Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus game begonnen op Iwo Jima. Spawn als assault met mijn trouwe Fliegerfaust.
Oh daar komt Corsair nummer een, en dood. Herladen. Oh daar komt nummer twee aanvliegen voor een strafe, en dood, herladen. Is dat nummer drie die daar komt aanvliegen? Ook dood en toen waren de raketten en de Corsairs op. :D

Ik had ze gewoon alle drie neergeschoten voordat ze ook maar iets konden doen. Ik ging helemaal stuk. _O-
DICE, please don't nerf. :+

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 04-11-2019 20:26 (8%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:46
@DaniëlWW2 ik vind het ook top, kan een keer een vliegtuig pakken - normaal zit er een horde campers op te wachten :+ die hebben nu allemaal een avondje voor de buis denk ik.

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NiGeLaToR schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:34:
@DaniëlWW2 ik vind het ook top, kan een keer een vliegtuig pakken - normaal zit er een horde campers op te wachten :+ die hebben nu allemaal een avondje voor de buis denk ik.
Maar hoe lang blijf je in de lucht? :P
Ik merk ook wel dat je opeens een vliegtuig kan pakken. Kan normaal gesproken nooit. Er zijn ook games waar ik zo grondig alle vijandelijk vliegtuigen heb neergehaald dat niemand meer in een vliegtuig ging. Maakt de boel meteen een stuk leuker. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-01 17:01
Het vliegen op Iwo Jima gaat mij toch wel lekker af hoor. Fliegerfausts zijn irritant, maar zolang je 1 hit krijgt kan je meestal nog wel wegduiken en cover zoeken (bergje, gebouwtje oid). Meestal blijf ik minstens een half potje in de lucht. Zeker nu met die napalm unlocked :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:46
@DaniëlWW2 oh heel kort :+ maar dan nog, meestal kan ik nog wel 1-2 strafes maken en wat bomb runs. Prima, dat vliegen zou geen doel op zich moeten zijn.

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

DaniëlWW2 schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:25:
Dus game begonnen op Iwo Jima. Spawn als assault met mijn trouwe Fliegerfaust.
Oh daar komt Corsair nummer een, en dood. Herladen. Oh daar komt nummer twee aanvliegen voor een strafe, en dood, herladen. Is dat nummer drie die daar komt aanvliegen? Ook dood en toen waren de raketten en de Corsairs op. :D

Ik had ze gewoon alle drie neergeschoten voordat ze ook maar iets konden doen. Ik ging helemaal stuk. _O-
DICE, please don't nerf. :+
Hahaha, je kan die etterbakken niet hard genoeg aanpakken zolang het nog kan. De geschiedenis leert ons dat zodra de jetwhores niet meer onbekommerd tenminste 100 kills kunnen halen in een ronde, de vliegtuigen enorm gebuffed gaan worden en de counters keihard generfd. Dice magic.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:47:
[...]

Hahaha, je kan die etterbakken niet hard genoeg aanpakken zolang het nog kan. De geschiedenis leert ons dat zodra de jetwhores niet meer onbekommerd tenminste 100 kills kunnen halen in een ronde, de vliegtuigen enorm gebuffed gaan worden en de counters keihard generfd. Dice magic.
Ik kan me nog een patch bij BF3 herinneren waar de stinger en IGLA opeens werkte. Dat was ook een groot plezier. Niet alleen het eindeloze gejank, maar ook dat je niet constant meer afgestraft werd zonder dat je er iets tegen kan doen. :*)

De 40mm Bofors op de nieuwe mappen is trouwens ook niet waardeloos. Nog steeds is het matig en de Fliegerfaust is veel beter, maar je kan er daadwerkelijk een vliegtuig mee neerschieten. :P

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:03:
[...]

Ik kan me nog een patch bij BF3 herinneren waar de stinger en IGLA opeens werkte. Dat was ook een groot plezier. Niet alleen het eindeloze gejank, maar ook dat je niet constant meer gestraft werd zonder dat je er iets tegen kan doen. :*)

De 40mm Bofors op de nieuwe mappen is trouwens ook niet waardeloos. Nog steeds is het matig en de Fliegerfaust is veel beter, maar je kan er daadwerkelijk een vliegtuig mee neerschieten. :P
Dat is precies de patch waar ik op doelde, een van de betere uit BF3. :D Mijn helicopter-hoerende vriendjes waren er wat minder blij mee, dat was extra bonus. :)

• Tjm De Groot
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19-01 14:36
Die Fliegerfaust is eindelijk een wapen tegen die irritante vliegtuigen ik schoot er in één potje 8 neer wat een pracht ding.

Ik vind Battlefield V er een stuk op vooruit gegaan zijn sinds de laatste patch hopelijk wordt het nog beter en blijven de spelers hangen.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23-01 21:15

Skybullet

It's go season

Tjm De Groot schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:26:
Die Fliegerfaust is eindelijk een wapen tegen die irritante vliegtuigen ik schoot er in één potje 8 neer wat een pracht ding.

Ik vind Battlefield V er een stuk op vooruit gegaan zijn sinds de laatste patch hopelijk wordt het nog beter en blijven de spelers hangen.
Haha ja mijn main is nu zon beetje de fliegerfaust :+ . In 1 week meer vliegtuigen neergehaald dan in het hele jaar daarvoor bij elkaar sinds launch. prachtig.

Ondanks leuke toevoegingen is er nog steeds wel een hoop mis in de basis. Ik ervaar veel micro stutters in elke map. Zeker in het begin van een ronde, het wordt beter na een paar minuten maar ik blijf "spikes" zien in de frametime monitor. Zeker met explosies heel opvallend.
Ook blijf ik nog regelmatig ergens hangen achter terrein als ik ergens over wil springen/klimmen sta ik soms als een mafkees 4x op spatie te drukken voor een muur voor ik eindelijk er over kom. of vast zitten als ik van prone naar crouch wil of andersom.
Progressie in wapens of tides of war is ook nog steeds heel slecht uitgewerkt en update soms gewoon niet. Ik heb vandaag 1 hele ronde gespeeld met die nieuwe medic gun. Geleveld van 2 naar 4, de laatste unlock aangeklikt voor het volgende rondje. Een hele ronde gespeeld met alle 4 de unlocks aan.
De volgende ronde ben ik opeens weer "terug gezet" naar level 2 op die gun en kan ik de laatste 2 unlocks waarmee ik dus al een ronde daarvoor heb gespeeld niet meer aan zetten... |:(

ik had die ronde ook de 30 squad revives gehaald maar die was natuurlijk ook weer weg :F

i7 9700k | z390 aorus pro | asus rtx 2080 dual oc | 32gb 3600mhz | 970evo 1tb | 860evo 1tb | corsair rm650x | Define S2 vision blackout | celsius s36 blackout aio | sennheiser pc37x | lg 27gl850-b

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:40
Gisteren ook met de fliegerfaust rondgehobbeld en dat is echt een prachtig wapen!
De 1 na de ander schiet je er mee uit de lucht. Denk ook dat ie niet zo sterk blijft als ie nu is.

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-01 11:32
DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:05:
Dus het eerste 75mm kanon voor de Type 97/Type 3 is goed. Het verbeterde Type 5 75mm is hilarisch. Je kan er makkelijk 40+ damage per hit mee uitdelen op Shermans. Drie shot kills is vrij normaal en de ROF is nog steeds goed. :P
Breakthrough op pacific storm heeft mij meerdere potjes 60/0 opgeleverd met dat kanon 8)7 lekker op het strandje staan naast de supply station en maar knallen _/-\o_ wat een heerlijk overpowered gevaarte is dat ding, ziet er trouwens ook hilarisch uit dat kanon.
-
Ik krijg trouwens heel vaak ''Server Disconnected: You have lost connection to the session.'' Ik heb letterlijk alles geprobeerd wat je kan om het op te lossen maar dank ondertussen dat het probleem bij DICE zit. Sommige dagen kan ik niet eens in games komen omdat ik er na 10 seconden uitgegooid wordt en andere dagen kan ik uren spelen. Erg frustrerend als je even een potje wilt spelen na een dagje werken.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:04

Deathchant

Don't intend. Do!

@Paul-G Misschien is dice nu wel aant letten op OP'd tank campers ;)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Skybullet schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:52:
Ik ervaar veel micro stutters in elke map. Zeker in het begin van een ronde, het wordt beter na een paar minuten maar ik blijf "spikes" zien in de frametime monitor. Zeker met explosies heel opvallend.
Om mezelf even te quoten, inmiddels de overstap gemaakt van 16gb 3200mhz naar 32gb 3600mhz ram deze week en vrijwel alle stutters zijn verleden tijd. Begin van de ronde nog een paar, en soms tussendoor nog iets, maar is duidelijk en ook voelbaar verminderd na de ram upgrade. Sky is blij _/-\o_

i7 9700k | z390 aorus pro | asus rtx 2080 dual oc | 32gb 3600mhz | 970evo 1tb | 860evo 1tb | corsair rm650x | Define S2 vision blackout | celsius s36 blackout aio | sennheiser pc37x | lg 27gl850-b

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10:18
Skybullet schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:38:
[...]

Om mezelf even te quoten, inmiddels de overstap gemaakt van 16gb 3200mhz naar 32gb 3600mhz ram deze week en vrijwel alle stutters zijn verleden tijd. Begin van de ronde nog een paar, en soms tussendoor nog iets, maar is duidelijk en ook voelbaar verminderd na de ram upgrade. Sky is blij _/-\o_
32GB is zwaar overkill voor BF5. Met een clean install van windows had je hetzelfde of meer bereikt. Kan echt geen game buiten Star Citizen bedenken die meer dan 16GB vraagt. Maar hey als het lekker draait all good ;)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Beakzz schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:56:
[...]

32GB is zwaar overkill voor BF5. Met een clean install van windows had je hetzelfde of meer bereikt. Kan echt geen game buiten Star Citizen bedenken die meer dan 16GB vraagt. Maar hey als het lekker draait all good ;)
Ik heb daarvoor alles al geprobeerd, verschillende gpu's, verschillende monitors, verschillende opslagmedia, windows 7, 8 en 10. Verse installaties, complete driver wipes en herinstallaties. Verschillende software truukjes in windows register etc om het smooth te krijgen. Tot nu toe werkte niks,maar de overstap naar 32gb is een wereld van verschil. Ik heb de oude set van 16gb gisteren er voor de grap weer ingestopt en meteen weer meer lagspikes/stutters. En oude ram was prima, 0 fouten in memtest

Met 16gb werd totaal 10-11gb ram max gebruikt in bfv. Met 32gb loopt dat op tot max 13gb.

Dus het zou geen verschil moeten maken nee daar heb je helemaal gelijk in. Maar het maakt wel zeker verschil en ik ben niet de enige die een over het algemeen een smoother gameplay ervaring krijgen met 32gb in battlefield 5 als ik de verschillende fora langs ga. En die 32gb 3600mhz C16 kit was maar 150 euro dus daar verlies ik niks mee :).

• Beakzz
  • Laatst online: 10:18
@Skybullet Ah ok ik had je hele voortraject niet meegekregen, maar ik ben alsnog hoogstens verbaast dat dit uit kan maken. Dat klinkt als extreem slechte optimalisatie van het spel of je oude setje was gewoon niet optimaal of Windows reserveerde teveel geheugen. Vooral dat laatste lijkt mij waarschijnlijk als je nu tot 13 komt wat nog steeds ruim voldoende gehaald zou moeten worden met 16.

Maar ik heb idd nog een voorbeeld gevonden op Reddit die dit ook aan geeft. Heb die stutters zelf niet gehad met 16.

Edit : oh je mem was goed. Blijft lastig begrijpend lezen met een enorme jetlag :+

Beakzz wijzigde deze reactie 09-11-2019 15:25 (7%)

• TakeAway
Anderen ook last van crash naar desktop?
Sinds vandaag al een aantal keer meegemaakt.

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Beakzz schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:23:
@Skybullet Ah ok ik had je hele voortraject niet meegekregen, maar ik ben alsnog hoogstens verbaast dat dit uit kan maken. Dat klinkt als extreem slechte optimalisatie van het spel of je oude setje was gewoon niet optimaal of Windows reserveerde teveel geheugen. Vooral dat laatste lijkt mij waarschijnlijk als je nu tot 13 komt wat nog steeds ruim voldoende gehaald zou moeten worden met 16.

Maar ik heb idd nog een voorbeeld gevonden op Reddit die dit ook aan geeft. Heb die stutters zelf niet gehad met 16.

Edit : oh je mem was goed. Blijft lastig begrijpend lezen met een enorme jetlag :+
Ja ik snap er zelf ook helemaal niks van. Hoe gek ik het ook maak met launchers en chrome tabbladen, ik kom niet in de buurt van de 16gb limiet, en toch zichtbaar in rivatuner minder spikes in frametimes met 32gb... Achja oude setje ram net voor 75 euro verkocht dus voor paar tientjes nu alvast mooie future proof upgrade haha.
TakeAway schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:27:
Ook een paar gehad gisteren een paar en vandaag 1. Geen zichtbaar probleem met mijn hardware of temperaturen. Andere games geen probleem tot nu toe.

Skybullet wijzigde deze reactie 09-11-2019 15:38 (14%)

• RBN026
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Jep ook een aantal keren, nooit eerder last van gehad.

https://www.userbenchmark.com/UserRun/20200462 This PC is likely operated by a technical master!

• shaiwa887
  • Laatst online: 23-01 23:19
Hier precies hetzelfde, wat ik ook probeer blijft crashen.
Begin van de week nog zonder problemen kunnen spelen.

edit:
Via Origin een repair uitgevoerd daarna geen crash meer zo te zien, nog nooit moeten doen dus wist niet van die optie

shaiwa887 wijzigde deze reactie 10-11-2019 15:15 (17%)

star citizen referal code

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13-01 06:56
Ik snap er geen hol meer van, alles in de game automatisch gereset, ik begin met een single player missie en er is niet meer normaal de game te spelen.
Kan op geen enkele manier een nette framerate tevoorschijn toveren, al zet ik alles op het laagste.
Voorheen netjes 60+ fps, nu niks meer.
Meer mensen last van?

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh ik ben dus niet alleen. Ik vermoede ergens dat het misschien de Navi drivers waren, maar het lijkt gezien de reacties, toch de game te zijn. Kennelijk zijn er veel problemen met de nieuwste patch en willekeurige CTD's. Ik heb dagen dat ik nauwelijks een game kon uitspelen, andere keren kon ik uren spelen zonder problemen. Ik kan het dus niet goed aanwijzen of reproduceren. Inmiddels is mijn RX5700XT eigenlijk 99,9% stabiel, maar de drivers zijn nog niet optimaal en dat merk je soms in de kleine dingetjes die soms wat haperen. Je gaat toch denken want het was een ruwe launch. :)

Vervelender is eigenlijk dat DX12 voor Radeon kaarten in ieder geval helemaal gesloopt is. Behalve dat je karakters in het karaktermenu helemaal zwart worden, is de framerate pacing echt dramatisch. Het ging al van patch tot patch goed of slecht, maar nu is het onspeelbaar voor mij. Helaas want het verschil in framerates ten opzichte van DX11 is enorm. Op 1080p met DX12 is een RX5700XT al snel sneller dan een RTX2080S. DX11 not so much. :P

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:31

Shabbaman

Got love?

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:14:

Vervelender is eigenlijk dat DX12 voor Radeon kaarten in ieder geval helemaal gesloopt is. Behalve dat je karakters in het karaktermenu helemaal zwart worden,
Ik dacht eerst ook dat het aan mij lag, maar dit blijkt een oude bug te zijn die opnieuw opduikt. Zucht. Dan masr geen skins, lekker belangrijk. Knullig genoeg kan je de skins in het pre-round menu wel gewoon zien.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fwiw, heb geen AMD maar gisteren zonder problemen aantal uren kunnen spelen.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• TakeAway
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:14:
[...]

Oh ik ben dus niet alleen. Ik vermoede ergens dat het misschien de Navi drivers waren, maar het lijkt gezien de reacties, toch de game te zijn. Kennelijk zijn er veel problemen met de nieuwste patch en willekeurige CTD's. Ik heb dagen dat ik nauwelijks een game kon uitspelen, andere keren kon ik uren spelen zonder problemen. Ik kan het dus niet goed aanwijzen of reproduceren. Inmiddels is mijn RX5700XT eigenlijk 99,9% stabiel, maar de drivers zijn nog niet optimaal en dat merk je soms in de kleine dingetjes die soms wat haperen. Je gaat toch denken want het was een ruwe launch. :)

Vervelender is eigenlijk dat DX12 voor Radeon kaarten in ieder geval helemaal gesloopt is. Behalve dat je karakters in het karaktermenu helemaal zwart worden, is de framerate pacing echt dramatisch. Het ging al van patch tot patch goed of slecht, maar nu is het onspeelbaar voor mij. Helaas want het verschil in framerates ten opzichte van DX11 is enorm. Op 1080p met DX12 is een RX5700XT al snel sneller dan een RTX2080S. DX11 not so much. :P
Ik draai op een 1080ti dus het is niet specifiek AMD of Nvidia. Ik heb nooit CTD's gehad, werd gisteren ook in servers gezet met een ping van 160, wat ook nooit eerder gebeurd is.

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-01 17:01
MartijnAbel schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:25:
Ik snap er geen hol meer van, alles in de game automatisch gereset, ik begin met een single player missie en er is niet meer normaal de game te spelen.
Kan op geen enkele manier een nette framerate tevoorschijn toveren, al zet ik alles op het laagste.
Meer mensen last van?
Had ik laatst ook. Wat bleek, ik had in Windows met wat security settings zitten spelen en de Ransomware beveiliging aangezet. Daardoor kon BF/Origin niet meer bij de settings map, waardoor alle settings op de default uitkwamen.

Wellicht was dat bij jou de oorzaak?
RBN026 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:51:
[...]

Jep ook een aantal keren, nooit eerder last van gehad.
shaiwa887 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:00:
[...]

Hier precies hetzelfde, wat ik ook probeer blijft crashen.
Begin van de week nog zonder problemen kunnen spelen.

edit:
Via Origin een repair uitgevoerd daarna geen crash meer zo te zien, nog nooit moeten doen dus wist niet van die optie
Zelf ook last van gehad. Het clearen van de Origin Cache heeft bij mij geholpen (waarschijnlijk hetzelfde als een repair. Zie hier: https://help.ea.com/en-us...problems-with-your-games/

marapuru wijzigde deze reactie 13-11-2019 17:20 (40%)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Hier had de game zichzelf vanavond ook compleet gebricked. Had al een week of anderhalf random crashes. Nu vanavond na weer een crash tijdens een potje startte de game niet eens meer op. Heb de repair functie gebruikt. daarna begon hij 2.4 gb aan files te downloaden en installeren ? En sindsdien werkt hij weer, tenminste dit halve uurtje nu. Dus even afwachten hoe het loopt.

Edit: Inmiddels een uur of 3-4 kunnen spelen zonder een enkele crash, dus de repair optie heeft geholpen ! :D

Wat het niet heeft gefixt helaas is de verschrikkelijke balans in battlefield 5, veel te vaak zit je in een heel goed of heel slecht team, amper kom ik in gewaagde potjes terecht. Net ook weer een schoolvoorbeeld gehad van hoe team balance niet moet.

Skybullet wijzigde deze reactie 14-11-2019 22:37 (37%)

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 09:14

DrumandBass

Less is more!

Hahaha, wel een lekker kort potje zo te zien :P

Ik ga er niet meer op wachten. Als ik in een potje kom waar de balance helemaal zoek is ga ik naar een andere server. Geen zin meer om mezelf te frustreren met die ellende. :X

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-01 22:39

HellBeast

Oh My GoT!

DrumandBass schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:49:
Hahaha, wel een lekker kort potje zo te zien :P

Ik ga er niet meer op wachten. Als ik in een potje kom waar de balance helemaal zoek is ga ik naar een andere server. Geen zin meer om mezelf te frustreren met die ellende. :X
Als je alleen speelt is dat geen probleem. Wij hebben vaak met de Tweakers Platoon dat je al met 8 mensen aan het spelen bent. Dan ben je minder impulsief, want dan staan er zo weer een paar mensen in een lange queue.

Beauty is in the eye of the beerholder

• luifel
  • Laatst online: 23-01 11:18
als ik inzoom (sniper, madson enz) met telescoop, schiet de zoom er steeds uit...erg irritant...
iemand een idee, hoe dat komt?...

• RBN026
  • Nu online
HellBeast schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:49:
[...]

Als je alleen speelt is dat geen probleem. Wij hebben vaak met de Tweakers Platoon dat je al met 8 mensen aan het spelen bent. Dan ben je minder impulsief, want dan staan er zo weer een paar mensen in een lange queue.
Tweakers Platoon? Is dat een soort clan of gewoon een groep vrienden op discord of iets?

https://www.userbenchmark.com/UserRun/20200462 This PC is likely operated by a technical master!

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08:27
Met een standard key voor 19 euro cheap key kan ik toch gewoon meedoen? Alle DLC's included volgens mij?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

TweakerVincent schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:14:
Met een standard key voor 19 euro cheap key kan ik toch gewoon meedoen? Alle DLC's included volgens mij?
Dit spel heeft geen DLC.

• TweakerVincent
ja bedoelde ik idd. Dus basic key is gewoon prima?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

TweakerVincent schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 20:06:
[...]

ja bedoelde ik idd. Dus basic key is gewoon prima?
Geen idee wat je hebt, maar het kan eigenlijk niet misgaan. Alles wat je toegang geeft tot het spel geeft je ook toegang tot alle content. Je kan wel deluxe, year two en weet ik veel wat kopen, maar daar krijg je eigenlijk alleen maar skins en in het beste geval een paar wapens voor. Onnodig.

In plaats van je geld aan een dubieuze keyshop doneren kan je ook Origin basic nemen. Dan kan je voor vijf euro per jaar een hele shitload aan spellen spelen, waaronder BFV. Als je alleen wil kijken of je het leuk vindt is dat zelfs een goedkopere manier.

• TweakerVincent
Shabbaman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 20:15:
[...]

Geen idee wat je hebt, maar het kan eigenlijk niet misgaan. Alles wat je toegang geeft tot het spel geeft je ook toegang tot alle content. Je kan wel deluxe, year two en weet ik veel wat kopen, maar daar krijg je eigenlijk alleen maar skins en in het beste geval een paar wapens voor. Onnodig.

In plaats van je geld aan een dubieuze keyshop doneren kan je ook Origin basic nemen. Dan kan je voor vijf euro per jaar een hele shitload aan spellen spelen, waaronder BFV. Als je alleen wil kijken of je het leuk vindt is dat zelfs een goedkopere manier.
25 euro p jaar zie ik. Op zich een goed idee!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

RBN026 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:49:
[...]

Tweakers Platoon? Is dat een soort clan of gewoon een groep vrienden op discord of iets?
Yup. wij zitten allemaal op discord onder GoT. Even aanmelden op de platoon page (topic hier ergens). Viper_tim of XanaluX of MaikelG kan je wel toevoegen als je je aanmeldt.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Notoire planecamper heeft de Fliegerfaust ook ontdekt.

Dit is heel erg smerig, maar ook rechtvaardig. :+

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Oh shit daar gaan we weer !. TTK increase ( op afstand voor sommige wapens een verdubbeling van bullets to kill !! ) , automatische spot binnen 15 meter, met een class rol spot na mouse over. fliegerfaust nerf.

Waarom ?.. De algemene reactie over "the pacific" is super positief. Door bijna iedereen goed ontvangen, veel mensen zijn het weer terug gaan spelen, een hoop nieuwe spelers. Veel hoopvolle gamers over de toekomst van "hun" battlefield.

En ze konden letterlijk maar 1 ding doen om heel die vibe de grond in te boren en dat is een TTK en spotting change... |:(

Skybullet wijzigde deze reactie 15-11-2019 21:33 (46%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Skybullet schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:22:
Oh shit daar gaan we weer !. TTK increase ( op afstand voor sommige wapens een verdubbeling van bullets to kill !! ) , automatische spot binnen 15 meter, met een class rol spot na mouse over. fliegerfaust nerf,
En het was weer even leuk zo lang het duurde. ;w
Niet alleen die waardeloze TTK nerf die niemand wil, maar nu ook weer 3D spotting binnen 15m. Waarom DICE? ;(

Fliegerfaust lijkt hopelijk geen damage nerf te krijgen, alleen een skill cap increase. Perfect voor mij want ik zorg er wel voor dat ik ze echt raak. ;)
-AT wapens worden ook generft. Je zal nu echt een goede hoek moeten inslaan en kan niet zomaar meer je panzerfaust spammen. Op zich terecht, maar er is veel meer nodig. Coax is ronduit zwak, veel voertuigen zijn meer stuiterballen dan tanks en de tanks nodigen verder denk ik achteraan campen veel te veel uit met de enorme hoeveelheid AT wapens. Dat pakken ze nu aan, maar ik denk dat sommige tanks ook een HP nerf verdienen en bug de coax dan. Maak er eens high risk, high reward van.
https://www.reddit.com/r/...dcast_chapter_5_check_in/

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-01 11:32
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:35:
[...]
En het was weer even leuk zo lang het duurde. ;w
Niet alleen die waardeloze TTK nerf die niemand wil, maar nu ook weer 3D spotting binnen 15m. Waarom DICE? ;(
De 3D spot is niet permanent, hij is direct weer weg als je muis niet meer op de persoon rust, ik denk zelf dat het en beetje het beste van twee werelden is, want de meta van dit spel om te gaan liggen en onzichtbaar te zijn is wel erg irritant.

edit: kijk net wat verder in de reddit thread die je linkt, hier een quote van een van de devs:
To be very clear - it's not 3D Spotting.

It's not in anyway attached to the spotting systems, it's local only to you, and not shared across your team.

The icons are only visible under condition.

Within initial range - the diamond only appears if you're already pointing your gun at the enemy.

Paul-G wijzigde deze reactie 16-11-2019 09:24 (37%)

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06:57
Jammer de playlist van breakthrough pacific is weg en is nu samen in een playlist met conquest.
Bijzonder jammer, hopelijk snel custom servers die pacific only zijn. De vanilla mappen zijn zo saai.

De Pacific heeft voor mij het spel weer aantrekkelijk gemaakt en vooral de modus breakthrough.
Teambalance en een goede anti cheat is echt een gemis, je komt ze steeds vaker tegen.

Bassbounce wijzigde deze reactie 16-11-2019 11:50 (32%)

Huidige Pc

• RBN026
  • Nu online
Bassbounce schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 11:40:
Jammer de playlist van breakthrough pacific is weg en is nu samen in een playlist met conquest.
Bijzonder jammer, hopelijk snel custom servers die pacific only zijn. De vanilla mappen zijn zo saai.

De Pacific heeft voor mij het spel weer aantrekkelijk gemaakt en vooral de modus breakthrough.
Teambalance en een goede anti cheat is echt een gemis, je komt ze steeds vaker tegen.
Ik vermoed dat er straks weer een pacific breakthrough komt met Wake Island er bij. Na breakthrough te hebben gespeeld is conquest in the pacific echt geen moer aan.

• HellBeast
  • Laatst online: 23-01 22:39

HellBeast

Oh My GoT!

RBN026 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:49:
[...]

PC - Battlefield "Platoon Page"

Het is een groep mensen die geregeld samen Battlefield (V) speelt met als communicatiemiddel Discord. Ik zou zeggen: Kom eens een keertje kijken. Het is niet superdruk, maar wel gezellig druk. Soms 2 man online, maar op sommige dagen ook 14 of 16.

HellBeast wijzigde deze reactie 16-11-2019 13:57 (3%)

Beauty is in the eye of the beerholder

• RBN026
  • Nu online
HellBeast schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:56:
[...]

PC - Battlefield "Platoon Page"

Het is een groep mensen die geregeld samen Battlefield (V) speelt met als communicatiemiddel Discord. Ik zou zeggen: Kom eens een keertje kijken. Het is niet superdruk, maar wel gezellig druk. Soms 2 man online, maar op sommige dagen ook 14 of 16.
Zeker de moeite waard om een keertje te komen spelen. Ben nu ff druk met The Fallen Order maar daarna zeker :7

• Kismodrx04
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-12-2019
Vraagje aan de community,vgeb bf5 nog niet zo lang. Ik ben op bf5 zo ontzaglijk slecht in vergelijk met bf1. Kan dat niet goed plaatsen, maar merk dat ik de tegenstander bijna of niet zie en al wordt neergeknald. Ik ben benieuwd, op welk level hebben jullie underground graphics setting staan. Heb deze zelf op high maar krijg het idee dat veel gamers deze op low hebben staan en mij daardoor beter zien dan ik hen. Wat hebben jullie voor settings? Zou het jammer vinden deze op low te moeten zetten, houd wel van een mooie omgeving in de game.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:48

RoyK

Tekenaar!

Skybullet schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:28:

Wat het niet heeft gefixt helaas is de verschrikkelijke balans in battlefield 5, veel te vaak zit je in een heel goed of heel slecht team, amper kom ik in gewaagde potjes terecht. Net ook weer een schoolvoorbeeld gehad van hoe team balance niet moet.

[Afbeelding]
Dit is standaard. En dan van die tank boys die 59/1 draaien, vliegtuigen die een pakketje bommen droppen rondje na rondje. De schade accepteren tijdens hun duikvlucht en repareren als ze wegvliegen, omkeren en weer opnieuw hun bommetjes laten vallen.

Nu vind ik dit niet specifiek een BF5 probleem. Dit is / was in BF1 niet anders. Voor mijn beleving zit ik vaker in het verkeerde team. Dat kan ook zijn omdat mensen het verliezende team verlaten en ik voor hun in de plaats in de server kom.

Ik heb voor de Pacific de game er weer even opgezet. Nu loopt iedereen met een M1 hehe, maar je hoort niet de plinggg van anderen. ik heb een rondje of 15 gespeeld en niet 1 was er echt leuk.

Wat BF5 ook geworden is, het is niet de WW2 topper die ik had gehoopt. Ik doe hem er deze week ook weer afhalen.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:01

loewie1984

music addict! pizza monster!!

RoyK schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:39:
[...]

Wat BF5 ook geworden is, het is niet de WW2 topper die ik had gehoopt. Ik doe hem er deze week ook weer afhalen.
Kijk eens naar de game "hell let loose". 50 vs 50, meer tactics en minder gedoe waar je in bf5 allemaal tegenaan loopt. Hier moet je communiceren met je buddies, hier heb je een commander die de boel overziet en die squads opdrachten geeft. Hier ben je sneller de sjaak als je lone wolf gaat. En mooie levels en graphics.

discogs

Kismodrx04 schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:22:
Vraagje aan de community,vgeb bf5 nog niet zo lang. Ik ben op bf5 zo ontzaglijk slecht in vergelijk met bf1. Kan dat niet goed plaatsen, maar merk dat ik de tegenstander bijna of niet zie en al wordt neergeknald. Ik ben benieuwd, op welk level hebben jullie underground graphics setting staan. Heb deze zelf op high maar krijg het idee dat veel gamers deze op low hebben staan en mij daardoor beter zien dan ik hen. Wat hebben jullie voor settings? Zou het jammer vinden deze op low te moeten zetten, houd wel van een mooie omgeving in de game.
De zichtbaarheid van spelers is ook verschrikkelijk slecht in BFV, zeker als ze niet bewegen, maar voor alle multiplayer shooter geldt al eeuwen dat je op hoge grafische settings het jezelf moeilijker maakt. Dit zal ook altijd zo blijven, nog los van het voordeel wat hogere stabielere framerates en lagere inputlag met zich meebrengt.

Lage settings voor foilage en effects (smoke/explosies/vuur) in combinatie hoge mesh instellingen voor de draw distance. Lage texture details zodat spelers niet wegvallen in te gedetailleerde achtergronden, met name rotsen etc. Daarnaast in windows de color saturation verhogen zodat de kleuren van uniformen extra opvallen en op de monitor een vorm van black equalizer aanzetten of emuleren.

Ik zou zeggen probeer het zelf eens uit, dan weet je direct hoe de settings zich tot elkaar verhouden.

• Skybullet

Skybullet

It's go season

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:07:
[...]

De zichtbaarheid van spelers is ook verschrikkelijk slecht in BFV, zeker als ze niet bewegen, maar voor alle multiplayer shooter geldt al eeuwen dat je op hoge grafische settings het jezelf moeilijker maakt. Dit zal ook altijd zo blijven, nog los van het voordeel wat hogere stabielere framerates en lagere inputlag met zich meebrengt.

Lage settings voor foilage en effects (smoke/explosies/vuur) in combinatie hoge mesh instellingen voor de draw distance. Lage texture details zodat spelers niet wegvallen in te gedetailleerde achtergronden, met name rotsen etc. Daarnaast in windows de color saturation verhogen zodat de kleuren van uniformen extra opvallen en op de monitor een vorm van black equalizer aanzetten of emuleren.

Ik zou zeggen probeer het zelf eens uit, dan weet je direct hoe de settings zich tot elkaar verhouden.
Vat het niet persoonlijk op maar ik vind het zelf in en in triest dat dit gebeurd in pc gaming. Hoe ver mensen willen gaan om een voordeel te krijgen ten opzichte van anderen laat mij in complete verbazing en minachting. Van settings bewust verlagen, tot kleur en contrast aanpassingen, brightness zo hard aanzetten dat het in huizen en grotten zo licht is als op de zon. trucjes met je monitor zoals een altijd on screen crosshair, Script/register aanpassingen om sommige eigenschappen compleet te verwijderen in het spel voor nog betere visibility. Ik zie veel youtubers met een 2080ti systeem ook alles op ultra low spelen voor maximaaaaaaleee kills :+

Ik speel zelf altijd alles op de maximale instellingen die mijn systeem aan kan en verander verder niks. En ik hoop ooit dat er een manier gaat komen om een soort minimale set eigenschappen te hebben die in dat specifieke spel voor iedereen altijd aan moeten staan. ( en ja als dat spel slechte vis heeft, dan is het in ieder geval voor iedereen slecht )

Als ik zo zou moeten winnen dan ben ik voor mijn gevoel 1 seconde verwijderd van een aimbot installeren.

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 09:14

DrumandBass

Less is more!

Wat ik erg opvallend vind is de popup in BF5, die is een stuk heftiger dan bij de voorgaande heb ik het idee.
Ik kan veel players al als groene verticale streepjes zien voordat de omgeving zichtbaar is dan blijkt ineens dat ze in een bunker zitten of achter cover liggen dat nog niet is gerenderd.
Op Iwo jima met het zwarte zand al helemaal... :X
Skybullet schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:22:
[...]
Vat het niet persoonlijk op maar ik vind het zelf in en in triest dat dit gebeurd in pc gaming. Hoe ver mensen willen gaan om een voordeel te krijgen ten opzichte van anderen laat mij in complete verbazing en minachting. Van settings bewust verlagen, tot kleur en contrast aanpassingen, brightness zo hard aanzetten dat het in huizen en grotten zo licht is als op de zon. trucjes met je monitor zoals een altijd on screen crosshair, Script/register aanpassingen om sommige eigenschappen compleet te verwijderen in het spel voor nog betere visibility. Ik zie veel youtubers met een 2080ti systeem ook alles op ultra low spelen voor maximaaaaaaleee kills :+

Ik speel zelf altijd alles op de maximale instellingen die mijn systeem aan kan en verander verder niks. En ik hoop ooit dat er een manier gaat komen om een soort minimale set eigenschappen te hebben die in dat specifieke spel voor iedereen altijd aan moeten staan. ( en ja als dat spel slechte vis heeft, dan is het in ieder geval voor iedereen slecht )

Als ik zo zou moeten winnen dan ben ik voor mijn gevoel 1 seconde verwijderd van een aimbot installeren.
Ow dat vat ik helemaal niet verkeerd op, ik vind alleen dat je een beetje doorslaat. :)

Het belangrijkste van een spelletje is dat het leuk is om te spelen, dat is wat anders dan dat het spelletje zo mooi mogelijk is. Dat betekent voor mij in online multiplayer shooters super soepele en vloeiende beelden boven grafische pracht en praal. Bovendien zijn er ook praktische redenen anders dan visibility, tegenwoordig valt het wel een beetje mee, maar de game controls waren heel vaak gekoppeld aan framerate. Sommige jumps of physics in bijvoorbeeld Quake 2 en aanverwante mods zijn alleen mogelijk met een bepaalde framerate. Maar in bijvoorbeeld CS:GO merk je nog groot verschil tussen crouch-jumps op 60 of op 200 fps. Grafisch wat mindere instellingen merk je na een paar dagen niets meer van, dat wordt zo snel de nieuwe standaard. Maar een lage framerate of onzichtbare campers blijven vervelend.

Het is heel duidelijk waar de grens ligt, alles wat voor iedereen toegankelijk is qua instellingen: in-game, met de toegestane command in de config files en in Windows (inclusief kleurbeheer monitor) is fair game. Daar geeft de game developer de grens aan. Alles daar buiten aan extra software wat je in-game voordeel geeft, is cheaten; Aimbots, Wallhacks, Sound Visualisatie tools, andere player models/skins, veranderen van damage values etc etc.

Kunstmatige trucjes zoals on-screen crosshairs zijn een grijs gebied, want wat weerhoudt je om fysiek een crosshair op je beeldscherm te plakken? Dat gebeurt zo vaak en is ook al zo oud als er competitief shooters zijn.

Verder speelt iedereen ook per definitie met verschillende hardware. Een game muis, mechanisch toetsenbord, 144 hz scherm en goede koptelefoon geeft ook voordeel ten opzichte van mensen die op een normale office desktop of op een laptop zitten te harken. Nog los van de daadwerkelijke processor en videokaart die erin zit.

Maar het is hobby en voor sommigen een vrij serieuze. Als je mee gaat doen met een amateur wielerwedstrijd met een fiets van 1.000 euro of 10.000 merk je ook verschil. Je wordt er geen Tom Dumoulin van, het is niet het verschil tussen winnen of verliezen, maar het trapt toch een heel stuk lekkerder. Je gaat het jezelf ook niet onnodig moeilijk maken als je in dergelijk competitief verband fietst. Als je gewoon lekker wilt toeren in de natuur pak je daarentegen niet persé een racefiets.

Dat is met PC-gaming niets anders. Jij wilt zo mooi mogelijke beelden, anderen hebben andere prioriteiten in-game. Om dat nu triest te nomen? Zolang het geen cheats zijn en de lage instellingen voor iedereen toegankelijk zijn, zie ik het probleem niet. Zeker in game als BFV waar de zichtbaarheid gewoon frustrerend slecht is (nog los van alle andere frustrerende zaken in BFV).

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23-01 22:57
Ach zolang het in het spel zelf in te stellen is is er imho niks aan de hand.
Vroeger toen in Quake 3 speelde zette ik ook alles op low, characters models allemaal hetzelfde en groen etc.
Dit kon gewoon in het spel.

Ik speel nu sinds een week BFV maar heb toch sommige dingen op low gezet omdat je anders geen drol ziet.
Nu speel ik meer casual dan toen ik Quake speelde maar toch wil ik goed eindigen :D
Speelt toch weer anders dan BF4.

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

loewie1984 schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:06:
[...]

Kijk eens naar de game "hell let loose". 50 vs 50, meer tactics en minder gedoe waar je in bf5 allemaal tegenaan loopt. Hier moet je communiceren met je buddies, hier heb je een commander die de boel overziet en die squads opdrachten geeft. Hier ben je sneller de sjaak als je lone wolf gaat. En mooie levels en graphics.
Ik heb de game een weekend geprobeerd toen hij gratis te spelen was. Het is weer net wat te serieus haha. Het is allemaal uitstekend belanceerd maar daardoor loop je ook geforceerd met een bepaalde wapen setup. Zo liep ik een paar uur met een rifle en wilde ik ook wel eens wat anders proberen. Ik heb ook voor mijn gevoel hele tijden alleen maar gelopen en geen actie gezien.

Ik was in BF5 niet op zoek naar een WW2 simulator. Maar het is ook niet de game geworden die ik gehoopt had te zien. Achja, gelukkig is er genoeg anders te doen.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• TakeAway
RoyK schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:02:
[...]

Ik heb de game een weekend geprobeerd toen hij gratis te spelen was. Het is weer net wat te serieus haha. Het is allemaal uitstekend belanceerd maar daardoor loop je ook geforceerd met een bepaalde wapen setup. Zo liep ik een paar uur met een rifle en wilde ik ook wel eens wat anders proberen. Ik heb ook voor mijn gevoel hele tijden alleen maar gelopen en geen actie gezien.
Dan moet je wel van de basis afgaan, actie genoeg :+

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

TakeAway schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:51:
[...]

Dan moet je wel van de basis afgaan, actie genoeg :+
Hoe zit het met gevulde servers? Dat was op dat moment een topic voor sommigen. Ik kan bijvoorbeeld ook niet altijd met een microfoon spelen. En soms wil ik gewoon even 20 minuten gamen. Ik heb het idee dat je met die game wel wat meer tijd moet vrij maken en je zonder microfoon ook een heel stuk mis, ook voor de andere spelers.

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06:57
RoyK schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:48:
[...]

Hoe zit het met gevulde servers? Dat was op dat moment een topic voor sommigen. Ik kan bijvoorbeeld ook niet altijd met een microfoon spelen. En soms wil ik gewoon even 20 minuten gamen. Ik heb het idee dat je met die game wel wat meer tijd moet vrij maken en je zonder microfoon ook een heel stuk mis, ook voor de andere spelers.
Ik heb het idee dat het allemaal minder is dan tijdens Battlefield 4 en Battlefield 1
Ook dit topic is veel rustiger dan voorgaande delen.
Battlefield V is gewoon niet de game die vele hadden verwacht.

Het kan misschien ook komen dat er steeds meer mensen een console hebben en daarop spelen.

Bassbounce wijzigde deze reactie 23-11-2019 11:14 (4%)

Huidige Pc

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:06

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Houd de discussie wel over BF:V, Hell let Loose heeft een eigen topic... ;)

FT-17 FTW!

Wat vinden we van de jaarlijkse kerst aanpassingen om de TTK te verhogen en weer net als BF1 afstand doorslaggevend te laten zijn of je wint met een wapen of niet? Het glazuur springt bij mij van de tanden als ik de onderbouwing van DICE lees, zoveel onzin. De gunplay is juist een van de betere elementen van BFV, afgezien van de prone mmg.

https://www.reddit.com/r/..._your_concerns_update_52/

Nét toen ik dacht dat BFV echt de goede kant op ging, met maps waar mensen blij van worden, nieuwe facties, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen en het belangrijkste: custom servers, dan komen ze hiermee aanzetten. :(

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:49:
Wat vinden we van de jaarlijkse kerst aanpassingen om de TTK te verhogen en weer net als BF1 afstand doorslaggevend te laten zijn of je wint met een wapen of niet? Het glazuur springt bij mij van de tanden als ik de onderbouwing van DICE lees, zoveel onzin. De gunplay is juist een van de betere elementen van BFV, afgezien van de prone mmg.

Nét toen ik dacht dat BFV echt de goede kant op ging, met maps waar mensen blij van worden, nieuwe facties, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen en het belangrijkste: custom servers, dan komen ze hiermee aanzetten. :(
Exact, maarruh, Dice will be Dice.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• RBN026
  • Nu online
Via bronnen (weet natuurlijk niet of deze betrouwbaar zijn) is er al vernomen dat deze beslissing van hoger af komt (EA dan ofzo?). Schijnbaar is het instappen voor veel kinderen moeilijk en haken snel weer af. Ze willen door deze aanpassing het gebruikersvriendelijker maken om zo op korte termijn meer omzet te behalen.

Misschien ook de reden dat er geen hardcore modus in zit?

• Redje
De gunplay is best goed.
Alleen zit er niet heel veel verschil in AR,SMG,LMG qua effectieve range.
Mag ietsjes getweaked worden imho.

De LMG is gewoon een sniper en zou meer voor suppression moeten dienen.
De SMG mag wel iets meer falloff of een iets grotere cof bij range hebben.
De wapens hebben niet echt een specialiteit omdat ze bijna allemaal overal goed zijn.

Dat Dice compleet doorslaat is weer het andere uiterste.

De spotting flare vind ik trouwens ook wel slecht in bv. TDM.
Dus custom servers waarbij je mogelijk gadgets uit kan zetten is positief.
Waarschijnlijk komt het er op neer dat straks alle custom servers 1000 tickets hebben en conquest grind, maar dat zien we dan we weer :X

• TecTo
  • Laatst online: 12:22
Sinds twee weken de game weer eens opgestart na een klein jaar niet.

Wat ik vooral mis in B5 zijn servers met boldaction only of pistol. Gewoon ff leuk om te doen en minder frustrerend dan al die rennende spray gun spelers.

TDM is bezaaid met cheaters die rond de 50/3 scoren. Full cover en ze schieten je af, keer op keer. Dus ook niet iets om vrolijk van de worden. Heel somt tref je een game waar het gelijkwaardig er aan toe gaat.

CQ zijn een aantal maps gedegradeerd tot een smalle war zone en alleen maar rennende gamers met bij voorkeur type 100 of iets gelijkwaardig.

Veel game modus geen server te vinden.

Bewonder de spelers die het volhouden om deze versie te spelen.

Gelukkig is er nog 3, 4 en 1

Hifi HT | Fotografie | Koffie

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-01 20:02
Vermits de discord link niet meer werkt, mik ik de vraag hier even neer. Welke BF uit de franchise heeft nog voldoende servers en volk op die servers? Wil weer een BF gaan installeren - heb ze nagenoeg allemaal -, maar wil er eentje downloaden die nog de moeite waard is. BF 5 vind ik de mindere uit de reeks.

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-01 10:40

InSanex

serenity now!

Hurtebise schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:58:
Vermits de discord link niet meer werkt, mik ik de vraag hier even neer. Welke BF uit de franchise heeft nog voldoende servers en volk op die servers? Wil weer een BF gaan installeren - heb ze nagenoeg allemaal -, maar wil er eentje downloaden die nog de moeite waard is. BF 5 vind ik de mindere uit de reeks.
Dan zou ik lekker 4 gaan spelen!

Het weer in Halfweg

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:26
Sinds een paar weken speel ik heel af en toe BFV, na een hele tijd BF1 gespeeld te hebben. Het was flink wennen, maar begin ondertussen weer een beetje het gevoel terug te krijgen. Wie weet wanneer custom servers actief worden?
BF1 heeft alleen nog maar DICE servers, net als BFV. Maar ik speel liever op hardcore custom servers. De spanning of je iemand wel of niet neer mag knallen afhankelijk van het uniform geeft een zoveel grotere kick.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:49:

Ik heb zoiets van als het toch moet, nerf alles automatisch dan ook lekker helemaal dood en niet zo halfslachtig. Ik bedoel echt BFBC2 niveau waar je minstens zes kogels nodig had.

Dan haal ik de 3x scope van mijn K98K, bajonet erop en dan gaan er alsnog genoeg mensen neer. Verder als ik het goed begrijp, dan worden de pistolen niet aangeraakt. Het is dat ik liever de snelvurende P-38 heb, want sommige pistolen gaan zo ook wel aantrekkelijk worden, als primair wapen. :P

• Murc1elag0
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22-01 15:20
Schijnt een livestream geweest te zijn afgelopen week van Dice waar ze een soort van aangeven dat ze luisteren naar de community. Ze zouden dingen toch anders gaan doen, maar nog onduidelijk hoe en wat.

De AP mines gaan weer een trip wire krijgen. Wake Island zou 12 december komen volgens uitgelekte foto's. Daarnaast zouden er nog 2 maps (Al Marj Encampent en Solomon Islands) kunnen komen die ook zijn 'gelekt'. Solomon Island zou de jungle map zijn dan. Al Marj Encampent zou een gecancelde 5vs5 map zijn die toch wordt uitgebracht.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Symthic is alive. :*)
https://sym.gg/

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:26
Sprinting 6.035 m/s
Crouch-sprinting 5.04 m/s
Walking 3.4 m/s
Crouched 2.1 m/s
Prone 0.85 m/s

Holy shit, die waardes zijn niet heel realistisch :')

Lopen meer dan 10 km/u
Kruipend sprinten meer dan 15 km/u

• Murc1elag0
Iemand bekend met het volgende probleem? Je gaat weleens dood in Battlefield, maar dan kan je niet meer respawnen omdat het respawn menu niet meer naar voren komt. Begint goed irritant te worden, moet de server leaven om weer te kunnen spelen.

• jopie
  • Laatst online: 12:31
Ja, wel bekend, is me 3x overkomen.
Geen idee hoe het op te lossen.

• -tom-562
  • Laatst online: 09:04

-tom-562

Oliesjeik

Heb ik ook al een keer of 3 gehad. Enige manier is idd om te server te verlaten..

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:50:
[...]
Ik heb zoiets van als het toch moet, nerf alles automatisch dan ook lekker helemaal dood en niet zo halfslachtig. Ik bedoel echt BFBC2 niveau waar je minstens zes kogels nodig had.

Dan haal ik de 3x scope van mijn K98K, bajonet erop en dan gaan er alsnog genoeg mensen neer. Verder als ik het goed begrijp, dan worden de pistolen niet aangeraakt. Het is dat ik liever de snelvurende P-38 heb, want sommige pistolen gaan zo ook wel aantrekkelijk worden, als primair wapen. :P
Het verschil met BFBC2 is natuurlijk wel 6 kogels bij 800 RPM, in tegensteling tot de 300 - 500 RPM van de assault rifles/smgs in BFV. In BFBC2 had je ook nog gigantische spread op sommige wapens.

Ik vond de TTK bij de launch al merkbaar vervelender dan in de beta. De TTK 2.0 haalde al echt veel gevoel weg in de gunplay, point blank 5 kogels met een stg sloeg helemaal nergens op, maar dat was gelukkig teruggedraaid. Nu gaan ze de TTK dus nóg verder verlengen dan toen met TTK 2.0.....

Misschien is het inderdaad voor de 'Christmas noobs' om het spel een tikje toegankelijker te maken. Maar dan krijgen die boys de dubbele frustratie om én meer recoil control te krijgen om meer kogels te laten raken én de frustratie dat je 1 vs 3 altijd aflegt, want je moet tussentijds herladen. Dus de impact van het individu wordt weer eens verlaagd, terwijl ze teamplay afhankelijkheid steeds verder afbouwen.

Onbegrijpelijke keuzes weer van DICE. :(

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Naar wat ik had begrepen zou de TTK-aanpassing vooral effect hebben vanaf een medium-long range, zodat je niet meer kunt snipen met een lewisgun, maar daar 8 kogels voor nodig hebt op zo'n afstand, zodat de juiste guns voor de juiste afstand ingezet worden, of klopt dit niet?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:33:
[...]

Het verschil met BFBC2 is natuurlijk wel 6 kogels bij 800 RPM, in tegensteling tot de 300 - 500 RPM van de assault rifles/smgs in BFV. In BFBC2 had je ook nog gigantische spread op sommige wapens.
Ze waren zeker niet allemaal 800RPM in BFBC2. Verder waren daar ook wapens die echt weinig damage uitdeelde. Het was een systeem dat werkte in de gehele opzet van BFBC2, maar BF3 was veel beter.
Ik vond de TTK bij de launch al merkbaar vervelender dan in de beta. De TTK 2.0 haalde al echt veel gevoel weg in de gunplay, point blank 5 kogels met een stg sloeg helemaal nergens op, maar dat was gelukkig teruggedraaid. Nu gaan ze de TTK dus nóg verder verlengen dan toen met TTK 2.0.....
Het grootste probleem zijn de SMG's die nauwelijks meerwaarde bieden over wat dan ook. Zeker omdat afstanden groter zijn dan in voorgaande games zijn ze zo zwak. Ik heb ze onderhand allemaal wel geprobeerd, vaak uitgebreid in de testrange, maar ik blijf bij de MP40 puur omdat ik daar extra bereik eruit kan halen. Zo doe je nog wat damage i.p.v dat de helft mis gaat. Verder blijf ik een vervelende headglitch afschieter die geen enkel probleem heeft om je zo af te schieten. :P

In plaats van dan DICE dit nu eindelijk eens verbeteren, gaan ze vrijwel alles nerfen. Ik heb eigenlijk ook nog niks gezien over de semi automatische geweren. Als die niet veranderen, dan wissel je gewoon naar de Gewehr 43 en als medic ben je dan helemaal niks meer dan een healbot. Hoewel, de Lee-Enfield No.5 is best wel grappig met de 3x zonder scope glare.

Tweede is dat je toch steeds dood neervalt omdat je opeens een hele serie aan kogels incasseert. Dat zou wel eens wat minder kunnen worden en ik vermoed dat DICE het hier juist om doet. Ik denk niet dat het om TTK gaat, maar om de TTD problemen te maskeren. Ze spreken ook steeds over de ervaring om doodgeschoten te worden, niet over TTK...
Misschien is het inderdaad voor de 'Christmas noobs' om het spel een tikje toegankelijker te maken. Maar dan krijgen die boys de dubbele frustratie om én meer recoil control te krijgen om meer kogels te laten raken én de frustratie dat je 1 vs 3 altijd aflegt, want je moet tussentijds herladen. Dus de impact van het individu wordt weer eens verlaagd, terwijl ze teamplay afhankelijkheid steeds verder afbouwen.

Onbegrijpelijke keuzes weer van DICE. :(
Ze spelen hun eigen game niet meer, tenminste niet degene die de beslissingen maken...

• Redje
DaniëlWW2 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:50:
[...]

Ze waren zeker niet allemaal 800RPM in BFBC2. Verder waren daar ook wapens die echt weinig damage uitdeelde. Het was een systeem dat werkte in de gehele opzet van BFBC2, maar BF3 was veel beter.

[...]

Het grootste probleem zijn de SMG's die nauwelijks meerwaarde bieden over wat dan ook. Zeker omdat afstanden groter zijn dan in voorgaande games zijn ze zo zwak. Ik heb ze onderhand allemaal wel geprobeerd, vaak uitgebreid in de testrange, maar ik blijf bij de MP40 puur omdat ik daar extra bereik eruit kan halen. Zo doe je nog wat damage i.p.v dat de helft mis gaat. Verder blijf ik een vervelende headglitch afschieter die geen enkel probleem heeft om je zo af te schieten. :P

In plaats van dan DICE dit nu eindelijk eens verbeteren, gaan ze vrijwel alles nerfen. Ik heb eigenlijk ook nog niks gezien over de semi automatische geweren. Als die niet veranderen, dan wissel je gewoon naar de Gewehr 43 en als medic ben je dan helemaal niks meer dan een healbot. Hoewel, de Lee-Enfield No.5 is best wel grappig met de 3x zonder scope glare.

Tweede is dat je toch steeds dood neervalt omdat je opeens een hele serie aan kogels incasseert. Dat zou wel eens wat minder kunnen worden en ik vermoed dat DICE het hier juist om doet. Ik denk niet dat het om TTK gaat, maar om de TTD problemen te maskeren. Ze spreken ook steeds over de ervaring om doodgeschoten te worden, niet over TTK...
Ik heb regelmatig potjes dat ik echt niets kan doen, ik zie de persoon eerder, maar opeens ben je instant dood. Of je wordt gedood om een hoek.
Voeg hier de slechte visibility aan toe en je wordt af en toe redelijk gefrustreerd :D

Dit instant death was al een probleem in vorige delen.
De BF netcode is blijkbaar niet betrouwbaar met lage TTK, dus misschien werkt het wel beter na de update.
Imho is een lage TTK niet altijd beter, je kan iig nog terugschieten bij een hogere.
Spelers durven meer met hogere TTK, het is nu wat statisch allemaal.
In Quake heb je een TTK van ik weet niet hoelang en hier maken we ons druk om een kogel meer of minder.
Het zou zo maar kunnen dat de update de gameplay ten goede komt.
[...]
In BFBC2 is er geen enkel automatisch wapen lager dan 650 RPM en geen enkele gun heeft met magnum ammo (en die perk is niet im frage, die is essentieel) meer dan 7 kogels nodig op afstand, de minimale damage is 15,7 voor elke gun met magnum ammo.
Ja helemaal eens! De MP40 is voor mij ook de enige viable SMG op medium of long range. Alle overige SMGs zijn in hipfire close range om het even, als het maar 50 kogels in het magazijn heeft.
Nou de M1 Garand zou toch een 6 hit kill worden ipv een 4 hit kill op max range? Dat is een semi-auto, zal me niet verbazen als het +1 of +2 wordt voor elke andere semi auto gun. Ik verwacht niet dat ze het lef hebben om iedereen toegang te gaan geven tot een bolt action die met iron sight een 2 hit kill maken op elke range en er echt een WW2 game van te maken, waar de automatics hele specifieke toepassingen hebben en de klassieke bolt actions de standaard infantry rifles worden.
Jaaa daar zeg je wat, dat zou heel goed kunnen. Nu heb ik zelf enkele maanden niet meer gespeeld dus weet niet hoe de netcode er precies nu voor staat, maar het zal wel heel typisch DICE zijn als dit makkelijker is dan de netcode optimaliseren.

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:36

RubenDJ

Freude am fahren

Goh, waar kenden we dat ook al weer van? Hint: TTK/TTD debacle 1.0 bijna een jaar geleden.
RubenDJ in "[PC] Battlefield V"

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:24:
[...]

In BFBC2 is er geen enkel automatisch wapen lager dan 650 RPM en geen enkele gun heeft met magnum ammo (en die perk is niet im frage, die is essentieel) meer dan 7 kogels nodig op afstand, de minimale damage is 15,7 voor elke gun met magnum ammo.
Ik dacht meer aan wapens zoals de PP2000 of MG3. Die deden maximaal 11,2 damage. :)
Ja helemaal eens! De MP40 is voor mij ook de enige viable SMG op medium of long range. Alle overige SMGs zijn in hipfire close range om het even, als het maar 50 kogels in het magazijn heeft.
Ik merk zelfs dat in close range je geen groot nadeel hebt. Je kan zo makkelijk twee of drie heatshots schieten en dan is het klaar. Je weet gewoon dat elk schot raak zal gaan als ze netcode je niet haat.
Nou de M1 Garand zou toch een 6 hit kill worden ipv een 4 hit kill op max range? Dat is een semi-auto, zal me niet verbazen als het +1 of +2 wordt voor elke andere semi auto gun. Ik verwacht niet dat ze het lef hebben om iedereen toegang te gaan geven tot een bolt action die met iron sight een 2 hit kill maken op elke range en er echt een WW2 game van te maken, waar de automatics hele specifieke toepassingen hebben en de klassieke bolt actions de standaard infantry rifles worden.
Ik heb geen idee wat DICE van plan is met de semi automatische geweren. Ze communiceren namelijk altijd zo geweldig bij DICE waardoor dit soort gedoe ontstaat. :z

Op zich ben ik nog niet eens zo militant tegen de STG-44 reduceren naar 5 kogels op korte afstand en dat vasthouden tot 30m. In de praktijk zit je toch heel snel buiten de de 4 hit killafstand. Ik heb een veel groter probleem met de manier waarop. Het lost een probleem op dat niet bestaat. Het probleem is juist dat iedereen assault kiest omdat de andere klassen zo zwak zijn. Binnen assault kies je de STG44 omdat dit gewoon het beste wapen in de game is.

Vervolgens nerf je de semi automatische geweren niet. Dat is werkelijk nergens voor nodig en elke nerf daar gaat ze waardeloos maken omdat je al snel te weinig munitie hebt. Denk vervolgens na om de SMG's iets te buffen en maak je unscoped bolt action en semi automatische geweren beschikbaar voor alle klassen. Zo krijg je mensen over om medic, support of een zinvolle recon te spelen. Alleen met recon mag er nog een 3x scope op je geweer zodat je ook niet meer assaults hebt die recons eruit snipen. Het is hilarisch om te doen, maar ook OP omdat je geen scope glare hebt. Idem voor de Lee-Enfield No.5 waar je ook mee kan snipen zonder glare met een 3x, als medic. :P

Verder zou ik bolt actions zonder scopes een bovenlichaam multiplier geven waardoor ze tot zo'n 50m, OHK worden. Dat is gewoon nodig om die echt competitief te maken. Er is ook niks overpowered aan. Als je kan mikken en positie kan innemen, ga je de meeste een op een gevechten winnen. Dat doe je ook met een STG44. Je bent alleen vrij kansloos tegen meerdere vijanden. In ruil daarvoor kan je iemand heel snel droppen als het even moet. Het is high skill, high reward, high risk.
[...]

Jaaa daar zeg je wat, dat zou heel goed kunnen. Nu heb ik zelf enkele maanden niet meer gespeeld dus weet niet hoe de netcode er precies nu voor staat, maar het zal wel heel typisch DICE zijn als dit makkelijker is dan de netcode optimaliseren.
Je hebt de pacific breakthrough gemist? :N
Pacific storm was meestal meh, maar Iwo Jima is echt geweldig. Uiteraard heeft DICE die rotatie ook verwijderd, waarna mijn interesse ook weer wegzakte. Deze heeft geeft wanhopig custom maprotaties nodig. Breakthrough op Iwo Jima, Arras en Panzerstorm zou ik eindeloos kunnen spelen.

Maar de netcode is nog steeds je bent de hoek om en je ontvangt een superbullet en dood...

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is er bekend wanneer de nieuwe December patch komt? Deze week of gewoon "ergens in december" :?

PC Specs-Gallery

• Tjebakka
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:14

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Help!!!! schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:28:
Is er bekend wanneer de nieuwe December patch komt? Deze week of gewoon "ergens in december" :?
Vandaag..

If it aint fixed, it's broken.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23-01 20:19

steveman

"Be curious"

Uhm, als ik dit zie aan het einde van een ronde:

En van vervolgens bij company slechts 550 van die units zie rechtsboven:

Dan klopt er toch iets niet?

steveman wijzigde deze reactie 03-12-2019 21:56 (11%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Pindamann
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-01 20:43
MartijnAbel schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:25:
Meer mensen last van?
Heb je future frame rendering wel aan staan? Dat is bij mij noodzakelijk voor een goede framerate

8700k | Vega 64 | Origin: KatFanaat

Er is tussen neus en lippen door gehint naar morgen, maar het is nog akelig stil. Ik gok op uitstel en of tenminste niet volledige community server functionaliteit.

• TakeAway
-tom-562 schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:56:
Heb ik ook al een keer of 3 gehad. Enige manier is idd om te server te verlaten..
Of wachten tot het rondje af is gelopen :*)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

poor Leno schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:35:
De veelbesproken weaponbalance patch en de komst van private servers komt morgen! :)

[Afbeelding]

Help!!!! wijzigde deze reactie 04-12-2019 17:01 (45%)

PC Specs-Gallery

Ah, de community servers zijn toch naar achteren geschoven, wat verassend weer.

De weapon balance is dus grofweg in 3en te delen: wapens tot 15 meter effectief, wapens tot 30 meter effectief en 50 meter of verder.

5 - 13 kogels voor de MG 42, 4 - 11 kogels voorde FG-42, 5-8 kogels voor de STG-44, 3 -4 kogels voor de semi automatischw rifles..

Verschrikkelijk :(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:14:

De weapon balance is dus grofweg in 3en te delen: wapens tot 15 meter effectief, wapens tot 30 meter effectief en 50 meter of verder.

5 - 13 kogels voor de MG 42, 4 - 11 kogels voorde FG-42, 5-8 kogels voor de STG-44, 3 -4 kogels voor de semi automatischw rifles..

Verschrikkelijk :(
Je mist de gigantische nerf voor de toch al waardeloze SMG's. :')
Maar op deze manier is het heel erg duidelijk. Nu is de Gewehr 43 het beste wapen in de game want die lijkt geen nerf te hebben gekregen. Support is nu ook dood. Daar heeft DICE al goed op geanticipeerd door iedereen meer munitie te geven. d:)b :F

Daarnaast is medic nu superdood als klasse en nu ga je veel meer Garand's en Gewehr's zien en minder STG44's. Recon's met semi automatische geweren gaan nu ook wat beter worden. Verder worden de meeste andere assault wapens ook zinloos generfd want ze presteerde al niet erg goed voor deze onzin Geweldig DICE. :z

Dit somt het ook geweldig op. :D
Just like in the real WW2, didn't you know?

The Germans used 88mm cannons to cover the 20-50 meter range past the MG42, while Luftwaffe bombers, railway guns, and V2 flying bombs handled the longer 50-60 meter range kills.

This gave the MG42 its own niche in the <20 meter range.

Some historians have argued that had Germans scientists developed technology to extend the MG42s effective range to 25 meters, they could have ultimately turned the tide and won the war.
https://old.reddit.com/r/...ield_v_update_52/f9n19mx/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:14:
Nee, ze zijn niet naar achteren geschoven.. Het zit in deze update, alleen willen ze de patch eerst live in de echte wereld testen voor slechts een paar dagen.
Als het namelijk een 'kapotte' of zelfs schadelijke update is, moeten ze alle community servers down halen..

Dus niets aan het handje ;)
poor Leno schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:11:
[...]

Nee, ze zijn niet naar achteren geschoven.. Het zit in deze update, alleen willen ze de patch eerst live in de echte wereld testen voor slechts een paar dagen.
Als het namelijk een 'kapotte' of zelfs schadelijke update is, moeten ze alle community servers down halen..

Dus niets aan het handje ;)
Er is genoeg aan het handje, zowel met de game als met de communicatie van DICE, ze dekken zich alvast in dus ik hou mn hard vast. Wake Island en de Community Servers (waar ze nog altijd met geen woord over de functionaliteit reppen) komen 'later in december' zonder enige toelichting in de patch notes, dat moeten we dan maar uit de comments vissen. Eerst zien, dan geloven ondertussen.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:39:
[...]
Je mist de gigantische nerf voor de toch al waardeloze SMG's. :')
Maar op deze manier is het heel erg duidelijk. Nu is de Gewehr 43 het beste wapen in de game want die lijkt geen nerf te hebben gekregen. Support is nu ook dood. Daar heeft DICE al goed op geanticipeerd door iedereen meer munitie te geven. d:)b :F

Daarnaast is medic nu superdood als klasse en nu ga je veel meer Garand's en Gewehr's zien en minder STG44's. Recon's met semi automatische geweren gaan nu ook wat beter worden. Verder worden de meeste andere assault wapens ook zinloos generfd want ze presteerde al niet erg goed voor deze onzin Geweldig DICE. :z

Dit somt het ook geweldig op. :D
Plus we maken de support praktisch nutteloze statische gun emplacements die we dwingen om te campen, want ze moeten de effective range vasthouden. Snipers worden indirect gebuffed en kunnen nog langer ergens in het achterveld blijven hangen, bovendien hebben ze nu 11 kogels de tijd om te verplaatsen als ze worden beschoten.

Ze gaan weer naar het oorspronkelijke BF1 model waar afstand de winnaar bepaalt, waar ze na een jaar zelf vanaf gestapt waren omdat het niet werkte. |:(

• Murc1elag0
Game gedeinstaleerd, wil die update niet eens downloaden. Heel jammer dit.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:27:
[...]

Er is genoeg aan het handje, zowel met de game als met de communicatie van DICE, ze dekken zich alvast in dus ik hou mn hard vast.
Er is nu gemeld dat 9 december de RSP komt.. Wake Island zou altijd al later in december komen :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:27:

Plus we maken de support praktisch nutteloze statische gun emplacements die we dwingen om te campen, want ze moeten de effective range vasthouden. Snipers worden indirect gebuffed en kunnen nog langer ergens in het achterveld blijven hangen, bovendien hebben ze nu 11 kogels de tijd om te verplaatsen als ze worden beschoten.
En dat vind ik misschien nog het meest waardeloos. Ik was dus een van de weinigen die een MG42 mobiel kon gebruiken, en doodgenerfd. Maar unscoped K98K gaat verleidelijk worden op deze manier. Voorbij de twintig meter ben je toch bijna immuun. Lange afstanden hoor DICE. :+
Ze gaan weer naar het oorspronkelijke BF1 model waar afstand de winnaar bepaalt, waar ze na een jaar zelf vanaf gestapt waren omdat het niet werkte. |:(
Toch fijn dat ik BF1 over had geslagen. :P

• TakeAway
DaniëlWW2 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:20:
[...]

En dat vind ik misschien nog het meest waardeloos. Ik was dus een van de weinigen die een MG42 mobiel kon gebruiken, en doodgenerfd. Maar unscoped K98K gaat verleidelijk worden op deze manier. Voorbij de twintig meter ben je toch bijna immuun. Lange afstanden hoor DICE. :+

[...]

Toch fijn dat ik BF1 over had geslagen. :P
Die MG42 had ik mobiel ook geen moeite mee.
Wanneer komt de update? Kan Reddit hier niet lezen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TakeAway schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:43:
[...]

Die MG42 had ik mobiel ook geen moeite mee.
Wanneer komt de update? Kan Reddit hier niet lezen.
Kennelijk is het al live. :/

• ZeroController
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16-01 23:46
De laatste update heeft heel mijn Battlefield V overhoop gehaald..

Wat dit voor grap is! 8)7
ZeroController schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:02:
De laatste update heeft heel mijn Battlefield V overhoop gehaald..
[Afbeelding]

Wat dit voor grap is! 8)7
Geen paniek, gewoon even online gaan en de UI update uitvoeren.

Iedereen heeft dit.

poor Leno wijzigde deze reactie 05-12-2019 15:18 (3%)

• Wim1951
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-01 14:03
Wat is een UI update ??
Pagina: 1 ... 86 ... 89 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True