Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gematigd positief.

Politiek correcte Indentity politics zoals vrouwen, ontbreken hakenkruizen en verder vleeshaken + circus skins: Vreselijk. :r

Gameplay changes kunnen best goed uitpakken. *O*

Verder kan ik niet zoveel met cinemated trailer van 2 minuten. Bloedhekel aan die onzin.

Eerst maar eens echte gameplay zien. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2018 18:17 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
JinShepard schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:47:
Kwa setting is WW2 een droom, ma kwa hoe de soldiers eruit ziet totaal niet, en doet afbreuk voor mij aan immersie. Women and children stay home while the men fight a war half a world away, dat er vrouwen waren in de resistance sure, natuurlijk, en daar kan je war stories mee maken, maar multiplayer, bij bekende theatres, niet echt..
Ik zat in het begin van de trailer echt te twijfelen of het nou ww2 was of niet. De personen zien er inderdaad wat jammerlijk uit.
Doe mij maar gewoon de Amerikaan, Engelsman, Rus, Canadees of Nazi die onder het bloed en rotzooi zit.. Ooooh wacht, daar krijgen mensen trauma’s van :’)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb ook de trailer eens bekeken. Hij is niet zo vermakelijk als de BF1 trailer bijvoorbeeld, maar qua gameplay komt hij wel veel dichter in de buurt als de BF1 trailer (gebaseerd als ik kijk hoe de gameplay is in huidige BF spellen).

Dan hebben we geen betaalde DLC, en geen premium die je moet kopen, en dan vinden mensen het dus heel vreemd dat er cosmetische microtransacties komen? Hetgeen wat altijd wordt voorgesteld als alternatief, wordt niet geaccepteerd nu het echt komt. Of mogen cosmetische veranderingen dan alleen zo subtiel zijn dat ze onzichtbaar zijn?

Sowieso verbaasd het mij hoe belangrijk ineens historisch realisme wordt bij mensen in een BF spel als er een vrouw in een trailer zit. Zo ongeveer niks realistisch aan BF, oké, bullet physics zijn in orde, en dat is prima. Zolang er maar geen vrouwen in voorkomen, want stel je voor. Mijn eerste shooter was Joint Operations, kan me niet herinneren dat daar zoveel geklaagd werd dat je als vrouw kon spelen.

Zo had ik laatst ook voor een andere shooter achtig spel een review gezien. Die was veel 'geliked', en had het spel één ster gegeven. Waarom? Je kon aan het begin kiezen of je als man of als vrouw wilde spelen, wat volgens diegene al 'SJW' was. Vervolgens had hij dus gekozen om als vrouw te spelen, en daarom kon hij zich niet inleven in de hoofdpersoon, en dus was het een kut spel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:00:
De trailer nog eens rustig zitten terug kijken + wat youtube videos.........

Maar nee wat de trailer en overige dingen lijken te brengen..... Nee het gaat me denk een te groot poppenkast worden met al die custom dingen op tanks en spelers.

Wat ik meer hoopte vs wat het zal gaan worden:

[afbeelding]
Precies dit dit dit dit dit dit dit dit |:(

Als ik luister na alle veranderingen, denk ik ja toch wel tof.. maar ik krijg de beelden niet van mn netvlies..

Echt weer fkk typisch DICE lijkt t..

Ja we willen meer customisation!!! En wat doen ze? Deze mate van customisation heeft toch niemand om gevraagd?

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/BW9-ET322-pSxHW9cnBAyD8_zDnIXm5f8IXhaYu0cgw.png?w=821&s=368a82ff3b91a40533d93a00d72b6e7f

Ik ga me nu wat stilletjes afzijdig houden en wachten op MP beelden..

En ik hoop echt dat áls het er zo uit ziet, dat ik dit clinentside ga kunnen uitzetten.

We wilden een gewone vette gritty WW2 game, een waardige opvolger van 1942.. En uitgerekend met (eindelijk!) WW2, gaan ze dit nú uitproberen?? Dit past veel beter in een modern setting imo ;w

(yes it really hurts)
Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:18:

Sowieso verbaasd het mij hoe belangrijk ineens historisch realisme wordt bij mensen in een BF spel als er een vrouw in een trailer zit. Zo ongeveer niks realistisch aan BF,
Iedreeen roept dit, maar: Realisme is totaal wat anders dan Authenticiteit!!! vergeet dit niet. En juist dát is wat we willen :F

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 24-05-2018 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 17:20
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:13:
Voor iemand die steeds loopt te twijfelen, zie je het best aardig hoor. ;)
Ik heb wel ogen :p.
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:13:
Geloof me, voor de meeste BF spelers was het nog erger. :')
:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:19:

We wilden een gewone vette gritty WW2 game, een waardige opvolger van 1942.. En uitgerekend met (eindelijk!) WW2, gaan ze dit nú uitproberen?? Dit past veel beter in een modern setting imo ;w

(yes it really hurts)
En 'we' (niet ik iig) wilde ook een WW1 spel. Nu is het misschien omdat ik daar toch niet echt op zat te wachten, maar volgens mij heeft ook bij veel andere BF1 het niet zolang volgehouden als BF4. Natuurlijk, ook daar was niks realistisch aan, maar als die realistischer was geweest had al helemaal niemand erop zitten te wachten.

Geef mij maar een wat modernere setting. En als dan iemand als vrouw kan spelen, of iets anders heeft wat opvalt, zodat we geen DLC hoeven te betalen, dan ben ik groot voorstander.

Overigens ik heb nog nooit wat cosmetisch gekocht, maar ik krijg het idee dat ik zou betalen om als vrouw te mogen spelen. Simpelweg om mensen die zich daar zo druk over maken te irriteren.

[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 24-05-2018 18:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:22:
[...]

En 'we' (niet ik iig) wilde ook een WW1 spel. Nu is het misschien omdat ik daar toch niet echt op zat te wachten, maar volgens mij heeft ook bij veel andere BF1 het ook niet zolang volgehouden als BF4. Natuurlijk, ook daar was niks realistisch aan, maar als die realistischer was geweest had al helemaal niemand erop zitten te wachten.
Nogmaals dan..

Iedreeen roept dit, maar: Realisme is totaal wat anders dan Authenticiteit!!! vergeet dit niet. En juist dát is wat we willen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:24:
[...]

Nogmaals dan..

Voor de duidelijkheid dan: Is een BF1 tank die met 30km/u rijdt zonder na 10m vanwege een defect te stoppen dan een gebrek aan realisme of authenticiteit? Is in BF1 dat alles volautomatisch gaat een gebrek aan realisme of authenticiteit? En hoe medpacks werken? En zo kan ik nog een hele lange lijst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Sissors
Als ik me niet vergis zat mijn overgroot oma bij het verzet. Het Russische leger gebruikte volgens mij best veel vrouwen. Een was een best degelijk Sniper. Geen idee wat haar naam is.

Denk dat vrouwen wat meer een alibi rol moesten hebben in de oorlog. En wat de Russen betreft, knettergek. Die gebruikte alles om te winnen. Herders honden met bommen erop en dat soort dingen :+

Ik hoop vooral dat ze er geen poppenkast van gaan maken. Het is WW2 en voor mij al geslaagd. Die setting zal mij nooit gaan vervelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

* DaniëlWW2 hoopt overigens stiekem dat DICE de politieke correctheid nog wat verder opschroeft en Duitse soldaten van alle huidskleuren gaat faciliteren. :+

Everybody Nazi. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

[b]poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:19
Dat is wat jij wil. Maar fijn dat jij ook weet wat andere willen.

Dus je hebt geen moeite met een totaal onrealistisch spel, maar over autenthiciteit begint iedereen te miepen. Zullen we de afgelopen vier bf's eens ontleden op basis vam authenticiteit? Hebben we wat te doen hoor.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb ook de trailer eens bekeken. Hij is niet zo vermakelijk als de BF1 trailer bijvoorbeeld, maar qua gameplay komt hij wel veel dichter in de buurt als de BF1 trailer (gebaseerd als ik kijk hoe de gameplay is in huidige BF spellen).

Dan hebben we geen betaalde DLC, en geen premium die je moet kopen, en dan vinden mensen het dus heel vreemd dat er cosmetische microtransacties komen? Hetgeen wat altijd wordt voorgesteld als alternatief, wordt niet geaccepteerd nu het echt komt. Of mogen cosmetische veranderingen dan alleen zo subtiel zijn dat ze onzichtbaar zijn?

Sowieso verbaasd het mij hoe belangrijk ineens historisch realisme wordt bij mensen in een BF spel als er een vrouw in een trailer zit. Zo ongeveer niks realistisch aan BF, oké, bullet physics zijn in orde, en dat is prima. Zolang er maar geen vrouwen in voorkomen, want stel je voor. Mijn eerste shooter was Joint Operations, kan me niet herinneren dat daar zoveel geklaagd werd dat je als vrouw kon spelen.

Zo had ik laatst ook voor een andere shooter achtig spel een review gezien. Die was veel 'geliked', en had het spel één ster gegeven. Waarom? Je kon aan het begin kiezen of je als man of als vrouw wilde spelen, wat volgens diegene al 'SJW' was. Vervolgens had hij dus gekozen om als vrouw te spelen, en daarom kon hij zich niet inleven in de hoofdpersoon, en dus was het een kut spel.
Dat er een of meer vrouwelijke characters in zitten is dan ook niet het probleem van de meesten. Die zaten ook in BF1 of iig in de artwork.

Het gaat meer om de prothetische haak en de vreemde outfits die we gezien hebben. Smurfen-schmink, streepjes op gezichten (nog net geen lachende zonnetjes en maantjes), Katana-zwaarden en weet ik wat nog meer voor custom rommel we nog (dwars door elkaar heen) gaan zien en ook niet gaan zien (zoals nazi symbolen). Het is straks gewoon een ratjetoe van carnavaleske outfits. Dat is geen WWII.

Dat er dan dus ook vrouwen in lopen die dergelijke outfits dragen maakt het er ook niet veel beter op en dit bij elkaar opgeteld maakt dat de mensen die echt op een WWII game gehoopt hadden dit grote onzin vinden en nogal teleurgesteld zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:27:
[...]

Voor de duidelijkheid dan: Is een BF1 tank die met 30km/u rijdt zonder na 10m vanwege een defect te stoppen dan een gebrek aan realisme of authenticiteit? Is in BF1 dat alles volautomatisch gaat een gebrek aan realisme of authenticiteit? En hoe medpacks werken? En zo kan ik nog een hele lange lijst maken.
Man, dat zijn gameplay mechanics.. wéér totaal wat anders :N

Je kunt lijstjes maken tot je een ons weegt, maar het gaat juist om het gevoel wat zoiets moet oproepen, gebaseerd op ware geburtenissen uit de geschiedenis en die op een respectvolle manier kunnen vertolken.

Daar heb je juist artistieke vrijheid in, en zolang je de authenticiteit vast houdt... maar je daar schiet (iig de trailer) deze compléét aan voorbij.

Dit is gewoon de Tele2 reclame (niet omdat t moet maar omdat t kan) in game-vorm met al die huidige generatie internet retards.

Ik heb niet 15 jaar op zoiets gewacht, sorry. Howel oorlog op zich al 'tricky' is voor games (oorlog is geen spelletje), is dit gewoon een dikke vette dikke belediging van WW2.

Realisme komt niet eens aan de orde in waarom mensen zo pissed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Uhuh, dus een wapen in een spel dat niet bestond in de tijd dat het spel zich afspeelde (of misschien net een paar in een lab), dus een gameplay mechanic, maar een vrouw is een gebrek aan authenticiteit en heel ernstig?
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:35:
[...]

Dat er een of meer vrouwelijke characters in zitten is dan ook niet het probleem van de meesten. Die zaten ook in BF1 of iig in de artwork.

Het gaat meer om de prothetische haak en de vreemde outfits die we gezien hebben. Smurfen-schmink, streepjes op gezichten (nog net geen lachende zonnetjes en maantjes), Katana-zwaarden en weet ik wat nog meer voor custom rommel we nog (dwars door elkaar heen) gaan zien en ook niet gaan zien (zoals nazi symbolen). Het is straks gewoon een ratjetoe van carnavaleske outfits. Dat is geen WWII.

Dat er dan dus ook vrouwen in lopen die dergelijke outfits dragen maakt het er ook niet veel beter op en dit bij elkaar opgeteld maakt dat de mensen die echt op een WWII game gehoopt hadden dit grote onzin vinden en nogal teleurgesteld zijn.
Ik zou me dat kunnen voorstellen, als ik bij de klagende reacties niet over het algemeen eerst zie dat het klagen over vrouwen is, en daarna pas over de outfits. Er wordt wel heel veel focus gelegd door diegene als dat niet hun probleem is...

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 24-05-2018 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:34:
[...]

Dus je hebt geen moeite met een totaal onrealistisch spel, maar over autenthiciteit begint iedereen te miepen. Zullen we de afgelopen vier bf's eens ontleden op basis vam authenticiteit? Hebben we wat te doen hoor.
Nee dit is wat t overgrote deel van de BF spelers wilden, niet alleen ik.. verre verre van. Eindelijk eens een WW2 game.. met huidige technieken.

En btw ongeveer alle BF's voelden zo authentiek als de nete, dus ik weet niet waar je t over hebt. Weet je t zelf wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:40:
Uhuh, dus een wapen in een spel dat niet bestond in de tijd dat het spel zich afspeelde (of misschien net een paar in een lab), dus een gameplay mechanic, maar een vrouw is een gebrek aan authenticiteit en heel ernstig?

[...]

Ik zou me dat kunnen voorstellen, als ik bij de klagende reacties niet over het algemeen eerst zie dat het klagen over vrouwen is, en daarna pas over de outfits. Er wordt wel heel veel focus gelegd door diegene als dat niet hun probleem is...
Voor mij persoonlijk is een vrouw niet echt een probleem, maar dan moet het wel authentiek zijn en redelijk kloppen met de feiten van de betreffende setting. Dat lijkt het nu zeker niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Waar heb je t over? Heb ik t over vrouwen gehad?? Maar als t we t er toch over hebben.. Het zou me geen ene flying fuck uitmaken als t een vrouwelijke Griekse partizan of Franse verzetstrijder is.

Het gaat mij vooral om de look&feel van ongeveer alles in die trailer.

Een wapen dat toevallig prototype is, is heel wat anders dan een paratrooper met een fkk Katana

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Persoonlijk vond ik al die automatische wapens ook een behoorlijk minpunt uit BF1. Alsof ze de gameplay enkel interessant konden krijgen met (semi)automatische wapens. Daardoor voelde BF1 ook heel erg aan als een WW2 spel, juist doordat alle wapens en attachments de tijd eigenlijk ver vooruit waren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Katanas waren in de pacific toch niks bijzonders? IIG natuurlijk primair bij de Japanners, maar ik gok zo dat genoeg Amerikanen er eentje als souvenir hebben gepakt van een dode Japanner en daarna mee zijn gaan nemen.

En ik weet niet hoe een wapen 'toevallig' prototype kan zijn, heel veel van die wapens hadden niks in een WW1 spel te zoeken (en waren overigens het enige wat het voor mij nog een beetje interessant maakte, maar goed, dat is persoonlijk).

[ Voor 35% gewijzigd door Sissors op 24-05-2018 18:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:46:
Katanas waren in de pacific toch niks bijzonders? IIG natuurlijk primair bij de Japanners, maar ik gok zo dat genoeg Amerikanen er eentje als souvenir hebben gepakt van een dode Japanner en daarna mee zijn gaan nemen.

En ik weet niet hoe een wapen 'toevallig' prototype kan zijn, heel veel van die wapens hadden niks in een WW1 spel te zoeken (en waren overigens het enige wat het voor mij nog een beetje interessant maakte, maar goed, dat is persoonlijk).
Ja, want je luitenant of wat voor hogere rang dan ook vond het vast allemaal prima als je als clown verkleed met allerlei souvenirs op je rug het slagveld op ging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Pfff wat een reacties weer :p
Afbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/media/GOvAlgzPN7MNG/giphy.gif

Laten we gewoon even E3 afwachten etc. dan zien we vanzelf wel wat het nou echt wordt. Als het lekker weg speelt en het vermakelijk is maakt een character model uiteindelijk toch helemaal niet zoveel meer uit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Je snapt het écht niet he? Wat mensen zo ontzettend dwars zit?

En in al mijn 10.000 en uren van documentaires en 10.000 bladzijden van geschiedenisboeken, heb ik nog nooit een Britse (!) paratrooper met een Katana gezien :F

Als dat zo 'gewoontjes' zou kunnen zijn, dan was de kerel met zn zwaard ook niet zo'n bijzonder iets geweest.

Lieutenant-Colonel John Malcolm Thorpe Fleming Churchill, DSO & Bar, MC & Bar (16 September 1906 – 8 March 1996), was a British Army officer who fought throughout the Second World War armed with a longbow, bagpipes, and a basket-hilted Scottish broadsword.

Wikipedia: Jack Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:33:
@Sissors
Als ik me niet vergis zat mijn overgroot oma bij het verzet. Het Russische leger gebruikte volgens mij best veel vrouwen. Een was een best degelijk Sniper. Geen idee wat haar naam is.

Denk dat vrouwen wat meer een alibi rol moesten hebben in de oorlog. En wat de Russen betreft, knettergek. Die gebruikte alles om te winnen. Herders honden met bommen erop en dat soort dingen :+

Ik hoop vooral dat ze er geen poppenkast van gaan maken. Het is WW2 en voor mij al geslaagd. Die setting zal mij nooit gaan vervelen
Als het authentiek zo is dat er veel vrouwen in het Russiche leger zaten en zeker als dat in verhouding tot de mannen materieel was, dan heb ik er geen probleem dat in de Russiche factie vrouwen terugkomen.

Maar bij de Duitsers, Engelsen en Amerikanen was dat volgensmij echt niet zo dus daar hoef ik ook geen vrouwen in prominente frontline rollen te zien.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Japanse officieren werden verwacht een zwaard bij zich te dragen en zullen deze ongetwijfeld ook gebruikt hebben maar echt niet op grote schaal. In de praktijk was het verre van effectief en is het niet een gebruik dat door andere landen overgenomen werd.
Er is natuurlijk een reden dat zwaarden uitgestorven zijn, ze zijn niet praktisch om te dragen en je begint er niks mee tegenover een soldaat met geweer of zelfs een pistool.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:44:
[...]

Waar heb je t over? Heb ik t over vrouwen gehad?? Maar als t we t er toch over hebben.. Het zou me geen ene flying fuck uitmaken als t een vrouwelijke Griekse partizan of Franse verzetstrijder is.

Het gaat mij vooral om de look&feel van ongeveer alles in die trailer.

Een wapen dat toevallig prototype is, is heel wat anders dan een paratrooper met een fkk Katana
Begin me serieus af te vragen wat je onder authentiek verstaat.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:34:
[...]

Volgensmij snap jij het niet. Een game over de exploratie van Mars en dan gaan we met roeiboten daar naar toe.

Dat is gewoon weird.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Als het authentiek zo is dat er veel vrouwen in het Russiche leger zaten en zeker als dat in verhouding tot de mannen materieel was, dan heb ik er geen probleem dat in de Russiche factie vrouwen terugkomen.

Maar bij de Duitsers, Engelsen en Amerikanen was dat volgensmij echt niet zo dus daar hoef ik ook geen vrouwen in prominente frontline rollen te zien.
Zo uit mn hoofd waren er geloof ik 15 vrouwelijke US soldaten die zijn gestorven (ondersteuning personeel achter de linies..) tegenover 400.000 mannen in de frontlinies..

Dus ja het is niet meer dan eerlijk dat een vrouw de postergirl wordt ;) /s

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 24-05-2018 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Er zit nog meer onzin in trouwens. Er werd ook gesproken over secret weapons. Krijg je mogelijk dus jet packs, vreemde 1 persoons straaljagers, Rocketlaunchers, en weet ik wat nog meer.

Afbeeldingslocatie: http://images.contactmusic.com/img/old/bf7x12x09x03.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.moddb.com/images/games/1/14/13342/battlefield-1942-secret-weapons-of-wwii_20030506232506_4678_original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Zo uit mn hoofd waren er geloof ik 15 vrouwelijke US soldaten die zijn gestorven (ondersteuning personeel achter de linies..) tegenover 400.000 mannen in de frontlinies..

Dus ja het is niet meer dan eerlijk dat een vrouw de postergirl wordt ;) /s
In bf3 en 4 werden moderne legers vertegenwoordigd. Daar zitten meer vrouwen in. Had je het beter gevonden als daar een postervrouw wss geweest.

Maar dat je als vrouw kan spelen staat al vast. Daar mag je dus vast aan gaan wennen.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 15:11
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:00:
Er zit nog meer onzin in trouwens. Er werd ook gesproken over secret weapons. Krijg je mogelijk dus jet packs, vreemde 1 persoons straaljagers, Rocketlaunchers, en weet ik wat nog meer.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ze hadden gewoon straaljagers in de 2e wereld oorlog hoor, zoek op me 163 (een raketvliegtuig, technisch gezien geen jet) of me 262. De Engelsen hadden ook een straaljager aan het eind van de oorlog; de Gloster meteor. Maar ze zullen waarschijnlijk een paar gare prototypes erin gooien omdat die er cooler uitzien.

[ Voor 5% gewijzigd door Bozariusz op 24-05-2018 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bozariusz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:02:
[...]

Ze hadden gewoon straaljagers in de 2e wereld oorlog hoor, zoek op me 163 (een raketvliegtuig, technisch gezien geen jet) of me 262. De Engelsen hadden ook een straaljager aan het eind van de oorlog; de Gloster meteor.
Dat weet ik. Ik zeg dan ook niet dat die er niet waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:02:
[...]

In bf3 en 4 werden moderne legers vertegenwoordigd. Daar zitten meer vrouwen in. Had je het beter gevonden als daar een postervrouw wss geweest.

Maar dat je als vrouw kan spelen staat al vast. Daar mag je dus vast aan gaan wennen.
Nogmaals, dat interesseert me geen zak of je als vrouw kunt spelen.

En ja in een modern setting had dat beter gepast ja. Als ze haar hadden geprofileerd als Partizan of Franse verzetstrijder of weet ik wat, ook geen probleem mee.

Maar zo'n halve Tank girl mad max figuur? Nope nope nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Ze hadden gewoon straaljagers in de 2e wereld oorlog hoor, zoek op me 163 (een raketvliegtuig, technisch gezien geen jet) of me 262. De Engelsen hadden ook een straaljager aan het eind van de oorlog; de Gloster meteor. Maar ze zullen waarschijnlijk een paar gare prototypes erin gooien omdat die er cooler uitzien.
XF-85 Goblin:
Eerste vlucht 23 augustus 1948

Tja over die historische onnauwkeurigheden: Maak er dan een fictieve toestand van in een bepaalde tijd.

Codename Eagle speelde zich ook af in een parallel universum ten tijde van maar zonder Eerste Wereldoorlog geloof ik.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
[...]

Ja tuurlijk die zagen ze dagelijks overvliegen tussen 1940-45.

Verder prima als het er in zit maar dan wel alleen in maps die qua thema en setting in de periode vielen dat die jagers ook daadwerkelijk ingezet werden.

Ik hoef geen v1's of jagers te zien in de "Rotterdam" map. :O

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb ook de trailer eens bekeken. Hij is niet zo vermakelijk als de BF1 trailer bijvoorbeeld (...)
Eens. Hij is juist honderd keer vermakelijker d:)b
BFBC meets WW2, ik zie zeker potentie.
Benieuwd naar de eerste mp gameplay beelden!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:06:
[...]

Verder prima als het er in zit maar dan wel alleen in maps die qua thema en setting in de periode vielen dat die jagers ook daadwerkelijk ingezet werden.

Met je rocket pack als The Rocketeer vanaf de Westermeijer toren naar het Noordereiland vliegen en daar je tegenstander hypnotiseren met hoog frequente tonen en ze dan uitschakelen met je Katana-zwaard. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:10:
[...]

Eens. Hij is juist honderd keer vermakelijker d:)b
BFBC meets WW2, ik zie zeker potentie.
Bennieuwd naar de eerste mp gameplay beelden!
Jepp.. dat uitgerekend jij als WW2 hater, nu best wel hyped bent, zegt al genoeg, sorry :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 15:11
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:06:
[...]

er waren 1400 me 262's geproduceerd, ze waren in gebruik vanaf 1944, het is dus niet onmogelijk om straaljagers te hebben. Maar ik ben het met je eens dat niet elk vliegtuig een straaljager moet zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:11:
[...]
Jepp.. dat uitgerekend jij als WW2 hater, nu best wel hyped bent, zegt al genoeg, sorry :>
_O- _O-

Ik snap je teleurstelling, maar je moet niet overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Bozariusz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:12:
[...]

er waren 1400 me 262's geproduceerd, ze waren in gebruik vanaf 1944, het is dus niet onmogelijk om straaljagers te hebben. Maar ik ben het met je eens dat niet elk vliegtuig een straaljager moet zijn.
Prima maar dan toch dit:

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Misschien dat geen Engelse/Amerikaanse soldaten met een katana het gevecht in gingen. Wel ging er 1 het gevecht in meet Pijl en boog, bagpipe en een broadsword.

Wikipedia: Jack Churchill

Verder wat doen we allemaal moeilijk. Als je een echte tactische ww2 shooter wilt spelen je toch meer naar een niche moet gaan kijken en niet naar een triple A game.

Dat je als vrouw kan gaan spelen en dat er customizations zijn is het antwoord op geen premium, doorlopende inkomsten die de ook aandeelhouders tevreden houd en een voortzettende trend. Ze proberen ook een breder publiek aan te spreken. Als ik hun schoenen zou staan zou ik dat ook doen.

Ben vooral benieuwd naar de gameplay beelden over een aantal weken. Voor alsnog ben ik positief met wat ik nu gezien heb ( trailer en filmpje van jackfrags ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:14:
[...]

_O- _O-

Ik snap je teleurstelling, maar je moet niet overdrijven.
Nee maar even serieus, jij kijkt vooral naar het Bad Company gedeelte, waar je al lang op zat te hopen, snap ik.

Maar als je zoals velen puur WW2 wil? Nee dan is dit (tot nu toe) een hele foute zet geweest..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Mij boeit het niet of er wel of geen vrouwen in zitten. BF is geen realistische shooter.

Maar als iedereen altijd braaf de DLC´s had gekocht had je nu die fratsen met smurfen e.d. niet gehad. Gamers willen wel ondersteuning maar er niet voor betalen. EA moet het dus ergens vandaan halen en dat gebeurt met de skins en andere prullaria.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Lekker Ventje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:19:
Mij boeit het niet of er wel of geen vrouwen in zitten. BF is geen realistische shooter.

Maar als iedereen altijd braaf de DLC´s had gekocht had je nu die fratsen met smurfen e.d. niet gehad. Gamers willen wel ondersteuning maar er niet voor betalen. EA moet het dus ergens vandaan halen en dat gebeurt met de skins en andere prullaria.
Hahahahaha, jezus hoe krijg je het uit de vingers. Zelden zo'n kromme redenering gezien.

Als de premium content nou het geld waard was, dán betalen mensen wel, maar dat is na BF3 niet meer het geval geweest.

Sta jij bij EA of DICE op de loonlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
^
Sowieso, in het verleden betaalde de community een groot deel vd servers.

Dat heeft EA ook volledig de nek om gedaaid! Als je nu nog een server huurt ben je gewoon gek denk ik...

PS: Zie nu in BF1 "Road to BF V " dat je door het spelen van BF1 en of BF4 al BF V rewards kunt unlocken....

[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2018 19:29 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:25:
[...]

Hahahahaha, jezus hoe krijg je het uit de vingers. Zelden zo'n kromme redenering gezien.

Als de premium content nou het geld waard was, dán betalen mensen wel, maar dat is na BF3 niet meer het geval geweest.

Sta jij bij EA of DICE op de loonlijst?
Nee hoor, maar ik ben zelf niet zo´n uber perfecte gamer die alles veel beter zou kunnen zolang je er voor moet betalen en die het wél goed vindt als het gratis is. Maar ieder zijn mening natuurlijk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik vraag me af, zouden ze er ook weer slagschepen indoen zoals in 1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:30:
Ik vraag me af, zouden ze er ook weer slagschepen indoen zoals in 1942
Duikboten FTW!!! Zou wel cool zijn.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:19:
[...]

Nee maar even serieus, jij kijkt vooral naar het Bad Company gedeelte, waar je al lang op zat te hopen, snap ik.

Maar als je zoals velen puur WW2 wil? Nee dan is dit (tot nu toe) een hele foute zet geweest..
Wie zegt er in godsnaam dat dice/ea voor pure WOII gaat? Het is een Battlefield game in een WOII setting. En dat nemen ze heel breed.

Als je een WOII simulator wil spelen dan ga je toch lekker ergens anders kijken.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TJ89
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:34:
[...]

Wie zegt er in godsnaam dat dice/ea voor pure WOII gaat? Het is een Battlefield game in een WOII setting. En dat nemen ze heel breed.

Als je een WOII simulator wil spelen dan ga je toch lekker ergens anders kijken.
Bam.... en daarmee vat je heel mooi al dat bovenstaande gezeur samen !

Als je het niet aanstaat, prima, maar dat hoef ik ook niet 30 paginas lang te lezen. Voor een uber-realistische ww2 setting zoek je maar een andere shooter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
[...]

TJ89 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:37:
[...]

Als je het niet aanstaat, prima, maar dat hoef ik ook niet 30 paginas lang te lezen. Voor een uber-realistische ww2 setting zoek je maar een andere shooter.
Indien je BF1 speelt klik dan even op BF V. Ik citeer:

"Never be the Same. Enter Mankind's greatest conflict as Battlefield goes back to its roots in a never-before-seen portrayal of World War II."

Denk dat ze inderdaad wel gaan slagen in het "nooit eerder gezien" stukje..... :+

Jullie zijn denk ik ook types die in de toekomst heel blij worden van een bezoek aan het Rijks met daarin de Nachtwacht waar ze de helft van de mannen voor vrouwen vervangen hebben. Dit is gewoon bullshit maar zegt iets over de mensen van nu.

Als je vrouw bent wil je de game niet spelen want er zitten geen vrouwen in 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2018 19:53 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
[...]

Uhm omdat het in de lijn van verwachtingen zit als je naar alle vorige battlefields kijkt?

Er zijn genoeg andere games waar dit soort customizations in zitten
TJ89 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:37:
[...]

Dat "gezeur" komt veelal van spelers die het al vanaf bf1942 of bf2 spelen, voor mij is dat gezeur heel begrijpelijk, Dice gaat het in eens radicaal anders doen en net zo als iedereen ben ik vrij om mij mening daar over te geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik snap de meeste 'zure reacties' wel hoor. Zal eerlijk zeggen dat ik ook skeptisch was toen ik dat robotarmpje spotte. Wat natuurlijk geen robotarm is maar gewoon een prothese zodat ze iig een wapen kan 'vast houden'. En dat zwaard. Etc etc. Ook die vrouwen hoeven van mij niet zo. Al dat politiek correcte geneuzel komt mij een beetje de strot uit de laatste tijd. Maar de rest van de info die via andere kanalen binnen kwam over 3d spotting en gunplay spreken mij zeer aan. Ik denk dat we allemaal maar even moeten wachten met wat we over 2 weken gaan zien. Die MG klonk wel heerlijk zeg!

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 24-05-2018 19:55 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DAMAGE schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:55:
Ik snap de meeste 'zure reacties' wel hoor. Zal eerlijk zeggen dat ik ook skeptisch was toen ik dat robotarmpje spotte. Wat natuurlijk geen robotarm is maar gewoon een prothese zodat ze iig een wapen kan 'vast houden'. En dat zwaard. Etc etc. Ook die vrouwen hoeven van mij niet zo. Al dat politiek correcte geneuzel komt mij een beetje de strot uit de laatste tijd. Maar de rest van de info die via andere kanalen binnen kwam over 3d spotting en gunplay spreken mij zeer aan. Ik denk dat we allemaal maar even moeten wachten met wat we over 2 weken gaan zien. Die MG klonk wel heerlijk zeg!
Als het klopt wat bv jackfrags aangeeft dan gaan ze weer richting bf2 maar ik moet het nog allemaal zien,
geen suppression, geen 3d spotting, beperkte ammo en geen health regeneration juich ik toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Rustaaaaaaagh

Dit, op deze manier, blijft gewoon een belediging van de echte WW2.

[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 24-05-2018 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Het is wellicht allemaal niet zo dramatisch zoals mensen het schetsen (zo ook ik). Maar om dan maar simpel te zeggen, zoek je toch wat anders, vind ik wel heel makkelijk. Ik speel de franchise al sinds de start, zou het simpelweg doodzonde vinden als ook deze franchise zo nodig hip moet doen met allerlei meuk die hierboven al uiteen is gezet. Voorlopig is het afwachten op meer beelden en info vanuit Dice/EA. Maar dat deze trailer niet zo goed is gevallen bij een enorm deel van het publiek, dat is hopelijk overgekomen.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
NLsandman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:54:
[...]

Uhm omdat het in de lijn van verwachtingen zit als je naar alle vorige battlefields kijkt?

Er zijn genoeg andere games waar dit soort customizations in zitten
[...]

Dat "gezeur" komt veelal van spelers die het al vanaf bf1942 of bf2 spelen, voor mij is dat gezeur heel begrijpelijk, Dice gaat het in eens radicaal anders doen en net zo als iedereen ben ik vrij om mij mening daar over te geven.
De huidige BF is ook maar een game in WWI setting. Zover ik weet waren er tijden 14-18 geen 3 herkansingen als je een veldslag verloor en kreeg je al helemaal niet een zeppelin of gepantserde trein die je kwam helpen. Nog afgezien van de wapens waar mee geschoten wordt die soms enkel op papier bestaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maurice079 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:02:
Maar dat deze trailer niet zo goed is gevallen bij een enorm deel van het publiek, dat is hopelijk overgekomen.
Op moment van schrijven: 184.000 likes en 155.000 dislikes.. Dat is wel overgekomen denk ik ja.. Volgens mij is dat nog nooit gebeurd :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nou, in 1 ding zijn ze echt wel geslaagd.
Ophef veroorzaken waardoor er gesproken wordt over hun nieuwe game :+

Enerzijds een flashy trailer voor de mensen waarbij het allemaal zo nauw niet scheelt.
Anderzijds heel wat details geven waardoor de oude garde er ook voor gaat.
De mensen die het niet leuk vinden, zorgen dan weer voor argumenten waardoor iedereen mee in de discussie gaat.

Slimme mannen/vrouwen daar bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:01:
[...]

Als het klopt wat bv jackfrags aangeeft dan gaan ze weer richting bf2 maar ik moet het nog allemaal zien,
geen suppression, geen 3d spotting, beperkte ammo en geen health regeneration juich ik toe.
Geen suppression zou wel perfect zijn, wat een dom idee was dat zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:05:
[...]

Op moment van schrijven: 184.000 likes en 155.000 dislikes.. Dat is wel overgekomen denk ik ja.. Volgens mij is dat nog nooit gebeurd :X
Mwoah, de reveal trailer van CoD Infinite warfare is nog wel ver weg.. haha :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:05:
[...]

155.001 nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Maurice079 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:07:
[...]

Mwoah, de reveal trailer van CoD Infinite warfare is nog wel ver weg.. haha :+
3,7 miljoen dislikes :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Japanse officieren werden verwacht een zwaard bij zich te dragen en zullen deze ongetwijfeld ook gebruikt hebben maar echt niet op grote schaal. In de praktijk was het verre van effectief en is het niet een gebruik dat door andere landen overgenomen werd.
Er is natuurlijk een reden dat zwaarden uitgestorven zijn, ze zijn niet praktisch om te dragen en je begint er niks mee tegenover een soldaat met geweer of zelfs een pistool.
Ligt eraan. Een katana kan best wel eens effectiever zijn dan de Japanse Type 14 Nambu. :+
Er zat echt heel weinig energie achter een kogel van dat pistool, en het pistool zelf is eigenlijk ook gewoon slecht. Eigenlijk is dat pistool niet erg effectief voorbij enkele meters, en een zwaard is dan zo gek nog niet. Dan wel een goed zwaard want veel WO2 Japanse katana's waren slechte en goedkope massaproductie.

Maar dan het pijnpunt tussen realisme en authenticiteit. Deze discussie zie ik maar terugkomen bij zoveel games, en soms ben ik ook zeker de aanstichter. Het blijft me alleen verbazen dat het onderscheid tussen de twee zelden goed gemaakt word.

Authenticiteit staat een leuke gameplay ervaring helemaal niet in de weg, verre van. Wat doet nu precies afbreuk als iedereen ongeveer hetzelfde uniform draagt? Verder wie weet nu dat er wel degelijk variatie in de meeste uniformen zat? Er is een verschil tussen een Sovjet gardist of reguliere Frontoviki zijn uniform. Idem met verschillende eenheden binnen het Duitse, Amerikaans etc legers. Bijvoorbeeld Duitse uniformen variëren enorm in kleur. Ze gaan van echt legergroen tot het typisch Duitse grijsgroen en alles ertussen. Dat was ook vrij willekeurig omdat het te maken heeft met wat er beschikbaar was qua kleurstoffen. Verder hebben de Duitsers ook enorme variatie in insignes, ook in kleur. Zie bijvoorbeeld: Wikipedia: Corps colours of the German Army (1935–1945)

Zo kan je een Duitse karakter maken als gewone soldaat, of eentje waarmee je spawned als je squad leader bent. Je kan je karakter uitrusten met een "jäger" uniform, als gewone infanterie etc. Dan kan je nog denken aan medailles die je kan verdienen en op je uniform kan spelden of andere laarzen omdat de Duitsers zowel hun kaplaarzen als normale legerkistjes gebruikten. Kan je ook nog denken aan Duitse jassen of speciale camoflagejekken die je ook in vele variaties had.

Afbeeldingslocatie: http://www.zib-militaria.de/WebRoot/Store8/Shops/61431412/4FB2/78E0/9B2A/E7EE/01FC/C0A8/28B8/77D9/1666_m.jpg

Dat lijkt me toch heel wat interessanter dan de belachelijke kapsels, en variatie genoeg zodat je je eigen karakters kan maken. Keuze genoeg.

Dit is ook allemaal realistisch. Waar realisme misgaat is als je 15 minuten zit te wachten totdat er een groepje van vijf man opduikt die je in een minuut doodschiet, waarna je weer moet wachten. Yay wat leuk. O-)

Realisme kan je wel gebruiken in combinatie met authenticiteit voor een betere gameplay ervaring. Neem bijvoorbeeld het verschil tussen een offensieve en defensieve granaat waar ik het laatst over had. De defensieve doet meer damage over een groter gebied terwijl je de offensieve verder kan gooien en zelf minder gevaar loopt in de explosie te lopen. Dat soort zaken kan je gewoon implementeren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Precies. Dat maakt het dan heel erg vet, maar dan moeten ze niet alles op de kop gooien.
Hier trouwens die Russische sniper. Genaamd Lyudmila Pavlichenko.
snipe

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vraag me ook nog serieus af hoe kut t gaat zijn als iedereen er anders uit ziet :?

Uniform = uniformiteit.. daar herken je de enemies aan (en friendlies) maar als je 64 verschillende poppetjes hebt, (En 1000 verschillende variaties daarvan) gaat dat echt nasty worden ben ik bang..

-----

Zo. En nu ga ik Band of Brothers maar weer eens kijken. Niet altijd realistisch en over-gedramatiseerd.. maar wel authentiek als f*ck _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:13:
[...]

Ligt eraan. Een katana kan best wel eens effectiever zijn dan de Japanse Type 14 Nambu. :+
Er zat echt heel weinig energie achter een kogel van dat pistool, en het pistool zelf is eigenlijk ook gewoon slecht. Eigenlijk is dat pistool niet erg effectief voorbij enkele meters, en een zwaard is dan zo gek nog niet. Dan wel een goed zwaard want veel WO2 Japanse katana's waren slechte en goedkope massaproductie.
Het was wachten op jouw reactie :+
-verhaal-
Eens, er zijn zoveel mogelijke combinaties te maken met de werkelijke uniformen dat er wat mij betreft niks bij verzonnen hoef te worden. Voor mij is gevoel toch zeer belangrijk bij een game, het moet of echt authentiek aanvoelen of juist heel cartoony. En dan mag het best wat onrealistische gameplay zijn, als de sfeer maar echt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:22:
Ik vraag me ook nog serieus af hoe kut t gaat zijn als iedereen er anders uit ziet :?

Uniform = uniformiteit.. daar herken je de enemies aan (en friendlies) maar als je 64 verschillende poppetjes hebt, (En 1000 verschillende variaties daarvan) gaat dat echt nasty worden ben ik bang..

-----

Zo. En nu ga ik Band of Brothers maar weer eens kijken. Niet altijd realistisch en over-gedramatiseerd.. maar wel authentiek als f*ck _/-\o_
Je beseft je dat in Band of Brothers ze ook allemaal variaties dragen op hun standaard uniform? :+
Toch is dat ook authentiek, net zoals de grote variaties die je bij veel legers had. Miljoenen uniformen produceren die allemaal identiek zijn is nogal een uitdaging. Zeker als je constant bezig bent met verbeteringen doorvoeren voor gebruikersgemak of versimpeling van productie.
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:24:
[...]

Het was wachten op jouw reactie :+
Je bent een nerd, of je bent het niet. ;)
Eens, er zijn zoveel mogelijke combinaties te maken met de werkelijke uniformen dat er wat mij betreft niks bij verzonnen hoef te worden. Voor mij is gevoel toch zeer belangrijk bij een game, het moet of echt authentiek aanvoelen of juist heel cartoony. En dan mag het best wat onrealistische gameplay zijn, als de sfeer maar echt is.
Yup, en precies dat is ook iets waar BF altijd zo goed in was. Ze vonden eigenlijk altijd een mooie balans tussen realisme en plezier, met maximale authenticiteit. De gameplay van BF1 gin mij bij de beta al tegen staan omdat ze echt de verkeerde richting opgingen met de uiterst irritante visual recoil, belachelijke grenadespam, OP elite klassen zoals de MG, de OP tanks, OP behemoths etc. De eindeloze lijst met gare prototypes echt niet om de game een kans te geven. Gameplay maakte het voor mij niet leuk meer, authenticiteit was echt de druppel.

Laat DICE voor BFV eerst maar eens de gameplay echt aanpakken, wat ze lijken te willen gaan doen. Vervolgens komt die authenticiteit wel. Ik speel toch op de PC, dus veel mensen met rare kapsels hoef ik niet te verwachten. Die zullen eerder naar de consoles gaan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd-7kIFX4AEE7zX.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Je beseft je dat in Band of Brothers ze ook allemaal variaties dragen op hun standaard uniform? :+
Ja duh natuurlijk, maar zoals je zelf zei, er is genoeg om wat variaties mee te maken. ;)
Maar als t zoveel over the top wordt, wordt het misschien moeilijk om iedereen te herkennen.. Die kale baardmans bijvoorbeeld.. die herken je echt niet als een 'typische' soldaat (vijand of friendly)

PS:

Nieuwe BFV Squad gelekt!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xCOHvv1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Dat sommige zitten te zeuren om vrouwen in game vind ik ook een beetje onzin. Sinds wanneer is Battlefield realistisch? Of heb ik wat gemist? Kan me namelijk niet herinneren dat in Oman de piloten uit hun vliegtuig sprongen, een andere neerschieten met een bazooka,en dan weer landen.

Iets waar ik me veel meer aan irriteer is de hele sfeer die geen WW2 uitstraalt. Het is zo kleurrijk terwijl bf1 echt vies en donker was. En gameplay zit er teveel cod-ish uit. Maar goed dat schijnt gewoon te komen door de slechte trailer aldus JackFrags en Westie.

Oh en onder het kopje pc specs: die nu op Origin staan kunnen mogelijk veranderen aldus een dev op Twitter:
https://twitter.com/avgulotta/status/999410888846147585?s=19

[ Voor 13% gewijzigd door raiders op 24-05-2018 21:09 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Laatst online: 08:16
Ik heb sinds gister het hele topic gelezen(kon echter niet reageren wegens werk en etentje). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de trailer niet leuk vond. Ik had, net zoals velen, een hogere verwachting. Maar toen ik het artwork zag denk ik dat ik de game een kans wilt geven want het ziet er wel vet uit vind ik.

Ik heb vandaag het filmpje gezien van Stonemountain64. Als er 1 ding is waar hij gelijk in heeft is dat customization in mijn ogen het minst erge wat ze konden doen. Er komen geen DLC's uit wat de community op splitst en er komt geen pay2win. Wat een enorme vooruitgang is vergeleken met de vorige BF's en battlefront. Ik snap donders goed dat EA op een andere manier geld wilt binnenhalen en dit is het minst erge. Ik vind het stiekem misschien wel leuk dat je je soldaatje en je tankje/vliegtuigje kan pimpen. Mij gaat het erom dat de game leuk is om te spelen, zoals ik BF1 leuk vind om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:13:
[...]

Maar dan het pijnpunt tussen realisme en authenticiteit. Deze discussie zie ik maar terugkomen bij zoveel games, en soms ben ik ook zeker de aanstichter. Het blijft me alleen verbazen dat het onderscheid tussen de twee zelden goed gemaakt word.

Authenticiteit staat een leuke gameplay ervaring helemaal niet in de weg, verre van. Wat doet nu precies afbreuk als iedereen ongeveer hetzelfde uniform draagt? Verder wie weet nu dat er wel degelijk variatie in de meeste uniformen zat? Er is een verschil tussen een Sovjet gardist of reguliere Frontoviki zijn uniform. Idem met verschillende eenheden binnen het Duitse, Amerikaans etc legers. Bijvoorbeeld Duitse uniformen variëren enorm in kleur. Ze gaan van echt legergroen tot het typisch Duitse grijsgroen en alles ertussen. Dat was ook vrij willekeurig omdat het te maken heeft met wat er beschikbaar was qua kleurstoffen. Verder hebben de Duitsers ook enorme variatie in insignes, ook in kleur. Zie bijvoorbeeld: Wikipedia: Corps colours of the German Army (1935–1945)

Zo kan je een Duitse karakter maken als gewone soldaat, of eentje waarmee je spawned als je squad leader bent. Je kan je karakter uitrusten met een "jäger" uniform, als gewone infanterie etc. Dan kan je nog denken aan medailles die je kan verdienen en op je uniform kan spelden of andere laarzen omdat de Duitsers zowel hun kaplaarzen als normale legerkistjes gebruikten. Kan je ook nog denken aan Duitse jassen of speciale camoflagejekken die je ook in vele variaties had.

[afbeelding]

Dat lijkt me toch heel wat interessanter dan de belachelijke kapsels, en variatie genoeg zodat je je eigen karakters kan maken. Keuze genoeg.

Dit is ook allemaal realistisch. Waar realisme misgaat is als je 15 minuten zit te wachten totdat er een groepje van vijf man opduikt die je in een minuut doodschiet, waarna je weer moet wachten. Yay wat leuk. O-)

Realisme kan je wel gebruiken in combinatie met authenticiteit voor een betere gameplay ervaring. Neem bijvoorbeeld het verschil tussen een offensieve en defensieve granaat waar ik het laatst over had. De defensieve doet meer damage over een groter gebied terwijl je de offensieve verder kan gooien en zelf minder gevaar loopt in de explosie te lopen. Dat soort zaken kan je gewoon implementeren.
Nagenoeg niemand gaat een significante hoeveelheid geld uitgeven voor een extra vouwtje in je uniform, of iets meer grijzig ipv groenig erin. Mensen betalen wel voor iets wat eruit springt. Nu mag je kiezen: Of meer variaties in karakters, of betaalde DLC, of microtransacties die gameplay beinvloeden. Maar degene die vertellen dat ze voor cosmetische microtransacties zijn, maar er tegen zijn op het moment dat er echt iets veranderd, zijn niet realistisch imo.

Ik gok overigens zo dat mijn goedgekleurde wapens in BF1 ook niet bijzonder 'authentiek' waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Door BF1 of BF4 te spelen, kan je binnenkort al een skin unlocken voor BF V:
(niet zeker of het hier al gepasseerd was of niet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qVgXdig9Zys9DW0BUUKfilgx/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 24-05-2018 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
raiders schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:08:
Dat sommige zitten te zeuren om vrouwen in game vind ik ook een beetje onzin.
Iedereen denkt dat mensen zeuren over vrouwen in t spel in t algemeen.. Het gaat er totaal niet om dát ze erin zitten, het gaat om de manier waaróp. Thats all.

Heb je ooit iemand gehoord over de vrouw uit de BF1 trailer (Lawrence of Arabia) of de Russische vrouwelijke sniper?

En deze vrouwelijke journaliste van The Verge snapt er al helemaal niets van |:( :F :X

"Battlefield V fans who failed history are mad that the game has women in it"
https://www.theverge.com/...women-world-war-2-history

Really?? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Laatst online: 08:16
Dat sommige zitten te zeuren om vrouwen in game vind ik ook een beetje onzin. Sinds wanneer is Battlefield realistisch? Of heb ik wat gemist? Kan me namelijk niet herinneren dat in Oman de piloten uit hun vliegtuig sprongen, een andere neerschieten met een bazooka,en dan weer landen.
Als Battlefield1 realistisch was dan hadden we u lege servers. Soms zaten soldaten weken in de loopgraven zonder actie. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik wist dat de gaming community over het algemeen behoorlijke azijnzeikerds zijn als het ze even niet zint, maar wow... dit topic is wel een relatief “new low” op tweakers... het gaat notabene over een 2 minuten durende CGI trailer van een game die over 5 maanden uitkomt en waarvan de echte gameplay beelden pas over 2 weken uitkomt. Wacht die af voordat je Dice en EA compleet door midden zaagt omdat ze misschien niet jouw visie volgen van hoe een ww2 volgens jou eruit moet zien...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:12:
[...]

Ik gok overigens zo dat mijn goedgekleurde wapens in BF1 ook niet bijzonder 'authentiek' waren.
Dan gok je toch verkeerd.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/8a/bc/03/8abc03fac9031bfd5200f9a4b6f692fc.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/45/4c/26/454c26297e1b9e8e86768cdbba790dc1.jpg

En zo zijn er nog meer te vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:15:
[...]

Iedereen denkt dat mensen zeuren over vrouwen in t spel in t algemeen.. Het gaat er totaal niet om dát ze erin zitten, het gaat om de manier waaróp. Thats all.

Heb je ooit iemand gehoord over de vrouw uit de BF1 trailer (Lawrence of Arabia) of de Russische vrouwelijke sniper?

En deze vrouwelijke journaliste van The Verge snapt er al helemaal niets van |:( :F :X

"Battlefield V fans who failed history are mad that the game has women in it"
https://www.theverge.com/...women-world-war-2-history

Really?? 8)7
Precies. Mensen verwachten WWII. Alles wijst er ook op en dan krijg je de reveal trailer te zien en dan..... :| Sci fi troep. :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!
@uchiha tijntje wat ik een stuk sneuer vind is dat sommigen het nodig vinden anderen aan te vallen om hun mening.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik snap Leno helemaal. Sommige mensen moeten ook begrijpen dat WWII battlefield fans al meer dan 10 jaar hier op zitten te wachten he....

Misschien al wel 15 jaar. Dat is onderhand de helft van je leven.

Ik zag mezelf al Omaha beach op rennen, met huidige grafix, in de bossen liggen bij Caen terwijl een gillende stuka op je af komt, sniper battle in stalingrad... tank battle in koersk of noord-afrika, ga zo maar door.

Daar kijk ik al zo lang naar uit. Dan snap je toch wel dat mensen die hier naar uit keken super teleurgesteld zijn na het zien van deze trailer? Ook al lijkt jou de game leuk, ook al is die super geinig, dit is niet waar ik al die jaren op zat te wachten.

Ben echt zelden zo teleurgesteld geweest over games. Ook omdat nu waarschijnlijk is dat we nog eens tien jaar kunnen wachten totdat battlefield weer WWII aan doet. Dan ben ik misschien zelf al gesneuveld haha!

Wat een tegenvaller zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 20:44
uchiha tijntje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:17:
Ik wist dat de gaming community over het algemeen behoorlijke azijnzeikerds zijn als het ze even niet zint, maar wow... dit topic is wel een relatief “new low” op tweakers... het gaat notabene over een 2 minuten durende CGI trailer van een game die over 5 maanden uitkomt en waarvan de echte gameplay beelden pas over 2 weken uitkomt. Wacht die af voordat je Dice en EA compleet door midden zaagt omdat ze misschien niet jouw visie volgen van hoe een ww2 volgens jou eruit moet zien...
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Dit verdient de titel WW2 namelijk niet. Dat er wapens en voertuigen uit ww2 uit voorkomen is leuk. Voor de rest is het een combinatie van James Bond en Lara Croft. Naar mijn mening in ieder geval. Maakt mij weinig uit overigens, dan koop ik hem niet. Maar hoezo is zo'n mening een new-low?

*snip*

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 24-05-2018 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Iets waar ik me veel meer aan irriteer is de hele sfeer die geen WW2 uitstraalt. Het is zo kleurrijk terwijl bf1 echt vies en donker was.
Ik denk dat je hiermee het gevoel van de niet zo blije mensen in twee zinnen perfect verwoord hebt.
Eerlijk is eerlijk, ik had ook een rauwe, donkere WW2 trailer verwacht. En ook dat had ik niet erg gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Inverted_World schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:24:
[...]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Dit verdient de titel WW2 namelijk niet. Dat er wapens en voertuigen uit ww2 uit voorkomen is leuk. Voor de rest is het een combinatie van James Bond en Lara Croft. Naar mijn mening in ieder geval. Maakt mij weinig uit overigens, dan koop ik hem niet. Maar hoezo is zo'n mening een new-low?

Omdat jij je op je teentjes getrapt voelt wanneer mensen kritisch zijn? Wie is er dan de azijnzeikerd? ;)
Mensen mogen oprecht kritisch zijn of oprecht teleurgesteld. Maar doe dat dan op basis van meer informatie dan een trailer van 2 minuten...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Modbreak:De meningen zijn verdeeld. Dat is nu inmiddels duidelijk. Wat vanaf nu dus echt minder mag is het taalgebruik, oneliners, en de op-de-man reacties.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Turfschipper schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:24:
Ik snap Leno helemaal. Sommige mensen moeten ook begrijpen dat WWII battlefield fans al meer dan 10 jaar hier op zitten te wachten he....

Misschien al wel 15 jaar. Dat is onderhand de helft van je leven.

Ik zag mezelf al Omaha beach op rennen, met huidige grafix, in de bossen liggen bij Caen terwijl een gillende stuka op je af komt, sniper battle in stalingrad... tank battle in koersk of noord-afrika, ga zo maar door.

Daar kijk ik al zo lang naar uit. Dan snap je toch wel dat mensen die hier naar uit keken super teleurgesteld zijn na het zien van deze trailer? Ook al lijkt jou de game leuk, ook al is die super geinig, dit is niet waar ik al die jaren op zat te wachten.

Ben echt zelden zo teleurgesteld geweest over games. Ook omdat nu waarschijnlijk is dat we nog eens tien jaar kunnen wachten totdat battlefield weer WWII aan doet. Dan ben ik misschien zelf al gesneuveld haha!

Wat een tegenvaller zeg.
Helemaal mee eens.

Ik wil wel betalen voor een filter dat al die sci fi meuk er uit filtert en mij nagenoeg authentieke soldaten en gear laat zien. :+

Wil je sci fi meuk, dan koop je dat filter niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Een interessante reactie somewhere in de hele lading van negativiteit op internet heeft me een beetje aan het denken gezet. Nu in de huidige BF reeksen kan je een class redelijk herkennen. Tegenstander of je teamgenoot doormiddel van zijn kleding. Is iemand een sniper, support of medic. Maar als iedereen zijn karakter kan maken zoals hij of zij wil.. hoe kan je dan nog een class onderscheiden. Laat staan een tegenstander of niet. Als iemand in een gaar shirt rondloopt, een kale koop en blauwe strepen in zijn gezicht. Het lijkt er een beetje op dat ze een kleine twist aan het geheel willen geven. Een klein randje humor.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha! Nou.... ‘vroeger’ de eerste battlefield 1942, op de pc. Had je wel authentieke mods (zeg je dat zo?)

En daar was elk uniform precies nagemaakt, voertuigen etc. dat was toch wel heel vet hoor.

Ik word dan meer zo een game ingezogen. Wellicht is dat een beetje kinderachtig, maar ja, dat is wat ik vet vind haha. Dat het gewoon een beetje klopt, zelf private ryannetje spelen. Met ‘echte’ wapens, voertuigen, vliegtuigen, uboots, uniformen die kloppen etc etc.

Maar goed... het is gewoon niet zo helaas. Wat doe je er aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Client-side, of misschien zelfs server-side optie om customisation uit te zetten (zodat je t niet ziet) en ik ben weer helemaal blij ;)

Ohja en een groen/khaki, bleach, less saturation, whatever kleurenfilter in de game opties :>
(Anders moet ik mn tv telkens gaan instellen als ik ga gamen)

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 24-05-2018 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
dvdkiwi schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:24:
[...]

Ik denk dat je hiermee het gevoel van de niet zo blije mensen in twee zinnen perfect verwoord hebt.
Eerlijk is eerlijk, ik had ook een rauwe, donkere WW2 trailer verwacht. En ook dat had ik niet erg gevonden.
Maar dat verschil zit hem toch niet in een man of vrouw? Of een ander helmpje? Wel in een smurf of shirtless vent die rond rent over een slagveld.
poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:34:
Client-side, of misschien zelfs server-side optie om customisation uit te zetten (zodat je t niet ziet) en ik ben weer helemaal blij ;)

Ohja en een groen/khaki, bleach, less saturation, whatever kleurenfilter in de game opties :>
(Anders moet ik mn tv telkens gaan instellen als ik ga gamen)
Battlefront heeft third party tools die die in game models in Frostbite kunnen overschrijven. En EA accepteert het ook nog. Dus dat kan een uitkomst zijn

[ Voor 36% gewijzigd door raiders op 24-05-2018 21:37 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tsjeck
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:59
Ben erg teleurgesteld in wat ze hier alvast laten zien. Ik had een hoge verwachting. Ik zie wel een hoop mooie dingen (graphics, vehicles, weapons, omgeving), maar een aantal punten uit de trailer verpesten het mijn inziens al volledig:

-geen 'uniformen', maar meer rambo-stijl
-geen noodzaak voor helmen(?)
-blauwe smink
-protheses (misschien wel een item in ww2, maar waarom de focus op dat detail)
-Katana (had er een machete oid van gemaakt..is muggenziften)
-Vrouwen aan het front (alleen omdat het politiek correct is). En ja, ze zullen ongetwijfeld er te vinden zijn geweest (ergens aan het Oostfront). Maar onnodig de focus hierop.

Bij WW2 heeft iedereen herinneringen, verhalen, een beeldvorming, impressies. Erg zonde dat EA/DICE uitgerekend bij dit thema dat lijkt te passeren/verwaarlozen (en dat met een goede geschiedenis aan games).

Het is voorlopig nog afwachten op meer beelden en info, maar de trailer is in ieder geval niet al te best ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

raiders schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:35:
[...]
Maar dat verschil zit hem toch niet in een man of vrouw? Of een ander helmpje? Wel in een smurf of shirtless vent die rond rent over een slagveld.
Precies :)
Als de hoofdrolspelers in de trailer er uit hadden gezien als WW2 soldaten ipv een stel Fortnite spelers die soldaatje spélen had er denk ik veel minder ophef geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 24-05-2018 21:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Ik ben zeker skeptisch door de trailer. De blauwe facepaint en protheses vallen me nog het meest tegen. Voor de rest is nog veel onbekend. De concept art laat in ieder geval een beeld zien van hele gave omgevingen. Misschien wel blij dat ze wat minder bekende plekken opzoeken. Omaha beach is ook alleen maar leuk voor een korte single-player missie, want hoe zou je daar een leuke MP map van moeten maken?

Als we omgevingen krijgen zoals in de concept art, en de nieuwe gameplay features echt goed zijn uitgewerkt, heb ik het idee dat er een dijk van een spel zou kunnen staan. Misschien dat ik door die facepaint en protheses kan heenkijken...

Ik ben door de trailer eerder weer met beide benen op de grond gezet :) Misschien wel goed... Ik ga met veel interesse de gameplay beelden afwachten..

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:39:
Omaha beach is ook alleen maar leuk voor een korte single-player missie, want hoe zou je daar een leuke MP map van moeten maken?
Heb je even? ;)

Of was je de "/s" vergeten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb al jaren een multiplayer Omaha beach map in mijn gedachten waar zelfs de meest doorgewinterde wwii veteraan de hik van krijgt.

Supervet zou dat kunnen zijn oei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Ik ga net als zoveel andere de gameplay beelden afwachten, daarna pas ga ik besluiten om het spel te kopen of niet.

De cosmetigs boeien mij eerlijk gezegd niet zo veel zolang het maar niet over de top is ala rambo.
Als iemand met een roze shirt wil rondlopen, be my quest lekker makelijk te zien en neer te schieten. Al verwacht ik dat EA het wel binnen het thema gaat houden.

Voor nu zijn er voor mij meer positieve dan negatieve punten in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:35:
[...]

Battlefront heeft third party tools die die in game models in Frostbite kunnen overschrijven. En EA accepteert het ook nog. Dus dat kan een uitkomst zijn
Ja weet ik.. PS4 hier :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Omaha beach multiplayer in MOHAA heb ik anders wel degelijk goede herinneringen aan.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:43:
Omaha beach multiplayer in MOHAA heb ik anders wel degelijk goede herinneringen aan.
Ohama beach in BF1942 was een clusterfuck van spawnkilling, ligt dus heel erg aan de map opbouw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 10 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V