Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:42
Ik draai hem op de iPhone 8 Plus. Werkt prima.
[/quote]

Thanks! Heb hem nu ook draaien. Zo smooth!! 👌🏼

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik moest nog een zakelijk dev account aanschaffen. Gelijk maar even gedaan en ben nu de X aan het upgraden ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand bevestigen dat GPS in deze 1ste bèta behoorlijk onbetrouwbaar is?

Wil 'm heel graag installeren, maar ben nu een Roadtrip door de VS aan het maken en heb voor sommige gebieden waar ik kom echt wel TomTom op m'n iPhone X, nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:13:

Wil 'm heel graag installeren, maar ben nu een Roadtrip door de VS aan het maken en heb voor sommige gebieden waar ik kom echt wel TomTom op m'n iPhone X, nodig.
Met Apple of Google Maps werkt ie hier prima. Alleen Waze is kapot.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:14:
[...]

Met Apple of Google Maps werkt ie hier prima. Alleen Waze is kapot.
Ah, oké...tnx
Dan maar verder navigeren hier met Google Maps of Kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Ik heb 12 op mijn iPad geinstalleerd, nou heb ik bovenin de balk links de datum en tijd, rechts 4 puntjes en dan het wifi signaal etc.

Iemand enig idee waar die 4 puntjes voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Ik moet wel zeggen dat de accuduur mij echt tegenvalt op de iPhone 8 Plus.
Ik heb hem om 6:30 van de lader gehaald en zit nu op 50%. Normaal had ik me dit verbruik nog ruim 80%. De conditie valt mij ook wel tegen; 93% voor een telefoon ik pas 8 maanden heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 13:21

Jup, hier ook last van, duurt erg lang voordat uberhaupt GPS verbinding heb.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tom.cx schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:33:
Ik heb hem om 6:30 van de lader gehaald en zit nu op 50%. Normaal had ik me dit verbruik nog ruim 80%. De conditie valt mij ook wel tegen; 93% voor een telefoon ik pas 8 maanden heb.
Oh wat gek, op de X is de batterij duur juist beter geworden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
DennusB schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:34:
[...]

Oh wat gek, op de X is de batterij duur juist beter geworden !
Ja, als ik kijk zie ik wel dat ik vanochtend 1 uur veel safari heb gebruikt en spotify maar meer niet. Dat vreet normaal niet zoveel batterij. Heb ook geen adblocker op safari zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@tom.cx ff wachten nog, heeft even de tijd nodig. Hoe groot was je IPSW ? Hoor dat er veel verschil in 8 en X zit, terwijl dat normaal wel redelijk gelijk is. @jordiv30 Is het gelukt ?

edit: 15 producten gekoppeld die ook op iOS12 kunnen

[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 06-06-2018 13:49 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:03
Als je slims bent plan je in december een batterijwissel in voor 29 euro. Dit jaar heb je nog dat je je batterij kan vervangen voor 29 euro ipv 89 euro. Mijn 7plus ga ik ook lekker een nieuwe in stoppen, met iOS 12 in het vooruitzicht moet die met een nieuwe batterij nog wel 2 jaar mee kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
drusloos schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:13:
[...]

Als je slims bent plan je in december een batterijwissel in voor 29 euro. Dit jaar heb je nog dat je je batterij kan vervangen voor 29 euro ipv 89 euro. Mijn 7plus ga ik ook lekker een nieuwe in stoppen, met iOS 12 in het vooruitzicht moet die met een nieuwe batterij nog wel 2 jaar mee kunnen
Dat is inderdaad wel een hele goeie. Daar had ik zelf nog niet over nagedacht. Zal dat eens even in mijn agenda zetten. Hopelijk breek ik niet zoals bij mijn iPhone 6S het glas. Die wilde Apple niet vervangen en andere reparatie bedrijven ook niet omdat er een deuk zit precies op de rond waar het glas erin gezet moet worden.
Hackus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:48:
@tom.cx ff wachten nog, heeft even de tijd nodig. Hoe groot was je IPSW ? Hoor dat er veel verschil in 8 en X zit, terwijl dat normaal wel redelijk gelijk is. @jordiv30 Is het gelukt ?

edit: 15 producten gekoppeld die ook op iOS12 kunnen
Dat durf ik niet te zeggen. Om heel eerlijk te zijn; Ik hem niet via iTunes geupdate maar over the air. Wat ik eigenlijk altijd doe.

[ Voor 25% gewijzigd door tom.cx op 06-06-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22
[...]

Lijkt me ook wel iets wat ik nog zal uitvoeren, maar moet je batterij daar niet onder een bepaald % voor zitten ofzo?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Laatst online: 23:04
extreme8eight schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:27:
[...]

Lijkt me ook wel iets wat ik nog zal uitvoeren, maar moet je batterij daar niet onder een bepaald % voor zitten ofzo?
Neen bij mijn weten hebben zo besloten het voor alle modellen te doen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Milan1NL schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:33:
Ik draai hem op de iPhone 8 Plus. Werkt prima.
[/quote]

Thanks! Heb hem nu ook draaien. Zo smooth!! 👌🏼
Heb jij geen last van een batterij die snel leeg loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat geldt niet random volgens mij
edit; en van een toestel van jaar oud ga je ook geen batterij vervangen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 06-06-2018 15:48 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Een batterij die snel leegloopt in de allereerste beta, wie had dat verwacht...
Beta’s loggen ook veel meer, dus dat kan nog wel ff zo blijven. Het is niet voor niets een beta.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo schermtijd is gelukkig nog erg buggy.
Ik zou het toestel vandaag 250 keer gepakt hebben en van 10:00 tot 11:00 zelfs 60 keer.

Terwijl hij toen tijdens een overleg gewoon plat op de tafel lag 8)7

Nee dat kan ik niet bevestigen. Werkt prima hier.

Wel kn ik je afraden om op reis bèta’s te installeren :) Zeker deze, dat is hij echt niet waard. Wacht lekker tot je thuis bent.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Donstil schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:13:
Zo schermtijd is gelukkig nog erg buggy.
Ik zou het toestel vandaag 250 keer gepakt hebben en van 10:00 tot 11:00 zelfs 60 keer.

Terwijl hij toen tijdens een overleg gewoon plat op de tafel lag 8)7
[...]

Nee dat kan ik niet bevestigen. Werkt prima hier.

Wel kn ik je afraden om op reis bèta’s te installeren :) Zeker deze, dat is hij echt niet waard. Wacht lekker tot je thuis bent.
Hahaha, kan ik be-amen, keer op vakantie totale vastloper gehad :-)

Deze DP1 is overigens de stabielste ooit, iig in mijn geval. Geinstalleerd op een iPhone X. Vooral die gegroepeerde notificaties is een verademing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind batterij ook top trouwens. Nu nog 63% over. Normaal zat ik al onder de 50% rond dit tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
Wie van jullie heeft een Apple watch en draait beta 12 op de iPhone?
Gaat dat soepel?
Dus geen beta op de watch bedoel ik en dat je die ‘gewoon’ op de nu draaiende os laat lopen gaf dat in verleden problemen?

De beta12 draait zo soepel op mijn 5s dat ik eigenlijk mijn 6s ook erop wil zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dus iOS 12 beta is gewoon te doen mensen met iPhone X? Alleen al group notifications is het waard om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Hackus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:41:
[...]

Dat geldt niet random volgens mij
edit; en van een toestel van jaar oud ga je ook geen batterij vervangen.
Dit geldt voor elke iphone vanaf de iphone 6. De prijs is gewoon 29 euro. Ook hoef je niet een bepaald percentage over te hebben. Als jij namelijk afgelopen december een nieuwe iphone kocht, en er een nieuwe batterij in wilde hebben (doet natuurlijk niemand), dan kon je 89 euro aftikken. Kortom, ik zou het lekker doen want vanaf 1 januari kan je weer 89 euro gaan aftikken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:41:
Dus iOS 12 beta is gewoon te doen mensen met iPhone X? Alleen al group notifications is het waard om te doen.
Backupje maken uiteraard vantevoren maar hij lijkt net zo stabiel bij mij als ios11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
extreme8eight schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:27:
[...]

https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing

Hier zie je dat er geen voorwaarden voor gelden qua percentage of iets dergelijks. Voor m’n moeder heb ik een refrubished iphone 6s gekocht, alles was als nieuw, behalve de batterij nog maar 74%. Voor 29 euro heeft ze nu eigenlijk een gloednieuwe iphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:49:
[...]

Backupje maken uiteraard vantevoren maar hij lijkt net zo stabiel bij mij als ios11
Kan je nog downgraden naar iOS 11.4 als het moet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/28uu02a.jpeg

Hee is dit nieuw?
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:52:
[...]

Ja dat kan. Via DFU mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:52:
[...]

Ja, en na uitkomst van iOS12 Final, zal de laatste versie van iOS11 ook nog even beschikbaar blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Jazeker, iOS 12 staat erop. Gisteren ben ik bijna de hele dag weg geweest, dus had niet echt tijd om echt goed te testen. Vandaag had ik wat meer tijd om te spelen.

Het eerste wat opvalt is de nieuwe manier om het bedieningspaneel te openen. Als je een iPhone X hebt zal dit ongetwijfeld een vooruitgang zijn, maar ik moet er nog even aan wennen. Dat zal wel goed komen denk ik. Ik moet er wel aan wennen dat het WiFi-icoontje naar rechts is verplaatst. Als ik nu mijn iPad pak lijkt het net of ik geen WiFi heb. 8)7

De gebruikerstijd functie vind ik echt heel vet. Ik heb de beta natuurlijk op een iPad staan en het aantal keer dat hij is opgepakt valt dus wel mee, maar ik vind dat ze het mooi geïmplementeerd hebben met al die losse categorieën. Ze waren hier dan wel later mee dan Google, maar de uitwerking is wel veel beter wat mij betreft. Vooral het feit dat de tijd zelfs per site weergegeven is, vind ik erg grappig.

De Stocks en Dicteren app gebruik ik eigenlijk ook nooit op mijn iPhone, dus deze apps zijn nu ook in het mapje 'Apple meuk' belandt (ik weet het, je kunt ze ook verwijderen ;) ).

Maar ik ben eigenlijk nog het meest verbaasd over de stabiliteit van deze versie. Het voelt echt alsof we al vele beta's verder zijn, zo smooth loopt het allemaal. Ik ben nog geen grote bugs tegen gekomen. Dat vind ik echt knap voor een eerste beta. Good job Apple! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Hackus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:10:
[...]

Ja, en na uitkomst van iOS12 Final, zal de laatste versie van iOS11 ook nog even beschikbaar blijven
Bij mijn weten kun je niet downgraden maar moet je je toestel herstellen via itunes(dus alles wordt verwijderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
izzet3838 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:12:
[...]

Bij mijn weten kun je niet downgraden maar moet je je toestel herstellen via itunes(dus alles wordt verwijderd).
En dan ga je terug dus down. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Ja, werkt ruk op iPhone 8+ en iPhone 7.
Hij vindt je lokatie wel maar geeft met navigeren de richting die je loopt niet goed aan.
Lekker, weekendje naar Brussel 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:15:
[...]

Hij vindt je lokatie wel maar geeft met navigeren de richting die je loopt niet goed aan.
dan blijf ik nog ff komende paar weken old skool op het oeroude iOS 11.4 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
matthijst schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:15:
[...]

Hier na +/- 15 minuten goede verbinding en dan werkt GPS prima, tot je de connectie verbreekt en het opnieuw probeert, dan duurt het weer even.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
tom.cx schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:34:
[...]

Heb jij geen last van een batterij die snel leeg loopt?
Nee juist niet! Vanaf vanochtend 07:00 tot nu, 31%!

In mijn werk-pauzes gebruikt: Whatsapp, insta, safari, YouTube, Snapchat, app-store.

iPhone 8 64 GB 😇

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
bardi-1 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:33:
[...]

Hier na +/- 15 minuten goede verbinding en dan werkt GPS prima, tot je de connectie verbreekt en het opnieuw probeert, dan duurt het weer even.
Ah, nu app op constant gps gebruik gezet, misschien helpt dat :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Mijn 7 zit na ongeveer een jaar al op 87%. Ben benieuwd of iOS 12 daar straks nog iets aan gaat veranderen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Het auto invullen van gebruikersnamen/wachtwoorden is wel echt een verademing!

Erg blij dat ze het aangepast hebben :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:26:

1Password is ook bezig met de implementatie, kijk er zeer naar uit!

https://twitter.com/1Password/status/1003824297725460481

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:30:
[...]

1Password is ook bezig met de implementatie, kijk er zeer naar uit!

https://twitter.com/1Password/status/1003824297725460481
Kan aan mij liggen, maar dit is zowat gelijk aan die van iOS zelf?
Heb 1Password nooit gebruikt, enkel die van iOS.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UirsEiQzPHB94UVbZrlEAIPa/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:37:
[...]

[afbeelding]
Dat is correct en tevens juist :) De API die gebruikt kan worden voor deze autofill methode is opengesteld door Apple, waardoor meerdere password managers hun implementatie ervan kunnen maken. De UI voor de gebruiker blijft gewoon hetzelfde, maar op de achtergrond werk je met de password manager van je voorkeur.

Nu is het geval dat je de app, of het nu LastPass of 1Password is, vanuit de browser moet starten via een sneltoets of natuurlijk de app los starten. Via de 'nieuwe' weg kan dit veel sneller.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Probleem gevonden: OpenVPN Connect

Na het verbinding maken met een VPN connectie via de OpenVPN Connect App, verliest de VPN z'n verbinding bij het verlaten van de app.

1. Open de app
2. Maak verbinding
3. Keer terug naar homescreen
4. Verbinding verbroken

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:37:
[...]

[afbeelding]
Ik ben ook 1Password gebruiker. Erg fijn, ondanks dat de naam anders doet vermoeden is dat meer dan alleen een password manager.

iCloud sleutelhanger is wel echt een password manager. Werkt prima maar is wat meer basic.

Nu met iOS 12 komt daar wel iets verandering in nu het via het keyboard werkt i.p.v. in de app moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Waze heeft een update. Werkt deze nu beter onder iOS 12?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
^ ik zelf merk geen problemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:46:
[...]

Ik ben ook 1Password gebruiker. Erg fijn, ondanks dat de naam anders doet vermoeden is dat meer dan alleen een password manager.

iCloud sleutelhanger is wel echt een password manager. Werkt prima maar is wat meer basic.

Nu met iOS 12 komt daar wel iets verandering in nu het via het keyboard werkt i.p.v. in de app moet zitten.
Gebruik hier alleen Apple producten en hij synct alles mooi, nog geen toegevoegde waarde van/voor een andere app gevonden :+
Heb ook bij enkele websites de password suggestie van Apple gebruikt, ideaal al zeg ik het zelf.

Nieuwe achtergrond nog erg tevreden mee :)
Buggs vallen goed mee, zeker voor een eerste beta.

Ik is blij :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Dat schermtijd is een leuke functie maar als ik de telefoon van mijn zoon erin zet (die is bijna vergroeid met zijn telefoon) dan zou het ook fijn zijn als hij dat zelf niet uit kan zetten op zijn device.
Net met mijn andere telefoon ook getest als ik daar schermtijd deel met mijn dagelijkse telefoon en ik stel de limieten is dan kan ik op de telefoon die de limieten zou moeten hebben het gewoon verwijderen via de settings..
Weet dat het nog een beta is maar hadden ze bij apple nou niet kunnen bedenken dat ze dan ook maar meteen standaard de toegang tot instellingen moeten blokkeren als de telefoon vanaf een begin tijd tot eind tijd gelimiteerd is.gelukkig heeft mijn zoon het nog niet door omdat hij zijn instellingen verstopt heeft in een map maar toch zal hij het wel in de gaten krijgen.

Meer mensen dit gemerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:17:
[...]

Gebruik hier alleen Apple producten en hij synct alles mooi, nog geen toegevoegde waarde van/voor een andere app gevonden :+
Heb ook bij enkele websites de password suggestie van Apple gebruikt, ideaal al zeg ik het zelf.

Nieuwe achtergrond nog erg tevreden mee :)
Buggs vallen goed mee, zeker voor een eerste beta.

Ik is blij :)F
Ik gebruik hier ook alleen Apple producten maar dat heeft er eigenlijk niets mee te maken :)

1Password is de completere dienst, ook op alleen maar Apple apparaten maar als je voldoende hebt aan "wachtwoorden onthouden" dan zit je bij iCloud Sleutelhanger prima inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 06-06-2018 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bardi-1 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:45:
Probleem gevonden: OpenVPN Connect

Na het verbinding maken met een VPN connectie via de OpenVPN Connect App, verliest de VPN z'n verbinding bij het verlaten van de app.

1. Open de app
2. Maak verbinding
3. Keer terug naar homescreen
4. Verbinding verbroken
Hè fuck ik heb dit ook, eerste app die echt niet werkt. Iets gevonden nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:24
Famous schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:26:

Wat is het verschil met hoe het nu gaat onder iOS 11.4? Zoals ik kan zien, moet je nog steeds klikken op wachtwoord voor deze site, en dan face id of touch id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Draai hem nu een halve dag, verbazingwekkend stabiel voor een dev beta dat was bij ios11 anders, daar was zelfs de laatste public beta nog vrij buggy. Nieuwe inzichten zijn prettig, nieuwe siri mogelijkheden voorzover beschikbaar gesteld (met workflow kan je shortcuts maken) zijn ook handig.

Kom net wel twee kleine dingetje tegen, als je heel snel meerdere apps sluit dan crashed hij en als je dnd aanzet met bedtijd modus dan wordt ook spotify bv afgekapt als je muziek aan het luisteren bent (duurde even paar frustrerende minuten voor ik dit door had).

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 07-06-2018 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Crazyanz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 00:48:
verbazingwekkend stabiel voor een dev beta dat was bij ios11 anders, daar was zelfs de laatste public beta nog vrij buggy.
Daar was de final versie nog vrij buggy😁.
Maar ik denk dat het juist de bedoeling was dat ios 12 is wat ios 11 al had moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat ik mij afvraag: iOS 12 is al vrij volledig vertaald naar bijvoorbeeld het Nederlands.

Zitten er in Cupertino allemaal lokale vertalers of sturen ze software naar landen om het daar te vertalen?

Een beetje een Willem Wever-vraagje. :D

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Crazyanz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 00:48:
Draai hem nu een halve dag, verbazingwekkend stabiel voor een dev beta dat was bij ios11 anders, daar was zelfs de laatste public beta nog vrij buggy. Nieuwe inzichten zijn prettig, nieuwe siri mogelijkheden voorzover beschikbaar gesteld (met workflow kan je shortcuts maken) zijn ook handig.

Kom net wel twee kleine dingetje tegen, als je heel snel meerdere apps sluit dan crashed hij en als je dnd aanzet met bedtijd modus dan wordt ook spotify bv afgekapt als je muziek aan het luisteren bent (duurde even paar frustrerende minuten voor ik dit door had).
Workflow????

Edit: https://www.iculture.nl/gids/workflow/

[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 07-06-2018 07:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

THE_BASE schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 03:40:
Wat ik mij afvraag: iOS 12 is al vrij volledig vertaald naar bijvoorbeeld het Nederlands.

Zitten er in Cupertino allemaal lokale vertalers of sturen ze software naar landen om het daar te vertalen?

Een beetje een Willem Wever-vraagje. :D
Apple heeft een hele localization-afdeling die dit allemaal lokaal doet. Het versturen van software naar andere landen zou zeker weten leiden tot lekken. Ze hebben ook regelmatig vacatures voor deze posities open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Waze deed hier gisteren ook niets op de beta, maar kwam er achter dat het in de auto wel perfect werkt. Ja het zoeken van een GPS fix duurt iets langer (zeg max 20 sec, tegenover 2 in iOS 11) maar het werkt dan wel prima :) Gelukkig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Kan iemand even controleren of het mogelijk is om de navigatiestem in Apple Maps op den andere taal te zetten dan je systeemtaal?

Ik heb m'n apparaten namelijk altijd in het Engels staan, maar zou wel de Nederlandse navigatiestem willen in Apple Maps. Nu pakt hij automatisch de taal van je systeem.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Startup die ze vorig jaar hebben gekocht. Apple shortcuts is hier eigenlijk gewoon een Rebrand van met diepere systeem integratie. Worlkflow kan alleen nog best complex zijn ik kom er nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja ik ls het. Ik wacht wel op de officiele shortcuts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Scott schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:33:
[...]

Apple heeft een hele localization-afdeling die dit allemaal lokaal doet. Het versturen van software naar andere landen zou zeker weten leiden tot lekken. Ze hebben ook regelmatig vacatures voor deze posities open.
Deze mensen krijgen dan zoals ik het begrijp alleen de teksten die ze moeten vertalen en meer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Rivanov schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:01:
Kan iemand even controleren of het mogelijk is om de navigatiestem in Apple Maps op den andere taal te zetten dan je systeemtaal?

Ik heb m'n apparaten namelijk altijd in het Engels staan, maar zou wel de Nederlandse navigatiestem willen in Apple Maps. Nu pakt hij automatisch de taal van je systeem.
Ze pakken toch de taal waar siri op staat? Dus als je deze op Nederlands zet zou het goed moeten gaan. Weet het alleen niet helemaal zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

tom.cx schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:32:
[...]

Deze mensen krijgen dan zoals ik het begrijp alleen de teksten die ze moeten vertalen en meer niet?
Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar ik verwacht dat ze ook zien hoe alles er uitziet na vertalen, werken met designers om te zorgen dat lange woorden of zinnen er goed uitzien, zorgen dat de context klopt en zo. Het is dus (denk ik) niet zomaar een kwestie van wat tekstbestanden door Google Translate halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Scott schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:35:
[...]

Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar ik verwacht dat ze ook zien hoe alles er uitziet na vertalen, werken met designers om te zorgen dat lange woorden of zinnen er goed uitzien, zorgen dat de context klopt en zo. Het is dus (denk ik) niet zomaar een kwestie van wat tekstbestanden door Google Translate halen.
Oke, dan hoop ik toch dat ze de (hoort eigenlijk niet in dit topic) vertaalfout uit MacOS halen. Vindt het nog steeds storen dat er 'Archief' staat ipv 'Bestand' of iets anders wat logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Dat is geen vertaalfout en is al jaren zo op alle Apple systemen

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Donstil schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 00:09:
[...]

Hè fuck ik heb dit ook, eerste app die echt niet werkt. Iets gevonden nog?
Ook mijn eerste app die niet werkt haha. Nee geen oplossing of andere apps nog, naast GPS.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53
GilbertvH schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:30:
Gisteravond met +/- 70% de SE op het nachtkastje gelegd en vanmorgen, nadat de wekker was afgegaan, nog maar 5%. Blijkt dat App Store met 64% batterijverbruik een behoorlijk drain veroorzaakt. Nu tijdelijk even alle automatische updates van de App Store uitgezet alsook automatische update voor iOS updates. Kijken of dat helpt...
Gisteravond de SE met 87% op het nachtkastje gelegd en vanmorgen stond hij op 86%. Dit lijkt dus verholpen.
Ik heb tevens 'Schermtijd' ingesteld. Downtime schedule tussen 23:00 en 7:00, maar ná 7:00u stonden alle apps nog steeds in downtime. Het lijkt er dus op dat deze (nog) niet automatisch op schedule terugkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
GilbertvH schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:20:
[...]

Gisteravond de SE met 87% op het nachtkastje gelegd en vanmorgen stond hij op 86%. Dit lijkt dus verholpen.
Ik heb tevens 'Schermtijd' ingesteld. Downtime schedule tussen 23:00 en 7:00, maar ná 7:00u stonden alle apps nog steeds in downtime. Het lijkt er dus op dat deze (nog) niet automatisch op schedule terugkomt.
Ja zitten nog wat gekke bugs in. Ik had het aangezet voor games, met maximaal 30 minuten. Toen ik over die 30 minuten ging kon ik ook andere apps niet meer in 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Scott schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:33:
[...]

Zoiets dacht ik al, het zou veel te gewaagd zijn iOS naar elk land op voorhand te sturen. Maar dan weet ik in elk geval wie die vertalingen, die af en toe een beetje vreemd zijn, doet.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Hele gekke Bug ontdekt...

Als ik heb gebeld en ik ga na een tijdje door me openstaande apps neuzen dan staat helemaal rechts dan gesprek beëindigd venster nog erbij en krijg hem niet weg :P meer mensen last van?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:24
Nick25 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:19:
Hele gekke Bug ontdekt...

Als ik heb gebeld en ik ga na een tijdje door me openstaande apps neuzen dan staat helemaal rechts dan gesprek beëindigd venster nog erbij en krijg hem niet weg :P meer mensen last van?
Yes, heb ik ook. Krijg je met geen mogelijkheid weg, zonder een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Is er nu eigenlijk al eens Quicktype voor het Nederlands? Mijn grootste ergernis van iOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Hyloba schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:54:
Is er nu eigenlijk al eens Quicktype voor het Nederlands? Mijn grootste ergernis van iOS...
Helaas niet. Die mis ik ook nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Untouchablezz20 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 00:23:
[...]

Wat is het verschil met hoe het nu gaat onder iOS 11.4? Zoals ik kan zien, moet je nog steeds klikken op wachtwoord voor deze site, en dan face id of touch id.
Hij vult alles direct in.
Als ik het goed herinner was het;

Drukken, drukken, FaceID en dan ergeren dat het toetsenbord niet weggaat.

Nu is het;

Drukken, FaceID en klaar :)

Merkte vanmiddag wel dat Kaarten niet werkt.
Althans, navigatie niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 07-06-2018 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 14-09 08:39
DennusB schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:45:
Waze deed hier gisteren ook niets op de beta, maar kwam er achter dat het in de auto wel perfect werkt. Ja het zoeken van een GPS fix duurt iets langer (zeg max 20 sec, tegenover 2 in iOS 11) maar het werkt dan wel prima :) Gelukkig!
Je maakt me nieuwsgierig. Is dit in Carplay stand of gewoon via de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gps doet ook raar hier. Gelukkig heb ik nog een ouwe 5s. Kan ik die voor strava gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:59:
Gps doet ook raar hier. Gelukkig heb ik nog een ouwe 5s. Kan ik die voor strava gebruiken.
Of je test iOS12 op je oude 5s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hackus schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:02:
[...]

..

Natuurlijk niet -O-

:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hackus schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:02:
[...]

Hij stond al gedownload klaar erop want ik wilde de performance erop zien ;). Maar heb geen zin om te downgraden hahaha. Dus ik doe het pas als de gps gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53
Op mijn aangetroffen bugje van de schermtijd na vind ik deze bèta ontzettend snappy en stabiel. Impressive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous, hoe combineer je de brakke GPS met Flitsmeister en je rechtervoet... haha Ik moet erg oppassen of hopen dat hij na een tijdje ineens werkt.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
tom.cx schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:33:
[...]

Ze pakken toch de taal waar siri op staat? Dus als je deze op Nederlands zet zou het goed moeten gaan. Weet het alleen niet helemaal zeker.
Nee, de navigatiestem van Apple Maps zit gekoppeld aan de taal waarin je je iPhone hebt ingesteld. Aangezien ik iOS (en alle andere besturingssystemen / devices) in het Engels heb staan.. heb ik ook een Engelse navigatiestem in Apple Maps. Maar ik zou graag willen dat ze dit gaan scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Crawl NL schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:57:
[...]

Je maakt me nieuwsgierig. Is dit in Carplay stand of gewoon via de app?
Gewoon via de app! Waze is nog niet geschikt voor CarPlay nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:11:
[...]

Famous, hoe combineer je de brakke GPS met Flitsmeister en je rechtervoet... haha Ik moet erg oppassen of hopen dat hij na een tijdje ineens werkt.
Ik gebruik geen flitsmeister, vandaag weer een binnen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q8waIEcA6IZLaHeCpQ57KSkd/full.png

Maar gps werkt niet heel lekker nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:45:
[...]

Ik gebruik geen flitsmeister, vandaag weer een binnen :+

[afbeelding]

Maar gps werkt niet heel lekker nee..
Gast... haha! Zonde van het geld, kan je beter in dat rappe bakkie van je stoppen.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Is dat hok nou nog niet verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:46:
[...]

Gast... haha! Zonde van het geld, kan je beter in dat rappe bakkie van je stoppen.
Indirecte manier zo toch :+

Had net wel weer een bugje, had zwart scherm wat niet weg ging.
Proberen te restarten opeens wel beeld..
annuleren en beetje uitzoeken, bleek dat Whatsapp zat te kloten.

Whatsapp opnieuw opgestart en werkt weer goed!
Kon gewoon omhoog swipen en wa afsluiten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mooi speelgoed die GTI. Heb ze ook vaak ineens in mijn binnenspiegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Kunnen we weer ontopic gaan over iOS 12? Dank :)

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2018 22:45 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 15:48

Ja, ook hier problemen met de GPS. Ik rij vaak in het weiland, geen snelheid of ik ben al halverwege en sta volgens maps nog thuis. Heb het doorgegeven als feedback. :)

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nmvt

[ Voor 125% gewijzigd door Hackus op 08-06-2018 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Hackus Zo moe wordt je er van, een test versie installeren en dan klagen dat dingen nog niet werken zoals ze horen.... enige plek waar je dan mag "klagen" is via de bug report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Is dit nieuw?
Kan het eigenlijk niet meer herinneren..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YXgppyFZZgyr76pd8Gs5tb0S/full.jpg

Wel mooi de vormgeving zo, niet meer dat hoekige.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:11
Famous schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:37:
Is dit nieuw?
Kan het eigenlijk niet meer herinneren..

[afbeelding]

Wel mooi de vormgeving zo, niet meer dat hoekige.
WiFi-wachtwoord delen bestaat sinds iOS 11.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hackus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:57:
[video]

ik ben benieuwd of er meer mensen het hiermee eens zijn

Ik verwacht zelf niet veel van 1e Beta versie. Het lijkt er op dat men teveel verwacht, het is nog niet de FR( Final Release)
EverythingApplePro :r

Ik zal de doelgroep wel niet zijn maar wat een knuppel zeg. Geef mij maar echte Apple journalisten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vorkie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:11:
@Hackus Zo moe wordt je er van, een test versie installeren en dan klagen dat dingen nog niet werken zoals ze horen.... enige plek waar je dan mag "klagen" is via de bug report.
Klopt helemaal , clickbait en lekker ondoordachte dingen publiceren is natuurlijk veel beter voor de clicks en views dan even nadenken en een deugelijk artikel maken.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Hackus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:57:
[video]

ik ben benieuwd of er meer mensen het hiermee eens zijn

Ik verwacht zelf niet veel van 1e Beta versie. Het lijkt er op dat men teveel verwacht, het is nog niet de FR( Final Release)
Snap ook niet waarom je zelf dan zegt ik verwacht er niet teveel van.. :?

En over het filmpje wat een Pannekoek :+ clickbait figuren bah

[ Voor 7% gewijzigd door Nick25 op 08-06-2018 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:33
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de apple Watch icm iOS 12? sinds ik de beta heb draaien houd mijn watch geen enkele Work Out route meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
dark0990 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:47:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de apple Watch icm iOS 12? sinds ik de beta heb draaien houd mijn watch geen enkele Work Out route meer bij.
Me hele batterij van me watch is ook direct leeg.. (nog geen dag nu)

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste