AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Mja, ik koop hem toch wel inclusief die EA access tegen die tijd om op 11 oktober al aan de slag te kunnen. @Miesjh , @Tags NL , @Reefun kopen die game toch wel, dus ik kan niet achterblijven. Niet dat ik dat wil ofzo, maar ben tegen die tijd wel weer toe aan wat nieuws.Layumi schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:45:
Stap voor stap. Komende tijd komen er nog meer trailers. MP trailer hoop ik o.a.
Beslis aan het eind pas of ik ga bestellen of niet.
Nu een hoop gissen en raden en bijzonder veel aannames die nu gedaan worden hier op basis.... van 2 minuten.
Volgt nog zat info...
XBL: MRE Inc
Xbox Live: Miesjh NL
Vond het zelf een heerlijke trailer, kreeg beetje een bad company gevoel en laten dat nou de beste battelfield titels zijn.
Duurt blijkbaar wel veel langer.Miesjh schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:47:
Squad mate can revive you, even when he's not a medic.
[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 23-05-2018 22:49 ]
Ik vond die raketinslag wel heel gaaf, dat kan behoorlijk wat beïnvloeden als iedereen naar de grond gaat.
Het is een behoorlijk kleurrijke trailer maar als
Ik kijk naar de teken sketches komt dat wel goed met die grauwe ww2 feeling. Ik ben heel erg benieuwd naar de online gameplay.
[ Voor 59% gewijzigd door CHKYBSTRD op 23-05-2018 22:52 ]
Stay hungry, stay foolish!
Does not bring you back to full health.
Xbox Live: Miesjh NL
Alsook enkel in je eigen squad?
Nog wel een leuke feature dan.
Rennen met een mg42, sliden, klimmen, rennend herladen etc.... Waarom plaats je zoiets dan in je trailer? Pak gewoon een thompson. Ook lastig maar iets geloofwaardiger dan nu....
Lijkt net of het een must is om zo je game neer te zetten.
[ Voor 24% gewijzigd door StealthyPeanut op 23-05-2018 22:52 ]
Zorgt er wel voor dat met je squad bij elkaar blijven echt noodzakelijk is, dat kan goed werken.SmokingCrop schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:50:
[...]
Alsook enkel in je eigen squad?
Nog wel een leuke feature dan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sommigen zullen het jammer vinden dat de soldaten er zo anders uitzien, maar aan de andere kant als je met een 1 of andere elite unit zit, dan gaan daar gewoon wat personages in zitten. Bovendien is dat ook een manier om wat meer binding met de andere personages te krijgen, lijkt me dan als het gewoon wat random grunts zijn. Ik vond die meid er nog best cool uit zien en ook die andere gozer. Dat ze geen helmen op hebben stoort me meer dan dat ze een robot-arm heeft. Overigens vind ik de manier waarop dat ding gebouwd is nog niet eens zo heel raar of onmogelijk. Lijkt meer op een klauw, specifiek voor haar class.
Dat stuk met als je eenmaal speelt vallen me ook wat dingen op. Ten eerste vraag ik me af of dit SP is, want het lijkt gewoon conquest. Als we die mode, soort van, spelen op de singleplayer of coop dan is dat gewoon heel gaaf. Beter dan in BF1 dat je een vaste map speelt zonder dat enemies respawnen (en dus op den duur helemaal dood en leeg is) en ook mogelijk meer keuzes over wat je gaat doen. Als intro voor een nieuwe map lijkt me dit best cool. Beetje scripted maar daarna wel de vrijheid.
Je hebt wel een MG42 oid mee en schiet die zelf wat wel wat raar is, maar mogelijk is die gun van balans-redenen toegevoegd (allied hadden niet echt een normaal antwoord op de STG44 bv). Minder realistisch maar mogelijk voor de gameplay. En natuurlijk customization.
Als die customization ervoor zorgt dat er zulke mooie skins bij zitten (want laten we wel wezen: ze zien er gaaf uit en ik zou er best een paar willen hebben), dan is dat prima als hiermee Premium wegvalt.
Wat ik me nog afvraag is of inderdaad dat kruipen op de rug zo is toegevoegd. Of het springen door het raam en vervolgens neerkomen. Mogelijk nu geen parachute meer nodig
Het is even wachten hoe de rest is, maar ik vind dit niet verkeerd. BF1 had ik ook niet meteen top-vibe mee, maar hier is het voor mij vrij gelijk. Ik wil meer zien maar grote kans dat ik hem wel ga halen. Op de trailer na vind ik ze in ieder geval veel prima dingen zeggen.
Realisme is voor vele traditionele spelers een must, maar ik heb liever dat ze een goede gave gebalanceerde game neerzetten en als ze met customization de servers en support financieren dan vind ik dat gewoon prima.
Prima post-show van Xbox trouwens. Aardig wat details gevonden al ja
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 22:54 ]
Sorry dat sommige het niet zo omg amazing vinden zoals jij…. gelukkig dat er daarom nog meningen bestaan en dat die soms kunnen verschillen.TJ89 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:48:
Haha al dat negatieve gezeik na welgeteld 1 trailer... kom op zeg, komt een beetje triest over.
Ik had ook hekelpunten in de trailer, zeker als het zogezegd WW2 moet zijn.
Ja, was ik.Richard P schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:51:
Iemand noemde net al Mad Max. Dat idee kreeg ik ook een beetje. WO2 meets Mad Max en Braveheart. Ik vind het echt niet fijn om zo negatief te doen als mensen hard hebben gewerkt aan een product, maar het moet wel weer lekker inclusief met een gehandicapte vrouw aan het front... Ja ja het is maar een game, ik weet het. De gameplay is natuurlijk niet realistisch, maar ik vind juist dat de setting dat wel moet zijn. Dit leek bijna op een Overwatch trailer.
Het zal allemaal wel een feest voor het oog zijn, maar ik had iets meer realisme verwacht.
Maar goed, we gaan het wel zien de komende weken wat er nog meer getoond gaat worden. Vooralsnog helaas negatief hier.
Blijkbaar wel, ze hadden het er net over op https://mixer.com/xboxMartinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:51:
Wat ik me nog afvraag is of inderdaad dat kruipen op de rug zo is toegevoegd. Of het springen door het raam en vervolgens neerkomen. Mogelijk nu geen parachute meer nodigIk vind het er wel tof uit zien.
Deel van de betere animaties, dat je niet prone ligt en even 180° moet draaien in een slow ass pace en dat je dan automatisch recht komt te staan omdat je benen er niet kunnen liggen
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 23-05-2018 22:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vind het wel prima. Die animaties zagen er toch altijd erg muf uit. Sterker, als ik zou moeten zeggen waar ze op animatie-gebied nog veel konden doen dan zie ik nu dat ze juist die zaken hebben aangepakt.SmokingCrop schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:53:
[...]
Blijkbaar wel, ze hadden het er net over op https://mixer.com/xbox
Deel van de betere animaties, dat je niet prone ligt en even 180° moet draaien in een slow ass pace
En hoewel de squad van de speler er wat apart uitziet, zijn de rest van de soldaten wel gewoon normaal. Ik denk dat het dus nog wel mee zal vallen qua extreme skins. En het is niet alsof alle soldaten zich nog aan alle richtlijnen hielden als ze eenmaal in het front zaten...
En als die vrouw ervoor zorgt dat er meer meiden de game gaan spelen, dan is dat verder ook prima. We hadden ook afro-amerikanen in BF1, dan kan dit ook wel.
En zo te horen heeft elke speler iets van een ammo box en kan iedereen reviven. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken, maar lijkt me erg positief. Niet meer geforceerd worden om een class te pakken omdat die te weinig gespeeld wordt is gewoon +1. Medic met LMG, Rifle of assault rifle lijkt me gewoon enorm tof.
Wat ik verder enorm gaaf vind is dat ze nu de support speler wat meer laten doen. En zo te merken verdedigen ook een stuk boeiender wordt. Je eigen verdediging bouwen lijkt me enorm tof en maakt het ook een stuk leuker om te doen. Cover terugbrengen maakt Rush en dergelijke een stuk boeiender omdat je nu niet meer kansloos bent zodra de huizen stuk zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 22:59 ]
Ik heb hem bij BF1 ook niet gekocht. Eerst maar even spelen en dan zie ik wel of ik nog interesse heb tegen die tijd. Maar ik vind het wel fijn dat je nu gewoon alle content krijgt. En wie weet waar ze inderdaad nog mee komen. Over lootboxes bijvoorbeeld werd met geen woord gerapt. Al zou er geen pay to win zijn in ieder geval.l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:39:
[...]
Ik ben achterdochtig en dat heeft me al vaak veel geld gescheeld...
* De tank in het begin lijkt wat 'loot' te hebben (kandelaar + bier)
* De Terminator klauw
* Melee kills lijken er nog te zijn
* Kogelgaten door muren heen
* Gebouwen storten volledig in
* Het level lijkt wel Arnhem / Nijmegen (onder de brug)
* Jeeps vallen uit de lucht (van de brug af?)
* Veel verschillende characters met uiterlijke kenmerken
* Verschillende soorten tanks
* Exit vehicles after crash?
* Het lijkt alsof ze met zandzakken die Fortification maken (1:21)
* Granaten kunnen worden teruggegooid voordat ze zijn ontploft
* Muziek op de motor / zijspan
* Een Tiger tank die een AA turret achter zich aansleurt (die ook nog eens vuurt)
* Een V1 raket
* De blast na de V1 raket
* Na de blast ben je blijkbaar niet dood, er spawned nog iemand op je
* Custom knuppel met spijkers
* Parachutisten
98% zeker dat ze Rotterdam aankondigden.marapuru schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:58:
Opvallende punten:
Dat de support (of was het engineer?) nog meer kan.
Resupply stations bouwen op capture points enzo..
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 23-05-2018 23:01 ]
Maar dat was deze video niet. Rotterdam heeft/had niet zulke bruggen
Ik dacht trouwens dat er niet heel heftig gevochten was daar en dat het meer in Brabant e.d. gebeurde. Maar misschien zien we nog wat van Eindhoven, Tilburg of Den Bosch (waar ze over sluizen hebben gelopen om de rest van de stad in te nemen)
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 23:01 ]
Rotterdam werd inderdaad ook aangekondigd. Direct daarna was er concept art te zien met oa het gebouw van de Holland Amerika Lijn.Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:00:
[...]
Maar dat was deze video niet. Rotterdam heeft/had niet zulke bruggen
[ Voor 27% gewijzigd door Maurice079 op 23-05-2018 23:02 ]
PSN: xMaurice93
#TerugHyped
- dat was volgens mij een churchill variant (kan een crocodile zijn)marapuru schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:58:
Opvallende punten:
* Een Tiger tank die een AA turret achter zich aansleurt (die ook nog eens vuurt)
* Een V2 raket
- V1
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Idd, ze zeggen leuke dingen. Het lijkt me niet de meest realistische battlefield, maar wel de leukste. We gaan het zien.SmokingCrop schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:03:
Blij dat er niet enkel deze trailer is, wat ze zeggen bevat zoveel meer.
#TerugHyped
Op basis van die video klinkt het echt prachtig, hoop dat die trailer er enorm naast zit en we inderdaad die gameplay krijgen die Jackfrags suggereert.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
* DaniëlWW2 speelt de modje/voorbeeld functie kaart en besluit om zijn mening omtrent historische accuratesse van deze trailer voor zich te houden. Dit omdat het verstrekken van deze mening potentieel uitzonderlijk onvriendelijk over zal komen.Maurice079 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:02:
Ben wel heel benieuwd naar de visie van @DaniëlWW2 op deze trailerPast deze een beetje in het perspectief van de oorlog?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert
Coop Mode called Combined Arms
Single player War Stories return
Fortifications are things like sand ags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.
Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings
Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore
Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)
No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you
Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)
Open staan voor nieuwe dingen en het effectief als een nieuwe game aanvaarden. Met zoveel details die anders zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 23-05-2018 23:10 ]
Dit lijstje zegt me dat je meer met randzaken bezig bent, dan echt met knallen en het veroveren van capture points. Tevens zijn het zoveel veranderingen die worden doorgevoerd. Dice kennende zal de meeste shit maar weer half werken en er 4 maanden overheen gaan voordat dingen weer een beetje fatsoenlijk werken of tot hun recht komen.Rivanov schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:07:
No Season Pass
Fortifications are things like sand ags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.
Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore
Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)
Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)
Nog een keer gekeken, maar nog steeds...
Wat een bak onzin.
Nijmegenmarapuru schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:58:
Opvallende punten:
Vaak bu'j te bang!
Dit kan nog alle kanten op gaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klinkt erg gaaf. En ja wat meer interacties, maar dus ook wat meer verspreid met hoeveel man er per keer op een vlag komt en meer mensen die verdedigen of tenminste niet rambo gaan omdat ze dan gewoon geen ammo hebben of te weinig health. Ik vind het terugnemen van de snelheid van de game eigenlijk best prima. Ik vraag me alleen af of je met die stappen in health niet heel veel medics zult zien die voor zichzelf bezig zijn (wat nu ook al wel wat was, maar dan erger).Rivanov schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:07:
No Season Pass
Nu hopen dat het ook allemaal bugvrij werkt
Weet ik niet. Lijkt er op dat de support wat meer te doen krijgt. Als ze dan de andere klassen ook meer schoenmaker blijf bij je leest maken dan kan het wel wat worden. Dus geen medics meer die ook half assault en sniper zijn. Laat de klassen maar duidelijk afgebakend zijn zodat het voor een squad ook echt uit gaat maken wie wat doet ipv dat iedereen maar wat doet. Als teamplay nu belangrijker wordt ben ik voor.MRE-Inc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:11:
[...]
