Hier ben ik het grotendeels mee eens, waar het mij echter om gaat is dat een lid hier Cocu een slechte trainer noemt op basis van zijn prestaties met PSV en dat vind ik dermate grote onzin dat ik erop moet reageren.Martinusz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:50:
Maar laten we wel wezen, prijzen pakken met PSV of Ajax als trainer is natuurlijk geen perfecte graadmeter of een trainer ook echt goed is.
Mee eens!Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen in het buitenland, dat hij nu uitgeschakeld is voor CL zegt niks, PSV en Ajax kunnen er ook nog uitvliegen en Fenerbahce is nu niet echt van grotere omvang ofzo.
Ik ben ook heel benieuwd naar de prestaties van Cocu, hopelijk heeft Nederland weer een trainer die wel kan presteren buiten de Eredivisie.
Ik heb het dan ook totaal niet over alleen prijzen en benoem specifiek de kampioenschappen. Ik tel de Johan Cruijff schaal niet eens als prijs, laat staan dat ik daar trots op ga zijn, zoals Feyenoord.Ankona schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:00:
Idd, prijzen pakken zegt niet per definitie iets over de trainer. Een met verreweg de slechtste coach van de ED blijkt in staat te zijn om al 5 prijzen in 4 seizoenen binnen te harken.
Wauw, en dan word ik beschuldigd van het hebben van een hekel aan Ajax.Typhone schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:25:
Als je dit gaat herschrijven staat er dit
Jouw verhaaltje gaat echt nergens over

[ Voor 13% gewijzigd door Baseman77 op 16-08-2018 11:49 ]