[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.651 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:46:
Wat zouden ze trouwens zien in de 2 directe degradanten? :?
Wat is daar een voordeel van?
Dat de clubs die uiteindelijk het slecht gepresteerd hebben ook daadwerkelijk de beloning daarvoor krijgen. In de huidige opzet kan je als nr 17 degradatie ontlopen door goed te presteren in de playoffs terwijl je als nr 16 er wel uit kan vliegen.

Playoffs - voor zowel Europees voetbal alsmede degradatie - zijn een devaluatie van de prestaties gedurende het algehele seizoen. Het voordeel is dan wel dat er ook nog gestreden wordt om een grotere set aan plaatsen aan het einde van de competitie.

Zelf zou ik voorstander zijn van 2 directe degradanten en 2 directe promovendi al zal dat op lange termijn enkel nadelig zijn. Je faciliteert een flipperkast tussen de eerste divisie en de eredivisie.

Leon Zwiers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:31:
Emmen, waarom mogen die uberhaupt stemmen.....
Beetje hetzelfde probleem als de stemming in de eerste divisie van vorig jaar. Enkel clubs uit die divisie laten stemmen met als gevolg dat ze stemmen op zaken die voor hun geen impact hebben en voor andere clubs wel die degraderen. Soms zou je verwachten dat indien je de BVO's gelijk wil trekken en dus de piramide goed wil faciliteren dat bepaalde regelgeving ove rde niveaus gelijk worden getrokken en je over basiszaken als velden door zowel de eredivisie als de eerste divisie wordt gestemd.

Had je natuurgras veplicht gemaakt was het bij de eerste de beste promotie weer een probleem geweest :|

Verkeerde topic?

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:36:
[...]
Dus ook een Excelsior (met slechtste veld in de ED) heeft voor gestemd. Niet een kwestie van de grote clubs goede jongens.
Huh? Sinds wanneer spelen VVV en PEC geen ED meer?

alles kan off-topic

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-01 23:26
T-MOB schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:21:
Voor Heracles is het grooste euvel dat het stadion ook het trainingscomplex is. Er een grasmat inleggen betekent dat er elders getraind moet gaan worden. Ik vind dat ze dat gewoon zouden moeten doen, hoor. Maar het is wat te simpel om te zeggen dat ze dwars willen liggen om sportieve redenen of alleen de sponsor willen pleasen. Ze hebben daar net fors geinvesteerd in een vernieuwd stadion. Gebruik als trainingscomplex is nodig voor een rendabele exploitatie.
Volgens mij is het grootste probleem bij Heracles dat de sponsor tevens de maker is van deze nep gras velden, beetje dubbele agenda dus ;-)

Verwijderd

rikoos schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:42:
[...]

Volgens mij is het grootste probleem bij Heracles dat de sponsor tevens de maker is van deze nep gras velden, beetje dubbele agenda dus ;-)
Dit ja. Financien worden ruim gecompenseerd.

Het zou ook raar ziin als ze voor zijn.
Dit zou hetzelfde zijn als dat jaren geleden gloeilampen werden verboden in alle stadions en PSV dan voor zou stemmen. Wellicht zijn ze het intern niet echt eens, maar je laat ook niet je sponsor vallen.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:03
rikoos schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:42:
[...]

Daarnaast traint Heracles in haar eigen stadion, en er is geen ruimte voor een trainingsveld rondom het stadion. Als Heracles haar kunstgrasveld moet opgeven, hebben ze niet alleen veel hogere onderhoudskosten net als andere clubs, maar moeten ze ook op zoek naar een trainingscomplex.

Ze raken dan dus mogelijk hun hoofdsponsor mogelijk kwijt, hebben veel hogere kosten en moeten veel investeren in een complex wat ze verder nauwelijks iets oplevert. Ik ben absoluut geen Heracles supporter en ook geen voorstander van kunstgras, maar ik begrijp wel waarom ze tegen een verplichting van op echt gras spelen zijn.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Ankona
Pec traint ook in het stadion (en wellicht zijn er meer plastic clubs die dat doen)

alles kan off-topic

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

nocalimero schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:50:
[...]

Daarnaast traint Heracles in haar eigen stadion, en er is geen ruimte voor een trainingsveld rondom het stadion. Als Heracles haar kunstgrasveld moet opgeven, hebben ze niet alleen veel hogere onderhoudskosten net als andere clubs, maar moeten ze ook op zoek naar een trainingscomplex.

Ze raken dan dus mogelijk hun hoofdsponsor mogelijk kwijt, hebben veel hogere kosten en moeten veel investeren in een complex wat ze verder nauwelijks iets oplevert. Ik ben absoluut geen Heracles supporter en ook geen voorstander van kunstgras, maar ik begrijp wel waarom ze tegen een verplichting van op echt gras spelen zijn.
Dat lijkt mij al met al nog altijd slecht een opsomming van drogredenen.

Met name de reeds genoemde perverse prikkel, dat hun sponsor 'toevallig' kunstgrasfabrikant TenCate is.

Niet het belang van de voetballer, alle voetballers, en kwaliteitsbelangen spelen een rol, maar sponsorbelangen wegen dus het zwaarst.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
T-MOB schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:21:
Voor Heracles is het grooste euvel dat het stadion ook het trainingscomplex is. Er een grasmat inleggen betekent dat er elders getraind moet gaan worden. Ik vind dat ze dat gewoon zouden moeten doen, hoor. Maar het is wat te simpel om te zeggen dat ze dwars willen liggen om sportieve redenen of alleen de sponsor willen pleasen. Ze hebben daar net fors geinvesteerd in een vernieuwd stadion. Gebruik als trainingscomplex is nodig voor een rendabele exploitatie.
Dus Heracles profiteert al jaren door geen trainingscomplex te hebben, terwijl clubs met natuurgras wél moeten investeren hier in, en dan willen kunstgras clubs ook nog financiele compensatie nadat ze jaren financieel geprofiteerd hebben?

Eigenlijk zouden de kunstgrasclubs de natuurgrasclubs moeten financieren, aangezien die met de extra kosten zitten. Feyenoord heeft volgens mij zelfs een speciaal kunstgrasveld laten aanleggen bij het nieuwe trainingscomplex zodat ze zich konden voorbereiden op de uitwedstrijden op kunstgras. Wéér extra kosten. Nou Heracles, hoest maar even een miljoen per jaar op voor de natuurgrasclubs . :D

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:13
Ankona schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:44:
[...]

Huh? Sinds wanneer spelen VVV en PEC geen ED meer?
Pec gaat binnenkort al over op natuurgras.

Ik kan verderwel alle kunstgrasclubs noemen, maar die zijn rijker dan het nietige excelsior ;)

• Ankona
JST94 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:12:
[...]

Dus Heracles profiteert al jaren door geen trainingscomplex te hebben, terwijl clubs met natuurgras wél moeten investeren hier in, en dan willen kunstgras clubs ook nog financiele compensatie nadat ze jaren financieel geprofiteerd hebben?

Eigenlijk zouden de kunstgrasclubs de natuurgrasclubs moeten financieren, aangezien die met de extra kosten zitten. Feyenoord heeft volgens mij zelfs een speciaal kunstgrasveld laten aanleggen bij het nieuwe trainingscomplex zodat ze zich konden voorbereiden op de uitwedstrijden op kunstgras. Wéér extra kosten. Nou Heracles, hoest maar even een miljoen per jaar op voor de natuurgrasclubs . :D
Dat gaat weer een beetje ver. Ik snap je redenatie.

Zo'n 15 jaar geleden waren er partijen die ervan overtuigd waren dat spelen op echt gras achterhaald was en alles naar kunstgras zou gaan. Er waren interessante business cases voor.
Dat er clubs overgegaan zijn is dus niet vreemd of laakbaar. Nu willen we het anders. Pirma. Maar clubs die nu met een plastic veld zitten verwijten maken gaat mij te ver.

alles kan off-topic

• Napo
  • Niet online
nocalimero schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:50:
[...]

Of ze gaan een samenwerking aan met de club genaamd oranje nassau almelo, ckv-achilles, sv almelo of avc la premiere Almelo? Er liggen rondom het stadion 10 natuurgrasvelden bij de 4 verschillende clubs. Die zullen wellicht niet helemaal blij zijn met intensief gebruik van het veld dus waarschijnlijk niet de beste optie. Nabij Almelo zijn echter wel genoeg gebieden die ruimte kunnen bieden. Iets waar andere clubs als Excelsior veel meer moeite mee zal hebben.

Je gaat het niet per seizoen 2019/2020 in kunnen voeren maar binnen X jaar zou dat prima moeten lukken.

• nocalimero
Napo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:16:
[...]

Of ze gaan een samenwerking aan met de club genaamd oranje nassau almelo, ckv-achilles, sv almelo of avc la premiere Almelo? Er liggen rondom het stadion 10 natuurgrasvelden bij de 4 verschillende clubs. Die zullen wellicht niet helemaal blij zijn met intensief gebruik van het veld dus waarschijnlijk niet de beste optie. Nabij Almelo zijn echter wel genoeg gebieden die ruimte kunnen bieden. Iets waar andere clubs als Excelsior veel meer moeite mee zal hebben.

Je gaat het niet per seizoen 2019/2020 in kunnen voeren maar binnen X jaar zou dat prima moeten lukken.
Prima, maar dat is exact wat ik zeg. Voor Heracles is de optie om van kunstgras af te gaan gewoon een hele dure. Ze krijgen er net als alle andere kunstgras clubs er veel hogere onderhoudskosten voor terug.
Maar daar bovenop moeten ze op zoek naar een trainingscomplex (hoge investeringen) en ze raken waarschijnlijk hun grote sponsor Ten Cate kwijt.
Dat is voor Heracles gewoon allemaal negatief. Waarom zouden zij tegen kunstgras stemmen?

Nogmaals, ik ben geen Heraclied, maar ik snap dat ze tegen het verbieden van kunstgras in stadions zijn.

Wellicht is Heracles inruilen tegen FC Twente een oplossing? Die hebben een goed veld, een ruime achterban en een mooi stadion. Of was daar wat mee .... of tegen? Wellicht weet @Leon Zwiers dat?

>:)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:16:
[...]

En je kunt in ruil daarvoor het huidige kunstgrasveld bij het complex van zo'n club neerleggen, die kunnen daar dan veel op spelen met weinig onderhoud.

• LZ86
nocalimero schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:26:
[...]

Prima, maar dat is exact wat ik zeg. Voor Heracles is de optie om van kunstgras af te gaan gewoon een hele dure. Ze krijgen er net als alle andere kunstgras clubs er veel hogere onderhoudskosten voor terug.
Maar daar bovenop moeten ze op zoek naar een trainingscomplex (hoge investeringen) en ze raken waarschijnlijk hun grote sponsor Ten Cate kwijt.
Dat is voor Heracles gewoon allemaal negatief. Waarom zouden zij tegen kunstgras stemmen?

Nogmaals, ik ben geen Heraclied, maar ik snap dat ze tegen het verbieden van kunstgras in stadions zijn.

Wellicht is Heracles inruilen tegen FC Twente een oplossing? Die hebben een goed veld, een ruime achterban en een mooi stadion. Of was daar wat mee .... of tegen? Wellicht weet @Leon Zwiers dat?

>:)
Twente heeft ook kunstgras >:) laat ze maar lekker in de KK league blijven

• nocalimero
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:34:
[...]

Twente heeft ook kunstgras >:) laat ze maar lekker in de KK league blijven
Twente heeft zeker kunstgras. Op hun trainingscomplex in Hengelo, maar in de Grolsch Veste ligt toch een echte grasmat.

• LZ86
nocalimero schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:10:
[...]

Twente heeft zeker kunstgras. Op hun trainingscomplex in Hengelo, maar in de Grolsch Veste ligt toch een echte grasmat.
Hybride mat inmiddels toch? Uit bezuinigingsoverwegingen keken ze naar kunstgras ed. Maar ik dacht dat ze geen trainingscomplexen meer hadden? Alles was toch verkocht toen t slecht ging?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:27
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:16:
[...]

Hybride mat inmiddels toch? Uit bezuinigingsoverwegingen keken ze naar kunstgras ed. Maar ik dacht dat ze geen trainingscomplexen meer hadden? Alles was toch verkocht toen t slecht ging?
Hybride ligt op zoveel velden, dat is geen kunstgras ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:03:
[...]

Hybride ligt op zoveel velden, dat is geen kunstgras ;)
Klopt, en als ik me niet vergist hebben o.a. Heerenveen en AZ dat ook (al jaren).

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 16-11-2018 15:06 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:27
Ramzzz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:05:
[...]

Klopt, en als ik me niet vergist hebben o.a. Heerenveen en AZ dat ook (al jaren).
Ja hoor best veel, NAC weet ik ook zeker.
Gaat meestal maar om klein percentage van het geheel, dacht iets van 15% en dan voornamelijk op plekken waar gras het wat moeilijker heeft, bijvoorbeeld 16 meter gebied.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 16-11-2018 15:12 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• nocalimero
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:16:
[...]

Zoals in de reacties hierboven al gezegd zijn de hybride matten niet het probleem.

Maar volgens mij ligt er nog gewoon gras in de Grolsch Veste.
Zie ook deze linkjes:
https://www.heicom.nl/c/sportvelden/sportvelden-detail
https://www.heicom.nl/projecten/groundsman-in-de-eredivisie

Dit lijkt me nog recente informatie.

En volgens de FC Twente website zijn er 2 trainingslocaties, eentje in Enschede voor jongere jeugdelftallen en het complex in Hengelo voor de rest: https://www.fctwente.nl/t...cademie/trainingslocaties

• nocalimero
Maar, even los van Heracles, FC Twente en kunstgrasvelden .... Wat verwachten we van Nederland - Frankrijk vanavond.

Ik ben eigenlijk bang voor een makkelijke overwinning voor Frankrijk. Wat denken julllie?

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:28
nocalimero schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:55:
Maar, even los van Heracles, FC Twente en kunstgrasvelden .... Wat verwachten we van Nederland - Frankrijk vanavond.

Ik ben eigenlijk bang voor een makkelijke overwinning voor Frankrijk. Wat denken julllie?
NL is wel gegroeid. Desalniettemin is Frankrijk de wereldkampioen en heeft op vrijwel alle posities betere spelers. NL is vooral een team in opkomst.

In principe zal Frankrijk winnen, maar Oranje is niet kansloos. 1-2

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:16

Geen Pogba en Mbappé, dat scheelt toch al. Frankrijk speelt vooral om niet te verliezen, al jaren eigenlijk onder Dechamps. Hopen dat met het publiek er achter in de Kuip Oranje drie punten gaat pakken. :)F :)F

• Napo
  • Niet online

Ik hoop dat de stadionverlichting het blijft doen :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:12
JanW schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:22:
[...]

Geen Pogba en Mbappé, dat scheelt toch al. Frankrijk speelt vooral om niet te verliezen, al jaren eigenlijk onder Dechamps. Hopen dat met het publiek er achter in de Kuip Oranje drie punten gaat pakken. :)F :)F
Pogba vind ik niet onmisbaar. MBappe is iets anders, ondanks dat ze nog een paar andere spelers hebben die nog wel eens willen scoren.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat gaat het worden denken jullie? :)

Vind dat de spelers die spelen in de PL meer crediet verdienen zoals Van Aanholt en Ake.

[ Voor 52% gewijzigd door HollowGamer op 16-11-2018 20:40 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:37:

Vind dat de spelers die spelen in de PL meer crediet verdienen zoals Van Aanholt en Ake.
Mee eens. Blind weer linksback... Tegen die snelle Mbappe.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

We gaan gewoon winnen dammit. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:46
Super lief die kinderen d:)b

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:42:
[...]

Mee eens. Blind weer linksback... Tegen die snelle Mbappe.
Opzicht is hij niet zo slecht, maar inderdaad veelste langzaam tegen sneller spelers.

Weet het niet met Babel, hebben we echt niks beters?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15
Wijnaldum, pfoe... hoek voor het uitkiezen :|

[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 16-11-2018 20:48 ]

XXXVI

• Malfunctions
Pff wat slecht ingeschoten..

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
:D

Ook al wordt er een goed resultaat geboekt straks. Ik zou niet al teveel waarde hechten aan die veredelde oefenpartijtjes. Want dan komen jullie van een koude kermis thuis.

• HollowGamer
  • Niet online
Vincent Dave schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:48:
[...]

:D

Ook al wordt er een goed resultaat geboekt straks. Ik zou niet al teveel waarde hechten aan die veredelde oefenpartijtjes. Want dan komen jullie van een koude kermis thuis.
Gelukkig zit er nu wel wat meer achter dan enkel oefenpartijen (al zijn die er nog teveel in mijn ogen).

Denk dat de meeste wel realistisch zijn over Oranje, al zie je zoveel goede landen slecht spelen/weinig punten halen, dus ja.. alles is mogelijk. :)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:12

Typhone

Who Dares Wins

Wat is die Babel toch goed geworden na al z’n tochten langs C competities. Gelukkig speelt ie......

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat een heerlijke lange bal van de Ligt zeg.

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:55:
Wat is die Babel toch goed geworden na al z’n tochten langs C competities. Gelukkig speelt ie......
Ik had liever gezien dat een speler als Janssen was doorgebroken. Leuk voor Babel, maar staat er ook omdat we niks beters (van jeugd) hebben.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:59:
Wat een heerlijke lange bal van de Ligt zeg.
De Ligt, De Jong, Bergwijn, Dumfries zijn allemaal ene verademing vind ik :).

• LZ86
NL speelt leuk. Frankrijk met de rug tegen de muur. Topsfeer ook in de kuip.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:08
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:04:
Mwoah, Frankrijk leunt wat achterover loerend op de counter. Maar Nederland speelt prima inderdaad. Geconcentreerd en gedisciplineerd met al een paar aardige kansen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Feyenoord publiek maakt sfeer. Dit is veredeld carnaval altijd bij Oranje :r

• ephymerous
Wijnaldum vind ik alleen nog niet sterk. Zijn vorm van Liverpool toont hij (wederom) niet. Maar ik zou ook niet weten wie het überhaupt beter kan doen.

XXXVI

• Malfunctions
De Jong speelt een beetje verstoppertje na z'n misstap. Denk dat hij meer last heeft dan hij wil laten blijken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Malfunctions schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:10:
De Jong speelt een beetje verstoppertje na z'n misstap. Denk dat hij meer last heeft dan hij wil laten blijken.
Mag van mij om een wissel zeuren ^^.

• ephymerous
Typhone schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:11:
[...]

Mag van mij om een wissel zeuren ^^.
Inderdaad, geen risico lopen, we hebben ‘m nodig in Amsterdam :)

XXXVI

• HollowGamer
  • Niet online
Mugwump schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:06:
[...]

Mwoah, Frankrijk leunt wat achterover loerend op de counter. Maar Nederland speelt prima inderdaad. Geconcentreerd en gedisciplineerd met al een paar aardige kansen.
Dit moet de Franse voetballiefhebbers toch pijn aan de ogen doen? Zo zonde om ze te zien counteren met zo'n geweldige waslijst aan spelers.. en dat doet dit Fekir nog niet eens mee. :X

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:07:
[...]

Wijnaldum vind ik alleen nog niet sterk. Zijn vorm van Liverpool toont hij (wederom) niet. Maar ik zou ook niet weten wie het überhaupt beter kan doen.
Die zou ik niet al te lang meer laten staan. Geel op zak, nog totaal niks nuttigs bijgedragen aan het spel, lijkt de bal vaker kwijt te raken dan wie dan ook.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:16:
[...]

Die zou ik niet al te lang meer laten staan. Geel op zak, nog totaal niks nuttigs bijgedragen aan het spel, lijkt de bal vaker kwijt te raken dan wie dan ook.
Clasie erin. :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:16:
[...]

Lekker laten staan. Frenkie eruit, Matthijs eruit 😇

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:56

Denk 1-1.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:17:
[...]

Lekker laten staan. Frenkie eruit, Matthijs eruit 😇
Of vandaag "even" helpen winnen en dan kunnen ze maandag lekker uitrusten.

• HollowGamer
  • Niet online
Leek me niet meteen opzet van Digne.

Blind op de plek van Wijnaldum?

• LZ86
Wat spelen die Fransen goor zeg...... Wat een schande om met zo'n ploeg op deze manier te spelen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Leon Zwiers zo word je wereldkampioen! :)

• HollowGamer
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:23:
Wat spelen die Fransen goor zeg...... Wat een schande om met zo'n ploeg op deze manier te spelen.
Als nou geen kwaliteit hadden, ok .. maar ze hebben echt top technische spelers. Wat een flapdrol die manager.

• Malfunctions
@Leon Zwiers ze zijn er wereldkampioen mee geworden. Waarom zouden ze nu iets wijzigen?

Niet dat ik het er mee eens ben. Met hun spelersmateriaal moet je domineren.

• Napo
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:24:
[...]

Als nou geen kwaliteit hadden, ok .. maar ze hebben echt top technische spelers. Wat een flapdrol die manager.
Echt he, wereldkampioen worden... Met dit materiaal zou meer mogelijk moeten zijn

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

JA. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• HollowGamer
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:27:
[...]

Echt he, wereldkampioen worden... Met dit materiaal zou meer mogelijk moeten zijn
Daar zat ook veel geluk bij, het was ook niet echt een top toernooi toen ..

Ze zouden heel mooi, snel en technisch voetbal kunnen spelen. Beter ook voor ons als kijker.

Achja, nu verdient op 1-0!

• ephymerous
Slechtste man scoort wel :)

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kudt, Wijnaldum ook nog die scoort.

• LZ86
YESSSSSS

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:30
Bam! Toch Wijnaldum, die er op los prutste :).

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:01
Wat wordt er slecht geschoten zeg. Geluk met die rebound nog *O*

• toolkist
  • Niet online
Ik zei toch, wisselen! :P

• Malfunctions
Schot van Babel was wel weer om te huilen..

• brtk
Stoppen op het hoogtepunt inderdaad, toch maar wisselen in de rust.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:48
Kunnen we voortaan altijd in de Kuip spelen svp.

Lekker hoor!

• HollowGamer
  • Niet online
Stond Babel nu aan de basis van de goal? :)

• LZ86
Nou moeten die laffe Fransen komen.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Lekker voor de rust. :) Kijken of de Fransen nu meer risico gaan nemen, zodat er wat meer ruimte komt.

Tweakers Discord

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:24

Fiber

Beaches are for storming.

Fleximex schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:29:
Wat wordt er slecht geschoten zeg. Geluk met die rebound nog *O*
Dat is geen geluk, dat heet 'scherp zijn'...

Kampioenen...!!!! *O* :)F *O* :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:12
Met deze stand is Duitsland definitief laatste. Dan is de laatste pot alleen nog voor de 1e en 2e plek zonder dat Frankrijk zelf in actie kan komen

• HollowGamer
  • Niet online
Varane, die speelt toch bij Real Madrid?

• brtk
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:30:
Nou moeten die laffe Fransen komen.
Ze hebben nog een paar smerige overtredingen tegoed O-).

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:30:
Kunnen we voortaan altijd in de Kuip spelen svp.

Lekker hoor!
Als het licht aan blijft vind ik het prima :p

Tweakers Discord

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:56
HollowGamer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:30:
Stond Babel nu aan de basis van de goal? :)
Ja, hij miste een kans die je eigenlijk wel moet maken :P

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Shabbaman

Got love?

Zo, ik ben ook weer bijgekomen van die goal. Verschrikkelijk slecht weggekopt zeg.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dat was 45 minuten Maginot-mentaliteit...
Werkelijk, wat ongelofelijk bedroevend dit zeg. Terecht dat de Fransen achter staan. Kijken of ze nu wel durven te spelen, er gaten vallen, en Oranje het afmaakt. >:)

Verwijderd

Voorstaan tegen de WK. Ik voel een nieuwe NL lente aankomen!!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Nette goal! :Y

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:50

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typhone schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:07:
[...]

Feyenoord publiek maakt sfeer. Dit is veredeld carnaval altijd bij Oranje :r
Wat een W-E-R-K-E-L-I-J-K tenenkrommend SLECHT "orkest" zit er ook in het stadion :r :r :X :X De Jostiband is er het London Symphony Orkest bij :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:19

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha dat is toch standaard bij het NL elftal :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27

Hupske

AFCA

Hebben ze van de NOS handschoenen gekregen? Alle 3 het zelfde.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• LZ86
Fffffuuuuuuuu, v/d Vaart. Hier was ik al bang voor.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:40:
De rest is ook niks beter :Z

• HollowGamer
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:40:
Na dat slappe gelul luister ik niet meer tegenwoordig. Zet in de rust gewoon de TV op zacht en wacht netjes tot 21:45. :+

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gewoon geluid dempen , nieuwe koffie/bier/cola pakken , zak chips erbij ff naar eigen gezeik gaan luisteren :+ waar denk je dat de rust anders voor is op TV ? :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds wanneer schrijven we elftal als XI-tal?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PolarBear schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:46:
Sinds mensen extreem lui zijn geworden en niet meer weten dat je getallen tot en met twintig uit dient te schrijven. ;)

• HollowGamer
  • Niet online
PolarBear schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:46:
Waar zie je dat staan?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Stond net vlak voor het begin van de 2de helft in beeld op tv

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:37
Nou Nederland, profiteer van dit Frankrijk!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar Koeman heeft wel heel goed door hoe je tegen dit Frankrijk moet spelen zeg. :Y
Niks eindeloos tikken en opbouwen. Nee, gewoon die bal door de eerste twee linies passeren en kijken of je voorbij de verdediging komt. Verder altijd je verdedigers achter de Franse aanval houden zodat ze niks kunnen.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:49:
[...]

Sinds mensen extreem lui zijn geworden en niet meer weten dat je getallen tot en met twintig uit dient te schrijven. ;)
t/m negen toch?

Te koop....

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee, twintig en dan tientallen, honderdtallen etc. Ik weet er alles van als dyslecticus en historicus. :P
https://onzetaal.nl/taala...len-in-letters-of-cijfers

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Waarom heeft die digne nog geen geel gekregen ? 8)7

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-01 15:30
Scheids snapt er echt vrij weinig van ...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Koeman moet denk ik alleen een alternatief voor Babel gaan vinden. Dat loopt gewoon echt niet. :P

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 22:46
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:58:
Waarom heeft die digne nog geen geel gekregen ? 8)7
Dat weet alleen de scheidsrechter

Nu kon hij er echt niet meer omheen..

[ Voor 8% gewijzigd door kwiebus op 16-11-2018 22:00 ]

Pagina: 1 ... 155 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.