[Keynote] 'Let's meet at our place' 12 september 2017 19:00 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:
  • 51.445 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Headphone jack anyone? :7

die mist niemand blijkbaar meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Hoe meer ik ernaar kijk, hoe lelijker ik die cutout vind. Mijn OCD wordt flink getriggered.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Alexknl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:37:
Hoe meer ik ernaar kijk, hoe lelijker ik die cutout vind. Mijn OCD wordt flink getriggered.
En dt zegt iemand waar de achtergrond kleuren niet overeenstemmen met de stropdas bij een kat?

Neppert!!1!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Die cutout blijf ik ook onbegrijpelijk vinden. Ze proberen het niet eens te verbergen met een zwarte statusbar. Dit is toch wel het meest Apple onwaardige design dat ik ooit heb gezien. Zelfs de ibook kwam beter uit de verf....

En die verticale camera's. Lijkt bijna dat ze dat doen zodat iedereen ook meteen kan zien dat je een iPhone X hebt en geen boerenlul 8 ;)

Vindt het maar lelijk. Ook die bult niet mooi vloeiend zoals bij de 7 en 8 maar gewoon er opgeplakt.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 12-09-2017 22:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Aghanim schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:31:
[...]

Je doet je naam wel eer aan zeg. Is het echt zo lastig eerlijk aan te geven dat display technieken van andere leveranciers dan Apple gewoon beter kunnen zijn?
Ik vind OLED mooi hoor. Maar geen must voor mij. Vind een Retina scherm meer dan prima.
Zelfde reden dat ik nog een oude TV heb etc.
Ik dacht ook dat je voor OLED weer een grotere accu nodig hebt?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
Dit had er wat mij betreft dan veel beter afgewerkt uitgezien
Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/925aqsbi1/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:44
Meh.

De iPhone X ligt in de lijn van de verwachtingen.. Maar wat een absurd bedrag. En dan is het erg jammer dat de iPhone 8 (plus) gewoon weeral hetzelfde is, de 'iPhone voor de gewone mens' krijgt dus niets nieuws.

Wel positief over de nieuwe ATV gezien deze wel redelijk gunstig geprijsd is en vooral dat alle gekochte HD films een gratis 4k upgrade krijgen :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Alexknl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:37:
Heb net die filmpjes zitten kijken. Ik vind die X ook niet mooi. Weet niet waarom, hij lijkt best dik, glimt teveel, die camera's onder elkaar, dat zwarte balkje. Nee.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:40:
[...]

Ik vind OLED mooi hoor. Maar geen must voor mij. Vind een Retina scherm meer dan prima.
Oled is juist zuiniger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:51
AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:42:
[...]

Heb net die filmpjes zitten kijken. Ik vind die X ook niet mooi. Weet niet waarom, hij lijkt best dik, glimt teveel, die camera's onder elkaar, dat zwarte balkje. Nee.
Ik vind het een beetje een bij elkaar geraapt zootje. Heeft iemand trouwens nog een video van iemand die Face ID heeft getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Darks schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:41:
Meh.

De iPhone X ligt in de lijn van de verwachtingen.. Maar wat een absurd bedrag. En dan is het erg jammer dat de iPhone 8 (plus) gewoon weeral hetzelfde is, de 'iPhone voor de gewone mens' krijgt dus niets nieuws.

Wel positief over de nieuwe ATV gezien deze wel redelijk gunstig geprijsd is en vooral dat alle gekochte HD films een gratis 4k upgrade krijgen :)
Ik snap eigenlijk niet wat je met een Apple TV moet? Dat ding doet nauwelijks meer dan de software op mijn tv? En dat voor 200 euro, een simpel streamertje?

Ja Games, maar dat is echt compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04
MazeWing schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:14:

Stoorde me trouwens ook behoorlijk aan de minpunten die Apple noemde bij OLED. Sinds de Galaxy S5 is OLED beter en vanaf de Galaxy s7 is het niet meer alleen beter maar slaat het op elk gebied de schermen van de iPhone om de oren.
Apple heeft nu juist toch OLED display op de iPhone X?

Ik snap je niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:44:
[...]

Ik snap eigenlijk niet wat je met een Apple TV moet? Dat ding doet nauwelijks meer dan de software op mijn tv? En dat voor 200 euro, een simpel streamertje?

Ik heb veel films in iTunes dus dat is de hoofdzaak, verder gebruik ik er ook Netflix op. Al geef ik toe dat zeker voor de Benelux markt er weinig nuttige apps zijn, daar is nog veel potentieel.

En, het werkt gewoon super intuïtief en soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
[...]

Content. 4k films huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ligt eraan, volgens mij is 't niet perse zuiniger bij bijv. webbrowsen als alles wit is. Dan kan je geen pixels uitschakelen namelijk.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
WhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:49:
[...]

Ligt eraan, volgens mij is 't niet perse zuiniger bij bijv. webbrowsen als alles wit is. Dan kan je geen pixels uitschakelen namelijk.
Alles wit lijkt me vrij zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Met € 1159 ben je er natuurlijk nog niet he...Voor dat geld + glas voor en glas achter, heb je echt wel een fatsoenlijke bescherming nodig.
Repareren bij valschade gaat je een fortuin kosten bij Apple uiteraard. Want dat gaat bij de iPhone X veel duurder worden itt tot eerdere modellen (ivm oled scherm)

Dus zo'n € 1200 (of ruim €1300 voor het 256Gb model) voor een telefoon die zéér gevoelig is voor behoorlijk wat schade indien je het ding laat vallen.

Ik heb een pleuris hekel aan hoesjes/cases, maar dat lijkt me met deze iPhone X haast onmogelijk (met dus in het achterhoofd het fortuin wat je mag gaan aftikken in de Apple Store bij valschade)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darks
Hoeveel is de iPhone 7 in prijs verlaagd? Ik heb zo het idee dat het plots een prima keuze is geworden voor mensen die gewoon een vlotte iPhone willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

Mr.ZeroNull! schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:45:
[...]

Apple heeft nu juist toch OLED display op de iPhone X?

Ik snap je niet..
Apple benoemde de minpunten bij OLED en gaf die als reden tot nu geen OLED gebruikt te hebben. Pas nu, nu alle minpunten weg zijn, vindt Apple de tijd rijp om over te stappen. Terwijl OLED al 3+ jaar zwaar superieur is en die minpunten al jaren niet meer opgaan.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:49:
[...]

Alles wit lijkt me vrij zeldzaam.
Nou zo'n beetje alle internet pagina's :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm Tja daar heb ik Netflix in 4K met Dolby Visiom voor. Brrrr iTunes. Blij dat ik dat nooit hoef te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
WhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:50:
[...]

Nou zo'n beetje alle internet pagina's :P
Zonder tekst en foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou pak dit forum als voorbeeld.
Nagenoeg het hele Oled scherm brand dan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
[...]

Nee het is geen streamer. Dan kun je het beter vergelijken met een mediabox waar ook appjes en zo op staan. Een zelfstandige mediabox heb je geen apparaat nodig om vanaf te streamen om Netflix of zo te kijken.
Dus als je TV niet smart is, is dat handig. Veel Smart TV's zijn na 2 jaar niet meer ondersteund en de beveiliging is niet top. Dus dan is Apple TV ook handig..
Veel mediaboxjes kosten ook minimaal 100 euro, maar die kunnen dan weer niet streamen. Daar moet je dan, als je dat wil, nog los een Chromecast bij halen. De Apple TV kan beiden. Dus dan kom je qua prijs nog helemaal niet zo gek uit. En dan heb je een apparaat wat je kan updaten, waar geen lekken in zitten, je films op kan bewaren etc.

Ik kijk ook films die op mn Time Capsule staan via de Apple TV. Kijk Kodi er mee. Stream mn Macbook er naartoe, kijk films uit de iTunes store, luister naar muziek/radio etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:50:

Ik heb een pleuris hekel aan hoesjes/cases, maar dat lijkt me met deze iPhone X haast onmogelijk (met dus in het achterhoofd het fortuin wat je mag gaan aftikken in de Apple Store bij valschade)
Zou er geen hoesje omheen doen.
27 okt ‘s ff kijken. Ik vind het wel een erg mooi apparaat.
Maar goed, die prijs :X
1000 euro bijbetalen op een 6 64GB, zodat de 7 naar m’n vrouw gaat.
En dan het jaar erop weer 1000 euro, maar dan op de 7 128GB.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Met € 1159 ben je er natuurlijk nog niet he...Voor dat geld + glas voor en glas achter, heb je echt wel een fatsoenlijke bescherming nodig.
Repareren bij valschade gaat je een fortuin kosten bij Apple uiteraard. Want dat gaat bij de iPhone X veel duurder worden itt tot eerdere modellen (ivm oled scherm)

Dus zo'n € 1200 (of ruim €1300 voor het 256Gb model) voor een telefoon die zéér gevoelig is voor behoorlijk wat schade indien je het ding laat vallen.

Vaak ben je te bang Geertje!
Gewoon lekker kaal gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:55:
[...]

haha ja ja....living on the edge en yolo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:55:
[...]

/me Donstil houd van kaal gebruiken

Ik koop er meestal wel een Apple Leather Case bij maar dat is voor de eerste weken. Verder gewoon vasthouden enz. Krasjes enz vind ik niet zo spannend op een gebruiksvoorwerp.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 12-09-2017 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks

Dat angstgevoel heb ik al jaren. Ooit had ik een Motorola Defy, dat kon tegen een stootje, mocht nog mee naar een festival. En moest ie toch naar de haaien gaan, had ik tenminste geen fortuin vernietigd.

Tegenwoordig maar hoesjes en protectors kopen, want je wil het ding natuurlijk ook kunnen gebruiken. Maar dat gaat toch ten koste van de ervaring. Momenteel heb ik een GS8, en ik verschiet nog telkens van het design wanneer hij eens uit zijn hoesje mag. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18

Ach, Apple heeft ''the strongest glass ever'' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Darks schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:50:
Hoeveel is de iPhone 7 in prijs verlaagd? Ik heb zo het idee dat het plots een prima keuze is geworden voor mensen die gewoon een vlotte iPhone willen.
Die is 100 euro gezakt, MAAR wel alleen maar leverbaar geworden in 32GB en 128GB.....

Zelfs de Gitzwarte en Product RED is niet meer in 256GB te bestellen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Alexknl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:41:
Dit had er wat mij betreft dan veel beter afgewerkt uitgezien
[afbeelding]
Het lijkt mij de beste oplossing dat alle ontwikkelaars dit meteen toepassen op alle apps op de X, dit ziet er 100 x beter uit zeg. Die cutout is echt heel lelijk en volgens mij ook echt wel een misser, maar we gaan het zien...

In eerste instantie zou ik m'n iPhone 6s nog wel willen vervangen voor een van de nieuwe toestellen maar daar zie ik nu toch nog echt niet de noodzaak van in.
Daarnaast ben je met de X mijn inziens genoodzaakt om een case o.i.d. te gaan gebruiken en dat heb ik tot op heden nooit gebruikt, mede omdat ik een telefoon koop omdat ik het ontwerp mooi vind. Nogal zonde als je dan eigenlijk bijna verplicht bent om een case te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
keanu_ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:56:
[...]

Ach, Apple heeft ''the strongest glass ever'' ;)
ja klopt, en de Paus wordt de nieuwe president van de VS over 4 jaar.

trouwens, een filmpje kijken op die iPhone X krijgt wel een hele bijzondere ervaring, met zo'n hap uit het scherm.

Netflixen zal nooit meer hetzelfde zijn :P

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2017 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:56:
[...]

/me Donstil houd van kaal gebruiken

Ik koop er meestal wel een Apple Leather Case bij maar dat is voor de eerste weken. Verder gewoon vasthouden enz. Krasjes enz vind ik niet zo spannend op een gebruiksvoorwerp.
/me Zon streepje houd Famous ook wel van, zoiets als de bovenkant van de iPhone X maar dan verticaal :+

Hoesjes totaal niet, vind het niet fijn vasthouden en teniet doen aan het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus

Heb nog nooit enige bescherming om mijn iPhone gedaan. 1000€ voor 2 jaar. Ik vind het echt allemaal wel best. Vroeger had je super veel losse apparaten , nu alleen een iPhone. Gebruik sinds ik de plus heb zelfs m'n laptop niet meet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:57:
[...]

ja klopt, en de Paus wordt de nieuwe president van de VS over 4 jaar.
Daar zou ik voor tekenen overigens.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:00:
[...]

Heb nog nooit enige bescherming om mijn iPhone gedaan. 1000€ voor 2 jaar. Ik vind het echt allemaal wel best. Vroeger had je super veel losse apparaten , nu alleen een iPhone. Gebruik sinds ik de plus heb zelfs m'n laptop niet meet.
Zo was ik ook tot ik mijn nieuwe OnePlus3 destijds kapot liet vallen, scherm verbrijzeld en zwart. Waarom zijn al die nieuwe telefoons zo glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zijn er uberhaupt nog mensen die het bij hun huidige iPhone houden of evt ''upgraden'' naar de iPhone 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:51:
[...]

Hmm Tja daar heb ik Netflix in 4K met Dolby Visiom voor. Brrrr iTunes. Blij dat ik dat nooit hoef te gebruiken.
Netflix is prima hoor. Maar kijk graag ook wat nieuwere content etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:02:
zijn er uberhaupt nog mensen die het bij hun huidige iPhone houden of evt ''upgraden'' naar de iPhone 8?
Ik hou mijn 'limited edition' 7+ JetBlack 256GB nog wel een jaar of 4 :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
So you know how you guys wanted 4 Way FaceTime and a headphone jack...well BOOM,
Animated emojis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:00:
Daar zou ik voor tekenen overigens.
Nou de Rooms-katholieke Kerk houd er anders ook een behoorlijk afwijkend wereldbeeld op na.

Kiezen tussen twee kwaden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De nieuwe opzet van de Apple Stores waar nu "natuurlijk zonlicht" doorheen komt. _/-\o_

Filmbeelden missen door de uitsparing. _/-\o_

:')

1200 euro stuk slaan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Overigens nu net mijn iTunes Match abbo er uit getrapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Sluw schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:01:
[...]

Zo was ik ook tot ik mijn nieuwe OnePlus3 destijds kapot liet vallen, scherm verbrijzeld en zwart. Waarom zijn al die nieuwe telefoons zo glad?
Toen ik erachter kwam dat je een iPhone bij Apple kan vervangen voor 300-400€ bij Apple zelf verbaas ik me helemaal over al die rare hoesjes van 50 tot 100€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
fatsoenlijk foto's bekijken (4 rechte lijnen) is uiteraard verleden tijd met de iPhone X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:04:
fatsoenlijk foto's bekijken (4 rechte lijnen) is uiteraard verleden tijd met de iPhone X
Dat stoort me aan alle 2017 flagship toestellen. Ik vind die ronde hoekjes maar niks. Althans met een veel kleinere radius mag het maar zelfs de Note 8 vind ik nog te rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
Jongens rustig aan, er komt vast wel een optie. Misschien in een latere iOS versie tho dat je de statusbar volledig zwart kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
TechRadar described a questionable demo experience with Face ID, where the demo worker had to keep turning the display off and on to active the facial recognition system.

aldus een journalist van TechRadar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:04:
[...]

Toen ik erachter kwam dat je een iPhone bij Apple kan vervangen voor 300-400€ bij Apple zelf verbaas ik me helemaal over al die rare hoesjes van 50 tot 100€.
Offtopic: Ik verbaas me ook over die hoesjes hoor maar die OP3 was volgens mij €300-400 haha, scherm vervangen was ook een stuk goedkoper dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mprkooij schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:06:
Jongens rustig aan, er komt vast wel een optie. Misschien in een latere iOS versie tho dat je de statusbar volledig zwart kan maken.
Als iOS en Apple één ding niet is dan is het wel customisability.

Ik heb na bijna een jaar nog niet de moeite genomen een andere ringtone er op te zetten omdat het zo mega omslachtig is. Verder kun je ook echt niks aanpassen. Maar dat is alom bekend.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 12-09-2017 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Die balk nekt het design, ik heb al een hekel als er een blaadje van een plant een deeltje van de TV bedekt zodat het niet beeldvullend is.....argh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:07:
[...]

Nou, met iOS 11 kan je anders wel de knoppen in control center zelf beheren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
naast TechRadar druppelen ook de overige first hands on reviews binnen, dat FaceID krijgt vrijwel alles, behalve lovende woorden momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:10:
naast TechRadar druppelen ook de overige first hands on reviews binnen, dat FaceID krijgt vrijwel alles, behalve lovende woorden momenteel
Grappig, je voelde aan de presentatie ook gewoon dat er iets aan ontbrak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh nee. FaceID Gate, voer voor de Android users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:07:
[...]

Ik heb na bijna een jaar nog niet de moeite genomen een andere ringtone er op te zetten omdat het zo mega omslachtig is. Verder kun je ook echt niks aanpassen. Maar dat is alom bekend.
Je kan toch gewoon voor 1 euro een leuke ringtone kopen in de iTunes store? Downloaden, instellen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:09:
[...]

Dat gebruik ik toch wel 1x per 2 weken schat ik. Het is niet alsof ik van daaruit een Wifi netwerk kan instellen of selecteren :/

Plus het openen is echt een drama. Werkt bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:11:
[...]

no worries, met software updates zal dat ongetwijfeld zo rond maart/aprill 2018 glad gestreken zijn...zeg maar zo'n 4 a 5 maanden voordat de 2018 iPhone gepresenteerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:11:
[...]

:O

Apple gaat dit oplossen desnoods met een iphone x update :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:09:
[...]

Dat is puur het indelen van het control center en komt natuurlijk bij lange na niet in de buurt van het echte customizen zoals je dat bij Android kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:11:
[...]

Je kan toch gewoon voor 1 euro een leuke ringtone kopen in de iTunes store? Downloaden, instellen, klaar.
Bedoel ik. Omslachtig. Geen vrije keuze en alles kost geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:11:
[...]

Ooh nee. FaceID, trouwe Apple klanten zullen alles in het werk zetten om dat goed te praten

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Op de Galaxy S8 is een handige functie aanwezig, waarbij je de telefoon nooit hoeft te ontgrendelen wanneer je thuis bent. Is echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:12:
[...]

Dat gebruik ik toch wel 1x per 2 weken schat ik. Het is niet alsof ik van daaruit een Wifi netwerk kan instellen of selecteren :/

Force Touche op Instellingen, Wifi, en dan zit je er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:13:
Op de Galaxy S8 is een handige functie aanwezig, waarbij je de telefoon nooit hoeft te ontgrendelen wanneer je thuis bent. Is echt ideaal.
Is een Google functie. Niet Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:13:
[...]

Force Touche op Instellingen, Wifi, en dan zit je er in.
Nope doet niks. Dat zou ik ook denken.

Oh wacht ik verwachte force Touch op de icons in control Center. Settings moet ik nog terug naar home. Swipen naar de juiste pagina etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 12-09-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:14:
[...]

Is een Google functie. Niet Samsung.
Dat zeg ik toch nergens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:12:
[...]

no worries, met software updates zal dat ongetwijfeld zo rond maart/aprill 2018 glad gestreken zijn...zeg maar zo'n 4 a 5 maanden voordat de 2018 iPhone gepresenteerd wordt
Hey zuur pruim je hoeft hem niet te kopen hoor :O

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:13:
Ooh dat is handig als er wordt ingebroken ja.
Wat ook handig is aan een S8, unlocken met een pasfoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Paar filmpjes op YouTube bekeken nu. Het werkt wel traag, da’s behoorlijk irritant maar misschien een kwestie van wennen. Als het maar wel gewoon “altijd” werkt.

Die nieuwe zwarte 8 ziet er ook wel cool uit met glazen achterkant.
Moet eind september in Oberhausen zijn, s kijken hoe die er in t echt uit ziet.

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 12-09-2017 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:06:
TechRadar described a questionable demo experience with Face ID, where the demo worker had to keep turning the display off and on to active the facial recognition system.

aldus een journalist van TechRadar
Eens even in de gaten houden. Bij zo een prijs mogen er nagenoeg geen fouten in het apparaat zitten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:12:
[...]

April 2018, die datum zegt mij iets.

Ooh ja dan krijgt de S8 net Android Oreo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:14:
[...]

Wat ook handig is aan een S8, unlocken met een pasfoto.
Sorry, maar ben je een beetje zuur vanwege de presentatie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:14:
[...]

ja, want als jouw iPhone X in huis ligt en jouw nieuwe iPhone X daar ligt, laat de dief die natuurlijk liggen he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:15:
[...]

Nee hij heeft een punt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:15:
[...]

ja, want als jouw iPhone X in huis ligt en jouw nieuwe iPhone X daar ligt, laat de dief die natuurlijk liggen he
Krijgt hij hem in ieder geval niet unlocked.
De S8 unlocked thuis dus dat doet hij bij de voordeur nog ff. #Handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Noem eens een site waar het nog meer niet positief is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:13:
[...]

Bedoel ik. Omslachtig. Geen vrije keuze en alles kost geld.
Nou geen vrije keuze, voorruit. Maar omslachtig kun je het echt niet noemen hoor.
En dat het ged kost, ja ok. Is denk ik dezelfde discussie als 'gratis' apps met/zonder reclame.
Waar iemand voor gewerkt heeft, kost nou eenmaal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Niet echt, want als je de deur uitloopt is het al gedaan. Bovendien woon ik in een stad waar inbraken eens per 5 jaar voorkomen, dus voor mij is het wel een handige functie.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2017 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Laatst online: 22:17
Waarom face id of touch id gebruiken? Nergens voor nodig al jaren zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:15:
[...]

Zuur? Van de datum misschien, de rest top man. Eindelijk maakt de Smartphone weer een grote stap vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:40:
[...]

OLED is juist zuiniger, Retina = LCD, hier zit altijd een back-light led achter die stroomverbruik.

OLED heeft geen back-light led, het licht komt rechtstreeks uit de pixels.
Wanneer je en zwart scherm hebt staat een Oled uit, geen verbruik. Een Retina scherm verbruikt altijd energie van wege de back-light led.

Precies de reden waarom Always on schermen vrijwel altijd OLED hebben.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:11:
[...]

En je zou toch denken dat ze dat tot in de treuren geoefend en vooral getest hebben. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
Vind het nog steeds jammer dat Touch ID weg is. Betekend dat het ook nooit meer terug komt waarschijnlijk. Had mooi geweest als ze dit in de aanknop hadden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:17:
[...]

Noem eens een site waar het nog meer niet positief is dan?
Ehm youtube eens op iPhone X Face ID fail, als je tijdens je presentatie moet uitwijken (dus een toestel wissel) naar een ander device dan werkt het verre van optimaal en mijn TouchID is sneller unlocked dan kijken en omhoog swipen.

Hoe onnatuurlijk is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:12:
[...]

Dus twee klikken is teveel?
En met force touch staat er bij mij gewoon Wifi, is het zelfs 1x klikken... Hier een screnshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/taWEdt5a1XLui0Dq3vgqdYWq/full.png

Ik snap al dat gemopper nooit.. Hoe snel klik je wel niet? In 2 secondes zit je in het Wi-Fi menu.
Het is bij sommige ook nooit goed.

Wil je het beste van beide? Start je toch je eigen kickstart project en maak je een telefoon die alles kan zoals jij dat wilt, succes met het verkopen en de licenties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:18:
[...]

Zuur? Van de datum misschien, de rest top man. Eindelijk maakt de Smartphone weer een grote stap vooruit.
Op welk punt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:14:
[...]

Nope doet niks. Dat zou ik ook denken.

Oh wacht ik verwachte force Touch op de icons in control Center. Settings moet ik nog terug naar home. Swipen naar de juiste pagina etc.
Dan maak je het jezelf wel moeilijk. Ik heb Settings in de standaard balk onderaan staan. Dus ik zit altijd in 2 seconden in mn WiFi/Batterij/Bluetooth voorkeuren. Misschien moet je er gewoon nog wat handiger mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Iemand al een foto/video van de spacegrey variant gezien? Ben wel benieuwd hoe deze er uit ziet en of de rand ook zilver metaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:19:
[...]

Op welk punt als ik vragen mag?
Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:19:
[...]

Ehm youtube eens op iPhone X Face ID fail, als je tijdens je presentatie moet uitwijken (dus een toestel wissel) naar een ander device dan werkt het verre van optimaal en mijn TouchID is sneller unlocked dan kijken en omhoog swipen.

Hoe onnatuurlijk is dat.
Toestel was pas opnieuw opgestart, dus logisch die fail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

SpoekGTi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:19:
[...]

Hoe onnatuurlijk is dat.
Dit kwam omdat er een reboot van het toestel had plaatst gevonden.
Dan werkt TouchID ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik vind die hap uit dat scherm dus echt niks he, doe mij maar de 8 plus

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Slingertj3 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:17:
Waarom face id of touch id gebruiken? Nergens voor nodig al jaren zonder
Omdat een code kut is?
En touchid werkt zo snel dat je het niet eens merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:19:
[...]

Dan maak je het jezelf wel moeilijk. Ik heb Settings in de standaard balk onderaan staan. Dus ik zit altijd in 2 seconden in mn WiFi/Batterij/Bluetooth voorkeuren. Misschien moet je er gewoon nog wat handiger mee worden.
Je hebt maar vier icons. Is nu al te weinig. Dus dan moet ik er een opofferen aan settings. En geen quick skipping naar pagina X van je apps snap ik ook niet.

Is toch super logisch dat ik fource toch doe op Wifi in control Center en dan een contextual menu krijg met Wifi netwerken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45
[...]

Euh waarom? Oled, kleinere bezels, faceid, HD+ toch allemaal al gedaan en soms in hetzelfde toestel dit en vorig jaar.

Vind het een prachtig toestel maar vernieuwend zou ik het niet noemen, apple die meegaat met de trend dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

[...]

Welke dan?
Ik heb evolutie gezien maar geen revolutie.
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.