[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 211 Laatste
Acties:
  • 316.708 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Bron voetbalzone.....idd kansloos ;(

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 10:57
Gewild ‘supertalent’ (7) tekent bij Feyenoord: ‘Link met Messi is snel gelegd’

Dit is toch gewoon belachelijk? Waarom kan die jongen niet gewoon voetballen in zijn eigen omgeving? Daarnaast wordt de link met Messi al gemaakt. Doe. Normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JST94 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:46:

Dit is toch gewoon belachelijk? Waarom kan die jongen niet gewoon voetballen in zijn eigen omgeving? Daarnaast wordt de link met Messi al gemaakt. Doe. Normaal.
Belachelijk, op die leeftijd valt niets te zeggen over de ontwikkeling. Zou melding maken bij het AMK (hoewel ik jeugdzorg bepaald niet hoog heb zitten, die maken ook meer kapot dan ze goed doen)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

precies: te jong scouten is een van de redenen dat de jeugd zo slecht gaat. Alle plezier gaat er uit en voetbal gaat voor velen als een verplichting voelen. Hef de D en E'tjes bij de profs op en zorg dat alle regionale clubs goede trainers hebben. bespaart je flink wat geld en er wordt breder opgeleid. Bij de C'tjes is iedereen al wat meer ontwikkeld en vallen ook niet alleen de aanvallende middenvelders. spitsen op.

Bovendien is Feyenoord gewoon een drama m.b.t het opleiden van creatieve spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Anoniem: 992889 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:49:
[...]

precies: te jong scouten is een van de redenen dat de jeugd zo slecht gaat. Alle plezier gaat er uit en voetbal gaat voor velen als een verplichting voelen. Hef de D en E'tjes bij de profs op en zorg dat alle regionale clubs goede trainers hebben. bespaart je flink wat geld en er wordt breder opgeleid. Bij de C'tjes is iedereen al wat meer ontwikkeld en vallen ook niet alleen de aanvallende middenvelders. spitsen op.

Bovendien is Feyenoord gewoon een drama m.b.t het opleiden van creatieve spelers.
Ik wil nog wel een stuk verder gaan. Ga primair sporten omdat dat leuk is, laat de kinderen daar gewoon plezier in hebben en de verenigingen het plezier voorop stellen ipv alleen maar aan scouting en prestaties te denken. Op dit moment heb je overal regionaal de prestatie gerichte clubs die de toppers bij de dorpsclubjes weg halen en vervolgens zelf leeggeroofd worden door de bvo's. Aan de andere kant heb je dan de knvb die met kinderlijk beleid het plezier uit het spel haalt.
Lekker bezig dus.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Ankona schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Ik wil nog wel een stuk verder gaan. Ga primair sporten omdat dat leuk is, laat de kinderen daar gewoon plezier in hebben en de verenigingen het plezier voorop stellen ipv alleen maar aan scouting en prestaties te denken. Op dit moment heb je overal regionaal de prestatie gerichte clubs die de toppers bij de dorpsclubjes weg halen en vervolgens zelf leeggeroofd worden door de bvo's. Aan de andere kant heb je dan de knvb die met kinderlijk beleid het plezier uit het spel haalt.
Lekker bezig dus.
precies. PSV heeft geloof ik al lagere teams afgeschaft, dus er is een begin. Wat het nadeel is: zolang de concurrentie het blijft doen kapen die de toppers weg. Of anders weer de Engelsen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja hoor... typisch Rotterdams. De nieuwe Messi staat al weer klaar in de jeugd. Altijd maar hun talenten ophemelen, arrogante club :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De geruchten worden steeds hardnekkiger dat Kluivert toch naar AS Roma gaat voor een bedrag tussen de 15 a 20 miljoen. Dat is veel geld voor nog een 1 jarig contract en een handvol goede wedstrijden. Hopen dat de volgende linksbuiten wat langer blijft, minder branie heeft en een andere zaakwaarnemer.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:17:
De geruchten worden steeds hardnekkiger dat Kluivert toch naar AS Roma gaat voor een bedrag tussen de 15 a 20 miljoen. Dat is veel geld voor nog een 1 jarig contract en een handvol goede wedstrijden. Hopen dat de volgende linksbuiten wat langer blijft, minder branie heeft en een andere zaakwaarnemer.
Volgens VI is het rond https://www.vi.nl/nieuws/...nnen-en-gaat-voor-ziyech-
Geen slechte deal, 18 miljoen (als alle bonussen worden gehaald denk ik), naar verluid een doorverkoop percentage. Het beste wat haalbaar was denk ik in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
PolarBear schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:19:
[...]

Volgens VI is het rond https://www.vi.nl/nieuws/...nnen-en-gaat-voor-ziyech- Geen slechte deal, 18 miljoen (als alle bonussen worden gehaald denk ik), naar verluid een doorverkoop percentage. Het beste wat haalbaar was denk ik in deze situatie.
Zo eens zien hoeveel clubs hij gaat verslijten vanaf nu :) Oranje kan die waarschijnlijk ook wel uit zijn hoofd zetten voorlopig, of zou die echt verwachten om basis te zijn daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 17:38
Is het niet zo dat de speler juist een bepaalde zaakwaarnemer neemt omdat hij iets anders wilt?
Waarom Raiola nemen als je niet van plan bent een transfer te maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46
[...]

Geen slechte deal, 18 miljoen (als alle bonussen worden gehaald denk ik), naar verluid een doorverkoop percentage. Het beste wat haalbaar was denk ik in deze situatie.
Heeft Overmars top gedaan.
Gewoon de poot stijf houden, wat extra telefoon gesprekjes met als resultaat een paar miljoen extra.

Hoop echt dat Overmars nog lang blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Een italiaanse site meldt dan weer 14.4 m vast, 5.6 variabel en 9 a 10% aan doorverkoop percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat is toch zo'n 1.5 miljoen per goed gespeelde wedstrijd :+ Man wat is hij wisselvallig. Maar goed, de potentie is er natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:50
PWM schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:53:
Dat is toch zo'n 1.5 miljoen per goed gespeelde wedstrijd :+ Man wat is hij wisselvallig. Maar goed, de potentie is er natuurlijk.
Drenthe had ook potentie :+

Geen punt, laat maar zien wat Johnsen op die plek kan. Het alternatief was Kluivert op de bank houden omdat hij niet bijtekent en volgend jaar gratis wegwandelen. Zonde is het wel.

Ben trouwens wel benieuwd of Ziyech wacht op het WK of dat hij nu al rond wil zijn met AS Roma.

[ Voor 3% gewijzigd door KillaZ op 08-06-2018 14:19 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:39:
Heeft Overmars top gedaan.
Gewoon de poot stijf houden, wat extra telefoon gesprekjes met als resultaat een paar miljoen extra.

Hoop echt dat Overmars nog lang blijft.
Aan de andere kant heeft Ajax wel 8 miljoen uitgegeven voor zijn opvolger Bandé, ene best bedrag. Hoop dat hij alle negatieve verwachtingen gaat overtreffen en constanter presteert dan Kluivert (niet geheel onmogelijk), dan lach ik m’n ballen uit m’n broek en pas dan heeft Overmars het wederom goed gedaan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

KillaZ schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:18:
[...]

Drenthe had ook potentie :+
Wat heeft de leiding van Madrid toen de polonaise gelopen. Drenthe's eerste wedstrijd en bijna eerste balcontacten voor Madrid

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KUbfwdUtbyQ]

Deed hij daarna niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:19:
[...]

Aan de andere kant heeft Ajax wel 8 miljoen uitgegeven voor zijn opvolger Bandé, ene best bedrag. Hoop dat hij alle negatieve verwachtingen gaat overtreffen en constanter presteert dan Kluivert (niet geheel onmogelijk), dan lach ik m’n ballen uit m’n broek en pas dan heeft Overmars het wederom goed gedaan.
8mln is jammer genoeg niets bijzonders meer in deze markt.
Bijvoorbeeld kijk maar eens wat AS Roma betaald voor een speler met nog een 1 jarig contract die slechts een handjevol goede wedstrijden gespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Inpakken met een rood witte strik en enkeltje Roma.
Eur: 60.000.000 Kid :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 08-06-2018 14:38 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
PWM schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Wat heeft de leiding van Madrid toen de polonaise gelopen. Drenthe's eerste wedstrijd en bijna eerste balcontacten voor Madrid

[video]

Deed hij daarna niet meer :+
Hij is ondertussen rapper geworden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:43:
[...]

Hij is ondertussen rapper geworden. :+
God, er zijn ook nog mensen die die troep goed vinden.
vroegah was rap nog goed maar tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 17:27
18 mil. Netjes hoor. Als Feyenoord zijnde kun je alleen maar dromen over zulke bedragen voor iemand met nog maar een 1 jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hopen dat de volgende linksbuiten wat langer blijft, minder branie heeft en een andere zaakwaarnemer.
Een type Younes bedoel je? -O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:08

Vos

AFCA

Barca nadrukkelijk in verband gebracht met Frenkie de Jong. Ajax is weer goed bezig met de kansen op een titel te verkleinen.

Maar wel veel geld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Vos schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:29:
Barca nadrukkelijk in verband gebracht met Frenkie de Jong. Ajax is weer goed bezig met de kansen op een titel te verkleinen.

Maar wel veel geld!
Mocht Frankie de Jong worden gekocht door Barca dan blijft hij nog wel één seizoen bij Ajax voetballen op huurbasis, let maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zou voor beide partijen niet onverstandig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:29:

Maar wel veel geld!
Kan ik me bijna niet voorstellen. Leuke speler maar hoeveel heeft hij tot nu toe gespeeld? Om veel geld neer te gaan leggen voor zijn potentie?

Ze praten altijd zo veel over hoe goed de jeugd van Barcelona is, maar hoeveel daarvan zitten nu daadwerkelijk bij het eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:33
Lijkt me ook niet echt reëel. De Jong is 21, hoeveel heeft hij nu laten zien?
Anderzijds kun je als Barca makkelijk de gok nemen en nu 20(?) betalen in plaats van volgend jaar 40 als hij wel is doorgebroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
Vos schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:03:
Zou voor beide partijen niet onverstandig zijn.
Voor Ajax is het juist onverstandig. Als een speler toch al definitief weg gaat, waarom zou je hem dan nog een jaar laten ontwikkelen? Kan je beter een ander talent de kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Omdat Ajax hem gewoon keihard nodig gaat hebben aankomend seizoen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:23:
Omdat Ajax hem gewoon keihard nodig gaat hebben aankomend seizoen...
Niet overdrijven. Hij heeft tot dusver nog niet dusdanig iets laten zien waarmee je zou zeggen dat Ajax hem keihard nodig heeft. Die potentie heeft hij denk ik wel.

Mocht hij vertrekken dan betekend dit dat je nog een nieuwe speler moet halen en inpassen, dit terwijl je al vroeg begint aan het seizoen.
Daar zit je niet echt op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 22:15:
Niet overdrijven. Hij heeft tot dusver nog niet dusdanig iets laten zien waarmee je zou zeggen dat Ajax hem keihard nodig heeft. Die potentie heeft hij denk ik wel.
De wedstrijden met de Jong in de opstelling waren anders beter te pruimen dan de wedstrijden tijdens zijn afwezigheid. Voetballend kwam het allemaal een stuk beter uit de verf. Daarnaast loopt er op dit moment geen andere speler in de selectie rond van het zelfde niveau/potentie.
Mocht hij vertrekken dan betekend dit dat je nog een nieuwe speler moet halen en inpassen, dit terwijl je al vroeg begint aan het seizoen.
Daar zit je niet echt op te wachten.
En waarbij je maar weer moet afwachten of die nieuwe speler daadwerkelijk een meerwaarde oplevert. Ik blijf er bij dat Ajax de Jong moet behouden voor aankomend seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Russel88 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:01:
18 mil. Netjes hoor. Als Feyenoord zijnde kun je alleen maar dromen over zulke bedragen voor iemand met nog maar een 1 jarig contract.
Waarom Feyenoord erbij halen? Totaal irrelevant, bovendien betaalt Ajax veel hogere transfersommen. Laten we hopen dat Overmars blijft, die ziet altijd een mogelijkheid het team nóg zwakker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inmiddels is toch voorpagina nieuws in Spanje...

https://www.mundodeportiv...omingo-10-de-junio.html#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:11
Afbeeldingslocatie: https://mooimaasdriel.nl/shared/content/megazien/news/22080/waar-komt-het-woord-komkommertijd-vandaan_22080.png

Het schijnt dat hij daar gewoon op vakantie is, dus niets bijzonders. Eerlijk gezegd lijkt het mij sterk dat hij nu al naar Barcelona zou kunnen, zoveel heeft hij nog niet laten zien. Ik geloof absoluut in zijn potentie, maar het is nu nog veel te vroeg voor een transfer naar Barcelona.

[ Voor 26% gewijzigd door Gynnad op 10-06-2018 12:04 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:15
Komende woensdag wordt tijdens een FIFA congres bekend wie in 2026 het WK mag organiseren:

- United 2026 (VS, Mexico en Canada)
- Marokko 2026

De FIFA ziet natuurlijk het liefste dat het naar United gaat maar tegenwoordig mogen de voetbalbonden zelf stemmen en wordt dit niet meer gedaan door het Executive Committee. Ik las dat Marokko toch aardig wat steun kreeg, op papier is er alleen heel wat meer risico volgens de FIFA

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NRYOvHV.png

Dat bid van United vind ik trouwens ook een wassen neus, nagenoeg alle wedstrijden worden in de VS gespeeld en Mexico en Canada krijgen een handjevol wedstrijden. Momenteel liggen zowel Mexico als Canada met de VS in de clinch.

Wat mij betreft mag Marokko lekker dat WK organiseren, het land is voetbalgek en heeft al meerdere pogingen gedaan om het te mogen organiseren.

Nog een interessant stukje op VZ
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330756

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-06-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 12:12
Betere kijktijden tevens :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Als het in Canada, Mexico en de VS plaatsvindt en de teams dus heen en weer moeten vliegen. Waarom spelen de teams dan niet hun thuiswedstrijden in eigen land? Alle praktische bezwaren zijn dan al min of meer overgenomen.

Zo'n toernooi moet gewoon in een regio plaatsvinden met twee of drie geschikte stadions bij elkaar in de buurt. Rotterdam met uitstapjes naar Amsterdam en Eindhoven bijvoorbeeld als maximale reisafstand.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:01:
Als het in Canada, Mexico en de VS plaatsvindt en de teams dus heen en weer moeten vliegen. Waarom spelen de teams dan niet hun thuiswedstrijden in eigen land? Alle praktische bezwaren zijn dan al min of meer overgenomen.

Zo'n toernooi moet gewoon in een regio plaatsvinden met twee of drie geschikte stadions bij elkaar in de buurt. Rotterdam met uitstapjes naar Amsterdam en Eindhoven bijvoorbeeld als maximale reisafstand.
En dan met plastic velden ofzo? Zoveel wedstrijden op zo weinig velden gaat never nooit lukken, dat houden de velden niet vol. Of je moet een finale op een zandvlakte willen spelen. Of nog leuker, heb je een stevige regenbui tijdens de 1e wedstrijd dan heb je meteen nog maar 2 fatsoenlijke velden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
De speelsteden voor het United Bid van 2026:

- 3 speelsteden in Canada
- 3 speelsteden in Mexico
- 16 speelsteden in de VS

Afbeeldingslocatie: https://philadelphia-mp7static.mlsdigital.net/elfinderimages/23%20final%202026%20United%20Bid%20host%20cities.png

Ik zou me als Mexico of Canada nogal gekleineerd voelen, laat de VS dit dan gewoon in zijn eentje organiseren, wat is de meerwaarde om het in 3 landen te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Seatle...hmm dan maar eens een tripje plannen naar 1 van onze kantoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:14:

[afbeelding]

Ik zou me als Mexico of Canada nogal gekleineerd voelen, laat de VS dit dan gewoon in zijn eentje organiseren, wat is de meerwaarde om het in 3 landen te houden?
Misschien hebben Mexico en Canada geen volwaardige stadions. Veel van de sportteams in Canada spelen sowieso al mee met de Amerikaanse competities. 3 teams in de MLS zijn Canadees. Toevallig dan wel Vancouver ipv Edmonton. Maar dat zou er best mee te maken kunnen hebben.

Waarom nieuwe stadions bouwen als er al meer dan genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Terranova schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Misschien hebben Mexico en Canada geen volwaardige stadions. Veel van de sportteams in Canada spelen sowieso al mee met de Amerikaanse competities. 3 teams in de MLS zijn Canadees. Toevallig dan wel Vancouver ipv Edmonton. Maar dat zou er best mee te maken kunnen hebben.

Waarom nieuwe stadions bouwen als er al meer dan genoeg zijn.
Vancouver ligt te dichtbij Seatle waarschijnlijk, maar dan hadden ze ook Seatle kunnen skippen en Vancouver kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:19
Snap die bids met verschillende tijdzones niet zo. Lekker met een jetlag ballen, en een paar dagen later weer in een andere tijdzone op moeten komen dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

België - Costa Rica 4 - 1. Hopen dat Hazard niet geblesseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Vanaf komend seizoen geen wedstrijden meer om 12.30. De KNVB heeft ze verplaatst naar 12.15 in verband met de videoref. ;w ;w

Het concept programma voor komend seizoen is bekend.

