Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 63 64 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bones
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:42
alexhooven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:01:
Zijn hier mensen die vanaf dag 1 geen hoesje en screen protector gebruiken? Ruim jaar na dato, wat merk je hier nu van?
Yep... na 1 jaar vol krassen... ook al mega zuinig op geweest, nooit bij sleutels in broekzak gedaan etc. Echt geen idee hoe alles er op is gekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Zijn hier mensen die vanaf dag 1 geen hoesje en screen protector gebruiken? Ruim jaar na dato, wat merk je hier nu van?
Wel hoesje (achterzijde en zijkanten), geen screenprotector, draag altijd in broek zonder andere meuk, altijd voorzichtig mee.
Geen krassen, uitsluitend microkrasjes die je onder het juiste licht, onder de juiste hoek, met moeite kunt waarnemen.
Persoonlijk haat ik screenprotectors, ze voelen niet goed, ze krassen, er komen bubbletjes onder, ze gaan los zitten, er komt een extra rand bij, maar wie ben ik? :)

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Paragon93 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Wel hoesje (achterzijde en zijkanten), geen screenprotector, draag altijd in broek zonder andere meuk, altijd voorzichtig mee.
Geen krassen, uitsluitend microkrasjes die je onder het juiste licht, onder de juiste hoek, met moeite kunt waarnemen.
Persoonlijk haat ik screenprotectors, ze voelen niet goed, ze krassen, er komen bubbletjes onder, ze gaan los zitten, er komt een extra rand bij, maar wie ben ik? :)
Ik ervaar precies hetzelfde. Hoesje en geen screenprotector. In de broek. Geen krassen. Misschien micro onder het juiste licht maar zo gebruik ik hem niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 21:49
Hulliee schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:53:
[...]

Ik ervaar precies hetzelfde. Hoesje en geen screenprotector. In de broek. Geen krassen. Misschien micro onder het juiste licht maar zo gebruik ik hem niet.
Same here. Enkel micro krasjes die je alleen met fel licht ziet als het scherm uit is.

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:20
Paragon93 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Hulliee schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:53:
[...]

Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:19:
[...]

Same here. Enkel micro krasjes die je alleen met fel licht ziet als het scherm uit is.
Ik sluit mij hierbij aan!

©2004

Ik durf het niet aan. De iPhone 7 en 8 schermen krasten zo snel dat ik de X lekker voorzien heb van een screenprotector, zowel op de voor als achterkant. Merk je niets van eigenlijk dat het er op zit. Hoesje heb ik er alleen omheen als ik verwacht dat er betere bescherming nodig is; eg outdoor activiteiten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:30
WhatsappHack schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:30:
Ik durf het niet aan. De iPhone 7 en 8 schermen krasten zo snel dat ik de X lekker voorzien heb van een screenprotector, zowel op de voor als achterkant. Merk je niets van eigenlijk dat het er op zit. Hoesje heb ik er alleen omheen als ik verwacht dat er betere bescherming nodig is; eg outdoor activiteiten.
Lijkt me een hele goede keuze. Het scherm van mijn X zag er na een week zonder protector zo slecht uit, dat ik zoveel spijt had van mijn keuze de protector eraf te halen.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:55
Vanaf release zonder hoesje of screenprotector en hij ziet er nog verdomd goed uit.
Aan de achterkant wat kleine, lichte, krasjes maar die zijn niet eens te voelen (denk vooral door het schuiven op tafel/bureau). Het scherm heeft ook lichtjes krasjes maar hier geldt het zelfde, amper te zien of te voelen.
De zilveren rand heeft wel wat meer krasjes die zichtbaar zijn, het is niet meer zo glad als toen die de fabriek uitrolde.

Ik ben wel echt zeer te spreken over de iPhone X, doe er absoluut niet 'heel voorzichtig' mee en hij houd zich zeer goed stand.

Oude iPhone 7 was in kortere tijd meer verweerd: V&A aangeboden: Apple iPhone 7 32GB Zwart

Om nog maar niet te spreken over mijn oude 6.. Dat was echt absurd hoe deze slijtage vertoonde aan de achterzijde. V&A aangeboden: Uitgeleefde Apple iPhone 6 16GB Grijs

Xbox live: Ghesous

@Famous Dat is wel heel bizar. Alsof iemand met een schuurmachine aan de slag is gegaan op de achterkant. Werk je met bijtende stoffen of zandstraal machines zo? :P

Het gekke is dat ik tot en met de 6S juist nul problemen had met slijtage. Zowel op scherm als lak. Vlekkeloos en zonder screenprotector of hoesje. Pas vanaf de 7 ging het scherm als een debiel krassen en op de 8 idem. De X niet eens geprobeerd zonder protector. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:12

Canaria

4313-3581-4704

Mijn iPhone X heeft wel een paar diepe krassen. Zijkant en achterkant zijn nog wel als nieuw dankzij de cases. De huidige case, Caudabe Lucid Clear, zou krassen op de stalen band veroorzaken, dat heb ik gelukkig nog niet gemerkt.

Ik heb Apple Care en hoop eigenlijk dat het scherm echt een keer barst. Volgens mij komt m'n iPhone nu nog niet in aanmerking voor een nieuw scherm tegen betaling van alleen het eigen risico. Mocht dat wel zo zijn dan lees ik dat graag.

Een screenprotector is niets voor mij. Waarschijnlijk ben ik de eerste weken met het nieuwe scherm wel extra voorzichtig, daarna stop ik de iPhone weer gewoon in m'n jaszak of tas zodat de krassen vanzelf weer verschijnen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:51
SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:17:
Iemand dit al getest?

https://twitter.com/thisisneil/status/927287141327138816

[...]

[Afbeelding]

Ziet er best aardig uit (net zelf even getest) en zeker met een zwarte achtergrond staat het scherm inderdaad constant grotendeels uit :9
Heb je dit gedurende een langere periode getest en wat zijn de ervaringen daarmee? Niet alleen qua batterijduur maar ook qua interface, etc.

PSN: KADR777

@Canaria Ik heb idd ook krassen gehad door de Cadaube. Gelukkig ging m’n camera defect en heeft Apple hem direct geheel vervangen. :P

Nee, voor cosmetische schade kan je het scherm vziw niet laten vervangen onder AC+.

Screenprotector is wel nice, merk je echt helemaal noppes van.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:09

Grin

Ride si sapis.

@Canaria: dat dacht ik ook, maar voor de X ligt dat m.i. toch wat anders. Je moet hem wel even in een winkel laten plakken, ik zou niet meer zonder willen. Helemaal niet met een nieuw scherm. Hier zit d'r een op sinds de allereerste dag en alle micro-krassen vangt hij op. Ergens dit jaar even een nieuwe laten plakken.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Famous
WhatsappHack schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 17:18:
@Famous Dat is wel heel bizar. Alsof iemand met een schuurmachine aan de slag is gegaan op de achterkant. Werk je met bijtende stoffen of zandstraal machines zo? :P

Het gekke is dat ik tot en met de 6S juist nul problemen had met slijtage. Zowel op scherm als lak. Vlekkeloos en zonder screenprotector of hoesje. Pas vanaf de 7 ging het scherm als een debiel krassen en op de 8 idem. De X niet eens geprobeerd zonder protector. :P
Ja, was echt heel bizar.
De 'schade' begon zich al snel te vertonen na aanschaf van de iPhone en bleef maar 'doorslijten'.

Apple deed er niets aan (geen garantie of iets) dus ging ik online maar zoeken naar andere gevallen.
Die waren zeker te vinden en wat daar vooral gezegd werd was een bepaald soort zuur wat op de handen zou zitten van sommige..
Tja 8)7 had mezelf er maar bij neergelegd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-05 16:26

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Iemand hier ervaring met kraken geluid vanuit het ear-speaker?
Amac geweest en die zegt komt door viezigheid en stof. Valt niet onder garantie, kunt het alleen vervangen voor 90 euro. Lijkt mij sterk, moet toch gewoon te cleanen zijn?

http://www.Twitter.com/Xmoo

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

Xmoo schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:11:
Amac geweest en die zegt komt door viezigheid en stof. Valt niet onder garantie, kunt het alleen vervangen voor 90 euro. Lijkt mij sterk, moet toch gewoon te cleanen zijn?
Wat zegt apple zelf? En issie nog binnen garantie?

A wise man once said: 'Work is not a place."

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:06
Xmoo schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:11:
Ook last van! Contact gehad met Apple medewerker via chat. Die adviseerde een volledige reset. Niet gedaan nog. Maar mocht dat niet helpen dan ga ik echt terug naar de winkel. Niks stof in de speaker. Hij zou waterdicht moeten zijn...is gewoon ondeugdelijk product naar mijn mening.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 27-05 16:26

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Tylen schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:48:
[...]

Wat zegt apple zelf? En issie nog binnen garantie?
Fabrieks reset gedaan, laatste beta geinstalleerd, heeft niet geholpen. Apple zelf niet gecontacteerd. Toestel verkocht maar de persoon die hem overgekocht heeft begint te klagen. Amac geeft aan dat speaker zelf niet defect is, vandaar niet binnen garantie. Heb toestel sinds dag 1 van release. 1e jaar zit erop maar wel nog 2e jaar consumenten garantie toch?

Ik heb hem erop geattendeerd eens zelf te proberen schoonmaken. Kunt niet verwachten dat ik mee ga betalen daaraan of nog moeite daarin ga steken :S

[Voor 5% gewijzigd door Xmoo op 19-03-2019 22:50]

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
Xmoo schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:46:
[...]

Fabrieks reset gedaan, laatste beta geinstalleerd, heeft niet geholpen. Apple zelf niet gecontacteerd. Toestel verkocht maar de persoon die hem overgekocht heeft begint te klagen. Amac geeft aan dat speaker zelf niet defect is, vandaar niet binnen garantie. Heb toestel sinds dag 1 van release. 1e jaar zit erop maar wel nog 2e jaar consumenten garantie toch?

Ik heb hem erop geattendeerd eens zelf te proberen schoonmaken. Kunt niet verwachten dat ik mee ga betalen daaraan of nog moeite daarin ga steken :S
Niet meer jouw verantwoordelijkheid. Dit zijn issues die jij ook niet kan voorzien. De nieuwe eigenaar kan gewoon beroep doen op de consumenten garantie idd.

Voor een toestel van deze prijs mag je verwachten dat zoiets niet stuk gaat binnen/na 1 jaar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Om nog eens terug te komen op die batterijconditie... 1jr 2mnd oud, 360 cycles, 94%.
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de (accu)prestaties van deze telefoon. :)

• Tammo54
  • Laatst online: 01-05 11:50
Goedemiddag,

Helaas een klein ongelukje gehad met pasen. Iphone X samen met een paaseitje in dezelfde broekzak bij de mooie zomerse omstandigheden van afgelopen weekend. Gevolg: een Iphone X onder de gesmolten chocola.
Niet zo'n ramp ging ik vanuit omdat ie toch waterdicht is. Echter functioneert de speaker nu niet zo goed meer, erg blikkerig geluid sindsdien.
Ik vermoed dat er dus nog wat chocola in de speaker zit, hoe is dit op een fatsoenlijke manier eruit te krijgen? Ik heb wattenstaafje en water geprobeerd, echter zonder resultaat.
Ik zat aan warm/heet water te denken zodat de chocola weer vloeibaar wordt, echter geen idee of het toestel dit zo prettig vind. Of moet ik het toestel uit elkaar laten halen?

Iemand tips? Bij voorbaat dank

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Tammo54 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:05:
Goedemiddag,

Helaas een klein ongelukje gehad met pasen. Iphone X samen met een paaseitje
...
Ik zat aan warm/heet water te denken zodat de chocola weer vloeibaar wordt, echter geen idee of het toestel dit zo prettig vind. Of moet ik het toestel uit elkaar laten halen?

Wat een pech zeg. Heet water lijkt me niet zo'n goed idee, moet je balanceren tussen chocolade smelten en geen waterschade veroorzaken. Ik zou hem uit elkaar laten halen, zo'n speakertje kost niet zoveel.
jodeltje schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 23:10:
[...]

Wat een pech zeg. Heet water lijkt me niet zo'n goed idee, moet je balanceren tussen chocolade smelten en geen waterschade veroorzaken. Ik zou hem uit elkaar laten halen, zo'n speakertje kost niet zoveel.
Als je de iPhone openmaakt sloop je 9 van de 10 keer de seal voor waterdichtheid. Lijkt me ook niet zo’n strak plan. In principe moet je hem met *langzaam stromend* lauw water kunnen afspoelen. Maar t blijft een risico, immers valt waterschade niet onder de garantie. Anders wordt t mogelijk verzekeringswerk (voor reparatie/professionele reiniging). Ga je er zelf mee lopen klooien dan kan je ook dat vergeten.

[Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 23-04-2019 23:26]

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 31-05 09:05
Tammo54 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:05:
Goedemiddag,

Helaas een klein ongelukje gehad met pasen. Iphone X samen met een paaseitje in dezelfde broekzak bij de mooie zomerse omstandigheden van afgelopen weekend. Gevolg: een Iphone X onder de gesmolten chocola.
Niet zo'n ramp ging ik vanuit omdat ie toch waterdicht is. Echter functioneert de speaker nu niet zo goed meer, erg blikkerig geluid sindsdien.
Ik vermoed dat er dus nog wat chocola in de speaker zit, hoe is dit op een fatsoenlijke manier eruit te krijgen? Ik heb wattenstaafje en water geprobeerd, echter zonder resultaat.

Hoe lang geleden heb je hem nat gemaakt? Bij mij duurde het toen ongeveer een dag voordat die echt goed droog was. Leg hem anders eerst een dag in een bak rijst of in de zon.

DaveD

• Tammo54
  • Laatst online: 01-05 11:50
Wattenstaafje onder de hete kraan houden en vervolgens voorzichtig over de speaker heen wrijven was de oplossing. Hij doet het op het moment gelukkig weer zoals ik gewend was. Hopelijk is er niet meer schade en is ie nog steeds waterdicht. Blijft toch eng ondanks dat je weet dat ie waterdicht is om vervolgens met water ermee aan de slag te gaan.

Bedankt voor de reacties

• Famous
Tammo54 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 01:43:
Wattenstaafje onder de hete kraan houden en vervolgens voorzichtig over de speaker heen wrijven was de oplossing. Hij doet het op het moment gelukkig weer zoals ik gewend was. Hopelijk is er niet meer schade en is ie nog steeds waterdicht. Blijft toch eng ondanks dat je weet dat ie waterdicht is om vervolgens met water ermee aan de slag te gaan.

Bedankt voor de reacties
Waterdicht is die niet, althans..
Apple noemt het wijs waterbestendig ;)

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17-05 09:49
Graag wat suggesties voor het volgende dilemma:

Ik gebruik mijn iPhone X af en toe voor navigatie op de motor. In een Catalyst case en een RAM houder. Nu ga ik in juni een grote rit maken: 2300 km inclusief Stelvio pas en Grossglockner. Dat betekent dat de iPhone wat te verduren krijgt aan trillingen, kou, warmte en mogelijk regen. Heeft iemand daar ervaring mee? Kan ik dat mijn iPhone aan doen? Ik heb twee alternatieven: een oude motor TomTom die niet de software heeft die ik wil (bv geen verkeersinfo) of een Nokia android toestel voor alleen navigatie gebruiken (heeft dan hetzelfde te verduren, maar ik ben minder ziek als die het begeeft),

Terwijl ik bovenstaande schrijf, begin ik al te vermoeden welke kant het opgaat. Maar ik ben toch benieuwd of er iemand ervaring heeft en roept 'Nee, joh, geen probleem. Dat kan die iPhone prima aan'.

• Hulliee
  • Niet online
coenox schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:45:
Graag wat suggesties voor het volgende dilemma:

Ik gebruik mijn iPhone X af en toe voor navigatie op de motor. In een Catalyst case en een RAM houder. Nu ga ik in juni een grote rit maken: 2300 km inclusief Stelvio pas en Grossglockner. Dat betekent dat de iPhone wat te verduren krijgt aan trillingen, kou, warmte en mogelijk regen. Heeft iemand daar ervaring mee? Kan ik dat mijn iPhone aan doen? Ik heb twee alternatieven: een oude motor TomTom die niet de software heeft die ik wil (bv geen verkeersinfo) of een Nokia android toestel voor alleen navigatie gebruiken (heeft dan hetzelfde te verduren, maar ik ben minder ziek als die het begeeft),

Terwijl ik bovenstaande schrijf, begin ik al te vermoeden welke kant het opgaat. Maar ik ben toch benieuwd of er iemand ervaring heeft en roept 'Nee, joh, geen probleem. Dat kan die iPhone prima aan'.
Ik ken de houders niet maar het lijkt me behoorlijk te gaan trillen voor uren/dagen achter elkaar. Ik zou de telefoon misschien in een rubberen elastieke constructie hangen zodat de grootste harde klappen op gevangen worden. Maarja of je de telefoon dan nog kan aflezen... :o

• coenox
Hulliee schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:16:
[...]

Ik ken de houders niet maar het lijkt me behoorlijk te gaan trillen voor uren/dagen achter elkaar. Ik zou de telefoon misschien in een rubberen elastieke constructie hangen zodat de grootste harde klappen op gevangen worden. Maarja of je de telefoon dan nog kan aflezen... :o
Het gaat om dit type houder:

De iPhone zit dus al tussen 4 rubber stops die trillingen opvangt. Ook de ram-mount zelf vangt al trillingen op. Maar dat is theorie. Ik heb liever praktijkervaringen van anderen, dan dat ik er zelf achter kom dat het toestel er niet tegen kan. Misschien is die vrees zelf al genoeg om voor een andere optie te kiezen ;)

• Hulliee
  • Niet online
coenox schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:30:
[...]

[Afbeelding]

De iPhone zit dus al tussen 4 rubber stops die trillingen opvangt. Ook de ram-mount zelf vangt al trillingen op. Maar dat is theorie. Ik heb liever praktijkervaringen van anderen, dan dat ik er zelf achter kom dat het toestel er niet tegen kan. Misschien is die vrees zelf al genoeg om voor een andere optie te kiezen ;)
Ok duidelijk. Ik had meer een zwevende iPhone voorgesteld tussen rubberen bandjes. Maar de X heeft wel wat bewegende delen natuurlijk zoals de optische stabilisator en de trilmotor. Misschien toch wel verstandig om een andere oplossing te zoeken.

• hk12nl
coenox schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:30:
[...]

[Afbeelding]

Ik zou er denk ik voor kiezen om voor een andere oplossing te realiseren. De X krijgt meer situaties voor zijn kiezen dan waar hij voor gemaakt is (als ik het zo lees) en ik denk dat je rustiger op de motor zit als je kiest voor TomTom oid. Een TomTom lijkt mij ook goedkoper te vervangen dan een X :)

©2004

• coenox
Yep. Zoals ik al zei, door de vraag te stellen had ik hem eigenlijk al beantwoord. Dank voor de bevestiging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
Wilde vandaag een foto maken door de luxaflex heen.
Hier zit zon 3cm tussen als ze open zijn maar het beeld van de camera versprong opeens een stuk naar beneden terwijl ik de telefoon stil hield.

Hij had genoeg ruimte om vrij te kijken maar zodra ik wilde scherpstellen schoot het 'beeld' omhoog.
Enige logische wat ik kon bedenken is dat hij switch naar de andere camera.

Doet hij dit zo actief?
Het is mij nooit eerder opgevallen in 1,5 jaar dat hij zoiets doet 8)7

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Weet niet of dit het juiste topic is maar wat zou een iPhone X 256gb silver nog waard zijn na de release van de iPhone11?

• xsess
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-05 20:04
Slasher schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:41:
Weet niet of dit het juiste topic is maar wat zou een iPhone X 256gb silver nog waard zijn na de release van de iPhone11?
Erhm...
https://tweakers.net/product/684965/apple-iphone-x/aanbod/

:O

::: Retina Macbook Pro 15" (2014 - i7 2,8; GT 750M) ::: Mac Mini (2010) ::: iPhone XS (256 GB) ::: Apple TV 4 :::

Slasher schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:41:
verkapte manier om via deze weg je waar te verkopen? :9

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 05-06 15:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Does lieffff.....;-)))

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Geert1976 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Haha nee hoof heb al een koper maar was benieuwd wat het dan waard zou zijn :)

• alexhooven
Slasher schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:19:
[...]

Haha nee hoof heb al een koper maar was benieuwd wat het dan waard zou zijn :)
Dat weten wij ook niet aangezien wij de staat van je toestel niet kennen. Altijd marktplaats, nieuwprijs, V&A checken en daarop je prijs baseren. ;)

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:37

JB

Cédric roelt!

Hier de X ook doorschuiven naar de vrouw, de iPhone 7 moet eruit. Vind de X nog steeds een van de fijnste modellen die ik tot nu toe gehad heb. Baal van de geruchten mbt de nieuwe iPhone achterkant, echt geen porem die vierkante puist :/

Mijn boefje is liev!

Heb er ff geen ander topic voor, maar moet ‘t ff kwijt: damn wat is iCab Mobile toch een geniale browser. :P Was het al om tig redenen (waaronder dat ie zeer uitgebreid is én je default kan worden ipv Safari), maar nu ook nog eens een ingebouwde filter voor Google AMP; stript AMP en opent de originele pagina of direct de app indien geinstalleerd. Mega blij mee, heb een enorme hekel aan AMP. :P

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:48
WhatsappHack schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 00:30:
Heb er ff geen ander topic voor, maar moet ‘t ff kwijt: damn wat is iCab Mobile toch een geniale browser. :P Was het al om tig redenen (waaronder dat ie zeer uitgebreid is én je default kan worden ipv Safari), maar nu ook nog eens een ingebouwde filter voor Google AMP; stript AMP en opent de originele pagina of direct de app indien geinstalleerd. Mega blij mee, heb een enorme hekel aan AMP. :P
Kun je ook html/css inspecten met die browser?
@deBennie Ja als ‘t goed is kan dat met de Firebug Lite tool die ingebouwd zit, maar die werkt op ‘t moment nog niet goed onder iOS 13 dus kan nu niet zien wat die tool allemaal biedt. :+ Je daarnaast de broncode bekijken en valideren met W3C.

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-06 10:56
.

[Voor 99% gewijzigd door Supershiva op 21-09-2019 21:40]

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Famous schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:35:
Wilde vandaag een foto maken door de luxaflex heen.
Hier zit zon 3cm tussen als ze open zijn maar het beeld van de camera versprong opeens een stuk naar beneden terwijl ik de telefoon stil hield.

Hij had genoeg ruimte om vrij te kijken maar zodra ik wilde scherpstellen schoot het 'beeld' omhoog.
Enige logische wat ik kon bedenken is dat hij switch naar de andere camera.

Doet hij dit zo actief?
Het is mij nooit eerder opgevallen in 1,5 jaar dat hij zoiets doet 8)7
Het zou helpen als je ff erbij zegt om welk toestel het gaat.

Edit: o wacht, dit is het iPhone X topic, ghehe 8)7

[Voor 4% gewijzigd door SOTD op 03-10-2019 17:51]

@SOTD En die reactie is 5 maanden oud :+

• Famous
En heb momenteel een 11 Pro :>

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05-06 16:31
Iemand al eens gebruik gemaakt van dit: https://support.apple.com...odule-replacement-program vervangingsprogramma?

Ik heb steeds vaker dat touch niet meer goed werkt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• jorikc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:02
Jumpman schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:11:
Iemand al eens gebruik gemaakt van dit: https://support.apple.com...odule-replacement-program vervangingsprogramma?

Ja, ik had zo nu en dan dat touch screen niet werkte, misschien 1x per week, maar wel juist als ik een belangrijk telefoontje wilde opnemen... ik dacht dat het misschien te maken had met CPU te druk met andere processen, maar toen ik dit vervangingsprogramma zag, ben ik naar Amac Eindhoven gegaan.

Ze hebben m ingenomen, wat tests gedaan, konden niets vinden en per e-mail om wat extra uitleg gevraagd. Toen heb ik zo’n beetje bovenstaande info gegeven en toen konden ze het wel reproduceren. Toen nieuw scherm gekregen onder garantie. In totaal duurde het een paar werkdagen. Sindsdien geen touchscreen problemen meer :) .

• KRGT
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Ja, dinsdag chat met Apple, woensdag opgehaald door UPS, donderdag in Polen, vrijdag weer terug bij mij.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:37

JB

Cédric roelt!

Ik had het alleen in iOS 12 met het Instellingen menu, dat bleef altijd hangen als ik dat openende alsof touch niet reageerde. Ik dacht dat het hier wellicht door zou komen maar dat is nu in iOS 13 gelukkig weg.

Mijn boefje is liev!

Ik zit te twijfelen over dat reparatieprogramma. Mijn scherm wil aan de rechter onderkant soms niet goed reageren. De backspace en de p reageren dan niet goed of simpelweg niet wat echt f-ing irritant is. Dat probleem komt en gaat, en het is er vaker niet dan wel, dus heb tot dusver nog geen zin gehad om Apple ervoor te bellen. Misschien toch maar eens doen voor het te laat is. En dan misschien maar vragen om ER (heb AppleCare+), biedt wat voordelen en het is onwaarschijnlijk dat ik nog andere incidenten nodig heb voor de vervaldatum. :P

[Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 04-10-2019 13:59]

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:42
Momenteel gebruik ik een iPhone 6s Plus . Deze werkt nog prima echter is deze vrij lomp. Het vasthouden met één hand lukt maar je zult hem regelmatig in je hand moeten verplaatsen om overal bij te kunnen komen.

Daarom zat ik te denken om over te stappen naar een X of een XR. Beide toestellen kan ik voor een leuke prijs kopen.

Heeft iemand de overstap van een 6s plus naar X of XR gemaakt en hoe zijn je ervaringen tot nu toe.

De X vindt ik handzamer, beeldscherm/letters mooi strak. Leek wel af en toe donkerder dan weer lichter te worden, truetone stond uit. Ik lees dat FaceID regelmatig niet werkt, men geeft aan na een software-update of hebben ze het scherm dan laten vervangen? Ook lees ik dat mensen een slechtere bereik hebben of dat aan de provider ligt, geen idee. Klopt dit ?

Wij hebben sinds kort een kleine vent in huis, het lijkt mij gaaf om portrait foto’s te maken. Is het nog slim om een X te kopen ?

• Geurt-kun
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:41

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Signs schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 08:05:
Momenteel gebruik ik een iPhone 6s Plus . Deze werkt nog prima echter is deze vrij lomp. Het vasthouden met één hand lukt maar je zult hem regelmatig in je hand moeten verplaatsen om overal bij te kunnen komen.

Daarom zat ik te denken om over te stappen naar een X of een XR. Beide toestellen kan ik voor een leuke prijs kopen.

Heeft iemand de overstap van een 6s plus naar X of XR gemaakt en hoe zijn je ervaringen tot nu toe.

De X vindt ik handzamer, beeldscherm/letters mooi strak. Leek wel af en toe donkerder dan weer lichter te worden, truetone stond uit. Ik lees dat FaceID regelmatig niet werkt, men geeft aan na een software-update of hebben ze het scherm dan laten vervangen? Ook lees ik dat mensen een slechtere bereik hebben of dat aan de provider ligt, geen idee. Klopt dit ?

Wij hebben sinds kort een kleine vent in huis, het lijkt mij gaaf om portrait foto’s te maken. Is het nog slim om een X te kopen ?
Ik ben van een 6s naar een Xs max gegaan en het bevalt me prima. Schitterende foto's en filmpjes.
Hij is bijna een jaar oud en nog nooit één van jou beschreven problemen gehad.
Fijn toestel.

2k op west bij Pv Output

• Sumuhtsop
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Ik heb een tijd geleden de stap van 7 naar X gedaan. Zeer de moeite waard. XS was veel duurder. Heb geen van de klachten die jij vermeld ooit gehad, heb zelf tele2. Heb ook kids en vooral de portret stand van de X is fantastisch. Zeker het geld en de stap waard.

• syltheboy
  • Niet online
@Signs Voor mij is het nu een kleine 11 maanden geleden dat ik ben overgestapt van de 7 naar de XS. Ik ben nog steeds erg tevreden. Het scherm is echt een stuk mooier en groter. Verder lijkt de accu iets minder snel te slijten. Als ik nu de 8 van m'n pa pak dan merk ik wel veel verschil in gewicht.

Voor mij viel de XR af, omdat ik niet veel groter wilde dan de 7. Ook de X viel af, omdat ik speciaal het nieuwste model wilde.

[Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 05-10-2019 11:37]

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01:07

Kwam van de 6 Plus, 6S Plus, 7 Plus op de iPhone X en sindsdien uitermate tevreden! Voor het eerst dat ik echt geen noodzaak zie in upgraden naar de XS of 11 Pro.

Als je de X voor een heel goede prijs kan krijgen zou ik dat zeker doen. Hij krijgt sowieso nog wel een tijdje updates en je hebt echt een toptoestel in handen. De problemen die je noemt heb ik geen last van.
Van X naar 11 Pro gaat wel een enorme verbetering qua accuduur opleveren. De X is een geweldig toestel en nog altijd razendsnel, maar vanwege de accu begint het toch weer een beetje te jeuken. :P Kijk wel een keer rond Black Friday of er een leuke aanbieding ergens is, anders hou ik m'n X gewoon nog een jaartje.

• alexhooven
Ik hou zelf ook nog de X een jaartje aan, Normaal zou ik elke 2 jaar netjes vernieuwen, maar deze X is nog zo goed als nieuw en de 11 pro is in mijn ogen te duur voor de kleine upgrade. Wel al in m’n handen gehad bij vrienden....mooi ding dat wel! Maar momenteel kan ik mijn euro's beter besteden ;). Want ik denk te gaan doen is volgend jaar m’n X verkopen en dan de nieuwe Apple Watch daarvan te gaan halen.

• Geurt-kun
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:41

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

WhatsappHack schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 16:51:
Van X naar 11 Pro gaat wel een enorme verbetering qua accuduur opleveren. De X is een geweldig toestel en nog altijd razendsnel, maar vanwege de accu begint het toch weer een beetje te jeuken. :P Kijk wel een keer rond Black Friday of er een leuke aanbieding ergens is, anders hou ik m'n X gewoon nog een jaartje.
Mijn XsMax gaat om 06:30 van de lader af en pas einde avond er weer aan. En dan werk ik er de hele dag mee. In de auto op FM, zonder laden. Dit in tegenstelling tot de 6, die moest ik om 15:00 al weer bijladen. En elke keer als ik in de auto zat bijladen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de 11 nog beter kan. 😲

2k op west bij Pv Output

Geurt-kun schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Mijn XsMax gaat om 06:30 van de lader af en pas einde avond er weer aan. En dan werk ik er de hele dag mee. In de auto op FM, zonder laden. Dit in tegenstelling tot de 6, die moest ik om 15:00 al weer bijladen. En elke keer als ik in de auto zat bijladen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de 11 nog beter kan. 😲
En toch kan het haha:
reviews: Apple iPhone 11-serie Review - Erop en erover

• wardjj
WhatsappHack schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:59:
Ik zit te twijfelen over dat reparatieprogramma. Mijn scherm wil aan de rechter onderkant soms niet goed reageren. De backspace en de p reageren dan niet goed of simpelweg niet wat echt f-ing irritant is. Dat probleem komt en gaat, en het is er vaker niet dan wel, dus heb tot dusver nog geen zin gehad om Apple ervoor te bellen. Misschien toch maar eens doen voor het te laat is. En dan misschien maar vragen om ER (heb AppleCare+), biedt wat voordelen en het is onwaarschijnlijk dat ik nog andere incidenten nodig heb voor de vervaldatum. :P
Als het een garantiekwestie is kan je gewoon een ER aanvragen onder AppleCare+ zonder dat dat je ook maar iets (euro's/incidenten) kost. ;)
wardjj schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:55:
[...]

Als het een garantiekwestie is kan je gewoon een ER aanvragen onder AppleCare+ zonder dat dat je ook maar iets (euro's/incidenten) kost. ;)
Oh echt? Ik dacht dat een ER altijd een incident koste tenzij het nog in de DOA-termijn zat. Relaxt. :P

• wardjj
WhatsappHack schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Oh echt? Ik dacht dat een ER altijd een incident koste tenzij het nog in de DOA-termijn zat. Relaxt. :P
Yes, zeker! Hier ook een ER aangemaakt (wel met borg van €1199,- voor de 256GB versie); ook hier af en toe problemen met opnemen van telefoontjes.

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:13

JSchut

.....

jorikc schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 01:35:
[...]

Ja, ik had zo nu en dan dat touch screen niet werkte, misschien 1x per week, maar wel juist als ik een belangrijk telefoontje wilde opnemen... ik dacht dat het misschien te maken had met CPU te druk met andere processen, maar toen ik dit vervangingsprogramma zag, ben ik naar Amac Eindhoven gegaan.

Ze hebben m ingenomen, wat tests gedaan, konden niets vinden en per e-mail om wat extra uitleg gevraagd. Toen heb ik zo’n beetje bovenstaande info gegeven en toen konden ze het wel reproduceren. Toen nieuw scherm gekregen onder garantie. In totaal duurde het een paar werkdagen. Sindsdien geen touchscreen problemen meer :) .
Ik bel vrij weinig maar ik heb wel soms dat ik niet kan opnemen. Maar echt reproduceren kan ik dit niet. Zal het vanavond nog eens testen.

Heel zelden heb ik ook als ik mijn tel ontgredel dat daarna mijn touch het niet meer doet. (Naar boven swipen werkt dan dus wel. MAar daarna is tocuh dood.) Scherm aan en uit lost dat op.

Misschien moet ik hem ook maar eens contact opnemen. Al moet het dan wel te reproduceren zijn denk ik.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• hk12nl
Hoeveel % batterij verliezen jullie snachts?

Ik verlies ongeveer 10% batterij per nacht (ongeveer 8 uur) als mijn X op mijn nachtkastje ligt en ik vind dit vrij fors. Heb een Apple Watch series 5 die ik snachts om heb, geen vliegtuigmodus aan en een batterijcapaciteit van 91%.

Nu redt ik het nog prima een hele dag en ik kan hem altijd aan de lader leggen maar ben even nieuwsgierig wat hier de ervaringen zijn. Had het 'probleem' al met IOS 12 en nu met 13 nog steeds.

Op mijn nachtkastje is het wifi en cellulair bereik matig. Wellicht dat dit er nog mee te maken heeft?

Bij de batterij analyse kan ik ook niet de oplossing vinden.

Kortom; ik ben opzoek naar jullie ervaringen om te vergelijken :) Geen groot probleem maar het irriteert mij wel :)

©2004

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

harm12nl schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:29:
Hoeveel % batterij verliezen jullie snachts?

Ik verlies ongeveer 10% batterij per nacht (ongeveer 8 uur) als mijn X op mijn nachtkastje ligt en ik vind dit vrij fors. Heb een Apple Watch series 5 die ik snachts om heb, geen vliegtuigmodus aan en een batterij van 91%.

Nu redt ik het nog prima een hele dag en ik kan hem altijd aan de lader leggen maar ben even nieuwsgierig wat hier de ervaringen zijn. Had het 'probleem' al met IOS 12 en nu met 13 nog steeds.

Op mijn nachtkastje is het wifi en cellulair bereik matig. Wellicht dat dit er nog mee te maken heeft?

Bij de batterij analyse kan ik ook niet de oplossing vinden.

Kortom; ik ben opzoek naar jullie ervaringen om te vergelijken :) Geen groot probleem maar het irriteert mij wel :)
Bereik is een grote factor van batterijduur. De enige manier om eens goed te testen is om je mobiele netwerk uit te schakelen en WIFI alleen aan te laten staan voor een nacht en dan eens te kijken hoeveel de batterij je verliest over de dag.
Wat is de huidige staat van je batterij? (Max capaciteit? )

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• hk12nl
Hann1BaL schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:07:
[...]

Bereik is een grote factor van batterijduur. De enige manier om eens goed te testen is om je mobiele netwerk uit te schakelen en WIFI alleen aan te laten staan voor een nacht en dan eens te kijken hoeveel de batterij je verliest over de dag.
Wat is de huidige staat van je batterij? (Max capaciteit? )
Goeie test, dat ga ik eens proberen. Ik heb overigens wel bellen over Wifi aanstaan. Sowieso is het bereik in onze woning drama (nieuwbouw)!

Huidige capaciteit is 91%.

©2004

• Hann1BaL

Hann1BaL

harm12nl schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:20:
[...]

Goeie test, dat ga ik eens proberen. Ik heb overigens wel bellen over Wifi aanstaan. Sowieso is het bereik in onze woning drama (nieuwbouw)!

Huidige capaciteit is 91%.
Aan de capaciteit ligt het dan niet, die is bij mij maar 89% maar het verval is niet zo groot.
Uiteraard kun je ook nog zien welke apps de batterij "gebruiken" maar ik zou eerst het mobiele netwerk eens proberen.

• hk12nl
Hann1BaL schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:23:
[...]

Aan de capaciteit ligt het dan niet, die is bij mij maar 89% maar het verval is niet zo groot.
Om hoeveel % gaat het bij jou ongeveer?
[...]

Uiteraard kun je ook nog zien welke apps de batterij "gebruiken"
Daar zie ik helaas niets terug maar daar is het verval ook te klein voor denk ik tov het gebruik overdag.
[...]

maar ik zou eerst het mobiele netwerk eens proberen.
Ik ga het even testen met vliegtuigmodus aan en een keer mobiele netwerk uit. Bedankt voor de tip! :)

[Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 08-10-2019 15:36]

©2004

• Hann1BaL

Hann1BaL

harm12nl schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:35:
[...]

Om hoeveel % gaat het bij jou ongeveer?

[...]

Daar zie ik helaas niets terug maar daar is het verval ook te klein voor denk ik tov het gebruik overdag.

[...]

Op vliegtuigmodus zetten? Dan blijft de wifi wel actief namelijk :)
Ik weet het niet precies, want meestal laadt ik mijn telefoon op in de nacht.

Er is een aparte knop voor mobiel netwerk, niet vliegtuigmodus, want BT (in theorie)

• hk12nl
Hann1BaL schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:36:
[...]

Ik weet het niet precies, want meestal laadt ik mijn telefoon op in de nacht.

Er is een aparte knop voor mobiel netwerk, niet vliegtuigmodus, want BT (in theorie)
Deze knop is wel alleen voor data voor zover ik begrijp, dus ik vraag mij af of hij dan evengoed niet continue aan het zoeken is naar een beter of goed netwerk.. Maar we gaan het testen!

Als je vliegtuigmodus aan zet dan blijven wifi en BT actief

©2004

• Hann1BaL

Hann1BaL

harm12nl schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:45:
[...]

Deze knop is wel alleen voor data voor zover ik begrijp, dus ik vraag mij af of hij dan evengoed niet continue aan het zoeken is naar een beter of goed netwerk.. Maar we gaan het testen!

Als je vliegtuigmodus aan zet dan blijven wifi en BT actief
Dan zet je hem op vliegtuigmodus. Dan weet je zeker dat je mobiel netwerk test als variabele en oorzaak van de drain.

Vandaag neem ik afscheid van de X en ga ik verder met de 11 Pro

[Voor 7% gewijzigd door Hann1BaL op 09-10-2019 10:59]

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 04-06 08:18

AnthonyR

New ZOE R135 Edition One '19

Vandaag zomaar uit het niet de ‘bekende’ groene streep op het display zichtbaar. Hardware fout die in het begin na introductie ook opdook. Nu na bijna 2 jaar pas bij mijn toestel.

Foto als voorbeeld:

Hoe gaan ze hier mee om? Via Coolblue gekocht.

• wardjj
AnthonyR schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:32:
Vandaag zomaar uit het niet de ‘bekende’ groene streep op het display zichtbaar. Hardware fout die in het begin na introductie ook opdook. Nu na bijna 2 jaar pas bij mijn toestel.

Foto als voorbeeld:
[Afbeelding]

Balen zeg. Je hebt 'm korter dan twee jaar? Dan gaat Coolblue gewoon voor een reparatie zorgen neem ik aan. Je bent 'm dan wel even kwijt.

Coolblue is op hun locatie in Den Haag wel Apple Authorized Service Provider, wellicht kunnen ze het daar gelijk repareren onder garantie zodat je dezelfde dag je toestel weer mee kunt nemen. Zou even bellen met Coolblue in ieder geval!

• AnthonyR

AnthonyR

wardjj schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:
[...]

Balen zeg. Je hebt 'm korter dan twee jaar? Dan gaat Coolblue gewoon voor een reparatie zorgen neem ik aan. Je bent 'm dan wel even kwijt.

Coolblue is op hun locatie in Den Haag wel Apple Authorized Service Provider, wellicht kunnen ze het daar gelijk repareren onder garantie zodat je dezelfde dag je toestel weer mee kunt nemen. Zou even bellen met Coolblue in ieder geval!
Ja via Coolblue op 29/11/17, dus gelukkig net op tijd. A.s. week maar eens langs in Den Haag, gezien het zakelijke gebruik is opsturen niet handig.
@AnthonyR Zou ze eerst ff bellen :)

• AnthonyR

AnthonyR

Thanks voor de tip nog. Reparatie in Den Haag is niet voor garantiegevallen. Moet via het reguliere retourproces :| Nu even nadenken wat ik tijdelijk kan regelen.

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
AnthonyR schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:32:

Ik heb toevallig net dit probleem laten fixen. Ik moest via de Tele2 website een reparatie verzoek aanmaken, volgende ochtend al opgehaald, 3 dagen later weer terug en nog steeds in nieuwstaat. De uitvoerende partij was Microfix in Leiden en ik kon de voortgang via een link die ik gemaild kreeg volgen.

Uitstekend gedaan wat mij betreft.

(Weet alleen niet of hij nog waterdicht is)

• SOTD
jodeltje schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 19:14:
[...]

Ik heb toevallig net dit probleem laten fixen. Ik moest via de Tele2 website een reparatie verzoek aanmaken, volgende ochtend al opgehaald, 3 dagen later weer terug en nog steeds in nieuwstaat. De uitvoerende partij was Microfix in Leiden en ik kon de voortgang via een link die ik gemaild kreeg volgen.

Uitstekend gedaan wat mij betreft.

(Weet alleen niet of hij nog waterdicht is)
Daarover gesproken, Apple Geniusbar heeft mijn scherm vervangen (garantiegeval). Ik vroeg of ie nog 100% waterdicht was zoals net uit de fabriek en ze zeiden stellig van wel. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat na de 1e keer openmaken het geen 100% meer is? Iemand die hier het fijne van weet?

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-04 00:00
Sinds gisteren kamp in met een probleem op mijn X. Ik had eindelijk gisteren de tijd om upgrade te doen naar de 11. Dus ik begon met backups te nemen daar ik geen plek meer had, had ik de vorige backup gedelete en begonnen met het nemen van een backup, en plots begon de iPhone uit zichzelf te rebooten en nu nog steeds. Heb al in dfu modus geprobeerd om een software updated uit te voeren maar zonder resultaat, bij het downloaden en uitpakken van iswp loopt die opnieuw te rebooten.... iemand dit al voor gehad en een antwoord als een recovery is geen optie :) heb de data wel nodig.. kunnen ze in de Apple een oplossing bieden?

• SOTD
JustSys schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:34:
Sinds gisteren kamp in met een probleem op mijn X. Ik had eindelijk gisteren de tijd om upgrade te doen naar de 11. Dus ik begon met backups te nemen daar ik geen plek meer had, had ik de vorige backup gedelete en begonnen met het nemen van een backup, en plots begon de iPhone uit zichzelf te rebooten en nu nog steeds. Heb al in dfu modus geprobeerd om een software updated uit te voeren maar zonder resultaat, bij het downloaden en uitpakken van iswp loopt die opnieuw te rebooten.... iemand dit al voor gehad en een antwoord als een recovery is geen optie :) heb de data wel nodig.. kunnen ze in de Apple een oplossing bieden?
Erg late antwoord maar heb je het nog opgelost? En verder of je de knopjes vasthouden tot ie uitvalt al geprobeerd had?

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-04 00:00
SOTD schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:25:
[...]

Erg late antwoord maar heb je het nog opgelost? En verder of je de knopjes vasthouden tot ie uitvalt al geprobeerd had?
Nee nog steeds het zelfde, hij is al een paar dagen aan het rebooten. Ik laat die rebooten tot die het er genoeg van vind :)

Ik lees op het internet dat dit wel vaker voorkomt. Heb nog een tijd gehad om naar een Apple store te gaan.

Was gisteren naar een erkende Apple dealer (switch.be) en enige wat die kon doen is: hier is een gratis nummer van Apple 🤷🏼‍♂️

• SOTD
JustSys schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:50:
[...]

Nee nog steeds het zelfde, hij is al een paar dagen aan het rebooten. Ik laat die rebooten tot die het er genoeg van vind :)

Ik lees op het internet dat dit wel vaker voorkomt. Heb nog een tijd gehad om naar een Apple store te gaan.

Was gisteren naar een erkende Apple dealer (switch.be) en enige wat die kon doen is: hier is een gratis nummer van Apple 🤷🏼‍♂️
Probeer dit eens? https://www.payetteforwar...restarting-heres-the-fix/

Denk dat je stap 5 en 6 moet doen en dan zou ie weer goed moeten zijn?

[Voor 9% gewijzigd door SOTD op 08-11-2019 16:55]

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 04-06 19:14
JustSys schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:50:
[...]

En zet hem eens in even DFU mode en dan terug uit en aan. Blijft hij dan nog rebooten?

• knights16
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:57
Bit offtopic maar een geheel nieuw topic vind ik wat overdreven: gisteren is de iPhone X van mijn vrouw gejat uit een restaurant. Vrijwel direct had ze het door. Toestel vind Find my iPhone gelocked als verloren en het toestel was op dat moment al direct OFFLINE. Vanochtend een notification gekregen dat het toestel 'gevonden was' : find my iphone zag hem in de buurt van Brussel. Toestel heeft een fatsoenlijk PIN en lock-screen stond aan. Hoe kan het dat het toestel weer verbinding heeft gemaakt met internet?

* edit * : gewoon een nieuwe SIM erin waardoor de boel weer online komt? Zou ik dan ergens het telefoonnummer behorende bij de SIM kunnen opvragen / terugvinden ?

[Voor 13% gewijzigd door knights16 op 09-11-2019 08:39]

PVoutput

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 05-06 15:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

knights16 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:35:
Bit offtopic maar een geheel nieuw topic vind ik wat overdreven: gisteren is de iPhone X van mijn vrouw gejat uit een restaurant. Vrijwel direct had ze het door. Toestel vind Find my iPhone gelocked als verloren en het toestel was op dat moment al direct OFFLINE. Vanochtend een notification gekregen dat het toestel 'gevonden was' : find my iphone zag hem in de buurt van Brussel. Toestel heeft een fatsoenlijk PIN en lock-screen stond aan. Hoe kan het dat het toestel weer verbinding heeft gemaakt met internet?

* edit * : gewoon een nieuwe SIM erin waardoor de boel weer online komt? Zou ik dan ergens het telefoonnummer behorende bij de SIM kunnen opvragen / terugvinden ?
Te erg voor woorden! Blijf met je poten van andermans spullen af! Ik weet nog wel uit de tijd van de jailbreaks, dat er "slimme" lui zijn die binnen een uur een gelockte iPhone opnieuw hadden ingesteld, klaar voor gebruik voor de "nieuwe eigenaar". Waren toen actief hier in de buurt en erover opscheppen, bah! Wellicht is dat hier ook gebeurt?

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• Lyca
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 23:09
knights16 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:35:

Mja ik heb dat ook al gehoord, ik zou direct bij het thuiskomen het serienummer en imei doorgeven aan de politie ook als je aangifte doet.

Bij ons hebben ze deze week ingebroken en 2 oudere iPhones gestolen, helaas hangt er geen een meer op mijn iCloud account. Ik heb wel de gegevens nog kunnen doorgeven.

Ondertussen is de batterij van mijn iPhone XS serieus aan het trippen, van 100% naar 10% op een nachtje zonder activiteit.

• AerodynamiX
  • Laatst online: 05-06 18:33
Geen idee of mijn reactie ongewenst is, maar vragen kan altijd: Wat is de huidige markt waarde van een gebruikte iPhone X?

Ik heb mijn toestel (64 gb Space Grey) nu 2 weken te koop staan hier voor een in mijn ogen redelijke prijs, omdat ik inmiddels een 11 Pro heb, maar tot nu toe geen enkele reactie gehad. Het helpt natuurlijk niet dat de markt momenteel overspoeld wordt met 2e handsjes, maar vind het toch zonde dat hij in de doos niks staat te doen. :/

[Voor 7% gewijzigd door AerodynamiX op 12-11-2019 12:22]

• MXL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 29-05 12:18
500 euro als die in hele goede staat is