Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
we zullen t allemaal zien. Springen uit ramen, slides, minder hud, geen autoheal, revive duurt langer, allerlei zaken die we willen zien en die ook komen.

Wanneer was de laatste keer dat zoveel gameplay elementen die gevraagd worden ook daadwerkelijk ALLEMAAL in een nieuw spel komen?

Dan is mss een Tatanka kut, maar als de gameplay verbeterd, dan vind ik dat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Ik vind het fantastisch dat er een nieuwe BF komt in een WW2 setting. Maar idd die protheses spreken me niet echt aan.

Lijkt wel of dit meer een bad company meet BF2 gaat worden. Al maakt me dat niet echt uit. Ik zal de game toxh wel halen.

Maar de show van gisteren zorgt er bij mij toch wel voor dat ik vanavond nog eens BF1 in mijn ps4 doe. Die heb ik al een maand of 4 niet meer aangeraakt. Maar de gratis map packs van de afgelopen maand en de show maken het weer dat ik hem vanavond weer instaleer

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RoyK schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:29:

ik zie mezelf al omhoog kijken.. zoeken waar dat ding is.. ben ik de sjaak of niet...

[video]
Dat is dus echt gaaf he! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31

steveman

Comfortabel ten onder

Met de vleugels diagonaal door de volle lengte van de brug vliegen, aw yeah :7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

i5 6600 K :|

wil dit zeggen dat men i5 4670 het heeeel moeilijk gaat krijgen, of gewoon moeilijk ;)
men gpu zal het nog wel trekken op med/high - hoop ik

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

KipCurreh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:23:

wil dit zeggen dat men i5 4670 het heeeel moeilijk gaat krijgen, of gewoon moeilijk ;)
http://cpuboss.com/cpus/I...0K-vs-Intel-Core-i5-4670K

Volgens mij moet dat makkelijk kunnen.

Ik denk meer dat ze die minimale eis stellen vanwege de architectuur van de chipset. Maar ik denk niet dat je er in de praktijk iets van merkt.

Andere optie omdat ze natuurlijk dealtje hebben met intel om zo te zorgen dat er nieuwe CPU's verkocht worden.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

Ik zit nog met een 2500K, maar heb in de meeste games 0 problemen. Als de nood hoog is kan ik altijd nog wat overclocken. Maar ze gaan uit van relatief recente CPU's en GPU's. Dus daarom staat de 6600K er, ook al is die verwaarloosbaar sneller dan de 4e generatie i5.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NikkiNailz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:54:
Ook ik vond de reveal erg vreemd. Was verrast door de verhalen van de developers maar die trailer sloeg de plank echt lelijk mis. Ik denk dat ze dat inmiddels wel door hebben bij DICE.

Ook opvallend:
De beschrijving van de laatste ronde in de Grand Operations mode leek erg veel op Battle Royale dus wellicht is dat hun variant.
Is dat niet gewoon de klassieke Team Last Man Standing gamemode? Heeft weinig met randomness en loot zoeken te maken denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
Ben vooral benieuwd hoeveel cores de game gaat aanspreken. Zit zelf nog met een socket 1366 hexacore. Tot op heden gaat dat wel prima.. I guess we shall see..

Bij BF1 liep het bij een aantal CPU's niet heel soepel; 100% issues e.d...

[ Voor 19% gewijzigd door nickko op 24-05-2018 13:32 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Trisjin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:18:
[...]

BF1 : frameratelimiter instellen en resolution scaler op 100%
Ik heb een 200 hrz widescreen. Ik heb al eens geprobeerd om het op 60 fps te cappen. Maar weinig resultaat. Snap er niet veel van. Weerhoud me ook om de game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00

i5 6660k is ook voor Battlefield 1 dacht ik ook. Mijn i5 4460 heeft daar behoorlijk moeite mee in explosive spam waar veel spelers rondlopen.

Ik ben wel van plan te upgraden als ik deze game koop.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Is dat niet gewoon de klassieke Team Last Man Standing gamemode? Heeft weinig met randomness en loot zoeken te maken denk ik.
Ze gaven aan dat resources heel schaars zouden zijn en je actief op zoek moet naar kogels, health etc. dus dat lijkt wel iets verder te gaan dan alleen Last Man Standing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NikkiNailz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Ze gaven aan dat resources heel schaars zouden zijn en je actief op zoek moet naar kogels, health etc. dus dat lijkt wel iets verder te gaan dan alleen Last Man Standing.
Dan heb ik dat stuk gemist. Wellicht toch geïnspireerd door Battle Royale dan, alleen meer in een team vs team vorm.
SomerenV schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Ik zit nog met een 2500K, maar heb in de meeste games 0 problemen. Als de nood hoog is kan ik altijd nog wat overclocken. Maar ze gaan uit van relatief recente CPU's en GPU's. Dus daarom staat de 6600K er, ook al is die verwaarloosbaar sneller dan de 4e generatie i5.
Met mijn i5 2500k (4,4Ghz) gaat het tot nu toe nog prima, al merk ik dat heel veel games hem wel naar de 100% trekken. Ik denk dat ik wel een update ga doen tegen die tijd. Enig nadeel is dat het gelijk moederbord+CPU+geheugen wordt en dat dit momenteel niet goedkoop is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:44:
[...]

Dan heb ik dat stuk gemist. Wellicht toch geïnspireerd door Battle Royale dan, alleen meer in een team vs team vorm.

[...]

Met mijn i5 2500k (4,4Ghz) gaat het tot nu toe nog prima, al merk ik dat heel veel games hem wel naar de 100% trekken. Ik denk dat ik wel een update ga doen tegen die tijd. Enig nadeel is dat het gelijk moederbord+CPU+geheugen wordt en dat dit momenteel niet goedkoop is.
Ja, dat merk ik ook maar ik heb nog nergens echt last gehad van mindere prestaties. Dat upgraden momenteel zo duur is (voornamelijk door het RAM) is overigens ook de reden dat ik het nog niet gedaan heb. De CPU zelf valt nog te overzien (~275) maar voor RAM (32GB) ben ik minstens hetzelfde kwijt en dan komt er ook nog een moederbord bij van pak 'm beet 100 euro en dan wil ik ook meteen m'n voeding vervangen wat nog eens minimaal 60 euro kost. Da's me momenteel nog wat te gortig aangezien mijn huidige setup nog altijd prima werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 24-05-2018 13:52 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een dag later ben ik eigenlijk wel pissed.
Eerst laten ze die verschrikkelijke trailer zien, en dan zie je wat ze kennelijk allemaal gaan veranderen en verbeteren. Eigenlijk alles behalve suppression pakken ze aan. Spawnen met veel minder munitie, geen 100% health regen meer, afdwingen van samenwerking, echt munitie en health oppakken, fortificaties bouwen, betere destruction, veldkanon verslepen en asymmetrische voertuigen waardoor dat ook eens uitdagend is.

Verder is de hardware discussie op het moment zinloos. Niemand kan je nu vertellen wat je precies nodig gaat hebben. Kan je alleen wel al vertellen dat het klaar is met de quadcore en dat je niet hoeft te rekenen op goede prestaties. De 8400 hexacore draait al doodleuk 100% load op alle cores in BF1. Oke, dat is met extra frames ten opzichte van een quadcore en natuurlijk de belachelijke overkil GTX1080Ti/1080P combinatie. Het geeft alleen wel aan dat er in BF1 al een flinke CPU bottleneck is met een quadcore. Kennelijk is de CPU load ook alleen maar toegenomen met patches sinds release. Ik zou er echt niet vanuit gaan dat ze physics effecten minder zwaarder hebben gemaakt met die schokgolven die je omverblazen of verbeteringen in destruction. Als je nu nog een quadcore hebt, ga dan maar sparen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Dat "Hello old friend" uit die trailer: verschrikkelijk. Geen idee waarom, maar daar irriteer ik me mateloos aan. 8)7

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:58:
Eerst laten ze die verschrikkelijke trailer zien, en dan zie je wat ze kennelijk allemaal gaan veranderen en verbeteren. Eigenlijk alles behalve suppression pakken ze aan. Spawnen met veel minder munitie, geen 100% health regen meer, afdwingen van samenwerking, echt munitie en health oppakken, fortificaties bouwen, betere destruction, veldkanon verslepen en asymmetrische voertuigen waardoor dat ook eens uitdagend is.
DAt zijn naar mijn mening alleen maar goede punten tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:58:
Ik zie ook even niet waar je nu pissed over bent. Buiten dat de trailer schijnbaar matig is. Vond ik wel meevallen, maar met 90% cinematic kunnen wel alleen maar gokken wat ze ermee willen zeggen.

Verder zijn de genoemde punten geen negatieve punten in mijn optiek. En over suppression weten we nog helemaal niks. Ook niet of ze het wel of niet gaan aanpakken.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:58: Ik zou er echt niet vanuit gaan dat ze physics effecten minder zwaarder hebben gemaakt met die schokgolven die je omverblazen of verbeteringen in destruction. Als je nu nog een quadcore hebt, ga dan maar sparen. ;)
Hoorde in de Jackfrags video dat in ieder geval de ragdoll physics van de spelers (en dode spelers) server side berekend worden, om zo die nieuwe mechaniek om mensen uit gevaar weg te slepen en rustig te kunnen reviven mogelijk te maken. Ben benieuwd of er nog meer physics niet meer client side berekend gaan worden om zo de resources te ontzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Hoorde in de Jackfrags video dat in ieder geval de ragdoll physics van de spelers (en dode spelers) server side berekend worden, om zo die nieuwe mechaniek om mensen uit gevaar weg te slepen en rustig te kunnen reviven mogelijk te maken. Ben benieuwd of er nog meer physics niet meer client side berekend gaan worden om zo de resources te ontzien.
Alles wordt nu eindelijk serverside gesynchroniseerd, maar dat zijn uiteindelijk maar heel kleine stukjes data die naar je van de server ontvangt. Bepaalde achtergrondberekeningen serverside draaien betekent niet dat je CPU ze niet gedetailleerd moeten berekenen. ;)

BF is toch altijd al een shooter geweest die extra CPU kon waarderen. De game zit gewoon overvol met physics effecten, en dat worden er elke release meer. Daarom is BF ook al jaren een trendzetter als het gaat om CPU loads. Als je CPU, BF kan draaien, dan kan die vrijwel alles draaien zonder bottleneck.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:17:
[...]

Alles wordt nu eindelijk serverside gesynchroniseerd, maar dat zijn uiteindelijk maar heel kleine stukjes data die naar je van de server ontvangt. Bepaalde achtergrondberekeningen serverside draaien betekent niet dat je CPU ze niet gedetailleerd moeten berekenen. ;)

BF is toch altijd al een shooter geweest die extra CPU kon waarderen. De game zit gewoon overvol met physics effecten, en dat worden er elke release meer. Daarom is BF ook al jaren een trendzetter als het gaat om CPU loads. Als je CPU, BF kan draaien, dan kan die vrijwel alles draaien zonder bottleneck.
Nou, maar even kijken hoe mijn i7 2600k het gaat trekken dan :) Die was bij Battlefield 1 nog steeds relevant. Mijn GPU was hier de bottleneck, niet m'n CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19

Voor BF1 wordt ook een 6600k als minimum genoemd, speel zelf alles op ultra rond de 80-100fps met m'n 4670k niet overclockt. (i.c.m gtx 1080).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:11
Sinus_rhythm schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Via origin (ik speel op pc).

Ergens in m'n achterhoofd houdt ik rekening dat het eventueel een fiasco wordt zoals bij Battlefront II, deze heb ik ook direct geannuleerd nadat er heel veel negatieve berichten naar boven kwamen.
Ahja jij wilt graag een digitale versie zeker? :) En hoeveel kost die pre-order dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
co2301 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Voor BF1 wordt ook een 6600k als minimum genoemd, speel zelf alles op ultra rond de 80-100fps met m'n 4670k niet overclockt. (i.c.m gtx 1080).
Ik speel BF1 ook alles op ultra (80 - 110 fps) met mijn i5 6500... Maar ik heb zo een gevoel dat die wel in de nabije toekomst voor een bottleneck gaat zorgen.. :/ Nu zag ik dat mijn GTX 1070 G1 gemiddeld rond de 75 % load zat.. :P Dus die zal het nog wel even trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:09
Hmm ik heb sowieso iets nieuws nodig.. i5-3570 (non k) en GTX760. Waarschijnlijk ergens eind van de zomer upgraden.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:48
Ook hier er een nachtje over geslapen ( pas nadat ik een aantal youtube videos zag met meer details na de hartaanval van het zien van de reveal trailer :+ )

Moet zeggen dat ik nu wel echt mega hyped ben, Oke er zit best veel in wat betreft skins en maybe wat rare kleurtjes en een kunstarm op een vrouw met blauwe strepen op haar gezicht :F , maargoed als ik daar even overheen kijk.

- fortifications
- destructie veel realistischer inclusief bullet penetration
- veel betere animaties ( crouch running als voorbeeld )
- interactieve omgeving, water, gras etc.
- physics, ragdolls, omver geblazen worden
- interactie nodig, medpacks pakken, lichamen slepen en reviven, kanonnen rondslepen
- leerbare recoil
- teamfocus, Squad leader met mogelijkheden, elkaar reviven, noodzaak van bij elkaar blijven vanwege munitie en health niet volledig terug naar 100hp
- veel overzichterlijkere hud
- spotting herzien. Zodat hopelijk niet iedereen op driehoekjes gaat schieten maar echt moet gaan kijken en zoeken.
- singleplayer en coop ( kan call of duty wat van leren )
- Geen premium pas, community bij elkaar.

Mijn hemel wat een orgasme aan mooie dingen _/-\o_

En Blijkbaar is er nu een doelgroep die heel graag een eigen of misschien wel een fantasie twist geeft aan hun " online personage" . Zien we steeds meer terug over meerdere media uitingen. Ik hoor hier absoluut niet bij en zie veel liever realistische uniformen en wapens. En stiekem maak ik me ook behoorlijk zorgen over de jeugd en tieners van nu die gaan leven verstopt achter hun ideaalbeeld online persoonlijkheid.. Maar ook dat is weer een ander topic haha ;) .

Ik snap wel dat er iets moet komen als bedrijfsmodel ipv de premium pas. En als dat skins zijn ( lijkt me trouwens wel gaaf bladeren op je geweer en boomstammen op je tank :D ) , En als hopelijk we niet 64 clowns op kunstbenen tegen elkaar krijgen met anime tanks dan kan ik er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Wel ik dacht ook wel dat er weinig verschil ging zijn tussen de 6600 en 4670, maar begon het toch wat te nijpen :/

Met bovenstaande reacties ben ik al iets meer gerustgesteld gelukkig.. Ik weet wel dat men pc het lekker zwaar zal krijgen, maar als hij gewoon stabiel 60 fps op 1080p kan halen op wat bijgeschroefde instellingen ben ik al tevreden 8)

thx boys !

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als ik zo de reveal mag geloven en alle informatie die ik tot mij heb genomen die niet in de reveal zat, dan denk ik dat Battlefield V wel weer eens een hele interessante game kan gaan worden. 3D Spotting zit er niet meer in. Je moet nu zelf op zoek naar enemies. Dit hoop ik al zo lang. Wapens gaan terug naar skillbased ipv randomness. Heerlijk. Elite classes en behemoths pleite. En nog veeeeel meer aanpassingen waar ik wel blij van word!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
Skybullet schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:38:
Ook hier er een nachtje over geslapen ( pas nadat ik een aantal youtube videos zag met meer details na de hartaanval van het zien van de reveal trailer :+ )

Moet zeggen dat ik nu wel echt mega hyped ben, Oke er zit best veel in wat betreft skins en maybe wat rare kleurtjes en een kunstarm op een vrouw met blauwe strepen op haar gezicht :F , maargoed als ik daar even overheen kijk.

- fortifications
- destructie veel realistischer inclusief bullet penetration
- veel betere animaties ( crouch running als voorbeeld )
- interactieve omgeving, water, gras etc.
- physics, ragdolls, omver geblazen worden
- interactie nodig, medpacks pakken, lichamen slepen en reviven, kanonnen rondslepen
- leerbare recoil
- teamfocus, Squad leader met mogelijkheden, elkaar reviven, noodzaak van bij elkaar blijven vanwege munitie en health niet volledig terug naar 100hp
- veel overzichterlijkere hud
- spotting herzien. Zodat hopelijk niet iedereen op driehoekjes gaat schieten maar echt moet gaan kijken en zoeken.
- singleplayer en coop ( kan call of duty wat van leren )
- Geen premium pas, community bij elkaar.

Mijn hemel wat een orgasme aan mooie dingen _/-\o_

En Blijkbaar is er nu een doelgroep die heel graag een eigen of misschien wel een fantasie twist geeft aan hun " online personage" . Zien we steeds meer terug over meerdere media uitingen. Ik hoor hier absoluut niet bij en zie veel liever realistische uniformen en wapens. En stiekem maak ik me ook behoorlijk zorgen over de jeugd en tieners van nu die gaan leven verstopt achter hun ideaalbeeld online persoonlijkheid.. Maar ook dat is weer een ander topic haha ;) .

Ik snap wel dat er iets moet komen als bedrijfsmodel ipv de premium pas. En als dat skins zijn ( lijkt me trouwens wel gaaf bladeren op je geweer en boomstammen op je tank :D ) , En als hopelijk we niet 64 clowns op kunstbenen tegen elkaar krijgen met anime tanks dan kan ik er mee leven.
Ja voor mij hetzelfde! :D Na die feature lijst te lezen ben ik echt meer hyped dan door die clusterfuck van een trailer... :P Nu nog afwachten eh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
KipCurreh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:38:
Wel ik dacht ook wel dat er weinig verschil ging zijn tussen de 6600 en 4670, maar begon het toch wat te nijpen :/

Met bovenstaande reacties ben ik al iets meer gerustgesteld gelukkig.. Ik weet wel dat men pc het lekker zwaar zal krijgen, maar als hij gewoon stabiel 60 fps op 1080p kan halen op wat bijgeschroefde instellingen ben ik al tevreden 8)

thx boys !
Ja idd, zolang ik ook alles 1080p minimum 60 fps kan draaien ben ik content. Als die dan onder de 60 begint te geraken kan je meestal wel één of andere filter die meer een 'omdat-het-kan' graphic setting is afzetten. Ik denk bv aan de Far Cry 4 setting Smooth Shadow ofzoiets.. Dat maakte de schaduwen meer geblurred hoe verder de schaduw gecast werd van het object. Zoals in het echt. Maar wat een peformance hog... Rap maar afgezet. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb erg veel zin in BF5. Met name door de uitspraken van de developers. De trailer is gewoon een trailer. Begrijp niet dat er zoveel negativiteit ontstaat door een trailer van 2 minuutjes waarin eigenlijk geen tot weinig gameplay te zien was. Dit in tegenstelling tot de vele beelden van de nieuwe CoD.

Alle klachten over accuraatheid van kleding, de snelheid van de game, etc... Daarvan kan ik alleen maar zeggen, ga lekker documentaires kijken in plaats van een game die miljoenen exemplaren moet verkopen en dat echt niet voor elkaar gaat krijgen door een ARMA clone te zijn met trage gameplay in een WW2 setting... En als je terug wilt naar het gevoel van de eerste Battlefields... Die zullen ook vast nog wel gespeeld worden door de die hards...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
Bennemans360 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:30:
[...]
Ahja jij wilt graag een digitale versie zeker? :) En hoeveel kost die pre-order dan precies?
Ja zeker digitaal, heb genoeg ellende meegemaakt met het wachten op het doosje :P.

Voor de prijs zie: https://www.origin.com/nl...battlefield/battlefield-v

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Mensen, mensen, WAT was dat een waardeloze revealtrailer gister. Benadrukte alles in een BF singleplayer/co-op waar ik me groen en geel aan erger: compleet ongeloofwaardige actie, van animatie naar animatie, heel slechte grappen en een aaneenschakeling van explosies waar Michael Bay zich nog kapot voor zou schamen. Als de MP zó moet worden, dit leek alle ergste verwachtingen te bevestigen...

BF V was wat mij betreft wel afgeschreven. als dit het beste is hoe ze BF V weer kunnen geven. Wat een schandvlek die trailer. :/

Maarrrr als daarna dan langzaam de informatie binnendruppelt die ze de pers en 'altijd objectieve' gamechangers hebben voorgeschoteld, dan is er plots weer iets van hoop. Waarom ze dat niet aan iedereen communiceren is me echt een raadsel.

Een groot aantal directe pluspunten die teamwork belangrijker maken en de gunplay weer skill based. Weglaten van spotten, geen healh regen, iedereen kan reviven.

Een aantal die heel goed of heel slecht uit kunnen pakken zoals de fortifications en de animaties. Ik hoef niet de elke keer 5 minuten zo'n knakker in m'n snufferd te hebben bij elke revive of dat iedereen de hele tijd met die zijwaartse sprongen in elk vuurgevecht op de grond spartelt maar hoe meer movement opties, hoe beter.

Een aantal zaken die nog alle kanten op kunnen, weliswaar geen premium of (pay2win) lootboxes, maar een seasonpass zoals Rainbow Six Siege ofzo, is nog niet uitgesloten net als meer soortgelijke timed systemen. Dis cosmetics kan ik prima mee leven zolang ze niet te ver doorslaan en we geen gele jasjes met groene stippen krijgen, het kan ook gruwelijk gaaf worden als clans als zodanig herkenbaar worden.

Idem met de soldier load-outs customizen, dat kan heel vet worden of het onderscheid tussen de klasses verdwijnt langzamerhand.

Al met al ben ik erg benieuwd waar het naar toe gaat, de ervaringen met DICE leren dat zaken die bij de reveal goed klinken slecht uit kunnen pakken en andersom. Laat de echte gameplay beelden maar komen, ik ben gematigd positief!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
marapuru schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:58:
* Een Tiger tank die een AA turret achter zich aansleurt (die ook nog eens vuurt)
Dat is geen Tiger tank, UK vlag :+ (Mk III Valentine?).

https://i.imgur.com/AaEC9tE.jpg

Als iemand die geen Battlefield (en geen CoD en geen ..., ... ) speelt kan ik alleen maar zeggen dat de trailer me totaal niet enthusiasmeerde.

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 24-05-2018 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Mooi om te zien hoeveel mensen n.a.v. de trailer nu al zeggen totaal af te haken. Kijk even wat verder en wacht even af. O.a. JackFrags heeft een video gemaakt waarin VEEL meer wordt verteld. Van wat ik daarin wordt ben ik echt ontzettend enthousiast, terwijl ik BF1 wel kon schieten. Ik heb er zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Paprika schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:11:
[...]

https://i.imgur.com/AaEC9tE.jpg

Als iemand die geen Battlefield (en geen CoD en geen ..., ... ) speelt kan ik alleen maar zeggen dat de trailer me totaal niet enthusiasmeerde.
Het lijkt op een Valentine Mk XI vanwege de langere loop en externe brandstoftank op de achterzijde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DJ22jHg2aSviB4eS2GQeh1JQ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/IWM-KID-893-Valentine.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door caesar1000 op 24-05-2018 15:28 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

De Jagdpanther zag ik ook op 1 van de conceptart-afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SoViygII9qyQKE6xjtG0EFoG/full.png

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3811/9437043518_164ef30350_b.jpg

Edit: Oh nee, dat is toch een andere tank. Iemand een idee welke je linksboven op de conceptafbeelding ziet?

Edit 2: Volgens mij de Jagdpanther 2

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/JkB5VnvrnFQ/maxresdefault.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door jagermeister op 24-05-2018 15:37 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind het er helemaal niet goed uit zien. Ik vind het vreselijk.

EA heeft WWII vermoord. Belachelijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
Turfschipper schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:34:

Is dat niet een beetje voorbarig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:48
Turfschipper schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:34:

goed onderbouwd ook. Gebaseerd op wat ? De trailer, concept art, alle punten benoemd door revieuwers uitgenodigd bij de 3 uur durende presentatie ?

De trailer is inderdaad op zijn zachts gezegd een beetje vreemd. En duidelijk in elkaar gezet om maa zo snel mogelijk alle features te laten zijn, en ook nog eens door elkaar. Waardoor het beeld beetje gek overkomt.

Maar prima dan zien we jou dus niet terug in oktober in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Bennemans360 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:38:
[...]

Is dat niet een beetje voorbarig?
Skybullet schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:38:
[...]

goed onderbouwd ook. Gebaseerd op wat ? De trailer, concept art, alle punten benoemd door revieuwers uitgenodigd bij de 3 uur durende presentatie ?

De trailer is inderdaad op zijn zachts gezegd een beetje vreemd. En duidelijk in elkaar gezet om maa zo snel mogelijk alle features te laten zijn, en ook nog eens door elkaar. Waardoor het beeld beetje gek overkomt.

Maar prima dan zien we jou dus niet terug in oktober in het spel.
Don't feed the troll boys ;)

Bricks In Motion

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
Ben ik nu echt de enigste die hier naar uitkijkt ? Alles wat ze veranderen vind ik top (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:04
@Skybullet Dat denk ik ook.

Ik denk eigenlijk dat de WWII setting heel mooi neer gezet gaat worden, en dat wij ook een andere kant of in iedergeval een ander deel van de oorlog mogen zien/spelen dan dat wij meestal gewent zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Zou leuk zijn dat we straks ook maps hebben die in de pacific afspelen. Jammer dat de concept art en de trailer hierover nog niets heeft laten zien.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:33:
De Jagdpanther zag ik ook op 1 van de conceptart-afbeeldingen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: Oh nee, dat is toch een andere tank. Iemand een idee welke je linksboven op de conceptafbeelding ziet?

Edit 2: Volgens mij de Jagdpanther 2

[afbeelding]
Dat lijkt mij een Duitse Hummel (ik ben absoluut geen expert).

Of bedoel je die wat klein is getekend?

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 24-05-2018 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmokingSig schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:40:
Ben ik nu echt de enigste die hier naar uitkijkt ? Alles wat ze veranderen vind ik top (y)
Als je dit topic terug leest zie je dat je niet de enige bent en de reacties erg wisselend zijn.
Sharpp schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:40:
Zou leuk zijn dat we straks ook maps hebben die in de pacific afspelen. Jammer dat de concept art en de trailer hierover nog niets heeft laten zien.
De game zal zich in eerste instantie richten op de val van Europa. De rest van de locaties worden later via DLC toegevoegd. Ik verwacht dat je de eerste tijd niet in de pacific rond zal lopen aangezien die locatie pas echt interessant werd (vanuit game perspectief) toen Amerika de oorlog aan Japan verklaarde.

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:42:
[...]

Als je dit topic terug leest zie je dat je niet de enige bent en de reacties erg wisselend zijn.
Bedankt voor de toelichting. We zullen wel zien hoe het verloopt als we meer (beelden) te zien krijgen. Verder verspilde energie lijkt me om vanalles te lopen schreeuwen op dit moment :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Paprika schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:41:
[...]

Verdammt! Ja man. Daar lijkt ie meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:39:
[...]

[...]

Don't feed the troll boys ;)
Oh Haha!!, ben ik nu een troll, omdat ik net als honderd duizend anderen verbijsterd ben over deze trailer?

Ok....

Dit is toch geen WWII game? Totale verkrachting van de setting. Het tempo, het ziet er niet uit, springt uit een raam twee hoog op zijn rug en begint te schieten, bionic hands.... pffffff

Ik had niet eens in de gaten dat het wwii was.

Aanfluiting voor de WWII liefhebbers. Zal best een leuke shooter worden. Maar niet voor mij. Keek al sinds battelfield 1942 uit naar deze game. Scheisse!

Je moet eens de trailer van 1942 bekijken... staan het kippenvel op je arm zo vet. Dat is WWII.

[ Voor 37% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12-09 23:36
SmokingSig schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:40:
Van tevoren dacht ik zelf... Ik wacht wel tot hij goedkoper wordt, maar na de presentatie wil ik de game eigenlijk snel spelen op 4k 60fps. En omdat Rotterdam erin zit (kom er 3-4x per week en ik woon er vlakbij + ik ken die omgeving van de concept arts) ben ik best wel gehyped.

Dat de kledingstijl misschien wat raar is vind ik minder belangrijk. Was de trailer een beetje over de top? Ja, maar ik weet vrijwel zeker dat we met de E3 de echte gameplay gaan zien.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

[...]

Ja, dat is een Hummel (gemechaniseerde artillerie). ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.worldwarphotos.info/wp-content/gallery/germany/tanks/hummel/German_self_propelled_artillery_Hummel_in_field.jpg

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

caesar1000 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:45:
[...]

Ja, dat is een Hummel (gemechaniseerde artillerie). ;)

[afbeelding]
Die zat volgens mij o.a. ook in BF1942 Battle of the Bulge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik zag bij de preorder lijst het volgende staan: 20 wekelijkse Airlifts
Je krijgt cruciale voorraden met 20 wekelijkse Airlifts, elk met één accessoire.

Hoe moeten we dit gaan zien denken jullie? Punten sparen voor het unlocken van nieuwe "dingen", of zouden dit loot crates zijn. In 1 klap 20 crates die je anders per week 1x zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Nemm schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:47:
Je krijgt cruciale voorraden met 20 wekelijkse Airlifts, elk met één accessoire.

Hoe moeten we dit gaan zien denken jullie? Punten sparen voor het unlocken van nieuwe "dingen", of zouden dit loot crates zijn. In 1 klap 20 crates die je anders per week 1x zou krijgen.
Aangezien Battlefield V in-game inkopen ondersteunt (zie Microsoft Store) denk ik zelf dat EA met Airlifts geld wil gaan verdienen. Ik denk dat je met punten een Airlift kan unlocken, of deze punten kan kopen met echt geld.

Battlefield 1 had dit toch ook?

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://images.mein-mmo.de/magazin/medien/2016/11/Battlefield-1-Battlepack-Preise.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 24-05-2018 15:53 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 08-09 15:54
RobinNL schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:50:
[...]

Aangezien Battlefield V in-game inkopen ondersteunt (zie Microsoft Store) denk ik zelf dat EA met Airlifts geld wil gaan verdienen. Ik denk dat je met punten een Airlift kan unlocken, of deze punten kan kopen met echt geld.

Battlefield 1 had dit toch ook?
Dat zou kunnen. Of BF1 dat ook heeft durf ik niet te zeggen, die heb ik al te lang niet meer gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Sharpp schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:40:
Dit gaat (zoals ik het begrepen heb) een lang project worden waarin ze steeds stapje voor stapje de WW2 doorlopen. We starten in Europa.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik vermoed dat je die airlifts verdiend door te spelen en ze daarnaast ook los kan kopen. Hier zullen dan cosmetische accessoires in zitten die geen invloed hebben op de prestaties van je character.
Kies je er voor om de Deluxe versie aan te schaffen krijg je twintig weken lang een Airlift per week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Dat ligt voor de hand toch? Daar zitten die cosmetics in voor character en weapons.

Die kan je in-game kopen met currency wat je vrijspeelt (waarschijnlijk wat langzaam) of direct kan kopen met een premium currency voor echt geld. Ze gaan sowieso alles op alles zetten om aankopen aan te moedigen. of de mooie cosmetics zijn alleen via 'premium airlifts' te kopen voor echt geld. Er zal nog wel wat achter weg komen.

De attachments die weaponhandling beïnvloeden zijn dan via een unlock-tree te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 24-05-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik had zelf eerlijk gezegd verwacht dat de V niet voor 5 stond, maar voor Vietnam. Nouja.... ben gewoon heel erg teleurgesteld.

Gaat nu weer minimaal 10 jaar duren voordat we met ‘hedendaagse’ grafix een serieuze wwii game krijgen vrees ik.

[ Voor 33% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
@Turfschipper Het was al een aantal dagen bekend dat de game afspeelt in de Tweede Wereldoorlog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, dat heb ik inmiddels in de gaten haha. Kwam vannacht ineens die trailer tegen. Wist nog van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Turfschipper schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:58:
Ik had zelf eerlijk gezegd verwacht dat de V niet voor 5 stond, maar voor Vietnam. Nouja.... ben gewoon heel erg teleurgesteld.

Gaat nu weer minimaal 10 jaar duren voordat we met ‘hedendaagse’ grafix een serieuze wwii game krijgen vrees ik.
Post Scriptum = een hele serieuze ww2 game.

https://store.steampowered.com/app/736220/Post_Scriptum/

Verder, relax. Je hebt enkel een 1,5 minuut matige trailer gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door RoyK op 24-05-2018 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:01:
[...]

Post Scriptum = een hele serieuze ww2 game.

https://store.steampowered.com/app/736220/Post_Scriptum/

Verder, relax. Je hebt enkel een 1,5 minuut matige trailer gezien.
Het jammere van dit soort games is dat je blij mag zijn als je een volle server kan vinden en het een wonder is als je niet elke avond dezelfde mensen tegen komt. Al die games sterven relatief vroeg omdat de verkoopaantallen minimaal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zoals allen al zeiden; launch film was ruk, verder ziet het er goed uit en klinkt het goed!

De tattoo's en flitsende poppetjes heb ik ook niets mee, maar ben zelf dan ook stuk ouder. Mijn neefjes van rond de 16 smullen hier van. Skins kopen, onderscheiden van vrienden etc. Laat hen lekker de lol hebben, in de game merk je er verder weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik vond het juist leuk dat je in dedicated servers, bv van twente uni, elke dag zo een beetje de vaste kern tegen kwam.

Maar dat is ook allemaal al afgepakt. ‘Leer’ je elkaar een beetje kennen, gaat samenwerken, en komen nog leuke wardates van.

Ach ja.... ik word te oud... kan me ook niet meer herrinneren dat er vrouwen met mechanische armen in de frontlinie liepen in 1942, dus mijn geheugen laat me ook in de steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Het jammere van dit soort games is dat je blij mag zijn als je een volle server kan vinden en het een wonder is als je niet elke avond dezelfde mensen tegen komt. Al die games sterven relatief vroeg omdat de verkoopaantallen minimaal zijn.
Ja dat is even spannend. Ze spreken wel een hele andere groep gamers aan denk ik. Het is een simulatie en vraagt een andere spel benadering.

Ik snap dat mensen een beetje off zijn na het zien van de trailer. Maar de conclusies zijn wel erg zwaar. Over een paar weken hebben we gameplay beelden. En misschien (hoop ik) komen ze er wat eerder mee. Ik neem aan dat ze zelf ook wel in de gaten hebben dat de reacties nogal negatief zijn betreft de trailer. En dat dit potentieel een heleboel pre-orders minder op kan leveren. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Ben benieuwd naar de game! Naar aanleiding van de trailer weet ik het nog niet helemaal. Jammer dat de gene die origineel de trailer's regisseerde bij EA voor Battlefield er nu niet meer is en een nieuw iemand is begonnen met het regisseren van de trailers, maar JackFrags heeft me aardig hyped gemaakt :)

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 24-05-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heeft de potentie om een hele gave game te worden, BF1 kon mij nooit zo bekoren en BF3&4 waren leuk totdat er DLC uitkwam want dan kreeg je een enorme versplintering op de servers omdat een groot deel van de spelers niet de DLC had. Dus kort na het uitkomen van de DLC gingen de meeste servers weer de vanila maps draaien.. Dat probleem hebben ze nu opgelost dus ik ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Die games sterven gewoon omdat (bijna) niemand hier op zit te wachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bv

Voel je die rauwe WWII vibe??

8)7 |:(

[ Voor 120% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mugiwara schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:28:
[...]

Precies. Voor de meesten veel te serieus en tactisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Heel vet dit! Dit spelletje ga ik vast grijs spelen :D Ik hoop dat er een Russiche campaign inzit.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 24-05-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik vind het wel ironisch voor iedereen die call of duty erop afkraakte dat het allemaal zo nep is geworden met al die kleurrijke skins en nu heeft battlefield het zelf haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Kwa setting is WW2 een droom, ma kwa hoe de soldiers eruit ziet totaal niet, en doet afbreuk voor mij aan immersie. Women and children stay home while the men fight a war half a world away, dat er vrouwen waren in de resistance sure, natuurlijk, en daar kan je war stories mee maken, maar multiplayer, bij bekende theatres, niet echt..

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

Ik weet het niet en ik denk dat je dat ook niet zomaar kan beweren. Het is gewoon een ander type game en zullen andere type gamers daarmee bezig zijn. Een simulatie en niet als BF lekker potje knallen en het is verder allemaal wel best. Geen spotting. Respawnen bij je maten is niet vanzelfsprekend. Het is genadeloos en je bent heel zuinig op je digitale leven. Persoonlijk ben ik heel erg positief van alle beelden en zijn de wat grotere youtubers ook zeer positief over de game. Ook is er ruimte voor een mod community wat altijd goed is naar mijn idee. Zie hoe City Skylines daar van profiteert.

Anyway, een game om in de gaten te houden als de WW2 theme je lief is, like me. Kost geloof ik nog geen 3 tientjes.

ps, leuk feitje.. de game is ontstaan vanuit mod bouwers uit de BF2 scene ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd7Ap2lVQAEmUPG.jpg

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch 1 bonk WW2 ofniedan? :P Vrouwlijke sniper met kunst arm, rambo-meets-braveheart zwartenegger.en natuurlijk met grote saus 'duitsers zijn de baddies', gunblazing het slachtveld oprennen en enorm veel 1 op 1 gevechten, dat is toch volledig hoe WW2 ging?

Ach, zal wel weer beter zijn dan BF1, jammer dat de kans groot is dat er weer enorme locks zitten in de classes qua gun-gebruik en skills, we wachten weer rustig af :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

SinergyX schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:49:
[...]

Toch 1 bonk WW2 ofniedan? :P Vrouwlijke sniper met kunst arm, rambo-meets-braveheart zwartenegger.en natuurlijk met grote saus 'duitsers zijn de baddies', gunblazing het slachtveld oprennen en enorm veel 1 op 1 gevechten, dat is toch volledig hoe WW2 ging?

Ach, zal wel weer beter zijn dan BF1, jammer dat de kans groot is dat er weer enorme locks zitten in de classes qua gun-gebruik en skills, we wachten weer rustig af :)
Vergeet het verbod op hakenkruizen tijdens WWII niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:51:
[...]

Hahahaha!! :D

Edit

Heel mijn ipad onder de cola haha! Thanks :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:05

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik hoorde net op de radio dat er een post-bombardement rotterdam map komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind het wel geestig dat ze op het liberale game forum resetera juist blij zijn met de diversity in de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Nvidia is de hardware partner van Battlefield V.

https://www.geforce.com/w...eforce-gtx-pc-partnership

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03-2023
Ze gaan toch niet hakenkruizen censoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

jurjen120 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:05:
Ze gaan toch niet hakenkruizen censoren?
Jawohl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4oRadRE8XTlwrZnOAcgWnSek/full.jpg
Deze afbeelding van Battlefield V doet ook denken aan Brothers in Arms: Furious 4. :+

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-gcEh8S9L6Uc/VOWZ0m7ue3I/AAAAAAAAMzw/OCeAqyz1ZTk/s1600/Brothers%2Bin%2BArms%2BFurious%2B4%2BGame-raishahnawaz.com%2B%281%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.hobbyconsolas.com/sites/navi.axelspringer.es/public/styles/main_element/public/media/image/2012/09/184655-cambio-radical-brothers-arms-furious-4.jpg?itok=xSKEIaSz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

DeMwoan schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:56:
Ik hoorde net op de radio dat er een post-bombardement rotterdam map komt.
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001993987.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Paprika schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:11:
Voor iemand die steeds loopt te twijfelen, zie je het best aardig hoor. ;)
De eerste is zeker een Valentine, maar ik denk een Mk IX is vanwege de vorm van de loop. Close enough want ik weet het ook nog niet 100% zeker, en ik weet er nou net wat meer van dan de meesten. :P
Verder is het inderdaad een Hummel en niet de Nashhorn die op hetzelfde chassis werden gebouwd maar dan met de 88mm KwK 43.
Geloof me, voor de meeste BF spelers was het nog erger. :')
En "pre-order f*cking cancelled"...
Daar komt "Gimpworks" om de ervaring voor iedereen te verpesten, maar natuurlijk vooral voor mensen die geen Nvidia GPU hebben. :')

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-05-2018 17:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:50
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:51:
[...]

Correct me if I'm wrong @DaniëlWW2 maar ik meen dat het Duitse leger over het algemeen de standaard kruizen op hun voertuigen voerde en je hakenkruizen meer bij formaliteiten, officiële gebouwen, hoge officieren en de SS zag.

Dus dat die er niet inzitten vind ik niet echt een gemis, als ze erin zouden zitten zou ik het eveneens ook geen toevoeging vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
EA gaat dus het geldzak van Nvidia ontvangen door gameworks erin te pleuren? Jak.. zal wel weer issues geven voor AMD users ..

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kaap schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:14:
[...]

Correct me if I'm wrong @DaniëlWW2 maar ik meen dat het Duitse leger over het algemeen de standaard kruizen op hun voertuigen voerde en je hakenkruizen meer bij formaliteiten, officiële gebouwen, hoge officieren en de SS zag.

Dus dat die er niet inzitten vind ik niet echt een gemis, als ze erin zouden zitten zou ik het eveneens ook geen toevoeging vinden.
De Duitsers voerde hun balkenkreuz op voertuigen, maar op de uniformen stond al een swastika die eraf zal moeten voor de game. Verder hadden de Duitse oorlogsvlaggen ook swastika's, stond de swastika ook op de staart van elk vliegtuig en werden er Nazi vlaggen over het achterdek van tanks gespannen en op dekken van oorlogsschepen geschilderd. Dat was voor herkenning vanuit de lucht makkelijker.

Als het aan de Duitse officieren had gelegen dan hadden ze zeer waarschijnlijk geen enkel Nazi symbool gebruikt. Ze hadden hun eigen symbolen en veel officieren moesten toch al niks hebben van de nazifisering van het leger. Al die ideeën over half Europa veroveren vonden ze wel best, maar dan zonder dat ze een verlengstuk van de partij werden.

Vanwege in ieder geval Duitse en Oostenrijkse wetgeving zijn er gewoon geen videogames met Nazi vlaggen. Wordt je game meteen verboden. Reken dus maar op flink wat aanpassingen. Niet dat het echt storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Gezien ze in voorgaande games emblems met nazikruizen niet toestonden, lijkt het me logisch dat ze die ook niet gaan toevoegen aan deze game. Gewoon nergens dat gedrag ophemelen. Ik vind het niet erg, genoeg andere details die je aan een dergelijk leger doen denken.

Ben benieuwd of je bij de War Stories nog met het Duitse leger gaat spelen.

Is er trouwens nog bekend of het alleen het Europese deel van WW2 betreft of gaan we ook nog naar Azië of Afrika?

En wat vonden we van Trevor Noah? Ik vond zn vragen eigenlijk prima (zeker als je je bedenkt dat zo'n dev toch wat zaken zal willen vermijden)

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 24-05-2018 17:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuGGeD
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-02 13:45
Persoonlijk vond ik het praatje voorafgaand aan de trailer interessanter dan de trailer zelf. Ik had echt gehoopt op een trailer zoals ze gemaakt waren voor BF1. Dit was eerlijk gezegd gewoon een let-down.

Ik ben wel blij dat character customisation er eindelijk in zit, maar tegelijkertijd heb ik het idee dat ze echt compleet zijn doorgeschoten. Zoals ik ook al in een reactie op de trailer aangaf hoop ik stiekem gewoon op een (clientside) "Standard Soldier Model/Hide Non-historical Content"-optie. Best als je ongewoon gekleed bent als verzetstrijders, maar ik kan me niet herinneren dat er op Omaha ook verzetstrijders mee van de landingsvoertuigen kwamen gestormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik keek hier naar uit maar wat een tegenvaller, het ziet er niet uit als ww2, wat een verschil met bf1.
Ze kunnen het beter fortnite on frostbite gaan noemen of hardline 1945.

Wat een verschil met bf1 trailers.

Het is mij wel duidelijk waar de focus ligt bij Dice en dat is voor console gamers en ex cod spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
[...]

Dat is echt onzin. Squad, een soortgelijke game en bijv rising storm, hebben genoeg volle servers dit soort games hebben een solid following.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als ze de bf1 trailer hadden nageaapt had ik anders ook maar goedkoop gevonden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
De trailer nog eens rustig zitten terug kijken + wat youtube videos.........

Maar nee wat de trailer en overige dingen lijken te brengen..... Nee het gaat me denk een te groot poppenkast worden met al die custom dingen op tanks en spelers.

Wat ik meer hoopte vs wat het zal gaan worden:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/322404457277161476/449216951085039637/15271720413065778106600430584544.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelman87
  • Laatst online: 02-06-2024
Wat een aanfluiting... Dit heeft toch niets meer met WW2 te maken?

Is een groot poppy run & gun festijn geworden. Vrouwen met robotarmen, serieus? Battlefield was voor mij altijd een semi-realistische warshooter, met oog voor detail. De straaljagermissie in deel 4 vind ik bijvoorbeeld echt een memorabele.

Zonde dat ze deze kant op gaan, maar er zal wel meer vraag naar zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

NLsandman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:54:
Ik keek hier naar uit maar wat een tegenvaller, het ziet er niet uit als ww2, wat een verschil met bf1.
Ze kunnen het beter fortnite on frostbite gaan noemen of hardline 1945.

Wat een verschil met bf1 trailers.

Het is mij wel duidelijk waar de focus ligt bij Dice en dat is voor console gamers en ex cod spelers.
Als ik hier op dit topic lees snap ik ook precies waarom wat een stelletje zure mensen :+

Ik kan mij echt niet druk maken over een vrouw met prothese arm, een zwarte met Katana(vet :P ) en veel customization in een trailer nota bene.
Als men nu had geadverteerd met de meest realistische WWII shooter ooit had ik gezegd prima, maar ik denk echt dat men dat overboard heeft gegooid en dat men voor de verandering eens een leuke, goede en skill bepalende shooter wil maken waar mede door de customization opties (Zie Pubg, CS:Go, WoW, Overwatch en Fornite) ook nog eens de hele casual markt word bediend.

Ik kan tenminste niet wachten op de echte multiplayer beelden en kijk dan nog eens of het spel echt zo slecht is.
Ik moet zeggen dat ik gewoon na de omgeving kijkend ik niet bang met dat deze game veel anders is dan qua realisme dan BF1 maar dan met een shitload aan customization waarvoor we ook nog eens alleen voor de base game hoeven te betalen.

En als we het er dan toch overhebben!!!
Battlefield 1 heeft alles waar hier nu zo om geklaagd worden maar er is bijna niemand meer die het speelt en dat begon al na 3 maand na de lauch en dat kwam volgens mij omdat er juist van alles te weinig was.

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 24-05-2018 18:15 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik hoop dat EA schrikt van de negatieve reacties op de trailer en nog wat veranderingen doorvoert.
Helaas is de game natuurlijk al zo goed als af en zijn grote veranderingen moeilijk meer door te voeren.
Pagina: 1 ... 9 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V