"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet mee eens. Spelen erg goed en met heeel veel passie. Tekort niet.Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:48:
Oeeeehhhh.... Weer niet! Ajax doet zichzelf zo ontzettend tekort
Wat een trap ook van Schone.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ajax verdient ook minimaal een punt
Nou dit was gewoon een goed ingeschoten vrije trap en een top redding. Je mag een hoop kansen jezelf tekort doen noemen maar dit was gewoon voetbal.Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:48:
Oeeeehhhh.... Weer niet! Ajax doet zichzelf zo ontzettend tekort
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zoals bij de landen teams
https://www.uefa.com/memb...arankings/club/index.htmlDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:51:
eigenlijk zou men bij de UEFA een soort van wegingsfactor moeten nemen voor wanneer een club wint van een club die hoger staat op de ranking.
Zoals bij de landen teams
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax heeft zichzelf ernstig tekort gedaan. Hadden moeten winnen.
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 02-10-2018 22:53 ]
Dat was mooi geweest, op z'n Duits.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:51:
Oei Ziyech, daar had beter gekund.
Maar dat was ook onrealistisch geweest, dan had tadic een kans moeten afmaken...
Verwijderd
Kijken of we wel van Bayern kunnen winnen in Amsterdam
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:39
Denk dat ze bij Bayern te lang op de senioren aan het vertrouwen zijn. Ze kunnen het snelle spel niet lang genoeg meer opbrengen. Crisis in de maak.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je weet dat het zijn schuld is?
Misschien hebben ze expres niet de winnende gemaakt omdat ze weten dat Overmars met het geld de toto zit te spelen
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 02-10-2018 22:56 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan zit tadic sowieso in het complotDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:55:
[...]
Je weet dat het zijn schuld is?
Misschien hebben ze expres niet de winnende gemaakt omdat ze weten dat Overmars met het geld de toto zit te spelen
Tja Real moet toch op de een of andere manier winnen.gambieter schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:55:
Wow, bij CSKA-Real krijgt doelman Akinfeev twee gele kaarten in 3 seconden
Wat had hij gedaa? Eerst een overtreding en daarna Blinde Lul geschreeuwd na de eerste kaart?
Gezien waarom? Waarvoor? Twee keer geel voor tijdrekken binnen drie seconden zou knap zijngambieter schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:55:
Wow, bij CSKA-Real krijgt doelman Akinfeev twee gele kaarten in 3 seconden
Nee, vragen om kaart en gelijk daarna protesteren. Alhoewel ik geen Russisch spreekDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:56:
Tja Real moet toch op de een of andere manier winnen.
Wat had hij gedaa? Eerst een overtreding en daarna Blinde Lul geschreeuwd na de eerste kaart?
Het is 1-0 gebleven voor CSKA
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niemand dacht dat ik gelijk zou krijgen, iedereen hoopte het. En nu het 1-1 is geworden, valt het eigenlijk een beetje tegen dat "we" niet hebben gewonnen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
1x duidelijk fuck off, althans, tot 2x zegt hij dat, daarna zegt hij nog iets, en direct 2de kaart.
[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2018 22:58 ]
Zou wel mooi zijn als ze dat consequent zouden doen.Han schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:56:
[...]
Gezien waarom? Waarvoor? Twee keer geel voor tijdrekken binnen drie seconden zou knap zijn
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het is dus geen Spaanse scheids.gambieter schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:57:
[...]
Nee, vragen om kaart en gelijk daarna protesteren. Alhoewel ik geen Russisch spreek
Het is 1-0 gebleven voor CSKA
Akinfeev: Hey, geef hem een kaart.
Scheids: geel
AKinfeev: Lul, niet mij. Hem.
Zoiets?
Misschien Schone voor de Jong wanneer deze weer fit is en Dolberg misschien voor Donny.
Akinfeev wijst naar speler die wordt neergehaald door 2 man.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:59:
[...]
Het is dus geen Spaanse scheids.
Akinfeev: Hey, geef hem een kaart.
AKinfeev: Lul, niet mij. Hem.
Zoiets?
*2 vingers in de lucht, zegt iets*
Zegt blijkbaar fuck off
scheids pakt geel
dat moment zegt hij direct weer 'fuck off'.
En geel 2.
Misschien zegt hij vokov ofzo en betekend dit in het Russisch iets zoals: hey schatje.SinergyX schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:03:
[...]
Akinfeev wijst naar speler die wordt neergehaald door 2 man.
*2 vingers in de lucht, zegt iets*
Zegt blijkbaar fuck off
scheids pakt geel
dat moment zegt hij direct weer 'fuck off'.
En geel 2.
Wat het ook was, het was tenminste snelDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:04:
Misschien zegt hij vokov ofzo en betekend dit in het Russisch iets zoals: hey schatje.
Of slecht geheugen. Uh, heb ik nu al geel gegeven?
Tegen een sterke tegenstander is het blijkbaar alles of niets qua tactiek met Ten Hag. Meeste voorronde wedstrijden en deze wedstrijd veel tweede ballen voor Ajax. Positioneel ijzersterk. Dan snap je eigenlijk niet wat Ten Hag dacht tegen PSV.toolkist schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:02:
Maareh, alle credits naar Ten Hag voor een prima tactiek en opstelling.
Scheelt ook wel een beetje dat Bayern weigert om met z'n allen terug te gaan bij balverlies. Maar toch.
Dit spel is makkelijker als er meer ruimte is inderdaadFleximex schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:06:
[...]
Tegen een sterke tegenstander is het blijkbaar alles of niets qua tactiek met Ten Hag. Meeste voorronde wedstrijden en deze wedstrijd veel tweede ballen voor Ajax. Positioneel ijzersterk. Dan snap je eigenlijk niet wat Ten Hag dacht tegen PSV.
Scheelt ook wel een beetje dat Bayern weigert om met z'n allen terug te gaan bij balverlies. Maar toch.
Zie het net nog terug, is echt 2x geel in 3 seconden. Snelste 2x geel volgens de verslaggevers bij BT SportDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:05:
Of slecht geheugen. Uh, heb ik nu al geel gegeven?
Uitleg was dat het op enkele momenten misging. Voor de rest stond het goed. Ik zag Ajax meer kansen creëren vandaag dan tegen PSV. En stabieler achterin.Fleximex schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:06:
[...]
Tegen een sterke tegenstander is het blijkbaar alles of niets qua tactiek met Ten Hag. Meeste voorronde wedstrijden en deze wedstrijd veel tweede ballen voor Ajax. Positioneel ijzersterk. Dan snap je eigenlijk niet wat Ten Hag dacht tegen PSV.
vond ik wel meevallen als je ziet hoe snel ze op bv Neres zaten.Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:10:
[...]
Dit spel is makkelijker als er meer ruimte is inderdaad
Hoop dat Ten Hag slim is en Wober gewoon laat staan en hem wat vertrouwen geeft.
inderdaad... maar toch knaagt dat als ik Wober nu zie spelen dat ik me over de wedstrijd tegen PSV afvraag: waarom niet?toolkist schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:02:
Maareh, alle credits naar Ten Hag voor een prima tactiek en opstelling.
hij was namelijk gewoon de meest logische keus as vervanging van Frenkie de Jong (met doorschuiven van Blind)
Hij had dus al een waarschuwing voor protesteren. Hij krijgt z'n 1ste voor protest voor die overtreding, tweede dus om wat hij daarop direct zegt, aldus iemand die frans commentaar zat te luisteren.gambieter schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:11:
[...]
Zie het net nog terug, is echt 2x geel in 3 seconden. Snelste 2x geel volgens de verslaggevers bij BT Sport
Ik zal straks wel even een traantje latenExocet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:13:
Kennelijk eerste puntenverlies thuis in de groepsfase CL van Bayern sinds december 2013.
Lul d'r maar omheen, we hebben gewoon gewonnen niet verloren van dat cluppie van je.Mosin schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:01:
Heerlijk die reacties. Nog nooit zo genoten van de comments hier hahaha
Euforie verkloot posts kom ik net achter.
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 02-10-2018 23:27 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 42% gewijzigd door Han op 02-10-2018 23:29 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bier, blijheid, vermoeidheid, enz
Ben gewoon blij met de overwinnning tegen Barca Bayern
[ Voor 17% gewijzigd door Han op 02-10-2018 23:28 ]
Je hebt er nog één gemist.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet
En hopen dat Bayern uit hun dipje is als Benfica bij hun op bezoek komen, want dan is die laatste wedstrijd thuis tegen Bayern misschien ook stukje makkelijker.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:28:
Nu over 2 weken winnen van Benfica en je zet een reuze stap.
Ja, en dat is dus de tricky one van deze groep.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:28:
Nu over 2 weken winnen van Benfica en je zet een reuze stap.
De 2 wedstrijden tegen hun bepalen of je 2e of 3e word.Sjah schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Ja, en dat is dus de tricky one van deze groep.
of Bayern moet alles verliezen vanaf nu
Ja als Ajax de overwinning had binnengesleept en Benfica had gelijk gespeeld dan hadden ze echt op rozen gezeten.Han schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:25:
Wel zonde dat Benfica heeft gewonnen. Poule ligt nog helemaal open, alleen AEK is nu al afgehaakt vermoed ik. De wedstrijd thuis tegen Benfica is best cruciaal. Win je die dan kom je op 7 punten en sla je een gat van 4 punten met Porto.
Maar ja, voor deze start van het CL seizoen had ik op voorhand gelijk getekend.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Met een normale dag ook. Ze hebben altijd wel spelers die uit het niets kunnen scoren.Exocet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:31:
Benfica kunnen ze met een mindere dag gewoon verliezen.
Volgens de engelse pers moesten ze zelfs seizoenkaart houders SMSen om toch vooral te komen, Dat het niet vol was viel mij niet op.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:33:
Als ik dit zo zie heb ik niet het gevoel dat het Mourinho nog veel kan schelen.
Nee, van Gaal was soms geen reclamebord, maar snap zowiezo niet wat je nog met een zuurpruim als Mourinho moet. Dat is toch geen uithangbord voor je club ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, maar Ajax heeft diverse spelers die uit het niets niet kunnen scoren.toolkist schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:35:
[...]
Met een normale dag ook. Ze hebben altijd wel spelers die uit het niets kunnen scoren.
Je vergeet de man van 85 miljoen, van Dijkkazuka schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:04:
Knap hoe moeiteloos de Ligt zijn debuut maakt in de CL. Komt ook erg goed over voor de camera. Als ie zich zo door ontwikkeld denk ik dat we eindelijk weer een wereldtopper hebben in de Oranje verdediging de komende jaren. Misschien nog wel beter dan Stam / F. de Boer?
Ook niet verkeerd hoor, maar ander type.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Inderdaad!Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:37:
[...]
Ja, maar Ajax heeft diverse spelers die uit het niets niet kunnen scoren.
[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-10-2018 23:55 ]
Lees hem nog eens.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:40:
[...]
Ajax heeft vooral spelers die niet kunnen scoren, althans zo leek het vanavond ...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En Ajax zet de ongeslagen status in de CL door. 8 10 wedstrijden volgens mij nu ongeslagen.Exocet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:13:
Kennelijk eerste puntenverlies thuis in de groepsfase CL van Bayern sinds december 2013.
https://www.voetbal.com/n...erie-in-cl-sinds-22-jaar/
[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 02-10-2018 23:55 ]
edit:
Aan de shirtloze gasten in Moskou is het blijkbaar niet koud daar.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 02-10-2018 23:55 ]
Aangepast!
Dit topic is gesloten.
![]()