@apis29 niet meer scheve lijntjes gaan trekken he?! 
En hopelijk stellen ze bij Kiev die topkeeper weer op.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
alles kan off-topic
Is nog niet duidelijk of hij ingaat op de uitnodiging. Hij heeft nog geen beslissing gemaakt, dus nog te voorbarig om te zeggen dat Koeman achter het net vist. Hij is alleen maar opgenomen in de selectie, als Koeman hem zo graag bij Oranje had willen hebben had hij hetzelfde moeten doen!Ankona schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:37:
Lees net dat Mazraoui door Marokko opgepikt is en Koeman dus achter het net vist.
Zijn bijnaam is солодкийQu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:32:
@apis29 niet meer scheve lijntjes gaan trekken he?!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Puur een manier van de Marokkaanse bond om extra druk te zetten en te stimuleren.Ankona schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:37:
Lees net dat Mazraoui door Marokko opgepikt is en Koeman dus achter het net vist.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Zou jammer zijn.Gonadan schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:12:
[...]
Puur een manier van de Marokkaanse bond om extra druk te zetten en te stimuleren.
Zou hem graag terug zien bij PSV.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:21:
Lees net een gerucht over dat Toivonen misschien terugkomt naar PSV, alsjeblieft niet zeg! Die enorme *#* heb ik liever niet in de ED.
Maar wel minimaal 1 elleboog per wedstrijd... met de VAR moet ie dus echt niet terug willen komenDeadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:41:
[...]
Zou hem graag terug zien bij PSV.
Een spits die bijna nooit scoort, graag.
Toivonen + De Jong =Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:21:
Lees net een gerucht over dat Toivonen misschien terugkomt naar PSV, alsjeblieft niet zeg! Die enorme *#* heb ik liever niet in de ED.
[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-08-2018 17:06 ]
Dus PSV met 10 man verder.toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:50:
[...]
Maar wel minimaal 1 elleboog per wedstrijd... met de VAR moet ie dus echt niet terug willen komen
Weet zeker dat de VAR alles mist wat hij uitvreet, hij is er al zo ongelofelijk vaak mee weggekomen.Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:14:
[...]
Dus PSV met 10 man verder.
Ik zie het probleem niet.
Dus karma strikes back. Nog beter.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:16:
[...]
Weet zeker dat de VAR alles mist wat hij uitvreet, hij is er al zo ongelofelijk vaak mee weggekomen.
Klinkt raar maar misschien is het ook wel een indicatie dat onze samenleving minder homogeen is dan je denkt.Hackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:33:
Ik blijf het raar vinden als je Nederlandse bent en voor een ander land uitkomt. je geniet hier alles oa bij Ajax of PSV en gaat Nationaal elders spelen. hier geboren/getogen en genoten zou ik hier gaan spelen, en niet elders. Anders voel je je meer Turk of Marokkaan als je dat land wil verdedigen. ( voor een volwassen speler die toevallig bij PSV of zo speelt is het anders)
alles kan off-topic
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 28-08-2018 18:48 ]
Mogelijk heeft Mark gevraagd om een door en door rotte zuiger, want voetballend is het niets.Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:27:
[...]
Denk dat we allemaal blij zouden zijn als die kwal vandaag nog stopt met voetballen en verdwijnt in de anonimiteit.
Mocht PSV hem terug halen dan weet men meteen wat men denken moet van de nieuwe TDs bij PSV.
klopt, onder 'Nederlanders' is dat stuk minder geworden. in Duitsland exact hetzelfde btw. vooral in een stad is dat merkbaar. in dorpen met carnavalsvereniging en andere valt het mee. je ziet het al vanuit de kerk gebeuren die stil aan verdwijnenAnkona schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:25:
[...]
Klinkt raar maar misschien is het ook wel een indicatie dat onze samenleving minder homogeen is dan je denkt.
En of het aan de Marokkanen/Turken/Chinezen/Vrouwen/Belgen ligt of aan de Nederlanders, feit is dat ze elkaar opzoeken en bij elkaar meer verbondenheid voelen dan bij de rest van de samenleving. De Marokkaanse bondscoach begrijpt dat blijkbaar beter dan de KNVB en legt ze allemaal op tijd vast.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Hij is opgeroepen voor de definitieve selectie, dat betekent niet dat hij ook verplicht is te komen. Het is nu aan Mazraoui om de keus te maken. Die keus moet hij iets sneller maken dan verwacht.Ankona schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:37:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maken die nou ruimte voor Ziyech of was het middenveld sowieso een beetje overbevolkt?Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:06:
Die strootman, wordt gewoon even verkocht door de clubheb niet het idee dat het zijn eigen voorkeur is
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Overbevolkt.Faddermakker schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:17:
[...]
Maken die nou ruimte voor Ziyech of was het middenveld sowieso een beetje overbevolkt?
Markt Italië is al dichtFaddermakker schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:17:
[...]
Maken die nou ruimte voor Ziyech of was het middenveld sowieso een beetje overbevolkt?
Vergeten dat dit jaar de markten eerder dicht zijn dan eind augustus, mi scusi
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Volgens mij genieten ze dus niet in NL.Hackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:33:
Ik blijf het raar vinden als je Nederlandse bent en voor een ander land uitkomt. je geniet hier alles oa bij Ajax of PSV en gaat Nationaal elders spelen. hier geboren/getogen en genoten zou ik hier gaan spelen, en niet elders. Anders voel je je meer Turk of Marokkaan als je dat land wil verdedigen. ( voor een volwassen speler die toevallig bij PSV of zo speelt is het anders)
Ze hebben iets van 14 aankopen gedaan, er zal ook wat uit moeten om het enigszins in balans te houden.Faddermakker schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:17:
[...]
Ik heb altijd grote twijfels gehad bij Strootman. Bij As Roma compenseren dat zijn collega's of is hij toevallig een unieke aanvulling.dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:33:
[...]
Ze hebben iets van 14 aankopen gedaan, er zal ook wat uit moeten om het enigszins in balans te houden.
Ook wel opmerkelijk dat een club als Marseille zo 28 miljoen neerlegt. Nog voor een speler die 'over the hill' is ook.
Nja Marseille is wel weer van een iets lager niveau dan Roma.dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:33:
[...]
Ze hebben iets van 14 aankopen gedaan, er zal ook wat uit moeten om het enigszins in balans te houden.
Ook wel opmerkelijk dat een club als Marseille zo 28 miljoen neerlegt. Nog voor een speler die 'over the hill' is ook.
Ex-coach v roma is daar nu en ze hebben wel wat wisselgeld over, gem. hoogste aantal bezoekers/wedstrijd elk jaar in Frankrijk. Goed elftal om je weer wedstrijdfit en in de kijker te spelen.dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:33:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door KDL op 28-08-2018 18:50 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Deadsy op 28-08-2018 18:57 ]
Kan ook makkelijk met verreweg het grootste stadion.KDL schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:48:
[...]
gem. hoogste aantal bezoekers/wedstrijd elk jaar in Frankrijk.
[ Voor 41% gewijzigd door Deadsy op 28-08-2018 19:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In de eredivisie graaft bijna iedere tegenstander zich in rond het eigen strafschopgebied als ze tegen de top 3 moeten. Centrumverdedigers moeten de eenzame spits afdekken en de backs hebben meer aan opbouwende/aanvallende kwaliteiten dan dat ze hoeven te verdedigen. Geen wonder dat die vaak tegenvallen als ze in een grote competitie opeens op verdedigen worden afgerekend.Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:54:
Wat is er overgebleven van al die andere rechtsbacks die we opgehemeld hebben?
Welke 'hill'?dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:33:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben niet snel van het haten van mensen enz. Maar deze dude vraagt om uitzondering. Heeft niks meer met voetbal te maken is gewoon echt een smerige speler.St@m schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:
Ha, zou geweldig zijn als Toivonen terugkomt, ik kan nu al niet wachten op de huilende supporters van andere clubs over de gemene Toivonen.
Owh wacht, het is al begonnen en hij is er nog niet eens
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kom nergens een goede bron tegen.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:21:
Huntelaar voetbalt toch ook gewoon weer bij Ajax, kan dus prima. Heerlijk, weer wekelijkse discussies. Ja maar Huntelaar.. Ja maar Toivonen.. en dan de beelden erbij en dan de Ajacieden roepen dat Huntelaar geen elleboog gaf, en dan de PSV'ers roepen dat als dat geen elleboog is, dan is het van Toivonen helemaal niets. Enzovoorts. Ik kan niet wachtenPWM schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
[...]
Kom nergens een goede bron tegen.
Zou wat zijn als Toivonen en de Jong tegen elkaar oplopen, die liggen dan allebei bij een cornervlag
Weet niet of hij PSV nou beter maakt. En als ik mij goed herinner was hij niet alleen smerig, maar ook lastig in de selectie.
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 28-08-2018 20:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zeiss Distagon 21 f/2.8
St@m schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:
Ha, zou geweldig zijn als Toivonen terugkomt, ik kan nu al niet wachten op de huilende supporters van andere clubs over de gemene Toivonen.
Owh wacht, het is al begonnen en hij is er nog niet eens
Ene Rik Elfrink, PSV watcher heeft op twitter aangegeven dat het niet waar is. Ik weer een beetje gerustgesteld en @Verwijderd mag weer teleurgesteld in de hoek gaan zittenPWM schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
[...]
Kom nergens een goede bron tegen.
Zou wat zijn als Toivonen en de Jong tegen elkaar oplopen, die liggen dan allebei bij een cornervlag
Weet niet of hij PSV nou beter maakt. En als ik mij goed herinner was hij niet alleen smerig, maar ook lastig in de selectie.
Bron: https://twitter.com/RikElfrink/status/1034418797577478144Ola Toivonen is niet in beeld bij PSV zoals elders gemeld. Veel vragen hierover, maar de club zoekt een ander type middenvelder
Verdedigen was juist de sterke kant van Tete. En toen v Rhijn begon als basis speler was hij verdedigend ook zeer sterk.Sempy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:
[...]
In de eredivisie graaft bijna iedere tegenstander zich in rond het eigen strafschopgebied als ze tegen de top 3 moeten. Centrumverdedigers moeten de eenzame spits afdekken en de backs hebben meer aan opbouwende/aanvallende kwaliteiten dan dat ze hoeven te verdedigen. Geen wonder dat die vaak tegenvallen als ze in een grote competitie opeens op verdedigen worden afgerekend.
Het nieuws komt wel aan bij Toivonen zelf, hij is meteen gestopt als international.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:04:
[...]
[...]
Ene Rik Elfrink, PSV watcher heeft op twitter aangegeven dat het niet waar is. Ik weer een beetje gerustgesteld en @Verwijderd mag weer teleurgesteld in de hoek gaan zitten
[...]
Bron: https://twitter.com/RikElfrink/status/1034418797577478144
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als ie op de bank zit kan die toch invallentoolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:42:
Sierhuis weer op de bank... We hebben dus blijkbaar geen (extra) spits nodig als we 10 min voor tijd met 2-0 achter zouden staan. Dan brengen we Bakker wel in
Nee... dat is terecht. Mocht Kiev vanaf de aftrap direct gaan jagen en druk zetten dat is Sierhuis niet de speler die je aan de bal wilt hebben. Hij heeft nog te vaak balverlies en juist op plekken waar je de bal niet kwijt wil raken.toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:42:
Sierhuis weer op de bank... We hebben dus blijkbaar geen (extra) spits nodig als we 10 min voor tijd met 2-0 achter zouden staan. Dan brengen we Bakker wel in
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2018 20:52 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:49:
[...]
Als ie op de bank zit kan die toch invallen
Ik bedoelde op de tribune, foutje.Han schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:49:
[...]
Nee... dat is terecht. Mocht Kiev vanaf de aftrap direct gaan jagen en druk zetten dat is Sierhuis niet de speler die je aan de bal wilt hebben. Hij heeft nog te vaak balverlies en juist op plekken waar je de bal niet kwijt wil raken.
En wat heb je aan een extra spits op dat moment? Niet echt veel. Dan heb je meer aan een aanvallende middenvelder; ballen hoog op Huntelaar en maximaal druk zetten.
toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:42:
Sierhuis weer niet op de bank... We hebben dus blijkbaar geen (extra) spits nodig als we 10 min voor tijd met 2-0 achter zouden staan. Dan brengen we Bakker wel in
Sierhuis is er juist niet bij, die zit op de tribune.Han schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:49:
[...]
Nee... dat is terecht. Mocht Kiev vanaf de aftrap direct gaan jagen en druk zetten dat is Sierhuis niet de speler die je aan de bal wilt hebben. Hij heeft nog te vaak balverlies en juist op plekken waar je de bal niet kwijt wil raken.
En wat heb je aan een extra spits op dat moment? Niet echt veel. Dan heb je meer aan een aanvallende middenvelder; ballen hoog op Huntelaar en maximaal druk zetten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Psv 35 en Ajax 40mDeadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:57:
Ajax krijgt 40mln wanneer ze de groepsfase halen? Ik dacht 20
Ze gaan er vanuit dat PSV het niet haalt ^^Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:57:
40 miljoen;Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:57:
Dus als je achter staat ga je Labyad naast Huntelaar zetten? Of op de plek van Klaas als ie om wat voor reden niet verder kan?Han schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:56:
En ik doel juist op het feit dat ik dat snap, Sierhuis op de tribune. Geen speler waarmee je wilt beginnen, geen type speler wat je inbrengt wanneer je achter komt.
Dan hoeft Feyenoord ook geen nieuw stadion te bouwen.Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:59:
Eigenlijk schandalig dat zon club niet aangepakt wordt, hooligans in de stad, hooligans in het stadion, gewoon lekker ergens anders spelen als je je eigen “supporters” niet in toom kan houden.
Verwijderd
De kans op 3 punten is natuurlijk groter tegen mindere ploegen.Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:01:
Overigens van de week een artikel dat het voor de punten beter is om EL te gaan spelen
Yep... of een Neres en zet je Ziyech naast of voor Huntelaartoolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:59:
Dus als je achter staat ga je Labyad naast Huntelaar zetten? Of op de plek van Klaas als ie om wat voor reden niet verder kan?
Dat is nog het meest gunstigste, moet je alleen wel 3de zien te wordenfevo-1190 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:02:
Kunnen ook 3e worden in cl ,zodat ze alsnog doorstromen naar EL
Een keertje gunstig loten mag ook wel eens.Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:03:
[...]
Dat is nog het meest gunstigste, moet je alleen wel 3de zien te worden
Ja oke , maar gezien selectie van Ajax moet dat toch wel mogelijk zijn.Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:03:
[...]
Dat is nog het meest gunstigste, moet je alleen wel 3de zien te worden
Paris SG, Atletico, Schalke?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:04:
[...]
Een keertje gunstig loten mag ook wel eens.
Hoop? 3-1 voorsprongtweakduke schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:08:
Eerste kwartier overleven, tis toch wennen in Kiev. We houden hoop
Elect a clown, expect a circus.
Dat moeten we in ons voordeel zo houden natuurlijk
Verwijderd
Komt langzaam wel dat is elke keer bij Ajax zo.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:11:
"Gewoon" gaan voetballen jongens!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 80% gewijzigd door Typhone op 28-08-2018 21:14 ]
Verwijderd
Keertje snuiten is hetzelfde. Als dat al een penalty is kun je voor elke aanraking wel eentje geven.fevo-1190 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:13:
Is dat niet gewoon penal?
Zwart en goud tegen blauw en witMartinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:15:
Lol die blokjes boven in beeld moet aangeven welk team met welke kleur speelt....kiezen ze voor Ajax om daar goud neer te zetten?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq