[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.397 views

Onderwerpen

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Martinusz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:50:
Maar laten we wel wezen, prijzen pakken met PSV of Ajax als trainer is natuurlijk geen perfecte graadmeter of een trainer ook echt goed is.
Hier ben ik het grotendeels mee eens, waar het mij echter om gaat is dat een lid hier Cocu een slechte trainer noemt op basis van zijn prestaties met PSV en dat vind ik dermate grote onzin dat ik erop moet reageren.
Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen in het buitenland, dat hij nu uitgeschakeld is voor CL zegt niks, PSV en Ajax kunnen er ook nog uitvliegen en Fenerbahce is nu niet echt van grotere omvang ofzo.
Mee eens!
Ik ben ook heel benieuwd naar de prestaties van Cocu, hopelijk heeft Nederland weer een trainer die wel kan presteren buiten de Eredivisie.
Ankona schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:00:
Idd, prijzen pakken zegt niet per definitie iets over de trainer. Een met verreweg de slechtste coach van de ED blijkt in staat te zijn om al 5 prijzen in 4 seizoenen binnen te harken.
Ik heb het dan ook totaal niet over alleen prijzen en benoem specifiek de kampioenschappen. Ik tel de Johan Cruijff schaal niet eens als prijs, laat staan dat ik daar trots op ga zijn, zoals Feyenoord.
Typhone schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:25:
Als je dit gaat herschrijven staat er dit
Wauw, en dan word ik beschuldigd van het hebben van een hekel aan Ajax.
Jouw verhaaltje gaat echt nergens over _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Baseman77 op 16-08-2018 11:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:27
D-e-n schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

Je reageert niet op wat ik zeg. Waarom negeer je het belangrijkste argument: de keiharde cijfers?
Wil mij verder niet bemoeien met jullie discussie, maar je "keiharde" cijfers zeggen helemaal niets :)
Sterker nog je zou kunnen zeggen dat de eredivisie sterker was tijdens die kampioenschappen, aangezien de kampioen meer moeite had om punten te verzamelen ;) en de concurrentie in de nek zat.
Een club die met 86 punten kampioen wordt (en de rest ver achter zich laat) speelt toch juist niet in een sterke eredivisie :P anders haalden ze niet zo makkelijk die punten ;)

** en zo kun je die cijfers op nog 100 manieren uitleggen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

Je reageert niet op wat ik zeg. Waarom negeer je het belangrijkste argument: de keiharde cijfers?
Daar valt niet zoveel mee te doen. Jaren 80 en 90 zijn niet interessant. Ik geef aan dat er 4-5 clubs een heel stuk krachtiger waren dan nu, logisch dat er onderling meer ingeleverd wordt. De nivellering aan de top ten opzichte van de oudere jaren is heel wat anders. Die cijfers zijn allemaal niet zo heel interessant. Tendens die erachter zit wel. De top 2/3 begint veel verder van de rest af te staan dan daarvoor. Dat terwijl de top in de Eredvisie niet 'beter' wordt dan ze eerst waren. Niet geheel toevallig zijn AZ en FC Twente kampioen geworden in de periode kort ervoor. Beide zijn ingestort en weg en opeens zijn de kampioenen met hoge puntenaantallen terug.

@Baseman77
Ik was dan ook niet degene die beweerde dat de concurrent tientallen miljoenen investeerde en dat PSV in onbalans (gemankeerd was). Dat is wel een dingetje daar in Eindhoven: altijd statistiek zo ver terug laten gaan tot het positief is voor henzelf om vervolgens Ajax/Feyenoord af te straffen op het wijzen naar de historie.

[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 16-08-2018 11:27 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
Ankona schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

Welk gedrag? Die tweede gele kaart was een beetje dom. Maar waarom zit Berhuis dan nog in de selectie? Die doet veel vaker domme dingen waarvoor hij geel kan krijgen (en soms ook krijgt, denk aan psv vorig jaar)

En wat er verder in de selectie rommelt... Elia was een veel lastigere rare kwast maar die mocht blijven. Kuyt moest weer wel weg. Malacia krijgt ineens geen kans meer. Het zijn gewoon de laatste stuiptrekkingen van Gio.
Weigeren te trainen onder anderen. En dan dat gedrag op t veld.. Ik was aardig klaar met m.
Verschil met Elia was dat die wel te corrigeren was. En die trainde gewoon als dat gevraagd werd. EN die scoorde er ook op los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:23:
@Baseman77
Ik was dan ook niet degene die beweerde dat de concurrent tientallen miljoenen investeerde en dat PSV in onbalans (gemankeerd was). Dat is wel een dingetje daar in Eindhoven: altijd statistiek zo ver terug laten gaan tot het positief is voor henzelf om vervolgens Ajax/Feyenoord af te straffen op het wijzen naar de historie.
En ga nu eens terugkijken hoe vaak de selectie van PSV als gedoodverfde kampioen werd weggezet, dat is vaker niet dan wel en zeker in de laatste jaren is dat zo. Er zijn seizoenen geweest dat een PSV wel een keer is weggezet maar vaker is aangegeven dat onder andere de verdediging zeker niet sterk genoeg was.

Er zijn weinig clubs die wijzen naar historie en eerlijk gezegd zie ik dat vanuit het "PSV Kamp" meer als reactie op het geweldige verleden van Ajax. Men haalt vervolgens de wat recentere periode er bij en komt dan inderdaad postiever uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
[...]

Ik geef aan dat er 4-5 clubs een heel stuk krachtiger waren dan nu
Je doet aan cherry picking. Twente werd in het eerste kampioensjaar van Ajax tweede maar Feyenoord was twaalfde. En AZ is al tijdens de vier jaren van de Boer behoorlijk afgezakt.

Ik wil best geloven in een betere of slechtere eredivisie maar niet dat die betere eredivisie net precies en exact in de vier jaren van Frank de Boer was. Is het nu zo moeilijk toe te geven dat die vier jaren van Frank de Boer niet zo heel overtuigend waren als je in eerste instantie zou denken?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Je doet aan cherry picking. Twente werd in het eerste kampioensjaar van Ajax tweede maar Feyenoord was twaalfde. En AZ is al tijdens de vier jaren van de Boer behoorlijk afgezakt.

Ik wil best geloven in een betere of slechtere eredivisie maar niet dat die betere eredivisie net precies en exact in de vier jaren van Frank de Boer was. Is het nu zo moeilijk toe te geven dat die vier jaren van Frank de Boer niet zo heel overtuigend waren als je in eerste instantie zou denken?
Kampioen met 2, 7, 7 en 4 punten verschil. Twee keer met 7 punten verschil kampioen. Wat is daar mis mee? Los van het feit hoe veel of hoe weinig punten behaald zijn maakt dat toch geen drol uit?

Feyenoord werd met 1 punt verschil kampioen in 16/17... PSV met 'maar' 4 afgelopen jaar. Zoals gezegd die cijfers doen er niet zoveel toe. Dat kun je op tig manieren uitleggen. Ik verwacht dat de top 2 incidenteel flink gaat uitlopen op de rest. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het PSV eerder zie doen dan Ajax (die eten het spek pas op wanneer er 2 katten op gebonden zitten) maar we shall see.

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

mavaros schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:24:
Terug was, sinds Cocu er zat een heel ander verhaal. De teneur was altijd; Huh, ze spelen saai en voorspelbaar. Cocu moet opzouten, en ergere termen. Wat een k**wedstrijd weer vandaag. Hoe moet het nu verder. Weg met Cocu. Ik ga niet meer. Volgende keer ga ik naar Ajax. (Ja, die laatste hoorde ik ook ergens een keer.)

Kommer en kwel. Jaar in, jaar uit.
Wauw, nog zo eentje.
In tegenstelling tot jij zit ik in het stadion en wat jij zegt kan alleen het geval zijn geweest tijdens het seizoen 2016/2017, dat was namelijk echt zaaddodend saai en vervelend. Bij alle andere seizoenen was dit totaal niet het geval en vallen jouw uitspraken dus onder de zo vaak gebruikte uitspraak van Trump: Fake news!
Je blijft woorden verdraaien.
Ik gaf aan dat Ajax tientallen miljoenen investeerde, wat feitelijk correct is. Ik zei niets over de investeringen van PSV (waarbij je eerdere berekening overigens onjuist is, maar dat terzijde), ik gaf alleen aan dat de selectie niet in balans was. Daar mag je het natuurlijk mee oneens zijn, maar mijn mening daarover deelde zo ongeveer heel Nederland.

En dat ik ineens representatief zou zijn voor heel Eindhoven (alle PSV'ers komen blijkbaar ook uit Eindhoven?) is schattig, maar is natuurlijk onzin.

PS: Misschien dat je de media in het algemeen beter moet volgen, iedereen deelt namelijk prestaties van voetbalclubs in hokjes in. Dat is ook niet meer dan logisch. Dat een Eindhovens dingetje noemen is ook onzin...ik kan het ook een Amsterdams dingetje noemen om altijd maar de hele historie erbij te pakken om er als de betere club uit te komen, wat net zo onzinnig is.
D-e-n schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:33:
Is het nu zo moeilijk toe te geven dat die vier jaren van Frank de Boer niet zo heel overtuigend waren als je in eerste instantie zou denken?
Mee eens.
Al doet dit niets af aan de ontzettend knappe prestatie van De Boer, helemaal omdat de club toen regelmatig in de fik stond dankzij de 'fluwelen' revolutie van Cruijff.

[ Voor 9% gewijzigd door Baseman77 op 16-08-2018 11:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:01
Ondanks de "stormloop" waar de Telegraaf over spreekt is het met de clubcards gelukt om vier kaarten voor Ajax - Kiev te bemachtigen :) *O*

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
ephymerous schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:47:
Ondanks de "stormloop" waar de Telegraaf over spreekt is het met de clubcards gelukt om vier kaarten voor Ajax - Kiev te bemachtigen :) *O*
Hopen dat de sfeer hetzelfde gaat zijn en dat ze er weer vanaf minuut 1 *vol* ingaan. Dat is wellicht wat lastiger als het de eerste wedstrijd is, maar oh zo noodzakelijk. Als je niet minimaal met een nulletje of 2 naar Kiev gaat vrees ik dat het héél lastig gaat worden daar.

• D-e-n
Typhone schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:40:
[...]

Kampioen met 2, 7, 7 en 4 punten verschil. Twee keer met 7 punten verschil kampioen. Wat is daar mis mee? Los van het feit hoe veel of hoe weinig punten behaald zijn maakt dat toch geen drol uit?

Feyenoord werd met 1 punt verschil kampioen in 16/17... PSV met 'maar' 4 afgelopen jaar. Zoals gezegd die cijfers doen er niet zoveel toe. Dat kun je op tig manieren uitleggen. Ik verwacht dat de top 2 incidenteel flink gaat uitlopen op de rest. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het PSV eerder zie doen dan Ajax (die eten het spek pas op wanneer er 2 katten op gebonden zitten) maar we shall see.
Ik denk dat Ajax en PSV nu ook weer wat zijn dan een aantal jaren terug. Het Feyenoord dat tweede werd achter Ajax dreef op bijna alleen maar jeugd aangevuld met een spits die ze goedkoop konden krijgen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:45:
Je blijft woorden verdraaien.
Ik gaf aan dat Ajax tientallen miljoenen investeerde, wat feitelijk correct is. Ik zei niets over de investeringen van PSV (waarbij je eerdere berekening overigens onjuist is, maar dat terzijde), ik gaf alleen aan dat de selectie niet in balans was. Daar mag je het natuurlijk mee oneens zijn, maar mijn mening daarover deelde zo ongeveer heel Nederland.
Die berekening maak ik uiteraard niet zelf maar Transfermarkt.de.
Daar staat alles netjes opgesomd. Je zegt al Trump +fake news in je bericht.
Media volgen en Typhone gaan niet zo goed samen. De linkse bullshit tegen elke republikeinse president, policor gelul, politiek correct grachtengordel gelul en dat pro Europa gezanik komen mij flink de strot uit. Laat staan dat ik sportjournalistiek qua massamedia ga volgen. Na jaren leer je wel door de blabla heen te prikken.

Hint: is het je ooit opgevallen dat die 'we gaan weer supporters toelaten bij Ajax-Fey' altijd een paar weken van tevoren opgestart worden onder het mom van... 'als het maar goed gaat'? Mooi dat het volk zich zo laat betuttelen maar niemand die gewoon keihard zegt: de 5 jaren termijn is verstreken allemaal om de tafel. Gaat geen burgemeester zijn/haar politieke carrière om verkwanselen, trust me. Er zullen nooit meer Ajacieden in Eredivisie verband aanwezig zijn in een uitvak bij Fey-Ajax of vice versa.

@D-e-n Ik denk dat Ajax en PSV helemaal niet zoveel sterker zijn dan eerder. Ajax haalt twee namen die in het buitenland niet eens opgevallen zijn (Tadic en Blind). Alleen relatief gezien binnen de Eredivisie staan er twee kanonnen ja. Al komt dat er niet altijd uit (Heracles thuis....).

[ Voor 52% gewijzigd door Typhone op 16-08-2018 12:12 ]

Verwijderd

D-e-n schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Ik denk dat Ajax en PSV nu ook weer wat zijn dan een aantal jaren terug. Het Feyenoord dat tweede werd achter Ajax dreef op bijna alleen maar jeugd aangevuld met een spits die ze goedkoop konden krijgen.
Heerlijk toch >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Qu3st schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:18:
Boetius meer aanleg dan Depay? Nou daar ben ik echt niet mee eens.
Het zijn allebei koekwausen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Utrecht is wel heel erg vroeg (of laat) met de 1 aprilgrap: 8)7
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335565

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Typhone schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:06:
Die berekening maak ik uiteraard niet zelf maar Transfermarkt.de.
Misschien dat je dan beter naar de Nederlandse uitvoering kan gaan...daar komt namelijk het volgende uit:
Ajax: Som: 28,05 mln. €
PSV: Som: 25,40 mln. € (waarbij de 12 miljoen voor Romero eigenlijk niet klopt aangezien dit bedrag pas dit seizoen is overgemaakt, voor Ajax geldt dit alleen voor de 2 miljoen voor Schuurs).
Na jaren leer je wel door de blabla heen te prikken.
Gezien je woorden blijkbaar toch niet.
Er zullen nooit meer Ajacieden in Eredivisie verband aanwezig zijn in een uitvak bij Fey-Ajax of vice versa.
Prima toch?
Scheelt alleen al kapitalen aan belastinggeld.
En als ik zie hoe de Ajacieden zich de laatste keer gedroegen in het uitvak van PSV, mogen ze voortaan daar ook geweerd worden.

PS: Wat mij betreft schaffen ze het kunnen bezoeken van een uitwedstrijd helemaal af, dat zou een enorm verschil maken in kosten en politie inzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:36:
[...]

Misschien dat je dan beter naar de Nederlandse uitvoering kan gaan...daar komt namelijk het volgende uit:
Ajax: Som: 28,05 mln. €
PSV: Som: 25,40 mln. € (waarbij de 12 miljoen voor Romero eigenlijk niet klopt aangezien dit bedrag pas dit seizoen is overgemaakt, voor Ajax geldt dit alleen voor de 2 miljoen voor Schuurs).

[...]

Gezien je woorden blijkbaar toch niet.

[...]

Prima toch?
Scheelt alleen al kapitalen aan belastinggeld.
En als ik zie hoe de Ajacieden zich de laatste keer gedroegen in het uitvak van PSV, mogen ze voortaan daar ook geweerd worden.

PS: Wat mij betreft schaffen ze het kunnen bezoeken van een uitwedstrijd helemaal af, dat zou een enorm verschil maken in kosten en politie inzet.
Zelfs zonder Ajacieden kosten ze in Eindhoven veel geld:

Afbeeldingslocatie: https://images1.persgroep.net/rcs/AbXioGygeuMjJ-kf6UCGIjEn4mk/diocontent/108573321/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Als de belasting omlaag gaat wanneer uitsupporters an sich verboden worden prima. Iets zegt mij dat dat niet gaat gebeuren. ;)

@Han Downies Verstandelijke beperkten en kids kinderen worden zo in elkaar gemept mishandeld door het 'beruchte' Oost hooligans. :+ . Zo zet je nog best mooi een politiek correcte massamedia zin in elkaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 16-08-2018 12:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Baseman77 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:36:
En als ik al lees hoe PSV'ers met bezoekers om gaat kun je je afvragen in hoeverre anderen zich nog wel welkom voelen daar in Eindhoven ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Best handig voor als er weer eens een meter sneeuw ligt.

alles kan off-topic

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat zou zoiets kosten? Salaris van een weerman per jaar? Zitten er warmpjes bij daar in Utrecht dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Yeah, het moddergooien is weer begonnen.

* Outerspace pakt de popcorn er weer bij :+

Ik ben benieuwd wat Vitesse dit seizoen laat zien. De club zit de laatste jaren goed vast in de subtop en speelt nu leuk voetbal.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Outerspace schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:04:

Ik ben benieuwd wat Vitesse dit seizoen laat zien. De club zit de laatste jaren goed vast in de subtop en speelt nu leuk voetbal.
Misschien dat er dan wel eens mensen gaan kijken naar Vitesse :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Bij Vitesse is het elk jaar weer de vraag met welk huurlingen legioen ze mee gaan doen. Zo jammer, maar wat mij betreft een totaal identiteitsloze club. Zou nog eerder wat voor die club uit Amsterdam voelen.... Vitesse doet mij al jaren helemaal niets.

alles kan off-topic

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07:47

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Lijkt wel 1939 hier, stadions vol mensen over één kam scheren, want nog geen procent van die lui is stout.

Steam ID = Ackerfiets

• Napo
  • Niet online
_O-
Zodoende kunnen supporters beter inschatten wat voor kleding ze bijvoorbeeld aan kunnen doen.
Dit is een gevalletje
Wij van FC Utrecht denken niet dat de supporters zelf een goede inschatting kunnen maken hoe ze zich moeten kleden dus dan vertellen wij maar hoe de supporters zich moeten kleden
Ik ben benieuwd wat daar uit komt...
Het is 25 graden, trek dit aan
Afbeeldingslocatie: https://images1.persgroep.net/rcs/p0UZnMNjpX9B3Ba49VWw5GLwle4/diocontent/123010993/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Het regent, neem dit mee:
Afbeeldingslocatie: https://www.voetbalshop.be/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/103010.2136.jpg
kon zo snel geen paraplu van FC Utrecht vinden :+

Het vriest, trek dit aan:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.voetbalshop.nl/media/frontend/catalog/product/30828_large_700043.2105_1.jpg

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Outerspace schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:04:

Dat ze vanavond maar leuk voetbal spelen en 2x scoren en 0 goals tegenkrijgen. Ik hoop het van harte in elk geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
En nog enige hoop bij de Feyenoorders?
Staan er deze keer meer basisspelers in de opstelling?
4 of 5-0 in de kuip mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:25
4-0.
91e minuut 4-1 :P

Nee serieus, ik denk dat het een 2-2'tje of zoiets gaat worden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Ankona
Martinusz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:56:
Ik verwacht er niets van maar onmogelijk is het in theorie niet.

mits....
- er niet met teveel aanvallers gespeeld wordt. Alleen Toornstra en Van Persie als aanvallers, Larsson als middenvelder is meer dan genoeg. Anders is het veel te makkelijk te verdedigen.
- Trencin zo stom is om niet voor een kleine nederlaag te komen.

Echter, ik verwacht van Gio dat hij gewoon zich met 3 trage aanvallers vast gaat lopen in een geparkeerde bus en dat de tegenstander slim genoeg is om zich niet gek te laten maken.

alles kan off-topic

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het zou ook wel zeer typerend zijn: Feyenoord volle bak druk eerste 10 minuten. Counter tegen 0-1 en uithuilen. Het zou een stunt zijn als het anders gaat maar daar geloof ik totaal niet in met alle onrust momenteel.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Martinusz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:21:
[...]

Misschien dat er dan wel eens mensen gaan kijken naar Vitesse :+
Vanavond niet, want Fox stopt de wedstrijden op het betaal kanaal ipv Fox (HD). En dat mag niet van de Mediawet (CL en EL wedstrijden moeten op een open kanaal met 75% bereik).

Benieuwd of Fox nu alsnog de wedstrijden op het open net gooit, kijkt normaal ook geen hond naar.

Vitesse geef ik nog wel kans. Feyenoord moet oppassen dat het niet een heel saaie avond wordt tegen een ploeg die gewoon de bus gaat parkeren.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• LZ86
Geen hoop. Doem enzo!!!!

Nee zonder gekheid, ik zie Feyenoord wel winnen, maar niet de 0 houden. En als ze de 0 houden blijft het 3-0 ofzo.

• dutchgio
Je kunt een keer slecht spelen en verliezen, maar 4-0 is teveel.
Ik zie ze vanavond wel winnen maar hooguit met 2-0.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Een 4-0 goedmaken is pas 4x eerder gebeurd in de geschiedenis. Dat zie ik dus even niet gebeuren.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
Ik zie het met de spelers van Feyenoord ook niet echt gebeuren, ze hebben niet echt goalgetters ofzo... Maarja, je weet nooit, als ze een beetje snel er 1 of 2 inleggen, dan is alles mogelijk denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Enige manier is denk ik als Feyenoord snel de score opent en niet lang erna de 2e erin heeft liggen en dan Trencin dan breekt.

Met 5-0 proberen verder te gaan is vrij risicovol, want maakt Trencin er vlak voor tijd 1 dan heb je een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:22
Deadsy schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:35:
Enige manier is denk ik als Feyenoord snel de score opent en niet lang erna de 2e erin heeft liggen en dan Trencin dan breekt.

Met 5-0 proberen verder te gaan is vrij risicovol, want maakt Trencin er vlak voor tijd 1 dan heb je een probleem.
Jij hebt ook de cursus open deuren intrappen gevolgd? ;)

Nee, ik zie dit echt niet gebeuren. Feyenoord heeft een iets fittere selectie nu. Van Persie is er bij, maar die kan ook geen wonderen verrichten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is ook zomaar mogelijk dat Trencin gewoon heel degelijk met 0-2 naar huis gaat. Ik heb nog geen reden gezien om aan te nemen dat Feyenoord daadwerkelijk beter is een dus gaat winnen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
JanW schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:42:
[...]

Jij hebt ook de cursus open deuren intrappen gevolgd? ;)

Nee, ik zie dit echt niet gebeuren. Feyenoord heeft een iets fittere selectie nu. Van Persie is er bij, maar die kan ook geen wonderen verrichten.
Wat denk je wie het les materiaal schrijft?

Ik zie het ook niet gebeuren, zoals Feyenoord speelt zou Trencin inderdaad zomaar kunnen winnen.
Trouwens de woorden fit en v Persie, gaan we die echt samen gebruiken?

Puur op kwaliteit gaat Feyenoord nooit met 5-0 winnen, enige manier is dat Trencin breekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Snowdog schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:52:
Ik zie het met de spelers van Feyenoord ook niet echt gebeuren, ze hebben niet echt goalgetters ofzo... Maarja, je weet nooit, als ze een beetje snel er 1 of 2 inleggen, dan is alles mogelijk denk ik.
Ik vrees voor een 2-2 waarbij van Bronckhorst van Persie 90 minuten laat staan waardoor deze aankomend weekend weer niet fit is en dus op de bank beland.

Ik zou zo veel mogelijk niet-basisspelers opstellen. Als er een wonder voltrekt dan heb je de grootste kans dat dat gebeurt zonder de basisspelers. Allemaal frisse krachten er in en lekker voetballen, geen opdrachten mee want dan gaat het toch faliekant mis.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:22
Gelukkig kan een flink deel van Nederland de wedstrijd niet zien omdat Fox heeft besloten de wedstrijd op het betaalkanaal uit te zenden...

https://www.fcupdate.nl/v...t-op-open-kanaal-te-zien/

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
JanW schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:44:
Gelukkig kan een flink deel van Nederland de wedstrijd niet zien omdat Fox heeft besloten de wedstrijd op het betaalkanaal uit te zenden...

Wat dus niet mag. Zowel Vitesse Ajax Feyenoord en PSV moeten voor minimaal 75% van Nederland zichtbaar zijn.

Ziggo stelt haar kanaal ook vrij bij KPN waardoor 75% bereik gehaald wordt.
https://www.gelderlander....-achter-decoder~a3dfd156/

[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 16-08-2018 17:49 ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DoeEensGek schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:47:
[...]

Wat dus niet mag. Zowel Vitesse Ajax Feyenoord en PSV moeten voor minimaal 75% van Nederland zichtbaar zijn.

Vlgns mij goldt dat niet voor de voorronde's? Ajax op Ziggo is natuurlijk gewoon een reclamestunt als sponsor ...
edit: erna pas het artikel gelezen (nu maar eens de mediawet opzoeken dan)

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 16-08-2018 17:54 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
DoeEensGek schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:47:
[...]

Volgens Fox sports hoeft dat dus in de voorrondes niet, maar ik ben bang voor ze dat ze daar geen gelijk in hebben hehe.

https://twitter.com/GoosR/status/1030117563450183680?s=19

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 16-08-2018 18:17 ]

• apis29
  • Niet online
In de Mediawet staat enkel: "Champions League en Europa League: de wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales ongeacht Nederlandse deelname;"
Aangezien de clubs in deze fase nog niet eens met de Champions of Europa League badge op de mouw spelen kan je vast aanvoeren dat het er niet onder valt ;) .

FS1 zit hier toch in het basispakket dus kan het zo wel zien ...

Ook triest dat dit er in staat onder 'A. Volledige rechtstreekse verslaggeving':

2. Schaatsen (dames en heren):

a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: allround, sprint en afstanden;

b. Elfstedentocht.

3. Tennis (dames en heren):

Wimbledon en Roland Garros: de finales enkelspel.

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 16-08-2018 18:46 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-10 22:13
7x je inzet dat Feyenoord door gaat naar de volgende ronde! Ik neem deze gok maar een keertje niet :p

• Joster
apis29 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:44:
In de Mediawet staat enkel: "Champions League en Europa League: de wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales ongeacht Nederlandse deelname;"
Aangezien de clubs in deze fase nog niet eens met de Champions of Europa League badge op de mouw spelen kan je vast aanvoeren dat het er niet onder valt ;) .

Ook triest dat dit er in staat onder 'A. Volledige rechtstreekse verslaggeving':

a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: allround, sprint en afstanden;

b. Elfstedentocht.

Dat kan je nu wel stellen maar uit het artikel van de Gelderlander:
In 2016 werd Ziggo Sport door het Commissariaat voor de Media op de vingers getikt, omdat ze de wedstrijden in de voorronde van de Champions League op die zender – ook geen open kanaal – onvoldoende landelijke dekking hadden

• DoeEensGek
Joster schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:51:
[...]

[...]
Precies, en daarom denk ik dat Fox dus geen gelijk heeft. Alhoewel we dit pas achteraf te horen krijgen. Ziggo heeft toen wedstrijden met Eurosport gedeeld om hieraan te voldoen.

Als er geen deal word gesloten is er niks aan de hand, maar bij wel eem deal moet minimaal 75% bereikbaar zijn. Fox spoet 1 zit bij sommige in basis pakket dus er is wel een aardige bereikbaarheid maar 75% halen ze langena niet. Fs2 helemaal niet.

• Deadsy
Omdat dit de 2e keer is dat ze dezelfde regel breken.
Zou daardoor de boete hoger kunnen uitvallen?

Neem aan dat er de vorige keer aangegeven is wat de gevolgen zijn wanneer ze het nog eens doen

edit: Voor Fox dus de 1e keer.,

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 16-08-2018 19:16 ]

• DoeEensGek
Deadsy schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:59:
Omdat dit de 2e keer is dat ze dezelfde regel breken.
Zou daardoor de boete hoger kunnen uitvallen?

Neem aan dat er de vorige keer aangegeven is wat de gevolgen zijn wanneer ze het nog eens doen
Voor fox 2e keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ze spelen met 14 tegen 11 :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dutchgio
apis29 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:44:

b. Elfstedentocht.

Gezien het eerdere voorbeeld met Ajax lijkt me dat die er ook gewoon onder vallen, en nu ze publiekelijk al bevestigd hebben dat het zo niet mag lijkt me dat je daar tegen moet optreden als FOX het gewoon doorvzet.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 16-08-2018 19:08 ]

Verwijderd

Zit dat even te lezen maar vind onderstaande wel belachelijk.
Voetbal (heren):

a. Alle wedstrijden van de hoogste divisie van het nationaal betaald voetbal;

minimumduur verslaggeving onderlinge wedstrijden tussen Ajax, PSV en Feyenoord: 20 minuten per wedstrijd;

– minimumduur verslaggeving overige wedstrijden: 10 minuten per wedstrijd;

– aanvangstijd verslaggeving wedstrijden die ’s middags worden gespeeld: uiterlijk 21.00 uur;

– aanvangstijd verslaggeving wedstrijden die ’s avonds worden gespeeld: uiterlijk twee uur na afloop van de wedstrijd, maar in ieder geval niet later dan 22.30 uur.
Overige wedstrijden dus maar 10 minuten. Snap echt niet waarom deze clubs een uitzondering hebben op een wet 8)7

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:37
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:07:
Zit dat even te lezen maar vind onderstaande wel belachelijk.

[...]

Overige wedstrijden dus maar 10 minuten. Snap echt niet waarom deze clubs een uitzondering hebben op een wet 8)7
Gaat niet om de clubs zelf hè. Alleen de onderlinge wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
En dan gaat het dus om de samenvattingen.
Klassiekers/toppers zijn gewoon interessanter, dat trekt kijkers.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 16-08-2018 19:10 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JanW schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:44:

Jammer, had graag gezien wat ze ervan gaan bakken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Deadsy
Je hebt gelijk, sorry, 1e keer.
Maar aangezien iemand hier het heeft gevonden zal Fox het toch ook wel moeten weten.

Verwijderd

Jorizzz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:10:
[...]

Gaat niet om de clubs zelf hè. Alleen de onderlinge wedstrijden.
dutchgio schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:10:
En dan gaat het dus om de samenvattingen.
Klassiekers/toppers zijn gewoon interessanter, dat trekt kijkers.
Heren dat snap ik maar is eigenlijk gewoon belachelijk. Ook al ben ik zelf fan van 1 van deze 3 clubs.

• apis29
  • Niet online
Joster schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:51:
[...]

[...]
Ik neem aan dat de UEFA zelf de rechten voor de voorronde's apart verkocht heeft tov de 'echte' CL en EL en dat vast aangevoerd kan worden. Op de vingers tikken was zeker een waarschuwing? Als er een boete was gegeven was het vast wel aangevochten? (en was er nu meer duidelijkheid, zo moeilijk kan het toch niet zijn om 'voorrondes' ook in het artikel op te nemen)

Bij T-Mobile is dat Ziggo Sport Select kanaal de hele dag gratis te kijken als Ajax CL voorronde speelt, lijkt meer op een reclamestunt dan een verplicht nummertje. (al is dat geloof ik dan ook weer niet bij alle providers het geval?)

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 16-08-2018 19:24 ]

• DoeEensGek
apis29 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Bij T-Mobile is dat Ziggo Sport Select kanaal de hele dag gratis te kijken als Ajax CL voorronde speelt, lijkt meer op een reclamestunt dan een verplicht nummertje. (al is dat geloof ik dan ook weer niet bij alle providers het geval?)
Je leest wel even dat ziggo op zijn vingers is getikt wegens overtreden regels?..

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 18:58
Opstelling Feyenoord:

Vermeer | Nieuwkoop - Botteghin - van der Heijden - Malacia | Clasie - Toornstra - Vilhena | Berghuis - Van Persie - Larsson

Ik gok dat er voor Vermeer is gekozen vanwege de snelle voortzetting van het spel? of omdat het potentieel de laatste Europese wedstrijd van het seizoen kan zijn...

Verder gelukkig Malacia ipv Verdonk. Voor de rest geen gekke dingen. Hopen op een wonder, maar goed....

• D-e-n
Belachelijk. Gaan we nu weer een keepers tombola krijgen? Geef die Bijlow toch gewoon vertrouwen. Dit zorgt alleen maar voor onzekerheid.

En ondertussen grijpt hij nog steeds niet echt in. Hij heeft echt geen idee. Zelden een coach gezien die zo clueless is.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:45:
Belachelijk. Gaan we nu weer een keepers tombola krijgen? Geef die Bijlow toch gewoon vertrouwen. Dit zorgt alleen maar voor onzekerheid.

En ondertussen grijpt hij nog steeds niet echt in. Hij heeft echt geen idee. Zelden een coach gezien die zo clueless is.
Onbegrijpelijk inderdaad dat ie nou Bijlow weer op de bank zet. Als je het in die jongen ziet zitten, laat em dan juist in dit soort wedstrijden ervaring op doen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-10 22:13
Kenneth op goal. Nu moeten we 9 keer scoren..

• Joster
apis29 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Ik neem aan dat de UEFA zelf de rechten voor de voorronde's apart verkocht heeft tov de 'echte' CL en EL en dat vast aangevoerd kan worden. Op de vingers tikken was zeker een waarschuwing? Als er een boete was gegeven was het vast wel aangevochten? (en was er nu meer duidelijkheid, zo moeilijk kan het toch niet zijn om 'voorrondes' ook in het artikel op te nemen)

Uhhhh, je denk niet dat Ziggo dat doet omdat ze het verplicht zijn maar omdat ze het wel goede reclame vinden :?

• apis29
  • Niet online
DoeEensGek schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:40:
[...]

Je leest wel even dat ziggo op zijn vingers is getikt wegens overtreden regels?..
Ze kunnen (als Ziggo) natuurlijk ook vragen of het kanaal alleen tijdens de uitzending van Ajax wordt opgengesteld. Had het nog moeten zijn als het PSV was geweest ;) , nu kan je mooi als Ziggo je betaalkanaal een dag etaleren bij de concurrentie.
[Alle digitale televisiekijkers kunnen Ajax – Standard Luik live volgen op Ziggo Sport. Klanten van kabelbedrijf Ziggo doen dit via het digitale basiskanaal Ziggo Sport op voorkeuzekanaal 14. Bij alle andere aanbieders, zoals KPN, Canal Digitaal en T0Mobile, wordt in ieder geval gedurende de voorbeschouwing, de wedstrijd en nabeschouwing het hoofdkanaal van betaalzender Ziggo Sport Totaal (Ziggo Sport Select) vrijgeschakeld. Misschien wel een extraatje van de kant van T-Mobile dan]

"FOX vindt niet dat het de Mediawet overtreedt. Volgens de zender vallen de voorrondes buiten de evenementenlijst. Het Commissariaat reageert daarop weer dat de open net-verplichting wel degelijk ‘óók voor de voorrondes’ geldt."
'Hopelijk' houden ze voet bij stuk en komt het voor de rechtbank en dan zullen we nog wel zien of het Commissariaat het bij het rechte eind heeft/ het voldoende duidelijk in de wet heeft opgenomen.

Lees net:
"In tegenstelling tot de voorgaande wedstrijden van Ajax in de voorronde van de Champions League is het tweeluik met FC Dynamo Kiev niet voor iedereen op Ziggo Sport te zien. De play-off wedstrijden vallen namelijk onder de uitzendrechten van de Champions League. Die zijn voor het Nederlandse open net door de UEFA aan Talpa TV verkocht. Talpa TV zendt de wedstrijden op Veronica uit. Veronica is bij iedere tv-aanbieder in het basispakket beschikbaar. Bij kabelaanbieders als Ziggo is Veronica ook analoog te bekijken. De wedstrijden van de Champions League zijn ook bij betaalzender Ziggo Sport te zien."
https://www.totaaltv.nl/n...-iedereen-op-ziggo-sport/

Nu kan je wel weer aanvoeren dat aangezien de playoffs ook niet de 'echte' CL is het dan ook voor de rest van de voorronde opgaat dat het idd wél CL en EL wedstrijden zijn en dan opengesteld moeten worden.

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 16-08-2018 20:18 ]

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Succes Feyenoord fans onder onder ons.
Hoop echt op een stunt van onze R’damse vrienden!
Groetjes van een Ajacied!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10 21:58

Qu3st

Nou nou nou scheids. Rood?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Over welke wedstrijd hebben we het?

Elect a clown, expect a circus.

• DoeEensGek
Was lomp maar geel was meer op zijn plaats.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-10 15:40
Basel - Vitesse. Ik vond geel ook genoeg.

• Han
  • Niet online

Han

Slasher schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:30:
Over welke wedstrijd hebben we het?
Basel - Vitesse

Niet alleen staat Vitesse met 10 man na een discutabele rode kaart, maar nu ook met 1-0 achter. Dat is over en uit vrees ik.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En exit Vitesse

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
Lekker fel begin van Feyenoord. Snelle goal nu come on!

• DoeEensGek
Toornstra mist toch een beste kans.

• Fleximex
Die had er eigenlijk al in gemoeten :X

• DoeEensGek
Poeh doelpunt feyenoord. Maar dit kost ze een hoop energie.

• DoeEensGek
En weer 1 - 1.

• Fleximex
*O*

Al zie ik Feyenoord ook nog wel een goal tegen krijgen ;)

Edit: lol |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 16-08-2018 20:40 ]

Verwijderd

En nu is het wel over en uit voor Feyenoord en Vitesse helaas.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Godsamme, kutfeyenoord......

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Welke zender heeft de wedstrijd ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DoeEensGek
Fox Sport 1.

• v8power67

v8power67

Owh das jammer heb ik niet... Ik dacht vorige wedstrijd op rtl7 gezien te hebben toch..

• DoeEensGek
v8power67 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:45:
[...]

Owh das jammer heb ik niet... Ik dacht vorige wedstrijd op rtl7 gezien te hebben toch..
Klopt, hadden geen interesse in deze wedstrijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat roep ik al jaren... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Wat verpest Feyenoord het toch :(
Tjonge te triest gewoon dit!

• v8power67

v8power67

DoeEensGek schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:46:
[...]

Klopt, hadden geen interesse in deze wedstrijd.
Das jammer. Naja dan maar niet.

• Napo
  • Niet online
Zelfs een ingooi lukt niet _O-

• Han
  • Niet online

Han

Zoals Trencin voetbalt zou je zegen dat Feyenoord er nog wel minimaal 2 of 3 moet kunnen maken. Alleen die verdediging van Feyenoord zelf die oogt zo onzeker dat je er ook nog wel één aan de andere kant ziet vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Maar 30.000 man in de Kuip, waar is de rest? Wat is nu weer het excuus?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Vincent Dave schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:53:
Ja maar.....de Kuip is altijd vol! Nieuw stadion zal helemaal vol zitten! :+

• DoeEensGek
Han schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:51:
Zoals Trencin voetbalt zou je zegen dat Feyenoord er nog wel minimaal 2 of 3 moet kunnen maken. Alleen die verdediging van Feyenoord zelf die oogt zo onzeker dat je er ook nog wel één aan de andere kant ziet vallen.
Alleen gretigheid kan wat doelpunten opleveren. Ze zijn echt niet goed aan het voetballen maar omdat trencin ook fouten maakt en Feyenoord vel en gretig is valt dat minder op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Vincent Dave schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:53:
Enige verschil met Ajax is, dat bij Feyenoord de onderste rijen vaak vol zitten. Waardoor het minder in beeld is maar ook hier vaak lege vakken/stoelen.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat gaat hem niet meer worden. :|

Kan iemand mij die mediawet uitleggen? Waarom zou één van deze wedstrijd op het 'open net' moeten zijn?
Geld dit ook voor Champions League voor Nederlandse-clubs?
Vind het nogal vreemd omdat het toch allemaal commercieel is.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10 21:58

Qu3st

HollowGamer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:00:
Dat gaat hem niet meer worden. :|

Kan iemand mij die mediawet uitleggen? Waarom zou één van deze wedstrijd op het 'open net' moeten zijn?
Geld dit ook voor Champions League voor Nederlandse-clubs?
Vind het nogal vreemd omdat het toch allemaal commercieel is.
Ik kan hem niet voor je uitleggen. Maar zo gek vind ik het nog niet eens. Denk dat het commercieel best fijn is om die wedstrijden op open net te tonen, want meer reclame inkomsten lijkt me.

• Han
  • Niet online

Han

Berghuis doet een Neymar’etje... rolde bijna richting de Erasmusbrug :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nou van Persie, schop er eens een paar tussen de palen in plaats van richting de tweede ring. Kansen genoeg zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Qu3st schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:02:
[...]

Ik kan hem niet voor je uitleggen. Maar zo gek vind ik het nog niet eens. Denk dat het commercieel best fijn is om die wedstrijden op open net te tonen, want meer reclame inkomsten lijkt me.
Bovendien is dit niet fijn voor die 20.000 Feyenoord-fans is blijkbaar thuis zijn gebleven.

Jammer, in een volle Kuip had ik het nog wel willen zien. Laat je club maar in de steek!
Pagina: 1 ... 38 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.