Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22:39
Nee. Ik heb twee iPhones met visual voicemail en met beide geen problemen voor zover ik het kan beoordelen.

Wat werkt er bij jou dan niet?
Jeroen O schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 21:17:
Nee. Ik heb twee iPhones met visual voicemail en met beide geen problemen voor zover ik het kan beoordelen.

Wat werkt er bij jou dan niet?
Het werkt in z’n geheel niet meer :P
Er staat enkel nog “bel voicemail” alsof heel VVM niet beschikbaar is.

Zal zo nog es rebooten en kijken wat ie doet.

• Hermanouk
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 19:59
Hallo. Heeft iemand dit probleem? Ik wil een nieuw google account op mijn iphone toevoegen via “wachtwoorden en accounts” - “nieuw account” en drukken op Google. Echter gebeurd er niets. Ik kan indrukken maar er opend geen vervolg venster. Er is wel reactie als ik op bv op Yahoo of Outlook tik. Heb dit ook op mijn iPad geprobeerd; zelfde resultaat. Met Googelen ben ik geen antwoord tegen gekomen. Iemand een idee?

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:21
Hermanouk schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:00:
Hallo. Heeft iemand dit probleem? Ik wil een nieuw google account op mijn iphone toevoegen via “wachtwoorden en accounts” - “nieuw account” en drukken op Google. Echter gebeurd er niets. Ik kan indrukken maar er opend geen vervolg venster. Er is wel reactie als ik op bv op Yahoo of Outlook tik. Heb dit ook op mijn iPad geprobeerd; zelfde resultaat. Met Googelen ben ik geen antwoord tegen gekomen. Iemand een idee?
Net even uitgeprobeerd, en inderdaad met hetzelfde resultaat. Dat is dus blijkbaar een bug, ik heb 'm bij Apple gemeld. Ze hebben alleen hun feedback pagina nog niet bijgewerkt, 12.1.4 staat er namelijk nog niet bij als keuze.

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 09-02-2019 15:53 (7%)

• Hermanouk
Zal idd een bug zijn. Ben alleen benieuwd of dit een ios bug is, of dat het een Google dingetje aan hun kant is waardoor, zeg maar, iets niet getriggerd kan worden.

• TheLarger1
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:23
Yep. Ik heb hier ook last van.. Inderdaad alleen bij de Google optie. Vooralsnog de Gmail app maar in gebruik genomen.

AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6Ghz - MSI X370 KRAIT Gaming - 16GB DDR4 @ 3066Mhz - MSI GTX 1080 GamingX 8GB

• Hermanouk
Hallo. Zojuist nog eens geprobeerd en warempel lukt het nu weer om normaal een Google account toe te voegen. Ik heb niks anders gedaan dan normaal. Zal dus toch iets met een server zijn geweest waardoor e.a. niet getriggerd werd. Opgelost dus. Dank voor het meedenken.

• TheLarger1
Hermanouk schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:30:
Hallo. Zojuist nog eens geprobeerd en warempel lukt het nu weer om normaal een Google account toe te voegen. Ik heb niks anders gedaan dan normaal. Zal dus toch iets met een server zijn geweest waardoor e.a. niet getriggerd werd. Opgelost dus. Dank voor het meedenken.
Ik kan verifiëren dat het inderdaad weer werkt :-)

Valt mij op dat ik regelmatig 2/3 streepjes en af en toe 4 heb qua ontvangst. Hebben meer mensen hier last van? Met mijn 7 plus altijd 4.. Dit in combinatie met T-Mobile. iOS 12.1.4. In het begin waren er verbindingsproblemen geloof ik maar daar vind ik geen actuele meldingen meer van.

TheLarger1 wijzigde deze reactie 09-02-2019 22:21 (24%)

AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6Ghz - MSI X370 KRAIT Gaming - 16GB DDR4 @ 3066Mhz - MSI GTX 1080 GamingX 8GB

Gebruikt iemand hier mailcertificaten (S/MIME)?
Zo ja, toevallig iemand die er een ondertekend heeft door Sectigo?
Zo ja, herkent je iPhone je eigen certificaat? (Eg: stuur vanaf de iPhone naar jezelf een mail.)

-edit2- Het blijkt dat er inderdaad problemen zijn op iPhone met het herkennen van Sectigo certificaten.
Is in onderzoek.

-edit3- Zelf opgelost intussen, geen geduld om te wachten op support :P Blijkt iets mis te gaan bij import of bij export op mac. Intermediate komt niet correct mee of wordt niet automatisch herkend blijkbaar.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 10-02-2019 03:35 (104%)

• Dreamvoid
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 11:59
wtf, Facetime is ineens verdwenen op mn iPhone. Volgens de App store kan ik m niet openen vanwege 'Restrictions' maar daar staat-ie gewoon aan. Dit was met 12.1.3, de update naar 12.1.4 helpt niet. Iets over bekend?

Ik bedoel, dat Facetime een security bug had is me wel duidelijk, maar de hele app weghalen is ook weer wat drastisch Apple :)

Dreamvoid wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:54 (25%)

specs

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22:39
Nee, bij mij staat Facetime er gewoon nog met iOS 12.1.4.

Heb je misschien een (zakelijke) telefoon met een MDM oplossing waarbij je werkgever recentelijk Facetime heeft geblokkeerd?

• Dreamvoid
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 11:59
Het bizarre, wat ik ook probeerde gisteravond, geen Facetime. Ik word vanochtend wakker: Facetime is terug. Waarschijnlijk een sync actie met de iCloud settings ofzo.

Dreamvoid wijzigde deze reactie 11-02-2019 17:13 (4%)

specs

• Rw9222
  • Registratie: november 2016
  • Niet online
Sinds de laatste update naar iOS 12.1.4 merk ik dat mijn toestel/batterij veel sneller leeg is. Ik gebruik een iPhone xs max en had normaal gesproken op een werkdag rond dit tijdstip minimaal 75% over (gebruik hem niet tot weinig tijdens werkdagen). Maar nu is het “al” 64% met een schermtijd van 2,5 uur. Batterijconditie is ook nog netjes 100%
Het gebruik is niet anders dan anders. Is dit al meer mensen opgevallen?

Rw9222 wijzigde deze reactie 12-02-2019 22:51 (4%)

• Machiel vlb
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 19-02 21:33
Trollen is niet nodig.

Hoedje wijzigde deze reactie 13-02-2019 23:39 (88%)

Trol heeft geen voer nodig. Wij wel een TR.

Hoedje wijzigde deze reactie 13-02-2019 23:39 (89%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:48

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Trol heeft geen voer nodig. Wij wel een TR.

Hoedje wijzigde deze reactie 13-02-2019 23:40 (85%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

Rw9222 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:48:
Sinds de laatste update naar iOS 12.1.4 merk ik dat mijn toestel/batterij veel sneller leeg is. Ik gebruik een iPhone xs max en had normaal gesproken op een werkdag rond dit tijdstip minimaal 75% over (gebruik hem niet tot weinig tijdens werkdagen). Maar nu is het “al” 64% met een schermtijd van 2,5 uur. Batterijconditie is ook nog netjes 100%
Ja, op de X heb ik ook het gevoel dat de accu opeens als een trein leeg dendert. Ik moet tussendoor laden. Scherm 4u23m aan was goed voor 75% accu drain. En dat is nog gecheat want hij heeft in de auto nog ff 20 minuten kunnen opladen. :P

Even gerekend over de afgelopen 24 uur is de telefoon 9 uur en 23 minuten in gebruik geweest (scherm aan of aan het bellen) en +/- 2 uur backgrounded spul (eg: WhatsApp Web). Dat heeft me 146% accu gekost. Terwijl het geen bijster zware taken waren en soms ook shit als enkel notificaties checken. Omgerekend zou ie dan na 6 uur werkelijk gebruik in totaal op een dag gewoon helemaal leeg zijn...

Normaal ging ie een stuk langer mee en hoefde ik echt niet na 4 uur gebruik het kreng aan de lader te hangen omdat ie nog maar 25% over had. Accu is hier 96% overigens, dat is het probleem niet.

Ik ga morgen eens snuffelen in de processen en WiFi uitknallen. Kijken of die de culprit is. :P

• BleuZ
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22:52
Ik heb op mijn iPhone XR ook gemerkt dat het batterijpercentage sneller daalt dan voorheen. Nog steeds genoeg om een dag mee door te komen, maar er lijkt wel iets aan de hand te zijn...
Op een iPhone 8 nergens last van, maar ik heb altijd WiFi uit. (heb genoeg mobiele data)
misschien even harde restart geven. wanneer heb je de update gedaan ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Mr Ton
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-02 17:34
Ik heb tegenwoordig een Sony XM3 bluetooth koptelefoon (fantastisch ding, grote aanrader). Enige issue die ik ermee heb is dat wanneer ik ermee verbonden ben en een telefoontje opneem, iOS vaak niet automatisch het gesprek via de koptelefoon laat lopen maar nog via de iPhone speaker en mic zelf. Erg irritant want de ringtone gaat wel gewoon via de headset. Weten mensen of dit een iOS instelling is of dat het aan de koptelefoon ligt?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Rw9222
  • Registratie: november 2016
  • Niet online
Hackus schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:26:
[...]

Op een iPhone 8 nergens last van, maar ik heb altijd WiFi uit. (heb genoeg mobiele data)
misschien even harde restart geven. wanneer heb je de update gedaan ?
Ik heb ook nooit WiFi aan, ook genoeg data. Update heb ik afgelopen zaterdag uitgevoerd volgens mij. Sinds een herstart van mijn toestel lijkt het iets beter te zijn voor mijn gevoel, dus geen harde restart. Ik wacht het nog even af.

• Tomvanschayk
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-02 12:48
Ik heb een iPad 2018 128gb. Tijdens de wintersport heb ik dagelijks de filmpjes van mijn GoPro naar de ipad gekopieerd. Ik merk nu dat het overzetten van de iPad naar de laptop ontzettend langzaam gaat. Op dit moment staat er nog ongeveer 50gb aan materiaal op de iPad. Als ik dit ineens wil kopiëren, geeft de laptop een resterende tijd van 25 uur aan. Dat lijkt me wat aan de trage kant. Laptop is een 3 jaar oude Asus

• TheLarger1
Tomvanschayk schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:13:
Ik heb een iPad 2018 128gb. Tijdens de wintersport heb ik dagelijks de filmpjes van mijn GoPro naar de ipad gekopieerd. Ik merk nu dat het overzetten van de iPad naar de laptop ontzettend langzaam gaat. Op dit moment staat er nog ongeveer 50gb aan materiaal op de iPad. Als ik dit ineens wil kopiëren, geeft de laptop een resterende tijd van 25 uur aan. Dat lijkt me wat aan de trage kant. Laptop is een 3 jaar oude Asus
Heeft je laptop wellicht USB 2.0 en 3.0 poorten en gebruik je nu toevallig een 2.0 poort?

• Mila1994
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-02 11:27
Mijn 6s was aan het jojoeen op 12.1.4, zelfs harde reset en herkalibratie batterij hielp niet. Net mijn Iphone een restore gegeven, kijken hoe dat gaat komende dagen. Ik merkte wel dat mijn batterij health naar 98% sprong vanaf 95% voor restore :?

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23-02 08:30

4POX

Everybody is wired

TheLarger1 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:55:
[...]

Heeft je laptop wellicht USB 2.0 en 3.0 poorten en gebruik je nu toevallig een 2.0 poort?
Lighting heeft geen USB 3.0 ondersteuning. Maar probeer eens een andere kabel.

AKA Rinkel weblog

@Mila1994 Dat is normaal. De iPhone update doe status liever omlaag dan omhoog, dat is veiliger met fluctuaties. Bij een restore wordt het opnieuw uitgelezen. Het is normaal voor een telefoon om eerst iets te dippen, dan terug te stijgen om vervolgens werkelijk langzaam maar zeker achteruit te gaan.

• Mila1994
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-02 11:27
Update: het lijkt erop dat de batterij zich een stuk netter gedraagt na een restore+ terugzetten van backup via Itunes. Wel jammer natuurlijk dat het nodig is, maar gelukkig is het zo opgelost.

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 22-02 13:19
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er zelf niet uit. Wil mijn scherm constant aanlaten enkel als ik een bepaald spel speel. Hoe stel ik dat in?

• -Burner-
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:53
KaiseRRuby schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:55:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er zelf niet uit. Wil mijn scherm constant aanlaten enkel als ik een bepaald spel speel. Hoe stel ik dat in?
Je scherm blijft toch aan als je naar het scherm blijft kijken...? (d.m.v. FaceID)

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-02 14:15

jasjenl

Liab A Tymo

KaiseRRuby schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:55:
Als het goed is zou het spel daar zelf voor moeten zorgen, een app kan bepalen dat de iphone niet in slaap valt zolang de app draait. Klinkt alsof het spel dat je speelt daar dan iets niet goed doet.

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 22-02 13:19
jasjenl schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:42:
[...]

Als het goed is zou het spel daar zelf voor moeten zorgen, een app kan bepalen dat de iphone niet in slaap valt zolang de app draait. Klinkt alsof het spel dat je speelt daar dan iets niet goed doet.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het scherm aan blijft. Maar ik wil het omdat je dan elke keer beloningen krijgt die je anders mist.

Heb nu uberhaupt uitgezet dat het scherm uitgaat, maar ik wilde het puur voor 1 app doen.

• Unidentified
  • Niet online

Unidentified

"...Terra Incognita..."

Voor de geintereseerde in een Jailbreak op iOS 12, je kan nog snel wat voorbereidingen treffen nu Apple iOS 12.1.1 beta 3 nog signed.

Zie het Jailbreak topic voor de laaste updates [iOS] Jailbreaken - Deel 8

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• The Gamblers
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 00:06
Even een korte vraag hier, ik gebruik autosleep voor het automatisch tracken van mijn sleep, is er ook ziets voor de fiets ?

Ik fiets elke dag naar mijn werk en handmatig de workout starten en stoppen vergeet ik steeds

Console Guy

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-02 15:48
The Gamblers schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:17:
Even een korte vraag hier, ik gebruik autosleep voor het automatisch tracken van mijn sleep, is er ook ziets voor de fiets ?

Ik fiets elke dag naar mijn werk en handmatig de workout starten en stoppen vergeet ik steeds
Een reminder instellen 2 minuten voor de tijd dat je vertrekt? Een reminder instellen op het moment dat je je huis verlaat?

PSN: Sluuz

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:48

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

The Gamblers schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:17:

Kan je niet iets maken in siri shortcuts?

Edit: Hier staat wel iets: https://www.reddit.com/r/...hey_siri_start_a_workout/

Tylen wijzigde deze reactie 21-02-2019 09:17 (12%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True