Hou jij ons op de hoogtePWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:35:
Zo, nu eens kijken hoe PSV Excelsior met 6-0 gaat oprollen. Dat word prijsschieten.
Da's natuurlijk gewoon een schwalbe die past bij deze speler. Neem aan dat de VAR ingrijpt.
Edit
Inderdaad
En wie komt er klagen.... Juist, de Jong
Edit
Inderdaad
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 07-12-2018 21:07 ]
Ook geel dus neem ik dan aan?PWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:07:
Da's natuurlijk gewoon een schwalbe die past bij deze speler. Neem aan dat de VAR ingrijpt.
Edit
InderdaadEn wie komt er klagen.... Juist, de Jong
Zal ik jou eens op volle snelheid in de rug duwen, kijken hoe snel je ligt. Waarom zou Lozano daar vallen als hij een op een met de keeper komt? Denk toch eens na, dat constante onzin gepraat moet echt eens afgelopen zijn.PWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:07:
Edit
En natuurlijk komt de jong klagen, hij is de aanvoerder. Man man man
[ Voor 6% gewijzigd door Zingo op 07-12-2018 21:14 ]
Als jij valt van zo'n hand, moet je naar de dokter 
En dat de Jong aanvoerder is maakt niet uit. De VAR met 4 man + Scheidsrechter hebben naar meerdere herhalingen gekeken en gezien dat het geen pingel was. Wat kom je dan klagen
Op basis van wat?
Edit
6-0 kan nog steeds. PSV is heer en meester.
En dat de Jong aanvoerder is maakt niet uit. De VAR met 4 man + Scheidsrechter hebben naar meerdere herhalingen gekeken en gezien dat het geen pingel was. Wat kom je dan klagen
Edit
[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 07-12-2018 21:21 ]
hij kan de bal niet meer halen dus is de enige optie te laten vallen en hopen op een pingel, gelukkig prikt de var hier wel doorheen, van zo'n microduwtje val je niet , dan vlieg je van een echte duw gelijk 100km verderop gezien het krachtsverschilZingo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:13:
[...]
Zal ik jou eens op volle snelheid in de rug duwen, kijken hoe snel je ligt. Waarom zou Lozano daar vallen als hij een op een met de keeper komt? Denk toch eens na, dat constante onzin gepraat moet echt eens afgelopen zijn.
ach anders helpt excelsior wel een handje
het is de Jong wat had je verwachtPWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:14:
En dat de Jong aanvoerder is maakt niet uit. De VAR met 4 man + Scheidsrechter hebben naar meerdere herhalingen gekeken en gezien dat het geen pingel was. Wat kom je dan klagenOp basis van wat?
Edit
[ Voor 24% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 07-12-2018 21:22 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als de Jong een dag niet kan klagen dan is het een verloren dag.PWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:07:
Edit
Vraag me af hoe het thuis gaat.
wat een schitterend eigen doelpunt

het is 1-2 voor excelsior, als nu iemand ze vertelt dat ze die in de andere goal moeten maken en niet de eerste en tweede helft omruilen , komt het nog wel goed
het is 1-2 voor excelsior, als nu iemand ze vertelt dat ze die in de andere goal moeten maken en niet de eerste en tweede helft omruilen , komt het nog wel goed
[ Voor 67% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 07-12-2018 21:58 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Bij VI hadden ze weer de Toto, met als vraag hoeveel goals er vallen bij Boca tegen River in Madrid.
Ze kunnen denk ik beter vragen hoeveel kaarten daar vallen, want ik heb het rare gevoel dat het 1 grote schop partij word.
Ze kunnen denk ik beter vragen hoeveel kaarten daar vallen, want ik heb het rare gevoel dat het 1 grote schop partij word.
PSV staat 3-0 voor. Vind alleen niet dat ze nu echt bijzondere kansen hebben gehad.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wedstrijd nog ergens te zien?Deadsy schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:04:
Bij VI hadden ze weer de Toto, met als vraag hoeveel goals er vallen bij Boca tegen River in Madrid.
ze hebben aan het eind nog naar je geluisterdPWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:14:
En dat de Jong aanvoerder is maakt niet uit. De VAR met 4 man + Scheidsrechter hebben naar meerdere herhalingen gekeken en gezien dat het geen pingel was. Wat kom je dan klagenOp basis van wat?
Edit
Nog met de toto mee gedaan dan?PWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:42:
Er is er ook maar 1 in dit topic die er echt verstand van heeft he
Ah joh, laat ze lekker lullen. Aan het eind van het seizoen weer praten dat tweede ook best goed is of dat ‘ze’ geen kampioen hoeven te worden.Zingo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:13:
[...]
Zal ik jou eens op volle snelheid in de rug duwen, kijken hoe snel je ligt. Waarom zou Lozano daar vallen als hij een op een met de keeper komt? Denk toch eens na, dat constante onzin gepraat moet echt eens afgelopen zijn.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hulde! Netjes voorspeld.PWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:35:
Zo, nu eens kijken hoe PSV Excelsior met 6-0 gaat oprollen. Dat word prijsschieten.
@Baseman77
Ik neem aan dat de berichten nu opeens volledig betrouwbaar zijn omdat ze op de NOS site staan betreffende Frenkie de Jong? Waar ik een paar weken geleden nog weggehoond werd omdat het Marca, Daily Mirror was of weet ik veel waar ik zou hebben gekeken. Terwijl het gewoon Telex was.
Ik neem aan dat de berichten nu opeens volledig betrouwbaar zijn omdat ze op de NOS site staan betreffende Frenkie de Jong? Waar ik een paar weken geleden nog weggehoond werd omdat het Marca, Daily Mirror was of weet ik veel waar ik zou hebben gekeken. Terwijl het gewoon Telex was.
@St@mSt@m schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:53:
Ah joh, laat ze lekker lullen. Aan het eind van het seizoen weer praten dat tweede ook best goed is of dat ‘ze’ geen kampioen hoeven te worden.
Die opmerking mag je best wel even toelichten want deze snap ik serieus niet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gaat denk ik over Feyenoord ofzo?Han schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 08:52:
[...]
@St@m
Die opmerking mag je best wel even toelichten want deze snap ik serieus niet.
Met een 3 - 0 voorsprong de rust ingaan door twee eigen doelpunten en ondanks een teruggedraaide penalty.
Zat het maar eens zo mee in de CL ... hadden ze minimaal het dubbele aantal punten gehad.
Zat het maar eens zo mee in de CL ... hadden ze minimaal het dubbele aantal punten gehad.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Makkie voor PSV! Fijn dat de spelers door bleven jagen in de eindfase.
Excelsior was echt volledig kansloos, ze hebben niet eens een schot op doel weten te produceren
Belachelijk dat de VAR ingreep en schandalig dat de zwak fluitende scheids er nog in meegaat ook.
De verdediger duwt overduidelijk Lozano in zijn rug, geen zware overtreding maar ook voor een lichte overtreding in de 16 geldt dat een penalty de enige juiste straf is. De week ervoor kreeg juist Excelsior een penalty voor een vergelijkbaar geval, vanzelfsprekend werd die niet teruggedraaid.
Daarbij heeft de scheidsrechtersbaas al meerdere malen uitgelegd dat discutabel acceptabel is om niet ingrijpen van de VAR uit te leggen, ik ben dan ook heel benieuwd met welk smoesje hij dit gaat goedpraten.
Dat is nieuw voor mij.
Ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk.
Oftewel, de kans is aanwezig dat F. de Jong voor belachelijk veel geld naar PSG verhuist. Al is de kans ook nog steeds aanwezig dat hij ergens anders heen gaat.
Excelsior was echt volledig kansloos, ze hebben niet eens een schot op doel weten te produceren
Da's natuurlijk gewoon een overtreding die vaker gemaakt wordt op deze speler.PWM schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:07:
Da's natuurlijk gewoon een schwalbe die past bij deze speler.
