[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.490 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:08:
86 overtredingen 1x geel, 1 overtreding 3x geel.. Wat klopt hier niet?
Conclusies willen trekken uit nietszeggende statistiek?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:08:
86 overtredingen 1x geel, 1 overtreding 3x geel.. Wat klopt hier niet?
Ik had eigenlijk verwacht dat Schone geel kreeg voor die overtreding op van Duinen

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-12 11:14

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:09:
[...]

Net zo nietszeggend als een statistiek van Lozano?

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:09:
[...]

17 sprints, 16 schwalbes, 1 terechte pingel. Zoiets zag ik laatst in het ED :+

• Napo
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:09:
[...]

Ik dacht dat het over de wedstrijd PEC - Ajax ging?

Maar inderdaad, sommige overtredingen zijn geel waard en andere niet. Op Lozano gemiddeld genomen zijn de overtredingen vaker geel waard.

[ Voor 23% gewijzigd door Napo op 08-12-2018 21:12 ]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:09:
[...]

Kijk gewoon de wedstrijd anders... Dan zou je doorhebben dat het niet om de statistieken alleen gaat.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:11:
[...]

Kijk gewoon de wedstrijd anders... Dan zou je doorhebben dat het niet om de statistieken alleen gaat.
Nep neutraal zijn is z’n skill. Leave him be.

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:11:
[...]

Ik dacht dat het over de wedstrijd PEC - Ajax ging?
Het is nog steeds het centrale voetbaltopic, maar jij komt hier dan opeens een opmerking droppen over nietszeggende statistieken. Als je de wedstrijd zou kijken, dan zou je die opmerking echt wel achterwege laten.....

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oh nee, hij gaat er nog serieus op in ook ... :F

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:42

Hupske

AFCA

Haha schone.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Terranova
Schone scoort altijd mooi :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Schöne! 😎

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Schöne toch z’n meerwaarde. Lekker

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st

Qu3st

Lekker hoor!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha die commentator “wat staat ie vrij”. Leek me vrij ingestudeerd.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:11:
[...]

Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:12:
[...]

Nep neutraal zijn is z’n skill. Leave him be.
Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:12:
[...]

Het is nog steeds het centrale voetbaltopic, maar jij komt hier dan opeens een opmerking droppen over nietszeggende statistieken. Als je de wedstrijd zou kijken, dan zou je die opmerking echt wel achterwege laten.....
Knap dat jullie een conclusie kunnen trekken op basis van die uitspraak. Op basis van enkel de statistiek "overtredingen" kan je niet concluderen of er meer of minder gele kaarten zouden moeten zijn. Hetgeen ik ook geen uitspraak over doe. Dat vervolgens iemand opeens andere spelers erbij betrekken slaat als een tang op een varken.

Klaarblijkelijk kunnen jullie dingen concluderen over hetgeen ik niet eens een uitspraak doen. Chapeau.

@Qu3st te pas en te onpas komt men hier eveneens met "we hebben het nu niet over speler X". Het erbij halen van een Lozano bij de nietszeggende statistiek van X overtredingen Y gele kaarten voegt Lozano weinig toe. Hij speelt geeneens in de wedstrijd waarover de statistiek werd aangehaald.

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 08-12-2018 21:15 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:57
Eindelijk!
Kijkt toch een stukje prettiger nu.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Met Ziyech achter de bal was de wedstrijd nog spannend geweest ...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:14:
[...]

[...]

[...]

Knap dat jullie een conclusie kunnen trekken op basis van die uitspraak. Op basis van enkel de statistiek "overtredingen" kan je niet concluderen of er meer of minder gele kaarten zouden moeten zijn. Hetgeen ik ook geen uitspraak over doe. Dat vervolgens iemand opeens andere spelers erbij betrekken slaat als een tang op een varken.

Klaarblijkelijk kunnen jullie dingen concluderen over hetgeen ik niet eens een uitspraak doen. Chapeau.
Het nadeel is als je hier serieus op ingaat dan komt er altijd blauwe text in onze posts. Maar jij kan eeuwig raaskallen. Dus ik zeg: Nee.
Wat @toolkist en @Qu3st ook al zeiden: ga liever kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 08-12-2018 21:16 ]

• Qu3st

Qu3st

[...]

[...]

[...]

Deze conclusie trek ik ook niet uit enkel dit statistiek, maar meer van wat ik op tv zie.... maar chapeau dat jij alleen maar weer fantastisch bijdraagt bij een goede discussie.

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:15:
[...]

Het nadeel is als je hier serieus op ingaat dan komt er altijd blauwe text in onze posts. Maar jij kan eeuwig raaskallen. Dus ik zeg: Nee.
Dat zal je dan toch echt bij jezelf moeten zoeken. Dat andere iets willen lezen en mij betichten van iets dat er niet staat is niet heel handig, die fout kan men prima bij zichzelf zoeken :)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 14:55
Zou nu toch wel Danilo of Sinkgraven wat minuten geven

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:16:
[...]

Dat zal je dan toch echt bij jezelf moeten zoeken. Dat andere iets willen lezen en mij betichten van iets dat er niet staat is niet heel handig, die fout kan men prima bij zichzelf zoeken :)
:O

• Terranova
Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:16:
[...]

Het gaat erom dat je zonder de wedstrijd kijkt denkt te kunnen schoppen tegen iemand die een statistiek post of dat je bewust er tegenin gaat terwijl je wel de wedstrijd kijkt en weet dat het onzettend vreemd is dat Van Duinen nog op het veld staat.

Hoe dan ook ben je aan het trollen

• Han
  • Niet online

Han

Knap dat jullie een conclusie kunnen trekken op basis van die uitspraak.
Knap dat jij gaat reageren op een post over statistieken van een wedstrijd wat op dit moment zich afspeelt en waar de posters naar kijken terwijl je dat zelf niet doet. Dus dat nikszeggende slaat eigenlijk gewoon op jou, ongefundeerd reageren en concluderen.

Tenniste, ik mag aannemen dat je niet kijkt. Doe je dat wel dan wordt het alleen nog maar schrijnender.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st

Qu3st

Terranova schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:18:
[...]

Het gaat erom dat je zonder de wedstrijd kijkt denkt te kunnen schoppen tegen iemand die een statistiek post of dat je bewust er tegenin gaat terwijl je wel de wedstrijd kijkt en weet dat het onzettend vreemd is dat Van Duinen nog op het veld staat.

Wat @Napo een trol? |:(

• toolkist
  • Niet online
[...]

Nou ja, statistiek... ik overdreef de 86 wel een klein beetje ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wel een hele goeie!

@toolkist je zat er maar 4 naast. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 08-12-2018 21:21 ]

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:19:
[...]

Nou ja, statistiek... ik overdreef de 86 wel een klein beetje ;)
Nou zeg, ik vertrouwde jou dat je al die statistieken bij zou houden. Want nu hebben we geen punt meer waar we op kunnen staan over deze scheids :P

• Terranova
Wat is dit nou voor wissel. Spaar Frenkie of De Ligt nou ff door Wober in te brengen. Niet Schöne er uit.

• toolkist
  • Niet online
Hmm lijkt me niet handig om de 3e wissel te gebruiken. Er leken toch wel meerdere spelers met pijntjes te zijn.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ze lijken veel te ‘glijden’ op het veld. Of lijkt dat maar zo?

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:24:
Het plastic is goed nat

• Terranova
Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:24:
Kunstgras, dat wordt vaak superglad bij regen. Vooral leuk als je op een zaterdag/zondagmiddag zelf staat te ballen en halverwege het begint met regen. Dan weet je echt niet wat je overkomt :+

• Napo
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:19:
[...]

Knap dat jij gaat reageren op een post over statistieken van een wedstrijd wat op dit moment zich afspeelt en waar de posters naar kijken terwijl je dat zelf niet doet. Dus dat nikszeggende slaat eigenlijk gewoon op jou, ongefundeerd reageren en concluderen.
[...]
Bijzondere conclusie, klaarblijkelijk heb je geen idee of ik de wedstrijd wel of niet kijk. Enige wat ik hier over kan zeggen is dat jullie spijtig genoeg fout zitten :)
Han schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:19:
Tenniste, ik mag aannemen dat je niet kijkt. Doe je dat wel dan wordt het alleen nog maar schrijnender.
Alweer trekken jullie conclusies op hetgeen ik geen uitspraak over doe. Het feit dat er een verband zou moeten zijn tussen overtredingen en gele kaarten slaat als een tang op een varken. Zolang er geen regelgeving is omtrent X overtredingen is Y gele kaarten kan je de statistiek aanhalen maar maakt het niet iets waar je conclusies uit kan trekken.

Maar goed, als je het zo graag wil horen. er zijn zeker bij PEC een aantal overtredingen geweest die je had kunnen bestraffen met een gele kaart. In diezelfde lijn had je ook de Ligt kunnen bestraffen met een rode kaart in plaats van een gele kaart.

• toolkist
  • Niet online
Stukken beter dan dat je in de zomer moet en ze "vergeten" te sproeien ;)

• Terranova
Nou kom op Ajax, maak die 1-4 en ik ben heeeeeeeeeeel tevreden gezien mijn voorspelling in de Tweakers poule :p

• Deadsy
Terranova schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:23:
Wat is dit nou voor wissel. Spaar Frenkie of De Ligt nou ff door Wober in te brengen. Niet Schöne er uit.
Om de een of andere reden zuigen al die jonge trainers wanneer het om wissels gaat.

Ik had zelf inderdaad iemand gewisseld die onmisbaar is op de termijn om deze rust te geven zoals de Ligt of de Jong etc.
Of een jonge speler ingebracht die volgend seizoen een plekje op zal schuiven in de pikorde.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:27:
Nou kom op Ajax, maak die 1-4 en ik ben heeeeeeeeeeel tevreden gezien mijn voorspelling in de Tweakers poule :p
Ik had 0-4 🥵

• Deadsy
0-3 en deze week word de 2e ramp week achter elkaar. pas 5 punten deze ronde.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ajax is er iig klaar mee voor vandaag. Er wordt weinig meer bewogen in het veld.

• Terranova
Ook 2 extra puntjes voor jou dan bij 1-4. Kom op Ajax!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bijna 2:3. ^^

• Terranova
edit: wtf dubbelpost?

Maar toch 1-4 :o

[ Voor 92% gewijzigd door Terranova op 08-12-2018 21:32 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:32:
[...]

Hij redde de bal toch ook gewoon? Dat hij nou ongelukkig via een rebound op de lat via Schöne het goal in ging is dan toch niet zijn fout?

Maar Lamprou is klein dus is slecht...zo intens kansloos altijd. Die jongen kan prima keepen, heeft van Leer naar 3e keeper gekregen en heeft een contractverlenging afgedwongen bij Ajax. Maar die jongen kan er compleet niets van...
Hey die quote ken ik! 1:4 @Terranova !!!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:57
Complimenten aan PEC die gewoon lekker door blijven voetballen waardoor wij niet in de gebruikelijke tweede helft gemakszucht modus kunnen gaan voetballen.
Tweede helft kwam wat moeizaam op gang maar is zowaar best oké.

*edit
En 1-4 :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Hupske

Hupske

AFCA

1-4. Er zullen er paar blij zijn nu.

• Terranova
Ja ik deed per ongeluk vorige dus Tweakers dacht kom laat ik maar een post van een uur geleden nog eens posten

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Op naar de 1:5

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:27:
[...]

[...]

Bijzondere conclusie, klaarblijkelijk heb je geen idee of ik de wedstrijd wel of niet kijk. Enige wat ik hier over kan zeggen is dat jullie spijtig genoeg fout zitten :)

[...]

[...]

Alweer trekken jullie conclusies op hetgeen ik geen uitspraak over doe. Het feit dat er een verband zou moeten zijn tussen overtredingen en gele kaarten slaat als een tang op een varken. Zolang er geen regelgeving is omtrent X overtredingen is Y gele kaarten kan je de statistiek aanhalen maar maakt het niet iets waar je conclusies uit kan trekken.

Maar goed, als je het zo graag wil horen. er zijn zeker bij PEC een aantal overtredingen geweest die je had kunnen bestraffen met een gele kaart. In diezelfde lijn had je ook de Ligt kunnen bestraffen met een rode kaart in plaats van een gele kaart.
En als je dan die laatste alinea van jezelf terug leest, (op die rode kaart na, want dat vind ik weer geen rode kaart maar ja discussie die wel later kunnen voeren) snap je dan waarom er iemand zo'n opmerking/statistiek dropt? Jij trekt nu zelf die conclusie dat X overtredingen Y gele kaarten moeten opleveren, terwijl dat totaal niet zo wordt gesteld. Het is belachelijk dat Zwolle lekker mag blijven schoppen en Ajax bij bijna elke overtreding geel krijgt.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Speelt Ajax dinsdag of woensdag btw? Sucks als ze dinsdag spelen zit ik weer in hotel in Berlijn zzzzz

Verwijderd

Woensdag

• Terranova
JAAAAAAAAAAAA punten voor de 1-4 voorspelling :+

• Napo
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:35:
Het is belachelijk dat Zwolle lekker mag blijven schoppen en Ajax bij bijna elke overtreding geel krijgt.
Je moet het derhalve ook inderdaad juist per overtreding bekijken niet naar overall statistieken. Dat is de enige manier om tot een juist punt te komen. Prima dat er statistiek wordt gedropt maar geef dan enigszins wat context aan hetgeen wordt bedoeld. Derhalve ook mijn punt omtrent "Conclusies willen trekken". Niet zeggende dat het gedaan wordt. Wel wordt er een verband gelegd tussen overtredingen en kaarten.

Vervolgens wordt er geageerd middels het erbij halen van een speler die compleet los staat van de wedstrijd. De hink-stap-sprong die daar gemaakt wordt is bijzonder maar komt maar al te vaak voor in dit topic

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:40:
[...]

Je moet het derhalve ook inderdaad juist per overtreding bekijken niet naar overall statistieken. Dat is de enige manier om tot een juist punt te komen. Prima dat er statistiek wordt gedropt maar geef dan enigszins wat context aan hetgeen wordt bedoeld. Derhalve ook mijn punt omtrent "Conclusies willen trekken". Niet zeggende dat het gedaan wordt. Wel wordt er een verband gelegd tussen overtredingen en kaarten.

Vervolgens wordt er geageerd middels het erbij halen van een speler die compleet los staat van de wedstrijd. De hink-stap-sprong die daar gemaakt wordt is bijzonder maar komt maar al te vaak voor in dit topic
Die context stond al in mijn 10 eerdere posts waarin ik over de scheids en van Duinen klaagde, dat was overduidelijk.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:36:
Speelt Ajax dinsdag of woensdag btw? Sucks als ze dinsdag spelen zit ik weer in hotel in Berlijn zzzzz
Was opzoeken niet minder werk dan hier een post typen? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:59
Stelletje wijven :X

Zo weer drie punten in de pocket, mag hopen dat Mark ook alvast een keeper gaat halen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:40:
[...]

Oké, fair enough ik heb die hink-stap sprong gemaakt, excuus zal het proberen niet meer te doen, al moet ik me inhouden om niet over je eerste zin door te gaan.
Die opmerking van jou gaat alleen over die ene post, maar lees de berichten erboven ook even. Daar is de context die je zoekt, dat die scheids rare beslissingen nam. En hij zou zijn beslissingen zeker moeten maken kijkend naar de overtreding en niet naar dat statistiek, daar kan ik echt alleen maar mee eens zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 08-12-2018 21:55 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-12 02:37

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

wat een held de ligt met zijn commentaar over de gele/rode kaart situatie :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:44:
[...]

Die context stond al in mijn 10 eerdere posts waarin ik over de scheids en van Duinen klaagde, dat was overduidelijk.
En dat is dus het hele probleem van oneliners. Er valt compleet niet op in te gaan en derhalve de vraag als reactie op de vraag die jij stelde.

Zolang een post geen context bevat en enkel wat statistiek bevat is het niet raar dat er een vraag op terug komt. Als de post wat meer inhoud zou bevatten in de vorm van bijvoorbeeld het aanhalen dat er wellicht wat veel overtredingen van PEC niet bestraft worden was ik daar prima in meegegaan.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:51:
[...]

Was opzoeken niet minder werk dan hier een post typen? :P
Nee dan moet ik alles weer wegklikken @ phone dus was lambal ^^

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:57:
[...]

En dat is dus het hele probleem van oneliners. Er valt compleet niet op in te gaan en derhalve de vraag als reactie op de vraag die jij stelde.

Zolang een post geen context bevat en enkel wat statistiek bevat is het niet raar dat er een vraag op terug komt. Als de post wat meer inhoud zou bevatten in de vorm van bijvoorbeeld het aanhalen dat er wellicht wat veel overtredingen van PEC niet bestraft worden was ik daar prima in meegegaan.
En dan zelf wel een oneliner posten?

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 08-12-2018 22:12 ]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:57:
[...]

Dat is dan het probleem van het topic niet lezen, tijdens wedstrijden is het volgens mij toch algemeen bekend dat het hier meer slow chat is dan posts compleet met een inleiding en conclusie.

Dat interview met Ehizibue _O-
Kraay: "als je niet meer bij de bal kon is het geen rood"
Ehizibue: "dan had ik em minder ver moeten tikken"

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 08-12-2018 22:08 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Martinusz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:52:
Stelletje wijven :X

Zo weer drie punten in de pocket, mag hopen dat Mark ook alvast een keeper gaat halen.
Misschien helpt het als je zijn naam correct spelt.

Ik hoop het wel... Lamprou, leuk voor een club zonder budget, maar met deze man kan je niet met goed fatsoen in de cl starten

• Martinusz
418O2 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:50:
[...]

Misschien helpt het als je zijn naam correct spelt.

Ik hoop het wel... Lamprou, leuk voor een club zonder budget, maar met deze man kan je niet met goed fatsoen in de cl starten
-O- damn auto correct.

Overigens blijven de doelpunten vallen, ook zonder Ziyech :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Martinusz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:53:
[...]

-O- damn auto correct.

Overigens blijven de doelpunten vallen, ook zonder Ziyech :)
Tegen ADO en Zwolle hè, wel realistisch blijven

• Martinusz
418O2 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:53:
[...]

Tegen ADO en Zwolle hè, wel realistisch blijven
Juist ploegen waar je creativiteit tegen zou kunnen missen ;)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 09:13

ST10©DE

Dus.............

Martinusz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:00:
[...]

Juist ploegen waar je creativiteit tegen zou kunnen missen ;)
Juist ploegen waarbij je ook zou moeten winnen zonde je sterkhouders.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 09:13

ST10©DE

Dus.............

Ik kan er nu dus vanuit uitgaan dat iedereen alle overtredingen die begaan zijn op Lozano heeft gezien?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Han
  • Niet online

Han

ST10©DE schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:18:
Ik kan er nu dus vanuit uitgaan dat iedereen alle overtredingen die begaan zijn op Lozano heeft gezien?
Ja, allemaal schwalbes

/oneliner :+

• Qu3st

Qu3st

ST10©DE schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:18:
Allemaal stuk voor stuk schandalig!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hopelijk is hij weer hersteld voor de volgende Eredivisiewedstrijd, zo zielig dat ze hem zo hard aanpakken dat hij geen enkele wedstrijd kan uitspelen ... Oh wacht, hij hersteld elke keer wonderbaarlijk snel? Wat een topper!

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:51:
Hopelijk is hij weer hersteld voor de volgende Eredivisiewedstrijd, zo zielig dat ze hem zo hard aanpakken dat hij geen enkele wedstrijd kan uitspelen.
Dan kom je op het vraagstuk wat definieert een overtreding. Is dat de fysieke schade die de ontvangende speler oploopt of de onreglementaire daad die de uitdelende partij uitvoert.

Juist de uitgevoerde actie is hetgeen de strafmaat bepaald en niet het uiteindelijke gevolg. In de zwaarte van de uitgevoerde actie is het potentiële risico op blessures meegenomen - of spelbederf - en dus de afweging tussen enkel een vrije trap, een gele kaart of een rode kaart.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Of wellicht is de betreffende speler ("slachtoffer") erg bedreven in het overdrijven of zelfs simuleren van een overtreding (een Neymarretje)? Bij het lichtste contact omvallen, schreeuwen, rollen, verongelijkt kijken, klagen etc. etc. en na de beoordeling van de arbitrage rondrennen alsof er totaal niets is voorgevallen. Hoe moet dat beoordeeld/bestraft worden?

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-12-2018 13:49 ]

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:47:
Of wellicht is de betreffende speler ("slachtoffer") erg bedreven in het overdrijven of zelfs simuleren van een overtreding (een Neymarretje)? Bij het lichtste contact omvallen, schreeuwen, rollen, verongelijkt kijken, klagen etc. etc. en na de beoordeling van de arbitrage rondrennen alsof er totaal niets is voorgevallen. Hoe moet dat beoordeeld/bestraft worden?
Simulatie - oftewel een schwalbe - zou mijn inziens bestraft moeten worden. Overdrijven is lastiger vast te stellen aangezien op sommige momenten een licht contact grotere gevolgen dan verwacht kan hebben.

Verongelijkt kijken is geen onreglementaire daad noch is schreeuwen en klagen dat (tot een bepaalde hoogte). Daarnaast kan de impact van een overtreding een felle reactie opwekken die snel verdwijnt, dat is niet iets onmenselijks.

Het feit dat de speler weer kan voetballen na een meegekregen overtreding is niet iets wat bestraftbaar is of zou moeten zijn.

Mijn inziens zit hem voornamelijk in het feit dat te veel scheidsrechters enkel naar het gevolg kijken en als je blijft staan of niet fel genoeg reageert. Je ziet dus ook bij sterkere spelers dat er aan gehangen en getrokken wordt waardoor de speler dermate veel gehinderd wordt dat kansen verdwijnen waarbij scheidsrechters onvoldoende ingrijpen.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:41
Polycom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:52:
[...]

Als je pijn aan je ogen wilt dan moet je deze wedstrijd live gaan kijken :+
Pijn? Dit wordt een fantastische wedstrijd op het scherpst van de snede. Ik hoop dat ik een livestream kan kopen ergens.

20:00 (wedstrijd 21:00)
River Plate - Boca Juniors
Fox Sports Kanaal 424

[ Voor 10% gewijzigd door jostefa op 09-12-2018 14:18 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:40:
[...]

Dan kom je op het vraagstuk wat definieert een overtreding. Is dat de fysieke schade die de ontvangende speler oploopt of de onreglementaire daad die de uitdelende partij uitvoert.

Juist de uitgevoerde actie is hetgeen de strafmaat bepaald en niet het uiteindelijke gevolg. In de zwaarte van de uitgevoerde actie is het potentiële risico op blessures meegenomen - of spelbederf - en dus de afweging tussen enkel een vrije trap, een gele kaart of een rode kaart.
Tuchtcommissie bepaalt de strafmaat in combinatie met het algemeen reglement van de KNVB. Geen idee hoe de uitgevoerde actie daar enigszins invloed op heeft. Ik weet niet hoe langdradig en onleesbaar sommige posts moeten zijn maar ik noem het gezwam.

• Martinusz
Hoe gaat het ondertussen bij de herboren titelkandidaat? “Barcelona” al de grasmat afgespeeld? :+

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:45:
[...]

Tuchtcommissie bepaalt de strafmaat in combinatie met het algemeen reglement van de KNVB. Geen idee hoe de uitgevoerde actie daar enigszins invloed op heeft.
Chapeau, je legt de koppeling tussen inderdaad de vastgestelde spelregels en de onreglementaire actie die een speler uitvoert. Die actie is hetgeen dat bepaald welke strafmaat er bij hoort, niet de reactie van de ontvangende speler.

Dat is ook het enige een scheidsrechter behoort te doen, het in goede banen leiden van de wedstrijd en (onreglementaire) acties langs de spelregels leggen en op basis daarvan handelen.

Aangezien in de topic de hersteltijd van een speler wordt aangehaald en dat in koppeling met een strafmaat is waarom ik aangeef dat dit geen invloed zou moeten hebben.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Martinusz schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:49:
Hoe gaat het ondertussen bij de herboren titelkandidaat? “Barcelona” al de grasmat afgespeeld? :+
Nou, qua Tiki Taka loopt het behoorlijk moet ik zeggen :+

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-12 09:02
Ze hebben hun B elftal het veld in gestuurd, het is immers geen Barcelona waar ze tegen moeten :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Qu3st

Qu3st

PWM schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:57:
[...]

Nou, qua Tiki Taka loopt het behoorlijk moet ik zeggen :+
Messi zelf zit natuurlijk op de bank, dus die eindpass mist alleen nog :p

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wel een klein wonder dat het nog 0-0 staat. Dit zou niet mis mogen gaan zou je zeggen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

Martinusz schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:49:
Emmen doet het aardig, bedankt voor de interesse ;)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en weer is het kunstgras natuurlijk schuld aan deze blessure :+

edit : x2 Toornstra is de volgende :+

[ Voor 24% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 09-12-2018 15:15 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:11
Mocht Ajax nog een keeper zoeken, die van Emmen houdt elke bal van 'Barcelona' tot nu toe tegen.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

clichematige eerste helft : Feyenoord voetbald veel beter, mist een goede eindpass vaak en had enkele grote mogelijkheden/kansen om te scoren.
Emmen voetbald naar vermogen en met inzet , met minder geschop als pec gister :P
had makkelijk 2/3-0 kunnen en eigenlijk moeten staan clicehmatig voor feyenoord gezien de eerste helft.
emmen had als kans een zwabberbal; als voorzet bedoeld die op de lat komt :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:21:
clichematige eerste helft : Feyenoord voetbald veel beter, mist een goede eindpass vaak en had enkele grote mogelijkheden/kansen om te scoren.
Emmen voetbald naar vermogen en met inzet , met minder geschop als pec gister :P
had makkelijk 2/3-0 kunnen en eigenlijk moeten staan clicehmatig voor feyenoord gezien de eerste helft.
emmen had als kans een zwabberbal; als voorzet bedoeld die op de lat komt :+
Hoho de eerste grote kans was voor Emmen. Die hield de keeper met de benen.

Als Feyenoord aanzet snijden ze er redelijk makkelijk doorheen. Gelukkig doen ze dat niet al te vaak :p

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 09-12-2018 15:24 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:17:
Mocht Ajax nog een keeper zoeken, die van Emmen houdt elke bal van 'Barcelona' tot nu toe tegen.
Barcelona? De ploeg die beter is dan Barcelona zul je bedoelen. :9

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:05
DoeEensGek schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:17:
Die keeper is Feyenoorder en hoopt ooit in de Kuip te spelen. Nou, als die vandaag zo door blijft gaan kan ie dat mooi op zn buik schrijven. ;)

Leuk dat Orkun Kokcu debuteert! Benieuwd of hij al zijn stempel weet te drukken. 8 van de 11 op het veld zijn afkomstig vanaf Varkenoord. Mooi. :)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Vos schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:22:
[...]

Hoho de eerste grote kans was voor Emmen. Die hield de keeper met de benen.
zal ik die wel gemist hebben heb de eerste 4 mins gemist of zo :p

Feyenoord kan alleen van zichzelf verliezen deze wedsrtijd, tempo zal omhoog moeten en ze zullen hun kansen moeten benutten. Bijna voetbal les #1 anders scoort emmen nog en kan het zomaar gelijk worden of erger.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:25:
[...]
Leuk dat Orkun Kokcu debuteert! Benieuwd of hij al zijn stempel weet te drukken. 8 van de 11 op het veld zijn afkomstig vanaf Varkenoord. Mooi. :)
Als de stand zo blijft ben je dan nog steeds tevreden? ;)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:11
OPSLAGHOND schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:24:
[...]

Barcelona? De ploeg die beter is dan Barcelona zul je bedoelen. :9
Mijn welgemeende excuses! :+

• Deadsy
Is Toornstra geblesseerd?

• Qu3st

Qu3st

Ja, duim uit de kom ofzo, gewisseld vlak voor rust

Und tor! Wat een zondagsschot :P

[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 09-12-2018 15:50 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Vvv fc Groningen... Zit te kijken... Blijft echt verschrikkelijk dat kunstgras... Stuiter stuiter..raar voetbal zo

• Deadsy
Qu3st schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:48:
[...]

Ja, duim uit de kom ofzo, gewisseld vlak voor rust
O, dacht het al. Want voor Gio zijn dit vroege wissels dus moeten wel blessures zijn

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toornstra spierblessrue afaik.

also berghuis scoort :p jammer voor emmen :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kan hard gaan zo ...

• Qu3st

Qu3st

Of niet :P topkeeper! Ooh zie nu pas in de herhaling dat het de paal was :+

[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 09-12-2018 15:55 ]

Pagina: 1 ... 180 ... 211 Laatste