Ik heb idd een reset gedaan(tijdje terug) en schoon opnieuw begonnen. maar na verloop van tijd begint het geziek weer.WhatsappHack schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 04:01:
@Mel33 Had jij tussendoor al eens een reset van je instellingen gedaan tussen die apparaten?
(En dan bedoel ik echt een reset, niet een herinstallatie met herstel van reservekopie waar al die instellingen doodleuk weer instaan.) Niet dat ik dat perse aanraad om nu te gaan doen, maar vroeg het me even af vanwege je opmerking en maakt een verschil qua antwoord.
Ik heb er ook op proberen te letten welke app ik installeer in die periode maar dat is mij niet gelukt.
De ziggo connectbox heb ik niet hoeven resetten maar had ik toen wel gedaan, en eerst was het goed en na paar weken begon het weer.
Ik heb vorig jaar ook al een keer dit probleem aangekaart hier op Tweakers.
Ik weet niet of ik het weer ga onderzoeken, de zin ontbreekt mij en gedoe pff
@Tylen Ik heb het ook op 2.4 En het is aldoor met het weer opnieuw toegang verifiëren op het wifi, Als hij eenmaal verbind dan is het goed en valt het niet weg
This puur als ik uit de slaapstand kom,dat hij verbroken is en opnieuw moet inloggen.
Ben ik de enige die dit heeft vraag ik mij nu af?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd