouldn't respawn close to each other.
Fixed a bug where co-op partners' gear would appear with an incorrect level.
Fixed a bug where players couldn’t initiate vote to retry a mission.
Fixed a bug where the squad leader would join the lobby alone after finishing a session.
Fixed a bug where players’ information wouldn’t display for co-op partners.

PVP:

Adjustments made to the aim assist balance.
Feedback has been added on the screen when matchmaking is initiated.
Added an input to give leadership to another player.
Fixed various matchmaking issues.
Fixed a bug where milestones wouldn't appear in the game when pinned.
Fixed a bug where the time spent would not grant XP bonus at the end of the month.
Fixed a bug where the missions tab appeared empty in matchmaking.
Corrected zones where the player could get stuck on Skell Port.
Corrected milestones conditions for assault certification.
Fixed a bug where players could sprint while injured using the revivalist perk.
Fixed the transition time counter between rounds.
Fixed a bug where the number of planted bombs wouldn't increment.
Fixed a bug where the end-of-game timer wouldn't appear before the next session.
Fixed a bug where the rocket launcher wouldn’t appear on the tacmap for the enemy team.
Adjustments made to the apparition rate of night conditions.

CLASS, ITEMS, AND LOOT:

Various tweaks made to the loot system.
Drones will drop even more parts. 80% of the time, players will get 5x standard parts or 3x improved parts.
Improvements made to weapon descriptions to better match their authentic characteristics.
Ghillie pants have been added to the loot pool.
Fixed various customization bugs.

UI/UX:

Fixed several UI issues in menus.

GENERAL BUG FIXES:

Fixed various animation, body-carry, and camera glitches.
Improvements and fixes made to various photo mode settings.
Fixed various mission triggers affecting mission progression.
Fixed unlocking conditions for various achievements and rewards.
Fixed a bug where players could get stuck when crouching near a vehicle.
Fixed a bug where Nomad would remain injured after deploying to the hideout.
Fixed a bug where holding breath would affect scope visibility.
Fixed a bug where the player wouldn't get a mission fail prompt when redeployed to a bivouac.
Fixed a bug where enemies couldn't be marked while using the sync shot drone.
Fixed a bug where marking enemies with a drone wouldn't increment the class challenges.
Fixed various bugs where players would lose control of their character or get stuck on the item wheel.
Fixed a bug where AI snipers wouldn't reset to their original positions when camps are on cool down.
Fixed an issue where NPC would take time to spawn in Erewhon.
PC Fixed some occurrences where players would get FPS drops.
PC Fixed a bug where players couldn't accept invitations through discord.
Cool maar ik ben nu 1.03 aan het d/Len en die is "maar" 7.2gb op de PS4. :)

Edit wel irritant trouwens volgens mij zitten ze te throttelen, ga iedere keer 5 a 6 seconden met 20+MB en daarna 10 seconden met 2 MB. Ja zo duurt het wel een half uur.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cascade
Ghillie pants? Hmm, heb ik toch al een paar keer gekregen.

Hoop dat die tutorial mission completion popups nu weg zijn.

Niet zoveel bugs tegengekomen:
- tutorial mission popup iedere keer. Vervelend bij opstarten.
- een keer was night vision kapot, alleen thermal deed het nog, maar NV via de drone werkte nog wel.
- drone werkte een keer niet.
- 1 vastloper gehad in 36 uur.
- sommige plekken met drukbezaaide loot bleef ik in de opraapanimatie vastzitten. Erg fijn als er net intel tussen zit, is dan niet op te pakken.

Verder loopt het als een trein en vermaak ik me prima met free roam. Donders wat is de wereld groot.

Ik heb nu alle skills unlocked, level 30 gehaald, level 150 gear, field medic class moet ik nog aan beginnen. Misschien tijd voor wat missies. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Cascade schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:25:
Ghillie pants? Hmm, heb ik toch al een paar keer gekregen.
Denk dat ze eerder de trui bedoelen... Want ik heb ze ook beiden al maar de trui nog niet.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Cascade is lvl 150 gear het hoogst haalbare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Volgens mij is gear level 252 het maximum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Voor de stealth class moet ik nu 20 vijanden doden zonder gezien te worden. Behoorlijk lastig merk ik.. zeker omdat je geen counter zit met hoeveel van de 20 je al hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
jacolc schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:28:
[...]
Volgens mij is gear level 252 het maximum
Dit. 250 normaal in de wereld, en 252 is te bereiken met Elite Faction Missions, dacht ik. Verwacht dat Ubisoft het nog wel omhoog gaat gooien de komende tijd, zeker met de raids en nieuwe missies.
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:52:
Voor de stealth class moet ik nu 20 vijanden doden zonder gezien te worden. Behoorlijk lastig merk ik.. zeker omdat je geen counter zit met hoeveel van de 20 je al hebt gehad.
Deze valt wel mee. Gewoon in een bosje zitten, of plat op de grond en met silencer iedereen uitroeien. Ook kan je de 'class missie' pinnen om die counter wel te krijgen. Zit verstopt in het Loadout menu: hover over het class icoon en de requirements voor next level verschijnen. Hier is het ook te (un)pinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:52:
Hoe is dat lastig? Dat is hoe ik iedere outpost clear?
Sniper of single-shot AR met silencer erop, en rustig een voor een iedereen uitschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Angeloonie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:14:
[...]
Hoe is dat lastig? Dat is hoe ik iedere outpost clear?
Goed van jou, maar ik word vaak gespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:23:
[...]

Goed van jou, maar ik word vaak gespot
Maar hoe wordt je gespot dan? Zit je dan niet gewoon te dichtbij?
Ik zoek altijd een verhoogd punt, minimaal 150 meter van de dichtstbijzijnde enemies. En het liefst nog iets met bosjes of rotsen zodat je jezelf ook nog kunt verstoppen. Indien nodig af en toe verplaatsen als ze uit de basis naar jou toe komen om te zoeken bijvoorbeeld.

En gespot is niet hetzelfde als dat enemies geel worden als ze bijv. een lijk vinden. Je kunt dan dus prima door blijven schieten. Pas als ze rood worden ben je gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Angeloonie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:26:
[...]
En gespot is niet hetzelfde als dat enemies geel worden als ze bijv. een lijk vinden. Je kunt dan dus prima door blijven schieten. Pas als ze rood worden ben je gespot.
Dat is zo, ik bedoel ook meer dat je dan mis schiet of een lijk gevonden wordt en gelijk de hele basis in rep en roer is (wel zo realistisch). Dat maakt de rest van de basis clearen in stealth voor mij aanzienlijk lastiger, want ook al hebben ze je niet zien schieten weten ze vaak verdomd goed waar je ergens in de bosjes ligt. Voeg daar nog een overvliegende helikopter bij en het is al helemaal lastig. Een stuk of 10 ventjes stealth doden gaat prima, ik vind zelf de lat van 20 best hoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Na ruim 2 dagen spelen is dit de tussenstand.

SPEELSTIJL

MEEST GESPEELDE KLASSE
SCHERPSCHUTTER
HEADSHOTS
1593 (64%)
LANGEAFSTANDSKILLS
269 (11%)
STEALTHKILLS
1535 (62%)
CQC-KILLS
15 (1%)
KILLS MET EXPLOSIEVEN
0 (0%)
MENSEN OPGELAPT
0
LANGSTE KILLREEKS
493M

Altijd leuk om te weten, headshot count moet naar minstens 75%. :+

Yep * Flagg is sneaky bastard. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-10-2019 14:04 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

_/-\o_ d:)b _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@Flagg Harhar 70% :*)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1USJIwx.jpg
Snap overigens niet hoe ik maar op 3,4% world exploration kan zitten. Heb echt veel locaties al gechecked in het noord-westen tot het noord-oosten..

PS, waardeloos die NL vertaling.. "Killreeks" voor "Killrange" 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Angeloonie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:31:
@Flagg Harhar 70% :*)
[Afbeelding]
Snap overigens niet hoe ik maar op 3,4% world exploration kan zitten. Heb echt veel locaties al gechecked in het noord-westen tot het noord-oosten..

PS, waardeloos die NL vertaling.. "Killreeks" voor "Killrange" 8)7
Maar 445? Das cqc joh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Mwahaha :P
Stats 2019-10-17

World discovery klopt niets van, ik heb al heel erg veel gezien. En explosive kills... mja, die waren er wel.

Verder: laatste patch is ruk, ik heb het idee dat het minder stabiel is (4 vastlopers sinds de patch gehad, daarvoor maar 1... maar goed, anekdotisch). En die tutorial pop-ups zijn er nog steeds :|
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:34:
[...]
Dat is zo, ik bedoel ook meer dat je dan mis schiet of een lijk gevonden wordt en gelijk de hele basis in rep en roer is (wel zo realistisch). Dat maakt de rest van de basis clearen in stealth voor mij aanzienlijk lastiger, want ook al hebben ze je niet zien schieten weten ze vaak verdomd goed waar je ergens in de bosjes ligt. Voeg daar nog een overvliegende helikopter bij en het is al helemaal lastig. Een stuk of 10 ventjes stealth doden gaat prima, ik vind zelf de lat van 20 best hoog.
Maak je borst maar nat, je hebt er straks 60 nodig (of nog meer?). Zolang mannetjes niet rood zijn kun je stealth kills maken. Geen zorgen, op een gegeven moment gaat het vanzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ha!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vRXuT0T.jpg

Grootste issue is de draw distance, verder dan dat zie je de enemies eigenlijk niet meer..

Ben gisteren maar even gestopt met verkennen met de Drone en alle locaties in kaart brengen, want dat was echt te saai aan het worden. Heb besloten dat ik niet voor completion ga maar enkel de main missions en wat zijmissies, om het spel uit te spelen en daarna te uninstallen. Ben dus eerst met wat zijmissies bezig geweest (iets met een grote bom) en een paar main missions. Flycatcher is history :P

Maar die laatste is echt wat apart, constant naar een locatie en dan weer naar een andere locatie om vervolgens wéér ergens anders heen te moeten. Maar in stap 2 was de uiteindelijke locatie eigenlijk al duidelijk a.d.h.v. een foto, alleen wáár nog niet precies.
Betekend dat dan ook dat als je die locatie wel gevonden zou hebben zonder de andere missies je een stukje over kon slaan?
Dus ipv Hint 1 > Hint 2 > Hint 3 > Hint 4 > Hint 5 > Locatie op map direct Hint 1 > Hint 2 > naar locatie gaan.

Overigens was dat gevecht echt zwaar teleurstellend, had hem met een headshot in 1x dood :P Had niet verwacht dat dat op "bosses" zou werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 18-10-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Naarmate ik het meer speel begin ik meer bugs en irritaties tegen te komen. Had het spel eerder een 7 gegeven maar dat trek ik terug. Hoe vaak vijanden gewoon stil staan en niks doen is beschamend eigenlijk. Zoiets mag niet in een game zitten anno 2019. Ze blijven gewoon staan, doen niks. En die pop-ups dat je je tutorial complete hebt, hoe moeilijk kan het zijn om dat te fixen? Of de bug dat je niet meer door je scope kan kijken? Rondrijden op een motor is gewoon meme-waardig hoe je vijf rondjes draait in de lucht door een steen. Man, Wildlands was echt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Die popups boeien me niet, maar dat enemies gewoon 'hunker down' doen vind ik echt ruk. Zeker omdat ze in eerste instantie wel naar je gaan zoeken, aanvallen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:51:
Naarmate ik het meer speel begin ik meer bugs en irritaties tegen te komen. Had het spel eerder een 7 gegeven maar dat trek ik terug. Hoe vaak vijanden gewoon stil staan en niks doen is beschamend eigenlijk. Zoiets mag niet in een game zitten anno 2019. Ze blijven gewoon staan, doen niks. En die pop-ups dat je je tutorial complete hebt, hoe moeilijk kan het zijn om dat te fixen? Of de bug dat je niet meer door je scope kan kijken? Rondrijden op een motor is gewoon meme-waardig hoe je vijf rondjes draait in de lucht door een steen. Man, Wildlands was echt een stuk beter.
Die scope is geen bug je hebt per ongeluk op R3 gedrukt. :P

Rollende voertuigen zijn redelijk belachelijk ja, met name de 2 wielers. Die laatste kunnen ze beter helemaal weglaten dan zo.

Maak daarom alleen gebruik van heli's of gewoon lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb niet meer dan een paar meter gereden in de game. De rest is per heli of te voet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Dat enemies stil blijven staan zie ik overigens niet, ja af en toe bugged er wel eens eentje tegen een boom aan ofzo.

Maar als ik 2 ventjes heb staan en ik snipe er eentje met de snr, dan moet moet ik toch verdomd accuraat zijn met het 2de schot. Anders zet ie het op een lopen. Ik denk dat ie max 3 seconden blijft staan (wat ook vrij logisch is en eigenlijk best kort) voor hij het op een lopen zet en cover zoekt.

En ben al heel wat keren succesvol opgejaagd door gasten uit een basis en dat ze je proberen in te sluiten van 2 kanten. Doen ze best goed eigenlijk.

Maar ik speel op advanced misschien dat dat scheelt.

[Edit] en na 60+ uur spelen kom ik erachter dat je je adem in kan houden... Want ik kwam daarvoor erachter dat je verschillende ranks hebt in je class. En daarvoor moest je je adem inhouden om die te halen. Dus maar even opgezocht hoe precies. Vlieg nu door de ranks heen. :+ 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 19-10-2019 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dammit, ik kan niet meer inzoomen met mijn scopes :(

Ook niet na het opnieuw opstarten van het spel. :(

Edit: whoops, mijn fout. Om de een of andere reden was ik blijkbaar opeens vergeten welke toets ik daarvoor moest gebruiken. Wow. Major fuckup, ik word oud :+

[ Voor 44% gewijzigd door Wildfire op 20-10-2019 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pfff gierend tot stilstand. De kill walker missie is wel zo out of place dat ik na 20x proberen geen zin meer heb, van tactische Shooter naar Spray and pray en granaten gooien en rondjes rennen.

Als ik dat leuk vind ga ik wel multiplayer PVP doen. Dus het was fun while it lasted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:03:
Pfff gierend tot stilstand. De kill walker missie is wel zo out of place dat ik na 20x proberen geen zin meer heb, van tactische Shooter naar Spray and pray en granaten gooien en rondjes rennen.
Dit is echt een grafmissie. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wildfire schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:13:
Dammit, ik kan niet meer inzoomen met mijn scopes :(

Ook niet na het opnieuw opstarten van het spel. :(

Edit: whoops, mijn fout. Om de een of andere reden was ik blijkbaar opeens vergeten welke toets ik daarvoor moest gebruiken. Wow. Major fuckup, ik word oud :+
Ik heb dat ook vaker :o enig idee welke knop je dan perongeluk hebt ingedrukt op de PC? Ik zag voorbij komen dat het R3 was op PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:14:
[...]

Ik heb dat ook vaker :o enig idee welke knop je dan perongeluk hebt ingedrukt op de PC? Ik zag voorbij komen dat het R3 was op PS4.
Ik was gewoon vergeten dat ik met ALT schakel tussen met scope kijken en niet met scope kijken. Een andere toets staat ingesteld voor de mate van inzoomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

NLxAROSA schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 23:43:
[...]

Dit is echt een grafmissie. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doen.
Heb het idee dat ie broken is zelfs op advanced, 2x geraakt worden door een wolf en ik ben dood. Terwijl ze gewoon op je af blijven rennen ook al ben je ze aan het doorzeven, dekking heeft geen nut want er komen er 6 tegelijk op je afrennen als een stelletje suiciders.

En walker heeft maar een schot nodig en je bent hier dan ook dood. Is echt een volledig rotte missie die eigenlijk niet in dit spel thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik moet nog met Breakpoint beginnen, maar die laatste missie van Wildlands was ook behoorlijk ruk (niks tactisch aan, alle rebels keerden tegen je)... dit is nog erger dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Flagg schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:03:

Als ik dat leuk vind ga ik wel multiplayer PVP doen. Dus het was fun while it lasted.
Is dat die in die airforce base en in dat gebouw?
Indien ja: Was daar aan begonnen en ging ook binnen no-time dood, je krijgt nauwelijks tijd om voor te bereiden en hebt amper overzicht en cover. Maar ik was toen ook nog niet de vereiste "gear score", missie is 150 en ik was net 90 ofzo. Dus 2x geprobeerd en toen gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Gisteren toevallig die missie begonnen. Ik snap niet wie zoiets verzint. Waar de hele game zich wil voordoen als tactische shooter waarbij je je aanpak uitstippelt/scout, is de laatste missie in een afgesloten ruimte waar vijanden direct op je afrennen. Alsof je Doom speelt. Ging zelf dan ook vrij snel dood. Ik probeer het vast nog eens maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om hier nog veel tijd in te steken, voor mij was dit een miskoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Die missie met Walker is een rare dissonant. Er zijn zoveel vette locaties in dit spel en zoveel vette enemies, daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen ipv een spawn-room met spray 'n pray op een één van de dufste locaties in het spel.

Vergelijk dat eens met die missie tegen Herzog, die zat veel beter in elkaar.

spoiler:
Eerst gevangenen bevrijden uit een complex, dan een rondrit als gunner in zo'n gepantserde SUV door vijandelijk gebied heen en als finale de boss in een gunship.
Tom schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:07:
Ik moet nog met Breakpoint beginnen, maar die laatste missie van Wildlands was ook behoorlijk ruk (niks tactisch aan, alle rebels keerden tegen je)... dit is nog erger dus?
Het is uiteindelijk maar 1 missie van de weetikveelhoeveel, en de game is niet lineair, dus zo'n drama is het nou ook weer niet (IMO). Maar het is wel een butt missie, daar is iedereen het over eens. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Over die Walker missie, zo heb ik het gedaan:
spoiler:
Er is een manier met mijnen om die missie makkelijk(er) te winnen, maar mijn ding was gewoon bikkelen. Eerst als Medic met je ability een 4e balkje toevoegen aan je health (serieus, dat scheelt in dit soort missies veel) en alle gadgets bijvullen waar mogelijk. Ik pakte als wapen een assault rifle met veel kogels en een LMg met veel kogels. Zodra je binnen bent meteen schieten op de op de extra enemies die er niet toe doen voor de missie maar wel veel damage doen. Zodra je de mogelijkheid hebt alles op de drones schieten. Meteen van positie wisselen zodra je dit doet want die desert eagle is OP. Ik was echt de helft van de tijd door die basis aan het lopen naar helemaal de andere kant om dan daar te blijven. Maar ga niet van voor naar achter maar van links naar rechts. Dan spawnt er namelijk niemand direct naast je. Ze komen namelijk elke keer van dezelfde plek af, alleen is in de verste hoek weinig cover. En tijdens het rennen ook dik blijven stimmen. Gadgets hebben weinig effect. Je kunt wat granaten gooien, maar die drones pakken alles weg. En zodra die weg zijn, is de kill een eitje. Als de drones weg zijn ook niet meer focussen op de rest maar alleen Walker.

Zonder die extra health van de medic class had ik het waarschijnlijk niet gehaald. Dat is dan die bovenste gadget die iets op de grond gooit waar je jezelf mee kunt healen. Daarmee krijg je dus een 4e health balk. Game legt dat erg brak uit waardoor je het al snel mist.

Voor zover ik weet werken gadgets of andere abilities niet op die drones.

Ik vond het zelf ook wel een debiele missie die er niet echt thuis hoorden. Zet hem dan gewoon in een locatie waar je op afstand niet op hem kunt schieten maar hij wel op jouw (met een beschermde minigun oid) en laat me lekker naar binnen werken om hem daar normaal af te schieten. Dit was echt een anticlimax.

Rest van de missies vond ik wel aardig. Enige andere waar ik moeite mee had was die gozer die in die ondergrondse bunker zit. Daar kon ik zonder coop maar slecht doorheen.

Als iemand hulp nodig heeft voor die walker missie op Xbox, geef maar een gil. Ik help wel even want met Coop is ie echt veel makkelijker door het splitsen van de enemies.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ligt dus gelukkig niet aan mij. :P

Ik ben maar verder gegaan met de andere overgebleven missies, misschien dat ik het later nog eens probeer, maar Gear level zat net onder de 150 dus vermoed dat dat niet veel meer gaat schelen straks, en anders door tot ik geen zin meer heb. Heb er toch al 80 uur inzitten inmiddels.

Red het wel tot Outer world's er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand enig idee wat ik hier mee moet?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vh3NHPf/IMG-0569.jpg

Heb de lokatie uitgespit maar vind niets (behalve wat waardeloze loot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:48
Dat is een nieuwe locatie gespot door de drone...…..de naam van het gebied komt als popup in beeld tijdens het spelen. Eenmaal in de map (via touchpad) zal de gele markering weggaan als je met de cursor er op komt...……

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Buddha_ schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:04:
Dat is een nieuwe locatie gespot door de drone...…..de naam van het gebied komt als popup in beeld tijdens het spelen. Eenmaal in de map (via touchpad) zal de gele markering weggaan als je met de cursor er op komt...……
Aah oke, dan is dat het probleem denk ik, ik was niet naar de map gegaan.
Het was vlak bij een missie welke we moesten voltooien en daar konden we zo heen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb gisterenavond de game uninstalled :P Merkte eigenlijk dat ik constant exact hetzelfde aan het doen was en het meer als werk aanvoelde dan als leuk spelen. Iedere basis kwam op hetzelfde neer: Met drone scouten, een voor een alle enemies snipen, doel bereiken > volgende locatie.
Ook het gebrek aan nut van betere gear zorgt er voor dat ik geen zin heb om te spelen, want het heeft geen zin. Een lvl 1 ASR of lvl 150 ASR.. Maakt dus niets uit.
Plus dat de kaart volgepompt is met honderden nutteloze locaties die je zou moeten verkennen... Nee.. Less is duidelijk More in dit geval.
Heb er simpelweg geen zin in, dus ga ook gewoon niet meer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:09
Ik ben ook gestopt.. omdat een bug in uplay+ ervoor heeft gezorgd dat mijn account suspended is.

Ondanks dat ik heb betaald met een valide creditcard voor een maand, stond nog ergens een oude creditcard op een account pagina die expired was. Door een (known) bug in de interface kan deze niet geupdate worden .

Ubisoft: We zijn hard aan het werk, maar weten nog niet wanneer het opgelost wordt tot die tijd is uw account suspended. wait wut? Live Service is zon goede toevoeging aan de game industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:59
Cardinal schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:53:
Ik ben ook gestopt.. omdat een bug in uplay+ ervoor heeft gezorgd dat mijn account suspended is.

Ondanks dat ik heb betaald met een valide creditcard voor een maand, stond nog ergens een oude creditcard op een account pagina die expired was. Door een (known) bug in de interface kan deze niet geupdate worden .

Ubisoft: We zijn hard aan het werk, maar weten nog niet wanneer het opgelost wordt tot die tijd is uw account suspended. wait wut? Live Service is zon goede toevoeging aan de game industrie.
Je kunt toch ook paypal gebruiken, lost dat het niet op?

Zelf op basis van mijn eigen ervaring in de beta (lag bij sync shot voor alle party members) en de ervaringen vermeld in dit topic maar voor The Divsion 2 gegaan. Die was nu 21 euro :o . Leuke zoethouder voorlopig.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:09
sdk1985 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:34:
[...]
Je kunt toch ook paypal gebruiken, lost dat het niet op?
Nope, je kan geen andere payment methode toepassen, bedankt voor het meedenken.

Inmiddels ook gevonden dat ik niet alleen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:36:
Heb er simpelweg geen zin in, dus ga ook gewoon niet meer verder :P
Same, pik hem later wel weer op als er wat is bijgeschaafd en endgame content is. Voor nu heb ik me prima vermaakt met mijn maandje Uplay+, maar daar laat ik het voorlopig bij. 56 uurtjes voor 15 piek vind ik een prima prijs/kwaliteit verhouding trouwens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb er maar 25 uur in zitten en heb eigenlijk hetzelfde gevoel als @Angeloonie. Wel een wijze les voor de volgende keer dat ik de reviews afwacht voor ik een game koop. Heb echt schik gehad met Wildlands dus ik dacht 'wat kan er mis gaan met een volgend deel?'. Nouja, best veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vermaak mij er wel prima mee eigenlijk. Zit nu op een uurtje of 30 ofz waarvan 15 in Coop.
Dat laatste is wel waar de kracht van Breakpoint zit denk ik, alleen is er nu niet zoveel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Vermaak me nog steeds prima (solo).

Wel een stomme bug tegen gekomen, als je een Behemoth om zeep helpt dropt deze loot. Maar dan recht onder zich. Waar je niet bij kunt. Je kunt die loot dus niet oppakken...

Vanavond 3 Behemoths weten te vernietigen, maar dus ook driemaal loot die ik niet kon oprapen...

1e Behemoth....
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/br1k.jpg

2e Behemoth....
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/br2k.jpg

3e Behemoth....
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/br3k.jpg

En nee, je kunt niet onder het wrak kruipen om het te pakken...

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 26-10-2019 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Wildfire vreemd, ik had het idee dat Behemoth loot automatisch in je inventory komt zodra je hem dood hebt. Bij de killing blow kreeg ik pop-ups in mn scherm met nieuwe wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Piet_Piraat7 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 06:37:
@Wildfire vreemd, ik had het idee dat Behemoth loot auto's in je inventory komt zodra je hem dood hebt. Bij de killing blow kreeg ik pop-ups in mn scherm met nieuwe wapens.
Ja, sommige loot komt automatisch in je inventory terecht. Maar onder elke Behemoth ligt nog steeds wat andere loot die niet automatisch in je inventory komt en die je dus niet kunt oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Gister een LAN met wat vrienden, samen altijd veel Wildlands gespeeld. Breakpoint hadden we nog niet gedaan, behalve vooraf allemaal naar die grot (eerste missie) zodat we gelijk konden starten. Uiteindelijk 12 uur gespeeld met z'n 4en.

Paar punten:
- Het ziet er soms weer prachtig uit, licht-effecten zijn echt mooi.
- De gebouwen zijn mooier, zelfs grote steden erin, dat voelt wel toffer dan dorpjes van 10 simpele hutjes op een rij in Wildlands.
- Sci-fi setting hou ik niet zo van, al is het leuk voor de afwisseling.
- Die menu's zijn gigantisch uitgebreid. Soms onhandig (ze bladeren traag), voelt overwhelming maar ook wel leuk dat je zoveel kan.
- Tot dusver lijkt er iets meer verhaal in te zitten (waar Wildlands een 4 was, zou dit misschien een 6je zijn).
- Texture pop-in is gigantisch :( Geen idee hoe dat kan, bij Wildlands nooit gehad, daar kon je gigantisch ver kijken.
- Irritante bug dat door de scope kijken soms niet meer werkt.
- Paar andere bugjes, in een heli zie je de rest soms erbuiten hangen etc. Slordig, maar verpest niet de gameplay.
- Niemand van ons begreep iets van dat level-systeem, ook aan het eind van de dag niet (zijn wapens met een hoger level terwijl de specs met die balkjes minder lijken nou beter of niet?).

De game is niet af, dat is duidelijk. Snap de kritiek ook. Maar als er nog 1 of 2 patches overheen gaan is het waarschijnlijk prima voor ons en kunnen we weer heel wat uren plezier hebben. Wildlands was ook slecht ontvangen maar in co-op leuk, het samen bepalen van de aanpak om een basis binnen te vallen ging ons nooit vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wildfire schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Ja, sommige loot komt automatisch in je inventory terecht. Maar onder elke Behemoth ligt nog steeds wat andere loot die niet automatisch in je inventory komt en die je dus niet kunt oprapen.
Volgens mij hangt het er vanaf of je erbij kunt komen of niet. Zo kreeg ik de loot van iemand die in een helicopter zat ook meteen en niet bij het lichaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ubisoft heeft hun plannen gedeeld om de game te verbeteren.

1. Technical State of the Game

Our first priority is to improve the technical state of the game. We know many players had a difficult time with game bugs and unexpected stability issues at launch and we are making every effort possible to address these issues as soon as we can.

With Title Update 1.0.2, released on October 15, our team made numerous improvements to the game, focusing on the most pressing issues that could be addressed in this timeframe. We are working on further improvements that will be coming soon with TU1.0.3 in mid-November, including fixes on the Drone deployment, on changing the fire rate, on NVGs blocking crosshairs and on the Mission Completion notification pop-up.

Title Update 1.0.3.1, coming around end-November, will include further improvements and updates on the most pressing community feedback.

Alongside this post is an update on the Known Issues of the game, and the highest priority issues.

2. Post-Launch Content

As we focus on improving the game, we also want you to know that our commitment does not stop here. We are dedicated to supporting Ghost Recon Breakpoint in the long term with plenty of post-launch content and special events to keep the world constantly growing and evolving.

You will get your first taste with Project Titan, our first ever Raid, which will release in December, and The Terminator Live Event, which will release shortly after that. In order to make sure we remain agile and flexible, we’ll come back to you with more details including specific release dates at a later stage.

3. In-game Economy

We also heard the criticism regarding the in-game economy. That is why we are currently working to make adjustments according to players’ feedback in the next few weeks, making the experience for players more comfortable.

4. AI Teammates

We announced at E3 2019 that AI Teammates would come back to Ghost Recon Breakpoint, and they will. Ghost Recon Breakpoint was designed from the ground up to be enjoyed in co-op up to four players, and as an innovative pure solo experience. As such, adding back AI Teammates to the game is a major undertaking that will still require time. We will update you as we progress towards their release.

5. Freedom of Choice

Finally, we are aware that some of the design choices made have caused polarized reactions and discussions regarding the direction taken by the Ghost Recon franchise.

We are happy to see players embracing the new elements of the game, but we also understand that there are areas of improvements. Some of you would like our new survival mechanics to have more impact on your experience, while others dislike the tiered loot progression we have added.

One of the key elements of our vision for Ghost Recon is to immerse our fans in a gritty and authentic military experience.

In line with this vision and the feedback we received, we are working on a more radical and immersive version of Ghost Recon Breakpoint. We also want to let you tailor your experience to the way you want to enjoy the game, since freedom of choice has always been part of the Ghost Recon DNA.

It’s still too early to share details on how that will work exactly, but it is top of mind for the team and we will keep you updated as we progress.

6. Conclusion

We know that we have a lot of work ahead of us to get the game where you want it to be, and that not everything will be addressed or released as fast as all of you might like. Big changes can take time to make sure they are done right, but we still want to be as transparent as we can about the current state of development.

In order to ensure we are tackling the right topics at the right time, we are also looking into releasing a Community Survey that will help you to express yourself about the future content and improvements of the game.

To all of those who have jumped in and to those who are thinking about joining us – please continue to share you feedback. This is only the beginning and we look forward to the future together.

The official www.ghostrecon.com website will remain the main source for all future updates.

The Ghost Recon Team.

https://ghost-recon.ubiso...breakpoint-moving-forward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Fijn, klinkt goed. Het is slecht dat de game eigenlijk niet af was. Maar ik vermaak me er gewoon prima mee eigenlijk (al is co-op met een vast team wel een hele grote plus). Wat er nog aan zit te komen klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Knap dat ze zo'n lap tekst weten te posten zonder enige concrete info. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Angeloonie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
Knap dat ze zo'n lap tekst weten te posten zonder enige concrete info. :P
Haha ja, het is eigenlijk 'we werken eraan, dank voor jullie geduld/vertrouwen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Martinspire schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Volgens mij hangt het er vanaf of je erbij kunt komen of niet. Zo kreeg ik de loot van iemand die in een helicopter zat ook meteen en niet bij het lichaam.
Voor de duidelijkheid, ik kan dus *niet* bij de loot komen die onder een Behemoth ligt. Niet als ik langs de Behemoth loop, niet als ik probeer te kruipen, gewoonweg in zijn geheel niet dus. Niet dat ik echt veel mis, lijkt vaak gewoon wat ammo te zijn ofzo, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wildfire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:18:
[...]

Voor de duidelijkheid, ik kan dus *niet* bij de loot komen die onder een Behemoth ligt. Niet als ik langs de Behemoth loop, niet als ik probeer te kruipen, gewoonweg in zijn geheel niet dus. Niet dat ik echt veel mis, lijkt vaak gewoon wat ammo te zijn ofzo, maar toch...
Grafische bug wellicht? Dat er iets spawned wat je al in je inventory krijgt? Zie je nog kleuren van loot die je niet als reward hebt gekregen?

De melding dat ze gewoon verder gaan is mooi, maar ze vertellen weinig over de AI van tegenstanders (dat ie nogal dom is) of wat er na de raid gaat komen aan content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
IGN post alweer groots over Ubisoft's aanpak om Breakpoint te verbeteren, maar zoals @Angeloonie al zegt wordt er eigenlijk niets concreets genoemd in Ubisoft's post. Het is bijvoorbeeld super dat er AI teammates komen, maar wie weet is dit pas eind 2020 ergens.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-10-2019 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Het hele spelelement met die drone en wolves die komen is wel ruk en gewoon niet leuk gedaan :(
Je ziet op compleet willekeurige momenten 'focus' op je scherm, speel je in co-op en is iemand net iets te laat dan staan er gelijk 3 van die gasten en 2 drones (oid) op je te schieten. Het is meer "we wachten wel even tot we dood zijn en respawnen zodat we weer verder kunnen waar we mee bezig waren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Valt me net een ander bugje op: bij mij blijft bij de statistieken de 'world discovery' op 3,37% staan. Dat klopt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeltje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:32
ben met pensioen en dit spel is de eerste spel die ik online leuk vind.

call of duty te kleine werelden en ga ik snel dood.

welke online oorlogsspellen hebben nog meer zon grote wereld ???

ik vind ghost recon breakpoint een tof spel alleen jammer van de bugs.

groetjes

eelco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-09 23:27
eeltje schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:29:

...
Spellen waarvan ik denk dat die op basis van je opmerking binnen jouw interesse passen:

- Division 2
- Ghost Recon Wildlands
- Battlefield V
- Far Cry serie
- Red Dead Redemption 2 (als je van western omgevingen houdt)

Na de vernietigende reviews en online meningen over Ghost Recon Breakpoint heb ik lang getwijfeld of ik deze game zou moeten aanschaffen. Vorige week was die in de aanbieding en heb ik hem toch maar voor een iets voordeligere prijs aangeschaft.

Ik moet zeggen dat ik die negatieve sfeer wel wat overdreven vindt, met name over de micro transacties, voor zover ik dat tot nu toe kan beoordelen kun je dat gewoon overslaan die transacties, die wapens zijn bijvoorbeeld gewoon te vinden. Het zijn hooguit timesavers. Er zitten inderdaad nog wel wat bugs in, maar voor zo'n grote wereld vind ik het tot nu toe nog wel meevallen.

Wel vind ik het erg slecht dat die game is uitgebracht zonder AI teammates. Dat is een belangrijk onderdeel van de gameplay naar mijn mening. Wij spelen het in coop waardoor dat wat minder opvalt, maar voor de solo spelers vind ik dat dat er gewoon in had moeten zitten.

Grafisch is die prachtig, ik vind hem mooier dan wildlands, ook de omgevingen spreken mij wat meer aan dan in wildlands, de sidemissies zijn tot nu toe erg uitgebreid en het verhaal spreekt mij wel aan. Al met al vind ik de game dus lang zo slecht niet als dat je zou verwachten na het lezen van de online reviews. Zeker die micro transactie paniek die tegenwoordig zwaar overdreven wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

eeltje schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:29:

ik vind ghost recon breakpoint een tof spel alleen jammer van de bugs.

groetjes

eelco
Hoi Eelco,

Net als @robinez wil ik je The Division adviseren om eens te bekijken.

Het is dan wel geen traditioneel "oorlogsspel" dus met loopgraven, mijnenvelden en tanks maar het gaat hier om apocalyptische "urban warfare" d:)b

Zorg dan wel dat je bij deeltje 1 begint, Part 2 is namelijk het vervolg op de gebeurtenissen in het door een virus getroffen New York.

Hier is het topic voor deel 1 [Multi] The Division (2016) ☣ Deel 2

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 11-11-2019 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik het spel inmiddels een aantal weken heb gespeeld, voornamelijk coop met een maat moet ik zeggen dat ik het toch wel een erg tof spel vindt. Wel zitten er nog veel irritante bugjes in het spel (denk aan opeens niks meer kunnen totdat je je karakter hebt geforceerd een andere animatie te laten doen). Maar de missies vond ik wel leuk opgezet, wel redelijk kort. En de eind missie vond ik zwaar tegenvallen met Walker (ik plaats geen spoilers verder).

Overall ben ik wel van mening dat het hele negatieve gebeuren over de micro transacties geschreven is door mensen die het niet eens gekocht hebben. Praktisch alles kan ik unlocken door ingame gewoon te sparen. Ik ben benieuwd als de eerste RAID uitkomt :)

Mijn grootste klacht is dat de interface van Breakpoint, en dan vooral met mission pinning e.d. erg omslachtig is en irritant. Ook zou ik willen dat ik alle oude wapens meteen een disassembling kon geven maar dat moet per wapen. Zelf met verkopen...laat mij gewoon alle meuk verkopen! :-) En munitie, zou fijn zijn als je dat gewoon kon kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeltje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:32
leukste aan breakpoint is dat je altijd kan beginnen met een voertuig. bijvoorbeeld helicopter met mini gun bij de bivak. en de grote open wereld is ook fijn.
op aanraden haal ik deze spellen ook metertijd (zo groot is me pensioentje niet hehe)

Division 2
- Ghost Recon Wildlands
- Battlefield V
- Far Cry serie

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Er word hier al even niks meer gedeeld. Mochten mensen dit lezen;
Ik heb zelf widlands 2x uitgespeeld met alles erop en eraan. Zowel op de xbox als op de pc. Xbox vanaf het begin met redelijk wat bugs. Was wel vervelend maar vond de game echt heel goed!

Hoe is breakpoint nu? Is de game het waard om te spelen en vergelijkbaar met Wildlands?
Ik twijfel nog of ik breakpoint wil gaan spelen of misschien beginnen met the division 1 en 2 die ik nog niet gespeeld heb. Tips? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Nu een paar keer gespeeld met m'n Ghost Recon clubje, maar het enthousiasme is wel een beetje weg.
Dingen die gewoon kut zijn:
- Nog steeds buggy, verpest gewoon het plezier.
- Die drone en wolfs die je 'ineens' vinden, gewoon kut, geen leuk spelelement.
- Die hoofdgrot is kut en voegt niks toe.
- De wereld is best mooi, maar amper getest. Je komt vast te zitten, bergen die je niet op kan etc.
- Respawn punten zijn ook vaak kut.
- Teveel random vijanden op gekke plekken. Sowieso het eiland en die setting pakt mij totaal niet.
- Al die schietende drones, ook al speel je serieus en tactisch, je gaat te vaak 'ineens' dood door zoiets.
- Als we twee uur spelen lopen we een uur te kutten om bij een missie te komen of door menu's te zoeken.
- Dat up-levelen slaat nergens op.

Ik dacht met wat patches er wel plezier mee te kunnen hebben omdat het in de basis best veel gelijkenis heeft met Wildlands, maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Wat ik wel leuk vind is dat je gewond kunt raken. En dat je een specialiteit kunt hebben in je skill tree, dat maakt het in een team wel tactischer (rolverdeling). De UI is ook wat beter in te stellen, we hebben 'm vrij minimaal (geen vijanden op de mini-map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:23

Oxigeon

En zo is dat!

De game is op de ps4 in de januari uitverkoop voor 30 euro. Ben zwaar aan het twijfelen nu. Zitten er op de ps4 ook nog zwaar veel bugs in of valt dat uiteindelijk wel mee.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan begonnen. Nu een kleine 3 uurtjes in de game zitten. Speelt wel lekker weg. Verschillende side en gewone missies gedaan al. Mijn volgende doel is eigenlijk het bemachtigen van de ac50 sniper. Die te vinden is in de haven. Dan schijn ik alvast de beste sniper in mijn bezit te hebben.

Alleen nog 2 vraagjes. Heb 1x een dikke drone zien overvliegen. Hoe zorg ik dat die mij niet ziet? Huisje ingaan lijkt me logisch. Zijn er meerdere manieren? Mezelf onder het zand smeren heb ik volgens mij nog niet geunlockt.

Vraagje 2: hoe kom ik van de helicopters af. Deze krijgen me zowat helemaal kapot. Uit de lucht schieten gaat nog niet echt lekker. Roepen dan versterking op en dan sta ik midden in een open veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Oxigeon schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:46:
Gisteren dan begonnen. Nu een kleine 3 uurtjes in de game zitten. Speelt wel lekker weg. Verschillende side en gewone missies gedaan al. Mijn volgende doel is eigenlijk het bemachtigen van de ac50 sniper. Die te vinden is in de haven. Dan schijn ik alvast de beste sniper in mijn bezit te hebben.

Alleen nog 2 vraagjes. Heb 1x een dikke drone zien overvliegen. Hoe zorg ik dat die mij niet ziet? Huisje ingaan lijkt me logisch. Zijn er meerdere manieren? Mezelf onder het zand smeren heb ik volgens mij nog niet geunlockt.

Vraagje 2: hoe kom ik van de helicopters af. Deze krijgen me zowat helemaal kapot. Uit de lucht schieten gaat nog niet echt lekker. Roepen dan versterking op en dan sta ik midden in een open veld.
Dikke drone, de Azrael? Je kan prone gaan en camo (modder, sneeuw etc) gebruiken, dan wordt je niet gezien, of in een bosje hurken (en eventueel het ding uit de lucht schieten met bijv. een high damage sniper zoals de AC50).

Helicopters precies hetzelfde, alleen die zijn met 1 tot 3 sniper schoten ook zonder dekking kapot te schieten (piloot in het hoofd = 1 hit kill, maar is niet eenvoudig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Cascade schreef op woensdag 25 december 2019 @ 12:44:
[...]

Dikke drone, de Azrael? Je kan prone gaan en camo (modder, sneeuw etc) gebruiken, dan wordt je niet gezien, of in een bosje hurken (en eventueel het ding uit de lucht schieten met bijv. een high damage sniper zoals de AC50).

Helicopters precies hetzelfde, alleen die zijn met 1 tot 3 sniper schoten ook zonder dekking kapot te schieten (piloot in het hoofd = 1 hit kill, maar is niet eenvoudig).
Azrael is inderdaad de drone die ik bedoel. Bedankt voor de info. Die sniper moet ik me dus gaan fiksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:30

GforceNL

Out of memory....

Afgelopen week dit spel gratis bij mijn gpu gekregen, eerste indruk is goed en ga morgen me eens verdiepen in de Terminator missies die met het speciale event actief zijn.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Is deze game nu goed speelbaar als in bug vrij? Daar ben ik wel eens benieuwd naar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:30

GforceNL

Out of memory....

Ben tot nu toe geen vreemde bugs tegen gekomen (op de PC).

<Zinloze tekst hier>

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste