Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
dark0990 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:47:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de apple Watch icm iOS 12? sinds ik de beta heb draaien houd mijn watch geen enkele Work Out route meer bij.
Klopt. Komt door de GPS bug in iOS12. Hij kan je locatie niet goed bepalen en daardoor dus geen route en slechts een inschatting van je afstand.

Volgende keer bluetooth uitzetten zodat je watch geen verbinding heeft met je tel en je watch op z'n eigen GPS gaat tracken.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nick25 zag zijn vorige filmpjes en dat was wel leuk. Zat vanmorgen echt te kijken van Huh ?
[video verwijdert, is de aandacht niet waard.]

[ Voor 20% gewijzigd door Hackus op 08-06-2018 12:29 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:33
Sluuz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:07:
[...]

Klopt. Komt door de GPS bug in iOS12. Hij kan je locatie niet goed bepalen en daardoor dus geen route en slechts een inschatting van je afstand.

Volgende keer bluetooth uitzetten zodat je watch geen verbinding heeft met je tel en je watch op z'n eigen GPS gaat tracken.
Thx voor de tip! ik vond het al gek omdat watch een eigen GPS heeft. Ga het vanavond gelijk testen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
Donstil schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:01:
[...]

EverythingApplePro :r

Ik zal de doelgroep wel niet zijn maar wat een knuppel zeg. Geef mij maar echte Apple journalisten.
Youtube reviewer starterkit:
Catchy / controversiële / overdreven titel
Thumbnail: liefst eentje met een mond die wagenwijd openstaat
Inhoudelijk niks toevoegen
Een hippe gamestoel
Een schone kamer
Vetplantjes

Don't forget to like and subscribe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimzz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04 03:28
GPS werkt hier ook slecht met iphone X (sterker nog het blijft zo na een restore naar 11.4). Bij 11.4 ging het weer werken nadat ik personal hotspot een keer aangezet had.

Op iOS 12 vindt hij wel mijn huidige locatie en als ik ga lopen volgt ie mij ook, maar zodra ik ga navigeren (maakt niet uit welke app, dus incl. Apple Maps) dan volgt ie niet en geeft ie een schatting weer van waar je je bevindt. Waze werkt helemaal niet behalve als ik daarvoor eerst 5 min Pokemon Go aanzet.

Als je op GPS vertrouwt en je hebt een iphone 8 of x dan zou ik even wachten.
(Overigens hebben de iphone 8 en x bij voorgaande releases ook GPS problemen gehad die ze opgelost hebben met een software update, het schijnt zo te zijn dat de hardware problemen veroorzaakt).

Edit: na een clean install met IPSW via iTunes werkt alles weer inclusief Waze op de iphone x.

[ Voor 6% gewijzigd door jimzz op 09-06-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Uiteindelijk heb ik uitgevogeld waar die vier puntjes voor zijn naast mijn wifi signaal :|
Bij iPhone testers is dit het signaal sterkte :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Valt mij trouwens op dat op Apple maps trams ineens heel duidelijk staan gemarkeerd met nummer en route, is dit nieuw? Tweede gezich alleen dan meer vanaf onder eringezet en voor het eerst mis ik touchid niet meer 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edit: Oeps verkeerde aanname.

[ Voor 93% gewijzigd door Donstil op 09-06-2018 15:59 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Vandaag ritje op de racefiets gedaan met strava en het is dat strava een en ander corrigeert want de lijntjes op de map slaan echt nergens op (rechte lijnen overal doorheen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hi44dn20.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Werkt ios12 eigenlijk wel verder prima met de apple watch als je niet de beta op je watch installeert buiten de bekende gps problemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Oké. Ik moet zeggen dat (duuhhhh) ondanks de bugs die je kan verwachten in deze dev update ik er op mijn iPhone wel heel erg over te spreken ben. Met name de snelheid, de nieuwe functie van niet storen locatie gebaseerd is echt fantastisch (ga vaak naar de bios en hoef hem nu niet meer handmatig aan te zetten). Daarnaast ben ik ook wel zeer te spreken over schermtijd. Ook het limiteren van apps werkt erg goed. Persoonlijk vond ik het geen grote update maar dat is het toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Crazyanz schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:45:
Vandaag ritje op de racefiets gedaan met strava en het is dat strava een en ander corrigeert want de lijntjes op de map slaan echt nergens op (rechte lijnen overal doorheen).
Daarom fiets ik nu met de 5s ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
Tylen schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:35:
[...]

Daarom fiets ik nu met de 5s ;)
valt mij wel op dat de gps na +/- 20 min wel goed is gaan functioneren. Nou kan ik niet uitsluiten dat strava dat heeft genormaliseerd maar zou ook kunnen dat de GPS fix gewoon erg lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier gaat de GPS het goed doen zodra ik hem op de QI lader in m'n auto zet. Dan werkt het opeens wel... heel vaag.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant dat Beperkingen verwijderd wordt. En ben heel benieuwd naar de nieuwe foto import opties, want op dit moment is het importeren naar je filmrol echt diep triest geregeld.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:50
WhatsappHack schreef op zondag 10 juni 2018 @ 00:27:
Interessant dat Beperkingen verwijderd wordt.
Zit er nog gewoon in, Settings -> Screen Time -> Content & Privacy Restrictions. ;)
Is bovendien uitgebreid met de overige opties uit Screen Time...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7n27FAuFR0XIVZeIl92LgB0t/medium.png

[ Voor 31% gewijzigd door Fuwor op 10-06-2018 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuwor schreef op zondag 10 juni 2018 @ 03:02:
[...]

