‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ooh dat is zonde, deed ik vroeger ook maar toen ik achter dit trucje kwam wat jaartjes geleden naar Hertz overgestapt.
Al heeft Alamo wel iets soortgelijks overigens. Je kunt voor 15,- ook Gold member worden en krijg je 5% korting op alles. Kan ook wel interessant zijn.
Maar goed, back to iOS 12. Ik heb hem geïnstalleerd, merk nog niets
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is dan een 3 cilinder toch?Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:37:
[...]
Nou als ik je een Tip mag geven. Zoals Geert al aanhaalt, wordt even (gratis) Hertz gold member en ze upgraden je gratis of vrijwel gratis naar een Camaro SS (die met V8 dus!), doe ik al jaren. Werkt altijd en is toch net leuker als je in Miami bij het stoplicht staat naast de Mustangs met ecoboost![]()
[afbeelding]

Power to the beat.

Hahaha ja bijna wel

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:44 ]
Op die manier krijg ik nog gewoon de Beta van ios 11? Ik denk dat 12 publiek nog niet beschikbaar is?Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:13:
Public Beta12 is ook beschikbaar. (wel versie 1)
Even hier een profiel aanmelden https://idmsa.apple.com/I...ogin_to_legal&rv=2&view=3
Nee hoor, een 2.3 4-cilinder met 317PK en 432Nm koppel. Dus echt geen sloeber hoor.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt nog niet uit idd, Ben benieuwd welke bron @Hackus gebruikt heeft.stefve1 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:44:
[...]
Op die manier krijg ik nog gewoon de Beta van ios 11? Ik denk dat 12 publiek nog niet beschikbaar is?
Maar geen V8Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:45:
[...]
Nee hoor, een 2.3 4-cilinder met 317PK en 432Nm koppel. Dus echt geen sloeber hoor.
Zonder gekheid, best prima waarde voor een vier cilindertje natuurlijk
Nope hier primaVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:46:
Ik had problemen met mijn wekker. Meer mensen?
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:47 ]
Werkt hier probleemloosVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:46:
Ik had problemen met mijn wekker. Meer mensen?
Sorry, men had mij de gek aangestoken. Komt vanavond na 22u of morgen.stefve1 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:44:
[...]
Op die manier krijg ik nog gewoon de Beta van ios 11? Ik denk dat 12 publiek nog niet beschikbaar is?
(inmiddels heb ik Dev profiel net op mijn 7 gezet en ga zo via portal beta 2 instellen)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bron?Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:10:
Sorry, men had mij de gek aangestoken. Komt vanavond na 22u of morgen.
Closed Beta wel hoor.Nick25 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:13:
Ota nog niet?
Geruchtencircuit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Haha precies, geen dus

Gokken kunnen we allemaal, 50% kans dat je goed zit gezien het verleden.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 20:19 ]
(we zien het wel, heb nu beta2 dev bijna er op)
Bijna leuk er soms een kratje pils op te zettenHackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:24:
25juni gok ik zelf op
(we zien het wel, heb nu beta2 dev bijna er op)
Ik gok vanavond 🍻
Geen nieuwe functies maar tot nu toe alleen gezien dat het scherm voor simcode is veranderd.
Verwijderd
Volgens [url="https://https://www.iculture.nl/nieuws/ios-12-beta/"]iculture[/url] is gps bug verholpen.dark0990 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:31:
Ik ben hem ook aan het downloaden. Hopelijk is de GPS iets stabieler en kan ik ook weer prettig mijn Work-Out routes bij houden, die halve routes waren toch wel een klein dompertje in een prima eerste beta!
Dit is te lezen in de releasenotes:
- Alle instellingen van schermtijd zijn in beta 2 gereset. Je moet dit opnieuw configureren en toestemming geven.
- Voicememo’s synchroniseren niet.
- De weerwidget werkt niet meer in beta 2.
- updaten van iOS 10.2 en eerder naar iOS 10 beta 2 via iTunes wordt niet ondersteund.
- Bugfixes opgelost met Maps Nearby, iWork-documenten, tijdzones en trilalerts.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2018 21:43 ]
Rijden er 2.3 liter ecoboost in Amerika? Ik kon alleen maar kiezen uit de 5.0 liter v8. Kwam van een golf 6 2.5 liter, dus vond het wel primaDonstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:37:
[...]
