Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:28
WhatsappHack schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 04:01:
@Mel33 Had jij tussendoor al eens een reset van je instellingen gedaan tussen die apparaten?
(En dan bedoel ik echt een reset, niet een herinstallatie met herstel van reservekopie waar al die instellingen doodleuk weer instaan.) Niet dat ik dat perse aanraad om nu te gaan doen, maar vroeg het me even af vanwege je opmerking en maakt een verschil qua antwoord. :)
Ik heb idd een reset gedaan(tijdje terug) en schoon opnieuw begonnen. maar na verloop van tijd begint het geziek weer.
Ik heb er ook op proberen te letten welke app ik installeer in die periode maar dat is mij niet gelukt.
De ziggo connectbox heb ik niet hoeven resetten maar had ik toen wel gedaan, en eerst was het goed en na paar weken begon het weer.

Ik heb vorig jaar ook al een keer dit probleem aangekaart hier op Tweakers.
Ik weet niet of ik het weer ga onderzoeken, de zin ontbreekt mij en gedoe pff

@Tylen Ik heb het ook op 2.4 En het is aldoor met het weer opnieuw toegang verifiëren op het wifi, Als hij eenmaal verbind dan is het goed en valt het niet weg
This puur als ik uit de slaapstand kom,dat hij verbroken is en opnieuw moet inloggen.

Ben ik de enige die dit heeft vraag ik mij nu af?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• me_mrtn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-04 16:23
Heb in september een X in gebruik genomen, met alle plezier in gebruik. Maar ik merk de laatste tijd dat de X uit zichzelf reboot. Het kan gebeuren als ik de telefoon uit mijn broekzak of jaszak haal. Maar ook als ik de telefoon op tafel heb neergelegd. Het komt niet altijd voor helaas, maar dit zijn wel punten waarop ik het kan reproduceren. De telefoon is nooit gevallen en het hoesje bekneld knoppen ook niet. Aan kou kan het ook niet liggen, want het komt ook voor in huis of kantoor. Een reset heb ik al geprobeerd, maar biedt geen uitkomst. Zijn er ervaringen mee? Ik meld hem aan voor reparatie in ieder geval.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-04 15:44
Ik lees op internet "veel" artikelen over kraakende speaker van de iphone X. Met name de speaker bovenin. Nu lijkt het alsof die van mij ook veel meer kraakt dan voorheen. Het kan zijn omdat ik er meer op ben ga letten, maar vind de speaker gewoon slecht klinken en niet eens op max volume!

Vraag: Ervaart iemand dit ook? of ben ik te kritisch.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• TheLarger1
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-04 23:15
Zojuist een IPhone X in gebruik genomen en ik moet zeggen dat het een zeer fijn toestel is op het eerste gezicht.

Alles weer keurig terug gezet enzovoort maar helaas een probleem.. wellicht iemand die dit ook heeft gehad?

Mijn Gmail accounts gaven een fout maar ik kon het wachtwoord niet opnieuw invullen, dus accounts verwijderd en proberen om ze opnieuw toe te voegen.

Instellingen > wachtwoorden en accounts > nieuw account > nu kan je kiezen. Zodra ik op Google druk gebeurt er niks.. alle overige opties wel. Iemand dit ook mee gemaakt?

iOS is up-to-date en diverse reboots geprobeerd zonder succes.

AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6Ghz - MSI X370 KRAIT Gaming - 16GB DDR4 @ 3066Mhz - MSI GTX 1080 GamingX 8GB

• emiel74
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:58

emiel74

Brand new start...

Hier wordt er ook al over gesproken: [iOS12] Ervaringen & Discussie

Wellicht een bug

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

• TheLarger1
Valt mij op dat ik regelmatig 2/3 streepjes en af en toe 4 heb qua ontvangst op de iPhone X. Hebben meer mensen hier last van? Met mijn 7 plus altijd 4.. Dit in combinatie met T-Mobile. iOS 12.1.4. In het begin waren er verbindingsproblemen geloof ik maar daar vind ik geen actuele meldingen meer van.

AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6Ghz - MSI X370 KRAIT Gaming - 16GB DDR4 @ 3066Mhz - MSI GTX 1080 GamingX 8GB

@TheLarger1 kan er aan liggen dat de X dan gebruik maakt van carrier aggregation en je 7 niet. Test je internetsnelheid eens, als dit het geval is zou ie in theorie op de Xs sneller moeten zijn als je dit ziet gebeuren.

• TheLarger1
WhatsappHack schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:41:
@TheLarger1 kan er aan liggen dat de X dan gebruik maakt van carrier aggregation en je 7 niet. Test je internetsnelheid eens, als dit het geval is zou ie in theorie op de Xs sneller moeten zijn als je dit ziet gebeuren.
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
Hier het resultaat met drie streepjes, valt niks tegen, toch? :) Gaat om een IPhone X.

https://imgur.com/a/gkx88vE

TheLarger1 wijzigde deze reactie 10-02-2019 00:03 (4%)

@TheLarger1
Dat lijkt me een prima snelheid ja :P
Maar wat doet de 7 met meer bereik? Dan heb je een goede vergelijking lijkt me.

• TheLarger1
@WhatsappHack

Net even getest, zelfde snelheid ongeveer.
Beetje visueel bedrog door de streepjes haha.

• Vitamine
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18-04 15:35
Verkeerde topic :>

Vitamine wijzigde deze reactie 13-02-2019 11:55 (95%)

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Dit hoort hier niet Mods, ik weet het, maar dit is gratis en gaat het snelst:

Iemand interesse in 2 Xdoria Defender Lux cases. 1 glass en 1 Nylon. Beide nieuw en twv €50 samen)

PM me je adresgegevens en alias, als je hier al een tijdje lid bent dan stuur ik ze gratis op.

Edit: zijn al weg

jodeltje wijzigde deze reactie 22-02-2019 16:32 (3%)

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Weet niet of dit hier thuis hoort : Maar een hele nette iPhone X 256GB, met screenprotector en hoesje, wat zou dat nu vandaag de dag nog opleveren 2e hands?

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:46:
Weet niet of dit hier thuis hoort : Maar een hele nette iPhone X 256GB, met screenprotector en hoesje, wat zou dat nu vandaag de dag nog opleveren 2e hands?
gok op zo'n kleine €600-650. ;)

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

De meeste zie ik te koop staan rond de 700-750 Euro. 600 lijkt me wel erg laag voor een nette X met 256GB.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Wat is de reden dat Apple de X nog verkoopt via resellers en telco’s? Normaal gesproken verdwijnt een oud model met een maand of twe a drie overal uit het assortiment. Maar valt me op dat de X overal ruim op voorraad is en blijft schommelen rond de 750 met een abo. Apple was in het verleden niet bang om bijv. vorige generatie macbooks in de shredder te gooien. Maar kiest hier duidelijk voor een andere strategie.

• LL.M. Ben
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 03-03 02:39
Hallo Tweakers,

Iemand met een tip om de krassen op een stainless steel iPhone X te kunnen verwijderen. Ik had begrepen dat dit hersteld kan worden met een cape cod polijstdoekje of zijn er betere oplossingen.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:05
LL.M. Ben schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:23:
Hallo Tweakers,

Iemand met een tip om de krassen op een stainless steel iPhone X te kunnen verwijderen. Ik had begrepen dat dit hersteld kan worden met een cape cod polijstdoekje of zijn er betere oplossingen.
Als je de zilveren iPhone hebt, dan kun je inderdaad een polijstdoekje gebruiken. Ik gebruik dat ook wel eens op mijn Apple Watch, werkt perfect :)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
LL.M. Ben schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:23:
Hallo Tweakers,

Cape Cod werkt perfect. Gebruik zelf deze:

https://www.seriouswatche.../cape-cod-polishing-cloth

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• LL.M. Ben
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 03-03 02:39
MelvinW schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:44:
[...]

Als je de zilveren iPhone hebt, dan kun je inderdaad een polijstdoekje gebruiken. Ik gebruik dat ook wel eens op mijn Apple Watch, werkt perfect :)
Het gaat inderdaad om een zilveren :).
:).

• alexhooven
Zijn hier mensen die vanaf dag 1 geen hoesje en screen protector gebruiken? Ruim jaar na dato, wat merk je hier nu van?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bones
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36
alexhooven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:01:
Zijn hier mensen die vanaf dag 1 geen hoesje en screen protector gebruiken? Ruim jaar na dato, wat merk je hier nu van?
Yep... na 1 jaar vol krassen... ook al mega zuinig op geweest, nooit bij sleutels in broekzak gedaan etc. Echt geen idee hoe alles er op is gekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Wel hoesje (achterzijde en zijkanten), geen screenprotector, draag altijd in broek zonder andere meuk, altijd voorzichtig mee.
Geen krassen, uitsluitend microkrasjes die je onder het juiste licht, onder de juiste hoek, met moeite kunt waarnemen.
Persoonlijk haat ik screenprotectors, ze voelen niet goed, ze krassen, er komen bubbletjes onder, ze gaan los zitten, er komt een extra rand bij, maar wie ben ik? :)

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Paragon93 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Wel hoesje (achterzijde en zijkanten), geen screenprotector, draag altijd in broek zonder andere meuk, altijd voorzichtig mee.
Geen krassen, uitsluitend microkrasjes die je onder het juiste licht, onder de juiste hoek, met moeite kunt waarnemen.
Persoonlijk haat ik screenprotectors, ze voelen niet goed, ze krassen, er komen bubbletjes onder, ze gaan los zitten, er komt een extra rand bij, maar wie ben ik? :)
Ik ervaar precies hetzelfde. Hoesje en geen screenprotector. In de broek. Geen krassen. Misschien micro onder het juiste licht maar zo gebruik ik hem niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:46
Hulliee schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:53:
[...]

Ik ervaar precies hetzelfde. Hoesje en geen screenprotector. In de broek. Geen krassen. Misschien micro onder het juiste licht maar zo gebruik ik hem niet.
Same here. Enkel micro krasjes die je alleen met fel licht ziet als het scherm uit is.

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:57
Paragon93 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Hulliee schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:53:
[...]

Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:19:
[...]

Same here. Enkel micro krasjes die je alleen met fel licht ziet als het scherm uit is.
Ik sluit mij hierbij aan!

©2004

Ik durf het niet aan. De iPhone 7 en 8 schermen krasten zo snel dat ik de X lekker voorzien heb van een screenprotector, zowel op de voor als achterkant. Merk je niets van eigenlijk dat het er op zit. Hoesje heb ik er alleen omheen als ik verwacht dat er betere bescherming nodig is; eg outdoor activiteiten.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:11
WhatsappHack schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:30:
Ik durf het niet aan. De iPhone 7 en 8 schermen krasten zo snel dat ik de X lekker voorzien heb van een screenprotector, zowel op de voor als achterkant. Merk je niets van eigenlijk dat het er op zit. Hoesje heb ik er alleen omheen als ik verwacht dat er betere bescherming nodig is; eg outdoor activiteiten.
Lijkt me een hele goede keuze. Het scherm van mijn X zag er na een week zonder protector zo slecht uit, dat ik zoveel spijt had van mijn keuze de protector eraf te halen.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:52
Vanaf release zonder hoesje of screenprotector en hij ziet er nog verdomd goed uit.
Aan de achterkant wat kleine, lichte, krasjes maar die zijn niet eens te voelen (denk vooral door het schuiven op tafel/bureau). Het scherm heeft ook lichtjes krasjes maar hier geldt het zelfde, amper te zien of te voelen.
De zilveren rand heeft wel wat meer krasjes die zichtbaar zijn, het is niet meer zo glad als toen die de fabriek uitrolde.

Ik ben wel echt zeer te spreken over de iPhone X, doe er absoluut niet 'heel voorzichtig' mee en hij houd zich zeer goed stand.

Oude iPhone 7 was in kortere tijd meer verweerd: V&A aangeboden: Apple iPhone 7 32GB Zwart

Om nog maar niet te spreken over mijn oude 6.. Dat was echt absurd hoe deze slijtage vertoonde aan de achterzijde. V&A aangeboden: Uitgeleefde Apple iPhone 6 16GB Grijs

Xbox live: Ghesous

@Famous Dat is wel heel bizar. Alsof iemand met een schuurmachine aan de slag is gegaan op de achterkant. Werk je met bijtende stoffen of zandstraal machines zo? :P

Het gekke is dat ik tot en met de 6S juist nul problemen had met slijtage. Zowel op scherm als lak. Vlekkeloos en zonder screenprotector of hoesje. Pas vanaf de 7 ging het scherm als een debiel krassen en op de 8 idem. De X niet eens geprobeerd zonder protector. :P

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04:23

Canaria

4313-3581-4704

Mijn iPhone X heeft wel een paar diepe krassen. Zijkant en achterkant zijn nog wel als nieuw dankzij de cases. De huidige case, Caudabe Lucid Clear, zou krassen op de stalen band veroorzaken, dat heb ik gelukkig nog niet gemerkt.

Ik heb Apple Care en hoop eigenlijk dat het scherm echt een keer barst. Volgens mij komt m'n iPhone nu nog niet in aanmerking voor een nieuw scherm tegen betaling van alleen het eigen risico. Mocht dat wel zo zijn dan lees ik dat graag.

Een screenprotector is niets voor mij. Waarschijnlijk ben ik de eerste weken met het nieuwe scherm wel extra voorzichtig, daarna stop ik de iPhone weer gewoon in m'n jaszak of tas zodat de krassen vanzelf weer verschijnen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:16
SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:17:
Iemand dit al getest?

https://twitter.com/thisisneil/status/927287141327138816

[...]

[Afbeelding]

Ziet er best aardig uit (net zelf even getest) en zeker met een zwarte achtergrond staat het scherm inderdaad constant grotendeels uit :9
Heb je dit gedurende een langere periode getest en wat zijn de ervaringen daarmee? Niet alleen qua batterijduur maar ook qua interface, etc.

PSN: KADR777

@Canaria Ik heb idd ook krassen gehad door de Cadaube. Gelukkig ging m’n camera defect en heeft Apple hem direct geheel vervangen. :P

Nee, voor cosmetische schade kan je het scherm vziw niet laten vervangen onder AC+.

Screenprotector is wel nice, merk je echt helemaal noppes van.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

@Canaria: dat dacht ik ook, maar voor de X ligt dat m.i. toch wat anders. Je moet hem wel even in een winkel laten plakken, ik zou niet meer zonder willen. Helemaal niet met een nieuw scherm. Hier zit d'r een op sinds de allereerste dag en alle micro-krassen vangt hij op. Ergens dit jaar even een nieuwe laten plakken.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:52
WhatsappHack schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 17:18:
@Famous Dat is wel heel bizar. Alsof iemand met een schuurmachine aan de slag is gegaan op de achterkant. Werk je met bijtende stoffen of zandstraal machines zo? :P

Het gekke is dat ik tot en met de 6S juist nul problemen had met slijtage. Zowel op scherm als lak. Vlekkeloos en zonder screenprotector of hoesje. Pas vanaf de 7 ging het scherm als een debiel krassen en op de 8 idem. De X niet eens geprobeerd zonder protector. :P
Ja, was echt heel bizar.
De 'schade' begon zich al snel te vertonen na aanschaf van de iPhone en bleef maar 'doorslijten'.

Apple deed er niets aan (geen garantie of iets) dus ging ik online maar zoeken naar andere gevallen.
Die waren zeker te vinden en wat daar vooral gezegd werd was een bepaald soort zuur wat op de handen zou zitten van sommige..
Tja 8)7 had mezelf er maar bij neergelegd.

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-04 11:06

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Iemand hier ervaring met kraken geluid vanuit het ear-speaker?
Amac geweest en die zegt komt door viezigheid en stof. Valt niet onder garantie, kunt het alleen vervangen voor 90 euro. Lijkt mij sterk, moet toch gewoon te cleanen zijn?

http://www.Twitter.com/Xmoo

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:01

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Xmoo schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:11:
Amac geweest en die zegt komt door viezigheid en stof. Valt niet onder garantie, kunt het alleen vervangen voor 90 euro. Lijkt mij sterk, moet toch gewoon te cleanen zijn?
Wat zegt apple zelf? En issie nog binnen garantie?

A wise man once said: 'Work is not a place."

• alexhooven
Xmoo schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:11:
Ook last van! Contact gehad met Apple medewerker via chat. Die adviseerde een volledige reset. Niet gedaan nog. Maar mocht dat niet helpen dan ga ik echt terug naar de winkel. Niks stof in de speaker. Hij zou waterdicht moeten zijn...is gewoon ondeugdelijk product naar mijn mening.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-04 11:06

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Tylen schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:48:
[...]

Wat zegt apple zelf? En issie nog binnen garantie?
Fabrieks reset gedaan, laatste beta geinstalleerd, heeft niet geholpen. Apple zelf niet gecontacteerd. Toestel verkocht maar de persoon die hem overgekocht heeft begint te klagen. Amac geeft aan dat speaker zelf niet defect is, vandaar niet binnen garantie. Heb toestel sinds dag 1 van release. 1e jaar zit erop maar wel nog 2e jaar consumenten garantie toch?

Ik heb hem erop geattendeerd eens zelf te proberen schoonmaken. Kunt niet verwachten dat ik mee ga betalen daaraan of nog moeite daarin ga steken :S

Xmoo wijzigde deze reactie 19-03-2019 22:50 (5%)

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
Xmoo schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:46:
[...]

Fabrieks reset gedaan, laatste beta geinstalleerd, heeft niet geholpen. Apple zelf niet gecontacteerd. Toestel verkocht maar de persoon die hem overgekocht heeft begint te klagen. Amac geeft aan dat speaker zelf niet defect is, vandaar niet binnen garantie. Heb toestel sinds dag 1 van release. 1e jaar zit erop maar wel nog 2e jaar consumenten garantie toch?

Ik heb hem erop geattendeerd eens zelf te proberen schoonmaken. Kunt niet verwachten dat ik mee ga betalen daaraan of nog moeite daarin ga steken :S
Niet meer jouw verantwoordelijkheid. Dit zijn issues die jij ook niet kan voorzien. De nieuwe eigenaar kan gewoon beroep doen op de consumenten garantie idd.

Voor een toestel van deze prijs mag je verwachten dat zoiets niet stuk gaat binnen/na 1 jaar.

Om nog eens terug te komen op die batterijconditie... 1jr 2mnd oud, 360 cycles, 94%.
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de (accu)prestaties van deze telefoon. :)
Pagina: 1 ... 62 63 64 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True