Nog een fout gevonden op de apple website,
Neem aan dat de iPhone X niet ook opeens over een A12 bionic chip heeft
Neem aan dat de iPhone X niet ook opeens over een A12 bionic chip heeft

Ik ben anti-hoesjes en wallets. Ik zie mensen met hun hele collectie spaarkaarten, bankpasjes en creditcards in hun telefoon hoesje rondlopen.Dylannx3 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:57:
Ik ben er ook uit! iPhone XS Max 256GB Spacegreyiemand nog tips voor cases/screenprotectors?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik gebruik nu de leather case van Apple zelf, maar vind het eigenlijk te glad in me handen liggen... dus mss nu voor de siliconen versie?loekf2 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:05:
[...]
Ik ben anti-hoesjes en wallets. Ik zie mensen met hun hele collectie spaarkaarten, bankpasjes en creditcards in hun telefoon hoesje rondlopen.
Ik zweer al jaren bij Brodit houders voor in de auto en daar kan geen telefoon met hoesje in.
Dus gewoon old-school "sleeve" (zo'n leren, 25 euro bij Bol.com).
Alleen telefoon niet laten vallen, dus bij een XS hebben neefjes en nichtjes deze keer pech.
Ook hier al sinds de iPhone 4 altijd Brodit in mijn auto..WEL met origine Apple case, deze houders heeft Brodit wel degelijk hoor..Je hebt dan alleen niet het vilt erin, dat de houders hebben zonder case...loekf2 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:05:
[...]
Ik ben anti-hoesjes en wallets. Ik zie mensen met hun hele collectie spaarkaarten, bankpasjes en creditcards in hun telefoon hoesje rondlopen.
Ik zweer al jaren bij Brodit houders voor in de auto en daar kan geen telefoon met hoesje in.
Dus gewoon old-school "sleeve" (zo'n leren, 25 euro bij Bol.com).
Alleen telefoon niet laten vallen, dus bij een XS hebben neefjes en nichtjes deze keer pech.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Had ook altijd Brodit maar schiet niet echt op als je elk jaar de nieuwe iPhone haalt en dus sowieso na 2 soms zelfs 1 jaar alweer een andere pasvorm hebt en je dus weer een nieuwe Brodit kan kopen.. Dus tegenwoordig maar een Kenu airframe mount, lekker klein en past perfect.pdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:09:
[...]
Ook hier al sinds de iPhone 4 altijd Brodit in mijn auto..WEL met origine Apple case, deze houders heeft Brodit wel degelijk hoor..Je hebt dan alleen niet het vilt erin, dat de houders hebben zonder case...
Sleeves gingen bij mij altijd mis. Pleuren altijd eruit als ik de iPhone eruit wil halen met een borrel op...
Ook niet echt helemaal juist...De houder van Brodit met case is verstelbaar. Je kunt enigszins spelen met grootte. Je kunt niet van een normale iPhone naar een Plus gaan, dat klopt...Scrtz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:13:
[...]
Had ook altijd Brodit maar schiet niet echt op als je elk jaar de nieuwe iPhone haalt en dus sowieso na 2 soms zelfs 1 jaar alweer een andere pasvorm hebt en je dus weer een nieuwe Brodit kan kopen.. Dus tegenwoordig maar een Kenu airframe mount, lekker klein en past perfect.
Sleeve thuis laten tijdens zuipen! Gaat perfect hier.pdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:09:
[...]
Ook hier al sinds de iPhone 4 altijd Brodit in mijn auto..WEL met origine Apple case, deze houders heeft Brodit wel degelijk hoor..Je hebt dan alleen niet het vilt erin, dat de houders hebben zonder case...
Sleeves gingen bij mij altijd mis. Pleuren altijd eruit als ik de iPhone eruit wil halen met een borrel op...
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Ik zelf ben ook geen fan van screenprotectors en hoesjes omdat die de telefoon lelijk maken en dikker. Maar zonder wil je gewoon echt niet.Dylannx3 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:57:
Ik ben er ook uit! iPhone XS Max 256GB Spacegreyiemand nog tips voor cases/screenprotectors?
Kan een machine dat dan? welke applestore??Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:20:
[...]
Ik zelf ben ook geen fan van screenprotectors en hoesjes omdat die de telefoon lelijk maken en dikker. Maar zonder wil je gewoon echt niet.
Ik heb al jaren Tech21 hoesjes. Zeker met mijn iPhone 6S ziet die er nog puntgaaf uit. En hij is echt een paar keer gevallen. Zeer tevreden hierover.
Screenprotector laat ik dit keer zetten in de winkel. Ik kan het wel maar ik heb geen zin meer in gehannes en de machine kan het toch makkelijker en beter dan ik.
Haha! Ook een optie..Ook altijd Sena gebruikt hoor. In het begin wel stug, maar worden mooier met de tijd...JB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:20:
[...]
Sleeve thuis laten tijdens zuipen! Gaat perfect hier.
Al sinds de iPhone 4 gebruik ik de Sena sleeves.
Nee klopt maar ik had hem toen met een 5S nog, toen kwam de 6 en die paste al niet meer dusjapdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:19:
[...]
Ook niet echt helemaal juist...De houder van Brodit met case is verstelbaar. Je kunt enigszins spelen met grootte. Je kunt niet van een normale iPhone naar een Plus gaan, dat klopt...
Ja beter is er niet IMHO. En ook al jaren de Brodit houders, gewoon perfect passend en geen krassen door vilt. Ik hou er van.pdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:21:
[...]
Haha! Ook een optie..Ook altijd Sena gebruikt hoor. In het begin wel stug, maar worden mooier met de tijd...
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
https://www.onemorething....nbrengen-screenprotector/tifo007 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:21:
[...]
Kan een machine dat dan? welke applestore??
Dat is wel vet!Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:24:
[...]
https://www.onemorething....nbrengen-screenprotector/
In ieder geval de Amac in 2016. Ik hoop stiekem dat ze dat nog steeds doen.
Jahoor dat doen ze nog steeds. Paar maanden geleden op mijn X laten zetten. Kost wat maar dan heb je ook watVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:24:
[...]
https://www.onemorething....nbrengen-screenprotector/
In ieder geval de Amac in 2016. Ik hoop stiekem dat ze dat nog steeds doen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Is het ook echt goed opgezet? Krijg je geen stof onder je screenprotector?JSchut schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:33:
[...]
Jahoor dat doen ze nog steeds. Paar maanden geleden op mijn X laten zetten. Kost wat maar dan heb je ook wat
Ik heb er een glazen screenprotector op laten zetten. Koste me toen 35 euro totaal.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:38:
[...]
Is het ook echt goed opgezet? Krijg je geen stof onder je screenprotector?
Ik heb namelijk vaak dat ze na 3 maanden al dof worden en stof onder komt te zitten. En ik ben ervan overtuigd(misschien heb ik het mijzelf aangepraat), dat een duurdere screenprotector echt beter werkt dan een goedkope van 2 euro. Al is het alleen qua bescherming of beeldkwaliteit.
Dat heb ik ook gehad, maar als je een beschadiging daar aan hebt, wordt het een scherp plekje. Toen heb ik hem er maar eraf gehaald. Weg €35. Zat er denk ik zo'n twee maanden op. Nu nix meer op het scherm.JSchut schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:41:
[...]
Ik heb er een glazen screenprotector op laten zetten. Koste me toen 35 euro totaal.
Zit geen stof onder en is ook niet dof geworden.
Mijn boefje is liev!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Yup.Tylen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:47:
Zullen de hoesjes voor de xs passen op de x?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt me wel. Is identiek qua case?Tylen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:47:
Zullen de hoesjes voor de xs passen op de x?
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Is er niet sinds vorig jaar een nieuwe generatie smartphones geboren? Dus bezelless, Ai, slimmere assistenten, en meer focus op AR? Want dat gaat nu echt heel hard, zeker met de chipsets die uitkomen die het ook daadwerkelijk aankunnen.diotav schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:47:
Ik vond de keynote van gisteren echt het bewijs dat de iPhone op dit moment aan de top van zijn kunnen zit.
Apple verplaatst zijn aandacht langzaam naar de Watch, welke weer als overbrugging dient naar AR glasses. De innovatie zat 'm ditmaal dan ook vooral in de industry-first 7nm chipsets en FDA approved EKG sensor.
Vooral ook de prijzen laten zien dat Apple nog maximaal wil cashen op de iPhone. Wetende dat veel mensen het inmiddels wel prima vinden om 2 jaar met een telefoon te doen. Een trend die o.a. Samsung ook ziet met hun Galaxy S9.
Ik ben er iig nog niet uit of ik een Xs ga kopen. Het enige wat mij wellicht over de streep trekt is dat ik mag verlengen en graag over wil stappen naar een andere aanbieder ivm unlimited data. De Watch daarentegen had een instant purchase geweest, ware het niet dat ik wacht op die eSIM. Wellicht dat ik in november/december anders alsnog een non-cellular model koop.
De Apple hoesje (van Apple zelf bedoel ik dan) zijn van de shop gehaald. Ik wacht anders wel even totdat ze er weer staan dan weten we het zeker.dcell schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:59:
De camerabump op de XS schijnt groter te zijn dan op de X. Dus omgedraaid past het niet (X hoesje op een XS).
Zeker! Maar de rek is er wel uit. Het is nu vooral een lap scherm waar weinig aan te veranderen valt. Uiteraard zit over een x-aantal jaren alles achter het scherm, maar de echte innovatie zal 'm aan de kant van de Apple Watch / AR glasses zitten. Dit is overigens geen kritiek. Ik kijk er vooral onwijs naar uit!Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:01:
[...]
Is er niet sinds vorig jaar een nieuwe generatie smartphones geboren? Dus bezelless, Ai, slimmere assistenten, en meer focus op AR? Want dat gaat nu echt heel hard, zeker met de chipsets die uitkomen die het ook daadwerkelijk aankunnen.
[ Voor 6% gewijzigd door diotav op 13-09-2018 10:08 ]
Verwijderd
Alleen van de Xr toch? Bump Xs is gelijk dacht ik gezien te hebben.dcell schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:59:
De camerabump op de XS schijnt groter te zijn dan op de X. Dus omgedraaid past het niet (X hoesje op een XS).
Verwijderd
Altijd kritisch blijven he.diotav schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:07:
[...]
Zeker! Maar de rek is er wel uit. Het is nu vooral een lap scherm waar weinig aan te veranderen valt. Uiteraard zit over een x-aantal jaren alles achter het scherm, maar de echte innovatie zal 'm aan de kant van de Apple Watch / AR glasses zitten. Dit is overigens geen kritiek. Ik kijk er vooral onwijs naar uit!
Hij is volgens mij alleen sneller door de nieuwe CPU, dus ja.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:08:
Profiteerde de XR ook van de vernieuwde FaceID? Dat kan ik nergens terugvinden.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Meestal pas als ze echt leverbaar zijn, nog even geduld..kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:25:
En ik maak hopen dat de iPhone 8 nu een lekkere pricedrop zou krijgen. Alle winkels in de pricewatch hanteren nog dezelfde prijzen als gisterenOf is het een kwestie van even geduld hebben?
Ik zet ze er altijd zelf op. Bedenk dat de marge voor Apple op zo'n screenprotector van €35 rond de 95% ligtRuud0012 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:44:
[...]
Dat heb ik ook gehad, maar als je een beschadiging daar aan hebt, wordt het een scherp plekje. Toen heb ik hem er maar eraf gehaald. Weg €35. Zat er denk ik zo'n twee maanden op. Nu nix meer op het scherm.
De screenprotector los was toen 29,95. En voor 5 euro zetten ze hem er toen op.Ttje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:29:
[...]
Ik zet ze er altijd zelf op. Bedenk dat de marge voor Apple op zo'n screenprotector van €35 rond de 95% ligt.
[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 13-09-2018 10:35 ]
Verwijderd
Bij Apple zijn de prijzen al verlaagd hoor.kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:25:
En ik maak hopen dat de iPhone 8 nu een lekkere pricedrop zou krijgen. Alle winkels in de pricewatch hanteren nog dezelfde prijzen als gisterenOf is het een kwestie van even geduld hebben?
Verwijderd
Dank je!Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:19:
[...]
Hij is volgens mij alleen sneller door de nieuwe CPU, dus ja.
Normaal gesproken ligt de prijs bij Apple zelf altijd (een stuk) hoger dan bij reguliere winkels, dus ik had een beetje gehoopt dat de winkels al mee gingen, maar helaas (nog) niet dus.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:51:
[...]
Bij Apple zijn de prijzen al verlaagd hoor.
8 plus voor €799 en de normale 8 voor ik meen €659
Op de Macrumors forum beweren ze dat de Xs een iets grotere camerabump heeft. Het gaat waarschijnlijk om milimeterwerk maar dat zou wel van invloed kunnen zijn op een hoesje.Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:15:
[...]
Alleen van de Xr toch? Bump Xs is gelijk dacht ik gezien te hebben.
veel 4K filmpjes opnemen,geen gebruik maken van iCloud diensten, muziek lokaal opslaan (dus geen Spotify en/of Apple Music streamen), als een malle 300 zware games downloaden, foto bibliotheek van pak 'm beet 5 a 6 jaarkaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:14:
Ik zou serieus niet weten hoe ik 256GB vol moet krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2018 11:19 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik ging er na de reacties hier al vanuit dat het niet meer kon, maar kreeg toch te horen van T-Mobile dat het nog wel kon. Dus ik heb de Apple Store even gebeld en het kan niet meer. Geen idee waarom T-Mobile zegt dat het nog wel kan, maar ik verleng morgen dus maar gewoon online bij T-Mobile.
256 GB lijkt veel maar is maar 9 uur 4k60 video.kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:14:
Ik zou serieus niet weten hoe ik 256GB vol moet krijgen.
[ Voor 54% gewijzigd door Nick25 op 13-09-2018 11:49 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Daar had ik ook op gehoopt. Misschien moeten we nog even geduld hebben voor de reguliere winkels hun prijzen verlagen voor de 8. Ik heb tot nu toe alleszins nog geen prijsdaling gezien.kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:56:
[...]
Normaal gesproken ligt de prijs bij Apple zelf altijd (een stuk) hoger dan bij reguliere winkels, dus ik had een beetje gehoopt dat de winkels al mee gingen, maar helaas (nog) niet dus.
Ja, het scherm van een 2x zo dure MacBook Pro ziet er scherper uit ), maar mijn MacBook Air functioneert daarna nog steeds prima voor datgene waar ik het ding voor gebruik. Idem voor de Xs: ja, dat ziet er echt prachtig uit, maar het maakt mijn 7 Plus niet meteen onbruikbaar, net alsof er niet met een Xr te werken valt.Berlinetta schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:10:
[...]
Schiet mij maar lek, mensen schieten mij af vanwege het beeldscherm in de Macbook Air.
Dat is het apparaat waar ik Netflix op kijk. typend vanaf een andere laptop met een hogere resolutie.
Daarbij komt. dat mijn iPad een hogere resolutie heeft dan de Air. Kennelijk zie ik het niet.
jawel Nick....jij wel, jij moet kopen kopen kopen kopen!Nick25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:48:
Zijn we al een week verder?
Wat een gezeur zeg je hoeft het allemaal niet te kopen hoor
Gisteren had vlak voor de keynote Bol.com de prijs op 669,- gezet, dus ik had goede hoop, maar de prijs is inmiddels alweer aangepast. Het is denk ik gewoon een kwestie van een klein maandje wachten.Diocha schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:49:
[...]
Daar had ik ook op gehoopt. Misschien moeten we nog even geduld hebben voor de reguliere winkels hun prijzen verlagen voor de 8. Ik heb tot nu toe alleszins nog geen prijsdaling gezien.
Volgens mij is er wel een daling? Coolblue en Apple staat op 689.kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:25:
[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 13-09-2018 11:54 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
NopeGeert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:52:
[...]
jawel Nick....jij wel, jij moet kopen kopen kopen kopen!
is ome Donstil je persoonlijke adviseur geworden?Nick25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:53:
[...]
Nopenet met ome @Donstil over gehad...
Achter de schermen worden de dingen besproken en beslecht GeertGeert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:54:
is ome Donstil je persoonlijke adviseur geworden?
Dat is niet echt een daling te noemen want in de pricewatch staat de iPhone 8 al een tijdje zo rond de 680Gunner schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:52:
[...]
Volgens mij is er wel een daling? Coolblue en Apple staat op 689.
https://www.coolblue.nl/p...ne-8-64gb-space-gray.html
pricewatch: Apple iPhone 8 64GB Grijs
I knew it....you sneaky bastard(s)Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:55:
[...]
Achter de schermen worden de dingen besproken en beslecht Geert
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Gewoon je telefoon via marktplaats/V&A verkopen, krijg je er veel meer voorrimave schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:55:
Geen swoopers hier?
nee, wel swingersrimave schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:55:
Geen swoopers hier?
Die beste man was wat opgevallen in een ander forum en toen kreeg ik een hele fijne oplossing via me PM
Geen idee wat voor voorraad die dan verkopen want Apple heeft toch echt de adviesprijs verlaagd. CB was gisteravond nog 749 en vanmorgen 689. Kan jouw claim ook niet direct uit de grafiek halen in de pricewatch.kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:55:
[...]
Dat is niet echt een daling te noemen want in de pricewatch staat de iPhone 8 al een tijdje zo rond de 680
Misschien kan hij @Nick25 nog even leren over me/mijn gebruikGeert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:54:
[...]
is ome Donstil je persoonlijke adviseur geworden?
[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 13-09-2018 11:59 ]
Ja, want het is een gek idee om 8u van die video van je telefoon af te halen en ergens anders te bewaren?Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:39:
[...]
256 GB lijkt veel maar is maar 9 uur 4k60 video.
Daar zit je (zeker als je er 2 jaar mee doet) zo aan.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Als je naar de pricewatch kijkt, dan zie ik niet echt een daling. (zeer minimaal althans)Gunner schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:58:
[...]
Geen idee wat voor voorraad die dan verkopen want Apple heeft toch echt de adviesprijs verlaagd. CB was gisteravond nog 749 en vanmorgen 689. Kan jouw claim ook niet direct uit de grafiek halen in de pricewatch.
Ik heb via via vernomen dat je gelijk hebt. Ik baseerde mijn vermoedens op de grote jongens en hun prijzen. Liefst doe ik daarmee zaken en niet de eerste de beste mobieltjeswinkel.nl ofzo.kaos- schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:17:
[...]
Als je naar de pricewatch kijkt, dan zie ik niet echt een daling. (zeer minimaal althans)
Apple heeft de prijs dan wel verlaagd, maar die zit nu tegen de prijs aan die al een tijdje actief was door meerdere aanbieders in de pricewatch. Vandaar dat er eigenlijk niks gebeurd is.
Ben ik met je eens. Ik zou ook liever bij Coolblue of Bol bestellen. Ik had even goede hoop omdat Bol de prijs dus even op 669 had staan gisteravond. Meestal gaat de rest dan wel mee of zelfs nog daaronder zitten.Gunner schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:23:
[...]
Ik heb via via vernomen dat je gelijk hebt. Ik baseerde mijn vermoedens op de grote jongens en hun prijzen. Liefst doe ik daarmee zaken en niet de eerste de beste mobieltjeswinkel.nl ofzo.
Ja daar op ga ik wachten .Khayma schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:28:
Ik lees alleen maar mensen die over de XS (Max) praten maar zijn er ook mensen die de XR gaan nemen?
Alleen al vanwege het formaat zou ik nooit een XR willen, ook al is het de goedkoopste. Zie mezelf nog eerder van een 7 naar een 8 upgraden. En dan hopen dat ze over een jaar of 2 weer een beetje een normaal formaat maken. Al zal die dan wel beginnen met een startprijs van maar €1600 en 512GB opslag.Khayma schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:28:
Ik lees alleen maar mensen die over de XS (Max) praten maar zijn er ook mensen die de XR gaan nemen?
#team_UTC+1
'Een beetje normaal formaat', wat vind je een normaal formaat dan? De iPhone X bijvoorbeeld?Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:32:
[...]
Alleen al vanwege het formaat zou ik nooit een XR willen, ook al is het de goedkoopste. Zie mezelf nog eerder van een 7 naar een 8 upgraden. En dan hopen dat ze over een jaar of 2 weer een beetje een normaal formaat maken. Al zal die dan wel beginnen met een startprijs van maar €1600 en 512GB opslag.
Verwijderd
Niet zo overdrijven hoor.Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:32:
[...]
Alleen al vanwege het formaat zou ik nooit een XR willen, ook al is het de goedkoopste. Zie mezelf nog eerder van een 7 naar een 8 upgraden. En dan hopen dat ze over een jaar of 2 weer een beetje een normaal formaat maken. Al zal die dan wel beginnen met een startprijs van maar €1600 en 512GB opslag.
Vast maar het is een voorbeeld hè.Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:04:
[...]
Ja, want het is een gek idee om 8u van die video van je telefoon af te halen en ergens anders te bewaren?
Of kijk jij regelmatig 4K filmpjes van 2 jaar geleden op je telefoon?
Dat doen ze inderdaad expres. nog niet zo lang geleden 'moest' je kiezen tussen 32 GB en 128 GB terwijl toen 64 GB voor de mesten ideaal was en daarvoor kon je kiezen uit 16 GB en 64 GB terwijl 32 GB toen eigenlijk prima was.joffrey19 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:55:
Toch wel weer irritant die storage upgrades. Als het basismodel gewoon 128gb zou zijn, dan zou het perfect zijn, maar dat doen natuurlijk expres.
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die is net een slagje groter dan de 7/8 wat ik persoonlijk echt de max vind.Scrtz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:43:
[...]
'Een beetje normaal formaat', wat vind je een normaal formaat dan? De iPhone X bijvoorbeeld?
Volgens mij lieten ze gister een shotje zien dat de XR net zo groot was als een Plus. En ja, dit vind ik te groot. Plus, ik vind een home button juist fijn en de bijbehorende bezel geeft je tenminste een stukje telefoon om vast te houden zonder het scherm te bedienen.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:48:
[...]
Niet zo overdrijven hoor.
XR zit mooi tussen een 8 en 8 Plus in.
Ik denk zomaar dat daar weleens de grootste markt voor is...
#team_UTC+1
En dan geen zekerheid hebben dat je het krijgtmr.JamesBond schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:14:
Misschien is het al voorbijgekomen, maar de nieuwe iPhones is op te pre-orderen op een bepaalde website. Ikw acht tot morgenochtend.
https://www.iphoned.nl/deals/iphone-xs-voorverkoop/
Vandaar dat ik wacht.Nick25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:16:
[...]
En dan geen zekerheid hebben dat je het krijgt
Geloof me, die homebutton voelt ouderwets aan zodra je een paar uur gewend bent aan faceid en dus het gebrek aan een homebuttonEthirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:15:
[...]
Die is net een slagje groter dan de 7/8 wat ik persoonlijk echt de max vind.
[...]
Volgens mij lieten ze gister een shotje zien dat de XR net zo groot was als een Plus. En ja, dit vind ik te groot. Plus, ik vind een home button juist fijn en de bijbehorende bezel geeft je tenminste een stukje telefoon om vast te houden zonder het scherm te bedienen.
Ik gebruik de home button zeer regelmatig zonder mijn telefoon fatsoenlijk aan te kijken, gewoon even vanuit mijn ooghoek.Scrtz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:22:
[...]
Geloof me, die homebutton voelt ouderwets aan zodra je een paar uur gewend bent aan faceid en dus het gebrek aan een homebutton
#team_UTC+1
Tik je toch gewoon het scherm aan?Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:33:
[...]
Ik gebruik de home button zeer regelmatig zonder mijn telefoon fatsoenlijk aan te kijken, gewoon even vanuit mijn ooghoek.
Als ik zie hoe lomp het eruit ziet als mijn collega even zijn X checked, nee dank je.
Idd, ik heb het idee dat jij en je collega niet helemaal precies weten hoe de iPhone X werkt. Ziet er bij mij echt niet raar uit hoor, kan tappen om even alles door te lezen of ik pak hem op en hij is toch al direct ontgrendeld zodra ik omhoog swipe.
Mijn notificaties zijn hidden indien locked, ik gebruik het als navi in de auto (soms met scherm uit) en nog wat andere zaken. Maar dat gaat offtopic. Het is een persoonlijke voorkeur, dat jullie het handiger vinden je telefoon elke keer op te pakken is aan jullie.
#team_UTC+1
Ach, ooit was een toetsenbord makkelijker. Zo gaan die dingen, innovaties komen en gaan, de een wat sneller dan de ander.Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:46:
[...]
Mijn notificaties zijn hidden indien locked, ik gebruik het als navi in de auto (soms met scherm uit) en nog wat andere zaken. Maar dat gaat offtopic. Het is een persoonlijke voorkeur, dat jullie het handiger vinden je telefoon elke keer op te pakken is aan jullie.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Idd! Geef mij ook maar homebutton + touchid! Reden voor mij om toch nog de 8 PLus te overwegen. En de betere prijs helpt ook mee natuurlijk ...Alpoholic schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:14:
Is het echt zo erg dat Ethirty de voorkeur geeft aan de homeknop?
GamiQ, de game notes app met game maps!
[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 13-09-2018 14:28 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Inderdaad, ik gebruik mijn huidige Pro alleen maar in Landscape. Apps die alleen in Portrait werken gaan er gelijk weer af (Yes, You Sony Playstation!)The Chosen One schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:27:
Zolang de iPad pro Face ID maar horizontaal werkt. Er zijn geruchten dat het wel en dat het niet werkt.
Dat zou echt een dealbreaker zijn.
Lijkt me wel toch, zou wel heel krom zijn als je maar in 1 stand faceid kan gebruiken op een iPad..The Chosen One schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:27:
Zolang de iPad pro Face ID maar horizontaal werkt. Er zijn geruchten dat het wel en dat het niet werkt.
Dat zou echt een dealbreaker kunnen zijn.
Is er een vaste periode in oktober waar Apple het event houdt zoals bij de iphones?
Soms, maar ik gebruik ook liever een ouderwetse afstandsbediening voor mijn stereo dan een app. Doe mij maar tastbare bediening over een stuk glas.THE_BASE schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:55:
[...]
Ach, ooit was een toetsenbord makkelijker. Zo gaan die dingen, innovaties komen en gaan, de een wat sneller dan de ander.
Missen we de minidisc ook zo erg?
#team_UTC+1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq