Ook hier er een nachtje over geslapen ( pas nadat ik een aantal youtube videos zag met meer details na de hartaanval van het zien van de reveal trailer

)
Moet zeggen dat ik nu wel echt mega hyped ben, Oke er zit best veel in wat betreft skins en maybe wat rare kleurtjes en een kunstarm op een vrouw met blauwe strepen op haar gezicht

, maargoed als ik daar even overheen kijk.
- fortifications
- destructie veel realistischer inclusief bullet penetration
- veel betere animaties ( crouch running als voorbeeld )
- interactieve omgeving, water, gras etc.
- physics, ragdolls, omver geblazen worden
- interactie nodig, medpacks pakken, lichamen slepen en reviven, kanonnen rondslepen
- leerbare recoil
- teamfocus, Squad leader met mogelijkheden, elkaar reviven, noodzaak van bij elkaar blijven vanwege munitie en health niet volledig terug naar 100hp
- veel overzichterlijkere hud
- spotting herzien. Zodat hopelijk niet iedereen op driehoekjes gaat schieten maar echt moet gaan kijken en zoeken.
- singleplayer en coop ( kan call of duty wat van leren )
- Geen premium pas, community bij elkaar.
Mijn hemel wat een orgasme aan mooie dingen
En Blijkbaar is er nu een doelgroep die heel graag een eigen of misschien wel een fantasie twist geeft aan hun " online personage" . Zien we steeds meer terug over meerdere media uitingen. Ik hoor hier absoluut niet bij en zie veel liever realistische uniformen en wapens. En stiekem maak ik me ook behoorlijk zorgen over de jeugd en tieners van nu die gaan leven verstopt achter hun ideaalbeeld online persoonlijkheid.. Maar ook dat is weer een ander topic haha

.
Ik snap wel dat er iets moet komen als bedrijfsmodel ipv de premium pas. En als dat skins zijn ( lijkt me trouwens wel gaaf bladeren op je geweer en boomstammen op je tank

) , En als hopelijk we niet 64 clowns op kunstbenen tegen elkaar krijgen met anime tanks dan kan ik er mee leven.