Acties:
  • 0 Henk 'm!
iBenshi schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:15:
Mijn batterij lijkt met dev beta 10 sneller leeg te lopen dan eerdere beta’s (iPhone 8 Plus). Hebben meer mensen daar last van?
Is dat niet normaal denk je, zo kort na update ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet normaal denk je, zo kort na update ?
Nee, met een dergelijk kleine OTA update gaat hij niet opnieuw indexeren en kun je dus gelijk door.

Als je alle betas hebt gedraaid kan je daarom een prima inschatting doen na een dagje.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 25-08-2018 11:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alles geheel opnieuw indexeren (meestal) inderdaad niet, maar je caches worden wel weggelazerd - en die moeten rebuilden. Dus ff een dagje of wat een beetje sluggish en accu vreten is na elke update, hoe klein dan ook, niet perse vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 26-08-2018 01:34 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 01:34:
Alles geheel opnieuw indexeren (meestal) inderdaad niet, maar je caches worden wel weggelazerd - en die moeten rebuilden. Dus ff een dagje of wat een beetje sluggish en accu vreten is na elke update, hoe klein dan ook, niet perse vreemd.
Maar ook geen gegeven zoals hier vaak neer geplempt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 03:45:
[...]

Maar ook geen gegeven zoals hier vaak neer geplempt wordt.
[meer batterijverbruik]
Donstil schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Nee, met een dergelijk kleine OTA update gaat hij niet opnieuw indexeren en kun je dus gelijk door.

Als je alle betas hebt gedraaid kan je daarom een prima inschatting doen na een dagje.
Gevoel/vermoeden van wordt altijd gemeld na update

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou nu we een paar dagen verder zijn merk ik het nog steeds overigens. Batterij verbruik in Beta10 gaat veel harder dan de eerdere betas met een soortgelijk gebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 26-08-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik merk al een aantal beta's dat mijn Rabo App de eerste keer soms bij het opstarten gelijk weer afsluit. Ik heb het wel gemeld via de feedback app.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Badtothebone schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:09:
Ik merk al een aantal beta's dat mijn Rabo App de eerste keer soms bij het opstarten gelijk weer afsluit. Ik heb het wel gemeld via de feedback app.
Denk dat je dat aan de Rabobank moet melden, niet aan Apple. Eventueel de crashlog van de Rabo-app uit je Privacy instellingen meesturen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okeeee. Zie nu pas (gebruik normaal een andere browser) in Schermtijd dat Safari rapporteert hoeveel tijd je besteed per website. Ik snap ergens de bedoeling zodat je bewust kan worden hoeveel tijd je er besteed, maar ik ontsnap er niet aan dat ik dat echt mega creepy vind. Als er ooit een lek is dat die data uitspuugt kan je wel heel erg gedetailleerd informatie rippen ipv louter hoe lang je de app open hebt. Vind ‘t maar niets. En ik bezoek er geeneens “discutabele” sites mee, vind ‘t gewoon leip dat ie op dat niveau details ie logt.

Ik kon ook niet vinden hoe je die logging uit kan zetten, dus ik hoop dat dat nog moet komen; en anders Safari nog meer ontzien. :P

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 27-08-2018 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:10

4POX

Everybody is wired

WhatsappHack schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 01:01:
Okeeee. Zie nu pas (gebruik normaal een andere browser) in Schermtijd dat Safari rapporteert hoeveel tijd je besteed per website. Ik snap ergens de bedoeling zodat je bewust kan worden hoeveel tijd je er besteed, maar ik ontsnap er niet aan dat ik dat echt mega creepy vind. Als er ooit een lek is dat die data uitspuugt kan je wel heel erg gedetailleerd informatie rippen ipv louter hoe lang je de app open hebt. Vind ‘t maar niets. En ik bezoek er geeneens “discutabele” sites mee, vind ‘t gewoon leip dat ie op dat niveau details ie logt.

Ik kon ook niet vinden hoe je die logging uit kan zetten, dus ik hoop dat dat nog moet komen; en anders Safari nog meer ontzien. :P
Kan je uitleggen waar ik in Screentime precies mijn website bezoeklog kan vinden ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

No worries. De websites die ik in private mode bezocht heb de afgelopen week zie ik er niet in terug komen. 😂👍🏻👍🏻

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dit doet toch niks zo lang je het niet aanzet of? Anders wil ik ook weten hoe je zaken uitgezet krijgt. Boeit me geen reet en kan alleen maar in verkeerde handen vallen IMHO.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@4POX Ja ehh gewoon in de lijst met apps? :P Schermtijd, apparaatnaam aantikken en voila. Misschien even “afgelopen 7 dagen aantikken” voor meer resultaten. Safari staat er cumulatief in en er staat per site in hoeveel tijd je er hebt besteed. (Die staan uiteraard lager op de lijst dan Safari zelf)

@Tylen Gaat mij niet om type sites, ik wil sowieso niet dat het bijgehouden wordt. ;) Al zit ik 5 uur lang op refoweb. :+

@JB Hoe bedoel je dat precies? Je kan de schermtijd functie compleet uitschakelen uiteraard, maar dat vind ik zelf weer overdreven want het is wel interessant om te zien welke apps je t meest gebruikt en evt hoe schokkend veel :P Uitzetten is ook echt meteen geheel uit voor alle apps. Heb feedback ingestuurd om een functie te verzoeken waarmee je het detailniveau van Safari omlaaghaalt; maar daar zal ongetwijfeld niets mee gedaan worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

@WhatsappHack In mijn geval helemaal uit inderdaad. Boeit me niet, kijk daar nooit naar. Als je het wel wil gebruiken, dan snap ik heel goed jouw zorgen, alleen inderdaad bang dat ze er niks mee doen. Allemaal geld waard, die data.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

WouterG

Dit is geen ondertitel

Nieuwe versie van openVPN uitgekomen, lijkt erop dat ze het probleem opgelost hebben. Sowieso flink wat aan die app gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
WouterG schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:33:
Nieuwe versie van openVPN uitgekomen, lijkt erop dat ze het probleem opgelost hebben. Sowieso flink wat aan die app gesleuteld.
Lijkt me bijzonder aangezien ze maanden lang Apple de schuld geven van het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:46:
@WhatsappHack In mijn geval helemaal uit inderdaad. Boeit me niet, kijk daar nooit naar. Als je het wel wil gebruiken, dan snap ik heel goed jouw zorgen, alleen inderdaad bang dat ze er niks mee doen. Allemaal geld waard, die data.
Dit idd. Had het aanstaan, geinige statistieken maar mijn gedrag veranderd er toch niet van omdat 90% onder “productiviteit” viel.

Ook maar uit gezet dus, verzameld hij de data ook niet.
Aah idd. Werkt hier weer na de update en eindelijk X support :)

Edit: app is ook heel fraai geworden. Hoop nieuwe functies zo lijkt het.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 27-08-2018 17:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:07
Heads-up...

Bèta 11 is uit.

Ps zowel Dev als PB.

[ Voor 28% gewijzigd door dafmay op 27-08-2018 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yup. Klein update dit keer. Puntjes op de i.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1808/455910/ZBoy1w5l.jpeg

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 27-08-2018 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Idd...lijkt klaar voor de GM. Deze versie eindigt op een 'b' overigens.

Ios12 voelt wel geweldig aan trouwens tov eerste versie ios11...vind je ook niet? Apple is goed bezig...

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 27-08-2018 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:20:
Idd...lijkt klaar voor de GM. Deze versie eindigt op een 'b' overigens.

Ios12 voelt wel geweldig aan trouwens tov eerste versie ios11...vind je ook niet? Apple is goed bezig...
build:16A5365b

ja, echt wel verschil, maar komt ook mede door 1e 64bit versie denk ik. tot nu weinig meegemaakt wat niet goed/lekker werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:25:
[...]
ja, echt wel verschil, maar komt ook mede door 1e 64bit versie...
Huh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dacht dat jet het over iOS11 had, vergeleken met de beta's in 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Volgens mij is nummero 11 wel een recordje van Apple :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:30:
[...]

dacht dat jet het over iOS11 had, vergeleken met de beta's in 12
Had ik ook >:) Bedoel je dat ios12 de eerste 64bit versie was...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:33:
[...]