Zit er nog gewoon in, Settings -> Screen Time -> Content & Privacy Restrictions. ;)
Is bovendien uitgebreid met de overige opties uit Screen Time...

[afbeelding]
Volgens de video hierboven als je het eenmaal uitschakelt verdwijnt de functie compleet, maar als het al aanstond blijft het (voorlopig?) beschikbaar. oO

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jimzz
GPS problemen op de iPhone X of 8 (Plus) in iOS 12?

Heb je al een tijdje problemen met je GPS en heb je alle gangbare oplossingen geprobeerd zoals het resetten van netwerk en locatie instellingen of het opnieuw instellen van permissies?

Ik heb dit probleem ook gehad en meermaals mijn toestel hersteld en via het beta profiel weer naar iOS 12 geupdate. Dit probleem bleef zich voordoen. Dit was voor mij de oplossing:

- Download iOS 12 IPSW op developer.apple.com of download er eentje van het internet als je geen developer bent (ik mag geen download links posten dus even Googlen)
Ik zit op tweakers, dus ik neem aan dat ik niet het belang van backups hoef te vertellen dus die stap sla ik over.
- Download de laatste versie van iTunes
- Log iCloud uit op je iPhone
- Herstel je iPhone met iTunes (to be safe zet je je toestel op DFU modus voordat je gaat herstellen)
- Je iPhone wordt hersteld naar iOS 11.4*
- Log in met je Apple ID op de iPhone
- Kies voor instellen als nieuwe iPhone (dus geen backup)
- Ga naar het iPhone scherm in iTunes, je ziet nu rechtsbovenin je huidige iOS versie (11.4 als je de stappen hebt gevolgd)
- Houdt SHIFT ingedrukt en klik op Update (de knop links van iPhone herstellen, ik heb iTunes in het Engels dus durf niet de exacte Nederlandse vertaling te zeggen)
- Zoek de gedownloade iOS 12 IPSW en selecteer deze
- Als alles correct verloopt begint de iPhone te updaten naar iOS 12
- Log weer in met je Apple ID en als je je foto's en contacten in iCloud hebt staan worden deze gewoon weer terug gesynchroniseerd naar de iPhone.
- Download Waze en happy navigating!

*Developers kunnen de IPSW direct van de developer website van Apple downloaden. SHIFT+KLIK op HERSTEL IPHONE en dan de gedownloade IPSW selecteren.
Non Developers kunnen dit niet doen, omdat ze geen iphones met beta software kunnen activeren met een non developer account. De iPhone dient reeds geactiveerd te zijn alvorens de update naar iOS 12.

iTunes update

De fix may or may not work for you, het heeft bij mij gewerkt na het twee keer met OTA updates te proberen. Het schijnt zo te zijn dat OTA updates zogenoemde Delta updates zijn, waar alleen de gewijzigde bestanden worden gedownload en aangepast. iTunes updates installeren een full package van de laatste build en is geen wijziging op vorige builds waardoor er in theorie minder kans bestaat op ongeregeldheden in de software. Nogmaals dit hoeft niet voor iedereen te werken.

[ Voor 2% gewijzigd door jimzz op 10-06-2018 03:49 . Reden: Screenshot toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jimzz duidelijke uitleg (y)

Grote update zoals van 10 naar 11 en ook deze, is altijd beter m niet OTA te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 13:21
jimzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 03:44:
GPS problemen op de iPhone X of 8 (Plus) in iOS 12?

Heb je al een tijdje problemen met je GPS en heb je alle gangbare oplossingen geprobeerd zoals het resetten van netwerk en locatie instellingen of het opnieuw instellen van permissies?

Ik heb dit probleem ook gehad en meermaals mijn toestel hersteld en via het beta profiel weer naar iOS 12 geupdate. Dit probleem bleef zich voordoen. Dit was voor mij de oplossing:

- Download iOS 12 IPSW op developer.apple.com of download er eentje van het internet als je geen developer bent (ik mag geen download links posten dus even Googlen)
Ik zit op tweakers, dus ik neem aan dat ik niet het belang van backups hoef te vertellen dus die stap sla ik over.
- Download de laatste versie van iTunes
- Log iCloud uit op je iPhone
- Herstel je iPhone met iTunes (to be safe zet je je toestel op DFU modus voordat je gaat herstellen)
- Je iPhone wordt hersteld naar iOS 11.4*
- Log in met je Apple ID op de iPhone
- Kies voor instellen als nieuwe iPhone (dus geen backup)
- Ga naar het iPhone scherm in iTunes, je ziet nu rechtsbovenin je huidige iOS versie (11.4 als je de stappen hebt gevolgd)
- Houdt SHIFT ingedrukt en klik op Update (de knop links van iPhone herstellen, ik heb iTunes in het Engels dus durf niet de exacte Nederlandse vertaling te zeggen)
- Zoek de gedownloade iOS 12 IPSW en selecteer deze
- Als alles correct verloopt begint de iPhone te updaten naar iOS 12
- Log weer in met je Apple ID en als je je foto's en contacten in iCloud hebt staan worden deze gewoon weer terug gesynchroniseerd naar de iPhone.
- Download Waze en happy navigating!

*Developers kunnen de IPSW direct van de developer website van Apple downloaden. SHIFT+KLIK op HERSTEL IPHONE en dan de gedownloade IPSW selecteren.
Non Developers kunnen dit niet doen, omdat ze geen iphones met beta software kunnen activeren met een non developer account. De iPhone dient reeds geactiveerd te zijn alvorens de update naar iOS 12.

[afbeelding]

De fix may or may not work for you, het heeft bij mij gewerkt na het twee keer met OTA updates te proberen. Het schijnt zo te zijn dat OTA updates zogenoemde Delta updates zijn, waar alleen de gewijzigde bestanden worden gedownload en aangepast. iTunes updates installeren een full package van de laatste build en is geen wijziging op vorige builds waardoor er in theorie minder kans bestaat op ongeregeldheden in de software. Nogmaals dit hoeft niet voor iedereen te werken.
Handige uitleg, zo even proberen. Ik neem aan dat een iCloud restore ook prima kan na deze stappen, gezien je daarmee niet het OS terug laad maar alleen instellingen apps etc.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:50
WhatsappHack schreef op zondag 10 juni 2018 @ 03:36:
[...]

Volgens de video hierboven als je het eenmaal uitschakelt verdwijnt de functie compleet, maar als het al aanstond blijft het (voorlopig?) beschikbaar. oO
Er staat in het oude restrictions menu nu ook dat het verplaatst is naar Screen Time, daar blijven Restrictions wel beschikbaar. ;)

Nog een bug: probeer trouwens niet uit om Restrictions op websites/web content aan te zetten, ook al zet je 'm terug op Unrestricted Access werkt geen enkele website meer... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Fuwor op 10-06-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:27:
Grote update zoals van 10 naar 11 en ook deze, is altijd beter m niet OTA te doen.
Dit lees je online vaak maar is nergens op gebaseerd, ook dit soort updates kunnen prima OTA geïnstalleerd worden.

Op de manier waarop OTA bij Apple werkt is 11.4 naar 12.0 niet anders als 12.0 naar 12.0.1. Er wordt altijd een volledige image gedownload. Net zoals bij iTunes, zelfde grote zelfde file.

GPS fix is gewoon een hardnekkige bug die niet iedereen heeft. Opnieuw met de hand installeren (zoals hierboven) kan dit oplossen maar dat geld ook voor iOS 11 en opnieuw de OTA update plaatsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Dit lees je online vaak maar is nergens op gebaseerd, ook dit soort updates kunnen prima OTA geïnstalleerd worden.

Op de manier waarop OTA bij Apple werkt is 11.4 naar 12.0 niet anders als 12.0 naar 12.0.1. Er wordt altijd een volledige image gedownload. Net zoals bij iTunes, zelfde grote zelfde file.

GPS fix is gewoon een hardnekkige bug die niet iedereen heeft. Opnieuw met de hand installeren (zoals hierboven) kan dit oplossen maar dat geld ook voor iOS 11 en opnieuw de OTA update plaatsen.
De praktijk wijst dat uit. Veel (problemen) na iOS update 10 -> 11 waren opgelost na herstel IPSW uit te voeren. (neemt niet weg dat het huidige 'GPS' hierdoor bij iedereen gefikst is)
iedereen mag zelf updaten hoe hij/zij wil. ik doe het in elk geval zo en heb er profijt van.

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 10-06-2018 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:11:
[...]

De praktijk wijst dat uit. Veel (problemen) na iOS update 10 -> 11 waren opgelost na herstel IPSW uit te voeren. (neemt niet weg dat het huidige 'GPS' hierdoor bij iedereen gefikst is)
iedereen mag zelf updaten hoe hij/zij wil. ik doe het in elk geval zo en heb er profijt van.
Dat kan ook aan het brakke iOS 11 liggen natuurlijk.

De update techniek is onderhuids precies hetzelfde. Natuurlijk mag iedereen het zelf bepalen maar jij brengt het nu als feit en dat is simpelweg onjuist. Vandaar mijn reactie.

Het huidige GPS probleem is verder gewoon een bug. Dat is niet bij iedereen opgelost door een IPSW installatie te doen, zo werkt mijn GPS prima terwijl ik gewoon een OTA update gedaan heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Verse installatie kan er bij mij ook niet in dat dat het oplost. Ik wacht gewoon op beta 2 en gebruik een oud toestel voor strava zolang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ik ben bezig met het testen van iCloud Schermtijd. Ben heel benieuwd hoe goed het tot nu toe werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:15:
Verse installatie kan er bij mij ook niet in dat dat het oplost. Ik wacht gewoon op beta 2 en gebruik een oud toestel voor strava zolang.
Het is @jimzz zijn ervaring. (je kunt het altijd proberen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tom.cx schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:13:
Ik ben bezig met het testen van iCloud Schermtijd. Ben heel benieuwd hoe goed het tot nu toe werkt.
Hier werkt het nog erg matig. Eerste dag leek het wel aardig maar ik had daarna vergader uren waarin in het toestel toch 50x gepakt zou hebben volgens de app 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:23:
[...]

Hier werkt het nog erg matig. Eerste dag leek het wel aardig maar ik had daarna vergader uren waarin in het toestel toch 50x gepakt zou hebben volgens de app 8)7
Inderdaad. Ook merk ik dat bepaalde punten nog niet af zijn en die zullen met de toekomstige updates komen. Had nu alleen wel weer een reden om mijn iPhone 6S af te stoffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimzz
@Hackus helemaal waar, dat is inderdaad mijn ervaring ermee. Het gekke is dan ook dat ik het ook meermaals met OTA heb geprobeerd (vanuit een clean herstelde staat) en bij beide keren werkte het niet.

Enige wat ik wel kan vertellen dat ik wel eens eerder problemen met de iphone heb gehad en dat het meestal met een IPSW is opgelost. Overigens update ik normaal wel OTA, want ja dat is gemakkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Bij gebruik buiten wordt mijn iPhone x nu wel heel onaangenaam heet. Niet meer comfortabel om vast te houden heet. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jimzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:52:
Enige wat ik wel kan vertellen dat ik wel eens eerder problemen met de iphone heb gehad en dat het meestal met een IPSW is opgelost. Overigens update ik normaal wel OTA, want ja dat is gemakkelijk ;)
Wat technisch dus niet kan. Het verschil tussen OTA en iTunes is de overdracht via USB.

De daadwerkelijke upgrade file die de telefoon uit voert is gelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimzz
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:41:
[...]

Wat technisch dus niet kan. Het verschil tussen OTA en iTunes is de overdracht via USB.

De daadwerkelijke upgrade file die de telefoon uit voert is gelijk.
Technisch kan dat wel, OTA zijn Delta updates oftewel enkel de gewijzigde bestanden worden gedownload en gewijzigd. Een IPSW is een full build, want het is ook mogelijk om een IPSW te gebruiken om een iphone te herstellen (dus niet updaten).
Het klinkt vergezocht maar is het zeker niet, Microsoft werkt hier al jaren mee en ook daar geldt vaak dat een clean install onregelmatigheden kan oplossen.

Maar goed nogmaals je hoeft het niet te geloven, maar voordat je reageert zou je het eerst eens moeten proberen alvorens je gaat zeggen dat het niet werkt. Nu met 3 toestellen gedaan en alle drie werkt het na het updaten met IPSW perfect terwijl ze het alledrie slecht deden met de standaard OTA updates naar ios 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jimzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:35:
Technisch kan dat wel, OTA zijn Delta updates oftewel enkel de gewijzigde bestanden worden gedownload en gewijzigd. Een IPSW is een full build, want het is ook mogelijk om een IPSW te gebruiken om een iphone te herstellen (dus niet updaten).
Dit is onjuist. Major releases en zeker bij bèta’s zijn het geen delta updates.

Dit zie je gedurende de bèta’s vaker, iOS 11.4 naar 12.0 Beta is 2,3 GB, geen delta update. Beta 1 naar 2 waarschijnlijk wel.

Daar kan je ook altijd goed aan zien of een bepaalde beta de laatste is. Als beta 6 naar beta 7 ineens geen delta update meer is en ook ruim 2 GB weegt is dat waarschijnlijk de final.

Gaat al jaren zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimzz
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:48:
[...]

Dit is onjuist. Major releases en zeker bij bèta’s zijn het geen delta updates.

Dit zie je gedurende de bèta’s vaker, iOS 11.4 naar 12.0 Beta is 2,3 GB, geen delta update. Beta 1 naar 2 waarschijnlijk wel.

Daar kan je ook altijd goed aan zien of een bepaalde beta de laatste is. Als beta 6 naar beta 7 ineens geen delta update meer is en ook ruim 2 GB weegt is dat waarschijnlijk de final.

Gaat al jaren zo.
Nogmaals, eerst proberen, dan pas oordelen of het daadwerkelijk zo is. Technisch mogelijk of niet. Drie toestellen die het wel doen daardoor, dus ja lijkt me een beetje vreemd dan he, als ze na een reset met ipsw wel werken maar na een reset en OTA updates niet. Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, ik zeg wel dat je het eerst moet proberen. Aan theorie hebben we niks als de praktijk anders bewijst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jimzz schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Nogmaals, eerst proberen, dan pas oordelen of het daadwerkelijk zo is. Technisch mogelijk of niet. Drie toestellen die het wel doen daardoor, dus ja lijkt me een beetje vreemd dan he, als ze na een reset met ipsw wel werken maar na een reset en OTA updates niet. Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, ik zeg wel dat je het eerst moet proberen. Aan theorie hebben we niks als de praktijk anders bewijst.
Ja vooral niet ingaan op de uitleg en nog eens hetzelfde vertellen, neemt echter niet weg dat OTA en IPSW bij deze update gelijk is.

Ik hoef verder niets te proberen want bij mij werkte het al, na een OTA update :)

Drie keer succes is verder voor jou fijn maar bewijst niets, er zitten hier wel meer mensen waar het gewoon werkt na een OTA update, ik zou daar geen conclusies aan verbinden, zeker niet als je weet hoe de update procedure technisch werkt :+

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]

Ja vooral niet ingaan op de uitleg en nog eens hetzelfde vertellen, neemt echter niet weg dat OTA en IPSW bij deze update gelijk is.

Ik hoef verder niets te proberen want bij mij werkte het al, na een OTA update :)

Drie keer succes is verder voor jou fijn maar bewijst niets, er zitten hier wel meer mensen waar het gewoon werkt na een OTA update, ik zou daar geen conclusies aan verbinden, zeker niet als je weet hoe de update procedure technisch werkt :+
Het is niet zo dat elke OTA dit veroorzaakt, maar het kan wel. En het kan verholpen worden door IPSW te gebruiken/ herstellen. blijkt vaak in de praktijk een oplossing te zijn ( al jaren ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:49:
[...]

Het is niet zo dat elke OTA dit veroorzaakt, maar het kan wel. En het kan verholpen worden door IPSW te gebruiken/ herstellen. blijkt vaak in de praktijk een oplossing te zijn ( al jaren ) ;)
Ja dat zou absoluut kunnen. Downgrade naar 11.4 en dan OTA naar 12.0 kan het ook oplossen. Alles kan, het is alleen geen garantie dat is het nou net punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Typisch gevalletje correlatie <> causaliteit deze hele discussie.

Verder is het zoals Donstil aangeeft. OTA's zijn niet altijd delta updates.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heb toch maar even een simpele restore gedaan.

1. icloud backup gemaakt inclusief whatsapp.
2. direct ipws ge-restored. (geen rare fratsen met eerst naar 11.x,/dfu/etc)
3. icloud backup terug gezet inclusief whatsapp

gps werkt ;) Dus het hoeft allemaal niet zo omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb gister de dev iOS 12 op mijn iPad mini 2 gezet, die ik toch voor 'erbij' gebruik en onder iOS 11 maar traag vond. Daar was nu (op wat apps na) weinig van te merken, wat heeft het ding een snelheidsboost gekregen zeg, top :) Ook nog tegen weinig bugs of gekkigheden aangelopen, op een keer een zwart scherm bij het sharen en naar Pocket gooien van iets na. Maar ik gebruik hem minder intensief natuurlijk, dus gebruik minder dan de gemiddelde iPadder :P

Doe altijd alles gewoon via over the air, iTunes en dat gemier ben ik al tijden geleden vanaf gestapt. Alleen nodig voor als het echt niet anders kan :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

2Dutch schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:54:
Heb gister de dev iOS 12 op mijn iPad mini 2 gezet, die ik toch voor 'erbij' gebruik en onder iOS 11 maar traag vond. Daar was nu (op wat apps na) weinig van te merken, wat heeft het ding een snelheidsboost gekregen zeg, top :)
Dat klinkt als goed nieuws. Ik gebruik de mijne dagelijks nog altijd erg veel en ik weiger een nieuwe oude 4 te kopen (voor meer geld dan een iPad 2018). :)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ethirty schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:24:
Dat klinkt als goed nieuws. Ik gebruik de mijne dagelijks nog altijd erg veel en ik weiger een nieuwe oude 4 te kopen (voor meer geld dan een iPad 2018). :)
Het is inderdaad fijn dat de 'oudere' apparaten ook profijt krijgen van de oppoetsbeurt. Ik had sowieso geen zin in een grotere iPad en had de mini 2 overgenomen een paar weken geleden van een vriend van me. Stiekem begon ik hem wat langer en meer te gebruiken (buiten, bank etc) en toen merkte ik dat de snelheid toch wat tegenviel bij bepaalde taken, geen echte gigantische traagheid, maar net ff niet lekker. Toch weer een meevaller dat dat straks met iOS 12 dus niet meer het geval is en hij nog wat jaar meekan :) Ook dat je meer met gestures werkt dan met die home-knop doet me goed. Dat maakt het werken met de iPad ook weer wat rapper en intuïtiever.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53
Tegen een bugje anagelopen. Als ik mail ontvang en ik krijg een melding op mijn lockscreen (als hij überhaupt al een melding geeft) kan ik hem niet altijd direct bekijken. Hij blijft dan staan op 'Loading'. Dit is met WhatsApp berichten niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
GilbertvH schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:02:
Tegen een bugje anagelopen. Als ik mail ontvang en ik krijg een melding op mijn lockscreen (als hij überhaupt al een melding geeft) kan ik hem niet altijd direct bekijken. Hij blijft dan staan op 'Loading'. Dit is met WhatsApp berichten niet
Al een herstart gegeven? doet wonderen vaak.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
had gisteren me 1e vast loper met opstarten van me telefoon...
soft reset werkte het weer :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
ik heb ook die vastloper, maar dat was alleen in het begin van de ios update, en natuurlijk de daaropvolgend app updates die ongoning zijn.

Als hij die vastloper vertoont..., ik laat hem dan liggen, en of ik wacht, en dan opeens doet hij het weer, ik heb nu niet gauw meer dat ik snel voor een herstart kies.

Aanvulling, maar als zoiets als een schreenshot niet zichtbaar is, als je hem uitvoert, en wel de shutter hoort, en de shot wel opgeslagen wordt. dan voel ik aan me water dat het met een uit/ aan of soft reset, idd snel opgelost wordt

voetnoot: ik zet altijd ten eerste de apps uit, en wacht 30 sec, voor ik hem weer open, dat lost ook al een boel op, als het tenminste een app is die raar doet, want een screenshot is een os functie natuurlijk.

Edit

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Nick25 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:58:
had gisteren me 1e vast loper met opstarten van me telefoon...
soft reset werkte het weer :)
Ik heb nog geen vastloper gehad. Wel heb ik een issue met de instellingen app. Hier loopt hij tijdens het scrollen in vast. Dan bevriest het scherm voor drie seconden en gaat dan niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Iemand hier met een Apple watch series 0? Mijne draait 4.3.1 maar kan hem niet meer connecten met ios 12 op de iPhone X. Meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 12-09 17:43
Tylen schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:42:
Iemand hier met een Apple watch series 0? Mijne draait 4.3.1 maar kan hem niet meer connecten met ios 12 op de iPhone X. Meer met dit probleem?
Mijn Apple Watch series 0 draait perfect op mijn iPhone X :o

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

UnitedJunk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:28:
[...]

Mijn Apple Watch series 0 draait perfect op mijn iPhone X :o
Met iOS 12?

If so dan ga ik nog even verder stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ik heb dus sinds de laatste paar dagen en kan niet vinden waar het van komt dat mijn iPhone aan gaat en om een vingerafdruk bevestiging vraag. Ik klik mijn iPhone dan uit en de melding is dan ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Ik ben op reis in het VK en het is mij opgevallen dat ik hier wel een nauwkeurig GPS signaal heb itt in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou maandag of dinsdag public Bèta beschikbaar komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Ik probeerde gisteren een harde reset, volume up and down en dan de zijknop lang ingedrukt houden, dat Apple logo bleef maar staan, uiteindelijk een minuut gewacht en toen was het weer goed :).
Tevens had ik gisteren een bug met de galerij, video geschoten, stond niet in de galerij, reboot en toen wel... Het blijft een beta, ook al is het wel een verdomd goede beta!
Ik denk dat er eens in de twee weken een nieuwe beta uitkomt en misschien volgende week de PB.
tom.cx schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:40:
[...]

Ik heb nog geen vastloper gehad. Wel heb ik een issue met de instellingen app. Hier loopt hij tijdens het scrollen in vast. Dan bevriest het scherm voor drie seconden en gaat dan niet verder.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
ronaldm3 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:56:
Ik probeerde gisteren een harde reset, volume up and down en dan de zijknop lang ingedrukt houden, dat Apple logo bleef maar staan, uiteindelijk een minuut gewacht en toen was het weer goed :).
Tevens had ik gisteren een bug met de galerij, video geschoten, stond niet in de galerij, reboot en toen wel... Het blijft een beta, ook al is het wel een verdomd goede beta!
Ik denk dat er eens in de twee weken een nieuwe beta uitkomt en misschien volgende week de PB.
[...]
Ik ben heel benieuwd naar de PB. Deze draai ik namelijk op mijn iPad. Durf het eigenlijk niet aan om daar de dev beta op te draaien. Ben alleen wel heel benieuw hoe de tweede beta zal gaan draaien. Heb wel al veel mooie verbeteringen gezien voor de iPad. Wat toch laat zien dat Apple de iPad niet vergeet.

Hoort niet in dit topic maar vindt wel dat er maar weinig apps zijn voor de iPad die geoptimaliseerd zijn voor de split view.

[ Voor 17% gewijzigd door tom.cx op 13-06-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
*snip* vragen naar warez is niet toegestaan: Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 79% gewijzigd door Daedalus op 13-06-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 12-09 17:43
Tylen schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:35:
[...]

Met iOS 12?

If so dan ga ik nog even verder stoeien.
Ja mét iOS 12.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heb de watch helemaal opnieuw moeten installeren. Maar hij doet het weer 👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
En toen werkte de Netflix app ineens niet meer op de eerste betaversie. Het gekke is, er is geen app update geweest. Meer mensen met hetzelfde probleem? Je ziet de spinner ronddraaien maar verder gebeurt er helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Volgens downdetector is er wel wat loos, maar Netflix zelf zegt van niet.
http://downdetector.com/status/netflix/map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:50:
Hoezo denk je volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:57:
[...]

Hoezo denk je volgende week?
Uitgaande van iOS Beta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Benn1e schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:02:
En toen werkte de Netflix app ineens niet meer op de eerste betaversie. Het gekke is, er is geen app update geweest. Meer mensen met hetzelfde probleem? Je ziet de spinner ronddraaien maar verder gebeurt er helemaal niets.
Werkt op mijn iPhone X ivm ios 12 bèta nog steeds zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:02:
[...]

Uitgaande van iOS Beta's
Zoals voorgaande jaren bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:34:
[...]

Zoals voorgaande jaren bedoel je?
PB 11 kwam geloof ik 20dagen na dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:41:
[...]

PB 11 kwam geloof ik 20dagen na dev.
Dan gaat het rond dinsdag/woensdag worden. Lees net dat afgaande op afgelopen jaren het juist nog wel even kan duren. Enkele weken.

https://mic.com/articles/...-the-public-beta-come-out

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2018 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:47:
[...]

Dan gaat het rond dinsdag/woensdag worden. Lees net dat afgaande op afgelopen jaren het juist nog wel even kan duren. Enkele weken.

Het blijven geruchten.
Vorigjaar 20 dagen na dev. zag ik net, dus ..wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:47:
[...]

Nou de update rondes van iOS11 bewijzen wel dat het strakke schema van het verleden de deur uit is.

Ik verwacht vanavond/morgen closed beta 2 en dan ook deze week wel public beta 1.

Als ik zie hoe closed beta 1 draait dan hoeft public beta 1 niet lang meer te duren.

Maar goed ik snap die heisa rond de public beta nooit zo, dat was meer iets van vroeger toen de closed bèta’s nog echt voor developers waren en je ook je udid moest registreren enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:11
Donstil schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:24:
[...]

Maar goed ik snap die heisa rond de public beta nooit zo, dat was meer iets van vroeger toen de closed bèta’s nog echt voor developers waren en je ook je udid moest registreren enz.
Helaas zijn ze daarmee gestopt. Was altijd goed geld mee te verdienen door UDID-registraties te verkopen :P Heel veel mensen met developer accs deden dat en daardoor is Apple er waarschijnlijk ook mee gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:43:
[...]

Helaas zijn ze daarmee gestopt. Was altijd goed geld mee te verdienen door UDID-registraties te verkopen :P Heel veel mensen met developer accs deden dat en daardoor is Apple er waarschijnlijk ook mee gestopt.
Ik ontken alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke vandaag 3e beta van 11.4.1. Dan morgen nieuwe kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swv schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:08:
Oke vandaag 3e beta van 11.4.1. Dan morgen nieuwe kans :)
Denk begin volgende week nieuwe beta 2 dev. En over 2 weken public beta 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:26:
[...]

Denk begin volgende week nieuwe beta 2 dev. En over 2 weken public beta 1 :)
Drie weken dat lijkt mij wel wat lang voor de eerste beta. Morgen of deze week lijkt mij een betere gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ik moet zeggen dat ik echt nog nooit zo tevreden ben geweest over een beta. Schermtijd werkt nog niet optimaal. De tijden die aangegeven worden kloppen niet altijd. Ik heb nu ingesteld dat ik mijn telefoon tussen 23:30 en 07:00 uur niet mag gebruiken (behalve de klok app). Dat werkt echt super. In de nacht merk ik dat als ik wakker wordt en niet kan slapen ik snel even wat op mijn telefoon ging doen (slechte gewoonte). Nu laat ik hem gewoon liggen.

Daarnaast is het niet tonen van notificaties echt super fijn in de nacht. Of wat ik helemaal top vindt op een locatie je telefoon op niet storen zetten die automatisch weer uitgezet wordt als je weg gaat. Ik zit vaak in de bios en vindt het fantastisch. Had van mij veel eerder gemogen :P.

Ik ben zeer benieuwd naar de tweede beta van iOS 12. Of er nog iets nieuws zal worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Hackus schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:50:
Wie zal het weten?

http://www.thinkybits.com/blog/iOS-versions/

Ik ben wel benieuwd, op mijn iPad 4 mini werkt dat hele gebruikstijden gebeuren helemaal niet. Krijg wel pushnotificaties maar heb dan mijn iPad 0 uur gebruikt. En dat klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen teken van DP2. Dan toch volgende week lijkt het ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:54:
De week is nog niet om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:54:
Is vrijwel zelden voor 19:00 (onze tijd) :)
(En er zijn nog drie andere werkdagen hè)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:04:
[...]

Is vrijwel zelden voor 19:00 (onze tijd) :)
(En er zijn nog drie andere werkdagen hè)
DP’s zijn 75% van de tijd op dinsdag. Dus nog een week wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:24
en daar is die dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:07:
[...]

DP’s zijn 75% van de tijd op dinsdag. Dus nog een week wachten ;)
Ja dat was vroeger idd maar met iOS 11 is daar zeer regelmatig vanaf geweken.

Inmiddels is de beta er trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:09:
[...]

Ja dat was vroeger idd maar met iOS 11 is daar zeer regelmatig vanaf geweken.

Inmiddels is de beta er trouwens.
Te snel idd. Hij is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Downloading beta 2

Spuit 11 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 19-06-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:24
Hier nog geen OTA

571MB and downloading...

[ Voor 45% gewijzigd door Untouchablezz20 op 19-06-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Nu net beschikbaar...👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Public Beta12 is ook beschikbaar. (wel versie 1)
Even hier een profiel aanmelden https://idmsa.apple.com/I...ogin_to_legal&rv=2&view=3

[ Voor 69% gewijzigd door Hackus op 20-06-2018 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier nog 3 minuten te gaan.... ruim 600Mb (totaal)

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 19-06-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:13:
Public Beta12 is ook beschikbaar. (wel versie 1)
Ja gelijk aan Beta 2, was wel te verwachten. Doen ze al jaren.
Geert1976 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:13:
hier nog 3 minuten te gaan.... ruim 600Mb (totaal)
Flinke update, mooi! Had toch wel wat irritaties de laatste week.

[ Voor 215% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:14:
[...]

[...]

Flinke update, mooi! Had toch wel wat irritaties de laatste week.
ook het build nr is compleet anders. Jij bent daar meer thuis in dan ik.
Dit betekent....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Benieuwd wanneer Waze en/of Google Maps met de update gaan komen waarmee ze CarPlay ondersteuning krijgen. Ga eind augustus naar Florida en in m'n huurauto (Ford Mustang) zit CarPlay dus dan zou het wel handig zijn. Zet ik tegen die tijd wel even iOS 12 Beta op m'n iPhone. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:20:
. Ga eind augustus naar Florida en in m'n huurauto (Ford Mustang) zit CarPlay dus dan zou het wel handig zijn.
totaal off topic

net terug uit Florida, kreeg als Hertz gold member een free upgrade van mn SUV naar een Chevy Camaro (vergelijkbaar met jouw Mustang)...echt een genot hoor _/-\o_ _/-\o_

terug on topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Geert1976 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:22:
[...]

totaal off topic

net terug uit Florida, kreeg als Hertz gold member een free upgrade van mn SUV naar een Chevy Camaro (vergelijkbaar met jouw Mustang)...echt een genot hoor _/-\o_ _/-\o_

terug on topic
Jep I know. Vorig jaar aan de West Coast had ik ook een Ford Mustang Cabrio. ;)
Vandaar dat we hier dit jaar in Florida weer voor gaan. Was echt een genot.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8aoVWAT.jpeg

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 19-06-2018 19:27 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:22:
een Chevy Camaro (vergelijkbaar met jouw Mustang)
Totaal offtopic maar daar ben ik het niet mee eens hoor. De Camaro zit wel een stapje boven de Mustang in de vs. Zeker boven de Mustang met een Ecoboost motor 8)7 .
Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:20:
Benieuwd wanneer Waze en/of Google Maps met de update gaan komen waarmee ze CarPlay ondersteuning krijgen. Ga eind augustus naar Florida en in m'n huurauto (Ford Mustang) zit CarPlay dus dan zou het wel handig zijn. Zet ik tegen die tijd wel even iOS 12 Beta op m'n iPhone. ;)
Nou ik ga elk jaar naar de VS en had mijn laatste paar keer een Camaro SS (cabrio) met CarPlay. AppleMaps werkt daar juist heel goed :)
Geert1976 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:20:
[...]

ook het build nr is compleet anders. Jij bent daar meer thuis in dan ik.
Dit betekent....?
Build nummer is altijd wel anders, dat zegt niet zo heel veel.
Grote van de download ook niet heel veel maar is hij 2,x GB op de X dan is het geen Delta, alles daaronder wel en dan is een 20 MB update in theorie "kleiner" dan een 500 MB update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik draaide nog geen 24 uur beta 1 op mijn iPhone X.

Maar die animaties (oa scrollen door de diverse settings) zijn wel heul erg vlot/vloeiend, nu met de 2e beta weer wat vlotter dan de 1ste. Doet me denken aan een oude jailbreak tweak van vroeger.

GPS doet het vooralsnog 100% hier. Hopelijk blijft dat zo.

Verder is het voor mij als iOS 12 rookie nog vooral 'ontdekken'

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 19-06-2018 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:26:
[...]

Jep I know. Vorig jaar aan de West Coast had ik ook een Ford Mustang Cabrio. ;)
Vandaar dat we hier dit jaar in Florida weer voor gaan. Was echt een genot.

[afbeelding]
Nou als ik je een Tip mag geven. Zoals Geert al aanhaalt, wordt even (gratis) Hertz gold member en ze upgraden je gratis of vrijwel gratis naar een Camaro SS (die met V8 dus!), doe ik al jaren. Werkt altijd en is toch net leuker als je in Miami bij het stoplicht staat naast de Mustangs met ecoboost :P

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/fv2p3u.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 19-06-2018 19:38 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste