Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:44:
[...]

Ohama beach in BF1942 was een clusterfuck van spawnkilling, ligt dus heel erg aan de map opbouw.
En toch heb ik die jaren met plezier gespeeld. Was wel een van de kleinere mappen idd. Maar zoals El Alamein, zo zie je ze niet meer. Ook al zo jammer.

[ Voor 42% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 21:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

tsjeck schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:36:
Ben erg teleurgesteld in wat ze hier alvast laten zien. Ik had een hoge verwachting. Ik zie wel een hoop mooie dingen (graphics, vehicles, weapons, omgeving), maar een aantal punten uit de trailer verpesten het mijn inziens al volledig:

-geen 'uniformen', maar meer rambo-stijl
-geen noodzaak voor helmen(?)
-blauwe smink
-protheses (misschien wel een item in ww2, maar waarom de focus op dat detail)
-Katana (had er een machete oid van gemaakt..is muggenziften)
-Vrouwen aan het front (alleen omdat het politiek correct is). En ja, ze zullen ongetwijfeld er te vinden zijn geweest (ergens aan het Oostfront). Maar onnodig de focus hierop.

Bij WW2 heeft iedereen herinneringen, verhalen, een beeldvorming, impressies. Erg zonde dat EA/DICE uitgerekend bij dit thema dat lijkt te passeren/verwaarlozen (en dat met een goede geschiedenis aan games).

Het is voorlopig nog afwachten op meer beelden en info, maar de trailer is in ieder geval niet al te best ontvangen.
Als iemand hier nog herinneringen heeft aan de tweede Wereldoorlog én nog uitkijkt naar de nieuwe battelfield game... dan zeer veel respect voor diegene ;)

Ik begrijp ook dat veel mensen bepaalde gedachten hebben bij de tweede Wereldoorlog. Maar als ik de verwachtingen zie die sommige mensen hier blijkbaar hebben (al 15 jaar lees ik) van een commerciële game, dan houd je je zelf gewoon voor de gek. Geen enkele game gaat daaraan voldoen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, misschien. Ik vind eerlijk gezegd wat we nu krijgen vele malen gekker. Ik snap er echt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Turfschipper schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:45:
[...]

En toch heb ik die jaren met plezier gespeeld. Was wel een van de kleinere mappen idd. Maar zoals El Alamein, zo zie je ze niet meer. Ook al zo jammer.
JA ik vond die map ook leuk om te spelen, lekker mensen in de bunkers sniperen vanaf de zijkant heerlijk was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:44:
[...]

Ohama beach in BF1942 was een clusterfuck van spawnkilling, ligt dus heel erg aan de map opbouw.
Wat denk je dat er daar op die beach gebeurde in Normandie :?

Bij deze map was het juist "cool" omdat je inderdaad echt moest knokken om op de highground te komen.

In ieder geval realistisch.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Inderdaad, nou moet ik zeggen dat ik het altijd wel leuk vond om vanuit kansloze positie uit proberen te breken.

Bij Battlefield Vietnam had je ook zo een map, Hue geloof ik. Als je dan vast zat achter die brug, kwam je haast niet weg. Dus heel veel mensen vonden dat een kutmap. Maar ik zat graag op die brug onder vuur en dan maar proberen uit de shit te geraken.

Maar ok... begrijp dat niet iedereen dat leutig vind. Is toch vaak persoonlijk de maps, ene vind heel groot met veel ruimte om te vliegen leuk, andere loopt liever in berlijn tussen de kapot geschoten gebouwen. Maar daar is ook ruimte voor in een wwii setting. Je kan alle kanten uit. Ter land, ter zee en in de lucht, zowat overal ter wereld.

Daarom is het ook zo een vreemde keuze als je uit zoveel zaken kan kiezen je nog besluit fantasy stuff er in te stoppen.

[ Voor 32% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2018 22:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:49:
[...]

Wat denk je dat er daar op die beach gebeurde in Normandie :?

Bij deze map was het juist "cool" omdat je inderdaad echt moest knokken om op de highground te komen.

In ieder geval realistisch.
Vrees dat dit soort gameplay niet meer werkt nu allerlei stats bijgehouden worden. Slecht voor mensen hun kill/death ratio...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben niet zo van het pre orderen maar ik heb toch maar de deluxe editie op de PC gepreordered. Ga hem toch sowieso spelen. Of hij nu wel of niet leuk gaat zijn haha

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:06:
[...]

Vrees dat dit soort gameplay niet meer werkt nu allerlei stats bijgehouden worden. Slecht voor mensen hun kill/death ratio...
Van mij mogen ze dingen als k/d echt eens eruit halen. Er zijn genoeg mensen die dit zo hoog mogelijk willen hebben en daardoor veel gaan campen en het teamwork belemmeren. Het gaat erom dat je team wint, niet of je een mooie score hebt of niet.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:11:
Ik ben niet zo van het pre orderen maar ik heb toch maar de deluxe editie op de PC gepreordered. Ga hem toch sowieso spelen. Of hij nu wel of niet leuk gaat zijn haha
Waarom nu al preorderen? Je kan het 10 minuten voor de beta release doen en je mist niks.
RobinNL schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:26:
[...]

Van mij mogen ze dingen als k/d echt eens eruit halen. Er zijn genoeg mensen die dit zo hoog mogelijk willen hebben en daardoor veel gaan campen en het teamwork belemmeren. Het gaat erom dat je team wint, niet of je een mooie score hebt of niet.
Gaat nooit meer gebeuren, stats zijn veel te belangrijk geworden om voortgang te zien voor spelers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Weet niet of ie al gepost is, maar hier een interview met de Design Director.

[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 24-05-2018 22:39 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
En de beste oplossing voor teamplay. Ga bij een clan of samen met een groepje vrienden spelen. Als het dan slecht gaat kan je altijd nog drankspelletjes doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:39:
Weet niet of ie al gepost is, maar hier een interview met de Design Director.

[video]
Was al iets eerder gepost. Heb hem net gekeken en hun visie op de game sluit heel erg aan bij mijn wensen en volgens mij die van andere veteranen. Focus op squadplay, minder arcade en meer realisme en immersie.

In het interview hebben ze het over immersive en tactical als belangrijkste punten.

Ik hoop echt dat we snel genoeg gameplay beelden krijgen. Zal waarschijnlijk wel EA play worden in juni.
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:39:
En de beste oplossing voor teamplay. Ga bij een clan of samen met een groepje vrienden spelen. Als het dan slecht gaat kan je altijd nog drankspelletjes doen.
Gewoon op de GoT Battlefield 1 discord, neem aan dat we die ook gebruiken voor Battlefield V :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2018 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:48:
[...]

Was al iets eerder gepost. Heb hem net gekeken en hun visie op de game sluit heel erg aan bij mijn wensen en volgens mij die van andere veteranen. Focus op squadplay, minder arcade en meer realisme en immersie.

In het interview hebben ze het over immersive en tactical als belangrijkste punten.

Ik hoop echt dat we snel genoeg gameplay beelden krijgen. Zal waarschijnlijk wel EA play worden in juni.
Ah, ok. Heb ik gemist.
Gameplay technisch klinkt het wel :9~ inderdaad. Nog aan het kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:50:
[...]

[...]

Jullie zijn denk ik ook types die in de toekomst heel blij worden van een bezoek aan het Rijks met daarin de Nachtwacht waar ze de helft van de mannen voor vrouwen vervangen hebben. Dit is gewoon bullshit maar zegt iets over de mensen van nu.
Je bent een topper hoor. Fijne argumenten ook.

Feit blijft dat we lekker met zn allen met vrouwen kunnen spelen en er is niets dat je kunt zeggen wat dat tegen gaat houden.

Bricks In Motion

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:02:
[...]

[mbr]Rustaaaaaaagh[/]

Dit, op deze manier, blijft gewoon een belediging van de echte WW2.
Even kijken of je het nu wel begrijpt. Dus nogmaals: Battlefield V is geen WO2 simulator. Wat je ook zegt en hoe vaak je het ook zegt, het gaat niet gebeuren. Hoe sneller je je daarbij neerlegt hoe sneller je de game wellicht nog leuk gaat vinden ook.

Bricks In Motion

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Het zal me niet verbazen als DICE en EA een dikke discussie hebben gehad, waaruit de beslissing kwam om nog minder authenticiteit aan te houden en wat meer vrijheid te nemen in de customization en maps. Dat vechten in Rotterdam is leuk, maar waarschijnlijk niet bepaald representatief. Wel een leuke originele omgeving die wat mij betreft wel voor leuke matches gaat zorgen.

Het ding met de games van tegenwoordig is dat het veel meer tijd en geld kost om games te onderhouden, laat staan als je ook nog eens content wilt gaan uitbrengen. Als je kijkt naar de games die momenteel het meest ophalen qua geld, dan zie je dat het meerendeel met cosmetics te maken heeft. Bovendien valt op dat veelal vrouwelijke skins veel opleveren. Kijk maar naar Overwatch waar een vrouwelijke skin (met een deel naar onderzoek voor borstkanker) een wopping 10 miljoen heeft opgehaald, dan lijkt me dat vrij duidelijk. Bij Fortnite zie ik ook overwegend extreme skins, al zal het bij Battlefield wel wat minder zijn omdat je toch anders speelt wanneer matches anders ontvouwen vanwege de objectives. Een MCOM armen met felle skins zal lastig worden bv.

Dat ze met deze keuze een deel van hun fanbase kwaad maken is te verwachten en ook ingecalculeerd. Deze proberen ze echter te paaien met de grote hoeveelheid veranderingen op het gebied van gameplay, balans en met name teamplay. Iets wat wel blijkt uit wat voor info we nog meer hebben gezien.

Dat de trailer een negatieve vibe heeft is jammer, maar wat mij betreft ook wel wat overdreven. En natuurlijk is het prima om een mening te hebben dat je graag dingen anders zou willen zien, maar ik zie toch veel mensen (ook in dit topic) de verkeerde zaken de schuld geven (bv dat het zou komen vanwege toegeven aan Social Justice Warriors ipv simpelweg winstbejag, het is immers EA) of dat Battlefield altijd authentiek is geweest. Sure, 1942 kan die indruk hebben gewekt, maar dat mensen er hetzelfde uitzagen had daar meer te maken met gebrekkige techniek en beperkt budget dan bewuste keuzes. Ook latere games hebben vaak gameplay > realism gehad. Genoeg items zijn al genoemd.

Maar voor de duidelijkheid: ik kan in BF1 nu ook in mijn gouden vliegtuig met experimentele (en niet in oorlog gebruikte) wapens en Tweakers embleem, vervolgens uitspringen en een parachute gebruiken (totaal niet realistisch, ook niet in die tijd) op een zepplin landen (totaal niet gebruikt in de veldslagen waar we ze zien), daar wat mensen killen met wapens die nooit zijn uitgebracht. Er vanaf springen (lol physics) en weer parachute gebruiken om vervolgens een blauwe tank met Elmo emblem op de zijkant te slopen (middenin Parijs) alvorens mijn melee knotswapen te gebruiken om een elite te slopen die meerdere headshots kan koppen. Vertel mij waar BF1 zo "authentiek" is in dit verhaal?

Vergelijkbare zaken kun je maken met voorgaande games, dus als skins je helemaal van deze game wegjagen, dan is het me best. Wie weet duikt er een andere dev in het gat wat BF nu laat liggen, maar de realistische titels die men veelal aanhaalt, gaan die spelersaantallen en hoeveelheid content echt niet evenaren. Laat staan met vergelijkbare graphics en bv physics.

Sommigen hebben iets teveel van de "vroeger was alles beter"-poeder gesnoven. Prima als contant spawnrapen je ding is, maar doe mij maar een pot die wel in balans is omdat de developer wat artistieke vrijheid heeft genomen. Laten we eerst kijken hoe de game zich gaat tonen op E3, ik vermoed dat het allemaal wel mee zal vallen. En het is niet alsof we nooit wat te klagen hadden bij release, maar sommigen maken het hier wel heel bont. Ik vind het juist lovenswaardig dat DICE eens wat zaken enorm op de schop neemt om een hele andere ervaring te bieden. Laten we minder focussen op de skins en wat meer op wat echt invloed gaat hebben op de gameplay en uitkomst van matches...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Martinspire @8GUS jullie hebben wel een enorm negatieve houding tegenover mensen met een andere mening en weigeren enig begrip te tonen. Erg jammer hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net zoals de mensen hier die begrip tonen voor de keuzes van Dice? ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:02:
Net zoals de mensen hier die begrip tonen voor de keuzes van Dice? ;)
Er zit een groot verschil in de keuzes van een bedrijf bediscussiëren en een persoon direct of indirect aanvallen dan wel beledigen om zo een punt te maken.

Zo lijkt Martinspire mensen die het niet met hem eens zijn weg te willen zetten als spawnkillers. De logica ontgaat mij volledig maar erg constructief is het niet.
Zelfde geld voor de "lekker puh" houding van 8GUS, ook niet heel prettig in een discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:08:
[...]

Er zit een groot verschil in de keuzes van een bedrijf bediscussiëren en een persoon direct of indirect aanvallen dan wel beledigen om zo een punt te maken.

Zo lijkt Martinspire mensen die het niet met hem eens zijn weg te willen zetten als spawnkillers. De logica ontgaat mij volledig maar erg constructief is het niet.
Zelfde geld voor de "lekker puh" houding van 8GUS, ook niet heel prettig in een discussie.
Ik weet niet welke games jij hebt gespeeld, maar er werden een aantal voorbeelden genoemd (Omaha, 1 of andere brug map) waar mensen voldoening haalden uit spawnrapes overleven. Prima als het je ding is, maar daar willen ze nu overduidelijk vanaf. Het zal me ook niet verbazen als er geen map ala Operation Metro of Operation Locker meer in zit. In BF1 heb je dat ook al een stuk minder. Mensen die daarnaar terug verlangen, komen dan bedrogen uit.

En van mij mag je zo negatief zijn als je wilt, maar ik mag toch zeker argumenten aandragen waarom een bepaald beeld niet klopt of mogelijke feiten waarop die mening gebaseerd is, tegenspreken? Volgens mij geef ik ook genoeg zaken om op in te haken als je mijn mening niet zint, maar je probeert met een dooddoener de discussie te sluiten en dat is gewoon jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Martinspire ik vind het argument dat BF 1 niet authentiek is dus BF V dat ook niet hoeft te zijn niet heel sterk. Immers de gene die graag een authentieke vertegenwoordiging van de tweede wereldoorlog willen zien misten dat ook al grotendeels in BF1. Daar sloegen al die emblemen en gouden tanks ook nergens op en brak het, in ieder geval voor mij, aardig met de rest van de spelwereld.

En iedereen begrijpt wel dat EA op deze vorm van customisation aan stuurt omdat dit het meest winstgevend is maar dat betekent niet dat het voor de spelers automatisch een goede toevoeging is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nou ben ik geen marketing mannetje, maar ik begin zo langzamer hand te geloven dat iemand bij Dice/EA heeft bedacht om met opzet die rare face paint en mad max arm / personen erin te gooien puur en alleen om de discussie uit te lokken en daarmee levendig te houden. Het is immers nog maar mei en we hebben nog bijna 5 maanden te gaan voor de release. In deze tijd wordt je op technisch vlag al ingehaald door de concurrentie als je even 2 tellen je ogen dicht doet.

Als deze trailer zou zijn wat iedereen ervan verwacht had, dus met een Kaptein Winters lookalike inclusief Easy company, dan was de ophef een stuk minder geweest en was deze reveal na een kleine week al weer "vergeten".

Ik bedoel, die face paint shit kun je toch niet serieus nemen in een WW2 FPS shooter ? Die gasten zien er toch gewoon niet uit ? De hele trailer heeft als wapens en settings een 99% WW2 gehalte, behalve de personen die de hoofdrol spelen in de trailer. Die komen uit het jaar 1985 Mad Max 1.

Volgens mij lachen ze zich bij Dice/EA helemaal krom om alle ophef. Negatieve publiciteit is ook publiciteit. Nu heeft van de 10 man die het spel ZOUDEN kopen zoiets van: Neh, laat maar, het is nep. Maar als straks de echte gameplay beelden zonder Mad Max figuren getoond worden, dan stromen de pre-orders ineens 10x zo hard binnen als wanneer de trailer met Cpt. Winters was laten zien.

Al met al....goede zet van Dice :)

Oh en ik hoop echt op NL uniformen / soldaten / leger onderdelen.

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 25-05-2018 00:32 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een officiële reactie:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/w7lnpei9vtz01.png

Zou je ook als vrouwelijke zwarte SS soldaat met een keppeltje op kunnen spelen? Of wordt dat dan wel weer beperkt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:34:
[...]

Waarom nu al preorderen? Je kan het 10 minuten voor de beta release doen en je mist niks.
Omdat ik hem toch ga halen. Heb ik het maar vast :P Die paar tientjes.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/screenshot2018-05-2318cul0.png

En die arm van die vrouw ziet er misschien raar uit voor de WW2. Ik wist geen eens dat dat in die tijdsperiode al bestond. Even snel gekeken op Google kwam ik bij de volgende artikelen uit.

WW1: https://edition.cnn.com/2...-i-prosthetics/index.html
O.a. Civil War: https://gizmodo.com/the-f...nd-prosthetics-1570009850

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wat concept art:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd-7S5uX4AAfH4v.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd8noZoV0AI7_0W.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd-7RyRXcAAE202.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd-7P_gXcAAnVzd.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd6RoNZUQAEhH8V.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd6Rpj-VMAALURY.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd6RqWKU8AEZquP.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd6LIudU0AAm66c.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:28:
@Martinspire ik vind het argument dat BF 1 niet authentiek is dus BF V dat ook niet hoeft te zijn niet heel sterk. Immers de gene die graag een authentieke vertegenwoordiging van de tweede wereldoorlog willen zien misten dat ook al grotendeels in BF1. Daar sloegen al die emblemen en gouden tanks ook nergens op en brak het, in ieder geval voor mij, aardig met de rest van de spelwereld.
In mijn argumentatie maak ik volgens mij wel duidelijk dat het mij niet gaat om dat het niet authentiek is, maar dat het gewoon niet nieuw is. Dat sommigen op iets hopen is prima, maar als je geen realistische verwachtingen hebt, gaan ze er nooit aan voldoen. Als BF1 en BF4 al niet realistisch waren, waarom verwacht je dat dan wel van BFV? Tuurlijk, de kans dat ze die kans opgingen was aanwezig, maar met "Battlefield with a Twist" kun je dat al helemaal niet meer verwachten lijkt me?
En iedereen begrijpt wel dat EA op deze vorm van customization aan stuurt omdat dit het meest winstgevend is maar dat betekent niet dat het voor de spelers automatisch een goede toevoeging is.
Ding is dus dat zowel hier als elders op internet vooral wordt aangestuurd op "ja maar die zeurende feministen" e.d. En dat is dus niet waar. Er zijn hier genoeg reacties geweest, waardoor ik daar de nadruk op wilde leggen. Of het een toevoeging is, moeten we nog gaan zien.

Ik heb wel een vermoeden dat er nog wat gaat gebeuren naar aanleiding van de kritiek. Nou zullen ze die main characters waarschijnlijk niet aanpassen qua outfit, maar die blauwe verf zie ik nog wel verdwijnen om minder Braveheart weer te geven. Idem met wat andere kleuren. En ik verwacht ook weinig personages als deze te zien in de multiplayer. Daarvoor val je echt teveel op.

Overigens, over het punt dat je mogelijk nu niet meer goed kunt zien wie welke class zijn, ik heb daar bij Rainbow Six Siege eigenlijk ook geen problemen mee. Ja het is vaak even wennen als er iets nieuws uit is, maar zolang ze herkenningspunten behouden, is dat nog goed te doen. Een medic moet ergens zo'n kruis hebben. Verder zie je nu ook meer van de wapens die men mee neemt, waardoor het ook minder nodig is om te weten welke outfit iemand aan heeft. Ik verwacht niet dat ik vuurgevechten ga verliezen door verkeerd beoordelen. Sowieso kun je altijd schieten als friendly fire uit staat :P

Nog een Youtuber erover:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

RobinNL schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:59:
En die arm van die vrouw ziet er misschien raar uit voor de WW2. Ik wist geen eens dat dat in die tijdsperiode al bestond.
Al eens in Auschwitz geweest? De Duitsers hebben echt alles van de Joden bewaard, ook de protheses. Stapels en stapels liggen daar opgeslagen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik denk dat ik mijn character gewoon een vrouw maak, puur om jullie te pesten :+

Ondanks al dit geneuzel heb ik stiekem toch wel zin in deze game, het zal vast wel los lopen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meer concept art via: https://twitter.com/BFBulletin

Oa Rotterdam als ik de eerdere commentaren op deze afbeeldingen mag geloven. Straks eens op google maps kijken.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd_1dBXVwAAeeTJ.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd_1eHEVMAAUYVc.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd_1fs2VMAEZgCR.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd_1cAOV0AA2IoK.jpg:large

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 25-05-2018 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:14

blaatschaaap

schaap

Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:34:
Een officiële reactie:
[afbeelding]

Zou je ook als vrouwelijke zwarte SS soldaat met een keppeltje op kunnen spelen? Of wordt dat dan wel weer beperkt? :+
Erg jammer dat zelfs de geschiedenis niet wordt gespaard door de huidige SJW cultuur, beetje kotswaardig :r Kunnen we straks ook voor 5 euro een regenboogvlag voor op de tank kopen? :')

Niet dat het mij gaat weerhouden van spelen, ik ben alsnog erg benieuwd naar de graphics, physics, gameplay en de mappen. Kan me altijd nog bezighouden met het afschieten van de meest debiel uitgedoste tegenstanders :P

Een ideale optie zou zijn om de mogelijkheid te bieden om alle customisation ingame uit te kunnen schakelen via het optie menu. Ik zou daar zelfs extra geld voor willen neerleggen. Maar ik betwijfel of ze dat doen, het zien van een custom item zet natuurlijk meer aan tot het kopen ervan.

[ Voor 16% gewijzigd door blaatschaaap op 25-05-2018 09:14 ]

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

leuke video van Angry Joe. Ik heb er zin in!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik hoor oprecht dat ze deze game een eigen gezicht kunnen gaan geven.

Als ik kijk naar de concept arts dan zie ik eigenlijk gewoon BF1, qua uiterlijk, sfeer en alles.

Terwijl WWII toch echt wel een andere sfeer zou kunnen/moeten hebben.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik kan iedereen sterk adviseren om de youtubes te luisteren / kijken van Jackfrags / Angry Joe / Westie voor heldere / betere informatie over BF5 dan wat je hebt gezien in de trailer of concept arts die de ontwikkelaar ons voorschiet.

Dit gaat een hele andere game worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:30:
Oh en ik hoop echt op NL uniformen / soldaten / leger onderdelen.
Daar kunnen ze dan prima BF1 assets voor gebruiken. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kuhr89 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:10:
Ik hoor oprecht dat ze deze game een eigen gezicht kunnen gaan geven.

Als ik kijk naar de concept arts dan zie ik eigenlijk gewoon BF1, qua uiterlijk, sfeer en alles.

Terwijl WWII toch echt wel een andere sfeer zou kunnen/moeten hebben.
BF1 ademde meer een WWII sfeertje imho.

Verder, wat voor sfeer wil je? Oorlog is oorlog en ik vind dat ze dat in BF1 in veel maps verdomd goed weergegeven hebben.

Edit: Overigens denk ik dat blauwgesminkte, met half ontbloot bovenlijf lopende, mohawk dragendende, stoere mannetjes met ninjazwaarden op de rug niet heel veel aan een WWII sfeertje zullen bijdragen.

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 25-05-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:58:
Meer concept art via: https://twitter.com/BFBulletin

Oa Rotterdam als ik de eerdere commentaren op deze afbeeldingen mag geloven. Straks eens op google maps kijken.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotterdam is ook bevestigd tijdens de reveal. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:18:
[...]

BF1 ademde meer een WWII sfeertje imho.

Verder, wat voor sfeer wil je? Oorlog is oorlog en ik vind dat ze dat in BF1 in veel maps verdomd goed weergegeven hebben.

Edit: Overigens denk ik dat blauwgesminkte, met half ontbloot bovenlijf lopende, mohawk dragendende, stoeremannetjes met ninjazwaarden op de rug niet heel veel aan een WWII sfeertje zullen bijdragen.
Inderdaad, de reden dat het meer op BF1 lijkt komt vooral omdat ze met BF1 niet heel trouw bleven aan de eerste wereldoorlog.

En het grote verschil tussen deze twee oorlogen is toch de mechanisatie en de vooruitgang in (automatische) wapens. Een WW1 tank is traag en valt snel uit terwijl een WW2 tank veel sneller en betrouwbaarder is. Dat komt niet snel uit de verf in concept art maar zal vooral in gameplay duidelijk moeten worden. Het zal heel anders aanvoelen wanneer die Sherman tanks met 30km/u voorbij razen dan een paar Mark 5 tanks die stapvoets oprukken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Alle gameaanpassingen zijn er super interessant uit en ik ben erg benieuwd naar hoe dat uitpakt. Ik kan alleen nog steeds totaal niet wennen aan die non-WW2 player customization opties. Als ik alle concept art van player characters zie dan herken ik er bijna niks van WW2 in. Blauwe facepaint, mohawks en (dubbele) Military Tactical Goggles etc. Het had oprecht zo character concept art van modern warfare kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Overigens stelde Jackfrags wel goede vragen aan die Design Director.

Vooral die vraag over die wall penetrating rounds vond ik er wel eentje om over na te denken.

Krijg je een hit indicator te zien als je door een muur iemand raakt? Antwoord was ja, maar het is wel iets dat ze nog in overweging hebben of eventueel later kunnen aanpassen.

Ik ben het eens met Jackfrags in deze, dat je geen hit indicator te zien krijgt wanneer je iemand raakt die je niet kunt zien, hoewel je wel een kill indicatie wilt hebben wanneer je diegene doodt.

En die animaties van soldaten die struikelen....zie je dat ook bij de tegenstander en kun je ze dan nog raken als ze in die animatie zitten. Dit was iets waar ze nog mee worstelen. Mogelijk krijg je alleen dergelijke animaties van je teamgenoten te zien en dus niet van de tegenstander.

Oh en: Can you kill some one who is on the ground calling for a revive?
Antwoord: No, off course not, that would be a war crime! :D

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 25-05-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:32:
Overigens stelde Jackfrags wel goede vragen aan die Design Director.

Vooral die vraag over die wall penetrating rounds vond ik er wel eentje om over na te denken.

Krijg je een hit indicator te zien als je door een muur iemand raakt? Antwoord was ja, maar het is wel iets dat ze nog in overweging hebben of eventueel later kunnen aanpassen.

Ik ben het eens met Jackfrags in deze, dat je geen hit indicator te zien krijgt wanneer je iemand raakt die je niet kunt zien, hoewel je wel een kill indicatie wilt hebben wanneer je diegene doodt.
Sowieso zijn hit indicatoren raar. Ook met granaten krijg je ze en weet je ook precies hoeveel damage je hebt gedaan en of het veilig is om naar binnen te stormen of dat ze daar nog met bijna volle HP zitten. Wat mij betreft mogen hitmarkers en damage indicatoren er wel uit.
En die animaties van soldaten die struikelen....zie je dat ook bij de tegenstander en kun je ze dan nog raken als ze in die animatie zitten. Dit was iets waar ze nog mee worstelen. Mogelijk krijg je alleen dergelijke animaties van je teamgenoten te zien en dus niet van de tegenstander.
Er waren nog meer van dat soort dingetjes waar ze inderdaad nog niet weten of ze dat overal synchroniseren of enkel tussen teammates.
Oh en: Can you kill some one who is on the ground calling for a revive?
Antwoord: No, off course not, that would be a war crime! :D
Ik doe in PUBG niet anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:40:
[...]

Sowieso zijn hit indicatoren raar. Ook met granaten krijg je ze en weet je ook precies hoeveel damage je hebt gedaan en of het veilig is om naar binnen te stormen of dat ze daar nog met bijna volle HP zitten. Wat mij betreft mogen hitmarkers en damage indicatoren er wel uit.

[...]

[...]

Hit indicatoren zijn raar inderdaad, maar ergens heb ik er altijd wel van genoten. Het is toch een soort van reward die je krijgt. Als dat compleet weg zou zijn, dan ga je weer meer richting simulatie.
Er waren nog meer van dat soort dingetjes waar ze inderdaad nog niet weten of ze dat overal synchroniseren of enkel tussen teammates.
Ja, bijvoorbeeld of je kunt zien dat een enemy om een revive vraagt.
Oh, daar kan dat dus wel?

Tja BF is wel erg politiek correct voor een spel waarbij je elkaar moet afmaken.

Ben overigens ook erg beniewd naar die ragdoll physics en hoe dat uitpakt en ik hoop ook dat rotsen en muurtjes geen centimeters hoog onzichtbaar muurtje om zich heen hebben waar je je hele clip in leegt als je op een enemy richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:34
Als je maar op bepaalde plaatsen in een map fortifications kunt plaatsen, ga je dan niet de typische chokepoint maps krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

internaut schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:53:
Als je maar op bepaalde plaatsen in een map fortifications kunt plaatsen, ga je dan niet de typische chokepoint maps krijgen ?
Ik denk het niet. Die plaatsen zullen doordacht zijn om dit juist te voorkomen. Als je het overal zou kunnen toepassen, dan wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
internaut schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:53:
Het voordeel van een beperking op de locaties waar je zoiets kan bouwen is dat, mocht het tot een chokepoint situatie leiden, DICE die plekken aan kan passen. Wanneer je vrij zou kunnen bouwen zou je inderdaad enorme chokepoints kunnen maken.
jagermeister schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:47:
[Oh, daar kan dat dus wel?

Tja BF is wel erg politiek correct voor een spel waarbij je elkaar moet afmaken.
Ja het voegt daar juist wat extra's toe. Spendeer je tijd aan het afmaken van iemand die gewond op de grond ligt, met het risico zelf geraakt te worden door zijn teammates, of ga je juist voor de rest met zijn team met het risico dat hij weer gerevived kan worden en ze dus weer een volledig squad hebben.
Al kan in PUBG iemand die gewond is ook wegkruipen, dat maakt ook wel een verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

jagermeister schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:47:

[...]

Oh, daar kan dat dus wel?

Jup, een paar keer schieten op iemand die gedowned is en hij ligt eruit in PUBG :P
Wat ook vrij standaard gebeurt natuurlijk

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:02:
[...]

Het voordeel van een beperking op de locaties waar je zoiets kan bouwen is dat, mocht het tot een chokepoint situatie leiden, DICE die plekken aan kan passen. Wanneer je vrij zou kunnen bouwen zou je inderdaad enorme chokepoints kunnen maken.

[...]

Ja het voegt daar juist wat extra's toe. Spendeer je tijd aan het afmaken van iemand die gewond op de grond ligt, met het risico zelf geraakt te worden door zijn teammates, of ga je juist voor de rest met zijn team met het risico dat hij weer gerevived kan worden en ze dus weer een volledig squad hebben.
Al kan in PUBG iemand die gewond is ook wegkruipen, dat maakt ook wel een verschil.
Dit lijkt me ook wat toevoegen inderdaad. Dit gaan we in BF helaas niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Als je als squad sterk bezig bent kan de leader een V1 oproepen..ben wel eens benieuwd hoe snel zoiets kan..er zal wel een beperking op staan veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voor de liefhebbers van BF1943 met een Xbox One, deze is sinds vandaag backwards compatible. Weet niet of er ook servers voor online zijn, maar dat gaan we vanzelf zien :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:37:
[...]

Even kijken of je het nu wel begrijpt. Dus nogmaals: Battlefield V is geen WO2 simulator. Wat je ook zegt en hoe vaak je het ook zegt, het gaat niet gebeuren. Hoe sneller je je daarbij neerlegt hoe sneller je de game wellicht nog leuk gaat vinden ook.
Ja grappig. Lees je überhaupt wel reacties?

Maar vooruit ik ben de kwaadste niet.
Ik zal het dan nog even voor je uitspellen in makkelijke hapklare brokjes zodat ook jij het begrijpt.

- N i e m a n d , e n . o o k . i k . n i e t , h e e f t . h e t . o v e r . e e n . W W 2 . s i m u l a t o r . g e h a d.

Kennelijk snap je keer op keer niet wat mensen bedoelen met het verschil tussen realiteit en authenticiteit.
Tip: Google een woord als je het niet begrijpt.

En om je eigen woordkeuze te gebruiken; Hoe sneller je je er bij neerlegt dat andere mensen een andere mening hier over hebben en kennelijk teleurgesteld zijn, des te beter.

Verschil: wij hebben enkel een mening over het spel. Jij telkens over ons dát we een mening hebben.

Dat persoonlijke hoeft dus niet zo nodig, dus vertel gewoon waarom jou t wel leuk lijkt ipv. ons telkens proberen tegen te spreken.

Dus gelieve wat minder te trollen, thnx. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:09
Ik snap niet waarom veel mensen het niet kunnen hebben dat je als vrouw kan spelen of dat er vrouwen inzitten.
Of dat er een er bij de SS'ers vrouwen zitten.

Dit maakt toch helemaal niks uit? Ik vind het wel leuk dat het kan ook al zal ik zelf als een "man" spelen waar ik de keuze heb.

Hier mee krijg je de keuze om op de manier te spelen hoe jij dat wilt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@mithe lees het topic eens door, kennelijk heb je dat niet gedaan anders had je het wel gesnapt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mithe, dit is al zo vaak middels weerlegd. Er is (denk ik) niemand die het een probleem vind dat er vrouwen in de game zitten. Het gaat alleen wel op de manier hoe het allemaal word gedaan. Zoals hierboven al aangekaart word, verwacht je toch een stukje authenticiteit. Dat word compleet scheef getrokken zo. Er zit gewoon een politieke motor achter. Je kan straks je eigen karakter bouwen. Prima. Vrouw / man. Prima. Vind ik het persoonlijk jammer? Ja. Mag het wel aangekaart worden dat het wel vreemd overkomt? Ja! Boeit het me langer dan 1 minuut? Nee.

my 2 cents.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Kijk zo leer je nog eens wat:
Het Witte Huis is de naam van een gebouw in Rotterdam dat een tijdlang het hoogste kantoorgebouw van Europa is geweest. Het heeft in 1940 als een van de weinige gebouwen in het stadscentrum het bombardement op Rotterdam doorstaan.
Wikipedia: Witte Huis (Rotterdam)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd_1dBXVwAAeeTJ.jpg:large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
_O-
I too want a historically accurate #BattlefieldV experience

You start in America, spend 2 weeks (game time) training, get put on a boat and sail for 2 months (real time) to Europe. Before you land your ship is sunk by a Uboat, the game uninstalls itself, and you can't play again
https://twitter.com/BlairBroon/status/999407544924712960

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

mithe schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:46:
Ik snap niet waarom veel mensen het niet kunnen hebben dat je als vrouw kan spelen of dat er vrouwen inzitten.
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat om de blauwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ook de oude spoorbrug zit er in. In de jaren 80 als klein ventje daar vaak onderdoor gelopen. Er was daar altijd markt op zaterdag :)

Uiteindelijk gesloopt en toen is de Willemsbrug de verbinding tussen het Noordereiland en de Maasboulevard geworden.

De Hef is nog wat er van over is:

Afbeeldingslocatie: https://imgr.rgcdn.nl/6b54fc116ee2404a8bc228203745dc8c/opener/De-Hef-met-loopbrug-bovenin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jagermeister schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Ook de oude spoorbrug zit er in. In de jaren 80 als klein ventje daar vaak onderdoor gelopen. Er was daar altijd markt op zaterdag :)

Uiteindelijk gesloopt en toen is de Willemsbrug de verbinding tussen het Noordereiland en de Maasboulevard geworden.

De Hef is nog wat er van over is:

[afbeelding]
d:)b Ik zie alleen dat standbeeld niet meer van die ruiter.

https://goo.gl/maps/giZm8LkGDr62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MRE-Inc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:36:
[...]

d:)b Ik zie alleen dat standbeeld niet meer van die ruiter.

https://goo.gl/maps/giZm8LkGDr62
Dat is weg, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Kijk nog maar goed naar die plaatjes van de Rotterdam map want als ik daar straks met mijn squad B52's overheen ben gevlogen is er niet veel meer van over.
Authentiek realisme ftw! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het slowchatten moet een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Ik voel een Battlefront 2'tje aankomen. Reddit outrage, EA gaat de boel (uitschakelen en) veranderen.

Maar doordat er een nieuw systeem gebouwd moet worden komt er geen geld van micro transactions.

Gratis content? 1 nieuwe map (en 2 copy paste uit de vorige game) sinds oktober :(

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:01
uchiha tijntje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:27:
[...]

Mensen mogen oprecht kritisch zijn of oprecht teleurgesteld. Maar doe dat dan op basis van meer informatie dan een trailer van 2 minuten...
Een trailer wordt gemaakt om een game te promoten. Als je in een trailer iets heel anders neer zet dan hoe de game qua sfeer over komt doe je dus iets fout. In die zin kun je er dus wel degelijk over oordelen.

Ik ben ook benieuwd naar meer beeld dan dit. Maar ik zie niets van WW II sfeer terug behalve wapens en voertuigen in een James Bond meest Lara Croft sausje. Persoonlijk vind ik dat ontzettend jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

raiders schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:53:
Ik voel een Battlefront 2'tje aankomen. Reddit outrage, EA gaat de boel (uitschakelen en) veranderen.

Maar doordat er een nieuw systeem gebouwd moet worden komt er geen geld van micro transactions.

Gratis content? 1 nieuwe map (en 2 copy paste uit de vorige game) sinds oktober :(
Ik denk dat het allemaal wel mee valt want bijna iedereen hier koop te de game toch wel en mocht het spel dan ook nog eens lekker spelen blijft men het ook wel spelen.

Ik kijk gewoon naar BF 1 die heel authentiek probeerde te zijn maar daardoor gewoon na 3 maand bijna niet meer gespeeld werd.

Nou dat hoop ik toch echt op een game die langer gespeeld en ondersteund gaat worden zij het met Bravehearth skins en Robot armen.

Wat eigenlijk het aller belangrijkste is dat het gewoon weer een ouderwets goede multiplayer game word die we met zijn allen gewoon het hele jaar kapot spelen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03-2023
zou wel grappig zijn als je een waffen SS uniform kan kopen, maar daar reken ik niet op.

[ Voor 7% gewijzigd door jurjen120 op 25-05-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Ik betwijfel of er wel hakenkruizen in het spel zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wat ik al eerder aankaartte in een post van gisteren, die trailer was echt poep. Het was een "oh look we do fortnite" trailer. Niet een trailer waar ik als bf speler warm van loop. Die trailer was bedoeld voor de fortnite crowd, thats all. Een trailer waar ze kleurtjes laten zien en hopen een nieuwe lading spelers naar binnen te fietsen. De dubbele betekenis van de trailer was dan ook dat de focus van het geld verdienen na release gedaan word met player customisation. Ik, als 34 jarige, met heel veel games achter me kiezen, mja, ik wacht op een goede gameplay trailer.

Ze weten bij EA/DICE wel dat die wat meer old school BF crowd door deze trailer heen prikt. Ziet waarom die er is. Ze weten dat die mensen teleurgesteld zijn over de trailer, maar ze hebben hun doel bereikt met die trailer. Want iedereen heeft het er over. Zelfs de fortnite generatie. Het probleem is dat de old school crowd het merendeel van je playerbase is en dat ze die teleurstellen met de trailer.

Dan over vrouwen, paarse t-shirts met gele strepen, katana's, indianen hoofdtooien, luiers en teddy beren. Ik begrijp hier persoonlijk de ophef niet zo. Als iemand zich als een pimpelpaars met gele strepen shirt en een fluoriserende groene broek wil uitdossen in de game, dan heb ik een heel makkelijk doelwit als ik m'n rechtermuisknop indruk. Het hele "historisch accuraat" gebeuren, tja ik blijf van mening dat het een arcade shooter is. Als de gameplay goed is, ben ik tevreden :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

internaut schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:58:
Ik betwijfel of er wel hakenkruizen in het spel zitten.
Wellicht in SP en eventueel als decor in de MP, maar ze gaan het toch echt niet kunnen maken om iedereen zich te laten uitdossen met Nazi-gear imo..

Zoals hier al opgemerkt volgen ze gewoon het fenomeen van player customization welke in PUBG, Fortnite etc zo populair is.. Ze gaan dit dus gewoon proberen (in de mate van het mogelijke, mag ik hopen) doortrekken naar de WW2 settings..

Historisch correct, meh 9/10 niet.. Ga ik er wakker van liggen tijdens een paar potjes multi, helemaal niet..

Case closed wat mij betreft

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Ja grappig. Lees je überhaupt wel reacties?

Maar vooruit ik ben de kwaadste niet.
Ik zal het dan nog even voor je uitspellen in makkelijke hapklare brokjes zodat ook jij het begrijpt.

- N i e m a n d , e n . o o k . i k . n i e t , h e e f t . h e t . o v e r . e e n . W W 2 . s i m u l a t o r . g e h a d.

Kennelijk snap je keer op keer niet wat mensen bedoelen met het verschil tussen realiteit en authenticiteit.
Tip: Google een woord als je het niet begrijpt.

En om je eigen woordkeuze te gebruiken; Hoe sneller je je er bij neerlegt dat andere mensen een andere mening hier over hebben en kennelijk teleurgesteld zijn, des te beter.

Verschil: wij hebben enkel een mening over het spel. Jij telkens over ons dát we een mening hebben.

Dat persoonlijke hoeft dus niet zo nodig, dus vertel gewoon waarom jou t wel leuk lijkt ipv. ons telkens proberen tegen te spreken.

Dus gelieve wat minder te trollen, thnx. d:)b
Prima. Ik hap nog een keer.

Authenticiteit: Juiste guns, kleding, etc. in het juiste tijdperk. Realisme: niet van vliegtuig naar vliegtuig kunnen springen. En dat uit m'n blote hoofd met BF voorbeelden. Ik wens hier niet gekleineerd te worden trouwens.

Je mening hierover geven vind ik prima. Je mening keer op keer blijven uiten over iets waar je geen enkele invloed op hebt en zo dan een compleet zinloze discussie blijven aanwakkeren begrijp ik niet. Dat jij teleurgesteld bent met enkele design beslissingen dat mag. Maar het feit blijft dat het er toch gaat komen.

En spreek me niet aan over dat ik een mening heb over jou. Ik heb een mening over wat je zegt. Groot verschil. De term Troll zou ik ook eens googlen. It takes one to know one

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:16
Gezellig hier @8GUS en @poor Leno .

Tis veel te warm voor dit soort discussie. Chill, relax, drink wat lekkers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
8GUS schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:03:
[...]

Je mening hierover geven vind ik prima. Je mening keer op keer blijven uiten over iets waar je geen enkele invloed op hebt en zo dan een compleet zinloze discussie blijven aanwakkeren begrijp ik niet. Dat jij teleurgesteld bent met enkele design beslissingen dat mag. Maar het feit blijft dat het er toch gaat komen.
Ik denk dat men niet kan/moet onderschatten hoe groot de groep is welke enorm teleurgesteld is. Ik begrijp die teleurstelling enorm goed. Je speelt al sinds jaar en dag met veel plezier de games van deze franchise en dan komen ze ineens met deze toevoegingen (al is de reactie nu wellicht wat overdreven). Ik vind het met name frustrerend dat EA de hele Fortnite/PUBG-doelgroep probeert aan te spreken door iedereen rond te laten hobbelen met een robotarm en een roze dildo op hun shirt in WWII-setting :F (dit is wat overdreven, maar je begrijpt m'n punt). Maarja, er moet immers geld verdiend worden aan dat soort ongein, want blijkbaar leveren de overige lootboxes in andere games (FUT) nog niet genoeg geld op. Het is jammer, maar het is nu eenmaal de tijd waarin we leven. We kunnen niet anders dan een beetje mopperen en het maar accepteren. :|

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
internaut schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:15:
Als je als squad sterk bezig bent kan de leader een V1 oproepen..ben wel eens benieuwd hoe snel zoiets kan..er zal wel een beperking op staan veronderstel ik.
Riekt een beetje naar COD killstreak rewards..maar wel geinig, hoop alleen wel dat het alleen aan het Duitse team is voorbehouden. Aangezien reeds is aangegeven dat voertuigen specifiek per team zijn en de teams mede daardoor sowieso assymetrisch zijn, heb ik goede hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Layumi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:09:
Gezellig hier @8GUS en @poor Leno .

Tis veel te warm voor dit soort discussie. Chill, relax, drink wat lekkers ;)
Doe ik. Komt goed :Y

Begrijp de teleurstelling wel, maar we weten nog zo weinig verder.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Maurice079 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:14:
[...]

Ik denk dat men niet kan/moet onderschatten hoe groot de groep is welke enorm teleurgesteld is. Ik begrijp die teleurstelling enorm goed. Je speelt al sinds jaar en dag met veel plezier de games van deze franchise en dan komen ze ineens met deze toevoegingen (al is de reactie nu wellicht wat overdreven). Ik vind het met name frustrerend dat EA de hele Fortnite/PUBG-doelgroep probeert aan te spreken door iedereen rond te laten hobbelen met een robotarm en een roze dildo op hun shirt in WWII-setting :F (dit is wat overdreven, maar je begrijpt m'n punt). Maarja, er moet immers geld verdiend worden aan dat soort ongein, want blijkbaar leveren de overige lootboxes in andere games (FUT) nog niet genoeg geld op. Het is jammer, maar het is nu eenmaal de tijd waarin we leven. We kunnen niet anders dan een beetje mopperen en het maar accepteren. :|
Als je op de like vs dislikes onder de trailer op YT af moet gaan dan staat het op dit moment............. badum Tsssss:

219.000 vs 201.000

Maar goed, dat zegt natuurlijk niet zoveel in the long run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:28
Zit door BF5 wel te twijfelen om over te stappen naar QHD haha. wordt het spel zonder season pass alsnog duurder :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, ik begrijp het allemaal niet echt. Ik zie termen voorbij komen als sci-fi, robotarmen, paarse dildo, smurfen en weet ik het wat nog meer. Dit alles op basis van één (1) trailer. Een trailer die duidelijk bedoelt is om de nieuwe gameplay elementen te laten zien. Ik denk dat we beter kunnen wachten op de volgende beelden van de customisatie mogelijkheden... waarschijnlijk hebben we nu de overdreven mogelijkheden gezien en zullen er meer "normale" mogelijkheden zijn in de game. Buiten dat, als je zo trouw wilt blijven aan WW2 dan kan je natuurlijk ook gewoon geen gebruik maken van de custom mogelijkheden.. toch!? Je wordt heus niet gedwongen om een zo belachelijk mogelijk karakter aan te maken..

Persoonlijk heb ik het liever over de gameplay die we gezien hebben, zoals het terug gooien van granaten, deze in de lucht kapot schieten om te laten ontploffen en zo een vliegtuig neer te halen.. of de meerdere nieuwe animaties die we gezien hebben, crouch sprinting, sliden en diven. Dingen die echt invloed hebben op het spel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2018 14:52 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Vlak daar om de hoek lag een enorme scheepswerf Wilton Fijenoord (Schiedam) Nog voordat Nederland zich over had gegeven waren de eerste deals al gesloten met de Duitsers om Duitse schepen te bouwen en te repareren. Zaken en oorlog, wie betaald bepaald. De business was booming. Natuurlijk waren er veel werknemers het niet eens met wat ze moesten doen. En dus waren niet overal alle boutjes en moertjes even goed aangedraaid. Was lang niet alles goed aangesloten en vergaten ze hier en daar nog wel eens wat belangrijks. Die motor liep gisteren als een zonnetje. Nu niet meer. Foutje.

Een stukje verder bij de RDM, een andere scheepswerf lagen nieuwe Nederlandse duikboten. Vers besteld en naar mijn informatie konden er 1 of 2 ontsnappen. De geallieerde bombardeerden dagelijks Wilton Fijenoord en dat is niet zonder risico. Immers is Schiedam een dicht bevolkt gebied. Als het luchtalarm staakte en de vliegtuigen weer waren vertrokken lagen gek genoeg alleen de ramen van NSB'rs eruit.

"Schaduwen over Schiedam" Ik kan het ieder aanraden die in deze omgeving woont ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RoyK op 25-05-2018 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
Pre-order geplaatst op Kinguin.
Ik zal maar alvast een weekje verlof inboeken.

Fingers crossed deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

In de US Microsoft store een Pre-order gedaan van de Deluxe Edition.
Vermaak me nog steeds met BF1 verwacht dat dat met BF V niet anders gaat zijn.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
tillietom schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:42:
Zit door BF5 wel te twijfelen om over te stappen naar QHD haha. wordt het spel zonder season pass alsnog duurder :')
BF1 werd door de toevoeging van HDR al een heel andere game, gewoonweg nog veel mooier. Neem dan wel meteen 65" :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wat overigens al wel ergens voorbij is gekomen is dat de War Story's natuurlijk wel zo authentiek mogelijk is en dat is natuurlijk wel een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:17:
Wat overigens al wel ergens voorbij is gekomen is dat de War Story's natuurlijk wel zo authentiek mogelijk is en dat is natuurlijk wel een vereiste.
Waarom is dat dan wel een vereiste ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Help!!!! schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:22:
[...]

Daar boeit het EA ook geen donder, kunnen ze immers geen extra geld mee verdienen. :9

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wow die gast vertelt t wel goed zeg.. precies zoals de meesten zich voelen :/

Eerste paar minuten over dat gevoel, daarna stuk over hoe het spel zich gaat ontwikkelen en briljant slot :)

Hahaha kwam net dit tegen _O-

"The Real BFV trailer"

_O-

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 25-05-2018 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

EA maakte eerst een gigantische fout met Battlefront 2 (de lootboxes en unlockables). Dus dat hebben ze recht moeten breien. Vervolgens wordt Battlefield V aangekondigd. Ongetwijfeld dat ze dachten goud in handen te hebben maar ook nu worden ze weer compleet de grond in getrapt.

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/8/7233/7297048442_5806373096.jpg

Ik denk serieus dat ze hadden gehoopt dat men deze trailer vet zou vinden en dat iedereen helemaal leip zou gaan. Maar het tegendeel is waar. Zelfs de mensen die een eerdere gesloten presentatie bij hebben gewoond zeggen dat EA/Dice een gigantische fout hebben gemaakt met deze trailer.

Dus hier mijn voorspelling: over 3 weken tijdens de EA persconferentie komt er een nieuwe trailer, meer gericht op de fans van het eerste uur met daarin meer van de features die besproken zijn door onder andere Jackfrags. Waarschijnlijk zelfs met een riedeltje in de trant van 'de vorige trailer was co-op, dat is allemaal wat bombastischer en fun staat meer centraal, hier is de boots to the ground multiplayer/singleplayer-trailer' Daarmee erkennen ze hun fout niet, maar geven ze wel een verklaring en zo maken ze de echte fans weer blij.

In 3 weken kun je vanaf 0 een prima trailer maken. Zet een ervaren trailer-maker en tevens Battlefield-fan in, laat 'm los gaan met de spectator tools van Battlefield V tijdens een deels orchestrated multiplayer potje en je hebt mogelijk écht goud in handen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Of we maken ons niet zo belachelijk druk en wachten gewoon even wat gameplay beelden af ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SomerenV Die trailer was geen echte gameplay maar gewoon pre-rendered materiaal waar de UI overheen geplakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

dvdkiwi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:46:
Of we maken ons niet zo belachelijk druk en wachten gewoon even wat gameplay beelden af ;)
Ik maak me ook niet druk, maar volgens mij ben ik daarin zwaar in de minderheid :+ Een trailer is de eerste indruk en die eerste indruk moet goed zijn. Daar moet je een grote groep mensen mee overtuigen. Als je goed begint gaat de marketing een stuk makkelijker tot aan de launch. Verneuk je die eerste indruk dan moet je daarna aan damagecontrol gaan doen en dat wil je niet.
Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:47:
@SomerenV Die trailer was geen echte gameplay maar gewoon pre-rendered materiaal waar de UI overheen geplakt is.
Ik denk dus dat het voor allemaal ingame was, maar zwaar gescript qua momenten en animaties. Het heeft in ieder geval genoeg zaken erin zitten die wijzen op ingame beelden (let maar eens op bijvoorbeeld de motion blur en depth of field, daarin zie je artifacts die je normaal ook ziet als je zelf speelt).

[ Voor 31% gewijzigd door SomerenV op 25-05-2018 21:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
SomerenV schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:49:
[...]

Ik maak me ook niet druk, maar volgens mij ben ik daarin zwaar in de minderheid :+ Een trailer is de eerste indruk en die eerste indruk moet goed zijn. Daar moet je een grote groep mensen mee overtuigen. Als je goed begint gaat de marketing een stuk makkelijker tot aan de launch. Verneuk je die eerste indruk dan moet je daarna aan damagecontrol gaan doen en dat wil je niet.
Ik maak me ook totaal niet druk. Ik verwacht een geweldige game in handen te krijgen in oktober. Zeker gezien alle aanpassingen die JackFrags heeft aangehaald in zijn bekende video. Op EA Play krijgen we échte gameplay te zien en ben er haast van overtuigd dat 90% van de criticasters op de huidige trailer wel bij gaan draaien. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:49:
Ik denk dus dat het voor allemaal ingame was, maar zwaar gescript qua momenten en animaties. Het heeft in ieder geval genoeg zaken erin zitten die wijzen op ingame beelden (let maar eens op bijvoorbeeld de motion blur en depth of field, daarin zie je artifacts die je normaal ook ziet als je zelf speelt).
Het is wel in-game beeld materiaal gemaakt met de game engine maar het is geen gameplay met een speler achter de knoppen. Alles is van te voren vastgelegd en dus ook gerendered. Zelfde met de BF1 trailer destijds, er zit gewoon een soort van movie maker op de game engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Rivanov schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:51:
[...]

Ik maak me ook totaal niet druk. Ik verwacht een geweldige game in handen te krijgen in oktober. Zeker gezien alle aanpassingen die JackFrags heeft aangehaald in zijn bekende video. Op EA Play krijgen we échte gameplay te zien en ben er haast van overtuigd dat 90% van de criticasters op de huidige trailer wel bij gaan draaien. ;)
Ja, dat gok ik ook, maar daarom denk ik ook dat we tijdens de persconferentie een nieuwe trailer gaat zien die laat zien dat de kritiek nergens op slaat en dat ze wél geluisterd hebben naar de fans. Ze hebben met de eerste trailer ingespeeld op het huidige gaming-klimaat en de populariteit van Call of Duty en Fortnite, maar dat heeft averechts gewerkt. Mogelijk dat een paar van die fans nu zoiets hebben van 'oh shit, Battlefield is eigenlijk best gaaf!' maar het gros van het Battlefield-publiek krijg je daar niet enthousiast mee. Ik moet zeggen dat ik de trailer op zichzelf wel vet vond maar het gaf mij geen Battlefield-gevoel. Mijn eerste reactie is dan ook dat ik eerst meer wil zien voordat ik op de hypetrain spring, en zo'n reactie wil je als EA en Dice zijnde niet. Je wilt dat mensen meteen enthousiast zijn, niet dat ze gaan twijfelen aan jouw game.
Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:55:
[...]

Het is wel in-game beeld materiaal gemaakt met de game engine maar het is geen gameplay met een speler achter de knoppen. Alles is van te voren vastgelegd en dus ook gerendered. Zelfde met de BF1 trailer destijds, er zit gewoon een soort van movie maker op de game engine.
Oh op die manier, dat denk ik ook inderdaad. Al had de eerste Battlefield 1 trailer wel een paar CGI-momenten erin zitten (de stukjes cutscene). Wel in-engine, maar duidelijk niet ingame. Bij de Battlefield V trailer geloof ik wel dat dat voor 95% is wat we gaan krijgen qua graphics en dergelijke. Maar inderdaad wat jij zegt, geen speler achter de knoppen maar volledig van tevoren geregisseerd en geanimeerd. Maar in Battlefield 1 kan ik gewoon realtime beelden opnemen in de spectator mode, inclusief fancy effecten als depth of field, filters en meer van dat soort dingen. Daardoor kun je het mooier laten ogen dan hoe de game daadwerkelijk is, maar alles is ingame en realtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Help!!!! schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:22:
[...]

Omdat je dan op een geloof waardige manier een verhaal wil vertellen itt. tot de multiplayer waar dat natuurlijk veel minder is.

Zo kun je ook laten zien dat je echt niks af wil doen aan WWII maar dat het in de multiplayer toch meer om de fun gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:58:

Oh op die manier, dat denk ik ook inderdaad. Al had de eerste Battlefield 1 trailer wel een paar CGI-momenten erin zitten (de stukjes cutscene). Wel in-engine, maar duidelijk niet ingame. Bij de Battlefield V trailer geloof ik wel dat dat voor 95% is wat we gaan krijgen qua graphics en dergelijke.
Het is de game engine dus het is inderdaad wat je kan verwachten. Alleen door te prerenderen kunnen ze de kwaliteit natuurlijk enorm opschroeven en op een niveau zetten dat een normaal systeem nooit aan 30FPS af kan spelen.
Dat is dus het gevaarlijke aan in-game beelden, het hoeft niet daadwerkelijk gameplay te zijn.
Maar inderdaad wat jij zegt, geen speler achter de knoppen maar volledig van tevoren geregisseerd en geanimeerd. Maar in Battlefield 1 kan ik gewoon realtime beelden opnemen in de spectator mode, inclusief fancy effecten als depth of field, filters en meer van dat soort dingen. Daardoor kun je het mooier laten ogen dan hoe de game daadwerkelijk is, maar alles is ingame en realtime.
Dat kan, maar dat is ook niet hoe de BF1 trailer is gemaakt. Dat gaat veel te veel tijd kosten aangezien de animaties perfect synchroon moeten lopen. Daarnaast zie je animaties die je nooit in de game zelf voor elkaar kan krijgen, veel te ingewikkeld.

Dat ziet er heel vet uit maar lijkt dus totaal niet op de echte gameplay :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit hoeft dan ook weer niet

Wat een zielig vertoon.. Dat antwoord je toch niet?? Duidelijk een zure verliezer, ze weten dondersgoed dat ze t aan t verkloten zijn |:(

Ik had deze persoon (AnimationMerc) best hoog zitten, heeft echt vette dingen gemaakt.. maar dit? :N

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DIvCeOX.jpg

Ze snappen het gewoon echt niet he? :F

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 25-05-2018 22:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

poor Leno schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:08:
Oh mijn god.. Dat dit soort @$#@ bij DICE werken..

Wat een zielig vertoon.. Dat antwoord je toch niet?? Duidelijk een zure verliezer, ze weten dondersgoed dat ze t aan t verkloten zijn |:(

Ik had deze persoon (AnimationMerc) best hoog zitten, heeft echt vette dingen gemaakt.. maar dit? :N

[afbeelding]

Ze snappen het gewoon echt niet he? :F
Volgens mij is die tweet inmiddels weer verwijderd :+ Maar goed, dit laat wel pijnlijk duidelijk de agenda zien. Ik denk dat vrouwen in Battlefield niet eens is het issue is, maar gewoon puur de manier waarop alles gepresenteerd is. Alles bij elkaar dus. De gekke outfits, prothetische arm, blauwe facepaint, de gekke oneliners. Kortom het totale gebrek aan een realistische setting. Als de setting realistisch was geweest qua kledij en dergelijke dan was de rel rondom de vrouwen véél minder groot geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Volgens mij is die tweet inmiddels weer verwijderd :+ Maar goed, dit laat wel pijnlijk duidelijk de agenda zien. Ik denk dat vrouwen in Battlefield niet eens is het issue is, maar gewoon puur de manier waarop alles gepresenteerd is. Alles bij elkaar dus. De gekke outfits, prothetische arm, blauwe facepaint, de gekke oneliners. Kortom het totale gebrek aan een realistische setting. Als de setting realistisch was geweest qua kledij en dergelijke dan was de rel rondom de vrouwen véél minder groot geweest.
Precies, NIEMAND boeide zich om de vrouwen in BF1 trailer en de sniper enzo Dat was echt vet gedaan... Ik snap werkelijkwaar de fuck echt niet waarom het daarop wordt gegooid?? Zijn mensen zo ontzettend blind? 8)7

Ik snap echt niet dat mensen denken dat dát het probleem is :N

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 25-05-2018 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

poor Leno schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:18:
[...]

Precies, NIEMAND boeide zich om de vrouwen in BF1 trailer en de sniper enzo Dat was echt vet gedaan... Ik snap werkelijkwaar de fuck echt niet waarom het daarop wordt gegooid?? Zijn mensen zo ontzettend blind? 8)7

Ik snap echt niet dat mensen denken dat dát het probleem is :N
Persoonlijk zou ik het denk ik wel vet vinden als ze de historie een beetje in acht nemen. Laat de normale soldaten gewoon man zijn, maar maak de vrouwen standaard verzetsstrijders. Alsnog niet 100% accuraat maar wel een stuk accurater dan hoe het nu is afgaande op de trailer. Daarmee respecteer je in ieder geval de geschiedenis. De tienduizenden mannelijke soldaten die hun leven gegeven hebben maar ook de vele vrouwen die in het verzet streden. Vaak gebeurde dat niet in daadwerkelijk gevechten, maar het gebeurde wel hier en daar (Frankrijk, oostfront, Italië).

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-G_43xK0AYzs/WmoZ1BRB1II/AAAAAAAC-3Y/RAvXKiPWoyEczqOswv3lfcit5aDVapCyQCLcBGAs/s1600/wwii-female-fighters-1.jpg

Daarmee kun je lekker politiek correct zijn (for lack of a better word) maar toch de geschiedenis respecteren. Iedereen blij, win win.

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 25-05-2018 22:29 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V