User InterfaceWim1951 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:06:
Wat is een UI update ??
Komt er normaal automatisch op om up te daten.
User InterfaceWim1951 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:06:
Wat is een UI update ??
[ Voor 82% gewijzigd door Wim1951 op 06-12-2019 02:09 ]
Nee joh, support is de #1 klasse nu. Immers heb je twee magazijnen nodig om iemand dood te schieten, dus heb je dan weer nieuwe munitie nodig.DaniëlWW2 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:39:
[...]
Je mist de gigantische nerf voor de toch al waardeloze SMG's.![]()
Maar op deze manier is het heel erg duidelijk. Nu is de Gewehr 43 het beste wapen in de game want die lijkt geen nerf te hebben gekregen. Support is nu ook dood. Daar heeft DICE al goed op geanticipeerd door iedereen meer munitie te geven.![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 05-12-2019 21:05 ]
Goed punt.Sissors schreef op donderdag 5 december 2019 @ 21:03:
[...]
Nee joh, support is de #1 klasse nu. Immers heb je twee magazijnen nodig om iemand dood te schieten, dus heb je dan weer nieuwe munitie nodig.
Een teamgenoot beschreef het net als een airsoft simulator. Ik klaag niet vaak op patches, maar dit gaat echt nergens over.
Ze hebben de panzerfaust ook keihard generfd. Je moet op een hoek van 90 graden raken om nog iets te doen. Dat tweede, echt, DICE.Edit: En wut, ingame, dus ga geen patch notes doorspitten, maar zelfs anti-tank wapens hebben deze nerf gekregen? Overigens kwam ik er nu ook net achter dat medic vet sterk is! Twee keer iemand reviven en hele team van tegenstander is door de munitie heen.
[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2019 21:13 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2019 21:58 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Was voor mij ook even puzzelen (speel op 3 schermen).Wim1951 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 02:29:
Ik blijf dat rare scherm met id- sparta online krijgen.
Waar kan ik die UI update vinden, ik kan er niets aan veranderen.
Waardeloos is dit.
Floksor
Daar kan ik me niet in vinden. Er is nu juist geen enkele reden om bijvoorbeeld te flanken, dus je kan net zo goed statisch ergens blijven staan.Redje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 23:45:
Iedereen maakt er een drama van.
Je moet iets langer mikken, maar minder campers en meer ptfo.
Het is nu iets lastiger om multikills te maken omdat je ammo dan op is, maar je gaat zelf ook minder snel dood.
En ze hebben ze sniper rifles nauwelijks of niet generfd dacht ik dus campen wordt dan weer erg aantrekkelijk.Sissors schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:32:
[...]
Daar kan ik me niet in vinden. Er is nu juist geen enkele reden om bijvoorbeeld te flanken, dus je kan net zo goed statisch ergens blijven staan.
Stay hungry, stay foolish!
Jep, dit is correct, was voor mij ook even zoeken.Floks schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:24:
[...]
Was voor mij ook even puzzelen (speel op 3 schermen).
Als je de game opstart verschijnen achter een zoooi sparta teksten 2 knopjes, je moet de linker hebben, die download opnieuw je instellingen van je UI. Dan zou het opgelost moeten zijn.
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 26% gewijzigd door Sissors op 06-12-2019 09:13 ]
In je eentje een hele squad flanken was toch al een slecht idee.Sissors schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:32:
[...]
Daar kan ik me niet in vinden. Er is nu juist geen enkele reden om bijvoorbeeld te flanken, dus je kan net zo goed statisch ergens blijven staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 06-12-2019 09:26 ]
Ja, het is gelukt.Floks schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:24:
[...]
Was voor mij ook even puzzelen (speel op 3 schermen).
Als je de game opstart verschijnen achter een zoooi sparta teksten 2 knopjes, je moet de linker hebben, die download opnieuw je instellingen van je UI. Dan zou het opgelost moeten zijn.
We will be right back with Manny_Moare !
Sorry, maar je praat precies na wat er in videootjes en reddit gezegd wordt. Heb je t zelf wel fatsoenlijk geprobeerd?Manny_Moare schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:59:
Kennen jullie die zin??? Dice Please?? Ik zeg aanpassen naar Dice WTF!!!!!.
het is echt absurd wat er ingame nu gebeurt. Klein voorbeeldje.. de Breda.. die heeft een burst firing dinges van 4 kogels. door de aanpassing in de damage values heb je nu alleen 5 kogels nodig voor een kill. de burst modus is dus compleet buiten spel gezet hierdoor.
de fg-42.. die schiet alleen nog maar nerf raketjes denk ik. Het is haast niet meer mogelijk een 2 kills met 1 clip van 20 kogels te maken. En weten jullie dat dingetje over muscle memory? gooi dat ook maar uit het raam, want bijna alle wapens hebben opeens een ander recoil patroon. het plaatsen van de wapens binnen een aparte (niet ingame terug te vinden) subgroep is ronduit verschrikkelijk. een MMG die alleen maar dodelijk is binnen 15 meter? gebruiken als een sub-machine gun? TERWIJL JE MOET PRONEN OM TE KUNNEN RICHTEN!!!!! DICE WTF???
Als ik de reddits lees, dan is de core community op zijn zachts gezegd not amused. en eigenlijk zitten we weer in de zelfde situatie als vorig jaar rond kerst. Dice pusht een TTK update door waar niemand om heeft gevraagd. En dit jaar doen ze het zelfde, alleen noemen ze het anders. .. zo jammer
Dat stoorde mijn ook dat je met een MP40 op afstand het won van een sniper. En ik was degene met de MP40...poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:
[...]
Sorry, maar je praat precies na wat er in videootjes en reddit gezegd wordt. Heb je t zelf wel fatsoenlijk geprobeerd?
De keren dat je met 1 burst van de Breda iemand kon omleggen waren bijna op 1 hand te tellen, in uitzonderlijke gevallen/theoretisch kon het ja. (Ik main de Breda al een poos).
Dice heeft zelf ook al aangegeven (maar dat wordt gemakshalve in de hysterie vergeten) dat ze nu een veel betere basis hebben om vanuit te werken en tweaks door te voeren, dus ga er maar niet vanuit dat het zo blijft en er zullen zeker wel aanpassingen gedaan worden.
Het is nu makkelijker om de wapens te gaan balanceren ten opzichte van elkaar. Ze moesten ergens beginnen.
En er is een grote groep die wel voor een rebalance was. Want vergis je niet, dat er iets aan gedaan moest worden, dat was zeker.
Dat je bijvoorbeeld met een Thompson snipers eruit kon schieten over 100m was natuurlijk niet normaal.
Mensen vinden het gewoon niet leuk dat wapens nu voor verschillende doelen gebruikt moeten worden ipv. te sterke allrounders.
Als je met een sniper eruit geschoten wordt door iemand met een Thompson over 100 meter afstand, dan ben je toch wel 's werelds slechtste sniper met een enorme allergie voor bewegen. Zulke spelers moeten niet geholpen worden door weapon balancing maar geleerd worden hoe ze cover en movement moeten gebruiken.poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:
[...]
Sorry, maar je praat precies na wat er in videootjes en reddit gezegd wordt. Heb je t zelf wel fatsoenlijk geprobeerd?
De keren dat je met 1 burst van de Breda iemand kon omleggen waren bijna op 1 hand te tellen, in uitzonderlijke gevallen/theoretisch kon het ja. (Ik main de Breda al een poos).
Dice heeft zelf ook al aangegeven (maar dat wordt gemakshalve in de hysterie vergeten) dat ze nu een veel betere basis hebben om vanuit te werken en tweaks door te voeren, dus ga er maar niet vanuit dat het zo blijft en er zullen zeker wel aanpassingen gedaan worden.
Het is nu makkelijker om de wapens te gaan balanceren ten opzichte van elkaar. Ze moesten ergens beginnen.
En er is een grote groep die wel voor een rebalance was. Want vergis je niet, dat er iets aan gedaan moest worden, dat was zeker.
Dat je bijvoorbeeld met een Thompson snipers eruit kon schieten over 100m was natuurlijk niet normaal.
Mensen vinden het gewoon niet leuk dat wapens nu voor verschillende doelen gebruikt moeten worden ipv. te sterke allrounders.
Het was natuurlijk niet alleen dat. Zo vaak dat je door BS wapens op BS afstanden gekilled werd etc. De hele wapen balans was gewoon ver te zoeken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:08:
[...]
Als je met een sniper eruit geschoten wordt door iemand met een Thompson over 100 meter afstand, dan ben je toch wel 's werelds slechtste sniper met een enorme allergie voor bewegen. Zulke spelers moeten niet geholpen worden door weapon balancing maar geleerd worden hoe ze cover en movement moeten gebruiken.
euh ja. best wel. en dat mijn bevindingen overeen komen met youtube en reddit vind ik niet vreemd.poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:
[...]
Een veel betere basis.. Naar mijn mening komt dit allemaal voor uit commercieel oogpunt. Kerstperiode komt er weer aan, je wilt de nieuwe spelers behouden (zodat ze oa skins gaan kopen later). De ttk verhogen en de andere doorgevoerde updates verlagen naar mijn mening in bepaalde opzichten de skills die je nodigt hebt voor het spelen van Battlefield.poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:
[...]
Scheelt dat ik nooit snipe, maar hetzelfde geldt om door een MMG binnen 0,1 sec omgelegd te worden terwijl je nog maar een pixel bent. Maakt het er allemaal niet leuker op.Manny_Moare schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:37:
[...]
euh ja. best wel. en dat mijn bevindingen overeen komen met youtube en reddit vind ik niet vreemd.
die basis waar dice het over heeft, maakt in mijn beleving alleen hun interne werk makkelijker. wie heeft daar vanuit de community om gevraagd? de game is bij release aangegeven als een moeilijkere game dan sponsbad BF1. met de daarbij komende voor- en nadelen.
Ligt de vraag vanuit de community niet op hele andere plekken? lopen we niet al een jaar tegen dezelfde bugs aan? word er niet al tijden door dice dingen beloofd die op het moment van release niet waar worden gemaakt?
mijn inziens zou Dice eerst de beloofde game elementen moeten leveren, en bugs moeten pletten.
Daarna kan er gekeken worden naar balance. en ik vind dit ook geen balance patch. maar een volledige rework van de bestaande gun play.
En als je als sniper jezelf op 100 meter door een thompson laat counter sniperen... tjsa... iets meer bewegen misschien?
Die leercurve is juist moeilijker gemaakt voor nieuwe spelers, dus dit is zeker niet gedaan voor de kerstnoobs.Murc1elag0 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:47:
[...]
Een veel betere basis.. Naar mijn mening komt dit allemaal voor uit commercieel oogpunt. Kerstperiode komt er weer aan, je wilt de nieuwe spelers behouden (zodat ze oa skins gaan kopen later). De ttk verhogen en de andere doorgevoerde updates verlagen naar mijn mening in bepaalde opzichten de skills die je nodigt hebt voor het spelen van Battlefield.
De fps wereld is naar mijn mening ook enorm veranderd. Waar bf vroeger nog het meest gespeeld werd op pc of zelfs alleen werd uitgebracht, is dat nu wel anders. (Gehele bf5 interface doet mij denken alsof deze is gemaakt voor een console, en ik speel op pc) De leercurve om goed te worden in een bepaalde fps is er bijna niet meer. Vroeger met BF2 had ik met 500u online nog niet eens alle wapens vrijgespeeld. Juist die voldoening dat je iets vrijspeelde of echt moest oefenen met bepaalde wapens is er nu vrijwel niet meer. Maar dat is ook het "probleem" met de jeugd op het moment, die denken bijv. na 5u spelen; dit is te moeilijk, volgende game. Maar die zijn wel weer enorm gevoelig voor het kopen van skins en andere ingame rotzooi.. Die zij dan mislopen omdat ze het toch maar een paar uur hebben gespeeld.
Dit is puur hoe ik er zelf over denk. Ik speel battlefield vanaf 1942. Maar heb nu uit soort van "protest" de game gedeinstaleerd. Want ik vind het bepaalde opzichten gewoon bizar dat ze nu hetzelfde kunstje flikken ten opzichte van vorig jaar.
[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 06-12-2019 12:57 ]
Nofi maar ik zou zelf niet alle DICE verhaaltjes als voor waar aannemen. Wat mij betreft is de overall balans nu enorm veel slechter dan hiervoor. Dus ik geloof er echt niks van dat ze nu beter balans kunnen aanpassen omdat ze de balans verkloot hebben.poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:
[...]
Gelukkig heb ik dat werkelijk waar in mijn honderden uren BF5 nog nooit meegemaakt. Hooguit door een cheater, maar die gebruiken LMGs en geen MMGs. MMGs kunnen als eerste niet op grote afstand nauwkeurig genoeg schieten om dat te doen. Daarnaast heb je een enorm neon sign boven je hoofd zodra je vuurt, en drie seconde later zullen 5 snipers en 3 DMRs je doodschieten. Zelfde reden als dat in nog geen één BF game het een goed idee is geweest om op afstand met een MMG te gaan schieten terwijl je lekker ligt: Het is triviaal om je te headshotten voor een sniper.poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:53:
[...]
Scheelt dat ik nooit snipe, maar hetzelfde geldt om door een MMG binnen 0,1 sec omgelegd te worden terwijl je nog maar een pixel bent. Maakt het er allemaal niet leuker op.
Meer nadenken? Wetende dat het toch een half magazijn kost mij dood te schieten betekend dat ik minder hoef na te denken of ik een risico wil nemen. Wetende dat ik toch niks bereik met flanken betekend dat ik ook niet hoef na te denken hoe ik dat doe, maar gewoon in zo'n groot mogelijke groep mee loop. Het hele spel is er nu gewoon voor geoptimaliseerd dat de grootste groep wint. En natuurlijk dat tanks winnen, want tankers die afgestraft worden door fouten is natuurlijk helemaal ongewenst! Infanterie is er om als doelwit te dienen voor tanks, niet de bedoeling dat ze terug schieten. Je hebt nu vijf!!! anti-tank mines nodig die hun gehele schade doen om een heavy tank te vernietigen. Uiteraard als ze allemaal op elkaar liggen en er geen delay is waarin hij kan quick repairen.Mensen moeten nu meer moeite gaan doen, meer nadenken, andere keuzes maken of ze wel of niet de strijd aangaan, beter de limieten en mogelijkheden van wapens gaan leren etc etc.
Dat is imo alleen maar een vooruitgang van de gunplay.
En daar is vanuit de community wel om gevraagd, alleen dat wordt overschaduwd door het geroeptoeter van Reddit.
[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 06-12-2019 13:42 ]
DICE heeft dan ook haar uiterste best gedaan om te verhullen hoe zwaar ze de boel zouden nerfen. Het zat eraan te komen, maar het is veel erger dan gevreesd...Sissors schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:39:
@DaniëlWW2 gisteren mijn STG gebruikt tegen groepje van vijf die niet zat op te letten maar wel paar medics hadden, vanaf een meter of 50. Doordat ze elkaar revivede was letterlijk mijn probleem niet dat ze terugschoten maar dat ik door mijn munitie heen raakte...
Mijn Thompson damage is iig ook gewoon ruk nu. Ik heb het idee dat nieuwe Japanse SMG nog wel redelijk doet, maar weet ik ook niet zeker, zou ik in patch notes moeten opzoeken.
En voor de duidelijkheid: Ik volg dit niet echt, dus ik had vantevoren geen flauw idee wat die patch precies deed, of dat er uberhaupt een patch aan kwam. Dus ik ging er geheel unbiased in en kwam er zo achter dat mijn wapens gewoon belachelijk weinig damage doen.
Dit is totaal niet waar. De TTK is inderdaad langer, maar TTD is nog steeds 1 frame. Dus je bent nog steeds meteen dood als je een objective op rent alleen duurt het superlang voordat je zelf kills maakt.Redje schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:05:
[...]
En mensen durven ook meer voor de objective te gaan omdat een lage TTK camping promoot, niemand wil neergeschoten worden door de gast op de berg met een MMG.
Ik zeg niet gelijk dat alles aan de patch goed is maar het is niet zo'n drama als het nu lijkt.
Wat voor patch je ook maakt er zijn altijd mensen niet blij als je de TTK veranderd.
Hoe kom je er toch op dat het nu moeilijker en meer nadenken wordt? Als je met een specifiek wapen wil spelen moet je misschien nu meer op de afstand gaan letten, maar verder? Het wordt alleen maar platter en vergeeflijker op deze manier.poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:53:
[...]
Scheelt dat ik nooit snipe, maar hetzelfde geldt om door een MMG binnen 0,1 sec omgelegd te worden terwijl je nog maar een pixel bent. Maakt het er allemaal niet leuker op.
En ja het zou moeilijker worden, maar het werd alleen maar makkelijker gemaakt omdat de gunplay veel te simpel was gemaakt. Het vergde totaal geen moeite om iemand te killen of gekilled te worden.. Is dat skill? imo niet, maar goed.
Mensen moeten nu meer moeite gaan doen, meer nadenken, andere keuzes maken of ze wel of niet de strijd aangaan, beter de limieten en mogelijkheden van wapens gaan leren etc etc.
Dat is imo alleen maar een vooruitgang van de gunplay.
En daar is vanuit de community wel om gevraagd, alleen dat wordt overschaduwd door het geroeptoeter van Reddit.
En balans of rework, same difference.
Op een rotte fundering moet je niet gaan bouwen, en daarom heeft DICE die keuze gemaakt. Vrij logisch.
En ik merk ook dat er nog een boel dingen rammelen, maar dat zijn dingen die echt wel aangepast gaan worden, dus ik maak me geen zorgen.
Die leercurve is juist moeilijker gemaakt voor nieuwe spelers, dus dit is zeker niet gedaan voor de kerstnoobs.
Qua unlocks en assignments etc. ben ik het zeker met je eens, dat had zeker veel beter gekund.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[ Voor 9% gewijzigd door Pindamann op 06-12-2019 22:08 ]
9800X3D | 3070
[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 07-12-2019 10:46 ]
Wake Island komt 12 decemberRoyK schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:09:
Komt er nog wat spannends aan wat je echt niet mag missen of zijn we er nu wel een beetje?
[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 07-12-2019 11:48 ]
Kijk, private servers is wat we nodig hebben. 24/7 Max X, of alleen mappen X, Y, Z en alle andere niet. Waarom heeft dat zo lang moeten duren. Is dat zo complex in de code dat de devs dit zo lang hebben moeten laten sudderen?poor Leno schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:48:
[...]
Wake Island komt 12 december
En de start van private servers begint 9 december, en wordt later uitgebreid met meer functies.
Het heeft niks met een "haattrein" te maken. De mensen die BF5 nog speelde, deden dat echt niet voor de geweldige netcode die vol met TTD problemen zit, om eindeloos gebombardeerd te worden door vliegtuigen, om stuiterballen van tanks die nooit eens vijf seconden normaal recht kunnen blijven staan zodat je een normaal schot kan afvuren, de eindeloze Tides of War grinds, microtransacties kopen voor EA hun kwartaalcijfers, de alsnog gebrekkige customisation waar ruim een jaar na release er nog steeds geen fatsoenlijke en accurate Duitse of Britse uniformen beschikbaar zijn, het constante gedoe met gamemodes en playlisten die verdwijnen, geen community servers, lange tijd een gebrek aan nieuwe mappen of natuurlijk de vele bugs en zaken die met een nieuwe patch wel weer gesloopt zouden worden.Pindamann schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:59:
Ben zelf eigenlijk wel tevreden met de patch. Je wordt iets minder makkelijk op afstand gefragged waardoor je iets meer close range aan het schieten bent. Dat was wel een wat groter frustratiepunt voor mij onbewust denk ik. Dat je amper uit cover kon komen waarna je vanaf allerlei kanten vrij snel gedropped werd. Dat is nu iets minder geworden.
BF is toch wel wat casual vergeleken met R6 Siege, PUBG, Apex, CoD:MW en dat mag ook wel zo blijven vind ik![]()
Fliegerfaust is inderdaad wel een tikkie hard geraakt denk ik
Vind het wel jammer dat iedereen op Reddit op de hate train stapt. Dr is nooit ruimte voor een genuanceerde discussie.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-12-2019 17:24 ]
Vaak bu'j te bang!
Nou overdrijven is ook een vak.. Ik snap dat je boos bent, maar "totaal andere ervaring" kom op zeg...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:20:
[...]
Het heeft niks met een "haattrein" te maken. De mensen die BF5 nog speelde, deden dat echt niet voor de geweldige netcode die vol met TTD problemen zit, om eindeloos gebombardeerd te worden door vliegtuigen, om stuiterballen van tanks die nooit eens vijf seconden normaal recht kunnen blijven staan zodat je een normaal schot kan afvuren, de eindeloze Tides of War grinds, microtransacties kopen voor EA hun kwartaalcijfers, de alsnog gebrekkige customisation waar ruim een jaar na release er nog steeds geen fatsoenlijke en accurate Duitse of Britse uniformen beschikbaar zijn, het constante gedoe met gamemodes en playlisten die verdwijnen, geen community servers, lange tijd een gebrek aan nieuwe mappen of natuurlijk de vele bugs en zaken die met een nieuwe patch wel weer gesloopt zouden worden.
Nee, er werd gespeeld omdat BF5 een heerlijk damage model voor de meeste wapens had met net genoeg diepgang en variatie. De SMG's waren wat zwak en hier en daar waren wat aanpassingen nodig om het nog beter te maken, maar in het algemeen was het vrij goed gebalanceerd en vooral leuk en uitdagend. En DICE heeft het helemaal weggegooid onder een lading aan overduidelijke leugens waar vrijwel niemand intrapte. Elke pretentie van balans is ook verdwenen. Er was een zekere balans tussen de meeste infanteriewapens en de tanks, maar die bestaat niet meer. Het enige dat tanks nog balanceert is het eindeloze stuiterbal effect waar ze alsmaar last van hebben waardoor je constant van je doel word getrokken. Waarom zou je nog support spelen als een wapen zoals de FG42, toch al niet echt een hoogvlieger, nauwelijks damage doet? Waarom zou je nog flanken als je alleen toch te weinig damage kan doen om die flank om te zetten in een verworven positie?
Vervolgens hebben ze bij DICE ook nog eens achtergehouden hoe ingrijpend het wel niet was dat ze plande en negeren ze nu iedereen. Het heeft niks met een "haattrein" te maken. Nee, de mensen die nog speelde en hebben betaald voor de game, worden nu geconfronteerd met een totaal andere ervaring dan waarvoor ze het spel kochten. Dat hoef je niet te pikken en dat word ook niet geaccepteerd.
Ah de skill drogreden...poor Leno schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:05:
[...]
Nou overdrijven is ook een vak.. Ik snap dat je boos bent, maar "totaal andere ervaring" kom op zeg...
Ja er zijn wapens die te hard generfed zijn, ja het vergt wat meer wennen en oefening.
Levelcap vat het goed samen in zn laatste video:
"There now is less of an emphasis on whipping around and being the first person to shoot at your opponent, but more of an emphasis on staying on target throughout the firefight and mixing as many headshots into that firefight as possible.
So the skill becomes more involved with aiming, accuracy and consistency VS. just pure reaction time and your ability to sort of whip toward a target as quickly as possible.
I found myself doing better because of that and I enjoyed that style of gunplay more than the just really fast reactionary twitchy gunplay, which honestly was a lot of what BFV was before."
Dus mensen zijn daadwerkelijk boos omdat je meer skill nodig hebt en je alleen maar beter kunt worden als je dit beter onder de knie krijgt? Moet niet gekker worden..
Maar het is precies wat het is, niet twitchy meer.. BF is nooit zo geweest en bij DICE wilden ze ook niet dat het die kant op ging.
En ik verwacht echt nog aanpassingen zodat het allemaal wat beter wordt.
Maar hun visie op wat BF moet zijn, zal blijven. En ook ik (sinds BF1942) sta hier wel achter.
En goede spelers zullen zich altijd kunnen aanpassen, beter worden, en gewoon hun kills blijven halen hoor.
Alleen mensen die puur leunden op snel cheap kills halen omdat je oppo niet kon reageren, ja die gaan wat meer hun best moeten doen ja
Skill bestaat uit meerdere delen. Ja, je cursor op het hoofd van de tegenstander houden is belangrijker. Maar als ik een spel wilde waar dat het grootste gedeelte van was, dan ging ik wel één van de vele arena shooters spelen. Tegelijkertijd is het hele gedeelte van skill hoe je iets aanpakt eruit minder belangrijk geworden. Flanken heeft veel minder zin nu. Of wat dacht je van zorgen dat je uit de goede hoek komt zodat je een groepje van 3 aankan in je eentje. Totaal weggehaald nu, simpelweg omdat je never nooit niet je herladen gaat overleven.poor Leno schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:05:
[...]
Dus mensen zijn daadwerkelijk boos omdat je meer skill nodig hebt en je alleen maar beter kunt worden als je dit beter onder de knie krijgt? Moet niet gekker worden..
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 07-12-2019 21:32 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Laat ik even vooropstellen dat ik het puur had over de TTK, die skill, en de achterliggende gedachte en waarom ze die al (lang) wilden veranderen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:16:
[...]
Ah de skill drogreden...
Ik heb werkelijk geen enkel probleem om de meeste spelers met gemak eruit te schieten met headshot na headshot, waardeloze TTK of niet. Ik kan me wel aanpassen. Zou het misschien kunnen dat ik dan gewoon een punt heb?
DICE had het zelf over dat de afstanden in BF5 hoger liggen dan andere games. Hun oplossing is om damage op afstand keihard te nerfen. Dat heeft niks met skill te maken, dat is gewoon dom. BF heeft al jaren problemen met recon's die kansloos op een heuveltje zitten en verder niks doen in objective based games. Dat gedrag word nu beloond door de enorme damage over distance nerf.
We hebben nu een damagesysteem dat niet past bij de game waar afstanden groter zijn geworden dan een aantal voorgaande games. De TTK was daar rond ontworpen en werkte in BF5 omdat het een systeem was dat werkte voor de gevechtsafstanden. Ik wisselde regelmatig tussen wapens op de basis van de map waar ik op speelde. Dat kon gewoon en werd aangemoedigd. Nu niet meer, zeker niet.
Helemaal prachtig voor het "skill" argument is dat binnen de 15m je nu automatisch 3D spotted bent, ook achter rookgordijnen. Dan krijg je dus dit...
https://www.reddit.com/r/...sed_to_be_spray_and_pray/
We zijn nu ook weer terug bij 3D spotting. Dat was pas een systeem dat waardeloos was. Nu is het alleen niet meer elke twee seconden op Q drukken, maar is het automatisch binnen de 15m. Een beloning voor spelers die niks zien en een straf voor spelers die voorheen wel iets zagen of die zich konden camoufleren. Extra leuk is dat rookgranaten nu ook knap waardeloos zijn op korte afstanden. Ik speel nota bene op alles ultra en ik had geen enkel probleem om vijanden te zien.
De beperkte munitiehoeveelheid, iets dat eigenlijk heel erg fijn speelde, nou dat is ook opeens weg. Niks over aangekondigd, gewoon weg.
Wat ze met de tanks hebben gedaan is ook belachelijk. Het laatste dat ze nodig hadden was dat antitankwapens minder damage gingen doen. Tanks waren al hartstikke sterk als iemand ermee om kon gaan. Ik was niet bang voor wat panzerfaust spammers op korte afstand voor de patch. Hebben ze ook nog eens de munitiehoeveelheid van veel tanks verlaagd waardoor je nu nog makkelijker naar voren kan gaan en dan moet je terug omdat je geen munitie meer hebt. Ondertussen stuiter je de helft van de tijd alsnog rond. Dat is een veel groter probleem dan panzerfausts. Ook hilarisch is dat de coax MG's niet generfd zijn. Die doen opeens relatief enorm veel damage.
En als laatste maar zeker niet minste. Het meest dominante en waarschijnlijk het meest gebruikte wapen in BF5 was de STG44 en raad eens, die is relatief weinig generfd in damage output en heeft een flinke recoil reductie gekregen. Voor mij als iemand die altijd het maximale bereik uit een wapen probeer te halen dit dit nauwelijks een nerf. Iets minder damage, maar makkelijker om op doel te blijven op afstand zonder te wisselen naar semi automatisch. Ja dat doe ik constant en dat deed ik al in BF3. Zo zwaar push ik wapens naar de maximale afstanden en ik schiet headshots.
Nee de STG44 is niet aangepakt, heel veel andere wapens zijn gewoon keihard generfd zodat nog meer mensen naar de STG44 zullen gaan. Wapen variatie was ook een doel van DICE, zo claimde ze tenminste.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kijk zelf maar wat DICE allemaal heeft generfd en wat niet. De game is een nog groter assault en recon only festijn geworden. Medic en support, toch al de twee klassen met de relatief mindere wapens, hebben alle klappen gekregen. Dag balans...
https://sym.gg/
https://web.archive.org/web/20191107173050/https://sym.gg/
Dit gaat helemaal niet om de voor of nadelen van een bepaalde TTK. Dit gaat om zonder na te denken zomaar alle waarden aanpassen en verwachten dat het werkt zonder na te denken over de rest van de impact op de game. Het is puur amateurisme. TTK mag van mij best omlaag, in een volgende game waar de rest van de game daar ook voor geoptimaliseerd is. BF5 is dat niet.
Vind ik persoonlijk ook een enorme overdrijving. Misschien ligt het aan het feit dat mn ping meestal onder de 10ms is. Het verliezen of winnen van vuurgevechten in dit spel is in mijn beleving nooit oneerlijk. Heb er zelf 300 uur op zitten, maar nooit issues gehad met ver achter muren gekilled worden of 1 frame deaths. Dit spel speelt zo ongelofelijk soepel. Zeker vergeleken met spellen zoals Apex en PUBG, maar dat zijn geen hoogvliegers qua netcodeDaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:20:
[...]
De mensen die BF5 nog speelde, deden dat echt niet voor de geweldige netcode die vol met TTD problemen zit,
[ Voor 7% gewijzigd door Pindamann op 08-12-2019 14:03 ]
9800X3D | 3070
[ Voor 77% gewijzigd door RoyK op 09-12-2019 08:46 ]
Je mag ook niet naar het losing team switchen. Das wel een vreemde keuzeRoyK schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:26:
Dit is wat ik met zeer grote regelmaat ervaar. 300 / 400 / 500 punten verschil potjes. Je kunt een heleboel vinden van BF5. Maar belans is gewoon niet goed
[Afbeelding]
En het volgende potje:
[Afbeelding]
De leuke potjes die een beetje gelijk opgaan zijn op een hand te tellen. De overige potjes gaan ongeveer zo.
9800X3D | 3070
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Je bent BF2142 vergeten.-tom-562 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:24:
Idd. Ik ben BF speler van het eerste uur (1942, BF2, BF3, BF4, BF1, BF5), maar ik denk dat dit toch echt wel de laatste BF gaat worden voor mij. Het is de laatste paar BF's altijd gezeik met DICE/EA.
Dit soort fuckups, brakke communicatie etc., ik haal er weinig plezier meer uit.
Desert Combat Mod voor BF 1942 heb ik echt gouden herrineringen aan
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
KleurscheurRoyK schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:26:
En dit soort uitslagen.. mensen die heel potje rondvliegen of rondrijden zonder een kleurscheur.
Ik heb de fliegerfaust afgelopen weekend ook geprobeerd en deze doet nog gewoon 90 damage (als je raak schietDeathchant schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:04:
De fliegerfaust...er komen maar 2 raketten uit en ook nog eens heel langzaam...en piloten zijn weer aant domineren....
Vietnam?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat was geweldig. Met Little Birds over die plas vliegen, je teammates bovenop een huisje droppen en beetje supporten met je helikoptertjeRebel8319 schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:56:
[...]
Desert Combat Mod voor BF 1942 heb ik echt gouden herrineringen aan
If it aint fixed, it's broken.
Can confirm en het is f*cking hilarisch.Shabbaman schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:06:
MG42 met high velocity bullets gebruikt nog het oude dmg model.
Hand gun zit ook nog op oude model. Leef je uitDaniëlWW2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:46:
[...]
Can confirm en het is f*cking hilarisch.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Eigenlijk leef ik me meer uit met onscoped K98K. Het is nog steeds lastig, maar het is te doen. Dat is pas echt skilled.Shabbaman schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:55:
[...]
Hand gun zit ook nog op oude model. Leef je uit
Ik speel pas sinds kort BFV en heb tot die tijd BF1 gedaan, maar die servers zijn ook aan het uitsterven. Bijna geen community servers bijvoorbeeld. En hardmode bestaat al helemaal niet meerrutgergron schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:23:
Ik speel nog steeds bf1, weekend trial geprobeerd van bf5 maar het pakt mij niet. BF1 is echt een vermakelijke arcade shooter wat mij nooit gaat vervelen. De atmosfeer vind ik ook veel sterker als bf5. Veel rauwer setting mede door het kleurenpalet. BF5 straalt niks van ww2 uit, terwijl bf1 dit wel heeft. Sterker nog, door bf1 ben ik mij gaan verdiepen in het ww1 gebeuren, boeken/films gekocht.
Ook alles weer moeten vrijspelen om wapens en gadgets te unlocken is bij mij ook een kriem. Wéér zoveel uur erin moeten steken. Merk dat ik er de motivatie en de tijd er niet voor heb.
[ Voor 17% gewijzigd door rutgergron op 09-12-2019 17:02 ]
Kun je ons tonen wat je in kan stellen aan de server? Vind ik wel interessant en met mij misschien meerderen.Manny_Moare schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:33:
Beste Battlefield vrienden.
het is zover. Community Games is live.
Ik ben zo vrij geweest om een rotatie breaktrough aan te maken. hierin zitten dus alleen fijne mappen, en gaan we die sneeuw ellende niet meer meemaken. Ook heb ik mijn ban- hamer opgepoetst, dus de tijden van 154-0 zijn voorbij.
Ik ga er vanuit jullie allemaal in game te zien, en dan fijn te knallen!! (nou alleen de TTK nog ff terugzetten, Dice Please!)
(SERVER_NAME: MANNY_MOARE)
[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 09-12-2019 19:39 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Op dit moment zijn de instellingen erg beperkt. je kunt aantal spelers instellen. aantal spelers om de game te starten. (4 - 8- 16), gamemodes breaktrough en conquest 64 spelers. de overige gamemodes zoals rush e.d. zijn 32 spelers. een password voor de server en dat was het wel zo'n beetje. OH!! ik vergeet de banhamer. maar die geldt alleen voor de lopende sessie. als de server dus verdwijnt, is de gebande speler vrij om de volgende keer weer je server te joinenOssi schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:34:
[...]
Kun je ons tonen wat je in kan stellen aan de server? Vind ik wel interessant en met mij misschien meerderen.
Oh damn, dat is echt heel weinigManny_Moare schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:32:
[...]
Op dit moment zijn de instellingen erg beperkt. je kunt aantal spelers instellen. aantal spelers om de game te starten. (4 - 8- 16), gamemodes breaktrough en conquest 64 spelers. de overige gamemodes zoals rush e.d. zijn 32 spelers. een password voor de server en dat was het wel zo'n beetje. OH!! ik vergeet de banhamer. maar die geldt alleen voor de lopende sessie. als de server dus verdwijnt, is de gebande speler vrij om de volgende keer weer je server te joinen
de server zelf bestaat alleen als je die zelf aanzet. en zal verdwijnen als de laatste speler de server heeft verlaten.
Ik heb niet het idee dat dit erg populair gaat worden.Manny_Moare schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:32:
[...]
Op dit moment zijn de instellingen erg beperkt. je kunt aantal spelers instellen. aantal spelers om de game te starten. (4 - 8- 16), gamemodes breaktrough en conquest 64 spelers. de overige gamemodes zoals rush e.d. zijn 32 spelers. een password voor de server en dat was het wel zo'n beetje. OH!! ik vergeet de banhamer. maar die geldt alleen voor de lopende sessie. als de server dus verdwijnt, is de gebande speler vrij om de volgende keer weer je server te joinen
de server zelf bestaat alleen als je die zelf aanzet. en zal verdwijnen als de laatste speler de server heeft verlaten.
Opvallend dat de hoogste KD-ratios ook de hoogste latency hebben. Hebben ze dat ingesteld (ik heb wel eens gelezen dat het voordelig is) of is het toeval?RoyK schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:26:
[...]
En dit soort uitslagen.. mensen die heel potje rondvliegen of rondrijden zonder een kleerscheur.
Dit hierboven.. deze 30 minuten is voor mij BF5 in een notendop. En heel gewoontjes hoe heel veel mensen de game ervaren en meekrijgen. Af en toe een leuk potje en heel veel, heel veel kut potjes. Simpel.
Voor infantry combat is de client leidend, voor vehicle combat is de server leidend qua hitreg.immetjes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:32:
[...]
Opvallend dat de hoogste KD-ratios ook de hoogste latency hebben. Hebben ze dat ingesteld (ik heb wel eens gelezen dat het voordelig is) of is het toeval?
Wat zou ik graag de gedachtegang erachter weten waarom ze het in deze staat lanceren en niet gewoon even wachten tot ze wél de minimaal acceptabele functionaliteiten kunnen bieden. Dit benadrukt alleen maar nog erger wat de playerbase dwars mist op de offical servers. We wachten er nu toch al meer dan een jaar er op, maandje extra kan dan geen kwaad, bovendien zijn we uitstel al wel gewend van ze ondertussen.Redje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:16:
[...]
Ik heb niet het idee dat dit erg populair gaat worden.
Normaal speel je op een community server omdat je daar dezelfde spelers tegenkomt.
Dat de server verdwijnt als er niemand op speelt is dan natuurlijk logisch
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2019 20:30 ]
Ik hoop dat ik alles zo de kernpunten en wat van mijn eigen suggesties heb.RBN026 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:30:
Hier een link om je mening te geven over de huidige status van de game.
https://t.co/bgTeuAnsWo?amp=1
-Revert the TTK.
-Fix the netcoding of BF5 and resolve the TTD issues plaguing this game for over a year.
-Remove 3D spotting inside 15 meters.
-Roll back the tank buff.
-Make stationary AA guns actually useful against planes.
-Give unscoped bolt action rifles an upper body multiplier so that they become OHK inside roughly 50 meters. Make them viable and make the recon class useful.
-Make medic, support and recon more viable by making the assault semi-automatic rifles available for all classes. The game was far to assault class dominant and the TTK changes only made assault even more dominant.
-Team balancer and the ability to switch teams.
-Reduce the explosive spam. This can partly be achieved by getting more players to play something else than assault all the time because assault has most of the good weapons.
-Fix the cumbersome UI. I don't want to back out of a game to go to a menu so that I can unlock something new and then I have to join another game. I don't want a separate and highly cumbersome menu for customisation with some settings disabled when I am in a round.
--This game desperately needs a CTE.
Ik ben het ook zeker niet eens met alle aspecten van de update. Maar het spel blijft voor mij heerlijk wegspelen. Ja ik pak nu wat andere wapens, en soms moet ik van server wisselen door een cheater of erge onbalans. Maar al met al speel ik gewoon nogsteeds het spel en veranderd er weinig aan hoe ik het beleef.Deathchant schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:17:
Ik snap ook niet goed dat mensen als JackFrags, Westie en LevelCap gewoon blijven spelen. Ik vind dat je als "influencer" juist het goeie voorbeeld moet geven en dan ook gewoon ermee te stoppen als Dice het keer op keer blijft verkloten.
Dus precies zoals het was VOOR de update, maximaal 90 damage. Het vliegtuig moet al damage hebben om hem met 1 schot uit de lucht te halen, was zo en is nog steeds zo, niks veranderd. Je moet nu alleen beter mikken.loewie1984 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:03:
maar de fliegerfaust kun je dus nu niets mee als je niet met zijn 2'en bent.
Maar volgens mij schiet hij nu 2 saldos af ipv 3. Voorheen knalde ik ze makkelijke uit de lucht als ze laag vliegen nu nauwelijks nog.SpitfireFrl schreef op woensdag 11 december 2019 @ 07:58:
[...]
Dus precies zoals het was VOOR de update, maximaal 90 damage. Het vliegtuig moet al damage hebben om hem met 1 schot uit de lucht te halen, was zo en is nog steeds zo, niks veranderd. Je moet nu alleen beter mikken.
YouTube: What Is DICE Doing?! RSP, TTK & The Path Forward For Battlefield VDeathchant schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:17:
Ik snap ook niet goed dat mensen als JackFrags, Westie en LevelCap gewoon blijven spelen. Ik vind dat je als "influencers" juist het goeie voorbeeld moet geven en dan ook gewoon ermee te stoppen als Dice het keer op keer blijft verkloten.
[ Voor 17% gewijzigd door Murc1elag0 op 11-12-2019 10:36 ]
Ja met 2 man is het prima te doen maar voor de update lukte dit makkelijk alleen en dat was heel bevredigend.SpitfireFrl schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:44:
De fliegerfaust schiet nu inderdaad 2 projectielen af i.p.v. 3, maar zoals gezegd doet hij nog steeds 90 damage als je goed raak schiet. Afgelopen weekend uitgeprobeerd en het raak schieten is een beetje moeilijker geworden (was voor de update echt gemakkelijk), maar nog steeds zijn vliegtuigen redelijk makkelijk uit de lucht te schieten. Als er in ieder geval 2 man op hetzelfde vliegtuig schieten heb je hem in 1 run uit de lucht.
Mensen zoals LevelCap, JackFrags e.d. verdienen hun geld hiermee, dus ik snap het wel. Wat ik wil zeggen is dat zij, vooral Westie en Levelcap toch elke keer in herhaling vallen qua klagen. Terecht ook. Maar ik snap gewoon niet dat zij nooit daad bij het woord voegen als "voorbeeldfunctie" om Dice écht te laten voelen dat het niet meer verder kan zo.Skybullet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 23:31:
[...]
En dat jij dan vind dat iemand anders zou moeten stoppen. Omdat die dan toevallig videos op youtube zet vind ik zeer hypocriet. Meerdere youtubers heb ik hetzelfde horen zeggen als in " ik ben het er niet mee eens, maar ik blijf wel spelen " en dat is ieders goed recht
Wanneer is iemand een gewone youtuber en wanneer is iemand " niet zomaar een youtuber ". Wanneer krijg je de label dat je vanaf een bepaalde enorm vage grens ineens een voorbeeldfunctie bent, een " influencer " en durven andere mensen( zoals jij dus nu doet) te claimen dat deze youtubers ineens verantwoording moeten afleggen over wat ze doen en zeggen in hun door jou ingebeelde voorbeeldrol.Deathchant schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:57:
Heel, heel lang verhaal
Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet......tot hoe ver? Influencers die een groot massapubliek bereiken leggen een groter gewicht in de schaal dan de "huis-tuin-en-keuken"-gebruiker en hebben daardoor meer "macht". Ze heten niet voor niks influencers/content creators. Nee, je kunt ze tot niks dwingen, dat snap ik en ze moeten vooral lekker zelf bepalen wat ze willen doen. Maar op het moment dat je blijft klagen en er verder nooit echt iets mee doet, dan vind ik dat je je "macht" niet ten goede inzet. Dáár heb ik het over.Skybullet schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:13:
Wanneer krijg je de label dat je vanaf een bepaalde enorm vage grens ineens een voorbeeldfunctie bent, een " influencer " en durven andere mensen( zoals jij dus nu doet) te claimen dat deze youtubers ineens verantwoording moeten afleggen over wat ze doen en zeggen in hun door jou ingebeelde voorbeeldrol.
[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 11-12-2019 12:27 ]
BF1 is aan het downloaden bij mij...Deathchant schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:23:
@loewie1984 Sinds de pacific ben ik ook veel meer aant spelen omdat het écht weer ouderwets goed was. Van te voren heb ik af en aan gespeeld (en ook weer snel gequit, zoals men op discord ook ervoer), maar nu ben ik weer ermee gestopt. Ik had al vernomen dat ze niet van plan zijn om de changes terug te rollen, maar nu langzaam te gaan tweaken. Een goed compromis zou voor mij zijn om de changes terug te draaien naar het oude model voor de afstanden van 0-75 meter ofzo. Voor mij is dit in ieder geval écht de druppel om idd niet meer verder te spelen totdat het weer beter is. Ik ben nu meer aant sporten en ik ga veel eerder naar bed, dus eigenlijk komt het me wel goed uit dat het nu fubar is
Ik zal nog wel op discord komen, dan krijg ik nog iéts ervan mee. Ik hoop dat je wel gewoon plezier blijft houden erin. Op zijn minst valt er weer wat te uplevellen
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq