• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:07
Net mn AW series 3 geupdate naar de GM en daar zitten de fire, water, vapor en breathe watchfaces al in. Die nieuwe met al die complicaties (natuurlijk) niet.

PSN: Sluuz

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
The Chosen One schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:17:
[...]

Dan koop je een keer geen nieuwe gelijk 1e jaar? Ik ben niet van plan om komende 3-5 jaar een nieuwe phone te kopen.
Ik koop niet elk jaar een nieuwe telefoon, geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik ga niet direct switchen, ik blijf Apple gebruiken tot dat ze op zijn.

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
How to become biljonair in 1 day....

Verwijderd

Goede keynote. Qua hardware is alles gelekt dus niets vernieuwend. Wat me wel verraste was de duurzaamheid. Apple staat nu ook open voor langere ondersteuning van apparaten. Althans ze doen er open over.

Blijft nog steeds een hele dure telefoon... maar ik koop hem ook niet om hem 2 jaartjes te gebruiken.

We gaan in oktober 2 iPhone Xs 256GB kopen. Ben vooral blij verrast met de kleine camera-updates (achteraf de bokeh aanpassen, fotograferen en filmen met weinig licht) maar vooral het 120hz OLED scherm lijkt me tof. En de IP68 rating! tof! Maakt het allemaal wel steviger en futureproof.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:19:
Goede keynote. Qua hardware is alles gelekt dus niets vernieuwend. Wat me wel verraste was de duurzaamheid. Apple staat nu ook open voor langere ondersteuning van apparaten. Althans ze doen er open over.

Blijft nog steeds een hele dure telefoon... maar ik koop hem ook niet om hem 2 jaartjes te gebruiken.

We gaan in oktober 2 iPhone Xs 256GB kopen. Ben vooral blij verrast met de kleine camera-updates (achteraf de bokeh aanpassen, fotograferen en filmen met weinig licht) maar vooral het 120hz OLED scherm lijkt me tof. En de IP68 rating! tof! Maakt het allemaal wel steviger en futureproof.
Het is geen 120Hz OLED scherm. Het is gewoon een 60Hz scherm met 120Hz Touch-Sensitivity.
Dat is niet hetzelfde als ProMotion zoals het in de iPad Pro zit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:20:
[...]

Het is geen 120Hz OLED scherm. Het is gewoon een 60Hz scherm met 120Hz Touch-Sensitivity.
Dat is niet hetzelfde als ProMotion zoals het in de iPad Pro zit.
Wat houdt dat dan in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat het scherm 'aanraak-gevoeliger' is en dus touch beter detecteert.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:52

Fjeze

AllesPerfect!

Dat achteraf bokeh aanpassen, komt dat ook naar de iPhone X?
Ik zie het nergens in de iOS 12gm.
Iemand die het al wel heeft gevonden?

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-10 15:15
machetes schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:26:
Kun je eigenlijk nog steeds in de Apple Store je T-Mobile abonnement verlengen? En kun je dan vanaf vrijdag een iPhone online alvast reserveren? Of kan dat echt alleen als je hem los koopt en meteen online afrekent vrijdag? Twee jaar geleden had ik m'n iPhone 7 gereserveerd en in de winkel betaald toen ik m'n abonnement verlengde (nouja, het was gratis dus heb uiteindelijk niets betaald), maar weet niet of dat vorig jaar bijvoorbeeld ook kon voor de X.
Iemand? Ik vraag me hetzelfde af.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-10 22:13
Impstoker schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:26:
[...]

Iemand? Ik vraag me hetzelfde af.
Is gister ter sprake geweest, is niet meer mogelijk.

• SammeKamminga
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-10-2021
Heeft iemand enig idee wanneer/of de iPhone X goedkoper wordt bij de resellers zoals bol.com en belsimpel?

Indien er sprake is van een prijsvermindering, is dit dan aanstaande vrijdag (tijdens de pre order) , of vrijdag over een week (bij de release)? Hoe was dit vorig jaar bij de iPhone 7 en iPhone 8/X?

Verwijderd

Fjeze schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:25:
Dat achteraf bokeh aanpassen, komt dat ook naar de iPhone X?
Ik zie het nergens in de iOS 12gm.
Iemand die het al wel heeft gevonden?
Denk het niet. Denk dat het ook vooral door de rekenkracht van de A12 Bionic komt dat die dat aan kan. Want de iPhone XR kan dat namelijk ook met 1 camera.

Verwijderd

SammeKamminga schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:36:
Heeft iemand enig idee wanneer/of de iPhone X goedkoper wordt bij de resellers zoals bol.com en belsimpel?

Indien er sprake is van een prijsvermindering, is dit dan aanstaande vrijdag (tijdens de pre order) , of vrijdag over een week (bij de release)? Hoe was dit vorig jaar bij de iPhone 7 en iPhone 8/X?
Nou ja dat duurt vaak wel maanden. Sowieso in 2018 niet meer.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:41
Op de apple site de vergelijking gedaan tussen mijn huidige X en de XS. Ik vind er beschamend weinig verschillen inzitten. had er toch echt meer van verwacht helaas.

De nieuwe chip/snellere Face id. en daar houdt het een heel eind mee op?

• SammeKamminga
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:36:
[...]

Nou ja dat duurt vaak wel maanden. Sowieso in 2018 niet meer.
Je ziet toch ook dat de iPhone 7 en 8 goedkoper worden? Waarom zou dit bij de iPhone X niet zo zijn denk je?

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:55
Mijn iPhone X blijft mooi nog tot volgend jaar. Wel zal ik de Apple Watch bestellen, 44mm spacegrey. Ben zeer benieuwd na het zien van het officiele Apple filmpje.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10 22:08
rimave schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
En welke NL provider ondersteund nu die sim in de Apple Watch??
Helaas nog geen. Misschien t-mobile op den duur....

...

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 22:37
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:22:
[...]

Daar heb je een profiel voor nodig, Edit: <geregeld>
Hoe doe je dat? Ik heb ook het beta profiel op m'n watch, maar hij vindt geen update. Ik ga gewoon in de watch app naar general - software update, daar zou ie dan toch bij moeten staan? Even afgezien van de drukte op dit moment...

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:36:
[...]

Denk het niet. Denk dat het ook vooral door de rekenkracht van de A12 Bionic komt dat die dat aan kan. Want de iPhone XR kan dat namelijk ook met 1 camera.
Je weet ook dat het onzin is. Zonder die feature is de nieuwe iphone gewoon nauwelijks beter dan een iphone X. En dat verkoopt niet.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Toch jammer dat de apple watch met beperkte functies naar nederland komt.
Nederland loopt hopeloos achter met de implementatie van techniek en connectiviteit.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10 22:08
Sluuz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:18:
Net mn AW series 3 geupdate naar de GM en daar zitten de fire, water, vapor en breathe watchfaces al in. Die nieuwe met al die complicaties (natuurlijk) niet.
Hoe bevalt dat? Persoonlijk kijk ik erg uit naar de update. Vind het er weer net wat gelikter uitzien... maar is het ook functioneel?

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:39:
Op de apple site de vergelijking gedaan tussen mijn huidige X en de XS. Ik vind er beschamend weinig verschillen inzitten. had er toch echt meer van verwacht helaas.

De nieuwe chip/snellere Face id. en daar houdt het een heel eind mee op?
Als ik goed heb opgelet bij de keynote

-nieuwe kleuren
-verbeterd scherm (waaronder de 120ghz touch ding, iets betere kleuren, HDR vision etc)
-verbeterd stereo
-tot 512GB
-IP68 Rating
-A12 Bionic, snelle chip met veel AR, neurale netwerken en verbeteringen met de camera
-Camera beter in low-light filmen en fotograferen. En op diverse vlakken verbeterd, net als achteraf de bokeh aanpassen
-Sneller 4G
-Dual SIM/E-sim
-Snellere Face-ID

Verwijderd

SammeKamminga schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:39:
[...]

Je ziet toch ook dat de iPhone 7 en 8 goedkoper worden? Waarom zou dit bij de iPhone X niet zo zijn denk je?
Oh, mijn excuses. Ik had je bericht verkeerd gelezen. Ik dacht dat je over de Xs had.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:02
PhilipsFan schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:41:
[...]

Hoe doe je dat? Ik heb ook het beta profiel op m'n watch, maar hij vindt geen update. Ik ga gewoon in de watch app naar general - software update, daar zou ie dan toch bij moeten staan? Even afgezien van de drukte op dit moment...
Series 0 toevallig?
Daar is geen update meer voor.

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

]
grote_oever schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:41:
[...]

Je weet ook dat het onzin is. Zonder die feature is de nieuwe iphone gewoon nauwelijks beter dan een iphone X. En dat verkoopt niet.
Uiteraard is het marketing. Maar toch komt die functie niet naar de iPhone X, ook niet met iOS 12. Ook onder andere door jouw redenering.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:29
De koers was daarjuist 1,5% gezakt, dat is 15 miljard beurswaarde of 15 miljoen telefoons omzet.
Hallucinante cijfers toch....

Sony A7 iv en wat recycled glas

SammeKamminga schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:39:
[...]

iPhone X wordt uitgefaseerd. Dat betekent dat er nog een korte tijd te bestellen is bij Apple. Maar winkels zitten nog met veel oude voorraad tegen de oude/huidige prijs welke niet zakt. Ze zullen er niet op toe gaan leggen, ding verkoopt echt nog wel. Zeker import scheelt het aanzienlijk met de nieuwe prijs van iPhone XS.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 22:37
matthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:44:
[...]

Series 0 toevallig?
Daar is geen update meer voor.
Nee het is een series 3, maar ik kom er net achter dat WatchOS alleen voor developers is. Er is geen publieke beta. Dus dat wordt nog een weekje wachten.

Edit: mozes kriebel, het lijkt wel alsof ze met IOS12 het best voor het laatst bewaard hebben. Wat is m'n iPhone nu snel! Nog sneller dan voorgaande beta's...

[ Voor 19% gewijzigd door PhilipsFan op 12-09-2018 22:48 ]

• SammeKamminga
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:43:
[...]

Oh, mijn excuses. Ik had je bericht verkeerd gelezen. Ik dacht dat je over de Xs had.
Hahaha ja, dat dacht ik al. Volgens mij moeten bedrijven zich bij Apple aan bepaalde regels houden qua prijzen van hun devices (over hoe goedkoop ze mogen zijn), tenminste, dat heb ik ooit eens gehoord. Ik vraag me af hoe dat nu zit, gezien het feit dat Apple de iPhone X zelf niet meer verkoopt.

• d.castello
Papa, waarom gaan we niet op vakantie zodat ik nieuwe vriendjes kan maken en de hele dag lekker buiten ben ?

Omdat Papa de nieuwe IPhone wil kopen jongen. Maar daar mag je wel lekker binnen mee op de bank mee spelen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
d.castello schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:13:
Papa, waarom gaan we niet op vakantie zodat ik nieuwe vriendjes kan maken en de hele dag lekker buiten ben ?

Omdat Papa de nieuwe IPhone wil kopen jongen. Maar daar mag je wel lekker binnen mee op de bank mee spelen..
Autobiografisch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:25
iOS 12 is uit peeps, download staat hier al aan.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38

Ethirty

Who...me?

d.castello schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:13:

Kindjes die buitenspelen _O-

Je bedoelt dat de jongste je kan uitleggen hoe je nieuwe telefoon werkt. :P
jgsr schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:16:
A) verkeerde topic en B ) alleen voor beta-testers. Public release is pas volgende week.

[ Voor 22% gewijzigd door Ethirty op 12-09-2018 23:21 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ben denk ik op het punt aanbeland dat ik nooit meer een iphone zal kopen. 1000+ prijs is mij te gortig.
En de iphone Xr met een lcd scherm dat niet eens een fullhd resolutie aantikt.... nope sorry. Is toch iets waar je de hele dag naar staart.

2017: i8 809 euro, i8 plus 919 euro, X 1159 euro
2018: Xr 859 euro, Xs 1159 euro, Xx max 1259 euro.

Kortom er is een nieuwe flagship category geboren van Xs en Xs max en de Xr is de "budget" SE versie geworden.
De oude flagship cijferreeks is dood.
En voor de nieuwe reeks mag je 1100+ euro aftikken. Slimme manier van prijzen verhogen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 19:42
Ook voor mij is de prijs/kwaliteit verhouding helemaal zoek hier. Jammer!
Voor mij dus ook geen iphone meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.castello
Volgend jaar worden ze nog duurder ik ben voorlopig ook klaar met iphone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartR
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-12-2023
Helaas, deze keynote viel wel echt tegen. Geen Airpods, geen Airpower, geen USB-C / snellader bijgeleverd. Daarnaast bieden deze iPhones echt geen enorme meerwaarde boven de 'normale' iPhone X.

Ik blijf voorlopig zeker nog wel Apple gebruiken, maar mijn iPhone 6 gaat waarschijnlijk vervangen worden door een tweedehands exemplaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.castello
Beter een macbook aanschaffen voor dat geld van een iphone
d.castello schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:30:
Beter een macbook aanschaffen voor dat geld van een iphone
Maar die kunnen niet bellen zonder iPhone :)

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
D2FValinor schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:23:
De oude flagship cijferreeks is dood.
En voor de nieuwe reeks mag je 1100+ euro aftikken. Slimme manier van prijzen verhogen.
Aandeelhouders zullen ook blij zijn dat de gemiddelde verkoopprijs wéér is gestegen. Niet vreemd als je twee budgettoestellen schrapt en niet vervangt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

D2FValinor schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:23:
En de iphone Xr met een lcd scherm dat niet eens een fullhd resolutie aantikt.... nope sorry. Is toch iets waar je de hele dag naar staart.
Misschien is het mijn leeftijd, maar ik heb op mijn iPhone 7 echt nog nooit het idee gehad pixels tekort te komen.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Verwijderd

Ethirty schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:38:
[...]

Misschien is het mijn leeftijd, maar ik heb op mijn iPhone 7 echt nog nooit het idee gehad pixels tekort te komen.
Je komt ook niet te kort. Maar als ik een iPhone X scherm zie, of een Samsung S7/S8/S9 of een ander toestel met een goede OLED zie ik wel direct wat ik mis.

Maar het is niet zo dat ik huilend naar mijn 6S scherm zit te kijken. Qua scherm vind ik het nog steeds heel goed. Alleen kan het wel beter. Zeker in die prijsklasse.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:16
[...]

Komt waarschijnlijk omdat je nog nooit wat anders hebt gehad. Voor 850 euro mag je wel wat meer verwachten dan het 'amazing' Liquid Retina-scherm van de iPhone Xr.

:)

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2018 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:50
Bloederig schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:07:
[...]

Ja, geld heb je nodig om de nieuwe iPhone te kunnen bekostigen
Maak je geen zorgen.
Zal binnenkort, wanneer ik 's-ochtends vroeg vanaf een Amsterdamse gracht richting werk fiets, kort halt houden bij het Hirsch gebouw op het Leidseplein en vriendelijk zwaaien naar de mensen die al een hele nacht in de rij zitten/liggen om hun ultieme geluk te beleven.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
[...]

Schiet mij maar lek, mensen schieten mij af vanwege het beeldscherm in de Macbook Air.
Dat is het apparaat waar ik Netflix op kijk. typend vanaf een andere laptop met een hogere resolutie.
Daarbij komt. dat mijn iPad een hogere resolutie heeft dan de Air. Kennelijk zie ik het niet.

• Valinor
[...]

Het is inderdaad wel goed te doen, maar ik krijg er geen wauw gevoel bij. Eigenlijk sinds de iphone 5
Ik zit nu een jaar op de lg v30 met een 2k hdr oled scherm en soms wanneer ik een filmpje of iets bekijk spatten de kleuren er vanaf.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 13-09-2018 00:13 ]

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Pittige berichtgeving bij de NOS;

https://nos.nl/artikel/22...uwe-verkoopstrategie.html

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Tsja... Die 512Gb XS Max van €1659, dat is toch zo'n €1000 pure winst na aftrek van materialen, logistiek en R&D kosten.

Bizar

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2018 00:21 ]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Hmmmmm, of toch nog een jaartje langer doen met mijn 6 Plus ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ze spelen ook superslim.

64 GB is voor de gewone gebruiker prima. Maar toekomstgericht lijkt me dat wel weinig. Zeker aangezien apps complexer worden, AR een groot ding is op de iPhone(en apps dus ook groter worden), video en foto's wordne ook groter. Zeker met de data die die dingen opslaan.... Ik had genoeg gehad aan 128GB, maar die verkopen ze niet. Ik doe het liefst meer dan 3 jaar met mijn iPhone dus een beetje op de toekomst gericht wil ik dan de 256GB. Die krijg ik bij lange na niet vol, maar 64GB krijg ik dat wel. En dan zit ik er mee opgescheept. Dan geef ik liever nu 170 euro extra uit dan dat ik er spijt van krijg.

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00
Nou dat wordt nog een jaartje langer doen met mij iPhone 7. Ik heb niet genoeg aan 64Gb en 1329€ is mij echt te gortig. De nieuwe applewatch ga ik wel kopen waarschijnlijk.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

D2FValinor schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:11:
[...]

Het is inderdaad wel goed te doen, maar ik krijg er geen wauw gevoel bij. Eigenlijk sinds de iphone 5
Ik zit nu een jaar op de lg v30 met een 2k hdr oled scherm en soms wanneer ik een filmpje of iets bekijk spatten de kleuren er vanaf.
Maar kleursaturatie heeft 0,0 niks noppes met resolutie te maken. Die worden altijd op de verkeerde manier door elkaar heen gebruikt.

Mijn Samsung S3 en later S6 hadden ook van die "spattende" kleuren en het eerste dat ik deed was een normaal kleurprofiel selecteren. Zelfde effect als tv's waarvan het gras fluoriserend groen is. :')
Nee, doe mij maar realistische kleuren.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Geert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:19:
Tsja... Die 512Gb XS Max van €1659, dat is toch zo'n €1000 pure winst na aftrek van materialen, logistiek en R&D kosten.

Bizar
Vergeet de bonussen ze!
Die moeten ook betaald worden.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Valinor
Ethirty schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:28:
[...]

Maar kleursaturatie heeft 0,0 niks noppes met resolutie te maken. Die worden altijd op de verkeerde manier door elkaar heen gebruikt.

Mijn Samsung S3 en later S6 hadden ook van die "spattende" kleuren en het eerste dat ik deed was een normaal kleurprofiel selecteren. Zelfde effect als tv's waarvan het gras fluoriserend groen is. :')
Nee, doe mij maar realistische kleuren.
Verschil in scherpte zie je natuurlijk ook. Ook de HDR maakt verschil. Alles samen maakt het dat je weldegelijk duidelijk een verschil ziet.

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 16:08

zap8

do ya wanna bump

Weet iemand al hoeveel de XR weegt. Ik vind de 8 Plus gewoon te zwaar, dus hoop dat de XR wel iets lichter is.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

jgsr schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:16:
Hier niet op de iPhone 7+. 11.4.1

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

zap8 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:52:
Weet iemand al hoeveel de XR weegt. Ik vind de 8 Plus gewoon te zwaar, dus hoop dat de XR wel iets lichter is.
https://www.apple.com/nl/iphone-xs/specs/
208 gram

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:19:

Achteraf Bokeh aanpassen wars al een hele goeie apps voor als je een 7 of 8 Plus of de X had genaamd Focos

Youtube review
YouTube: Ultimate Portrait Mode! - Focos App Review

Appstore Link
https://itunes.apple.com/pk/app/focos/id1274938524

• zap8

zap8

do ya wanna bump

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
zap8 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:52:
De XR is 194 gram.

hi!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Bedankt, denk dat ik hem toch maar eens ga vasthouden. Ergonomie kan ook een hoop doen.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Oeps. Verkeerde link. Moet nog even wennen aan de naamgevingen :P

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:03:
[...]

Je weet dat alle prijzen in USA altijd excl. Sales Tax is? Dus ook voor een Amerikaan is het altijd nog duurder dan wat Apple adverteert.
Niet helemaal waar. Sommige Staten betaal je geen SalesTax. Staat met de hoogste SalesTax is California waar je 8% betaald. Dat is dus nog altijd aanzienlijk minder dan de 21% die je hier betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kecin schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:55:
[...]

Hier niet op de iPhone 7+. 11.4.1
Is ook niet uit, alleen voor de beta testers.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 01:22:
[...]

Is ook niet uit, alleen voor de beta testers.
Ik ben beta-tester op mijn privetoestel. Ota geeft die hem niet weer. Itunes dan weer wel. Ik wacht wel even. Thanks :)

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
ik keek erg uit naar de nieuwe iphone's maar vind de prijzen toch wel bizar dus gaat hem niet worden, ik overweeg nu een tweedehands iphone of misschien overstappen op android... is dat een beetje te doen vanaf apple qua berichten en foto's en zo meenemen?

Verwijderd

atvokado schreef op donderdag 13 september 2018 @ 02:54:
ik keek erg uit naar de nieuwe iphone's maar vind de prijzen toch wel bizar dus gaat hem niet worden, ik overweeg nu een tweedehands iphone of misschien overstappen op android... is dat een beetje te doen vanaf apple qua berichten en foto's en zo meenemen?
Berichten gaat moeilijk worden, maar foto’s gewoon in Google Foto’s zetten. Staan ze gelijk op je Android telefoon.
Heb zelf de OnePlus 6 een tijdje gehad voor erbij buiten iPhone en nu de Pocophone F1 aan het overwegen.

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:52
Geen stalen (rvs) Watch in Nederland?

• Rebbelx
  • Laatst online: 23-10 09:19
Wat gaat de oude X nu infeite kosten?

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-10 04:13
Rebbelx schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:18:
De iPhone X wordt niet meer verkocht door Apple. Ze worden nu alleen nog door resellers verkocht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:48
Meh. Hoe heet moet je een XS wassen zodat ie 4,7 inch wordt, 95 graden?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Tinxian schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:47:
[...]

De iPhone X wordt niet meer verkocht door Apple. Ze worden nu alleen nog door resellers verkocht.
Waarom zou apple dat doen? Terwijl ze nog wel de oudere toestellen aanbieden...

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48

JSchut

.....

Jelmer93 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:56:
[...]

Waarom zou apple dat doen? Terwijl ze nog wel de oudere toestellen aanbieden...
De lineup is nu 7 8 xs xr.

De x en de se zijn weg.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik kan dus rustig bij mijn 8 Plus en Gear S3 Frontier blijven. Te dure weinig vernieuwende iPhones en het onbegrijpelijke vasthouden aan het in mijn optiek spuuglelijke vierkante Watch uiterlijk. Steve draait zich om in zijn graf.

Edit:
Rebbelx schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:18:
Het is altijd handig je 's ochtends eerst even in te lezen in de aankondigingen alvorens vragen te stellen. Ik ben net 5 minuten wakker en weet al dat de X niet met verkocht wordt. Ook de prijzen zijn gewoon bekend verder.

[ Voor 45% gewijzigd door bram1984 op 13-09-2018 07:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
iPhone X kun je bij resellers nu vanaf €970 krijgen.
Zou me niks verbazen dat die €970 nog richting de €939/€949 gaat, komende dagen.

Resellers gaan hun iPhone X voorraad opmaken en dan is het uiteindelijk definitief over en uit met de IPhone X

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik ben blij dat ze de X eruit hebben gehaald (zoals verwacht) nu wordt het een collectors item :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:11

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:25:
iPhone X kun je bij resellers nu vanaf €970 krijgen.
Zou me niks verbazen dat die €970 nog richting de €939/€949 gaat, komende dagen.

Resellers gaan hun iPhone X voorraad opmaken en dan is het uiteindelijk definitief over en uit met de IPhone X
Goud in handen hier!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iPhone X ernaast houden zou absoluut voor kannibalisatie hebben gezorgd. iPhone XS heeft dan te weinig vernieuwingen om een prijsverschil van zo’n 150-200 euro te rechtvaardigen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Ik begin wel te balen hoe Apple aan het zakkenrollen is tegenwoordig.

Twee jaar geleden een iPhone 7 128gb gekocht voor €749. De nieuwe initiële vervanger zou de Xr 128gb en die kost €919!! Ik rek het nog wel een jaartje zodat ik volgend jaar waarschijnlijk €1000 ga neerleggen voor een 11.

• jip_86
  • Laatst online: 21:54
https://www.engadget.com/...e-xs-camera-photos-event/

We waren gisteren niet de enige die opgevallen was dat de foto's een beetje te correct waren :p

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10 13:16
Damn, de nieuwe wallpaper zit nog niet in de ios12 GM :(

• Rebbelx
  • Laatst online: 23-10 09:19
Beetje jammer dat de X niet meer te koop zal zijn. De nieuwe modellen vind ik te duur. Daarom valt mn oog nu op een 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:25
Vind de prijs ook wederom erg heftig echter zijn er genoeg mensen die het er wel voor over hebben om diverse redenen. En gelijk hebben ze :)

Gezien de prijs/kwaliteit verhouding aardig uit proporties loopt begrijp ik dat er diverse mensen teleurgesteld zijn (ik ook) maar om nu gelijk te roepen dat je geen iPhone meer koopt... Er zijn toch nog diverse andere opties (oa tweedehands of een 7/8)? De verschillen zijn tegenwoordig minimaal.

Ik blijf zelf bij Apple vanwege het eco systeem en de prettige software (op wat bugs na ;)). Ik snap nog dat je de keuze maakt als de software je niets uit maakt, maar om alleen 'weg te gaan bij Apple' omdat de prijs van een nieuw toestel te hoog is verwonderd mij, gezien de alternatieven die Apple heeft :)

©2004

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:07
jip_86 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:56:
https://www.engadget.com/...e-xs-camera-photos-event/

We waren gisteren niet de enige die opgevallen was dat de foto's een beetje te correct waren :p
Man man man. Volgende stap is de demografie van Tweakers in kaart brengen en tot de conclusie komen dat er ook te weinig vrouwen hier zijn? 8)7

PSN: Sluuz

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 16:02

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zo ik ben eruit. Vrijdag de Xs MAX Silver/Wit 64GB bestellen. Mijn vrouw wilde graag mijn X overnemen. (kwam ze zelf mee). Dus haar 8plus goud 64GB gaat in de verkoop.

Ik slinger een VDI desktop aan in Asia, Amerika en Europa, daarnaast 4G apple store op de telefoon en mijn laptop op de lokale isp wifi. Top. Dit moet weer lukken vrijdag :P

[ Voor 34% gewijzigd door Tylen op 13-09-2018 08:32 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• FNale
Hier ook al de XS Max 64 in het mandje zitten.

Meer geheugen is leuk maar zit zelf met een onbeperkt sim only abo en een hele grote iCloud die nu al functioneert als drive voor al mijn devices. Red me nu ook prima met 64GB.

• Scrtz
Ja die had ik ook gevonden maar dat is die slechte geshopte versie haha :P

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-10 06:04
Voor de mensen die de intro zo nice vonden:

YouTube: September Keynote 2018 — Opening Film — Apple

Heb hem net nog een keer terug gekeken, hij blijft gewoon zo vet! :+

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-10 06:31
Bij mij XS Max 256 in het mandje. Kleur, ben ik nog niet uit,..

• FNale
Scrtz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:37:
[...]

Ja die had ik ook gevonden maar dat is die slechte geshopte versie haha :P
Ja wat had je verwacht de nieuwe wallpaper is een live wallpaper die alleen op de Xr en Xs zit.

:P

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 19:00

n3z

Ik hou van Apple apparaten. Maar deze generatie wordt echt te duur. Ik heb meer dan voldoende geld. Tuurlijk, ik kan een iPhone 8 halen, maar dat ziet er zo ouderwets uit vergeleken met de X en alle nieuwe Android toestellen.

Als ik geen 2de hands X kan scoren hou ik mijn iPhone SE nog een jaartje en dan maar even kijken.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Ik heb niet te kiezen, beetje pro én contra tegelijk. Heb telefoon van het werk (iphone 6s) en mijn werkgever kennende zal ik die de komende vijf jaar ook nog mogen gebruiken... :(

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik ben er ook uit! iPhone XS Max 256GB Spacegrey ;) iemand nog tips voor cases/screenprotectors?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

FNale schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:35:
Hier ook al de XS Max 64 in het mandje zitten.

Meer geheugen is leuk maar zit zelf met een onbeperkt sim only abo en een hele grote iCloud die nu al functioneert als drive voor al mijn devices. Red me nu ook prima met 64GB.
Dat kan niet. Je kan hem nog niet toevoegen in je mandje ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• loekf2
  • Laatst online: 23-10 16:12
Toch waarschijnlijk al veel gezegd over de keynote, maar ik vond het de slechtste in jaren. Phil was snel klaar met de XS en XS Max en wist volgens mij amper wat ie nou nog kon hypen. Vervolgens werd het gerekt tot een uur met die game demos en ander geneuzel dat we eigenlijk al bij de iOS 12 aankondiging gezien hadden. Enige nieuwe SW features waren die "smart" HDR en aperture (focal length) post-processing.

De Watch met ingebouwde ECG was wel cool. Alleen battery life van 18 uur.. nee, nog ff wachten.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
  • Laatst online: 23-10 16:12
Tylen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:00:
[...]

Als je een bepaalde config kiest wordt er blijkbaar een cookie gezet, want als ik de bookmark laad zou ik alleen nog op de (nu) greyed out knop moeten drukken.

Voor de mensen die dicht bij de grens wonen: gebruik de website, de app staat niet afhalen in een ander land toe.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Scrtz
loekf2 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:00:
Toch waarschijnlijk al veel gezegd over de keynote, maar ik vond het de slechtste in jaren. Phil was snel klaar met de XS en XS Max en wist volgens mij amper wat ie nou nog kon hypen. Vervolgens werd het gerekt tot een uur met die game demos en ander geneuzel dat we eigenlijk al bij de iOS 12 aankondiging gezien hadden. Enige nieuwe SW features waren die "smart" HDR en aperture (focal length) post-processing.

De Watch met ingebouwde ECG was wel cool. Alleen battery life van 18 uur.. nee, nog ff wachten.
Ja klopt, veel was ook erg gehaast. Ik had liever dat ie wat rustiger vertelde etc en dat ze dat hele deel van Games en milieu weggelaten hadden. Vooral die games altijd..
FNale schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:44:
[...]

Ja wat had je verwacht de nieuwe wallpaper is een live wallpaper die alleen op de Xr en Xs zit.

:P
Ach uiteindelijk kun je die wel downloaden :P

• FNale
Tylen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:00:
[...]

Favo wijsneus haha :+
Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.