[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.644 views

Onderwerpen

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-01 13:27

Qu3st

@apis29 niet meer scheve lijntjes gaan trekken he?! :P
En hopelijk stellen ze bij Kiev die topkeeper weer op.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Lees net dat Mazraoui door Marokko opgepikt is en Koeman dus achter het net vist.

alles kan off-topic

• Qu3st

Qu3st

Ankona schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:37:
Lees net dat Mazraoui door Marokko opgepikt is en Koeman dus achter het net vist.
Is nog niet duidelijk of hij ingaat op de uitnodiging. Hij heeft nog geen beslissing gemaakt, dus nog te voorbarig om te zeggen dat Koeman achter het net vist. Hij is alleen maar opgenomen in de selectie, als Koeman hem zo graag bij Oranje had willen hebben had hij hetzelfde moeten doen!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:32:
@apis29 niet meer scheve lijntjes gaan trekken he?! :P
En hopelijk stellen ze bij Kiev die topkeeper weer op.
Zijn bijnaam is солодкий :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Puur een manier van de Marokkaanse bond om extra druk te zetten en te stimuleren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Lees net een gerucht over dat Toivonen misschien terugkomt naar PSV, alsjeblieft niet zeg! Die enorme *#* heb ik liever niet in de ED.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik blijf het raar vinden als je Nederlandse bent en voor een ander land uitkomt. je geniet hier alles oa bij Ajax of PSV en gaat Nationaal elders spelen. hier geboren/getogen en genoten zou ik hier gaan spelen, en niet elders. Anders voel je je meer Turk of Marokkaan als je dat land wil verdedigen. ( voor een volwassen speler die toevallig bij PSV of zo speelt is het anders)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:12:
[...]

Puur een manier van de Marokkaanse bond om extra druk te zetten en te stimuleren.
Zou jammer zijn.
De meeste marrokaanse voetballers zijn helaas vaak lastpakken. Deze jongen is intelligent en speelt gedisciplineerd.
Heeft gewoon mogelijkheden om ver te komen door zijn fysieke en voetballende attributen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35
Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:21:
Lees net een gerucht over dat Toivonen misschien terugkomt naar PSV, alsjeblieft niet zeg! Die enorme *#* heb ik liever niet in de ED.
Zou hem graag terug zien bij PSV.
Een spits die bijna nooit scoort, graag.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:41:
[...]

Zou hem graag terug zien bij PSV.
Een spits die bijna nooit scoort, graag.
Maar wel minimaal 1 elleboog per wedstrijd... met de VAR moet ie dus echt niet terug willen komen ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Toivonen + De Jong = :r
Eeuwig verongelijkt + altijd verongelijkt = heel veel tranen, gezeur, boosheid etc etc
Liever niet dus! ;w

[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-08-2018 17:06 ]

• Deadsy
toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:50:
[...]

Maar wel minimaal 1 elleboog per wedstrijd... met de VAR moet ie dus echt niet terug willen komen ;)
Dus PSV met 10 man verder.
Ik zie het probleem niet.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:14:
[...]
Dus PSV met 10 man verder.
Ik zie het probleem niet.
Weet zeker dat de VAR alles mist wat hij uitvreet, hij is er al zo ongelofelijk vaak mee weggekomen.

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:16:
[...]

Weet zeker dat de VAR alles mist wat hij uitvreet, hij is er al zo ongelofelijk vaak mee weggekomen.
Dus karma strikes back. Nog beter.
Spits die weinig scoort, het risico loopt er regelmatig met rood uit te gaan, eindelijk straf voor wat hij allemaal uitgevreten heeft in het verleden.

Heeft PSV een rekening waar je kunt doneren?

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:33:
Ik blijf het raar vinden als je Nederlandse bent en voor een ander land uitkomt. je geniet hier alles oa bij Ajax of PSV en gaat Nationaal elders spelen. hier geboren/getogen en genoten zou ik hier gaan spelen, en niet elders. Anders voel je je meer Turk of Marokkaan als je dat land wil verdedigen. ( voor een volwassen speler die toevallig bij PSV of zo speelt is het anders)
Klinkt raar maar misschien is het ook wel een indicatie dat onze samenleving minder homogeen is dan je denkt.
En of het aan de Marokkanen/Turken/Chinezen/Vrouwen/Belgen ligt of aan de Nederlanders, feit is dat ze elkaar opzoeken en bij elkaar meer verbondenheid voelen dan bij de rest van de samenleving. De Marokkaanse bondscoach begrijpt dat blijkbaar beter dan de KNVB en legt ze allemaal op tijd vast.

alles kan off-topic

• Deadsy
:P
Denk dat we allemaal blij zouden zijn als die kwal vandaag nog stopt met voetballen en verdwijnt in de anonimiteit.
Mocht PSV hem terug halen dan weet men meteen wat men denken moet van de nieuwe TDs bij PSV.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 28-08-2018 18:48 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:27:
[...]
:P
Denk dat we allemaal blij zouden zijn als die kwal vandaag nog stopt met voetballen en verdwijnt in de anonimiteit.
Mocht PSV hem terug halen dan weet men meteen wat men denken moet van de nieuwe TDs bij PSV.
Mogelijk heeft Mark gevraagd om een door en door rotte zuiger, want voetballend is het niets.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ankona schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:25:
[...]

Klinkt raar maar misschien is het ook wel een indicatie dat onze samenleving minder homogeen is dan je denkt.
En of het aan de Marokkanen/Turken/Chinezen/Vrouwen/Belgen ligt of aan de Nederlanders, feit is dat ze elkaar opzoeken en bij elkaar meer verbondenheid voelen dan bij de rest van de samenleving. De Marokkaanse bondscoach begrijpt dat blijkbaar beter dan de KNVB en legt ze allemaal op tijd vast.
klopt, onder 'Nederlanders' is dat stuk minder geworden. in Duitsland exact hetzelfde btw. vooral in een stad is dat merkbaar. in dorpen met carnavalsvereniging en andere valt het mee. je ziet het al vanuit de kerk gebeuren die stil aan verdwijnen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:36
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Hij is opgeroepen voor de definitieve selectie, dat betekent niet dat hij ook verplicht is te komen. Het is nu aan Mazraoui om de keus te maken. Die keus moet hij iets sneller maken dan verwacht.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:58
Die strootman, wordt gewoon even verkocht door de club :D heb niet het idee dat het zijn eigen voorkeur is :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:06:
Die strootman, wordt gewoon even verkocht door de club :D heb niet het idee dat het zijn eigen voorkeur is :X
Maken die nou ruimte voor Ziyech of was het middenveld sowieso een beetje overbevolkt?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Deadsy
Faddermakker schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:17:
[...]

Maken die nou ruimte voor Ziyech of was het middenveld sowieso een beetje overbevolkt?
Overbevolkt.
Hebben flink ingekocht.

• Martinusz
[...]

Markt Italië is al dicht ;)

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Vergeten dat dit jaar de markten eerder dicht zijn dan eind augustus, mi scusi :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• KDL
  • Laatst online: 03-01 23:17

KDL

Hackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:33:
Volgens mij genieten ze dus niet in NL.
Als we met zn alle gewoon normaal doen tegen alle spelers, heb je meer kans dat xe voor NL kiezen. Maar bijv Ziyech is echt te lang onterecht bekritiseerd om van alles en nog wat, dus kon je het al zien aankomen dat zijn generatie niet voor NL zou kiezen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
[...]

Ze hebben iets van 14 aankopen gedaan, er zal ook wat uit moeten om het enigszins in balans te houden. ;)

Ook wel opmerkelijk dat een club als Marseille zo 28 miljoen neerlegt. Nog voor een speler die 'over the hill' is ook.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:33:
[...]

Ze hebben iets van 14 aankopen gedaan, er zal ook wat uit moeten om het enigszins in balans te houden. ;)

Ook wel opmerkelijk dat een club als Marseille zo 28 miljoen neerlegt. Nog voor een speler die 'over the hill' is ook.
Ik heb altijd grote twijfels gehad bij Strootman. Bij As Roma compenseren dat zijn collega's of is hij toevallig een unieke aanvulling.
Bij OM heb je kans dat hij door de mand valt.
Zo niet, dan moet ik mijn idee bijstellen.

Ajax vanavond!
Hoop dat ze doorgaan

• Deadsy
[...]

Nja Marseille is wel weer van een iets lager niveau dan Roma.
Roma heeft deze zomer hun middenveld geupgrade en dan zou Strootman op de bank terecht komen.

Voordat ze Strootman haalden stond Marseille geloof ik op een kleine winst op de transfermarkt deze zomer. Dus ze zullen nog wel geld gehad hebben.

Strootman is een leuke speler maar absoluut geen wereld topper. Wil je hem goed kunnen gebruiken dan moet je een speler opofferen om het vuile werk voor hem op te knappen.

• KDL
  • Laatst online: 03-01 23:17

KDL

[...]

Ex-coach v roma is daar nu en ze hebben wel wat wisselgeld over, gem. hoogste aantal bezoekers/wedstrijd elk jaar in Frankrijk. Goed elftal om je weer wedstrijdfit en in de kijker te spelen.

Mss kiest mazraoui niet voor marokko vanwege die speler bij madrid die ook RB speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door KDL op 28-08-2018 18:50 ]

• Deadsy
Ach wat denk je wel niet hoeveel druk er staat op een speler zoals Mazraoui om voor Marokko te kiezen

edit:
En we moeten hem niet te vroeg ophemelen.
Wat is er overgebleven van al die andere rechtsbacks die we opgehemeld hebben?
Vd Wiel, V Rhijn, Janmaar, Tete?

Begonnen goed en zakten flink terug.

Tete mag vertrekken bij Lyon, v Rhijn heeft zijn contract ontbonden etc.

[ Voor 58% gewijzigd door Deadsy op 28-08-2018 18:57 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
KDL schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:48:
[...]
gem. hoogste aantal bezoekers/wedstrijd elk jaar in Frankrijk.
Kan ook makkelijk met verreweg het grootste stadion.
Bezettingsgraad is +/- 80 - 85%, daarmee staan ze 6e in de Ligue 1.

• Deadsy
Hebben trouwens ook een eigenaar die er geld in pompt.

En in de huidige markt kun je het slechter doen dan Strootman voor 25mln.

[ Voor 41% gewijzigd door Deadsy op 28-08-2018 19:02 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:25

St@m

@ Your Service

Ha, zou geweldig zijn als Toivonen terugkomt, ik kan nu al niet wachten op de huilende supporters van andere clubs over de gemene Toivonen.

Owh wacht, het is al begonnen en hij is er nog niet eens :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:21
Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:54:

Wat is er overgebleven van al die andere rechtsbacks die we opgehemeld hebben?
In de eredivisie graaft bijna iedere tegenstander zich in rond het eigen strafschopgebied als ze tegen de top 3 moeten. Centrumverdedigers moeten de eenzame spits afdekken en de backs hebben meer aan opbouwende/aanvallende kwaliteiten dan dat ze hoeven te verdedigen. Geen wonder dat die vaak tegenvallen als ze in een grote competitie opeens op verdedigen worden afgerekend. ;)

• Gonadan

Gonadan

[...]

Welke 'hill'? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

St@m schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:
Ha, zou geweldig zijn als Toivonen terugkomt, ik kan nu al niet wachten op de huilende supporters van andere clubs over de gemene Toivonen.

Ik ben niet snel van het haten van mensen enz. Maar deze dude vraagt om uitzondering. Heeft niks meer met voetbal te maken is gewoon echt een smerige speler.
Maar snap dat als je hem mee hebt zeg maar voor je club dit als iets positiefs gezien kan worden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Qu3st

Qu3st

Neres gewoon netjes op de bank. Wober is de vervanger van Tagliafico. De rest zijn dezelfde 10 als vorige week

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/40235627_1873018272745512_1494223717893406720_o.png?_nc_cat=0&oh=8892175200f89647a834b09288ce61d3&oe=5C03AE3D

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kom nergens een goede bron tegen.

Zou wat zijn als Toivonen en de Jong tegen elkaar oplopen, die liggen dan allebei bij een cornervlag :+

Weet niet of hij PSV nou beter maakt. En als ik mij goed herinner was hij niet alleen smerig, maar ook lastig in de selectie.

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
[...]

Zou wat zijn als Toivonen en de Jong tegen elkaar oplopen, die liggen dan allebei bij een cornervlag :+

Weet niet of hij PSV nou beter maakt. En als ik mij goed herinner was hij niet alleen smerig, maar ook lastig in de selectie.
Huntelaar voetbalt toch ook gewoon weer bij Ajax, kan dus prima. Heerlijk, weer wekelijkse discussies. Ja maar Huntelaar.. Ja maar Toivonen.. en dan de beelden erbij en dan de Ajacieden roepen dat Huntelaar geen elleboog gaf, en dan de PSV'ers roepen dat als dat geen elleboog is, dan is het van Toivonen helemaal niets. Enzovoorts. Ik kan niet wachten :D

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 28-08-2018 20:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gonadan

Gonadan

Ah we gaan weer over op club vs club, wacht even dan maak ik wat popcorn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

St@m schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:

PWM schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
[...]

Ene Rik Elfrink, PSV watcher heeft op twitter aangegeven dat het niet waar is. Ik weer een beetje gerustgesteld en @Verwijderd mag weer teleurgesteld in de hoek gaan zitten :+
Ola Toivonen is niet in beeld bij PSV zoals elders gemeld. Veel vragen hierover, maar de club zoekt een ander type middenvelder
Bron: https://twitter.com/RikElfrink/status/1034418797577478144

• St@m

St@m

@ Your Service

:(

• Martinusz
Schrok me de pleuris, kwam terug binnen en zie kiev de 1-0 maken :D

Is het de herhaling van vorige wedstrijd de 1-1 :+

• Deadsy
Sempy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:
[...]

In de eredivisie graaft bijna iedere tegenstander zich in rond het eigen strafschopgebied als ze tegen de top 3 moeten. Centrumverdedigers moeten de eenzame spits afdekken en de backs hebben meer aan opbouwende/aanvallende kwaliteiten dan dat ze hoeven te verdedigen. Geen wonder dat die vaak tegenvallen als ze in een grote competitie opeens op verdedigen worden afgerekend. ;)
Verdedigen was juist de sterke kant van Tete. En toen v Rhijn begon als basis speler was hij verdedigend ook zeer sterk.
Maar na het eerste seizoen was het opeens flink minder.

• toolkist
  • Niet online
Sierhuis weer op de bank... We hebben dus blijkbaar geen (extra) spits nodig als we 10 min voor tijd met 2-0 achter zouden staan. Dan brengen we Bakker wel in 8)7

• dutchgio
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

[...]

Ene Rik Elfrink, PSV watcher heeft op twitter aangegeven dat het niet waar is. Ik weer een beetje gerustgesteld en @Verwijderd mag weer teleurgesteld in de hoek gaan zitten :+

[...]

Bron: https://twitter.com/RikElfrink/status/1034418797577478144
Het nieuws komt wel aan bij Toivonen zelf, hij is meteen gestopt als international. :+
https://www.ad.nl/buitenl...t-af-bij-zweden~a5fafad9/

• Typhone
  • Laatst online: 07:52

Typhone

Who Dares Wins

Avond allen :).
Wat gaat het worden heren?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

eerste avond dat ik weer eens heerlijk voetbal kan kijken. :) heerlijk EN commentaar >:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Martinusz
toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:42:
Sierhuis weer op de bank... We hebben dus blijkbaar geen (extra) spits nodig als we 10 min voor tijd met 2-0 achter zouden staan. Dan brengen we Bakker wel in 8)7
Als ie op de bank zit kan die toch invallen :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nee... dat is terecht. Mocht Kiev vanaf de aftrap direct gaan jagen en druk zetten dat is Sierhuis niet de speler die je aan de bal wilt hebben. Hij heeft nog te vaak balverlies en juist op plekken waar je de bal niet kwijt wil raken.

En wat heb je aan een extra spits op dat moment? Niet echt veel. Dan heb je meer aan een aanvallende middenvelder; ballen hoog op Huntelaar en maximaal druk zetten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:47:
Avond allen :).
Wat gaat het worden heren?
1-4 :)

Denk dat het tot 1-1 spannend blijft maar na de 1-2 van Ajax is Kiev K.O.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Han
Waar kan ik tekenen? 😬

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:14
Succes mede-Ajacieden! d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2018 20:52 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:49:
[...]

Als ie op de bank zit kan die toch invallen :?
Han schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:49:
[...]

Nee... dat is terecht. Mocht Kiev vanaf de aftrap direct gaan jagen en druk zetten dat is Sierhuis niet de speler die je aan de bal wilt hebben. Hij heeft nog te vaak balverlies en juist op plekken waar je de bal niet kwijt wil raken.

En wat heb je aan een extra spits op dat moment? Niet echt veel. Dan heb je meer aan een aanvallende middenvelder; ballen hoog op Huntelaar en maximaal druk zetten.
Ik bedoelde op de tribune, foutje.

• dutchgio
  • Niet online
Sierhuis weer niet op de bank... We hebben dus blijkbaar geen (extra) spits nodig als we 10 min voor tijd met 2-0 achter zouden staan. Dan brengen we Bakker wel in 8)7
Han schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:49:
[...]

Sierhuis is er juist niet bij, die zit op de tribune.
Dat klopt ook wat meer met het stukje van toolkist, niet het argument dat hij basis moet staan maar nu niet eventueel in te brengen is. :)

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Hup Ajax!

Heb er serieus weinig vertrouwen in!
Kiev gaat er waarschijnlijk vol op en dan komt Ajax in de problemen!

En dan wat anders de hooligans van Kiev en de fout van Ajax om de supporters naar een plein/pub te laten gaan.
Waar geen politie aanwezig is en daardoor er een supporter gewond geraakt is.
Kiev supporters zoeken naar kleine groepen Ajax supporters te triest je kan niet eens meer normaal naar een uitwedstrijd!

• Han
  • Niet online

Han

En ik doel juist op het feit dat ik dat snap, Sierhuis op de tribune. Geen speler waarmee je wilt beginnen, geen type speler wat je inbrengt wanneer je achter komt.

• Deadsy
Ajax krijgt 40mln wanneer ze de groepsfase halen? Ik dacht 20

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wöber heeft z’n luier al vol. Wat staat die zenuwachtig te kijken!

• fevo-1190
Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:57:
Psv 35 en Ajax 40m

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ze gaan er vanuit dat PSV het niet haalt ^^

• Han
  • Niet online

Han

40 miljoen;
https://www.ad.nl/champio...en-gegarandeerd~ab65cc24/

En de idioten die zich Kiev supporter noemt gaan in het stadion gewoon door. Wordt nog leuk als Ajax voor komt.

• Martinusz
Eigenlijk schandalig dat zon club niet aangepakt wordt, hooligans in de stad, hooligans in het stadion, gewoon lekker ergens anders spelen als je je eigen “supporters” niet in toom kan houden.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:56:
En ik doel juist op het feit dat ik dat snap, Sierhuis op de tribune. Geen speler waarmee je wilt beginnen, geen type speler wat je inbrengt wanneer je achter komt.
Dus als je achter staat ga je Labyad naast Huntelaar zetten? Of op de plek van Klaas als ie om wat voor reden niet verder kan?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:59:
Eigenlijk schandalig dat zon club niet aangepakt wordt, hooligans in de stad, hooligans in het stadion, gewoon lekker ergens anders spelen als je je eigen “supporters” niet in toom kan houden.
Dan hoeft Feyenoord ook geen nieuw stadion te bouwen. :+

Verwijderd

Niet binnen zeg 20 minuten op een 1-0 achterstand komen. Mocht dat wel gebeuren dan houd ik mijn hart vast voor Ajax.

• Martinusz
Overigens van de week een artikel dat het voor de punten beter is om EL te gaan spelen :X

• fevo-1190
Hoop eigenlijk dat ze niet toegelaten worden (al zouden ze winnen) en dat Ajax uiteindelijk sowieso doorgaat.
Gaat nergens over onschuldige supporters die alleen komen om te supporten aan te vallen.
Dat hadden ze vorige week in A’dam moeten doen, maar toen hoorde je niks.

• dutchgio
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:01:
Overigens van de week een artikel dat het voor de punten beter is om EL te gaan spelen :X
De kans op 3 punten is natuurlijk groter tegen mindere ploegen.

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:59:
Dus als je achter staat ga je Labyad naast Huntelaar zetten? Of op de plek van Klaas als ie om wat voor reden niet verder kan?
Yep... of een Neres en zet je Ziyech naast of voor Huntelaar :)

• fevo-1190
Kunnen ook 3e worden in cl ,zodat ze alsnog doorstromen naar EL

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

1-2 hoop ik. Kom op !

• Martinusz
fevo-1190 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:02:
Kunnen ook 3e worden in cl ,zodat ze alsnog doorstromen naar EL
Dat is nog het meest gunstigste, moet je alleen wel 3de zien te worden ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:03:
[...]

Een keertje gunstig loten mag ook wel eens. ;)

• fevo-1190
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:03:
[...]

Ja oke , maar gezien selectie van Ajax moet dat toch wel mogelijk zijn.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:04:
[...]

Een keertje gunstig loten mag ook wel eens. ;)
Paris SG, Atletico, Schalke?

• fevo-1190
Wober al meteen erg onrustig aan de bal.
Ajax begin vrij angstig terwijl Kiev eigenlijk weinig druk zet.

• toolkist
  • Niet online
Lekker nerveus tot nu toe

• dutchgio
  • Niet online
Pff, krijgen we dit 90 minuten lang...

• Qu3st

Qu3st

Het is erg nerveus en angstig. Veel ballen worden terug gespeeld.

• tweakduke
  • Laatst online: 22:05

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Eerste kwartier overleven, tis toch wennen in Kiev. We houden hoop d:)b

Tweakers Discord

Verwijderd

Knap van die speler van Kiev maar evenzo van Onana.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

tweakduke schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:08:
Eerste kwartier overleven, tis toch wennen in Kiev. We houden hoop d:)b
Hoop? 3-1 voorsprong :)

Elect a clown, expect a circus.

• fevo-1190
Pff ellende corners

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

0 houden tot rust lijkt al moeilijk te worden

• Qu3st

Qu3st

"Gewoon" gaan voetballen jongens!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:05

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat moeten we in ons voordeel zo houden natuurlijk :P

Tweakers Discord

Verwijderd

Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:11:
"Gewoon" gaan voetballen jongens!
Komt langzaam wel dat is elke keer bij Ajax zo.

• Qu3st

Qu3st

Klein duwtje?

• fevo-1190
Is dat niet gewoon penal?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alles mag in Kiev

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

penalty :+ joking :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Domme Mazraoui!!!
Die inworp net ook al op eigen helft, hoog met een stuit terug naar je laatste man... als ik dat vroeger deed braken ze m’n benen al.

[ Voor 80% gewijzigd door Typhone op 28-08-2018 21:14 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Oke, die mag naar Marokko! :X

• fevo-1190
Toch gewoon een duw in de rug op het moment van koppen?

Verwijderd

Keertje snuiten is hetzelfde. Als dat al een penalty is kun je voor elke aanraking wel eentje geven.

• Qu3st

Qu3st

Pfff standaard back probleem, alle ruimte hebben en dan niet meer weten wat je met de bal moet doen.

• toolkist
  • Niet online
Die Mazraoui kan ook echt helemaal niks... Waarom zo lang wachten met spelen

• Martinusz
Lol die blokjes boven in beeld moet aangeven welk team met welke kleur speelt....kiezen ze voor Ajax om daar goud neer te zetten?

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:15:
Lol die blokjes boven in beeld moet aangeven welk team met welke kleur speelt....kiezen ze voor Ajax om daar goud neer te zetten?
Zwart en goud tegen blauw en wit
Pagina: 1 ... 58 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.