Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HerZon
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15-01 21:38
Is ook voor de iPad.

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:44
Heads-up...

Zometeen beta 2 van 12.1.1.

(y)

https://9to5mac.com/2018/11/07/ios-12-1-watchos-5-1-2-beta/

dafmay wijzigde deze reactie 07-11-2018 21:43 (38%)

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Waar ik al een lange tijd last van heb (ook met iOS 11) is het volgende:

Ik gebruik iCloud Mail, zowel op macOS als op iOS. Normaliter zou het d.m.v. cloud-based-mail zo moeten zijn dat wanneer ik een e-mail bericht verwijder of verplaats op iOS dit direct op mijn Mac ook moet gaan gebeuren, en uiteraard andersom.

Gebeurt niet, na een paar minuten (soms zelfs een uur) staat het mailtje er dan nog en verwijder ik het nogmaals, uit de iPhone is hij dan allang verdwenen.

Beiden staan op Push en niet op handmatig ophalen. Iemand een idee, wordt er langzaam krankjorum van.

 MacBook 12"  Apple Watch Series 3  iPhone XS  Apple TV4  AirPods  AirPort Express

• gelukkie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 06-01 16:00
Sinds ios12 merk ik dat airplay regelmatig wegvalt door adds/video’s in Safari. Heel vervelend als via music of Spotify muziek aanstaat en die muziek op pauze gaat zonder dat iets anders gaat spelen. Ik dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat dit juist minder vaak voor zou moeten komen. Is er ergens nog iets aan te passen dat dit tegen gaat?

• kaos-
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11:15
Het valt me op dat ios12 heel erg goed omgaat met de vrije ruimte op mijn iPhone SE 16GB.
Deze zat altijd tegen het randje van 1GB aan, maar heeft nu gewoon strak 4,5GB vrij. Altijd.

d:)b

Soundcloud

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57
Is het mogelijk een oud iOS apparaat te verwijderen bij Screentime? M'n iPad Pro 10.5" is hier nog steeds beschikbaar, ook al heb ik hier Screentime op uitgeschakeld en iCloud uitgelogd. Maar nu zijn zowel m'n 11" iPad Pro zichtbaar als ook de 10.5". Maar die moet er dus uit..

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• henkna
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:12
Rivanov schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:46:
Is het mogelijk een oud iOS apparaat te verwijderen bij Screentime? M'n iPad Pro 10.5" is hier nog steeds beschikbaar, ook al heb ik hier Screentime op uitgeschakeld en iCloud uitgelogd. Maar nu zijn zowel m'n 11" iPad Pro zichtbaar als ook de 10.5". Maar die moet er dus uit..
Heb hierover al contact opgenomen met Apple. Ze weten het zelf ook niet!

• dafmay
Anderen hier toevallig ook een probleem sinds de laatste paar beta's met Carplay waarbij de telefoon pas herkend wordt en afspelen van muziek begint na ontgrendelen? Voorheen was het koppelen (en optie aangevinkt dat carplay mag worden gebruikt terwijl vergrendeld) voldoende en muziek begon gewoon meteen met afspelen.

dafmay wijzigde deze reactie 13-11-2018 11:20 (14%)

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 31-12-2018
Ik heb sinds kort dat Mn telefoon steeds bij awake niet meer aan mijn WiFi hangt (ook als 4G uit is, batterij saver staat ook uit) wat vervelend is als ik bijv de Hue lampen wil bedienen, want dat duurt dan een tijdje..
meer mensen die hier last van hebben of is dit eerder een router probleem?

• dafmay
Heads-up!

12.1.1 Dev beta 3 is uit.

• PakoeDIEP
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-01 16:41
Menesis schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:31:
Ik heb sinds kort dat Mn telefoon steeds bij awake niet meer aan mijn WiFi hangt (ook als 4G uit is, batterij saver staat ook uit) wat vervelend is als ik bijv de Hue lampen wil bedienen, want dat duurt dan een tijdje..
meer mensen die hier last van hebben of is dit eerder een router probleem?
Heb je auto-join aanstaan?
Staat als optie bij meer info over je netwerk.

• Hkuit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:43
In de Agenda op mijn iPhone kon ik altijd anderen uitnodigen via een veld Genodigden. Dat gebruikte ik regelmatig om op die plek mijn werk-mailadres in te vullen, dan had ik de afspraak in beide agenda's staan.

Die optie is verdwenen! Ik heb de Apple helpdesk hier al over gebeld maar die komen niet met een oplossing of antwoord.

Doe ik iets verkeerd, kan het via een andere route wél, of is deze optie inderdaad gewoon weg?

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-01 00:15

Splinter Cell

AMD HD7850

De Telegraaf app voor Android heeft nu Dark Mode. Nu iOS ook snel hoop ik. :)

• DaSaN
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15-01 17:21
Hkuit schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:05:
In de Agenda op mijn iPhone kon ik altijd anderen uitnodigen via een veld Genodigden. Dat gebruikte ik regelmatig om op die plek mijn werk-mailadres in te vullen, dan had ik de afspraak in beide agenda's staan.

Die optie is verdwenen! Ik heb de Apple helpdesk hier al over gebeld maar die komen niet met een oplossing of antwoord.

Doe ik iets verkeerd, kan het via een andere route wél, of is deze optie inderdaad gewoon weg?
Die optie heb ik nog steeds hoor, bij zowel icloud als gmail agenda's

• Moons
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 10:33
Klein vraagje: in Android kon je vanuit contacten op een contactpersoon drukken en kiezen of je een whatsapp- of sms-bericht naar diegene wil sturen.
In iOS ben ik al daar een paar maanden naar op zoek :) Met 'verstuur bericht' kom je gelijk in Berichten terecht. Ook long-prees of 3d-press helpt niet. Moet ik concluderen dat wat ik op Android kon hier dus niet kan? (no hard feelings, genoeg voordelen voor iOS hoor)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Moons schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:13:
Klein vraagje: in Android kon je vanuit contacten op een contactpersoon drukken en kiezen of je een whatsapp- of sms-bericht naar diegene wil sturen.
In iOS ben ik al daar een paar maanden naar op zoek :) Met 'verstuur bericht' kom je gelijk in Berichten terecht. Ook long-prees of 3d-press helpt niet. Moet ik concluderen dat wat ik op Android kon hier dus niet kan? (no hard feelings, genoeg voordelen voor iOS hoor)
Wat ik meestal doe is 3d touch op het WhatsApp icoontje. Mijn meest gebruikte, of meest recent gebruikte contactpersonen staan daar direct aantikbaar in beeld.

WhatsApp heeft ook een widget beschikbaar. Keertje naar rechts swipen en dan kun je ook direct aan de slag.

www.digitalracing.nl

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:54
hebben jullie ook problemen met de dev update dat email niet wordt getoond?
Ze staan wel in je mail box maar krijg geen push melding / stroken te zien....

Zo niet iemand dan tips? Snap er niks van :(

Opgelost :) favoriete mailbox stond uit :X

Nick25 wijzigde deze reactie 27-11-2018 09:27 (24%)

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• Moons
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 10:33
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:41:
[...]

Wat ik meestal doe is 3d touch op het WhatsApp icoontje. Mijn meest gebruikte, of meest recent gebruikte contactpersonen staan daar direct aantikbaar in beeld.

WhatsApp heeft ook een widget beschikbaar. Keertje naar rechts swipen en dan kun je ook direct aan de slag.
Dank voor de tip! Dat helpt al, maar het is niet precies wat ik zocht. Ik gebruikte het onder Android namelijk om snel een chat te openen met mensen met wie ik nog niet eerder gechat had. Die zie je niet terug in het lijstje na een 3D touch.

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 01-01 22:12
Of ik hier moet zijn weet ik niet helemaal maar ik mis al jaren op mijn iPhone een webbrowser als mijn Nokia Lumia 930 had met Windows Mobile 8. Wat ik daar zo fijn aan vond was dat de adresbalk onderin het scherm zat en dat als je ging typen deze boven je toetsenbord zat i.p.v. de fixed positie bij iOS bovenin het scherm.

Weet iemand een browser die dit ondersteunt of als Safari dit heeft ingebouwd waar ik die instelling kan vinden?

• Rivanov
Dagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:14:
Of ik hier moet zijn weet ik niet helemaal maar ik mis al jaren op mijn iPhone een webbrowser als mijn Nokia Lumia 930 had met Windows Mobile 8. Wat ik daar zo fijn aan vond was dat de adresbalk onderin het scherm zat en dat als je ging typen deze boven je toetsenbord zat i.p.v. de fixed positie bij iOS bovenin het scherm.

[Afbeelding]

Weet iemand een browser die dit ondersteunt of als Safari dit heeft ingebouwd waar ik die instelling kan vinden?
Je kunt iCab eens proberen, daar kun je veel in aanpassen. In Safari kan het sowieso niet.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

+1 voor iCab, maar ook die kan de adresbar niet onderin weergeven. Je zou ‘t wel aan de dev kunnen voorleggen natuurlijk.

• Vitamine
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Na de update naar iOS 12.1 werkt het automatisch aanpassen van de helderheid van mijn 6s niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-01 10:25
Vitamine schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:24:
Na de update naar iOS 12.1 werkt het automatisch aanpassen van de helderheid van mijn 6s niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nee, werkt hier prima (i8)
Staat de functie nog wel aan?
In verleden wel eens gehad na een update, dat diverse dingen weer uitstonden. Waaronder deze. Of juist aan, Bluetooth. Ook zo apart.

Banshee wijzigde deze reactie 27-11-2018 20:27 (11%)

• Vitamine
  • Nu online
Banshee schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:50:
[...]

Nee, werkt hier prima (i8)
Staat de functie nog wel aan?
In verleden wel eens gehad na een update, dat diverse dingen weer uitstonden. Waaronder deze. Of juist aan, Bluetooth. Ook zo apart.
Meerdere keren gecontroleerd, maar schijnt niet te helpen :(. Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is een factory reset. Maar dat lijkt me wat overdreven.

• Banshee
Staat display zoom toevallig aan? Dat blokkeert de roteer functie.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 11:39
Zijn er hier mensen die equalizer apps van derden gebruiken? Zoals bekend stelt de ingebouwde app van Apple niet zo heel veel voor. Ik kom her en der wat apps tegen, maar enerzijds doen die niets als ik via bijvoorbeeld de Soundcloud app muziek afspeel en anderzijds werken ze allemaal met een subscriptie.

Ik zoek dus eigenlijk een app zonder subscriptie (eenmalige aankoop is prima) die ook de EQ doet als je via apps als Soundcloud muziek draait.

Edit: In de tussentijd heb ik de app Soundy gevonden waarin je je Soundcloud profiel kan koppelen, maar idealiter zou natuurlijk een app zijn die alle uitgaande audio kan boosten/controleren. Ik gebruik bijvoorbeeld ook Podcasts en Spotify.

bram1984 wijzigde deze reactie 29-11-2018 12:58 (21%)

@bram1984 Ik heb her vage vermoeden dat zo’n app er niet is. De app moet het zelf regelen, maar globaal gaat hem niet worden tenzij er via toegankelijkheid een omweg is.

Spotify-app heeft overigens ook een Equalizer ingebouwd zitten met een aantal presets of handmatige afstelling als je dat wilt. :)

• Vitamine
  • Nu online
Vitamine schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:59:
[...]

Meerdere keren gecontroleerd, maar schijnt niet te helpen :(. Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is een factory reset. Maar dat lijkt me wat overdreven.
Op een miraculeuze wijze is hij het weer gaan doen 8)7. Heb een aantal keer een soft reset gedaan, probleem was niet verholpen en in ene dit weekend begon hij weer te dimmen.

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 31-12-2018
Ik snap niets meer van het gedrag van de fysieke aan/uit knop tijdens verschillende soorten telefoongesprekken (facetime audio/video, normale telefoon, whatsapp telefoon): soms gaat het scherm alleen uit (gewenst), maar soms hangt ie ineens op (ongewenst :( )
Iemand die kan uitleggen hoe het werkt? :P

• Skylevel
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10:13
Bij de app "Instellingen" heb ik sinds weken een badge met een 1.. heeft iemand een idee waar die vandaan kan komen? Reboot werkt niet en in de instellingen van bijv. iCloud zie ik ook geen meldingen. Heeft nog iemand hier last van?

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Skylevel schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:23:
Bij de app "Instellingen" heb ik sinds weken een badge met een 1.. heeft iemand een idee waar die vandaan kan komen? Reboot werkt niet en in de instellingen van bijv. iCloud zie ik ook geen meldingen. Heeft nog iemand hier last van?
update klaarstaan ?

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-01 20:44

Nyana

Who?!

Skylevel schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:23:
Carrier update?

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned
iOS 12.1.1 released

• Skylevel
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10:13
Geen updates nee.. eerste keer dat ik het had ging ik naar iCloud, dat was vol. Account geüpgraded en een tijd later was het weer terug. Heb nog meer dan 80% vrij op mijn iCloud. Ook tussen de apps is geen enkel spoor van een bericht te vinden.

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-01 00:15

Splinter Cell

AMD HD7850

Accu gaat weer drie week mee, dank u Sinterklaasje.

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:19
Hmmm zo te zien is Nederlandse OV informatie aan Apple kaarten toegevoegd, ik kan nu alle NS reizen met de app plannen. Dit is nieuw volgens mij met deze 12.1.1 release?
KPN heeft ook een carrier update, van 34.1 naar 35.0
Geloof dat ik afgelopen tijd wat mensen hier zag die klaagde over bereik en e.d
Hopelijk lost deze update dat probleem hier mee op ;)

• TommyWho
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 14-12-2018
Is er al zicht op wat de volgende beta gaat worden? 12.1.2? of al direct naar 12.2?

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:35
Ik heb 300+ apps op mijn ipad en iphone en vind het zwaar irritant dat ik geen apps meer kan terugvinden om te verplaatsten naar pagina 2 bv. Bv Twitter app is niet te vinden en kann ik dus ook niet verplaatsen naar pagina 1. Hoe doen jullie dit?

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:41
TweakerVincent schreef op zondag 9 december 2018 @ 16:09:
Ik heb 300+ apps op mijn ipad en iphone en vind het zwaar irritant dat ik geen apps meer kan terugvinden om te verplaatsten naar pagina 2 bv. Bv Twitter app is niet te vinden en kann ik dus ook niet verplaatsen naar pagina 1. Hoe doen jullie dit?
Apps in mappen zetten.
TommyWho schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:31:
Is er al zicht op wat de volgende beta gaat worden? 12.1.2? of al direct naar 12.2?
12.2 Beta 1

Eating Iron @Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18-12-2018
Hmm ik merk dat mijn batterij van mijn X echt sneller leeg getrokken wordt. Van bijna 2 dagen naar een net geen volledige dag. Standaard probleem natuurlijk maar toch..
Ook heb ik dat als ik een screenshot wil maken, en ik hem direct wil doorsturen, hij eerst gaan nadenken en je zo'n pizzaschijf ziet vol lopen voordat hij wat doet. Dat voor 12.1.1 nog nooit gezien bij het maken van een screenshot... toch best irritant!

Iemand anders die dit is opgevallen?

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:55
Die pizzaschijf is voor wanneer hij een foto neemt in HEIC formaat en dat om moet zetten naar JPEG om het te versturen. Je kan in de camera deze optie uit zetten zodat hij standaard in JPEG opslaat en hij dus niet hoeft te converteren bij het versturen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• dafmay
Mijn toestel met dev profiel geeft 12.1.2 beta 1. Is 12.2 Beta 1 een losse ipsw download?

Edit: Ook niet in dev portaal. Glazenbol of teruggetrokken 8)7

Donstil wijzigde deze reactie 10-12-2018 20:11 (13%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
low_n_slow schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:54:
[...]

Hmm ik merk dat mijn batterij van mijn X echt sneller leeg getrokken wordt. Van bijna 2 dagen naar een net geen volledige dag. Standaard probleem natuurlijk maar toch..
Ook heb ik dat als ik een screenshot wil maken, en ik hem direct wil doorsturen, hij eerst gaan nadenken en je zo'n pizzaschijf ziet vol lopen voordat hij wat doet. Dat voor 12.1.1 nog nooit gezien bij het maken van een screenshot... toch best irritant!

Iemand anders die dit is opgevallen?
Same here. Batterij loopt aardig snel leeg op m'n X.

• Gruijters
  • Laatst online: 08-01 22:08
Ik heb momenteel Google drive als Cloud dienst voor mijn foto's en documenten. Werkt opzich prima maar ik zit te denken om over te stappen naar iCloud icm family sharing.
Ik lees dat je de opslag van devices zoals een iPhone kan optimaliseren. Kan iemand mij vertellen wat de iPhone als opslag gaat gebruiken? De full res foto's komen in de cloud en een geoptimaliseerde foto wordt automatisch aangepast naar mate er ruimte is op een device?
Voordeel is dat ik nu veel ruimte bespaar met Google drive. Om de zoveel tijd verwijder ik alles van de iPhone en blijft alles netjes staan in Drive.

• slijkie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 15:01
Wat ik godsirritant vind is dat ik voor sommige app updates op wifi moet zitten “app is too large”. Was meestal boven 200mb ofzo, echter heeft apple dit stilletjes uitgezet?

Trek nu 750 mb updates van apps zonder problemen binnen op 4G. (Heb Unlimited, dus maakt mij weinig uit)

Hebben jullie dit toevallig ook gemerkt?
slijkie schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:40:
Wat ik godsirritant vind is dat ik voor sommige app updates op wifi moet zitten “app is too large”. Was meestal boven 200mb ofzo, echter heeft apple dit stilletjes uitgezet?

Trek nu 750 mb updates van apps zonder problemen binnen op 4G. (Heb Unlimited, dus maakt mij weinig uit)

Aah is dat eraf? Cool. Dat irriteerde altijd maar.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-01 18:49
Net de nieuwe beta geinstalleerd. Carrier update van T-Mobile naar 34.5.1. Ziet er goed uit, mijn bereik en snelheid is er in noordoost-Groningen zeker beter op geworden (drie van de vier strepen bereik, snelheid van 90Mbps down).

Heb ook nog een KPN abonnement lopen. Denk dat ik die op zeg :)

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:55
Leuk dat je het zo stellig zegt terwijl er dus niks van klopt.
Verder maakt het natuurlijk geen bal uit of het 12.2 of 12.1.2 is.

Sluuz wijzigde deze reactie 11-12-2018 08:19 (14%)

PSN: Sluuz

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:05

Yucko

One clown to rule them all !

Donstil schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:14:
[...]

Aah is dat eraf? Cool. Dat irriteerde altijd maar.
het zou fijn dan wanneer Apple gebruikers een optie geven in de instellingen om grote downloads/updates over mobiele data te mogen downloaden. Of een waarschuwing dat je X MB gaat downloaden over je mobiele verbinding welke je kan opteren om te negeren.

Bij mij ligt de limiet iig nog steeds op 150MB :( (net even Word eraf gegooid en geprobeerd te downloaden via 4G)

 MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

slijkie schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:40:

Waarschijnlijk is de app die je wilt downloaden in totaal ongeveer 750MB, maar is de delta-update (incrementals) kleiner dan 150MB en dus mag je hem gewoon via 4G binnenharken.

• slijkie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 15:01
WhatsappHack schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:23:
[...]

Waarschijnlijk is de app die je wilt downloaden in totaal ongeveer 750MB, maar is de delta-update (incrementals) kleiner dan 150MB en dus mag je hem gewoon via 4G binnenharken.
Ahhh dat zou kunnen, even snel iets groots gezocht, kwam uit op PUBG (2GB), kreeg inderdaad de melding over die 150 mb. Vreselijk irritant dus.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Oke, wie weet de oplossing :+

Ik had in Safari opeens extra en dubbele “favorieten “ die altijd verschenen als ik op de URL balk klikte of nieuw tabblad wilde openen.

https://tweakers.net/ext/f/1N6EswEo3OAQSh2dmQOPKDYS/thumb.png

Nogal irritant omdat de meest bezochte websites hierdoor onder het toetsenbord verscheen en er dus een extra handeling aan zat om te bereiken.
De favorieten snelkoppelingen heb ik verwijderd maar nu zijn ook mijn meest bezochte weg.
Ondanks dat dit wel aan staat en ik hier niets in heb aangepast. Zojuist wat diverse websites (meerdere) keren bezocht maar ze zijn nog niet terug.

https://tweakers.net/ext/f/hJ6octSRLof9kBrbwyVoHuOy/thumb.png
https://tweakers.net/ext/f/eCMGwYOhvkTajPxKUr715Njj/thumb.png

Hoe krijg ik die meest bezochte weer terug?
Gaat dit met tijd of moeten er hiervoor favorieten aanwezig zijn om het overzicht te weergeven?

Xbox live: Ghesous | Golf R20 404PK, 527Nm

• chronoz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-01 20:29
Tinder had een aanbieding voor 1 maand voor €14,99.

Ik dacht dat de prijs hierna naar €29,99 zou gaan,
Staat hier nu bij iTunes dat hij met €14,99 per maand verlengd wordt?
iOS 12.1.2 released (met bug fixes voor eSim iPhones)

• Banshee
12.1.2 staat live.
Voornamelijk patch voor e-Sims enzo.
Banshee schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:40:
12.1.2 staat live.
Voornamelijk patch voor e-Sims enzo.
Ninja! >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned
Dit dus:

Edit: Ik heb nooit 12.1.3 beta 1 gekregen overigens. Is die er wel geweest?

Donstil wijzigde deze reactie 19-12-2018 21:15 (29%)

is iOS 12.1.3 Beta 1 overgeslagen ?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:07
Hackus schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:16:
is iOS 12.1.3 Beta 1 overgeslagen ?
Ik begon vanochtend ook te twijfelen toen ik keek voor de public beta :9.
Blijkbaar is het volgende aan de hand:
iOS 12.1.2 beta 1 was the first beta but Apple rushed it out to comply with the recent Qualcomm lawsuit in China. They moved the second beta version number to 12.1.3.

Sinus_rhythm wijzigde deze reactie 20-12-2018 08:45 (33%)

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15-01 04:19

4POX

Everybody is wired

Het eerste wat ik dacht bij die rechtzaak.

Erkent Apple dat ze schuldig zijn en daarom een update uitbrengen om hun schuld in een onschuld te veranderen.

AKA Rinkel weblog

• Silvarro
  • Laatst online: 24-12-2018
Ik las op Forbes.com dat 12.1.2 problemen gaf bij mensen mbt 4g. Hebben Nederlandse gebruikers daar ook last van (gehad)?

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 06:24
Nee.

Ik heb twee iPhones. Een iPhone 7 Plus met T-Mobile en een iPhone SE met KPN.

Beide toestellen draaien op 12.1.2 en met beide toestellen heb ik geen problemen met bellen, SMS’en of met 4G.

• GoTyce
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11:32

GoTyce

B S U R

Silvarro schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:55:
Ik las op Forbes.com dat 12.1.2 problemen gaf bij mensen mbt 4g. Hebben Nederlandse gebruikers daar ook last van (gehad)?
Ja, ik op mijn iPhone 8 bij KPN op het 4G-netwerk. Beide keren in de auto dat Waze en Spotify allebei aangaven geen verbinding meer te hebben.

GoTyce wijzigde deze reactie 25-12-2018 12:44 (3%)

Silvarro schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:55:
Met NL abb op KPN 4G(+) geen last ervaren ( iPhone 8 )

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-01 10:27
Hackus schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:26:
[...]

Met NL abb op KPN 4G(+) geen last ervaren
Met een iPhone XR en KPN abonnement, gisteren geen verbinding meer, pas na opnieuw opstarten..

Give 2 Get

Runescom schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:52:
[...]

Met een iPhone XR en KPN abonnement, gisteren geen verbinding meer, pas na opnieuw opstarten..
Het gaat bij mij om iPhone 8 (net erbij vermeld)

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Even een klein vraagje:

Sinds iOS 12 (nú 12.1.2) lijkt het op m'n iPhone's 6 én 7 niet meer mogelijk om vanuit het "Instellingen -> Telefoon" menu een doorschakeling op te zetten. Als ik dat schuifje aan zet dan moet ik een telefoonnummer op geven en welke notatie ik ook gebruik (06 12345678 / +31 6 12345678), het nummer wordt niet geaccepteerd en het schuifje gaat, na op "vorige" klikken, weer terug naar de "UIT" stand waarbij het opgegeven nummer ook weer weg is. Provider is in beide gevallen KPN (één zakelijk en één privé toestel).

Beide toestellen hebben iOS 12 er tijdens de release op gekregen middels een DFU procedure dus het lijkt me niet aan vervuiling van het iOS te liggen. Eventueel de "Carrier Update" welke er toen direct op volgde..... ??

Even snel gekeken maar KPN heeft ook op de website alléén deze procedure van doorschakelen bij iOS staan. Helaas dus geen manier met "codes" meer.

Zijn er meer mensen welke dit gedrag ook ervaren én/of zouden kunnen verklaren waar dit gedrag vandaan komt? Het is vrij irritant omdat ik nu dus semi verplicht ben om met twee toestellen rond te lopen vanwege een Piket/Storingsdienst voor m'n werkgever .....

Dâ F*CK ..... :o :o Als ik onder "Instellingen -> Mobiel Netwerk -> Opties mobiele data -> Schakel 4G in" de optie selecteer dat "Gesprekken en data" in plaats van alléén "Data" over 4G moeten lopen dan werkt 't wél zoals verwacht. Beetje belabberd dat ik niet meer middels 3G mag doorschakelen, volgens mij wordt die service volledig aan de back-end afgehandeld nadat 'ie eenmaal ingeschakeld is.

Vooral fijn als je in een grensstreek woont waar er nog wel eens teruggeschakeld wordt naar 3G. Gesprekken worden met deze instelling waarschijnlijk dus afgebroken als ik van frequentie wissel zónder daarbij zelfs fysiek de grens over te hoeven steken en de accu zal ook wel wat sneller gedrained worden :'(

wimmel_1 wijzigde deze reactie 26-12-2018 16:04 (50%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• iMars
Beetje vage melding in iTunes, wilde wat muziek op m'n iPhone zetten (streamen is zoooo 2018 :+ )

Krijg de melding dat er een nieuwe versie is (12.1.2), en dat terwijl ik al 12.1.2 op m'n iPhone heb :+

iMars wijzigde deze reactie 30-12-2018 23:54 (12%)

• Y451N
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13-01 16:38
iMars schreef op zondag 30 december 2018 @ 23:41:
Beetje vage melding in iTunes, wilde wat muziek op m'n iPhone zetten (streamen is zoooo 2018 :+ )
[Afbeelding]

Krijg de melding dat er een nieuwe versie is (12.1.2), en dat terwijl ik al 12.1.2 op m'n iPhone heb :+

[Afbeelding]
Dat heb ik ook!

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Da's redelijk normaal gedrag als je je iPhone of iPad update middels OTA en 't ding vervolgens voor de eerste keer aan je PC/Mac koppelt waar iTunes op draait.

wimmel_1 wijzigde deze reactie 31-12-2018 01:06 (7%)

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
wimmel_1 schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:25:
Da's redelijk normaal gedrag als je je iPhone of iPad update middels OTA en 't ding vervolgens voor de eerste keer aan je PC/MAC koppelt waar iTunes op draait.
Normaal gedrag zou zijn de melding “je software is up to date”.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

BillSpaarbank schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:28:
[...]

Ja, je hebt gelijk maar zo werkt iTunes helaas niet (ook niet op een Mac).

• Jeroen O
iMars schreef op zondag 30 december 2018 @ 23:41:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Er zijn twee versies van iOS 12.1.2

Jij hebt de eerste versie geïnstaleerd via OTA. Die tweede versie kun je daarom alleen nog maar via iTunes installeren. Dat is waarom je deze melding nu krijgt.

Zie: https://www.onemorething....obiele-verbinding-kosten/

• iMars
BillSpaarbank schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:28:
[...]

Dat heb ik dus altijd gehad, dat er stond dat mijn software up to date was...

Maar na wat googlen ben ik erachter gekomen dat er Apple een nieuwe 12.1.2 heeft uitgebracht.
Buildnummer 16C104 is de nieuwe 12.1.2 en 16C101 is de oude 12.1.2.
Op mijn telefoon zit dus de oude variant (16C101), toch raar dat OTA dat niet herkend.
Bron: https://www.macrumors.com...ed-version-of-ios-12-1-2/
Jeroen O schreef op maandag 31 december 2018 @ 07:12:
[...]

Er zijn twee versies van iOS 12.1.2

Jij hebt de eerste versie geïnstaleerd via OTA. Die tweede versie kun je daarom alleen nog maar via iTunes installeren. Dat is waarom je deze melding nu krijgt.

Zie: https://www.onemorething....obiele-verbinding-kosten/
Dacht dat ik op de laatste pagina zat, maar zie nu pas jouw reactie.
You have to use iTunes if you already installed the first 12.1.2 update. I'm downloading it right now for my SE using iTunes.
https://forums.macrumors....1526/page-2#post-26930554

iMars wijzigde deze reactie 31-12-2018 10:08 (45%)

wimmel_1 schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:25:
Da's redelijk normaal gedrag als je je iPhone of iPad update middels OTA en 't ding vervolgens voor de eerste keer aan je PC/Mac koppelt waar iTunes op draait.
Dat heb ik echt nog nooit gezien :P Gebeurt echt enkel vanwege verschillende builds.

Het gekke is dat de iPad helemaal niet lijkt te kunnen updaten naar die tweede build.

• Jeroen O
Nee dat klopt. iOS 12.1.2 is er alleen voor de iPhone.
De meest recente iOS versie voor de iPad is 12.1.1

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Zou het gezien de patches welke er in de 12.1.2 update zitten zo zijn dat de iPad's met SIM slot wel geüpdatet worden? Kan het hier helaas niet testen want de enige iPad met SIM welke ik hier nog heb is een iPad 2 met iOS 9.3.5 :+

• Jeroen O
Nee, iPad’s met sim kaart slot worden ook niet geupdated.

Ik heb er zelf één en iOS 12.1.1 is de nieuwste versie.

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Klopt het als ik via iTunes de "iOS 12.1.2 (16C104) for iPhone 6s+" van IPSW download en installeer het dan een clean install is?

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

Saturnus schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:34:
Klopt het als ik via iTunes de "iOS 12.1.2 (16C104) for iPhone 6s+" van IPSW download en installeer het dan een clean install is?
Yep, dat is niet updaten via iTunes. weet je hoe het werkt en heb je reservekopie en je inloggegevens ?

• Saturnus
  • Niet online
Hackus schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:43:
[...]

Yep, dat is niet updaten via iTunes. weet je hoe het werkt en heb je reservekopie en je inloggegevens ?
Hmmm. Ik wil niets bewaren. iCloud account maak ik ook leeg, op dingen als agenda, notes en contacten na. Daarna wel weer met die iCloud inloggen.

Is er nog meer nodig?

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

Saturnus schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:34:
Je kunt ook een update doen met een IPSW binnen iTunes.

Edit: Ooh zie nu dat je niets wilt bewaren, dan kan je de ipsw gewoon gebruiken inderdaad.

Donstil wijzigde deze reactie 31-12-2018 18:10 (22%)

• Saturnus
  • Niet online
Via een MacBook Air op OS X 10.9 lukte het niet in verband met verouderde iTunes. De nieuwe iTunes in Bootcamp Windows 7 en andere USB-kabel (want die leek ook tegen te werken) ging het goed. Daarmee iOS 11 overgeslagen. :)

Jeroen O schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:15:
Nee, iPad’s met sim kaart slot worden ook niet geupdated.

Ik heb er zelf één en iOS 12.1.1 is de nieuwste versie.
Ja die eerste OTA was dus wel op de iPad te downloaden, de 2e build niet. Verwarrend gedoe :P

• Jeroen O
Is hij dan teruggetrokken voor de iPad?

Ik heb op mijn iPad geen update gezien. Het volgende artikel bevestigd ook dat het iPhone only is: https://www.iculture.nl/nieuws/ios-12-1-2-beschikbaar/

In iTunes heb ik ook geen melding gehad.

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14-01 17:26
Mijn WhatsApp crasht sluit uit zich zelf what to do? Is dit omdat ik nog geen software update heb gedaan?
Dit topic is bedoelt voor het bespreken van iOS 12.x niet voor specifieke app problemen.

Voor whatsapp hebben we een topic ([WhatsApp voor iOS] Ervaringen & Discussie) misschien dat mensen het daar weten.

Vanuit de iOS kant zou ik zeggen, herstart je toestel, installeer de laatste update en als dat niet werkt installeer whatsapp opnieuw.

• Saturnus
  • Niet online
Razend snel dat iOS 12. Hopelijk is de batterij nog een kwestie van afstellen voor het ding, maar ik vrees dat die kijk wat te positief is. Ja, de batterij gaat op eerste gezicht zeker niet langer mee dan in iOS 10.

Saturnus schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:44:
Razend snel dat iOS 12. Hopelijk is de batterij nog een kwestie van afstellen voor het ding, maar ik vrees dat die kijk wat te positief is. Ja, de batterij gaat op eerste gezicht zeker niet langer mee dan in iOS 10.
Dat kun je snel bekijken, je hebt net een update gedaan naar 12. het kan een paar dagen duren(indexeren)

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 09:12

s0kkie

Sailing The Seas Of Cheese

Vanaf deze week weer beta releases? :P

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• dafmay
Yup...zometeen / later vanavond Beta 3.

• dafmay

• dafmay
Heads-up!

Bèta 4 later vanavond...

• dafmay
;)

Helemaal vergeten dat ik nog op die bèta’s zat joh. Veranderd zo weinig.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True