Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17-11 09:52
Krijgen we eindelijk nieuwe maps zijn ze alleen geschikt voor Squad QC en Team DM.....De keuzes die ze maken biij DICE / EA zijn echt onbegrijpelijk.
Nu is er een hoop energie gestoken in het maken van 2 maps die de helft van de spelers waarschijnlijk nooit of zelden zal spelen terwijl er nog zoveel dingen verbeterd kunnen worden aan de game zelf.

• RBN026
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:33
paul99 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:27:
Krijgen we eindelijk nieuwe maps zijn ze alleen geschikt voor Squad QC en Team DM.....De keuzes die ze maken biij DICE / EA zijn echt onbegrijpelijk.
Nu is er een hoop energie gestoken in het maken van 2 maps die de helft van de spelers waarschijnlijk nooit of zelden zal spelen terwijl er nog zoveel dingen verbeterd kunnen worden aan de game zelf.
Haha correct, maar hey we krijgen wel een rifle met een zeemeermin erop! Echt elke update is weer een belediging naar de community toe. Zijn helemaal de weg kwijt daar in Stockholm.

https://www.userbenchmark.com/UserRun/20200462 This PC is likely operated by a technical master!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ze zullen wel in hun data gezien hebben dat de meeste mensen dit willen..... :X

Alleen wat willen de mensen die het spel niet of nauwelijks meer spelen... :+

Hoe kun je een franchise zo vernaaien. Echt bijzonder.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

Ik ben ook zeer benieuwd of we ooit nog eens het hele verhaal gaan horen hoe ze tot deze rare bokkensprongen zijn gekomen. Lijkt meer en meer op het BioWare / Anthem fiasco waar ook totaal geen visie/structuur op de ontwikkeling van de game.

Maar aan de andere kant, er werd harder geschreeuwd om 'content' dan om kwaliteit op reddit. In de enquete was de keuze ook maar tussen: maps / wapens / skins / modes. Dat hebben we wel precies gekregen. :)

edit: O er wordt nu op reddit geclaimed dat de 5v5 competitive mode definitief gecanceld is. Dat is in elk geval al één goede beslissing maar wel de zoveelste belofte die ze niet waar hebben kunnen maken. :/

Nu met bron: https://www.ea.com/games/...mcarthur?isLocalized=true

-Al Sundan nog steeds niet gefixed, release voor grote gamemodes onduidelijk
-Je straks doorspelen tot level 500 (whooptiedoo)
-Onze grote vrienden van youtube mogen na herhaaldelijk grote successen weer eens feedback leveren op de nieuwe maps
-5v5 gecanceld, maar dice gaat wel actief de competitive BF scene (lol, bestaat al 6 jaar niet meer) ondersteunen. Met als absolute dijenkletser: This way, we can better support the places where competitive Battlefield V play already exists.
-Nieuwe Metro ergens in september
-Iwo Jima en de rest van de pacific dus ergens najaar
-Ze beloven beter te gaan communiceren, poging 23940234902384

A.W.E.S.O.M.-0 wijzigde deze reactie 22-08-2019 15:52 (56%)

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:06
Gelukkig hebben we BF3 en 4 nog :) waarom zou je de frustrerende nieuwe versies spelen als de betere games gewoon beschikbaar zijn? Na die tijd heeft de ontwikkelaar er met de pet naar gegooid dus negeren is mijn advies. Lekker druk maken om de graphics/RTX, maar totaal vergeten waarom de Battlefield serie zo goed was.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:32:
Ik ben ook zeer benieuwd of we ooit nog eens het hele verhaal gaan horen hoe ze tot deze rare bokkensprongen zijn gekomen. Lijkt meer en meer op het BioWare / Anthem fiasco waar ook totaal geen visie/structuur op de ontwikkeling van de game.

Maar aan de andere kant, er werd harder geschreeuwd om 'content' dan om kwaliteit op reddit. In de enquete was de keuze ook maar tussen: maps / wapens / skins / modes. Dat hebben we wel precies gekregen. :)

edit: O er wordt nu op reddit geclaimed dat de 5v5 competitive mode definitief gecanceld is. Dat is in elk geval al één goede beslissing maar wel de zoveelste belofte die ze niet waar hebben kunnen maken. :/

Nu met bron: https://www.ea.com/games/...mcarthur?isLocalized=true
Reddit kom ik eigenlijk vrijwel nooit. :P

Na kwaliteit (incl. rental servers met goede admin mogelijkheden) komt bij mij (goede) nieuwe maps maar waarom dan deze gamemodes....

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

Help!!!! schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:56:
[...]

Reddit kom ik eigenlijk vrijwel nooit. :P

Na kwaliteit (incl. rental servers met goede admin mogelijkheden) komt bij mij (goede) nieuwe maps maar waarom dan deze gamemodes....
Deze gamemodes lijkt me een direct gevolg van het cancelen van de 5v5 competitive mode op de kleine maps. Ze zullen de maps wel gepakt hebben, licht aangepast en daar de kleine gamemodes op hebben losgelaten met minimale inspanning. Ze zullen wel te klein zijn voor 32v32 of misschien was het balanceren van de maps voor CQ teveel werk?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

OMG:

YouTube: Patch 4.4 Delayed - Chapter 4 Fail | Battlefield V

Dat begin is ook echt hilarisch.... 7(8)7 _/-\o_

Help!!!! wijzigde deze reactie 27-08-2019 18:16 (7%)

PC Specs-Gallery

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:14

RubenDJ

Freude am fahren

De situatie is dan ook heel schrijnend. Zelfs de meest doorgewinterde Battlefield fanboys als JackFrags en Westie hebben geen lol meer in de game en spelen andere games en de verslagenheid druipt van de BF videos die ze nog maken af, zo ook deze van LevelCap. Heel jammer dat deze gave franchise zo afglijdt tot deze erbarmelijke staat.

Ik merk het bij mezelf ook. Meestal als ik terugkwam van vakantie had ik wel zin om een potje te knallen in Battlefield maar ik ben nu al bijna 2 weken terug en ik heb nog geen zin gehad de game op te starten terwijl er zelfs een nieuwe map in zit. Omdat ik weet dat ik de game na enkele potjes weer teleurgesteld ga afsluiten.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

RubenDJ schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:05:
[...]

De situatie is dan ook heel schrijnend. Zelfs de meest doorgewinterde Battlefield fanboys als JackFrags en Westie hebben geen lol meer in de game en spelen andere games en de verslagenheid druipt van de BF videos die ze nog maken af, zo ook deze van LevelCap. Heel jammer dat deze gave franchise zo afglijdt tot deze erbarmelijke staat.
Als ze een beetje integriteit hebben zouden die YouTubers de game ook gewoon droppen. Maar ze willen toch maar wat graag die YouTube views binnen hengelen...
Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:15:
[...]

Als ze een beetje integriteit hebben zouden die YouTubers de game ook gewoon droppen. Maar ze willen toch maar wat graag die YouTube views binnen hengelen...
Ja en nee. Het is hun broodwinning en stuk voor stuk zijn ze "EA Gamechangers" (verschrikkelijke naam, i know) en hebben ze denk ik ook verplichtingen. Dit zijn heeft lucratieve deals voor die gasten, dus ik neem het ze echt niet kwalijk dat ze er nog mee doorgaan.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:15:
[...]

Dat is ook wel logisch toch? Het is hun - toegegeven behoorlijk riante - bron van inkomsten en ik denk dat ze dat voor een groot gedeelte aan de Battefield games te danken hebben. Voor hun begon het allemaal omdat ze videos van hun favoriete spel op YouTube zetten. Tevens staan een aantal van die lui redelijk dicht bij DICE (Gamechangers) en ik denk dat ze echt wel het beste met de Battlefield series voor hebben. Aangezien ze zelf een mooi channel hebben opgebouwd met vele viewers mogen ze dat best ventileren lijkt me.

Haha met @Loondijke dus ;-)

RubenDJ wijzigde deze reactie 27-08-2019 21:29 (2%)
Reden: Great minds...

RubenDJ schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:28:
[...]

Dat is ook wel logisch toch? Het is hun - toegegeven behoorlijk riante - bron van inkomsten en ik denk dat ze dat voor een groot gedeelte aan de Battefield games te danken hebben. Voor hun begon het allemaal omdat ze videos van hun favoriete spel op YouTube zetten. Tevens staan een aantal van die lui redelijk dicht bij DICE (Gamechangers) en ik denk dat ze echt wel het beste met de Battlefield series voor hebben. Aangezien ze zelf een mooi channel hebben opgebouwd met vele viewers mogen ze dat best ventileren lijkt me.

Haha met @Loondijke dus ;-)
Ben ik wel met je eens. Don't bite the hand that feeds you. Plus er blijft natuurlijk wel een publiek voor, er zijn ongetwijfeld nog veel mensen die BFV wél met plezier spelen. Lvlcap is overigens al geen gamechanger meer meende ik door wat akkefietjes. Daarbij kunnen we ons langzamerhand ook wel afvragen of 'Gamechanger" niet gewoon een andere term is voor 'Ronku Influencer' welke wat lekkerder bekt en iets minder het stigma 'betaald klapvee' heeft.

Zo dicht staan ze volgens mij niet bij die developers, in elk geval niet dicht bij degenen die de belissingen nemen. Want om nu te zeggen dat ze echt invloed hebben gehad op de laatste drie edities van BF? Die worden ook stijf genegeerd volgens mij, net als ze de rest van de feedback/community stijf negeren. Veel BF youtubers zijn er ook al lang met BF content gestopt, degenen die nu nog doorzetten klinken ook wel tegen het depressieve aan. :)
@Loondijke en @RubenDJ ik kan me er zeker in vinden dat dit voor hen gewoon onderdeel is van het werk. Maar juist door op deze manier de game onder de aandacht te houden en actief te spelen zorg je er voordat al jouw volgers nog steeds die game blijven spelen. Ze zien iemand wel klagen over alle minpunten maar er alsnog honderden uren in steken en elke skin verzamelen. Juist als influencer zou je naar mijn idee ook de verantwoordelijkheid moeten nemen om op een gegeven moment een game de rug toe te keren, dat heeft veel meer impact dan het eindeloos blijven maken van videos.

Vergeet niet dat we nu in een wereld zonder DLC zitten. De enige manier om nu nog geld binnen te harken als ontwikkelaar is om de game aan te passen voor de mensen die het snelst geneigd zijn skins te kopen.

Wat nodig is nu is een statement maken als community dat je dit niet accepteert, het spel de rug toe keert en geen nieuwe iteraties zal spelen/aanschaffen tenzij er wat veranderd. Enkel dan gaan ze realiseren dat ze nu wellicht nog geld binnen halen maar dat dit ten koste gaat van alle verkopen bij een toekomstige iteratie. En daar ligt dus ook een stuk verantwoordelijkheid bij de YouTubers, door met hun hele community de game de rug toe te keren kunnen ze verandering doorvoeren.

Tsurany wijzigde deze reactie 28-08-2019 10:43 (6%)

• RBN026
Wat nodig is nu is een statement maken als community dat je dit niet accepteert, het spel de rug toe keert en geen nieuwe iteraties zal spelen/aanschaffen tenzij er wat veranderd. Enkel dan gaan ze realiseren dat ze nu wellicht nog geld binnen halen maar dat dit ten koste gaat van alle verkopen bij een toekomstige iteratie. En daar ligt dus ook een stuk verantwoordelijkheid bij de YouTubers, door met hun hele community de game de rug toe te keren kunnen ze verandering doorvoeren.
Prima gedachte, echter denk ik dat dit niet haalbaar is. Ik denk dat de community nog niet eens 1/4 is van alle totaal spelers.

RBN026 wijzigde deze reactie 28-08-2019 12:54 (11%)

https://www.userbenchmark.com/UserRun/20200462 This PC is likely operated by a technical master!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:22

Deathchant

Don't intend. Do!

Je kunt het ook andersom redeneren: als Dice gewoon direct een stevige basis neergezet had en in de updates de beloofde performance updates zouden patchen zonder nieuwe/oude bugs te (her)introduceren, dan was de playerbase ook een stuk groter (die dan ook geneigd zouden zijn om meer wapens/skins/whatever te kopen, want alles loopt als een tiet).
Wat ze nu gewoon hebben gedaan is een game voor 60% uitbrengen (nadat ze al aangekondigd hadden meer tijd nodig te hebben en de launch dus uitgesteld hadden voor een maand) en geen enkele noemenswaardige update hebben uitgebracht die e.e.a. écht stabieler maakt.

Dus dan kunnen we met z'n allen roomser doen dan de paus tot in den einde begrip te hebben voor Dice, maar eens houdt het op; het feit blijft dat het spel gewoon brak functioneert, teveel bugs heeft en weinig interessante updates, en als kers op de taart fans ook nog actief dismissen op forums etc. Je zou verwachten dat 1 jaar na release het spel in betere conditie verkeert (ja, ik herhaal wat Levelcap zegt omdat hij mijns inziens gewoon gelijk heeft).

Ik ben het er wel mee eens dat zulke influencers als levelcap/jackfrags etc wel zelf ook het goede voorbeeld moeten geven door idd hun woordelijke statement in daden om te zetten, alhoewel we niet voor hen kunnen bepalen wanneer hun persoonlijke frustratie tegen een limiet aan loopt. Ik ken het gevoel zeer zeker van dat je blijft hopen....Zij zullen ook wel blijven hopen dat hun influencing status "nou eindelijk eens iets" bij Dice teweeg gaat brengen.
Dat duurt een tijdje voordat je inziet dat het niet meer gaat gebeuren, dus dat snap ik dan weer wel.
Ik hoopte al vanaf het 5e seizoen van Supernatural dat ze qua kwaliteit weer terug zouden gaan aan dat van seizoen 1 t/m 5. Maar inmiddels is het seizoen 15 en ik kijk het nog steeds :P Dat wilt niet zeggen dat mijn klaagzang over dat seizoen 14 nog steeds ruk is dan ineens minder validiteit heeft.

Overigens heeft XFactorGaming al in een heel vroeg stadium BF5 aan de wilgen gehangen vanwege de issues. Dus hij heeft het wél gedaan. Nu de rest nog.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:43:
Ik denk dat de invloed van de Youtubers hier echt nihil op is. Ten tijde van BF1 was er ook al genoeg kritiek maar toch is BFV na de aankondiging in grote getale gepreorderd. En dat zal met de volgende Battlefield game net zo zijn, zeker als het Bad Company 3 betreft.

Je maakt me ook niet wijs dat de community ook maar enige invloed heeft op de beslissingen van EA/DICE, dat is nu wel keer op keer bewezen. Blijkbaar wordt elke game toch wel gekocht en wordt er goed aan verdiend echter is er nu wel een neergaande trend omdat er minder spelers zijn en er dus minder skins verkocht worden.

Dus wat doe je dan als graaier zijnde, je voegt belachelijk dure skins toe en hoopt dat de 'whales' toehappen. Dat is overduidelijk de richting die EA/DICE gekozen heeft (zie die achterlijke zeemeermin skin). Zowel gameplay als content in de vorm van maps leveren kosten alleen maar geld en leveren niets op maken dus ligt de prioriteit daar niet. Daarmee raak je misschien wat veteranen (zoals jij en ik) kwijt maar dat boeit ze totaal niet. Die veteranen kopen alleen maar het spel om te spelen. Het gaat ze om de verwende jochies die met papa's creditcard alles mogen kopen. De veteranen oftewel 'de community' is maar een hele kleine groep die ze gewoon negeren want financieel niet aantrekkelijk.

Je ziet dat ook in de anti-cheat aanpak die ze volledig hebben gedropt. Waarom? Nou, omdat het in Azië blijkbaar heel normaal is om te cheaten dus iedereen doet dat daar. Die mensen vinden het niet erg om wat geld neer te tellen voor cheat software. Dan is de kans dus ook groot dat ze wat extra neertellen voor skins dus waarom zouden ze cheaters aanpakken? Dan snijden ze zichzelf alleen maar in de financiële vingers. Ze maken het cheaten juist zo gemakkelijk mogelijk. Je kunt DICE (of in ieder geval de developers) dat niet verwijten. Dit is gewoon een van hogerhand opgelegde strategie. Het gaat allang niet meer om het uitbrengen van het beste spel, het gaat alleen maar om hoeveel het opbrengt.

Ik ben wel benieuwd naar wat de nieuwe CoD gaat doen. Uiteraard zitten daar net zo goed geldwolven achter maar als de uitwerking beter is (en ik moet zeggen dat de eerste indrukken best aardig zijn) krijgt Battlefield nog wat te voorduren!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

RubenDJ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:40:
[...]
maar toch is BFV na de aankondiging in grote getale gepreorderd. En dat zal met de volgende Battlefield game net zo zijn, zeker als het Bad Company 3 betreft.
Dat vermoeden heb ik ook ja, maar ja dat is met alles he, zichzelf op de borst kloppen voor hun vroegere prestaties en dan op die naam voorts gaan, terwijl het eigenlijk gewoon één bak ellende is.

In NL zijn we daar trouwens ook erg goed in he, onszelf enorm op de borst kloppen voor dingen die we vroeger gedaan/gepresteerd hebben, maar eigenlijk nu vergane glorie zijn bij wijze van spreke ;) Vooral politici pronken graag met former achievements. Ons zorgsysteem wat steeds meer de vormen van amerika aanneemt, onze deltawerken waar flink wat achterstallig onderhoud aan is en men de financien niet aan wilt uitgeven, ons vroegere number one onderwijssysteem waar inmiddels een schrijnend lerarentekort is en wat nu ergens op plek 40 staat :)

Zo zal Dice met de juiste trailers en titels toch nog wel genoeg mensen (en ook oud gedienden) aantrekken ben ik bang. Grote kans dat ik er ook "weer" intrap O-)

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:16

Skybullet

It's go season

Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:43:
@Loondijke en @RubenDJ
..... Verantwoordelijkheid ........ iets met youtube en influencers ...... verantwoordleijkheid...
Ik vind dat toch wel zo iets hypocriets en iets wat door mensen en door media en soms zelfs ook politiek veel en veels te vaak wordt geroepen.

Jackfrags.. echte naam Pietje Puk en Levelcap, echte naam Klaas Vaak... Zijn gewoon mensen ( Vaak zijn het eigenlijk nog een beetje de sociale rare mensen die je vroeger uit je klas kende, die ene die nooit iets durfde te zeggen, rare hobbies had als die uberhaupt al hobbies had, zich nooit lieten horen bij een groepsproject, geen echte wereld vrienden hadden en zichzelf 24/7 in hun kamer opsloten achter hun pc of xbox )

Dat alles even te buiten gelaten want iedereen moet zijn of haar leven op zijn eigen manier invullen. Maar een aantal van deze groep mensen hebben video's ooit op internet gezet, en bij een nog veel, veel kleiner aantal van die mensen is toevallig het kanaal bekend geworden en zijn er meer mensen naar die filmpjes gaan kijken.

En of het nu gaat over games.. over make up, over outdoor activiteiten of hoe je het beste je haren van je pony kan vlechten. Niemand van deze personen mag naar mijn idee ooit ter verantwoording geroepen mogen worden over wat ze precies moeten doen, zouden moeten zeggen, of laten zien in die filmpjes.

Zijn er mensen die naar hun kijken en te dom zijn om te poepen en daardoor alles maar na ga doen, overnemen en ook zo rondvertellen ? Ja vast.. Is dat de schuld van Klaas Vaak die een video post ?.. Nee.

Ik ben zelf ongeveer 10-12 uur per week aan het sporten, oplopend tot weken van 20 uur. Ben ik dan in de gym of daarbuiten verantwoordelijk voor de persoon die naar mij opkijkt en een oefening precies gaat proberen uit te voeren zoals ik dat doe en daarbij zichzelf blesseerd ? Nee gelukkig niet.

Roept een influencer dat Battlefield V de bom is en Mark koopt daardoor het spel. En influencer zegt een maand later dat Battlefield V zuigt en je beter Call of Duty kan kopen. Heeft Mark dan recht boos te zijn op influencer ? Nee, denk voor jezelf, maak je eigen keuzes.

Einde rant.

i7 9700k | z390 aorus pro | asus rtx 2080 dual oc | 32gb 3600mhz | 970evo 1tb | 860evo 1tb | corsair rm650x | dark rock 4 | meshify c dark tg | sennheiser pc37x | aoc agon ag241qg

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik dacht weer eens aan deze game en kreeg de neiging het weer eens te proberen. Ik weet alleen hoe het werkt dus ik dacht ik kijk hier eens hoe het ervoor staat...

Dat was zowel een goed als slecht idee. :P
Goed omdat ik het niet meer ga proberen, slecht omdat de stemming hier ook helemaal door het ijs is gezakt. En terecht. WTF is DICE aan het doen? Is het nu werkelijk zo moeilijk om eens wat maps uit te brengen, eens een echt nieuw wapen te geven wat mensen interesseert of eens wat te fixen zonder drie dingen te slopen. Is het verder nu zo moeilijk om het te houden bij drie, misschien vier gamemodes waaronder conquest en TDM voor de types die gewoon echt niet kunnen samenwerken.

Het vermoeden dat ik een tijd geleden al uitsprak, namelijk dat DICE nauwelijks nog support zal geven voor deze game en druk bezig moet zijn aan de volgende game die meer moet verkopen, begint ook steeds meer werkelijkheid te worden. Als je zelfs mensen zoals Levelcap al ziet zeuren, dan weet je het eigenlijk wel...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11 12:10

DrumandBass

Less is more!

Ik heb het maandag ook weer eens opgestart na ongeveer 2 maanden. Eerste reactie, ohja daarom was ik er mee gestopt. Binnen 5 minuten weer frustratie over bugs die nog steeds niet gefixt zijn...
Helaas, mijn conclusie op dit moment is dat de industrie een beetje stuk is en die roze bril van ze zit vastgeroest op hun harses. :'(

Gewoon een werkende autobalance zodat ik niet in potje van 32v15 kom...

DrumandBass wijzigde deze reactie 29-08-2019 11:20 (12%)

Het is een soap aan het worden. Nu zijn er kennelijk twee roadmaps gepubliceerd waar ze intern niet van "schijnen" te weten.

https://www.ign.com/artic...nfused-over-games-roadmap

The original image promised "new weapons, vehicles and gadgets" in June, but it seems that information is now out of date and has been replaced.

After speaking to the game's designers about whether players could expect the vehicles promised in the image, Braddock went on to say, "The answer I received from the vehicle dev was 'What are you talking about?' I showed him the image you shared. [The dev said] 'That’s wrong. The next big push of vehicles and gadgets is with the [next chapter, set in the Pacific].'

"He’s frustrated with the inaccuracy of the specific chapter roadmap and he’s escalating it to his bosses and studio leadership and I’m escalating it to the marketing team to find out why it has this info in the first place. The body of the article doesn’t talk about vehicles or gadgets - it talks about weapons and Elites, so the image is inaccurate. I’m sorry, man. Sigh."

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
8)7 Hoe krijgen ze het voor elkaar.

PC Specs-Gallery

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:39

RoyK

Tekenaar!

Als zelfs Westie het niet meer weet.. toch wel een beetje de youtuber die het verst met zijn vuist in EA / Dice zat voor mijn beleving.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Precies het resultaat van een bedrijf waar het een grote chaos is en de zaken niet meer onder controle heeft. Er is geen visie meer, geen leiderschap, geen passie voor het werk meer en iedereen werkt langs elkaar heen. Het doel is niet meer het maken van een goed product met een aardige winstmarge maar verdienen van zoveel mogelijk geld met zo min mogelijk inspanning.
Dit zie je helaas gebeuren bij veel studios. Bioware bijvoorbeeld is ook helemaal afgegleden. Bedankt EA!

Ik weet natuurlijk niet hoe het er bij bijvoorbeeld Rockstar en CD Projekt RED aan toe gaat, daar wordt vast ook met de nodige crunch gewerkt. Maar als je ziet met hoeveel passie de games van die studios gemaakt zijn is dat toch een wereld van verschil met de wanprestaties van DICE en Bioware. Man wat heb ik een zin in Cyberpunk 2077.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dit is al gaande sinds BF2.

EA is nooit een bedrijf geweest waar het om de game zelf ging.

Als ze bij wijze van een BF kunnen maken die de huidige playerbase niks vind en niet zal kopen maar ze weten dat ze twee keer zo veel andere kopers krijgen dan kan de huidige playerbase accuut dood neer vallen.

Loyaliteit kennen ze niet. Met zo min mogelijk middelen zoveel mogelijk geld harken en politiek correcte idioten die wereldverbeteraartje willen spelen. Het is een beursgenoteerde amerikaanse onderneming, I get it.

Ze zijn er lang mee weggekomen. Hoe je deze franchise zo kan vernaaien. Ik kan er niet bij hoe incompetent je dan moet zijn.

Eerllijk gezegd kan ik er niet meer mee zitten als het helemaal naar de klote gaat. Misschien dat het daarna ooit als een phoenix uit de as kan verrijzen.

Ben wel benieuwd naar de nieuw COD. Niet echt mijn game maar dat is de huidige BF serie ook allang niet meer. Hoef ik hopelijk o.a. in ieder geval niet meer die vreselijke politiek correcte onzin te ondergaan.

Help!!!! wijzigde deze reactie 29-08-2019 12:46 (7%)

PC Specs-Gallery

RubenDJ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:40:
[...]

Ik denk dat de invloed van de Youtubers hier echt nihil op is. Ten tijde van BF1 was er ook al genoeg kritiek maar toch is BFV na de aankondiging in grote getale gepreorderd. En dat zal met de volgende Battlefield game net zo zijn, zeker als het Bad Company 3 betreft.
Wat betreft aantallen is de verkoop van Battlefield V een echte teleurstelling geweest.
Je maakt me ook niet wijs dat de community ook maar enige invloed heeft op de beslissingen van EA/DICE, dat is nu wel keer op keer bewezen. Blijkbaar wordt elke game toch wel gekocht en wordt er goed aan verdiend echter is er nu wel een neergaande trend omdat er minder spelers zijn en er dus minder skins verkocht worden.
Ik heb anders geen skins met protheses gezien, dat is toch een overwinning geweest? En ook in Battlefield V zie je dat echte kritieken op Battlefield 1 wel doorgevoerd zijn. Tragere gameplay en minder doritos schieten.
Ik ben wel benieuwd naar wat de nieuwe CoD gaat doen. Uiteraard zitten daar net zo goed geldwolven achter maar als de uitwerking beter is (en ik moet zeggen dat de eerste indrukken best aardig zijn) krijgt Battlefield nog wat te voorduren!
Als ze killstreaks weg doen wil ik het best overwegen.

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Tsurany schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:11:
[...]
Wat betreft aantallen is de verkoop van Battlefield V een echte teleurstelling geweest.
Ten opzichte van voorgaande BF titels misschien, maar de laatste bekende schattingen zijn tussen de 13 en 14 miljoen verkochte exemplaren. Oftewel, rond een half miljard omzet. En dat was nog voordat Firestorm uit kwam. Geschat wordt dat BFV hooguit een jaar ontwikkeltijd heeft gehad (enorm veel assets zijn hergebruikt van BF1), dus hoewel het minder is dan verwacht, heeft EA hier bizar veel aan verdiend. Koersverlies na alle negatieve publiciteit wel buiten beschouwing gelaten.
Ik heb anders geen skins met protheses gezien, dat is toch een overwinning geweest? En ook in Battlefield V zie je dat echte kritieken op Battlefield 1 wel doorgevoerd zijn. Tragere gameplay en minder doritos schieten.
Dat zijn inderdaad prima pogingen om de gamplay te verbeteren. Helaas staan daar zoveel stappen terug tegenover.
  • TTK drama
  • De netcode die mijlenver achter ligt op BF1 en BF4
  • Bugs die in BF1 al aanwezig waren, daar gefixed zijn en nu weer terug zijn
  • Custom servers die beloofd zijn maar nog steeds niet aanwezig zijn zonder ETA
  • Veel energie gestopt in 5v5/competitive waar niemand om gevraagd heeft en nu uiteindelijk toch maar gecanceld is
  • Combined arms 8)7 Heeft ook niemand om gevraagd
  • De invisible soldier bug die nu al een tijd speelt en nog steeds niet is opgelost
  • Al Sundan map die al een maand geleden gereleased had moeten zijn maar nog steeds niet klaar is
  • 2 beloofde nieuwe maps blijken bij release alleen Squad Sonquest en TDM te ondersteunen
  • Al dan niet tijdelijk uitschakelen van bepaalde spelmodi (rush/frontlines) omdat er anders geen volle servers meer te vinden zijn
  • Rewards voor een week lang vervelende ToW assignments spelen: het zoveelste gasmasker helm of knife skin
  • Een skin die per ongeluk gratis werd aangeboden maar eigenlijk geld had moeten kosten is binnen 30 minuten uit de game gepatched
Uit dit alles blijkt toch niet echt dat DICE met man en macht werkt om 'de community' tevreden te krijgen.

RubenDJ schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:18:
[...]

Ten opzichte van voorgaande BF titels misschien, maar de laatste bekende schattingen zijn tussen de 13 en 14 miljoen verkochte exemplaren. Oftewel, rond een half miljard omzet. En dat was nog voordat Firestorm uit kwam. Geschat wordt dat BFV hooguit een jaar ontwikkeltijd heeft gehad (enorm veel assets zijn hergebruikt van BF1), dus hoewel het minder is dan verwacht, heeft EA hier bizar veel aan verdiend. Koersverlies na alle negatieve publiciteit wel buiten beschouwing gelaten.

[...]

Dat zijn inderdaad prima pogingen om de gamplay te verbeteren. Helaas staan daar zoveel stappen terug tegenover.
  • TTK drama
  • De netcode die mijlenver achter ligt op BF1 en BF4
  • Bugs die in BF1 al aanwezig waren, daar gefixed zijn en nu weer terug zijn
  • Custom servers die beloofd zijn maar nog steeds niet aanwezig zijn zonder ETA
  • Veel energie gestopt in 5v5/competitive waar niemand om gevraagd heeft en nu uiteindelijk toch maar gecanceld is
  • Combined arms 8)7 Heeft ook niemand om gevraagd
  • De invisible soldier bug die nu al een tijd speelt en nog steeds niet is opgelost
  • Al Sundan map die al een maand geleden gereleased had moeten zijn maar nog steeds niet klaar is
  • 2 beloofde nieuwe maps blijken bij release alleen Squad Sonquest en TDM te ondersteunen
  • Al dan niet tijdelijk uitschakelen van bepaalde spelmodi (rush/frontlines) omdat er anders geen volle servers meer te vinden zijn
  • Rewards voor een week lang vervelende ToW assignments spelen: het zoveelste gasmasker helm of knife skin
  • Een skin die per ongeluk gratis werd aangeboden maar eigenlijk geld had moeten kosten is binnen 30 minuten uit de game gepatched
Uit dit alles blijkt toch niet echt dat DICE met man en macht werkt om 'de community' tevreden te krijgen.
Er zullen ook wel heel veel EA Premier access abbo's verkocht zijn voor BFV en Anthem die niet eens in die verkoopaantallen zitten. Inderdaad belachelijk veel geld die ze hebben verdiend gezien de kwaliteit van BFV. Toch, ze waren/zijn er zo dicht bij maar weer zoveel onnodig domme fouten. Ook als je de belachelijke skins, het politiek geneuzel en de slechte marketing buiten beschouwing laat, als ze nou gewoon hadden gericht op de goede gunplay en onderstaande basis-basis feedback die eigenlijk al sinds BC2 onveranderd is, dan hadden ze het dubbele kunnen verkopen. Hoeft niet zoveel meer te kosten, maar zoals het nu gaat is zo zonde voor de franchise. :/

Attrition, doe het of zoals in de beta of doe het niet, het is nu zo'n nodeloos irritante feature nu iedereen spawnt met te veel kogels en de facto 100 extra health. Als ze dit hebben teruggedraaid op basis van community feedback, hebben ze echt de verkeerde gepakt. Nu heb je beide keren net nietsen is de noodzaak van support/medic als klasse er amper meer.

Net als de score counter die kunstmatig een team terug leek te laten komen aan het einde van een ronde, dat werkte voor mijn gevoel als een dolle, er werd echt voor de winst gevochten. Sinds ze dat terug hebben gedraaid zijn de potjes weer ongebalanceerd als altijd want ja, geen team switch, geen balancers.

Explosivespam, alwéér hetzelfde liedje sinds BF2.

Pak een fork van de engine waar de netcode wél up-to-date is

Teveel gamemodes forceren in dezelfde map, focus nou gewoon op 1 of 2. Werk het goed uit en je kan zo'n map oneindig blijven spelen in 1 mode.

Campers galore, al dan niet op de bipod door superslechte zichtbaarheid. Ook nu weer veilig kunnnen campen met zicht op objectives vanuit de uncap in meerdere maps. Zoiets ergelijks wat maar blijft terugkomen, game na game.

Custom servers voor overduidelijk game bevorderende regels; sniper limieten etc.

Gun customization waar altijd overduidelijk een beste keus is en die vrijwel iedereen gebruikt, dan is de noodzaak van customizing toch weg.

Singleplayer, had niet gehoeven idd.

Battle Royale, zal ongetwijfeld veel mensen hebben aangetrokken op basis van Frostbite pracht en BR, maar het hangt van ducttape aan elkaar en past niet echt in het BF format.

Het wiel wéér opnieuw uitvinden met de UI, obscure menu's en zooi die niet in-game aan te passen is. Battlefront 2 heeft wat dat betreft precies laten zien hoe het niet moet, toch 1 op 1 over nemen.

Soldier klasses in balans, klasses een duidelijke en zichtbare rol geven, balans tussen infantry/vehicle/air

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Ik was even positief gestemd, want er zou een Trello board aankomen waarmee de community de voortgang van issues en features kan zien, inclusief feedback en stemmen op features enzo..

...maar die is uitgesteld _O-

RubenDJ schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:49:
Ik was even positief gestemd, want er zou een Trello board aankomen waarmee de community de voortgang van issues en features kan zien, inclusief feedback en stemmen op features enzo..

...maar die is uitgesteld _O-
Ik zie het al voor me, een vrijwel leeg Trello board met slechts één feature in to-do met als titel "Put stuff in Trello" :+

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
Weet iemand in welke combined arms map je een objective zone hebt. Ik zie namelijk dat de assignments nu weer in combined word geregisseerd.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Gekke Jantje schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:28:
Weet iemand in welke combined arms map je een objective zone hebt. Ik zie namelijk dat de assignments nu weer in combined word geregisseerd.
Dat zou erg mooi zijn, dan kun je tenminste al die onmogelijke assignments eens aftikken, maar dice kennende....

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Zie zojuist op reddit dat de aangekondigde patch voor vandaag weer lijkt uitgesteld te zijn 🙈

Origin: F0kk13n4t0r

• Gekke Jantje
Deathchant schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:00:
[...]

Dat zou erg mooi zijn, dan kun je tenminste al die onmogelijke assignments eens aftikken, maar dice kennende....
Het werkt helaas niet voor de Gewehr 43 Proficiency VI als ik in een objective zone 2 minuten moet verdedigen.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• RBN026
Okasha schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:36:
Zie zojuist op reddit dat de aangekondigde patch voor vandaag weer lijkt uitgesteld te zijn 🙈
Nope vannacht is deze alsnog goedgekeurd voor release. Dus vandaag is de update er.

• Gekke Jantje
Ik krijg zojuist een update van 40gb.

• RBN026
Gekke Jantje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:21:
Ik krijg zojuist een update van 40gb.
Is altijd en uiteindelijk is het maar een paar gig.

• Asskicker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-11 14:43
RBN026 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:32:
[...]

Is altijd en uiteindelijk is het maar een paar gig.
De update kan deze keer wel groter zijn, en langer duren om te downloaden.
We’ve also restructured some of the file storage used by the game, which should allow us to make further improvements to Battlefield V in the future, however this change requires us to redeliver these files to you with this update, and so you will find that this update is larger than expected. On PC, you may find that Origin will have a longer than normal ‘Preparing’ phase, potentially as long as one hour. Players who are not restricted by Data Caps with your Internet Service Provider, and who benefit from fast download speeds may find it faster to uninstall, and reinstall Battlefield V with this update.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Deathchant schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:00:
[...]

geen. die zijn er niet die zorgen voor progressie bij die assignments.
Asskicker schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:14:
[...]

De update kan deze keer wel groter zijn, en langer duren om te downloaden.

[...]
Wat een waanzin, een update die langer duurt dan gewoon het spel opnieuw installeren. Dit is toch inefficiëntie ten top.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 03-09-2019 13:53 (35%)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:52:
Wat een waanzin, een update die langer duurt dan gewoon het spel opnieuw installeren. Dit is toch inefficiëntie ten top.
Als het nou nog alle bugs zou fixen.... O-) :+

PC Specs-Gallery

Het BFV team lijkt precies tegen dezelfde problemen aan te lopen als BioWare met de engine.

Using Frostbite to build an online-only action game, which BioWare had never done before, led to a host of new problems for BioWare’s designers, artists, and programmers. “Frostbite is like an in-house engine with all the problems that entails—it’s poorly documented, hacked together, and so on—with all the problems of an externally sourced engine,” said one former BioWare employee. “Nobody you actually work with designed it, so you don’t know why this thing works the way it does, why this is named the way it is.”

Throughout those early years in development, the Anthem team realized that many of the ideas they’d originally conceived would be difficult if not impossible to create on Frostbite. The engine allowed them to build big, beautiful levels, but it just wasn’t equipped with the tools to support all of those ambitious prototypes that they’d created. Slowly and gradually, they started cutting back on the environmental and survival features that they’d devised for Anthem, in large part because they just weren’t working.

“Part of the trouble was you could do enough in the engine to hack it to show what was possible, but then to get the investment behind it to get it actually done took a lot longer, and in some cases you’d run into a brick wall,” said a BioWare developer. “Then you’d realize, ‘Oh my god, we can do this only if we reinvent the wheel, which is going to take too long.’ It was sometimes difficult to know when to cut and run.”

Even today, BioWare developers say Frostbite can make their jobs exponentially more difficult. Building new iterations on levels and mechanics can be challenging due to sluggish tools, while bugs that should take a few minutes to squash might require days of back-and-forth conversations. “If it takes you a week to make a little bug fix, it discourages people from fixing bugs,” said one person who worked on Anthem. “If you can hack around it, you hack around it, as opposed to fixing it properly.” Said a second: “I would say the biggest problem I had with Frostbite was how many steps you needed to do something basic. With another engine I could do something myself, maybe with a designer. Here it’s a complicated thing.”

“It’s hard enough to make a game,” said a third BioWare developer. “It’s really hard to make a game where you have to fight your own tool set all the time.”

https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964

Bij Star Wars Battlefront 2 speelt op dit moment precies hetzelfde als met BFV, de nieuwste patch van vorige week heeft de hit detection/netcode totaal vernaggeld, daar gebeuren ook de gekste dingen nu in-game.

A.W.E.S.O.M.-0 wijzigde deze reactie 03-09-2019 14:33 (3%)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:31:
Het BFV team lijkt precies tegen dezelfde problemen aan te lopen als BioWare met de engine.
DICE heeft moeite met het gebruiken van de engine, die DICE ontwikkeld heeft voor Battlefield, bij het ontwikkelen van Battlefield :+

• RBN026
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:31:

Using Frostbite to build an online-only action game, which BioWare had never done before, led to a host of new problems for BioWare’s designers, artists, and programmers. “Frostbite is like an in-house engine with all the problems that entails—it’s poorly documented, hacked together, and so on—with all the problems of an externally sourced engine,” said one former BioWare employee. “Nobody you actually work with designed it, so you don’t know why this thing works the way it does, why this is named the way it is.”

Throughout those early years in development, the Anthem team realized that many of the ideas they’d originally conceived would be difficult if not impossible to create on Frostbite. The engine allowed them to build big, beautiful levels, but it just wasn’t equipped with the tools to support all of those ambitious prototypes that they’d created. Slowly and gradually, they started cutting back on the environmental and survival features that they’d devised for Anthem, in large part because they just weren’t working.

“Part of the trouble was you could do enough in the engine to hack it to show what was possible, but then to get the investment behind it to get it actually done took a lot longer, and in some cases you’d run into a brick wall,” said a BioWare developer. “Then you’d realize, ‘Oh my god, we can do this only if we reinvent the wheel, which is going to take too long.’ It was sometimes difficult to know when to cut and run.”

Even today, BioWare developers say Frostbite can make their jobs exponentially more difficult. Building new iterations on levels and mechanics can be challenging due to sluggish tools, while bugs that should take a few minutes to squash might require days of back-and-forth conversations. “If it takes you a week to make a little bug fix, it discourages people from fixing bugs,” said one person who worked on Anthem. “If you can hack around it, you hack around it, as opposed to fixing it properly.” Said a second: “I would say the biggest problem I had with Frostbite was how many steps you needed to do something basic. With another engine I could do something myself, maybe with a designer. Here it’s a complicated thing.”

“It’s hard enough to make a game,” said a third BioWare developer. “It’s really hard to make a game where you have to fight your own tool set all the time.”

https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964

Bij Star Wars Battlefront 2 speelt op dit moment precies hetzelfde als met BFV, de nieuwste patch van vorige week heeft de hit detection/netcode totaal vernaggeld, daar gebeuren ook de gekste dingen nu in-game.
Anthem is een hele nieuwe game en BF draait natuurlijk al wat langer op de frostbite engine.

Tsurany schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:37:
[...]

DICE heeft moeite met het gebruiken van de engine, die DICE ontwikkeld heeft voor Battlefield, bij het ontwikkelen van Battlefield :+
Ja het is een hele prestatie. :)

Maar Frostbite is tegenwoordig officieel losgekoppeld van DICE meende ik. Ze hebben ook nog een aardige waslijst aan openstaande vacatures bij Frostbite> https://www.ea.com/frostbite/join-us
RBN026 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:48:
[...]
Anthem is een hele nieuwe game en BF draait natuurlijk al wat langer op de frostbite engine.
Tuurlijk, maar ze maken hopelijk gebruik van dezelfde tools. Als er zoals in het artikel gesteld is amper documentatie is en de mensen met de diepe inhoudelijke kennis bij DICE zijn gestopt of werken aan een nieuw project, dan kan dat ook voor de BF devs problemen opleveren.

Neem ook zaken als het slepen van lichamen, hebben ze uiteindelijk ook niet werkend gekregen in de engine of hoe lang het duurt om de Al Sundan map bugvrij te krijgen op conquest. Of het telkens maar terugkeren van dezelfde bugs, of nieuwe bugs die geintroduceerd worden met nieuwe patches. Het gaat overduidelijk niet soepel op dit moment, het past wel erg in het straatje van wat de BioWare devs aangaven dat het met de Frostbite engine erg inefficiënt werken is.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:56

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Iemand de nieuwe patch al geprobeerd? Zou een boel problemen met de performance op moeten lossen. Heb er alleen een hard hoofd in dat dit ook daadwerkelijk zo is.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Patje040175
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15-11 13:33

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Performance was voor mij ok, heb vandaag na de update n half uur gespeeld met 4 assignments en geen stotteren ervaren. Wel is er een nieuwe bug, cosmetical loadouts worden gereset na elke ronde. Dat was bij mij iig wel het geval 🤔

Goedzo !

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:04
DAMAGE schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:42:
Iemand de nieuwe patch al geprobeerd? Zou een boel problemen met de performance op moeten lossen. Heb er alleen een hard hoofd in dat dit ook daadwerkelijk zo is.
16.4gb update... Ben heel benieuwd

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11 12:10

DrumandBass

Less is more!

Hmmm de nieuwe maps zijn maar in 2 gamemodes speelbaar, die ik nooit speel.
DICE Content!!! :+

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:22
DAMAGE schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:42:
Gisteren geprobeerd, maar totaal geen last van hoor. Eerlijk gezegd nooit echt veel last van. 100+fps met 9700k 16g en 1080ti met OC op ultra wide.
Nieuwe maps ook nog niet gezien omdat ik voornamelijk conquest speel.

• luifel
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 21:10
het viel mij op, dat mijn 6700k ,normaal op zo,n 90 %, iets minder belast wordt!
( 2070 S )....dus kan nog even vooruit :)

• Johnnnygoud
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:33
Hier is de performance om te huilen. I7 7700k @t 4,9ghz met 1080ti. Extreme framedrops en stotters ingame. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar dit is echt extreem, hopelijk komt er een fix of iets dergelijks want het is onspeelbaar.

• RBN026
Johnnnygoud schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:59:
Hier is de performance om te huilen. I7 7700k @t 4,9ghz met 1080ti. Extreme framedrops en stotters ingame. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar dit is echt extreem, hopelijk komt er een fix of iets dergelijks want het is onspeelbaar.
Hier een 8700K en 1080 ti draaiende op 5.0Ghz en 2.0Ghz en al een behoorlijk tijd nergens last van. Ik speel op 1440p 144hz en heb framelimit van 141 fps ingevoerd. En draai meestal boven de 110 fps.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:57

Shabbaman

Got love?

i7-7700k met rx480, nergens last van en stabiel rond de 90 fps.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• TakeAway
Johnnnygoud schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:59:
Probeer eens de pc opnieuw te starten, ik meen dat ik dat ook wel eens gehad heb, na een restart was het weg.

• Johnnnygoud
  • Laatst online: 20:33
@TakeAway thanks, pc even uitgezet en weer aan, framedrops zijn weg. Erg vreemd heb dit namelijk nog nooit eerder gehad.

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:44

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb ook geen problemen met performance na de patch. (Ervoor eigenlijk ook niet). I7 8700/AMD 5700XT. Ook geen andere bugs nog kunnen ontdekken.

Beauty is in the eye of the beerholder

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15-11 13:57
Iemand ervaringen met een 4 core processor na de patch? Heb BF1 en BFV niet meer aangeraakt nadat mijn CPU (i5 7600) continu framedrops krijgt ivp 100% CPU load.

• Asskicker
overdoseh schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:38:
Iemand ervaringen met een 4 core processor na de patch? Heb BF1 en BFV niet meer aangeraakt nadat mijn CPU (i5 7600) continu framedrops krijgt ivp 100% CPU load.
Ik heb een i5 6600K (OC op 4.3 Ghz) en het is zeker nog steeds niet beter (en dat zal het ook nooit worden).
Ik moet wel zeggen dat ik met DX12 meer FPS krijg, maar ik heb niet het gevoel dat het vlotter speelt.

Ook als er iemand smoke op/rond me gooit (ik kijk naar niemand, Shabbaman), zakt mijn FPS enorm.

• TakeAway
Welke gpu heb je?
Asskicker schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:57:
[...]

Ik heb een i5 6600K (OC op 4.3 Ghz) en het is zeker nog steeds niet beter (en dat zal het ook nooit worden).
Ik moet wel zeggen dat ik met DX12 meer FPS krijg, maar ik heb niet het gevoel dat het vlotter speelt.

Ook als er iemand smoke op/rond me gooit (ik kijk naar niemand, Shabbaman), zakt mijn FPS enorm.

• Asskicker
Een 980Ti. Ik zal vanavond mijn settings eens posten waarmee ik op 1440p +/- 70FPS haal.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Gister uiteraard ook gespeeld, en ik merk dat de Suomi een stuk beter handelbaar is. Ik vond em al best goed, maar nu is ie nog beter. Ik had een linkje gelezen van [GOT]--XQannaluxX-- dat de SMG's van de medics allemaal gebuffed zijn, niet qua damage increase, maar qua recoil.

Wat ook echt fijn is, is dat je die zeik teksten bij een Operations nu sneller kunt skippen. Ook fijn is dat je nu geschreven tekst bij de specialisation-icoontjes ziet, zodat je weet welke equipped zijn.

Op de een of andere manier had ik gisteravond een zeer hoge hitratio met de Ribeyrolles, waardoor dat nu ineens een favoriet wapen is geworden. Kan natuurlijk ook best een grote kans zijn dat ik gister gewoon, net als normaal, heel toevallig een goeie dag had :P

• overdoseh
[...]

Ja, het ligt aan de aantal cores, zo begreep ik. Ik kan ook boven de 100 FPS zitten hoor. Echter hoeft er maar iets te gebeuren en hij dropt naar niet speelbare FPS. Nou gebeurt er in BF1 / BFV elke paar seconde wel "iets". 8)7. Ik speel zelf met een 1070 8gb

• RBN026
[...]

Een 6600K zit met BF4 al tegen zijn limiet aan. Heb zelf ooit de 6600K gehad en merkte ook dat de cpu bijna constant op 100% cpu gebruik zit. 6700K is nog net te doen maar BF vraagt abnormaal veel van een cpu.

• swoutr
  • Laatst online: 14:09
RBN026 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:02:
[...]

Hier een 8700K en 1080 ti draaiende op 5.0Ghz en 2.0Ghz en al een behoorlijk tijd nergens last van. Ik speel op 1440p 144hz en heb framelimit van 141 fps ingevoerd. En draai meestal boven de 110 fps.
Ik draai met een 3600x icm met een 2070 super op DX11 80 fps op ultra 1080p.

Hoe de fuck is dit mogelijk?

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• RBN026
swoutr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:55:
[...]

Ik draai met een 3600x icm met een 2070 super op DX11 80 fps op ultra 1080p.

Hoe de fuck is dit mogelijk?
volgens mij zou jij met een 2070 super op dx 12 meer frames moeten halen? Heb jij FFR aan staan?

RBN026 wijzigde deze reactie 04-09-2019 20:00 (3%)

• swoutr
RBN026 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:00:
[...]

volgens mij zou jij met een 2070 super op dx 12 meer frames moeten halen? Heb jij FFR aan staan?
Zorgt ffr niet voor input lag? Heb het uit staan, straks eens dx12 proberen, stutters moeten verholpen zijn toch?

• RBN026
swoutr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:07:
[...]

Zorgt ffr niet voor input lag? Heb het uit staan, straks eens dx12 proberen, stutters moeten verholpen zijn toch?
FFR zorgt voor input lag maar geeft ook weer een boost in je fps wat ook weer zorgt dat je input lag lager is. Ik heb iig geen last van de input lag.

Heb je een g sync monitor?

RBN026 wijzigde deze reactie 04-09-2019 20:23 (4%)

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21:01
Wil je spelen, liggen alle EU servers er uit :'(

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

• swoutr
RBN026 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:22:
[...]

FFR zorgt voor input lag maar geeft ook weer een boost in je fps wat ook weer zorgt dat je input lag lager is. Ik heb iig geen last van de input lag.

Heb je een g sync monitor?
Dx 12 geprobeerd met ffr 140/150 fps. Apart dat de game onder dx11 gewoon bijna op de helft van de frames zit.

• RBN026
K
swoutr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:38:
[...]

Dx 12 geprobeerd met ffr 140/150 fps. Apart dat de game onder dx11 gewoon bijna op de helft van de frames zit.
Speelt toch een stuk fijner ofnie?

• Gekke Jantje
Met 4 cores draait de game ook wel weer lekker, heb ook goede frametimes en de GTX 1080 Ti word volledig benut.

• overdoseh
Gekke Jantje schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:49:
Met 4 cores draait de game ook wel weer lekker, heb ook goede frametimes en de GTX 1080 Ti word volledig benut.
Wat voor processor heb je?

• RBN026
In zijn tweakers line staat "Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i"

8700K heeft geen 4 cores

RBN026 wijzigde deze reactie 05-09-2019 10:37 (4%)

• Gekke Jantje
Ik heb de i9 9900k waarmee ik 4 cores en HT heb uitgeschakeld. Ik heb mijn Tweakers line geüpdate.

Gekke Jantje wijzigde deze reactie 05-09-2019 12:51 (7%)

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

De laatste video van Levelcap was best wel geinig om naar te luisteren. Het is als een boer met kiespijn die er nog wat over moet vertellen. Hij speelt het even zodat hij een review kan geven over de laatste patch and map. Maar echt zin heeft hij er niet meer in. Het is bijna alsof hij met lood in zijn schoenen naar zijn werk gaat. Maar dan op het gebied van een potje gamen :D

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Als je ziet dat veel oudgedienden van bf dit al nauwelijks of niet meer spelen zegt dat wel genoeg. Omdat het zijn baan is is die min of meer verplicht die info te geven bij updates maar zoals het met bf3 en bf4 was is het inderdaad niet meer, gaan ze ook niet halen met hoe het nu gaat.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet echt hoor. Nee, wat Bethesda intern presteert met hun engine, dat is een hele prestatie. :+
Maar Frostbite is tegenwoordig officieel losgekoppeld van DICE meende ik. Ze hebben ook nog een aardige waslijst aan openstaande vacatures bij Frostbite> https://www.ea.com/frostbite/join-us
Kennelijk is een aanzienlijk deel van het oorspronkelijke Frostbite team ook vertrokken. Dat zal het nog erger maken want Frostbite lijkt toch al niet erg gebruikersvriendelijk te zijn. Zeer krachtig, zeer goed te optimaliseren, maar elke patch gaan er wel willekeurig dingen kapot terwijl er helemaal niks aangepast lijkt aan wat kapot gaat. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-11 10:24
Ik ben eens aan het uitproberen geslagen met de instellingen om een steady FPS te krijgen. Helaas lukt het me niet. Ik krijg geen steady 60 FPS, hoe ik het ook instel. Het rare is dat mijn systeem het volgens Taakbeheer prima aan kan.
CPU: 44%
Geheugen: 50%
GPU: 60/70%
Welke instellingen ik gebruik maakt niet uit. geen van alle gaat naar de 100 toe. Zet ik alles op Ultra dan haal ik 45 FPS, alles op Low haal ik 60 FPS tot er wat gebeurd, dan drop ik naar 40... Ik kom er niet meer uit. Heeft iemand een idee wat er verkeerd gaat?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 1700 Boxed€ 183,67€ 183,67
1MoederbordenGigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 111,55€ 111,55
1VideokaartenMSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC€ 189,57€ 189,57
1Interne harde schijvenWD Black SATA 6Gb/s WD5000BPKX, 500GB€ 72,99€ 72,99
1GeluidskaartenAsus Xonar U7€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenAntec Performance One P182€ 0,-€ 0,-
1MonitorenDell U2717DA Zwart€ 332,75€ 332,75
1PC speakersetsLogitech Z333€ 44,65€ 44,65
1KoptelefoonsSennheiser HD 4.40 BT (Zwart)€ 84,99€ 84,99
1VentilatorenNoctua NF-A12x25 PWM, 120mm€ 26,-€ 26,-
1ToetsenbordenLogitech G610 Orion Brown (Qwerty US)€ 0,-€ 0,-
1MuizenLogitech G900 Chaos Spectrum€ 89,50€ 89,50
1MuismattenSharkoon 1337 Gaming Mat XXL€ 14,90€ 14,90
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 87,90€ 87,90
1Modems en routersAsus RT-AC66U Zwart€ 89,-€ 89,-
1Optische drivesSamsung SH-S223Q€ 0,-€ 0,-
1VoedingenCorsair RM550x€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesOCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 100GB€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesSamsung 850 EVO 120GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.327,47

stevens20 wijzigde deze reactie 10-09-2019 18:46 (82%)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:54

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

stevens20 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:45:
Ik ben eens aan het uitproberen geslagen met de instellingen om een steady FPS te krijgen. Helaas lukt het me niet. Ik krijg geen steady 60 FPS, hoe ik het ook instel. Het rare is dat mijn systeem het volgens Taakbeheer prima aan kan.
CPU: 44%
Geheugen: 50%
GPU: 60/70%
Welke instellingen ik gebruik maakt niet uit. geen van alle gaat naar de 100 toe. Zet ik alles op Ultra dan haal ik 45 FPS, alles op Low haal ik 60 FPS tot er wat gebeurd, dan drop ik naar 40... Ik kom er niet meer uit. Heeft iemand een idee wat er verkeerd gaat?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 1700 Boxed€ 183,67€ 183,67
1MoederbordenGigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 111,55€ 111,55
1VideokaartenMSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC€ 189,57€ 189,57
1Interne harde schijvenWD Black SATA 6Gb/s WD5000BPKX, 500GB€ 72,99€ 72,99
1GeluidskaartenAsus Xonar U7€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenAntec Performance One P182€ 0,-€ 0,-
1MonitorenDell U2717DA Zwart€ 332,75€ 332,75
1PC speakersetsLogitech Z333€ 44,65€ 44,65
1KoptelefoonsSennheiser HD 4.40 BT (Zwart)€ 84,99€ 84,99
1VentilatorenNoctua NF-A12x25 PWM, 120mm€ 26,-€ 26,-
1ToetsenbordenLogitech G610 Orion Brown (Qwerty US)€ 0,-€ 0,-
1MuizenLogitech G900 Chaos Spectrum€ 89,50€ 89,50
1MuismattenSharkoon 1337 Gaming Mat XXL€ 14,90€ 14,90
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 87,90€ 87,90
1Modems en routersAsus RT-AC66U Zwart€ 89,-€ 89,-
1Optische drivesSamsung SH-S223Q€ 0,-€ 0,-
1VoedingenCorsair RM550x€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesOCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 100GB€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesSamsung 850 EVO 120GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.327,47
Altijd al de zelfde performance of is het nu sinds de laatste tijd?

en je draait BF5 toch niet van die antieke Vertex 2 mag ik hopen

Si vis pacem, para bellum

• stevens20
42dpi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:24:
[...]

Altijd al de zelfde performance of is het nu sinds de laatste tijd?

en je draait BF5 toch niet van die antieke Vertex 2 mag ik hopen
Altijd al dezelfde prestaties gehad. De vertex2 is mijn adobe-schijf. Als ik ga photostacken heb ik soms tot 100gb nodig. Ik zie dat ik nog een Samsung 850 ssd ben vergeten. Vanaf daar speel ik BFV.

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

stevens20 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:44:
[...]

Altijd al dezelfde prestaties gehad. De vertex2 is mijn adobe-schijf. Als ik ga photostacken heb ik soms tot 100gb nodig. Ik zie dat ik nog een Samsung 850 ssd ben vergeten. Vanaf daar speel ik BFV.
Je lijstje is sowieso iets te zorgvuldig, een muismat zal niks te maken hebben met je FPS :+

Heb je BF5 al een keer opnieuw geïnstalleerd?

Alle drivers up to date? Mobo

Wat doen andere spellen ook dezelfde prestaties? (benchmark proberen)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@stevens20

Heb je je systeem al getest om te zien of het buiten BF V om volgens verwachtingen presteert. Bijv Cinebench 20 en bijvoorbeeld een GPU test. Zodat je kunt zien of het on par met vergelijkbare systemen / reviews performt.

Je geeft verder (te) weinig info over je settings.

In BFV zelf heb je meestal de beste resultaten door de volgende settings te gebruiken:
DX 11
Future Frame Rendering = aan
Vertical sync = uit
Resolution scale = 100

Waar heb je "Frame rate limiter" op staan ?

Verder kunnen de resultaten behoorlijk verschillen per map. De ene map is zwaarder dan de andere.

PC Specs-Gallery

• stevens20
Help!!!! schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:28:
@stevens20

Heb je je systeem al getest om te zien of het buiten BF V om volgens verwachtingen presteert. Bijv Cinebench 20 en bijvoorbeeld een GPU test. Zodat je kunt zien of het on par met vergelijkbare systemen / reviews performt.

Je geeft verder (te) weinig info over je settings.

In BFV zelf heb je meestal de beste resultaten door de volgende settings te gebruiken:
DX 11
Future Frame Rendering = aan
Vertical sync = uit
Resolution scale = 100

Waar heb je "Frame rate limiter" op staan ?

Verder kunnen de resultaten behoorlijk verschillen per map. De ene map is zwaarder dan de andere.
Ik heb jou instellingen aangehouden en kom na vernieuwing van mijn GPU (naar 5700XT) op 120FPS, maar ook als ik het op 60FPS lock dan geeft hij nog steeds drops op kritieke momenten zoals wanneer ik in gevecht ben.

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16-11 16:28
Er zijn recent wat nieuwe problemen geintroduceerd met performance. Zelf merk ik zo nu en dan ook significante performance drops en hicups. Ik zou eerst even een nieuwe patch afwachten voordat je je tijd spendeert aan het optimaliseren van je settings.

• stevens20
Het vreemde vind ik dat mijn RAM niet verder gebruikt word dan 8gb. Dat terwijl ik er 16 in heb zitten en taskmanager deze ook ziet. Welke instellingen ik ook gebruik, boven de 8gb komt hij eigenlijk niet. Zou dit de bottlenack kunnen zijn?

• TakeAway
Meer peeps hier last van: als ik automatisch join heb ik sinds de laatste update een hogere ping dan voor de patch?

• RBN026
stevens20 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 00:29:
Het vreemde vind ik dat mijn RAM niet verder gebruikt word dan 8gb. Dat terwijl ik er 16 in heb zitten en taskmanager deze ook ziet. Welke instellingen ik ook gebruik, boven de 8gb komt hij eigenlijk niet. Zou dit de bottlenack kunnen zijn?
Beste stevens, als je even zoekt op max ram usage bf 5 via google kom je al snel te weten dat dit heel normaal is.

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

TakeAway schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:58:
Meer peeps hier last van: als ik automatisch join heb ik sinds de laatste update een hogere ping dan voor de patch?
Yup hier ook van 11 in eens naar 23, laatste update heeft meer gesloopt dan goed gedaan.

• TakeAway
42dpi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:06:
[...]

Yup hier ook van 11 in eens naar 23, laatste update heeft meer gesloopt dan goed gedaan.
Zat hier op 9 en nu 30+, en dat merk je echt!

• immetjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15-11 17:58

immetjes

HIER is Perry

stevens20 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:58:
[...]

Ik heb jou instellingen aangehouden en kom na vernieuwing van mijn GPU (naar 5700XT) op 120FPS, maar ook als ik het op 60FPS lock dan geeft hij nog steeds drops op kritieke momenten zoals wanneer ik in gevecht ben.
Hier precies hetzelfde met Ryzen 3600 en RTX2080. Wat ik ook aan software en monitoring uitzet. Het maakt niets uit. Soms dropt de framerate opeens van 90 naar 30 zonder reden. Of de framerate dropt niet maar er is wel een hick-up. Bij een krachtige explosie staat het beeld soms zelfs stil. Bij BF4 en BF3 speelt dat niet (meer). Recent is de ping dus ook van ~15 naar ~40 gegaan.

Speels eens BF3 "Back to Karkand' ofzo dan zie je weer hoe leuk dat was ipv dit ge-eikel met BFV.

• stevens20
RBN026 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:10:
[...]

Beste stevens, als je even zoekt op max ram usage bf 5 via google kom je al snel te weten dat dit heel normaal is.
Het gekke vind ik dat hij dat zowel met alles op ultra doet als bij alles op low. Op internet heb ik ook plekken gezien waar 10gb gebruikt word. Maar ik zal me er niet druk om maken als dat het probleem niet is.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb ook een hogere ping, maar ik heb het idee dat het weinig uitmaakt.

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:48
TakeAway schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:58:
Klopt is bekend. High ping issue staat boven aan op hun (lange) lijstje.

https://mp1st.com/news/ba...-team-created-just-for-it

laatste update hierover:
Update on the High Ping Issue #Battlefield

We've tried to make something work for this week in terms of a Hotfix, but we want to take more time to ensure that the issue is resolved fully, and correctly, and so will be including this in our 4.6 Update releasing later this month

Kw4kje wijzigde deze reactie 13-09-2019 13:58 (28%)

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Kw4kje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:55:
[...]

Klopt is bekend. High ping issue staat boven aan op hun (lange) lijstje.

[...]
Ja? Gaan ze dat in patchnr #639 aanpakken?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Net even gechecked. Op 1440p heb ik 10.3Gb DRAM use met een mix van Ultra en high settings en paar low.

Help!!!! wijzigde deze reactie 13-09-2019 19:22 (32%)

PC Specs-Gallery

• stevens20
Help!!!! schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:19:
Net even gechecked. Op 1440p heb ik 10.3Gb DRAM use met een mix van Ultra en high settings en paar low.
Ik speel ook op 1440p. Dus je zou zeggen dat ik daar ook op uit moet komen. Ik kijk het even aan. Ondertussen verder zoekende wat de oplossing kan zijn. Het lijkt er op dat hij het tweede reepje RAM niet kan gebruiken

• TheRicolaa10
  • Laatst online: 16:43
Ik zal de stilte maar even onderbreken.. Er is nieuws.. Private games delayed, Al Sundan dan eindelijk gefixed en de Firestorm wijzigingen "on hold".

Patchnotes voor update 4.6:
https://www.reddit.com/r/...date_46_full_patch_notes/

Reddit post nav Westie's video:
https://www.reddit.com/r/...pectations_for_update_46/

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• virtua
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-11 00:49
Ben wel benieuwd naar metro,is toch een mooi Veld om te game🤔

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Back to Metro. :+

Het is een ongelofelijk domme map, maar ergens is het ook een van de, zo niet de beste BF map ooit. Op een of andere manier is het bijna altijd wel plezier. Je kon er altijd super tactisch doen, geweldige momenten beleven en anders was het gewoon explosievenspam. :*)

Pagina: 1 ... 84 85 86 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True