[ Voor 38% gewijzigd door JST94 op 12-06-2018 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:04
https://www.nu.nl/voetbal...-dost-en-medespelers.html

Een hele rij spelers had transfervrij vertrek gevraagd in verband met de supportersaanval van een maand terug.
Dit kon daar nog wel eens een lang verhaal worden, ik snap dat je ze niet gratis wil laten vertrekken, maar je hebt ook niks aan een serie ongemotiveerde spelers op de loonlijst (want zonder motivatie zullen ze vast niet aan spelen toekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
JST94 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:54:
Vanaf komend seizoen geen wedstrijden meer om 12.30. De KNVB heeft ze verplaatst naar 12.15 in verband met de videoref. ;w ;w

Het concept programma voor komend seizoen is bekend.
12:30 of 12:15 beide blijven kut tijden, net als 16:45 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
FC Emmen - Fortuna Sittard staat om 12:15. Zijn ze zo blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:37:
Snap die bids met verschillende tijdzones niet zo. Lekker met een jetlag ballen, en een paar dagen later weer in een andere tijdzone op moeten komen dagen...
Het gaat om maximaal 3 uur tijdsverschil, dat heb je in het ergste geval in drie dagen wel verwerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:24
Waarom gaan we niet op zaterdagmiddag wedstrijden afwerken? In Engeland en Spanje gebeurt het, maar hier zitten we moeilijk te doen met wedstrijden op vrijdagavond waarbij het stadion maar half gevuld is, zaterdagavond, die ook niet echt goed worden bezocht en nu om kwart over 12 op zondag :X

Gewoon zaterdag om 16.00 een wedstrijd of drie of vier. Om 19.00 nog een wedstrijd. Zondag om 14.30 een paar wedstrijden en zondag om 16.00 nog. Is hier al ooit eens naar gekeken door de KNVB? Of mag dat niet van Fox omdat ze bang zijn dat ze kijkers verliezen aan Ziggo voor de Premier League en La Liga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Suicyder schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:09:
https://www.nu.nl/voetbal...-dost-en-medespelers.html

Een hele rij spelers had transfervrij vertrek gevraagd in verband met de supportersaanval van een maand terug.
Dit kon daar nog wel eens een lang verhaal worden, ik snap dat je ze niet gratis wil laten vertrekken, maar je hebt ook niks aan een serie ongemotiveerde spelers op de loonlijst (want zonder motivatie zullen ze vast niet aan spelen toekomen).
Dat de club geen veilige werkplek kan creëren lijkt me best een ontbindende voorwaarde. Sporting moet op zijn beurt wel van zich afbijten, want als er 1 speler die erbij betrokken is geweest zijn contract mag laten ontbinden dan zal de rest van de spelersgroep zich beroepen op jurisprudentie. Ik denk dat de spelers zeker een zaak hebben bij het CAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:19:
Waarom gaan we niet op zaterdagmiddag wedstrijden afwerken? In Engeland en Spanje gebeurt het, maar hier zitten we moeilijk te doen met wedstrijden op vrijdagavond waarbij het stadion maar half gevuld is, zaterdagavond, die ook niet echt goed worden bezocht en nu om kwart over 12 op zondag :X

Gewoon zaterdag om 16.00 een wedstrijd of drie of vier. Om 19.00 nog een wedstrijd. Zondag om 14.30 een paar wedstrijden en zondag om 16.00 nog. Is hier al ooit eens naar gekeken door de KNVB? Of mag dat niet van Fox omdat ze bang zijn dat ze kijkers verliezen aan Ziggo voor de Premier League en La Liga?
Dat wil het amateurvoetbal niet, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

https://twitter.com/justi...tatus/1006445267279892480

Het lijkt alsof alles al gladgestreken is. Ik ben benieuwd naar de transfersommen die hier gemoeid gaan en/of Ajax een doorverkoop/terughaalclausule heeft ingebouwd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:11
Outerspace schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:04:

Het lijkt alsof alles al gladgestreken is. Ik ben benieuwd naar de transfersommen die hier gemoeid gaan en/of Ajax een doorverkoop/terughaalclausule heeft ingebouwd.
Is volgens mij niet het account van Justin zelf? Maar dat het rond gaat komen lijkt wel duidelijk, gisteren is hij aangekomen op het vliegveld.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 21:51

jeka

Support your local club.

toolkist schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Ik wil ook niet op zondag om 12:15 8)7 gebeurt ook...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Gynnad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:29:
[...]

Is volgens mij niet het account van Justin zelf? Maar dat het rond gaat komen lijkt wel duidelijk, gisteren is hij aangekomen op het vliegveld.
|:( Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 16-05 00:20
Nog steeds veel te vroeg voor een jochie van 19. Snap ook de hype rond Frenkie de Jong niet. Wie is daar de zaakwaarnemer van ? Ali Dursun ? Ken ik niet, maar schijnt hem al te begeleiden vanaf z'n Willem II tijd. Die moet dan wel heel druk op zoek zijn naar een commissie (agent fee).

Frenkie de Jong komt terug van een blessure, speelde net een half jaar onder Keizer in Ajax 1. Waanzin als Barcelona daar 40 miljoen voor gaat betalen.

Voor zover ik weet doet Barcelona niet net als Man City en Chelsea aan een Verhuur BV, dus snap er niets van.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
toolkist schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Wat lastig zal blijven, want steeds meer hoofdklassers willen naar de zaterdag.

Blijft wel raar, want in de PL, Duitsland, Spanje worden wedstrijden op zaterdag middag & avond en zondag gespeeld. Beetje Nederlands achterhoede gevecht.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vlassie1980 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:14:

[afbeelding]

Beide bids slaan nergens op. Marokko heeft de stadions niet. Dat word dus weer veel bouwen om vervolgens leeg te staan. Ik hoop dat we die tijd nu echt achter ons laten.

United 8)7

Ik vlieg veel in de US en ken de vluchten een beetje. Boston - Los Angeles is 6 uur 30 (dat is van Amsterdam naar Moskou en weer terug). En door de tijdzones ook nog eens red-eye naar het oosten.

Seattle Miami is 6 uur evenals Montreal naar Mexico.

Dat heeft natuurlijk niets meer te maken het organiseren in een regio. Ik had het begrijpelijk gevonden als er een bid kwam van alleen de oost-kust bijvoorbeeld.

Op deze manier kunnen de UK, Benelux, Duitsland en Frankrijk ook een WK bid doen. Dat is veel (veeeel) compacter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Outerspace schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:04:

Volgens Ajax Netwerk (via Gazetto della Sport) 4 miljoen voor Mino, 9% doorverkoop percentage. Geld voor Ajax wordt niet gemeld.

Goed, Mino geld voor een thuis tuin huisje bij z’n vila. Justin huilend in Rome over een jaar.

Roma is nog niet klaar. Bod van 30-35 miljoen plus 6m bonus op Ziyech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

loekf2 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:42:
Roma is nog niet klaar. Bod van 30-35 miljoen plus 6m bonus op Ziyech.
Prima... strik er omheen, mooi bedrag voor Ziyech. 41 miljoen cashen, gekocht voor 11 miljoen 22 maanden geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Of nog even het WK afwachten en dan staan ze in de rij voor 50. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:05:
Of hij mist 2 kansen en daarna een pingel in 90+3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
dutchgio schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:05:
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn agenda het op dit moment niet toelaat even naar Rome te vliegen om kennis te maken.

Half juli wordt de waarde opnieuw bepaald, kan omhoog of omlaag.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

KNVB stemt uit loyaliteit op Marokko voor WK 2026 - http://nos.nl/l/2236173

Ik ben dus geen fan van beider opties. Maar de reden die de KNVB hier opgeeft slaat natuurlijk nergens op. Je moet kiezen wat je denkt dat de beste optie is. De KNVB is blijkbaar niet anders dan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 22:25

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Een deel van hun leden zal zeker een voorkeur hebben voor Marokko. Dus niet zo'n ongerechtvaardigde keuze m.i.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PWM schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:06:

Ik ben dus geen fan van beider opties. Maar de reden die de KNVB hier opgeeft slaat natuurlijk nergens op. Je moet kiezen wat je denkt dat de beste optie is. De KNVB is blijkbaar niet anders dan de anderen.
Laat Trump het maar niet horen :+

Marokko is prima, hebben het al vaker geprobeerd te organiseren en men is daar echt voetbalgek.
Politieke geneuzel van KNVB slaat ook nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is Marokko, met alle respect, niet een te onderontwikkeld land? Heeft het WK Brazilië en Zuid-Afrika zoveel goeds gebracht? Het kost bakken met geld, maar wat levert het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:06:

Mijn oren stonden ook even flink te flapperen toen ik de argumentatie hoorde. Zijn genoeg goede argumenten te bedenken waarom je niet het evenement over een heel continent verspreid wil hebben. Maar om het te doen om de lokale Marokkanen te paaien dat echt bezopen. Misschien hopen ze in Zeist zo dat de Ziyechs en Amrabats van de toekomst dat wel voor een lange zomervakantie gaan kiezen ipv zich voor Marokko beschikbaar te stellen. Kan niets anders bedenken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:47:
Is Marokko, met alle respect, niet een te onderontwikkeld land? Heeft het WK Brazilië en Zuid-Afrika zoveel goeds gebracht? Het kost bakken met geld, maar wat levert het op?
Marokko BBP per hoofd van de bevolking 2.832,43 USD ‎(2016) (30 miljoen inwoners)

Brazilie BBP per hoofd van de bevolking 8.649,95 USD ‎(2016) (200 miljoen inwoners)

Het is slechts 1 van de vele vele cijfers die erop los kan laten. Maar daar staan ze wel 1-0 achter. Staatsschuld is relatief gezien overigens gelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 13-06-2018 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 17:10
Ankona schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:16:
Mijn oren stonden ook even flink te flapperen toen ik de argumentatie hoorde. Zijn genoeg goede argumenten te bedenken waarom je niet het evenement over een heel continent verspreid wil hebben. Maar om het te doen om de lokale Marokkanen te paaien dat echt bezopen. Misschien hopen ze in Zeist zo dat de Ziyechs en Amrabats van de toekomst dat wel voor een lange zomervakantie gaan kiezen ipv zich voor Marokko beschikbaar te stellen. Kan niets anders bedenken.
Ik denk dat het Marokkaanse elftal ineens een stuk aantrekkelijker wordt met een gegarandeerd WK in het thuisland in de nabije toekomst. Het is maar zeer de vraag of Nederland dat WK überhaupt haalt, en dan is thuis spelen toch extra bijzonder.

Aan de andere kant begrijp ik de keuze goed. Er is zeker wat voor te zeggen om een klein land wat relatief dichtbij ligt te ondersteunen. Voor ons is het zo slecht nog niet als er in Noord Afrika wat positieve ontwikkelingen zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:40:
[...]

Aan de andere kant begrijp ik de keuze goed. Er is zeker wat voor te zeggen om een klein land wat relatief dichtbij ligt te ondersteunen. Voor ons is het zo slecht nog niet als er in Noord Afrika wat positieve ontwikkelingen zijn.
Nee, het is niet positief. De overheid moet miljarden steken in stadions die er nu nog niet zijn. Infrastructuur word (Net als in Qatar, Brazilië, Zuid-Afrika) neergelegd op plekken waar het helemaal niet nodig is en ligt daarna te verpieteren.

Het geeft een kort gevoel van trots en daarna zijn de miljarden weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
ph4ge schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:40:
[...]

Dat bedoel ik ook. Genoeg goede argumenten te verzinnen maar ondanks dat geeft de KNVB dus een dubieus kul argument als officiele reden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 17:10
PWM schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:44:
[...]

Nee, het is niet positief. De overheid moet miljarden steken in stadions die er nu nog niet zijn. Infrastructuur word (Net als in Qatar, Brazilië, Zuid-Afrika) neergelegd op plekken waar het helemaal niet nodig is en ligt daarna te verpieteren.

Het geeft een kort gevoel van trots en daarna zijn de miljarden weg.
Dat zal moeten blijken, ik ken de details niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ze staan al gewoon online ;)

https://www.bladna.nl/mar...ieuwe-stadions,20838.html

En die stadions die "gerenoveerd" worden mag je ook als nieuw noteren als je ziet hoe ze er nu bij liggen en wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12

ST10©DE

Dus.............

*knip* Off-topic.

[ Voor 83% gewijzigd door naitsoezn op 13-06-2018 09:25 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De geruchten worden wel steeds ongeloofwaardiger zeg.
Nu zou Barca al 110m over hebben voor De Ligt en De Jong :? 7(8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:23:
per speler mag ik hopen :+ anders moet Ajax ze niet weg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Lijkt me goed voor een flinke divident uitkering. Dat is geld waar Ajax toch niets meer mee kan, de bankrekening puilt al uit en spelers met dergelijke prijskaartjes willen niet naar de ED.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nee, het gerucht is dat dit de vraag prijzen zijn van Ajax. 50 en 60mln.
Zijn bedragen om kopers af te schrikken, mochten ze het toch bieden dan is het kassa.

Kan Ajax het geld niet gaan investeren in vastgoed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Spanje zit een dag voor het WK zonder coach. Misschien nog een leuke klus voor Advocaat?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12

ST10©DE

Dus.............

Ankona schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:05:
Spanje zit een dag voor het WK zonder coach. Misschien nog een leuke klus voor Advocaat?
In het WK voetbal topic lijkt me dat meer gepast :P
ST10©DE schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Louis van Gaal zag dit al maanden geleden aankomen. Dit is de mogelijkheid waar hij steeds over praat :+

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:27:
[...]

per speler mag ik hopen :+ anders moet Ajax ze niet weg doen
Al zou het per speler zijn. Wie ga je voor 100 miljoen euro kopen die je fatsoenlijk salaris kunt bieden?
Want al is het qua salaris op niveau als er een club uit de Bundesliga, PL, L1, LPF komt dan is dat veel aantrekkelijker en zijn ze meteen weg. Als er iets van de geruchten klopt dan zie ik donkere wolken boven het beleid van Ajax want dan gaan we de opleidingsclub worden voor de absolute top.
De Ligt = 1 seizoen speler Ajax 1
De Jong = half seizoen speler Ajax 1
Kluivert = 1 seizoen speler Ajax 1

En die zijn zometeen allemaal al weg en vertrokken als we pech hebben. Noem eens wat vervangers?

Vroeger waren ze 4-5 jaar speler van Ajax 1 waarvan de laatste 2 seizoen echt dragend. Dat is nu al verworden tot 11 wedstrijdjes leuk meeballen. Damn...

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 13-06-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Twente mag 4.4m af gaan tikken aan de Belastingdienst voor gesjoemel met de transfer van met name Tadic. Je raadt het al, dat hebben ze niet. Ze hebben de gemeente ook al gevraagd om dit seizoen niet te hoeven betalen voor de lening, ookal zo'n 3.5m, terwijl de gemeente zelf al moet bezuinigen.. Dan nog die vergoeding aan de eredivisie clubs, en je hebt het zo over 10m die ze moeten zien te regelen zonder dat er maar 1 cent van richting de spersgroep gaat. Zou me niks verbazen als TOP Oss straks een hoger spelersbudget heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:34:
[...]

Al zou het per speler zijn. Wie ga je voor 100 miljoen euro kopen die je fatsoenlijk salaris kunt bieden?
Want al is het qua salaris op niveau als er een club uit de Bundesliga, PL, L1, LPF komt dan is dat veel aantrekkelijker en zijn ze meteen weg. Als er iets van de geruchten klopt dan zie ik donkere wolken boven het beleid van Ajax want dan gaan we de opleidingsclub worden voor de absolute top.

En die zijn zometeen allemaal al weg en vertrokken als we pech hebben. Noem eens wat vervangers?

Vroeger waren ze 4-5 jaar speler van Ajax 1 waarvan de laatste 2 seizoen echt dragend. Dat is nu al verworden tot 11 wedstrijdjes leuk meeballen. Damn...
Ach een Spaanse krant schrijft dat de Ligt en de Jong een transfer verzoek ingediend hebben.
Sorry maar dat neem ik niet serieus. Al helemaal niet wanneer deze krant aangeeft dat ze dit doen vanwege het vertrek van Kluivert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:58
toolkist schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:13:
Twente mag 4.4m af gaan tikken aan de Belastingdienst voor gesjoemel met de transfer van met name Tadic. Je raadt het al, dat hebben ze niet. Ze hebben de gemeente ook al gevraagd om dit seizoen niet te hoeven betalen voor de lening, ookal zo'n 3.5m, terwijl de gemeente zelf al moet bezuinigen.. Dan nog die vergoeding aan de eredivisie clubs, en je hebt het zo over 10m die ze moeten zien te regelen zonder dat er maar 1 cent van richting de spersgroep gaat. Zou me niks verbazen als TOP Oss straks een hoger spelersbudget heeft ;)
Valt helaas wel mee denk ik, ze hebben contact met een groep ondernemers uit de regio. Deze eisen dat het geld wat zij inbrengen naar de spelersgroep gaat ipv de aflossingen.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
vuurtjih schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:34:
[...]

Valt helaas wel mee denk ik, ze hebben contact met een groep ondernemers uit de regio. Deze eisen dat het geld wat zij inbrengen naar de spelersgroep gaat ipv de aflossingen.
Kunnen ze denk ik wel eisen maar wanneer de gemeente nee zegt en er is geen ander geld voor de aflossing dan zullen ze aan deze investeerders een nee moeten verkopen.

edit:
Munsterman en Van der Laan

Saillant detail: de club liet ex-voorzitters Joop Munsterman en Aldo van der Laan, die destijds bij de transfer Tadic betrokken waren, recent weten dat zij 1,2 miljoen zouden moeten meebetalen aan de belastingclaim. Munsterman en Van der Laan streepten twee jaar terug bij het crediteurenakkoord samen echter al miljoenen weg van het eigen geld waarmee ze in de club zaten en willen niet nogmaals de knip trekken. Algemeen-directeur Erik Velderman wil niet op deze kwestie ingaan.
Betalingsregeling

Twente heeft weliswaar op de balans een voorziening getroffen voor de naheffing, maar heeft het geld niet in kas. Er is een betalingsregeling getroffen met de fiscus. Over de termijn daarvan wil Velderman niets zeggen. Wel merkt hij op: “De belastingclaim heeft lange tijd als een donkere wolk boven het stadion gehangen. Het is goed dat we nu weten waar we aan toe zijn. Dat laat onverlet dat dit FC Twente financieel hard raakt. We inventariseren hoe we deze claim kunnen financieren. Voor iedereen in en rondom FC Twente is het in ieder geval belangrijk dat er ‘een hek omheen staat’ en dat we het verleden echt achter ons kunnen gaan laten.”
Bron:
https://www.tubantia.nl/f...n-met-de-fiscus~a1143ae3/

Mensen hebben lang volgehouden dat dit geld in kas was omdat men er al rekening mee hield.
Blijkbaar dus niet.

edit:
Deze is ook wel interessant.
https://www.tubantia.nl/f...aar-het-voetbal~a3d82de5/

Zou kunnen dat ze straks de grootste begroting hebben van de JL maar absoluut niet de grootste spelers begroting.

[ Voor 66% gewijzigd door Deadsy op 13-06-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:04
Typhone schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:34:
[...]

Met bedragen zoals Ajax op de bank heeft kan er natuurlijk ook worden doorgegroeid naar een hoger salaris, structureel en op termijn. Ik weet alleen niet of de begroting daarop sluitend is te maken, aangezien dit soort transferbedragen niet structureel binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

JeyJey schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:44:
[...]

Met bedragen zoals Ajax op de bank heeft kan er natuurlijk ook worden doorgegroeid naar een hoger salaris, structureel en op termijn. Ik weet alleen niet of de begroting daarop sluitend is te maken, aangezien dit soort transferbedragen niet structureel binnenkomen.
True maar dan kan de speler kiezen uit competitie. En dan is spelen tegen PEC Zwolle toch minder interessant dan spelen tegen AS Monaco bijv. En blijf je ‘B-garnituur’ kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 09:21
Typhone schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 06:56:
[...]

True maar dan kan de speler kiezen uit competitie. En dan is spelen tegen PEC Zwolle toch minder interessant dan spelen tegen AS Monaco bijv. En blijf je ‘B-garnituur’ kopen.
Dat is ook mijn eerste gedachte hierover. Gasten als Winston Boogarde konden dat wel, puur voor het geld gaan en verder niets (remember de periode dat het de duurste wisselspeler ter wereld was). Verder ga je er kwalitatief zelf ook niet op vooruit als je wekelijks tegen gasten als Zwammerdam OF Pinas gaat spelen terwijl je in andere competities tussen sterren gaat spelen en dus ook beter gaat worden.

We moeten realistisch zijn en gewoon accepteren dat clubs als Ajax (elke NL club eigenlijk) Europees gewoon B clubs zijn geworden waar ook alleen (ervaren) B spelers komen. in Nederland kunnen we nog scoren met slim scouten van jonge spelers maar zodra ze al enkele jaren actief zijn gaan ze niet meer naar Nederland maar naar een grotere club en dat zijn er helaas tov Nederlandse clubs heel veel (elke club in Spanje, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie).

Zo gek zijn de Benelux competie of andere vormen qua plannen niet want meer topwedstrijden kan er alleen voor zorgen dat een club als Ajax/PSV/Feyenoord die voor Nederlandse begrippen veel geld hebben nog iets kan betekenen in Europa. Tot die tijd is de EL onze plek in Europa en de CL is voor de grote jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
rikoos schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:46:
[...]

Dat is ook mijn eerste gedachte hierover. Gasten als Winston Boogarde konden dat wel, puur voor het geld gaan en verder niets (remember de periode dat het de duurste wisselspeler ter wereld was). Verder ga je er kwalitatief zelf ook niet op vooruit als je wekelijks tegen gasten als Zwammerdam OF Pinas gaat spelen terwijl je in andere competities tussen sterren gaat spelen en dus ook beter gaat worden.

We moeten realistisch zijn en gewoon accepteren dat clubs als Ajax (elke NL club eigenlijk) Europees gewoon B clubs zijn geworden waar ook alleen (ervaren) B spelers komen. in Nederland kunnen we nog scoren met slim scouten van jonge spelers maar zodra ze al enkele jaren actief zijn gaan ze niet meer naar Nederland maar naar een grotere club en dat zijn er helaas tov Nederlandse clubs heel veel (elke club in Spanje, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie).

Zo gek zijn de Benelux competie of andere vormen qua plannen niet want meer topwedstrijden kan er alleen voor zorgen dat een club als Ajax/PSV/Feyenoord die voor Nederlandse begrippen veel geld hebben nog iets kan betekenen in Europa. Tot die tijd is de EL onze plek in Europa en de CL is voor de grote jongens.
Maar wordt je wel beter van tegen die sterren spelen? Ik durf te beweren dat buiten de top 2/3 van Spanje/Duitsland en de top 5 van Engeland je bij de overige clubs net zo slecht af bent als hier in NL. Alleen krijg je in een Spanje 4 x per jaar gruwelijk op je kloten van die topclubs. Lijkt me best frustrerend. Zo goed zijn die overige clubs namelijk niet, dat wordt in o.a. de EL wel duidelijk. Het is niet voor niets dat de Spaanse preses van de voetbalbond zelf al klaagt over al het geld dat Barca en Madrid binnenharken via die oneerlijke europese competities omdat dat de Primera division om zeep helpt.

Hier in NL kan iedereen van iedereen verliezen, stuk spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Willen de NL clubs het voetbal in de ED (en de JL) verhogen en aantrekkelijk maken, dan moeten ze vooral in opleiding investeren. Kennis is er genoeg en talenten lopen overal rond. Leegkopen van Zuid-Amerika om die gasten 2 jaar laten met dikke vette mega winst door te verkopen daar wordt niemand echt beter van.

(En als de Fifa/Uefa wijs zouden zijn dan zouden ze regels invoeren om die transfers wat af te remmen. Is genoeg te verzinnen, maar helaas is het grote geld belangrijker dan het spel)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ankona schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:06:
Willen de NL clubs het voetbal in de ED (en de JL) verhogen en aantrekkelijk maken, dan moeten ze vooral in opleiding investeren. Kennis is er genoeg en talenten lopen overal rond. Leegkopen van Zuid-Amerika om die gasten 2 jaar laten met dikke vette mega winst door te verkopen daar wordt niemand echt beter van.

(En als de Fifa/Uefa wijs zouden zijn dan zouden ze regels invoeren om die transfers wat af te remmen. Is genoeg te verzinnen, maar helaas is het grote geld belangrijker dan het spel)
Oneens. Wat heeft het voor zin als je leuke jeugd heb maar op het moment dat je wil oogsten komt er een storm voorbij en ligt je hele oogst plat (lees: die wordt weggekocht door het buitenland).
Dat zien we nu mooi gebeuren bij Ajax en het is nog niet eens 31 augustus. Onze toptalenten zijn al weg voordat ze überhaupt goed en wel een jaar basisspeler zijn. Europees hebben we er nog niks aan gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:11:
[...]

Oneens. Wat heeft het voor zin als je leuke jeugd heb maar op het moment dat je wil oogsten komt er een storm voorbij en ligt je hele oogst plat (lees: die wordt weggekocht door het buitenland).
Dat zien we nu mooi gebeuren bij Ajax en het is nog niet eens 31 augustus. Onze toptalenten zijn al weg voordat ze überhaupt goed en wel een jaar basisspeler zijn. Europees hebben we er nog niks aan gehad.
We - Ajax, Feyenoord, PSV - doen exact hetzelfde bij kleinere landen/clubs. We kopen daar ook jeugdopleidingen leeg voor de briljantjes die nog niet opgepikt (of goed genoeg worden geacht) zijn door de grotere clubs.

Het is niets meer dan een voedselketen en die ga je niet doorbreken met de huidige regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Precies, bij Feyenoord las ik de afgelopen dagen ook al weer wat transfers van jeugdspelers. Voornamelijk spelers die bij kleinere (amateur)clubs worden weggepikt om in de opleiding van Feyenoord aan de slag te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 15:43

Baseman77

We move

Om het ook even over de beste club van Nederland te hebben:

Dumfries is binnen, Angelino is bijna binnen en De Jong gaat hoogstwaarschijnlijk bijtekenen.
Allemaal erg gunstig d:)b
Nu nog Guti binnen halen en we zijn al een heel eind. Verder afwachten wie er nog vertrekken.
Wat heeft het voor zin als je leuke jeugd heb maar op het moment dat je wil oogsten komt er een storm voorbij en ligt je hele oogst plat (lees: die wordt weggekocht door het buitenland).
Welke storm?
Welke hele oogst?
Welke toptalenten?

Over enorm overdrijven gesproken...

Verder helemaal eens met @Napo , de Nederlandse clubs (met name Ajax) halen overal jeugdspelers vandaan. Dus klagen dat buitenlandse clubs in Nederland shoppen is begrijpelijk, maar hypocriet.

[ Voor 29% gewijzigd door Baseman77 op 14-06-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Klopt, ik denk dat de clubs in Denemarken bijvoorbeeld ook weinig plezier hebben van de jonge talenten, aangezien die bijv. ook door Ajax worden weggeplukt.

Overigens is er nog helemaal geen leegloop, alleen Kluivert is weg :? rest zijn allemaal komkommertijd roddelbladen geruchten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Misschien is er ook nog een ander stuk beeldvorming, vooral bij die jongens zelf. Aangezien Ajax echt een handelsclub aan het worden is waar spelers jong gekocht worden en snel weer doorverkocht worden heerst er mogelijk het idee dat je mislukt bent als je meer dan 2 jaar blijft plakken.
En nog een puntje, als je TD constant spelers koopt, ben je ook nooit zeker of je over twee maanden nog wel in de basis staat.

Ok, allemaal speculaas en het zal maar een deel van het verhaal zijn. Maar in mijn ogen zijn het wel zaken waarin de club zelf het snelle verloop aanjaagt ipv afremt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Onze toptalenten zijn al weg voordat ze überhaupt goed en wel een jaar basisspeler zijn. Europees hebben we er nog niks aan gehad.
Europees heb je er niets aan gehad omdat diezelfde "toptalenten" gefaald hebben in de europese voorronden.
Pagina: 1 2 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.