Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier eerste kwartiertje na de install behoorlijk traag...nu draait alles weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:50
Hij loopt beter dan 6

[ Voor 4% gewijzigd door Nick25 op 13-08-2018 21:39 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
Ik heb bèta 8 ook zojuist geinstalleerd...loopt vooralsnog perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:45:
Ik heb bÚta 8 ook zojuist geinstalleerd...loopt vooralsnog perfect!
Die komt pas na 23:00u ;)
Alles loopt prima hier ( tot wat je er nu al van kan zeggen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:51:
[...]

Aah maak jij nou een tik fout joh. Hoe durf je, beetje bij de les blijven hè :+
Altijd nog beter een tik fout dan verstand ergens van hebben maar wat niet zo is nee niet jij don :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Hackus schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Die komt pas na 23:00u ;)
Alles loopt prima hier ( tot wat je er nu al van kan zeggen)
Ah ;) Morgenochtend beta 9 alvast installeren...dark mode...eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Aii, gisteravond ook gelijk geinstalleerd. Had ook de vertragingen. Reboot fixte het ook. Benieuwd of ze nog met een nieuwe versie gaan komen deze week.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze laatste bèta draait prima hier op mijn ouderwetse iPhone X.
Door de menu's scrollen e.d gaat weer wat vlotter dan de vorige bèta.

Klein kritiekpuntje; Safari is ietwat stroperig zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tsjonge. Bij mij draait ie werkelijk zonder problemen...vreemd toch. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:39:
Deze laatste bèta draait prima hier op mijn ouderwetse iPhone X.
Door de menu's scrollen e.d gaat weer wat vlotter dan de vorige bèta.

Klein kritiekpuntje; Safari is ietwat stroperig zo nu en dan.
:? wat heb je gedaan om die op een iPhone X te krijgen ?
Dacht dat dat die niet meer meeging naar iOS12, zo'n oud bakje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12
Hier heb ik een iphone x. In het begin na de opstart draaide het inderdaad heel slecht maar nu draait ie beter dan beta 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:23:
[...]
Tsjonge. Bij mij draait ie werkelijk zonder problemen...vreemd toch. :?
Ja hier ook inderdaad maar dat is wel de eigenschap van een bug natuurlijk. Niet iedereen heeft er last van.

Net zoals die GPS bug. Was een groot ding waar veel mensen last van hadden maar bij mij werkte hij prima en een beta later had ik het probleem alsnog 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 14-08-2018 11:28 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

:? wat heb je gedaan om die op een iPhone X te krijgen ?
Dacht dat dat die niet meer meeging naar iOS12, zo'n oud bakje :+
Eerst jailbreak naar iOS 10, daarna stock iOS 11, toen m'n iPhone X in het water voor 10 minuten en uiteindelijk kon ik de beta installeren.
Kost wat, maar dan heb je ook wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Dat is de eigenschap van een irritante bug (voor developers). Zeker niet van elke bug.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Dat bluetooth connectie probleem met de auto carkit is ook nog niet opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:52
Ondanks de problemen die ik hierboven lees overweeg ik om de iOS 12 beta te installeren.

Ik word echt helemaal gestoord van kleine bugs in iOS 11 op m'n iPhone X.

- Weer App blijft vaak hangen op het onderste gedeelte van de App. Ik kan dan niet naar boven 'scrollen en moet de App force closen.
- Mailtjes zijn blanco via de mail App voor zowel Gmail als iCloud emails.
- Toetsenbord zit soms over het scherm heen waardoor alles wat er achter zit niet te zien is. Normaal schuift het allemaal op.
- iMessage geeft meldingen dat berichten niet verzonden zijn maar dat zijn ze wel.
- Meerdere foto's selecteren in iMessage om op te slaan zorgt ervoor dat de vinkjes niet zichtbaar zijn terwijl de foto's wel geselecteerd zijn. Overzicht is er dus totaal niet.
- 4K video via Airdrop sturen van langer dan 2 minuten is onmogelijk (telefoon hangt op converteren) en als je scherm uit gaat stopt het proces meteen.
- Telefoon wordt net bepaalde apps godsgloeiend heet sinds de 11.3 update. Zelfs een half uur marktplaats is niet grappig.
- Optie om meerdere notificaties te verwijderen op het lock screen verdwijnt at random.
- Safari is soms compleet bevroren, niets is aan te klikken en scrollen lukt ook niet tot de App geminimaliseerd en weer geopend wordt.

Het is echt niet meer wat het geweest is de laatste tijd en ik denk er aan afstand te doen van het hele Apple ecosysteem als dit zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Evernote Geen van je punten ervaar ik op de X en de laatste versie van iOS 11.... al eens een clean install gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Evernote schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:45:
Ondanks de problemen die ik hierboven lees overweeg ik om de iOS 12 beta te installeren.

Ik word echt helemaal gestoord van kleine bugs in iOS 11 op m'n iPhone X.
Wat kan helpen bij iPhone problemen is: het maken van een reservekopie dan wissen van de iPhone en vervolgens terugzetten reservekopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:52
Vorkie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:54:
@Evernote Geen van je punten ervaar ik op de X en de laatste versie van iOS 11.... al eens een clean install gedaan?
Al 3x, dit is slechts het topje van de ijsberg.

- Apps updaten niet automatisch
- Hey Siri triggert extreem slecht zelfs na dit 5x opnieuw ingesteld te hebben. Als iemand het op YouTube zegt dan gaat hij het wel steeds af. (Dacht dat dit niet mogelijk was)
- Tap to wake werkt vaak niet
Sinus_rhythm schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:55:
[...]

Wat kan helpen bij iPhone problemen is: het maken van een reservekopie dan wissen van de iPhone en vervolgens terugzetten reservekopie.
Apple adviseert om wanneer problemen zich voordoen geen reserve kopie terug te zetten omdat je dan (mogelijk) een corrupte kopie terugzet.

Maar de telefoon als nieuw instellen lost deze problemen helaas niet op.

Ik heb ook geen idee in hoeverre Apple bereidt is de telefoon gewoon om te wisselen gezien ik de problemen die ik noem weinig tegenkom bij anderen.

[ Voor 45% gewijzigd door Evernote op 15-08-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Maxow

Hidden Sound System

Nick25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:34:
Dat bluetooth connectie probleem met de auto carkit is ook nog niet opgelost..
Hmm vreemd, ik had het probleem op de vorige beta ook, maar met beta7 is het juist verholpen (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Maxow schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Hmm vreemd, ik had het probleem op de vorige beta ook, maar met beta7 is het juist verholpen (gelukkig).
Hmm zal ik hem wel even opnieuw aansluiten..

Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Dus...bèta 8 zometeen...

https://9to5mac.com/2018/08/15/ios-12-beta-8/

...and dl-ing... (y)

----

[ Voor 86% gewijzigd door dafmay op 15-08-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Prima weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, lekker weer hier ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
-O- moet je niet youtube filmpje posten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nick25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:53:
[...]

-O- moet je niet youtube filmpje posten?
Hahaha.

Pak je dit filmpje:

Fantaseer je van de 6 een 8 en je bent klaar.

Maar goed sommige van die YouTube pannenkoeken maken voor een nieuw schaduwlijntje al een filmpje (want Clickbait) dus ze komen ongetwijfeld.

Vergeet vooral ook niet te subscriben, liken en de notificatie bel aan te drukken hè. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 15-08-2018 20:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Gaan we het hier nog over iOS 12 hebben of blijven jullie kibbelen?

Ontopic: beta 8 draait hier super. Mn iPhone en iPad voelen beiden sneller dan ooit aan. Geen gewapper en ook lijkt de verbinding met mijn WiFi weer helemaal in orde. Blij dat ze het snel gefixed hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vlak na 19u vandaag is Beta8 uitgebracht. dit is zo snel na Beta7, omdat die teruggetrokken is na klachten van oa traag Apps openen.

Beta 8 heeft buildnr: 16A5357b
(Beta 7 was:16A5354b)

Het beste is om je toestel een harde rest te geven aangesloten aan org./MFI lader.(over de nacht) dan heb je morgen alles netjes vol een is het grootste deel van de nieuwe Beta8 geIndexeerd. enjoy iOS12 ;)

* Public Beta 6 is trouwens ook al beschikbaar, en heeft gelijke buildnr:16A5357b

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 19-08-2018 20:55 . Reden: PB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hier so far so good, maar beta 7 liep op mijn iPhone X ook al perfect. Vreemd mischien maar wel een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Offtopic reacties zijn verplaatst naar de TrashCan. Reageer ontopic, of reageer niet en maak een topic report als je iets ziet wat niet door de beugel kan. Dat houdt het leuk voor iedereen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:53:
Vlak na 19u vandaag is Beta8 uitgebracht. dit is zo snel na Beta7, omdat die teruggetrokken is na klachten van oa traag Apps openen.

Beta 8 heeft buildnr: 16A5357b
(Beta 7 was:16A5354b)

Het beste is om je toestel een harde rest te geven aangesloten aan org./MFI lader.(over de nacht) dan heb je morgen alles netjes vol een is het grootste deel van de nieuwe Beta8 geïndexeerd. enjoy iOS12 ;)
Harde reset (dus met data wissen) lijkt mij overbodig en een soft reset is hier zelfs al onnodig, er zit een volledige herstart in het OTA proces wat precies hetzelfde doet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook geen (echte) problemen met de beta van gisteren.

Maar vooruit, de beta van vandaag ook weer geïnstalleerd.
Nog geen schokkende dingen kunnen ontdekken.

Maar dat kan ook door een paar glazen Vodka komen

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 15-08-2018 20:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*knip*

Dit is niet de bedoeling. Maak daarvoor een TR en blijf hier ontopic.

OnTopic, werkt OpenVPN nu op Beta8 ?
Ik had ook geen problemen met Beta7, de tijd vlak na install ligt mijn (Beta)toestel altijd aan de lader.
volgende dag nergens last van.

[ Voor 62% gewijzigd door Hoedje op 16-08-2018 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*knip*

Graag alleen TR aanmaken en hier niet reageren.
Nope. De OpenVPN app moet hiervoor ge-update worden

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 16-08-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Donstil How To Hard Reset/Force Restart Geen DFU modus dus, en je verwijdert hier geen Data mee. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 15-08-2018 22:16 . Reden: Videootjhuhhh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:55:
@Donstil How To Hard Reset/Force Restart Geen DFU modus dus, en je verwijdert hier geen Data mee. ;)
Aah ja idd. Force restart is de betere term idd. Hard reset gaat doorgaans gepaard met verwijdering van data.

In het support document noemen ze het ook geen Hard reset.

Deze website legt het duidelijker en met de juiste terminologie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik ben heel erg te spreken over de voorleesfunctie in IOS 12. Siri weet bijna altijd de juiste taal te selecteren.

Alleen wil de Siri stem nog wel eens lichtelijk de mist in gaan bij artikelen met bron vermeldingen, datum en tijd. En leest Siri soms de codetext voor van een afbeelding. Boom 003 groene bladeren, maart 2018: Amsterdam, terwijl dat nergens in de tekst is terug te vinden.

Ik heb de Siri stem voor Nederlands, Brits Engels, Spaans(Spanje) en Braziliaans Portugees) en soms hoor ik de 4 stemmen elkaar opvolgen om een stukje van de tekst in hun eigen taal voor te lezen. Dus er kan nog aan worden gesleuteld maar ik ben eigenlijk best tevreden.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:01
Donstil schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:17:

[...]

Nope. De OpenVPN app moet hiervoor ge-update worden
Het gekke is, dat OpenVPN dat zelf niet vindt. Volgens dit ticket ligt het wel degelijk aan iOS.

Mooie boel is dat, Apple vindt dat het aan OpenVPN ligt en OpenVPN vindt dat het aan Apple ligt. Ondertussen is dit voor mij blokkerend, ik ben helemaal afhankelijk van OpenVPN.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

PhilipsFan schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Het gekke is, dat OpenVPN dat zelf niet vindt. Volgens dit ticket ligt het wel degelijk aan iOS.

Mooie boel is dat, Apple vindt dat het aan OpenVPN ligt en OpenVPN vindt dat het aan Apple ligt. Ondertussen is dit voor mij blokkerend, ik ben helemaal afhankelijk van OpenVPN.
Blokkerend? Als je afhankelijk bent, ga je geen BETA's draaien op desbetreffende device lijkt me :?

Mijn boefje is liev!

• Nick25
JB schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:10:
[...]

Blokkerend? Als je afhankelijk bent, ga je geen BETA's draaien op desbetreffende device lijkt me :?
Dit is voor vandaag meest verstandigste praat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Nou ja tenzij je als developer een App test die zijn data ophaalt bij een interne server :+

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:37:
[...]

Nou ja tenzij je als developer een App test die zijn data ophaalt bij een interne server :+
Als het blokkeert, even een RFC voor firewall indienen :+

Mijn boefje is liev!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik heb nu al twee keer met de public beta dat na verloop van tijd apps heel traag gaan updaten. Op WiFi of 4G maakt niet uit en websites bezoeken e.d. is wel gewoon snel. Het frapante is dat dat tegelijkertijd als ik m'n iPhone 8 laat zoeken naar software updates, ik een error krijg 'Unable to Check for Update'. Ik kan nu dus ook niet updaten naar de nieuwste Public Beta (Ook niet via iTunes).

De vorige keer kon ik het 'fixen' door de hele handel opnieuw te installeren en een backup terug te zetten nadat ik allerhande resets en reboot heb geprobeerd, maar nu wil ik een beroep doen op de tweakers: Iemand die hetzelfde heeft? Heb al een feedback punt ingeschoten via de feedback app.
Hee ik merk nu dat Siri op CarPlay weer werkt. De laatste betas was het standaard antwoord “er is iets mis met de app” maar hij leest nu weer voor.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 16-08-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:01
[...]

Het is voor mij blokkerend om IOS12 te proberen. Dus nee, ik draai nu geen beta, maar zou dat wel graag willen. Ik heb dit soort dingen ook niet eerder meegemaakt bij beta's.

Maar het lijkt erop dat er dus geen oplossing komt, ook niet voor de definitieve IOS12. Zolang Apple en OpenVPN elkaar de schuld geven van het probleem, komt er dus geen oplossing. Heeft iemand wellicht een andere VPN app die OpenVPN profielen kan inlezen en die wel werkt op IOS12? Of gebruikt niemand verder VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PhilipsFan schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Het is voor mij blokkerend om IOS12 te proberen. Dus nee, ik draai nu geen beta, maar zou dat wel graag willen. Ik heb dit soort dingen ook niet eerder meegemaakt bij beta's.

Maar het lijkt erop dat er dus geen oplossing komt, ook niet voor de definitieve IOS12. Zolang Apple en OpenVPN elkaar de schuld geven van het probleem, komt er dus geen oplossing. Heeft iemand wellicht een andere VPN app die OpenVPN profielen kan inlezen en die wel werkt op IOS12? Of gebruikt niemand verder VPN?
Aah ja dit wordt heus wel gefixed zodra iOS12 final is. De Developers achter OpenVPN zijn wel vaker laat met het implementeren van nieuwe features of resolutie dus dat zal hier ook wel wat mee te maken hebben.

Voor nu lijkt er nog geen alternatieve app.

We zitten al redelijk dicht bij begin september. Ergens de komende weken zal de laatste beta daarom wel uitkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafmay
Heads-up!

Bèta 9 is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Opgelet: Mij ipad 2018 (=Ipad 6) wil niet meer opstarten na deze update. Heb hem in dfu modus gekregen en ga nu opnieuw installeren. Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kokorico schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:43:
Opgelet: Mij ipad 2018 (=Ipad 6) wil niet meer opstarten na deze update. Heb hem in dfu modus gekregen en ga nu opnieuw installeren. Ik houd jullie op de hoogte!
Je moet wel even afwachten, soms duurt het even voordat ie opstart. het gaat vanzelf en duurt meestal minuut of 20. gewoon lekker met rust laten.

dev beta 9 heeft buildnr:16A5362a
later komt public beta 7
public beta ook beschikbaar

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 21-08-2018 23:39 . Reden: Public beta ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Hackus schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:17:
[...]

Je moet wel even afwachten, soms duurt het even voordat ie opstart. het gaat vanzelf en duurt meestal minuut of 20. gewoon lekker met rust laten.

dev beta 9 heeft buildnr:16A5362a
later komt public beta 7
nog altijd eraan bezig. Het probleem isdat ik wel geluid hoor (vergrendelen/ontgrendelen) maar ik geen beeld heb. Heel soms komt er wel opeens iets op het scherm tevoorschijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aah ik zat op een boot zonder internet.

218 MB voor de X. Best nog aardige updates dus zo laat in het traject.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1808/452320/GpYx4er3.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Goedemorgen...

Oh hengel hem ook maar even binnen.
Hebben mensen hem al binnen gehaald op de X zo ja hoe bevalt die :)?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
ik ben bezig mijn iPhone X te verkopen. Heb nog een 6S liggen, heb daar nu een weekje geleden de beta van iOS 12 op gezet.
Echt een bizar prestatie verschil tov de stable iOS 11.4.1

iOS 12 geeft de 6S echt een compleet nieuw leven. Vrijwel alles is buttery smooth en (rete) snel.
Voor mensen die hun 6S een nieuw leven willen inblazen, iOS 12 gaat dat absoluut doen!
Mits je battery natuurlijk nog fatsoenlijk is, anders voor 29 euries je batterij laten vervangen bij een Apple Store.
Hierna heb je eigenlijk een brand new 6S met een top iOS.

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 21-08-2018 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:30:
ik ben bezig mijn iPhone X te verkopen
:/

[ Voor 51% gewijzigd door Nick25 op 21-08-2018 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ja, ff zien of ik nog een (enigzins) mooi bedrag kan krijgen voor m'n X en dan hoogstwaarschijnlijk de opvolger van de X bestellen (dus niet de 6,1 of 6,5 inch iPhones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

ja, ff zien of ik nog een (enigzins) mooi bedrag kan krijgen voor m'n X en dan hoogstwaarschijnlijk de opvolger van de X bestellen (dus niet de 6,1 of 6,5 inch iPhones)
Moet je weer beter dan huidige :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Geert1976 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Same here :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
Ik heb nu een iPhone 7, abbo verloopt bijna, of ik ga voor de nieuwe iPhone, of ik ga kijken voor een goede deal voor een 2e hands iPhone X via mensen die vlak voor de release koste wat het kost de iPhone willen verkopen en daar even goed onderhandelen. (Na de release wil niemand ze meer hebben, zo lijkt het soms)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
xoniq schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Ik heb nu een iPhone 7, abbo verloopt bijna, of ik ga voor de nieuwe iPhone, of ik ga kijken voor een goede deal voor een 2e hands iPhone X via mensen die vlak voor de release koste wat het kost de iPhone willen verkopen en daar even goed onderhandelen. (Na de release wil niemand ze meer hebben, zo lijkt het soms)
Geef maar een gil...of pb mij even. Dan kunnen we tzt wellicht iets voor elkaar betekenen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
dafmay schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

Geef maar een gil...of pb mij even. Dan kunnen we tzt wellicht iets voor elkaar betekenen...
Zal ik doen, ik laat het allemaal even afhangen van wat ze aankondigen. Als het meer van hetzelfde is dan kies ik voor m'n portemonnee. Maar de kans bestaat ook dat de prijs niet omhoog gaat door het hele gedoe rondom de iPhone X destijds. Eerst de aankondigingen maar even zien en dan maar besluiten wat ik ga doen.

Zal je ff noteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:16
kokorico schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:43:
Zojuist geüpdatet op iPad 2018 maar geen enkel probleem, bij mij verliep hij soepel. :)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
excuus....verkeerd topic! 8)7 8)7 |:(

[ Voor 96% gewijzigd door _Bailey_ op 22-08-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussies over het verkopen van je iPhone zijn hier offtopic. Mag het weer over iOS 12 gaan? :>

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik draai beta 7 (public) en merk steeds bij het openen van Instellingen dat dit eerst een tijdje freezed voordat ik kan scrollen door de instellingen. Draai op iPhone7. Hebben meer mensen dit?

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 23-08-2018 10:38 ]

Mijn boefje is liev!

JB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:38:
Ik draai beta 7 (public) en merk steeds bij het openen van Instellingen dat dit eerst een tijdje freezed voordat ik kan scrollen door de instellingen. Draai op iPhone7. Hebben meer mensen dit?
Nee, (ook al heb ik dev) ook 7 (alle beta's er op achter elkaar, niets overgeslagen)

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 21:59
Hier ook niet ik heb een Iphone x

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:30
Ik heb wel eens binnen Safari dat het scherm bevriest en dat het niet reageert op aanrakingen, niet met grote regelmaat maar het is wel irritant. Het duurt zo'n 5 à 10 seconden en dan reageert het scherm weer. (iPad Pro 12.9" 2017). Het lijkt met iedere beta iets minder te worden......Ik heb in ieder geval hier wel feedback over gegeven.
Ja ik heb dat ook maar alleen op de iPad. Op de iPhone gaat het goed.

Alle twee beta 9

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:44
Op public beta 7 last met zoeken naar apps; cant Connect to Appstore. Bekend probleem?

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:05

WouterG

Dit is geen ondertitel

WouterL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:50:
Op public beta 7 last met zoeken naar apps; cant Connect to Appstore. Bekend probleem?
Ja, heb ik ook last van.
WouterL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:50:
Ja dat zit er hier alle betas al in. Ik krijg ook na de eerste boot na de OTA update ineens alle updates voor mijn kiezen. Daarna weer stuk tot de volgende OTA 8)7

• WouterL
Je zou het haast denken :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!
10e DP beta/ 8e Public beta zonet live gegaan...

Vreemd tijdstip... ;)

[ Voor 44% gewijzigd door _Bailey_ op 23-08-2018 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:13:
[...]

Aah ja. Kleine update zo te zien.

[afbeelding]
Vast een fix voor de appstore. Snelle jongens! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
WhatsappHack schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 02:21:
Hee een pushmelding voor de iOS-update. Die heb ik nog nooit gehad.
Inderdaad ik ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hadden wel een IF THEN regel toe mogen passen want ik had de update al geïnstalleerd.

Ik moet wel zeggen dat alles lekker smooth werkt. Beter lekt de GM vroegtijdig uit net als vorig jaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Screentime and battery overzichten zijn een mooie aanvulling. Ik hoop dat ze dit wat gaan uitbreiden. Nu kan ik zien welke app veel energie verbruikt. Maar het voelt een beetje simpel. In mijn android telefoon kan ik precies zien hoeveel energie het scherm verbruikt, het systeem en bijvoorbeeld wifi. Ook hoop ik dat ik de periode op een uur kan zetten. Dan krijg ik een beter beeld welke app veel energie verbruikt.

In het verleden heb ik de battery config gebruikt om apps te verwijderen. Hee, tripadvisor gebruikt 10 procent afgelopen dag. Ik heb die app al drie weken niet opgestart. -> dev/null

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
de 10e beta draait hier ook als een zonnetje op m'n 6S.

Wel echt top van Apple dat iPhones uit 2015 (6S en zelfs 5S lees ik goede verhalen over) nieuw leven ingeblazen krijgen met iOS 12

Wellicht de Keynote en release van iOS 12 een weekje ( 5 september) eerder dan de verwachtte 12 september!?

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 24-08-2018 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wat overigens vreemd is... Battery life gaf in iOS 11 nog aan 12% slijtage (gemiddeld). Nu is het weer 0% :D

edit:
Ik zie nu voor het eerst een warning met not supported, dus info zal wel niet kloppen...

[ Voor 31% gewijzigd door JB op 24-08-2018 08:34 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rare pop-up vanmorgen inderdaad. Hoop wel dat beta 8 even blijft werken want ik heb geen WiFi 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23
Die melding heb ik nu al twee keer gehad. Tijdens en na de installatie. Ze willen wel heel graag dat je update :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

martijnmartijn schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:56:
Die melding heb ik nu al twee keer gehad. Tijdens en na de installatie. Ze willen wel heel graag dat je update :9~
Herkenbaar!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dev Beta 10 vrijgegeven. build:16A5364a
edit: Public Beta8 ook

[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 24-08-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:41:
dev Beta 10 vrijgegeven. build:16A5364a

[video]
Gaat rap zo. 3 beta's in 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xoniq schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:44:
[...]

Gaat rap zo. 3 beta's in 2 weken.
Ja, komt ook omdat er 1(teruggetrokken) is. denk dat de volgende GM is.(laatste Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Ik had met opslag hetzelfde, ging van 17,26 naar 10,42GB. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Mijn batterij lijkt met dev beta 10 sneller leeg te lopen dan eerdere beta’s (iPhone 8 Plus). Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:40:
Ik heb wel eens binnen Safari dat het scherm bevriest en dat het niet reageert op aanrakingen, niet met grote regelmaat maar het is wel irritant. Het duurt zo'n 5 à 10 seconden en dan reageert het scherm weer. (iPad Pro 12.9" 2017). Het lijkt met iedere beta iets minder te worden......Ik heb in ieder geval hier wel feedback over gegeven.
Ik heb dat dus sinds iOS 11.3 de godganse tijd, 99% van de tijd bij correcties aan tekst uitvoeren. Zo irritant dat ik gewoon naar een compleet andere browser ben overgegaan.

Inspireert niet veel hoop als dat op iOS 12 zich ook voor blijft doen :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iBenshi schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:15:
Mijn batterij lijkt met dev beta 10 sneller leeg te lopen dan eerdere beta’s (iPhone 8 Plus). Hebben meer mensen daar last van?
Ja ik denk daar ook wel last van te hebben. Voelt nog niet echt als de laatste beta tot nu toe.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste