[Keynote] 'Let's meet at our place' 12 september 2017 19:00 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste
Acties:
  • 51.438 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hrn2x6uqymsi6.jpeg

let's meet at our place

12 september 2017 om 19:00 organiseert Apple het jaarlijks iPhone evenement. Het evenement vindt deze keer voor het eerst plaats in het gloed nieuwe Steve Jobs theater op Apple’s eigen campus.
.
Wat kunnen we verwachten?
Niets is zeker maar de geruchten rond de 7s en iPhone “8” zijn zo sterk dat dit haast niet meer kan missen, hoe de laatste precies gaat heten is verder nog niet volledig bekend.

Verder gaan er geruchten over een refresh voor de AppleTV en een refresh voor de watch met naar waarschijnlijkheid een 4G verbinding.

Ook zullen we de release datum krijgen van zowel iOS 11 als macOS 10.12. Van deze twee wordt net na het evenement ook ge zogenaamde Gold Master verwacht.

Afbeeldingslocatie: https://antyweb.pl/wp-content/uploads/2017/04/iPhone-8-Concept-Image-iDrop-News-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/nl/ios/ios-11-preview/overview/meta/og.png?201706281445
Kijken naar het event?
Ga dan op je Mac naar deze website of download de Apple events app op je AppleTV.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 31-08-2017 21:28 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Laat maar komen :) :) :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2017 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ksovvwncpkipa.jpeg
Het puzzelen is begonnen.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Donstil De live stream locatie nog even toevoegen aan de TS? https://www.apple.com/apple-events/

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Donstil
  • Niet online

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ben benieuwd of er nog een nieuwe mac mini komt. Zou tijd worden!

http://www.xbmcfreak.nl/

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Erhnam schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:33:
Geen markt voor, nog nooit iemand naar een Mac mini horen vragen en werk al 3 jaar deeltijd bij een reseller.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:22

swv

Dat wordt popcorn hamsteren bij mijn lokale super voor het uitverkocht is :Y) Dit jaar maar eens een iPhone bestellen met een creditcard en de Apple Store app. Hopelijk zijn de geruchten over vertraging zoals elk jaar onzin. Dus hopelijk blijft de Benelux in de eerste wave landen. Uiteraard met de hoop dat wat straks aangekondigd gaat worden ook vrijwel direct beschikbaar is :)

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SDV38i3.png

[ Voor 157% gewijzigd door swoutr op 31-08-2017 22:03 ]

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:54
Scherp kan niet wachten!!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Nick25
swv schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:38:
Dat wordt popcorn hamsteren bij mijn lokale super voor het uitverkocht is :Y) Dit jaar maar eens een iPhone bestellen met een creditcard en de Apple Store app. Hopelijk zijn de geruchten over vertraging zoals elk jaar onzin. Dus hopelijk blijft de Benelux in de eerste wave landen. Uiteraard met de hoop dat wat straks aangekondigd gaat worden ook vrijwel direct beschikbaar is :)
Ga er maar 1000% van uit dat het zelfde verhaal word met :
Duitsland , frankrijk enz als eerst
Nederland pas paar weken daarna :)

• swv

swv

Nick25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Ga er maar 1000% van uit dat het zelfde verhaal word met :
Duitsland , frankrijk enz als eerst
Nederland pas paar weken daarna :)
Dat zou dan een achteruitgang zijn. Vorig jaar kon Apple voor het eerst ook in de Benelux en een aantal andere landen leveren die voorheen in de tweede wave zaten :)

• Donstil
  • Niet online
swv schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:35:
[...]

Dat zou dan een achteruitgang zijn. Vorig jaar kon Apple voor het eerst ook in de Benelux en een aantal andere landen leveren die voorheen in de tweede wave zaten :)
Mm als er echt schaarste is dan zou het best kunnen dat wij er weer af vallen.
De first wave landen wisselen ook wel eens toch? Us, Frankrijk, UK, Duitsland zitten er altijd wel bij maar kan mij herinneren dat er wel vaker landen worden toegevoegd en verwijderd.
Erhnam schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:33:
Dat hoop ik ook, ik heb een vijf jaar oude Mac mini als media Center/download tank en die begint wat oud te worden.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:22
Ben benieuwd wat we mogen verwachten exact. Ben zelf heel september op vakantie dus als in oktober die dingen op voorraad zijn of pas in de winkel komen ben ik tevreden ;)

• swv

swv

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:49:
[...]

Mm als er echt schaarste is dan zou het best kunnen dat wij er weer af vallen.
De first wave landen wisselen ook wel eens toch? Us, Frankrijk, UK, Duitsland zitten er altijd wel bij maar kan mij herinneren dat er wel vaker landen worden toegevoegd en verwijderd.
Ik moet bekennen dat ik het slecht bijgehouden heb. Wel heeft China natuurlijk prioriteit gekregen in de afgelopen jaren. Daar hebben wellicht andere landen onder moeten lijden in het verleden. Misschien dat Apple de launch van de 7s en 8 in bepaalde landen splitst ofzo.

Trouwens; ik vind het nog steeds niet logisch dat er een 8 komt. Natuurlijk moet het beestje in de geruchten en speculaties een naam hebben, maar no way dat er echt een '8' komt. Ik las er al eens een opinie stukje over dat het niet zo moet zijn dat de 7s meteen al achter loopt. De nummering moet op de schop, of de iPhone '8' met het nieuwe design moet echt Edition gaan heten o.i.d.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:49:
Dat hoop ik ook, ik heb een vijf jaar oude Mac mini als media Center/download tank en die begint wat oud te worden.
Daar zijn inmiddels al wel zoveel alternatieven voor. Die hele desktop markt is niet erg lucratief meer. Een all-in-one en een high end model zijn het enige wat nog interessant is. De rest lijkt zich vooral op notebooks en tablets te storten.

De Mac mini is verder ook niet bijster interessant om tijdens een keynote te laten passeren. Het zal hoogstens een keer een spec bump worden waar ze niet meer dan een persbericht op de website aan spenderen. En dat is eigenlijk ook wel prima, het is een simpel recht-toe-recht-aan computertje.

• Donstil
  • Niet online
swv schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:18:
[...]

Ik moet bekennen dat ik het slecht bijgehouden heb. Wel heeft China natuurlijk prioriteit gekregen in de afgelopen jaren. Daar hebben wellicht andere landen onder moeten lijden in het verleden. Misschien dat Apple de launch van de 7s en 8 in bepaalde landen splitst ofzo.

Trouwens; ik vind het nog steeds niet logisch dat er een 8 komt. Natuurlijk moet het beestje in de geruchten en speculaties een naam hebben, maar no way dat er echt een '8' komt. Ik las er al eens een opinie stukje over dat het niet zo moet zijn dat de 7s meteen al achter loopt. De nummering moet op de schop, of de iPhone '8' met het nieuwe design moet echt Edition gaan heten o.i.d.
iPhone (2017)
iPhone Plus (2017)
iPhone Pro (2017)

Lijkt mij dan wel een mooie oplossing en het jaartal dan alleen voor interne type aanduiding. Niet in markering enz.

• ppl
  • Niet online

ppl

Zoals ze het met de Macs ook doen. Maakt ook meteen de naamgeving wat uniformer.

• Donstil
  • Niet online
ppl schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:46:
[...]

Daar zijn inmiddels al wel zoveel alternatieven voor. Die hele desktop markt is niet erg lucratief meer. Een all-in-one en een high end model zijn het enige wat nog interessant is. De rest lijkt zich vooral op notebooks en tablets te storten.

De Mac mini is verder ook niet bijster interessant om tijdens een keynote te laten passeren. Het zal hoogstens een keer een spec bump worden waar ze niet meer dan een persbericht op de website aan spenderen. En dat is eigenlijk ook wel prima, het is een simpel recht-toe-recht-aan computertje.
Ik hoop toch niet dat ze er helemaal mee stoppen. Een Nas oid is voor mijn situatie niet interessant dus als deze Mac Mini defect gaat voor er een update verschijnt zal ik toch aan een Windows machine moeten oid :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:45
Event staat in mijn agenda klaar :)

Ivm Mac Mini: heb dat hier staan en was mijn eerste Apple product. Het is een betaalbaar product om eens van MacOS te proeven. Het is daardoor dat ik verder in het Apple ecosysteem gegaan ben (smartphone was op dat ogenblik nog te goed om te vervangen naar een iPhone...). Ik hoop dus ook dat ze die Mac Mini niet zullen uit rangeren, kan later altijd nog dienst doen. Het lijkt mij ook wel handig dat je zelf kan kiezen welk scherm je er aan wilt hangen...

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Op zich benieuwd waar Apple mee komt. Wordt tijd voor wat vernieuwing bij Apple. Zelf geen reden om een andere te kopen, heb de 7+ en deze gaat nog wel een tijdje mee :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:46:
[...]

iPhone (2017)
iPhone Plus (2017)
iPhone Pro (2017)

Lijkt mij dan wel een mooie oplossing en het jaartal dan alleen voor interne type aanduiding. Niet in markering enz.
ppl schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:47:
Zoals ze het met de Macs ook doen. Maakt ook meteen de naamgeving wat uniformer.
En bij de iPads. Ik moet er niet aan denken dat ik straks een iPhone 12 heb ofzo 8)7 Het lijstje van Donstil vind ik wel prima. Al zou die voor de volledigheid er zo uit zien
iPhone SE
iPhone
iPhone Pro
En dan nog de vraag of Apple oudere iPhone's gaat blijven aanbieden, of dat de '7s' voortaan die plek gaat innemen, en zodoende de iPhone 7 meteen uit het assortiment verdwijnt. Anders worden het wel erg veel iPhone's. Of ze passen nog steeds de strategie toe dat je voor elke €100 vanaf de SE, een beter model kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:03
lekker spannend! zou ik dit jaar wel mijn iPhone 5 vervangen..? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Alex86 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:33:
lekker spannend! zou ik dit jaar wel mijn iPhone 5 vervangen..? :p
Die is per de release van iOS11 EOL, dus dat is al een reden op zich :*)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:03
Die is per de release van iOS11 EOL, dus dat is al een reden op zich :*)
Maar het werkt nog....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:56
Volgens de laatste geruchten dus geen 7s (Plus) meer maar:
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone Edition
En dan nog wat leuke plaatjes/blueprints (klik voor groter) van het Steve Jobs theater op Apple Park (het nieuwe complex van Apple met kantoren etc.) waar dit evenement gehouden wordt. :*) Er passen dit jaar 1000 mensen in, tegenover 7000 bij de iPhone 7 launch.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pvxBIEF.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kSw9hop.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cjPM0XZ.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
echt, dat nieuwe HQ van Apple is bizar mooi. en high tech..en ook belachelijk duur geweest uiteindelijk. Elk jaar werd het kosten plaatje bijgesteld tot nu afgelopen 5 miljard USD.

Weten we gelijk waarom de winst marges van de iDevices zo ontiegelijk hoog zijn...de kosten voor dat nieuwe HQ is uiteraard een eitje voor Apple, zeker nu met de nieuwe iPhone 8 is die 5 miljard USD peanuts.

Denk dat de bruto winst marge op zo'n iPhone 8 zeker zo rond de €300/400 ligt. Vermenigvuldig die winst marge met pak 'm beet 20.000.000 en ze kunnen bijna nog een extra HQ gaan bouwen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:34:
Denk dat de bruto winst marge op zo'n iPhone 8 zeker zo rond de €300/400 ligt. Vermenigvuldig die winst marge met pak 'm beet 20.000.000 en ze kunnen bijna nog een extra HQ gaan bouwen ;)
Ja want dat konden ze met 200 miljard reserve nog niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:38:
[...]

Ja want dat konden ze met 200 miljard reserve nog niet natuurlijk.
denk het net wel :+

Ik wilde alleen maar aangeven dat juist door de jouw genoemde 200 miljard reserve + de kosten van het nieuwe HQ aantoont hoe de winst marges liggen bij Apple.
Die marges worden als maar groter, de marge voor de iPhone 8 zijn volgens mij ongekend hoog.
Voor mij soms wel interessant om daar stil bij te staan.

Ik hoor mensen wel eens verdedigend antwoorden op de vraag "jee, wat zijn die iPhones duur!!" met vervolgens het antwoord... ''ja, maar je betaald ook voor het stabiele iOS en de support"
Dat zal best, maar je betaald voornamelijk om vooral de winst marges van Apple absurd hoog te houden. Maar goed, dat laatste ga je natuurlijk als consument niet als justification aandragen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:27
Wat dacht je van ontwikkeling en marketing :)?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wesleytjuh schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:01:
Wat dacht je van ontwikkeling en marketing :)?
Met 200 miljard als reserve zal dat inderdaad aardig wat $$$ kosten voor Apple d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:46:
[...]

denk het net wel :+

Ik wilde alleen maar aangeven dat juist door de jouw genoemde 200 miljard reserve + de kosten van het nieuwe HQ aantoont hoe de winst marges liggen bij Apple.
Die marges worden als maar groter, de marge voor de iPhone 8 zijn volgens mij ongekend hoog.
Voor mij soms wel interessant om daar stil bij te staan.

Ik hoor mensen wel eens verdedigend antwoorden op de vraag "jee, wat zijn die iPhones duur!!" met vervolgens het antwoord... ''ja, maar je betaald ook voor het stabiele iOS en de support"
Dat zal best, maar je betaald voornamelijk om vooral de winst marges van Apple absurd hoog te houden. Maar goed, dat laatste ga je natuurlijk als consument niet als justification aandragen ;)
Ach ja, kijk naar een Note 8 van €999,- of naar een BMW M5 van €167.000. Bedrijven horen winst te maken en bedrijven met een goed product maken dan wat meer winst, ons voordeel daarvan is het kunnen gebruiken van mooie spullen.

Natuurlijk kun je stilstaan bij het feit dat een iPhone maar €400,- kost voor Apple of dat er €1,- winst gemaakt wordt op een pot pindakaas van €1,89 maar wat brengt het je nou echt? Dat is allemaal verspilde moeite joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:12:
[...]

Ach ja, kijk naar een Note 8 van €999,- of naar een BMW M5 van €167.000. Bedrijven horen winst te maken en bedrijven met een goed product maken dan wat meer winst, ons voordeel daarvan is het kunnen gebruiken van mooie spullen.

Natuurlijk kun je stilstaan bij het feit dat een iPhone maar €400,- kost voor Apple of dat er €1,- winst gemaakt wordt op een pot pindakaas van €1,89 maar wat brengt het je nou echt? Dat is allemaal verspilde moeite joh.
Nou, ok... Koop ik ook nog die BMW M5 van €167.000. Want ''ons voordeel' ' is dat we er dan vervolgens van kunnen genieten.
Eigenlijk klinkt het dan als een mazzeltje van de BMW dealer.

Jij noemt het verspilde moeite (indruk had ik al), maar er is ook een groep mensen, best grote groep vermoed ik, die wel bewust aankopen doet en dus dat geen verspilde moeite vinden.

Nu maar weer on topic blijven.
Is het al 12 september? :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 01-09-2017 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:24:
Jij noemt het verspilde moeite (indruk had ik al), maar er is ook een groep mensen, best grote groep vermoed ik, die wel bewust aankopen doet en dus dat geen verspilde moeite vinden.
Wat vaak vergeten wordt in het prijs argument is het feit dat niet elk product voor iedereen bedoeld is, je kunt alles willen en onwijs “bewust” aankopen maar als je er te bewust van moet zijn dan is het product misschien gewoon niet voor jou vanwege zijn prijs pijl.

Edit: Dit lijkt mij trouwens iets voor het iPhone 8 topic. Niet voor het Keynote topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 01-09-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
Geert1976 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:05:
[...]

Met 200 miljard als reserve zal dat inderdaad aardig wat $$$ kosten voor Apple d:)b
Ja want als je meer geld hebt, kost de ontwikkeling minder? Ehm... lijkt me niet persé iets wat met elkaar verbonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Volkan1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:13:
[...]

Ja want als je meer geld hebt, kost de ontwikkeling minder? Ehm... lijkt me niet persé iets wat met elkaar verbonden is.
dat zeg ik nergens. Op 200 miljard lijkt me het R&D kostenplaatje een lachertje. Dat is wat ik er mee wilde zeggen. Wellicht niet goed verwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Volgens "betrouwbare bron" van iCulture wordt het de iPhone X - https://www.iculture.nl/iphone/iphone-x/

[ Voor 28% gewijzigd door kaassouffle op 01-09-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
kaassouffle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:32:
Volgens "betrouwbare bron" van iCulture wordt het de iPhone X - https://www.iculture.nl/iphone/iphone-x/
ik heb een zeer kort lijntje met Cuperthino. Mijn bron appt me net de nieuwe naam, maar ik werd uitdrukkelijk verzocht dit niet aan de grote klok te hangen... de naam dus:

iPhone 8XEPro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:46:
[...]

ik heb een zeer kort lijntje met Cuperthino. Mijn bron appt me net de nieuwe naam, maar ik werd uitdrukkelijk verzocht dit niet aan de grote klok te hangen... de naam dus:

iPhone 8XEPro
OMG ik ga de redactie van Tweakers tippen. Mag ik jou bij naam noemen?

Lang leve kroeg-mode :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:46:
[...]

iPhone 8XEPro
Vraag gelijk even aan je bron hoe je Cupertino schrijft :+

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 01-09-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:10:
[...]

Nvm

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 01-09-2017 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
echt, dat nieuwe HQ van Apple is bizar mooi. en high tech..en ook belachelijk duur geweest uiteindelijk. Elk jaar werd het kosten plaatje bijgesteld tot nu afgelopen 5 miljard USD.

Weten we gelijk waarom de winst marges van de iDevices zo ontiegelijk hoog zijn...de kosten voor dat nieuwe HQ is uiteraard een eitje voor Apple, zeker nu met de nieuwe iPhone 8 is die 5 miljard USD peanuts.

In reallife is het helemaal bizar om te zien. Ben er vorige maand geweest toen ik op vakantie was aan de West Coast van Amerika. Bizar om te zien dat zo'n prachtig complex in een simpele woonwijk ligt. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:15:
[...]

In reallife is het helemaal bizar om te zien. Ben er vorige maand geweest toen ik op vakantie was aan de West Coast van Amerika. Bizar om te zien dat zo'n prachtig complex in een simpele woonwijk ligt. :+
Ja als je daar nu al enige tijd een huis hebt dicht bij dat HQ, kun je in 1 klap miljonair worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:10:
[...]

Ik lees net dat het de volgende namen worden:

iPhone 8
iPhone 9 das de 7S plus zegmaar.
iPhone X

:) |:( |:( |:(

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een bron tegenover 9to5 heeft het trouwens over 8/8s/Edition i.p.v. iPhone X.

https://9to5mac.com/2017/09/01/iphone-8-edition/

Geen idee wie van de twee gelijk heeft maar 9to5 heb ik toch hoger zitten dan iculture
Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:15:
[...]

Ik ben er voor de bouw van het spaceship begon eens geweest, stelt idd niets voor.

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 01-09-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:48:
Ik hoop toch niet dat ze er helemaal mee stoppen. Een Nas oid is voor mijn situatie niet interessant dus als deze Mac Mini defect gaat voor er een update verschijnt zal ik toch aan een Windows machine moeten oid :(
Hoezo? Er zijn ook zat Linux alternatieven die je bijv. nog op een Raspberry Pi kunt draaien. Zo heel erg spannend is zo'n media player vandaag de dag nou ook niet meer (zit zelfs al in de gemiddelde smart tv). Idem voor die downloads.

Eerlijk gezegd heb ik voor dat soort gebruik ook veel liever Linux dan macOS want je hebt meer alternatieven in zowel software als hardware. Apple heeft niet voor niets Frontrow destijds opgedoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ppl schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:01:
[...]

Hoezo? Er zijn ook zat Linux alternatieven die je bijv. nog op een Raspberry Pi kunt draaien. Zo heel erg spannend is zo'n media player vandaag de dag nou ook niet meer (zit zelfs al in de gemiddelde smart tv). Idem voor die downloads.

Eerlijk gezegd heb ik voor dat soort gebruik ook veel liever Linux dan macOS want je hebt meer alternatieven in zowel software als hardware. Apple heeft niet voor niets Frontrow destijds opgedoekt.
Ik heb hem oa nodig voor het aansturen van Remux mkv met DtsHd en Atmos. Daar is een PI niet geschikt voor en mijzelf verdiepen in Linux heb ik eigenlijk ook totaal geen zin in :)

Verder geen voer voor dit topic trouwens, ik hoop gewoon nog steeds op een nieuwe Mac Mini, voor mijn doeleinden de perfecte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:16:
[...]

Ik heb hem oa nodig voor het aansturen van Remux mkv met DtsHd en Atmos. Daar is een PI niet geschikt voor en mijzelf verdiepen in Linux heb ik eigenlijk ook totaal geen zin in :)

Verder geen voer voor dit topic trouwens, ik hoop gewoon nog steeds op een nieuwe Mac Mini, voor mijn doeleinden de perfecte oplossing.
Toch maar rekening houden met het feit dat je een Intel Nuc hackintosh zal moeten bouwen in de toekomst.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nelizmastr schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:31:
Toch maar rekening houden met het feit dat je een Intel Nuc hackintosh zal moeten bouwen in de toekomst.
Ooh daar had ik niet eens aan gedacht maar dat kan idd ook ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Precies. Die NUCs zijn daar wel ideaal voor. Alleen jammer dat de voeding niet ook in de behuizing gebouwd zit zoals bij de Mac mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:17
Ik ben zeer benieuwd. Mijn 6s komt qua snelheid wel mee, maar de camera wordt wel minder. Ik verwacht een aankondiging zoals met de iPhone 4. Een (eindelijk) evolutie van de iPhone zoals destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

martijnmartijn schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:07:
Ik ben zeer benieuwd. Mijn 6s komt qua snelheid wel mee, maar de camera wordt wel minder. Ik verwacht een aankondiging zoals met de iPhone 4. Een (eindelijk) evolutie van de iPhone zoals destijds.
Camera minder in welk opzicht?
Ten opzichte van een 7 zit er amper/geen verschil in.

Het blijft ook een mobieltje geen :+
De SE maakt ook scherpe foto’s maar misschien zijn onze “standaarden” anders :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:17
Famous schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:30:
[...]

Camera minder in welk opzicht?

Het blijft ook een mobieltje geen :+
Klopt, maar ik zat gisteren naast iemand met een Samsung S8 en onder dezelfde omstandigheden (buiten, op het terras s’avonds) maakte we een foto. Wat een ruis op de iPhone en wat een scherpe foto op de S8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
martijnmartijn schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:49:
[...]

Klopt, maar ik zat gisteren naast iemand met een Samsung S8 en onder dezelfde omstandigheden (buiten, op het terras s’avonds) maakte we een foto. Wat een ruis op de iPhone en wat een scherpe foto op de S8.
Is niet echt te vergelijken. iPhone 6s is al bijna 2 jaar oud. S8 is er net, met nieuwere technieken

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 14:12
[...]

Hetzelfde had ik laatst met een S8 tegen mijn iPhone 7plus, wat een kwaliteitsverschil in lage licht omstandigheden.. wordt hoog tijd voor een nieuwe telefoon :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Zodra je een nieuw Apple device aanschaft houden de kosten niet op..

Een doordacht bewezen duurzaam en lange tijd voorzien van updates product waarbij veiligheids en privacy issues (CVE's) tijdig gepatcht worden en support van hoog niveau is zit in de prijs. Ook prettig dat je weet wat je van een producent kan verwachten. Issues zijn overal, hoe word je gehoord en zetten zij zich voor jou in. Dat is mij wel wat waard.

Maarja wegwerpcultuur en 'grote' bedrijven die altijd in de rode cijfers boekhouden is steeds meer een gewoonte.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:27:
[...]

Zodra je een nieuw Apple device aanschaft houden de kosten niet op..

Een doordacht bewezen duurzaam en lange tijd voorzien van updates product waarbij veiligheids en privacy issues (CVE's) tijdig gepatcht worden en support van hoog niveau is zit in de prijs. Ook prettig dat je weet wat je van een producent kan verwachten. Issues zijn overal, hoe word je gehoord en zetten zij zich voor jou in. Dat is mij wel wat waard.

Maarja wegwerpcultuur en 'grote' bedrijven die altijd in de rode cijfers boekhouden is steeds meer een gewoonte.
ja, je haalt hier wel een goed punt aan..de iPhone is absoluut niet de beste smartphone out there, maar wat betreft de support / update policy / garantie afhandeling / duurzaamheid is Apple wel (world) leading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:35:
[...]

ja, je haalt hier wel een goed punt aan..de iPhone is absoluut niet de beste smartphone out there, maar wat betreft de support / update policy / garantie afhandeling / duurzaamheid is Apple wel (world) leading.
Maar wat is dan de definitie van "de beste" voor jou dan? Zijn de snelste kloksnelheden? Of de meeste megapixels? Want je brengt het nu als een feit maar dat is het natuurlijk niet. Het is voor iedereen anders.

Voor mij zijn dat juist de dingen die jij hierboven beschrijft. Samen met de doordachtheid en de visie van het OS, vooral dat laatste is niet te vinden bij de meeste Android leveranciers (Met de Pixel als uitzondering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Totdat je die foto wat groter op een computer scherm ziet. Die camera's op smartphones zijn simpelweg niet geschikt voor dat soort fotografie. Zelfs de grote jongens hebben er nog problemen mee en daar zitten heel wat grotere sensoren met grotere pixels in. Met wat fotografische techniek kun je er wel het meeste uit halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:41
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:35:
[...]

Absoluut niet de beste zelfs. Ik ben benieuwd welke smartphones jij dan zoveel beter vindt. Qua performance doet de iPhone sowieso nooit onder voor de Samsungs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Peabz21 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:13:
[...]

Absoluut niet de beste zelfs. Ik ben benieuwd welke smartphones jij dan zoveel beter vindt. Qua performance doet de iPhone sowieso nooit onder voor de Samsungs.
Ik denk niet dat er 1 beste smartphone is, wie zou dat eigenlijk moeten toetsen?
Aan welke eisen/criteria zou een smartphone moeten voldoen om deze uit te roepen als ''de beste''?
Maar weet wel dat er zeer veel handige/mooie feautures ontbreken in de iPhone die andere Android telefoontjes weer wel hebben, dus is in mijn ogen is de iPhone sowieso niet de beste smartphone.

Kijk bijvoorbeeld naar de splinternieuwe LG V30, heeft gewoon nog een headphone jack..sterker nog, een 32 bit HiFi Quad dac erin geperst. Voor muziekliefhebbers is dit echt smullen.

De enige reden dat Apple die jack er met de 7 uitgegooid heeft is uiteraard het economisch belang (verkoop AirPods, die ik overigens zelf ook nu al enige maanden heb...in mijn ogen het allerbeste Apple-product van afgelopen jaren) van Apple en niet voor de eindgebruiker.

de iPhone hoort wel echt tot de top 5 smartphones, denk ik zo.
Maar dat heeft voornamelijk te maken met het update beleid van IOS en de duurzaamheid van het toestel en absoluut niet met feautures/mogelijkheden van de telefoon zelf, hier wordt de iPhone gewoonweg al een paar jaar links en rechts ingehaald.

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:47:
[...]

de iPhone hoort wel echt tot de top 5 smartphones, denk ik zo.
Maar dat heeft voornamelijk te maken met het update beleid van IOS en de duurzaamheid van het toestel
Maak daar maar zeker top 3 van ;)
En iphone 7 was weer beste verkocht dit half jaar van alle smartphones....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:47:
Kijk bijvoorbeeld naar de splinternieuwe LG V30, heeft gewoon nog een headphone jack..sterker nog, een 32 bit HiFi Quad dac erin geperst. Voor muziekliefhebbers is dit echt smullen.

De enige reden dat Apple die jack er met de 7 uitgegooid heeft is uiteraard het economisch belang (verkoop AirPods, die ik overigens zelf ook nu al enige maanden heb...in mijn ogen het allerbeste Apple-product van afgelopen jaren) van Apple en niet voor de eindgebruiker.

..hier wordt de iPhone gewoonweg al een paar jaar links en rechts ingehaald.
32-bit DAC, 6GB werkgeheugen allemaal om mooi te klinken.. Om er nog iets van te maken. Ook daar laat Apple zien dat je uit een paar jaar oudere hardware componenten zoveel meer kan halen. Ik denk dat er weinig apparaten zijn (laptop/phone/tablet) die de geluidskwaliteit uit de behuizingen van Apple overtreffen. Gewoon naturel, geen equalizer of digitale verpestfilters. Ingehaald worden of slim zijn. De rest laat zich opjutten omdat ze anders helemaal geen usp's meer hebben. Consumenten maken dit soort cijfergeilheid overigens zelf mogelijk voor fabrikanten.

De keuze voor het weglaten van de headphone jack vond ik eerst ook wat vreemd, en niet alle verandering lijkt direct een verbetering als eindgebruiker. Maar ook daar is een keuze wel begrijpelijk; waterdichtheid welke aankomende jaren ongetwijfeld naar hogere standaarden word getild. Even belangrijk; op het volume van een iPhone was die jack en bijbehoren teveel ruimte innemend die efficiënter gebruikt kon worden.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:39:
De keuze voor het weglaten van de headphone jack vond ik eerst ook wat vreemd, en niet alle verandering lijkt direct een verbetering als eindgebruiker. Maar ook daar is een keuze wel begrijpelijk; waterdichtheid welke aankomende jaren ongetwijfeld naar hogere standaarden word getild. Even belangrijk; op het volume van een iPhone was die jack en bijbehoren teveel ruimte innemend die efficiënter gebruikt kon worden.
Waterdichtheid kan ook met een Jack, dat laat de concurrentie wel zien maar was het weglaten van de jack niet voor een grotere Haptic engine?
32-bit DAC, 6GB werkgeheugen allemaal om mooi te klinken.. Om er nog iets van te maken. Ook daar laat Apple zien dat je uit een paar jaar oudere hardware componenten zoveel meer kan halen.
Ja precies. Optimalisatie is king, dat laat android goed zien, haal de helft van de cores en werkgeheugen weg en je houd stront over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dit ben ik absoluut met je eens, Apple is zeer slim, sterker nog, een Master geweest afgelopen paar jaren om met zeer minimale verbeteringen (de 1 vindt uiteraard iets mooi verbeterend en de ander is er niet erg van onder de indruk, dus persoonlijk) in de hard- en software (iPhone), maximale premium prijzen blijven én kunnen vragen.

Hierdoor kun je ultieme mega marges pakken, zie de financiele gezondheid (reserve van +200 miljard USD) van Apple.
Kunnen andere bedrijven alleen maar van dromen!

Ik kan zeer goed begrijpen dat er een groep consumenten is die een afweging maakt die nu in de markt is voor een nieuwe smartphone en denkt:

-Wat ga ik doen?
Ik wil wel graag het (bijna) laatste van het laatse, dus bijvoorbeeld een S8 (wat meer dan een prima telefoontje is) van €550-575 (huidige prijs) of de €500 duurdere oled iPhone 8 of de mogelijke iPhone 7S die een kleine €400 duurder zal zijn.
(Bovenstaande geldt uiteraard bij de te verwachte prijs van de nieuwe iPhone, zo'n €1000)

Ik heb het dan dus niet over de trouwe Apple klanten, die gaan vrijwel zeker voor een iPhone, no matter what. Daar is prijs vaak niet eens zo relevant. Zaken als het Apple eco systeem wordt vaak naar voren gehaald als motivatie ivm met meerdere Apple devices.
Alhoewel mijn S8 (naast mijn iPhone 7) zeer goed werkt met de iCloud diensten die ik gebruik als ook de rest van mijn Apple devices thuis.

Ik, persoonlijk, heb als motivatie om telkens terug te komen naar iPhone/Apple, de after sales/support en duurzaamheid (update beleid). Daar laten vrijwel alle andere fabrikanten het liggen (uitgezonderd de Pixel en Nexus met het update beleid)

Hoe meer we hier praten over de nieuwe iPhone en ander zaken, hoe dichterbij 12 september komt! Can't wait!
:*) :*) :*)
Overigens heb ik wel sterk het idee dat wij dit jaar in NL helaas niet bij de 1ste wave zullen zitten.

[ Voor 55% gewijzigd door _Bailey_ op 03-09-2017 05:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Momenteel op een iPhone 7+ 128gb. Maar ik denk dat die binnenkort op V&A staat. Er is niets mismee maar een oledvariant lijkt me fantastisch.

*event staat in de agenda*

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Ga de nieuwe iPhone wel halen. Heb nu een 7.
Groter scherm, maar niet zo’n lomp toestel. Klinkt leuk.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
[...]

- Deleted -

[ Voor 51% gewijzigd door Zonnetje83 op 03-09-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zonnetje83 schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:59:
En grappig genoeg, iedereen miepen over Apple dat ze de Jack eruit gesloopt hebben (om, daar komt ie: weer extra centen uit onze zak...), maar vervolgens doet grote concurrent Samsung....dat vlak erna ook (iets van 2 maanden later). En vandaag weer gemerkt: waterdichtheid en draadloze oordopjes: i-de-aal.
Waterdichte Samsung telefoons hebben gewoon een 3,5mm plug mogelijkheid. Weglaten van de Jack is ook niet nodig voor waterdichtheid verder.

Edit: Ooh je post is verwijderd inmiddels. Nevermind.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 03-09-2017 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:03:
[...]

Waterdichte Samsung telefoons hebben gewoon een 3,5mm plug mogelijkheid.

Weglaten van de Jack is ook niet nodig voor waterdichtheid.

Edit: Ooh je post is verwijderd inmiddels. Nevermind.
Oh dat zal ook best zo zijn hoor, Don. Het was maar een puntje om over te praten. Ik word gewoon zo moe van die standaard 'ambtenaren-werken-niet' opmerkingen. (Doen sommigen ook niet _O- ) Vaak gebaseerd op geen, te weinig of verouderde informatie en dan een mening brengen als feiten.

Maar heb m'n post (geprobeerd) te verwijderen. Had geen zin om weer afgezeken te worden. Had überhaupt niets moeten plaatsen.

(En het ging me niet om Vermeulens reactie btw)

[ Voor 3% gewijzigd door Zonnetje83 op 03-09-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond het verwijderen van de Jack trouwens nooit een probleem maar nu de BT van mijn autoradio defect is en ik tot vervanging even moet terugvallen op de Aux ingang is het toch wel behoorlijk irritant.

Ik heb het al een aantal keer vervloekt :( , de dongle is natuurlijk zoek dat zul je altijd zien. Ik zit nu dus met Airpods in de auto 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Ja die 3,5mm discussie is een leuke. Ik begrijp de commotie, maar ik vind ook dat Apple met een goed alternatief is gekomen: De AirPods. Dat veel mensen daar niet aan willen snap ik dan ook weer wel. Maar dan zijn daar nog altijd de EarPods of die el cheapo 3,5mm adapter.

Er moet natuurlijk altijd iets te zeuren zijn. Net als de overstap naar usb-c ;) Je kunt denken in problemen, maar ook in oplossingen.

Kijken wat het weghalen van de homeknop en Touch ID voor discussie oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
swv schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:17:
Ja die 3,5mm discussie is een leuke. Ik begrijp de commotie, maar ik vind ook dat Apple met een goed alternatief is gekomen: De AirPods. Dat veel mensen daar niet aan willen snap ik dan ook weer wel. Maar dan zijn daar nog altijd de EarPods of die el cheapo 3,5mm adapter.

Er moet natuurlijk altijd iets te zeuren zijn. Net als de overstap naar usb-c ;) Je kunt denken in problemen, maar ook in oplossingen.

Kijken wat het weghalen van de homeknop en Touch ID voor discussie oplevert.
Stiekem hoop ik nog steeds dat Apple voor de iPhone ook naar Usb-C gaat, al weet ik dat het geen realistische droom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:13:
Ik vond het verwijderen van de Jack trouwens nooit een probleem maar nu de BT van mijn autoradio defect is en ik tot vervanging even moet terugvallen op de Aux ingang is het toch wel behoorlijk irritant.

Ik heb het al een aantal keer vervloekt :( , de dongle is natuurlijk zoek dat zul je altijd zien. Ik zit nu dus met Airpods in de auto 8)7
Damn, ja dat is zeker een vervelend iets....! Ach, jij met beschaafde AirPods, laatst reed er één voorbij met hele joekels van headphones in de auto. Niet te filmen, dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel spannend , ik poep bijna in mn broek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:30:
[...]

Stiekem hoop ik nog steeds dat Apple voor de iPhone ook naar Usb-C gaat, al weet ik dat het geen realistische droom is.
Ik zie Apple er nog wel voor aan om volledig draadloos te gaan. Nu een overgangssituatie en dan over een of twee jaar volledig over op draadloos snelladen. En dan dat laaddock op usb-c ofzo.

Al zie ik zelf meer in een lader zoals bij de Apple Watch, maar dan platter en ergonomischer. Met magneten achter op de behuizing van de iPhone klikken. Dan heb je het gemak van op de lader leggen zonder met kabels te hoeven pluggen, én het gemak dat je de vrijheid hebt het toestel op te pakken en te gebruiken. Dat vind ik nu nog altijd een nadeel van draadloze laadoplossingen.
Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:43:
Ik vind het wel spannend , ik poep bijna in mn broek
Aansteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
swv schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:54:
[...]

Ik zie Apple er nog wel voor aan om volledig draadloos te gaan. Nu een overgangssituatie en dan over een of twee jaar volledig over op draadloos snelladen. En dan dat laaddock op usb-c ofzo.

Al zie ik zelf meer in een lader zoals bij de Apple Watch, maar dan platter en ergonomischer. Met magneten achter op de behuizing van de iPhone klikken. Dan heb je het gemak van op de lader leggen zonder met kabels te hoeven pluggen, én het gemak dat je de vrijheid hebt het toestel op te pakken en te gebruiken. Dat vind ik nu nog altijd een nadeel van draadloze laadoplossingen.
Ik sluit eigenlijk nooit een kabel aan om data over te zetten naar mijn iPhone. Daar heb ik persoonlijk die poort dus niet voor nodig.

