Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:57:
[...]

Valt allemaal wel mee. Neem de Max als voorbeeld.
Daar $1099,- hier ex btw en in dollars $1200,-

Oftewel honderd dollar duurder maar daarvoor heb je dan wel de EU consumenten rechten enz.
Die 100 dollar heb je ook wel nodig voor een garantie claim op een toestel van 1200 dollar...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

€689 voor de instap iPhone 8; is dat al de nieuwe aangepaste prijs?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
MazeWing schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:02:
Prijzen in de EU liggen €100-150 hoger. Ik vind 10% van de aanschafprijs van een telefoon nogal een substantieel verschil...
Je weet dat alle prijzen in USA altijd excl. Sales Tax is? Dus ook voor een Amerikaan is het altijd nog duurder dan wat Apple adverteert.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:57
Helaas lijkt het erop alsof de ECG-functie voorlopig US-only is. Komt ook niet terug op de Nederlandse Apple website.

Verwijderd

NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:07:
Phil is de vette blanke man. Ik zeg dit even, zodat ik niet van racisme wordt beticht door wat SJW's hier.
Je racisme was al duidelijk geloof ik? :?
NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:07:
Phil is de vette blanke man. Ik zeg dit even, zodat ik niet van racisme wordt beticht door wat SJW's hier.
Nou blanken mensen zijn anders wel een minderheid hoor :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:12
⌚ Series 4
• 40mm → €429
• 44mm → €459

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:05:
[...]

Je racisme was al duidelijk geloof ik? :?
Het was een grapje, maar dat valt blijkbaar niet bij iedereen goed.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:15

pdavie2311

Live life to the fullest..

VeeGee schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:04:
Helaas lijkt het erop alsof de ECG-functie voorlopig US-only is. Komt ook niet terug op de Nederlandse Apple website.
Volgens mij werd dat later uitgerold? Komt wel dus? Dacht dat gezien te hebben tijdens de keynote..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54
Benieuwd hoe ze dat er softwarematig uit houden?

Haters everywhere but I don’t really care

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:38
Dual-sim komt ook pas later:

Dual-sim-ondersteuning komt later dit najaar beschikbaar als onderdeel van een gratis software-update. Om van dual-sim gebruik te kunnen maken, heb je twee abonnementen voor een mobiel netwerk nodig (waarvoor mogelijk roamingbeperkingen gelden). Op het gebruik zijn bepaalde beperkingen van toepassing.

• VeeGee
  • Laatst online: 11:57
pdavie2311 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:06:
[...]

Volgens mij werd dat later uitgerold? Komt wel dus? Dacht dat gezien te hebben tijdens de keynote..
Dat zou ook kunnen inderdaad! Even meer informatie daarover afwachten...

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
pdavie2311 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:06:
[...]

In de Verenigde Staten. Ik denk dat ze daar goedkeuring voor nodig hebben.

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-08 21:12
Mensen al ideeën over de aanschaf van een 8 of een Xr?

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
V&A kan via de frontpage: https://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2018 21:10 ]

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben toch teleurgesteld dat we een lagere prijs en een krachtigere lader niet terug hebben gezien. Het feit dat er nog steeds een 5w lader bij zit is ronduit belachelijk.

Ik vind het wel knap hoe Apple mij nu al voor het 2e jaar met een teleurstellend en ietwat boos gevoel achterlaat. Het is dat ze mooie producten maken, want qua prijsstelling en accessoires zijn ze volkomen doorgeslagen...

Daarnaast was het qua vernieuwingen misschien wel de kleinste upgrade sinds de invoering van het "s"-model.

[ Voor 12% gewijzigd door MazeWing op 12-09-2018 21:10 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:00

Ethirty

Who...me?

Zal met goedkeuring van de Europese instanties te maken hebben. Dat de FDA het goedkeurt betekent niet per definitie dat het ook aan onze standaarden voldoet.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:06
Zie ik nou een fout op de website van Apple over de iPhone XR?

"Gloednieuw Liquid Retina-display: het meest geavanceerde LCD-display in de industrie. Nog snellere Face ID. De slimste en krachtigste chip in een smart­phone. En een baanbrekend dual camera-systeem. iPhone XR. Prachtig, wat ’ie allemaal kan."

De XR heeft toch 1 camera?

https://www.apple.com/nl/iphone-xr/

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
Krijg een update binnen op iphone 6s plus

Bensimpel

Positieve meneer

MelvinW schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:07:
Dual-sim komt ook pas later:

Dual-sim-ondersteuning komt later dit najaar beschikbaar als onderdeel van een gratis software-update. Om van dual-sim gebruik te kunnen maken, heb je twee abonnementen voor een mobiel netwerk nodig (waarvoor mogelijk roamingbeperkingen gelden). Op het gebruik zijn bepaalde beperkingen van toepassing.
Dus gewoon waardeloos. Als ik ergens op vakantie ga, neem ik altijd een prepaid sim, ga ik toch geen abbo voor afsluiten? 8)7

😆 - Denk ook eens om ;)

TerrorSource schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:06:
[...]

⌚ Series 4
• 40mm → €429
• 44mm → €459
Ja maar het stond er dus verkeerd om, vandaar mijn reactie.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:16
Bah, wat een klote line-up iPhones.
1). Veel te prijzig, zowel het 'instap' model als de Xs modellen
2). Veel te groot! De Xs zou nog het meest geschikt zijn, maar voor €1159,-!? Dacht het niet...
3). De X gaat uit het assortiment? Dus als je écht een kleiner/goedkoper toestel wilt, zul je het moeten doen met het "oude" design.. voelt ook niet fijn.

Meh

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Bensimpel schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:10:
[...]

Dus gewoon waardeloos. Als ik ergens op vakantie ga, neem ik altijd een prepaid sim, ga ik toch geen abbo voor afsluiten? 8)7
Daarom zit er ook 1 echt SIM-slot in. Alleen hebben wij niks aan de eSIM

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Toch nog serieus uitzoeken wat nu de opvolger wordt van mijn 6S...

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:58:
[...]

Lekker dan, je koopt dus een telefoon vol met beperkingen....
een telefoon met een eSim is de opmaat voor telefoonlocks zoals we in het verleden (simlock) ook hebben gehad.

iPhone's via Vodafone kunnen met eSim's dus worden geblokkeerd op een KPN netwerk.
Telecombedrijven zijn door de opgelegde richtlijnen van GSMA verplicht om meerdere operatorprofielen tegelijkertijd op de eSIM-chip te ondersteunen zodat consumenten meerdere abonnementen kunnen gebruiken op eenzelfde toestel. Fabrikanten en beheerders van telecomdiensten stellen consumenten in staat om een abonnement bij een operator naar keuze aan te vragen en vervolgens via een eSIM-applicatie van die operator op je apparaat de benodigde digitale simkaartgegevens te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08 11:21
TZC-T1-FX schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:10:

"Gloednieuw Liquid Retina-display: het meest geavanceerde LCD-display in de industrie. Nog snellere Face ID. De slimste en krachtigste chip in een smart­phone. En een baanbrekend dual camera-systeem. iPhone XR. Prachtig, wat ’ie allemaal kan."

Goed gespot, de XR is inderdaad single camera :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
TZC-T1-FX schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:10:

Front en Rear. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:28
Zoals ik al verwacht had, AW4 44mm voor 459 :)

Bensimpel

Positieve meneer

Telefoon zelf ziet er wel erg mooi uit, maar nogsteeds een dikke bezel en domme notch, had wel wat baanbrekender verwacht. Liquid Retina, volgens heeft diegene die dit heeft bedacht net wat teveel op :+

maarja, dan die prijs... Het is wel duidelijk, Apple loopt steeds verder achter, dit komt niet meer goed.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Die Xr gaat gewoon super verkopen hoor, weet je waarom? Omdat die veel op de X(s) lijkt en dat is wat het gros wilt. Een goedkoper toestel dat lijkt om de premium variant.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:10
Bensimpel schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:15:
Telefoon zelf ziet er wel erg mooi uit, maar nogsteeds een dikke bezel en domme notch, had wel wat baanbrekender verwacht. Liquid Retina, volgens heeft diegene die dit heeft bedacht net wat teveel op :+

maarja, dan die prijs... Het is wel duidelijk, Apple loopt steeds verder achter, dit komt niet meer goed.
Voelt flink als harken.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19

Designkeuzes en achterlopen vind ik niet precies hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:57:
[...]

Valt allemaal wel mee. Neem de Max als voorbeeld.
Daar $1099,- hier ex btw en in dollars $1200,-

Oftewel honderd dollar duurder maar daarvoor heb je dan wel de EU consumenten rechten enz.
Daarnaast vergeten de heethoofden ook dat je in de US ook afhankelijk van de staat nog minstens 10% Tax erbij moet betalen. Elk jaar hetzelfde gezeik.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Zijn de goud, silver en space-grey allemaal voorzien van een zwarte/donkere voorkant? Ik kan het niet terug vinden op de site van Apple.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Voor ons of Apple? Want ik maak me vooralsnog geen enkele illusie dat de omzet van Apple gaat dalen.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Novadecasa schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:17:
Zijn de goud, silver en space-grey allemaal voorzien van een zwarte/donkere voorkant? Ik kan het niet terug vinden op de site van Apple.
Yup
Haha dat zie je ook elk jaar weer voorbij komen. Eigenlijk overal behalve in de verkoopaantallen 8)7

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:00
Apple wil zich nog meer profileren als een exclusief merk.
:)

• Rivanov
GM linkjes verschijnen online.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Novadecasa schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:17:
De voorkant is van glas, dus ja. Wat zou je wat anders verwachten dan?

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:18:
[...]

Yup

[...]

Haha dat zie je ook elk jaar weer voorbij komen. Eigenlijk overal behalve in de verkoopaantallen 8)7
Je kan niet ontkennen dat de keynote op zijn minst teleurstellend is. Ik vind het spannendste toestel eigenlijk de iPhone xr -O- en ik was vrij "hyped"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:10:
[...]

Via de E-Sim kan je dezelfde abbo's afsluiten als de normale sim, ideaal voor data sim erbij in een vakantieland. Hoezo waardeloos |:( 8)7
Ik juich e-sims alleen maar toe i.p.v ouderwetse stomme fysieke kaartjes.
WouterL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:19:
[...]

Je kan niet ontkennen dat de keynote op zijn minst teleurstellend is. Ik vind het spannendste toestel eigenlijk de iPhone xr -O- en ik was vrij "hyped"
Ik heb de Keynote zelf niet gezien. Vind de aankondigingen verder prima :)

• Rivanov

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:19:
[...]

Via de E-Sim kan je dezelfde abbo's afsluiten als de normale sim, ideaal voor data sim erbij in een vakantieland. Hoezo waardeloos |:( 8)7
Ohja, want elke provider ondersteund het?

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

[...]

Omdat het in veel landen helemaal niet beschikbaar is :?

#team_UTC+1

Verwijderd

Rub147 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:20:
[...]

Ohja, want elke provider ondersteund het?
Ja uiteindelijk wel, op deze manier gaat het massa worden en moeten de providers wel, prima zet dus.

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:21:
[...]

Hij is al aan het installeren hier :P
iPad Pro 10.5" en iPhone X versie aan het downloaden.
Zoek nog de watchOS 5 GM.

Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:21:
[...]

iPad Pro 10.5" en iPhone X versie aan het downloaden.
Zoek nog de watchOS 5 GM.
Daar heb je een profiel voor nodig, Edit: <geregeld>

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 21:25 ]

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Liever wel een fysiek kaartje, liever zelf gewoon dual sim zoals in China straks (Het kan dus wel)

😆 - Denk ook eens om ;)

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 13:53
Net gekeken op onze corporate epp website, maar het lijkt dat we geen korting krijgen op de nieuwe producten. Iemand die weet of dit ngo doorgevoerd moet worden, of is dat altijd zo voor preorders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
Kun je eigenlijk nog steeds in de Apple Store je T-Mobile abonnement verlengen? En kun je dan vanaf vrijdag een iPhone online alvast reserveren? Of kan dat echt alleen als je hem los koopt en meteen online afrekent vrijdag? Twee jaar geleden had ik m'n iPhone 7 gereserveerd en in de winkel betaald toen ik m'n abonnement verlengde (nouja, het was gratis dus heb uiteindelijk niets betaald), maar weet niet of dat vorig jaar bijvoorbeeld ook kon voor de X.

• Scrtz
Ben ook ios 12 GM en Mojave GM aan het binnenhalen :)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:08
machetes schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:26:
Kun je eigenlijk nog steeds in de Apple Store je T-Mobile abonnement verlengen? En kun je dan vanaf vrijdag een iPhone online alvast reserveren? Of kan dat echt alleen als je hem los koopt en meteen online afrekent vrijdag? Twee jaar geleden had ik m'n iPhone 7 gereserveerd en in de winkel betaald toen ik m'n abonnement verlengde (nouja, het was gratis dus heb uiteindelijk niets betaald), maar weet niet of dat vorig jaar bijvoorbeeld ook kon voor de X.
Volgens mij doen ze bij Apple sinds vorig jaar niets meer met abbo's :)

©2004

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
[...]

Dat is inderdaad de bedoeling van esims. In theorie kan elke toestel met esim functionaliteit multi sim worden.

Apple ipad pro sim : https://www.apple.com/nl/ipad/apple-sim/
Ik veronderstel hetzelfde systeem in de iphones.

De telecomoperatoren zullen wel mee op de kar springen bij x aantal verkochte iphones, en andere grote gsm fabrikanten zullen nu ook niet meer te lang wachten om de esim te implementeren.
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:27:
Aah nice is Mojave GM ook uit? Dan ga ik ff updaten :)

Edit: Whow de portal is traag he 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 21:31 ]

• Scrtz
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:29:
[...]

Aah nice is Mojave GM ook uit? Dan ga ik ff updaten :)
Zeker!

• Rivanov
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:27:
Mojave is niet de GM. Is nog een Beta.

• Scrtz
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:32:
[...]

Mojave is niet de GM. Is nog een Beta.
Oh oke, dacht dat het al GM was excuses

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe doet de accu het met iOS 12 GM? Ik wil wel om, maar dat is wel een belangrijk punt.

Al zal dat met de versie van vandaag en maandag geen fluit uitmaken verwacht ik?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:38:
Hoe doet de accu het met iOS 12 GM?
Dat weet toch nog niemand? Dat ding is 1 uurtje uit.

• SliceOfLife
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:38:
Hoe doet de accu het met iOS 12 GM? Ik wil wel om, maar dat is wel een belangrijk punt.

Al zal dat met de versie van vandaag en maandag geen fluit uitmaken verwacht ik?
Mits ze een of andere maffe bug vinden is de GM versie de release versie, dus die zou prima moeten werken ;-)

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:40:
[...]

Dat weet toch nog niemand? Dat ding is 1 uurtje uit.
Excuus, mijn vraag klopt niet: hoe doet de beta het überhaupt met die accu, afgezien van GM?

Daarnaast heb ik regelmatig beta's gedraaid, maar altijd bleef die irritante Feedback-app na de official release op mijn iPhone staan welke er met geen mogelijk af wilde. Hoe werkt dat?

[ Voor 25% gewijzigd door THE_BASE op 12-09-2018 21:41 ]

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Prima op mijn iPhone 8 plus

PSN: Sluuz

• DeNachtwacht
  • Nu online
Ik lees op de frontpage dat de SE niet meer verkocht gaat worden, dat is mooi zuur, ze bieden dus officieel niets meer aan met een 4” scherm en een opvolger is er ook niet :(

youtube.com/@hisrep

• THE_BASE
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:41:
Ik lees op de frontpage dat de SE niet meer verkocht gaat worden, dat is mooi zuur, ze bieden dus officieel niets meer aan met een 4” scherm en een opvolger is er ook niet :(
Ik denk dat Apple een iPhone 7 wil inzetten als alternatief. iPhone SE naar iPhone 7 is een mooie upgrade afgezien van het iets grotere scherm waar je best aan zou kunnen wennen.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:41:
Was allang te verwachten, snap ook niet dat iemand dacht dat ie uit zou komen.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:13
Log net in, helaas de Keynote niet live kunnen zien vanwege werk. Maar valt het niet gigantisch tegen? Was redelijk hyped voor de nieuwe XS. Maar zit nu meer te verheugen op de apple watch dan de Iphone.

Grootste voor mij nuttige verschil is de snellere gezichtsherkenning.....?

(Komt de Apple Watch weer niet in staal in NL?)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:39

rammes

koekebakker 1e klas

BekSide schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:46:
Log net in, helaas de Keynote niet live kunnen zien vanwege werk. Maar valt het niet gigantisch tegen? Was redelijk hyped voor de nieuwe XS. Maar zit nu meer te verheugen op de apple watch dan de Iphone.

Grootste voor mij nuttige verschil is de snellere gezichtsherkenning.....?

(Komt de Apple Watch weer niet in staal in NL?)
kijk dan eerst ff de keynote.

Ik zou het doen!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
De Xr heeft een aluminium body, dus geen Qi..
Dan gaan we een jaartje wachten.

• Scrtz
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:42:
[...]

Ik denk dat Apple een iPhone 7 wil inzetten als alternatief. iPhone SE naar iPhone 7 is een mooie upgrade afgezien van het iets grotere scherm waar je best aan zou kunnen wennen.
Veel interessanter ook voor ze om een productlijn langer aan te houden dan 2 losse voor kortere duur, laat staan de extra r&d kosten etc etc etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:49
Alpoholic schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:47:
Volgens de website werkt dit gewoon op de Xr. :)

• SliceOfLife
Alpoholic schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:47:
Achterkant op de Xr is gewoon van glas dus hij support gewoon wireless charging!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:06
Nou ik ben straks weer €1659,- lichter. :+

It's All In The "Mix"

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
Electromonkey schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:49:
[...]

Volgens de website werkt dit gewoon op de Xr. :)
Volgens de website heeft de Xr ook een dual camera-systeem, haha!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
SliceOfLife schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:52:
[...]

Achterkant op de Xr is gewoon van glas dus hij support gewoon wireless charging!
Ik las het ook net, ja. Jammer, dat was een showstopper geweest. Nu ga ik weer heel hard twijfelen of ik daar m'n 8 Plus voor moet opgeven en kan het weer een dure grap worden.. ;)

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:49
Y451N schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:53:
[...]

Volgens de website heeft de Xr ook een dual camera-systeem, haha!
Haha ja oké oké. Maar dit klopt wel :P

Overigens ga ik zelf ook voor een Xr denk ik! Die andere kan ik emotioneel gewoon niet verwerken, hoop geld zeg. Wel prachtige toestellen uiteraard, en we betalen het allemaal dus wanneer is duur nou te duur?

• Scrtz
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:40:
[...]

Excuus, mijn vraag klopt niet: hoe doet de beta het überhaupt met die accu, afgezien van GM?

Daarnaast heb ik regelmatig beta's gedraaid, maar altijd bleef die irritante Feedback-app na de official release op mijn iPhone staan welke er met geen mogelijk af wilde. Hoe werkt dat?
Ik draai al IOS12 sinds DP1, accu doet het vanaf dag 1 gewoon prima, niet anders dan ios11 zover mij is opgevallen.

En die feedback app? Waarom heb je daar zo'n last van, gewoon in een mapje pleuren met alle andere Apple apps die je nooit gebruikt en dan valt het niet meer op ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mijn ''route' voor 2018': iPhone X - iPhone 6s (nu) - zeer binnenkort weer de iPhone X

want:

-geen FaceID2
-A12 is verre van interessant
-geen echt noemenswaardige extra's tov een iPhone X
- voelt ergens niet goed om in minder dan 1 jaar ruim €2250 uit te geven aan 2 telefoons (ja, ok excl verkoop oude toestel)
- de iPhone X is tot en met nu toe voor mij meer dan (zeer) goed bevallen

Voor het eerst in 7 jaar dat ik niet bij een pre order een nieuwe iPhone ga bestellen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:01:
mijn ''route' voor 2018': iPhone X - iPhone 6s (nu) - zeer binnenkort weer de iPhone X

want:

-geen FaceID2
-A12 is verre van interessant
-geen echt noemenswaardige extra's tov een iPhone X
- voelt ergens niet goed om in minder dan 1 jaar ruim €2250 uit te geven aan 2 telefoons (ja, ok excl verkoop oude toestel)
- de iPhone X is tot en met nu toe voor mij meer dan (zeer) goed bevallen

Voor het eerst in 7 jaar dat ik niet bij een pre order een nieuwe iPhone ga bestellen...
Het is nog geen vrijdag Geert:p

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54
Ga voor de XR, denk wit of zwart.
Mooi dat al die nw camera functies erin zitten.
Paar weken geduld moet lukken.

Watch nog ff kijken. SS wel mooi, alleen die rode ring wat lelijk.
Anders een zwarte Sport.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ben zwaar teleurgesteld. Apple fanboy sinds Apple 3. Ik overweeg echt de Note 9....
WouterL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:03:
[...]

Het is nog geen vrijdag Geert:p
wellicht ga ik een Sonos Sub kopen ipv een nieuwe iPhone. Kan ik mn 5.1 opstelling volledig maken

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:00
d.castello schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:04:
Ik ben zwaar teleurgesteld. Apple fanboy sinds Apple 3. Ik overweeg echt de Note 9....
Veel plezier aan de Android kant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
harm12nl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:28:
[...]

Volgens mij doen ze bij Apple sinds vorig jaar niets meer met abbo's :)
Neeee echt? :( haal hem veel liever bij de Apple Store dan dat gedoe via T-Mobile

• THE_BASE
  • Niet online
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:57:
[...]

Ik draai al IOS12 sinds DP1, accu doet het vanaf dag 1 gewoon prima, niet anders dan ios11 zover mij is opgevallen.

En die feedback app? Waarom heb je daar zo'n last van, gewoon in een mapje pleuren met alle andere Apple apps die je nooit gebruikt en dan valt het niet meer op ook.
Najah, die app hoeft er niet meer op na een release toch?

• Scrtz
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:05:
[...]

Najah, die app hoeft er niet meer op na een release toch?
Nee dan niet meer idd

• THE_BASE
  • Niet online
Ik had dus iOS 11 GM inclusief Feedback. Daarna geüpdatet naar de officiële release en Feedback bleef er op. Kreeg het er niet af, zelfs niet na Clean Install.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Damn! Ff weg hier en 1400 reacties erbij :9
Zal eens kijken waar de fuzz about is 8)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:04:
[...]

wellicht ga ik een Sonos Sub kopen ipv een nieuwe iPhone. Kan ik mn 5.1 opstelling volledig maken
En je houdt nog genoeg geld over voor een iPhone 7 :+

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Wat Apple neerzet is al jarenlang revolutionair en nieuwsbrekend. Maar de techniek gaat me steeds meer teleurstellen. Dat komt omdat ze in een monopolie staan en alles per stap kunnen doen. Slim vind ik het niet meer, duur is het wel.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ik ga vrijdag de iPhone Xs Max in het silver of spacegrey bestellen, evenals een Apple Watch 44mm (kleur weet ik nog niet :( ). Ik had gehoopt op de AirPods 2, omdat ik gehoord heb dat de huidige versie niet zo goed tegen regen kan

Laatste keer dat ik een mobiel kocht was in 2014, de iPhone 5S. Die is zo'n twee maanden geleden kapot gegaan (uitgezette batterij), in de tussentijd maak ik gebruik van een iPhone 4S. Aangezien ik zo lang geen mobiel heb gekocht, ben ik van mening dat zo'n uitgave wel gerechtigd is :P

Wat ik me wel afvraag is, of het niet handig is om eerst de iPhone Xs Max te bestellen en daarna de Apple Watch om zeker te zijn dat ik het op dag 1 binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
d.castello schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:04:
Tot over een paar maanden! ;w

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43
En welke NL provider ondersteund nu die sim in de Apple Watch??

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik overweeg om ook over te gaan. Was altijd een Apple hater zonder uitleg te geven waarom ik een hater was. Heb een Macbook, iPhone, iPad, iPod Touch en Nano. En het werkt allemaal goed samen.

Maar de prijzen van een iPhone, uiterlijk is voor mij gewoon de doorslag om voor iets anders te kiezen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

En niks over minis en iMacs ? :'(

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

rimave schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
En welke NL provider ondersteund nu die sim in de Apple Watch??
Niemand. Is al een keer of wat gepasseerd.

#team_UTC+1

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:17

The Chosen One

Zie signature!

Berlinetta schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
Ik overweeg om ook over te gaan. Was altijd een Apple hater zonder uitleg te geven waarom ik een hater was. Heb een Macbook, iPhone, iPad, iPod Touch en Nano. En het werkt allemaal goed samen.

Maar de prijzen van een iPhone, uiterlijk is voor mij gewoon de doorslag om voor iets anders te kiezen.
Dan koop je een keer geen nieuwe gelijk 1e jaar? Ik ben niet van plan om komende 3-5 jaar een nieuwe phone te kopen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.