Dit lijstje zegt me dat je meer met randzaken bezig bent, dan echt met knallen en het veroveren van capture points. Tevens zijn het zoveel veranderingen die worden doorgevoerd. Dice kennende zal de meeste shit maar weer half werken en er 4 maanden overheen gaan voordat dingen weer een beetje fatsoenlijk werken of tot hun recht komen.
Is die claw niet zo’n customisation ding?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens die Jackfrags video kan je een class juist compleet aanpassen naar eigen smaak. De recon kan een long range sniper zijn of een stealthy airborne trooper met silenced SMG, pistol en werpmessen, net wat je zelf wilt. Wapens wat je eveneens customizen naar eigen smaak.Lekker Ventje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:15:
[...]
Weet ik niet. Lijkt er op dat de support wat meer te doen krijgt. Als ze dan de andere klassen ook meer schoenmaker blijf bij je leest maken dan kan het wel wat worden. Dus geen medics meer die ook half assault en sniper zijn. Laat de klassen maar duidelijk afgebakend zijn zodat het voor een squad ook echt uit gaat maken wie wat doet ipv dat iedereen maar wat doet. Als teamplay nu belangrijker wordt ben ik voor.
Benieuwd wat het dan gaat worden als er geen duidelijk class meer is.
Zal morgen youtube eens afstruinen, morgen weer vroeg dag. Ben voorzichtig positief maar wil eerst E3 afwachten voor echte MP gameplay.
[ Voor 54% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-05-2018 23:19 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
bij de brug in arnhem is ook niet zo massal gedropt als je ziet op het eind als ik me niet vergis maar meer ind e doropen er omheen (oosterhout, renkum e.d.)? (weet niet zeker hoe dat in nijmegen ging)-tom-562 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:12:
[...]
Nijmegen(zeg ik als ex-Nijmegenaar die ook nog eens 2 jaar op nog geen 500 meter van de huidige John Frostbrug in Arnhem heeft gewoond).
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Al met al veel veranderingen waar ik naar uitkijk. Ik blijf het in de gaten houden en wacht de verschillende reviews van YouTubers zoals StoneMountain64, JackFrags en LevelCap af
Moet me denken aan de gameJumpman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:13:
De Terminator klauw is hoogst opmerkelijk.

Wat een tegevaller die trailer Zoals verwacht
Een prothese maar wel een beetje overdreven.Jumpman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:13:
De Terminator klauw is hoogst opmerkelijk.
Van omg wat is dit voor overwatch reskin tot holy shit dit is een insta buy !
Voornamelijk tussen Arnhem en Ede.superwashandje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:19:
[...]
bij de brug in arnhem is ook niet zo massal gedropt als je ziet op het eind als ik me niet vergis maar meer ind e doropen er omheen (oosterhout, renkum e.d.)? (weet niet zeker hoe dat in nijmegen ging)
Vaak bu'j te bang!

Klinkt alsof het haast noodzakelijk wordt om met je mede-tweakertjes op discord te verzamelen om effectief te zijn.Rivanov schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:05:
Check video JackFrags. Zoveel details. Game is echt op de schop gegaan.
Wat jack zoal verteld bevalt me eigenlijk wel, maar het geeft ook een hoop mogelijkheden voor n00bs om echt alles te verprutsen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Is ook wel een gevaarlijk punt, hoe voorkom je dat twee Tweakers squads een server compleet domineren? Toen ik nog actief BF1 speelde was dat ook vrij standaardLekker Ventje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:17:
Straks gewoon wat tweakers groepen maken en als teamplay belangrijk wordt own je iedereen.
Benieuwd wat het dan gaat worden als er geen duidelijk class meer is.
Zal morgen youtube eens afstruinen, morgen weer vroeg dag. Ben voorzichtig positief maar wil eerst E3 afwachten voor echte MP gameplay.
en het gras in 1945 was net zo groen als nu..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dat idee heb ik niet. Ik denk dat als je doet wat je class kan en wat meer met je team bezig bent dan met jezelf, je prima vooruit kan. Eenzaam op een berg liggen sniperen gaat minder goed als je snel door je ammo heen bent. Run en gun gaat niet als je niet meer volledige health terug krijgt. Van objective naar objective gaan is minder van toepassing als je meer tools hebt om je huidige vlaggen te verdedigen.steveman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:22:
[...]
Klinkt alsof het haast noodzakelijk wordt om met je mede-tweakertjes op discord te verzamelen om effectief te zijn.
Wat jack zoal verteld bevalt me eigenlijk wel, maar het geeft ook een hoop mogelijkheden voor n00bs om echt alles te verprutsen
Tuurlijk, je gaat aan sommige mensen niks hebben, maar als je van de 30 al 10 man hebt die het spel wel snappen, dan kun je nu volgens mij veel meer dan voorheen. Deze hele nieuwe manier om de game te spelen juich ik toe. Minder COD en meer eigen identiteit. En ook daadwerkelijk dingen proberen anders te doen dan simpelweg te luisteren naar wat de grootste schreeuwers generfed willen hebben.
Dit is in ieder geval geen BF1.5 maar echt eigen game met eigen smoel.
Insta buy nog niet, maar ben iig een stuk enthousiaster geworden.Skybullet schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:21:
Het verschil voor mij persoonlijk nna het zien van de reveal trailer en nu na het zien van het filmpje van jackfrags ( toch wel mijn favo youtuber ). Is echt dag en nacht..
Van omg wat is dit voor overwatch reskin tot holy shit dit is een insta buy !
Ik hoop dat je gelijk krijgt!Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:25:
[...]
Dat idee heb ik niet. Ik denk dat als je doet wat je class kan en wat meer met je team bezig bent dan met jezelf, je prima vooruit kan. Eenzaam op een berg liggen sniperen gaat minder goed als je snel door je ammo heen bent. Run en gun gaat niet als je niet meer volledige health terug krijgt. Van objective naar objective gaan is minder van toepassing als je meer tools hebt om je huidige vlaggen te verdedigen.
Tuurlijk, je gaat aan sommige mensen niks hebben, maar als je van de 30 al 10 man hebt die het spel wel snappen, dan kun je nu volgens mij veel meer dan voorheen. Deze hele nieuwe manier om de game te spelen juich ik toe. Minder COD en meer eigen identiteit. En ook daadwerkelijk dingen proberen anders te doen dan simpelweg te luisteren naar wat de grootste schreeuwers generfed willen hebben.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Oke, dat is al heel wat beter. Eigenlijk alle dingen die je echt konden irriteren aan BF3-4-1 lijken ze aan te pakken. In het bijzonder geen revive train meer, geen 3D spotting, maar ook zaken zoals health regen dat ze aanpakken, geen OP superwapens/klassen. Verder kunnen we dan eindelijk eens loopgraven maken. Dat hoort gewoon bij een BF game, maar kon eigenlijk nooit echt goed. Dat je vervolgens een luchtafweer of AT kanon achter een vrachtwagen kan hangen en kan vervoeren is echt een gigantische opsteker voor mij. Ik zal de Pak 40 al in de trailer.
Wapen customisation lijkt me ook wel aardig, maar dat moeten we nog zien. Het is in ieder geval wat dieper dan een optic op je wapen zetten. Verder kan ik asymmetrische voertuigen zoals tanks alleen maar toejuichen. Je zal met de Duitsers dus potentieel echt een Tiger II hebben die alles kan slopen, maar minder flexibel zal zijn dan een Sherman.
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2018 23:32 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hutje mutje mix van alles en nog watMartinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:25:
[...]

Geen behemoths en elites. Wel squad bonussen die de squad leader kan gebruiken met punten die de squad behaald (wat dus ook de leader een stuk belangrijker maakt als rol om die te vervullen). De v1 rocket is bv zo'n ability. Supply drops, smoke, heavy weapon pickups, squad only vehicle (flametrooper tank en nog iets). Dat klinkt ook wel prima. V1 vind ik wel een beetje onrealistisch, maar voor de gameplay is het wel weer tof en ik vermoed dat ie wel enorm duur is om neer te gooien.
Capabilities
HDR10
Variable Refresh Rate
Online multiplayer (10-64)
Online co-op
Xbox One X Enhanced
4K Ultra HD
Die rechter......jagermeister schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:35:
Klinkt toch wel vet allemaal, alleen die characters
[afbeelding]
Zou dice naar een concert zijn geweest van bluemangroup

Verklaart ook gelijk de kleurrijke omgeving
En dan heb je ook nog de smurfen:

Die viegtuigen rond 2:30
[ Voor 49% gewijzigd door wauturr op 23-05-2018 23:43 ]
Je ziet het ook bij games als Fortnite en PUBG, sommige gamers willen een semi realistisch uiterlijk van hun characters maar anderen willen weer een soort clowntje maken die er echt niet in past. Hoop dat het subtiel genoeg blijft dat het amper opvalt. Kleding zal toch wel camo blijven met hier en daar een leren jack.jagermeister schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:35:
Klinkt toch wel vet allemaal, alleen die characters
[afbeelding]
Ja, en gecamoufleerde smurfen zo te zien.Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:42:
[...]
Je ziet het ook bij games als Fortnite en PUBG, sommige gamers willen een semi realistisch uiterlijk van hun characters maar anderen willen weer een soort clowntje maken die er echt niet in past. Hoop dat het subtiel genoeg blijft dat het amper opvalt. Kleding zal toch wel camo blijven met hier en daar een leren jack.
Ojeej dat wordt Gargamel aan tafel bij jinek, racisme smurfen kleurPaulus07 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:39:
qua graphics, audio en invloed van omgevingen zal het allemaal wel goed zitten door die frostbite engine. Maar dat fortnite, cod, overwatch sausje wat ze erover heen gooien.......
En dan heb je ook nog de smurfen:
[afbeelding]
There won’t be any sort of “premium pass” or season pass in Battlefield V. You won’t have to pay for maps or modes, nor will you be able to buy anything that affects gameplay—as we reported earlier this year, DICE is being cautious after the outrage over last year’s Star Wars Battlefront 2.
Shortly after the reveal, EA confirmed to Kotaku that the game will not have any form of randomized loot boxes.
Enig voordeel, ze vallen wel goed opjagermeister schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:43:
[...]
Ja, en gecamoufleerde smurfen zo te zien.
Hopelijk metallic verf die extra glinsterd in het licht.
Ah dus ook die lootcrates niet meer. Fucking eindelijk. Irritante zooi die we beter kwijt zijn
En Hell Let Loosewauturr schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:41:
Gewoon Post Scriptum spelen mensen, dit is pas een WW2 game
[video]
Die viegtuigen rond 2:30
Dat hoorde ik ook in de JF video. Op zich wel mooi. Nu in BF1 vlieg je soms rondjes achter de vijand aan omdat alle attack planes gelijk zijn. Degene die het eerst uit het rondje vliegt, verliest dan vaak omdat die dan achtervolgt wordt.DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:28:
Wapen customisation lijkt me ook wel aardig, maar dat moeten we nog zien. Het is in ieder geval wat dieper dan een optic op je wapen zetten. Verder kan ik asymmetrische voertuigen zoals tanks alleen maar toejuichen. Je zal met de Duitsers dus potentieel echt een Tiger II hebben die alles kan slopen, maar minder flexibel zal zijn dan een Sherman.
In BF5 kun je dus met het juiste vliegtuig je tegenstander eruit outmaneuver-en, wegvliegen etc etc.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Standaard Edition: 69,99
https://www.microsoft.com...dard-edition/btvspkf8htlk?
Deluxe Edition:
https://www.microsoft.com...luxe-edition/bnt87phdkdvz
Ik krijg andere prijzen te zien. €69,99 voor de standaard edition en €89,99 voor de deluxe edition.MRE-Inc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:57:
Pre-order links:
Standaard Edition: 59,99
https://www.microsoft.com...dard-edition/btvspkf8htlk?
Deluxe Edition:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
https://www.microsoft.com...dard-edition/btvspkf8htlk
Deluxe:PRE-ORDER BATTLEFIELD™ V EN ONTVANG:
• Vroegtijdige toegang tot de open bèta van Battlefield V, Special Assignments en keuze uit een van de acht Special Soldier Sets in Battlefield V.
• Directe toegang tot vijf Battlefield 1-wapens*: Klaar voor gebruik in Battlefield 1... speel vijf van de modernste wapens uit de Grote Oorlog vrij en overbrug het technologische gat tussen de twee wereldoorlogen.
Doe mee aan het grootste conflict van de mensheid met Battlefield V en zie de serie terugkeren naar haar wortels in een ongekende weergave van de Tweede Wereldoorlog. Speel fysieke grootschalige multiplayer met je squad in modes zoals het enorme Grand Operations en het coöperatieve Combined Arms, of wees getuige van menselijk drama tijdens een wereldwijde strijd in de singleplayer War Stories. Terwijl je vecht op epische, onverwachte locaties in de hele wereld geniet je van de meest uitgebreide en realistische Battlefield ooit.
• De Tweede Wereldoorlog zoals je die nog nooit hebt gezien – Verplaats de strijd naar onverwachte maar cruciale momenten van de oorlog, terwijl Battlefield terugkeert naar waar het allemaal is begonnen.
• Multiplayer met 64 spelers in de chaos van totale oorlog – Leid je gezelschap door grootschalige multiplayer met nieuwe ervaringen, zoals de enorme Grand Operations modus. Speel klassieke modes als Conquest of vorm een squad met vrienden in het coöperatieve Combined Arms.
• De meest fysieke Battlefield ooit – Manoeuvreer over het slagveld met een nieuwe move set voor soldaten, versterkingen en mobiele vernietigingswapens.
• Speel onvertelde War Stories – Wees getuige van menselijk drama tijdens een wereldwijde strijd in de singleplayer War Stories. Ski Noorse bergen af terwijl je strijdt om controle over aanvoerlijnen voor nucleaire wapens, sluit je aan bij de frontlinie met de Franse koloniale troepen, of werk achter vijandelijke linies in Noord-Afrika met een groep buitenbeentjes die chaos moet zaaien.
• Tides of War – Begin aan een reis waar nieuwe contentdrops jou en je gezelschap continu naar talloze belangrijke locaties uit de Tweede Wereldoorlog voeren, alwaar nieuwe slagvelden en uitrustingen op je wachten.
Dus wel een open beta (en waarschijnlijk ook closed)Krijg eerder toegang tot Battlefield V met Battlefield V Deluxe Edition en zie hoe oorlog nooit meer hetzelfde zal zijn. Met uitzonderlijke outfits en missies voor de Britse Special Air Service en de Duitse luchttroepen laat Battlefield V Deluxe Edition je opvallen tijdens de strijd, inclusief vijf sets paratroeper-uitrustingen met wapenskins, camopatronen, hoofduitrustingen en gezichtsverf. Daarnaast kun je jezelf in Battlefield V Deluxe Edition op de proef stellen met extra Starter Assignments en normale accessoires verdienen met het wekelijkse Airlift-systeem.
• Eerder toegang tot Battlefield™ V-basisspel: Stort jezelf in het grootste conflict in de geschiedenis van de mensheid als Battlefield™ terugkeert naar haar wortels: de Tweede Wereldoorlog. Leid je troepen door grootschalige multiplayer met nieuwe ervaringen, zoals het enorme Grand Operations en de tijdloze Conquest-modus. Speel onvertelde War Stories in de singleplayer-campagne – of vorm een squad met vrienden in het coöperatieve Combined Arms.
• Vijf sets paratroeper-outfits: In Battlefield V Deluxe Edition kun je je soldaten aanpassen met vijf Special Soldier Sets, inclusief ongelooflijke wapenskins, camopatronen, hoofduitrustingen en gezichtsverf voor Britse Special Air Service en Duitse luchttroepen. Kies vijf van de acht sets als je Battlefield V gaat spelen.
• Special Assignments: Battlefield V Deluxe Edition bevat Special Assignments voor de Britse Special Air Service, geïnspireerd door de waarheidsgetrouwe aanvallen van de eenheid op Duitse luchtbases, en Special Assignments voor de Duitse Fallschirmjäger-troepen, op basis van de verdediging van vliegvelden aan de Noord-Afrikaanse kust. Daarnaast bevat Battlefield V Deluxe Edition Starter Assignments – test hoe goed je bent op het slagveld en verdien beloningen.
• 20 wekelijkse items met Airlift: In Battlefield V Deluxe Edition kun je cruciale voorraden aanleggen met 20 wekelijkse Airlifts, die elk één accessoire bevatten.
Pre-order Battlefield V Deluxe Edition voor meer bonuscontent, inclusief:
• Vroegtijdige toegang tot de open bèta van Battlefield V.
• 1 extra Special Soldier Set.
• Directe toegang tot vijf Battlefield 1-wapens*.
Airlifts lijkt me iets van een store met wekelijkse skins en met de deluxe krijg je dus net wat meer, maar niet super interessante stuff. Ja en de game een paar dagen eerder. Of dat die 20 euro waard is...
+Bevat in-app aankopen
Loot box incoming(star wars)
Dat fiasco zullen ze niet meer doen. Microtransactions zijn te verwachten, maar ze hebben al aangegeven dat je niks zult kunnen kopen dat je sterker maakt. Geen pay to winicegodd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:02:
€69.99+
+Bevat in-app aankopen
Het zal dus voornamelijk voor cosmetische items zijn.
Ik hoop dat je wel client-side zulke customisation uit kunt zetten.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
We hebben het hier over EA hoor. Eerst zien, dan geloven...Jeroenimoes schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:11:
[...]
Dat fiasco zullen ze niet meer doen. Microtransactions zijn te verwachten, maar ze hebben al aangegeven dat je niks zult kunnen kopen dat je sterker maakt. Geen pay to win
Het zal dus voornamelijk voor cosmetische items zijn.
Ik hoop dat je wel client-side zulke customisation uit kunt zetten.
Nauwelijks tot geen spotting hebben, gaat ook een serieuze aanpassing zijn.
Ik ben voorlopig nog erg sceptisch.
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 24-05-2018 00:23 ]
Twee keer een soortgelijke post... We get your point: jij vindt het leuk en geweldig. Ik vind het zwaar ruk. Meningen verschillen.Rivanov schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:11:
Mensen die sceptisch zijn na de trailer. Check JackFrags video. Heerlijke info.
En verwijzen naar Jack Frags? Die vent wordt betaald om die game op te hemelen op YT. Wees in godsnaam wat kritischer. Scheelt je veel teleurstellingen.
Er zit echt een groot aantal wijzigingen in, wat een enorme impact gaat hebben op de gameplay. Daar heb ik ook wel zo m'n vraagtekens bij.SmokingCrop schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:23:
Vraag me af hoe traag BF V gaat worden in vergelijking met BF1.
Nauwelijks tot geen spotting hebben, gaat ook een serieuze aanpassing zijn.
Ik ben voorlopig nog erg sceptisch.
PSN: xMaurice93
Volgens mij waren ze vrij open in dat er niks in zit wat met geld smijten voordeel op levert (Trevor Noah had daar een vraag over en herhaalde dat met "and what if I am very rich" oid en zeiden dat het alleen cosmetisch is.icegodd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:02:
€69.99+
+Bevat in-app aankopen
De premium moet ergens door vervangen worden, maar ze hebben hun les met SWBF wel geleerd denk ik
Ze nemen gewoon het fortnite/R6S model over en dat werkt prima volgens mij?
Prima, maar waarom meteen zo zuur doen dan? Gewoon afwachten, er komt vast meer. En als je meer van de post-presentatie dingen leest, dan merk je dat er echt veel gaat veranderen. De trailer is gewoon geen goede indruk van wat deze game gaat brengen. Al was het te verwachten dat het erg scripted was. Ik heb DICE de afgelopen jaren meer van dit soort dingen zien doen. Met Star Wars zijn ze helemaal los gegaan met de cinematics waarbij je je bij de SP afvraagt of ze het deden voor de toffe gameplay of omdat ze gewoon cinematics wilden maken. Prima, wacht de game nou maar af.l0n3w012ph schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:24:
[...]
Twee keer een soortgelijke post... We get your point: jij vindt het leuk en geweldig. Ik vind het zwaar ruk. Meningen verschillen.
Hij vertelt wat er allemaal anders is en hoe het werkt, zonder zijn mening te geven. Ik vind de video vrij objectief als het gaat op het melden van wat er allemaal in zit. En natuurlijk is ie wat hyped, maar dat zou jij ook zijn met een alles verzorgde reis en vervolgens een nieuwe game te spelen waar je benieuwd naar bent.En verwijzen naar Jack Frags? Die vent wordt betaald om die game op te hemelen op YT. Wees in godsnaam wat kritischer. Scheelt je veel teleurstellingen.
Het is prima om je eigen mening te vormen op basis van wat er getoond wordt, maar je hoeft Jack niet meteen af te kraken. 1 van de betere BF youtubers imo en ook niet bang om kritiek te uiten.
Maar jij hebt dus geen positief gevoel over de extra content die genoemd wordt en ondertussen al opgesomd is? Op reddit zie ik vooral mensen boos over gebrek aan realisme, maar BF is wat mij betreft nooit realistisch geweest. De reden dat iedereen er altijd hetzelfde uitzag had meer te maken met technische gebreken dan met de wens van de devs volgens mij. En voor de meeste zaken is nog wel wat te bedenken. Wie zegt dat die dame een Brit is? Menig Nederlander kan ook een dik Engels accent krijgen, zeker als je tijdens de oorlog een tijdje naar de UK migreert. Er zaten ook aardig wat spionnen behind enemy lines, waarom zouden die niet meedoen aan Operation Market garden? En hoewel de bionische hand wat apart is, ziet het er ook weer niet enorm raar uit. Het is vooral een haak dan een hand. Ze legt er een paar keer een gun in, maar er beweegt bv al niks mee.
Als ik echter kijk naar wat ze allemaal doen om de game te veranderen voor meer teamplay, minder snelle potten, meer squadplay, dan denk ik dat we een mooie tijd tegemoet gaan.
Alles ophemelen is de ene kant, alles afschieten hoeft wat mij betreft ook niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 24-05-2018 00:44 ]
Had dit bewaard voor een of ander futuristisch thema of zo en had alleen de gezichten en huidskleur customiseerbaar gemaakt bijvoorbeeld.
Nu maar hopen dat je ook authentiek ogende characters kan kiezen en dat veel mensen dit ook doen.
Uiteindelijk valt of staat het natuurlijk met de gameplay, dat snap ik ook wel. Misschien maak ik me druk om niks, maar had graag authentiek spul in de nieuwe generatie BF gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 24-05-2018 01:41 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V