is het nu ook dat de Iphone X groter is dan de 8 + of zie ik het verkeerd ?
Gelukkig passen alle covers van de 7 / 7plus met de 8 / 8plus, dus als je een 7 hebt en de 8 koopt, kan je al besparen op een nieuw hoesje
Voor sommige patsers met een kleintje echt wel hoor...AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:34:
[...]
Dan ga je toch gewoon voor een 7 of de 8?
Die X is echt geen must of zo.
Anders hoor je er straks helemaal niet meer bij...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Telefoon is kleiner maar scherm grotergreengrimm schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:37:
is het nu ook dat de Iphone X groter is dan de 8 + of zie ik het verkeerd ?
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Voor mij wordt het zeker de X 256GB, ik had er al 1500,- voor apart gezet
Maar wel jammer dat we nog even moeten wachten, omdat dan vele die eerst voor de 8 gaan, bij kunnen sparen voor de X
Maar wel jammer dat we nog even moeten wachten, omdat dan vele die eerst voor de 8 gaan, bij kunnen sparen voor de X

Het mooi is..... er zullen vermoedelijk geen lange wachtrijen zijn voor de X...... De eerste iPhone die niet uitverkocht raakt!
Cogitationis poenam nemo patitur
Verdomme. Teleurgesteld in FaceID en had gehoopt op minder bezels (en naast die hap uit het scherm alleen statusbar zodat je er verder geen last van hebt). Dat wordt reviews afwachten. Mijn iPhone 6+ is klaar en moet echt een vervanging. Als de X faalt dan wordt het dus een jaartje een S8 proberen om daarna wellicht een XS nog eens een kans te geven (of nooit meer terug te keren, weet nog niet natuurlijk).
Tegenwoordig hoef je helemaal niet meer in de rij te staan toch?Bullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:39:
Het mooi is..... er zullen vermoedelijk geen lange wachtrijen zijn voor de X...... De eerste iPhone die niet uitverkocht raakt!
Reserveren en dan gewoon naar binnen lopen.
Die hoge prijs geeft nog meer status, dus die iPhone X zal ook weer als warme broodjes gaan...Bullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:39:
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Die continu uitverkocht is tot halverwege 2018 bedoel je...Bullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:39:

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De iPhone X heeft zich volledig belachelijk gemaakt met het uiterlijk en de prijs. Niets maar dan ook niets verantwoord die prijs. In Europa worden we vervolgens nog eens extra genaaid.
Daarnaast is het beschamend dat de iPhone 8 al sinds 2014 hetzelfde design heeft en anno 2017 gewoon niet meer kan.
Ik dacht dat ik het volgende nooit zou zeggen, maar Apple is al lang niet meer die innovator van de mobiele telefoons. Die eer gaat tegenwoordig meer Samsung.
Daarnaast is het beschamend dat de iPhone 8 al sinds 2014 hetzelfde design heeft en anno 2017 gewoon niet meer kan.
Ik dacht dat ik het volgende nooit zou zeggen, maar Apple is al lang niet meer die innovator van de mobiele telefoons. Die eer gaat tegenwoordig meer Samsung.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ga er maar niet van uit. Weet nog goed hoe de 7+ als warme broodjes over de toonbank ging, en die begon vanaf 900 dacht ik,Bullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:39:
7 copyrightclaims op Youtube omdat ik de stream aan het uitzenden was. (Zonder reclames). Komt grotendeels door hun intro met o.a. the Beetles. Balen zeg...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik begrijp de mensen niet die roepen dat ze dan maar voor de S8 gaan. Die is toch ook gewoon 799? En dan zit je met dat poep Android opgescheept.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Denk dat ik toch maar voor de 256GB iPhone X ga.
Heb m'n 7 al verkocht tegen een vastgestelde prijs en ik krijg telefoonvergoeding van het werk. Dus hoef zelf nog maar weinig bij te leggen.
Heb m'n 7 al verkocht tegen een vastgestelde prijs en ik krijg telefoonvergoeding van het werk. Dus hoef zelf nog maar weinig bij te leggen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
599 volgens de pricewatch. En er zijn zat mensen die het niet eens zijn met je typering van het OS.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
Ik begrijp de mensen niet die roepen dat ze dan maar voor de S8 gaan. Die is toch ook gewoon 799? En dan zit je met dat poep Android opgescheept.
Op Amazon.de 599, en poep android is relatief, ik vind de vrijheid die Android bied perfect.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
Toen ik iOS had kon ik nog niet eens mijn homescreens indelen zoals ik wou, als ik op een lege pagina een app icon rechts wou zette hij dit automatisch linksboven, dunno of dat tegenwoordig anders is maar zo hard moet mijn handje nu ook niet worden vastgehouden.
De S8 heeft ook veel interessante features. En de camera van de S8 is heeel goed.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Onzin. 600 euro. https://www.belsimpel.nl/...alaxy-s8-black/abonnementAppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
De iPhone X is dus bijna het dubbele.
Meen je dat nou? En nu?Kecin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
7 copyrightclaims op Youtube omdat ik de stream aan het uitzenden was. (Zonder reclames). Komt grotendeels door hun intro met o.a. the Beetles. Balen zeg...
Regelmatig voor 549 en met inruilkorting nu maximaal 449 als je een oude kapotte telefoon inlevert.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
De S8+ kost 629 regelmatig in Duitsland.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die lumia gebruikers op de frontpage zijn wel grappig met hun 'hadden wij tien jaar geleden al'
Daarom was het ook zon succes.
Oh wacht.
Daarom was het ook zon succes.
Oh wacht.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Fijn al die vergelijkingen met iPhone en een willekeurig Android toestel, maar er is zoveel meer dan dit..alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:50:
[...]
Onzin. 600 euro. https://www.belsimpel.nl/...alaxy-s8-black/abonnement
De iPhone X is dus bijna het dubbele.
Ondersteuning bijvoorbeeld?
Restwaarde?
Het OS (zeker in combo met meerdere Apple producten)?
Uitgewerkte functies?
Etc..
Iedereen zijn ding, Apple is altijd duurder waarom moet dat steeds een ding zijn in vergelijking met een nieuwe Samsung?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Video worldwide blokade en monetizing door de original holders. Maar ik heb er niets op verdiend dus geen idee. Account lijkt gewoon te blijven bestaan. Hope so want ik bewaar er 200 dronefilmpjes op
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik keek op CoolBlue. Die zijn dan duur blijkbaar.
Maar voor mij never nooit geen Android toestel meer. Dus keuze snel gemaakt.
Ik heb liever dat dingen het gewoon doen zonder allerlei kunst en vliegwerk.
Wil niet lief voor mn telefoon zijn omdat ie anders van streek raakt.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Ai, hoop dat het zo blijft.Kecin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:54:
[...]
Video worldwide blokade en monetizing door de original holders. Maar ik heb er niets op verdiend dus geen idee. Account lijkt gewoon te blijven bestaan. Hope so want ik bewaar er 200 dronefilmpjes op.
Misschien ook een idee om die filmpjes offline te bewaren
'Nooit geen Android toestel' is een dubbele ontkenning. Je wil dus blijkbaar altijd een Android.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:56:
Ik keek op CoolBlue. Die zijn dan duur blijkbaar.
Never nooit geen, dus driedubbele ontkenning dus eigenlijk welGunner schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:57:
[...]
'Nooit geen Android toestel' is een dubbele ontkenning. Je wil dus blijkbaar altijd een Android.
Verwijderd
In de zak van AppleVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:02:
$699 = € 583. Doe er eens wat tax bij = € 705
Waar blijft die andere € 100?
Ook op Coolblue is een S8 geen 799 euro, maar 719 euro. Maar gelukkig geeft je nickname al aan dat een discussie met jou hierover niks op gaat leverenAppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
The devil is in the details.
Wedden voor een kratje pils van wel?Bullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:39:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bezelless is mooi, maar het ziet er in dit geval een beetje cheap uit. De ronde bezels gecombineerd met de ronde hoeken doen het em net niet.
Het is een beetje alsof je na een paar generaties naar de eerste iphone kijkt. Die uitstraling heeft deze nu al. En dat terwijl het de eerste is van zijn soort.
Het is een beetje alsof je na een paar generaties naar de eerste iphone kijkt. Die uitstraling heeft deze nu al. En dat terwijl het de eerste is van zijn soort.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ah touchéFamous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:58:
[...]
Never nooit geen, dus driedubbele ontkenning dus eigenlijk wel
Ik werk helaas dagelijks met Android, dankzij werkgever. Dagelijkse frustratie dus.Gunner schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:57:
[...]
'Nooit geen Android toestel' is een dubbele ontkenning. Je wil dus blijkbaar altijd een Android.
Ze hadden beter voor Apple producten kunnen gaan.
Dan kunnen er met gemak 3 helpdesk medewerkers uit.
8 Plus ziet er dan toch wat beter uit qua prijs. 50 euro per maand, 64GB met Tele2 10GB 100min.

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
dit wordt volgens mij de aller eerste pre order die start voor alle landen wereldwijd....tegelijk! plus ook de tekorten aan oled schermen.
Je hoeft geen Scheikunde te studeren om te begrijpen dat je exact 3 seconden hebt om je pre order te plaatsen, daarna kijk je vrijwel gegarandeerd tegen levertijden ergens in januari/februari.
Juist ook door die wereldwijde pre order op 1 en dezelfde dag.
ongeveer 5 maanden na de presentatie dus....
Je hoeft geen Scheikunde te studeren om te begrijpen dat je exact 3 seconden hebt om je pre order te plaatsen, daarna kijk je vrijwel gegarandeerd tegen levertijden ergens in januari/februari.
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2017 22:06 ]
Klopt, mn nick zegt het al.Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:59:
[...]
Ook op Coolblue is een S8 geen 799 euro, maar 719 euro. Maar gelukkig geeft je nickname al aan dat een discussie met jou hierover niks op gaat leveren
Maar bij mij staat er 749 voor de normale S8 en 799 voor de S8 Plus.
Heel vreemd. Misschien ruiken ze een Apple gebruiker.
En de Note 8 is te pre-orderen vanaf 999...? Ok.
Verwijderd
Koop gewoon een chineze foon: maze alpha 6 inch bezelles voor 143 euro, elephone s8 voor 202 euro of aa xiaomi mi mix voor 400 euro. Fantastische toestellen, made in china. Net als de iphone x!Tommie12 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:10:
Al dat gezever over de prijs. Binnenkort staan jullie toch aan te schuiven.
Ik koop gewoon...... niet.
Verwijderd
En earbuds !SinergyX schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:11:
Vergeet dan niet Care+ erbij te nemen, ga je over de 1500
En hoe up to date is de software VANUIT DE MAKER na 3 jaar voor de telefoon?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:06:
[...]
Koop gewoon een chineze foon: maze alpha 6 inch bezelles voor 143 euro, elephone s8 voor 202 euro of aa xiaomi mi mix voor 400 euro. Fantastische toestellen, made in china. Net als de iphone x!
Dus geen XDA forum?
Scheelt wel dat ze beiden (eindelijk!) een zwarte voorkant hebben, dus maakt geen drol uit welk kleur achterkant heeft.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:04:
dit wordt volgens mij de aller eerste pre order die start voor alle landen wereldwijd....tegelijk! plus ook de tekorten aan oled schermen.
Hahaha ik moest keihard lachen om deze comment.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:45:
Belg soms?AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:05:
[...]
Klopt, mn nick zegt het al.
Maar bij mij staat er 749 voor de normale S8 en 799 voor de S8 Plus.
Heel vreemd. Misschien ruiken ze een Apple gebruiker.![]()
En de Note 8 is te pre-orderen vanaf 999...? Ok.
En Note 8 voor 999,- is alsnog zo'n 15% goedkoper dan de iPhone X, dat noem ik niet weinig.
Gewoon lekker niet doen, geld lenen voor een telefoon op je 16e.MazzaG schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:04:
8 Plus ziet er dan toch wat beter uit qua prijs. 50 euro per maand, 64GB met Tele2 10GB 100min.
[afbeelding]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Je bedoelt: slechts 7 maanden vóór de X-SGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:04:
Haters everywhere but I don’t really care
Ben ik de enige die het jammer vind dat de iPhone X zo klein is? Ik had graag dat uiterlijk gehad, maar dan het formaat van een iPhone plus, als ik nu een gewone 7 vasthoudt vind ik het zo'n mini aanvoelen, en de X is maar ietsiepietse groter.
eens, maar dan nog....een wereldwijde pre order op 1 en dezelfde dag...Zou me niet eens verbazen dat zowel de Apple Store App en de website van Apple er gewoon compleet uitklappen.Silversin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:07:
[...]
Scheelt wel dat ze beiden (eindelijk!) een zwarte voorkant hebben, dus maakt geen drol uit welk kleur achterkant heeft.
je hebt het dan volgens mij wel even over een paar (tientallen?) miljoen(en) mensen wereldwijd die de iPhone X TEGELIJK willen pre orderen
Android toestellen zullen altijd goedkoper zijn. Omdat Android 'gratis' is.Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:08:
[...]
Belg soms?
En Note 8 voor 999,- is alsnog zo'n 15% goedkoper dan de iPhone X, dat noem ik niet weinig.
Ik denk dat Samsung op de Note 8 meer marge maakt.
En jij leeft boven in een wolk waar je komt via de bonenstaak?Mschrijver88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:09:
Ben ik de enige die het jammer vind dat de iPhone X zo klein is? Ik had graag dat uiterlijk gehad, maar dan het formaat van een iPhone plus, als ik nu een gewone 7 vasthoudt vind ik het zo'n mini aanvoelen, en de X is maar ietsiepietse groter.
Zilveren zijkant/spacegrey zijkant ook... lijkt t.Silversin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:07:
[...]
Scheelt wel dat ze beiden (eindelijk!) een zwarte voorkant hebben, dus maakt geen drol uit welk kleur achterkant heeft.
Haters everywhere but I don’t really care
En tegen de tijd dat de X leverbaar is, is de note alweer tig procent lager.Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:08:
[...]
Belg soms?
Ehh?Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:10:
[...]
En jij leeft boven in een wolk waar je komt via de bonenstaak?
En zo ook de restwaarde van ongeveer alle Android telefoonsFly-guy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:10:
[...]
En tegen de tijd dat de X leverbaar is, is de note alweer tig procent lager.
Waar heb je het overAppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:09:
[...]
Android toestellen zullen altijd goedkoper zijn. Omdat Android 'gratis' is.
Ik denk dat Samsung op de Note 8 meer marge maakt.
Ja erg prijsvast zijn ze niet. Na een jaar gebruik kun je er nog 100 euries voor krijgen.Fly-guy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:10:
[...]
En tegen de tijd dat de X leverbaar is, is de note alweer tig procent lager.
Is dit een grap of zo?Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:12:
[...]
Waar heb je het overAndroid is net zo 'gratis' als iOS.
Dat vroeg ik me ook af.
Is de power button trouwens nu een Siri button geworden op de X? Was niet echt duidelijk.
Trolling much?AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:12:
[...]
Ja erg prijsvast zijn ze niet. Na een jaar gebruik kun je er nog 100 euries voor krijgen.
Relax joh.
Het was trouwens wel sneu dat praktisch alles al uitgelekt was en niet een beetje ook...
Dat ze vervolgens met "One more thing..." aankwamen was, zeker gezien alle leaks, compleet idioot. Ze hadden er beter op in moeten spelen en niet moeten doen alsof mensen het echt niet aan zagen komen.
Stoorde me trouwens ook behoorlijk aan de minpunten die Apple noemde bij OLED. Sinds de Galaxy S5 is OLED beter en vanaf de Galaxy s7 is het niet meer alleen beter maar slaat het op elk gebied de schermen van de iPhone om de oren.
Dat ze vervolgens met "One more thing..." aankwamen was, zeker gezien alle leaks, compleet idioot. Ze hadden er beter op in moeten spelen en niet moeten doen alsof mensen het echt niet aan zagen komen.
Stoorde me trouwens ook behoorlijk aan de minpunten die Apple noemde bij OLED. Sinds de Galaxy S5 is OLED beter en vanaf de Galaxy s7 is het niet meer alleen beter maar slaat het op elk gebied de schermen van de iPhone om de oren.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Je weet toch wel dat Android door Google gemaakt word? En dus betaald word van je userdata?
Google is geen filantropische instelling hoor.
Sprookje?
In dit, opnieuw vertelde, sprookje gaat de arme Sjaak in opdracht van zijn moeder om de oude koe Klara te verkopen. Onderweg ruilt Sjaak Klara tegen zes toverbonen. De bonen worden geplant en groeien tot 'het land der Wolken'. Sjaak klimt op de hoogste bonenstaak en komt aan bij een enorm kasteel. De bewoners zijn een oud vrouwtje en een reus met een slecht humeur. Het vrouwtje waarschuwt Sjaak, maar hij is te nieuwsgierig en te hongerig en gaat toch het kasteel binnen. Hij ontdekt de rijkdom van de reus en sleept een zak met goudstukken het kasteel uit....
Ik zit nu in zo'n situatie. Heb altijd de iPhone een fijne toestel gevonden. Maar de huidige prijs voor een iPhone X €1159 (64GB) / €1329 (256GB) vind ik absurd hoog voor hetgeen wat je krijgt. Apple heeft nu iedere jaar de prijs langzaam opgedreven. Maar tegelijkertijd heeft de concurrent ook niet stilgezeten. Waar voorheen Apple een echte voorsprong had is dat nu niet meer. Andere fabrikanten zijn nu in staat om een vergelijkbaar toestel te produceren en Samsung heeft als voordeel dat het zelf OLED schermen maakt, naast LCD schermen.Uniciteit schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:29:
Ben vooral benieuwd hoeveel mensen er zullen zijn die zoiets hebben van "Ik wil graag de beste iPhone, maar de prijs is mij te hoog... en ik wil niet voor de slechtere iPhone 8." Wellicht toegevoegd met een "Dan maar de Galaxy S8".
Een iPhone met een LCD scherm anno 2017 is gewoon niet meer van deze tijd. Dat vond ik al bij de iPhone 6 (2014). En daar ben ik ook op blijven steken. De iPhone 7 had ik nog wel overwogen, voor de betere CPU en camera, als ze de 3,5 jack hadden laten zitten. Maar ook die was weer duurder geworden.
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat lekken vond ik inderdaad jammer. Ik heb nog geprobeerd die alle rumors meer bij te houden. Maar eigenlijk wisten we alles al. Jammer. Beetje voorspelbaar allemaal.MazeWing schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:14:
Het was trouwens wel sneu dat praktisch alles al uitgelekt was en niet een beetje ook...
OLED ben ik dan weer niet zo mee eens.
Ja dat weet ik, ben ook jong geweest, maar blijkbaar vind je mijn mening nogal vreemd? Kan weinig uit je oneliner opmaken.
Je weet toch wel dat Android zelf gratis is om op een smartphone te zetten, maar dat smartphonemakers flink wat neer moeten leggen voor licenties voor bijvoorbeeld de Play Store?AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:14:
[...]
Je weet toch wel dat Android door Google gemaakt word? En dus betaald word van je userdata?
Google is geen filantropische instelling hoor.
Oh, dat wist je niet?
Ik vind een Plus erg groot juist, niet dat ik kleine handen heb.Mschrijver88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:16:
[...]
Ja dat weet ik, ben ook jong geweest, maar blijkbaar vind je mijn mening nogal vreemd? Kan weinig uit je oneliner opmaken.
Eerder té lomp om te bedienen.
Vandaar met mijn "gevatte" oneliner de vraag of je een reus bent
Even snel gekeken op de vraag en aanbod, maar voor de meeste s7 wordt rond de 320 gevraagde voor de gemiddelde iphone7 450 euro.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:12:
[...]
Ja erg prijsvast zijn ze niet. Na een jaar gebruik kun je er nog 100 euries voor krijgen.
Dat scheelt dus iets meer dan 100 euro, precies het verschil in introductieprijs.
Tel daarbij op dat die introductieprijs dus snel afneemt en het verschil wordt wel heel klein.
Nee hoor, ben heel gemiddeld voor een hollandse man, ik vind alleen veel andere toestelling klein aanvoelen, incl bijv. een galaxy s8+Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:17:
[...]
Ik vind een Plus erg groot juist, niet dat ik kleine handen heb.
Eerder té lomp om te bedienen.
Vandaar met mijn "gevatte" oneliner de vraag of je een reus bent
Scherm formaat is et iets groter dan de plus maar doordat de randen weg zijn is het toestel kleiner dan de plus.
Kijk maar even op de Apple site en vergelijk ze daar
Hoe denk je dat al die duizenden anderen scholieren aan hun telefoon komen? Ik doe het al vanaf m'n 12e en heb er nooit problemen mee gehad. Heb er altijd netjes voor gezorgd dat ik wel een inkomen had voor het maandbedrag van de telefoon.FirePuma142 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:08:
[...]
Gewoon lekker niet doen, geld lenen voor een telefoon op je 16e.
Bij o.a. Xiaomi prima. Maar voor het prijs verschil kun je rustig iedere 2 jaar een Xiaomi upgrade kopen en houd je na 3 toestellen alsnog meer dan de helft in je zak. Of loop jij over 6 jaar nog steeds met de X rond? Als die dan al niet stuk of gestolen is.Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:07:
[...]
En hoe up to date is de software VANUIT DE MAKER na 3 jaar voor de telefoon?
Dus geen XDA forum?
Ik had afgelopen zomer hetzelfde probleem met een laptop. Verving mijn retina pro uit 2013 en vond de meerprijs voor de nieuwste MacBook Pro absurd. Daarom de gok gewaagd en voor 899€ een Asus Zenbook gekocht met vergelijkbare specs. Ik moet eerlijk zeggen dat op het scherm na (wat bij de Asus ook prima is) de andere zaken echt heel erg goed zijn. Zelfs de touchpad is meer dan prima. En het scheelt al snel 700€. Tenzij je perse OSX wilt gebruiken bieden concurrenten steeds betere alternatieven voor een kleine prijs.aex351 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:16:
[...]
Ik zit nu in zo'n situatie. Heb altijd de iPhone een fijne toestel gevonden. Maar de huidige prijs voor een iPhone X €1159 (64GB) / €1329 (256GB) vind ik absurd hoog voor hetgeen wat je krijgt. Apple heeft nu iedere jaar de prijs langzaam opgedreven. Maar tegelijkertijd heeft de concurrent ook niet stilgezeten.
Jammer want ik was jarenlang Apple fan.
[ Voor 50% gewijzigd door Aghanim op 12-09-2017 22:23 ]
Ja natuurlijk weet ik dat wel. Maar dat haalt het toch niet bij de kosten om zelf een OS te bedenken, ontwikkelen en onderhouden? Apple steekt daar veel geld in, net als klantenservice etc. En dat je je privacy kunt behouden kost helaas tegenwoordig ook geld.Hahn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:17:
[...]
Je weet toch wel dat Android zelf gratis is om op een smartphone te zetten, maar dat smartphonemakers flink wat neer moeten leggen voor licenties voor bijvoorbeeld de Play Store?
Oh, dat wist je niet?
Android zit gewoon een heel andere filosofie achter. En dat is prima, houd elkaar scherp etc. Maar ik heb er niks mee.
Dit word sinds de iPhone 3G niet meer verlengen met een iPhone voor mij ben ik bang.
Ik vind de X niet mooi, maar ook niet vernieuwend genoeg om er nog zo veel geld voor neer te leggen. Dat is dan uiteraard automatisch ook zo voor de 8. Moet ik maar ff gaan kijken hoe ik hier thuis uit de vendor lock ga komen
Match kan ik wel een backup van draaien, gebruikte ik toch nog nauwelijks. apple watch wil vast iemand hier in huis wel gebruiken... Maar voor welk toestel ga ik dan? Ik heb een gruwelijke hekel aan samsung en Huawei, kom ik denk uit op Sony oid
Ik vind de X niet mooi, maar ook niet vernieuwend genoeg om er nog zo veel geld voor neer te leggen. Dat is dan uiteraard automatisch ook zo voor de 8. Moet ik maar ff gaan kijken hoe ik hier thuis uit de vendor lock ga komen

I am the great Cornholio!
Ja dat weet ik, het apparaatje is nu te klein vind ik, als ik even de S6 van mijn vriendin pak vind ik het zon gefrummel, jammer, de X had prima 6,2 a 6,4 inch kunnen zijn en alsnog kleiner dan de 7 Plus.Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:19:
[...]
Scherm formaat is et iets groter dan de plus maar doordat de randen weg zijn is het toestel kleiner dan de plus.
Kijk maar even op de Apple site en vergelijk ze daar
Sparen, papa en mama, tevreden zijn met wat anders dan het duurste.MazzaG schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:19:
[...]
Hoe denk je dat al die duizenden anderen scholieren aan hun telefoon komen? Ik doe het al vanaf m'n 12e en heb er nooit problemen mee gehad. Heb er altijd netjes voor gezorgd dat ik wel een inkomen had voor het maandbedrag van de telefoon.
Nee, ik schaf elk jaar of elke 2 jaar een nieuwe aan.Aghanim schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:19:
[...]
Bij o.a. Xiaomi prima. Maar voor het prijs verschil kun je rustig iedere 2 jaar een Xiaomi upgrade kopen en houd je na 3 toestellen alsnog meer dan de helft in je zak. Of loop jij over 6 jaar nog steeds met de X rond? Als die dan al niet stuk of gestolen is.
Ik ken ook genoeg mensen die 'nog' met een 5S lopen en niks te klagen hebben.
Niet gestolen, niet kapot
Het geld dat ze steken in jou laten geloven dat Apple niks met je data doet hebben ze in ieder geval goed besteedAppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:20:
[...]
Ja natuurlijk weet ik dat wel. Maar dat haalt het toch niet bij de kosten om zelf een OS te bedenken, ontwikkelen en onderhouden? Apple steekt daar veel geld in, net als klantenservice etc. En dat je je privacy kunt behouden kost helaas tegenwoordig ook geld.
Android zit gewoon een heel andere filosofie achter. En dat is prima, houd elkaar scherp etc. Maar ik heb er niks mee.
Wat voor vernieuwingen verwacht je dan van een mobiele telefoon? Een ingebouwde koelkast? Een vouwfiets? Ik vind dat er tegenwoordig behoorlijk wat in zon klein apparaatje gepropt wordt, en ja het is momenteel even wachten op ''the next big thing'' vroeger had je dat eens per 30 jaar, nu eens per 3 jaar en nog is het niet genoeg.MetaFrame schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:20:
Dit word sinds de iPhone 3G niet meer verlengen met een iPhone voor mij ben ik bang.
Ik vind de X niet mooi, maar ook niet vernieuwend genoeg om er nog zo veel geld voor neer te leggen. Dat is dan uiteraard automatisch ook zo voor de 8. Moet ik maar ff gaan kijken hoe ik hier thuis uit de vendor lock ga komenMatch kan ik wel een backup van draaien, gebruikte ik toch nog nauwelijks. apple watch wil vast iemand hier in huis wel gebruiken... Maar voor welk toestel ga ik dan? Ik heb een gruwelijke hekel aan samsung en Huawei, kom ik denk uit op Sony oid
Displaymate test al jaren de schermen van de telefoons en al jaren is het OLED scherm van Samsung steengoed met een zeer goede kleur- en gamma weergave. Ook de helderheid is absurd hoog. Je dient voor een correcte weergave wel te kiezen voor basic in de instellingen. De standaard instellingen zijn veel te verzadigd en blauw en zijn ronduit ruk.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:16:
[...]
Dat lekken vond ik inderdaad jammer. Ik heb nog geprobeerd die alle rumors meer bij te houden. Maar eigenlijk wisten we alles al. Jammer. Beetje voorspelbaar allemaal.
Daarnaast weet Samsung elk jaar hun schermen significant te verbeteren waarbij de Note 8 helemaal doorslaat qua helderheid.
Scherm ziet er mooi uit maar man wat glossy..
Vind mijn mat black 7 nu wel chique eigenlijk..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben benieuwd of je bij de X bij landscape afspelen van video de mogelijkheid hebt om het beeld rechthoekig af te laten spelen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Precies dit, mijn 5S heb ik vorig jaar doorgeschoven naar paps en mams, maar ik wilde iets anders, die 5S heeft niet het veld geruimd omdat hij traag was of de accu slecht. NU ook bij paps en mams doet een 5S met 32GB prima best zijn werk.Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:21:
[...]
Nee, ik schaf elk jaar of elke 2 jaar een nieuwe aan.
Ik ken ook genoeg mensen die 'nog' met een 5S lopen en niks te klagen hebben.
Niet gestolen, niet kapot
En met deze prijzen zou het zomaar eens kunnen zijn dat mijn 7+ de laatste iPhone is geweest en ik over 4 jaar (256GB telefoon) maar eens naar iets anders ga kijken.
Sorry maar voor de huidige 'innovatie' houdt Apple me niet langer boeiend bij het het merk, vorig jaar al dat geneuzel met een TouchBar op een MacBook. Tis allemaal gimmick
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Op zn minst een iets frisser nieuwer uiterlijk dan dit, komt ook nog eens bij dat ik de vernieuwingen van iOS 11 alles behalve vooruitgang vind (draai de beta sinds dag 1)Mschrijver88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:23:
[...]
Wat voor vernieuwingen verwacht je dan van een mobiele telefoon? Een ingebouwde koelkast? Een vouwfiets? Ik vind dat er tegenwoordig behoorlijk wat in zon klein apparaatje gepropt wordt, en ja het is momenteel even wachten op ''the next big thing'' vroeger had je dat eens per 30 jaar, nu eens per 3 jaar en nog is het niet genoeg.
Misschien word het gewoon eens tijd om een tijdje wat anders te proberen
Neem maar van mij aan dat dat vooral het 2e en in andere gevallen een lening bij abonnement isFirePuma142 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:21:
[...]
Sparen, papa en mama, tevreden zijn met wat anders dan het duurste.
Ik werk voor de producten die ik wil hebben in plaats van alles maar van mijn ouders te krijgen zoals aardig veel leeftijdsgenoten. Ik vind het dan niet raar om op deze manier de telefoon te bestellen. Zolang je betaald, is er toch geen probleem? En ik hoef echt niet altijd het duurste te hebben, ik loop nog steeds met mijn iPhone 5 uit 2012 rond
[ Voor 8% gewijzigd door MazzaG op 12-09-2017 22:27 ]
Tourniquet schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:24:
Ben benieuwd of je bij de X bij landscape afspelen van video de mogelijkheid hebt om het beeld rechthoekig af te laten spelen.

Dat lijkt mij een goed plan, tot nog toe ben ik elke 2 jaar tussen ios en android over gestapt, dan heb je tenminste echt het gevoel dat er iets veranderd:)MetaFrame schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:25:
[...]
Op zn minst een iets frisser nieuwer uiterlijk dan dit, komt ook nog eens bij dat ik de vernieuwingen van iOS 11 alles behalve vooruitgang vind (draai de beta sinds dag 1)
Misschien word het gewoon eens tijd om een tijdje wat anders te proberen
Is dit het goedkoopste moderne Apple apparaat met een snelle CPU...? Denk het haast wel.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:47:
prijs voor ons in NL, slechts € 199
Ik vind het maar een lelijk ding. Alsof er een permanente bumper en een glazen screen protector op zitten. Laat ik aan allebei een gruwelijke hekel hebben.
Ik heb erg interesse in de portrait mode, helaas niet op de normale 8 en alleen op de plus. Maar die vind ik te groot. De X zou perfect zijn ...maar de prijs, au, vind een iPhone 8 qua prijs eigenlijk wel hoog genoeg voor een telefoon. Ik houd nog even mijn 6, wacht de reviews wel af.
Ik denk ook wel dat het mee speelt dat ik iOS/apple producten wat saai begin te vinden omdat ik eigenlijk niet anders heb gehad. Dus ja, een sprongetje in het diepe is misschien geen gek ideeMschrijver88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:27:
[...]
Dat lijkt mij een goed plan, tot nog toe ben ik elke 2 jaar tussen ios en android over gestapt, dan heb je tenminste echt het gevoel dat er iets veranderd:)
100% eens. En ik denk dat veel meer mensen dit ook vinden als er geen Apple logo op de achterkant staat.FirePuma142 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:27:
[...]
Ik vind het maar een lelijk ding. Alsof er een permanente bumper en een glazen screen protector op zitten. Laat ik aan allebei een gruwelijke hekel hebben.
Iphone X gaat hem niet worden. Ik weet zeker dat ik me ga irriteren aan die hap in het scherm bij het kijken van video's. Daarnaast lijken me het unlocken en de afwezigheid van een menuknop niet echt handig. LGV30 ziet er een stuk beter uit.
Je doet je naam wel eer aan zeg. Is het echt zo lastig eerlijk aan te geven dat display technieken van andere leveranciers dan Apple gewoon beter kunnen zijn?AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:16:
bij game:Tourniquet schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:24:

Ik vind maar niks, inkeping (bovenkant) tijdens game/video(muv movie 16:x). Volgens mij heeft samsung het beter gedaan dan iPhone X.
Verwijderd
Hahaha, wie gebruikt nu drie jaar dezelfde foon anno 2017!Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:07:
[...]
En hoe up to date is de software VANUIT DE MAKER na 3 jaar voor de telefoon?
Dus geen XDA forum?
hahahaha, veel?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:34:
[...]
Hahaha, wie gebruikt nu drie jaar dezelfde foon anno 2017!
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.