Apple heeft de iPhone X aangekondigd, de eerste smartphone met oledscherm van het bedrijf. Het 5,8"-scherm beslaat vrijwel de hele telefoon, met uitzondering van een uitsparing aan de bovenkant voor de camera. In dat stuk zit de Face ID-camera voor het ontgrendelen.

De X in de naam staat voor 'tien'. Apple kiest voor die naam omdat de iPhone tien jaar bestaat. In het topmodel zit dezelfde A11 Bionic-soc als in de iPhone 8 en 8 Plus, met de in eigen huis gemaakte gpu. Apple noemt het oledscherm een Super Retina Display. Het heeft een resolutie van 2436x1125 pixels en een pixeldichtheid van 458ppi. Dat is hoger dan andere iPhones tot nu toe. Het oledscherm kan hdr-beelden weergeven en er is ondersteuning voor de standaarden HDR10 en Dolby Vision.

In high-end Android-smartphones worden al jarenlang oledschermen gebruikt. De True Tone-functie uit iPads zit ook in de iPhone X. Daarmee wordt de kleurtemperatuur aangepast aan het omgevingslicht. Het scherm volgt de vorm van de behuizing, maar loopt niet tot de rand. Aan de zijkanten en onderkant laat Apple 4,3mm over. Bij de Samsung Galaxy S8 is dat 1,83mm, terwijl dat bij de LG G6 bijvoorbeeld 3,5mm is.

De behuizing is gemaakt van glas aan de voor- en achterkant, net als de iPhone 8 en 8 Plus. De iPhone X heeft geen homeknop. Het scherm van de telefoon gaat aan als gebruikers het scherm aanraken. Om naar het homescherm te gaan, moeten gebruikers omhoog vegen vanaf de onderkant van het scherm. Siri activeren werkt door de knop aan de zijkant van het toestel lang in te drukken.

Er zit geen vingerafdrukscanner op de iPhone X. Het ontgrendelen van de telefoon werkt met gezichtsherkenning, Apple noemt dat Face ID en gebruikt hiervoor zijn zogenaamde TrueDepth-camerasetup. Dat is een combinatie van camera's en infraroodsensoren, waarmee de telefoon een 3d-opname maakt van het gezicht van de gebruiker.

Gebruikers moeten dat instellen door hun hoofd rond te draaien terwijl de sensoren een opname maken. Volgens Apple leert de iPhone vervolgens de gebruiker te herkennen en gebruikt het bedrijf een neuraal netwerk. Het systeem houdt veranderingen bij en als gebruikers bijvoorbeeld een bril op doen of van haardracht wisselen, maakt dat niet uit. De verwerking van de gegevens wordt gedaan op de iPhone.

De 3d-functies van de frontcamera, die een 7-megapixelresolutie heeft, worden niet alleen voor Face ID gebruikt. Bezitters van de iPhone X kunnen ook Animoji maken, dat zijn geanimeerde figuurtjes, bijvoorbeeld dieren of aliens, die de gezichtsbewegingen van de gebruiker overnemen. Ook wordt de TrueDepth-camera gebruikt in Snapchat voor het realistisch toepassen van filters. Bij het maken van selfies kan de Portrait Lighting-functie gebruikt worden, waarmee studiolampen nagebootst worden.

Apple voorziet de iPhone X van twee 12-megapixelcamera's aan de achterkant. De normale camera heeft een f/1.8-lens en de telecamera een f/2.4-lens. Die is iets lichtsterker dan de telelens in de iPhone 8 Plus, die een f/2.8-lens heeft. Beide camera's hebben optische beeldstabilisatie. Net als in de iPhone 8 zijn de camera's geoptimaliseerd voor augmented reality.

Volgens Apple gaat de accu van de iPhone X twee uur langer mee dan die in de iPhone 7, maar de capaciteit noemt het bedrijf niet. Voor het eerst ondersteunt Apple snelladen, de accu kan tot 50 procent geladen worden in dertig minuten volgens het bedrijf. De accu kan ook draadloos opladen via de Qi-standaard. In de toekomst komt Apple met een mat, waar meerdere apparaten opgelegd kunnen worden om op te laden.

De iPhone X is vanaf 3 november te koop in uitvoeringen met 64GB en 256GB. Het goedkoopste model kost 1159 euro, voor de 256GB-variant moet 1329 euro betaald worden. Nederland en België behoren tot de landen waar het nieuwe model vanaf 27 oktober besteld kan worden.

nieuws: HomePod-firmware biedt details over iPhone 8 en mogelijke 4k-Apple TV
nieuws: Apple lijkt iPhone 8-ontwerp vrij te geven via HomePod-documentatie
nieuws: 'Apple koopt zelf machines voor productie iPhone 8 na afhaken leveran...
nieuws: Gerucht: Apple zet laser op achterkant iPhone voor autofocus en ar
nieuws: Gerucht: Apple vervangt vingerafdrukscanner op volgende iPhone door 3...
nieuws: Fabrikant begint levering lenzen voor 3d-camera's die in iPhone 8 zou...
nieuws: Gerucht: Apple test dubbele frontcamera voor volgende generatie iPhones

Toestel
Apple iPhone X
Besturingssysteem

iOS 11
Scherm

5.8" Super AMOLED 2436x1125 pixels
Processor
Apple A1 Bionic
Processorsnelheid
2.45GHz
Videochip
Apple-gpu
Werkgeheugen
3GB
Opslaggeheugen
64GB / 256GB
Extern geheugen
Niet aanwezig
Accucapaciteit
XXX
Frontcam
Dubbele 12.0 megapixels
Camera

Dubbele 12.0 megapixels
Afmetingen

143,6x70,9x7,7mm
Gewicht

174 gram
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

Face ID
Water- & stofdicht met IP67-certificering
Lightning

Prijs

€ 1159 / € 1329

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:21
vanaf morgen kunnen we los hier :)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47
Dank @CLB

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 18:53

Splinter Cell

AMD HD7850

Zou leuk zijn als YouTube app eindelijk eens met dark mode komt.... en iOS natuurlijk.

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:18

Redcoil

Polyinterpretabel

Splinter Cell schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:30:
Zou leuk zijn als YouTube app eindelijk eens met dark mode komt.... en iOS natuurlijk.
Dit dus! Zeker met het OLED scherm lijkt me een dark modus voor YouTube ideaal!

¯\_(ツ)_/¯

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De balken rondom een filmpje zijn toch altijd al zwart?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik hoop dat degene die hem morgen ontvangen een objectieve vergelijke kunnen maken tussen faceID en touchID. Persoonlijk ben ik daar erg nieuwsgierig naar :)

©2004

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Morgen lekker spelen ermee

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 21:30
harm12nl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:54:
Ik hoop dat degene die hem morgen ontvangen een objectieve vergelijke kunnen maken tussen faceID en touchID. Persoonlijk ben ik daar erg nieuwsgierig naar :)
Zal ik zeker doen. Nu is 't wel zo dat de nieuwe eigenaresse van m'n 7+ ook staat te trappelen haar 'nieuwe' toestel te ontvangen, dus zullen de twee toestellen niet zo lang náást elkaar kunnen liggen...

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:18

Redcoil

Polyinterpretabel

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:42:
De balken rondom een filmpje zijn toch altijd al zwart?
Klopt inderdaad. Meestal kijk ik nog ff op YouTube voor ik ga slapen en als je dan net een filmpje hebt gekeken en je scrollt weer door de lijst, dan is dat wel een hele bak wit licht in je mik ineens.

¯\_(ツ)_/¯

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 14:39
liosnel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:04:
[...]

Zal ik zeker doen. Nu is 't wel zo dat de nieuwe eigenaresse van m'n 7+ ook staat te trappelen haar 'nieuwe' toestel te ontvangen, dus zullen de twee toestellen niet zo lang náást elkaar kunnen liggen...
Dan leg je mijn 8 ernaast _/-\o_

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 21:30
Deal! VrijMiBo bij mij?? _/-\o_ O+

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 14:39
Waarschijnlijk wel :)

• Tylen

Tylen

Kan de quickreply aan in dit topic?

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:10
Tylen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:33:
Kan de quickreply aan in dit topic?
Tot mensen het toestel hebben en daadwerkelijk over hun ervaringen kunnen delen lijkt dit mij geen goed idee. Het ontmoedigd de slowchat aanzienlijk namelijk

• Tylen

Tylen

juliusyoup schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:35:
[...]

Tot mensen het toestel hebben en daadwerkelijk over hun ervaringen kunnen delen lijkt dit mij geen goed idee. Het ontmoedigd de slowchat aanzienlijk namelijk
Waar staat het onderzoek dat dit als resultaat geeft?

@CLB zet even de quick reply aan. Want deze reactie van juliusyoup is juist een slowchat dus zijn reactie slaat kant nog wal.

Ps. I love slowchats. 😍

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:10
Tylen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:45:
[...]

Waar staat het onderzoek dat dit als resultaat geeft?

@CLB zet even de quick reply aan. Want deze reactie van juliusyoup is juist een slowchat dus zijn reactie slaat kant nog wal.

Ps. I love slowchats. 😍
Ik hou ook zeker van slowchat, maar het lastiger maken van acties maakt dat de acties minder snel worden uitgevoerd. Verder begrijp ik de keuze (denk ik), en dat probeerde ik uit te leggen. Verder is dit geen slowchat, wel off-topic ;)

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Google Photos heeft zojuist ook een update uitgebracht met support voor de iPhone X *O*

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 15:10
Van onze “vrienden” van iCulture.

https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-x-apps-aangepast/

Wellicht leuk om iets mee te doen in de OP? De app’s welke al geoptimaliseerd voor de X?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
crazylegs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:20:

Wellicht leuk om iets mee te doen in de OP? De app’s welke al geoptimaliseerd voor de X?
Op MacRumors staat een hele lijst:
https://forums.macrumors....x-optimized-apps.2083133/

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03 22:00
crazylegs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:20:

Opzich leuk om te zien maar ik begrijp niet zo goed wat de meerwaarde is om dit te weten... Je gebruikt een app toch wel (of niet), of hij nu wel of niet geoptimaliseerd is lijkt mij...?

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:24

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:49
Goed verhaal over de iPhone X 'reviews'.

https://www.forbes.com/si...-wrong-spin/#3f833e775cc9

• absrnd
  • Laatst online: 13:47
Het is meer een rant dat de gevestigde orde op hun piemeltjes getrapt voelen omdat ze geen gratis iPhone hebben ontvangen voor een "in depth " review, en dat Youtubers geen goede eerste indruk zouden kunnen geven van de X.

Hij zegt dat Apple natuurlijk zelf mag beslissen wat ze doen, maar ze voelen zich gepasseerd _/-\o_

[Voor 9% gewijzigd door absrnd op 02-11-2017 15:58]

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05 15:55
absrnd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:57:
[...]

Het is meer een rant dat de gevestigde orde op hun piemeltjes getrapt voelen omdat ze geen gratis iPhone hebben ontvangen voor een "in depth " review, en dat Youtubers geen goede eerste indruk zouden kunnen geven van de X.

Hij zegt dat Apple natuurlijk zelf mag beslissen wat ze doen, maar ze voelen zich gepasseerd _/-\o_
Gaat eerder over: een tech journalist weet meer waarover hij moet praten naar de tech savvy community, en 'gewone' youtubers gaan wss eerder testen wat 'de gewone mens' wil weten over het toestel.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:49
Tomskii5 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:59:
[...]

Gaat eerder over: een tech journalist weet meer waarover hij moet praten naar de tech savvy community, en 'gewone' youtubers gaan wss eerder testen wat 'de gewone mens' wil weten over het toestel.
Het is in mijn ogen handig inspelen op de gevoelens van een YouTuber. Iemand een belangrijk gevoel geven in ruil voor een positieve impressie. Dat heeft Apple waarschijnlijk niet gevraagd, maar zo werkt het wel in de praktijk. Persoonlijk vind ik het twijfelachtig dat bepaalde media het toestel een week konden proberen en dat de rest het toestel 24 uur voor het afgelopen van de embargo mocht ophalen.

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
Rabobank heeft nog wat problemen met FaceID en schakelt het uit de in de app:
Wat is er nieuw in versie 6.1.2
Face ID werkt nog niet optimaal samen met de Rabo Bankieren app. Daarom is het gebruik van Face ID uitgeschakeld. In één van de volgende updates zal de functionaliteit beschikbaar komen.
https://itunes.apple.com/...ankieren/id346790636?mt=8

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Anoniem: 137811
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit topic is niet bedoeld voor slowchat en voor levertijden is er een ander topic: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

[Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:40]

• overtones

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
1Password update is beschikbaar! *O*
Heerlijk unlocken met Face ID.

En Google Photos is geoptimaliseerd voor de X. Nu Google Maps nog!

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 05:19
Dit hoort in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

[Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:41]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Tylen

Tylen

Dit topic is niet bedoeld voor slowchat.

[Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:41]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:33
Unboxing van een space grey:

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06 08:12

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:49

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Lijikt me eerder zwart toch? Ik weet dat ze als Spacegrey worden verkocht, maar ik zie er echt zwart in. Als dat ik in de mijne een witte zie haha.

[Voor 19% gewijzigd door Yzord op 02-11-2017 18:15]

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 10:06

Filmpje waarin ze FaceID proberen te manipuleren met foto's/maskers/tweeling

• Famous
Zuperni schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:17:
[video]

Filmpje waarin ze FaceID proberen te manipuleren met foto's/maskers/tweeling
Snap het masker niet, ogen helemaal donker.
Geen wonder dat het niet werkt toch?

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05 20:56

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 7 - MacBook Pro 13" 2020 – LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

In Amsterdam liggen ze ook al een poos voor de deur.

http://www.telegraaf.nl/v...n-op-straat-voor-nieuwe-x

Ergens steekt het een beetje dat ze hem daar morgen hebben en de preorder nog tot 20 november moet wachten :-( Maar ach, als je 24u vantevoren voor de deur gaat liggen verdien je hem ook wel wat eerder.
Dennisdn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:47:
Ergens steekt het een beetje dat ze hem daar morgen hebben en de preorder nog tot 20 november moet wachten :-(
Worden morgen wel wat batches uitgeleverd hoor, of bedoel je iets anders?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Dennisdn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:47:
In Amsterdam liggen ze ook al een poos voor de deur.

http://www.telegraaf.nl/v...n-op-straat-voor-nieuwe-x

Ergens steekt het een beetje dat ze hem daar morgen hebben en de preorder nog tot 20 november moet wachten :-( Maar ach, als je 24u vantevoren voor de deur gaat liggen verdien je hem ook wel wat eerder.
Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van dat er morgen een grote vrije voorraad is. Dat lijkt mij dan eerder een handjevol exemplaren welke om 09:00 allemaal weg zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MelvinW
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:30:
[...]

Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van dat er morgen een grote vrije voorraad is. Dat lijkt mij dan eerder een handjevol exemplaren welke om 09:00 allemaal weg zijn.
Hier in Dubai zeggen ze ook al dat er geen zekerheid is dat je 'm morgen krijgt als je voor de deur gaat liggen. Ze raden aan om zaterdagochtend de reserveringspagina te controleren. Staan iets van 40-50 man nu. Verwacht niet dat het in Nederland anders zal zijn. Kans op teleurstelling heel groot voor die groep mensen.

• Famous

[Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:42]

• Rivanov
  • Nu online

[Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:43]

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• MelvinW
Famous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:37:
[...]

En dat voor een veuls te dure telefoon 8)7

/me Famous wacht rustig de DHL af morgen
Een groot deel zal ongetwijfeld er staan om door te verkopen. Vooral in Azië is 4/5 mensen die er staan een scalper. Makkelijk verdiend :P

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:26

[Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:43]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Rivanov
  • Nu online
Toppe schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:40:
[...]

En dat vindt je erg... omdat?
Het een hele fijne telefoon is / was. :+

Halide, de camera app van Nederlander Sebastiaan de With (ex-Apple), is geupdate naar versie 1.5 :)

https://blog.halide.cam/h...-for-iphone-x-f2aed215854

Famous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:37:
[...]

En dat voor een veuls te dure telefoon 8)7

/me Famous wacht rustig de DHL af morgen
Haha niemand koopt dat hoorde we in dit topic de dagen na de keynote.
Gek genoeg zijn al die users (Die heel toevallig verder nooit in de apple hoek komen) afgedropen :)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Oh man, het gewicht van de X is echt zoveel beter dan mijn 6S!
Hij is een stuk zwaarder en ligt daardoor veel lekkerder in de hand. Ook zorgt die stalen rand ervoor dat hij veel fijner vast te houden is dan dat gladde aluminium. Echt top! :D

Ik was van tevoren echt totaal niet bezig met het gewicht van dat ding, maar het viel me wel echt meteen positief op!
Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:43:
[...]

Halide, de camera app van Nederlander Sebastiaan de With (ex-Apple), is geupdate naar versie 1.5 :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaaf, kende het niet maar installeer hem even :)

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 10:47

[Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:44]

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie app, meteen gekocht, thanks!

AdGuard Home

• grote_oever
  • Laatst online: 11:37
Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:38:
Vanavond laatste avondje met de iPhone 7. ;w
Denk is hoe luguber het is. De laatste foto van de telefoon die je door weer en wind geholpen heeft is gewoon een foto van je nieuwe iphone X.

• Orinoco
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:38:
Vanavond laatste avondje met de iPhone 7. ;w
Hier laatste avond met de 8+ :+
Geintje die blijft hier :)

• Rivanov
  • Nu online
grote_oever schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:51:
[...]

Denk is hoe luguber het is. De laatste foto van de telefoon die je door weer en wind geholpen heeft is gewoon een foto van je nieuwe iphone X.
Jup. En dan gaat hij naar fabrieksinstellingen, terug het doosje in en gaat hij zaterdag naar zijn nieuwe eigenaar. :)

• Rivanov
  • Nu online
Overcast 4.0 is uit! *O*
Overcast 4.0 Brings UI Optimizations for iOS 11 and iPhone X, Drag and Drop, and New Advanced Settings
https://www.macstories.ne...nd-new-advanced-settings/

• Tylen

Tylen

[Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:44]

[Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2017 23:44]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zit al een week zonder telefoon. M'n iPhone 6 was binnen een kwartier verkocht, ging sneller dan verwacht. Toen kwam ik erachter dat zo'n nano-sim vaak niet in andere gsm's kan. Dan maar een weekje zonder gedaan, ook wel lekker rustig :+
De iPhone 6 heeft mij in drie jaar nooit in de steek gelaten en zag er nog als nieuw uit, wat dat betreft is het wel gewoon kwaliteit. En nu krijgt ie nog een tweede leven bij z'n nieuwe eigenaar.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:56
Morgen is mijn iPhone X er. Dan heb ik iets meer dan een jaar met de iPhone 7 Plus gewerkt. Ik verwacht een verbetering van de camera. Mijn broer gaat van een 6S naar de iPhone X en ik verwacht dat zijn mond openvalt van verbazing. ;)

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-01 19:11
Geert1976 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:43:
hier ook laatste avondje met m'n vriendin.......euhhhh....iPhone 7
Ach, je krijgt er een mooiere vriendin voor terug, meer body, slanke lijnen, herkent je direct, voelt beter aan in de hand en zak, zowel voor- als achterkant doet aan portret, kan je weer jaren mee vooruit, etc ;)

Het is weer bijna september 2023 :)

• Famous
Jaymone schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:49:
[...]

Ach, je krijgt er een mooiere vriendin voor terug, meer body, slanke lijnen, herkent je direct, voelt beter aan in de hand en zak, zowel voor- als achterkant doet aan portret, kan je weer jaren mee vooruit, etc ;)
Ik wacht met de verkoop tot ik de X binnen heb.
Kan ik mooie foto’s maken voor de advertentie van de 7 :+

Tylen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:30:
[...]

Hier ook laatste avondje met de 8+.

Morgen avond ligt hij bij mijn vrouw op het nachtkastje hahaha. 👍🏻
Haha dat krijg ik hier niet voor elkaar.
Dat moet gewoon elk jaar een nieuwe zijn voor mijn vrouw :)

Oftewel morgen rekenen we €3116,- af 8)7

• Famous
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:51:
[...]

Maar.. maar..

Als ze jouw oude krijgt is die voor haar tochh nieuw?
Kan papa lekker wat anders kopen!

• Tylen

Tylen

Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:51:
[...]

De 8+ is ook nieuw ;). Ze wilde geen X.

Famous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:53:
[...]

Maar.. maar..

Als ze jouw oude krijgt is die voor haar tochh nieuw?
Kan papa lekker wat anders kopen!
Tylen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:54:
[...]

De 8+ is ook nieuw ;). Ze wilde geen X.
Nee nieuw is niet “kort gebruikt door mij”. Nieuw is “zelf uit het doosje halen”

• Tylen

Tylen

Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:55:
[...]

[...]

Nee nieuw is niet “kort gebruikt door mij”. Nieuw is “zelf uit het doosje halen”
Hahaha. Ze heeft vroeger in het mobile team van samsung gezeten. Herft genoeg telefoons uit doosjes gehaald dus dat hoeft niet meer voor der ;). Pappa doet hier thuis de unboxings. (Hmm heb toch nog wel wat te vertellen merk ik zo 💪🏻)

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 11:22

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02 08:24
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:55:
[...]

[...]

En gelijk heeft ze. My kind of girl.

Is wel grappig trouwens. Hier gaat het andersom. Mijn oude iPhones gaan naar mn ex-man.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• crazylegs
  • Laatst online: 06-06 15:10
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heeft ie leuk voor elkaar, z'n app wordt zelfs genoemd op 9to5mac nu. d:)b

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33

Hoedje

Moderator Apple Talk
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor slowchat.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

*Kuch* Vandaag! *Kuch*

Het leek nog zo ver weg 12 september.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:20
Zoveel zin in morgen! Tussen 11.15 en 12.45 komt die binnen. Wat gaat iedereen als eerste doen met zijn X? Ik denk dat ik namelijk eerst een half uur erop ga zitten kwijlen. :>

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
Ik zat een unboxing te kijken en vroeg me af of wij in Nederland ook een iPhone krijgen die text op de achterkant onder ''iPhone'' bevat. Zoals wat logo's en kleine tekst.

Apple

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:27
Dark Master schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:10:
Zoveel zin in morgen! Tussen 11.15 en 12.45 komt die binnen. Wat gaat iedereen als eerste doen met zijn X? Ik denk dat ik namelijk eerst een half uur erop ga zitten kwijlen. :>
Wel zonde al die kwijl op dat scherm. Kan je daarna weer een kwartier poetsen :)

• Yzord
  • Laatst online: 06-06 16:49

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mijn aankoop bij Apple is nog steeds niet bevestigd of van mijn cc af. Meerdere mensen? (20-27nov levering)

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:12
Inmiddels een 64GB Spacegrey al een paar uurtjes in m'n bezit (ik woon in Sydney, pickup uit de Apple Store vanochtend 9 uur) en WAT een beest van een telefoon.. :9~ Ik kom van een ouwe 6 met een cracked screen, en dit is echt zo'n verademing. De telefoon voelt wat zwaarder, maar de grip op het staal is zo'n stuk beter dan het aluminium. Hij glijd een stuk minder snel uit m'n handen dan die 6!

Hopelijk worden de apps nog wel even snel geupdate, want het ziet er nog wel wat wonky uit zo met die dikke randen onder en boven in bepaalde apps.

Wat ben ik overigens blij met m'n pre-order. Kwam aan bij de Store en er stond zonder overdrijven een rij van een kilometer voor de non pre-orders. 'Mijn' line was letterlijk 5 man en was binnen een kwartiertje de winkel weer uit :)

Nu lekker door de stad wandelen en foto's knallen!! Have fun all met jullie eerste impressies vandaag :*)

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-04-2021
T1mmeh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 01:50:
Inmiddels een 64GB Spacegrey al een paar uurtjes in m'n bezit (ik woon in Sydney, pickup uit de Apple Store vanochtend 9 uur) en WAT een beest van een telefoon.. :9~ Ik kom van een ouwe 6 met een cracked screen, en dit is echt zo'n verademing. De telefoon voelt wat zwaarder, maar de grip op het staal is zo'n stuk beter dan het aluminium. Hij glijd een stuk minder snel uit m'n handen dan die 6!

Hopelijk worden de apps nog wel even snel geupdate, want het ziet er nog wel wat wonky uit zo met die dikke randen onder en boven in bepaalde apps.

Wat ben ik overigens blij met m'n pre-order. Kwam aan bij de Store en er stond zonder overdrijven een rij van een kilometer voor de non pre-orders. 'Mijn' line was letterlijk 5 man en was binnen een kwartiertje de winkel weer uit :)

Nu lekker door de stad wandelen en foto's knallen!! Have fun all met jullie eerste impressies vandaag :*)
Waarom niet thuis of op kantoor laten bezorgen? Scheelt tripje naar naar Store ;) George Street was afgelopen dagen al lange rij.
Pre-orders van aantal collega's kwamen vanochtend binnen en inderdaad stuk zwaarder dan bijv. iPhone 6. En face unlock werkt goed maar vreemd dat je dan alsnog met je vinger moet 'unlocken'.

• T1mmeh
supestw schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 02:00:
[...]

Waarom niet thuis of op kantoor laten bezorgen? Scheelt tripje naar naar Store ;) George Street was afgelopen dagen al lange rij.
Pre-orders van aantal collega's kwamen vanochtend binnen en inderdaad stuk zwaarder dan bijv. iPhone 6. En face unlock werkt goed maar vreemd dat je dan alsnog met je vinger moet 'unlocken'.
Ik woon letterlijk naast Sydney CBD en wilde de madness meemaken bij de Store :P 10 minuutjes met de trein in plaats van in spanning wachten op kantoor!

• overtones
HardcorePCgamer schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:18:
Ik zat een unboxing te kijken en vroeg me af of wij in Nederland ook een iPhone krijgen die text op de achterkant onder ''iPhone'' bevat. Zoals wat logo's en kleine tekst.
Ja helaas staat er bij ons ook tekst en nog een CE en recycle logo geloof ik.

Het is Apple alleen in de VS gelukt omdat allemaal te mogen verplaatsen naar de software.

• T1mmeh
overtones schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 03:40:
[...]

Ja helaas staat er bij ons ook tekst en nog een CE en recycle logo geloof ik.

Het is Apple alleen in de VS gelukt omdat allemaal te mogen verplaatsen naar de software.
Nope, de mijne hier in Australië heeft ook alleen 'iPhone' op de achterkant.
Team SpaceGrey (in de volksmond Zwart/Black) ;)

van een Reddit member from Down Under...

[Voor 30% gewijzigd door _Bailey_ op 03-11-2017 04:59]

• MelvinW
Nog minder dan een uur dan gaat de Apple Store hier ook open, eindelijk :p

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:15

Yucko

One clown to rule them all !

Yzord schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:36:
Mijn aankoop bij Apple is nog steeds niet bevestigd of van mijn cc af. Meerdere mensen? (20-27nov levering)
Komt vanzelf.

Mijn iDeal bevestiging duurde ook een hele tijd en zit ook gewoon in de 20 nov - 27 nov batch

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:13
T1mmeh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 03:46:
[...]

Leuk al die berichten van die kant van de wereld :) , ik moet nog even geduld hebben (zit hier ‘down under’ Groningen)
Yzord schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:36:
Ik sta ook op 20-27. In de app van ICS zie ik dat de bestelling nog steeds als 0 euro is gereserveerd. Ze zullen het wel doorbelasten zodra de boel verzendklaar gemaakt gaat worden.

Overigens is Apple volgens iCulture aan het inlopen op de levertijden.
https://www.iculture.nl/n...g-iphone-x-3-tot-4-weken/

[Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 03-11-2017 06:13]

• Tylen

Tylen

Onedrive is nu ook X en face id ready 👍🏻

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:33
Verkeerde topic

[Voor 82% gewijzigd door matthijst op 03-11-2017 06:22]

• MelvinW
Heb 'm nu ongeveer een uurtje in gebruik en ben erg tevreden. Face ID is wennen, maar werkt goed! Gestures nog geen fan van, maar ook dat heb je vanzelf onder de knie. Het scherm is werkelijk prachtig en moet zeggen dat de notch me totaal niet stoort tijdens gebruik. Erg blij mee :)

• overtones
T1mmeh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 03:46:
[...]

Chill. Ik dacht dat het ze alleen in de VS was gelukt. Waarom moeten we in Europa nou weer zo moeilijk doen.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:15

Yucko

One clown to rule them all !

overtones schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 06:32:
[...]

Chill. Ik dacht dat het ze alleen in de VS was gelukt. Waarom moeten we in Europa nou weer zo moeilijk doen.
want Europa :?

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48
Logic van Apple.

Van Waalwijk naar Eindhoven, van Eindhoven naar Brussel, Brussel weer naar Eindhoven om vervolgens hier in Eindhoven bezorgd te worden. Nu snap ik waarom ik 1.3k betaald heb 8)7 |:(

Zag trouwens in meeste demo's dat passkey 6 cijferig is. Is dat nou toeval of zullen ze bij de X alleen met 6 cijfers werken?

[Voor 24% gewijzigd door Xmoo op 03-11-2017 08:00]

http://www.Twitter.com/Xmoo

• Rivanov
  • Nu online
Xmoo schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:41:
Logic van Apple.

Van Waalwijk naar Eindhoven, van Eindhoven naar Brussel, Brussel weer naar Eindhoven om vervolgens hier in Eindhoven bezorgd te worden. Nu snap ik waarom ik 1.3k betaald heb 8)7 |:(
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"

;)

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Het is zover!
Iedereen ontzettend veel plezier van alle iPhone X's die vandaag ontvangen gaan worden _/-\o_

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:17
Ligt iPhone X al in de MediaMarkt of Apple stores/Amacs om te testen? Ik wil 'm toch altijd eerst even vasthouden voor ik besluit een nieuwe telefoon te kopen :) Nogal verslaafd aan de homebutton, change is scary! ;)

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:50
En na morgen is alles weer normaal (voor de mensen die hem vandaag krijgen). Hier hebben we ons weken gek om gemaakt...

Het blijft een telefoon Haha :+

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 13 Pro Max - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

NeuroticaPills schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:11:
Ligt iPhone X al in de MediaMarkt of Apple stores/Amacs om te testen? Ik wil 'm toch altijd eerst even vasthouden voor ik besluit een nieuwe telefoon te kopen :) Nogal verslaafd aan de homebutton, change is scary! ;)
Als het goed is liggen er vanaf nu demo-modellen bij ALLE Apple resellers :)
Pagina: 1 2 3 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee