Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Heel dat FPS probleem was opgelost bij me door Spectre en Meltdown patches te deactiveren met InSpectre tool. De tip kwam van dit forum.
Verder ben ik nu wel zoet met Division2. Flawless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijthoef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 21:51
Dit zegt me even niks deze patches. Zal ik even wat meer in moeten verdiepen ik wet namelijk niet wat dat inhoud. Heb een goeie basis kennis in ICT maar ben zeker geen pro

Het is zo raar met battlefield V. Vrienden van mij hebben met een 1080 en 8700k Meer FPS in battlefield dat ik heb met een 7700k 5ghz/1080ti of 3700x/1080ti

EDIT:

Gaat het uitschakelen van deze patches niet ten kosten van je internet veiligheid?

[ Voor 12% gewijzigd door wijthoef op 20-07-2019 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
wijthoef schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:16:
Dit zegt me even niks deze patches. Zal ik even wat meer in moeten verdiepen ik wet namelijk niet wat dat inhoud. Heb een goeie basis kennis in ICT maar ben zeker geen pro

Het is zo raar met battlefield V. Vrienden van mij hebben met een 1080 en 8700k Meer FPS in battlefield dat ik heb met een 7700k 5ghz/1080ti of 3700x/1080ti

EDIT:

Gaat het uitschakelen van deze patches niet ten kosten van je internet veiligheid?
Ik wil niet off-topic gaan, maar die intelbugs doelen blijkbaar enkel op grote vissen (bedrijven...) en niet de brave burger. Verder heeft je browser ook al een Spectre patch ingebouwd ongeacht windowspatch aan/uit. Herstarten na het uitschakelen. Worth a shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_CroniC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-06 10:30
wijthoef schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:16:

EDIT:

Nee ze lossen cpu problemen op waaronder prediction.
De cpu heeft nu wat meer werk nodig om tot hetzelfde resultaat te komen wat lijdt tot prestatie verlies.
Door die patches te verwijderen maak je dat weer ongedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Vervelend spelen momenteel, ik heb BF1 aangeschaft. Bevalt een stuk beter en speelt soepeler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:51

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ben nu al meer dan week cheaters aan het volgen die gewoon nog door kunnen spelen als of er niks aan de hand is, zoek je op officiële forum van battlefield er iets over krijg je dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hAKUB5hK75yQQJnZlu7ZbQLu/full.png

Te veel cheaters we willen het niet weten en er gebeurd null komma null. :F

En meld maar via origin volgens mij is de prullenbak nu wel een keer vol bij Dice want daar gaan die meldingen direct in.

[ Voor 15% gewijzigd door 42dpi op 23-07-2019 00:25 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:19

marapuru

db.

42dpi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 00:24:
Ben nu al meer dan week cheaters aan het volgen die gewoon nog door kunnen spelen als of er niks aan de hand is, zoek je op officiële forum van battlefield er iets over krijg je dit

[Afbeelding]

En meld maar via origin volgens mij is de prullenbak nu wel een keer vol bij Dice want daar gaan die meldingen direct in.
Ja bizar, ik begrijp die aanpak niet. Blijkbaar is het normaal dat men wekenlang publiekelijk bekend met cheats rond mag lopen. Zodra een username bekend is lijkt het mij toch een kwestie van een paar minuten (seconden) om die persoon te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

marapuru schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:51:
[...]

Ja bizar, ik begrijp die aanpak niet. Blijkbaar is het normaal dat men wekenlang publiekelijk bekend met cheats rond mag lopen. Zodra een username bekend is lijkt het mij toch een kwestie van een paar minuten (seconden) om die persoon te bannen.
Ik vermoed dat ze gewoon weg niks kunnen detecteren, en voor de obvious cheaters geen mensen hebben die het checken

Bijvoorbeeld:

https://battlefieldtracke...gin/VarkObsidian/overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

42dpi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:56:
[...]

Ik vermoed dat ze gewoon weg niks kunnen detecteren, en voor de obvious cheaters geen mensen hebben die het checken

Bijvoorbeeld:

https://battlefieldtracke...gin/VarkObsidian/overview
Moet zeggen dat het op het eerste gezicht oke lijkt. Een KDR van 1.57 is niet extreem hoog. Helaas als je naar de laatste gamereports kijkt dan zie je dat ie achterlijk hoog scoort.

Update die KDR niet frequent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

marapuru schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:32:
[...]

Moet zeggen dat het op het eerste gezicht oke lijkt. Een KDR van 1.57 is niet extreem hoog. Helaas als je naar de laatste gamereports kijkt dan zie je dat ie achterlijk hoog scoort.

Update die KDR niet frequent ofzo?
KDR is all time zo gast zal eerst wel uren normaal hebben gespeeld achtergekomen dat die kneus is en voor geen meter kan richten en dan besluit een wallhack/aimbot subscription aan te schaffen zo dat die weer kan slapen avonds zonder wakker te liggen dat die een complete loser is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 14:50
Zo het volgende dieptepunt lijkt weer bereikt. Na 4 weken wachten eindelijk een nieuwe patch waarvan we dachten dat een hoop bugs gefixed zouden worden. Nou niks is minder waar, de enige fix die het noemen waard is, is de invisible soldier bug en zelfs daarvan kunnen ze niet eens 100% zeker zeggen dat het gefixed is.

Geen woord over de brakke hitregistratie, netcode, performance en auto balance. Zelfs niks over QC op Al Sundan.
Het begint er sterk op te lijken dat Dice / EA deze game heeft opgegeven en dat er een minimaal aantal mensen nog aan deze game werkt, het is diep triest dat 8 maanden na de release er nog zoveel bugs in de game zitten en dat er amper nieuwe content bij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Gister gespeeld met een cheater genaamd Mayes23. Binnen nog geen 5 minuten stond ie op 45-0 en 10K punten. Lewis Gun, instant headshots door muren heen en alles. Het ging sowieso weer kut gisteren... Zovaak enemy hit 130 ofzo en dan geen kills krijgen. Constant in de rug of zijkant neergeschoten worden... Grmbl!!!

Ik ben 't ook zat om steeds filmpjes te kijken van famous youtubers die altijd 3 of 4 enemies achter elkaar neerschieten in de meest gunstige omstandigheden; lijkt net alsof niemand ze ziet en dat ze de kills gewoon voor 't oprapen hebben. Dat geluk heb ik dus echt nooit.

Laatste tijd ook veel last van lagspikes of gestotter waar ik dat eerder nooit had. Voor mij mogen we wat vaker terug BF1 spelen. Gaat ook niet altijd lekker maar 't speelt een stúk fijner en met meer plezier to be honest.

[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 25-07-2019 13:20 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:42
Deathchant schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:19:
Het ging sowieso weer kut gisteren... Zovaak enemy hit 130 ofzo en dan geen kills krijgen. Constant in de rug of zijkant neergeschoten worden... Grmbl!!!
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik heb van meerdere mensen gehoord (die hier meer inzicht in hebben) dat er enkel een UI bug betreft.. Al hoor ik ook sommige Youtubers duidelijk zeggen dat er meer achter zit. De "state of the game" is echt erg triest, ik kan me herinneren dat ik liep te klagen over BF3 en BF4 kwa updates en de tijd die er over heen ging. Dit is nog 10x zo erg.. Lijkt wel alsof DICE zelf ook geen flauw idee heeft wat ze aan het doen zijn. Wat ik wel weet is dat dit de laatste battlefield is die ik gepreorderd heb. Ik grijp ze wel uit de budget bak in het vervolg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Gister gespeeld met een cheater genaamd Mayes23. Binnen nog geen 5 minuten stond ie op 45-0 en 10K punten. Lewis Gun, instant headshots door muren heen en alles. Het ging sowieso weer kut gisteren... Zovaak enemy hit 130 ofzo en dan geen kills krijgen. Constant in de rug of zijkant neergeschoten worden... Grmbl!!!

Ik ben 't ook zat om steeds filmpjes te kijken van famous youtubers die altijd 3 of 4 enemies achter elkaar neerschieten in de meest gunstige omstandigheden; lijkt net alsof niemand ze ziet en dat ze de kills gewoon voor 't oprapen hebben. Dat geluk heb ik dus echt nooit.
Mwuah die 4 of 5 mensen achter elkaar is niet zo moeilijk speel frontlines en flank de enemie en ze zitten in groepen bij elkaar Tommygun met grote clip er overheen en tadaa (althans dat doe ik geregeld)

Grote pest waar ik ook tegen aanloop is dat ik een ping van 10 heb en een andere ping van 50 en ik zit voor mij al om de hoek en toch knallen ze mij neer omdat ik voor hun nog niet om de hoek ben heeel iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:11
Hier nu zo'n 350 uur gespeeld en begin het een beetje zat te worden, updates maken de gameplay er niet beter op. Nieuwe maps duren te lang voor ze uitkomen. Welke game komt kwa gameplay in de buurt van Battlefield?
Wachten op COD? Of is er nog wat anders wat wel interessant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25

Laatste tijd ook veel last van lagspikes of gestotter waar ik dat eerder nooit had. Voor mij mogen we wat vaker terug BF1 spelen. Gaat ook niet altijd lekker maar 't speelt een stúk fijner en met meer plezier to be honest.
Die 3 of meer enemies neerschieten is verre van zeldzaam in battlefield. Zo vaak , dat als ik ook maar 1 huisje omloop dan de directe route dan kom ik al achter een squad. Laat staan als je een keer gewoon wacht op een route of bij een punt. loopt soms het halve enemy team voorbij, dan is het nog maar een kwestie van wachten op het juiste moment van toeslaan. Ik speel enkel conquest maar bewegingen van tegenstanders zijn super voorspelbaar. op de kaart kijken welk punt ze net cappen en dan weet je al vrij zeker welke kant de "captrain" daarna op gaat. hierop inspelend is het doodsimpel om te verrassen en achter een groep te komen.

Soms is het ook gewoon puur geluk, Een v2 viel op de kerk in devastation. Waardoor je op de grond komt te liggen en ik had het net aan overleefd. maar het volledige enemy team wilde natuurlijk de kerk in ( want voor velen is C het enige punt op die map |:( ) Nougoed 12 kills later met mijn shotgun hadden ze pas door dat ik het midden op de grond lag.

Maar niet lullig bedoeld ik lees superveel berichtjes van jou door de maanden heen hier met telkens " vandaag ging echt kut... cheaters overal, ik heb geen plezier " Niemand verplicht je toch te spelen er zijn zoveel games in de wereld. :X :+

Bf5 valt me ook zwaar tegen zeker hoe de gamestate nu is, maar zo wekelijks kom ik wel terug voor de assignments en wat potjes hier en daar. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Skybullet schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:13:
[...]

Maar niet lullig bedoeld ik lees superveel berichtjes van jou door de maanden heen hier met telkens " vandaag ging echt kut... cheaters overal, ik heb geen plezier " Niemand verplicht je toch te spelen er zijn zoveel games in de wereld. :X :+

Bf5 valt me ook zwaar tegen zeker hoe de gamestate nu is, maar zo wekelijks kom ik wel terug voor de assignments en wat potjes hier en daar. .
Ik had me zelf nog niet bedacht dat het geen verplichting is om te spelen.... O-)
Ik ga er inderdaad gewoon even vanuit dat je het daadwerkelijk niet lullig bedoelt, maar wat wil je hier eigenlijk dan wél mee zeggen? Dat je het vervelend vind dat regelmatig klaag en dat ik dat het liefst niet (teveel) mag doen, terwijl ik het toch door blijf spelen?
De wereld werkt niet altijd zo dat als je A zegt, je ook altijd B moet zeggen ;) Ik zal zeker hier en daar erop letten dat ik niet teveel klaag, maar soms (en in het geval van BF5 gewoon vaker) moet ik het gewoon ventileren, want bij mijn vriendin kan ik dit niet kwijt ;)

Ik vind het zelf altijd leuk om in discord te zitten met de bekende kliek. Is gewoon gezellig en soms spelen we ook BF1. Verder zijn er niet echt spellen die ik graag speel zoals het is in deze groep.
Ik zit idd ook vaker in discord zonder dat ik meespeel ja, maar zoals ik al eens eerder zei: soms kies ik bewust ervoor om idd niet te spelen. Ik heb vanaf eind Mei bijna een maand niet meer gespeeld. Nu met het warme weer ook niet zoveel, maar tussendoor kom ik net als jij ook hier en daar terug voor wat potjes (die vaker kut gaan dan dat het eens leuk is), maar als er dan regelmatig cheaters in zitten, dan heb ik de behoefte om daar mijn beklag over te doen, niet met als doel om direct een oplossing te hebben, want die krijgen we gewoon niet.

Ik wou dat er eens vaker tegen mensen die Thierry Baudet zoveel verheerlijken gezegd zou worden dat ze eens hun mond moeten houden ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Ik heb geen idee wat Thierry hiermee te maken heeft ? Wat ik niet snap is dat je je blijkbaar enorm irriteerd aan dit spel. Dat het niet lukt, of niet goed aan voelt, of er zijn te veel cheaters of legio andere redenen die je hier week na week opsomt. Speel het dan gewoon niet meer denk ik dan. Natuurlijk heb je het goede recht om je mening hier te uiten, maar ik snap gewoon niet waarom je jezelf het nog aan doet om het weer te spelen.

OT: ik heb geen onzichtbare soldaten meer gezien sinds de patch dus dat is op zijn minst al 1 verbetering van velen die nog mogen volgen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Skybullet op 26-07-2019 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic maar plaats het hier maar het schijnt dat na de laatse Origin update dat er meerdere klachten zijn dat je Origin niet meer kan opstarten. telkens als inlogt de melding dat je online moet gaan. Ea helpdesk gebeld en die kwam met een heel stappen plan maar ook dat verhielp het niet, na nog een keer bellen zeiden ze dat het waarschijn evenniet op te lossen valt dan. wie heeft hier ook last van toevallig helaas.

En wel eens lopen zoeken maar er is op TW geen Origin topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Skybullet schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:05:
[...]
maar ik snap gewoon niet waarom je jezelf het nog aan doet om het weer te spelen.
Dat heb ik in mijn post uitgelegd. Je mag dat verder ook gewoon raar vinden, maar ik ga nu wel stoppen met uitleg geven, want je hoopt op een resultaat dat je niet gaat krijgen ;)
Overigens, de invisible soldier dingen zie ik dus wel nog, maar 't moet gezegd worden: heel sporadisch. Kunnen we dice weer kudos geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker hoor, Origin werkt al vanaf vanaf donderdag niet, Downdetector staat er vol mee, vaag dat er geen oplossing komt.
Ik heb ook altijd pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:20:
Lekker hoor, Origin werkt al vanaf vanaf donderdag niet, Downdetector staat er vol mee, vaag dat er geen oplossing komt.
Ik heb ook altijd pech!
Hier geen enkel probleem gehad met origin afgelopen dagen, Overijssel en Tweak glas.

Alleen als origin opstart in offline status dat die naar tijdje niet meer online wil maar alles werkt dan nog en om online te gaan voor vrienden is origin herstarten de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:11
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:20:
Ik heb ook altijd pech!
Hier ook niet hoor, bf werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zijn er gewoon een paar pechvogels die Origin al nu al een week niet kunnen opstarten, op downdetector lopen wel al een week te klagen dat we de melding krijgen dat we eerst online moeten gaan om Origin op te starten. EA helpdesk gebeld en die zeggen ook dat we op een fix moeten wachten want er zijn meerdere die hier problemen mee hebben. Me pc maar van verse windows voorzien ook dat mocht niet baten.
Wel een apart en vreemde situatie dit.

Sorry voor de offtopic en zal me niet meer laten horen hier over dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:42:
Dan zijn er gewoon een paar pechvogels die Origin al nu al een week niet kunnen opstarten, op downdetector lopen wel al een week te klagen dat we de melding krijgen dat we eerst online moeten gaan om Origin op te starten. EA helpdesk gebeld en die zeggen ook dat we op een fix moeten wachten want er zijn meerdere die hier problemen mee hebben. Me pc maar van verse windows voorzien ook dat mocht niet baten.
Wel een apart en vreemde situatie dit.

Sorry voor de offtopic en zal me niet meer laten horen hier over dit.
Al geprobeerd Origin te verwijderen, iets als crap cleaner er overheen te halen en Origin opnieuw te installeren?

Wie weet wat voor grappen Windows Update of iets soortgelijks heeft uitgehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Wat vinden jullie van die nieuwe map? Eerste paar potjes ff wennen maar daarna vind ik het wel een leuke map. Lekker chaotisch.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reihensechser
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik zit er aan te denken om Battlefield weer op te pakken, de laatste is voor mij Battlefield 4 geweest.

Ik zie op Origin dat die nog steeds €60 kost. Weten jullie een betrouwbare website waar ik een game key kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Reihensechser schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:54:
Ik zit er aan te denken om Battlefield weer op te pakken, de laatste is voor mij Battlefield 4 geweest.

Ik zie op Origin dat die nog steeds €60 kost. Weten jullie een betrouwbare website waar ik een game key kan kopen?
Ben je serieus?

pricewatch: Battlefield V, Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
RBN026 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:29:
Wat vinden jullie van die nieuwe map? Eerste paar potjes ff wennen maar daarna vind ik het wel een leuke map. Lekker chaotisch.
Ziet er mooi uit, maar ik vind hem tegenvallen. Chaotisch is het zeker, maar meer een clusterfuck. Zelfs op Conquest is het een puur lineaire map, Metro heeft nog meer flanking opties dan deze map. Als het kasteel erbij was betrokken en het een rondje was geworden was het imo een veel leukere geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Sissors schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:02:
[...]

Ziet er mooi uit, maar ik vind hem tegenvallen. Chaotisch is het zeker, maar meer een clusterfuck. Zelfs op Conquest is het een puur lineaire map, Metro heeft nog meer flanking opties dan deze map. Als het kasteel erbij was betrokken en het een rondje was geworden was het imo een veel leukere geweest.
Het is inderdaad lastig om verschillende combat terug te zien. Het grootste gedeelte van de gevechten concentreert zich toch rondom de brug (tussen D en C). De hoek om zeg maar. Gelukkig is er door de verschillen in hoogte nog wel wat te sneaken. Maar het is inderdaad vrij lineair.

Wat ik wel gaaf vind is de kleurstelling van deze map. Je moet echt goed je best doen om de tegenstander te zien lopen. En je kunt gemakkelijk via bosjes langs vijanden sneaken. Erg tof gedaan :)

Als het kasteel er bij betrokken zou worden dan denk ik dat er veel van bovenaf gecamped gaat worden. Tenzij ze het zo maken dat je van het kasteel niet rechtstreeks op de rest van de map 'neer' kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 09:10
42dpi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 00:24:

[Afbeelding]

Ik heb de laatste paar weken er al een aantal gereport: YouTube: M4D 8U7CH3R
Gisteren een cheater in Firestorm Solo, ben je bij de laatste paar kom je zo'n stuk stront tegen. :(

We moeten eigenlijk een signaal afgeven dat als het zo door gaat dat niemand hier nog iets van EA of Dice koopt.
Gewoon EA of Dice bannen.
Ik heb m'n mening al gegeven op het officieële Twitter-account van Battlefield.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

MadButcher schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:29:
[...]

Gisteren een cheater in Firestorm Solo, ben je bij de laatste paar kom je zo'n stuk stront tegen. :(

We moeten eigenlijk een signaal afgeven dat als het zo door gaat dat niemand hier nog iets van EA of Dice koopt.
Lol die WaifuRikka kwam ik dus gisteren middag tegen, had ook al een post onder je video achtergelaten.

Wss zal Dice het compleet jeuken, skin meuk verkopen is belangrijker, kneuzen cheaters zitten er in maar worden op een te lage schaal over geklaagd en als je het al doet op BF forum wordt je topic direct gesloten en verwezen op het reporten via origin gedoe :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

Recent hebben de drie grotere youtube kanalen die vrij veel over BF5 content plaatsen openlijk gesproken over cheaters. Ik denk dat ze dit met elkaar hebben afgesproken want waarom zouden ze alle drie (Jackfrags, Westie, Levelcap) dezelfde type video's maken en op hetzelfde moment uitzenden. Wat ik me afvroeg, als iedereen te horen krijg dat cheaten kennelijk zo eenvoudig is en zonder consequenties.. krijgen we er dan niet duizenden cheaters bij? Juist door het aangeboden content? Ik kan me prima voorstellen dat er mensen tussen zitten die wel nieuwsgierig worden.

[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 31-07-2019 10:23 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Het zal elkaar inderdaad wel aansteken. Ik kan mij indenken dat het voor veel mensen tempting is om eens te gaan kijken hoeveel het nou precies kost en hoe makkelijk het te doen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Verschikkelijk cheaters, elke online game zit er vol mee, dat zal altijd blijven. Echter vind ik het schandalig dat Dice er niets over los laat wat ze er proberen tegen te doen.

Ipv de focus op nieuwe skins etc. mogen ze hun prioriteiten echt veranderen. Maar zo lang iedereen maar blijft kopen zal dat niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RBN026 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:46:
Verschikkelijk cheaters, elke online game zit er vol mee, dat zal altijd blijven. Echter vind ik het schandalig dat Dice er niets over los laat wat ze er proberen tegen te doen.

Ipv de focus op nieuwe skins etc. mogen ze hun prioriteiten echt veranderen. Maar zo lang iedereen maar blijft kopen zal dat niet veranderen.
Stoppen met spelen is het enige wat helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
RoyK schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:53:
[...]

Stoppen met spelen is het enige wat helpt!
Stoppen met kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er ligt volgens mij 0 focus meer op de game. Alles duurt maar voort en wordt maar erger. Het is echt een shitfest. Ik ben ook al een tijdje gestopt met spelen. Niet om de cheaters maar omdat het gewoon niet loopt en het gewoon geen leuke battlefield is voor mij. Het is als fan van het eerste uur naar om te zien dat er ook echt weer eens een draak van een titel tussen zit. Bij de andere titels kon ik daar nog wel doorheen kijken maar bij deze lukt het mij gewoon niet. Jammer is het wel want had er wel veel van verwacht van alle mooie woorden vooraf.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Ik vind echt dat de community een heel aggressief signaal moet afgeven naar EA/DICE wat betreft de cheaters: Dat als ze er niks mee doen, dat de normale spelers dan zeggen: bekijk het maar, wij hoeven niks meer van EA/DICE.
Het loopt echt de spuigaten uit de laatste paar weken.
Ik heb ze het al direct te kennen te geven en indirect via Jackfrags, Levelcap en Westie.

[ Voor 14% gewijzigd door MadButcher op 01-08-2019 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 14:50
Weet nog niet wat ik van Marita moet vinden. QC is opzig wel aardig maar je wordt al snel helemaal gek van al die MMG campers tussen de struiken en in de raampjes.
De potjes die ik gespeeld heb zijn wel telkens vrij close dus dat is wel fijn.

Breakthrough kan als attackers wel behoorlijk k*t zijn als je niet met het hele team doet pushen want 64 spelers op één objective (A) is één grote clusterfuck.

Verder loopt deze map echt voor geen meter wat betreft performance. De random stutters lijken een stuk erger dan in de andere maps maar dat kan natuurlijk ook aan mijn instellingen liggen.

Al met al ziet de map er prachtig uit maar denk dat er nog wel wat gefinetuned mag worden om het echt lekker speelbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
MadButcher schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 03:01:
Ik vind echt dat de community een heel aggressief signaal moet afgeven naar EA/DICE wat betreft de cheaters: Dat als ze er niks mee doen, dat de normale spelers dan zeggen: bekijk het maar, wij hoeven niks meer van EA/DICE.
Het loopt echt de spuigaten uit de laatste paar weken.
Ik heb ze het al direct te kennen te geven en indirect via Jackfrags, Levelcap en Westie.
Ach, je went er wel aan. Ze doen al amper wat aan game breaking bugs in de game, ongeacht wat voor signalen er afgegeven worden sinds BF3. Vrees dat anti-cheat nog veel lager op de prioriteitenlijst staat, terecht overigens. Ontzettend veel BF veteranen en uberhaubt gamers hoeven ook al lang niet mets meer van EA/DICE, maar dat heeft EA/DICE nog nooit tegen gehouden weer precies hetzelfde te doen, maar dan erger.

Ik zou me ook verschrikkelijk bekocht voelen als ik BFV zou hebben gekocht, gelukkig is Origin Premier het alleen al waard voor de klassiekers en de indie games en even te ruiken aan de nieuwere games, maar een EA game kopen is gewoon risicovol op het moment. Zie BF4, Hardline, BF1, BFV, Sim City, Battlefront 2, Anthem.... Best case scenario moet je een jaar wachten op patches, worst case blijft het niets.

Van Jackfrags, Levelcap en Westie hoef je ook niets te verwachten, die spelen het spel zelf ook nog amper. Die pakken alleen een mooi controversieel topic op reddit, nemen wat footage op en rammen er weer een videotje uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind de map wel echt mooi uitzien hoor. Mooie sfeer ook, daar kan ik niks over zeggen. Goeie flanking routes, die je eigenlijk automatisch sneller gaat opzoeken dan bij andere mappen heb ik het idee. Bij C bij zo'n chokepoint zitten achter zandzakken en maar dynamiet eroverheen flikkeren is niet iets waar ik in wil blijven hangen ;)
Dan denk je dat je A, B, C en D hebt en ben je lekker druk aan de gang te pushen richting E en ineens is A weg (en dan uiteraard ook B). Dus ik vind dat wel cool.

Wat me wel echt mateloos irriteert aan deze map is het vaulten...Er zijn zoveel plekjes waar je op kunt/moet klimmen en waar je dan alweer eens blijft vasthangen...Ik gebruik de spatiebalk meer dan mousebutton1 to be honest :N
En ook in deze map is het vreselijk dat als je over een richeltje kijkt en een ruim blikveld hebt dat je dan tóch tegen het richteltje aanschiet. Clipping to the max op deze map :N

Dan die MG34/MG42 gasten die zeer stabiel/accuraat met 9000000 rpm hun 250-round-mags leeg balleren. Godnondeju nog :P Gewoon volledig onzichtbaar in de struikjes zitten en maaien maar. Pfff, dat men dat zo leuk vindt...ik begrijp het niet :|
Ik had wel het idee dat er weer meer stotteringen/lag in de game zaten dan voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 12:14
Al die issues lijken me logisch aangezien er maar een kleine groep de verdere afhandeling/support van BF V doet. Stel jezelf eens voor dat je een ton problemen moet oplossen met een klein aantal mensen.
Normaal dan dat alles langer duurt dan normaal en veel problemen niet opgelost raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

internaut schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:54:
Al die issues lijken me logisch aangezien er maar een kleine groep de verdere afhandeling/support van BF V doet. Stel jezelf eens voor dat je een ton problemen moet oplossen met een klein aantal mensen.
Normaal dan dat alles langer duurt dan normaal en veel problemen niet opgelost raken.
Nee, ik vind het niet terecht dat wij zo begripvol moeten zijn naar zo'n groot bedrijf toe. OK, enige mate van begrip kan iedereen wel opbrengen, maar het is niet echt te ontkennen dat ze er toch een beetje een puinzooi van maken. Ik heb al regelmatig reports gestuurd en mede tweakers hebben zelfs uitgebreider contact gehad. Als je dan inderdaad ziet dat ze een signaal afgeven van "we doen net alsof we het niet horen" door topics dicht te gooien waarin mensen cheaters aan de kaak stellen dan ben je niet echt professioneel bezig.

En het is ook gewoon zo dat het spel bij elke patch iets fixen, maar meer stuk maken, ookal zijn het maar kleine dingetjes.
Het spel is bijna een jaar uit, en voor de huidige tijdslijn hoe lang het spel al uit is, zou het in volwassenere staat moeten zijn. Dat is iets dat echt niet ontkend kan worden, en juist (het uitblijven van) de acties is hetgeen waarop een bedrijf (terecht) op wordt aangekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Deathchant schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:02:
[...]

Nee, ik vind het niet terecht dat wij zo begripvol moeten zijn naar zo'n groot bedrijf toe. OK, enige mate van begrip kan iedereen wel opbrengen, maar het is niet echt te ontkennen dat ze er toch een beetje een puinzooi van maken. Ik heb al regelmatig reports gestuurd en mede tweakers hebben zelfs uitgebreider contact gehad. Als je dan inderdaad ziet dat ze een signaal afgeven van "we doen net alsof we het niet horen" door topics dicht te gooien waarin mensen cheaters aan de kaak stellen dan ben je niet echt professioneel bezig.

En het is ook gewoon zo dat het spel bij elke patch iets fixen, maar meer stuk maken, ookal zijn het maar kleine dingetjes.
Het spel is bijna een jaar uit, en voor de huidige tijdslijn hoe lang het spel al uit is, zou het in volwassenere staat moeten zijn. Dat is iets dat echt niet ontkend kan worden, en juist (het uitblijven van) de acties is hetgeen waarop een bedrijf (terecht) op wordt aangekeken.
Helemaal mee eens! Begrip is er tot een bepaalde hoogte en laten we eerlijk zijn, het is niet de eerste keer dat er zoveel problemen zijn bij een BF game. Het feit dat Al Sundan nog steeds niet gefixed is zegt echt genoeg. Dat er legioenen cheaters rondlopen waar niets tegen wordt gedaan zegt nog veel meer. Maar goed, ik probeer mij er maar niet al teveel aan te storen want dat veranderd toch niks en ondanks al die problemen kan ik mij er soms nog heel goed mee vermaken. Het is alleen zo zonde want het had zoveeeeeel meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reihensechser
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09-2024
Eigenlijk niet, had het later zelf ook gevonden. |:(

Maar BF5 is gedownload, prachtig spel.

Sommige map designs, met name in de woestijn doen mij toch wel denken aan de gedetailleerde maps van Forgotten Hope 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geinteresseerden.. hier kun je je hart luchten, bij deze BFV Survey.

Ze zeggen ook de open antwoorden allemaal te lezen. Dus brand maar los :)

https://www.surveymonkey.co.uk/r/BFVAUG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:50:
Voor de geinteresseerden.. hier kun je je hart luchten, bij deze BFV Survey.

Ze zeggen ook de open antwoorden allemaal te lezen. Dus brand maar los :)

https://www.surveymonkey.co.uk/r/BFVAUG
Je kunt er stapels surveys tegen aan gooien, maar als dice zelf niet snapt wat oude BF goed maakte dan kunnen ze maar beter de handdoek in de ring gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:11:
[...]

Je kunt er stapels surveys tegen aan gooien, maar als dice zelf niet snapt wat oude BF goed maakte dan kunnen ze maar beter de handdoek in de ring gooien.
Klopt, maarja niet invullen is al helemaal geen info voor hun. Dus ik heb m maar wel gedaan.. Deze survey is ook flink uitgebreider dan de eerdere.. Niet geschoten.. :)

En ik denk dat ze gewoon 'harde feiten' op papier willen hebben.. misschien moeten bepaalde struisvogels overtuigd worden?

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Wat vinden jullie van de richting waar CoD in lijkt te gaan. Modern tijdperk, 50 vs 50 (of meer), voertuigen. Van wat ik heb gezien tot nu toe zag dat er helemaal niet gek uit. Als ze dit goed aanpakken kan ik me goed voorstellen dat er veel BF spelers daar best wel trek in hebben wat voelbaar zal worden voor EA/Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:24:
Wat vinden jullie van de richting waar CoD in lijkt te gaan. Modern tijdperk, 50 vs 50 (of meer), voertuigen. Van wat ik heb gezien tot nu toe zag dat er helemaal niet gek uit. Als ze dit goed aanpakken kan ik me goed voorstellen dat er veel BF spelers daar best wel trek in hebben wat voelbaar zal worden voor EA/Dice
Vet, maar ik wil een kans hebben als ik beschoten word. Ik zeg niet dat je me niet hebt, maar ik wil iig een beetje reactietijd krijgen.

Dus als ze damage verlagen oid, dan stap ik wss wel over. Maarja dat zal niet gebeuren.

Kun je bij CoD eigenlijk private servers maken, waarbij je dat soort dingen kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Vet, maar ik wil een kans hebben als ik beschoten word. Ik zeg niet dat je me niet hebt, maar ik wil iig een beetje reactietijd krijgen.

Dus als ze damage verlagen oid, dan stap ik wss wel over. Maarja dat zal niet gebeuren.

Kun je bij CoD eigenlijk private servers maken, waarbij je dat soort dingen kan aanpassen?
ik weet niet of die informatie al beschikbaar is. Gisteren kwam ik enthousiaste videos tegen van Jackfrags en Westie, waarvan ik het vermoeden heb dat ze echt toe zijn aan wat anders dan mekkeren over BF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:11:
[...]

Ongeveer nul kans dat de survey wat materieels oplevert maar mijn persoonlijke lijstje ff snel gedumpt :P

1) Focus on the game, e.g. maps and balancing, and not on all kinds of BS as assignments, unlocks, SJW theme
- Deliver on your promises
- Fix the performance
- Fix the bugs
- Dump the out of place SJW theme and screaming women
- Get rid of the cheaters
- Private servers with full control for admins
- Focus on a few game modes and tailor the maps to that
- Stop with al the bullshit assignments which mess up the game because it incentivizes non-team play
- If you desperately want to have assignments, at least make sure they work properly
- More maps
- Fix the confusing Menu UI
- Have a proper platoon function
- Have a proper join function for platoon/clan members
- Proper testing before pushing out patches
- Unlocks should be unlockable and selectable in a round

There is much more but this will keep you going for at least a year. Good luck

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Help!!!! schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Ongeveer nul kans dat de survey wat materieels oplevert maar mijn persoonlijke lijstje ff snel gedumpt :P

1) Focus on the game, e.g. maps and balancing, and not on all kinds of BS as assignments, unlocks, SJW theme
- Deliver on your promises
- Fix the performance
- Fix the bugs
- Dump the out of place SJW theme and screaming women
- Get rid of the cheaters
- Private servers with full control for admins
- Focus on a few game modes and tailor the maps to that
- Stop with al the bullshit assignments which mess up the game because it incentivizes non-team play
- If you desperately want to have assignments, at least make sure they work properly
- More maps
- Fix the confusing Menu UI
- Have a proper platoon function
- Have a proper join function for platoon/clan members
- Proper testing before pushing out patches
- Unlocks should be unlockable and selectable in a round

There is much more but this will keep you going for at least a year. Good luck
Ik denk eerlijk dat BF5 op hoger niveau al lang afgeschreven is en dat nog een klein team eraan werkt zodat er wat beweging in blijft zitten voor de buitenwereld.

De schade is (denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker) al zo groot dat het niet meer op te ruimen is. Een anti cheat die niet (goed) werkt, matige mappen, performance issues, geen community servers, weinig uitdaging om je wapen een beetje te tweaken, geen interessant systeem die je uitdaagt om wat dingen te unlocken, het missen van team play behoefte. Ik speel bijvoorbeeld altijd solo.

ik vermoed dat Dice / EA volledige draait op "Damage control" en worstjes voor houden, ondertussen werken aan iets nieuws.

Ik had de hoop dat de live service veel meer toe zou voegen maar achteraf, hebben DLC's waar je voor betaal misschien wel mijn voorkeur. Het geeft een uitgever een mogelijkheid om weer geld te verdienen en als ze het verkloten kopen minder mensen de volgende DLC. Ik kan me voorstellen dat er beter content gemaakt zal worden.

CoD is echt een andere game. Toch kan ik me voorstellen dat er veel BF spelers zijn die wel interesse zullen hebben. Immers zijn BF1 en BF5 ook hele andere games als BF3 en BF4.

Interessante tijden in aankomst! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:56:
[...]

Ik denk eerlijk dat BF5 op hoger niveau al lang afgeschreven is en dat nog een klein team eraan werkt zodat er wat beweging in blijft zitten voor de buitenwereld.

De schade is (denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker) al zo groot dat het niet meer op te ruimen is. Een anti cheat die niet (goed) werkt, matige mappen, performance issues, geen community servers, weinig uitdaging om je wapen een beetje te tweaken, geen interessant systeem die je uitdaagt om wat dingen te unlocken, het missen van team play behoefte. Ik speel bijvoorbeeld altijd solo.

ik vermoed dat Dice / EA volledige draait op "Damage control" en worstjes voor houden, ondertussen werken aan iets nieuws.

Ik had de hoop dat de live service veel meer toe zou voegen maar achteraf, hebben DLC's waar je voor betaal misschien wel mijn voorkeur. Het geeft een uitgever een mogelijkheid om weer geld te verdienen en als ze het verkloten kopen minder mensen de volgende DLC. Ik kan me voorstellen dat er beter content gemaakt zal worden.

CoD is echt een andere game. Toch kan ik me voorstellen dat er veel BF spelers zijn die wel interesse zullen hebben. Immers zijn BF1 en BF5 ook hele andere games als BF3 en BF4.

Interessante tijden in aankomst! O-)

Maargoed, ingame aankopen is waar we tegenwoordig in zitten. Dus
Eens, heb de hoop al lang opgegeven met EA maar blijft lekker om snel ff je hart te luchten :P

Lijst had nog veel langer kunnen zijn.

Speel het nog wel (in ignore mode :P ) omdat ik ook niks beters heb in het genre.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:17:
[...]

Speel het nog wel (in ignore mode :P ) omdat ik ook niks beters heb in het genre.
Daarom speel ik eigenlijk alleen BF1 weer. Wat een heerlijk, mooi, epic, immersive spel blijft dat toch <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:22:
[...]

Daarom speel ik eigenlijk alleen BF1 weer. Wat een heerlijk, mooi, epic, immersive spel blijft dat toch <3
Ik heb het ook weer even geprobeerd maar werd herinnerd aan de miljard nades per rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:24:
[...]

Ik heb het ook weer even geprobeerd maar werd herinnerd aan de miljard nades per rondje.
Dat ligt wel aan de map hoor. Maar afgezien daarvan, heb je wel gelijk.

Maar na een paar rondjes was ik daar weer aan gewend en vond ik t stiekum wel epic om door alle ontplffingen in paniek gillend proberen weg te komen :D

Maar die nadespam verpest het niet tegenover alle andere vette dingen in t spel. Totally worth it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:24:
Mijn grootste bezwaar met BF is juist dat het de arcade kant van Call of Duty op gaat met gadgets, perks,... en dat zie ik juist het liefst niet. Ik wil een mooie combinatie tussen arcade en realisme wat vooral in Battlefield 2 erg goed uitgewerkt was.
De gameplay van Battlefield 2 in een modern jasje zou echt perfect zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Mijn grootste bezwaar met BF is juist dat het de arcade kant van Call of Duty op gaat met gadgets, perks,... en dat zie ik juist het liefst niet. Ik wil een mooie combinatie tussen arcade en realisme wat vooral in Battlefield 2 erg goed uitgewerkt was.
Alleen Batteflied 2 is 14 jaar geleden maat. Dat moeten we ook niet vergeten. Er is denk ik veel teveel romantiek om die game heen ontstaan omdat het ver in ons verleden zit. Zo heb ik heb hele warme herinneringen aan CoD2. Veel leuke wars op gespeeld. Tot ik het laatst eens probeerde. Er waren zelfs nog servers met spelers. Maar de romantiek verging direct. Ik had het beter in gedachten kunnen houden. BF2 was goed in die tijd. Nu leven we in een ander tijdperk. Een tijd waar developers veel type gamers willen vangen, het moet mooi, zijn er consoles, is er een politieke lading.. zoveel factoren.

Ik snap je reactie overigens helemaal met de perks. Dat is echt dat arcade sausje in CoD. Ik vraag me dan ook af hoe dat gaat werken als er echt een 50x50 komt of meer en 10 mensen een killstreak draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:15:
[...]
Klopt, maarja niet invullen is al helemaal geen info voor hun. Dus ik heb m maar wel gedaan.. Deze survey is ook flink uitgebreider dan de eerdere.. Niet geschoten.. :)

En ik denk dat ze gewoon 'harde feiten' op papier willen hebben.. misschien moeten bepaalde struisvogels overtuigd worden?
Dit is al zo vaak gebeurd, met nul merkbaar resultaat. BF moest en zou een CoD-killer worden.

Er is zelfs al eens een officieel verzoek geweest vanuit DICE voor community feedback. Waar onze grote vriend van DICE, Zh1nt0, een aantal bekende/vooraanstaande Battlefield veteranen (1942, 2142, bf2, veel van de oude EA/Uk fora) had aangewezen/gevraagd om gedurende BF3 feedback te verzamelen voor BF4. Dit is een document geworden van een kleine 300 pagina's punten, extreem constructief en gedetailleerd om het Battlefield gevoel/teamplay te verbeteren ten opzichte van BF3. Misschien dat ik het nog wel ergens op een HDD heb liggen, zal binnenkort eens kijken.

Deze feedback is verspreid binnen DICE maar er is helemaal niets mee gebeurd, DICE medewerkers hebben dat zelf ook on- en off the record toegegeven. Dat heeft zoveel kwaad bloed gezet bij 'de oude garde'. Waar ik mezelf niet tussen schaar trouwens want na de Desert Combat mod voor 1942 heb ik de franchiese pas weer met BC2 opgepakt, maar mijn BF buddies die wel alles grijs gespeeld hebben, hebben de game nageneog allemaal opgegeven.
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:03:
[...]
Alleen Batteflied 2 is 14 jaar geleden maat. Dat moeten we ook niet vergeten. Er is denk ik veel teveel romantiek om die game heen ontstaan omdat het ver in ons verleden zit. Zo heb ik heb hele warme herinneringen aan CoD2. Veel leuke wars op gespeeld. Tot ik het laatst eens probeerde. Er waren zelfs nog servers met spelers. Maar de romantiek verging direct. Ik had het beter in gedachten kunnen houden. BF2 was goed in die tijd. Nu leven we in een ander tijdperk. Een tijd waar developers veel type gamers willen vangen, het moet mooi, zijn er consoles, is er een politieke lading.. zoveel factoren.

Ik snap je reactie overigens helemaal met de perks. Dat is echt dat arcade sausje in CoD. Ik vraag me dan ook af hoe dat gaat werken als er echt een 50x50 komt of meer en 10 mensen een killstreak draaien.
Natuurlijk werkt BF2 zoals het 14 jaar gelden was vandaag de dag niet, maar de elementen die Battlefield dat typische Battlefield gevoel geven, zouden nog steeds goed kunnen werken mits het gamedesign dat aangemoedigd. Teamwork, communicatie binnen het team, hierarchie, PTFO, combined infantry/vehicle, noodzaak voor alle rollen/klasses etc etc. In je eentje was je weinig maar als gecoördineerde groep was je godlike.

Ik denk dat de romantiek voor een groot gedeelte juist op dat gevoel draait, niet persé om BF2 zelf. BF is steeds meer gericht op individueel spelen of in heel kleine groepen in hoog tempo, daar zijn ongetwijfeld heel veel mensen blij mee, maar ikzelf vind het verschrikkelijk zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Battlefield 2 is voor de huidige tijd veel te clunky inderdaad, dat klopt, maar de basis principes van die game zijn nog steeds toepasbaar. De strikte scheiding in classes, afwezigheid van autoheal en autorepair, geen lock-on wapens, geen perks, lager tempo, geen spotting,... allemaal features die de game minder run and gun maakte en wat trager/tactischer.

Met Battlefield V hadden ze echt een klassieker in kunnen zetten als ze gekozen hadden voor de klassieke wapens en locaties en de rare gadgets er uit gelaten hadden. Tempo iets omlaag schroeven door stamina terug te brengen zou ook wel goed helpen.

Ik vind PUBG altijd een mooi voorbeeld hiervan. Het draait puur om schieten en tactisch gebruik van granaten, geen rare gadgets, rocket launchers of allerlei spotting mechanismen.
Call of Duty heeft enkel mijn interesse als ze echt heel veel van dat soort dingen er uit halen. Laat het schieten weer de hoofdrol hebben, niet al die gadgets.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 02-08-2019 14:07 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nou, ik heb de survey bekeken en geprobeerd in te vullen. De vragen alleen al geven al pijnlijk duidelijk aan dat ze totaal niet snappen wat het probleem is.

Nieuwe wapens/nieuwe maps/nieuwe skins/disruptive behaviour/hate speech/trollen.... Echt, dat wordt pas belangrijk als mensen de game weer willen spelen.

Geen vragen over gamedesign, mapdesign, game modes, objective based gameplay, teamplay, geen vragen over servers, regels, balans...

Niet dat ze de toelichtingen zullen lezen of er iets mee zullen doen, maar ze hebben weer inhoudelijke feedback gekregen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Excal
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 17:16
Hallo allemaal, het is zomer met over het algemeen mooi weer en bijna weekend. Voor veel mensen vakantie en iig lekker rustig op de weg. Het mag dus wat vrolijker allemaal :P

Ik weet het BFV is niet perfect maar ik kan me maar weinig spellen herinneren die dat wel zijn/waren. Natuurlijk mag dat ook benoemd worden (en ik herken er genoegd) maar het sfeertje is op dit moment wel heel negatief en ik heb het gevoel dat we elkaar behoorlijk in de put praten.

Ik speel al vanaf het begin en het bevalt me prima (casual gamer). Het was goed speelbaar op m'n 2500k met gtx 960 (alles low) en op m'n nieuwe bak is het buitengewoon prachtig :9~ (gewoon 2x plezier van een nieuwe ervaring in 1 game). De gameplay bevalt me prima en de wekelijkse opdrachten zorgen ervoor dat ik niet vast blijf zitten in een bepaalde game modus. De verschillende modie zorgen dat er voor dat dezelfde map anders aanvoelt en de replay vergroot word. Het is prima solo te spelen maar echt invloed krijg je met een team(wat wil samenwerken).

In mijn beleving word de game wel steeds beter. Voorzichtig aan verdwijnen er wel wat bugs. Nieuwe maps zijn buitengewoon sfeervol, mooi en anders dan we al hebben. Al met al heb ik er nog steeds plezier in en vind ik het een prima game:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:30:
Nou, ik heb de survey bekeken en geprobeerd in te vullen. De vragen alleen al geven al pijnlijk duidelijk aan dat ze totaal niet snappen wat het probleem is.

Nieuwe wapens/nieuwe maps/nieuwe skins/disruptive behaviour/hate speech/trollen.... Echt, dat wordt pas belangrijk als mensen de game weer willen spelen.

Geen vragen over gamedesign, mapdesign, game modes, objective based gameplay, teamplay, geen vragen over servers, regels, balans...

Niet dat ze de toelichtingen zullen lezen of er iets mee zullen doen, maar ze hebben weer inhoudelijke feedback gekregen. :)
Lol idd.

Heb bij één van die vragen waarbij je moest aangeven wat je het liefste wilt, nieuwe mappen etc precies dat aangegeven. Dus dat ik nieuwe maps gekozen heb maar dat het geen enkele zin heeft als ze niet eerst de bugs/gameplay/mapdesign/balance/etc aanpakken 8) En dat dat een optie had moeten zijn :+

Form over function.

Maar goed eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat helemaal niemand bij EA/Dice dit begrijpt.

ps:
Volgensmij was ook nog een optie dat je meer skins wilde ofzo.... 8)7
OMFG hoe lost kun je zijn. Of zou dat straks echt op de eerste plaats uit die enquete komen :o :+

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 02-08-2019 16:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Battlefield 2 is voor de huidige tijd veel te clunky inderdaad, dat klopt, maar de basis principes van die game zijn nog steeds toepasbaar. De strikte scheiding in classes, afwezigheid van autoheal en autorepair, geen lock-on wapens, geen perks, lager tempo, geen spotting,... allemaal features die de game minder run and gun maakte en wat trager/tactischer.

Met Battlefield V hadden ze echt een klassieker in kunnen zetten als ze gekozen hadden voor de klassieke wapens en locaties en de rare gadgets er uit gelaten hadden. Tempo iets omlaag schroeven door stamina terug te brengen zou ook wel goed helpen.

Ik vind PUBG altijd een mooi voorbeeld hiervan. Het draait puur om schieten en tactisch gebruik van granaten, geen rare gadgets, rocket launchers of allerlei spotting mechanismen.

[...]

Call of Duty heeft enkel mijn interesse als ze echt heel veel van dat soort dingen er uit halen. Laat het schieten weer de hoofdrol hebben, niet al die gadgets.
Het zou betekenen dat Dice/EA daarmee een select publiek zouden gaan aanspreken. De EA kassa moet rinkelen. Mijn voorkeur heeft jouw opsomming, maar ik ga er vanuit dat dit niet meer gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
RoyK schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Het zou betekenen dat Dice/EA daarmee een select publiek zouden gaan aanspreken. De EA kassa moet rinkelen. Mijn voorkeur heeft jouw opsomming, maar ik ga er vanuit dat dit niet meer gaat gebeuren.
Dat is voor mij de grote vraag. Ik zou namelijk helemaal niet verbaast zijn als EA de elementen zou doorvoeren die hier vaak genoemd worden, dat het juist een erg grote hit wordt.

Maar ja, totdat EA een paar ballen groeit of een andere studio het probeert, zullen we het nooit weten.

PS:

Oh ja, volgens de Dice filosofie gaat dit nooit goed verkopen omdat het niet inclusive is en geen prostheses bevat.

Die graphics zijn wel enorm verbeterd.

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 02-08-2019 18:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

[...]

En ja hoor weer die WaifuRikka https://battlefieldtracke...in/waifurikka/gamereports kwam 'm net weer tegen.

Firestorm K/D 25.20 :') wint 97,5% van alle firestorm sessies die hij gestart is wat statistisch onmogelijk is lekker, Fairfight algoritme

Wie denkt ja maar dit kan gewoon nee dit kan niet en check dit YouTube: BFV: cheater in Firestorm: WaifuRikka van MadButcher

[ Voor 16% gewijzigd door 42dpi op 02-08-2019 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Ik heb liever dat Battlefield weer in het jasje wordt gestoken zoals Bad Company 2 was. Zonder 1001 opties om wapens aan te passen e.d. Elke keer weer als ik BF5 op start word ik moedeloos van die opties die je hebt op de wapens en die je ook nog eens moet unlocken. In BC2 had je die ook wel, maar in veel mindere mate en alles in overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:19:
[...]

Ik heb liever dat Battlefield weer in het jasje wordt gestoken zoals Bad Company 2 was. Zonder 1001 opties om wapens aan te passen e.d. Elke keer weer als ik BF5 op start word ik moedeloos van die opties die je hebt op de wapens en die je ook nog eens moet unlocken. In BC2 had je die ook wel, maar in veel mindere mate en alles in overzicht.
Dat het doorslaat tegenwoordig ben ik helemaal met je eens. Maar het blijft wel erg lastig om wapenaanpassingen gebalanceerd te houden en meerdere viable opties aan te bieden. In BC2 is de magnum ammo die 10% meer damage doet, objectief altijd de beste keuze. In BF 3 / 4 / hardline / V is het ook altijd wel duidelijk wat het optimum is voor elk wapen. Bijvoorbeeld voor de automatische wapens:

Horizontale recoil reductie -> ADS spread reductie -> verticale recoil reductie.

Hoe dat anders te balanceren is zonder bijvoorbeeld een kostenplaatje a la CS of punten systeem te introduceren, zou ik echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

[...]

Valt ook wel mee aanpassen is zo gedaan en de meesten gebruiken toch maar een paar wapens wat ik wel mis zijn de meerderen kits die je per classe kon hebben zoals bij BF1 daar had je er drie per classe die je kon selecteren on the fly.

Firestorm squad is leuk maar ohoh de helft heeft geen mic of spreek twee woorden Engels, en m'n vrienden hebben kinderen of moeten verplicht met de vrouw op de bank shownieuws kijken.

Zijn er nog die keer squad willen spelen? via Discord oid hit me up origin zelfde naam als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 20:04
BF 5 start niet meer op. Lijkt even te starten , maar er gebeurt niets. Repareren en herinstallatie, aanpassen naar dx 11. Niets helpt. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Theone098 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:52:
BF 5 start niet meer op. Lijkt even te starten , maar er gebeurt niets. Repareren en herinstallatie, aanpassen naar dx 11. Niets helpt. Tips?
BFV Game opties---> Cloud save game uit vinken
---> Game repair dan starten via de popup of rechtermuisknop op de game poster en game starten

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
PatRamon schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:34:
[...]

BFV Game opties---> Cloud save game uit vinken
---> Game repair dan starten via de popup of rechtermuisknop op de game poster en game starten
Zal dat eens proberen, thanks.

Helaas, zelfde effect. Windows cirkeltje draait, In origin verschijnt de melding dat ik "in game" ben en daarna wordt het origin venster verkleind. Even later ben ik online maar niet meer "in game". En dat was het 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Theone098 op 07-08-2019 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Pfff aantal cheaters is wel aan het toenemen, of ik heb erg veel pech. Maar één in de 5 Grand Operations potjes ofzo kom ik nu een cheater tegen. En dan bedoel ik niet het type dat je je afvraagt of hij misschien niet een wall hack heeft, maar het type dat met aimbot 100-1 staat terwijl hij met LMG alles neersproeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja is ook zo. Deze week zeker al 3 tegen gekomen. Toennet om 21:10 nog ene:
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48482929121_d6b7478f40_c.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
[...]

In BF2 had je geen customizations. Je deed het maar gewoon met wat je in je handen kreeg gedrukt: een iron sight of red dot of scope. Dit zorgde ervoor dat de wapens echt anders speelde en aanvoelde.

De laatste jaren knal je overal je favo scope op en knallen maar. Elk wapen is op wat onzichtbare performance tweaks na haast gelijk.

En ohja, neem dan meteen de bf2 mappen mee. Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:19
Mij boeit het totaal niet die cheaters..speel me ding,soms werelds soms klote,als ik maar lol heb in een game,als ik een huis opblaas met een paar vijanden er in krijg ik een lekker gevoel hé hé,da's toch wel de game denk ik dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Deathchant schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:26:
[Afbeelding]
Die [BEEF] sjappies is een clan die alleen maar cheaten meerderen voorbij zien komen zelfde clantag en cheaten allemaal.
virtua schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:51:
Mij boeit het totaal niet die cheaters..speel me ding,soms werelds soms klote,als ik maar lol heb in een game,als ik een huis opblaas met een paar vijanden er in krijg ik een lekker gevoel hé hé,da's toch wel de game denk ik dan.
Mij boeit het wel als je firestorm aan het doen bent 19 min verder bent en bam in eens headshot door een cheater.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Deathchant schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:26:
[Afbeelding]
Daar zat ik idd ook in, maar iets eerder weggegaan dan jij dus.
virtua schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:51:
Dat is alleen nogal lastig als je nooit dat huis haalt omdat je een headshot krijgt van 200m afstand zodra je 5m loopt. En dat elke keer weer. Ik begrijp niet echt hoe dat je niet kan boeien, het is gewoon onspeelbaar tegen zulk soort cheaters.
Uberhaupt kan ik je verzekeren bij dat potje waar @Deathchant ook screenshot van liet zien dat ons team echt niet meer in de buurt van welk huisje dan ook kon komen, binnen 5 minuten zaten we op enkel onze basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Ik speel geen firestorm hé,gewoon met een squad en da's prima te doen,als ik rond de top 10 sta en me opdrachten haal is dat voor mij prima,maar kan me voorstellen dat het lastig is tegen Cheaters te spelen,snap de lafheid er niet van ook trouwens en dat EA geen actie neemt tegen die gasten is ook zachts gezegd zwak.
Vroeger had je een IP ban of iets dergelijks toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

virtua schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:55:
Ik speel geen firestorm hé,gewoon met een squad en da's prima te doen,als ik rond de top 10 sta en me opdrachten haal is dat voor mij prima,maar kan me voorstellen dat het lastig is tegen Cheaters te spelen,snap de lafheid er niet van ook trouwens en dat EA geen actie neemt tegen die gasten is ook zachts gezegd zwak.
Vroeger had je een IP ban of iets dergelijks toch
Ook in gewoon MP is het super irritant en verpest de hele sfeer.

Cheaters zijn gewoon sukkels die niet kunnen spelen en zich wanen in het idee dat ze met cheats wel in eens super goed zijn.

IP sowieso niet ik zet mijn router 10 min uit en ik heb een nieuw IP gewoon client ID van Origin op zwarte lijst dan kunnen ze geen contact meer maken met de online gedeelte op dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Nou een nieuw ip van Ziggo heb je niet ff hoor.
Maar verder heb je helemaal gelijk.
Zijn absolute losers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- verkeerde topic -

[ Voor 90% gewijzigd door Tsurany op 08-08-2019 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

virtua schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:04:
Nou een nieuw ip van Ziggo heb je niet ff hoor.
Maar verder heb je helemaal gelijk.
Zijn absolute losers
Providers incl ziggo geven particulieren klanten geen static IP ze zouden maf zijn als ze dat wel zouden doen.

Bellen en vragen ''mag ik een nieuw IP werkt ook niet'' maar zet maar een uurtje (voor de zekerheid) de modem uit en poef nieuw Extern IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Ik noemde het in een vorige post. JF heeft nu ook een video'tje.

YouTube: Modern Warfare is a problem for Battlefield

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Net even BFV zitten spelen op mijn nieuwe 2070 super, zonder RTX op DX11

Speel met alles op ultra en 1920x1080 op 120% resolution scaling. Ik "schrok" echter van de performance, ik zat rond de 80 met drops naar 60 fps. Als ik naar benchmarks kijk lijkt BFV over het algemeen echt stukken beter te presteren. Iemand anders performance issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 19:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

swoutr schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:55:
Net even BFV zitten spelen op mijn nieuwe 2070 super, zonder RTX op DX11

Speel met alles op ultra en 1920x1080 op 120% resolution scaling. Ik "schrok" echter van de performance, ik zat rond de 80 met drops naar 60 fps. Als ik naar benchmarks kijk lijkt BFV over het algemeen echt stukken beter te presteren. Iemand anders performance issues?
Waarom de resolution scale op 120%? En met welke CPU?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Kanarie schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:09:
[...]

Waarom de resolution scale op 120%? En met welke CPU?
Supersampling, zou geen probleem moeten zijn met de GPU. Mijn cpu is de amd 3600x en heb 16gb 3200mhz ram. Dus lijkt me ook niet dat het daar aan ligt.

[ Voor 20% gewijzigd door swoutr op 14-08-2019 23:43 ]

• Help!!!!
  • Niet online
Heb je vertical sync uit en Future Frame Rendering aan?

120% SS is best veel maar met een 2070super en maar 1080p zou ik ook wel meer frames verwachten.

PC Specs

• swoutr
Heb de game eens opgestart onder DX12 zonder RTX, heb dan met dezelfde settings wel gewoon 120 fps.
Raar dat het zo'n enorme hit heeft onder DX11. En ja heb beide uit staan.

• Help!!!!
  • Niet online
Begrijp niet meer wat je nu wel en niet aan hebt staan.

Met onderstaande settings zou je gewoon wel ergens gemiddeld op 120 uit moeten komen lijkt me. Beetje afhankelijk vd overige IQ settings.

1080P
Vertical Sync uit
SS 120%
DX11 aan
RTX uit
FFR aan
HDR uit

PC Specs

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
swoutr schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 08:51:
Heb de game eens opgestart onder DX12 zonder RTX, heb dan met dezelfde settings wel gewoon 120 fps.
Raar dat het zo'n enorme hit heeft onder DX11. En ja heb beide uit staan.
RTX uitlaten ja. Dat vreet fps. Dat is toekomstmuziek.

Voor degene die last heeft van spontane FPS drops. Ik heb sinds ik overgestapt ben op Windows 10 insider program hier totaal geen last meer van. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Kw4kje op 15-08-2019 10:55 ]

• swoutr
Help!!!! schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:21:
Begrijp niet meer wat je nu wel en niet aan hebt staan.

Met onderstaande settings zou je gewoon wel ergens gemiddeld op 120 uit moeten komen lijkt me. Beetje afhankelijk vd overige IQ settings.

1080P
Vertical Sync uit
SS 120%
DX11 aan
RTX uit
FFR aan
HDR uit
Dit had ik dus, heb alleen onder DX11 een veel lagere framerate dan onder DX12. Heb zelfs onder DX12 mét RTX een stabielere framerate dan onder DX11.

• Theone098
BF V werkt weer :F . Windows 10 update en gaan met de banaan. Zo raar....

Maar goed, nog steeds last van latency problemen en daardoor onspeelbaar. Ik loop (op beeld) het hele 'veld' 2 of 3 keer 8)7 . Stapje naar voor, 2 stapjes terug, enzovoort.

:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:47

Tja, wat moet ik er van zeggen.. Twee close quarter maps, SQ en TDM. Waar zijn de maps a la Caspian Border? Ik denk dat ik de game maar links laat liggen tot aan de Pacific, want het is echt triest waar DICE mee komt.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@swoutr zoveel mensen klagen al eeuwen over performance issues. Ik speel met een hele beste machine en een RTX 2080 en ik krijg gewoon geen fijne ervaring als ik die game speel. Al in geen maanden niet. Constant stutters en slechte performance. Het is voor mij onspeelbaar en ik heb die game dan ook al in geen tijden meer aangeraakt. Het is voor het eerst dat ik een Battlefield game zo weinig speel. Zelfs nog minder dan BF1 ondertussen heb ik het idee. Het is om te janken.

De nieuwe maps kunnen mij daarom ook gestolen worden. Zelfs als die Amerikanen en Japanners naar de game komen zal ik het waarschijnlijk links laten liggen als de onderliggende performance issues niet zijn aangepakt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
TheRicolaa10 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:46:
[YouTube: NEW Maps Gameplay Battlefield 5 - Lofoten + Provence, 3 new guns!]

[YouTube: NEW MAPS 🤠 Battlefield 5 (Provence & Lofoten Islands Gameplay)]

Tja, wat moet ik er van zeggen.. Twee close quarter maps, SQ en TDM. Waar zijn de maps a la Caspian Border? Ik denk dat ik de game maar links laat liggen tot aan de Pacific, want het is echt triest waar DICE mee komt.
Wat mij betreft mag die gun uit de 1ste film (met bling) meteen weer worden verwijderd. Geen skills meer nodig en als tegenstander totaal kansloos in een 1 op 1. Of alleen als voertuig killer zoals in bf 1. Dat is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 13:35
Theone098 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:38:
[...]

Wat mij betreft mag die gun uit de 1ste film (met bling) meteen weer worden verwijderd. Geen skills meer nodig en als tegenstander totaal kansloos in een 1 op 1. Of alleen als voertuig killer zoals in bf 1. Dat is prima.
Mwa... Als je mist, ben je dood. Als je 2 tegen 1 komt, ben je dood. Van mij mogen ze de hipfire wel nerfen.
Pagina: 1 ... 83 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V