Nou als ik je een Tip mag geven. Zoals Geert al aanhaalt, wordt even (gratis) Hertz gold member en ze upgraden je gratis of vrijwel gratis naar een Camaro SS (die met V8 dus!), doe ik al jaren. Werkt altijd en is toch net leuker als je in Miami bij het stoplicht staat naast de Mustangs met ecoboost![]()
[afbeelding]
On topic: 7+ hapert wat. Wellicht morgen beter. Anders even opnieuw installeren. Meer mensen last van?
Absoluut en heel veel ook. Bepaald type verhuurbedrijven hebben ze veel.drusloos schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:25:
Rijden er 2.3 liter ecoboost in Amerika? Ik kon alleen maar kiezen uit de 5.0 liter v8. Kwam van een golf 6 2.5 liter, dus vond het wel prima
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 22:51 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Spa blauw is primaDonstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Bijna leuk er soms een kratje pils op te zetten![]()
Ik gok vanavond 🍻
De eerste 10min daarna werkte het prima, bleef ook erg warm me 7+drusloos schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:25:
[...]
Rijden er 2.3 liter ecoboost in Amerika? Ik kon alleen maar kiezen uit de 5.0 liter v8. Kwam van een golf 6 2.5 liter, dus vond het wel prima
On topic: 7+ hapert wat. Wellicht morgen beter. Anders even opnieuw installeren. Meer mensen last van?
GPS werkt (vooralsnog) ook prima met Waze, Google Maps en TomTom op m'n iPhone X.
Het hele gebeuren rondom Schermtijd en dan met name Applimieten en Altijd Toestaan kan me eigenlijk gestolen worden, ik heb Apple niet nodig om mijn smartphone gebruik te regelen/monitoren/beperken.
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 20-06-2018 06:21 ]

Dat had ik met beta 1 ook aldark0990 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:59:
Ik heb iets nieuws gevonden, mijn medaillekast in de activiteiten app blijft maar laden en laat geen medailles meer zienZeker niet het einde van de wereld, maar op sommige was ik stiekem toch best trots
Alle work-outs en dagen staan er nog wel netjes in.
PSN: Sluuz
Hier ook last van op beta 1 en ook helaas nog steeds op 2dark0990 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:59:
Ik heb iets nieuws gevonden, mijn medaillekast in de activiteiten app blijft maar laden en laat geen medailles meer zienZeker niet het einde van de wereld, maar op sommige was ik stiekem toch best trots
Alle work-outs en dagen staan er nog wel netjes in.
In de changelog staat dat er nog steeds issues zijn met dat kaartje.
PSN: Sluuz
Waarschijnlijk pas als ios 12 echt uit is. Apple zal carplay updates niet eerder goedkeuren gok ik. Of je moet beta versies van die apps krijgen maar dat zal waarschijnlijk alleen weggelegd zijn voor Google medewerkers. Ik heb me overigens wel aangemeld voor de flitsmeister bèta. Heb 'm al in m'n testflight maar carplay zijn ze nog niet aan begonnen.Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:20:
Benieuwd wanneer Waze en/of Google Maps met de update gaan komen waarmee ze CarPlay ondersteuning krijgen. Ga eind augustus naar Florida en in m'n huurauto (Ford Mustang) zit CarPlay dus dan zou het wel handig zijn. Zet ik tegen die tijd wel even iOS 12 Beta op m'n iPhone.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
De afbeelding toont dunnere bezels en een iets langer display. (Vergeet niet; de HomePod en iPhone X waren ook door dit soort geintjes uitgelekt)
Dunnere Bezels zijn altijd een mooie toevoeging. Maar ik kan nu niet zeggen dat dit een killer feature is. Op mijn huidige series 3 heb ik geen last van bezels, dat komt voornamelijk door het OLED scherm. Ik zou veel liever een accu hebben die bijna een week mee gaat.xoniq schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:12:
Mogelijk een hint naar nieuwe Watches in iOS 12 B2:
De afbeelding toont dunnere bezels en een iets langer display. (Vergeet niet; de HomePod en iPhone X waren ook door dit soort geintjes uitgelekt)
...
Ach een iets groter scherm kan wel prettig zijn. Accu die bijna een week mee gaat is voor nu onmogelijk, men vergelijkt het ook altijd met andere smartwatches, maar die apparaten doen ook een pak minder dan de Apple Watch. Ze zullen nu wel iets visueel moeten wijzigen, en het scherm design met afgeronde hoeken oogt zou meer matchen met de iPhone X etc.dark0990 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:26:
[...]
Dunnere Bezels zijn altijd een mooie toevoeging. Maar ik kan nu niet zeggen dat dit een killer feature is. Op mijn huidige series 3 heb ik geen last van bezels, dat komt voornamelijk door het OLED scherm. Ik zou veel liever een accu hebben die bijna een week mee gaat.
Vanochtend rond 0500u van de oplader gehaald...nu 1200u nog 91% over.
En redelijk vaak m'n iPhone X erbij gepakt.
De beta's van iOS 12 vallen met überhaupt al reuze mee. Het is een performance update voor iOS, maar toch met alsnog behoorlijk wat features die ik geweldig vind. Met name de notificaties ben ik enorm blij mee.Geert1976 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:02:
Meer dan tevreden met de batterij in deze 2e bèta.
Vanochtend rond 0500u van de oplader gehaald...nu 1200u nog 91% over.
En redelijk vaak m'n iPhone X erbij gepakt.
Edit: #fakenews blijkbaar.Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:13:
Public Beta12 is ook beschikbaar. (wel versie 1)
Even hier een profiel aanmelden https://idmsa.apple.com/I...ogin_to_legal&rv=2&view=3
[ Voor 68% gewijzigd door amphora op 20-06-2018 12:29 ]
Alleen Schermtijd en batterij laten geen data meer zien. Ook niet na in/uit schakelen.
https://imgur.com/a/TOJKVX1
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
nu staat je toestel uit.robbinonline schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:02:
Beta 2 draait prima hier.
Alleen Schermtijd en batterij laten geen data meer zien. Ook niet na in/uit schakelen.
https://imgur.com/a/TOJKVX1
Ik zei gisteravond al dat het nog niet beschikbaar is.amphora schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:
Hmmm... Net m'n iPhone weer aangemeld voor public beta's, krijg ik 11.4.1 Pubic beta 3...
[...]
Edit: #fakenews blijkbaar.
(zie de berichten na de melding)
[...]
nu staat je toestel uit.
Huh wat bedoel je?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Herkenbaar?
edit: betreft een iPhone X
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 20-06-2018 15:42 ]
De screenshots zijn helemaal zwart dus je scherm of telefoon staat uit bedoelt hijrobbinonline schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:39:
[quote]Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:09:
[...]
nu staat je toestel uit.
Huh wat bedoel je?
Haha FakeNews idd. Hackus poste het als een feit maar bleek in zijn glazen bol te kijken.amphora schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:
Hmmm... Net m'n iPhone weer aangemeld voor public beta's, krijg ik 11.4.1 Pubic beta 3...
[...]
Edit: #fakenews blijkbaar.
Ondanks dat EverythingApplePro een clickbait zuchtige pannenkoek is vind ik het wel bijzonder hoe snel ze alles vinden. Althans het is zijn werk natuurlijk maar dan nog.
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 20-06-2018 17:02 ]
Check het volgende keer zelf zou ik zeggen. Goeie informatie delen is veel waardevoller dan de eerste willen zijn.
Wat je telkens tegen EAP hebt weet ik niet, je gebruikt hun zelf ook.Donstil schreef op zondag 3 juni 2018 @ 15:48:
Op YouTube circuleren al een tijdje concept video’s. EverythingApplePro zocht de mooiste uit en bundelde deze in een YouTube video.
[video]
Zitten een paar mooie kanshebbers bij.
(wel bij de les blijven heDonstil schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:05:
Hahaha toch niet alleen dat ene berichtje? Gister had je het nog over:
[...]Check het volgende keer zelf zou ik zeggen. Goeie informatie delen is veel waardevoller dan de eerste willen zijn.
Ik kreeg gister de melding dat PB12 verkrijgbaar was. Weet sinds net pas dat bovenstaande de bron was van degene wie mij het bericht stuurde.
quote die je aanhaalt van 'geruchtencircuit' heeft betrekking op op geruchten dat er gister na 22u PB12 kwam of vanavond.
[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 20-06-2018 18:20 ]
Ja op niets gebaseerde bla bla dus. Liever goeie gecontroleerde informatie dan de eerste zijn.Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:15:
(wel bij de les blijven he)
Ik kreeg gister de melding dat PB12 verkrijgbaar was. Weet sinds net pas dat bovenstaande de bron was van degene wie mij het bericht stuurde.
quote die je aanhaalt van 'geruchtencircuit' heeft betrekking op op geruchten dat er gister na 22u PB12 kwam of vanavond.
kijk echt nooit wat van dat irritante mannetje, zie wel wat je bedoeld denk ik. In post 2 van dit topic heb ik gelinkt naar een concept video die hij bij elkaar gejat heeft. Gelijk verwijderd, bedankt!Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:15:
Wat je telkens tegen EAP hebt weet ik niet, je gebruikt hun zelf ook.
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 20-06-2018 18:51 ]
Iemand de les willen lezen terwijl jij zelf exact hetzelfde doet.

Je zei zelfs op mijn bericht van PB12, dat het al jaren zo is dat het gelijk komt met Dev Beta2Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:09:
[...]
Ja dat was vroeger idd maar met iOS 11 is daar zeer regelmatig vanaf geweken.
Inmiddels is de beta er trouwens.
Zeggen dat het vroeger altijd zo was is natuurlijk compleet iets anders dan zeggen dat de beta er is zonder dat zelf te controleren.Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:49:
@Donstil zie de link in mijn vorige bericht. BTW je kijkt zelf ook voor iOS update via MacRumors, dus wat je hele discussie inhoudt van nu begrijp ik ook niet.
Iemand de les willen lezen terwijl jij zelf exact hetzelfde doet.
[afbeelding]
[...]
Je zei zelfs op mijn bericht van PB12, dat het al jaren zo is dat het gelijk komt met Dev Beta2
Leuk dat je mij probeert te vangen maar dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel. Want je “hoeft jou immers niets over iOS te vertellen”.
Post je toch gewoon dat hij er is? Geef je later weer iemand anders de schuld als het niet gebeurdHackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:05:
Ik heb geen tijd voor verdere discussie. Zit op MacRumors de pagina te verversen of Public Beta 12 zo beschikbaar is.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 20-06-2018 21:42 ]
Dan is het niet snel genoeg, laat Golfjes zo achter zich bijvDonstil schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:12:
Edit: [video]
[...]
Post je toch gewoon dat hij er is? Geef je later weer iemand anders de schuld als het niet gebeurd.
Beta werkt hier verder goed.
Vind alleen de tekst die ze bij FaceID aangepast hebben minder.. hij unlockt/leest toch al zo snel, waarom tekst erbij die langer is?
Verder nog geen buggs tegen gekomen, weer app werkt hier prima, gps nog niet getest.
Batterij is ook nog steeds dikke prima voor een beta, haal er gewoon een dag mee
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik Heb het zelfde op de X. Het gaat om bijna alle Icoontjes, ik zie het ook bijv. bij Nu.nl, Hue en bose connect.Geert1976 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:41:
Heb niets veranderd aan de kleur instellingen, maar heb het idee dat de iconen van onder andere Contacten, Foto's en Agenda behoorlijk minder wit zijn geworden...zeg maar gerust richting "geel-achtig".
Herkenbaar?
edit: betreft een iPhone X
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
tsja....echt vreemd. Het is alsof NightShift op de icoontjes is toegepastdark0990 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:22:
[...]
Ik Heb het zelfde op de X. Het gaat om bijna alle Icoontjes, ik zie het ook bijv. bij Nu.nl, Hue en bose connect.
Ik heb het probleem helaas ook nog. Bij mij lijkt hij het signaal wel eerder op te pakken. In Apple Maps overigens..Waze is net zo erg. Had gehoopt dat het in beta 2 wel opgelost zou zijn. Dat de locatie op de kaart alle kanten op schiet komt overigens omdat de locatie (bij gebrek aan GPS) op basis van telefoonmasten wordt bepaald. En dat is niet echt bepaald nauwkeurig en constant.DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:19:
Super grappig, het probleem met Waze is nog veel erger geworden in Beta 2. In Beta 1 kreeg ik na een minuut of 3/4 nog wel een fix, nu helemaal niet meer en je ziet de locatie op de kaart alle kanten op schieten (kilometers uit elkaar...)
Ja, maar het "heen en weer springen op de kaart" had ik niet met Beta 1. Wel balen dat ze het blijkbaar nog niet gefixt hebben... lijkt me een prio 1 incidentje voor Apple, maar blijkbaar denken ze er daar anders over.iBenshi schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:52:
[...]
Ik heb het probleem helaas ook nog. Bij mij lijkt hij het signaal wel eerder op te pakken. In Apple Maps overigens..Waze is net zo erg. Had gehoopt dat het in beta 2 wel opgelost zou zijn. Dat de locatie op de kaart alle kanten op schiet komt overigens omdat de locatie (bij gebrek aan GPS) op basis van telefoonmasten wordt bepaald. En dat is niet echt bepaald nauwkeurig en constant.
Sinds de 2e beta nu 3x Waze gebruikt op mijn iPhone X.DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:53:
[...]
Ja, maar het "heen en weer springen op de kaart" had ik niet met Beta 1. Wel balen dat ze het blijkbaar nog niet gefixt hebben... lijkt me een prio 1 incidentje voor Apple, maar blijkbaar denken ze er daar anders over.
Alle keren 100% netjes gewerkt, net als in de stable iOS 11
edit: Misschien een poll aanmaken hier ?
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 21-06-2018 10:48 . Reden: zie edit ]
ja misschien is in de style sheet. Niet dat het me heel erg stoort maar raar is het zeker!Geert1976 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:19:
[...]
tsja....echt vreemd. Het is alsof NightShift op de icoontjes is toegepast
Wat is die eerder genoemde fix? En waar zie ik welke chip ik heb?Hackus schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:14:
Als iedereen nu even zijn toestel type en of het Qualcomm chip heeft of Intel Report. Misschien is daar ergens het verschil uit te halen met toestellen die wel GPS goed werkend hebben of niet. En de gene die problemen hebben, al de eerder genoemde (fiks) uitgeprobeerd ?
Verwijderd
https://wccftech.com/how-...el-or-qualcomm-lte-modem/DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:26:
[...]
Wat is die eerder genoemde fix? En waar zie ik welke chip ik heb?
A1865 is Qualcomm. Op model tikken in about.
x2, waar wat moet het verschil zijn?DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:33:
Ah ik heb een A1901 (iPhone X) dus!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
(X)DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:26:
[...]
A1865 heeft Qualcomm (ook de A1902, maar is alleen in Azië uitgegeven)
A1901 heeft Intel
Verwijderd
Die hebben er dus meer last van helaasDennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:33:
Ah ik heb een A1901 (iPhone X) dus!

Mag hopen dat Apple t snel patcht. Vindt het al belachelijk dat het zo lang moet duren, ook al is het een beta...
Toestellen met een Qualcomm-chip worden niet eens verkocht in Europa. Iedereen hier die zijn toestel dus niet geimporteerd heeft zal dus een Intel-chip hebben.Hackus schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:14:
Als iedereen nu even zijn toestel type en of het Qualcomm chip heeft of Intel Report. Misschien is daar ergens het verschil uit te halen met toestellen die wel GPS goed werkend hebben of niet. En de gene die problemen hebben, al de eerder genoemde (fiks) uitgeprobeerd ?
Er is een fix: downgrade naar iOS11DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
[...]
Mag hopen dat Apple t snel patcht. Vindt het al belachelijk dat het zo lang moet duren, ook al is het een beta...
[ Voor 19% gewijzigd door MelvinW op 21-06-2018 13:20 ]
Maar ik heb hem een reboot gegeven en nu werkt hij weer als een zonnetje. Misschien ook proberen
Anders: Tylen in "[iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie"
[ Voor 14% gewijzigd door Tylen op 21-06-2018 13:29 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Omdat dit een bug lijkt is opnieuw installeren voor sommige de oplossing. Er werd eerder daarom gedacht dat opnieuw updaten van 11.4 naar 12.0 beta met een IPSW de daadwerkelijke oplossing was.DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:26:
Natuurlijk niet belachelijk. Die dingen zijn simpelweg niet bedoelt om in productie of consumenten omgevingen te draaien.DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 22-06-2018 10:42 ]
In welke zin, bij muziek afspelen of bellen via speaker of ?Msi92 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:41:
Meerdere mensen die last hebben van een krakende speaker (IPX Beta2)?
Misschien handig om het in iPhone X topic te bespreken. Denk dat je daar meer kans op antwoorden vind.
Bellen en muziek luisteren, naja ik dacht er aan om daar te posten maar misschien komt het door IOS12Hackus schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:35:
[...]
In welke zin, bij muziek afspelen of bellen via speaker of ?
Misschien handig om het in iPhone X topic te bespreken. Denk dat je daar meer kans op antwoorden vind.
Dat kan, ik heb geen X. Ik heb er ook nog niets over gehoord. Je zou een harde reset kunnen doen om te kijken of het dan over is. gebruik je een hoesje of screenprotector ? effe wat basis dingen doen om te kijken of het euvel daarmee verholpen is.Msi92 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:40:
[...]
Bellen en muziek luisteren, naja ik dacht er aan om daar te posten maar misschien komt het door IOS12
In settings app, pincode wijzigen aangeklikt zorgt ervoor dat je eerste je pincode moet invullen, zo heb ik het kunnen unlocken
[ Voor 18% gewijzigd door mprkooij op 22-06-2018 13:57 ]
Hier lukt het nietmprkooij schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:55:
Ik heb een klein probleempje. iOS 12 Beta 2 net geinstalleerd op mijn iPhone 7. Na de restart moet ik mijn lockcode invullen en na dat gedaan te hebben komt daarna altijd het sim ontgrendel scherm, dit gebeurt nu echter niet. Ook niet na het bellen van iemand. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn sim kan unlocken?
In settings app, pincode wijzigen aangeklikt zorgt ervoor dat je eerste je pincode moet invullen, zo heb ik het kunnen unlocken
A person who never made a mistake never tried anything new.
mprkooij schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:55:
Ik heb een klein probleempje. iOS 12 Beta 2 net geinstalleerd op mijn iPhone 7. Na de restart moet ik mijn lockcode invullen en na dat gedaan te hebben komt daarna altijd het sim ontgrendel scherm, dit gebeurt nu echter niet. Ook niet na het bellen van iemand. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn sim kan unlocken?
Gewoon vliegtuig modus aan en uit zetten. Dan komt bij mij direct het pincode scherm ervoor.
Verwijderd
Dit. Vliegtuigmodus does the trickxoniq schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:53:
[...]
[...]
Gewoon vliegtuig modus aan en uit zetten. Dan komt bij mij direct het pincode scherm ervoor.
Haperende muziek, het menu dat plots hapert en dit ging in beta 1 nog allemaal perfect...
Dit op een VW Tiguan.
Nog mensen met CarPlay die hetzelfde ervaren!
Welk merk wagen?
[ Voor 24% gewijzigd door Snakefoodjah op 23-06-2018 13:04 ]
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Met name bij Safari merk ik echt een bizar vooruitgang in snelheid van laden van sites.
Ook GPS werkt op mijn X probleemloos.
Uiteraard hier en daar nog kleine hiccups en/of bugs, maar als ze zo komende maanden doorgaan met het beta traject krijgen we een mooie
stable iOS 11.5.....euhhh iOS 12
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 23-06-2018 13:07 ]
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Ook kan ik nu Schermtijd instellen op afstand voor een kind. Alleen ... het kind kan met twee klikken uit Schermtijd gaan en zo de limieten omzeilen. Ik hoop dat Apple hier nog een pincode op gaat zetten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oftewel geen nieuwe Dev beta deze week 🙂
Ja had je braaf op de Public beta gewacht?