Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:20:
Gebruiken mensen die dingen serieus?
Jazeker. Ik persoonlijk niet maar zie het in gezinnen met kinderen wel gebeuren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:19:
Downloading... maar vraag me bijna af waarom. 4 nieuwe Animoji's :')
ook Safari verbeteringen en ik lees her en der dat er ook wat veranderingen inzitten....geen idee wat exact

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:19:
Downloading... maar vraag me bijna af waarom. 4 nieuwe Animoji's :')
Alleen voor iPhone X en nieuwer

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg nu alsnog de full Version aangeboden op Dev beta 6. Dus toch niet gelijk aan dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben meestal niet van het meteen downloaden maar met de levering van de nieuwe airpods die 12.2 nodig hebben toch maar gedaan.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:13
Animoji
  • Er zijn vier nieuwe animoji's (een uil, een zwijn, een giraf en een haai) beschikbaar voor de iPhone X en hoger, de iPad Pro 12.9-inch (3e generatie) en de iPad Pro 11-inch
AirPlay
  • Met speciale tv-regelaars in het bedieningspaneel en op het toegangsscherm heb je snel toegang tot je tv
  • Met AirPlay-multitasking voor video kun je door andere apps bladeren, evenals andere korte audio- en videobestanden lokaal op je apparaat afspelen zonder dat AirPlay onderbroken wordt
  • AirPlay-bestemmingen zijn nu gegroepeerd op basis van het materiaaltype, waardoor je nog sneller kunt vinden naar welk apparaat je wilt afspelen
Apple Pay
  • Als Apple Pay Cash-klant kun je nu via je Visa-betaalkaart direct geld overmaken naar je bankrekening
  • De Wallet-app geeft nu voor je gemak bijschrijvingen en afschrijvingen in Apple Pay direct onder de kaart weer
Schermtijd
  • Apparaatvrije tijd kan worden geconfigureerd met een ander schema voor elke dag van de week
  • Met een nieuwe aan/uit-knop kun je applimieten gemakkelijk tijdelijk in- en uitschakelen
  • Safari
  • Het inloggen op websites vindt nu automatisch plaats nadat inloggegevens zijn ingevoerd met de functie voor het automatisch invullen van wachtwoorden
  • Er worden nu waarschuwingen weergegeven wanneer er niet-versleutelde webpagina's worden geladen
  • Verwijderde ondersteuning voor de verlopen standaard 'Do Not Track' om mogelijk gebruik als een fingerprinting-variabele te voorkomen; de functie 'Intelligent Tracking Prevention' biedt nu standaard beveiliging tegen het volgen door websites
  • Zoekopdrachten in het slimme zoekveld kunnen nu worden gewijzigd door op de pijl naast zoeksuggesties te tikken
Apple Music
  • Het tabblad 'Ontdekken' geeft meer redactionele informatie op één pagina weer, waardoor het eenvoudiger wordt om onder andere nieuwe muziek en afspeellijsten te ontdekken
AirPods
  • Ondersteuning voor nieuwe AirPods (2e generatie)
Deze update bevat ook andere verbeteringen en probleemoplossingen:
  • De luchtkwaliteitsindex wordt ondersteund in Kaarten voor de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en India
  • Instellingen bevat informatie over de resterende tijd van de garantieperiode voor je apparaat
  • Er wordt een '5G E'-symbool weergegeven voor de iPhone 8 en hoger, de iPad Pro 12.9-inch (3e generatie) of de iPad Pro 11-inch, dat aangeeft dat gebruikers zich in een gebied bevinden waar het 5G Evolution-netwerk van AT&T beschikbaar is
  • Verbeterde kwaliteit van audio-opnamen in Berichten
  • Verbeterde stabiliteit en prestaties van de Apple TV Remote-app in iOS
  • Oplossing voor een probleem dat ervoor kon zorgen dat sommige gemiste oproepen niet in het berichtencentrum werden weergegeven
  • Oplossing voor een probleem waarbij een melding in Instellingen kon worden weergegeven, ook al was er geen actie vereist
  • Oplossing voor een probleem in Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag, waarbij de opslagruimte van sommige grotere apps, de categorie Systeem en de categorie Andere soms onjuist werd weergegeven in het staafdiagram
  • Oplossing voor een probleem dat ervoor kon zorgen dat Dictafoon automatisch opnamen afspeelde nadat verbinding werd gemaakt met een Bluetooth-apparaat in de auto
  • Oplossing voor een probleem dat ervoor zorgde dat je in Dictafoon tijdelijk de naam van een opname niet kon wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217504

Hoop dat Adguard pro nog intact blijft met iOS 12.2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
WhatsappHack schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:31:
Apple Pay werkt nog prima in NL onder 12.2 neem ik aan?
Waarom zou het niet meer werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:27:
Ik krijg nu alsnog de full Version aangeboden op Dev beta 6. Dus toch niet gelijk aan dus.
Build: 16E227
beta build: 16E5227a

lijkt toch aardig op elkaar ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ga ik zo zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Hackus schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:32:
[...]

Niet hetzelfde dus :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
net terug van de Appie voor een snelle boodschap (nee, niet het toilet :+ )
Apple Pay deed het nog prima met iOS 12.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:32:
[...]

Aah ja. A eraf. Dus zal wel een kleine tweak zijn ofz.

De versies hiervoor lieten ze de toestellen gewoon op de laatste beta build als ze echt gelijk waren.
Haha precies :)

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 20:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Geert1976 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:34:
[...]

net terug van de Appie voor een snelle boodschap (nee, niet het toilet :+ )
Apple Pay deed het nog prima met iOS 12.2
Apple Pay hier ook weer in de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daarom, het lijkt altijd op de beta build :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Anoniem: 217504 @Geert1976 Dank :)

@MelvinW Nou het is hier officieel niet beschikbaar, dus liever ‘t zeker voor ‘t onzekere voor ze opeens in een update besluiten het dicht te timmeren. Al zal ‘t niet snel gebeuren I guess gezien toeristen ‘t ook mogen gebruiken en ik zelf ook een aantal buitenlandse kaarten erin heb zitten.

Ahh, nieuwe anomoji’s... Kan Thiery Baudet nu de uil van Minerva animeren in iMessage hehe. :P

[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 25-03-2019 20:40 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind iOS 12.2 net weer ff wat vlotter op mijn iPhone Xs Max

(kan ook komen doordat ik hiervoor op een iPhone X zat met nog iOS 12.1.2 ivm overgang Samsung S10 terug naar iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:39:
ik vind iOS 12.2 net weer ff wat vlotter op mijn iPhone Xs Max

(kan ook komen doordat ik hiervoor op een iPhone X zat met nog iOS 12.1.2 ivm overgang Samsung S10 terug naar iPhone)
Huh wat, heb jij nou een Max?
Dat is toch veel te groot voor je.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:34

amphora

Websites & Fotografie

Ben ik de enige die hier blij van wordt?
Met AirPlay-multitasking voor video kun je door andere apps bladeren, evenals andere korte audio- en videobestanden lokaal op je apparaat afspelen zonder dat AirPlay onderbroken wordt

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 25-03-2019 20:44 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Adguard pro met local vpn leeft ook nog onder 12.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Huh wat, heb jij nou een Max?
Dat is toch veel te groot voor je.
het tij kan keren ;)

ik kon een Xs Max (in nieuwstaat) voor een ''prikkie'' kopen na mijn S10, ik dacht waarom ook niet proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:43:
[...]

het tij kan keren ;)

ik kon een Xs Max (in nieuwstaat) voor een ''prikkie'' kopen na mijn S10, ik dacht waarom ook niet proberen ;)
Nou omdat je al een paar keer van een + terug kwam toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:46:
[...]

Nou omdat je al een paar keer van een + terug kwam toch?
klopt, maar heb nu een dikke week de Xs Max en op 1 of andere manier geniet ik hier echt van, ondanks mijn eerdere ervaringen met de Plus modellen die ik snel voor gezien had.

wellicht door het strakke display en de haast full screen ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Geert1976 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:48:
[...]

klopt, maar heb nu een dikke week de Xs Max en op 1 of andere manier geniet ik hier echt van, ondanks mijn eerdere ervaringen met de Plus modellen die ik snel voor gezien had.

Beviel de S10 niet of miste je iOS?

... na de zomer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ja idd. 6 dagen S10+ heeft mij ook goed gedaan, geniet weer extra van mijn Xs Max nu :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Uffje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:49:
[...]

Beviel de S10 niet of miste je iOS?
kort samengevat: Android voelt bij mij aan alsof de fabrikant een Komo vuilneszak volpropt met alle settings/instellingen door elkaar gehusseld en die zak naar je toe smijt en er achteraan roept: ''hier heb je je Instellingen..succes ermee!" ofwel: 0 logica

qua hardware vind ik de S10 (Plus) lichtjaren beter dan de Xs (Max)

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 25-03-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Geert1976 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:50:
[...]

kort samengevat: Android voelt bij mij aan alsof de fabrikant een Komo vuilneszak volpropt met alle settings/instellingen door elkaar gehusseld en die zak naar je toe smijt en er achteraan roept: ''hier heb je je Instellingen..succes ermee!" ofwel: 0 logica

qua hardware vind ik de S10 (Plus) lichtjaren beter dan de Xs (Max)
Wat doet de S10 qua hardware beter dan de Xs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:59:
[...]

de diverse camera modi, met name de wide angle camera is werkelijk waar verbluffend mooi! (voor architectuur/natuur)

het gewicht/build van de S10 voelt prettiger/lichter aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:59:
[...]

Cameratas voor mij een goeie, of het scherm als je de onbedoelde aanrakingen wegdenkt 8)7

Zou het in geen lichtjaren lichtjaren willen noemen maar gelijk aan is het zeker. De iPhone is alleen veel meer een totaal pakket.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 21:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:05:
Hoezo zat je al op de beta van morgen?
haha, nee dat was mijn poging tot ''terug on topic''....duidelijk mislukt blijkbaar O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25
amphora schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Nee, ik ga hier denk ik ook blij van worden!

Voor de heren hierboven, hebben jullie al elkaars nummers eens uitgewisseld B)

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:11:
[...]

Nee, ik ga hier denk ik ook blij van worden!

Voor de heren hierboven, hebben jullie al elkaars nummers eens uitgewisseld B)
Nee @Geert1976 gelooft niet in animoji :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:24:
[...]

Nee @Geert1976 gelooft niet in animoji :+
Mensen met hele kleine kinderen wel. samen animoji's kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30
PowerBeats Pro opgedoken in iOS 12.2

https://9to5mac.com/2019/...ireless-sport-headphones/

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:54
amphora schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Klinkt goed. Ik moest de update wel twee keer lezen voor ik 'm begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Airplay Multitasking werkt alleen niet (goed). Ik speel via youtube app een video af via airplay, open safari en open een andere video, wordt ie toch weer vervangen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:20:
Airplay Multitasking werkt alleen niet (goed). Ik speel via youtube app een video af via airplay, open safari en open een andere video, wordt ie toch weer vervangen.
Ja maar dat is video en video. Dat staat we ook niet toch?

Video en later Audio is wat ze nu aangepakt hebben dacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 23:38
Open de Health app in 12.2. Plots hele uitleg over ECG. Extra keurmerk erbij. ECG komt dichterbij :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Potverdikkie, wat ergerde ik mezelf hier altijd aan. Blij dat die nu gewoon inlogt!

"Het inloggen op websites vindt nu automatisch plaats nadat inloggegevens zijn ingevoerd met de functie voor het automatisch invullen van wachtwoorden"

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
[...]

Dat kennen we :p
Opeens heb je weer een iphone 8 :+
Haha :p

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:58:
[...]
Ja maar dat is video en video. Dat staat we ook niet toch?

Video en later Audio is wat ze nu aangepakt hebben dacht ik.
Met AirPlay-multitasking voor video kun je door andere apps bladeren, evenals andere korte audio- en videobestanden lokaal op je apparaat afspelen zonder dat AirPlay onderbroken wordt
Als je dit leest zou het toch moeten werken? één video via airplay, één video lokaal op telefoon scherm?
Of zou het 'm zitten in de term 'korte'. Zou er een check in zitten dat video's langer dan (zeg) 1 minuut via airplay gaan en andere lokaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
Meer mensen last van een snel leeglopende accu bij 12.2? Ik heb nog nooit aan het einde van de dag mijn telefoon moeten bijladen.

Daarnaast merkte ik tijdens het bellen op dat de verbinding steeds kortstondig wordt verbroken. Met AirPods of op Speaker: mijn Max schakelt steeds terug naar de ‘normale’ speaker.
Hoop op een snelle fix!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MartijnMartijn Nee, de accuduur is hier juist verbeterd. Op 12.1.2 had ik opeens een drain die ik in 12.1.1 niet had. In 12.2 is dat opgelost tot zover. Let op dat de eerste dag na een update je telefoon nog bezig kan zijn wat caches te vernieuwen, dus is niet representatief. Als je overmorgen nog steeds een drain hebt zou ik me er pas zorgen om maken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
WhatsappHack schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:48:
@MartijnMartijn Nee, de accuduur is hier juist verbeterd. Op 12.1.2 had ik opeens een drain die ik in 12.1.1 niet had. In 12.2 is dat opgelost tot zover. Let op dat de eerste dag na een update je telefoon nog bezig kan zijn wat caches te vernieuwen, dus is niet representatief. Als je overmorgen nog steeds een drain hebt zou ik me er pas zorgen om maken.
Bij mij duurde de "cache" herstellen een paar weken geleden, bijna een week! Dus wees gewaarschuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben de laatste weken steeds meer mail aan het beantwoorden via me telefoon, voorheen deed ik dit minder omdat ik toch vaak achter een PC zit.

Nu viel mij op dat ik regelmatig mail terug krijg waar men reacties onder mijn eerste mail plaatst. Echter doordat de indeling van Apple (IOS) mijn verstuurde mail apart laat zien zie ik deze reacties niet. Om dit te zien moet ik dus weer gebruik maken van me PC. Is er een mogelijkheid waarbij ik ook de aanpaste verstuurde mail kan zien, ik kom er maar niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 12:54

4POX

Everybody is wired

Segafreak83 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Bij mij duurde de "cache" herstellen een paar weken geleden, bijna een week! Dus wees gewaarschuwd..
"updating people..... To finish updating your people. Lock your phone and connect it to power."

Ook zo'n "cache". Is de telefoon al sinds oktober mee bezig.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:17:
Ik ben de laatste weken steeds meer mail aan het beantwoorden via me telefoon, voorheen deed ik dit minder omdat ik toch vaak achter een PC zit.
Beter doe je dat van achter een PC. beter overzicht, en je ziet wat je 'aanklikt'
(veel fishing etc komt juist doordat mensen zomaar wat openen/aanklikken via smartphone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:17:

Nu viel mij op dat ik regelmatig mail terug krijg waar men reacties onder mijn eerste mail plaatst. Echter doordat de indeling van Apple (IOS) mijn verstuurde mail apart laat zien zie ik deze reacties niet. Om dit te zien moet ik dus weer gebruik maken van me PC. Is er een mogelijkheid waarbij ik ook de aanpaste verstuurde mail kan zien, ik kom er maar niet uit.
Ik beantwoord 95% van mijn email op iOS apparaten i.p.v. de Mac en gebruik daarvoor Spark.
Kan ik je aanraden boven de (voor mij niet fijne) native mail client. Wat jij omschrijft had ik ook wel eens, na Spark nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Hackus schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:33:
[...]

Beter doe je dat van achter een PC. beter overzicht, en je ziet wat je 'aanklikt'
(veel fishing etc komt juist doordat mensen zomaar wat openen/aanklikken via smartphone)
Je weet dat het mij er juist om gaat dat ik de reacties kan lezen die men geeft op mijn vooraf gestuurde mail? Dit zijn dus al bekende mailadressen of personen waar ik contact mee heb. Ik snap wat je bedoelt, maar 90% van alle rotzooi wordt er al uitgefilterd en adressen die ik niet ken verwijder ik meteen.
Donstil schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Ik beantwoord 95% van mijn email op iOS apparaten i.p.v. de Mac en gebruik daarvoor Spark.
Kan ik je aanraden boven de (voor mij niet fijne) native mail client. Wat jij omschrijft had ik ook wel eens, na Spark nooit meer.
Bedankt zal er eens naar kijken.

Ik heb alle verschillende opties eens geprobeerd in en uit te schakelen en met het uitvinken van 'vouw gelezen berichten samen' en 'volledige berichtenreeks' lijkt het probleem opgelost. Hierbij zie ik wel alle reacties na meerdere berichten onder elkaar, maar ik kan in ieder geval de reacties lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
iOS12.3 dev Beta1 vandaag

update:
Beschikbaar.
buildversie:16F5117h

[ Voor 17% gewijzigd door Hackus op 27-03-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:27
Komt dark mode pas in iOS 13 ?

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2019 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30
Probably, als het komt that is..
Is ook nog geen 100% zekerheid over gegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 28-03-2019 06:16 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 12:54

4POX

Everybody is wired

Rivanov schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 06:15:
[...]

Probably, als het komt that is..
Is ook nog geen 100% zekerheid over gegeven.
Ik hoor dat jaarlijks. IOS10, IOS11, IOS12... krijgt dark mode......

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
4POX schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 06:50:
[...]

Ik hoor dat jaarlijks. IOS10, IOS11, IOS12... krijgt dark mode......
Niet overdrijven he. Over dark mode zijn pas recentelijk geruchten opgedoken. Het zou me niet verbazen als het tijdens de komende WWDC gepresenteerd wordt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:34
meesje schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 07:21:
[...]

Niet overdrijven he. Over dark mode zijn pas recentelijk geruchten opgedoken. Het zou me niet verbazen als het tijdens de komende WWDC gepresenteerd wordt.
Nou kan het mij echt totaal niets schelen, want heb helemaal geen behoefte aan 'dark mode' - of misschien weet ik gewoon niet wat ik mis - maar de geruchten zijn er al langer:
https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-10-dark-mode/ (16 jui 2016)
https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-11-dark-mode/ (12 juli 2017)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er nieuw in iOS12.3 (Beta)

[ Voor 255% gewijzigd door Hackus op 29-03-2019 11:50 . Reden: nieuwe link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
vanaalten schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:12:
[...]

Nou kan het mij echt totaal niets schelen, want heb helemaal geen behoefte aan 'dark mode' - of misschien weet ik gewoon niet wat ik mis - maar de geruchten zijn er al langer:
https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-10-dark-mode/ (16 jui 2016)
https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-11-dark-mode/ (12 juli 2017)
Die berichten heb ik destijds gemist. iPhone.nl staat niet in mijn favorieten. ;)
Maar je hebt gelijk. Net even gezocht op dark mode op omt. En daar inderdaad ook al berichten uit 2016. Kennelijk vond ik het (destijds) niet interessant genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik krijg soms de vraag om de wachtwoorden van accounts in iOS opnieuw in te voeren. Vorige week opeens mijn AppleID, gisteren Gmail en vandaag Outlook. Is dit normaal gedrag van iOS of van die diensten? Bijvoorbeeld als beveiliging om periodiek dit te controleren of kan er iets mis zijn?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik heb dat alleen gehad bij wijzigingen in mijn account (ww gewijzigd, 2FA toegevoegd/verwijdert, devices verwijdert/toegevoegd, etc).

Hebben er bij jou geen wijzigingen plaatsgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:00:
Ik krijg soms de vraag om de wachtwoorden van accounts in iOS opnieuw in te voeren. Vorige week opeens mijn AppleID, gisteren Gmail en vandaag Outlook. Is dit normaal gedrag van iOS of van die diensten? Bijvoorbeeld als beveiliging om periodiek dit te controleren of kan er iets mis zijn?
Meestal is dat vlak na iOS opnieuw installeren, niet zomaar ‘tussendoor’

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Nop, niets gewijzigd. De iOS update (12.1.4) is al van een tijd geleden en ik heb niets aangepast in mijn wachtwoorden of devices.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb dat niet met apps zelf maar wel vaak met iOS. Zonder reden ineens een wachtwoord pop-up van mijn iCloud account. Is al jaren ook, met of zonder automatische app updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SirLenncelot Heb je dit ook als je alleen 4G gebruikt ? Heb je al een eens geforceerde herstart gedaan ?
herstel netwerkinstellingen ?
Een keer iOS opnieuw op je toestel zetten via iTunes evt met los ipsw bestand. (random)vraag om wachtwoorden telkens is niet normaal. je kunt gelijk iOS12.2 pakken, dat is de laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik gebruik al vooral 4G, data bundel is toch groot genoeg en ik vind het irritant om steeds wachtwoorden in te voeren (hoe ironisch). iOS opnieuw installeren zou wel een optie zijn. Het is overigens niet telkens, maar meer af en toe. Nu was het toevallig drie keer achter elkaar.

Overigens heb ik na wat zoeken terug gevonden dat het een probleem is dat door meer mensen ervaren wordt. Er is zelfs een paar jaar terug stevige kritiekop geweest. Tevens schijnt het veel voor te komen bij outlook accounts.

Anyway, ik gebruik voor deze accounts unieke wachtwoorden. Die heb ik voor de zekerheid maar aangepast. Thnx voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herstarten, soft reset, nieuwe installatie. Die zaken doen allemaal niets.

Hebben geen invloed op dit issue. Ik heb het al jaren, zat restores gedaan door de jaren, toestellen gewisseld vanwege nieuwe release enz enz.

Topics vol op Macrumors ook toen het begon. Inmiddels is het wel wat minder geworden maar sporadisch ineens weer terug.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 28-03-2019 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je dat iCloud probleem hebt he, gebruik je toevallig apps met een app-specific wachtwoord naar je AppleID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zit hem in connect tussen WiFi en iCloud, oa VPN kan dit al veroorzaken. opnieuw verbinding maken met je WiFi, Netwerkherstel...eerder ingestelde 'beperking' net wat jezelf hebt ingesteld. (onbekend WiFi netwerk waar nooit eerder updates door zijn binnengehaald. wordt gebruik bij oa foto delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13

JB

Cédric roelt!

Kun je instellen dat als je muziek aan het luisteren bent en je krijgt berichtjes oid binnen, dat de muziek dan niet dempt tijdens het binnen komen van die berichten? Als je de telefoon op stil zet, dan heb je er geen last van maar dan merk je ook niet als er iets binnen komt. Ik zou graag geluidjes horen zonder dat mijn muziek dempt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
Fullscreen API optie in safari browser is weg :( Kan het niet meer uitschakelen. :(
Apple video player werkte veel beter in de browser, nu heb je op elke website een eigen video player en de meeste werken echt slecht.

Edit: Ik heb maar naar ios 12.1.4 gedowngrade. Daar heb je de functie/toggle nog wel.

[ Voor 39% gewijzigd door Valinor op 03-04-2019 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlaxz
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik was eigenlijk benieuwd wat iemand vindt van de automatische spellingcontrole in het Nederlands op de standaard toetsenbord van iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:00
Ik heb jarenlang Mercury browser gebruikt, voornamelijk door de mogelijkheid om lokale foto's in de app op te slaan. ideaal! Nu heb ik per ongeluk de app gewist en ben ik erachter gekomen dat hij niet meer in de nederlandse store staat :(

Vroeger kon ik volgens mij makkelijk van store wisselen maar nu gaat dat niet meer. Is het via een omweg nog mogelijk?

Zo niet, kent iemand een alternatieve browser met locale file opslag functionaliteit?

[ Voor 10% gewijzigd door TweakerVincent op 05-04-2019 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:15:
Als je dat iCloud probleem hebt he, gebruik je toevallig apps met een app-specific wachtwoord naar je AppleID?
Aah vergeten te reageren. Nee geen applicatie specifieke wachtwoorden.

Het probleem zit hem aan de iCloud kant voor zover het lijkt. Soms is het ook weken weg en komt het ineens weer terug.

Ik heb er inmiddels maar vrede mee want niets lijkt echt te helpen. Het is op meerdere verbindingen, op zowel vaste verbindingen als 4G, met of zonder pi-hole, VPN enz enz.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 05-04-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
TweakerVincent schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:19:
Ik heb jarenlang Mercury browser gebruikt, voornamelijk door de mogelijkheid om lokale foto's in de app op te slaan. ideaal! Nu heb ik per ongeluk de app gewist en ben ik erachter gekomen dat hij niet meer in de nederlandse store staat :(

Vroeger kon ik volgens mij makkelijk van store wisselen maar nu gaat dat niet meer. Is het via een omweg nog mogelijk?

Zo niet, kent iemand een alternatieve browser met locale file opslag functionaliteit?
Staat hij ook niet meer in je lijst van apps die je ooit hebt geinstalleerd?

Van store wisselen kan nog steeds door bijv met een amerikaanse apple id in te loggen en dan kan je gewoon amerikaanse apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
D2FValinor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:02:
[...]

Staat hij ook niet meer in je lijst van apps die je ooit hebt geinstalleerd?

Van store wisselen kan nog steeds door bijv met een amerikaanse apple id in te loggen en dan kan je gewoon amerikaanse apps installeren.
Maar kan ik dan gewoon 2 accounts op mijn ipad gebruiken en dan van beide stores gewoon de apps downloaden. Of moet ik dan continu ingelogd zijn met apple id USA om usa apps te starten? Laatste lijkt me erg onhandig? Ik wil gewoon alle apps continu kunnen openen met een NL apple id (ingelogd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:55:
[...]

Maar kan ik dan gewoon 2 accounts op mijn ipad gebruiken en dan van beide stores gewoon de apps downloaden. Of moet ik dan continu ingelogd zijn met apple id USA om usa apps te starten? Laatste lijkt me erg onhandig? Ik wil gewoon alle apps continu kunnen openen met een NL apple id (ingelogd).
Je kunt wisselen tussen stores. Apps gekocht met account 1 blijven werken als account 2 ingelogd zit.

Wel moet je (altijd?) het wachtwoord opnieuw invoeren bij updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Donstil schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:28:
[...]

Je kunt wisselen tussen stores. Apps gekocht met account 1 blijven werken als account 2 ingelogd zit.

Wel moet je (altijd?) het wachtwoord opnieuw invoeren bij updates.
Top werkt idd. Dank

Ik kwam er net achter dat Mercury ios browser niet meer in de app stores staat :( Kennelijk niet meer ontwikkeld. Is er een andere browser die in-app de foto's opslaat? (dus niet in de ios foto albums)? Heb er veel geprobeerd maar geen enkele ondersteunt dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13

JB

Cédric roelt!

JB schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:23:
Kun je instellen dat als je muziek aan het luisteren bent en je krijgt berichtjes oid binnen, dat de muziek dan niet dempt tijdens het binnen komen van die berichten? Als je de telefoon op stil zet, dan heb je er geen last van maar dan merk je ook niet als er iets binnen komt. Ik zou graag geluidjes horen zonder dat mijn muziek dempt.
Niemand?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag Beta 2 van 12.3

Buildnummer: 16F5129d

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 08-04-2019 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Naar mijn weten niet mogelijk. Telefoon moet in silent mode of in do not disturb staan, anders dempt ie het geluid even voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is er inmiddels al iets te vinden over iOS 13? Meestal komt er zo rond maart wel al her en der iets boven borrelen maar tot nu toe kom ik op macrumors, 9to5mac, iculture et cetera zelfs op de fora niets tegen. Dit zou een interessante release kunnen worden, ten eerste omdat vorig jaar vooral stabiliteit en snelheid bovenaan stonden. Nu is het dus vast de beurt aan nieuwe features ;). ten tweede is daardoor de vraag hoe het met de support van oudere devices is, ik hoop dat de SE toch nog wel een jaartje mee kan.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:54:
Is er inmiddels al iets te vinden over iOS 13? Meestal komt er zo rond maart wel al her en der iets boven borrelen maar tot nu toe kom ik op macrumors, 9to5mac, iculture et cetera zelfs op de fora niets tegen. Dit zou een interessante release kunnen worden, ten eerste omdat vorig jaar vooral stabiliteit en snelheid bovenaan stonden. Nu is het dus vast de beurt aan nieuwe features ;). ten tweede is daardoor de vraag hoe het met de support van oudere devices is, ik hoop dat de SE toch nog wel een jaartje mee kan.
vanaf 5S, heb ik tijdje terug gepost. iOS13 zou meer gericht zijn voor iPad, en dark-mode
oa https://ios13update.com/

hier praat men over iPhone 6 en nieuwer https://www.igeeksblog.com/ios-13-compatible-devices/

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 08-04-2019 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

iOS13 biedt nog steeds support voor 5S? Zeker weten? Die lijkt me langzamerhand toch wel heel oud... ik hoopte dat het bleef bij ontbreken van support voor de 5S + 6

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 20:28
Een iOS uitbrengen dat gericht is op dark-mode? Die roddel is er al jaren, die zal wel eens waar zijn natuurlijk. Maar dat lijkt mij geen grote release, maar een kleinigheidje.

https://www.iculture.nl/ios/ios-13/

[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 08-04-2019 20:00 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:54:
Verwachting is wel dat de 5S er nu vanaf valt maar de SE nog even blijft zitten. Door de snellere soc enz.

Verder idd weinig geruchten. DarkMode natuurlijk weer maar dat is sinds iOS 9 al een terugkerend ding.

Verder wat iPad fixes en mogelijk een nieuw homescreen. Al is het rond dat laatste wat stil.

Begin juni eerste beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Dark mode wel meer aannemelijk nu het in MacOS zit en er iPhones met OLED zijn waarin donkere elementen beter uit de verf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:08:
Dark mode wel meer aannemelijk nu het in MacOS zit en er iPhones met OLED zijn waarin donkere elementen beter uit de verf komen.
Ja zo is er altijd wel iets :)
OLED iPhone was er met de release van iOS 11 ook al en darkmode binnen macOS kwam toen iOS 12 ook uitkwam.

Maar toch hoop ik er weer op, darkmmode in sommige apps is nu al erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:28
Vanavond de iPhone 8 van vrouw opnieuw ingesteld omdat de camera zo af en toe freezed. iTunes back-up gemaakt, alles gewist, iTunes back-up succesvol bijgewerkt. Uiteindelijk werd er om wachtwoord iCloud gevraagd en nu staat de telefoon al weer bijna een uur op een wit scherm met "iCloud instellingen bijwerken". Geen progressiebalk in beeld, niks te zien op iTunes. De back-up komt daar vandaan, waarom moet dit dan zo lang duren? Bovendien is de iCloud back-up slechts 14GB, wat met 200mbit al lang opgelost had moeten zijn.

Moet ik nog langer wachten of gaat het mis en doe ik een DFU herstel?

edit: Na 1 uur en 45 minuten ging de boodschap weg en kwam de telefoon weer tot leven. Geen idee waarom het zo lang moest duren...

[ Voor 10% gewijzigd door coelho op 08-04-2019 23:38 ]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:53
Vanochtend ging mijn wekker wel af, maar zonder geluid... Eindstand werd ik te laat wakker. Hebben meer mensen hier wel eens last van gehad? Want mijn vertrouwen in de wekker is nu wel een beetje verloren. Na een herstart werkte het pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:23
Mja, regelmatig eens herstarten is toch niet overbodig. Ik doe dit toch minstens 1x/maand en wordt al jaren wakker gemaakt door mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kan het zo zijn dat mijn iphone 6S vanzelf op 'wifi-aan' springt thuis? want ik heb mijn wifi altijd uit staan en opeens zie ik dat het thuis op de is modem verbonden. kan zijn dat de kids het doen hoor :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:47:
kan het zo zijn dat mijn iphone 6S vanzelf op 'wifi-aan' springt thuis? want ik heb mijn wifi altijd uit staan en opeens zie ik dat het thuis op de is modem verbonden. kan zijn dat de kids het doen hoor :*)
als het in instellingen uitstaat kan dat niet.als je WiFi in 'dock' controlcenter uitdrukt gaat het niet compleet uit, en maakt weer verbinding met het 1e 'bekende 'Wifi-netwerk' . Zie het als een soort pauze

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 10-04-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Hamazaki schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:47:
In settings uitzetten. Als je het in control center uitzet is hij niet echt uit. Om middernacht verbindt hij zich weer met het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik zet hem altijd via settings uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 10:42

The.Force

*Bauer Addict

Kunnen jullie een app aanbevelen die het (mobiel 4G) dataverbruik kan meten en bij een ingestelde limiet kan restricten?

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
Kartmans1 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 07:49:
Vanochtend ging mijn wekker wel af, maar zonder geluid... Eindstand werd ik te laat wakker. Hebben meer mensen hier wel eens last van gehad? Want mijn vertrouwen in de wekker is nu wel een beetje verloren. Na een herstart werkte het pas weer.
Gelukkig nooit last van gehad. Kan er iets met je speaker zijn (hardware probleem)?

Mixed Reality dev

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste