Sterk punt.
Dit kwam omdat er een reboot van het toestel had plaatst gevonden.SpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:19:
[...]
Ehm youtube eens op iPhone X Face ID fail, als je tijdens je presentatie moet uitwijken (dus een toestel wissel) naar een ander device dan werkt het verre van optimaal en mijn TouchID is sneller unlocked dan kijken en omhoog swipen.
Hoe onnatuurlijk is dat.
Dan werkt TouchID ook niet.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bensimpel
Positieve meneer
Ik vind die hap uit dat scherm dus echt niks he, doe mij maar de 8 plus
😆 - Denk ook eens om ;)
Omdat een code kut is?Slingertj3 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:17:
Waarom face id of touch id gebruiken? Nergens voor nodig al jaren zonder
En touchid werkt zo snel dat je het niet eens merkt.
Haters everywhere but I don’t really care
Je hebt maar vier icons. Is nu al te weinig. Dus dan moet ik er een opofferen aan settings. En geen quick skipping naar pagina X van je apps snap ik ook niet.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:19:
[...]
Dan maak je het jezelf wel moeilijk. Ik heb Settings in de standaard balk onderaan staan. Dus ik zit altijd in 2 seconden in mn WiFi/Batterij/Bluetooth voorkeuren. Misschien moet je er gewoon nog wat handiger mee worden.
Is toch super logisch dat ik fource toch doe op Wifi in control Center en dan een contextual menu krijg met Wifi netwerken?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Thnx.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Euh waarom? Oled, kleinere bezels, faceid, HD+ toch allemaal al gedaan en soms in hetzelfde toestel dit en vorig jaar.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:18:
[...]
Zuur? Van de datum misschien, de rest top man. Eindelijk maakt de Smartphone weer een grote stap vooruit.
Vind het een prachtig toestel maar vernieuwend zou ik het niet noemen, apple die meegaat met de trend dat wel.
Welke dan?Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:18:
[...]
Zuur? Van de datum misschien, de rest top man. Eindelijk maakt de Smartphone weer een grote stap vooruit.
Ik heb evolutie gezien maar geen revolutie.
Die, blijkt vandaag, al je data opslurpt en dan de boel blokkeert. Super handig. https://androidworld.nl/nieuws/dataverbruik-android-8-oreo/Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:15:
[...]
April 2018, die datum zegt mij iets.
Ooh ja dan krijgt de S8 net Android Oreo
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
klopt.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:18:
[...]
Eindelijk maakt de Smartphone weer een grote stap vooruit.
Eerst naar de telefoon kijken, dan omhoog swipen en je telefoon is unlocked in tegenstelling tot je telefoon uit je broekzak halen en je telefoon al unlocked kunnen hebben....
1 grote stap vooruit....................................voor de kassa van Apple
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:23:
[...]
klopt.
Eerst naar de telefoon kijken, dan omhoog swipen en je telefoon is unlocked in tegenstelling tot je telefoon uit je broekzak halen en je telefoon al unlocked kunnen hebben....

A person who never made a mistake never tried anything new.
Of even snel een notificatie willen zien maar je telefoon is gelijk unlockt en de notificatie is weg van lockscreen.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:23:
[...]
klopt.
Ik probeer FaceID niet goed te lullen want ben gek op TouchID maar dat stoorde mij wel aardig vaak.
Altijd lachen met die Geert. Maak nog even een opmerking over emoji's dan zijn we weer rond.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:23:
[...]
klopt.
Ik zie mezelf al spelen met die dingen hoorDonstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:26:
[...]
Altijd lachen met die Geert. Maak nog even een opmerking over emoji's dan zijn we weer rond.

Werkt, zoals het eruit zag, erg goed!
tsja, als je dat als antwoord hebt....ben ik inderdaad ''rond''.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:26:
[...]
Altijd lachen met die Geert. Maak nog even een opmerking over emoji's dan zijn we weer rond.
nou ok dan, het is wachten op de Duckface Animoji meukDonstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:26:
[...]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hier ook mijn vriendin zei oh wat gaaf +1Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:26:
[...]
Ik zie mezelf al spelen met die dingen hoor![]()
Wel vaag dat ze allemaal eerst een knop indrukken.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:23:
[...]
klopt.
Lift To wake werkt hopelijk nog wel?
Oppakken - kijken - swipen...
Waarbij dat swipen van mij wel optioneel mag worden, al kan je dan nooit je notificaties zien...
Ja ik ook. Erg leuk. Maar ze zijn niet voor productiviteit dus dan ligt dat wat gevoelig bij sommige hier.Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:26:
[...]
Ik zie mezelf al spelen met die dingen hoor![]()
Sterker nog, als ik het goed begreep, alleen al kijken naar je telefoon is voldoende.matthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:27:
[...]
Wel vaag dat ze allemaal eerst een knop indrukken.
Waarbij dat swipen van mij wel optioneel mag worden, al kan je dan nooit je notificaties zien...
Door de herkenning gaat hij 'aan', herkent hij je gezicht gelijk en dan hoef je 'enkel' omhoog te swipen.
Dat kan in theorie dus sneller dan TouchID.
Ik neem aan dat hij al unlocked als je hem pakt (Bij lift to wake) en dat je niet zoals bij Samsung bijna een Selfie moet maken.matthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:27:
[...]
Wel vaag dat ze allemaal eerst een knop indrukken.
Beter je s8 houden en hier niet meer zo zeurenGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:28:
mijn S8 en iPhone 7 gaan de verkoop in en ik doe het komend jaar wel met een iPhone 8, denk ik.
Maar wat is nu die grote vernieuwing?Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:26:
[...]
Daar geef je geen antwoord op.
wat vinden jullie van apple face id logo? (vergelijkt met touch id logo)

Beetje LG-ish?icegodd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Och weer zon een keynote gezien?hjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:29:
[...]
Maar wat is nu die grote vernieuwing?
Omdat er geen is, zeker die S8 is wel een teleurstelling.hjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:29:
[...]
Facial expressions met reckoning dat erg goed werkt?hjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:29:
[...]
4K filmen met 60FPS?
Camera met 2 OIS?
Laatste is twijfel puntje vanuit mijn kant
Nou bv het hele scherm aan de voorkant. Dat heeft nog geen ander gedaan. LG, Samsung, Essential ze zijn dichtbij maar hebben toch nog een bezel boven of onder (Samsung zelfs van boven en onder)hjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:29:
[...]
En verder natuurlijk ook 4k60. Nog geen enkele smartphone deed dat. Zelfs nagenoeg geen action cams.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 12-09-2017 23:32 ]
Mja, rond 4:05 doet hij het hier twee keer. Lijkt erop dat hij hem aandrukt, maar dat kan zijn omdat ie m al vast heeft natuurlijk...Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:29:
[...]
Ik neem aan dat hij al unlocked als je hem pakt (Bij lift to wake) en dat je niet zoals bij Samsung bijna een Selfie moet maken.
D’r is ook een filmpje van zon vrouw die ermee klooit en die heeft m vrij plat vast en dan unlockt ie al, dus dat ziet er beter uit.
YouTube: iPhone X hands-on live from Apple Event 2017
@hjs Andersom kan het ook gevraagd worden, jij vindt niets vernieuwend?Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:31:
[...]
Facial expressions met reckoning dat erg goed werkt?
4K filmen met 60FPS?
Camera met 2 OIS?
Laatste is twijfel puntje vanuit mijn kant
Waarom niet?
Het mooist verkocht van alles vind ik vanavond toch wel de compleet nieuwe functionaliteit 'tap to wake up'. Echt briljant, hoe kan je het 'tikken op een scherm' verkopen alsof het een enorme vernieuwing is.

Lapmiddel, dat in sommige GSM's al jaren zat.Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:31:
[...]
Facial expressions met reckoning dat erg goed werkt?
Dat het iets beter zou werken is toch echt geen revolutie hoor.
Mocht dat nog niet bestaan in huidige smartphones is dat een evolutie .4K filmen met 60FPS?
Camera met 2 OIS?
?Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:32:
[...]
Nou bv het hele scherm aan de voorkant. Dat heeft nog geen ander gedaan. LG, Samsung, Essential ze zijn dichtbij maar hebben toch nog een bezel boven of onder (Samsung zelfs van boven en onder)
Je kijkt over die 4mm zwarte band rondom heen?
Ik zie alleen evolutie punten genoemd, geen revolutie.
ois is wel erg fijn, had ik op mn vorige foon en dat mis ik nu wel.
Volgens mij had @Donstil het woordje revolutie niet in de mond genomen maar kwam jij daarmee.k995 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:34:
[...]
Lapmiddel, dat in sommige GSM's al jaren zat.
Dat het iets beter zou werken is toch echt geen revolutie hoor.
[...]
Mocht dat nog niet bestaan in huidige smartphones is dat een evolutie .
4k met 60 FPS is best uniek, zoek maar een goede camera die dat heeft.
Volgens mij is dat OLED scherm echt waanzinnig. Niet per se dat ie van rand tot rand is maar echt next level. Ben benieuwd in vergelijking met Samsung’s toestellen op dit punt https://www.macrumors.com...rst-iphone-x-impressions/
Positief:
- 2 camera’s, OIS, belichtingsdingetjes, 4K@60
- scherm, mooi groot, maar geen lomp toestel
- apparaat op zich, ik vind ‘m er mooi uit zien
Afwachten:
- Face ID, werkt het altijd en gaat de traagheid tov Touch ID niet irriteren (als het echt trager is)
- Negatief: de prijs
- 2 camera’s, OIS, belichtingsdingetjes, 4K@60
- scherm, mooi groot, maar geen lomp toestel
- apparaat op zich, ik vind ‘m er mooi uit zien
Afwachten:
- Face ID, werkt het altijd en gaat de traagheid tov Touch ID niet irriteren (als het echt trager is)
- Negatief: de prijs
Ja moet je maar naar de hand-ons kijken die er nu zijn. Dat is gewoon een full screen front (op het hapje boven na).matthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:34:
[...]
?
Je kijkt over die 4mm zwarte band rondom heen?
De fotografie/film mensen gaan deze echt wel gebruiken als sommige al knappe shots konde maken met hun 7/7 plusFamous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:34:
[...]
Volgens mij had @Donstil het woordje revolutie niet in de mond genomen maar kwam jij daarmee.
Ik wou in dec nieuwe film camera kopen weer +1 voor mijn
Deze argumentatie is wel heel zwak. Ik zou never nooit mijn telefoon ergens unlocked willen hebben. Mijn hele hebben en houden staat erop...NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:17:
[...]
Niet echt, want als je de deur uitloopt is het al gedaan. Bovendien woon ik in een stad waar inbraken eens per 5 jaar voorkomen, dus voor mij is het wel een handige functie.
Dat zei ik ook niet hè.hjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:34:
Ik zie alleen evolutie punten genoemd, geen revolutie.
Ok "grote stap vooruit" .Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:34:
[...]
Volgens mij had @Donstil het woordje revolutie niet in de mond genomen maar kwam jij daarmee.
Sorry 4k/60 fps is simpele evolutie net zoals de eerste die 4k/30fps ook geen grote stap vooruit zette.
Apple koopt voor zover ik weet gewoon sony sensoren?
Waar ik erg benieuwd naar ben is of de iphone x minder glibberig aanvoelt dan de iphone 6/6s/7
39
Kwam er maandag achter dat Apple zelf een how to heeft op de site hoe je het beste een 'X-soort' foto (bijv. zwart/wit) kon maken.Nick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:37:
[...]
De fotografie/film mensen gaan deze echt wel gebruiken als sommige al knappe shots konde maken met hun 7/7 plus
Ik wou in dec nieuwe film camera kopen weer +1 voor mijn
Snap je hem.. een X-soort?
Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:40:
[...]
Kwam er maandag achter dat Apple zelf een how to heeft op de site hoe je het beste een 'X-soort' foto (bijv. zwart/wit) kon maken.
Snap je hem.. een X-soort?

Je denkt dat ze gaan inbreken en rustig even door je telefoon gaan op zoek naar wat? Wachtwoorden?giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:38:
[...]
Deze argumentatie is wel heel zwak. Ik zou never nooit mijn telefoon ergens unlocked willen hebben. Mijn hele hebben en houden staat erop...
IK snap nog steeds niet waarom apple zoiets simpel als dat (gekende bluetooth of wifi in de buurt en niet locken) heeft .
Oke dat is jou interpretatie danhjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:39:
Grote stap voorruit is in mijn ogen een revolutie
Evolutie is een stap voorruit.
Ben echt aan het twijfelen tussen de iPhone X Silver en SpaceGrey. Heb altijd de donkere variant genomen vanwege de zwarte voorkant, maar aangezien dat nu geen issue meer is wil ik misschien wel iets 'frissers'.
Ach, nog 1,5 maand om te piekeren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In jouw ogen, dus een aanname dat hij, wij, ik of wie dan ook daar hetzelfde mee bedoelen.hjs schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:39:
[...]
Grote stap voorruit is in mijn ogen een revolutie
Evolutie is een stap voorruit.
Assumption is the mother of all fuck-ups

Ik zag het meer als, het is weer wat nieuws voor Apple (6, 6S en 7 waren een stuk meer hetzelfde).
Foto's, mails, berichten, wil ik achter een lock....k995 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:42:
[...]
Je denkt dat ze gaan inbreken en rustig even door je telefoon gaan op zoek naar wat? Wachtwoorden?
IK snap nog steeds niet waarom apple zoiets simpel als dat (gekende bluetooth of wifi in de buurt en niet locken) heeft .
Belangrijke gegevens sla ik op in een geheime folder waarbij je nog steeds moet inloggen met een code of vingerafdruk.giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:38:
[...]
Deze argumentatie is wel heel zwak. Ik zou never nooit mijn telefoon ergens unlocked willen hebben. Mijn hele hebben en houden staat erop...
Vergeet browser history nietgiantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:43:
[...]
Foto's, mails, berichten, wil ik achter een lock....
4K60 is absoluut geen simpele evolutie, dat is tot nu toe niemand gelukt in een smartphone en ook in het overgrote gedeelte van de foto camera’s is het niet mogelijk.k995 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:40:
[...]
Ok "grote stap vooruit" .
Sorry 4k/60 fps is simpele evolutie net zoals de eerste die 4k/30fps ook geen grote stap vooruit zette.
Sony lukt het zelf ook niet en die maken de sensoren idd.
Hoeveel gb?Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:42:
Ben echt aan het twijfelen tussen de iPhone X Silver en SpaceGrey. Heb altijd de donkere variant genomen vanwege de zwarte voorkant, maar aangezien dat nu geen issue meer is wil ik misschien wel iets 'frissers'.
Zojuist liet vriendinlief me even een leuk plaatje zien...Hmpf

Ik denk eerder dat de indrukwekkende 4k/60fps-modus mogelijk wordt gemaakt door de krachtige Apple A11-soc.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:44:
[...]
4K60 is absoluut geen simpele evolutie, dat is tot nu toe niemand gelukt in een smartphone en ook in het overgrote gedeelte van de foto camera’s is het niet mogelijk.
Je vergeet de levertijd piek van 6-8 weken in te calculeren, als je niet bij de eerste 0,00005 seconden zit om te preorderenRivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:42:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zal mee vallenSpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:47:
[...]
Je vergeet de levertijd piek van 6-8 weken in te calculeren, als je niet bij de eerste 0,00005 seconden zit om te preorderen
Ja dat lijkt mij ook zeker een heel belangrijke factor.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:46:
Ik denk eerder dat de indrukwekkende 4k/60fps-modus mogelijk wordt gemaakt door de krachtige Apple A11-soc.
Voor alle Android fanb0ys die er niet over uit kunnen dat mensen enthousiast worden van iets wat er in ander platformen al lang is. Probeer je eens in een ander te verplaatsen en accepteer dat mensen die bewust kiezen voor een platform, dat soms achter loopt inderdaad, nu ook (voor hun) "nieuwe" features krijgen. Dat staat los van het feit dat ze ook wel zien dat anderen het eerder deden, maar ze konden het nog niet gebruiken omdat het door hun gekozen platform het niet had. Nu wel. Dan kan het zijn dat je daar vrolijk van wordt. 
Bedenk even dat een platform keuze breder is dan een telefoon.
Bedenk even dat een platform keuze breder is dan een telefoon.
Dan hou je nog steeds anderhalve maand om te piekeren, dan moet je namelijk bestellen en “kun je niet meer terug”.SpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:47:
[...]
Je vergeet de levertijd piek van 6-8 weken in te calculeren, als je niet bij de eerste 0,00005 seconden zit om te preorderen
Code hoef je toch ook niet te gebruiken. Werkt prima zomatthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:22:
[...]
Omdat een code kut is?
En touchid werkt zo snel dat je het niet eens merkt.
Journalisten mochten overigens hun gezicht niet laten scannen met Face ID.
Zonder bedoel je?Slingertj3 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:49:
[...]
Code hoef je toch ook niet te gebruiken. Werkt prima zo
Ja snap ik, maar waarom zou je, als je van touchid niks meer merkt.
Als ik niet in de buurt van mijn telefoon ben is die gelocked en staat dat allemaal achter lock; ben ik er in de buurt dan niet.giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:43:
Foto's, mails, berichten, wil ik achter een lock....
Vind ik perfect werken .
k995 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:40:
[...]
Ok "grote stap vooruit" .

Nou ik ben ervandoor, fijn topic guys.
Tot de volgende keynote!
Tot de volgende keynote!
X topicDonstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:54:
Tot de volgende keynote!
4k 30fps was niemand gelukt tot iemand het erin stak en ongetwijfeld zal 8k er ook aankomen.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:44:
[...]
4K60 is absoluut geen simpele evolutie, dat is tot nu toe niemand gelukt in een smartphone en ook in het overgrote gedeelte van de foto camera’s is het niet mogelijk.
Wat meer pixels of wat meer fps noem ik echt geen grote stap hoor.
Maar als je zo denkt dan zijn er idd veel telefoons die grote stappen vooruit gemaakt hebben .
Heb nu iPhone 7 32GB die lang niet vol zit. Hiervoor had ik iPhone 6 64GB die ik al helemáál niet vol kreeg. Maar met 4K 60FPS gaat het misschien wel wat harder (ook al is HEVC kleiner qua formaat)
Dus 64GB is vermoedelijk wel genoeg, maar misschien ga ik uiteindelijk toch voor online
Vorig jaar had ik om 9:05 netjes 3 x iPhone 7 besteld dus ben blijkbaar snel genoeg.SpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:47:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tot de volgende x !Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:54:
Tot de volgende keynote!
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Ik ook 64 gb zeer benieuwd begin januari wat vodafone doet....Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:56:
[...]
Heb nu iPhone 7 32GB die lang niet vol zit. Hiervoor had ik iPhone 6 64GB die ik al helemáál niet vol kreeg. Maar met 4K 60FPS gaat het misschien wel wat harder (ook al is HEVC kleiner qua formaat)
Dus 64GB is vermoedelijk wel genoeg, maar misschien ga ik uiteindelijk toch voor online
Net al ingeschreven voor update
? X lijkt me idd de grootste verandering sinds de 6S?
Ik kijk echter naar al de huidige smartphones niet louter een iphone 7 .
Sowieso zou ik die iPhone X laten liggen, want het is de eerste generatie met OLED Super Retina Display.

[ Voor 7% gewijzigd door Splinter Cell op 13-09-2017 00:23 ]
Weinig verrassende Keynote, maar als we dan toch van touch ID afstappen, waarom dan niet bij de volgende refresh van de iPhone SE de homeknop weglaten en een wat groter scherm in de -laten we eerlijk zijn, de meest tijdloze- behuizing proppen..?
Zo iets (excuses voor matige photoshop skills, maar puur voor het idee)

Oled scherm erin, 64gb en veel power in een klein kastje en Apple heeft zomaar weer een hardloper waar ze 500€ kunnen vragen...

Oled scherm erin, 64gb en veel power in een klein kastje en Apple heeft zomaar weer een hardloper waar ze 500€ kunnen vragen...
FTFYSplinter Cell schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:19:
Sowieso zou ik die iPhone X laten liggen, want het is de eerste generatie met OLED.
Super Retina Display natuurlijk, nog beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 13-09-2017 00:23 ]
dat zou een directe instant buy worden hier!!!Shaffy schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:20:
Weinig verrassende Keynote, maar als we dan toch van touch ID afstappen, waarom dan niet bij de volgende refresh van de iPhone SE de homeknop weglaten en een wat groter scherm in de -laten we eerlijk zijn, de meest tijdloze- behuizing proppen..?
[afbeelding]
Tijdens de presentatie kwam een quote langs van Steve Jobs (iets van: "If you appreciatie , do back world".
Wie o wie?
Wie o wie?
Gulfstream G650
De presentatie staat online, quotes waren alleen aan het begin en aan het eind. Kortom, niet zo moeilijk te vinden voor je, succes.
39
Ben het hier mee eens, heb na jaren iPhone nu alweer een aantal jaren HTC/Samsung gehad. Als er nu een iPhone met bovenstaand design was gepresenteerd hadden ze mij als klant misschien weer terug gehad.Shaffy schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:20:
[afbeelding]
OLED is voor mij echt een reden om niet naar Apple te gaan en nu heeft alleen het X model het en die vind ik persoonlijk niet fraai met dat gekke zwarte hapje eruit, ze hadden dat gewoon door moeten trekken tot de bezels.
[ Voor 11% gewijzigd door Jackson6 op 13-09-2017 08:09 ]
Word ook totaal niet meer vrolijk van de releases. Het is dat ik graag upgrade maar die X is veeeeeel te groot. Een 8 (dus de 7s) zou nog kans maken als vervanger van mijn 7 maar het kan zomaar de 1e keer zijn dat ik alles oversla.
Mijn boefje is liev!
De X is juist bijna even groot als de 7.JB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:20:
Word ook totaal niet meer vrolijk van de releases. Het is dat ik graag upgrade maar die X is veeeeeel te groot. Een 8 (dus de 7s) zou nog kans maken als vervanger van mijn 7 maar het kan zomaar de 1e keer zijn dat ik alles oversla.
Eerst schreeuwen is een stuk makkelijker dan even twee seconden het daadwerkelijke formaat op te zoeken 😅JB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:20:
Ik had gehoopt dat de keynote toch net even een ander design bracht dan wat we al wisten. Die hap lijkt me vreselijk onhandig, zeker als je vaak Netflix kijkt. Daarnaast vind ik het jammer dat TouchID er volledig uit is, de prijs van bijna 1.200,- euro vind ik buitensporig hoop.
Ik praat geheel voor mijzelf: maar de charme van elke keer een nieuwe iPhone willen hebben is er een beetje af. Mijn iPhone 7 met 128GB doet het prima en kan nog jaren mee. Wellicht is dit voor het eerst dat ik niet mee doe met het nieuwste van het nieuwste.
Ik praat geheel voor mijzelf: maar de charme van elke keer een nieuwe iPhone willen hebben is er een beetje af. Mijn iPhone 7 met 128GB doet het prima en kan nog jaren mee. Wellicht is dit voor het eerst dat ik niet mee doe met het nieuwste van het nieuwste.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
maak je wel een punt. Eerste reactie die ik gisteren had bij de aankondiging van de iphone x... wordt dat ding nog groter... Vind persoonlijk de 6 al een redelijk toestel. De 5/5s had een prima formaat...Shaffy schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:20:
[afbeelding]
daarnaast vind ik het jammer dat de 4g ondersteuning voor de iWatch vooralsnog niet in nederland beschikbaar komt. Dat was nou net een van de argumenten om een iWatch aan te schaffen.
...
Mijn excusesRivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:37:
[...]
De X is juist bijna even groot als de 7.

Dit. iOS 11 krijgen we ook dus waarvoor weer een smak geld neer leggen. Is alleen minder duur upgraden ivm restwaarde huidige toestel.THE_BASE schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:51:
[ Voor 58% gewijzigd door JB op 13-09-2017 09:01 ]
Mijn boefje is liev!
Heeft iemand toevallig al gevonden of de bestaande AirPods Charging Case ook geschikt is voor de AirPower wireless charging pad? 
/edit: Er komt dus een aparte Wireless Charging case voor de AirPods die binnenkort als losse accessoire te koop is.
/edit: Er komt dus een aparte Wireless Charging case voor de AirPods die binnenkort als losse accessoire te koop is.
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2017 09:11 ]
Ik denk dat dat logo ook een beetje een knipoog is naaricegodd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:30:
[afbeelding]
[afbeelding]

en

Gave keynote, als gigantisch Android fan (sinds Samsung Galaxy S2, tot de Oneplus 3) ben ik toch wat aan het veranderen, zeker nu Apple de wat algemenere dingen aan het omarmen is (QI laden als voorbeeld) en niet meer voor elk klein dingetje een eigen standaard wil.
Ik kan in December mijn toestel verlengen, en maar even kijken of het de 7+ wordt, of de 8.. maar het ziet er wel erg goed uit.
Enige wat me tegenhoudt is het feit dat mijn I-pad (eerste met retina scherm, de 3 denk ik?) onbruikbaar traag is geworden door de laatste updates die hij heeft gekregen, ik heb daar weinig zin in met een mobiele telefoon.
Ik kan in December mijn toestel verlengen, en maar even kijken of het de 7+ wordt, of de 8.. maar het ziet er wel erg goed uit.
Enige wat me tegenhoudt is het feit dat mijn I-pad (eerste met retina scherm, de 3 denk ik?) onbruikbaar traag is geworden door de laatste updates die hij heeft gekregen, ik heb daar weinig zin in met een mobiele telefoon.
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 13-09-2017 09:44 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Prachtige telefoon ,die X. Qua prijs voor mij net iets te heftig, maar goed spul met goed scherm en goede camera's.
Voor mij persoonlijk vind ik wel dat het formaat net iets teveel is geworden. 3 cm langer en breder en dan een gewicht van 177 gram..... ik heb een SE van 112 gram en eigenlijk is dat wel de hoed waar ik wil blijven.
* Delerium hoopt dat er een kleiner model op termijn verschijnt.
De 6 en 6S heb ik ook overgeslagen, puur vanwege de natuurkunde van de dimensies.
Voor mij persoonlijk vind ik wel dat het formaat net iets teveel is geworden. 3 cm langer en breder en dan een gewicht van 177 gram..... ik heb een SE van 112 gram en eigenlijk is dat wel de hoed waar ik wil blijven.
De 6 en 6S heb ik ook overgeslagen, puur vanwege de natuurkunde van de dimensies.
Ik snap wat je bedoeld maar dan is het niet meer uniek en kiest de consument niet per direct voor het nieuwste toestel.Shaffy schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:20:
[afbeelding]
Zal in de toekomst vast gebeuren dat dit ook standaardopties worden maar in het begin is het speciaal en zal het alleen in de high-end toestellen zitten.
Is net zoals bij een auto, alle knoppen eruit en schermen erin. Vind je nu alleen in auto's van €60.000 maar over een aantal jaar is dit ook te vinden in auto's van €25.000 of €30.000. Als je me begrijpt tenminste
Ik denk echt dat er in februari/maart een nieuwe SE komt. Dus wacht nog een half jaar... De SE kan gerust nog een tijdje mee (heb er zelf ook 1).Delerium schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:48:
iPhone 17 256GB Zwart| Apple Watch S11 SG | Mac Mini M1 (2020) | MacBook Air 13" (2025) Blauw | Apple TV 4K (2x) | Airpods 4 (2024)
Is het iemand anders ook al opgevallen dat zowel de iPhone 8 als de X "NFC met leesmodus" heeft gekregen? Misschien wishfull thinking, maar zouden ze hiermee het betalen met je telefoon open hebben gezet?
Ik kan de toekomst natuurlijk niet voorspellen maar de iPad 3 was geen ideale iPad, de hardware was net iets te traag voor een retina scherm. Bij launch werkte het prima maar inderdaad na wat updates niet meer. Op dit moment werken de iPhone 5 en 5s nog prima... ik weet niet hoe lang je met een telefoon doet maar 2-3 jaar moet prima kunnen met de 7+ en de 8 nog wel langer.corset schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:42:
Gave keynote, als gigantisch Android fan (sinds Samsung Galaxy S2, tot de Oneplus 3) ben ik toch wat aan het veranderen, zeker nu Apple de wat algemenere dingen aan het omarmen is (QI laden als voorbeeld) en niet meer voor elk klein dingetje een eigen standaard wil.
Dat viel mij inderdaad ook al op, ben benieuwd wat ze er precies mee bedoelen...BlizzarD schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:27:
Is het iemand anders ook al opgevallen dat zowel de iPhone 8 als de X "NFC met leesmodus" heeft gekregen? Misschien wishfull thinking, maar zouden ze hiermee het betalen met je telefoon open hebben gezet?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
De keynote is geweest, dus de discussie kan voortgezet worden in de producttopics:
[iPhone X] Ervaringen & Discussie
[iOS 11] Ervaringen & Discussie
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2
[AirPods] Ervaringen & Discussie
Een topic voor de iPhone 8 mist nog. Dus die mag nog worden geopend
[iPhone X] Ervaringen & Discussie
[iOS 11] Ervaringen & Discussie
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2
[AirPods] Ervaringen & Discussie
Een topic voor de iPhone 8 mist nog. Dus die mag nog worden geopend
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.