Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:37:
[...]

Nou als ik je een Tip mag geven. Zoals Geert al aanhaalt, wordt even (gratis) Hertz gold member en ze upgraden je gratis of vrijwel gratis naar een Camaro SS (die met V8 dus!), doe ik al jaren. Werkt altijd en is toch net leuker als je in Miami bij het stoplicht staat naast de Mustangs met ecoboost :P

[afbeelding]
Ik heb de auto gehuurd bij Alamo. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom in het nieuwe USA car rental topic!

O-)

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 19-06-2018 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:39:
Ik heb de auto gehuurd bij Alamo. ;)
Ooh dat is zonde, deed ik vroeger ook maar toen ik achter dit trucje kwam wat jaartjes geleden naar Hertz overgestapt.

Al heeft Alamo wel iets soortgelijks overigens. Je kunt voor 15,- ook Gold member worden en krijg je 5% korting op alles. Kan ook wel interessant zijn.

Maar goed, back to iOS 12. Ik heb hem geïnstalleerd, merk nog niets :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

[...]

Nou als ik je een Tip mag geven. Zoals Geert al aanhaalt, wordt even (gratis) Hertz gold member en ze upgraden je gratis of vrijwel gratis naar een Camaro SS (die met V8 dus!), doe ik al jaren. Werkt altijd en is toch net leuker als je in Miami bij het stoplicht staat naast de Mustangs met ecoboost :P

[afbeelding]
Dat is dan een 3 cilinder toch? :+ 8)7

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is wel nieuw (en lelijk).

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/iyy1gz.png
ronaldm3 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:42:
[...]

Dat is dan een 3 cilinder toch? :+ 8)7
Hahaha ja bijna wel 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:13:
Public Beta12 is ook beschikbaar. (wel versie 1)
Even hier een profiel aanmelden https://idmsa.apple.com/I...ogin_to_legal&rv=2&view=3
Op die manier krijg ik nog gewoon de Beta van ios 11? Ik denk dat 12 publiek nog niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nee hoor, een 2.3 4-cilinder met 317PK en 432Nm koppel. Dus echt geen sloeber hoor.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had problemen met mijn wekker. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefve1 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:44:
[...]

Op die manier krijg ik nog gewoon de Beta van ios 11? Ik denk dat 12 publiek nog niet beschikbaar is?
Lijkt nog niet uit idd, Ben benieuwd welke bron @Hackus gebruikt heeft.
Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:45:
[...]

Nee hoor, een 2.3 4-cilinder met 317PK en 432Nm koppel. Dus echt geen sloeber hoor.
Maar geen V8 >:)
Zonder gekheid, best prima waarde voor een vier cilindertje natuurlijk
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:46:
Nope hier prima

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:46:
Werkt hier probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefve1 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:44:
[...]

Sorry, men had mij de gek aangestoken. Komt vanavond na 22u of morgen.
(inmiddels heb ik Dev profiel net op mijn 7 gezet en ga zo via portal beta 2 instellen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Ota nog niet?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Hengel nu binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha precies, geen dus 8)7
Gokken kunnen we allemaal, 50% kans dat je goed zit gezien het verleden.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
25juni gok ik zelf op
(we zien het wel, heb nu beta2 dev bijna er op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:33
Ik ben hem ook aan het downloaden. Hopelijk is de GPS iets stabieler en kan ik ook weer prettig mijn Work-Out routes bij houden, die halve routes waren toch wel een klein dompertje in een prima eerste beta!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:24:
25juni gok ik zelf op
(we zien het wel, heb nu beta2 dev bijna er op)
Bijna leuk er soms een kratje pils op te zetten :)
Ik gok vanavond 🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Draait weer een stuk stabieler dan de eerste beta maar dat is vrijwel normaal :)
Geen nieuwe functies maar tot nu toe alleen gezien dat het scherm voor simcode is veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

dark0990 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:31:
Ik ben hem ook aan het downloaden. Hopelijk is de GPS iets stabieler en kan ik ook weer prettig mijn Work-Out routes bij houden, die halve routes waren toch wel een klein dompertje in een prima eerste beta!
Volgens [url="https://https://www.iculture.nl/nieuws/ios-12-beta/"]iculture[/url] is gps bug verholpen.

Dit is te lezen in de releasenotes:
  • Alle instellingen van schermtijd zijn in beta 2 gereset. Je moet dit opnieuw configureren en toestemming geven.
  • Voicememo’s synchroniseren niet.
  • De weerwidget werkt niet meer in beta 2.
  • updaten van iOS 10.2 en eerder naar iOS 10 beta 2 via iTunes wordt niet ondersteund.
  • Bugfixes opgelost met Maps Nearby, iWork-documenten, tijdzones en trilalerts.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Ben best benieuwd naar de public beta. Wil die wel installeren op Mn iPad 🙌🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:03
[...]

[afbeelding]
Rijden er 2.3 liter ecoboost in Amerika? Ik kon alleen maar kiezen uit de 5.0 liter v8. Kwam van een golf 6 2.5 liter, dus vond het wel prima

On topic: 7+ hapert wat. Wellicht morgen beter. Anders even opnieuw installeren. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
drusloos schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:25:
Rijden er 2.3 liter ecoboost in Amerika? Ik kon alleen maar kiezen uit de 5.0 liter v8. Kwam van een golf 6 2.5 liter, dus vond het wel prima
Absoluut en heel veel ook. Bepaald type verhuurbedrijven hebben ze veel.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Dit topic is voor iOS 12, en is dus niet het topic over huurauto's in Amerika. Gaarne weer ontopic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Bijna leuk er soms een kratje pils op te zetten :)
Ik gok vanavond 🍻
Spa blauw is prima
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:56
drusloos schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:25:
[...]

On topic: 7+ hapert wat. Wellicht morgen beter. Anders even opnieuw installeren. Meer mensen last van?
De eerste 10min daarna werkte het prima, bleef ook erg warm me 7+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heerlijk, die soort van ''turbo boost'' met (apps die gebruik maken van) FaceID/ontgrendelen als ook in Safari. Na een avondje en brakke vroege ochtend wat websites laden in Safari gaat hier echt vliegensvlug!

GPS werkt (vooralsnog) ook prima met Waze, Google Maps en TomTom op m'n iPhone X.

Het hele gebeuren rondom Schermtijd en dan met name Applimieten en Altijd Toestaan kan me eigenlijk gestolen worden, ik heb Apple niet nodig om mijn smartphone gebruik te regelen/monitoren/beperken.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 20-06-2018 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
Ik heb iets nieuws gevonden, mijn medaillekast in de activiteiten app blijft maar laden en laat geen medailles meer zien |:( Zeker niet het einde van de wereld, maar op sommige was ik stiekem toch best trots O-) Alle work-outs en dagen staan er nog wel netjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
dark0990 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:59:
Ik heb iets nieuws gevonden, mijn medaillekast in de activiteiten app blijft maar laden en laat geen medailles meer zien |:( Zeker niet het einde van de wereld, maar op sommige was ik stiekem toch best trots O-) Alle work-outs en dagen staan er nog wel netjes in.
Dat had ik met beta 1 ook al

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Zo, iOS 12 Beta 2 net ook geïnstalleerd. Ik was al erg tevreden over Beta 1, dus ik verwacht niet al te grote problemen in deze nieuwe beta. Het eerste wat opvalt is dat er al een flink stuk naar het Nederlands is vertaald. Vooral bij de schermtijd is dat goed te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus DP2 draait goed bij jullie allemaal?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

dark0990 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:59:
Hier ook last van op beta 1 en ook helaas nog steeds op 2 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Sinds beta 2 doet SIRI het ook ene stuk slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Vanochtend nog steeds geen kaart van mijn wandelroute na een AW activiteit...
In de changelog staat dat er nog steeds issues zijn met dat kaartje.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:20:
Benieuwd wanneer Waze en/of Google Maps met de update gaan komen waarmee ze CarPlay ondersteuning krijgen. Ga eind augustus naar Florida en in m'n huurauto (Ford Mustang) zit CarPlay dus dan zou het wel handig zijn. Zet ik tegen die tijd wel even iOS 12 Beta op m'n iPhone. ;)
Waarschijnlijk pas als ios 12 echt uit is. Apple zal carplay updates niet eerder goedkeuren gok ik. Of je moet beta versies van die apps krijgen maar dat zal waarschijnlijk alleen weggelegd zijn voor Google medewerkers. Ik heb me overigens wel aangemeld voor de flitsmeister bèta. Heb 'm al in m'n testflight maar carplay zijn ze nog niet aan begonnen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Mogelijk een hint naar nieuwe Watches in iOS 12 B2:

De afbeelding toont dunnere bezels en een iets langer display. (Vergeet niet; de HomePod en iPhone X waren ook door dit soort geintjes uitgelekt)
Afbeeldingslocatie: https://drive.qinox.nl/public-share/XnjO321E7OqsFFj/preview?path=/&mode=thumbnail&size=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
xoniq schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:12:
Mogelijk een hint naar nieuwe Watches in iOS 12 B2:

De afbeelding toont dunnere bezels en een iets langer display. (Vergeet niet; de HomePod en iPhone X waren ook door dit soort geintjes uitgelekt)
...
Dunnere Bezels zijn altijd een mooie toevoeging. Maar ik kan nu niet zeggen dat dit een killer feature is. Op mijn huidige series 3 heb ik geen last van bezels, dat komt voornamelijk door het OLED scherm. Ik zou veel liever een accu hebben die bijna een week mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
dark0990 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:26:
[...]

Dunnere Bezels zijn altijd een mooie toevoeging. Maar ik kan nu niet zeggen dat dit een killer feature is. Op mijn huidige series 3 heb ik geen last van bezels, dat komt voornamelijk door het OLED scherm. Ik zou veel liever een accu hebben die bijna een week mee gaat.
Ach een iets groter scherm kan wel prettig zijn. Accu die bijna een week mee gaat is voor nu onmogelijk, men vergelijkt het ook altijd met andere smartwatches, maar die apparaten doen ook een pak minder dan de Apple Watch. Ze zullen nu wel iets visueel moeten wijzigen, en het scherm design met afgeronde hoeken oogt zou meer matchen met de iPhone X etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer dan tevreden met de batterij in deze 2e bèta.

Vanochtend rond 0500u van de oplader gehaald...nu 1200u nog 91% over.
En redelijk vaak m'n iPhone X erbij gepakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
Geert1976 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:02:
Meer dan tevreden met de batterij in deze 2e bèta.

Vanochtend rond 0500u van de oplader gehaald...nu 1200u nog 91% over.
En redelijk vaak m'n iPhone X erbij gepakt.
De beta's van iOS 12 vallen met überhaupt al reuze mee. Het is een performance update voor iOS, maar toch met alsnog behoorlijk wat features die ik geweldig vind. Met name de notificaties ben ik enorm blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Hmmm... Net m'n iPhone weer aangemeld voor public beta's, krijg ik 11.4.1 Pubic beta 3...
Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:13:
Public Beta12 is ook beschikbaar. (wel versie 1)
Even hier een profiel aanmelden https://idmsa.apple.com/I...ogin_to_legal&rv=2&view=3
Edit: #fakenews blijkbaar.

[ Voor 68% gewijzigd door amphora op 20-06-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iOS 12 beta 2 ook draaiend. Erg soepel en fijn. Niet veel bugs tegen gekomen. Tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21
Beta 2 draait prima hier.

Alleen Schermtijd en batterij laten geen data meer zien. Ook niet na in/uit schakelen.

https://imgur.com/a/TOJKVX1

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbinonline schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:02:
Beta 2 draait prima hier.

Alleen Schermtijd en batterij laten geen data meer zien. Ook niet na in/uit schakelen.

https://imgur.com/a/TOJKVX1
nu staat je toestel uit.
amphora schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:
Hmmm... Net m'n iPhone weer aangemeld voor public beta's, krijg ik 11.4.1 Pubic beta 3...

[...]

Ik zei gisteravond al dat het nog niet beschikbaar is.
(zie de berichten na de melding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21
[quote]Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:09:
[...]
nu staat je toestel uit.

Huh wat bedoel je?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb niets veranderd aan de kleur instellingen, maar heb het idee dat de iconen van onder andere Contacten, Foto's en Agenda behoorlijk minder wit zijn geworden...zeg maar gerust richting "geel-achtig".

Herkenbaar?

edit: betreft een iPhone X

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 20-06-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De screenshots zijn helemaal zwart dus je scherm of telefoon staat uit bedoelt hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@robbinonline Als je je toestel in en uitschakelt staat ie nu uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:

[...]

Haha FakeNews idd. Hackus poste het als een feit maar bleek in zijn glazen bol te kijken.
Ondanks dat EverythingApplePro een clickbait zuchtige pannenkoek is vind ik het wel bijzonder hoe snel ze alles vinden. Althans het is zijn werk natuurlijk maar dan nog.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 20-06-2018 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@amphora Banglazed van macrumor forum was de bron van degene die mij informeerde.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/v3pnjp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha toch niet alleen dat ene berichtje? Gister had je het nog over:
Check het volgende keer zelf zou ik zeggen. Goeie informatie delen is veel waardevoller dan de eerste willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 3 juni 2018 @ 15:48:
Op YouTube circuleren al een tijdje concept video’s. EverythingApplePro zocht de mooiste uit en bundelde deze in een YouTube video.

[video]

Zitten een paar mooie kanshebbers bij.
Wat je telkens tegen EAP hebt weet ik niet, je gebruikt hun zelf ook.
Donstil schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:05:
Hahaha toch niet alleen dat ene berichtje? Gister had je het nog over:
[...]Check het volgende keer zelf zou ik zeggen. Goeie informatie delen is veel waardevoller dan de eerste willen zijn.
(wel bij de les blijven he :) )

Ik kreeg gister de melding dat PB12 verkrijgbaar was. Weet sinds net pas dat bovenstaande de bron was van degene wie mij het bericht stuurde.

quote die je aanhaalt van 'geruchtencircuit' heeft betrekking op op geruchten dat er gister na 22u PB12 kwam of vanavond.

[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 20-06-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:15:
(wel bij de les blijven he :) )

Ik kreeg gister de melding dat PB12 verkrijgbaar was. Weet sinds net pas dat bovenstaande de bron was van degene wie mij het bericht stuurde.

quote die je aanhaalt van 'geruchtencircuit' heeft betrekking op op geruchten dat er gister na 22u PB12 kwam of vanavond.
Ja op niets gebaseerde bla bla dus. Liever goeie gecontroleerde informatie dan de eerste zijn.
Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:15:
Wat je telkens tegen EAP hebt weet ik niet, je gebruikt hun zelf ook.
kijk echt nooit wat van dat irritante mannetje, zie wel wat je bedoeld denk ik. In post 2 van dit topic heb ik gelinkt naar een concept video die hij bij elkaar gejat heeft. Gelijk verwijderd, bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 20-06-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Donstil zie de link in mijn vorige bericht. BTW je kijkt zelf ook voor iOS update via MacRumors, dus wat je hele discussie inhoudt van nu begrijp ik ook niet.

Iemand de les willen lezen terwijl jij zelf exact hetzelfde doet.
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/263bxj9.png
Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:09:
[...]

Ja dat was vroeger idd maar met iOS 11 is daar zeer regelmatig vanaf geweken.

Inmiddels is de beta er trouwens.
Je zei zelfs op mijn bericht van PB12, dat het al jaren zo is dat het gelijk komt met Dev Beta2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:49:
@Donstil zie de link in mijn vorige bericht. BTW je kijkt zelf ook voor iOS update via MacRumors, dus wat je hele discussie inhoudt van nu begrijp ik ook niet.

Iemand de les willen lezen terwijl jij zelf exact hetzelfde doet.
[afbeelding]

[...]
Je zei zelfs op mijn bericht van PB12, dat het al jaren zo is dat het gelijk komt met Dev Beta2
Zeggen dat het vroeger altijd zo was is natuurlijk compleet iets anders dan zeggen dat de beta er is zonder dat zelf te controleren.

Leuk dat je mij probeert te vangen maar dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel. Want je “hoeft jou immers niets over iOS te vertellen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen tijd voor verdere discussie. Zit op MacRumors de pagina te verversen of Public Beta 12 zo beschikbaar is. :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Edit:
Hackus schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:05:
Ik heb geen tijd voor verdere discussie. Zit op MacRumors de pagina te verversen of Public Beta 12 zo beschikbaar is. :>
Post je toch gewoon dat hij er is? Geef je later weer iemand anders de schuld als het niet gebeurd :+ .

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 20-06-2018 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Donstil schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:12:
Edit: [video]

[...]

Post je toch gewoon dat hij er is? Geef je later weer iemand anders de schuld als het niet gebeurd :+ .
Dan is het niet snel genoeg, laat Golfjes zo achter zich bijv :+ :Y)

Beta werkt hier verder goed.
Vind alleen de tekst die ze bij FaceID aangepast hebben minder.. hij unlockt/leest toch al zo snel, waarom tekst erbij die langer is?

Verder nog geen buggs tegen gekomen, weer app werkt hier prima, gps nog niet getest.
Batterij is ook nog steeds dikke prima voor een beta, haal er gewoon een dag mee :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
Geert1976 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:41:
Heb niets veranderd aan de kleur instellingen, maar heb het idee dat de iconen van onder andere Contacten, Foto's en Agenda behoorlijk minder wit zijn geworden...zeg maar gerust richting "geel-achtig".

Herkenbaar?

edit: betreft een iPhone X
Ik Heb het zelfde op de X. Het gaat om bijna alle Icoontjes, ik zie het ook bijv. bij Nu.nl, Hue en bose connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Super grappig, het probleem met Waze is nog veel erger geworden in Beta 2. In Beta 1 kreeg ik na een minuut of 3/4 nog wel een fix, nu helemaal niet meer en je ziet de locatie op de kaart alle kanten op schieten (kilometers uit elkaar...)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dark0990 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:22:
[...]

Ik Heb het zelfde op de X. Het gaat om bijna alle Icoontjes, ik zie het ook bijv. bij Nu.nl, Hue en bose connect.
tsja....echt vreemd. Het is alsof NightShift op de icoontjes is toegepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:19:
Super grappig, het probleem met Waze is nog veel erger geworden in Beta 2. In Beta 1 kreeg ik na een minuut of 3/4 nog wel een fix, nu helemaal niet meer en je ziet de locatie op de kaart alle kanten op schieten (kilometers uit elkaar...)
Ik heb het probleem helaas ook nog. Bij mij lijkt hij het signaal wel eerder op te pakken. In Apple Maps overigens..Waze is net zo erg. Had gehoopt dat het in beta 2 wel opgelost zou zijn. Dat de locatie op de kaart alle kanten op schiet komt overigens omdat de locatie (bij gebrek aan GPS) op basis van telefoonmasten wordt bepaald. En dat is niet echt bepaald nauwkeurig en constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
iBenshi schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:52:
[...]

Ik heb het probleem helaas ook nog. Bij mij lijkt hij het signaal wel eerder op te pakken. In Apple Maps overigens..Waze is net zo erg. Had gehoopt dat het in beta 2 wel opgelost zou zijn. Dat de locatie op de kaart alle kanten op schiet komt overigens omdat de locatie (bij gebrek aan GPS) op basis van telefoonmasten wordt bepaald. En dat is niet echt bepaald nauwkeurig en constant.
Ja, maar het "heen en weer springen op de kaart" had ik niet met Beta 1. Wel balen dat ze het blijkbaar nog niet gefixt hebben... lijkt me een prio 1 incidentje voor Apple, maar blijkbaar denken ze er daar anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:53:
[...]

Ja, maar het "heen en weer springen op de kaart" had ik niet met Beta 1. Wel balen dat ze het blijkbaar nog niet gefixt hebben... lijkt me een prio 1 incidentje voor Apple, maar blijkbaar denken ze er daar anders over.
Sinds de 2e beta nu 3x Waze gebruikt op mijn iPhone X.
Alle keren 100% netjes gewerkt, net als in de stable iOS 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iedereen nu even zijn toestel type en of het Qualcomm chip heeft of Intel Report. Misschien is daar ergens het verschil uit te halen met toestellen die wel GPS goed werkend hebben of niet. En de gene die problemen hebben, al de eerder genoemde (fiks) uitgeprobeerd ?

edit: Misschien een poll aanmaken hier ?

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 21-06-2018 10:48 . Reden: zie edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
Geert1976 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:19:
[...]

tsja....echt vreemd. Het is alsof NightShift op de icoontjes is toegepast
ja misschien is in de style sheet. Niet dat het me heel erg stoort maar raar is het zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:14:
Als iedereen nu even zijn toestel type en of het Qualcomm chip heeft of Intel Report. Misschien is daar ergens het verschil uit te halen met toestellen die wel GPS goed werkend hebben of niet. En de gene die problemen hebben, al de eerder genoemde (fiks) uitgeprobeerd ?

Wat is die eerder genoemde fix? En waar zie ik welke chip ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:26:
[...]

https://wccftech.com/how-...el-or-qualcomm-lte-modem/
A1865 is Qualcomm. Op model tikken in about.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ah ik heb een A1901 (iPhone X) dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:33:
x2, waar wat moet het verschil zijn?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

(X)
A1865 heeft Qualcomm (ook de A1902, maar is alleen in Azië uitgegeven)
A1901 heeft Intel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:33:
Die hebben er dus meer last van helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:45:
[...]

Die hebben er dus meer last van helaas :X
Mag hopen dat Apple t snel patcht. Vindt het al belachelijk dat het zo lang moet duren, ook al is het een beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:32
Hackus schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:14:

Toestellen met een Qualcomm-chip worden niet eens verkocht in Europa. Iedereen hier die zijn toestel dus niet geimporteerd heeft zal dus een Intel-chip hebben.
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
[...]

Mag hopen dat Apple t snel patcht. Vindt het al belachelijk dat het zo lang moet duren, ook al is het een beta...
Er is een fix: downgrade naar iOS11 :p.

[ Voor 19% gewijzigd door MelvinW op 21-06-2018 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nadat ik bij Beta 1 mijn X opnieuw had "geïnstalleerd" deed mijn GPS het weer. Gisteren ging ik rondje fietsen en natuurlijk deed mijn GPS het niet (BETA 2) :(

Maar ik heb hem een reboot gegeven en nu werkt hij weer als een zonnetje. Misschien ook proberen ;)

Anders: Tylen in "[iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie"

[ Voor 14% gewijzigd door Tylen op 21-06-2018 13:29 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Shit! Nu wil ik twee HomePods en dan knikker ik mijn versterker en luidsprekers weg... hoe gaaf is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat dit een bug lijkt is opnieuw installeren voor sommige de oplossing. Er werd eerder daarom gedacht dat opnieuw updaten van 11.4 naar 12.0 beta met een IPSW de daadwerkelijke oplossing was.
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
Natuurlijk niet belachelijk. Die dingen zijn simpelweg niet bedoelt om in productie of consumenten omgevingen te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Meerdere mensen die last hebben van een krakende speaker (IPX Beta2)?

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 22-06-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:41:
Meerdere mensen die last hebben van een krakende speaker (IPX Beta2)?
In welke zin, bij muziek afspelen of bellen via speaker of ?
Misschien handig om het in iPhone X topic te bespreken. Denk dat je daar meer kans op antwoorden vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Hackus schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:35:
[...]

In welke zin, bij muziek afspelen of bellen via speaker of ?
Misschien handig om het in iPhone X topic te bespreken. Denk dat je daar meer kans op antwoorden vind.
Bellen en muziek luisteren, naja ik dacht er aan om daar te posten maar misschien komt het door IOS12 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Bellen en muziek luisteren, naja ik dacht er aan om daar te posten maar misschien komt het door IOS12 :p
Dat kan, ik heb geen X. Ik heb er ook nog niets over gehoord. Je zou een harde reset kunnen doen om te kijken of het dan over is. gebruik je een hoesje of screenprotector ? effe wat basis dingen doen om te kijken of het euvel daarmee verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:57
Ik heb een klein probleempje. iOS 12 Beta 2 net geinstalleerd op mijn iPhone 7. Na de restart moet ik mijn lockcode invullen en na dat gedaan te hebben komt daarna altijd het sim ontgrendel scherm, dit gebeurt nu echter niet. Ook niet na het bellen van iemand. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn sim kan unlocken?

In settings app, pincode wijzigen aangeklikt zorgt ervoor dat je eerste je pincode moet invullen, zo heb ik het kunnen unlocken :)

[ Voor 18% gewijzigd door mprkooij op 22-06-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Merk weinig van van beta 2 al lijkt de gps wel weer te werken en jammer dat de schermtijden gereset zijn na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
mprkooij schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:55:
Ik heb een klein probleempje. iOS 12 Beta 2 net geinstalleerd op mijn iPhone 7. Na de restart moet ik mijn lockcode invullen en na dat gedaan te hebben komt daarna altijd het sim ontgrendel scherm, dit gebeurt nu echter niet. Ook niet na het bellen van iemand. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn sim kan unlocken?

In settings app, pincode wijzigen aangeklikt zorgt ervoor dat je eerste je pincode moet invullen, zo heb ik het kunnen unlocken :)
Hier lukt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Donstil Al benchmark gedraaid met b2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
mprkooij schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:55:

Gewoon vliegtuig modus aan en uit zetten. Dan komt bij mij direct het pincode scherm ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoniq schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:53:
[...]

[...]

Gewoon vliegtuig modus aan en uit zetten. Dan komt bij mij direct het pincode scherm ervoor.
Dit. Vliegtuigmodus does the trick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Ik heb sinds de 2 de beta veel last met CarPlay.
Haperende muziek, het menu dat plots hapert en dit ging in beta 1 nog allemaal perfect...

Dit op een VW Tiguan.
Nog mensen met CarPlay die hetzelfde ervaren!
Welk merk wagen?

[ Voor 24% gewijzigd door Snakefoodjah op 23-06-2018 13:04 ]

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu de 2e bèta op mijn X klaar is met indexeren merk ik hoe sommige dingen echt über snel zijn geworden.
Met name bij Safari merk ik echt een bizar vooruitgang in snelheid van laden van sites.

Ook GPS werkt op mijn X probleemloos.

Uiteraard hier en daar nog kleine hiccups en/of bugs, maar als ze zo komende maanden doorgaan met het beta traject krijgen we een mooie
stable iOS 11.5.....euhhh iOS 12

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 23-06-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:42
Ben zelf ook benieuwd naar het ''eind resultaat'' van de Beta van IOS 12! Zoals het er tot nu toe op lijkt. Lopen deze beta's redelijk vlekkeloos als je het GPS probleem (wat sommigen hebben) er niet bij denkt. Want niet iedereen heeft er last van. :)

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Beta twee doet het echt super. Nog stabieler dan beta 1. Wat ik nu wel af en toe heb is dat het home screen crasht. Maar verder geen klachten.

Ook kan ik nu Schermtijd instellen op afstand voor een kind. Alleen ... het kind kan met twee klikken uit Schermtijd gaan en zo de limieten omzeilen. Ik hoop dat Apple hier nog een pincode op gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
@tom.cx dat hoop ik ook daar liep ik met de eerste beta ook al tegenaan dat de andere partij (in mijn geval ook kinderen) het via de settings zo uit kan zetten. Of achter een pincode of net zoals de gewone apps de setting app blokkeren, in iedergeval een manier dat ze het niet uit kunnen zetten zou fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Hmm... https://beta.apple.com/sp Offline voor onderhoud. Public beta onderweg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Yep, de PB is uit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gelijk aan Developer Beta 2 dus, was wel te verwachten natuurlijk maar nu officieel.

Oftewel geen nieuwe Dev beta deze week 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeej voor het slapen gaan toch nog ff installeren :9
Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste