Xbox Live: Miesjh NL
Misschien kan je elke maand een nieuw deel van de game spelen/kopen. Een soort abonnement dus.
[ Voor 7% gewijzigd door caesar1000 op 23-05-2018 22:26 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zul je zien dat je delen van maps moet krijgen via lootboxes en je pas los kan op een nieuwe map voor 1 game mode nadat je genoeg pieces uit lootboxes hebt
EA: we heard you like loot boxes
[ Voor 49% gewijzigd door Alexknl op 23-05-2018 22:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die custom stoere soldaatjes bevallen me niet zo.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Waren er in de WWII echt soldaten die met grote knuppels het gevecht ingingen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En niet te vergeten een vrouw met een clawLekker Ventje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:29:
Waren er in de WWII echt soldaten die met grote knuppels het gevecht ingingen?
Dit was vrijwel zeker Nijmegen.Miesjh schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:30:
Slag bij Arnhem?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stay hungry, stay foolish!
De snelheid waarmee hij met die automatische wapen (MG42?) beweegt vind ik ook zeer bijzonder. Doet me haast aan Cod WW2 denken.
Verwijderd
Gezien de trailer, is dat een feit.Pikkemans schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:25:
Geld voor cosmetics... kan niet anders
Het leek wel een soort van Mad Max vs WWII of zoPerlinNoise schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:30:
Waar waren de Nazi's? Hakenkruisen?
EA marketing machine op volle toeren, als verwachtVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:31:
Lekker overdreven filmpje met duizend explosies die nooit gebeuren als je het spel speelt.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Verwijderd
Was met BF1 ook zo. Kennelijk is een blij muziekje al voldoende voor veel mensen (was die van white stripes volgens mij toendertijd).Layumi schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:32:
Wel knap dat mensen op basis van een trailer van beetje 2 min. actie al een beeld hebben en wel of niet kopen...
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die vraag is voorbijgekomen. Het is géén Pay2Win.t mac schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:33:
Ik miste vooral de vraag of er lootboxes aanwezig zijn...
PSN: xMaurice93
Ik weet niet of er hier meer mensen schietervaring hebben, ik heb dan niet met een mg42 geschoten maar toch wel met vergelijkbare wapens en dat doe je niet zo 😅
Maargoed het is een spel l dus even kijken maar dit voelt heel erg arcade fortnite achtig aan
Wachten op meer beelden en zelf ooit testen voor ik koop
Had graag een Band of Brothers stijl willen zien
[ Voor 24% gewijzigd door Pikkemans op 23-05-2018 22:35 ]
Duidelijk niet mijn game dit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 23-05-2018 22:40 ]
Wat een explosie zooi... Ze hebben dus weer eens niks geleerd. Weer meer show, explosies en alle andere shit. Ik gok op lootboxes, season passes en vooral customization shit die alle ribbon geile fans weer klakkeloos de portemonnee doet trekken en de teamplat volledig vergalt. Insta-non-buy voor mij.
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Ze waren duidelijk dat er geen season passes komen.l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:36:
Ben ik nou de enige die zich toch echt de eerste halve minuut afvroeg: is dit nu WW2 of wat???
Wat een explosie zooi... Ze hebben dus weer eens niks geleerd. Weer meer show, explosies en alle andere shit. Ik gok op lootboxes, season passes en vooral customization shit die alle ribbon geile fans weer klakkeloos de portemonnee doet trekken en de teamplat volledig vergalt. Insta-non-buy voor mij.
Maar even afwachten op echte multiplayer gameplay.
Ik was erg enthousiast na het zien van de live reveal.
Geen premium passes, geen Pay to win, actie in WW2, live events over meerdere maanden heen.
Dit is toch fantastisch, precies waar we de afgelopen jaren om geschreeuwd hebben met z'n allen?!!
Oh en die lootboxen komen nog wel......Als ze dat nu gaan zeggen, krijgen ze geen pre-orders.
XBL: MRE Inc
Ik ben achterdochtig en dat heeft me al vaak veel geld gescheeld...Nemm schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:37:
[...]
Ze waren duidelijk dat er geen season passes komen.
Geen Season Pass, want vanaf nu zijn de DLC's alleen nog per stuk te koop.Nemm schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:37:
[...]
Ze waren duidelijk dat er geen season passes komen.
Dat gedeelte ben ik ook heel lovend over, maar de trailer zelf is veel te... Call of Duty achtig met een Bad Company sausje. Het voelt niet als Battlefield.kleefei schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:38:
Oef, da's een diepe val van de hype train als ik de reacties zo lees.
Ik was erg enthousiast na het zien van de live reveal.
Geen premium passes, geen Pay to win, actie in WW2, live events over meerdere maanden heen.
Dit is toch fantastisch, precies waar we de afgelopen jaren om geschreeuwd hebben met z'n allen?!!
https://ibb.co/e4g338
Een prothese?
https://ibb.co/h3ii38
V1?
Heb ik nog iets specifieks gemist?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Omdat micro transacties meer opleveren dan wat dan ook, en ook bij Dice moet de schoorsteen roken. Vertrouw het vooralsnog niet helemaal.kleefei schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:40:
Ze hebben net gezegd dat en geen DLC en premium passes komen.. waarom zou je er dan nog over klagen??
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Och krijgen we dat..SomerenV schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:39:
[...]
Dat gedeelte ben ik ook heel lovend over, maar de trailer zelf is veel te... Call of Duty achtig met een Bad Company sausje. Het voelt niet als Battlefield.
Altijd wat te klagen
Sorry, maar dat soort reacties neem ik niet serieus.
Het spel ziet er goed uit, een mooi vervolg op een goede game (bf1) met alle voordelen waar iedereen om vroeg.
Lol dat viel me ook op. Bij de reveal trailer van BF1 had je, iig ik wel, het gevoel dat je echt terug naar de WW1 werd genomen. Die ademde gewoon WW1. Deze trailer straalt totaal geen WW2 uit.....Lekker Ventje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:40:
Moet wel aan the A Team denken, crashen en dan gewoon uit je vliegtuig kruipen.
En zag ik het nou goed ? Een MG42 gewoon even uit de losse pols schieten zoals alleen Rambo dat kan ?
Moet haast wel. Dit is zo over de top cinematisch dat het amper MP kan zijn.DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:41:
Nou, die trailer kan maar beter SP zijn geweest. Werden alleen wel punten verdiend dus dat beloofd nog wat...
Ik gok dat je met een customizable piratenschip de oude haven in kan varen en je met je piraat vol gouden ketteningen en met houten poot de Westermeijer toren in kan rennen om van daar weer met pijl en boog een zip line te schieten naar de spoorbaan.Nemm schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:36:
Rotterdam als map, geen betaalde uitbreidingen meer, dat klinkt alvast goed. Nu nog erg benieuwd naar de daadwerkelijke ingame gameplay. Vooralsnog wel een buy denk ik
Wellicht lootboxes met Skins?ChrisLNFF schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:41:
[...]
Omdat micro transacties meer opleveren dan wat dan ook, en ook bij Dice moet de schoorsteen roken. Vertrouw het vooralsnog niet helemaal.
Dat is toch prima. Mensen die geld willen besteden kunnen dat lekker doen, zonder dat mensen die dat niet willen er last van hebben
Ze hebben het wel gehad over een nieuwe manier van bewegen... zou dat betekenen dat animaties meer in elkaar overvloeien, dat je bijvoorbeeld tegelijk kan schieten en over een hekje kan springen...MRE-Inc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:42:
[...]
Lol dat viel me ook op. Bij de reveal trailer van BF1 had je, iig ik wel, het gevoel dat je echt terug naar de WW1 werd genomen. Die ademde gewoon WW1. Deze trailer straalt totaal geen WW2 uit.....
En zag ik het nou goed ? Een MG42 gewoon even uit de losse pols schieten zoals alleen Rambo dat kan ?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zoiets van: Ik werd vanochtend wakker van het geronk en keek naar de lucht. Het zag zwart van de Duitse bommenwerpers....bladiebladiebla.....
Dit vroeg ik me ook af. Ik zag gelukkig wel Churchill tanks, en een Duits gevechtsvliegtuig, natuurlijk de MG42, en de Tiger I? Die bionisch achtige vrouw deed me heel even vermoeden dat het soort steampunk achtig iets zou worden ofzo? Ik weet het nog steeds niet, ff de trailer opnieuw bekijken.l0n3w012ph schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:36:
Ben ik nou de enige die zich toch echt de eerste halve minuut afvroeg: is dit nu WW2 of wat???
Beslis aan het eind pas of ik ga bestellen of niet.
Nu een hoop gissen en raden en bijzonder veel aannames die nu gedaan worden hier op basis.... van 2 minuten.
Volgt nog zat info...
Nu ja, lijkt me vrij duidelijk dat dit een singleplayer experience is, of ongelooflijk scripted om een trailer te maken.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V