Ik heb begrepen dat ze (clan caches) meeschalen als je ze in je inventory hebt. Dus pas openmaken zodra je max lvl bent in Tier 5.DigitalError schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:52:
[...]
dat lijkt me niet juist, want er zit 1 cache in en de teller staat op 0 (sta er nu bij namelijk)
ik gok dus dat alleen het level van de Tier wordt weergegeven daar.
En ja die caches schalen mee met je GS, maar alleen tot het moment dat je ze behaalt.
Dus je kunt ze beter gelijk openmaken want ze worden niet hoger dan dat ze nu zijn
Op level 3 krijg ik 4 high-end items. Geen BP oid. Maar dat kan ook best RNG zijn. De gevechten worden wel heel bruut op dit nivo trouwens.MAX3400 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:19:
Ongetwijfeld al bekend maar als je aardige drops wil in WT4, ga een willekeurig gevecht aan op straat, hiermee creeer je een verhoogd alert level onder de factions. Bij alert level 3 ga je control points innemen. Voor zover ik begrepen heb (maar nog niet getest), krijg je dan extra XP, gear tenminste zo goed als je GS en een blueprint?
Was gezellig! Moeten we snel weer eens doen.De bounty run met @Martinspire @Yaz en @Pethor van de week was erg nuttig; toen een paar aardige drops; gister even zelf wat dingen gedaan en meerdere drops van 440+ gekregen.
Ik probeer zoveel mogelijk crit chance te krijgen. Dat is al een enorme boost in DPS. Maar het is gewoon spelen met stats en er zijn excel sheets die je kunnen helpen. Hier doe ik zelf niets mee, wordt ik alleen maar nukkig van. Van die "What If" situaties die nooit werkelijkheid gaan worden wegens mijn beperkte speeltijd wordt ik niet blij.
Iemand tips om mijn (non sniper) rifles meer damage te laten doen? Base 33K, gear talent / combo +39%, headshot +21% dus met een goed schot "maar" 71K op de hitcounter.
Of is dat gewoon grinden, gear bonusus via RNG krijgen en dan maar zien waar het schip strandt?
Gamertag: YazNL
Ben je ook eens een ochtend vrij … server maintanance tot 13:30 
Naja, dan Metro: Exodus maar eens afronden
[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 05-04-2019 10:03 ]
Nee dat hoeft niet, zit geen volgorde in. Ik heb de Capitol Hill als eerste gedaan en ben toen van WT1 naar 2 gegaan. Vervolgens de Roosevelt dus ben nu WT3 en heb die Arena nog over.DigitalError schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:26:
[...]
Omdat die naar WT3 gaat
Om WT4 te halen moet je de Capitol Hill Stronghold doen
[ Voor 9% gewijzigd door Poulske op 05-04-2019 10:05 ]
Die had ik ook al gedaan, excuus vergeten te melden. Heb alle 3 de strongholds gedaan met bijbehorende missies.DigitalError schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:26:
[...]
Omdat die naar WT3 gaat
Om WT4 te halen moet je de Capitol Hill Stronghold doen
Patch is beschikbaar voor PC.
5.49GB
5.49GB

Al geprobeerd om de stronghold opnieuw te doen alleen?CartmanMMA schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:12:
[...]
Die had ik ook al gedaan, excuus vergeten te melden. Heb alle 3 de strongholds gedaan met bijbehorende missies.
Is gewoon netjes van tevoren aangekondigd hoorDhrax schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:03:
Ben je ook eens een ochtend vrij … server maintanance tot 13:30
Ja ongetwijfeld maar heb er niet aan gedacht om te checken. Ach Metro inmiddels afgerond (aanrader) en zag dat The Witness gratis op te halen is op de Epic Store, dus vermaak me nog wel eventjesDigitalError schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:15:
[...]
Is gewoon netjes van tevoren aangekondigd hoor
Mooi wat fixes vanavond even checken hoop dat die hikups zijn verholpen
Toch is 3 uur maintenance best flink.
Goed, we krijgen er wel nieuwe content voor terug, dus is het wel wat meer de moeite waard dan dat ze gewoon wat bugfixes online gooien. Ik hoop dat hiermee ook de laatste 4 of wat collectibles beschikbaar komen, zodat ik die in ieder geval op 100% heb
Goed, we krijgen er wel nieuwe content voor terug, dus is het wel wat meer de moeite waard dan dat ze gewoon wat bugfixes online gooien. Ik hoop dat hiermee ook de laatste 4 of wat collectibles beschikbaar komen, zodat ik die in ieder geval op 100% heb
Ga ik inderdaad na de update proberen als ik dan nog niet in WT4 zitYukidaruma schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:56:
[...]
Al geprobeerd om de stronghold opnieuw te doen alleen?
Die content zat in de vorige patch. Season Pass houders konden 3 dagen terug Tidal Basin spelen. Altans, zo heb ik gehoord.Martinspire schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:57:
Toch is 3 uur maintenance best flink.
Goed, we krijgen er wel nieuwe content voor terug
[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 05-04-2019 12:08 ]
Gamertag: YazNL
?Yaz schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:08:
[...]
Die content zat in de vorige patch. Season Pass houders konden 3 dagen terug Tidal Basin spelen. Altans, zo heb ik gehoord.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Mja die zat in die patch, maar de servers moeten dat ook snappen en unlockenYaz schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:08:
[...]
Die content zat in de vorige patch. Season Pass houders konden 3 dagen terug Tidal Basin spelen. Altans, zo heb ik gehoord.
Dat betwijfel ik. ik heb gisteren niet ingelogd, maar eergisteren zat er nog een lock op met requirement gear level 425, die ik al heb. Het is dus gwn een timelockYaz schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:08:
[...]
uitgebreide notes:
https://www.reddit.com/r/...2_invasion_battle_for_dc/
Nee, Tidal Basin/WT5 is geen onderdeel van de year one pass.Yaz schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:08:
[...]
Season Pass houders konden 3 dagen terug Tidal Basin spelen
Onderhoud loopt uit
https://twitter.com/TheDi.../1114115655538827266?s=09
https://twitter.com/TheDi.../1114115655538827266?s=09
Kijk of een van de strongholds nog steeds rood voor je is. Ook kun je de cursor even op Tidal Basin zetten om te zien of je er toegang tot hebt en, zo niet, wat je er nog voor moet doen.CartmanMMA schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:23:
Gisteravond de laatste stronghold gedaan WT3 Roosevelds Island, echter ben ik niet naar WT4 gegaan. Mijn maat met wie ik de missies gedaan heb had precies hetzelfde.
Is er iemand met dezelfde ervaring en hoe kan ik het oplossen?
•Pestilence (Light Machine Gun)
•Nemesis (Sniper)
Yeey, precies mijn exotics.
•Nemesis (Sniper)
Yeey, precies mijn exotics.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toch al wel online:
Maintenance has concluded. Invasion: Battle for D.C. is live! We'll post the patch notes soon. For now, go out there and fight for the capital!
https://twitter.com/TheDi...tatus/1114126438737821697
Klaar om Tidal Basin te doen, nu is de requirement Gatehouse Facility, ik kan dat hele kreng niet vinden op mijn map.
edit: gevonden. is op de map onder The White House.
[ Voor 19% gewijzigd door Borentos op 05-04-2019 13:51 ]
Onder The White HouseBorentos schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:50:
Klaar om Tidal Basin te doen, nu is de requirement Gatehouse Facility, ik kan dat hele kreng niet vinden op mijn map.
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Lekkere stronghold die Tidal Basin. Blij met de mod veranderingen ook, heb nu wel benefits op mijn LMG, maar geen drawbacks meer. Heerlijk.
[ Voor 0% gewijzigd door NLxAROSA op 05-04-2019 14:33 . Reden: Typo ]
https://xboxclips.com/Sin...23-444d-b7a3-9d022b6bafd5
Heb ik weer
Laatste mob zit onder de map, maar je kan er dus niet weg 
Uiteindelijk maar self-kill gedaan, hele stuk opnieuw, nu wel WT5
Heb ik weer

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij laadt het filmpje niet, maar wat je beschrijft heb ik ook wel eens in een side mission gehad. Toen zat er eentje onder de trap 'ineens' en was wat angstig geworden voor de kogel regen vermoed ik. Ik heb, met wat trukerij, mijn turret bovenop gezet als afleiding en door een klein kiertje kon ik hem kapot schieten (wat overigens 25 min duurde voordat ie dood was....). Maar....het was het waardSinergyX schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:51:
https://xboxclips.com/Sin...23-444d-b7a3-9d022b6bafd5
Heb ik weerLaatste mob zit onder de map, maar je kan er dus niet weg
Tot nu toe weinig signature ammo in Tidal Basin. Heeft iemand anders dit ook?
Nu je het zegt, praktisch niets. Had wel idee dat mijn wapens meer impact hadden. Eigenlijk was het erg makkelijk? Nul keer dood, twee armor kits gebruikt en that's it.Wee Man schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:10:
Dropt zeker veel minder.Wee Man schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:10:
Ik vind dat die signature ammo sowieso veel te weinig dropt. 99% van de tijd heb je niets.
Wisselen tussen de specializations geeft wel een volle lading signature ammo. Vraag me alleen af waarom je altijd inlogt met 0 van die dingen...
Kan iemand me vertellen WAAR exact de hitpoints zitten in Tidal Basin?
spoiler:
op de launchers dus. Ben al 6x doodgegaan omdat ik niet weet wat ik moet raken
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja. Heel Tidal Basin slechts één signature ammo.
Ik zit nu tussen world tier 3 en 4 en heb alle invaded missions gehad, mijn gear score is te laag om aan de volgende stronghold te beginnen.
Wat is de makkelijkste manier om de gear score op te krikken?
Bounties matchmaking werkt niet echt, kom altijd bij randoms die er niets van snappen.
Bounties matchmaking werkt niet echt, kom altijd bij randoms die er niets van snappen.
Gewoon doorgaan met de random activities, je kunt op de kaart zien welke gear geven.
MAX3400 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:08:
Kan iemand me vertellen WAAR exact de hitpoints zitten in Tidal Basin?
spoiler:op de launchers dus. Ben al 6x doodgegaan omdat ik niet weet wat ik moet raken
spoiler:
Aan de achterkant 'op z'n kontje' boven in, en aan de voorkant net op die 'base' waar die launcher op zit, zijn beide kleine vierkante 'circuitboards'
Dan heb ik een bug. Had @NLRev0lution ook al gesproken maar de eerste target kan ik wel raken, de tweede heeft bij mij geen "hitbox" dus kan schieten tot ik een ons weeg.SinergyX schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:03:
[...]
spoiler:Aan de achterkant 'op z'n kontje' boven in, en aan de voorkant net op die 'base' waar die launcher op zit, zijn beide kleine vierkante 'circuitboards'
Zal morgen wel eens kijken; zou wel lastig zijn als het issue blijft.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik mis m'n AR met 60 kogels 😕
Voordeel is wel dat de meeste mods nu geen negatieve stat hebben, voorheen waren er maar een aantal items nuttig.WhateverSuitsU schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:20:
Ik mis m'n AR met 60 kogels 😕
Vooral de tactical mag voor LMG is nu fijn, niet meer de -15 rounds.
[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 05-04-2019 19:50 ]
Aanrader op WT5 gewoon een level 4 control point doen.
Geeft nu 5 items ipv 3
Geeft nu 5 items ipv 3
Altijd de gear met de hoogste gearscore gebruiken hierdoor worden toekomstige drops ook hoger.Poulske schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:19:
Ik zit nu tussen world tier 3 en 4 en heb alle invaded missions gehad, mijn gear score is te laag om aan de volgende stronghold te beginnen.
Wat een gejammer op de officiele forums over de patch zeg (mn over de skill mods/weapon mods en de debuffs van bepaalde wapens), man man man. Ligt het aan mij of is deze patch gewoon prima?
MAX3400 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:18:
[...]
Dan heb ik een bug. Had @NLRev0lution ook al gesproken maar de eerste target kan ik wel raken, de tweede heeft bij mij geen "hitbox" dus kan schieten tot ik een ons weeg.
Zal morgen wel eens kijken; zou wel lastig zijn als het issue blijft.
spoiler:
Is zo,n geel zekeringskastje denk ik maar ze zijn niet altijd evengoed te zien of ze staan op een andere kant, evt een vuur granaat opgooien dan zie je het beter.
Niet echt een spoiler maar voor de zekerheid
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Ja en nee, de clips bv met +30 mag en -15% reload (ofzo) neem ik elke dag over die +10 mag dat het nu is. Zeker als je een 20% mag talent had, zat je op 60+ kogels op een AR.NLxAROSA schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:04:
Wat een gejammer op de officiele forums over de patch zeg (mn over de skill mods/weapon mods en de debuffs van bepaalde wapens), man man man. Ligt het aan mij of is deze patch gewoon prima?
Verder moet ik zeggen zijn ze prima, de skillmods zitten zeer netjes qua power benodigd (als je beetje goeie drop heb, max 2 items op skillpower), maar het zijn meestal de mensen die net zo'n cookiecutter hebben gevonden die nu niet meer zo goed werkt.
Ik speel nu met elke drop die ik krijg, dat gaat gewoon prima. Waarom nu al moeilijk doen over mods en alles, al je pas bij 500 gearscore echt gaat puzzelen?
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2019 23:15 ]
Is skillpower niet aangepast? Met gear level 450 heb ik nog steeds niet genoeg skillpower om zelfs pre-level 30 mods te gebruiken.
Net tidalbase gedaan, niet heel lastig moet ik zeggen.. Hoop gear gekregen wat weet ik nog niet.. Kijk morgen wel op mijn gemak.
Dus de cap is 500 in tier 5?
Skils werken nu beter en met de mods ben ik ook meer dan tevreden.. Signature ammo is karig ja. Gelukkig bijna maxed out op mijn demolition..
Dus de cap is 500 in tier 5?
Skils werken nu beter en met de mods ben ik ook meer dan tevreden.. Signature ammo is karig ja. Gelukkig bijna maxed out op mijn demolition..
Zit nu op 500 GS maar vrijwel alle drops zijn onder de 500 GS, lijkt wel alsof dat aangepast is en je nu echt geluk moet hebben om 500 GS items te krijgen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo vanavond even alle missies gedaan in WT5 en natuurlijk ook de strongholds.
Mijn gear is ver weg van optimaal, maar zit nu alvast wel op 499 GS.
Dus nu verder looten naar goede gear en ze komen wel wel op 500.
500 is de Cap wat je vindt als lootdrop in random kistjes.
Maar named elites en facility kistjes geven hogere gear.
Daarnaast had ik ook nog de Black dusk mask (High end) ontvangen. blijkt een kleine drop percentage te hebben.
Nu lekker weekend vieren in de zon en maandag weer verder haha
Mijn gear is ver weg van optimaal, maar zit nu alvast wel op 499 GS.
Dus nu verder looten naar goede gear en ze komen wel wel op 500.
500 is de Cap wat je vindt als lootdrop in random kistjes.
Maar named elites en facility kistjes geven hogere gear.
Daarnaast had ik ook nog de Black dusk mask (High end) ontvangen. blijkt een kleine drop percentage te hebben.
Nu lekker weekend vieren in de zon en maandag weer verder haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kolere wat gaar zeg. Zit ik de nieuwe stronghold te doen, relatief makkelijk. Laatste gedeelte de laatste baas op de hoevercraft.
Klimt ze over een hekje en valt ze door de bodem.
Ze zweeft nu ergens onder de map
Lijkt wel alsof de game elke fix instabieler wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 06-04-2019 00:13 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is ook een mag met +20 nu volgens mij. V.w.b. skills, mijn turret deed ~2k damage voor de patch, nu zonder aanpassingen ~6.5k damage. Seeker mines van 40k damage naar 120k oid. En dan heb ik nog niet echt wat in skill gespect.SinergyX schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:15:
[...]
Ja en nee, de clips bv met +30 mag en -15% reload (ofzo) neem ik elke dag over die +10 mag dat het nu is. Zeker als je een 20% mag talent had, zat je op 60+ kogels op een AR.
Verder moet ik zeggen zijn ze prima, de skillmods zitten zeer netjes qua power benodigd (als je beetje goeie drop heb, max 2 items op skillpower), maar het zijn meestal de mensen die net zo'n cookiecutter hebben gevonden die nu niet meer zo goed werkt.
Ik speel nu met elke drop die ik krijg, dat gaat gewoon prima. Waarom nu al moeilijk doen over mods en alles, al je pas bij 500 gearscore echt gaat puzzelen?
En eens, als je zo'n skill exploit build had gemaakt: die werken nu niet meer, dat klopt. Was ook niet de bedoeling.
Moet jezelf als solo of als groep killen met granaten. Dan hoef je alleen het laatste stuk opnieuw te doen.Donstil schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:11:
Kolere wat gaar zeg. Zit ik de nieuwe stronghold te doen, relatief makkelijk. Laatste gedeelte de laatste baas op de hoevercraft.
Aah dat had ik eerder moeten weten. Duurde nu 30 minuten voordat ik erachter wasluckyjan schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:31:
[...]
Moet jezelf als solo of als groep killen met granaten. Dan hoef je alleen het laatste stuk opnieuw te doen.

Ik heb The Division 1 gespeeld in de eerste week hoe ver is dit een verandering viel toen aardig tegen?
En is het ook alleen te spelen?
Speel op de pc en vrienden hebben allemaal een console. Of is cross play mogelijk?
Speel op de pc en vrienden hebben allemaal een console. Of is cross play mogelijk?
[ Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 06-04-2019 09:16 ]
Division 1 was tijdens de release slecht en heb division 1 daarom ook altijd overgeslagen in het eerste jaar.Bassbounce schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:12:
Ik heb The Division 1 gespeeld in de eerste week hoe ver is dit een verandering viel toen aardig tegen?
Daarna na de laatste patch had ik mij toch gewaagd aan division 1 en moet zeggen dat het leuk was.
Division 2 leek mij eerst division 1 in een nieuw jasje, maar na een tijdje merk je dat het wat beter uitgewerkt is.Je kan division 2 niet vergelijken met division 1 eerste week.
Solo spelen is zeker te doen, ik speel zelf regelmatig solo, maar matchmaking zorgt wel voor meer npc's en dus kans op meer en betere loot. Maar al met al is het solo zeker goed te spelen.
Cross play is niet mogelijk en ook niet nodig.
Probeer een clan te zoeken of join de tweakers discord zodat je wel met wat mensen kan spelen.
Gisteren ook lekker gespeeld met wat mede tweakers en dat is wel een stuk leuker.
Vergeet niet dat het een loot game is, dus je zal merken dat als je puur missies een side missies speelt, dat je na 20 uur klaar bent. vindt je het leuk om dingen te ontdekken en verdiep je wat meer in de game en je gaat er met gemak 100 uur instoppen.
Zelf heb ik 80 uur erin zitten en nu weer uren gaan grinden om betere gear te krijgen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Maintenance op Zaterdagochtend, hoe verzin je het
zal wel een hotfix zijn, het is kut inderdaad maar hopelijk duurt het niet te lang
Zal wel te maken hebben dat veel users waaronder ik last van ctd's hebben. Voor die patch had ik nergens last van.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
@Pykow
Bedankt, ben teleurgesteld in bf 5 dus ben opzoek na iets anders.
Eerst even Far cry 5 spelen en dan The Division 2 halen.
Damn kon mij maanden bezighouden met bf 3 en bf 4.
Bedankt, ben teleurgesteld in bf 5 dus ben opzoek na iets anders.
Eerst even Far cry 5 spelen en dan The Division 2 halen.
Damn kon mij maanden bezighouden met bf 3 en bf 4.
Ik hoop een hotfix voor lack of signature ammo...DigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:42:
[...]
zal wel een hotfix zijn, het is kut inderdaad maar hopelijk duurt het niet te lang
Onderhoud was maar een kwartiertje trouwens dus dat valt allemaal wel mee.
Heb liever vaker klein/kort onderhoud dan minder als dit betekent dat er meer gefixt/getweakt wordt. Waren er ergens patch notes oid voor de server update?
Volgens het Ubiforum was het alleen maintenance. Geen patchnotes.
Laatste week niet zoveel kunnen spelen, morgen ga ik weer opnieuw aan de slag. Ben nu lvl 21, ik doe voornamelijk de main missions coop, en bijv controlpoints en sidemissions zelf. bevalt me wel
Ik en mijn buddy zijn level 30 en hebben de strongholds gedaan, zijn nu dus in WT1. Nu is het doel om de strongholds nogmaals te doen om naar de volgende WT te gaan? De settlements, control points, etc heeft dat nog nut om vrij te spelen of wordt dat met elke WT weer gereset? Moeten we voor elke WT alle 3 de strongholds doen?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Er zijn er totaal 3 met 2 pre-quests die nu invaded zijn door black tusk, elke keer als je er eentje doet, ga je een WT omhoog. Die blijft dan 'gedaan', en enkel de overgebleven kan je weer een WT verder.MrVegeta schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:20:
Ik en mijn buddy zijn level 30 en hebben de strongholds gedaan, zijn nu dus in WT1. Nu is het doel om de strongholds nogmaals te doen om naar de volgende WT te gaan? De settlements, control points, etc heeft dat nog nut om vrij te spelen of wordt dat met elke WT weer gereset? Moeten we voor elke WT alle 3 de strongholds doen?
CP kun je laten liggen maar heb je nodig om je GearScore te verhogen om de volgende stronghold te doen.MrVegeta schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:20:
je hoeft elke stronghold maar 1 keer te doen maar je moet wel 2 missies doen om die stronghold te kunnen spelen en een bepaald GS hebben. het staat er allemaal netjes bij dus het wijst zich vanzelf
De control points resetten niet?DigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:25:
[...]
CP kun je laten liggen maar heb je nodig om je GearScore te verhogen om de volgende stronghold te doen.
je hoeft elke stronghold maar 1 keer te doen maar je moet wel 2 missies doen om die stronghold te kunnen spelen en een bepaald GS hebben. het staat er allemaal netjes bij dus het wijst zich vanzelf
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
jawel maar die groene gasten nemen er af en toe een paar over, dat wisselt de hele tijd. ik zou me daar echt niet druk om maken tot je WT5 bent
Ik zie een verandering: de kleur van clan chat is aangepast.
Hoe moet je een invite accepteren op de ps4? als ik matchmaking kies dan krijg ik om de 5 seconden een invite maar ik heb geen idee hoe die te accepteren
pijltje omhoog ingedrukt houdenGrindtegel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:30:
Hoe moet je een invite accepteren op de ps4? als ik matchmaking kies dan krijg ik om de 5 seconden een invite maar ik heb geen idee hoe die te accepteren
Hoe zit het nou precies met skillpower?
Ik ben nu WT5 en heb een Gear Score van 448 maar toch blijft mijn skillpower op 0 staan.
Ik ben nu WT5 en heb een Gear Score van 448 maar toch blijft mijn skillpower op 0 staan.
Gear met skillpower hebben, dat is enige manier (plus die skillpower op gear op te krikken met %-skillpower)Donstil schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:19:
Hoe zit het nou precies met skillpower?
er gebeurd niks als ik op omhoog druk, geen enkel knopje doet iets, ik krijg alleen constant invitesDigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:34:
[...]
pijltje omhoog ingedrukt houdenstaat soort van aangegeven
Ze hebben de sniper turret 'grondig' aangepakt, maar ligt het aan mij of is dat ding nog steeds totaal nutteloos?
Heeft dat nog zin? Want ik heb niet het gevoel iets te missen.SinergyX schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:32:
[...]
Gear met skillpower hebben, dat is enige manier (plus die skillpower op gear op te krikken met %-skillpower)
maar zijn dat invites voor missies of agents in need of help? dat verschilt namelijk ook nog. normaal gesproken krijg je namelijk alleen invites voor missies als je daar specifiek voor aan het matchmaken bent. die agents in need of help krijg je aan de lopende band ja.Grindtegel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:33:
[...]
er gebeurd niks als ik op omhoog druk, geen enkel knopje doet iets, ik krijg alleen constant invites
Gear mods met +skillpower is ook een optie.SinergyX schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:32:
[...]
Gear met skillpower hebben, dat is enige manier (plus die skillpower op gear op te krikken met %-skillpower)
Nee ik heb het even geprobeerd maar heel veel heb je er niet aan. Geef mij maar die sniper die op de Robot hond zitWhateverSuitsU schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:41:
Ze hebben de sniper turret 'grondig' aangepakt, maar ligt het aan mij of is dat ding nog steeds totaal nutteloos?
ik heb het inmiddels gevonden, je moet op de "ps4" knop drukken (om terug te gaan naar het home menu). Als je een invite krijgt en druk opa die knop dan kom je in een menu met d gegevens van de persoon die de invite heeft verstuurd en kun je die joinen.DigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:47:
[...]
maar zijn dat invites voor missies of agents in need of help? dat verschilt namelijk ook nog. normaal gesproken krijg je namelijk alleen invites voor missies als je daar specifiek voor aan het matchmaken bent. die agents in need of help krijg je aan de lopende band ja.
Ik heb het overigens over de matchmaking in specifieke missies.
dat is wel mega omslachtig, als ik een invite krijg houdt ik de d-pad omhoog ingedrukt en joined hij vanzelf.Grindtegel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:13:
[...]
ik heb het inmiddels gevonden, je moet op de "ps4" knop drukken (om terug te gaan naar het home menu). Als je een invite krijgt en druk opa die knop dan kom je in een menu met d gegevens van de persoon die de invite heeft verstuurd en kun je die joinen.
Ik heb het overigens over de matchmaking in specifieke missies.
Is er eigenlijk een manier om je kogelvrijj vest te hiden ? ik wil gewoon me shirt zien ipv dat vest met magazijnen enz
Wat is nu de bedoeling van dat hardwire event? heb al enkele groene masks opgeraapd, maar de components zelf droppen amper tot niet. of hangt het af van de difficulty?
nee dat kan (nog) niet.Ricmaniac schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:35:
Is er eigenlijk een manier om je kogelvrijj vest te hiden ? ik wil gewoon me shirt zien ipv dat vest met magazijnen enz
volgens mij is de kans hoger op hogere difficulty maar ze droppen ook wel op normalAntiChrist7 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:36:
Wat is nu de bedoeling van dat hardwire event? heb al enkele groene masks opgeraapd, maar de components zelf droppen amper tot niet. of hangt het af van de difficulty?
[ Voor 41% gewijzigd door RubenSaurus op 06-04-2019 22:42 ]
Hoop toch wel op een snelle pvp patch. Je kunt nu uren in de dark zone grinden zonder lastig gevallen te worden. Wel handig om snel omhoog in gear te gaan maar spannend is het niet.
Ik had vandaag een uniform gekregen bij een Side Mission (iets met OSS) en toen kon ik niets meer aanpassen en had ik alleen m'n rugzak nog.DigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:41:
[...]
nee dat kan (nog) niet.
[...]
volgens mij is de kans hoger op hogere difficulty maar ze droppen ook wel op normal
dat is dan een bug, maar die outfit zelf heeft niets met het event te maken want die outfit zat er al vanaf dag 1 inWhateverSuitsU schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:52:
[...]
Ik had vandaag een uniform gekregen bij een Side Mission (iets met OSS) en toen kon ik niets meer aanpassen en had ik alleen m'n rugzak nog.
Soms vraag ik me echt af hoe de scaling is in deze game, doe net die laatste missie met randoms.
Ik geef zo'n standaard enemy (rood) 4 headshots achter elkaar, 363k damage per stuk en NOG heeft hij gok een kwart van de leven over. Goed, 4 man, dus veel HP. Vervolgens komt er zo'n gele robot vast te zitten, easy target op z'n kop (directe damage). M'n LMG doet zo'n 25k dmg per kogel, 120 clip.
Vervolgens serieus 4 clips compleet leeg geschoten op dat ding voordat hij kapot was.
Was dit challenge mode? Nee, gewoon normal
Of het 500 met 450-470's schaalt nog steeds compleet scheef, of de game is echt 10x makkelijker met gewoon 2 man.
Ik geef zo'n standaard enemy (rood) 4 headshots achter elkaar, 363k damage per stuk en NOG heeft hij gok een kwart van de leven over. Goed, 4 man, dus veel HP. Vervolgens komt er zo'n gele robot vast te zitten, easy target op z'n kop (directe damage). M'n LMG doet zo'n 25k dmg per kogel, 120 clip.
Vervolgens serieus 4 clips compleet leeg geschoten op dat ding voordat hij kapot was.

Of het 500 met 450-470's schaalt nog steeds compleet scheef, of de game is echt 10x makkelijker met gewoon 2 man.
Ik denk dat laatste.SinergyX schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:13:
Toch wel leuk, insta kill te krijgen 

Vrij zeker dat laatste
Verschil challenge en heroic invaded is ook flink zeg en reward verschil 1 extra drop en 30k cache exp...... (iets met risk/reward/time factor afwezig?)
Ja, zie hetzelfde hier. Wij spelen normaal met 3 man, enkele keer 4. Echter met zijn 2en maakt content gewoon makkelijker. Vanaf 3 man scaled het behoorlijk door. Zeker als je dan een +3 control point doet en er een elite patrol aanhaakt die vervolgens het naar +4 pushed.SinergyX schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:13:
Soms vraag ik me echt af hoe de scaling is in deze game, doe net die laatste missie met randoms.
Ik had alle side missies gedaan, maar nu geeft die aan dat ik op 87% zit
Nadat is alle invades missies heb gedaan van Tier 5.
En ze worden niet weergegeven op de map. Is dit een bug na de update? Ik kan ze ook niet selecteren..
En ze worden niet weergegeven op de map. Is dit een bug na de update? Ik kan ze ook niet selecteren..
Goedemorgen,
Nog even een update na de chrash ervaringen van afgelopen week, toen ik de grafische kaart had vervangen; geen crashes meer gehad! In de errorlog van Win kwam steeds dezelfde melding naa voren, via het www kwam in bij reddit uit, waar ook nog een opmerking stond over een aantal registry items. Die heb ik nog even nagelopen en daar Kon ik ook de link leggen naar de GPU.
De DX12 bleek de grootste bottleneck te zijn. Nadat ik die had uitgeschakeld heb ik niets meer gemerkt. Ook geen verschil in Windowed mode of fulltime screen.
Ik heb in de laatste patchnotes geen opmerkingen gezien, waarin de DX12 problematiek werd aangehaald, buiten de meer algemene “bugfixes”
Voor het weekend heb ik probleemloos enkele uren kunnen spelen. Dus bedankt voor de suggesties die ik heb gekregen van een aantal van jullie, want het heeft geholpen!!
Vanavond weer lekker verder levelen
Nog even een update na de chrash ervaringen van afgelopen week, toen ik de grafische kaart had vervangen; geen crashes meer gehad! In de errorlog van Win kwam steeds dezelfde melding naa voren, via het www kwam in bij reddit uit, waar ook nog een opmerking stond over een aantal registry items. Die heb ik nog even nagelopen en daar Kon ik ook de link leggen naar de GPU.
De DX12 bleek de grootste bottleneck te zijn. Nadat ik die had uitgeschakeld heb ik niets meer gemerkt. Ook geen verschil in Windowed mode of fulltime screen.
Ik heb in de laatste patchnotes geen opmerkingen gezien, waarin de DX12 problematiek werd aangehaald, buiten de meer algemene “bugfixes”
Voor het weekend heb ik probleemloos enkele uren kunnen spelen. Dus bedankt voor de suggesties die ik heb gekregen van een aantal van jullie, want het heeft geholpen!!
Vanavond weer lekker verder levelen
Sommige sidemissions moet je 'activeren'. Loop je settlements eens na of je nog met iemand moet pratenFrank1973 schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:33:
Ik had alle side missies gedaan, maar nu geeft die aan dat ik op 87% zit
Heb ik ook 'ns gehad, dat ik werd gespammed met invites voor de game. Na een aantal keer ook maar via het PS menu gejoined.Grindtegel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:33:
[...]
er gebeurd niks als ik op omhoog druk, geen enkel knopje doet iets, ik krijg alleen constant invites
Normaal werkt d-pad omhoog wel gewoon, hoeft het gelukkig niet zo omslachtig
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 07-04-2019 10:05 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zijn die control points eenmalig ? zeg maar als je er 1 doet dat die dan voor altijd overgenomen blijft?
Nee, ze nemen hem weer terug in.Ricmaniac schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:09:
Zijn die control points eenmalig ? zeg maar als je er 1 doet dat die dan voor altijd overgenomen blijft?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik snap de logische voortgang niet meer nu ik WT5 ben met ilvl 444, ik neem aan dat ik invaded normals kan doen, maar daar dropt geen enkele hogere ilvl meer lijkt het?
Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)