Belachelijk dat de VAR ingreep en schandalig dat de zwak fluitende scheids er nog in meegaat ook.
De verdediger duwt overduidelijk Lozano in zijn rug, geen zware overtreding maar ook voor een lichte overtreding in de 16 geldt dat een penalty de enige juiste straf is. De week ervoor kreeg juist Excelsior een penalty voor een vergelijkbaar geval, vanzelfsprekend werd die niet teruggedraaid.
Daarbij heeft de scheidsrechtersbaas al meerdere malen uitgelegd dat discutabel acceptabel is om niet ingrijpen van de VAR uit te leggen, ik ben dan ook heel benieuwd met welk smoesje hij dit gaat goedpraten.
Het is hier inderdaad wel vrij triest aan het worden, sommige leden hier grijpen elke minieme kans aan om iets negatiefs te kunnen zeggen over Lozano en De Jong. Lekker volwassen.Zingo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:13:
Denk toch eens na, dat constante onzin gepraat moet echt eens afgelopen zijn.
En natuurlijk komt de jong klagen, hij is de aanvoerder.
De NOS heeft altijd gelijk?Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 08:06: Ik neem aan dat de berichten nu opeens volledig betrouwbaar zijn omdat ze op de NOS site staan betreffende Frenkie de Jong?
Dat is nieuw voor mij.
Ik heb geen idee wie je weggehoond zou moeten hebben, maar ik was het niet (en ik betwijfel of het überhaupt gebeurd is). Ik heb alleen gezegd dat waarde hechten aan de vele transfergeruchten onzinnig is. Want dat Frenkie naar Barca gaat was toch al maanden overduidelijk? De kranten stonden er vol van. Om maar iets te noemen.Waar ik een paar weken geleden nog weggehoond werd omdat het Marca, Daily Mirror was of weet ik veel waar ik zou hebben gekeken.
Ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk.
Oftewel, de kans is aanwezig dat F. de Jong voor belachelijk veel geld naar PSG verhuist. Al is de kans ook nog steeds aanwezig dat hij ergens anders heen gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 08-12-2018 12:14 ]
Maar de kans is inmiddels wel nihil dat het niet om een NL transferrecord zal gaan.
En dan bedoel ik dus de Eredivisie, niet het hoogste bedrag voor een NL speler.
En dan bedoel ik dus de Eredivisie, niet het hoogste bedrag voor een NL speler.
[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 08-12-2018 12:28 ]
Misschien geven ze wel elke week reden om erover te pratenBaseman77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:11:
Het is hier inderdaad wel vrij triest aan het worden, sommige leden hier grijpen elke minieme kans aan om iets negatiefs te kunnen zeggen over Lozano en De Jong. Lekker volwassen.
Niemand valt hiervan. Hij voelt een arm en gaat liggen. Kan er niet zo goed bij dat er mensen echt panelties zouden willen zien voor dit gedrag. Toen hij de 16 in ging kon je al uittekenen waar hij zou gaan liggen.
En het heeft ook niet zoveel met clubkleuren te maken. Zoals wel eens eerder aangegeven: Wij hebben Vilhena die hier ook een handje van heeft. En Berghuis kan het ook.
Volgens VI gaat het niet al te best bij PSV;
PSV bezig aan slechtste reeks in officiële duels sinds bijna vier jaar
"Alle competities meegerekend, dus ook het toernooi om de KNVB-beker en de Champions League, verloor PSV liefst vier van zijn laatste zeven wedstrijden. De laatste keer dat dit de Eindhovenaren overkwam, was in het voorjaar van 2015."
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/psv-bezig-aan-slechtste-reeks-in-officiele-duels-sinds-bijna-vier-jaar
PSV bezig aan slechtste reeks in officiële duels sinds bijna vier jaar
"Alle competities meegerekend, dus ook het toernooi om de KNVB-beker en de Champions League, verloor PSV liefst vier van zijn laatste zeven wedstrijden. De laatste keer dat dit de Eindhovenaren overkwam, was in het voorjaar van 2015."
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/psv-bezig-aan-slechtste-reeks-in-officiele-duels-sinds-bijna-vier-jaar
Toch vond ik de situatie bij Vilhena (shirtje trekken) en de situatie bij Lozano (die is door de snelle zijstap om de keeper te ontwijken al minder in balans, duw in rug = liggen) beide overtredingen.PWM schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:42:
[...]
Misschien geven ze wel elke week reden om erover te praten![]()
Niemand valt hiervan. Hij voelt een arm en gaat liggen. Kan er niet zo goed bij dat er mensen echt panelties zouden willen zien voor dit gedrag. Toen hij de 16 in ging kon je al uittekenen waar hij zou gaan liggen.
En het heeft ook niet zoveel met clubkleuren te maken. Zoals wel eens eerder aangegeven: Wij hebben Vilhena die hier ook een handje van heeft. En Berghuis kan het ook.
Als je hier geen pingel voor geeft, is er al veel te vaak onterecht een pingel gegeven voor hetzelfde - of minder.
Tegelijkertijd klaagt men over teveel pingels en over te weinig. Wat is dan waar?
Het moet gezegd, als je zo 'gemakkelijk gaat liggen', zoals sommige spelers (waaronder Lozano) (lijken te) doen, dan loop je op den duur het risico dat er bij een duidelijke overtreding ook geen strafschop / vrije trap / kaart wordt gegeven.
Ook kun je - zoals vaker aangehaald - onderscheid maken tussen beweeglijke spelers die sowieso door hun motoriek en handelingssnelheid moeilijk in toom te zouden zijn voor verdedigers, waardoor er veel meer overtredingen nodig zijn om ze af te stoppen, en spelers die gewoon 'graag vallen'.
Meer aan de bal, snel, beweeglijk en altijd door de verdediging heen moeten spelen, betekent ook dat er veel vaker aan de noodrem wordt getrokken.
Verdedigers staan ook vaak (misschien zelfs vrijwel altijd) schijnheilig te doen alsof ze de vermoorde onschuld zijn.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Misschien zit de verontwaardiging wel meer in de reactie er na, dat je door een licht duwtje valt door onbalans terwijl je op volle snelheid bent kan ik nog wel inkomen, maar dat je dan als stervende zwaan naar het gras gaat als of beide benen er af liggen en ook nog eens richting de scheidsrechter reageert als of jou het grootste onrecht is aan gedaan, is dat gene wat het totaalbeeld geeft waar over wordt gevallen. En dat mekkeren van de Jong (en nu ook door van Bommel) is gewoon zwaar irritant en zou in mijn ogen vaker moeten worden bestraft.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Van de andere kant, als ik een euro kreeg voor elke keer dat de jong in de 16 een duw krijgt waarvoor op het middenveld onze matige scheidsrechters al gefloten hadden was ik inmiddels op een veel mooiere plek in het Philips stadion komen zitten. Van de ene kant kan ik me voorstellen dat het erg irritant is als bepaalde personen steeds weer klagen, anderzijds als je de hoeveelheid fouten bekijkt die soms gemaakt worden, de duwen en schoppen die spelers krijgen zonder straf....tsja probleem komt van twee kanten. Gisteren ook weer een situatie bij een voorzet of corner, twee handen in de rug van Luuk, scheids vind het niks. Flik je dat bij een zelfde kopduel in de middencirkel, vrije trap. Complete willekeur.
En over Lozano, tsja die 43 ofzo kaarten die zijn tegenstanders kregen waren vast voor een groot deel onterecht en hadden niks te maken met het standaard te laat komen en hem niet kunnen houden. Om over die lekkere tackle op hem gisteren aan de zijlijn maar te zwijgen. Zelfs na die tackle vol op zijn enkel stonden er nog genoeg mensen te klagen over zijn gedrag. Maar inmiddels zijn sommige zover dat ze zelfs klagen over zijn gedrag als zijn been gebroken wordt of het zelfs toejuichen.
En over Lozano, tsja die 43 ofzo kaarten die zijn tegenstanders kregen waren vast voor een groot deel onterecht en hadden niks te maken met het standaard te laat komen en hem niet kunnen houden. Om over die lekkere tackle op hem gisteren aan de zijlijn maar te zwijgen. Zelfs na die tackle vol op zijn enkel stonden er nog genoeg mensen te klagen over zijn gedrag. Maar inmiddels zijn sommige zover dat ze zelfs klagen over zijn gedrag als zijn been gebroken wordt of het zelfs toejuichen.
[ Voor 25% gewijzigd door Zingo op 08-12-2018 13:20 ]
Dit is toch precies hetzelfde als bijvoorbeeld Suarez een aantal jaren terug bij Groningen en Ajax? Die kreeg ook niks meer mee omdat ie om de haverklap op de grond lag te rollebollen alsof ie doormidden was geschopt.
Toen snapte het hele land ook waarom, behalve hordes Ajacieden. Daarom verwacht ik nu ook niet dat consensus bereikt worden in het topic, in feite herhaalt de geschiedenis zich gewoon.toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:18:
Dit is toch precies hetzelfde als bijvoorbeeld Suarez een aantal jaren terug bij Groningen en Ajax? Die kreeg ook niks meer mee omdat ie om de haverklap op de grond lag te rollebollen alsof ie doormidden was geschopt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ik het goed gezien heb was heer Van den Berg van NEC het niet helemaal eens met zijn kaart en poogde deze aan de scheidsrechter te ontfutselen.
Gaarne direct vijf wedstrijden voor dit gedrag.
Gaarne direct vijf wedstrijden voor dit gedrag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach kom, alsof die niet ook prima snapten dat die te makkelijk ging liggen. Spelers als Suarez en Robben, maar ook van Bommel, zijn prima zolang ze voor jouw ploeg spelen, maar bij een andere club erger je je er gewoon aan.Gonadan schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:42:
[...]
Toen snapte het hele land ook waarom, behalve hordes Ajacieden. Daarom verwacht ik nu ook niet dat consensus bereikt worden in het topic, in feite herhaalt de geschiedenis zich gewoon.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Het probleem bij Luuk de Jong vind ik is dat hij zelf continue loopt te duwen en te trekken, maar bij het lichtste contact zelf met zijn armen wijd naar de scheidsrechter toe loopt om te klagen.Zingo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:18:
Van de andere kant, als ik een euro kreeg voor elke keer dat de jong in de 16 een duw krijgt waarvoor op het middenveld onze matige scheidsrechters al gefloten hadden was ik inmiddels op een veel mooiere plek in het Philips stadion komen zitten. Van de ene kant kan ik me voorstellen dat het erg irritant is als bepaalde personen steeds weer klagen, anderzijds als je de hoeveelheid fouten bekijkt die soms gemaakt worden, de duwen en schoppen die spelers krijgen zonder straf....tsja probleem komt van twee kanten. Gisteren ook weer een situatie bij een voorzet of corner, twee handen in de rug van Luuk, scheids vind het niks. Flik je dat bij een zelfde kopduel in de middencirkel, vrije trap. Complete willekeur.
Niet voor niks dat heel de Kuip "Ahhhhhhh" zei toen iedere keer nadat Luuk de Jong weer eens de stervende zwaan nadeed.
Verder ben ik het gewoon totaal eens met die complete willekeur. Maar die is niet weg te krijgen zolang je mensen beslissingen laat nemen. Zelfs nav videobeelden blijft er willekeur.
Mooi, blijft er volgend seizoen nog iets meer dan een half elftal over!
Zie net de rode kaart bij willem 2. Dit is toch geen rood? Geel en een penalty. Weet niet of de var hierbij zou mogen ingrijpen.
Dus Sierhuis ofzo krijgt de kans? Of nee, toch maar weer Huntelaar.Leon Zwiers schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:47:
Dolberg is weer eens geblesseerd. Ik denk dat de titel van the next Fischer hem prima staat zo.
Als hij het zo goed doet, zal hij vast mogen spelen. Ik heb het idee dat Ten Hag dat goed inziet met de selectie. Huntelaar stond aan het begin van het seizoen in de basis (toen Dolberg ook geblesseerd was) en was toen erg belangrijk met het Europees voetbal en scoorde ook genoeg in de competitie... Dat ging lekker met Tadic / Ziyech en Huntelaar.. vond het met Dolberg eigenlijk wat minder .. (maar hij is niet echt in vorm.. en nu dus blijkbaar weer eens geblesseerd)Deadsy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:25:
[...]
Dus Sierhuis ofzo krijgt de kans? Of nee, toch maar weer Huntelaar.
...
Nou. Makkelijke avond voor Ajax. 0-3, geen vuiltje aan de lucht. Voor degene die wil inzetten en van het orakel gebruik wil maken
het veld kan iig makkelijk tegen die zeik van bovenPWM schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:41:
Nou. Makkelijke avond voor Ajax. 0-3, geen vuiltje aan de lucht. Voor degene die wil inzetten en van het orakel gebruik wil maken
ik hoop stiekem op iets meer doelpunten ivm doelsaldo
Ik doe nu eens een uitsp[raakje. In het kampioensjaar van Feyenoord werdt constant benadrukt dat het een toevalletje was en dat iedereen boven zich uit steeg. (Voor sommige spelers misschien terecht)Luxicon schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:32:
[...]
vond het met Dolberg eigenlijk wat minder .. (maar hij is niet echt in vorm.. en nu dus blijkbaar weer eens geblesseerd)
Ik denk serieus dat Dolberg dat seizoen hetzelfde had. En dat het niveau van de afgelopen maanden werkelijk zijn niveau is, en dat ie helemaal niet uit vorm is. Ontzettend overhyped op basis van een half goed seizoen.
Lol hoezo is dat geen geel voorvan Duinen? Volgens mij kun je niet veel duidelijker de bal wegtrappen...
Ten Hag heeft hem geeneens op de bank zitten.Luxicon schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:32:
[...]
Als hij het zo goed doet, zal hij vast mogen spelen. Ik heb het idee dat Ten Hag dat goed inziet met de selectie. Huntelaar stond aan het begin van het seizoen in de basis (toen Dolberg ook geblesseerd was) en was toen erg belangrijk met het Europees voetbal en scoorde ook genoeg in de competitie... Dat ging lekker met Tadic / Ziyech en Huntelaar.. vond het met Dolberg eigenlijk wat minder .. (maar hij is niet echt in vorm.. en nu dus blijkbaar weer eens geblesseerd)
Huntelaar is 35 en Dolberg kunnen we misschien afschrijven.
Ten Hag moet eens wakker worden en iemand de kans geven in de spits, om tenminste een extra optie te hebben en misschien klaar te stomen voor volgend seizoen.
Nja Danilo zou er bij zitten, hopelijk krijgt hij wat minuten
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 08-12-2018 19:50 ]
Hmm daar wordt de Ligt gered, tenminste in 1e instantie. Var moet hier rood van maken
[ Voor 50% gewijzigd door toolkist op 08-12-2018 19:51 ]
Verwijderd
Was dat überhaupt een overtreding van de Ligt? Nou ja, de keeper had hem wel gehad voor de speler. Dus geel is terecht als hij hem raakt.
Oeps Ajax. Je wordt de hele tijd al goed afgejaagd en telkens moet pas de bal gespeeld worden als PEC je een tikje geeft. Ja 1x te laat en dan krijg je dit.
Hier komen we goed weg zeg, rood had ook gekund.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De speler kon ook nooit bij de bal? Was veel te hard dus geen kans tot scoren.
Dan lijkt me dit een correcte beslissing.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 08-12-2018 19:52 ]
Op de beelden leek het mij ook niet echt dat hij em raakte. Maar dat zal ie vast wel hebben gedaan. Echter was het al niet een overtreding op Schone?Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:50:
Was dat überhaupt een overtreding van de Ligt? Nou ja, de keeper had hem wel gehad voor de speler. Dus geel is terecht als hij hem raakt.
Ja een overtreding, ja rood. Geen discussie over mogelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:50:
Zo hard was de bal niet en Onana had nog geen stap naar voren gezet.Vos schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:51:
[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 08-12-2018 19:52 ]
Oh daar lette ik eigenlijk niet eens op.Vos schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:51:
Dan is geel prima
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Blijkbaar wel, want weinigen zijn het met je eens.toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:51:
[...]
Ja een overtreding, ja rood. Geen discussie over mogelijk.
Je hebt natuurlijk alle tools in huis om dat goed te beoordelen.toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:51:
[...]
Was het een 100% scoringskans? Nee, want die bal was niet meer te halen voor hem. Dus geel voldoet.toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:51:
[...]
We krijgen iig weinig herhalingen van te zien.
2 ogen, een grote tv en een paar herhalingen is wel genoeg om dat te zien ja.Hupske schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:52:
[...]
Je hebt natuurlijk alle tools in huis om dat goed te beoordelen.
Wacht maar tot er wat niet Ajax fans reageren;)Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:52:
[...]
Blijkbaar wel, want weinigen zijn het met je eens.
Dat die bal doorschoot en dat het geen scoringskans en dus rood was is pure karma voor het hebben van die kunstgrasvelden die ijsbanen worden bij regen
Ik moet nog een keer de herhaling zien, wat ik de tweede keer zag was misschien geeneens geel, de speler ging ook niet direct neer. Maar goed nog een keer een goede herhaling zou wat meer duidelijkheid geven.Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:52:
[...]
Was het een 100% scoringskans? Nee, want die bal was niet meer te halen voor hem. Dus geel voldoet.
schone was weer eens te traag bij die situatie. de ligt direct rood of geel is moeilijk oordelen, had ie de bal wel of niet nog gehaald ? dalijk in de rust eens goed nakijken
PEC is erg goed begonnen moet ik zeggen, ze zitten er kort op.
Inderdaad, ook de beste manier om het thuis aan te vliegen.Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:55:
PEC is erg goed begonnen moet ik zeggen, ze zitten er kort op.
Leo Driesen hou ajb stil
Tadic stond nog niet bijna buitenspel en dat was prima te zien
Maar hij heeft niet zo'n mooie tv als jij nu voor zijn neustoolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:56:
Leo Driesen hou ajb stil![]()
ja precies, de grens kan het verkeerd zijn. Maar een commentator met een beeldscherm voor z'n bakkes?toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:56:
Leo Driesen hou ajb stil![]()
Mute kan ooktoolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:58:
En bedankt Leo, met dit commentaar gaat de tv wel uit.
Ajax lijkt wakker.
Was er maar een optie "wel wedstrijd geluiden geen commentaar" of iets dergelijks
Die commentator is toch om te kotsen. Verzint z’n eigen verhalen waar ie bijstaat. Mafkees.
Leo is de slechtste bij FoxSports.... en dat niveau is al niet hoog over het algemeen gezien.
Ja kan soms andere audio kanalen kiezen.toolkist schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:01:
[...]
Was er maar een optie "wel wedstrijd geluiden geen commentaar" of iets dergelijks
Ik had 0-2 gezet. Plastic uit, je weet wel.PWM schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:41:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
BAM!
Dat is ie al jaren, sowieso was er aantal jaren geleden al een actie waardoor hij niet meer zo negatief mocht doen over Ajax bij de Europese wedstrijden op RTL. Ik ben ook wel eens een petitie tegen gekomen van Feyenoord supporters om die vent niet meer als commentator bij hun club te krijgen.Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:02:
Leo is de slechtste bij FoxSports.... en dat niveau is al niet hoog over het algemeen gezien.
En natuurlijk
GOOOOOOOOOOOOOOAL
Ajax speelt he! Niet Feyenoord!Gonadan schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:04:
[...]
Ik had 0-2 gezet. Plastic uit, je weet wel.
Topspits! Dolberg mag geblesseerd blijven, er is geen andere spits nodig meer.
Dat roepen feitelijk wel meer Ajacieden, waaronder ik. Maar dan word je vaak als negatief bestempeld en moet je hem een kans geven.Leon Zwiers schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:45:
*knip calimerogezeur*
Ik denk serieus dat Dolberg dat seizoen hetzelfde had. En dat het niveau van de afgelopen maanden werkelijk zijn niveau is, en dat ie helemaal niet uit vorm is. Ontzettend overhyped op basis van een half goed seizoen.
Wat mij betreft moet hij maar eens een kans pakken, hij krijgt er genoeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, bij Feyenoord zou ik 2-0 gezet hebben.Typhone schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:06:
Ajax speelt he! Niet Feyenoord!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eredivisie:Qu3st schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:06:
Topspits! Dolberg mag geblesseerd blijven, er is geen andere spits nodig meer.
Klaas Jan 15 wedstrijden 8 doelpunten
Kasper 9 wedstrijden 6 doelpunten
Ik ben overigens van mening dat zowel Klaas als Kaspar beter bediend kunnen worden en eigenlijk dat ze samen zouden moeten spelen omdat ze elkaar goed aanvullen. Niet dat dat laatste past in het spel van Ajax maar toch.
[ Voor 28% gewijzigd door PolarBear op 08-12-2018 20:11 ]
Sowieso een andere spits halen. Die Dolberg zal allemaal wel.
sorry ik was de sarcasme tags vergetenPolarBear schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:09:
[...]
Eredivisie:
Klaas Jan 15 wedstrijden 8 doelpunten
Kasper 9 wedstrijden 6 doelpunten
je hebt slecht commentaar en je hebt SLECHT commentaar,PolarBear schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:04:
[...]
Een Fifa commentaar met Evert ten Napel en Youri Mulder zou nog beter zijn dan dit
dan heb je ergens onderaan het werkelijk ERBARMELIJK GRUWELIJKE TENENKROMMENDE slechte "fifa NL commentaar"
Leo is aanmerkelijk minder erg dan dat trust me
Schöne mag wel ff wisselen. Wat een balverlies vandaag.
Nou Leo die al twee minuten over een wissel loopt te zeuren, scheelt weinig hoorHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:13:
[...]
je hebt slecht commentaar en je hebt SLECHT commentaar,
dan heb je ergens onderaan het werkelijk ERBARMELIJK GRUWELIJKE TENENKROMMENDE slechte "fifa NL commentaar"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leo is aanmerkelijk minder erg dan dat trust me
Consequent geen kaart voor Zwolle bedoel je?
Toch niet bij Eredivisie?
"Uw bericht is verzonden" gaf de klantenservice pagina van fox sport net aanTerranova schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:06:
[...]
Dat is ie al jaren, sowieso was er aantal jaren geleden al een actie waardoor hij niet meer zo negatief mocht doen over Ajax bij de Europese wedstrijden op RTL. Ik ben ook wel eens een petitie tegen gekomen van Feyenoord supporters om die vent niet meer als commentator bij hun club te krijgen.
En natuurlijk
GOOOOOOOOOOOOOOAL
BAM!
Pure klasse
Pure klasse
80m waard nu.
Ooh, ben niet de enigste met deze opmerking
Ooh, ben niet de enigste met deze opmerking
[ Voor 69% gewijzigd door Hupske op 08-12-2018 20:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()