Ik verwacht niet dat Twente kampioen gaat worden. Ik hoop op top 5 of een periodetitel en dan via de playoffs promoveren. Dat zal al lastig genoeg worden.Vincent Dave schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:28:
[...]
En dat allemaal terwijl jullie allang failliet verklaard hadden moeten zijn. Eerst met twee vingers in de neus KKampioen worden om vervolgens wederom door iedereen afgeslacht te worden op het hoogste niveau. Dat zal jullie leren, die nederigheid was maar van korte duur blijkt maar weer.
Wat een veld daar in Venlo... bal rolt niet maar hobbelt. Ook is het kurkdroog zo te zien, snelheid gaat er telkens uit.
Sjesus Neres, die had er gewoon in gemoeten. Prachtige pass van Tadic, keeper mooi uitgekapt maar vervolgens missen voor open doel
Sjesus Neres, die had er gewoon in gemoeten. Prachtige pass van Tadic, keeper mooi uitgekapt maar vervolgens missen voor open doel

[ Voor 36% gewijzigd door Han op 18-08-2018 18:38 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lol Neres? Beste misser.
Veld is inderdaad heel traag.
Veld is inderdaad heel traag.
Neres gebruikt zn rechter been dus alleen om niet om te vallen 
En het mag eigenlijk niet, maar toch hoop ik dat iemand die Seuntjes nog eens goed hard terugpakt voor zn overtreding op Veltman in de vorige wedstrijd

En het mag eigenlijk niet, maar toch hoop ik dat iemand die Seuntjes nog eens goed hard terugpakt voor zn overtreding op Veltman in de vorige wedstrijd
[ Voor 53% gewijzigd door toolkist op 18-08-2018 18:40 ]
Flikker op man Ten Hag met je Neres op links. Brengt nul komma nul!!!
Tja dan wordt het Ziyech op links. Doe het dan toch maar zo
Die bal was niet eens achter, maar dan maakt niet uit, verschrikkelijk dat je zo’n gevaarlijke speler zo kunt verkrachten. Want al het gevaar vindt nu nul komma nul fatsoenlijke voortzetting.
Hoe denkt die grens dat te kunnen zien? Die bal raakte de achterlijn nog niet eens, laat staan dat er helemaal overheen was.
Word expres niet gesproeid om het voetbal eruit te halen.Han schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:36:
Wat een veld daar in Venlo... bal rolt niet maar hobbelt. Ook is het kurkdroog zo te zien, snelheid gaat er telkens uit.
Precies, je meest productieve speler is nu vleugellam. Terwijl Tadic daar prima kan spelen.Typhone schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:42:
Flikker op man Ten Hag met je Neres op links. Brengt nul komma nul!!!
Ze hadden de sproeier net toch goed gericht staan op die kids met die ballonnen en vlaggenDeadsy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Word expres niet gesproeid om het voetbal eruit te halen.

Ik heb in de voorbeschouwing gezien hoe Tadic door de sproeiers naar binnen werd gejaagd. En ook hoe vlak voor de aftrap die dingen nog aanstonden. Dat gaat dus niet op. Ajax doet t weer helemaal zelf.Deadsy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Elke club die dat doet zou verplicht -3 aftrek moeten krijgen. Of ze nou tegen Ajax, PSV of NAC spelen maakt niks uit. Half uur lang die sproeiers aan!Deadsy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Dan word er niet genoeg gesproeid. Hoe wil je anders verklaren dat het zo droog isLeon Zwiers schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:48:
[...]
Ik heb in de voorbeschouwing gezien hoe Tadic door de sproeiers naar binnen werd gejaagd. En ook hoe vlak voor de aftrap die dingen nog aanstonden. Dat gaat dus niet op. Ajax doet t weer helemaal zelf.
Heeft waarschijnlijk wat te maken met het weer enzo.Deadsy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:50:
[...]
Dan word er niet genoeg gesproeid. Hoe wil je anders verklaren dat het zo droog is
Nee, je neemt het veel te serieus. Eredivisie is een mickey mouse competitie, dat moet je uitnutten. Gewoon SMS actie hoe lang er gesproeid moet worden en meer van die gekkigheid.Typhone schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:49:
[...]
Elke club die dat doet zou verplicht -3 aftrek moeten krijgen. Of ze nou tegen Ajax, PSV of NAC spelen maakt niks uit. Half uur lang die sproeiers aan!
En er is nog steeds een sproeiverbod hier in de buurt...
Het team is nu gebouwd rondom Tadic op 10, wat niet onlogisch is. Ziyech vanaf links is niet handig met zn steekballen dus staat rechts en dus Neres nu links. Als Ziyech nog vertrekt gaat Neres naar rechts en krijg je Labyad op links.Terranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Precies, je meest productieve speler is nu vleugellam. Terwijl Tadic daar prima kan spelen.
Alleen open water toch?Typhone schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:51:
En er is nog steeds een sproeiverbod hier in de buurt...
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 18-08-2018 18:53 ]
Steekballen op dit knollenveld doen niet zoveel dus dan zou ik voor de goede voorzet gaan.toolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:52:
[...]
Het team is nu gebouwd rondom Tadic op 10, wat niet onlogisch is. Ziyech vanaf links is niet handig met zn steekballen dus staat rechts en dus Neres nu links. Als Ziyech nog vertrekt gaat Neres naar rechts en krijg je Labyad op links.
Hebben we niet al 2 vrij aardige soort van steekballen gezien?Typhone schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:53:
[...]
Steekballen op dit knollenveld doen niet zoveel dus dan zou ik voor de goede voorzet gaan.
Ja beide van TadicSnowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:53:
[...]
Hebben we niet al 2 vrij aardige soort van steekballen gezien?
Kunst knollen hebben ze ook al in Venlo ?Typhone schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:53:
[...]
Steekballen op dit knollenveld doen niet zoveel dus dan zou ik voor de goede voorzet gaan.
Ten Hag gokte natuurlijk de buit voor de rust al binnen te hebben, dus dat worden weer overuren (minuten).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dus je vind het warm? Zo warm dat het na 15min al een droog veld is?Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:51:
[...]
Heeft waarschijnlijk wat te maken met het weer enzo.
Kunst = knollen .loekf2 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:54:
[...]
Kunst knollen hebben ze ook al in Venlo ?
Ten Hag gokte natuurlijk de buit voor de rust al binnen te hebben, dus dat worden weer overuren (minuten).
Knollen = kudt
Hogere wiskunde zo
@Leon Zwiers wat jij zegt idd... slachtoffer 1 in de house
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 18-08-2018 18:56 ]
Blijkbaar de sproeiers stonden duidelijk aan voor de wedstrijd begon, dus dan kan je niet spreken van niet sproeien lijkt me? Ik woon verder niet in NL, dus geen idee hoe warm/koud het daar is, maar hier is t iig wel warm jaDeadsy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:55:
[...]
Dus je vind het warm? Zo warm dat het na 15min al een droog veld is?
Dat zal best zijn redenatie zijn. Maar ik blijf het een verschrikkelijk slechte keuze vinden. Je offert nu je meest productieve speler(en ook 1 van de meest populaire spelers) op. Waardoor je in feite zonder buitenspelers speelt. Want een Ziyech blijft toch amper aan de buitenkanttoolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:52:
[...]
Het team is nu gebouwd rondom Tadic op 10, wat niet onlogisch is. Ziyech vanaf links is niet handig met zn steekballen dus staat rechts en dus Neres nu links. Als Ziyech nog vertrekt gaat Neres naar rechts en krijg je Labyad op links.
Nouja, denk dat dit gewoon een makkelijke overwinning wordt voor Ajax... Beetje pech dat Neres die bal voor open doel mist, maar dat komt allemaal vast wel goed. Wel apart dat het allemaal weer wat minder lijkt dan tegen Standaard. Maar goed, dat zie je wel vaker (dat er stuk beter en met meer inzet wordt gespeeld in Europees verband).
Een duik van Tadic, waar Fred Grim jaloers op zou zijn geweest.
Dat beetje sproeien word gedaan voor de vorm. Zodat niemand achteraf kan zeggen dat er niet gesproeid is zetten ze de sproeiers even aan. Maar uiteindelijk niet lang genoeg om het gewenste effect te hebben.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:56:
[...]
Blijkbaar de sproeiers stonden duidelijk aan voor de wedstrijd begon, dus dan kan je niet spreken van niet sproeien lijkt me? Ik woon verder niet in NL, dus geen idee hoe warm/koud het daar is, maar hier is t iig wel warm ja
Nouja, ben er niet bij dus zou niet weten hoe lang er gesproeid is. Maar heb persoonlijk niet echt het idee dat het veld de grootste tegenstander van Ajax is op dit moment.Deadsy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:02:
[...]
Dat beetje sproeien word gedaan voor de vorm. Zodat niemand achteraf kan zeggen dat er niet gesproeid is zetten ze de sproeiers even aan. Maar uiteindelijk niet lang genoeg om het gewenste effect te hebben.
Schöne, Ten Hag en het veld zijn de grote boosdoeners. En al die overtuigingsloze voorzetten...
Prima verdedigd weer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die gaat afgekeurd worden... shirtje trekken waardoor de verdediger de bal mist
Jep hands en shirtje trekken.
[ Voor 48% gewijzigd door Hupske op 18-08-2018 19:11 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Geen hands, aan shirt trekken. Komt Ajax goed weg imo, het hinderde hem nauwelijks.
Zo terecht. Jammer dat de slechtste commentator ooit dat compleet niet goed ziet
Zwaar bestraft, je kúnt 'm intrekken.
Mazzeltje.
Mazzeltje.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De aanvaller trekt de verdediger gewoon weg waardoor deze de bal niet kan wegwerken en vervolgens kan de aanvaller zelf vrij uithalen....
Hoezo mag Ajax dan niet mopperen? Gewoon onreglementair. En dan ook hands maken, dat maakt het helemaal terecht.
Hoezo mag Ajax dan niet mopperen? Gewoon onreglementair. En dan ook hands maken, dat maakt het helemaal terecht.
Even terug naar voor de afkeur. Als Neres en Labyad de grote kansen gewoon afmaken hoor je niemand.
Dus toen met Zoet was Feyenoord lucky? Of was dat ook gewoon terecht?
Had zonder VAR 100% een goal geweest. Maar met VAR kun je hem nooit goedkeuren als je dit ziet. Goede beslissing uiteindelijk.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Laat dit een wakeup call zijn voor Ajax.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
precies, daar is de VAR voorMaverick schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:13:
Had zonder VAR 100% een goal geweest. Maar met VAR kun je hem nooit goedkeuren als je dit ziet. Goede beslissing uiteindelijk.
Zwaar gestraft! Al is het wel logisch als je het zo terugkijk dat die afgekeurd word!
Je mag niet aan shirtje trekken. Nou dat doet hij net voordat hij scoort. Daarvoor is de var, niks mazzel of zwaar bestraft.dvdkiwi schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:12:
Zwaar bestraft, je kúnt 'm intrekken.
Mazzeltje.
Ik vind het lastig. Ik vrees eigenlijk dat als Ajax (of PSV/Fey) zo'n goal zou scoren dat hij niet zo snel afgekeurd zou worden. Maar goed, kan me wel in het afkeuren vinden. Hoop alleen wel dat ze consistent zijn/blijven.
Kun je rekenen? Dan reken er maar niet op. Gewoon lekker in laag tempo doorbreien en de paar kansen die je vervolgens afdwingt missen. Deze wedstrijden horen er bij op dat trage plastic. Hopen op één of twee goals, 3 punten pakken en morgen lekker op de bank liggen.dvdkiwi schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:13:
Laat dit een wakeup call zijn voor Ajax.
Het blijft een contact sport, maar terecht afgekeurd.
Ajax had er gewoon al 3-4 moeten maken.
Maar dat veld is zo droog als wat of niet? Moeten flink knallen om fatsoenlijk over het “gras” te laten rollen?
Maar dat veld is zo droog als wat of niet? Moeten flink knallen om fatsoenlijk over het “gras” te laten rollen?
Heeft Labyad al iets goed gedaan eigenlijk?
Verwijderd
Meerdere blessures door dat kunstgras. Ongelofelijk dat die velden nog mogen blijven liggen!
Contact sport, shirt trekken. Dat hoort niet bij elkaarfevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:15:
Het blijft een contact sport, maar terecht afgekeurd.
Ja maar als ze fatsoenlijk spuiten van tevoren en in de rust is er niks aan de hand.
Maar nu is het erg droog
Maar nu is het erg droog
Trekken trekken.. meer aaienVos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:18:
[...]
Contact sport, shirt trekken. Dat hoort niet bij elkaar
Maar is terecht hoor al vind ik het zwaar..
Wat een gezeur op het veld, Ajax heeft ondanks het povere spel toch aardig wat kansen over de grond gecreerd. Het veld heeft er echt niet zoveel mee te maken dat het 0-0 staat en dat ze gewoon brak spelen. Maar goed.....
Wat een gezeur op het gezeur op het veld. Al zou Ajax met 9 goals voor staan. Het veld is en blijft kut en zou verboden moeten worden.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:19:
Wat een gezeur op het veld, Ajax heeft ondanks het povere spel toch aardig wat kansen over de grond gecreerd. Het veld heeft er echt niet zoveel mee te maken dat het 0-0 staat en dat ze gewoon brak spelen. Maar goed.....
Tsjah, dan hadden ze Ajax een aantal jaren geleden ook wel uit de competitie mogen halen. Ik snap niet precies waar je naartoe wilt.Terranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:21:
[...]
Wat een gezeur op het gezeur op het veld. Al zou Ajax met 9 goals voor staan. Het veld is en blijft kut en zou verboden moeten worden.
Verwijderd
Misschien tijd om eens wat statistieken erbij te pakken? Hoeveel blessures dat het oplevert en hoe ongezond die ondergrond is! Je roept maar wat of niet?Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:22:
[...]
Tsjah, dan hadden ze Ajax een aantal jaren geleden ook wel uit de competitie mogen halen. Ik snap niet precies waar je naartoe wilt.
Och jee Calimero Bruggink zit weer in de studio.. "de grote 3 worden altijd bevoordeeld huilie huilie"

Omdat?Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:22:
[...]
Tsjah, dan hadden ze Ajax een aantal jaren geleden ook wel uit de competitie mogen halen. Ik snap niet precies waar je naartoe wilt.
Ajax weleens een slecht veld heeft?
Dat is niet eens te vergelijken met zo’n veld!
Ik denk nog steeds dat er ook hands wordt gemaakt bij t afgekeurde doelpunt. De bal veranderd van richting op moment dat die voorbij de hand komt.....
De graafschap jammer genoeg 1-0 achter. NAC heeft weinig intentie om eigenlijk te voetballen. Staan wel voor.
De graafschap jammer genoeg 1-0 achter. NAC heeft weinig intentie om eigenlijk te voetballen. Staan wel voor.
[ Voor 27% gewijzigd door Hupske op 18-08-2018 19:25 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nu vaak genoeg gezien. De verdediger had bij lange die bal niet geraakt. Als het al een overtreding was, had de aanvaller daar ook geen voordeel van.
Ja want Ajax legt bewust zo'n kut veld neer...Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:22:
[...]
Dat maakt alleen helemaal niks uit. Als ik jou doormidden schop terwijl de bal ergens anders is krijg ik ook rood.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:24:
Nu vaak genoeg gezien. De verdediger had bij lange die bal niet geraakt. Als het al een overtreding was, had de aanvaller daar ook geen voordeel van.
Dat doen we wel ja, nou ja, we zijn mede aandeelhouder van de Arena die het ook nodig vindt om er concerten te houden.Terranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:24:
[...]
Ja want Ajax legt bewust zo'n kut veld neer...
[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 18-08-2018 19:26 ]
De anti-kunstgras-brigade is weer van de partij. Je kan daar allerlei studies op los laten, maar als het zoveel blessures zou opleveren, hoe komt het dat de teams met een kunstgrasveld dan niet significant meer blessures hebben dan andere teams? Dat lijkt mij wel een goede vraag.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:23:
[...]
Misschien tijd om eens wat statistieken erbij te pakken? Hoeveel blessures dat het oplevert en hoe ongezond die ondergrond is! Je roept maar wat of niet?
Die trainen etc erop en die spelen erg defensief spel waardoor er “minder kans” is op blessures en vaak lig het tempo wat lager.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:25:
[...]
De anti-kunstgras-brigade is weer van de partij. Je kan daar allerlei studies op los laten, maar als het zoveel blessures zou opleveren, hoe komt het dat de teams met een kunstgrasveld dan niet significant meer blessures hebben dan andere teams? Dat lijkt mij wel een goede vraag.
Nee, VVV legt bewust zon kutmat neer? Omdat de grote clubs zo inhalig zijn en de winsten niet willen delen is het voor clubs als VVV een stuk lastiger om een goeie grasmat neer te leggen. Vanuit financieel oogpunt is een kunstgrasmat dan ook best te begrijpen.Terranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:24:
[...]
Ja want Ajax legt bewust zo'n kut veld neer...
Wat een onzin programma. Eerst dat vrouwtje wat schreeuwend je huiskamer binnenkomt. Vervolgens onzinnige argumenten over wel of geen overtreding. En dan nog in de studio vragen waarbij toch een meerderheid terecht afkeur vind, zeggen fitfhy fifthy... Slecht programma met veel na papegaaien.toolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:23:
Och jee Calimero Bruggink zit weer in de studio.. "de grote 3 worden altijd bevoordeeld huilie huilie"
Verwijderd
Omdat zij daar vaker op spelen en hun lichaam zich aanpast. Als ik jou vandaag voor het eerst op schaatsen zet, dan loop je ook sneller blessures op dan wanneer je het al jaren doet.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:25:
[...]
De anti-kunstgras-brigade is weer van de partij. Je kan daar allerlei studies op los laten, maar als het zoveel blessures zou opleveren, hoe komt het dat de teams met een kunstgrasveld dan niet significant meer blessures hebben dan andere teams? Dat lijkt mij wel een goede vraag.
En daarom moeten ze gezamenlijk zorgen dat elke club een fatsoenlijke mat kan hebben.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:26:
[...]
Nee, VVV legt bewust zon kutmat neer? Omdat de grote clubs zo inhalig zijn en de winsten niet willen delen is het voor clubs als VVV een stuk lastiger om een goeie grasmat neer te leggen. Vanuit financieel oogpunt is een kunstgrasmat dan ook best te begrijpen.
Gaat om het sproeien voor de wedstrijd en in de rust?Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:26:
[...]
Nee, VVV legt bewust zon kutmat neer? Omdat de grote clubs zo inhalig zijn en de winsten niet willen delen is het voor clubs als VVV een stuk lastiger om een goeie grasmat neer te leggen. Vanuit financieel oogpunt is een kunstgrasmat dan ook best te begrijpen.
Ze sproeier amper om zo’n droog mogelijk veld ge creëeren tegen top ploegen!
Gelukkig staat Ajax zoals ik dinsdag al voorspelde absoluut niet met dezelfde mentaliteit in het veld als afgelopen dinsdag. Kampioenschap zal de komende 3 weken verspeeld worden als het zo doorgaat.
Daar weten we dus helemaal niks van? Volgens iemand hier waren ze tijdens de warming up al aan het sproeien en voor de wedstrijd begon zag ik zelf dat ze aan het sproeien waren. Beetje makkelijk om dan te zeggen dat ze proberen zo min mogelijk te sproeien.fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:28:
[...]
Gaat om het sproeien voor de wedstrijd en in de rust?
Ze sproeier amper om zo’n droog mogelijk veld ge creëeren tegen top ploegen!
Lijkt me een prima initiatief, maar denk niet dat clubs als Ajax en PSV daar aan mee gaan werken.DoeEensGek schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:28:
[...]
En daarom moeten ze gezamenlijk zorgen dat elke club een fatsoenlijke mat kan hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Snowdog op 18-08-2018 19:30 ]
Schreeuwend, irritante stem, gewoon opbokken ermee. En nou ook nog gezever met publiek van de tribune....DoeEensGek schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:27:
[...]
Wat een onzin programma. Eerst dat vrouwtje wat schreeuwend je huiskamer binnenkomt. Vervolgens onzinnige argumenten over wel of geen overtreding. En dan nog in de studio vragen waarbij toch een meerderheid terecht afkeur vind, zeggen fitfhy fifthy... Slecht programma met veel na papegaaien.
Uiteindelijk vond ik het wel een overtreding, het enige kromme is dat je nooit een penalty van de scheids of var zou krijgen als het andersom zou gebeuren.
Inhalig? Als de tv gelden verdeeld zouden worden op basis van wat de clubs opbrengen dan zou VVV nog veel minder geld krijgen dan nu. Dus klagen dat het niet eerlijk is slaat ook nergens op.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:26:
[...]
Ja, dat doen ze bewust. Ze hebben liever speler 22, 23 en 24 in de selectie dan een normale grasmat.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:26:
[...]
Ajax en PSV willen best meewerken hoor, maar moeten niet als enige zoveel betalen!
Knvb moet dat gewoon regelen en niet de clubs!
Knvb moet dat gewoon regelen en niet de clubs!
Owwwwww, en hoe bepaal je dat objectief? Zonder al die kleine clubs is er geen competitie.Terranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:31:
[...]
Inhalig? Als de tv gelden verdeeld zouden worden op basis van wat de clubs opbrengen dan zou VVV nog veel minder geld krijgen dan nu. Dus klagen dat het niet eerlijk is slaat ook nergens op.
Ach dan geef je ze meer geld en gaat er 10k naar wat graszaden en halen ze voor de rest nieuwe spelers.
100% zeker dat als je er 8 wegstreept, alle overige clubs meer tv geld krijgen. Die onderste teams zijn gewoon opvulling "omdat het moet". Ik heb liever 4x Ajax tegen Heerenveen, dan 2x Ajax Roda en Ajax VVV om maar eens 2 teams te noemen.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:33:
[...]
Owwwwww, en hoe bepaal je dat objectief? Zonder al die kleine clubs is er geen competitie.
[ Voor 69% gewijzigd door toolkist op 18-08-2018 19:36 ]
Vraag maar aan LdJ iddCapacitor schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:30:
Uiteindelijk vond ik het wel een overtreding, het enige kromme is dat je nooit een penalty van de scheids of var zou krijgen als het andersom zou gebeuren.
Ze zouden het idd aan spelers kunnen besteden, maar ik vind niet dat je clubs als VVV (of soortgelijke clubs) kan beschuldigen van het te veel geld uitgeven aan spelers. Het verschil in begroting met grotere clubs is gewoon enorm en als ze in de KK-divisie terecht zouden komen wordt dat alleen maar groter.
Jij misschien wel, denk veel mensen niet en het zou de landelijke populariteit van de sport waarschijnlijk ook weinig goed doen. Maar goed, misschien dat we gewoon een competitie kunnen houden tussen Ajax, PSV en Feyenoord (die hebben veel supporters hier, dus haal die er maar even bij). De rest bakt er toch allemaal niks van. Stuk beter voor iedereen toch?toolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:33:
Ach dan geef je ze meer geld en gaat er 10k naar wat graszaden en halen ze voor de rest nieuwe spelers.
[...]
100% zeker dat als je er 8 wegstreept, alle overige clubs meer tv geld krijgen. Die onderste teams zijn gewoon opvulling "omdat het moet". Ik heb liever 4x Ajax tegen Heerenveen, dan 2x Ajax Roda en Ajax VVV om maar eens 2 teams te noemen.
Jawel hoor... sterker nog, als ze morgen kunstgras verbieden dan is er nog steeds een competitie. En als je als club geen gewoon gras kunt onderhouden dan ben je financieel niet in staat een voetbalclub te runnen.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:33:
Owwwwww, en hoe bepaal je dat objectief? Zonder al die kleine clubs is er geen competitie.
Ik zou het graag willen meemaken; keihard verbieden. En als ze dan gaan janken om de kosten dan mogen ze gewoon kiezen; of een normaal veld aanleggen en doorgaan als BVO of lekker kunstgras laten liggen en geen competitie meer spelen op het hoogste niveau. Kijken wat er dan gaat gebeuren.... ik denk dat ze dan toch maar een grasmat aan gaan leggen, samen met een fatsoenlijk trainingsveld (iets wat heel veel amateurclubs ook gewoon kunnen) en dan afscheid nemen van speler nr. 24 in de selectie.
Dit topic is gesloten.