[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.382 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:17

Typhone

Who Dares Wins

Gözübuyuk, Blom en Kuipers? (in Genève).
Zouden ze gevoelig zijn voor bitcoins? Dan regel ik wat pingels voor Ajax >:)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38424413_1836569633088813_4517519852600033280_n.jpg?_nc_cat=0&oh=4177539f225604823c6325e84c463fa6&oe=5BD47490

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 03-08-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
donleone83 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Sanchez was veel interessanter voor de PL, omdat hij fysiek een beest is op zijn leeftijd al en er daarom eteen kon staan. Er staat bij geen enkele topclub in de PL een type als Matthijs de Ligt achterin op zo'n jonge leeftijd omdat ze het fysiek afleggen tegen de enorme spitsen. De Ligt is geschikt voor Bundesliga of Primera Division volgend jaar, maar daar gaan de absolute topclubs hem denk ik ook niet kopen. Mina komt bij Barca ook niet aan de bak. 40 miljoen is wellicht zeker haalbaar, maar ik zie totaal niet welke topclub dat voor hem gaat betalen. Ik zou mijn geld op Bayern zetten als ik er dan eentje moet kiezen.
De Ligt is fysiek ook ontzettend sterk, heel groot en breed voor zijn leeftijd, en qua lengte zelfs 1cm langer dan Sanchez (aldus Wikipedia). De Ligt zou nu al meekunnen in de PL, hij legt het fysiek echt niet af hoor tegen een Lukaku.

Die Mina is een talent, maar heeft nog lang niet zo veel wedstrijden op niveau gespeeld als de Ligt (complete knock out fase EL, aantal interlands en ruim 40 wedstrijden voor Ajax 1)

Als ik Barcelona was zou ik hem halen en dan nog 1 jaar bij Ajax stallen, kan hij volgend seizoen mooi Pique opvolgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:48
Foxsport international nog beroeerder geworden houden alleen de duitse competitie over?
Seria A + FA Cup nu ook naar Ziggo sport!

Top deal voor ziggo sport totaal klant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:22
Typhone schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:51:
Gözübuyuk, Blom en Kuipers? (in Genève).
Zouden ze gevoelig zijn voor bitcoins? Dan regel ik wat pingels voor Ajax >:)

[afbeelding]
En Nijhuis?
Geef die maar een klap met een bitcoin :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Joostje123 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:10:
Foxsport international nog beroeerder geworden houden alleen de duitse competitie over?

Ook blij mee, Serie A is best vermakelijk de laatste jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gaizka schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:55:
[...]

De Ligt is fysiek ook ontzettend sterk, heel groot en breed voor zijn leeftijd, en qua lengte zelfs 1cm langer dan Sanchez (aldus Wikipedia). De Ligt zou nu al meekunnen in de PL, hij legt het fysiek echt niet af hoor tegen een Lukaku.
Grapjas, alle verdedigers leggen het fysiek af tegen Lukaku. Niet op 1 of 2 uitzonderingen na, nee echt 100,00%.

Oh en de rest van je post is ook totale onzin. Mina heeft gewoon bij Palmeiras (hoogste niveau Brazilie) gespeeld en in de Copa Libertadores enzo.

[Edit 2] en om je post nog verder onderuit te halen. Die gast is kampioen geworden met Palmeiras en heeft de Copa Sudamericana gewonnen, wat je kunt vergelijken met de Europa League.

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 03-08-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
toolkist schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:31:
[...]

Grapjas, alle verdedigers leggen het fysiek af tegen Lukaku. Niet op 1 of 2 uitzonderingen na, nee echt 100,00%.

Oh en de rest van je post is ook totale onzin. Mina heeft gewoon bij Palmeiras (hoogste niveau Brazilie) gespeeld en in de Copa Libertadores enzo.

[Edit 2] en om je post nog verder onderuit te halen. Die gast is kampioen geworden met Palmeiras en heeft de Copa Sudamericana gewonnen, wat je kunt vergelijken met de Europa League.
Die Mina heeft toch ook gewoon een goed WK gespeeld?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Die Mina heeft toch ook gewoon een goed WK gespeeld?
Ook dat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:15
Joostje123 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:10:

Heel leuk inderdaad, maar dan 17.95 per maand betalen om FC Emmen aan het werk te zien vind ik wel btje gortig. Bij KPN betaal je 10 euro voor Eredivisie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 21:48
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:18:
[...]

Heel leuk inderdaad, maar dan 17.95 per maand betalen om FC Emmen aan het werk te zien vind ik wel btje gortig. Bij KPN betaal je 10 euro voor Eredivisie..
Ja baal ervan dat foxsport niet gewoon go aanbiedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bij kpn betaal je 10 ipv 17,95? Maar is kpn sowieso niet duurder dan ziggo?

Whatever, waar de Ligt nu staat weet ik niet. Hij heeft wat foutjes gemaakt maar ik vind hem wel een degelijke cv.
Toekomst zal het uitwijzen.

Tadic goede aankoop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:44
Iedereen in de voetbalmedia verwachten dat Ajax met overmacht kampioen wordt. Nu denkt ook Aad de Mos dat.

Dus Ajax wordt met geluk 3e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Morgen met mijn dochter en haar team van Una gratis naar de Johan Cruijfschaalwedstrijd in het Philips Stadion :)

[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 03-08-2018 21:50 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
PcDealer schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:41:
Morgen met mijn dochter en haar team van Una gratis naar de Johan Cruijfschaalwedstrijd in het Philips Stadion :)
Nederland traditieland, hebben we een Johan Cruijff Arena en dan speel je daar niet voor de schaal :')

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
toolkist schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:31:
[...]

De Ligt stond in de voorronde CL tegen Balotelli ook zijn mannetje, Lukaku heeft vergelijkbaar postuur. Hij zal een pittige kluif hebben aan Lukaku, net als alle verdedigers inderdaad, maar hij wordt echt niet weggeblazen.

In die Mina vergiste ik mij, dacht dat hij ongeveer net zo oud was als de Ligt & Sanchez en zijn eerst echte minuten nog moest gaan maken bij Barcelona. Mina is echter al 5 jaar ouder dan de Ligt zie ik, dan is het helemaal geen vergelijking.

De Ligt is de komende 10 jaar CV bij een Europese topclub, en waarschijnlijk ook vrij snel de aanvoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:16
[...]
Heel leuk inderdaad, maar dan 17.95 per maand betalen om FC Emmen aan het werk te zien vind ik wel btje gortig.
Als je 4,50 euro per wedstrijd te veel vindt vraag ik me af of je Emmen wel wilt zien :/
Dat is toch absoluut niet duur.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Faddermakker schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:42:
Nederland traditieland, hebben we een Johan Cruijff Arena en dan speel je daar niet voor de schaal :')
Tja, want om meer supporters te trekken geef je de kampioen maar een thuisvoordeel.
Blijkbaar is ook bij de KNVB commercie belangrijker dan sportiviteit. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zou het niet vooral een veiligheidsdingetje zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Idealiter heb je een neutraal stadion nodig mocht je het op zo'n manier willen inrichten. Zowel de bekerfinale als de Supercup zou je niet moeten spelen in een clubspecifiek stadion. Nederland kennende gaat dat niet komen omdat het gewoonweg geen goed doel is voor gemeenschaps geld (en daar ben ik het wel mee eens). Om dan koste wat kost vast te houden aan de Amsterdam ArenA, en dus spelende met een halfvol stadion (zeker als Ajax er niet om meespeelt) is niet echt wenselijk.

De relatie stadion & naam prijs is wel verbonden maar niet dermate dat je ook in een gelijknamig stadion zou moeten spelen. Het stadion heet NET de Johan Cruijff Arena terwijl de prijs al sinds '96 zo heet. Om het dan te klagen over traditie tjsa, vroeger werd die wedstrijd ook in de kuip gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:15:
[...]
Om dan koste wat kost vast te houden aan de Amsterdam ArenA, en dus spelende met een halfvol stadion (zeker als Ajax er niet om meespeelt) is niet echt wenselijk.
Ik heb de bekerfinale PSV-Heracles in een uitverkochte Kuip gezien :Y oOo

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
[...]

Ja, want een net niet prijs waar maar weinig supporters echt om geven moet je spelen in Amsterdam. Dan krijg je gewoon wat je een paar jaar terug had: twee korte zijde welke alles behalve vol zaten en een sfeerloze bedoeling waarbij de spelers niet eens de kans krijgen de supports te bedanken. #nobodyreallycares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
[...]

Gisteren Ziggo gebeld voor Fox eredivisie (ik zeg altijd op in April, International hoef ik niet nu ze daar bijna al het voetbal kwijt zijn) en kreeg 3 maanden gratis. Daarna loopt het gewoon af en kan ik weer verder kijken of er dan leuke aanbiedingen lopen. De reden dat ik graag bij Ziggo blijf is het gratis kanaal 14, is echt prima voor mij met F1 en de leukere voetbalwedstrijden uit Engeland, Spanje en Italië :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo doe ik het ook :)
Ik vergeet echter vaak om een maand voor het einde van de competitie op te zeggen dus zit er in de zomer meestal nog een maand aan vast. Maar zodra wedstrijd 34 afgelopen is heeft ED Live echt niks meer te bieden, buiten misschien die ene seizoenssamenvatting van Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:17
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:02:
Zo doe ik het ook :)
Ik vergeet echter vaak om een maand voor het einde van de competitie op te zeggen dus zit er in de zomer meestal nog een maand aan vast. Maar zodra wedstrijd 34 afgelopen is heeft ED Live echt niks meer te bieden, buiten misschien die ene seizoenssamenvatting van Ajax.
Herinnering in je kalender zetten, een maand voor de laatste wedstrijd. Je kan je einddatum selecteren, dus zo kan je, zoals een echte hollander betaamd, alleen maar betalen wat je gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ligt wel een beetje aan de play-offs en de nacompetitie, als ik de deelnemers interessant vind wil ik nog wel wat langer kunnen kijken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:42:
Zou het niet vooral een veiligheidsdingetje zijn?
Nee, het is een halfslachtige poging om het imago van de Supercup op te krikken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:36

Oekol

waka waka hey hey

Heeft iemand enig idee of de JCS in Spanje uitgezonden wordt? Heb de guide proberen te raadplegen van Movistar en daar kon ik het niet vinden. Ander (sport) zenders ken ik hier niet eigenlijk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 05:10
Joster schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

Gisteren Ziggo gebeld voor Fox eredivisie (ik zeg altijd op in April, International hoef ik niet nu ze daar bijna al het voetbal kwijt zijn) en kreeg 3 maanden gratis. Daarna loopt het gewoon af en kan ik weer verder kijken of er dan leuke aanbiedingen lopen. De reden dat ik graag bij Ziggo blijf is het gratis kanaal 14, is echt prima voor mij met F1 en de leukere voetbalwedstrijden uit Engeland, Spanje en Italië :)
Je krijgt nu 3 maanden gratis Fox en na die 3 maanden zeg je gewoon op, begrijp ik dat goed? Je belt er heen en zegt dat je dat wilt afsluiten en dan bieden ze dat aan?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Joster schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

Moet ook maar is bellen dan. Blijf sowieso bij Ziggo. Want dik tevreden. Maar het prijsverschil met KPN qua Foxsports vind niet helemaal oké. Kijk ook veel Ziggo sport. Buitenlands voetbal en F1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
Gynnad schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Je krijgt nu 3 maanden gratis Fox en na die 3 maanden zeg je gewoon op, begrijp ik dat goed? Je belt er heen en zegt dat je dat wilt afsluiten en dan bieden ze dat aan?
Ik krijg 3 maanden en daarna loopt het automatisch af. Daarna ben vrij om wat voor abo dan ook af te sluiten..

Ik belde gisteren voor "advies", was wel voorbereid natuurlijk. De eerste lijns kon me niet afdoende helpen waardoor ik werd doorgeschakeld naar een tweede lijns. Bij hem deed ik mijn beklag over de huidige Fox prijzen bij Ziggo waarna hij aangaf dat er bij Ziggo momenteel geen acties lopen voor Fox eredivisie. Hij kon me wel 3 maanden gratis aanbieden. Oké, prima hehe.
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:02:
[...]

Moet ook maar is bellen dan. Blijf sowieso bij Ziggo. Want dik tevreden. Maar het prijsverschil met KPN qua Foxsports vind niet helemaal oké. Kijk ook veel Ziggo sport. Buitenlands voetbal en F1.
Ja precies, volgens mij moet je bij iedere andere aanbieder Ziggo Sport als extra pakket aanschaffen waardoor je alsnog duurder uit bent.. Het lijkt er wel op dat Ziggo pakketten van Fox eredivisie wil slijten omwille van het prijsverschil (waar Ziggo momenteel niet veel aan kan doen) en beseft dat veel mensen dit niet tof vinden. Er is dus wel wat mogelijk als je gaat bellen.

Afijn, nogal off topic dit :+

[ Voor 32% gewijzigd door Joster op 04-08-2018 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Joster schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:15:
[...]

[...]

Ja precies, volgens mij moet je bij iedere andere aanbieder Ziggo Sport als extra pakket aanschaffen waardoor je alsnog duurder uit bent.. Het lijkt er wel op dat Ziggo pakketten van Fox eredivisie wil slijten omwille van het prijsverschil (waar Ziggo momenteel niet veel aan kan doen) en beseft dat veel mensen dit niet tof vinden. Er is dus wel wat mogelijk als je gaat bellen.

Afijn, nogal off topic dit :+
Btje offtopic, maar wel interessant voor de geïnteresseerden. Kreeg net ook gratis 3 maanden Foxsports zonder enige moeite of doorvragen. Stopt automatisch. En geen enkele andere voorwaarden. Niet snel zo makkelijk 60.- verdiend. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joster
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:57:
[...]

Btje offtopic, maar wel interessant voor de geïnteresseerden. Kreeg net ook gratis 3 maanden Foxsports zonder enige moeite of doorvragen. Stopt automatisch. En geen enkele andere voorwaarden. Niet snel zo makkelijk 60.- verdiend. Bedankt voor de tip!
Je kan 30 euro overmaken op het volgende rekeningnummer:

spoiler:
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Joster schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:59:
[...]

Je kan 30 euro overmaken op het volgende rekeningnummer:

spoiler:
:+
Als je nou is in gaat schrijven voor de voetbalpoule en je wint, krijg je van mij 20.- kadobon :9

Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2018/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:18:
[...]

Als je nou is in gaat schrijven voor de voetbalpoule en je wint, krijg je van mij 20.- kadobon :9

Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2018/2019
Nohh, ik doe scorito en heb eigenlijk een hekel aan poules invullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ben wel heel benieuwd naar de westrijd van vanavond. Bijlow eindelijk eerste keeper. Van Persie in de spits. Ik denk dat we de eerste prijs van het seizoen gewoon gaan pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03
Is Bijlow echt zo goed als dat mensen zeggen? Ik heb er nog niks van gezien maar iemand uit mijn buurt zeide dat ik op hem moest opletten.

Ik ga het in het stadion kijken trouwens. Zit nu in de bus uit Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:55:
Ben wel heel benieuwd naar de westrijd van vanavond. Bijlow eindelijk eerste keeper. Van Persie in de spits. Ik denk dat we de eerste prijs van het seizoen gewoon gaan pakken!
Hoho, een PSVer heeft vandaag een Feyenoorder al genoeg geholpen, die schaal blijft in Eindhoven vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Stadion is uitverkocht is er net omgeroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 08:35
Ik hoop dat ze alletwee verliezen. Er is maar 1 team dat alles kan winnen in een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Denk neem ook eens een abo op Fox Sports, vliegt de stream van Fox Sports Go er om de haverklap uit, of het beeld valt weg of het geluid valt weg :/

Lopen ze daar te bezuinigen op bandbreedte ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
kazuka schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:36:
Denk neem ook eens een abo op Fox Sports, vliegt de stream van Fox Sports Go er om de haverklap uit, of het beeld valt weg of het geluid valt weg :/

Lopen ze daar te bezuinigen op bandbreedte ofzo?
Deze wedstrijd? Dat kan je ook op het open kanaal Fox kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
polopolo150 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:39:
[...]

Deze wedstrijd? Dat kan je ook op het open kanaal Fox kijken.
Hebben onze vrienden van Ziggo dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Over 2 uurtjes zien we de:

Het is toch een prijs
Het is maar een oefenwedstrijd

Alleen even afwachten welke kant welke moet melden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:53:
[...]

Hebben onze vrienden van Ziggo dat ook?
Nummertje 11 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

Heuj vuurwerk, heuj boete!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
Moet dit nou jongens :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat een stuk kanslozen zitten er ook altijd tussen de supporters
polopolo150 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:25:
Stadion is uitverkocht is er net omgeroepen.
Dan zijn er toch best wel wat mensen thuis gebleven zo te zien :+

[ Voor 64% gewijzigd door Napo op 04-08-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kansloos dat vuurwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Het seizoen is nog geen halve minuut oud of de Feyenoord supporters laten zich alweer van hun beste kant zien. Ik stel voor af te fluiten, winst naar PSV en een wedstrijd of zes zonder supporters. Dan leren ze het vanzelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
De rookwolken trekken over mijn huis. En dan gaan miepen over een rookverbod op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Zingo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:02:
Het seizoen is nog geen halve minuut oud of de Feyenoord supporters laten zich alweer van hun beste kant zien. Ik stel voor af te fluiten, winst naar PSV en een wedstrijd of zes zonder supporters. Dan leren ze het vanzelf af.
Nee. Het feyenoordvolk dat hier nu is, zijn niet de hooligans die je normaal hebt. Die heb je hier normaal niet, omdat men per trein linea recta het stadionnetje in gaat. Nu liep elke Feyenoord-fan vrij door de straten te zwerven. Veel vaders met kindertjes, maar geen gajes.

Dit is de opening van het seizoen. Daar hoort vuurwerk bij. Zie het zoals Oud en Nieuw. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

[ Voor 1% gewijzigd door naitsoezn op 04-08-2018 18:19 . Reden: Laat die scheldnamen achterwege ajb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:15
Zingo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:02:
Leren en dat volk zijn twee dingen die niet samen gaan.

Trouwens waarom mag een Keuken Kampioen scheids de wedstrijd fluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Deadsy schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:10:
[...]

Leren en dat volk zijn twee dingen die niet samen gaan.

Trouwens waarom mag een Keuken Kampioen scheids de wedstrijd fluiten?
Omdat het een oefenwedstrijd is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:10:
[...]

Dit is de opening van het seizoen. Daar hoort vuurwerk bij. Zie het zoals Oud en Nieuw. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Dat er wat vuurwerk is - als in fakkels - is niet het grootste probleem, het probleem is dat er volk is dat het nodig vindt om die fakkels vervolgens op het veld te gooien. Dat is compleet onwenselijk. Al blijft veiligheid sowieso een dingetje met ongecontroleerd vuurwerk gebruiken op een locatie met een groot aantal mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matige wedstrijd tot nu toe. Geen kansen en veel fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:12:
[...]

Dat er wat vuurwerk is - als in fakkels - is niet het grootste probleem, het probleem is dat er volk is dat het nodig vindt om die fakkels vervolgens op het veld te gooien. Dat is compleet onwenselijk. Al blijft veiligheid sowieso een dingetje met ongecontroleerd vuurwerk gebruiken op een locatie met een groot aantal mensen
Ik vind dat die fakkels uberhaupt niet een stadion in mogen. Van mij mag de regereing vuurwerk per direct verbieden ( ja ook oud en nieuw) Mensen kunnen blijkbaar niet normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:12:
[...]

Waar moet je die fakkels dan laten? In je vak staan een heleboel mensen en de vijand ga je nu niet bekogelen. Dan is het veld een goede optie.

Voetbal is een volkssport, geen hockey waar alles strak in een keurslijf moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:13:
Matige wedstrijd tot nu toe. Geen kansen en veel fouten.
1 goede kans wel die Bijlow goed pakte. Verder denk ik dat de temperatuur er mede voor zorgt dat het niet heel hoogstaand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:21:
[...]

Waar moet je die fakkels dan laten? In je vak staan een heleboel mensen en de vijand ga je nu niet bekogelen. Dan is het veld een goede optie.

Voetbal is een volkssport, geen hockey waar alles strak in een keurslijf moet passen.
gewoon geen fakkels. Dan zit je niet met dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

Je beschrijft PERFECT waarom fakkels geen goed middel is voor stadions, chapeau. Het veld is om op te voetballen en daar waren ze dus ook al mee bezig. Met het gooien van de fakkels op het veld onderbreek je het spel (onwenselijk) en breng je spelers in gevaar (onwenselijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:24:
[...]

Je beschrijft PERFECT waarom fakkels geen goed middel is voor stadions, chapeau. Het veld is om op te voetballen en daar waren ze dus ook al mee bezig. Met het gooien van de fakkels op het veld onderbreek je het spel (onwenselijk) en breng je spelers in gevaar (onwenselijk).
En stel die mutsen kunnen niet gooien en raken er iemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Waar moet je ze dan laten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Waar is die VAR dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoeveel rode kaarten zal van Bommel dit seizoen krijgen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Exocet schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:38:
Hij loopt wel veel tegen de 4e man te janken, je zou toch zeggen dat je team coachen en observeren meer rendement geeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:38:
Voor wat dan? Heeft hij iets raars tegen de 4de man gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:40:
[...]

Voor wat dan? Heeft hij iets raars tegen de 4de man gezegd?
Niet zo happen. Als speler kreeg hij vaak rood, misschien als coach ook wel, wie weet. Zou best grappig zijn toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Napo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:00:
Wat een stuk kanslozen zitten er ook altijd tussen de supporters

[...]

Dan zijn er toch best wel wat mensen thuis gebleven zo te zien :+
Ja, op beide punten vind ik het maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:42:
[...]

Niet zo happen. Als speler kreeg hij vaak rood, misschien als coach ook wel, wie weet. Zou best grappig zijn toch!
Ik ben gewoon benieuwd wat de beredenering is ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daar wordt Bijlow wel heel erg beschermd. Zoveel deed Luuk niet? Zwak gekeept imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote fout van Bijlow inderdaad. Tevens een fout van de scheids dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:05
Vos schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:11:
Daar wordt Bijlow wel heel erg beschermd. Zoveel deed Luuk niet? Zwak gekeept imo.
Hij floot toch voor de overtreding op Vd Heijden?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Toch iets voor de VAR lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
*knip* troll

[ Voor 76% gewijzigd door naitsoezn op 04-08-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Hij floot toch voor de overtreding op Vd Heijden?
Was niet heel duidelijk. Maar dat was ook zeker geen overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 19:28
mavaros schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:14:
Die mensen uit Rotterdam kunnen helemaal niet voetballen.
Die mensen uit Rotterdam hebben een coach die het tactisch vermogen van een kleuter heeft. We hebben straks drie centrumspitsen in de selectie maar het komt niet in het hoofd van de beste man op om eens wat te experimenteren. Bij Ajax worden de trainers voor minder gestenigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
D-e-n schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Die mensen uit Rotterdam hebben een coach die het tactisch vermogen van een kleuter heeft. We hebben straks drie centrumspitsen in de selectie maar het komt niet in het hoofd van de beste man op om eens wat te experimenteren. Bij Ajax worden de trainers voor minder gestenigd.
Toonbeeld Nederlands voetbal deze wedstrijd, lekker 433 en dan hopen. Geen gameplan, geen lef, niks doen om tactisch van je tegenstander te winnen. Van beide kanten hoor.

Edit: overigens had die goal wel moeten tellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 04-08-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het is van beide kanten niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vraag me af of het 2 teams zijn die niet beter kunnen of 2 die niet beter willen.
Omdat ze deze wedstrijd niet ten koste van alles willen winnen omdat de pot komend weekend belangrijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:05
Zoals vrijwel elke topper, zelden zijn die voor de neutrale kijker de moeite waard.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Vraag me af of het 2 teams zijn die niet beter kunnen of 2 die niet beter willen.
Omdat ze deze wedstrijd niet ten koste van alles willen winnen omdat de pot komend weekend belangrijker is.
Tja en dan aan het eind van het seizoen zonder prijzen staan omdat de beker en eredivisieschaal in Amsterdam zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Ik denk dat Feyenoord niet beter kan. Dat krijg je met een onbenul als coach en flink wat blessures. Psv weet ik niet zo. Die doen alleen nog maar counteren de laatste 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2e helft speelt Fey redelijk en is het voor mij beter dan de gehele 1e helft

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Optisch overwicht voor feyenoord de tweede helft. Maarja, het blijft Psv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En dan de Amrabat wissel weer..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PolarBear schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:27:
[...]

Tja en dan aan het eind van het seizoen zonder prijzen staan omdat de beker en eredivisieschaal in Amsterdam zijn >:)
Denk dat alleen de uiteindelijke winnaar het een prijs vind.
Voor een Feyenoord zal de wedstrijd donderdag denk ik toch belangrijker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:32:
En dan de Amrabat wissel weer..... :(
Wie anders. We hebben verder geen aanvallende middenvelder dankzij v Geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:33:
[...]

Jeugd. Ander systeem. Alles beter dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:33:
[...]

Kan die Sinestera niet als aanvallende middenvelder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:34:
[...]

Jeugd. Ander systeem. Alles beter dan...
Gio en ander systeem _O-

Nee, ik heb me erbij neergelegd dat dit seizoen erg lastig gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar even serieus, JC Schaal is direct penalties bij 0-0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PolarBear schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:35:
Maar even serieus, JC Schaal is direct penalties bij 0-0?
yup via het abba systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ze doen hun best maar tis te gehaast en slordig, vermaak me nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Harribo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:37:
Ze doen hun best maar tis te gehaast en slordig, vermaak me nog niet
Het is dat mijn cluppie speelt, anders had ik 'm al uitgezet. Amper doelpogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 10:31
Money money money?

ja slecht... Net zo slecht als dit potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
DoeEensGek schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:40:
[...]

Money money money?

Winner takes it all...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:40:
[...]

Money money money?

Nee ze doen het op Dancing Queen.
Het moet dansend gebeuren anders krijg je 1 goal aftrek

Mja met deze slechte pot moeten we ons toch op een of andere manier amuseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Diverse Feyenoorders zijn leeg. Hopelijk halen we de penalties. Want ik zie PSV het nog wel beslissen binnen de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
waterloo voor wie?
Pagina: 1 ... 18 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.