Wel laad het natuurlijk nog een stuk sneller, zeker als Apple volgens de geruchten kiest voor een niet snelle draadloze laad variant.
Afbeeldingslocatie: https://theterrellmims.files.wordpress.com/2016/09/dont-feed-the-trolls-meme-03.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 04-09-2017 00:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Leuk, een topic over de Keynote. :)

Ik ben echt toe aan een nieuwe telefoon, de S5 mini die ik nu heb kan echt niet meer. Maar als Apple de iPhone 8/X rond de €1000,- gaat verkopen, sla ik over. Dan maar een Samsung die minder goed samen werkt in het ecosysteem, de S8 is ook een prachtige telefoon.

Ben benieuwd wat er allemaal aangekondigd gaat worden, maar ik wil vooral de prijzen weten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

jordiv30 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:56:
Ben benieuwd wat er allemaal aangekondigd gaat worden, maar ik wil vooral de prijzen weten. :P
Net zoals bij elke keynote weten we van te voren al wel wat er aangekondigd gaat worden, alleen de prijzen niet en daar is eigenlijk iedereen dan benieuwd naar. :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:23
jordiv30 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:56:
Leuk, een topic over de Keynote. :)

Ik ben echt toe aan een nieuwe telefoon, de S5 mini die ik nu heb kan echt niet meer. Maar als Apple de iPhone 8/X rond de €1000,- gaat verkopen, sla ik over. Dan maar een Samsung die minder goed samen werkt in het ecosysteem, de S8 is ook een prachtige telefoon.

Ik koop tegen die tijd een iPhone 6s/7... gebruik vooral mail, internet en wat social apps. Ik weet niet wat je met je telefoon doet maar als je niet gamet ook nog een hele tijd prima en vooral goed geïntegreerd in het ecosysteem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:22:
[...]

alleen de prijzen niet en daar is eigenlijk iedereen dan benieuwd naar. :)
iedereen? nou niet echt....voor een aantal mensen hier is de prijs vrijwel irrelevant. Die iPhone 8 komt er toch wel.
Sterker nog, nog voordat Apple uberhaupt dat ding heeft gepresenteerd en dus de prijs ook nog onbekend is, genoeg die al weten dat ie besteld gaat worden ;)

Verder uiteraard met je eens, de S8 die momenteel €500 (uitgaande van €1000 voor base model iPhone 8 ) goedkoper dan de iPhone 8 is, is een zeer goede telefoon. En over het eco systeem hoef je je ook niet echt zorgen om te maken.
Mijn S8 doet het prima tussen mijn 2016 MacBook Pro TB, 2 iPads, Apple TV, AirPods en diverse iCloud diensten die uitstekend werken op mijn S8.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 06-09-2017 17:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]
Net zoals bij elke keynote weten we van te voren al wel wat er aangekondigd gaat worden, alleen de prijzen niet en daar is eigenlijk iedereen dan benieuwd naar. :)
Ooh zeg dat nou niet. Dan krijgen we weer een heel pleidooi van Geert.

Edit: Ooh te laat zie ik, daar is hij al.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-09-2017 17:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:55:
[...]

Ooh zeg dat nou niet. Dan krijgen we weer een heel pleidooi van Geert.
haha ik was je net voor :P :P

Zou de Jehova's iets voor mij zijn, @Donstil ?

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 06-09-2017 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:55:
[...]

haha ik was je net voor :P :P

Zou de Jehova's iets voor mij zijn, @Donstil ?
Hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

1000 euro voor een base model iPhone? Waar baseer je dat op?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 05-09 08:11
Ik heb nog een 7 Plus 128GB, ik ga zeker geen nieuwe kopen.

Heb dit jaar al serieus geïnvesteerd in een nieuwe Macbook Pro, ik kwam van een S7 Edge die helaas gestolen is geweest. Goede telefoon, maar de iPhone 7 was toch fijner werken in mijn geval.

1000 euro voor een iPhone 8 is gewoon super hard overdreven, geen enkele smartphone is dat geld momenteel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Lyca schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:02:
1000 euro voor een iPhone 8 is gewoon super hard overdreven, geen enkele smartphone is dat geld momenteel waard.
Ik denk dat er vast een paar hele wijze mannen (en vrouwen uiteraard) bij Apple zijn die afgelopen jaar tijdens de koffie pauzes hebben nagedacht over de prijs van de nieuwe iPhone 8.
Zij kwamen tot de conclussie dat de prijs die ze voor ogen hadden tijdens de koffie pauzes (je weet wel, bij die vieze koffie automaten op de gang), een prima prijs zou zijn, voila: volgens de geruchten zo'n $999/€999

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 20:03

ddZ

Geert1976 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:50:
[...]

[..]

Verder uiteraard met je eens, de S8 die momenteel €500 (uitgaande van €1000 voor base model iPhone 8 ) goedkoper dan de iPhone 8 is, is een zeer goede telefoon. En over het eco systeem hoef je je ook niet echt zorgen om te maken.
Mijn S8 doet het prima tussen mijn 2016 MacBook Pro TB, 2 iPads, Apple TV, AirPods en diverse iCloud diensten die uitstekend werken op mijn S8.
Jezus, het ding is nog niet eens officieel aangekondigd en de eerste post is er al met 'S8 is veel goedkoper etc. etc. ). Ik heb al eens eerder in een reactie op een post van jou gezegd, dat er ook een hoop mensen zijn (waaronder ikzelf) die voor iOS kiezen icm. (eventueel) MacOS (handsoff & AirDrop wordt veel gebruikt.). Dan is het allemaal leuk & aardig dat de concurrentie goedkoper etc. is, maar dan wel minder relevant; want Android..

Word het ding reteduur? Zit er dik in.. Te duur? Dat moet een eenieder maar voor zichzelf bepalen.. Gelukkig is er tegenwoordig wel wat te kiezen op iPhone-gebied...

[ Voor 0% gewijzigd door ddZ op 06-09-2017 18:11 . Reden: Tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:01:
1000 euro voor een base model iPhone? Waar baseer je dat op?
Er gaan al maanden geruchten over een startlijst van $999,-. Reken je dat door tov de $969 kostende 256 GB Plus dan kom kom je op ongeveer €1169 in Nederland.
Lyca schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:02:
1000 euro voor een iPhone 8 vind ik gewoon super hard overdreven, geen enkele smartphone vind ik dat geld momenteel waard.
IFTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ddZ schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:08:
[...]

Jezus, het ding is nog niet eens officieel aangekondigd en de eerste post is er al met 'S8 is veel goedkoper etc. etc. ). Ik heb al eens eerder in een reactie op een post van jou gezegd, dat er ook een hoop mensen zijn (waaronder ikzelf) die voor iOS kiezen icm. (eventueel) MacOS (handsoff & AirDrop wordt veel gebruikt.). Dan is het allemaal leuk & aardig dat de concurrentie goedkoper etc. is, maar dan wel minder relevant; want Android..

Word het ding reteduur? Zit er dik in.. Te duur? Dat moet een eeniede maar voor zichzelf bepalen.. Gelukkig is er tegenwoordig wel wat te kiezen op iPhone-gebied...
Ik heb mij in genoeg posts in dit topic mij enthousiast over iOS/iPhone en mijn andere Apple devices zoals mijn heerlijke MacBook Pro met Touchbar, uitgelaten, maar is het daarom niet toegestaan over alternatieven te schrijven hier?
Kijken wat er zoal op de markt is momenteel.

Slow chat is toegestaan hier, maar mocht er alleen over Apple gepraat worden, dan ben ik de 1ste die mijn keutel intrekt en uiteraard direct stopt met mijn Jehova verhalen over mijn alternatieven zoals de S8

Verder totaal met je eens, dat er op iPhone gebied genoeg te kiezen is, als je je 6S of bijv 7 houdt, kun je er nog prima een hele lange tijd mee vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Donstil schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:15:
Er gaan al maanden geruchten over een startlijst van $999,-. Reken je dat door tov de $969 kostende 256 GB Plus dan kom kom je op ongeveer €1169 in Nederland.
Komt er geen goedkopere non-plus variant dan, zoals gebruikelijk?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
[...]

mwah zo hard kun je dat niet stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:20:
[...]

Komt er geen goedkopere non-plus variant dan, zoals gebruikelijk?
Ooh sorry. Dit ging over de X/Edition/pro.

Er komt ook een 7s/8 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Donstil schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:15:
[...]

[...]

IFTFY
Dat zou je kunnen beweren uiteraard dat hij voor andere mensen misschien niet te duur is en daar heb je gelijk in. Maar er zijn toch al een aantal respectabele reviewers die ook zorgen hebben over die kostprijs.

Als ik dood eerlijk ben hierover denk ik dat de iPhone 8 gaat uitpakken met een aantal features die eigenlijk al bestaan, maar die dan weer worden verpakt in een Apple jasje:

- Wireless charging
- Kleinere scherm bezels met meer screen real estate als gevolg
- Oled
- waarschijnlijk een aantal iPhone 8 only features in iOS11

De gezichtsherkenning zou een volledig nieuwe feature zijn indien ik mij niet vergis. Vergelijk dat dan met de prijs die er op zou geplakt worden (ik ga uit van 1000+ voor de instapper), is toch super steil en niet meer te verantwoorden.

Ik had hetzelfde probleem met de Macbook Pro 2016, te weinig innovatie voor een steile prijs. Toch ben ik geplooid voor de 2017, maar heb soms toch buyers remorse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lyca schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:25:
[...]
Dat zou je kunnen beweren uiteraard dat hij voor andere mensen misschien niet te duur is en daar heb je gelijk in. Maar er zijn toch al een aantal respectabele reviewers die ook zorgen hebben over die kostprijs.
Duur is relatief en dat reviewers zorgen hebben kan mij eigenlijk gestolen worden :)

Het is al een aantal keer besproken inmiddels. Ik vind persoonlijk €1000/€1200 voor een device wat ik dagelijks 5 uur gebruik niet te veel maar dat moet ieder natuurlijk zelf weten. Kan of wil je het niet betalen dan zijn er prima alternatieven beschikbaar natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 06-09-2017 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
Lyca schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:25:
[...]

Als ik dood eerlijk ben hierover denk ik dat de iPhone 8 gaat uitpakken met een aantal features die eigenlijk al bestaan, maar die dan weer worden verpakt in een Apple jasje:

- Wireless charging
- Kleinere scherm bezels met meer screen real estate als gevolg
- Oled
- waarschijnlijk een aantal iPhone 8 only features in iOS11

De gezichtsherkenning zou een volledig nieuwe feature zijn indien ik mij niet vergis. Vergelijk dat dan met de prijs die er op zou geplakt worden (ik ga uit van 1000+ voor de instapper), is toch super steil en niet meer te verantwoorden.

Ik had hetzelfde probleem met de Macbook Pro 2016, te weinig innovatie voor een steile prijs. Toch ben ik geplooid voor de 2017, maar heb soms toch buyers remorse.
Klopt wat je zegt, veel dingen bestaan al. Al is het natuurlijk wel zo dat de implementatie en interplay tussen software en hardware bij andere fabrikanten kant nog wal raakt. Het is niet volledig uitgedacht, 'nieuw het moet op de markt het liefst vandaag nog' mentaliteit.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Zo smoor je natuurlijk elke discussie over prijs/kwaliteit uit.

Ik wil het voor geven dus dat is het waard. Maar zo werkt het niet altijd. Er is altijd een meerprijs geweest, maar de laatste jaren is het hoger en hoger ....
Als het zo blijkt dat de 8 met features gaat releasen die ergens anders al bestaan aan 30-40% meerkost is het dat niet waard Neen.

Houdt je natuurlijk niet tegen om een ander model te nemen uiteraard. Of je huidig model te blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
Lyca schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:47:

Ik wil het voor geven dus dat is het waard. Maar zo werkt het niet altijd. Er is altijd een meerprijs geweest, maar de laatste jaren is het hoger en hoger ....
Als het zo blijkt dat de 8 met features gaat releasen die ergens anders al bestaan aan 30-40% meerkost is het dat niet waard Neen.

Houdt je natuurlijk niet tegen om een ander model te nemen uiteraard. Of je huidig model te blijven gebruiken.
Precies, en de prijs dit jaar weer omhoog gooien is naar mijn mening echt onzin, blijven we aan de gang.. De prijzen stijgen bijna net zo hard als de belasting, helaas stijgt de rente op de spaarrekening de andere kant op...

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eens. Zeker nu je voor pakweg 100 euro een telefoon kan krijgen met een 720p scherm, 4g, metalen build, vingerafdrukscanner, 8-core, 2GB RAM en 16GB ROM en software-ondersteuning voor meerdere jaren wordt het extreem lastig om te zeggen dat een telefoon van 1200 euro het echt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik wil het voor geven dus dat is het waard. Maar zo werkt het niet altijd.
Zo werkt het wel degelijk. Het hele systeem van waarde werkt zo.

Er is geen nul lijn en alles erboven is duur. De fabrikant bepaald gewoon de prijs, wij als consument hebben dan de kracht om het niet te kopen.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.