Had ik ook >:) Bedoel je dat ios12 de eerste 64bit versie was...?
iOS11 tov 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Ah...ja had ik het toch goed onthouden. Enfin...ios12 loopt als een tierelier.

8) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:41
Ik kan bevestigen dat de nieuwe versie van OpenVPN goed werkt op IOS12 pb8. Zowel op iPhone X als iPad Pro.

Wel blij met IOS12. Ik heb nog niet zoveel gemerkt van performanceverbeteringen (maar heb moderne hardware) maar het is allemaal iets logischer. Bijvoorbeeld het control center op de iPad haal je nu ook 'naar beneden' door vanaf rechtsboven te swipen. En die homebutton-gesture op de iPad, heel handig als je iPhone X gewend bent. Ik deed die gesture al vaak, nu werkt ie :)

Tja, die screentime, voor mezelf heeft het geen nut, maar ik kan me voorstellen dat als je kleine kinderen hebt het wel handig is. Hoewel mijn ervaring is dat ze toch wel lopen te jammeren, of ze nu helemaal niet mogen of een vooraf bepaalde tijd. Er zaten ook wat verbeteringen in Photos, dat moet ik nog beter onderzoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
deze beta van vandaag heeft mijn iPhone 6S in de nieuwe iPhone XS veranderd.....scheelt me weer een paar honderd euries

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Mooi..kan ik mijn X dus ook gewoon houden.

(y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Hier verschijnt beta 11 niet.... raar

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakefoodjah schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:59:
Hier verschijnt beta 11 niet.... raar
ff 4g uitzetten en opnieuw instellingen opstarten en zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Helpt niet.
Raar.
Achja ik wacht wel even af

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snakefoodjah schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:11:
[...]

Helpt niet.
Raar.
Achja ik wacht wel even af
is je profiel nog wel actief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:18:
[...]

is je profiel nog wel actief ?
Zonet nog is beta profiel gedownload en nu lukt het ;-).

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:52:
deze beta van vandaag heeft mijn iPhone 6S in de nieuwe iPhone XS veranderd.....scheelt me weer een paar honderd euries
Ja? Ook het scherm is nu OLED enz?
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

4G uitzetten heeft voor zoeken geen resultaat. Downloaden kan alleen via WiFi. Opzoeken kan met elke connectie. Zie ook mijn screenshot een paar berichten terug.
Snakefoodjah schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:22:
[...]

Zonet nog is beta profiel gedownload en nu lukt het ;-).
Aah ja dat blijft een beta dingetje. Die verliezen wel vaker het profiel, ze lijken dan geinstalleerd te staan maar devices vinden geen betas meer.

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 27-08-2018 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:30:
[...]

Ja? Ook het scherm is nu OLED enz?

[...]

4G uitzetten heeft voor zoeken geen resultaat. Downloaden kan alleen via WiFi. Opzoeken kan met elke connectie. Zie ook mijn screenshot een paar berichten terug.

[...]

Aah ja dat blijft een beta dingetje. Die verliezen wel vaker het profiel.
Het gebeurt vaker dat de update niet verschijnt, dan doe je de optie die ik net geef en klaar is klara.
(moet wel je profiel actief/geïnstalleerd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:38:
[...]

Het gebeurt vaker dat de update niet verschijnt, dan doe je de optie die ik net geef en klaar is klara.
(moet wel je profiel actief/geïnstalleerd zijn)
Lijkt mij eerder een server side dingetje.

Met de mobiele connectie heeft het in ieder geval niets van doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Weer een nieuwe pushmelding, ze hebben er zin in :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:13:
Weer een nieuwe pushmelding, ze hebben er zin in :+
Nou het is geen pushmelding zo lijkt het. Ik ben in het buitenland en heb mijn iPad al een week niet op WiFi gehad (voor het laatst toen hij naar DP9 ging) en kreeg toch de melding zojuist.

Is dus iets van een timer ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51
Donstil schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:26:
[...]

Nou het is geen pushmelding zo lijkt het. Ik ben in het buitenland en heb mijn iPad al een week niet op WiFi gehad (voor het laatst toen hij naar DP9 ging) en kreeg toch de melding zojuist.

Is dus iets van een timer ofz.
Ik heb alleen bij 10 en 11 een melding gekregen over de update.
De andere versies niet, ook niet na 5 dagen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:17
Doe ik iets fout? Als ik in een groepsapp 10 berichten krijg, dan voegt hij op het lockscreen die meldingen samen. Met drukken op het scherm komt de laatste melding naar voren, die je dus al kon lezen. Maar de andere 9 berichten uit die groepsapp kan ik niet zien. Dit stoort eigenlijk een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

drusloos schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:58:
Doe ik iets fout? Als ik in een groepsapp 10 berichten krijg, dan voegt hij op het lockscreen die meldingen samen. Met drukken op het scherm komt de laatste melding naar voren, die je dus al kon lezen. Maar de andere 9 berichten uit die groepsapp kan ik niet zien. Dit stoort eigenlijk een beetje
Als ik dat heb dat druk in op het bericht en zie ik de overige berichten. Werkt dit niet? Dan ff telefoon rebooten. Werkt het nog niet? Even bug report aanmaken, daarvoor draai je tenslotte de beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

drusloos schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:58:
Dit werkt bij mij ook (nog) niet. Dit is op een iPhone 7.

Op de iPhone X met iOS 11 gaat dit (al) wel goed :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
JB schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:46:
[...]

Dit werkt bij mij ook (nog) niet. Dit is op een iPhone 7.

Op de iPhone X met iOS 11 gaat dit (al) wel goed :)
Op iOS 11 heb je geen groepen in notificaties zoals in iOS 12, dus dat kan niet.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Sluuz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Op iOS 11 heb je geen groepen in notificaties zoals in iOS 12, dus dat kan niet.
Op mijn iPhone X is dat netjes gebundeld en niet leesbaar totdat faceID het zaakje op toegangsscherm unlocked. Dit kan ik niet testen op iOS12 omdat ik geen iPhone X gebruik met beta.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Volgens mij mis je het punt (of ik mis hem volledig, maar dat denk ik niet ;)).

Het gaat niet om het verbergen van de inhoud tot de telefoon is geunlocked.

Het gaat erom dat de notificaties vanuit 1 groepsgesprek worden samengevoegd op het lockscreen. Dit is een nieuwe functie van iOS12, dus iOS11 valt hier al af. Blijkbaar komen niet alle berichten tevoorschijn als op het eerste bericht wordt getapt (zo zou het wel moeten werken). Je "ontvouwt" dan de groep berichten en zou elk afzonderlijk bericht moeten kunnen lezen. Dit groepje kan je in iOS 12 in 1 keer wegswipen of andere acties mee uitvoeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 28-08-2018 13:03 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Sluuz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:03:
Volgens mij mis je het punt (of ik mis hem volledig, maar dat denk ik niet ;)).

Het gaat niet om het verbergen van de inhoud tot de telefoon is geunlocked.

Het gaat erom dat de notificaties vanuit 1 groepsgesprek worden samengevoegd op het lockscreen. Dit is een nieuwe functie van iOS12, dus iOS11 valt hier al af. Blijkbaar komen niet alle berichten tevoorschijn als op het eerste bericht wordt getapt (zo zou het wel moeten werken). Je "ontvouwt" dan de groep berichten en zou elk afzonderlijk bericht moeten kunnen lezen. Dit groepje kan je in iOS 12 in 1 keer wegswipen of andere acties mee uitvoeren.
Volgens mij zeg ik dat dit in iOS 12 bij mij ook (nog) niet werkt op mijn iPhone 7 ;)

Enige wat anders is, dat je meldingen per individu gebundeld worden in iOS 11 ongeacht je in een groep zit.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

Ik heb alleen bij 10 en 11 een melding gekregen over de update.
De andere versies niet, ook niet na 5 dagen.
Ja klopt. Dat is een van de laatste versies pas gekomen maar ik bedoel het is geen melding van de server (Push bericht) want ook zonder internet verschijnt de melding.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 28-08-2018 14:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Werd ik zojuist wakker met een bericht dat er een update is. Maar helaas die is er niet. Lol. Maar ff bug report maken 😂

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:21
Tylen schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 06:59:
Werd ik zojuist wakker met een bericht dat er een update is. Maar helaas die is er niet. Lol. Maar ff bug report maken 😂
Haha, same here!
Ik heb naar goed gebruik voor de Keynote weer een topic aangemaakt.
[Keynote] 'Gather round' 12 september 2018 19:00

Kunnen we hier voor maar vooral tijdens de Keynote lekker babbelen over de aankondigingen en daadwerkelijke keynote

• drusloos
Als je gaat naar Instellingen —> schermtijd; is dat dan de tijd dat je vandaag op je telefoon hebt gezeten? Dus sinds ik ben opgestaan? Of sinds de laatste keer volledig opladen? Of sinds de laatste 24 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
drusloos schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:45:
Als je gaat naar Instellingen —> schermtijd; is dat dan de tijd dat je vandaag op je telefoon hebt gezeten? Dus sinds ik ben opgestaan? Of sinds de laatste keer volledig opladen? Of sinds de laatste 24 uur?
Dat kun je in de grafiek zien. Loopt van middernacht tot middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit nieuw? Ik moet ineens vrijwel dagelijks op de AppStore inloggen om apps te kunnen starten, als ik dan vervolgens geen internet heb krijg ik deze melding.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1808/457461/bLy2aio9.png

Is dat een Bug in de laatste beta misschien? Heb wel vaker de iPad weken niet op WiFi gehad in het buitenland. Ging altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Donstil schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:30:
Is dit nieuw? Ik moet ineens vrijwel dagelijks op de AppStore inloggen om apps te kunnen starten, als ik dan vervolgens geen internet heb krijg ik deze melding.

[afbeelding]

Is dat een Bug in de laatste beta misschien? Heb wel vaker de iPad weken niet op WiFi gehad in het buitenland. Ging altijd goed.
Uhh, ik vraag het toch even. Ipad een keer uit een aangezet? Dit zijn bij mij echt van die dingen die oplossen na een reboot.

[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 31-08-2018 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grote_oever schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:58:
[...]

Uhh, ik vraag het toch even. Ipad een keer uit een aangezet? Dit zijn bij mij echt van die dingen die oplossen na een reboot.
Terechte vraag maar reboot, Appstore uit/in loggen en iCloud uit/in loggen mocht het helaas niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb intussen in het afgelopen uur geloof ik 5 meldingen gekregen dat er een nieuwe iOS versie is en dat ik moet updaten. :+ Soms zelfs binnen 1 minuut. Uiteraard is er (nog) geen nieuwe versie beschikbaar.

-edit- Aha... Ik krijg nu elke unlock een melding. :+

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 31-08-2018 03:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:30
WhatsappHack schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 02:45:
Ik heb intussen in het afgelopen uur geloof ik 5 meldingen gekregen dat er een nieuwe iOS versie is en dat ik moet updaten. :+ Soms zelfs binnen 1 minuut. Uiteraard is er (nog) geen nieuwe versie beschikbaar.

-edit- Aha... Ik krijg nu elke unlock een melding. :+
Heeft iedereen momenteel last van. Je krijgt de melding ook wanneer je het berichtencentrum sluit. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mocht je de pop up telkens als je unlocked te irritant vinden en je niet kan wachten op de fix van Apple;
zet de datum op je iPhone 1 dag terug en weg pop up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 04:22:
mocht je de pop up telkens als je unlocked te irritant vinden en je niet kan wachten op de fix van Apple;
zet de datum op je iPhone 1 dag terug en weg pop up
om er dan morgen last van te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

En weer een update.....not :(

Nu wordt het irritant. Elke keer als ik de X unlock zegt hij dat er een update is. En mijn bug report updaten.

[ Voor 66% gewijzigd door Tylen op 31-08-2018 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijwel iedereen in de wereld die momenteel de beta van iOS 12 draait, heeft dit pop up probleem.

Geef 't tijd, Apple komt echt wel met een hopelijk snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Geert1976 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:01:
Vrijwel iedereen in de wereld die momenteel de beta van iOS 12 draait, heeft dit pop up probleem.

Geef 't tijd, Apple komt echt wel met een hopelijk snelle fix.
I know. Maar het is een beta dus wel rapporteren ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 11:53

page404

Website says no

Tylen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:07:
[...]

Nou, ik ga er van uit dat ze van deze wel op de hoogte zijn dus ik bespaar me de moeite ;)
Overigens heb ik dit jaar veel terugkoppeling gehad op mijn meldingen. Blijkbaar toch een paar bugs geconstateerd die niet door veel mensen gemeld zijn.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:52
Ben benieuwd of ze een fix op afstand kunnen regelen. Of dat we moeten wachten tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook vervelende deze Bug. Ik meld het ook, maar aangezien het wereldwijd lijkt, zijn wij hier in Nederland niet de enige. We zullen in de week van GM wel weer een e-mail krijgen met dank als Beta gebruiker en vermelding van je reports. (zo gaat het hier in elk geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 18:40
Ontwikkelaar Guilherme Rambo meld op twitter het volgende hierover:

It looks like this method in Springboard does some date/time calculations to determine if the current build is about to expire, every time the cover sheet gets dismissed. For some reason, the latest builds of iOS 12 think they're about to expire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Het wordt steeds irritanter inderdaad :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:51

TDB

Ook last van. Ik klik alles steeds weg, zal niet moeten vergeten om straks de échte update wel te installeren :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond 19:00 een beta update die dit oplost. Let maar op.

Tylen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:07:
[...]

Ja het houd je van de straat hè.

Deze bug hebben ze echt wel door hoor. Nog een report voegt dan helemaal niets meer toe.
page404 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:11:
[...]
Nou, ik ga er van uit dat ze van deze wel op de hoogte zijn dus ik bespaar me de moeite ;)
Precies 💪🏼

[ Voor 82% gewijzigd door Donstil op 31-08-2018 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
Donstil schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:15:
Laten we het hopen, want het wordt nu wel f#cking irritant! Bij elke unlock krijg ik 'm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:15:
Kan goed, maandag is Labor day

Acties:
  • +1 Henk 'm!
is dit niet slechts een gevalletje ''knopje'' omzetten op de servers van Apple die nu dus telkens die push berichten van een software update eruit gooien?

Hier hoeft toch geen nieuwe beta voor released te worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:16:
is dit niet slechts een gevalletje ''knopje'' omzetten op de servers van Apple die nu dus telkens die push berichten van een software update eruit gooien?

Hier hoeft toch geen nieuwe beta voor released te worden?
Nope helaas niet, het zijn geen push berichten namelijk. Het zit in het OS gebakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:26:
[...]

Nope helaas niet, het zijn geen push berichten namelijk. Het zit in het OS gebakken.
dan is het inderdaad nog ruim 6 uurtjes wachten voordat er een fix klaar staat.
Dit is de allereerste keer in mijn iPhone verleden dat ik zo min mogelijk mijn iPhone wil gebruiken :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:14
TIJDelijke oplossing tot de fix:
1. Go to Settings - General - Date & Time
2. Toggle 'Set Automatically' Off
3. Change Date to Aug 27 or any previous date
4. And... Tadaaaaaa. It's Done!

[ Voor 26% gewijzigd door FNale op 31-08-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

FNale schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:59:
TIJDelijke oplossing tot de fix:

[...]
Tijdelijke workaround bedoel je. Het is niet een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Dat middel is erger dan de kwaal. Als ik dan een foto maak krijgt ie een verkeerde datum, kan ik dat achteraf weer gaan zitten corrigeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:27
Ja en agenda items etc waar je niet op juiste moment notificatie van krijgt. Niet echt handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:14
Net hoe je het wil noemen scheelt mij vandaag even meldingen daarbij doe ik bijna niks met de foto, agenda app ect. dus voor mij heeft het bijna geen impact ik hoop dat het vanavond is opgelost en ik het weer terug kan zetten. Als je afhankelijk ben van je agenda app bijv. zal ik het idd niet proberen.

[ Voor 35% gewijzigd door FNale op 31-08-2018 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Best wel goor hoor je tijd aanpassen. Ook een hoop diensten die afhankelijk zijn van certificaten zouden er mee kunnen stoppen. Zoals bijvoorbeeld bank apps.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 31-08-2018 17:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Beta 12 van iOS 12 is inmiddels ook net online verschenen
Versie 12.0 (16A5366a)

[ Voor 17% gewijzigd door rb0wag op 31-08-2018 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rb0wag schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:18:
Versie 12.0 (16A5366a)
Lekker optijd. Zit wel meer ik dan alleen de melding fix zo lijkt het.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1808/457778/BR4sqw30.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!
rb0wag schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:18:
Versie 12.0 (16A5366a)
*O* *O* *O*

Nog nooit in m'n leven zo blij geweest met deze laatste bèta update :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 18:40
Publieke beta update is inmiddels ook beschikbaar via algemeen -> software update.

Update: Software update melding is gone!

[ Voor 34% gewijzigd door virtualite op 31-08-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtualite schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:32:
Publieke beta update is inmiddels ook beschikbaar via algemeen -> software update.

Update: Software update melding is gone!
For now. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:24
Sinds eergisteren krijg ik constant de melding dat er een update beschikbaar is voor de beta. Zodra ik deze controleer geeft deze niets aan. Het beta profiel heb ik voor de zekerheid opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Iemand nog een mogelijke oplossing?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Hari-Bo schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:11:
Sinds eergisteren krijg ik constant de melding dat er een update beschikbaar is voor de beta. Zodra ik deze controleer geeft deze niets aan. Het beta profiel heb ik voor de zekerheid opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Iemand nog een mogelijke oplossing?
Heb je de laatste paar posts van het topic gelezen? :+

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Greveldinges schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:16:
[...]

Heb je de laatste paar posts van het topic gelezen? :+
overduidelijk niet.

Terwijl hij maar ongeveer 1,5 minuut van zijn spaarzame tijd had kunnen gebruiken om de laatste paar posts van dit topic door te nemen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:24
Geert1976 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:29:
[...]

overduidelijk niet.

Terwijl hij maar ongeveer 1,5 minuut van zijn spaarzame tijd had kunnen gebruiken om de laatste paar posts van dit topic door te nemen...
3 weken lang amper slaap (lees 2 uur per nacht) ivm een kleine doet je niet goed, en had het even gemist... :O

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
Ik moet zeggen dat ik met public beta 9 een betere accuduur had dan met pb 10. Vind het nu wat magertjes. Hopelijk trekt het nog wat bij voor de gm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, ook meteen een nieuwe WatchOS beta beschikbaar, yay. :) Ik moet zeggen dat gegroepeerde notificaties op iOS 12 fijn werken, maar het op WatchOS op de een of andere manier veel meer wennen is en onnatuurlijk aanvoelt.
drusloos schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:30:
Ik moet zeggen dat ik met public beta 9 een betere accuduur had dan met pb 10. Vind het nu wat magertjes. Hopelijk trekt het nog wat bij voor de gm
Je kan geen conclusies trekken over accuduur minder dan 24 uur na installatie van een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
ik wil een darkmode

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dafmay
Ik wil een avocado...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
nvm

[ Voor 93% gewijzigd door _Bailey_ op 01-09-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn. Signal is de zoveelste app die een darkmode toevoegt, en wat is het toch een fijn iets. Waarom toch geen provision vanuit iOS zelf; zeker met die OLED-schermen. Er is al veel over gezeken, maar damn Apple: voeg het dan ook gewoon nou eindelijk eens toe! :+ Misschien verassen ze ons nog met de 12 launch, de uitnodiging heeft wel een dark mode. :’)

[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 03-09-2018 01:00 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste