Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

AViCED schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 01:44:
ik snap de ophef om de skins van camo, wapen en gezicht niet zo... je hebt er vrij weinig last van als tegenstander. En als je het zelf niet wilt dan koop of gebruik je het toch lekker niet. Het is nu eenmaal een beetje een vereiste en je ziet het in vrijwel iedere game terug.
De reacties zijn veelal negatief omdat het afbreuk doet aan de look & feel van WW2. Dat je een zekere mate van customisation hebt is niet meer dan logisch anno 2018, maar met een setting als deze schiet je er al best snel meer door. Natuurlijk zag niet iedere soldaat er hetzelfde uit (ook niet binnen dezelfde divisie) maar de verschillen waren nog steeds vrij minimaal. Foto's ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: https://images.findagrave.com/photos/2017/354/31534638_1513909259.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.static.flickr.com/4078/4912647682_73bdb94f1c_b.jpg

Over het kunnen aanpassen van de voertuigen ben ik ook wat sceptisch, maar gaat binnen de setting prima tot op zekere hoogte. Hetzelfde geldt voor de wapens, al is daarin het minste mogelijk als je het enigszins realistisch wilt houden.

Zelf ben ik ook niet zo van de skins dus ik zal het niet kopen, maar de setting van een game moet wel een beetje realistisch aanvoelen. Niet dat je straks een hoop soldaten ziet met blote armen, tattoo's, opzichtige jasjes, gekleurde gezichtsdecoratie, gekke kapsels en meer van dat soort ongein. Je hoort ook veel mensen kritiek uiten op de vrouw uit de trailer en ook dat is redelijk terecht. Tijdens WW2 waren vrouwen aan de frontlinie enorm zeldzaam, ongeacht in welk land je zat. Er waren wel vrouwen actief maar dan vooral achter de schermen, ook als ze bij het verzet zaten. Nu snap ik de keuze om vrouwen toe te voegen als personage (je kunt je geslacht kiezen bij het aanmaken van multiplayer-personages) want de gaming community is meer dan mannen alleen, maar van de andere heb ik zoiets van... moet dat nou echt? Moet alles nou perse politiek correct?

Dus al met al snap ik de negatieve reacties wel. Men had gehoopt op een return to form voor Battlefield. Back to the roots. Qua gameplay lijkt dat te gaan gebeuren als we Jackfrags mogen geloven, maar qua presentatie moet dat nog blijken. De trailer heeft de plank ook compleet misgeslagen en liet shot na shot dingen zien die Battlefield-fans juist niet willen (onrealistische personages, over the top gameplay, veel scripted events, onrealistische actie). De Battlefield 1 trailer was ook behoorlijk action packed en bombastisch maar wel trouw aan de setting en dat mist de Battlefield V trailer enorm.

Edit: ik zelf vond de trailer gaaf om te zien, maar in de context van Battlefield vond ik hem enorm tegenvallen. Dice kán het wel:

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 24-05-2018 02:07 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oJUAMMU.jpg
Als ik de reacties op onder andere Reddit lees hebben ze het echt zwaar verneukt met de trailer, ik hoop dat de Youtubers gelijk hebben en de trailer verre van representatief is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Hele slechte presentatie gisteren. Vreemd dat vloggers meer info geven dan DICE zelf.

Net snel de video van Jackfrags gezien maar dat stemt mij al een heel stuk vrolijker zoals ze het met de munitie en health aan gaan pakken. Als een dwaas rondrennen met een Hellriegel zoals in BF1 wordt in de volgende BF afgestraft. Nadenken en teamwork wordt nu meer beloond.
Die verschillende outfits hoeven voor mij niet zo maar als dat een manier is om gratis DLC te bekostigen mag het voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Wat een gemiste kans. Hopelijk is over 3 weken de gameplay wat beter :/

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 11:47
Heb van de hele presentatie niks meegekregen dus vanochtend alleen ffe de trailer gecheckt en moet zeggen dat het nogal chaotisch was XD.

Vind kleur in de trailer ook een soort van overkill hebben of zo(voor een wo2 setting) het doet mij een beetje denken aan BF4 remake maps van bf3 aangezien daar ook een overkill aan kleur was.(zal wel de enige zijn)

Voor de rest maar eens zien wat voor een informatie we de komende weken krijgen. Ik zit in ieder geval in de hypetrain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Gisteren reveal + post show gezien en ik ben echt bijzonder positief. Veel gameplay veranderingen die je echt gaat merken: lichamen slepen, health regen, ammo/medpacks niet automatisch oppakken, 360 liggend draaien op de grond, bouwen/slopen door support. De lijst gaat maar door... En dan vallen mensen over character customisation en vrouwen... Het is 2018 en dit wil de massa gewoon, dit verkoopt gewoon. De massa zit niet op fora/reddit. Daarnaast heeft het 0 invloed op de gameplay en staat er het ontbreken van een Season Pass tegenover wat elk spel ten goede komt.

En ja ik ben zeker hyped. Had bijzonder weinig met BF1 dus heb die links laten liggen. BF5 komt er zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarkj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-09 17:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Net de Jackfrags video bekeken. Ben wel blij met de veranderingen. Zou het dodelijk saai vinden om weer een BF1 in een ander jasje te krijgen. Daarnaast heeft BF1 mij lang niet zo lang kunnen boeien als BF4.

Vooral de incentives om squad play te verbeteren vind ik goed klinken. Van mij mogen ze hier nog wel verder in gaan. Zoals Jackfrags ook een dev citeerde... de mooiste herinneringen in BF waren toch momenten waarin je samen met je gehele squad hebt staan vechten voor elke centimeter. Maar ik vrees toch een beetje dat het overgrote deel gewoon lekker wil gaan lone-wolven, zoals dat tot nu toe altijd al zo geweest is.

Om veel meer aan de server side te hangen is ook een briljante move. Denk alleen wel dat het een nachtmerrie gaat zijn voor mensen die graag alle statistieken van alle wapens willen kennen... want ze kunnen nu ongemerkt iets tweaken, zo vaak als ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Westie vertelde dat met EA Access de game vanaf 11 oktober tien uur te spelen is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyped!!!
yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:38:
Om veel meer aan de server side te hangen is ook een briljante move. Denk alleen wel dat het een nachtmerrie gaat zijn voor mensen die graag alle statistieken van alle wapens willen kennen... want ze kunnen nu ongemerkt iets tweaken, zo vaak als ze willen.
Ik hoop dat Symthic nog steeds alle wapen stats kan extraheren, dat was toch een cruciale bron als je wapens ging vergelijken. Wellicht zit er een systeem achter waarbij servers de nieuwe stats naar de client toe pushen op het moment dat ze verbinden. Puur de delta's even binnen halen.

[ Voor 96% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2018 08:27 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Na de trailer gezien te hebben kijk ik best uit naar BFV.

Enige wat me echt niet bevalt is dit:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/c1bDBrjYj1qpIZRZcq/giphy.gif
Jackfrags:
'An Squad Call-In.
If squads play well together they a grew squad points.
Enough squad points and you can call in V1 rockets, supply drops, smoke barrages and even crocodile flamethrower tanks.'
waarbij het lijkt dat Dice gewoon klakkeloos de killstreaks van COD heeft overgenomen.
Echt een flinke domper |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 24-05-2018 08:39 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
Mon0lith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:38:

[afbeelding]

[...]

waarbij het lijkt dat Dice gewoon klakkeloos de killstreaks van COD heeft overgenomen.
Alleen de squad leader mag dit inroepen. En dan alleen als je het geluk hebt dat je squad maten een beetje meewerken. Ik juig dit soort incentives ten goede van teamplay alleen maar toe! Je kan dus als squad écht een verschil maken. Dat is toch precies hoe je Battlefield zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:41:
[...]

Alleen de squad leader mag dit inroepen. En dan alleen als je het geluk hebt dat je squad maten een beetje meewerken. Ik juig dit soort incentives ten goede van teamplay alleen maar toe! Je kan dus als squad écht een verschil maken. Dat is toch precies hoe je Battlefield zou willen?
Als dat beloond wordt met makkelijke killstreaks vind ik dit te niet ten goede komen van de game.
Doe dan alleen supply drops ofzo maar geen COD killstreaks...

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:44:
[...]

Als dat beloond wordt met makkelijke killstreaks vind ik dit te niet ten goede komen van de game.
Doe dan alleen supply drops ofzo maar geen COD killstreaks...
Het lijkt mij sterk dat het op basis van killstreaks gaat. Dat is nooit echt in BF erg beloond. Zal wel meer gaan om zaken zoals flags cappen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarkj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-09 17:44
Eerlijk gezegd lijkt het mij een prima aanvulling.

Hoe ze het gaan doen is nog even afwachten, maar ik hoop dat het geïmplementeerd gaat worden zoals bij Battlefield 4 (Commander Mode)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
We hebben twee tellen 'gameplay' gezien. Wacht nog even met het trekken van conclusies totdat we echte gameplay hebben gezien alsjeblieft.

spoiler:
Stelletje dramaqueens. ;)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:58:
We hebben twee tellen 'gameplay' gezien. Wacht nog even met het trekken van conclusies totdat we echte gameplay hebben gezien alsjeblieft.

spoiler:
Stelletje dramaqueens. ;)
Aangezien het een vrijwel identieke reveal trailer was zoals die van BF1 snap ik wel dat sommige mensen er niet zo happig op zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik vond de trailer maar beetje matig. Ik heb die reveal zitten kijken en toen de trailer ingestart werdt werdt me duidelijk waarom die reveal zo "grappig" was. Die trailer zit vol met momenten waar je verwacht word te lachen, een auto die op een duitser valt, het herhalen van teksten wanneer mensen in je squad spawnen etc. Maar die trailer gaf me niet de "OMG DE NIEUWE BF WORDT ECHT BAD ASS" feel. Ik ben niet een CoD speler, maar de blops4 trailer was veel beter.

Dan nog over de game. In de reveal hadden ze het over war stories(de singleplayer) waar ze willen gaan voor realistisch voelende verhalen, zoals ze in ww2 zijn gebeurd. Vervolgens komt de trailer waar ze proberen fortnite na te doen. Waarom zat er geen warstories in die trailer? Het klopte niet imho.

Ik moet het ook hebben over de olifant in de kamer. OMG! Vrouwen in bf5! en zwarte mensen!? Echt mensen, rustig aan. Wat is daar nou erg aan. Ja het is niet "historisch accuraat" maar de multiplayer is dat nooit geweest. De customisation opties voor je soldier juig ik alleen maar toe. Lekker belangrijk dat er vrouwen rondlopen, of beter gezegd, heel belangrijk dat die er rondlopen. Je eigen soldier maken en daarmee spelen voelt altijd beter dan "random engineer skin 1" wanneer je spawned. BF5 is een arcade shooter met een ww2 setting en mogelijkheden om de elke game uniek te maken en niet dat er 10 van dezelfde skin snipers rondlopen in je team. En hell, misschien lokt het mensen naar de game die normaal niet spelen. Alleen maar prima tbh.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen120
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03-2023
ye-roon schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:02:
Ik vond de trailer maar beetje matig. Ik heb die reveal zitten kijken en toen de trailer ingestart werdt werdt me duidelijk waarom die reveal zo "grappig" was. Die trailer zit vol met momenten waar je verwacht word te lachen, een auto die op een duitser valt, het herhalen van teksten wanneer mensen in je squad spawnen etc. Maar die trailer gaf me niet de "OMG DE NIEUWE BF WORDT ECHT BAD ASS" feel. Ik ben niet een CoD speler, maar de blops4 trailer was veel beter.

Dan nog over de game. In de reveal hadden ze het over war stories(de singleplayer) waar ze willen gaan voor realistisch voelende verhalen, zoals ze in ww2 zijn gebeurd. Vervolgens komt de trailer waar ze proberen fortnite na te doen. Waarom zat er geen warstories in die trailer? Het klopte niet imho.

Ik moet het ook hebben over de olifant in de kamer. OMG! Vrouwen in bf5! en zwarte mensen!? Echt mensen, rustig aan. Wat is daar nou erg aan. Ja het is niet "historisch accuraat" maar de multiplayer is dat nooit geweest. De customisation opties voor je soldier juig ik alleen maar toe. Lekker belangrijk dat er vrouwen rondlopen, of beter gezegd, heel belangrijk dat die er rondlopen. Je eigen soldier maken en daarmee spelen voelt altijd beter dan "random engineer skin 1" wanneer je spawned. BF5 is een arcade shooter met een ww2 setting en mogelijkheden om de elke game uniek te maken en niet dat er 10 van dezelfde skin snipers rondlopen in je team. En hell, misschien lokt het mensen naar de game die normaal niet spelen. Alleen maar prima tbh.
Prima dat je je lengte, gezicht, spiermassa kan veranderen. Maar hou de uniformen herkenbaar voor elk land. Hardcore mode zal anders heer erg lastig worden zonder uniform herkenning + als de looks histories correct zijn voelt het spel voor mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:38:

[afbeelding]

[...]

Ik vind het systeem erg mooi, vraag me alleen net als jij af of die V1 raket een optie zou moeten zijn. Maar support inroepen zoals rookgranaten, supplies,... vind ik dan een hele goede toevoeging.
Vrouwen in de game hebben volgens mij weinig spelers moeite mee, waar het vooral om gaat is dat de vrouw als een clowntje neer gezet wordt met een een rare prothese. Zulke soldaten zouden normaliter niet op die manier aan de frontlines vechten.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2018 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik vind het altijd heerlijk hoeveel conclusies mensen trekken uit een trailer van een game die pas in oktober uitkomt. Top jongens. Ga zo door! _/-\o_

Ik vond hem geweldig en ik ben hyped in ieder geval. We moeten ons wel met z'n allen realiseren dat dit battlefield is en blijft. Ongeacht of ze bepaalde gameplay elementen volledig op de schop gooien. Maar goed, ook dat zal wel speculeren zijn.

Ik denk dat mensen de trailer verwarren met gameplay. Ook al gooien ze er een hud omheen. Dat stukje lijkt me niet representatief voor actual gameplay. Waar het WEL op lijkt is het laten zien van enkele features zoals ge geweer kunnen gebruiken als je kruipt, melee abilities, knock back door bommen en granaten.

En wat betreft de customisation. Die is vooral voor jezelf en gewoon super tof om te hebben. Dit maakt dat de game alleen maar meer gespeeld wordt. Neem iedere andere battlefield game en ga mij een vertellen dat je van ver goed kan zien welke tegenstander wat aan heeft en welke gun hij draagt. Dat ziet nu niemand en dat zal bij Battlefield V ook niet volledig duidelijk zijn. Dus het "ik wil originele uniformen zien" verhaal is kul.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:59
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:22:
[...]

Ik vind het systeem erg mooi, vraag me alleen net als jij af of die V1 raket een optie zou moeten zijn. Maar support inroepen zoals rookgranaten, supplies,... vind ik dan een hele goede toevoeging.
In bf3 en 4 zat ook al een gunship wat ik daar voor kende als de ac130 kill streak reward uit call of duty.
Verder vind zo'n V1 raket niet veel anders dan een bom uit een vliegtuig wat ook al jaren in battlefield zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Buitenom dat het CGI is ben ik wel redelijk enthousiast. Eventjes afwachten wat een daadwerkelijke gameplay trailer laat zien.

It's dogged that does it

Acties:
  • +3 Henk 'm!
wauturr schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:28:
[...]

In bf3 en 4 zat ook al een gunship wat ik daar voor kende als de ac130 kill streak reward uit call of duty.
Verder vind zo'n V1 raket niet veel anders dan een bom uit een vliegtuig wat ook al jaren in battlefield zit.
Met het verschil dat je zo'n vliegtuig uit de lucht kan schieten of weg kan jagen met AA. Zo'n V1 raket heeft enkel line of sight van een squad leader nodig.
Het is even afwachten hoe sterk het gaat zijn maar in principe ben ik nooit fan van zulke indirect fire methodes. Ook mortars en de airstrike van de recon uit Bad Company 2 vond ik geen goede toevoeging. Maar dat is denk ik vooral een kwestie van smaak.
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:25:
Ik vind het altijd heerlijk hoeveel conclusies mensen trekken uit een trailer van een game die pas in oktober uitkomt. Top jongens. Ga zo door! _/-\o_
Je kan mensen hier op aanvallen maar het is echt DICE die er voor kiest om zo min mogelijk informatie te geven en deze trailer te laten zien. Ze kiezen er zelf voor om over the top beelden in de gameplay trailer te stoppen en een HUD aanwezig te laten zijn die het gevoel geeft naar een multiplayer match te kijken.

Als je dan alle verhalen hoort van de Youtubers die bij het drie uur durende press event waren en aangeven dat de trailer totaal niet op de gameplay lijkt zoals zij het te zien kregen dan snap ik de verwarring bij spelers wel.
En wat betreft de customisation. Die is vooral voor jezelf en gewoon super tof om te hebben. Dit maakt dat de game alleen maar meer gespeeld wordt. Neem iedere andere battlefield game en ga mij een vertellen dat je van ver goed kan zien welke tegenstander wat aan heeft en welke gun hij draagt. Dat ziet nu niemand en dat zal bij Battlefield V ook niet volledig duidelijk zijn. Dus het "ik wil originele uniformen zien" verhaal is kul.
Bij Battlefield 1 kan je van enorme afstand zien welke class iemand heeft omdat ze qua uiterlijk echt verschillen. Je kan in een voertuig ook direct de assault en support spelers prioriteit geven omdat ze als zodanig herkenbaar zijn. Het is dus zeker geen kul argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond hem geweldig en ik ben hyped in ieder geval. We moeten ons wel met z'n allen realiseren dat dit battlefield is en blijft. Ongeacht of ze bepaalde gameplay elementen volledig op de schop gooien. Maar goed, ook dat zal wel speculeren zijn.

Ik denk dat mensen de trailer verwarren met gameplay. Ook al gooien ze er een hud omheen. Dat stukje lijkt me niet representatief voor actual gameplay. Waar het WEL op lijkt is het laten zien van enkele features zoals ge geweer kunnen gebruiken als je kruipt, melee abilities, knock back door bommen en granaten.

Jij trekt zelf ook conclusies door direct te zeggen dat je hyped bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Dit is natuurlijk gewoon jouw mening. Er zijn ook mensen die dat geen kul vinden en op een meer authentieke WWII game gehoopt hebben. Die mensen zijn nu een beetje teleurgesteld, zo ook ik. ;(

Neemt niet weg dat ik op voorhand van mening ben dat het een slecht spel is of zo. Nee, dat niet. Misschien is het wel de vetste BF ooit, maar ik had nu eenmaal liever dat authentieke spul gezien en niet een of andere dwaze Mad Max vs WWII game. Vooralsnog kijk ik de kat uit de boom en besluit ik later wel of ik deze ga aanschaffen.

In mijn geval betekent dat namelijk ook zeker de verplichting tot aanschaf nieuwe hardware of Xbox One X en aangezien ik buiten de BF franchise om amper een game speel, wil ik wel zeker zijn dat het de moeite (het geld) waard is.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat de trailer zo slecht was in de ogen van velen, komt wellicht omdat de gast die de trailers normaal altijd in elkaar zette (RolliethePollie) DICE in 2016 heeft verlaten. Zie deze tweet:

https://twitter.com/Rolli...status/805912504152928256

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:36:

Je kan mensen hier op aanvallen maar het is echt DICE die er voor kiest om zo min mogelijk informatie te geven en deze trailer te laten zien. Ze kiezen er zelf voor om over the top beelden in de gameplay trailer te stoppen en een HUD aanwezig te laten zijn die het gevoel geeft naar een multiplayer match te kijken.

Als je dan alle verhalen hoort van de Youtubers die bij het drie uur durende press event waren en aangeven dat de trailer totaal niet op de gameplay lijkt zoals zij het te zien kregen dan snap ik de verwarring bij spelers wel.
Ik val niemand aan. Maar enige vorm van trailer begrip ontbreekt nogal vind ik. Ik heb namelijk nog nooit een moderne trailer gezien die compleet representatief was wat betreft de gameplay em features die in een game zitten. DICE heeft een toffe trailer gemaakt en daarin laten ze zien wat ze willen laten zien. Dat iedereen er (wederom) conclusies uit trekt vind ik storend ja. Mag toch of niet?
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:36:
Bij Battlefield 1 kan je van enorme afstand zien welke class iemand heeft omdat ze qua uiterlijk echt verschillen. Je kan in een voertuig ook direct de assault en support spelers prioriteit geven omdat ze als zodanig herkenbaar zijn. Het is dus zeker geen kul argument.
Dan heb je betere ogen dan ik. Want in de snelheid van de game zie ik dat vaak niet hoor. Ik kan prima zien wanneer een sniper me op de korrel neemt. Flares van sights geven dat wel weg. Maar dat is vaak van ver. Dichtbij gaat het me gewoon te snel.

Maar goed. We gaan het zien. We weten na de trailer en alle info nog veel te weinig.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Jij trekt zelf ook conclusies door direct te zeggen dat je hyped bent.
Ook onzin. Mensen trekken zoiets meteen uit z'n verband. Ik ben hyped omdat ik best een toffe trailer heb gezien over een nieuwe battlefield game. Mag toch wel of niet?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

jurjen120 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:13:
[...]

Prima dat je je lengte, gezicht, spiermassa kan veranderen. Maar hou de uniformen herkenbaar voor elk land. Hardcore mode zal anders heer erg lastig worden zonder uniform herkenning + als de looks histories correct zijn voelt het spel voor mij beter.
Er zijn twee dingen mis met deze opmerking.

De eerste is dat je niet weet hoe dit word geimplementeerd in hardcore er is namelijk nog niets over bekend gemaakt. Het tweede is dat mensen die hardcore spelen zichzelf niet als een clown met fel blauwe facepaint gaan uitdossen en zo zichzelf in een nadelige postitie brengen.

Ik denk dus dat het wel los zal lopen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:55:
[...]

Ook onzin. Mensen trekken zoiets meteen uit z'n verband. Ik ben hyped omdat ik best een toffe trailer heb gezien over een nieuwe battlefield game. Mag toch wel of niet?
Ja, en mensen mogen ook zeggen dat ze het niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Ik ben best wel spreken na het zien van de trailer. Het ziet het er een beetje uit dat ze een sausje van Bad Company in het spel hebben gedaan. Ik denk dat sommige veranderingen best wel goed uitpakken behalve misschien het zodanig customizen van je character. Dit draait een beetje door.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Ja, en mensen mogen ook zeggen dat ze het niks vinden.
Tuurlijk mogen ze dat! Maar conclusies trekken op basis van een game trailer lijkt me wat voorbarig toch?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Maar mensen, zeg eens eerlijk. Als je op voorhand niet zou weten dat het een WWII game zou zijn en je zou die trailer voorgeschoteld krijgen. Wat zou jij dan denken dat het thema is?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:59:
Maar mensen, zeg eens eerlijk. Als je op voorhand niet zou weten dat het een WWII game zou zijn en je zou die trailer voorgeschoteld krijgen. Wat zou jij dan denken dat het thema is?
Indiana Jones meets Rambo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Fortnite met een oorlogsthemaatje :) Lekker vrolijke kleurtjes her en der... :S

Mijn eerste indruk was echt van zó cartoony look. Maar goed zal vast goed komen, alleen al dat m'n stad Rotterdam er in zit is gruwelijk. Je zal helaas wel niet met onze Korps Mariniers aka De Zwarte Duivels ( zoals de Duitsers ze noemden in mei "40) kunnen spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 24-05-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:59:
[...]

Tuurlijk mogen ze dat! Maar conclusies trekken op basis van een game trailer lijkt me wat voorbarig toch?
Ik denk dat niemand hier een definitieve conclusie trekt. Maar ik heb er zelf een enorm BF1-gevoel bij en ik vind dat in ieder geval helemaal niks. Nu begrijp ik inmiddels dat een aantal elementen anders gaan worden die mij op zich wel positief stemmen.

Maar ik ben dit nu wel een beetje gewend van de BF games, ik vind het gewoon jammer hoe het de laatste jaren gegaan is in de serie en daarom kijk ik er wat minde rooskleurig tegen aan. Wie weet slaat dat nog om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Qu3st schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Op de een of andere manier spreekt mij dat wel enorm aan :*)
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:53:
[...]

Ik val niemand aan. Maar enige vorm van trailer begrip ontbreekt nogal vind ik. Ik heb namelijk nog nooit een moderne trailer gezien die compleet representatief was wat betreft de gameplay em features die in een game zitten. DICE heeft een toffe trailer gemaakt en daarin laten ze zien wat ze willen laten zien. Dat iedereen er (wederom) conclusies uit trekt vind ik storend ja. Mag toch of niet?
Ik denk dat een hoop spelers geen behoefte hebben aan een fancy gimicky trailer die niet representatief is voor de uiteindelijke game. Ik wil weten hoe het spel speelt, geen filmpje zien van een situatie die in de praktijk niet voor komt. Een film trailer is ook vaak flashy maar bestaat wel uit beelden die ook in de film zitten, ze nemen er geen apart beeldmateriaal voor op.
Dan heb je betere ogen dan ik. Want in de snelheid van de game zie ik dat vaak niet hoor. Ik kan prima zien wanneer een sniper me op de korrel neemt. Flares van sights geven dat wel weg. Maar dat is vaak van ver. Dichtbij gaat het me gewoon te snel.
Voor iemand als ik is dat dus juist cruciale informatie, een snelle glimp vertelt je vaak hoe je een vijand moet benaderen aangezien je direct weet welke mogelijkheden hij heeft in een vuurgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
Heb 'm gepreorderd, wel via creditcard zodat het mij nu nog geen geld kost. Ben erg benieuwd naar meer beelden en de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:22
Sinus_rhythm schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:32:
Heb 'm gepreorderd, wel via creditcard zodat het mij nu nog geen geld kost. Ben erg benieuwd naar meer beelden en de beta.
Via welk kanaal pre-order jij hem? Hier in België kan je bije vele winkels vrijblijvend pre-orderen? Moet je op voorhand niets betalen. Enkel als jeje pre-order daadwerkelijk komt afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

men R9 280X begint nu al te jammeren over wat ik hem ga aandoen 8)

Nee serieus, heb BF1 overgeslagen na de teleurstelling van BF4, maar kijk toch wel een beetje uit naar BF5..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er vrij ruk uit, ik ben dan ook verbaasd dat iedereen voor BF5 staat te juichen terwijl ieder vorig deel of compleet dood gebloed word door EA na een jaar van de release, of je genaaid word met gare DLCs of lootbox geld graaierij.

Battlefront 2 heeft geen DLCS maar je krijgt eens in een blauwe maan een botje toe gegooid verre van genoeg... en nog geen jaar later is EA al hard bezig om Battlefront 2 compleet dood te laten bloeden, er werkt bijna niemand meer aan deze titel!!! nog geen jaar oud! 60 euro betaald voor loze beloftes omdat ze geen centjes meer konden maken aan die RNG lootboxen...

Ik speel graag WW2 shooters, maar dit ziet er gewoon steam punk fantasy uit, kijk wat ze dragen, niemand in de tweede wereld oorlog droeg hun bijelkaar geraapte kleding zo.... Er waren genoeg zwarte soldaten dus dat zit prima, vrouwen... mwah noujah het moet maar dan, ik maak daar niet zoveel problemen mee.

Maar het zag er gewoon niet uit als een oude vertrouwde WW2 shooter... Het zag er precies uit hoe EA zijn zaken will gaan voortzetten... Custom items voor je soldaatjes en wapens, die kan je kopen of unlocken tegen een tergende grindwall... Airlifts heten ze in BF5 nou ik weet alweer genoeg.

Het is net heroes and generals met over de top camoflage pakjes hoewel H&G meer history accuraat is dan deze fantasie poep.... Al die streamers die zo laaiend zijn... elk jaar weer voor een release alles op hypen, en dan 2/3 maanden in weer afzeiken... teveel stenen en ezels.... iets met subscribers en views?! Jackfrags heeft er alle belang bij!! EA tripjes, sponseringen van verschillende partijen, views en subs op youtube... zijn hele channel draaid om battlefields.... Maar nee hoor hij is totaal niet biased... Lekker je laten ophypen...

En dan nog mensen die miepen hier dat we te voorbarig zijn.... het is EA, IEDERE RELEASE die zijn doen is kut, ze komen nooit hun volledige beloftes na.... kijk naar BF2 die laten ze nu al dood bloeden, BF1 is binnnen een jaar ook weer stof aan het happen omdat alle servers worden uitgezet door EA. Mag je lekker afhankelijk zijn op prive servers en hoe epenis admins je laten spelen of niet. Elke Battlefield/front is een kort stondige snack soms een lekker hapje vaak een hap poep...

60+ euro lappen voor een spelletje die een lifespan van een jaar heeft, en dan zal er vast wel weer aan flappie zijn die per uur gaat calculeren hoe goedkoop het wel niet is voor een spelletje vs het plezier vs 3 biertjes bij de bar.

Men zit hier liever op de gebroken hype trains en dan een paar maanden later weer massaal te huilen op forums etc...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 11:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:49

blaatschaaap

schaap

Ja het is niet "historisch accuraat"
En dat is precies het probleem. Het is een ww2 shooter, op historisch accurate mappen/gevechten. Dat is in de multiplayer nooit anders geweest. Als er dan vervolgens gehandicapte vrouwen met robotarmen en zwarte soldaten met katana's op hun rug door het slagveld rennen(wat in een pacific map nog wel zou kunnen, de katana) dan doet dat voor mij wel afbreuk aan immersie.

Het toevoegen van vrouwen/zwarte soldaten voelt voor mij een beetje aan als een politiek correct sausje want dat is helemaal hip tegenwoordig. Van mij had het niet gehoeven. Er waren nou eenmaal geen vrouwelijke soldaten op de frontlinies, en African Americans werden (onterecht) in all-black outfits geplaatst die zelden het slagveld zagen, lullig voor hun, maar zo was het toendertijd nou eenmaal.

blaap

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Rotterdam ben heel erg benieuwd :)
Wat was de map Arnhem vet in BF 1942, weten jullie dat nog :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:52:
Rotterdam ben heel erg benieuwd :)
Wat was de map Arnhem vet in BF 1942, weten jullie dat nog :)
Market Garden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Systeemvereisten:
Besturingssysteem: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 of Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2 GB
Grafische kaart (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2 GB
DirectX: grafische kaart met ondersteuning voor versie 11.0 of equivalent
Internetverbinding: 512 Kb/s of sneller
Opslag: 50 GB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5reZr4nlZxpcB9yziLIero3H/full.png
Dus 20euro meer voor zooi wat je niet gebruikt

https://www.origin.com/nl...battlefield/battlefield-v

Ik zou zeggen wachten tot blackfriday 2018 (vrijdag 23 november)
Kun je hem uit de schappen halen voor €34,98 (zie google voor verleden met de prijzen)
*Geen prijs garantie natuurlijk :9

[ Voor 20% gewijzigd door PatRamon op 24-05-2018 10:59 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 12-09 14:27
Bennemans360 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:39:
[...]

Via welk kanaal pre-order jij hem? Hier in België kan je bije vele winkels vrijblijvend pre-orderen? Moet je op voorhand niets betalen. Enkel als jeje pre-order daadwerkelijk komt afhalen.
Via origin (ik speel op pc).

Ergens in m'n achterhoofd houdt ik rekening dat het eventueel een fiasco wordt zoals bij Battlefront II, deze heb ik ook direct geannuleerd nadat er heel veel negatieve berichten naar boven kwamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

blaatschaaap schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:49:
En dat is precies het probleem. Het is een ww2 shooter, op historisch accurate mappen/gevechten.
Niet waar, Het is een shooter in een WW2 thema. Totaal anders en DICE/EA roept ook niet dat we hier met een WW2 simulator te maken hebben.

Geldt ook voor het politiek correcte stuk trouwens. Wat ik ergens wel begrijp. Maar ook hierbij zie mijn opmerking hierboven.

Qua customisation vind ik de prosthetics wel wat ver gaan.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 12:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik weet het niet hoor, ik heb gemengde gevoelens over deze trailer. Met name het vele customizen vind ik storend. Het is een WW2 game, geen Fortnite. Het doet voor mij af aan de feel van de game. Ook het sliden met je character doet erg arcade aan. Jammer, want het is precies de tegenovergestelde richting waarvan ik hoopte dat ze zouden op gaan met deze game.

Anderzijds vind ik het weer wel tof dat je een V1 kan inroepen bijv, en je kanonnen verslepen. Maar toch, voor nu zeg ik: meh.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Qu3st schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Skinny Kratos meets handicapped Aloy? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
PatRamon schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:55:
Systeemvereisten:

[...]

[afbeelding]
Dus 20euro meer voor zooi wat je niet gebruikt

https://www.origin.com/nl...battlefield/battlefield-v

Ik zou zeggen wachten tot blackfriday 2018 (vrijdag 23 november)
Kun je hem uit de schappen halen voor €34,98 (zie google voor verleden met de prijzen)
*Geen prijs garantie natuurlijk :9
zijn er ook gegevens voor max settings? misschien verkoop ik mijn gtx 1080 wel voor de 1180 die dit jaar wordt verkocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb maar heel even tijd en niet de 30 pagina's door kunnen spitten. Ik was niet zo tevreden over de trailer. Maar ben veel enthousiaster geworden na het aanhoren van Jackfrags. We kunnen toch wel vast stellen gezien de negatieve reacties overal dat de trailer heeft gefaald.

Vast al gedeeld en gezien hier door jullie. Maar voor wie het gemist heeft:

Wat mij wel een beetje tegenzit zijn hoe de karakters eruit zien. Ik snap dat ze mensen een beetje vrijheid willen geven om een unieke look te bouwen. Echter zijn ze naar mijn zin doorgeslagen. Ik herken er geen WW2 sfeer in. Bovendien is het feminisme ook wederom doorgeslagen. Ik heb het woordje Rotterdam horen vallen dus erg nieuwsgierig.

Al om al, dankzij Jackfrags ben ik nog positief. Even wachten op gameplay. Ik moet weer verder. Vanavond ff lekker door dit draadje bladeren! :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Klopt.
Geweldig om te snipen daar aan de brug kanten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Waarom, als er een vrouw in de game zit word er meteen geroepen dat dit door feministen komt?
Ik snap dat je epenis word aangevallen hierdoor maar kom op hey. In de trailer zie je 1 vrouw, een noorse verzetstrijden want daar ging de trailer over.

En meteen voelt iedereen zich op zijn epenis getrapt. Er zaten genoeg vrouwen in het verzet in Europa dus waarom kan dat niet in de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
RoyK schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:10:
Wat mij wel een beetje tegenzit zijn hoe de karakters eruit zien. Ik snap dat ze mensen een beetje vrijheid willen geven om een unieke look te bouwen. Echter zijn ze naar mijn zin doorgeslagen. Ik herken er geen WW2 sfeer in. Bovendien is het feminisme ook wederom doorgeslagen.
Ik hoop dat die karakters bij het verzet horen en uitzonderingen zijn op de regel. Het lijkt er soms op dat ze één uitzonderlijke foto uit WW1 of WW2 halen en dan de game zo maken alsof elke soldaat er destijds zo uit zag. Dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Klopt.
Geweldig om te snipen daar aan de brug kanten
Zeker lekkere map. Je kon er goed in vliegen, leuke tank battles, infantry stukje (vooral in het midden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
[...]

[...]

En dat is precies het probleem. Het is een ww2 shooter, op historisch accurate mappen/gevechten. Dat is in de multiplayer nooit anders geweest. Als er dan vervolgens gehandicapte vrouwen met robotarmen en zwarte soldaten met katana's op hun rug door het slagveld rennen(wat in een pacific map nog wel zou kunnen, de katana) dan doet dat voor mij wel afbreuk aan immersie.

Het toevoegen van vrouwen/zwarte soldaten voelt voor mij een beetje aan als een politiek correct sausje want dat is helemaal hip tegenwoordig. Van mij had het niet gehoeven. Er waren nou eenmaal geen vrouwelijke soldaten op de frontlinies, en African Americans werden (onterecht) in all-black outfits geplaatst die zelden het slagveld zagen, lullig voor hun, maar zo was het toendertijd nou eenmaal.
Zelden is niet nooit en ik ben in ieder geval blij dat ik als een afro-Amerikaanse soldaat kan spelen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

[...]

Precies, en als ik dan een grapje maak dat in de volgende Battlefield vast transgenders en homo's zullen zitten, vanwege juist deze doorgeslagen politieke correctheid, dan word je op Tweakers zelfs nog op de vingers getikt door een moderator omdat 'dit soort reacties ongewenst zijn'. Het is echter wel gewoon waar we heen gaan met zijn allen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 22:08
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:16:
Waarom, als er een vrouw in de game zit word er meteen geroepen dat dit door feministen komt?
Ik snap dat je epenis word aangevallen hierdoor maar kom op hey. In de trailer zie je 1 vrouw, een noorse verzetstrijden want daar ging de trailer over.

En meteen voelt iedereen zich op zijn epenis getrapt. Er zaten genoeg vrouwen in het verzet in Europa dus waarom kan dat niet in de game?
Simpel, 99,9% van de soldaten in WW II waren mannen, in de meeste landen was het zelfs voor vrouwen verboden om bij het leger te gaan. Als we het dan toch hebben over respect hebben vind ik het juist apart dat vrouwen nu alweer een dergelijk prominente plek krijgen in de communicatie over de game terwijl het juist de mannen waren die aan het vechten waren. Dat er vrouwen inzitten is niet erg, maar de vorm en hoe prominent sluit niet aan bij hoe die periode echt was. En ja, dan ben ik erop tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:20:
[...]
Precies, en als ik dan een grapje maak dat in de volgende Battlefield vast transgenders en homo's zullen zitten, vanwege juist deze doorgeslagen politieke correctheid, dan word je op Tweakers zelfs nog op de vingers getikt door een moderator omdat 'dit soort reacties ongewenst zijn'. Het is echter wel gewoon waar we heen gaan met zijn allen.
Wen er maar aan. Deze politiek correcte nonsens is nog lang niet over. Er moet eerst een escalatie plaatsvinden, met desastreuze gevolgen voordat dit stopt.

Overigens denk ik dat de Battle Royale mode zeker in deze game zit. Ergens heb ik het idee dat deze customisations in die modes te vinden zijn, niet zozeer in de normale modes. Maar dat is misschien hopen tegen beter weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:17:
[...]

Zeker lekkere map. Je kon er goed in vliegen, leuke tank battles, infantry stukje (vooral in het midden).
Als je die map nu speelt, is het om te janken. Dat dan weer wel natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
Zingo schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:21:
[...]

Simpel, 99,9% van de soldaten in WW II waren mannen, in de meeste landen was het zelfs voor vrouwen verboden om bij het leger te gaan. Als we het dan toch hebben over respect hebben vind ik het juist apart dat vrouwen nu alweer een dergelijk prominente plek krijgen in de communicatie over de game terwijl het juist de mannen waren die aan het vechten waren. Dat er vrouwen inzitten is niet erg, maar de vorm en hoe prominent sluit niet aan bij hoe die periode echt was. En ja, dan ben ik erop tegen.
Alleen het sovjet leger had al ruim 800.000 vrouwelijke soldaten.. In dit specifieke geval ging het om een vrouwelijke verzetsstrijder, en die had je in alle landen in Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
Zingo schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:21:
[...]

Dat kan, alleen ging deze specifieke trailer over het Noorse verzet, en dat ze die vrouw dan vrij prominent in beeld laten komen heeft met marketing te maken. Want het is nieuw dus iedereen heeft het erover.

En hoezo is een vrouw in het verzet niet echt? Nou doe je alle vrouwen die in het verzet hebben gezet wel heel erg te kort doordat te zeggen. Ik zal de naam Hannie Schaft laten vallen voor je toch wel de meest bekende Nederlandse verzet strijdster.

[ Voor 6% gewijzigd door Uthog op 24-05-2018 11:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Nog even snel... ik hoop echt heel erg dat er Stuka's in de game komen. Ik ben zelf geen voortuigen persoon. maar de Scary sirenes zijn zo ontzettend creepy.. en kunnen zo ontzettend veel toevoegen. Ik kan me prima voorstellen dat er wat leuks mee te doen is. Bijvoorbeeld dat dit vliegtuig niet sterk is voor air to air gevechten. Maar misschien dat dit toestel hoger kan klimmen dan andere toestellen om via een duikvlucht en dus die gillende sirenes, een bom kan afwerpen.

ik zie mezelf al omhoog kijken.. zoeken waar dat ding is.. ben ik de sjaak of niet...

[Video: https://clips.twitch.tv/DelightfulGloriousWrenDerp]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Dit zal je waarschijnlijk heel persoonlijk vinden, maar ik denk dat je op je epenis bent getrapt want oorlog voeren is stoer en mannelijk hurpaderp.
Het is simpelweg een feit dat er slechts een minieme hoeveelheid vrouwelijke soldaten waren. En als er dan een vrouwelijke soldaat, met idiote prothese, als een soort rambo door het slagveld loopt kan ik me voorstellen dat dit voor velen afwijkt van hun beeld van WW2.

Daarnaast is het voor de samenleving maar goed geweest dat er zo weinig vrouwelijke soldaten waren. Als ze op hetzelfde tempo gestorven waren als mannen in zowel de eerste als de tweede wereldoorlog had de samenleving nooit zo snel kunnen herstellen. Daarom voeren mannen van oorsprong de gevechten, je hebt veel minder mannen nodig voor herpopulatie.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2018 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat kan, alleen ging deze specifieke trailer over het Noorse verzet, en dat ze die vrouw dan vrij prominent in beeld laten komen heeft met marketing te maken. Want het is nieuw dus iedereen heeft het erover.

En hoezo is een vrouw in het verzet niet echt? Nou doe je alle vrouwen die in het verzet hebben gezet wel heel erg te kort doordat te zeggen. Ik zal de naam Hannie Schaft laten vallen voor je toch wel de meest bekende Nederlandse verzet strijdster.
Goed dat je je post hebt gedit want het werd wel erg kinderachtig zo. Wellicht de discussie of een vrouw er wel of niet in hoort ergens anders houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Het is simpelweg een feit dat er slechts een minieme hoeveelheid vrouwelijke soldaten waren. En als er dan een vrouwelijke soldaat, met idiote prothese, als een soort rambo door het slagveld loopt kan ik me voorstellen dat dit voor velen afwijkt van hun beeld van WW2.
Buiten de prothese die wel erg "customised" aanvoelt begrijp je natuurlijk wel dat je buiten een mannelijke variant een vrouwelijke kunt gaan kiezen ingame toch? Dat gaat er gewoon in zitten.

Feit is wel dat ook de meeste gamers mannelijk zijn en vooral met dit soort games waarbij de meeste ook vaak een mannelijke avatar aanmaken. Vraag me dus af of we uberhaubt veel vrouwen gaan zien. Maar dat ze erin zitten kunnen we op tellen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dankzij de matige trailer kan iedereen zijn conclusie trekken en worden we eens niet onterecht gehyped. Wel fair van EA/DICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:35:
[...]

Buiten de prothese die wel erg "customised" aanvoelt begrijp je natuurlijk wel dat je buiten een mannelijke variant een vrouwelijke kunt gaan kiezen ingame toch? Dat gaat er gewoon in zitten.

Feit is wel dat ook de meeste gamers mannelijk zijn en vooral met dit soort games waarbij de meeste ook vaak een mannelijke avatar aanmaken. Vraag me dus af of we uberhaubt veel vrouwen gaan zien. Maar dat ze erin zitten kunnen we op tellen.
Natuurlijk gaat dat er in zitten en ik heb er, ondanks dat het historisch verre van correct is, geen moeite mee. Een game mag wat mij betreft die vrijheid nemen als dat bedenkt dat een speler op die manier zijn eigen character kan maken. Echter moet het dan wel 100% speler keuze zijn. Niet dat class A altijd een vrouw is en class B altijd een man. En het moet bij de game passen, vrouwen ook gewoon in uniform en niet in korte rokjes of camo hotpants.

Afhankelijk van character modellen kunnen we best veel vrouwen gaan zien simpelweg omdat vrouwe van nature slanker zijn en dus een kleiner silhouette vormen en daardoor minder snel opvallen en kleinere hitboxes hebben. De reden dat mijn character in PUBG een vrouw is :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2018 11:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 22:08
[...]

Dit zal je waarschijnlijk heel persoonlijk vinden, maar ik denk dat je op je epenis bent getrapt want oorlog voeren is stoer en mannelijk hurpaderp.
Ik maak uit de trailer niet op dat het om het noorse verzet gaat. Ik zie een map die if anything me meer aan Operation Market Garden doet denken dan iets anders, hoor overal engelse stemmen en accenten. Dusja, dat ik dan niet weet dat het om het Noorse verzet gaat, dan kan gebeuren lijkt me. Gevalletje foute communicatie vanuit EA.

Daarnaast zeg ik nergens dat vrouwen in het verzet niet echt zijn, die woorden leg je me in de mond. Ik vind het vreemd dat gezien de verhouding man/vrouw zoveel aandacht naar de vrouwen uitgaat en vindt het ergens ook niet respectvol naar de echte veteranen die gevochten hebben (welke gewoon voor een extreem groot deel mannen zijn). Nu gaat BF daar allang niet meer over, realisme is al een tijdje niet meer de drijfveer, maar ik vind het wel apart. Dat je in een verhaallijn over het verzet ervoor kiest een vrouw erbij te betrekken, vooruit, maar dit trekt mij iig niet.

En ik zal maar doen alsof je die laatste opmerking nooit gemaakt hebt, wat een niveau zeg :X. Maarja, we zullen de discussie er voor nu bij laten, ik heb mijn mening laten weten, jij ook. Lets agree to disagree.

[ Voor 3% gewijzigd door Zingo op 24-05-2018 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Afhankelijk van character modellen kunnen we best veel vrouwen gaan zien simpelweg omdat vrouwe van nature slanker zijn en dus een kleiner silhouette vormen en daardoor minder snel opvallen en kleinere hitboxes hebben. De reden dat mijn character in PUBG een vrouw is :+
Kom jij weleens buiten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrouwen hebben smallere schouders en zijn gemiddeld gezien korter. Als je puur naar formaat kijkt zijn mannen simpelweg groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:42:
[...]

Vrouwen hebben smallere schouders en zijn gemiddeld gezien korter. Als je puur naar formaat kijkt zijn mannen simpelweg groter.
Ik snapte wel wat je bedoelde. :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Ik snap opzich dat de discussie over vrouwen / donkere mensen met protheses in WW II wat gevoelig ligt,(en het weglaten van swastika) maar EA/Dice hebben gewoon een keuze moeten maken.

Premium is afgeschaft dus iets zal dat gat moeten vullen, want ja geld verdiennen staat nu eenmaal op plek 1 bij commerciële bedrijven.

Dus als je de keuze hebt tussen onrealistische looks met lootboxen of het premium model. Dan vind ik het prima dat ze deze weg hebben ingeslagen.

Betreft de kleurstelling lijkt het überhaupt meer op vietnam dan WOII. Maar het gaat mij meer om de mupliplayer gameplay. Zover ik het nu zie zijn wordt er betreft de gameplay aanpassingen wel geluisterd naar de feedback op BF1 en wordt het allemaal ietsjes meer hardcore. (minder mini map, geen autoheal, ammo oprapen enz.) De belangrijkste vraag zal zijn hoe de natuurlijk wel hoe de gunplay is.
Maar voor mij is een minder arcade gameplay in ruil voor een meer arcarde look prima. Single player boeit me toch niet heel veel, die speel ik wel als er serverstoring is.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het gaat steeds meer en meer naar een crossover van cod en bf 3 en > Het enige wat er nog niet is is hitscan maar de trailer heeft me minder dan overtuigd dat ik weer eens bf aan moet slingeren...

Afgezien van het vrouw met prothese (wat waarschijnlijk weer een persoon is geweest bij het verzet ofzo) en etnische verhaal wat me verder weinig boeit in die zin als het binnen de setting en verhaal past, is gewoon de trailer niet hoe battlefield moet spelen, prone diving met lmg, granaten uit de lucht schieten etc. nah. doe maar iets meer realisme en hogere leercurve zoals het vroeger was.
Als ik twitchshooters wilde spelen ga ik wel call of doody spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jagermeister schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:43:
[...]

Ik snapte wel wat je bedoelde. :>
Ik jou dan niet :+

@BobbLeeSwaggr een tussenweg is natuurlijk realistische cosmetics die je moet aanschaffen. Denk aan limited edition leren pilotenjassen met opdruk of een Hugo Boss Waffen SS uniform voor squad leader kunnen kopen.
Maar we gaan het zien, wellicht is die prothese wel een uiterste en valt de rest nog redelijk mee.

@SouLLeSSportal volgens de Youtubers gaat het juist veel meer terug richting de oude Battlefield 2 stijl. Wat dat betreft heb ik zeker wel hoop, echter vind ik het lastig om op Youtubers af te gaan en de EA trailer te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 12:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:46:
Ik snap opzich dat de discussie over vrouwen / donkere mensen met protheses in WW II wat gevoelig ligt,(en het weglaten van swastika) maar EA/Dice hebben gewoon een keuze moeten maken.

Premium is afgeschaft dus iets zal dat gat moeten vullen, want ja geld verdiennen staat nu eenmaal op plek 1 bij commerciële bedrijven.

Dus als je de keuze hebt tussen onrealistische looks met lootboxen of het premium model. Dan vind ik het prima dat ze deze weg hebben ingeslagen.

Betreft de kleurstelling lijkt het überhaupt meer op vietnam dan WOII. Maar het gaat mij meer om de mupliplayer gameplay. Zover ik het nu zie zijn wordt er betreft de gameplay aanpassingen wel geluisterd naar de feedback op BF1 en wordt het allemaal ietsjes meer hardcore. (minder mini map, geen autoheal, ammo oprapen enz.) De belangrijkste vraag zal zijn hoe de natuurlijk wel hoe de gunplay is.
Maar voor mij is een minder arcade gameplay in ruil voor een meer arcarde look prima. Single player boeit me toch niet heel veel, die speel ik wel als er serverstoring is.
Het lijkt er op dat de skins/customization dermate uitgesproken is, dat het de sfeer verpest, volgens mij had dat ook iets minder extreem en cartoony gekund. Verder ben ik het wel eens met je opmerking dat het een goede trade off is.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Voor wat betreft de autoheal en het ammo oprapen hoop ik dat dit ook zal gelden voor voertuigen.
Dus geen artillerie trucks / vliegtuigen / bombers / etc. meer met onbeperkte voorraad.
Munitie op = laten staan of terug naar een spawnpunt om te repairen/re-stocken.

De trailer vond ik wel een veel te hoog Michael Bay gehalte hebben, dus daar kan ik nog geen conclusies uit trekken. Het is voor mij afwachten tot meer beelden/details.
Voor alsnog ben ik wel hyped voor deze, ondanks dat een hoop elementen een kopie lijken van andere franchises. (Overwatch, Fortnite.)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:03
Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:51:
Ik ben nog positief over de trailer. Het is en blijft een trailer, dus het is nog wat onduidelijk wat nou wel of niet echt zo ingame zit en wat niet, maar qua animaties vond ik het heel indrukwekkend. Destruction lijkt ook terug (big time) en zo te zien ook veel meer customization
....
Prima post-show van Xbox trouwens. Aardig wat details gevonden al ja
Zo denk ik er ook over. Al zal ik geen skins gaan kopen ofzo.
Ik snap niet helemaal dat iedereen er zo over valt dat het niet helemaal realistisch of authentiek is maar dat zal me echt worst zijn. Ik vind het er wel cool uit zien. Zolang het lekker speelt vind ik het prima.

Alleen die fortifications weet ik niet wat ik daar van moet vinden. Krijg wel echt het gevoel dat ze gedacht hebben, wat Fortnite kan dat kunnen wij ook.

Maar goed, één trailer van 2 minuten zegt natuurlijk weinig en de echte gameplay beelden van de MP moeten we nog zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
Ghostley schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:56:
Voor wat betreft de autoheal en het ammo oprapen hoop ik dat dit ook zal gelden voor voertuigen.
Dus geen artillerie trucks / vliegtuigen / bombers / etc. meer met onbeperkte voorraad.
Munitie op = laten staan of terug naar een spawnpunt om te repairen/re-stocken.

De trailer vond ik wel een veel te hoog Michael Bay gehalte hebben, dus daar kan ik nog geen conclusies uit trekken. Het is voor mij afwachten tot meer beelden/details.
Voor alsnog ben ik wel hyped voor deze, ondanks dat een hoop elementen een kopie lijken van andere franchises. (Overwatch, Fortnite.)
Stiekem hoop ik dan wel dat ze iets in de trend van Ammo trucks gaan toevoegen, truck met weinig armor die kunnen rondscheuren met Ammo. Dan wel me een enorme explosie uit elkaar gaan als ze opgeblazen worden en alles in een omgeving van een meter of 10 meenemen.

Zo heb je niet de autorefill, maar hoef je ook niet helemaal terug voor meer ammo om toch de snelheid er een beetje in te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik vind maar 2 dingen belangrijk en dat is (a is de game leuk om te spelen en leuk om te blijven spelen (2 Is de balans goed.
zijn deze 2 punten goed kan het maar zo zijn dat we gewoon een hele goede Battlefield game hebben.

Verder ben ik wel blij dat er geen Premium meer is en als dat betekend dat het dan iets meer arcade is zie ik dan als noodzakelijke schade.

[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 24-05-2018 12:06 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht al dat het resupply mechanisme mij zo bekend voor kwam: https://www.reddit.com/r/...roach_interaction_instead

Zal wel geen consultancy fee krijgen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Stiekem hoop ik dan wel dat ze iets in de trend van Ammo trucks gaan toevoegen, truck met weinig armor die kunnen rondscheuren met Ammo. Dan wel me een enorme explosie uit elkaar gaan als ze opgeblazen worden en alles in een omgeving van een meter of 10 meenemen.

Zo heb je niet de autorefill, maar hoef je ook niet helemaal terug voor meer ammo om toch de snelheid er een beetje in te houden.
Helemaal terug zou ook niet nodig moeten zijn. Een gecapte vlag is een punt waar je een refill kan activeren. Of inderdaad dmv. ammotrucks. Ook weer iets om teamplay te bevorderen. Teamplay (grotendeels dan) vond ik altijd datgene wat BF anders maakte dan de andere shooters. Hoe meer dat word beloont/aangemoedigd, des te beter. d:)b

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
[...]

Een ammo&health-aanhanger is al bevestigd volgens mij.

Verder vraag ik me af of ze met de personages uit de trailer de meest extreme varianten hebben gepakt om te laten zien wat er mogelijk is. Net als die tank met paardenkop (oid) Maar de overige personages zien er nog vrij normaal uit, net als overige tanks.

In vorige titels had je ook gouden tankskins en whatever, dus het is niet helemaal onbekend, maar niet veel mensen gebruikten die

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

SouLLeSSportal schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:49:
Het gaat steeds meer en meer naar een crossover van cod en bf 3 en > Het enige wat er nog niet is is hitscan maar de trailer heeft me minder dan overtuigd dat ik weer eens bf aan moet slingeren...
Dat valt denk ik wel mee. Ik kan je sterk adviseren om de betere youtubers even te checken die een preview hebben gekregen over de game die 3 uur heeft geduurd.

Wat me geweldig lijkt, ook om te zien in een battle.. is dat je een karakter kan weg slepen om hem te reviven met cover. Je kan om hulp roepen terwijl je 360 om je heen kan kijken. Dat lijkt me ook best wel interessant.. want het word een stukje persoonlijker zo. Je healthbar is niet vanzelfsprekend 100% vol. Ammo is schaars. Ammo moet je oprapen. Er zijn geen wireless ammo aanvul acties meer. Net als met health. Niet zomaar een prikje en weer door. Een medic die je helpt is daar een paar seconde mee bezig.

Dice heeft heel helder gemaakt dat squad play loont. En als een squad zijn werk goed doet heeft het een extra item in de vorm van een V1 oid. Ook dat iedereen elkaar kan helpen met een mini revive klinkt een hele goede zet.

Al om al, alles wat ik heb gehoord van Jackfrags vind ik erg interessant en klinken als een hele goede upgrade. Meer teamwork. Maar samenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
[...]

Analyse van de trailer van Jackfrags waarin hij praat over functies die niet meteen opvallen in de trailer, hij zegt oa dat je supply depots kan rondslepen naast de field guns en AA guns

YouTube: Battlefield V Trailer Breakdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Rakward schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Analyse van de trailer van Jackfrags waarin hij praat over functies die niet meteen opvallen in de trailer, hij zegt oa dat je supply depots kan rondslepen naast de field guns en AA guns

YouTube: Battlefield V Trailer Breakdown
DAt zijn zaken die kan ik in een game als Battlefield alleen maar toejuichen. Ik mis de echte squadplay die ik in BF2 had. Daar kon je niet als lone wolf het opnemen tegen de vijand maar als je een goed squad had wel. In BF3 en 4 had ik die feeling veel minder. Daar had ik het gevoel dat je als een enkeling meer kon bereiken.

Teamplay heeft voor mij zowiezo al de voorkeur en zaken als field guns en AA guns meeslepen maakt het spel ook minder snel hetzelfde. Want als die AA gun constant verplaatst ben je daar als piloot wel in je achterhoofd mee bezig waar zit die nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ben benieuwd wat voor PC je nodig hebt om dit fatsoenlijk te draaien.

Mijn I5 7600 heeft namelijk enorm veel moeite met BF1 (gtx 1070 als GPU). Rare is dat ik dit bij de release totaal niet had, maar nu wel. Ik ben sinds een maand of 2 weer casual begonnen. Ben nog aan het kijken of ik het zelf op kan lossen, staan wel wat tips voor op het internet. Het maakt overigens niet veel uit of ik op medium of ultra speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:14
overdoseh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:16:

Mijn I5 7600 heeft namelijk enorm veel moeite met BF1 (gtx 1070 als GPU). Rare is dat ik dit bij de release totaal niet had, maar nu wel. Ik ben sinds een maand of 2 weer casual begonnen. Ben nog aan het kijken of ik het zelf op kan lossen, staan wel wat tips voor op het internet. Het maakt overigens niet veel uit of ik op medium of ultra speel.
BF1 : frameratelimiter instellen en resolution scaler op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
overdoseh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:16:

Vanuit Origin:
Systeemvereisten

Dat is het enige wat EA/Dice tot nu toe gezegd heeft over de specs wat ik zo snel kan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ben normaal gesproken geen groot fan van AngryJoe (al heeft ie af en toe wel gelijk), maar bij deze een in depth interview met Lars. Hier wordt ook het eea uitgelegd over het hoe en waarom qua customisation etc.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:18:
[...]

Vanuit Origin:
Systeemvereisten

Dat is het enige wat EA/Dice tot nu toe gezegd heeft over de specs wat ik zo snel kan vinden.
De minimale specificaties van battlefield 1 lijken er precies op. Is het dan ook aanneembaar dat op max settings er niet veel verschil zal zijn in FPS tussen BF1 & BF V?
Minimale specificaties:

Systeemeisen Battlefield 1

Besturingssysteem: 64-bits Windows 7, Windows 8.1 en Windows 10
Processor (Intel): Core i5 6600 K
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 660 2 GB
DirectX: 11.0-compatible videokaart of equivalent
Eisen online verbinding: 512 KBPS of snellere internetverbinding
Vrije schijfruimte: 50 GB

Aanbevolen specificaties:

Besturingssysteem: 64-bits Windows 10 of later
Processor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
Processor (Intel): Intel Core i7 4790 of equivalent
Geheugen: 16 GB RAM
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon™ RX 480 4 GB
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 3 GB
DirectX: 11.1-compatible videokaart of equivalent

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Skinny Kratos meets handicapped Aloy? :>
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/YGf9keH7P7A2aQv-SMbEl-AaIsizBGFYqY4boJZmtfc.jpg?s=7df05acad4896e2adb09a3c0d07101d5

Heb jij dit gemaakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
jurjen120 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:22:
[...]

De minimale specificaties van battlefield 1 lijken er precies op. Is het dan ook aanneembaar dat op max settings er niet veel verschil zal zijn in FPS tussen BF1 & BF V?
Minimale specificaties:

Systeemeisen Battlefield 1

Besturingssysteem: 64-bits Windows 7, Windows 8.1 en Windows 10
Processor (Intel): Core i5 6600 K
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 660 2 GB
DirectX: 11.0-compatible videokaart of equivalent

Aanbevolen specificaties:

Besturingssysteem: 64-bits Windows 10 of later
Processor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
Processor (Intel): Intel Core i7 4790 of equivalent
Geheugen: 16 GB RAM
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon™ RX 480 4 GB
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 3 GB
DirectX: 11.1-compatible videokaart of equivalent
Volgens mij zijn het gewoon de bf1 specs. BF5 specs zijn gewoon nog niet bekend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Is er al iets bekend over suppression in BFV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:39:
Is er al iets bekend over suppression in BFV?
Nope. Nog niks

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Trisjin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:32:
[...]

Volgens mij zijn het gewoon de bf1 specs. BF5 specs zijn gewoon nog niet bekend denk ik.
BF5 specs staat op origin bij de bestelpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
Uthog schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:45:
[...]

BF5 specs staat op origin bij de bestelpagina.
Neem aan dat een spel dat 2 jaar later uitkomt niet de zelfde specs heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Trisjin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Neem aan dat een spel dat 2 jaar later uitkomt niet de zelfde specs heeft.
Gezien het feit dat het dezelfde engine is, ook op de huidige console generatie moet kunnen draaien en er ongetwijfeld allerlei optimalisaties plaats hebben gevonden zou dit toch heel goed kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ook ik vond de reveal erg vreemd. Was verrast door de verhalen van de developers maar die trailer sloeg de plank echt lelijk mis. Ik denk dat ze dat inmiddels wel door hebben bij DICE.

Ook opvallend:
De beschrijving van de laatste ronde in de Grand Operations mode leek erg veel op Battle Royale dus wellicht is dat hun variant.
Pagina: 1 ... 8 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V