Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
- WhatsappHack
- Registratie: Mei 2011
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Mobiele besturingssystemen
- Apple iPhone 5s
/u/407403/WAhack.png?f=community)
Het werkt in z’n geheel niet meerJeroen O schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 21:17:
Nee. Ik heb twee iPhones met visual voicemail en met beide geen problemen voor zover ik het kan beoordelen.
Wat werkt er bij jou dan niet?
Er staat enkel nog “bel voicemail” alsof heel VVM niet beschikbaar is.
Zal zo nog es rebooten en kijken wat ie doet.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Net even uitgeprobeerd, en inderdaad met hetzelfde resultaat. Dat is dus blijkbaar een bug, ik heb 'm bij Apple gemeld. Ze hebben alleen hun feedback pagina nog niet bijgewerkt, 12.1.4 staat er namelijk nog niet bij als keuze.Hermanouk schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:00:
Hallo. Heeft iemand dit probleem? Ik wil een nieuw google account op mijn iphone toevoegen via “wachtwoorden en accounts” - “nieuw account” en drukken op Google. Echter gebeurd er niets. Ik kan indrukken maar er opend geen vervolg venster. Er is wel reactie als ik op bv op Yahoo of Outlook tik. Heb dit ook op mijn iPad geprobeerd; zelfde resultaat. Met Googelen ben ik geen antwoord tegen gekomen. Iemand een idee?
[ Voor 7% gewijzigd door Pierre_nr1 op 09-02-2019 15:53 ]
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Ik kan verifiëren dat het inderdaad weer werkt :-)Hermanouk schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:30:
Hallo. Zojuist nog eens geprobeerd en warempel lukt het nu weer om normaal een Google account toe te voegen. Ik heb niks anders gedaan dan normaal. Zal dus toch iets met een server zijn geweest waardoor e.a. niet getriggerd werd. Opgelost dus. Dank voor het meedenken.
Valt mij op dat ik regelmatig 2/3 streepjes en af en toe 4 heb qua ontvangst. Hebben meer mensen hier last van? Met mijn 7 plus altijd 4.. Dit in combinatie met T-Mobile. iOS 12.1.4. In het begin waren er verbindingsproblemen geloof ik maar daar vind ik geen actuele meldingen meer van.
[ Voor 24% gewijzigd door TheLarger1 op 09-02-2019 22:21 ]
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
Zo ja, toevallig iemand die er een ondertekend heeft door Sectigo?
Zo ja, herkent je iPhone je eigen certificaat? (Eg: stuur vanaf de iPhone naar jezelf een mail.)
-edit2- Het blijkt dat er inderdaad problemen zijn op iPhone met het herkennen van Sectigo certificaten.
Is in onderzoek.
-edit3- Zelf opgelost intussen, geen geduld om te wachten op support
[ Voor 104% gewijzigd door WhatsappHack op 10-02-2019 03:35 ]
Ik bedoel, dat Facetime een security bug had is me wel duidelijk, maar de hele app weghalen is ook weer wat drastisch Apple
[ Voor 25% gewijzigd door Dreamvoid op 10-02-2019 23:54 ]
Heb je misschien een (zakelijke) telefoon met een MDM oplossing waarbij je werkgever recentelijk Facetime heeft geblokkeerd?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dreamvoid op 11-02-2019 17:13 ]
Het gebruik is niet anders dan anders. Is dit al meer mensen opgevallen?
[ Voor 4% gewijzigd door Rw9222 op 12-02-2019 22:51 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 13-02-2019 23:39 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 13-02-2019 23:39 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 13-02-2019 23:40 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
Ja, op de X heb ik ook het gevoel dat de accu opeens als een trein leeg dendert. Ik moet tussendoor laden. Scherm 4u23m aan was goed voor 75% accu drain. En dat is nog gecheat want hij heeft in de auto nog ff 20 minuten kunnen opladen.Rw9222 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:48:
Sinds de laatste update naar iOS 12.1.4 merk ik dat mijn toestel/batterij veel sneller leeg is. Ik gebruik een iPhone xs max en had normaal gesproken op een werkdag rond dit tijdstip minimaal 75% over (gebruik hem niet tot weinig tijdens werkdagen). Maar nu is het “al” 64% met een schermtijd van 2,5 uur. Batterijconditie is ook nog netjes 100%
Even gerekend over de afgelopen 24 uur is de telefoon 9 uur en 23 minuten in gebruik geweest (scherm aan of aan het bellen) en +/- 2 uur backgrounded spul (eg: WhatsApp Web). Dat heeft me 146% accu gekost. Terwijl het geen bijster zware taken waren en soms ook shit als enkel notificaties checken. Omgerekend zou ie dan na 6 uur werkelijk gebruik in totaal op een dag gewoon helemaal leeg zijn...
Normaal ging ie een stuk langer mee en hoefde ik echt niet na 4 uur gebruik het kreng aan de lader te hangen omdat ie nog maar 25% over had. Accu is hier 96% overigens, dat is het probleem niet.
Ik ga morgen eens snuffelen in de processen en WiFi uitknallen. Kijken of die de culprit is.
Ik heb op mijn iPhone XR ook gemerkt dat het batterijpercentage sneller daalt dan voorheen. Nog steeds genoeg om een dag mee door te komen, maar er lijkt wel iets aan de hand te zijn...Rw9222 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:48:
Sinds de laatste update naar iOS 12.1.4 merk ik dat mijn toestel/batterij veel sneller leeg is. Ik gebruik een iPhone xs max en had normaal gesproken op een werkdag rond dit tijdstip minimaal 75% over (gebruik hem niet tot weinig tijdens werkdagen). Maar nu is het “al” 64% met een schermtijd van 2,5 uur. Batterijconditie is ook nog netjes 100%
Op een iPhone 8 nergens last van, maar ik heb altijd WiFi uit. (heb genoeg mobiele data)Rw9222 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:48:
misschien even harde restart geven. wanneer heb je de update gedaan ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik heb ook nooit WiFi aan, ook genoeg data. Update heb ik afgelopen zaterdag uitgevoerd volgens mij. Sinds een herstart van mijn toestel lijkt het iets beter te zijn voor mijn gevoel, dus geen harde restart. Ik wacht het nog even af.Hackus schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:26:
[...]
Op een iPhone 8 nergens last van, maar ik heb altijd WiFi uit. (heb genoeg mobiele data)
misschien even harde restart geven. wanneer heb je de update gedaan ?
Heeft je laptop wellicht USB 2.0 en 3.0 poorten en gebruik je nu toevallig een 2.0 poort?Tomvanschayk schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:13:
Ik heb een iPad 2018 128gb. Tijdens de wintersport heb ik dagelijks de filmpjes van mijn GoPro naar de ipad gekopieerd. Ik merk nu dat het overzetten van de iPad naar de laptop ontzettend langzaam gaat. Op dit moment staat er nog ongeveer 50gb aan materiaal op de iPad. Als ik dit ineens wil kopiëren, geeft de laptop een resterende tijd van 25 uur aan. Dat lijkt me wat aan de trage kant. Laptop is een 3 jaar oude Asus
Lighting heeft geen USB 3.0 ondersteuning. Maar probeer eens een andere kabel.TheLarger1 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:55:
[...]
Heeft je laptop wellicht USB 2.0 en 3.0 poorten en gebruik je nu toevallig een 2.0 poort?
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
Je scherm blijft toch aan als je naar het scherm blijft kijken...? (d.m.v. FaceID)KaiseRRuby schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:55:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er zelf niet uit. Wil mijn scherm constant aanlaten enkel als ik een bepaald spel speel. Hoe stel ik dat in?
Als het goed is zou het spel daar zelf voor moeten zorgen, een app kan bepalen dat de iphone niet in slaap valt zolang de app draait. Klinkt alsof het spel dat je speelt daar dan iets niet goed doet.KaiseRRuby schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:55:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er zelf niet uit. Wil mijn scherm constant aanlaten enkel als ik een bepaald spel speel. Hoe stel ik dat in?
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het scherm aan blijft. Maar ik wil het omdat je dan elke keer beloningen krijgt die je anders mist.jasjenl schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:42:
[...]
Als het goed is zou het spel daar zelf voor moeten zorgen, een app kan bepalen dat de iphone niet in slaap valt zolang de app draait. Klinkt alsof het spel dat je speelt daar dan iets niet goed doet.
Heb nu uberhaupt uitgezet dat het scherm uitgaat, maar ik wilde het puur voor 1 app doen.
Zie het Jailbreak topic voor de laaste updates [iOS] Jailbreaken - Deel 8
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik fiets elke dag naar mijn werk en handmatig de workout starten en stoppen vergeet ik steeds
Console Guy
Een reminder instellen 2 minuten voor de tijd dat je vertrekt? Een reminder instellen op het moment dat je je huis verlaat?The Gamblers schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:17:
Even een korte vraag hier, ik gebruik autosleep voor het automatisch tracken van mijn sleep, is er ook ziets voor de fiets ?
Ik fiets elke dag naar mijn werk en handmatig de workout starten en stoppen vergeet ik steeds
PSN: Sluuz
Kan je niet iets maken in siri shortcuts?The Gamblers schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:17:
Even een korte vraag hier, ik gebruik autosleep voor het automatisch tracken van mijn sleep, is er ook ziets voor de fiets ?
Edit: Hier staat wel iets: https://www.reddit.com/r/...hey_siri_start_a_workout/
[ Voor 12% gewijzigd door Tylen op 21-02-2019 09:17 ]
iPhone ligt naast mij, scherm gaat aan en hij unlockt. Had hem gelockt en een halve minuut niet aangeraakt. Siri vanaf lockscreen is disabled, geen USB aangesloten.

FaceID....Saturnus schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:27:
Holy shit wat is dit dan...
iPhone ligt naast mij, scherm gaat aan en hij unlockt. Had hem gelockt en een halve minuut niet aangeraakt. Siri vanaf lockscreen is disabled, geen USB aangesloten.
iPhone 6S Plus. Goed punt wel. Enige wat ik kan bedenken is een extreem verlate TouchID reactie of false positive (met lucht?

Euh hoe moet ik weten wat voor iPhone elke tweaker heeftSaturnus schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:35:
[...]
iPhone 6S Plus. Goed punt wel. Enige wat ik kan bedenken is een extreem verlate TouchID reactie of false positive (met lucht?), maar dan nog is dat extreem ver gezocht.
Ja daarom zeg ik goed punt, zo van 'dat had ik er bij moeten zetten ja.'Tylen schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:36:
[...]
Euh hoe moet ik weten wat voor iPhone elke tweaker heeft
iPhone Ghost UnlockSaturnus schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:27:
Holy shit wat is dit dan...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mixed Reality dev
Bij mij gaan ze allemaal aan, maar luistert er maar 1 actief en gaan de anderen weer snel uit. Die check is er dus.Wordt waarschijnlijk via iCloud gesynct. Heb je toevallig meerdere accounts?Menesis schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:13:
Waarom gaan al mijn iOS apparaten aan als ik hey Siri zeg. Kunnen ze niet een check inbouwen om te zorgen dat er maar eentje aan gaat? Zo ga je toch nooit bijv. nog een homepod erbij kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Sluuz op 27-02-2019 08:27 ]
PSN: Sluuz
Nope, 1 account, op dezelfde wifi (eentje zelfs als homehub). Maar als ik zeg Siri set a timer for 10 minutes dan gaan er twee timers aanSluuz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:26:
[...]
Bij mij gaan ze allemaal aan, maar luistert er maar 1 actief en gaan de anderen weer snel uit. Die check is er dus.Wordt waarschijnlijk via iCloud gesynct. Heb je toevallig meerdere accounts?
[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 27-02-2019 11:05 ]
Mixed Reality dev
Dat is hoe het hoort te werken, doet het hier helaas ook niet altijd even goed.Sluuz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:06:
Weird, bij mij werkt dat wel.
https://support.apple.com/en-us/HT208472
Edit: Ondertussen al op andere sites gelezen dat Siri niet luistert als de proximity sensor bedekt is. Jammer. Vroeger kon dat wel. Het wordt hoog tijd dat Apple de HomePod in NL/BE op de markt brengt, zodat Siri ook via die weg in het NL bediend kan worden...
[ Voor 24% gewijzigd door Brynnie op 27-02-2019 16:47 ]
Thanks, bluetooth had ik niet aanstaan op de iPad. Misschien dat dat helptSluuz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:06:
Weird, bij mij werkt dat wel.
https://support.apple.com/en-us/HT208472
Mixed Reality dev
Heb het getest en werkt ook echt.
Enkel een maan-emoji 🌙 naar jezelf of iemand anders sturen en dan kan je deze activeren.
Als je deze naar jezelf of iemand anders stuurt vallen er opeens allemaal manen naar beneden en komt er op dat donkere modus geactiveerd is en of je deze direct wilt instellen.
Zou zowel bij iOS als Android werken maar blijkbaar zijn er mensen waarbij het nog niet lukt.
Wordt misschien in fases uitgerold?
Ook zou een herstart van de messenger app soms helpen
[ Voor 42% gewijzigd door Snakefoodjah op 02-03-2019 23:22 ]
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Wie gelooft wordt zalig…Snakefoodjah schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:47:
Weet niet of het hier hoort maar op MacRumors gelezen dat je nu dark modus in de messenger app kan activeren.
Heb het getest en werkt ook echt.
Enkel een maan-emoji 🌙 naar jezelf of iemand anders sturen en dan kan je deze activeren.
:-)
1 april duurt nog even!
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Euh da werkt echt. Ga hier proberen foto in te voegen.Serena schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 22:57:
[...]
Wie gelooft wordt zalig…
1 april duurt nog even!
https://we.tl/b-KkVYT7DTgD
[ Voor 9% gewijzigd door Snakefoodjah op 02-03-2019 23:14 ]
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik hoop nu toch echt wel dat ze in IOS 13 dark mode voorzien.amphora schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:58:
Het werkt toch echt! Kan niet wachten tot heel ios een keer donker wordt.
Er zijn wel aanwijzingen enzo maar ga het pas geloven als het officieel aangekondigd is.
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Oh Messenger, ik dacht iMessage.amphora schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:58:
Het werkt toch echt! Kan niet wachten tot heel ios een keer donker wordt.
Messenger komt hier niet op de telefoon, FB is rotzooi.
Apple Releasing Fourth Developer Beta of iOS 12.2 Today
Edit:
Beschikbaar:

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 04-03-2019 20:16 ]
Splinter Cell schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:10:
In Amerika is het al zomertijd. Dus dat betekent dat updates/beta's nu weer een uurtje eerder er op staan.

3 tot en met 7 juni in San Jose
Ik doe altijd naar beneden vegen op de iconen en dan de zoekfunctie gebruiken. Ik heb nog maar een paar apps op de homescreen en de rest in een folder waar ik in principe nooit in ga.TweakerVincent schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:28:
En weer voor de zoveelste keer tijd verspillen omdat ik de locatie van een app niet kan vinden. Werkt echt voor geen meter als je 300 apps oid hebt en een app wilt verplaatsen. Hij geeft niet aan waar bv app wallet staat. Ergens in een mapje maar welke? Wordt dus niet aangeven. K*t dit
... na de zomer
Ik heb 10 paginas vol apps. 70% gebruik ik amper maar ik wil sommige op pagina 2 bv. Succes met zoeken danUffje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:18:
[...]
Ik doe altijd naar beneden vegen op de iconen en dan de zoekfunctie gebruiken. Ik heb nog maar een paar apps op de homescreen en de rest in een folder waar ik in principe nooit in ga.
Daar is maar 1 goed antwoord op: Spotlight.TweakerVincent schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:10:
[...]
Ik heb 10 paginas vol apps. 70% gebruik ik amper maar ik wil sommige op pagina 2 bv. Succes met zoeken dan
Spotlight toont niet op welke pagina ik hem kan vinden.
Check. ik zoek ook altijd in spotlight en open hem daar.
Maakt toch ook niet uit waar hij staat? Je start hem vanuit Spotlight. Daar zit de snelheidswinst.TweakerVincent schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:20:
[...]
Spotlight toont niet op welke pagina ik hem kan vinden.
Dit. Met veel apps verreweg het snelst.Tylen schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:32:
[...]
Check. ik zoek ook altijd in spotlight en open hem daar.
App op page 1 of 2 kan je sneller openen door erop te klikken dan in te tikkenDonstil schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:39:
[...]
Maakt toch ook niet uit waar hij staat? Je start hem vanuit Spotlight. Daar zit de snelheidswinst.
[...]
Dit. Met veel apps verreweg het snelst.
Vanaf het beginscherm wel idd. Daar heb ik dan ook Apps staan die ik vaak gebruik.TweakerVincent schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:45:
[...]
App op page 1 of 2 kan je sneller openen door erop te klikken dan in te tikken
Zodra het in een mapje staat is Spotlight sneller. Al moet het wel ff in je systeem komen het te gebruiken.
Ik gebruik spotlight uiteraard ook gewoon, voor alles dieper dan 2 schermen. Vaak kan je niet makkelijk tikken.Donstil schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:34:
[...]
Vanaf het beginscherm wel idd. Daar heb ik dan ook Apps staan die ik vaak gebruik.
Zodra het in een mapje staat is Spotlight sneller. Al moet het wel ff in je systeem komen het te gebruiken.
Eerst beta is over een kleine 3 maanden. En veel wijst toch wel naar een behoorlijke overhaul van iOS dit jaar t.o.v. afgelopen iOS-en.
Ik verwacht zelf vooral wat op het gebied van customization. En uiteraard een Dark Mode (maar dan wel graag echt zwart en niet donkergrijs
Ik verwacht niet veel nieuws voor iPhone, de iPad zou er meer 'aan hebben' qua veranderingen. en ja, hoop ook op dark mode, en notities onder een foto.Geert1976 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:59:
meer mensen die al langzaam warm beginnen te lopen voor iOS 13?
Eerst beta is over een kleine 3 maanden. En veel wijst toch wel naar een behoorlijke overhaul van iOS dit jaar t.o.v. afgelopen iOS-en.
Ik verwacht zelf vooral wat op het gebied van customization. En uiteraard een Dark Mode (maar dan wel graag echt zwart en niet donkergrijs)
als ik de diverse artikelen her en der lees afgelopen weken komt juist naar voren dat ze iOS juist ook gaan aanpakken voor de iPhone.
We zien het wel straks. laatste wat ik las was nieuwe home screen en verbeterde Carplay voor iPad, en het gerucht van dark modus.Geert1976 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:17:
[...]
als ik de diverse artikelen her en der lees afgelopen weken komt juist naar voren dat ze iOS juist ook gaan aanpakken voor de iPhone.
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
Verbeterde CarPlay voor iPad? Iets wat er niet is verbeteren, dat kan alleen AppleHackus schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:26:
[...]
We zien het wel straks. laatste wat ik las was nieuwe home screen en verbeterde Carplay voor iPad, en het gerucht van dark modus.
De geruchten over een dark mode gaan al sinds iOS 7.0 inmiddels, ik moet dat eerst maar zienGeert1976 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:59:
Ik verwacht zelf vooral wat op het gebied van customization. En uiteraard een Dark Mode (maar dan wel graag echt zwart en niet donkergrijs)

Hoop wel dat ze er een goeie DarkMode van maken zoals Apple dat kan en niet alles wat nu wit is zwart en andersom.
[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 16-03-2019 12:12 ]
Ik heb het wat verkeerd omschreven. Verbeterde CarPlay (iPhone) en meer functies voor iPad en nieuw Homescreen. Verbetering van CarPlay was al gepland voor iOS12, maar is uitgesteld.Hackus schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:26:
[...]
We zien het wel straks. laatste wat ik las was nieuwe home screen en verbeterde Carplay voor iPad, en het gerucht van dark modus.
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
(zonder grote foto
beschikbaar: versie16E5227a
Public Beta is ook beschikbaar
[ Voor 26% gewijzigd door Hackus op 18-03-2019 19:32 ]
En al quick type in het Nederlands?Hackus schreef op maandag 18 maart 2019 @ 17:35:
Beta 6 vandaag https://9to5mac.com/2019/03/18/ios-12-2-beta-6/
(zonder grote foto)
beschikbaar: versie16E5227a

Kleine update dit keer, de laatste puntjes zullen wel op de i gaan. Final na het event volgende week?
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 18-03-2019 18:23 ]
https://twitter.com/MacRumors/status/1110256390067490816
[ Voor 50% gewijzigd door MelvinW op 25-03-2019 20:07 ]
- WhatsappHack
- Niet online
- Apple
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 8
- Apple iPhone XR
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 6
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone 8 Plus
- Apple iPhone 6 Plus
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Smartphones
- Apple iPad
- Apple iPhone 5s
Vreemd, hier op iPhone X niet.
[ Voor 151% gewijzigd door MelvinW op 25-03-2019 20:12 ]
[ed.]
Hond uitgelaten en hij is geupdated. Toch fijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Keypunchie op 25-03-2019 21:00 ]
Das meestal zoDonstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:10:
Lijkt gelijk aan de laatste beta.
Nee hoor.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Waarom niet? Vind vast wel iemand leuk zou je zeggen.DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:19:
Downloading... maar vraag me bijna af waarom. 4 nieuwe Animoji's
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 20:20 ]
Gebruiken mensen die dingen serieus?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer