Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:23
heb de laatste tijd toch vaker last van dat mijn 7+ niet naar behoren werkt. Of dat nou aan IOS 12 of de iPhone zelf ligt weet ik niet. Vaak werkt 3D touch niet. Na opnieuw opstarten wel. Ook haperen merk ik wat vaker. Maar net bijvoorbeeld wil ik de camera van voorcamera naar achtercamera wisselen. Dan draait hij om maar blijft wazig ( dit is altijd zo, maar dan voor 0,25seconde) Hij blijft dan hangen. En als je dan naar voorcamera klikt blijft die ook wazig. De camera app afsluiten en opnieuw proberen helpt dan. Heb al een keer alles gewist en fabrieksinstellingen enz. Herkennen jullie dingen in dit verhaal?
drusloos schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:48:
heb de laatste tijd toch vaker last van dat mijn 7+ niet naar behoren werkt. Of dat nou aan IOS 12 of de iPhone zelf ligt weet ik niet. Vaak werkt 3D touch niet. Na opnieuw opstarten wel. Ook haperen merk ik wat vaker. Maar net bijvoorbeeld wil ik de camera van voorcamera naar achtercamera wisselen. Dan draait hij om maar blijft wazig ( dit is altijd zo, maar dan voor 0,25seconde) Hij blijft dan hangen. En als je dan naar voorcamera klikt blijft die ook wazig. De camera app afsluiten en opnieuw proberen helpt dan. Heb al een keer alles gewist en fabrieksinstellingen enz. Herkennen jullie dingen in dit verhaal?
Zit er misschien een nieuw scherm gemonteerd ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• drusloos
Hackus schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:57:
[...]

Zit er misschien een nieuw scherm gemonteerd ?
Nee helemaal origineel allemaal. Gewoon nieuw gekocht en nooit schade gehad

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:44
Ik ben sinds kort verhuisd en heb in de woning slecht bereik. Gelukkig goede wifi (bellen over wifi staat uit). Nu krijg ik meerdere keren per dag een melding dat ik aan het autorijden ben terwijl ik gewoon in huis bezig ben. De 'niet storen' functie wordt echter ingeschakeld. Hierdoor komen telefoontjes niet door. Iemand die weet hoe dit kan? Ik vind de functie zeer handig voor in de auto maar op deze manier is hij erg onhandig... Dacht wellicht heeft het met het bereik te maken.

harm12nl wijzigde deze reactie 15-01-2019 08:55 (5%)

©2004

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
harm12nl schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:54:
Ik ben sinds kort verhuisd en heb in de woning slecht bereik. Gelukkig goede wifi (bellen over wifi staat uit). Nu krijg ik meerdere keren per dag een melding dat ik aan het autorijden ben terwijl ik gewoon in huis bezig ben. De 'niet storen' functie wordt echter ingeschakeld. Hierdoor komen telefoontjes niet door. Iemand die weet hoe dit kan? Ik vind de functie zeer handig voor in de auto maar op deze manier is hij erg onhandig... Dacht wellicht heeft het met het bereik te maken.
Als je een huis op wielen op hebt, snap ik het. ;)
Volgens mij schakelt deze functie (niet storen tijdens rijden) als je verbindt met je auto. Weet je zeker dat je niet verbindt met je auto als je thuis bent?

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:44
Hulliee schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:26:
[...]

Als je een huis op wielen op hebt, snap ik het. ;)
Volgens mij schakelt deze functie (niet storen tijdens rijden) als je verbindt met je auto. Weet je zeker dat je niet verbindt met je auto als je thuis bent?
Haha, we hebben geen camper aangeschaft :+

Nee de auto's staan uit, mijn partner heeft er ook last van... Vindt het erg bijzonder 8)7

©2004

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Nu online
Je hebt drie manieren om niet storen tijdens het autorijden te activeren.
1: handmatig.
2: wanneer er verbinding via bluetooth wordt gemaakt.
3: automatisch.

Bij die laatste optie schijnt de iPhone het vanzelf te bepalen aan de hand van de bewegingen die je maakt. Ik weet niet hoe gevoelig dat is, maar wellicht komt het daar door.

In de instellingen app bij niet storen kun je zien hoe het ingesteld staat. Indien deze op automatisch staat, probeer dan eens de instelling bluetooth.

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-11 09:28
Ik gebruik op mijn iPhone nog altijd TomTom voor auto navigatie. Voornamelijk vanwege de uitstekende file/verkeer informatie en daardoor automatisch aangeboden alternatieve routes. Je kunt daar haast blindelings op vertrouwen. Het klopt vrijwel altijd.

Klopt het dat deze functionaliteit nog altijd ontbreekt in Maps? De laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik bij file geen alternatieve/snellere route aangeboden. Waar TomTom dat wel deed.

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Vanwege een reparatie aan min iPhone 6s plus, heb ik een tijdje met 5s rondgelopen.

Nu heb ik de 6s weer terug en bij iedere app die ik open krijg ik deze melding. Is mij nog niet eerder opgevallen en kan niet zo snel vinden waar ik deze meldingen uit kan zetten (system-wide), iemand een idee ?

https://ibb.co/M94sDSk

Signs wijzigde deze reactie 18-01-2019 17:41 (31%)

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:02
Signs schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:41:
Vanwege een reparatie aan min iPhone 6s plus, heb ik een tijdje met 5s rondgelopen.

Nu heb ik de 6s weer terug en bij iedere app die ik open krijg ik deze melding. Is mij nog niet eerder opgevallen en kan niet zo snel vinden waar ik deze meldingen uit kan zetten (system-wide), iemand een idee ?

https://ibb.co/M94sDSk
Bij Toegankelijkheid misschien, of in het Engels Accessibility

Incolumis wijzigde deze reactie 18-01-2019 18:08 (3%)

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Incolumis schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:08:
[...]
Bij Toegankelijkheid misschien, of in het Engels Accessibility
Bedankt voor je suggestie. Helaas is het toestel nog steeds defect dus hij mag weer terug naar de reparateur.
Zouden we nog gaan updaten vanavond?

De laatste beta is hier een beetje brak, vooral hoge pageload op safari.

Edit: Nee dus 8)7

Donstil wijzigde deze reactie 21-01-2019 20:48 (8%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:08

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Updating 😁

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Ik haal hem ook net binnen. iOS 12.1.3 (non-beta voor alle duidelijkheid).

+- 330 Mb.

[ed.] en is geinstalleerd.

Keypunchie wijzigde deze reactie 22-01-2019 20:37 (22%)

• bart1074
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17-04 18:14
Welke adblocker raden jullie aan voor op de iPad iOS 12? Uiteraard vooral voor tijdens het browser, maar het zou ook best fijn zijn als die ads uit video apps zoals NPO haalt, bijvoorbeeld.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

bart1074 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:39:
Welke adblocker raden jullie aan voor op de iPad iOS 12? Uiteraard vooral voor tijdens het browser, maar het zou ook best fijn zijn als die ads uit video apps zoals NPO haalt, bijvoorbeeld.
Pihole installeren in je netwerk.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
moet je perse met wifi verbonden zijn om te updaten? of kan je deze optie uitschakelen?

Hamazaki wijzigde deze reactie 23-01-2019 08:37 (24%)

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:55
Nee helaas, je zit aan de WiFi vast.
let wel op, want je hebt kans dat je steeds minder terug kunt kijken. oa Talpa kun je dan niets mee

Hamazaki schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:36:
moet je perse met wifi verbonden zijn om te updaten? of kan je deze optie uitschakelen?
Op de telefoon zelf wel, je kan wel altijd updaten met iTunes natuurlijk als je geen WiFi hebt, maar wel een PC met een bekabelde verbinding

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• bart1074
Hackus schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:23:
[...]

let wel op, want je hebt kans dat je steeds minder terug kunt kijken. oa Talpa kun je dan niets mee
Op mijn macbook gebruik ik gewoon Adblock. Dat werkt prima. Dat klinkt een stuk eenvoudiger dan Pihole. Is er niet iets dergelijks voor iPad/iOS ook?
bart1074 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:57:
[...]

Op mijn macbook gebruik ik gewoon Adblock. Dat werkt prima. Dat klinkt een stuk eenvoudiger dan Pihole. Is er niet iets dergelijks voor iPad/iOS ook?
Andere browser. oa Ghostery, DuckDuckGo of Brave ?

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:24
WhatsappHack schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:55:
[...]

Op de telefoon zelf wel, je kan wel altijd updaten met iTunes natuurlijk als je geen WiFi hebt, maar wel een PC met een bekabelde verbinding
Ikzelf zou het fijn vinden als ik kan updaten via 4G. Maar dat laten ze niet toe helaas...

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• xoniq
bart1074 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:57:
[...]

Pi-Hole is sowieso een interessante optie als jij met een kleine datalimiet zit. Technisch detail:

Ad-blockers die filteren zooi uit de broncode zodra de website al is geladen, zodat je ze niet ziet, en niet volledig geladen worden.

Pi-Hole haalt eerst de website op, filtert alle rotzooi eruit, en duwt 't dan door naar je telefoon. Dat betekend dat de websites een heel stuk kleiner zijn qua data verbruik. Kan soms MB's per pageview schelen. Als je een beetje ijverig browsed, kan dat aan het eind van de maand honderden MB's schelen.

Wat helaas een irritant ding is, dat je niet op 4G een andere DNS server af kan dwingen, anders had ik permanent naar mijn Pi-Hole verwezen qua DNS. Nu moet je via 4G dan VPN naar huis gebruiken (je Pi-Hole) die dan vervolgens de DNS afhandelt. VPN heeft helaas als grote nadeel dat dit echt een behoorlijke impact heeft op je accuduur.

Thuis heb ik op mijn router zelf, de DNS aangepast richting de Pi-Hole, dat houdt in dat elk apparaat en elke telefoon op het thuis netwerk, geen reclames meer krijgt, niet in websites en ook niet in apps. Dat is echt ideaal. Dat vind ik dus idealer dan met ad-blockers klooien. Zelfs als je op de PS4 (bij wijze van) een website zou opzoeken, krijg je geen reclame meer 8)7 .

xoniq wijzigde deze reactie 23-01-2019 23:35 (14%)

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• syltheboy
  • Niet online
@xoniq Worden ook de reclames in de YouTube-app op je iPhone geblokkeerd? Ik heb namelijk nog een Raspberry Pi liggen waar ik niets meer mee doe, dus daar zou ik het op kunnen installeren.

syltheboy wijzigde deze reactie 24-01-2019 00:40 (53%)

• xoniq
syltheboy schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:35:
@xoniq Worden ook de reclames in de YouTube-app op je iPhone geblokkeerd? Ik heb namelijk nog een Raspberry Pi liggen waar ik niets meer mee doe, dus daar zou ik het op kunnen installeren.
Zal je even moeten googlen. Ik gebruik amper YouTube. Moet vast mogelijk zijn.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
syltheboy schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:35:
Nee. Pi-hole kan geen advertenties blokkeren in de YouTube-app. Je zou, als je een iOS developer account hebt, een aangepaste versie van de YouTube-app kunnen installeren. Ik gebruik zelf Cercube4 en dat werkt perfect. Het voegt ook extra features toe aan de YouTube-app, zoals background playback.

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• syltheboy
  • Niet online
MelvinW schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 01:20:
[...]

Nee. Pi-hole kan geen advertenties blokkeren in de YouTube-app. Je zou, als je een iOS developer account hebt, een aangepaste versie van de YouTube-app kunnen installeren. Ik gebruik zelf Cercube4 en dat werkt perfect. Het voegt ook extra features toe aan de YouTube-app, zoals background playback.
Van Cercube wist ik al, maar in het begin krijg je wel kort een reclame van 5sec te zien. Ik heb hem toch geïnstalleerd ipv de standaard app van YouTube. Hij oogt gewoon hetzelfde.

• bart1074
xoniq schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:34:
[...]

Pi-Hole is sowieso een interessante optie als jij met een kleine datalimiet zit. Technisch detail:

Ad-blockers die filteren zooi uit de broncode zodra de website al is geladen, zodat je ze niet ziet, en niet volledig geladen worden.

Pi-Hole haalt eerst de website op, filtert alle rotzooi eruit, en duwt 't dan door naar je telefoon. Dat betekend dat de websites een heel stuk kleiner zijn qua data verbruik. Kan soms MB's per pageview schelen. Als je een beetje ijverig browsed, kan dat aan het eind van de maand honderden MB's schelen.

Wat helaas een irritant ding is, dat je niet op 4G een andere DNS server af kan dwingen, anders had ik permanent naar mijn Pi-Hole verwezen qua DNS. Nu moet je via 4G dan VPN naar huis gebruiken (je Pi-Hole) die dan vervolgens de DNS afhandelt. VPN heeft helaas als grote nadeel dat dit echt een behoorlijke impact heeft op je accuduur.

Thuis heb ik op mijn router zelf, de DNS aangepast richting de Pi-Hole, dat houdt in dat elk apparaat en elke telefoon op het thuis netwerk, geen reclames meer krijgt, niet in websites en ook niet in apps. Dat is echt ideaal. Dat vind ik dus idealer dan met ad-blockers klooien. Zelfs als je op de PS4 (bij wijze van) een website zou opzoeken, krijg je geen reclame meer 8)7 .
Ondanks dat ik geen datalimiet heb, lijkt me dit nog steeds een interessante optie. Alleen hoe installeer ik dit in mijn netwerk? Ik heb even wat youtube filmpjes gekeken en de Pi-Hole website, maar dat klinkt allemaal aardig ingewikkeld. Kan het alleen met een linux device?
Mm pi hole is juist mega easy.

1. Je koopt een Raspberry Pi
2. Je flashed een SD met Raspbian
3. Je draait het commando van de PiHole website
4. Je past je DNS aan naar het Ip van de Pi.

Ik heb het al jaren en het is briljant.

Voor buitenshuis gebruik ik of VPN of de safari adblocker Crystal.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

xoniq schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:34:
[...]

Niet helemaal correct. Je telefoon/pc/whatever doet een dns request voor een bepaald domein (waar de reclame opstaat) de pihole geeft aan dat dat domein niet bestaat waardoor je device deze content overslaat. Pi hole haalt dus niet de website op maar doet alleen dns.

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:13
In safari gebruik ik Purify, thuis op de wifi Pi-Hole met als DNS OpenDns (heb kleinkinderen) en als ik buiten de deur op Wifi zit gaat hij automagisch op VPN

Bing

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

MelvinW schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 01:20:
[...]

Hey dat is een slimme. Eens even mee spelen (heb apple dev account)

• bart1074
Donstil schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:51:
Mm pi hole is juist mega easy.

1. Je koopt een Raspberry Pi
2. Je flashed een SD met Raspbian
3. Je draait het commando van de PiHole website
4. Je past je DNS aan naar het Ip van de Pi.

Ik heb het al jaren en het is briljant.

Voor buitenshuis gebruik ik of VPN of de safari adblocker Crystal.
Ja dus zonder Raspberry Pi kan het niet?

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

bart1074 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:54:
[...]

Ja dus zonder Raspberry Pi kan het niet?
Jawel. Ik heb hem draaien in een linux vm’etje.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:37
Beta 12.2 is uit.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Wekfuncties en Apple.... 't blijft een raar spel :)

Kunnen mensen hier eens kijken wat er gebeurd als je de "Bedtijd" functie gebruikt en daarnaast ook nog een normale "Wekker" op een tijdstip wat (bijvoorbeeld) een kwartier later ligt.

Vanmorgen werd ik wakker middels een mix van die twee.... :P

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:37
wimmel_1 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:17:

Kunnen mensen hier eens kijken wat er gebeurd als je de "Bedtijd" functie gebruikt en daarnaast ook nog een normale "Wekker" op een tijdstip wat een kwartier later ligt.

Die van mij gaan idd dan ook beide af. Eerst bedtijd om 07:00 en als backup de normale om 7:30. Maar door elkaar heen? Nee dat niet

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• xoniq
wimmel_1 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:17:

Kunnen mensen hier eens kijken wat er gebeurd als je de "Bedtijd" functie gebruikt en daarnaast ook nog een normale "Wekker" op een tijdstip wat (bijvoorbeeld) een kwartier later ligt.

De 'Bedtijd' functie die gaat niet op een exacte tijd af. Die probeert het juiste moment te vinden om je te wekken, richting de tijd die je hebt ingesteld. De wekker is wel exact op tijd.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

xoniq schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:00:
[...]

De 'Bedtijd' functie die gaat niet op een exacte tijd af. Die probeert het juiste moment te vinden om je te wekken, richting de tijd die je hebt ingesteld. De wekker is wel exact op tijd.
Dat "proberen" te vinden van 't juiste moment was dan vanochtend even niet écht goed gelukt 8)

Op het moment dat de "Wekker" in moest komen schakelde ook die Bedtijd functie z'n geluidje in en dus miste ik m'n wekker. De snooze functie helpt daarna vervolgens ook niet meer doordat je het hele spel niet meer hoort.

Het geluid van de "bedtijd" functie was vanochtend dus gewoon te zacht én je kunt er ook geen "hard" geluid in selecteren.

• xoniq
wimmel_1 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:12:
[...]

Het geluid van de "bedtijd" functie was vanochtend dus gewoon te zacht én je kunt er ook geen "hard" geluid in selecteren.
De bedtijd functie gaat steeds harder geluid maken. Die begint eerst heel zacht (wat je niet meekrijgt als je slaapt) en gaat steeds een stapje harder. Dat is bewust, om niet met een klap herrie uit je slaap te beuken, maar om je langzaam aan te laten ontwaken. (In t weekend prettig, door de weeks voor t werk niet heel handig)

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

xoniq schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:14:
[...]

De bedtijd functie gaat steeds harder geluid maken. Die begint eerst heel zacht (wat je niet meekrijgt als je slaapt) en gaat steeds een stapje harder. Dat is bewust, om niet met een klap herrie uit je slaap te beuken, maar om je langzaam aan te laten ontwaken. (In t weekend prettig, door de weeks voor t werk niet heel handig)
't Was voor mij vanochtend ook écht een uitzondering. Normaal ben ik al lang wakker doordat m'n HUE spullen de verlichting rustig op laten komen (ook gemist, dus).

Maar ik zet die functie dus beter gewoon uit op doordeweekse dagen doordat 't spel z'n doel voorbij aan het streven is op een moment dat ik wakker MOET worden :P

• xoniq
wimmel_1 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:17:
[...]

't Was voor mij vanochtend ook écht een uitzondering. Normaal ben ik al lang wakker doordat m'n HUE spullen de verlichting rustig op laten komen (ook gemist, dus).

Maar ik zet die functie dus beter gewoon uit op doordeweekse dagen doordat 't spel z'n doel voorbij aan het streven is op een moment dat ik wakker MOET worden :P
Inderdaad. Om die reden heb ik bedtijd ingesteld (opties linksboven in de app) dat deze enkel in het weekend z'n ding doet (als m'n zoontje dat niet al doet), en de reguliere wekker staat alleen ingesteld op doordeweekse dagen.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Beter programmeren ze dat spel dan zo dat een "Wekker" altijd voorrang krijgt op ALLE overige systemen welke een zelfde doelstelling hebben.

Maar het kán zijn dat ik dan weer té simpel aan het denken ben :9

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:04
xoniq schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:00:
[...]

Dat is niet waar. Bedtime stel je in op een tijd en dan gaat ie op dat tijdstip af. Hij analyseert helemaal niks. Dat doet een app als Sleep Cycle wel.

Bedtime is bedoeld om je een melding te geven wanneer je zelf vindt dat je naar bed moet. Verder is het gewoon een normale wekker dus, naast dat je inslaap en ontwaakmoment in Health wordt gelogd.

Sluuz wijzigde deze reactie 24-01-2019 20:57 (16%)

PSN: Sluuz

• bart1074
Tylen schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:34:
[...]

Jawel. Ik heb hem draaien in een linux vm’etje.
Ja precies, maar ik kan dit niet installeren met mijn Macbook/iPad en TP-link router. Ik heb een linux device nodig, toch?

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

bart1074 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:42:
[...]

Ja precies, maar ik kan dit niet installeren met mijn Macbook/iPad en TP-link router. Ik heb een linux device nodig, toch?
Technisch gezien kun je dat waarschijnlijk wel doordat jouw TP-Link apparaatje ook een vorm / fork van *nix draait maar dan wordt de volgende vraag: Wélke variant en welke fork..

Er zijn er gelukkig maar een "paar" bekent.....(schrik niet als je dit svg plaatje aan klikt).

Een PiHole is eigenlijk gewoon een Fedora DNS server/filter wat op Raspberry Pi hardware draait maar 't draait ook wel op andere forks zoals fedora er zelf ook één is....

wimmel_1 wijzigde deze reactie 24-01-2019 22:10 (13%)

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:28
Leute vraagje ben zojuist family sharing gaan gebruiken samen met mijn vriendin werkt top ! , ik zie alleen nu dat haar aankopen b.v. extra cloud storage via mijn account gaat volgens apple is dit normaal,

wat gebeurd er eigenlijk met haar eigen photos in haar icloud account ? die blijven neem ik aan staan toch? en wat gebeurd ermee als ik haar verwijder als test uit het family sharing gebeuren?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Rift CV1

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18:10

Yucko

One clown to rule them all !

Gezinshoofd van "family" betaalt inderdaad alle aankopen van de overige gezinsleden. Kinderen kun je beperken in hun aankopen in die zin dat een ouder/voogd een aankoop moet bevestigen. Ik heb bv. mijn vrouw als "Ouder/voogd" ingesteld zodat ze ook de aankopen van onze zoon kan goedkeuren.

Iedereen heeft een eigen iCloud opslag voor het opslaan van foto's. Alleen iCloud accounts van 200GB of meer zou je kunnen delen met anderen (hoeft niet).

Als je haar uit family sharing verwijderd dan gebeurd niets met haar eigen iCloud opslag. Of dat ze na het verlaten van family terugvalt naar de vorige capaciteit van haar iCloud opslag of dat het voortaan op haar eigen betaalmiddel in rekening gebracht wordt durf ik niet te zeggen.
Apps die jij met haar deelde kunnen niet meer onder haar account opgestart kunnen worden. Apps die zij gekocht heeft maar die jij betaald hebt blijven gewoon van haar en dus ook werken.

Tip: zet het delen van aankopen ook aan op haar account, zodat je ook kunt profiteren van haar aankopen ;)

Yucko wijzigde deze reactie 25-01-2019 10:52 (11%)

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

[iOS12.1.3] 6 en 6s met 96 en 92% Batterijconditie
Meer mensen last van hoog batterijverbruik/ snel leeglopen ?

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik niet, mijn XS Max gaat nog net zo lang mee als met de vorige versies.

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:02
Hackus schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:49:
Af en toe bij mijn 6. Ik sluit dan alle apps en herstart de telefoon, dat helpt wel.

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11:09

4POX

Everybody is wired

Na het installeren van de update kreeg ik een extra melding in het batterij settings veld dat de telefoon bezig was met achtergrond taken en daardoor iets sneller leeg ging. Vertel volgende week jouw ervaringen nog een keer.

AKA Rinkel weblog

Dit heeft niets met het gebruikelijke te maken van 1-2 dagen iets sneller leeglopen.
Is ook alleen op 6 en 6s hier in huis. mijn 7 en 8 hebben geen last. (beide hebben org. batterij via €29,- actie van Apple) edit na DFU Reset ziet het er tot nu beter uit.

Hackus wijzigde deze reactie 27-01-2019 17:56 (11%)

1ste public bèta van 12.2 komt (later) vandaag

Geert1976 wijzigde deze reactie 28-01-2019 19:21 (10%)

• popcorn
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 18-03 23:27
iOS geeft aan dat ik een melding heb in mijn instellingen, maar ik zou niet weten waar de melding over gaat. Er staan geen updates klaar, ik heb meer dan 10 gigabyte vrije ruimte...

Is het een bug? Is er een manier om erachter te komen waar de melding over gaat?

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:43
popcorn schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 19:59:
iOS geeft aan dat ik een melding heb in mijn instellingen, maar ik zou niet weten waar de melding over gaat. Er staan geen updates klaar, ik heb meer dan 10 gigabyte vrije ruimte...

Is het een bug? Is er een manier om erachter te komen waar de melding over gaat?
Toestel een keer uit- en aanzetten? Kan zomaar zijn dat de melding dan weg is.

• popcorn
vanaalten schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:27:
[...]

Toestel een keer uit- en aanzetten? Kan zomaar zijn dat de melding dan weg is.
Helaas :).
@popcorn Reservekopie melding ?
ff in instellingen kijken

• popcorn
Hackus schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:41:
@popcorn Reservekopie melding ?
ff in instellingen kijken
Ook niet...

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:30

ronaldm3

Apple Watch :)

Siri? Touch ID? Iets met 2 stap authenticatie?

Power to the beat.

• popcorn
Allemaal niet. Ik vermoed dat het iets met de opslag te maken heeft, daar kreeg ik laatst een melding over. Hij lijkt niet helemaal door te hebben dat er inmiddels weer meer dan genoeg ruimte vrij is.

Misschien eens een reset overwegen.

• Plof-kip
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-03 07:42
Hackus schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:49:
Ja bij mij is het batterijverbruik ook dramatisch gestegen sinds 12.1.3 op mijn beide IPhone 7. De eerste is een jaar oud (batterij 90%) en de tweede is gloedjenieuw (3 dagen oud) maar die heeft het ook. Beide geheel opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.
Plof-kip schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:05:
[...]

Ja bij mij is het batterijverbruik ook dramatisch gestegen sinds 12.1.3 op mijn beide IPhone 7. De eerste is een jaar oud (batterij 90%) en de tweede is gloedjenieuw (3 dagen oud) maar die heeft het ook. Beide geheel opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.
Nou die van 3 dagen oud is sowieso onbetrouwbaar om mee te vergelijken dan, en als je ze opnieuw installeert kan je ook pas na een dag of 3 iets zinnigs zeggen over het genormaliseerde accuverbruik. Immers is een herinstallatie een fikse verandering op het toestel en moeten er allerlei caches opnieuw opgebouwd worden, er moet opnieuw geïndexeerd worden, er kan er een stukje herversleuteling plaatsvinden op herstelde bestanden en noem het maar op. Dus die van 3 dagen oud heb je waarschijnlijk opnieuw geïnstalleerd op het moment dat ie juist net zou beginnen te normaliseren. :P Laat dat dus even zijn beloop gaan de komende paar dagen, door opnieuw te installeren heb je elke mogelijkheid om er iets over te kunnen zeggen voor de volgende paar etmalen teniet gedaan.

Ik zou zeggen laat ze even gaan en kijk volgende week nog eens een keer of je herinstallatie wel of niet geholpen heeft en hoe de accu dan presteert. ;)

Hier overigens geen problemen met iOS .3 op een iPhone X. Sterker nog, ik heb het gevoel dat de accu langer meegaat dan hiervoor. Maar ik heb het backupschema ook iets minder agressief afgesteld, dat scheelt natuurlijk ook; dus dat maakt het lastig te vergelijken. :X

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-11 09:19
Ik heb een probleem.

Voor mijn thuisdomotica werk ik via het QBUS systeem.
Het bedienen hiervan verloopt niet via een app maar via een website waarop je kan inloggen.

Deze website heb ik dan toegevoegd via safari aan mijn beginscherm.

Bij het openen wordt de site geladen en kan ik overal scrollen en alles bedienen.
Echter vanaf ik minimaliseer, of zelf safari helemaal afsluit, en het daarna terug wil openen
kom ik steeds terug terecht op mijn laatste pagina waar ik zat.

Dan zit alles volledig vast en kan ik niets meer bedienen of door mijn pagina's scrollen.
Dit heeft altijd perfect gewerkt tot de laatste IOS update: 12.2.

De enigste oplossing die ik heb gevonden is: ofwel de Iphone volledig heropstarten, ofwel
instellingen > Safari > Wis geschiedenis en websitedata.

Heeft iemand een idee hoe dit komt of wat de oplossing zou kunnen zijn?
Bij het openen via het icoon zou hij dus telkens de website opnieuw moeten inladen, dit doet hij dus niet meer.

Hierbij een filmpje wat misschien meer duidelijk maakt.

Bedankt!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
dieter0901 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:02:
Ik heb een probleem.

Voor mijn thuisdomotica werk ik via het QBUS systeem.
Het bedienen hiervan verloopt niet via een app maar via een website waarop je kan inloggen.

Deze website heb ik dan toegevoegd via safari aan mijn beginscherm.

Bij het openen wordt de site geladen en kan ik overal scrollen en alles bedienen.
Echter vanaf ik minimaliseer, of zelf safari helemaal afsluit, en het daarna terug wil openen
kom ik steeds terug terecht op mijn laatste pagina waar ik zat.

Dan zit alles volledig vast en kan ik niets meer bedienen of door mijn pagina's scrollen.
Dit heeft altijd perfect gewerkt tot de laatste IOS update: 12.2.

De enigste oplossing die ik heb gevonden is: ofwel de Iphone volledig heropstarten, ofwel
instellingen > Safari > Wis geschiedenis en websitedata.

Heeft iemand een idee hoe dit komt of wat de oplossing zou kunnen zijn?
Bij het openen via het icoon zou hij dus telkens de website opnieuw moeten inladen, dit doet hij dus niet meer.

Hierbij een filmpje wat misschien meer duidelijk maakt.
[Vimeo]

Bedankt!
iOS 12.2 is nog in bèta. Het is dus niet zo gek dat je bugs tegen komt. Je kunt de Feedback-app op je iPhone gebruiken om een bug report in te dienen bij Apple.

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08-11 11:48
Ik heb 2 iPhone's, 1 met beta software en 1 met de normale iOS.
Nu zie ik dat er in de nieuwe beta 12.2 de mode bedtijd erin zit.
Dit is precies het zelfde als "Niet Storen" die je automatisch kan inschakelen in de nacht, alles komt wel binnen maar komt niet in je berichtencenter.

iemand die mij kan vertellen wat eigenlijk de grooste verschillen zijn?

• Hulliee
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:37:
Ik heb 2 iPhone's, 1 met beta software en 1 met de normale iOS.
Nu zie ik dat er in de nieuwe beta 12.2 de mode bedtijd erin zit.
Dit is precies het zelfde als "Niet Storen" die je automatisch kan inschakelen in de nacht, alles komt wel binnen maar komt niet in je berichtencenter.

iemand die mij kan vertellen wat eigenlijk de grooste verschillen zijn?
Bedtijd zit er vanaf iOS10 in :https://www.cnet.com/how-...ith-ios-10s-bedtime-alarm
Of bedoel je wat anders?

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08-11 11:48
Hmm.. nooit gemerkt haha.
Ik kwam het tegen omdat er aangegeven werd dat het beter werkt dn voorheen.
Maar weet je ook het verschill tussen bedtime en niet storen?

• Hulliee
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:54:
[...]

Hmm.. nooit gemerkt haha.
Ik kwam het tegen omdat er aangegeven werd dat het beter werkt dn voorheen.
Maar weet je ook het verschill tussen bedtime en niet storen?
Bedtime geeft een melding als je zou moeten gaan slapen. Slaat de slaaptijd op in de gezondheidsapp.

Maar je hebt wel een punt denk ik want iCulture schrijft er nu ook over dat er een nieuwe functie in zit:
https://www.iculture.nl/tips/bedtijdmodus/
Ik denk dat functies wat zijn uitgebreid volgens het filmpje iig. Ik heb geen beta dus kan dat niet zien.

• Sluuz
Er is niks veranderd aan Bedtime modus in 12.2.
Zoals gezegd zit het al sinds iOS10 erin.

@Jieve waar staat dat het "beter werkt dan voorheen"?
Je gelinkte artikel komt uit 2016...

Sluuz wijzigde deze reactie 31-01-2019 08:33 (11%)

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11:59
Hmm, klopt het dat FaceID niet in landscape werkt op de iPhone XS? Ik dacht juist dat ze dat gefixt hadden in iOS12, vanwege die iPad Pro..

Menesis wijzigde deze reactie 31-01-2019 12:27 (6%)

• Sluuz
Klopt, werkt alleen op de iPad Pro.

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:39
Plof-kip schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:05:
[...]

Ben nu 5 dagen verder na de installatie van 12.1.3 en mijn accu gaat in razend tempo leeg, mag 3 keer per dag extra stroom gaan zoeken.. (batterij is 94%).

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:43
Segafreak83 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:10:
[...]

Ben nu 5 dagen verder na de installatie van 12.1.3 en mijn accu gaat in razend tempo leeg, mag 3 keer per dag extra stroom gaan zoeken.. (batterij is 94%).
Als eerste proberen: toestel uitzetten en weer aanzetten;
Daarna: backup maken, via iTunes iOS er opnieuw opzetten en backup terugzetten.

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Ik vroeg de Engelse Siri net de kleur van een lamp op rood te zetten. Siri blijft red als 'read' horen (verleden tijd van de 'normale' read) terwijl de context overduidelijk is. Iemand een idee?

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

Uitspraak?

Gaat hier prima namelijk.

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Verschillende uitspraken geprobeerd. Een paar alternatieve contexten gaan wel aardig goed, maar dit is vrij dom voor AI anno 2019. :')

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:55
Het is weer zover, updates in de app store blijven terugkomen zonder enige wijziging.
Meer die hier last van ondervinden?

• Hulliee
  • Niet online
Banshee schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 21:56:
Het is weer zover, updates in de app store blijven terugkomen zonder enige wijziging.
Yep hier komen sommige ook steeds weer voorbij...

• drusloos
Voor mijn gevoel zitten er meer bugs in ios 12.1 dan 12.0. Vaak komt er geen beeld bij het openen van de camera, blijft gewoon zwart. Stille groepsapps van whatsapp geven gewoon meldingen op lockscreen, maar dit kan met whatsapp te maken hebben. Als niet storen aanstaat trilt m’n iphone alsnog. Het kan natuurlijk aan m’n iphone (7+) liggen maar hij is nog als nieuw, ookal is die 2 jaar oud. Heb al opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niks geholpen.

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:13
Banshee schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 21:56:
Hier ook!

Bing

• BleuZ
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 07:39

BleuZ

Dolletjes!

drusloos schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:46:
Voor mijn gevoel zitten er meer bugs in ios 12.1 dan 12.0. Vaak komt er geen beeld bij het openen van de camera, blijft gewoon zwart. Stille groepsapps van whatsapp geven gewoon meldingen op lockscreen, maar dit kan met whatsapp te maken hebben. Als niet storen aanstaat trilt m’n iphone alsnog. Het kan natuurlijk aan m’n iphone (7+) liggen maar hij is nog als nieuw, ookal is die 2 jaar oud. Heb al opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niks geholpen.
Heb je hier sinds de update naar iOS 12.1 last van? Dit komt me van mijn iPhone 7 niet bekend voor, en ook van andere toestellen (iPhone 7 Plus van m'n vader en mijn nieuwe XR) niet.

Draai je wel de meest recente versie van iOS 12.1 (12.1.3)? Al je apps up to date (vooral m.b.t. WhatsApp)?
Als de camera op zwart blijft, gebruik je dan de iOS camera, een andere camera app of probeer je in WhatsApp o.i.d. een foto te maken?

Het zou kunnen dat de cameramodule in je telefoon defect is (zie deze discussie op het Apple Support forum). Heb je nog garantie op het toestel? Dan zou ik even contact opnemen met de provider, winkel of webshop waar je 'm vandaan hebt.

• ironic6925
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-11 21:41
Saturnus schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:02:
Ik vroeg de Engelse Siri net de kleur van een lamp op rood te zetten. Siri blijft red als 'read' horen (verleden tijd van de 'normale' read) terwijl de context overduidelijk is. Iemand een idee?
Herkenbaar. Ik heb hetzelfde met bathroom en bedroom.
@ironic6925 @Saturnus Engels[ Verenigde Staten] eens testen of andere Engels. Het ligt 'waarschijnlijk' aan jullie uitspraak.

• drusloos
BleuZ schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:19:
[...]

Heb je hier sinds de update naar iOS 12.1 last van? Dit komt me van mijn iPhone 7 niet bekend voor, en ook van andere toestellen (iPhone 7 Plus van m'n vader en mijn nieuwe XR) niet.

Draai je wel de meest recente versie van iOS 12.1 (12.1.3)? Al je apps up to date (vooral m.b.t. WhatsApp)?
Als de camera op zwart blijft, gebruik je dan de iOS camera, een andere camera app of probeer je in WhatsApp o.i.d. een foto te maken?

Het zou kunnen dat de cameramodule in je telefoon defect is (zie deze discussie op het Apple Support forum). Heb je nog garantie op het toestel? Dan zou ik even contact opnemen met de provider, winkel of webshop waar je 'm vandaan hebt.
12.1.3 draai ik.
Alle apps up to date. Het speelt allemaal sinds 12.1
De camera doet soms raar. Als je bijvoorbeeld hem opent en te snel drukt op frontcamera dan blijft er een wazig scherm staan. Toestel heb ik in de apple store gekocht. Garantie is net voorbij. Ik wacht gewoon af wat 12.2 brengt. Ten slotte zijn vaak pas rond de zomer na de nieuwe ios versie de kinderziekten opgelost
drusloos schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:27:
[...]

12.1.3 draai ik.
Alle apps up to date. Het speelt allemaal sinds 12.1
De camera doet soms raar. Als je bijvoorbeeld hem opent en te snel drukt op frontcamera dan blijft er een wazig scherm staan. Toestel heb ik in de apple store gekocht. Garantie is net voorbij. Ik wacht gewoon af wat 12.2 brengt. Ten slotte zijn vaak pas rond de zomer na de nieuwe ios versie de kinderziekten opgelost
test eens met 12.2 beta (zelf geen last met 7 op 12.1)

@drusloos 2 jaar is geen magische termijn waarna garantie zou vervallen. Althans, niet in Nederland. Maar dit klinkt als een softwarefout, al snap ik iets niet: gaat het nou om je frontcam die vaak problemen geeft, die achterop of allebei? Toen je het toestel opnieuw geïnstalleerd had, heb je toen meteen de backup teruggezet of eerst getest zonder herstel?

Ik heb een bug in Safari dat het keyboard de hele tijd blijft hangen en na enorme vertraging opeens al m’n aanslagen alsnog uittikt. Na reset van de instellingen is het probleem opgelost, backup teruggezet: probleem terug. Ik ga echter niet voor één app m’n hele telefoon opnieuw naar wens inrichten, dus dat was exit Safari en heb nu een andere default browser. :P

Ik had trouwens dat m’n Camera wel eens zwart bleef (X). Die achterop. Dan liep de camera app ook vast. Kwam een raar geluid uit de telefoon alsof er iets aanliep. Hij deed ‘t 99,9% van de tijd, maar t was soms irritant. Apple heeft dit toestel direct omgeruild.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:51
WhatsappHack schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:41:

Ik heb een bug in Safari dat het keyboard de hele tijd blijft hangen en na enorme vertraging opeens al m’n aanslagen alsnog uittikt. Na reset van de instellingen is het probleem opgelost, backup teruggezet: probleem terug. Ik ga echter niet voor één app m’n hele telefoon opnieuw naar wens inrichten, dus dat was exit Safari en heb nu een andere default browser. :P
Deze bug in Safari heb ik ook! Welke browser gebruik jij nu? En default instellen zal wel niet lukken?

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

HereIsTom schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Deze bug in Safari heb ik ook! Welke browser gebruik jij nu? En default instellen zal wel niet lukken?
iCabMobile. Geniale browser. En die werd hier uit zichzelf de default (gok omdat ze een van de weinigen zijn die x-callback-url correct implementeren) toen ik Safari uitschakelde onder Schermtijd -> Beperkingen -> Toegestane apps. Enige irritante is dat je de eerste keer voor elke app wordt gevraagd of je toestemming geeft die browser te openen als je op een link klikt ofzo of bijv iDeal via je bank-app start. Na 1x toestemming geven vraagt ie dat niet opnieuw.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:51
WhatsappHack schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:56:
[...]

iCabMobile. Geniale browser. En die werd hier uit zichzelf de default (gok omdat ze een van de weinigen zijn die x-callback-url correct implementeren) toen ik Safari uitschakelde onder Schermtijd -> Beperkingen -> Toegestane apps. Enige irritante is dat je de eerste keer voor elke app wordt gevraagd of je toestemming geeft die browser te openen als je op een link klikt ofzo of bijv iDeal via je bank-app start. Na 1x toestemming geven vraagt ie dat niet opnieuw.
Dank, misschien ook maar eens in investeren. Gebruik nu Firefox werkt ook goed, maar niet default.

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

iOS 12.2 beta 2 is uit.

Met een fraaie bug erin:

Donstil wijzigde deze reactie 04-02-2019 22:37 (46%)

Is de bug dat het batterijlogo niet laat zien dat ie oplaadt, of dat het lockscreen de lading laat zien zonder aan de lader te hangen...? In het laatste geval hoop ik dat het een feature is. :P

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-10 05:05

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Donstil schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:36:
iOS 12.2 beta 2 is uit.

Met een fraaie bug erin:

[Afbeelding]
Is geen bug maar een nieuwe optie.

Edit:
Lijkt een bug te zijn, zie release notes.

Xmoo wijzigde deze reactie 05-02-2019 07:30 (8%)

http://www.Twitter.com/Xmoo

WhatsappHack schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:52:
Is de bug dat het batterijlogo niet laat zien dat ie oplaadt, of dat het lockscreen de lading laat zien zonder aan de lader te hangen...? In het laatste geval hoop ik dat het een feature is. :P
Ooh pardon, lader zit er niet in idd.

Edit: Batterij percentage i.p.v. datum is een known bug in deze versie zie ik.

Donstil wijzigde deze reactie 04-02-2019 23:25 (10%)

iOS 12.1.4 released met de Group FaceTime bug fix.

alsof ik dat ook ooit maar één keer zal gaan gebruiken :+

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 18-11 11:09
Die heb ik net geïnstalleerd, nu lijkt Visual Voicemail verrot. Iemand hetzelfde probleem?

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True