Er is overigens nog geen iOS 11.2 beta beschikbaar voor iPhone X. Houd daar dus rekening mee als je eventueel een backup wil terugzetten en momenteel de beta draait.
Jaja Gonny is er ook.
Hij is echt heel tof in het echt.
Nu snel naar huis en dan klooien ermee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo zo, jij bent er vroeg bij! Veel plezier er meeDonstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:25:
Jaja Gonny is er ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy
nice, man! onwijs veel plezier met je nieuwe iPhone!Donstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:25:
Jaja Gonny is er ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dan
Net even Face ID met Apple Pay getest en werkt ook fijn! Mis Touch ID al helemaal niet meer. Voelt alsof ik niet eens een code op m'n toestel heb nu.
Das klote. Ik draai de beta nu namelijk.MelvinW schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:25:
Er is overigens nog geen iOS 11.2 beta beschikbaar voor iPhone X. Houd daar dus rekening mee als je eventueel een backup wil terugzetten en momenteel de beta draait.
Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080
Voor de mensen die nog even moeten wachten
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ja, en je denkt dat door naar haar te kijken het beter wordt?DutchCrownNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:26:
Voor de mensen die nog even moeten wachten![]()
[video]
Ik zou het doen!
jezus, wat werkt Face ID lekker. Ik veeg altijd gewoon naar boven alsof de iPhone al unlocked is. Heel soms is er een tiende van een seconde dat hij nog even wacht omdat hij nog aan het scannen is, maar meer dan niet unlocked hij meteen.
heb zelf de space grey, en wat een pareltje. de Silver zag er in de store mooier uit dan ik dacht, maar heb absoluut geen spijt van mijn keuze. De bouwkwaliteit is ook geweldig. Voelt iets zwaarder aan, en dat geeft een premiumgevoel. Zelfs de grip is enorm goed. Hij schuift niet in mijn handen, voelt aan als een volledig glazen toestel. En dan dat scherm
heb zelf de space grey, en wat een pareltje. de Silver zag er in de store mooier uit dan ik dacht, maar heb absoluut geen spijt van mijn keuze. De bouwkwaliteit is ook geweldig. Voelt iets zwaarder aan, en dat geeft een premiumgevoel. Zelfs de grip is enorm goed. Hij schuift niet in mijn handen, voelt aan als een volledig glazen toestel. En dan dat scherm
Het kan voor de nodige afleiding zorgenrammes schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:29:
[...]
ja, en je denkt dat door naar haar te kijken het beter wordt?![]()
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Echt he, wat werkt face id toch goed! Apple is misschien niet de eerste met face id. Maar zoals we gewend zijn werkt het wel direct zoals het zou moeten!DVDB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:31:
jezus, wat werkt Face ID lekker. Ik veeg altijd gewoon naar boven alsof de iPhone al unlocked is. Heel soms is er een tiende van een seconde dat hij nog even wacht omdat hij nog aan het scannen is, maar meer dan niet unlocked hij meteen.
heb zelf de space grey, en wat een pareltje. de Silver zag er in de store mooier uit dan ik dacht, maar heb absoluut geen spijt van mijn keuze. De bouwkwaliteit is ook geweldig. Voelt iets zwaarder aan, en dat geeft een premiumgevoel. Zelfs de grip is enorm goed. Hij schuift niet in mijn handen, voelt aan als een volledig glazen toestel. En dan dat scherm![]()
![]()
Het is inderdaad ook echt een pareltje om te zien, ook zilver hier en dan dat scherm.
Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080
Een vriend die hier bij mij zit heeft een note 8 en Face id werkt iets sneller en is gewoon veiliger. Zijn note 8 konden we gewoon unlocken met een foto. EN de irisscanner duurt langer. Face id is echt niet te vergelijken met android's versie. Dag en nacht verschil in techniekDark Master schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:38:
[...]
Echt he, wat werkt face id toch goed! Apple is misschien niet de eerste met face id. Maar zoals we gewend zijn werkt het wel direct zoals het zou moeten!
Het is inderdaad ook echt een pareltje om te zien, ook zilver hier en dan dat scherm.
Het valt me alleen op dat het switchen tussen apps nu veeeel sneller gaat (vanaf onderkant omhoog en dan naar link of rechts) maar het afsluiten van apps weer een stuk langzamer...
eerst multitasken openen, scherm ingedrukt houden tot je de rode knopjes zie verschijnen, en dan pas wegvegen.
Of is er een snellere manier?
eerst multitasken openen, scherm ingedrukt houden tot je de rode knopjes zie verschijnen, en dan pas wegvegen.
[verwijderd]
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Dit gaat een lange werkdag worden.. mezelf enorm inhouden om 'm niet nu al open te maken

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Nee is trouwens ook zoMar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:52:
[...]
Maar je hoeft toch bijna nooit een app af te sluiten?
Wat let je? Bij mij komen m'n collega's iedere 5 minuten aan m'n bureau. "Is ie er al??!?"SmithNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:53:
Dit gaat een lange werkdag worden.. mezelf enorm inhouden om 'm niet nu al open te maken![]()
[afbeelding]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat moet toch wel ff kunnen onder werktijd?SmithNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:53:
Dit gaat een lange werkdag worden.. mezelf enorm inhouden om 'm niet nu al open te maken![]()
[afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy
Kan ook wel, maar gun mezelf het moment vanavond op de bankDennusB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:55:
[...]
Dat moet toch wel ff kunnen onder werktijd?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Ja er niet aanzitten, scheelt een hoop gedoe, ios regelt dat zelf voor je, deze functie is er alleen voor als een app niet reageert iod.Wootism schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:52:
Het valt me alleen op dat het switchen tussen apps nu veeeel sneller gaat (vanaf onderkant omhoog en dan naar link of rechts) maar het afsluiten van apps weer een stuk langzamer...
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Het is bizar hoeveel mensen dat niet begrijpen en elke keer apps lopen af te sluiten.mell33 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:00:
[...]
Ja er niet aanzitten, scheelt een hoop gedoe, ios regelt dat zelf voor je, deze functie is er alleen voor als een app niet reageert iod.
Zeg, je pijnigt niet alleen jezelf hiermee maar ons ookSmithNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:53:
[afbeelding]

©2004
Die komen meestal ook van Windows of android met hun te weinig ram gedoe.Tom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:07:
[...]
Het is bizar hoeveel mensen dat niet begrijpen en elke keer apps lopen af te sluiten.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb jij die bus overvallen in San Fransico?
Neauhmartijnmartijn schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:22:
Heb jij die bus overvallen in San Fransico?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat zijn er ern hoop bij kaar clb . Ben jij degene die het ups busje overvallen hebt 😂 waar kan ik er 1 op😉ikken
Alleen aan lege doosjes heb jij niet zoveel 😜
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Toen ik de iPhone 7 vorig jaar kocht dacht; wat een geweldig toestel, voelt lekker aan, snel etc...
Wist niet dat het beter kon, geweldig toestel de X.
Eerste ervaringen zeer positief.
Wist niet dat het beter kon, geweldig toestel de X.
Eerste ervaringen zeer positief.
Nice! Toevallig een fotootje van de X met leather case erom? Zit nog te twijfelen of ik de zwarte of ook de "Saddle Brown" bestel namelijkDonstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:25:
Jaja Gonny is er ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Man man man dat scherm.
Voor het eerst dat ik weer zo weggeblazen ben door een iPhone sinds de 4
De hoge afwerking lijkt nog het meest op de Nokia Scirocco van vroeger trouwens mocht iemand die nog kennen.
De afwerking is echt subliem. Absoluut hoger dan alles wat nu op de markt is.
De hoge afwerking lijkt nog het meest op de Nokia Scirocco van vroeger trouwens mocht iemand die nog kennen.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 03-11-2017 10:59 ]
De grote vraag blijft natuurlijk...
Wat is de eerste indruk van de zoveel besproken 'Notch'..?
Vind je? Pourquoi? Heb de X nog niet naast de 8 / 8 Plus gehouden, maar als dat hetzelfde is... jij al wel?Donstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:58:
Maar dit is TaupeRKorenberg schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:55:
[...]
Nice! Toevallig een fotootje van de X met leather case erom? Zit nog te twijfelen of ik de zwarte of ook de "Saddle Brown" bestel namelijk
Kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi gaat vinden, als dat er niet op had gezeten dan was het een perfect toestelShaffy schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:00:
[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Hier een oud Nokia Scirocco / Nokia luna (nog mooier) eigenaar..:+ ik ben echt heel erg benieuwd nu naar de XDonstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:58:
Man man man dat scherm.
Vandaag de hele dag afstruinen op YouTube.
Edit:
Wat ik wel lelijk vind is het hoge keyboard in sommige standaard apps.

Allemaal gebaseerd op de silveren trouwens.

Je ziet hem tijdens de eerste setup zeker even zitten. Maar als hij geconfigureerd is valt dat eigenlijk al gelijk weg.Shaffy schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:00:
Ik wel iddCLB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:02:
[...]
Vind je? Pourquoi? Heb de X nog niet naast de 8 / 8 Plus gehouden, maar als dat hetzelfde is... jij al wel?
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 03-11-2017 11:09 ]
Vandaag de hele dag YouTube afstruinen op min iPhone X.Splinter Cell schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:03:
Vandaag de hele dag afstruinen op YouTube.
Hoe is de helderheid?Donstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:04:
Edit:
[afbeelding]
[...]
Je ziet hem tijdens de eerste setup zeker even zitten. Maar als hij geconfigureerd is valt dat eigenlijk al gelijk weg.
[...]
Ik wel idd![]()
[ Voor 52% gewijzigd door NotSoSteady op 03-11-2017 11:13 ]
Ik kan vredig sterven

Leuke test met zelfs een masker maar FaceID doet zijn werk goed.
YouTube: iPhone X Review: Testing (and Tricking) FaceID
YouTube: iPhone X Review: Testing (and Tricking) FaceID
Wat veranderen jullie onmiddellijk van apps op de Iphone X?
Ik kom van jarenlang Android gebruik en kan me inbeelden dat je bv de mail app verwisselt met een andere enz... (keyboard naar Swiftkey)
Of is hier een ander topic van?
Ik kom van jarenlang Android gebruik en kan me inbeelden dat je bv de mail app verwisselt met een andere enz... (keyboard naar Swiftkey)
[verwijderd]
[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Moet je hem eerst updaten of staat 11.1 er al op?
Keyboard naar Gboard voor mij vanwege verschillende talenondersteuning op 1 keyboard, op een of andere manier type ik met Swiftkey veel vaker verkeerd dan met de standaard IOS of Gboard keyboard.DorkoTheBeast schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:17:
Wat veranderen jullie onmiddellijk van apps op de Iphone X?
Updaten. Hij komt met 11.0.1Azmodann schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:23:
Moet je hem eerst updaten of staat 11.1 er al op?
“This phone is packing a 10.35 Wh (2716 mAh at 3.81 V) battery, just beating out the 10.28 Wh 8 Plus battery, but a drop in the bucket compared to the Galaxy Note8 with its 12.71 Wh behemoth.”
Batterij heeft dus net iets meer capaciteit dan de 8 plus, nice!
Ben binnen maar daar uitstekend. Scherm is mij met True tone wel iets te geel tot nu toe. Vind het op de iPad welNotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:13:
[...]
Vandaag de hele dag YouTube afstruinen op min iPhone X.
[...]
Hoe is de helderheid?
Fijn maar ga het hier uit zetten denk ik.
Ik heb de kosmosblauw besteld, maar die gaat terug. Niet mooi icm met Space Gray.
Eens, bij het installeren ziet het witte scherm er heel gelig uit. Op de 8 plus is het prima, misschien trekt het bij.Donstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:29:
[...]
Ben binnen maar daar uitstekend. Scherm is mij met True tone wel iets te geel tot nu toe. Vind het op de iPad wel
Fijn maar ga het hier uit zetten denk ik.
Have fun beste mensen! Gun het jullie allemaal. Een mooie dag voor Apple Fanboys.
Indukwekkend zal de X zeker zijn. Prachtig!
Ik ga volgend jaar hopelijk de 8 plus verkopen en voor de Xs?! Haha. De opvolger iig. Hopelijk verlies ik maar 300€ op die 8 plus. Hopelijk zijn alle kleine mankementen wel uit de X dan.
Alleen die prijs hè.... zullen ze nu nog ooit onder de 1000€ gaan komen/maken? Snap je mijn punt? Jullie kopen allemaal een telefoon voor >1000€, maar Apple zal nu nooit meer onder die prijs gaan... Jullie hebben het een succes gemaakt.
Heb hem daar gezien. Wel erg mooi hoor Kosmos Blauw.wjnieuw schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:30:
[...]
Ik heb de kosmosblauw besteld, maar die gaat terug. Niet mooi icm met Space Gray.
Zijn er al reviews beschikbaar van grote techsites? Met benchmarks, metingen en dergelijke?
Werkt Face ID ook goed als je de telefoon voor je op tafel hebt liggen? Dus onder een wat andere hoek dan recht voor je?
Slechter dan ik had verwacht.Blaffeh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:38:
Werkt Face ID ook goed als je de telefoon voor je op tafel hebt liggen? Dus onder een wat andere hoek dan recht voor je?
Goed zo opa...en nu maar weer terug achter de geraniumsopa_paul schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:31:
[..
Alleen die prijs hè.... zullen ze nu nog ooit onder de 1000€ gaan komen/maken? Snap je mijn punt? Jullie kopen allemaal een telefoon voor >1000€, maar Apple zal nu nooit meer onder die prijs gaan... Jullie hebben het een succes gemaakt.
Werkt hier heel erg goed.Blaffeh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:38:
Plus (in België) werkt face id vlekkeloos met Fortis Banking en ING 👌🏻
Jaja. Grappig. Maar ik heb wel gelijk. De consument bepaalt de prijs, niet de retailers/bedrijven.dafmay schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:39:
[...]
Goed zo opa...en nu maar weer terug achter de geraniums
Zojuist even snel uitgepakt tijdens vergadering. WAUW!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wow, die PCB technologie
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Net binnen. Face id werkt prima, ook met ING bankieren app
Idd. Dat van die zwembad foto krijg ik niet voor elkaar.
Het scherm is wel echt fantastisch btw, kolere
Dit is echt DE iPhone sinds de 4.
Anoniem: 70458
Pfff wordt echt tijd dat Apple pay komt. Dan ben ik pas echt blij met het Apple ecosys.
Hij ziet er geweldig uit. Ik ben morgen pas aan de beurd
Hij ziet er geweldig uit. Ik ben morgen pas aan de beurd
Krijgen jullie de YouTube app fullscreen met video afspelen?
Inderdaad, dat lukt mij ook niet. Begon al te denken dat het aan m'n kop lagDonstil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:07:
[...]
Idd. Dat van die zwembad foto krijg ik niet voor elkaar.
Het scherm is wel echt fantastisch btw, kolere![]()
Dit is echt DE iPhone sinds de 4.

Ben je niet bang dat dat glimmende staal snel van die ondiepe krasjes krijgt zoals met de Apple Watch en doorgaans met alles wat rvs is?T1mmeh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 01:50:
De telefoon voelt wat zwaarder, maar de grip op het staal is zo'n stuk beter dan het aluminium. Hij glijd een stuk minder snel uit m'n handen dan die 6!
Ik doe er vanaf dag 1 een hoesje om eigenlijk om die reden

Mijn bankrekening vraagt me of jullie iets minder foto's/ positieve reactie willen posten in dit topic.
Mijn iPhone 8 Plus ook...grote_oever schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:14:
Mijn bankrekening vraagt me of jullie iets minder foto's/ positieve reactie willen posten in dit topic.
Ja, pinch to zoom in fullscreenthomastvd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:11:
Krijgen jullie de YouTube app fullscreen met video afspelen?
Ja die van mij begint ook al te morren..grote_oever schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:14:

©2004
Clash of clans ziet er wel heel klein uit als je een 8 plus bent gewend.
Lukt mij wel maar dan moet je wel even een setting veranderen.MelvinW schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:12:
[...]
Inderdaad, dat lukt mij ook niet. Begon al te denken dat het aan m'n kop lag
Instellingen>faceid
En dan aandacht vereist uit zetten.
Heeft ook nadelen maar dat staat erbij.
Hier ook. Face ID, met iPhone plat op tafel... Je moet er toch best wel boven hangen. Misschien dat dat over tijd nog verbeterd, maar ik betwijfeld het.

[ Voor 6% gewijzigd door tomic op 03-11-2017 12:25 ]
Toch maar een weblog?
hebbes!
1ste zeer snelle bevindingen:
FaceID werkt prima, maar.........dat scherm!!
FaceID werkt prima, maar.........dat scherm!!

Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:31:
hebbes!
FaceID werkt prima, maar.........dat scherm!!![]()
![]()
Beter dan de iPhone 8 Plus?
Ooooh, ik word nu helemaal nieuwsgierig! Hier is 'ie nog steeds onderweg.Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:31:
hebbes!
FaceID werkt prima, maar.........dat scherm!!![]()
![]()

Ondertussen zet iedereen ons op een zijspoor. Aardbevingen in de provincie omdat men er gas boort, maar geen glasvezel en geen fatsoenlijke bezorging.
hij is nu aan het updaten naar iOS 11.1 (out of the box iOS 11.0.2 geloof ik)
of ie beter is, geen idee nog...het formaat is wennen, maar in zeer positieve zin, so far!
Klinkt geweldig! EnjoyGeert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:40:
[...]
of ie beter is, geen idee nog...het formaat is wennen, maar in zeer positieve zin, so far!![]()
(me is stikjaloers
thanksdafmay schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:42:
[...]
Klinkt geweldig! Enjoy![]()
(me is stikjaloers)
jij hebt 'm zelf binnen een maandje, schat ik zo in
[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 03-11-2017 12:47 ]
Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:44:
[...]
thanks
jij hebt 'm zelf binnen een maandje, schat ik zo in
Nog niet gereageerd maar het topic wel gevolgd. Gister heb ik er al eentje mogen gebruiken voor werk, en die van mij komt binnen twee uur hier thuis.
Hij is echt prachtig!
Hij is echt prachtig!
Oops, I did it again.
Ik heb er al wat op aan de onderkantSfynx schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:14:
Ben je niet bang dat dat glimmende staal snel van die ondiepe krasjes krijgt zoals met de Apple Watch en doorgaans met alles wat rvs is?
Ik doe er vanaf dag 1 een hoesje om eigenlijk om die reden

Maar ik polijst mijn SS watch ook regelmatig. Krijg ik alles eruit. Dat ga ik ook met deze doen denk ik.
Eerste ervaringen na uurtje spelen met demo exemplaar.
- Homebutton wordt totaal niet gemist.
Alle gestures voelen heel natuurlijk en soepel aan. Alles loop super smooth.
- Prachtig en handzaam formaat
- Scherm is alleen prachtig op volledige helderheid. Zet je hem bv op de helft valt helderheid enorm tegen...
Ik denk daarom dat iedereen met een X de scherm altijd op volledige helder zal zetten. Wat dat voor inbranden en/ of batterijduur betekent zal de toekomst moeten leren
- Notch valt alleen op bij harde witte achtergronden. En dan denk ik dat het wel kan wennen. Echter bij full screen movies kijken, vind ik de notch zwaar irritant. Je hebt het gevoel dat je een stuk van de content mist. Wat natuurlijk ook werkelijk het geval is. Games stonden niet op demo exemplaar maar kan me voorstellen dat dat full screen ook zwaar irritant is.
- Homebutton wordt totaal niet gemist.
Alle gestures voelen heel natuurlijk en soepel aan. Alles loop super smooth.
- Prachtig en handzaam formaat
- Scherm is alleen prachtig op volledige helderheid. Zet je hem bv op de helft valt helderheid enorm tegen...
Ik denk daarom dat iedereen met een X de scherm altijd op volledige helder zal zetten. Wat dat voor inbranden en/ of batterijduur betekent zal de toekomst moeten leren
- Notch valt alleen op bij harde witte achtergronden. En dan denk ik dat het wel kan wennen. Echter bij full screen movies kijken, vind ik de notch zwaar irritant. Je hebt het gevoel dat je een stuk van de content mist. Wat natuurlijk ook werkelijk het geval is. Games stonden niet op demo exemplaar maar kan me voorstellen dat dat full screen ook zwaar irritant is.
[ Voor 5% gewijzigd door zap8 op 03-11-2017 12:53 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
@Donstil , zou jij nog 1x, bij hoge uitzondering, de Bert wallpaper willen delen? (geschikt voor iPhone X formaat)
thanks alvast!
thanks alvast!
Ben nu ook aan het updaten naar 11.1, kwam uit de doos met 11.01. Mijn eerste indruk: wat een mooi design, helemaal achterkant en rand, typisch weer Apple die hierin slaagt en zo degelijk aanvoelt. En dan scherm, dat is echt een wauw factor gewoon, je hebt het gevoel dat je eindelijk weer eens een totaal andere iPhone hebt, yes!! FaceId nog niet kunnen testen, scherm is wat geel inderdaad, zit nog te twijfelen of ik truetone moet uitschakelen ja/nee. Vanaf een 7 Plus is het een tikkie kleiner maar o zo'n gaaf ding! Tot dusver mijn eerste indruk. Ow ja, setup ging dankzij IOS11 ook lekker! Ik ben blijGeert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:40:
[...]
of ie beter is, geen idee nog...het formaat is wennen, maar in zeer positieve zin, so far!![]()
Het is weer bijna September 2025 :)
Na een uurtje gespeeld te hebben valt mij wel een paar dingen op.
FaceID reageert helaas niet altijd, in een slaapkamer die een beetje donker is, doet die het niet goed.
FaceID reageert helaas niet altijd, in een slaapkamer die een beetje donker is, doet die het niet goed.
even je FaceID helemaal opnieuw instellen? (wat overigens echt een bizar snelle set up is)Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:54:
Na een uurtje gespeeld te hebben valt mij wel een paar dingen op.
Mijn eerste ervaringen:
- Dat scherm
. Even mijn iPhone 7 teruggepakt om iets op te zoeken, dan merk je gelijk wat het verschil is. De extra ruimte qua pixels zeer welkom. Vergeleken met mijn iPhone 7 is het wit wat gelig, waar de iPhone 7 wat blauwig was. Komt door Truetone, als ik dat uit zet dan wordt de X ook blauwig, maar aan bevalt beter.
- De notch valt bijna niet op, tenzij je echt op een witte webpagina zit. Maar ook dan prima. Netflix fullscreen zetten ziet er toch nog beter uit, ondanks dat je een klein stukje content mist
- FaceID voelt 2x zo langzaam aan als TouchID, maar nog steeds erg snel. Het swipen ipv drukken op de vingerafdruk zit er na 2 uurtjes al volledig in bij mij als routine. FaceID heeft nog geen fouten gemaakt bij mij, maar ik moet zeggen dat ik gewend ben om mijn telefoon op te pakken als ik hem ga gebruiken. Liggend op tafel is denk ik iets minder.
- Wat is dat ding snel! Hij voelt nog meer intuitief aan dan de vorige qua gebruik, en daarom went het ontbreken van de homeknop erg snel.
Minpunten:
- Iets meer vlekjes op de achterkant van vingerafdrukken. Veeg je gelukkig makkelijk weg, maar de oude had dat helemaal niet.
- Ik had het gewaardeerd als ze een setje pixels zouden gebruiken als "notificatie-LED", zoals bij Android standaard wel altijd aanwezig is. Aangezien ze met OLED pixels afzonderlijk uit en aan kunnen zetten lijkt het me ook niet zo'n probleem voor de accuduur.
- Dat scherm

- De notch valt bijna niet op, tenzij je echt op een witte webpagina zit. Maar ook dan prima. Netflix fullscreen zetten ziet er toch nog beter uit, ondanks dat je een klein stukje content mist
- FaceID voelt 2x zo langzaam aan als TouchID, maar nog steeds erg snel. Het swipen ipv drukken op de vingerafdruk zit er na 2 uurtjes al volledig in bij mij als routine. FaceID heeft nog geen fouten gemaakt bij mij, maar ik moet zeggen dat ik gewend ben om mijn telefoon op te pakken als ik hem ga gebruiken. Liggend op tafel is denk ik iets minder.
- Wat is dat ding snel! Hij voelt nog meer intuitief aan dan de vorige qua gebruik, en daarom went het ontbreken van de homeknop erg snel.
Minpunten:
- Iets meer vlekjes op de achterkant van vingerafdrukken. Veeg je gelukkig makkelijk weg, maar de oude had dat helemaal niet.
- Ik had het gewaardeerd als ze een setje pixels zouden gebruiken als "notificatie-LED", zoals bij Android standaard wel altijd aanwezig is. Aangezien ze met OLED pixels afzonderlijk uit en aan kunnen zetten lijkt het me ook niet zo'n probleem voor de accuduur.
Ha die Geert! Heb je hem inmiddels al binnen?!Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:55:
[...]
even je FaceID helemaal opnieuw instellen? (wat overigens echt een bizar snelle set up is)
Ja misschien wel evem opnieuw doen, maar was idd zo klaar.
Kan de optie om de percentage van de batterij weer te geven niet vinden 🤦🏽♂
Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.