Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gather round

12 september 2018 om 19:00 organiseert Apple precies een jaar na 'Let's meet at our place' het jaarlijks iPhone evenement. Het evenement vindt deze keer ook weer plaats in het Steve Jobs theater op Apple’s eigen campus.
.
Wat kunnen we verwachten?
Niets is zeker maar de geruchten rond de LCD iPhone en de iPhone X opvolger zijn zo sterk dat dit haast niet meer kan missen, hoe deze toestellen precies gaat heten is verder nog niet volledig bekend maar iPhone Xs en iPhone 2018 worden genoemd als kanshebbers.

Verder gaan er geruchten over een refresh voor de iPad en de watch.

Ook zullen we de release datum krijgen van zowel iOS 12 als macOS 10.14. Van deze twee wordt net na het evenement ook de zogenaamde Gold Master verwacht.

Kijken naar het event?
Ga dan op je Mac naar deze website of download de Apple events app op je AppleTV.

Edit: 9to5 heeft de eerste officiŽle persafbeeldingen van de iPhone Xs en watch S4 bemachtigd:

Donstil wijzigde deze reactie 12-09-2018 18:30 (39%)

Grab them by the 🐈.

Present!

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Ik zit zelf in Kopenhagen die dag dus live kijken wordt hem niet. Ik ga daarom dit topic maar mee lezen :)

Grab them by the 🐈.

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:35
Je bent er snel bij d:)b

Ik ben benieuwd wat ik dit jaar weer zal kopen :p
- iPhone X2 Plus sowieso
- Apple Watch alleen bij groter of rond scherm
- iPad Pro 12.9” indien deze een afslankkuur krijgt. Al twijfel ik wel ivm een Keyboard die ik hier heb liggen en dan mag ik aannemen niet meer compatibel wordt.

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:54
Het lijkt er niet op dat het gaat komen, maar toch hoop ik op een opvolger van de 8 Plus met een vingerafdrukscanner, FaceID vind ik zelf maar niks..

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

quote:
Ja ik heb al een paar keynote's geoefend he :)
quote:
swv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:34:
- iPhone X2 Plus sowieso
- iPad Pro 12.9” indien deze een afslankkuur krijgt. Al twijfel ik wel ivm een Keyboard die ik hier heb liggen en dan mag ik aannemen niet meer compatibel wordt.
Ik ga alleen voor de watch S4 SS in de grootste maat (Please maak 46mm Apple :) ) want ik heb nu nog een S2 SS en ik zou wel in de markt zijn voor een nieuwe MacMini aangezien mijn huidige download tank (MacMini 2012) het aan het begeven is.

De iPhone X2/Xs ga ik proberen over te slaan voor het eerst in 10 jaar 8)7. Ik ben nog prima happy met mijn X en verwacht eigenlijk geen grote vernieuwing.

Donstil wijzigde deze reactie 30-08-2018 18:50 (4%)

Grab them by the 🐈.

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:48

rammes

koekebakker 1e klas

Juli ging mijn Iphone6 stuk :( net een paar maanden te vroeg. Heb nu tijdelijk een IPhone8 maar die gaat snel weg als de nieuwe modellen er zijn. Ik heb mijn hoop gezet op een dualSIM variant!

Ik zou het doen!

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:06
Present!

Ik ga in ieder geval de iPhone X2 Plus kopen, met waarschijnlijk een Apple Watch 4. :) Alhoewel, ik weet niet wat de exacte toevoegende waarde is van de Apple Watch.

Eigenlijk zou ik ook wel een nieuwe iPad willen, maar dat wordt me dan iets te duur :7

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Allereerst; @Donstil wederom bedankt voor het openen van een Keynote topic!
Ik vind deze dagen tot aan de Keynote vaak erg leuk, iedereen komt met mooie voorspellingen e.d

Heb even mijn Glazen Bol van het zolder gehaald;

De focus ligt dit jaar voornamelijk op de 6,5inch oled iPhone, wellicht met een paar nieuwe feautures en betere camera etc.

De 6,1 inch iPhone (met lage resolutie) zal net als de 6,5 inch iPhone een antwoord zijn op de (grote?) vraag naar grote(re) smartphones met name in Azie, daar kicken ze op grote(re) smartphones.
De 6,1 inch iPhone is, ook, interessant voor de iPhone gebruiker met een model wat aan vervanging toe is, maar totaal geen zin heeft in +1000 euro/dollar uit te geven aan een telefoontje.

De 5,8 inch oled iPhone wellicht FaceID2 en ook een betere camera en A12 processor, nieuwe kleuren. Maar daar houdt het wel een beetje op voor de 5,8 inch iPhone dit jaar.

Wel blijf ik het raar vinden, afgaand op de geruchten afgelopen maanden, dat er dus geen nieuwe 4,7 inch iPhone komt.
Hoogstwaarschijnlijk ben je dan aangewezen op de iPhone 8 van vorig jaar.

• assasinbats
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:22
Even een vervanger uitzoeken voor mijn bejaarde iPhone 6. Het zal waarschijnlijk de opvolger worden van de X. Benieuwd hoe ze die gaan betitelen.

• TFZ61
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:23
Nice.. en snel dit topic :)
Wat ik hoop is dat er echt een dual-sim toestel komt. Kan ik eindelijk, zonder dat ik mijn ipad moet gebruiken om het nummer door te sturen, twee sim kaarten "normaal" gebruiken.

Btw.. zou er echt geen toestel komen met touch ID? Door mijn fysiek probleem blijf ik de voorkeur houden voor een touch ID.
quote:
TFZ61 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:45:

Btw.. zou er echt geen toestel komen met touch ID?
vergeet vanaf nu maar (voorlopig?) nieuwe iPhones met TouchID.

• MadDogMcCree
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-11 01:17
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:49:
[...]

vergeet vanaf nu maar (voorlopig?) nieuwe iPhones met TouchID.
Ik snap de logica hiervan alleen niet, het zit in heel wat apps ingebakken, bijvoorbeeld bankieren. Het lijkt er op dat de iPad Pro wel een Touch ID sensor krijgt op de achterkant, dus bij een iPhone moet dit toch ook kunnen.
quote:
MadDogMcCree schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:52:
[...]

Ik snap de logica hiervan alleen niet, het zit in heel wat apps ingebakken, bijvoorbeeld bankieren. Het lijkt er op dat de iPad Pro wel een Touch ID sensor krijgt op de achterkant, dus bij een iPhone moet dit toch ook kunnen.
de ING app (en andere banken apps) werkt feilloos met FaceID ;)

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:04
@Donstil heb jij zulke mega polsen dat je een 46mm horloge wil?

Ik kijk wel uit naar de Opvolger van de X aangezien ik nu een 6s heb zou dat wel een goede opvolger zijn.
quote:
Roos79 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:27:
@Donstil heb jij zulke mega polsen dat je een 46mm horloge wil?
Ja best wel, ik ben ook 1.98 :) De 42mm oogt bij mij best klein.

Grab them by the 🐈.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-11 02:04

Gekkenhuis

Are you ready?

Heb mijn zinnen gezet op de nieuwe iPhone X(2?). Ben dus erg benieuwd waar ze mee op de proppen komen :)

 rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:54
Wil iig de nieuwe watch.
Eerste krijgt geen updates meer.

En denk de 6.1 LCD iPhone. Tenzij de OLEDs geen pwm dimming meer gebruiken. Maar dan nog geen heel erge fan van de kijkhoek bij oled.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:38
Ahhh, heerlijke avonden vind ik dat altijd. Gelijk na het eten even event bekijken! Nu al zin in.

• swv
quote:
Donstil schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:48:
[...]
De iPhone X2/Xs ga ik proberen over te slaan voor het eerst in 10 jaar 8)7. Ik ben nog prima happy met mijn X en verwacht eigenlijk geen grote vernieuwing.
Mijn X is onlangs in de tuin van mijn ligstoel afgevallen op de tegels. Verrassend genoeg is het glas nog heel op wat butsen in de bezel op de achterzijde na. Voor mij reden genoeg om de pijn (verlies in waarde) maar meteen te incasseren. Aangezien ik de iPhone Plus altijd wel kon waarderen ben ik benieuwd naar 6.5” dus dat is reden twee :) Maar wel met je eens dat eigenlijk de X van zichzelf al top is. Dus eigenlijk is dan reden 3 de hoofdzakelijke reden en dat is verwennerij 8)
Huh heeft 9to5 nou een soort scoop te pakken oid? Zowel iPhone X Koper als nieuwe watch in deze video.

Normaal is 9to5 geen kanaal wat fan creaties toont.

Donstil wijzigde deze reactie 30-08-2018 20:54 (14%)

Grab them by the 🐈.

quote:
swv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:49:
[...]

Mijn X is onlangs in de tuin van mijn ligstoel afgevallen op de tegels. Verrassend genoeg is het glas nog heel op wat butsen in de bezel op de achterzijde na. Voor mij reden genoeg om de pijn (verlies in waarde) maar meteen te incasseren. Aangezien ik de iPhone Plus altijd wel kon waarderen ben ik benieuwd naar 6.5” dus dat is reden twee :) Maar wel met je eens dat eigenlijk de X van zichzelf al top is. Dus eigenlijk is dan reden 3 de hoofdzakelijke reden en dat is verwennerij 8)
Aah dat zou ik ook doen. Ik had wel wat krasjes op mijn X maar die poets ik tot nu toe weg met Mothers (zie X topic). Zodra dat niet meer lukt of er een kras op het beeldscherm komt ren ik naar de Apple store :)

Grab them by the 🐈.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:17
quote:
Donstil schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:52:
Huh heeft 9to5 nou een soort scoop te pakken oid? Zowel iPhone X Koper als nieuwe watch in deze video.

[video]

Zijn officiele renders van Apple. Dit gaat echt het grootste snoozefest worden van de afgelopen jaren. Nou we hebben een iPhone Xs, die is een fractie sneller. We hebben een iPhone Xs Plus, die is een fractie groter en als klap op de vuurpijl hebben we een Apple Watch met dunnere bezels en grotere schermen. Slaap lekker en tot volgend jaar. :9

NotSoSteady wijzigde deze reactie 30-08-2018 21:03 (28%)

• swv
quote:

[video]

Wow als de iPhone die saus krijgt ben ik fan.
*Al was mijn indruk van de zilveren X op renders ook goed om vervolgens toch maar voor het saaie maar niet minder mooie space grey te gaan.
quote:

[video]

oeffff....nooit echt de liefde gevoeld voor een Apple Watch, maar dat ziet er toch wel erg mooi uit.
Wel mooi zo de Apple watch.

Ben benieuwd of dat grotere scherm alleen naar de SS komt, dit is namelijk geen sport.

quote:
swv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:01:
[...]

Wow als de iPhone die saus krijgt ben ik fan.
*Al was mijn indruk van de zilveren X op renders ook goed om vervolgens toch maar voor het saaie maar niet minder mooie space grey te gaan.
Ja dat koper is erg fraai.
quote:
NotSoSteady schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:01:
[...]

Zijn officiele renders van Apple.
Ja ik begrijp het. Pijnlijke leak dus.

Grab them by the 🐈.

• NotSoSteady
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:04:
[...]

oeffff....nooit echt de liefde gevoeld voor een Apple Watch, maar dat ziet er toch wel erg mooi uit.
Ik heb de Series 3 vorig jaar gekocht, gebruik hem eigenlijk alleen voor sporten. Kan qua looks in ieder geval niet tippen aan mijn analoge Tag Heuer.
Dat vind ik altijd wat makkelijk eigenlijk. Ook Tag Heuer maakt klokjes die ik absoluut niet om mijn pols zou hangen. Zelfde geld voor de watch Sport.

Grab them by the 🐈.

• swv
Pijnlijke leak inderdaad, maar er blijft gelukkig ook nog wat te raden over :)
hoor net dat er een Copper iPhone X2 (of hoe de opvolger van de huidige X ook mag gaan heten) mijn naamkaartje heeft.

Tim's gezicht na de leak van zonet:

Geert1976 wijzigde deze reactie 30-08-2018 21:11 (28%)

Die koperen is wel heel nice hoor. Het begint al te jeuken.

Grab them by the 🐈.

• NotSoSteady
Ik vind de naam overigens niks, iPhone Xs.
quote:
Donstil schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:11:
Die koperen is wel heel nice hoor. Het begint al te jeuken.
wat is jouw inschatting qua prijs voor een instap Apple Watch Series 4?

• NotSoSteady
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:13:
[...]

Gewoon hetzelfde als de huidige modellen of misschien een paar tientjes duurder.
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:13:
Ik verwacht dat die prijzen gelijk blijven maar ben wel benieuwd of de Sport Łberhaupt dat scherm krijgt.

Grab them by the 🐈.

Die leaks.. Damn.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• NotSoSteady
quote:

NotSoSteady wijzigde deze reactie 30-08-2018 21:18 (28%)

• swv
Volgens mij gaat heel het internet all in op de gouden variant. Wordt wat met preorderen dan. Vorig jaar had ik problemen met refreshen van de pagina dus hopelijk gaat het dit jaar beter. Moet het dan wel vanaf de app doen op mijn vakantieadres maar ik voorzie dan geen problemen. En anders maar weer een gokje wagen bij Belsimpel. Die gasten toveren echt overal telefoons vandaan.
quote:
swv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:27:
Volgens mij gaat heel het internet all in op de gouden variant.
de gouden of koperen variant bedoel je?
De koperen variant lijkt me echt heel mooi (maar dat had ik al vermeld :+ )

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-10 20:51
Ik ga voor de XS ter vervanging van mijn 7, laat 12 september maar komen :)

• swv
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:30:
[...]

de gouden of koperen variant bedoel je?
De koperen variant lijkt me echt heel mooi (maar dat had ik al vermeld :+ )
Nja in de leaks wordt gesproken over gold... iig in die kleurtinten vind ik wel dikke prima wat de naam ervan ook mag zijn.

Edit: space gold :9 (y)

swv wijzigde deze reactie 30-08-2018 21:43 (3%)

alleen de benaming; iPhone XS, aldus de leak via 9to5mac

the all new iPhone Tennis (met gratis tennisbal!)

Geert1976 wijzigde deze reactie 30-08-2018 21:45 (14%)

• Aurelius89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16-11 09:30
quote:
Volgens mij gaat heel het internet all in op de gouden variant. Wordt wat met preorderen dan. Vorig jaar had ik problemen met refreshen van de pagina dus hopelijk gaat het dit jaar beter. Moet het dan wel vanaf de app doen op mijn vakantieadres maar ik voorzie dan geen problemen. En anders maar weer een gokje wagen bij Belsimpel. Die gasten toveren echt overal telefoons vandaan.
Meestal met een nieuwe klaar. Bij het nieuwe zwart zelfde issue.

• Dwezz
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:00
Ik hoor heel weinig over de iPad. Kans dat die op een apart event voorgesteld wordt?

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:37
Ook even aanhaken hier. Ga de XS sowieso bestellen en ook de watch is het plan.

BMW F31 330i M Sport Shadow

quote:
Ja joh vorrigjaar riep iedereen dat de voorraad binnen seconden op zou zijn en dat het dan weken zou duren. Bleek ook niets van waar.

Ik verwacht geen grote bijzonderheden met dit update jaar hoor. Ben je er snel bij (zoals wij altijd wel doen) dan zit je wel goed joh.

Apple Store app gebruiken op 4G en hopla je hebt hem op release.

Grab them by the 🐈.

quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:45:
alleen de benaming; iPhone XS, aldus de leak via 9to5mac

the all new iPhone Tennis (met gratis tennisbal!)
Maar wat dacht je van iPhone Xs Plus dan.
Extra small plus 8)7

Grab them by the 🐈.

Klinkt inderdaad ook voor geen meter.

Verder natuurlijk een non issue, de nieuwe benamingen...maar toch wel benieuwd / grappig.

Wel bizar overigens dat mensen buiten Apple bij de stream vandaag konden waar deze foto's binnen gehaald zijn.

Of wellicht vooraf zeer goed geregisseerd door Apple?

• sham27
quote:
Donstil schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:13:
[...]

Ja joh vorrigjaar riep iedereen dat de voorraad binnen seconden op zou zijn en dat het dan weken zou duren. Bleek ook niets van waar.

Ik verwacht geen grote bijzonderheden met dit update jaar hoor. Ben je er snel bij (zoals wij altijd wel doen) dan zit je wel goed joh.

Apple Store app gebruiken op 4G en hopla je hebt hem op release.
Ik ga voor het eerst proberen asap te bestellen. En via Apple store was mijn plan omdat te doen. Ik vermoed dat het me nog wel duidelijk gaat worden vanaf welk moment dat kan.

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16-11 21:33
Ook ik ben weer van de partij na 2 jaar :) Tijd dat ik eens mijn iPhone 7 128GB ga vervangen met een mooie Gold iPhone Xs. Ik ga in ieder geval niet weer de fout maken om voor de Plus te gaan. Ieder jaar koop ik de nieuwe Plus en dan haak ik toch weer af en ga ik voor de kleinere.

• Haagse Mafkees
  • Registratie: december 2010
  • Nu online
Haagse Mafkees is ook present xD!
Ik ga voor de plus versie en wellicht de watch.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:54

pdavie2311

Live life to the fullest..

Via App Store bestellen kan alleen met CC? Die heb ik niet meer namelijk...:-(

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs 64GB SG

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:06
quote:
pdavie2311 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:55:
Kan toch ook met iDeal? Ik had in ieder geval iets minder dan een jaar geleden in de Apple Store voor het Onderwijs mijn MacBook Pro met iDeal betaald.

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• SliceOfLife
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:31
Kijken of het tijd wordt om mijn "fossiele" 6S Plus te upgraden. Niet naar de Plus variant dit jaar want 6.5 inch gaat me toch wel iets te ver zelfs met een edge-to-edge display.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:41
Eerste jaar denk ik dat ik mijn iPhone niet direct ga “upgraden”.
Ben verder wel benieuwd wat het brengt :)

Xbox live: Ghesous | Golf R20 404PK, 527Nm

• Afroman9
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-11 17:27
Oeh, eindelijk concreet nieuws. Ik verwacht dat de gelekte foto’s ook echt zijn. Kan haast niet anders zo vlak voor de Keynote.

Ben benieuwd. De iPhone 6s is nog goed van mij. Toch kriebelt de nieuwe X enorm. Ik ga dit jaar denk ik ook weer een nieuwe telefoon kopen. Heb ik weer een goede reserve voor het geval dat. :)

• sham27
Die 19.00 is onze tijd denk toch?

quote:
pdavie2311 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:55:
quote:
mr.JamesBond schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:10:
[...]
Kan toch ook met iDeal? Ik had in ieder geval iets minder dan een jaar geleden in de Apple Store voor het Onderwijs mijn MacBook Pro met iDeal betaald.
Kan wel maar dan ben je vaak te laat. CC betalingen worden direct gevalideerd.

Grab them by the 🐈.

• carelpeer
  • Laatst online: 01-09 22:40
quote:
sham27 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:16:
Die 19.00 is onze tijd denk toch?
Altijd!

• carelpeer
  • Laatst online: 01-09 22:40
Wat een gezellige boel hier. Ik denk dat ik dit topic ook maar ga volgen. Ik heb een iPhone x en mag zeker niet klagen. Ik vind het altijd fijn om te zien wat voor nieuws ze nu weer onder de motorkap gaan gooien. (En stiekem ook wel benieuwd hoe Greg Federigi nu weer de grappen aan elkaar draait)

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16-11 21:33
quote:
Goedenavond ;)

September wordt een mooie maand!

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:05
Natuurlijk ben ik er net als vorig jaar weer bij! Ik heb mijn zinnen gezet op de iPhone XS Plus, dan. Ik mis het grotere scherm na een jaar nog steeds.

Kijk enorm naar de Keynote uit. Zeker ook omdat ik vermoed dat we de 14e kunnen pre-orderen en de 21e release day wordt. Er was immers weinig nieuws over problemen in de productieketen.

• n3z
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14-11 16:44
Ik wil graag mijn iPhone SE vervangen maar ik vind de X al vrij groot. Had gehoopt dat ze de huidige formaat 8 in het jasje van de X hadden gestopt.

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 19:02
quote:
swv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:34:
Je bent er snel bij d:)b

- iPhone X2 Plus sowieso
Dat is ook mijn plan :)

• assasinbats
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:22
Heeft het voordeel om t bij Apple direct te kopen, in plaats bij een andere webwinkel of dozenschuiver?
ik denk wel als je nu een iPhone X hebt en je niet teveel wil verliezen op de aanschafprijs, je echt binnen nu en 2 weken je iPhone X moet gaan verkopen.

Na 12 september een gebruikte (in goede staat) iPhone X voor zo'n §650(64Gb) - §700(256Gb) kopen, moet makkelijk gaan lukken.

Er zullen veel X-en te koop worden aangeboden, door o.a mensen die de overstap willen maken naar de nieuwe 6,5 inch oled iPhone komende maand.

verder;
waar ik eerder vandaag helemaal enthousiast werd over een mogelijke Copper colored iPhone X, blijkt de foto leak toch duidelijk te gaan om een Gold iPhone XS, jammer...
Gold vind ik persoonlijk meer voor rappers, matched lekker met hun kleding, gouden tanden en juwelen/kettingen om de nek ;) :X

Geert1976 wijzigde deze reactie 31-08-2018 07:32 (29%)

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Gather ‘round’?! Kan toch bijna niks anders betekenen dan dat er iets ronds wordt aangekondigd?
- Ronde Apple Watch (meest logisch)
- 360 graden camera?
- Ronde Mac Mini?

• Steven.w
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:32
quote:
assasinbats schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 03:21:
Heeft het voordeel om t bij Apple direct te kopen, in plaats bij een andere webwinkel of dozenschuiver?
Een voordeel is dat je in je tweede jaar garantie, gewoon terecht kunt bij Apple, alwaar in ieder geval altijd gewerkt wordt met originele onderdelen.

• BombaAriba
  • Laatst online: 14-11 16:24
quote:
Keypunchie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:09:
Gather ‘round’?! Kan toch bijna niks anders betekenen dan dat er iets ronds wordt aangekondigd?
- Ronde Apple Watch (meest logisch)
- 360 graden camera?
- Ronde Mac Mini?
Of gather round rond de TV. Eindelijk die AppleTV/Video service.

• page404
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:43

page404

Sanity not found

quote:
Famous schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:14:
Eerste jaar denk ik dat ik mijn iPhone niet direct ga “upgraden”.
Ben verder wel benieuwd wat het brengt :)
Ik wacht ook even. Net een flinke upgrade van mijn home cinema gedaan dus even sparen. Januari misschien :)

When my hair's all but gone and my memory fades And the crowds don't remember my name When my hands don't play the strings the same way, mm I know you will still love me the same

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 20:30
quote:
Steven.w schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:36:
[...]

Een voordeel is dat je in je tweede jaar garantie, gewoon terecht kunt bij Apple, alwaar in ieder geval altijd gewerkt wordt met originele onderdelen.
Met mijn toestel die ik via Vodafone kreeg kon ik ook binnen 2 jaar bij de apple store langslopen voor problemen met toestel, zo heb ik al eens een nieuw scherm en later een nieuw toestel gehad.
Ben net over naar m'n Samsung Note 9 met Fossil Gen 4 Explorist Smartwatch maar ga toch wel even aandachtig kijken (lezen vanaf m'n vakantie in Egypte gok ik), ben benieuwd waar ze mee komen! :D

Is het al bijna vrijdag?

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13:14
quote:
BombaAriba schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:38:
[...]

Of gather round rond de TV. Eindelijk die AppleTV/Video service.
Daar dacht ik ook direct aan, zeker gezien de eerste serie nu gefilmd wordt en dat de eerste series, volgens geruchten, tussen maart en september 2019 zullen uit komen.

• martijnmartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Met de iPhone X voelt het nog steeds alsof hij net uit de verpakking komt. Ik heb nog niet echt de behoefte aan een nieuwe telefoon... Maar die Watch, die ziet er erg goed uit! Net sinds maart de 3 gekocht, maar mocht 4G (eSim variant) in Nederland worden geintroduceerd, dan verwacht ik wel dat ik hem ga halen.

• Steven.w
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:32
quote:
Jelmer93 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:48:
[...]

Met mijn toestel die ik via Vodafone kreeg kon ik ook binnen 2 jaar bij de apple store langslopen voor problemen met toestel, zo heb ik al eens een nieuw scherm en later een nieuw toestel gehad.
Dan heb je geluk gehad, want in principe geeft Apple maar 1 jaar garantie. In het tweede jaar is de verkopende partij verantwoordelijk voor de garantieafhandeling.

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 10:17
Dit jaar mijn 6S vervangen, ik vermoed voor de opvolger van de X of de grote variant.
Ik ben wel benieuwd hoe die kleuren er nu uit komen te zien ten opzichte van de voorgaande kleuren, die vond ik niet altijd even mooi of gekke combinaties (voorkant niet in het zwart soms etc.)

Hopelijk zijn ze snel te leveren en snel in de winkel in NL.

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

quote:
Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:34:

Hopelijk zijn ze snel te leveren en snel in de winkel in NL.
pre orders waarschijnlijk vrijdagochtend 0900u 14 september en bezorging (afhalen in Apple Store) 21 september.
Echter schijnt de 6,1 inch lcd iPhone een langere levertijd te hebben, ook wel slim van Apple...zo push je mensen om toch voor de (duurdere) 6,5 inch oled iPhone Roeiboot te gaan

• Novadecasa
quote:
Geert1976 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:37:
[...]

pre orders waarschijnlijk vrijdagochtend 0900u 14 september en bezorging (afhalen in Apple Store) 21 september.
Echter schijnt de 6,1 inch lcd iPhone een langere levertijd te hebben, ook wel slim van Apple...zo push je mensen om toch voor de (duurdere) 6,5 inch oled iPhone Roeiboot te gaan
Ja, preorder ga ik niet doen. Wil toch wel even ervaren en het verschil voelen qua grootte.

De modellen worden namelijk steeds groter (of de bezels dunner, wat invloed heeft om het gebruik met 1 hand), terwijl ik wel verwacht dat de X qua basis afmetingen wel de maximale afmetingen heeft voor de reguliere iPhone en de Plus ook wel aan z'n grens zit. Volgend jaar zal er dus wel echt een 'vernieuwing/verandering' komen vermoed ik, omdat het dan niet zozeer meer in de afmetingen gezocht kan worden.

quote:
Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:46:
[...]

Ja, preorder ga ik niet doen. Wil toch wel even ervaren en het verschil voelen qua grootte.
loop een Apple Store binnen of 1 van de miljoen miljard verkooppunten van iPhones hier in Nederland en je weet exact hoe de komende nieuwe 5,8 inch oled iPhone aanvoelt.

• Novadecasa
quote:
Geert1976 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

loop een Apple Store binnen of 1 van de miljoen miljard verkooppunten van iPhones hier in Nederland en je weet exact hoe de komende nieuwe 5,8 inch oled iPhone aanvoelt.
Ik begrijp je, omdat je dat met de X zo ervaart. Als het goed is hoef ik daar niet voor naar de winkel, m'n vriendin heeft de X ook :P
Het gaat mij in dit geval meer om de 6,5" OLED, omdat ik nu al twijfelde tussen de X en de 8 plus qua afmetingen. Maar omdat de bezels bij de 6,5" t.o.v. de 8 plus helemaal verdwijnen wil ik toch even ervaren of het nog wel praktisch is. Anders zou ik inderdaad preorderen.

• Blubkens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Heeft Tweakers ook deze uitnodiging ontvangen? Zo ja hebben ze daar een afbeelding van?

Edit
Found it

Zie hier een afbeelding van twitter waar ook een maps icoon op staat.

Blubkens wijzigde deze reactie 31-08-2018 10:34 (47%)

• TFZ61
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:23
Mijn hond (Kooiker) is trouwens ook razend enthousiast geworden van de afbeelding op de aankondiging. Zij wilde al langer een rond speeltje ipv zo'n hoekige (zie foto)

Net even gezocht op een paar vage Chinese, en kwam tot de conclusie dat we nog een verrassing krijgen. Alleen de naam is nog onduidelijk, wordt het iDog, of iRing, iToy. Denk dat iRing het niet zal worden, dat lijkt te veel op die deurbel.

Geruchten:
- GPS (handig waar is dat speeltje nu, of waar is de hond met het speeltje)
- Bijtkracht hond (aantal psi, interessant voor mensen die politiehonden training doen)
- Action camera (lijkt mij stug, dat gaat kapot door de tanden)
- Trilfuncite (ideaal voor honden die veel tandsteen hebben)

Kortom: samen met mijn hond zitten ik achter de MBP om 12 september de keynote te kijken! HF!!!

8) :+ :o

TFZ61 wijzigde deze reactie 31-08-2018 11:38 (99%)

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09-11 15:57
quote:
Geert1976 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

toch geen nuclear test hopelijk?
Don't Press the Red Button >:)

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• MightyJort
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15-11 20:34
Ik hoop echt heel erg dat er een "instap" macbook komt met een retina ips scherm en 8e generatie intel processors. En ik denk dat de 6.1" iPhone heel veel verkocht gaat worden

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:50

-SaveMe-

-klik-

Worden er ook nieuwe iMacs en de nieuwe mini aangekondigd ?

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16-11 11:20
Ik zie in de uitnodiging toch echt een Touch ID geintegreerd in het glas :)
Zou het dan eindelijk? :) :)
quote:
-SaveMe- schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:11:
Worden er ook nieuwe iMacs en de nieuwe mini aangekondigd ?
Dat weet nog niemand. Er zijn nagenoeg geen geruchten over nieuwe iMacs dus die kunnen we wel wegstrepen. Er waren wel wat geruchten over een nieuwe MacMini maar dat is ook al weer even stil helaas.
quote:
Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:17:
Nee :)

Grab them by the 🐈.

quote:
Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:17:
Nah, lijkt me niet dat ze nu ooit weer terug gaan naar vingerafdruk herkenning.

Voor mij waarschijnlijk geen nieuwe speeltjes, heb nog een gen1 Watch, maar gebruik hem niet zo vaak eigenlijk. En met mijn iPhone 7 kan ik nog alles doen wat ik doe op een telefoon.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• Banshee
Kan ook nog een verwijzing zijn naar een nieuwe iPhone SE die de touchID nog krijgt.
Dat model had ik eerder dit jaar al verwacht, maar helaas.
Ik ben drastisch toe aan een nieuwe SE :)
voor een ieder die hoopt op een TouchID iPhone dit jaar (en hoogstwaarschijnlijk volgend jaar ook)
*vergeet het maar*

Apple gaat all in met FaceID.
Ik verwacht nog 1x een SE refrein met de binnenkant van de iPhone 7. Dan later (2019/2020) ook FaceID naar de SE wanneer het goedkoop genoeg is voor het budget model.

Ben overigens nog het meest benieuwd naar de LCD iPhone. Niet om te kopen maar naar de manier waarop ze de Kin hebben opgelost. LCD kan je niet krullen dus zo naadloos als de X kan het niet worden. Ben benieuwd wat er dan waar is van het “dikkere bezels” gerucht. Dat zou het niet fraai maken en de notch overbodig.

Donstil wijzigde deze reactie 31-08-2018 12:34 (50%)

Grab them by the 🐈.

• martijnmartijn
Ik hoop toch ook dat de iMac een refresh krijgt. Het design is nu toch wel langzamerhand 'op'.
quote:
martijnmartijn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:34:
Ik hoop toch ook dat de iMac een refresh krijgt. Het design is nu toch wel langzamerhand 'op'.
Ja vind je? Ze het eens naast alle Windows All-in-ones en je ziet dat het nog best fris oogt.

Grab them by the 🐈.

• Banshee
quote:
Donstil schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:32:
Ik verwacht nog 1x een SE refrein met de binnenkant van de iPhone 7. Dan later (2019/2020) ook FaceID naar de SE wanneer het goedkoop genoeg is voor het budget model.

Ben overigens nog het meest benieuwd naar de LCD iPhone. Niet om te kopen maar naar de manier waarop ze de Kin hebben opgelost. LCD kan je niet krullen dus zo naadloos als de X kan het niet worden. Ben benieuwd wat er dan waar is van het “dikkere bezels” gerucht. Dat zou het niet fraai maken en de notch overbodig.
Hoop het, dan wel liever met recentere hardware.
Toen de huidige SE werd geintroduceerd was de hardware nagenoeg identiek aan de eerder geleverde 6S.
Je kreeg dus een aardige state of the art mini iphone.
Als ze nu de organen van de 7 gaan gebruiken, lopen ze 2 modeljaren achter op de nieuwe series.
Dan is de nieuwe SE met recht een budget telefoon, in plaats van een high end in een kleiner jasje.

Nog even geduld, dan zullen we het weten :P

• martijnmartijn
quote:
Donstil schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:35:
[...]

Ja vind je? Ze het eens naast alle Windows All-in-ones en je ziet dat het nog best fris oogt.
Na ruim 6 jaar hetzelfde design begint wel een beetje saai te worden. De dikke randen en kin mogen wat mij betreft wel een keertje worden aangepakt.
quote:
Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Hoop het, dan wel liever met recentere hardware.
Toen de huidige SE werd geintroduceerd was de hardware nagenoeg identiek aan de eerder geleverde 6S.
Je kreeg dus een aardige state of the art mini iphone.
Als ze nu de organen van de 7 gaan gebruiken, lopen ze 2 modeljaren achter op de nieuwe series.
Dan is de nieuwe SE met recht een budget telefoon, in plaats van een high end in een kleiner jasje.

Nog even geduld, dan zullen we het weten :P
Dat is niet helemaal correct. De SE is een 5s met de CPU en camera van een 6S en is daarmee zeker niet “Negenoeg identiek”. Vandaar dat ik denk dat ze weer voor een refresh gaan.

Grab them by the 🐈.

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True