• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:46
Zouden de Xs en Xs Max vrijdag 21 september ook in de fysieke winkels liggen?
MediaMarkt/Amac/evt Coolblue shops/etc?

Zou hem wel graag de 21e willen halen, maar vindt het pre-orderen via de site toch altijd een beetje discutabel.
Liever haal ik dit soort dingen (van dergelijke prijs) met m'n eigen handen op..

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:46
QempZoR schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:25:
Zouden de Xs en Xs Max vrijdag 21 september ook in de fysieke winkels liggen?
MediaMarkt/Amac/evt Coolblue shops/etc?

Zou hem wel graag de 21e willen halen, maar vindt het pre-orderen via de site toch altijd een beetje discutabel.
Liever haal ik dit soort dingen (van dergelijke prijs) met m'n eigen handen op..
De fysieke winkels zoals mediamarkt krijgen altijd wel een voorraadje, maar die zijn meestal ook allemaal al gereserveerd.
Opzich loop je weinig risico, reserveren met ''betalen bij afhalen'' en dan komt dat wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:15
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:56:
Ik zit morgenochtend klaar om 09:01 uur om de Iphone x Max te pre-orderen.

En ter info, ik heb een script geschreven dat ervoor zorgt dat de bestelling van Haagse Mafkees als eerste wordt verwerkt xD

Welke kleur alleen nog....
:Z

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
Ik twijfel nog enorm over het aanschaffen van een Xr. Mijn huidige 8 Plus doet het nog prima, is in nieuwstaat, heeft in principe een beter scherm dan de Xr (al vermoed ik dat je dat verschil niet echt ziet) en 3D touch (wat ik bij apps als TomTom Go geregeld gebruik). En het kost weer extra centjes..

Maar de Xr lijkt me ook een mooi apparaat en is toch weer iets moderner.

Punt is vooral dat ik de Plus nu nog voor een mooi bedrag (600) kan verkopen.

• Nick25
Alpoholic schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:47:
Ik twijfel nog enorm over het aanschaffen van een Xr. Mijn huidige 8 Plus doet het nog prima, is in nieuwstaat, heeft in principe een beter scherm dan de Xr (al vermoed ik dat je dat verschil niet echt ziet) en 3D touch (wat ik bij apps als TomTom Go geregeld gebruik). En het kost weer extra centjes..

Maar de Xr lijkt me ook een mooi apparaat en is toch weer iets moderner.

Punt is vooral dat ik de Plus nu nog voor een mooi bedrag (600) kan verkopen.
Waarom geen X ?

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:26
Zijn er al objectieve recensies van de camera van de nieuwe iphones? Want dat zou eigenlijk de enige reden zijn die ik kan bedenken om mijn nog perfect werkende SE te vervangen. Die telefoon voldoet op alle vlakken, alleen zou ik een betere camera willen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31

En ter info, ik heb een script geschreven dat ervoor zorgt dat de bestelling van Haagse Mafkees als eerste wordt verwerkt xD

Leuk :O

Beter ga je zelf klikken ipv een script gebruiken, denk dat het via de store app sneller gaat dan de website.

• Nick25
Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:56:
Zijn er al objectieve recensies van de camera van de nieuwe iphones? Want dat zou eigenlijk de enige reden zijn die ik kan bedenken om mijn nog perfect werkende SE te vervangen. Die telefoon voldoet op alle vlakken, alleen zou ik een betere camera willen.
De camera van de X of xr, xs is altijd beter dan die van de SE :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:39
Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:56:
Als je een betere camera wil dan zit je met een 7/8/X/Xr/Xs wel goed. ;)

It's All In The "Mix"

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
Omdat ik de X niet eens echt heel mooi vind. Dat had ik afgelopen jaar ook al. Ik was eerlijk gezegd toen best onder de indruk van het design van de 8 Plus en vond het scherm (en homeknop) prima.

De Xr heeft dezelfde afwerking als de 8, dus in dat opzicht vind ik 'm mooier dan de X(s). Face ID lijkt me ook wel fijn. Ik heb alleen het idee dat ik er verder niet echt op vooruit ga en dat ik net zo goed een jaartje kan wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Alpoholic op 13-09-2018 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Alpoholic schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:08:
[...]

Omdat ik de X niet eens echt heel mooi vind. Dat had ik afgelopen jaar ook al. Ik was eerlijk gezegd toen best onder de indruk van het design van de 8 Plus en vond het scherm (en homeknop) prima.

De Xr heeft dezelfde afwerking als de 8, dus in dat opzicht vind ik 'm mooier dan de X(s). Ik heb alleen het idee dat ik er niet echt op vooruit ga en dat ik net zo goed een jaartje kan wachten.
Ah zo oke duidelijk
Ik blijf ook nog bij me X ;)
Je gaat wel iets vooruit maar of jij dat genoeg vind is aan jou natuurlijk... :)
Anders mooi nog jaar met je 8 plus doen!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:23
Ik heb een aantal hands-on video's gezien, maar volgens mij ondersteund de iPhone Xs Max deels de Landscape modus. Waar de iPhone Plus modellen ook het homescreen draaiden, lijkt het wel de de Max of dit niet gebeurd, dit zou toch wel jammer zijn.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:51

Ik zit morgenvroeg ook klaar voor de X max en de apple watch 4.
Zonder script maar met een tas hete koffie :P

Vorig jaar ging het sneller met de Apple Store app , mijn bestelling was al geplaatst en op de webpagina van Apple kon je nog niet bestellen. Die was 1 min later ongeveer. Hier toch.

Het zal wel niet zo druk zijn dit jaar, de meest zullen volgens mij de Xs gold en de Xs Max Gold bestellen/
Ik ga voor de Xs Max black :)

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Azmodann schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:46:
[...]

Ik zit morgenvroeg ook klaar voor de X max en de apple watch 4.
Zonder script maar met een tas hete koffie :P

Vorig jaar ging het sneller met de Apple Store app , mijn bestelling was al geplaatst en op de webpagina van Apple kon je nog niet bestellen. Die was 1 min later ongeveer. Hier toch.

Het zal wel niet zo druk zijn dit jaar, de meest zullen volgens mij de Xs gold en de Xs Max Gold bestellen/
Ik ga voor de Xs Max black :)
<offtopic>
<small>Kennelijk beviel mijn script grapje niet</small>
</offtopic>

hahaha ja maar ik ben 09:01 uur aan het werk en heb op dit moment een Samsung S8 xD.

Ik ga ook voor space grey denk ik.
Past goed bij mijn macbook space grey xD

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17

ddZ

martijnmartijn schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:27:
Ik heb een aantal hands-on video's gezien, maar volgens mij ondersteund de iPhone Xs Max deels de Landscape modus. Waar de iPhone Plus modellen ook het homescreen draaiden, lijkt het wel de de Max of dit niet gebeurd, dit zou toch wel jammer zijn.
Klopt het dat de 'normale' XS geen Landscape modus ondersteund? Zou wel raar zijn, gezien het scherm groter is dan dat van een Plus-model :?

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:17
ddZ schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:04:
[...]

Klopt het dat de 'normale' XS geen Landscape modus ondersteund? Zou wel raar zijn, gezien het scherm groter is dan dat van een Plus-model :?
Klopt

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:00:
[...]

<offtopic>
<small>Kennelijk beviel mijn script grapje niet</small>
</offtopic>

hahaha ja maar ik ben 09:01 uur aan het werk en heb op dit moment een Samsung S8 xD.

Ik ga ook voor space grey denk ik.
Past goed bij mijn macbook space grey xD
Mijn mbp is ook space grey maar begreep dat de space grey van iphones toch anders is. Daarom toch maar andere kleur kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jdevries189 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:12:
[...]

Mijn mbp is ook space grey maar begreep dat de space grey van iphones toch anders is. Daarom toch maar andere kleur kiezen
Dat is zeker zo. Veel donkerder, meer richting zwart nog.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ooh nu nog maar hopen dat je script niet botst met mijn script :+
ddZ schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:04:
[...]

Oppervlakte van het X/Xs scherm is kleiner dan de oppervlakte van het Plus scherm. Vandaar die keuze denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 13-09-2018 18:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:51
Hier kan je al reserveren *knip*

Geen affliliatelinkjes spammen.

En je kan afrekenen. Misschien voor mensen die al een gokje willen wagen ? xd

[ Voor 45% gewijzigd door Hoedje op 13-09-2018 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
jdevries189 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:12:
[...]

Tja.. we hebben nog 14 uur om te beslissen.

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 12:08
Met deze prijzen zou ik eigenlijk de stap naar Android willen maken. Maar 2 zaken houden me tegen. 1. ik wil graag een apple watch (want denk dat het de beste smartwatch is) en 2, ik heb een macbook pro, en ik wil graag optimaal gebruik maken van het eco-systeem.
Ik vraag me af, wat mis ik aan dat eco systeem als ik de stap naar android zet.

Denk dat de huidige sweetspot bij apple de iPhone 8 plus / XR is. Twijfel nog over 1 van die, of de overstap naar Apple.

Any thoughts ?

Verwijderd

Ik heb een iPhone 7 en een iPad pro... begrijp ik nou goed dat als ik die iPhone wil vervangen door eentje met zo'n zelfde soort scherm is vastzit aan de iPhone XS? Ik had zo gehoopt op een iPhone 7 vervanger, maar dan met zo'n topscherm.

1159 euro is een beetje gortig voor een telefoon :o

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 16:27
Gaan we nou morgen ochtend ook kunnen reserveren voor afhalen en betalen in de winkel?
Of komt dat pas de 21e?

[ Voor 12% gewijzigd door Mandarijntje op 13-09-2018 19:30 ]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 19:30

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mandarijntje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:30:
Gaan we nou morgen ochtend ook kunnen reserveren voor afhalen en betalen in de winkel?
Of komt dat pas de 21e?
Bij mijn weten is het morgen sowieso gelijk betalen, ongeacht...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topic mbt iPhone XR = > [iPhone XR] Ervaringen & Discussie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
Ik vraag me serieus af (en dus niet om lullig te doen) waarom jullie jezelf zo gek maken om die dingen zo snel mogelijk te hebben. Als je gewoon een paar weken wacht, kan je ze gewoon ophalen als je tijd, zin en geld hebt. Blijven gewoon dezelfde toestellen. En ik snap al helemaal niet de overstap van X naar Xs of zo. Zijn bijna dezelfde toestellen!

Vroeger als kind wilde ik wel graag mee doen met hypes, maar ben ik dan tot mijn eigen stomme verbazing toch wat volwassen geworden? Ik heb die drang nu helemaal niet meer. Is het status? Is het hobby (wat ik momenteel bijvoorbeeld heb met gezelschapspellen)? Is het "fanboy"-mentaliteit?

Als iemand serieus hierop wil reageren: heel graag. Zat vanmiddag al te twijfelen om hier een apart topic voor te maken, maar dat lijkt me wat overdreven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55
Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:41:
Ik vraag me serieus af (en dus niet om lullig te doen) waarom jullie jezelf zo gek maken om die dingen zo snel mogelijk te hebben. Als je gewoon een paar weken wacht, kan je ze gewoon ophalen als je tijd, zin en geld hebt. Blijven gewoon dezelfde toestellen. En ik snap al helemaal niet de overstap van X naar Xs of zo. Zijn bijna dezelfde toestellen!

Vroeger als kind wilde ik wel graag mee doen met hypes, maar ben ik dan tot mijn eigen stomme verbazing toch wat volwassen geworden? Ik heb die drang nu helemaal niet meer. Is het status? Is het hobby (wat ik momenteel bijvoorbeeld heb met gezelschapspellen)? Is het "fanboy"-mentaliteit?

Als iemand serieus hierop wil reageren: heel graag. Zat vanmiddag al te twijfelen om hier een apart topic voor te maken, maar dat lijkt me wat overdreven.
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. In mijn geval mag ik al een tijdje verlengen en was het een bewuste overweging om tot nu te wachten. Het is ook een hobby; niet zo zeer iPhones maar telefoons.

• Cass Casey
WouterL schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:45:
[...]

Ik denk dat dat voor iedereen anders is. In mijn geval mag ik al een tijdje verlengen en was het een bewuste overweging om tot nu te wachten. Het is ook een hobby; niet zo zeer iPhones maar telefoons.
Begrijp ik dan goed dat je ook een wat ouder model telefoon hebt en nu echt een flinke stap vooruit maakt qua mogelijkheden/technologie?

Overigens snap ik het ook als mensen serieus gamen op hun telefoon. Ik begreep dat beeld, geluid en processor flink verbeterd zijn. Maar dat heb je niet nodig om, waarvoor ik mijn telefoon gebruik, te bellen, whatsappen, bankieren, navigeren, internetten, etc. Wel is, zoals ik eerder eens schreef, de camera voor mij een reden om mogelijk binnenkort mijn SE te vervangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 19:30

pdavie2311

Live life to the fullest..

Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:41:

Je zit hier op Tweakers...Meeste hier hebben affiniteit met gadgets etc..Vaak zijn het dan geen rationele aankopen meer, maar inderdaad in de trend van: Het is nieuw, beter dan de vorige, het voelt goed als ik het koop voor mijzelf, waarom kopen eigenlijk? Omdat het kan.....

Denk dat je het een beetje in die richting moet gaan zoeken.. ;)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Cass Casey
pdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:54:
[...]

Je zit hier op Tweakers...Meeste hier hebben affiniteit met gadgets etc..Vaak zijn het dan geen rationele aankopen meer, maar inderdaad in de trend van: Het is nieuw, beter dan de vorige, het voelt goed als ik het koop voor mijzelf, waarom kopen eigenlijk? Omdat het kan.....

Denk dat je het een beetje in die richting moet gaan zoeken.. ;)
Duidelijk denk ik. Als ik zo naar mijn Tnet verleden kijk, zat ik vroeger nog vaak op hardware en mod-topics. Maar ik hoor nu echt bij de bejaardensoos (HK) met mijn bijna 43 jaar... Köt. Word ik toch volwassen?

Overigens kan het best zijn dat ik vrij snel voor die watch ga. Telefoon wacht ik nog effe mee. Eerst camera-recensies lezen. En me verdiepen wat ik zonder home knop moet. Die gebruik ik toch vaak om naar het "home" scherm te gaan.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55
Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:00:
[...]

Duidelijk denk ik. Als ik zo naar mijn Tnet verleden kijk, zat ik vroeger nog vaak op hardware en mod-topics. Maar ik hoor nu echt bij de bejaardensoos (HK) met mijn bijna 43 jaar... Köt. Word ik toch volwassen?

Overigens kan het best zijn dat ik vrij snel voor die watch ga. Telefoon wacht ik nog effe mee. Eerst camera-recensies lezen. En me verdiepen wat ik zonder home knop moet. Die gebruik ik toch vaak om naar het "home" scherm te gaan.
Tja, een hobby koppelen aan volwassenheid vind ik een kromme vergelijking. En nee, ik heb niet echt een oude telefoon:p Het is een hobby;) Ook een 'volwassen' vent.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
De X is wel echt een stuk zwaarder dan de 6s zeg. De Xs Max zal helemaal wel zwaar zijn/voelen dan!

[ Voor 5% gewijzigd door Novadecasa op 13-09-2018 21:34 ]

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Grey of zilver of grey of zilver of grey of zilver..:

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De keynote is inmiddels al ruim afgelopen, en discussie over de aangekondigde producten mag verder gaan in de relevante ervaringentopics:Dit topic gaat op slot.

[ Voor 44% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2018 22:26 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.