Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze heb ik geprobeerd maar in mijn geval helpt het niets. Ik heb gister toevallig nog een paar potjes geprobeerd nadat ik CSGO had gespeeld. Ik overdrijf niet als ik gewoon een beetje onpasselijk werd van Battlefield. CSGO loopt zo vloeiend, als je daarna Battlefield op start dan merk je gewoon dat het hakkerig loopt en voel je je de eerste paar minuten gewoon een beetje naar. Je moet dan echt even wennen dat het gewoon wat hakkeriger loopt dan andere games. Net alsof je van 240hz naar 60hz overschakelt zo voelt het een beetje.Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:59:
@DAMAGE
https://www.reddit.com/r/...ing_stutters_on_creators/
Voor het stutter en hiccups problemen heb ik dit gevonden, heeft iemand dit al geprobeerd?
Ik moet helaas een vriend inschakelen om dit voor mij uit te proberen want ben te onhandig om dit uit te voeren.
Helaas helpt deze oplossing voor mij niet. Ik heb hem er in staan maar het doet niets voor mij. Frames zijn gewoon prima, maar het blijft maar hakkerig lopen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik heb het altijd als ''Battlefield' gespeeld, maar dat moet ik niet doen. De time-to-die en de accuratesse van alle wapens maakt dat BF5 een heel ander spel is wat erg lijkt op... Rising Storm 2/Red Orchestra 2! Als ik het spel benader en speel zoals ik deed in die games dan gaat het veel beter. Maf, want zo is BF5 nooit bedoeld.
Nu ik nog eens terugkijk zie ik dat ik ook met de Kar98K eigenlijk nog wel beter scoor dan de KJ.Help!!!! schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:38:
^
Toen ik van 95/30 naar KJ ging vond ik de KJ gevoelsmatig wel wat fijner. Hij leek inderdaad sneller te zijn maar misschien verbeeldde ik me dat.
Ik zou de 95/30 weer eens moeten proberen om te zien hoe ik het nu ervaar.
Denk wel dat deze 2 momenteel de beste longe range snipers zijn.
En met de Selbstlader 1906 blijk ik nog de meeste kills te maken.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verlang weer terug naar de tijd van BF4! Wat een maps waren dat!
Stay hungry, stay foolish!
[ Voor 10% gewijzigd door Pyramiden op 05-03-2019 20:04 ]
heb je vsync uit staan? Verder gebruik je een freesync of gsync scherm? En heb je een fps van boven de 100? Daarnaast pre render frames enables zou alles redelijk vloeiend moeten zijnDAMAGE schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:17:
[...]
Deze heb ik geprobeerd maar in mijn geval helpt het niets. Ik heb gister toevallig nog een paar potjes geprobeerd nadat ik CSGO had gespeeld. Ik overdrijf niet als ik gewoon een beetje onpasselijk werd van Battlefield. CSGO loopt zo vloeiend, als je daarna Battlefield op start dan merk je gewoon dat het hakkerig loopt en voel je je de eerste paar minuten gewoon een beetje naar. Je moet dan echt even wennen dat het gewoon wat hakkeriger loopt dan andere games. Net alsof je van 240hz naar 60hz overschakelt zo voelt het een beetje.
Helaas helpt deze oplossing voor mij niet. Ik heb hem er in staan maar het doet niets voor mij. Frames zijn gewoon prima, maar het blijft maar hakkerig lopen.
Het loopt allemaal prima, alleen het voelt hakkerig aan. Schokkerig. Alsof de frametimes gewoon terrible zijn.
PainkillA schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:16:
[...]
heb je vsync uit staan? Verder gebruik je een freesync of gsync scherm? En heb je een fps van boven de 100? Daarnaast pre render frames enables zou alles redelijk vloeiend moeten zijn
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Indien je een dergelijk scherm bezit dan G-sync danwel F sync aanzetten. En dan je fps cappen op een aantal dat onder je hoogste refreshrate ligt.DAMAGE schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 00:17:
Dat soort crap heb ik allemaal al gecheckt. Heb 180 fps of zo. Soms over de 200. Gebruik geen enkele sync want dat geeft input lag en dat wil ik niet. Zelfs g en free sync geven dat.
Het loopt allemaal prima, alleen het voelt hakkerig aan. Schokkerig. Alsof de frametimes gewoon terrible zijn.
[...]
ik heb zelf een 144hz gsync scherm dus ik heb gsync aan en cap mijn fps op 140 ofzo. V sync natuurlijk uit. . " Edit ik lees net dat je juist net vsync in control panel nvidia aan moet, en in game vsync uit" https://www.blurbusters.c...ag-tests-and-settings/14/
Je wil namelijk nooit fps hoger hebben dan je refresh met gsync aan dat geeft namelijk input lag.
En heb je pieken van zo hoge fps en dan weer drops naar... ik noem maar wat 70-80 ? of blijf je redelijk constant tussen wat waardes ?
[ Voor 9% gewijzigd door Skybullet op 06-03-2019 09:31 ]
Ik speel ook op een 144hz scherm en haal de 144fps. Dit is in game gecapped en daarnaast dipt hij soms naar 130fps. Op die hoge FPS is tearing geen issue meer in mijn ervaring. Op mijn vorige setup met Freesync wel, maar toen speelde ik rond de 70/80fps. Maar als je zoveel frames per seconde hebt, voegt F of G sync weinig meer toe.Skybullet schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:43:
[...]
Indien je een dergelijk scherm bezit dan G-sync danwel F sync aanzetten. En dan je fps cappen op een aantal dat onder je hoogste refreshrate ligt.
ik heb zelf een 144hz gsync scherm dus ik heb gsync aan en cap mijn fps op 140 ofzo. V sync natuurlijk uit. Je wil namelijk nooit fps hoger hebben dan je refresh met gsync aan dat geeft namelijk input lag.
En heb je pieken van zo hoge fps en dan weer drops naar... ik noem maar wat 70-80 ? of blijf je redelijk constant tussen wat waardes ?
Eigenlijk alleen als ik objecten moet verdedigen. Aanvallers die campen....kan eigenlijk niet. Als verdediger moet je eigenlijk wel campen. Prima op een goede plek ergens liggen (voor een chokepoint ofzo). Snipers daarentegen die ver achterin de map liggen/staan.RBN026 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:05:
Worden jullie ook zo moe van die liggende campers met hun machine geweer. Pff de irritaties beginnen weer te komen.
[...]
Maar is snipen niet veel anders dan campen, maar dan op grotere afstand?RBN026 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:05:
Worden jullie ook zo moe van die liggende campers met hun machine geweer. Pff de irritaties beginnen weer te komen.
Verlang weer terug naar de tijd van BF4! Wat een maps waren dat!
Met de meeste MG's kun je lopend niet veel, bij een vlag ga ik er ook mee liggen en maai alles wat in de buurt komt weg
Ik heb het hier echt over gasten die de volle 30 minuten op één en dezelfde plek blijven liggen met hun machine gun totdat ze worden afgeknald. Ergens in een bosje ergens in een hoekje met hun bipod liggend op de grond.TakeAway schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:42:
[...]
Maar is snipen niet veel anders dan campen, maar dan op grotere afstand?
Met de meeste MG's kun je lopend niet veel, bij een vlag ga ik er ook mee liggen en maai alles wat in de buurt komt weg
Ik snap niet zo goed wat dan de frustraties van jou kant zijn ? Als tegenstander weet je waar hij de ligt en zeer waarschijnlijk ben je de eerste keer dood maar oke nu is hij te omzeilen, te snipen, te roken en pushen noem maar op.RBN026 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:07:
[...]
Ik heb het hier echt over gasten die de volle 30 minuten op één en dezelfde plek blijven liggen met hun machine gun totdat ze worden afgeknald. Ergens in een bosje ergens in een hoekje met hun bipod liggend op de grond.
En als teamgenoot is hij op zijn minst zijn sector aan het verdedigen.
En to be fair hij speelt zijn wapen zoals het hoort. Run en gun werkt niet dus een positie kiezen en vuren maar. En oke misschien dan na een salvo een nieuw punt zoeken maargoed ieder zijn ding.
Zo werd het vroeger ook gedaan zou ik denkenSkybullet schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:55:
[...]
Ik snap niet zo goed wat dan de frustraties van jou kant zijn ? Als tegenstander weet je waar hij de ligt en zeer waarschijnlijk ben je de eerste keer dood maar oke nu is hij te omzeilen, te snipen, te roken en pushen noem maar op.
En als teamgenoot is hij op zijn minst zijn sector aan het verdedigen.
En to be fair hij speelt zijn wapen zoals het hoort. Run en gun werkt niet dus een positie kiezen en vuren maar. En oke misschien dan na een salvo een nieuw punt zoeken maargoed ieder zijn ding.
Inderdaad niets mis mee... iedereen mag spelen hoe hij wil.
Ik ga denk ik binnenkort eens even mijn frametimes meten met Fraps. Wellicht dat daar nog wat bruikbare informatie uit komt waar ik eventueel de devs van DICE ook mee op de hoogte kan brengen. Valt mij wel op dat als ik mensen over soort gelijke problemen hoor het vrijwel allemaal RTX owners zijn.
Skybullet schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:43:
[...]
Indien je een dergelijk scherm bezit dan G-sync danwel F sync aanzetten. En dan je fps cappen op een aantal dat onder je hoogste refreshrate ligt.
ik heb zelf een 144hz gsync scherm dus ik heb gsync aan en cap mijn fps op 140 ofzo. V sync natuurlijk uit. . " Edit ik lees net dat je juist net vsync in control panel nvidia aan moet, en in game vsync uit" https://www.blurbusters.c...ag-tests-and-settings/14/
Je wil namelijk nooit fps hoger hebben dan je refresh met gsync aan dat geeft namelijk input lag.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dit is dus precies één van de grote problemen, omdat veel mensen maar spelen hoe ze willen, worden objectives niet gespeeld en heb je dus vaak een dik verliezend team.
Op je buik liggen en kills farmen ? prima, maar ga dan TDM spelen, draait het helemaal om.
Volgens mij kan je voor elke manier van spelen wel een geschikte modus vinden, maar besef wel dat je in een team based multiplayer speelt, en dat je speelgedrag effect heeft op het spelplezier van anderen.
Zoals ik mensen nog wel eens vraag in een squad, ptfo or gtfo......

Verwijderd
De optie om gsync te gebruiken op een freesync monitor kan ik niet meer aanklikken vreemd genoeg, bij me vorige pc waar ik dezelfde 1080 ti kaart in had zitten deed die het wel.
Vraagje, kennen jullie dat verschijnsel dat je gewoon staat icm ADS en dat je dat terwijl dat dan telkens kleine huppeltjes maakt? Bug?
Maar waar maak ik me druk om, ik speel het hooguit 15 minuten en stop dan maar, puur vanwege dat het niet smooth loopt, teveel om lekker te spelen en je verliest zo menigmaal, plezier is er niet meer.
Ga nu maar wat testen met oudere drivers en heel misschien ga ik een andere 16 gig geheugen kit bestellen, als dat niet werkt gaat die gewoon retour. Nu een DDR4/3000 mhz van Corsair en kijken wat een ander merk misschien doet, of zeggen jullie van doe dat maar niet heeft geen zin?
En dat verhaal dat mensen niet ptfo spelen is al zo oud als battlefield. Zoiets kun je pas soort van reguleren als er private servers komen met zelf beheerde en opgezette regels en actieve admins.
Ik vind daarnaast ook niet dat je mensen kan vragen/toeschreeuwen/verplichten om jouw speelstijl te verkiezen. Ik speel 99 van de 100 potjes voor de volle honderd procent objectives. Tenzij er een nieuwe tides uit komt dan manipuleer ik de gameplay om maar zo snel mogelijk de assignments te voltooien zelfs al kost dat ons vlaggen of overwinning.
En daarnaast. Ik heb een keer voor de lol een geheel potje lang fortifications gebouwd als support. Ik had 0 kills, 0 vlaggen veroverd en stond ergens halverwege de score lijst. Waarom ? omdat ik daar zin in had waarom anders ? ik bepaal toch zeker zelf wel hoe ik me vermaak in een spel haha
Hier ook, zelfde CPU, maar dan met GTX970. Overigens, die crash naar desktop...daar krijg ik geen enkele melding van in de event logger. En ik heb het vooral als ik als spectator wil joinen. Dan is het regelmatig crash.Skybullet schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:07:
Hier loopt het echt smoother dan smooth (i7 9700k, 1070ti ). Ik had nog regelmatig een random crash terug naar desktop. vanuit game of vanuit het menu gewoon poef maar sinds de patch van gisteren niet meer gezien.
EDIT: voor de mensen die performance issues hebben wat niet direct aan de laatste patch te relateren is: https://nl.hardware.info/...estatieproblemen-in-games
Misschien is het dit wel?
[ Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 07-03-2019 17:00 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
http://eaassets-a.akamaih..._FIRESTORM_ENG_WW_v2.webm
Nog even de officiële trailer / aankondiging afwachten, maar dit ziet er serieus best goed uit! Ik ga het zeker uitproberen, ben wel toe aan wat nieuwe content.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Maken ze Rush maps geschikt voor 24 players, stoppen ze er 32 spelers op

En voegen ze er tanks bij die je nooit kan counteren want ze blijven in de verte jouw team farmen. Je kan ze niet flanken want geen cover

Slecht over nagedacht weer.
Soms zeg ik ook wel eens wat zinnigs ja.Help!!!! schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:49:
[...]
Nu ik nog eens terugkijk zie ik dat ik ook met de Kar98K eigenlijk nog wel beter scoor dan de KJ.
En met de Selbstlader 1906 blijk ik nog de meeste kills te maken.....
Het verbaast me niks. Er lopen gewoon constant tegenstanders rond die niet meer op full health zitten. Dan maakt de K98K gewoon een verschil omdat die meer damage uitdeelt. Ik moet maar eens aan de slag om de grind naar rang 20 af te maken.
Verder is er iets met de Selbslader waardoor die zo fijn voelt. Ik heb er de 2x scope op omdat ik sterk vermoed dat die geen scope glare geeft. Wapen is echt extreem dodelijk, accuraat maar toch net spambaar als het moet. Ik zou nog steeds liever de Gewehr 43 hebben als wapen voor alle klassen, maar de Selbslader kan ermee door.
Maar de nieuwste patch ook maar eens geprobeerd. Nou, DX12 lijkt weer gesloopt hoor. Absoluut waardeloze frametimes, freezes en gigantische drops. Terug naar DX11 wat me al snel 10 a 15fps kost. Begint dus goed. Het werd erger.
Welke malloot heeft deze Rush mappen ontwikkeld zeg? Die op Arras was interessant en zelfs goed speelbaar in 32 vs. 32. Devastation, Twisted Steel en Narvik zijn gewoon klote. In alle gevallen hebben de map in feite omgedraaid en val je vanaf de andere kant aan. Nou, het werkt voor geen meter. De concentratie corner campers is werkelijk bezopen, natuurlijk is vrijwel iedereen in je team blind en flanken is een mysterieuze tactiek die volstrekt onbegrijpelijk is voor vrijwel de gehele spelersbasis.
Komt nog eens bij dat het defensieve team vaak een extreem sterke positie te hebben voor de eerste set MCOM's. Je breekt niet zomaar door. Vervolgens is de ticket count gewoon te laag en is er een korte timer. Zelfs als je dan eindelijk doorbreekt dan kan je zomaar verliezen op tickets.
Het enige goede is de toevoeging van artillerie. Het effect dat het heeft op gevechten is er zeker. Het geluid is absoluut uitstekend. Helaas lijkt het zo dat het niet goed rendered waardoor je wel onder artillerievuur ligt, het hoort, maar het niet ziet. Komt nog een bij dat elke hit 50 damage lijkt te doen. Zo is het veel te zwak om effectief te zijn. Qua points is het iets meer dan 9000 voor smoke en iets meer dan 17.000 voor normale granaten. Dat is in beide gevallen denk ik ook te veel voor wat het doet.
En de nieuwste patch heeft de game voor mij ook nog eens veranderd in "CTD field". Onspeelbaar is het geworden door de constante crashes.
[ Voor 49% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-03-2019 23:43 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
voor mij absoluut de beste shooter van het moment.
tuurlijk zijn er momenten dat het niet gaat zoals je wilt, ligt het aan je squad,of aan je mede spelers?
gelukkig ben ik er zo weer weer over over heen want een goed half uur verder speel je weer een wereld pot.
Op Twisted Steel en Devastation vind ik de eerste mcom eigenlijk wel goed te doen, je hebt daar aardige mogelijkheden om in dekking te flanken.DaniëlWW2 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:15:
[...]
Komt nog eens bij dat het defensieve team vaak een extreem sterke positie te hebben voor de eerste set MCOM's. Je breekt niet zomaar door.
Verwijderd
Ben benieuwd wanneer dat gefixt is wat het spel dan gaat doen, nog steeds sterkere vermoedens dat het aan het spel ligt.Deathchant schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:02:
[...]
Hier ook, zelfde CPU, maar dan met GTX970. Overigens, die crash naar desktop...daar krijg ik geen enkele melding van in de event logger. En ik heb het vooral als ik als spectator wil joinen. Dan is het regelmatig crash.
EDIT: voor de mensen die performance issues hebben wat niet direct aan de laatste patch te relateren is: https://nl.hardware.info/...estatieproblemen-in-games
Misschien is het dit wel?
Heb zelf nu het spel ook op een andere schijf met windows 8.1 geïnstalleerd en ga nog wel even goed testen maar op eerste gezicht liep dat wel anders maar ook weer vaag en niet erg lekker, maar nog te weinig tijd aan besteed dus kom er nog op terug.
Gisteren maar eens Devastation Rush gespeeld 32V32. Inderdaad, wie heeft dit bedacht? Een rechter en linker choke point. Flanken niet mogelijk en je kan als aanvaller dus alleen maar je dood lopen op de twee MG42's die de verdedigers meteen opstelden. Door de snelle timer was het potje gelukkig snel voorbij. Wat een aanfluiting.DaniëlWW2 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:15:
[...]
Welke malloot heeft deze Rush mappen ontwikkeld zeg? Die op Arras was interessant en zelfs goed speelbaar in 32 vs. 32. Devastation, Twisted Steel en Narvik zijn gewoon klote. In alle gevallen hebben de map in feite omgedraaid en val je vanaf de andere kant aan. Nou, het werkt voor geen meter. De concentratie corner campers is werkelijk bezopen, natuurlijk is vrijwel iedereen in je team blind en flanken is een mysterieuze tactiek die volstrekt onbegrijpelijk is voor vrijwel de gehele spelersbasis.
Komt nog eens bij dat het defensieve team vaak een extreem sterke positie te hebben voor de eerste set MCOM's. Je breekt niet zomaar door. Vervolgens is de ticket count gewoon te laag en is er een korte timer. Zelfs als je dan eindelijk doorbreekt dan kan je zomaar verliezen op tickets.
[...]
Sinds de laatste patch is het bij mij ook pas mis. Daarvoor eigenlijk helemaal niet. Maar als je ongeveer elk halfuur een CTD krijgt, dan ben je het snel zat.Shabbaman schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:07:
Bij mij draait het ook heel stabiel, dat is een onderdeel waar ik niks over te klagen heb. BF2 en 3 waren wat crahses betreft wel erg vervelend, dus het middelt lekker uit.

Kan ook zijn dat de teams waar ik werd ingestopt volslagen nutteloos waren. Zelfs dan nog ben ik niet heel erg gecharmeerd. In beide gevallen moet je over open terrein naar die flankposities. Zijn veel te makkelijk af te sluiten. Ja, ik weet de routes wel want ik probeerde het. Je kan enorm succes hebben in de flank zelf. Vervolgens kom je tegen het halve vijandelijke team te staan en ben je weer dood en terug naar de spawn. De flow van die mappen beschouw ik dan ook als twijfelachtig. Ze willen je niet naar de MCOM's brengen, maar stoppen je juist voor de MCOM's.Op Twisted Steel en Devastation vind ik de eerste mcom eigenlijk wel goed te doen, je hebt daar aardige mogelijkheden om in dekking te flanken.
Op Twisted Steel zou ik juist een MCOM voor de brug plaatsen. Het probleem is dat de MCOM's nu achter een natuurlijke verdedigingslinie liggen. Rush speel je uiteindelijk door voor een MCOM's te verdedigen. Dat begrijpen veel niet waardoor aanvallende teams die niet zo goed zijn een kans maken. Op mappen die de verdedigingslijn voor de MCOM's legt is het altijd ellende. Je moet minstens een MCOM hebben die voor een natuurlijke verdedigingslinie ligt. Zo beweeg je een aanvallend team ook echt tot aanvallen.Shabbaman schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:20:
Mcom zo plaatsen dat je als verdediger moet kiezen tussen een choke of de cap zou het wel een stuk aantrekkelijker maken. Bijvoorbeeld op Twisted Steel de Mcom voorbij de brug plaatsen ipv erop. Maar ja.
Twisted Steel en Devastation falen hierin behoorlijk. Narvik is gemengd en Arras is hier juist vrij goed in.
Hoort dit zo? Of heb ik te maken met een bug in de assignments?
Geen bug. Nieuwe manier om coins te verdienen. Kunt ze eindeloos completen inderdaad. Je krijgt ze na het halen van zoveel xp in eenbepaalde class dan krijg je er weerwat nieuwe bij..Jorn1986 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:17:
Ik heb misschien een rare bug: er zijn sinds een tijdje terug een hele hoop assignments bij mij er bij gekomen, en voorheen verwachtte ik dat een assignment na completion zou verdwijnen uit mijn lijst met assignments. Dit gebeurd bij de laatste assignments niet bij mij en ik kan sommige assignments meerdere keren halen en bijv. 400 punten verdienen.
Hoort dit zo? Of heb ik te maken met een bug in de assignments?
Alleen mogen ze nu wel met iets van structuur komen. Manier van filteren of zoiets want nu is het echt onoverzichtelijk lange lijst.
Ik vind het een verschrikkelijke design keuze dat je überhaupt assignments moet kiezen. Waarom moet ik in het menu al een wapen kiezen, terwijl ik ingame in veel gevallen toch een andere pak omdat die situatie daarom vraagt.Skybullet schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 06:39:
[...]
Geen bug. Nieuwe manier om coins te verdienen. Kunt ze eindeloos completen inderdaad. Je krijgt ze na het halen van zoveel xp in eenbepaalde class dan krijg je er weerwat nieuwe bij..
Alleen mogen ze nu wel met iets van structuur komen. Manier van filteren of zoiets want nu is het echt onoverzichtelijk lange lijst.
Ik zie het nut er totaal niet van in.
Paniekvoetbal. Zo snel mogelijk iets nieuws neerzetten om maar wat te hebben. Er is alleen geen capaciteit meer om het goed en compleet af te leveren dus worden het flarden features.StealthyPeanut schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:06:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tja... Ik vind het assignments systeem best ok, alleen zou ik het ook beter vinden als je met een wapen speelt je automatisch dingen daarvoor unlocked. Is in bijna elke shooter natuurlijk zo. Misschien had een betere oplossing geweest om algemene class assignments zelf te kunnen kiezen en die voor wapens organisch te laten werken als je er mee speelt.StealthyPeanut schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:06:
[...]
Ik vind het een verschrikkelijke design keuze dat je überhaupt assignments moet kiezen. Waarom moet ik in het menu al een wapen kiezen, terwijl ik ingame in veel gevallen toch een andere pak omdat die situatie daarom vraagt.
[rant] Om nog maar niet te spreken over de idiote ''10 headshots in een leven in objective gebieden''...

Voor de Gewehr 43 is het gelukkig maar 4. Dat weet ik want het is mij gelukt. Oh dat was zo ongelofelijk waardeloos om te doen.Paul-G schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:27:
[...]
Tja... Ik vind het assignments systeem best ok, alleen zou ik het ook beter vinden als je met een wapen speelt je automatisch dingen daarvoor unlocked. Is in bijna elke shooter natuurlijk zo. Misschien had een betere oplossing geweest om algemene class assignments zelf te kunnen kiezen en die voor wapens organisch te laten werken als je er mee speelt.
[rant] Om nog maar niet te spreken over de idiote ''10 headshots in een leven in objective gebieden''...man man man... met een sniper is het nog te doen, een heel potje in grand ops keihard campen en je hebt het wel maar de gewehr 43 is echt compleet hopeloos voor zoiets wat mij betreft, degene die dat bij DICE heeft bedacht is echt een sadist.
[/rant]
Verkeerde e-mail ?Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:57:
Verdommeik wilde ook eens beginnen met Battlefield V. Weet mijn Origin wachtwoord niet meer en als ik wachtwoord reset opvraag krijg ik geen mail, ook niet in de spamfolder.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vind dit wel weer jammer, vond het juist een hele uitdaging om die lijst door te gaan qua assignments en er een aantal te halen, ook door meerdere classes te spelen en de lijst dan korter te zien worden.Skybullet schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 06:39:
[...]
Geen bug. Nieuwe manier om coins te verdienen. Kunt ze eindeloos completen inderdaad. Je krijgt ze na het halen van zoveel xp in eenbepaalde class dan krijg je er weerwat nieuwe bij..
Wat betreft filteren zou het wel fijn zijn om onderscheid te maken in class assignments, weapon assignments en ToW assignments. En eventueel ook nog in het soort unlockable: een skin of wat coins.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Je avatar past goed bij het onderwerpVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:00:
Geen tijd om ToW te doen, hoe zit dat ook alweer als je die niet kan doen en toch wel eens zo'n mosquito in je bezit wil hebben?
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Ook nog wat hilarische momenten en ontdekkingen gedaan. Het eerste hilarische was dat landmijnen plaatsen rond MCOM's echt extreem effectief is. Elke ronde is het wel raak en ontploffen er een paar. Vaak ook meer dan een kill omdat iedereen natuurlijk naar de MCOM rushed. Een keertje zelfs drie opgeblazen in een keer.
Daarnaast natuurlijk ook landmijnen geplaatst tijdens de terugtocht bij ammo en health stations. Ook landmijnen plaatsen als je een MCOM aanvalt. Is ook hilarisch. Als laatste is het ook hilarisch als je met je spotting scope een vijandelijke landmijn op afstand ziet, deze met je eerste schot met je iron sights RSC raakt en afsteekt, en er iemand vlakbij bleek te zitten achter dekking, buiten je toegankelijke gebied, die vervolgens dood ging door die ontploffende landmijn.
Verder drie ontdekkingen. Ten eerste kan je met een handgranaat kennelijk al een tankrepair station opblazen. Handig als je die wil ontzeggen aan het vijandelijke team. De tweede is interessanter. Ik vermoede het al maanden, maar die stationaire artillerie doet dus wel damage als je die afschiet. Het lijkt willekeurig een persoon zijn locatie uit te kiezen en dan te vuren. Meestal mis je omdat de persoon waar op geschoten word beweegt, maar als die stil zit, dan is het zo flink wat damage of dood. Heb er nu een paar kills mee gemaakt en ben er zelf ook eenmaal door opgeblazen.
En de derde vraag je? Nou blijkbaar kan je jezelf doden door in je eigen sector artillerie te rennen.
Oh en de K98K voldoet ook helemaal aan de verwachtingen. Ding heeft echt heel erg weinig bullet drop en dan is die nog zonder specialisations. Headshots schieten is zo heel erg makkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2019 22:13 ]
Haha ik sta altijd als een malle die artillerie af te vuren. Ooit keer double kill mee gehad, daarna nooit meer iets, vaak fortification damage ofzo.. Eigen artillerie wist ik en was geen verrassing, want je kunt ook door je eigen granaat gedamaged worden, maar je teammates niet.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:49:
De afgelopen dagen eens flink lopen grinden, maar de K98K is ook eindelijk binnen. Het ging even wat sneller toen ik eenmaal de RSC had. Die is echt fijn met iron sights. Ook snelle reload ongeacht hoeveel patronen je nog hebt en tot 50m is het een 2 hit kill.
Ook nog wat hilarische momenten en ontdekkingen gedaan. Het eerste hilarische was dat landmijnen plaatsen rond MCOM's echt extreem effectief is. Elke ronde is het wel raak en ontploffen er een paar. Vaak ook meer dan een kill omdat iedereen natuurlijk naar de MCOM rushed. Een keertje zelfs drie opgeblazen in een keer.![]()
Daarnaast natuurlijk ook landmijnen geplaatst tijdens de terugtocht bij ammo en health stations. Ook landmijnen plaatsen als je een MCOM aanvalt. Is ook hilarisch. Als laatste is het ook hilarisch als je met je spotting scope een vijandelijke landmijn op afstand ziet, deze met je eerste schot met je iron sights RSC raakt en afsteekt, en er iemand vlakbij bleek te zitten achter dekking, buiten je toegankelijke gebied, die vervolgens dood ging door die ontploffende landmijn.![]()
Verder drie ontdekkingen. Ten eerste kan je met een handgranaat kennelijk al een tankrepair station opblazen. Handig als je die wil ontzeggen aan het vijandelijke team. De tweede is interessanter. Ik vermoede het al maanden, maar die stationaire artillerie doet dus wel damage als je die afschiet. Het lijkt willekeurig een persoon zijn locatie uit te kiezen en dan te vuren. Meestal mis je omdat de persoon waar op geschoten word beweegt, maar als die stil zit, dan is het zo flink wat damage of dood. Heb er nu een paar kills mee gemaakt en ben er zelf ook eenmaal door opgeblazen.
En de derde vraag je? Nou blijkbaar kan je jezelf doden door in je eigen sector artillerie te rennen.
Oh en de K98K voldoet ook helemaal aan de verwachtingen. Ding heeft echt heel erg weinig bullet drop en dan is die nog zonder specialisations. Headshots schieten is zo heel erg makkelijk.
Ben zelf ook voor het eerst met Recon aan het spelen. In BF1 was de RSC mijn meest gebruikte wapen, dus ik wil hem graag levelen. Bevalt mij op zich best goed. De Model8 is ook al redelijk fijn en haal daar best aardige scores mee.
Zo te horen kun je best goed snipen. Ik kon dat ook goed in BF1 maar in BF5 vind ik het ruk. Kun je wat tips geven? Bijvoorbeeld op de map Twisted steel wanneer je ongeveer bij punt C bent en kijkt naar B, dan zie je op de brug vaak enemysnipers. Als ik ze tag, dan zie ik een afstand van 200m daar staan. Ik doe niet aan zeroing, dus de default van de scope is 60m. Dat betekent dus dat ik bij een enemy die 60m of korterbij is, exáct op het hoofd moet mikken. Ik zou zeggen dat je bij 200m dus net ietsje boven het hoofd moet mikken. Kun jij aangeven hoeveel?
Ik kan me nog bedenken dat je met een Kar98K minder hoog boven 't hoofd hoeft te mikken vanwege de 700m/s bulletvelocity en bij de Gewehr M95/30 dus wat hoger. Toch lukt het me voor de meter niet om raak te schieten. Komt dat doordat ik dan toevallig net schiet als de tegenstander beweegt of (wat mij 't meest logische lijkt) ik niet goed aim.
Als ik het goed begrijp vuurt ie random, maar wel richting gespotte vijanden. Wat mij beter resultaat gaf met die stationary arty, is flare of spotting scope op de enemy mcom, en dan die artillerie afvuren. Altijd iets raak haha. Als er namelijk niemand gespot is op dat moment, vuurt ie wel, maar krijg je nooit hits. Althans dat was bij mij eigenlijk iedere keer zo.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:49:
De tweede is interessanter. Ik vermoede het al maanden, maar die stationaire artillerie doet dus wel damage als je die afschiet. Het lijkt willekeurig een persoon zijn locatie uit te kiezen en dan te vuren. Meestal mis je omdat de persoon waar op geschoten word beweegt, maar als die stil zit, dan is het zo flink wat damage of dood. Heb er nu een paar kills mee gemaakt en ben er zelf ook eenmaal door opgeblazen.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Te autistisch, nee echt. De gedachte om met onbekenden zomaar te gaan chatten is niks voor mij. Het levert me simpelweg te veel stress op. Het is niet anders.Deathchant schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:26:
@DaniëlWW2 Ik zie je zoveel posten hier, ook posts over teamplay enzo. Waarom kom je niet bij ons erbij op discord? 1337 spelers zijn altijd welkom.
Ik ben een waardeloze sniper hoor. Ik ben wel een vrij goede recon speler. Subtiel verschil.Zo te horen kun je best goed snipen. Ik kon dat ook goed in BF1 maar in BF5 vind ik het ruk. Kun je wat tips geven? Bijvoorbeeld op de map Twisted steel wanneer je ongeveer bij punt C bent en kijkt naar B, dan zie je op de brug vaak enemysnipers. Als ik ze tag, dan zie ik een afstand van 200m daar staan. Ik doe niet aan zeroing, dus de default van de scope is 60m. Dat betekent dus dat ik bij een enemy die 60m of korterbij is, exáct op het hoofd moet mikken. Ik zou zeggen dat je bij 200m dus net ietsje boven het hoofd moet mikken. Kun jij aangeven hoeveel?
Ik kan me nog bedenken dat je met een Kar98K minder hoog boven 't hoofd hoeft te mikken vanwege de 700m/s bulletvelocity en bij de Gewehr M95/30 dus wat hoger. Toch lukt het me voor de meter niet om raak te schieten. Komt dat doordat ik dan toevallig net schiet als de tegenstander beweegt of (wat mij 't meest logische lijkt) ik niet goed aim.
Ik vertik het om ergens 200m van een objective te gaan zitten en af en toe eens een headshot te maken. Nee, ik ga gewoon mee met een aanval en hang er een klein beetje achter. Bipod LMG's, andere snipers en headglitchers op 50m afschieten of mensen die een MCOM proberen te ontmantelen afschieten. Verder heel veel spotten, AP mijnen plaatsen of spawn beacons gebruiken. Dat is hoe je recon speelt.
Kan ik je afschieten op 200m? Ja lukt wel als het echt moet. Het gaat voor mij redelijk natuurlijk. Sta in ieder geval wel echt stil en druk op shift. Er is scope sway en als je beweegt dan ben je ook off target. Zo raak je nooit. Het is subtiel, maar zeker aanwezig. Vaak moet ik wel even inschieten voordat ik op lange afstand zo headshots schiet, maar uiteindelijk raak ik de schoten. Ik doe het alleen zelden, want PTFO motherf*ckers.
Ah, dat zou heel goed kunnen. Ga ik ook eens proberen.Jivebunny schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:33:
[...]
Als ik het goed begrijp vuurt ie random, maar wel richting gespotte vijanden. Wat mij beter resultaat gaf met die stationary arty, is flare of spotting scope op de enemy mcom, en dan die artillerie afvuren. Altijd iets raak haha. Als er namelijk niemand gespot is op dat moment, vuurt ie wel, maar krijg je nooit hits. Althans dat was bij mij eigenlijk iedere keer zo.
Verwijderd
Misschien heb je al veel geprobeerd want het blijft een verfraaiing om te praten tijdens het spelletje, je kan bijvoorbeeld je teamgenoten vertellen dat je niet praat maar alleen luister, disable desnoods je microfoon.
Heb meerdere mensen dat horen zeggen en het zo wel te kunnen.
@DAMAGE denk niet dat jouw probleem zal verhelpen maar ik heb een grote winst geboekt en deel het toch even, heb net een nieuwe proc en moederbord/geheugen en wat bleek, in de bios stond het geheugen verkeerd ingesteld en danwel op 2133hz ipv 3000hz, dat was wereld van verschil en is nu speelbaar.
Toch nog niet tevreden, soms zie je dat de textures nog vaak laat geladen worden en wat andere slordigheden wat het niet soepel doet lijken.
-Zijn er in de bios nog meer mogelijkheden die eventueel verkeerd kunnen staan.
Ik heb wel eens vaker dat ik complete features mis, of gewoon simpelweg niet gebruik in een game.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:49:
De tweede is interessanter. Ik vermoede het al maanden, maar die stationaire artillerie doet dus wel damage als je die afschiet. Het lijkt willekeurig een persoon zijn locatie uit te kiezen en dan te vuren. Meestal mis je omdat de persoon waar op geschoten word beweegt, maar als die stil zit, dan is het zo flink wat damage of dood. Heb er nu een paar kills mee gemaakt en ben er zelf ook eenmaal door opgeblazen.
" zo heb ik nog nooit een kanon aangehaakt en meegesleept, heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten bewerkstelligen haha "
Maar. over welke stationary artillery hebben we het nu hier ?
Wat betreft chat, ik heb voip standaard uit staand en chat log op hide. Af en toe flap ik er wel eens iets uit als ik weer eens een hopeloos team heb, maar dan bedenk ik me vaak van waarom ook al weer... en dan leave ik de server en zet chat weer op hide. Lekker solo, lonewolf, one man army spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Skybullet op 13-03-2019 12:38 ]
Bij Rush, Airborne en Frontlines heb je die enorme stationaire houwitsers (21cm Mörser 18) staan als objectives. Het verdedigende team kan er altijd naartoe lopen en op E drukken. Dan wordt de houwitser afgevuurd. Het leek gewoon random te zijn, puur voor de voldoening om een 113kg wegende granaat af te vuren, maar blijkbaar gaan de granaten naar iemand die gespot is van het andere team.Skybullet schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:36:
[...]
Ik heb wel eens vaker dat ik complete features mis, of gewoon simpelweg niet gebruik in een game.
" zo heb ik nog nooit een kanon aangehaakt en meegesleept, heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten bewerkstelligen haha "
Maar. over welke stationary artillery hebben we het nu hier ?. ik ken de machinegun, AA, anti tank posities die je kan bemannen maar is er nog meer ?
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-03-2019 12:43 ]
Ah dat verklaard een hoop, die modes heb ik alleen gespeeld indien nodig voor een tides of war opdrachtDaniëlWW2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:41:
[...]
Bij Rush, Airborne en Frontlines heb je die enorme stationaire houwitsers (21cm Mörser 18) staan als objectives. Het verdedigende team kan er altijd naartoe lopen en op E drukken. Dan wordt de houwitser afgevuurd. Het leek gewoon random te zijn, puur voor de voldoening om een 113kg wegende granaat af te vuren, maar blijkbaar gaan de granaten naar iemand die gespot is van het andere team.
Al speel ik nu wel veel rush en flunk dan soort van semi bewust om meteen bij de eerste mcom al te verliezen of ik nu verdedigend of aanvallend ben. Dan krijg je als je ook nog wel wat kills haalt al snel 3 tot 4000 tides of war Xp, terwijl als je de hee rond uit zingt tot de 4de mcom dan heb je er 7-8000 punten als je echt je best doet. maar dat potje duurt dan ook 4x zo lang.
korte rondes is dus sneller xp grinden op weg naar die lvl 40 voor de 21ste van maart.
ja i know SHAME, SHAME

Zelfde als toen ik 20 team of squad mates moest reviven ik bewust niemand health gaf als ze laag waren in de hoop dat ze zo voor mijn ogen dood gingen zodat ik ze kon reviven...
nog een keer SHAME SHAME hahaha
Ik speel soms wel eens voor de lol een complete round op een antik tank gun.. en haal dan belachelijk goede streaks. Als je de drop een beetje kent kun je daar op de andere kant van de map een sniper mee van zijn berg halen
Ik weet niet of jouw problemen al opgelost zijn maar ik kwam dit online tegen, misschien helpt het jou (en andere).
For Nvidia users. Idk if there`s a AMD equivalent
Turn off shader cache in Nvidia control panel, doing so under dx12 can remove stuttering completely, it did for me at least.
It simply removes shaders stored on your ssd\harddrive into memory (ram).
This feature is supposed to decrease system usage (mainly between ram, cpu and gpu) by accessing compiled shaders stored in your local system drive faster, to smooth out fps and making games run better. That is just not the case in all games.
You will also want to open Windows Explorer, and navigate to “%temp%\NVidia Corporation”. If there is a directory there called “NV_Cache”, delete it. All that does is removing old cached shaders.
If you are only rocking 8gb ram you can experience memory error related crashes due to more data stored in memory, thus making this setting useless -> stay on dx11.
Another side effect may be slightly more CPU usage
Toevallig gister nog wat dingen geprobeerd maar nog steeds onspeelbaar. Wel meer dan 200 frames, maar nog steeds het gevoel alsof ik naar een 60hz scherm zit te kijken. Bizar. Ik ga vanavond gelijk jouw tip even proberen @RBN026! Heb nu al zoveel shit geprobeerd, deze kan er ook nog wel bij. Zou toch wel mooi zijn als het uiteindelijk goed gaat lopen.
@RBN026 Getest maar helaas nog steeds stutters in mijn beeld als ik met mijn muis beweeg etc. Het is heel minimaal. Microstutters zeg maar. Maar het is er zeker. Het loopt gewoon niet vloeiend terwijl de FPS gewoon prima is. Frustrerend. Toch erg bedankt dat je mee denkt want de zoektocht gaat dus door!
[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 13-03-2019 22:14 ]
Ik speel misschien 2-3 avonden per week en ik heb lvl 40 al paar weken? Hoeveel moet je nog dan, ik vond het eigenlijk niet zo heel veel tijd kosten, gewoon die assignments doen van die challenges en af en toe wat goede potjes en dan ben je er wel geloof ik.Skybullet schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:49:
[...]
Ah dat verklaard een hoop, die modes heb ik alleen gespeeld indien nodig voor een tides of war opdracht
Al speel ik nu wel veel rush en flunk dan soort van semi bewust om meteen bij de eerste mcom al te verliezen of ik nu verdedigend of aanvallend ben. Dan krijg je als je ook nog wel wat kills haalt al snel 3 tot 4000 tides of war Xp, terwijl als je de hee rond uit zingt tot de 4de mcom dan heb je er 7-8000 punten als je echt je best doet. maar dat potje duurt dan ook 4x zo lang.
korte rondes is dus sneller xp grinden op weg naar die lvl 40 voor de 21ste van maart.
ja i know SHAME, SHAME![]()
Zelfde als toen ik 20 team of squad mates moest reviven ik bewust niemand health gaf als ze laag waren in de hoop dat ze zo voor mijn ogen dood gingen zodat ik ze kon reviven...
nog een keer SHAME SHAME hahaha
Ik speel soms wel eens voor de lol een complete round op een antik tank gun.. en haal dan belachelijk goede streaks. Als je de drop een beetje kent kun je daar op de andere kant van de map een sniper mee van zijn berg halen
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb elke week bijna alle assignments gehaald maar buiten dat niet veel kunnen spelen. Ook heb ik alle speciale assignments gehaald die tides xp zouden moeten geven maar die zijn elke keer wel gecomplete maar ik heb er nooit xp voor gekregen. Net als die assignment toen met de stug unlock ... ik heb de stug maar die 30k xp heb ik nooit meer gezien. Zo heb ik door de weken heen een hoop pech gehad met assignments die niet tracken of die completen tijdens een game en de game erna vrolijk opnieuw beginnen bij 0 ... 😡SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:01:
[...]
Ik speel misschien 2-3 avonden per week en ik heb lvl 40 al paar weken? Hoeveel moet je nog dan, ik vond het eigenlijk niet zo heel veel tijd kosten, gewoon die assignments doen van die challenges en af en toe wat goede potjes en dan ben je er wel geloof ik.
Per conquest potje heb je inderdaad al snel 8000 tides xp. En een snel rush potje ook al wel 4000 maar ik heb gewoon niet de tijd om te spelen zoals ik ooit had
Damage heb je je muis polling rate al eens bekeken ? Ik heb dat een stuk smoother gekregen door die op 1000 te zetten
Waarom reageer je er überhaupt op? De chat is de grootste vervuiler van FPS-land. Je bereikt helemaal niks met reageren of mensen aanspreken. Ik heb de chat zelfs altijd op HIDE staan.Gekke Jantje schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:26:
Net weer in een server vol hackers en dan en als je er dan wat van zegt gaan een stel kleuters je ook nog voor gek zetten, aa je bent een noob, je kan niet raak schieten, typisch fanboý's en zondertrolls. Als je meerdere keren telkens op afstand met een handgun random word neergeknald met 1 schot zijn het gewoon hackers, zeker als diegene iets van 50 kills binnen een paar minuten maakt.
Exit, join new game. Binnen enkele minuten zit je weer in een ander potje. in 250uur 2 cheaters meegemaakt, dus ik vind dat wel meevallen in vergelijking met andere AAA-titels.
35 hier, zelfde punt beetje, niet heel veel tijd, maar verder ook niet echt gelet op de xp, voorzover ik kon zien ging het altijd wel goed, stug unlock ging niet goed en die voor 50 CC unlocked toen die assignment klaar was maar niet de tank unlocked was. 1 lvl is zo gedaan dan, paar avondjes klappen en klaar.Skybullet schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:43:
[...]
Ik heb elke week bijna alle assignments gehaald maar buiten dat niet veel kunnen spelen. Ook heb ik alle speciale assignments gehaald die tides xp zouden moeten geven maar die zijn elke keer wel gecomplete maar ik heb er nooit xp voor gekregen. Net als die assignment toen met de stug unlock ... ik heb de stug maar die 30k xp heb ik nooit meer gezien. Zo heb ik door de weken heen een hoop pech gehad met assignments die niet tracken of die completen tijdens een game en de game erna vrolijk opnieuw beginnen bij 0 ... 😡
Per conquest potje heb je inderdaad al snel 8000 tides xp. En een snel rush potje ook al wel 4000 maar ik heb gewoon niet de tijd om te spelen zoals ik ooit had. Ik ben nu 39 dus nog maar 1 level dat moet wel lukken 👌
Damage heb je je muis polling rate al eens bekeken ? Ik heb dat een stuk smoother gekregen door die op 1000 te zetten
[YouTube: Battlefield V — Official Firestorm Reveal Trailer (Battle Royale)]
Leuk filmpje maar totdat ik ingame footage zie kan ik er weinig nuttigs over zeggen. Dit is totaal niet zoals het zal gaan worden gespeeld.TheRicolaa10 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:05:
Firestorm reveal trailer staat online! Ziet er heel goed uit
Niet? Jij gaat geen kills maken met een PAK achter een tractor?SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:17:
[...]
Leuk filmpje maar totdat ik ingame footage zie kan ik er weinig nuttigs over zeggen. Dit is totaal niet zoals het zal gaan worden gespeeld.
Klopt. Maar ik snap wel dat ze voor een cinematic trailer gaan als reveal. Volgens Criterion en een community manager (op Reddit) komen er nog meer trailers voor Firestorm. Onder andere een gameplay trailer.SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:17:
[...]
Leuk filmpje maar totdat ik ingame footage zie kan ik er weinig nuttigs over zeggen. Dit is totaal niet zoals het zal gaan worden gespeeld.
De kans acht ik, beperkt...Shabbaman schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:29:
[...]
Niet? Jij gaat geen kills maken met een PAK achter een tractor?
Helaas kom ik of anderen ze wel tegen in 5 van de 10 potjes.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:51:
[...]
Waarom reageer je er überhaupt op? De chat is de grootste vervuiler van FPS-land. Je bereikt helemaal niks met reageren of mensen aanspreken. Ik heb de chat zelfs altijd op HIDE staan.
Exit, join new game. Binnen enkele minuten zit je weer in een ander potje. in 250uur 2 cheaters meegemaakt, dus ik vind dat wel meevallen in vergelijking met andere AAA-titels.
Ik denk dat het gewoon veel en veels te snel wordt geroepen en vaak ook maar uit frustratie of het spoken gaan zien. Ik kreeg het vanochtend nog naar mijn hoofd geslingerd toen ik met meer geluk dan skill met de revolver 4 headshots achter elkaar maakte rondom een mcom.. Ik stond zelf verbaasd stil wat mij toen de kop koste haha. maar niet voordat 2 van die ongelukkige 4 meteen moord en brand bronnen te schreeuwen dat ik een cheater was.
En die 50 % van hierboven verklaar ik zonder aarzel en zonder het opzoeken of weten van echte cijfers meteen als een hoop onzin
Het is erg lastig te zien in bf5 of iemand cheat of niet, de meeste situaties zijn toch net gezien, net gehoord, geluk met net even daar kijken,gespot door een flare of recon ergens, of gespot door suppression etc.Skybullet schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:08:
ik ben er ook pas 3 tegengekomen sinds launch waarvan ik echt dacht oke dit kan niet anders meer. Na 3 min al 50 kills hebben terwijl ze ergens aan de andere kant rond staan te draaien met een pistol haha.
Ik denk dat het gewoon veel en veels te snel wordt geroepen en vaak ook maar uit frustratie of het spoken gaan zien. Ik kreeg het vanochtend nog naar mijn hoofd geslingerd toen ik met meer geluk dan skill met de revolver 4 headshots achter elkaar maakte rondom een mcom.. Ik stond zelf verbaasd stil wat mij toen de kop koste haha. maar niet voordat 2 van die ongelukkige 4 meteen moord en brand bronnen te schreeuwen dat ik een cheater was.
En die 50 % van hierboven verklaar ik zonder aarzel en zonder het opzoeken of weten van echte cijfers meteen als een hoop onzin
ook wel eens gehad dat ik dacht wtf hoe raakt die mij zo snel? om vervolgens te zien dat er weer zo'n druif van een teammate met een mmg paar meter verderop lag te klappen.

Maar ik heb ook genoeg gezien die heel goede scores halen, niet in vliegtuigen etc zaten (of soms ook uit vliegtuigen) en massa's kills maken met wapens waar je niet zo snel 3-4 kills mee maakt. Kom je ze tegen is elke kogel ook gewoon raak, smg's across de map kills, lopen zonder enige vorm van mogelijkheid mij te hebben gezien precies naar mijn plek die 100% niet te zien kon zijn van zijn kant enz enz. alles bij elkaar maakt het gewoon niet geloofwaardig dat dit alleen skills is. Die kom ik 1 van de 10 games wel tegen denk ik, misschien wat minder vaak. blatant cheaters, eigenlijk maar een paar gehad nog.
Wat ook zo leuk is dat Battelfield fanboy's altijd de boel zo lopen verdedigen want dat lees ik ook telkens. Als meerdere personen het zeggen over een cheater lijkt het me wel te kloppen. Het zou ook aan mijn systeem liggen of wat dan ook.Skybullet schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:08:
ik ben er ook pas 3 tegengekomen sinds launch waarvan ik echt dacht oke dit kan niet anders meer. Na 3 min al 50 kills hebben terwijl ze ergens aan de andere kant rond staan te draaien met een pistol haha.
[ Voor 7% gewijzigd door Gekke Jantje op 14-03-2019 15:47 ]
Nee hoor. Maar er wordt in alle games veel te snel geroepen dat er gecheat wordt. Niet alleen in BF5. Maar er wordt ook best wat gecheat, dat is het lastigeGekke Jantje schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:43:
[...]
Wat ook zo leuk is dat Battelfield fanboy's altijd de boel zo lopen verdedigen.
Of jij echt cheaters tegen bent gekomen weet ik niet, maar 5 in 10 potjes lijkt mij echt heel erg sterk overdreven. Ik speel CQ64 en sta in 95% van de potjes op p1-p3. Wil dat zeggen dat er geen cheaters zijn? Nee, dat niet.
Aan de andere kant: Als je cheats nodig hebt om op P8 te komen dan mag je best blijven cheaten wat mij betreft. Geen last van.
[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2019 15:59 ]
Ik vind het toch wel vreemd dat het zo erg opvalt bij bf5 en niet bij de andere bf games zoals BC tot Battlefield 1. Ik zeg het dan ook nooit maar werd dan zelf wel weer vaak uitgemaakt voor cheater echter zag ik dat als een compliment. Mij maakt iig niemand meer wat wijs.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:47:
[...]
Nee hoor. Maar er wordt in alle games veel te snel geroepen dat er gecheat wordt. Niet alleen in BF5. Maar er wordt ook best wat gecheat, dat is het lastige.
Of jij echt cheaters tegen bent gekomen weet ik niet, maar 5 in 10 potjes lijkt mij echt heel erg sterk overdreven. Ik speel CQ64 en sta in 95% van de potjes op p1-p3. Wil dat zeggen dat er geen cheaters zijn? Nee, dat niet.
Aan de andere kant: Als je cheats nodig hebt om op P8 te komen dan mag je best blijven cheaten wat mij betreft. Geen last van.
Beetje jezelf tegen spreken. Je wordt zelf regelmatig uitgemaakt voor cheater en dat zie je in mijn ogen terecht als compliment. Maar andersom, zie jij in de helft van de potjes toch zeker weten cheaters. Kans niet heel aannemelijk dan dat jij hun verdenkt van cheaten net op precies dezelfde wijze als dat hun dat bij jou doen ?Gekke Jantje schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:05:
[...]
Ik vind het toch wel vreemd dat het zo erg opvalt bij bf5 en niet bij de andere bf games zoals BC tot Battlefield 1. Ik zeg het dan ook nooit maar werd dan zelf wel weer vaak uitgemaakt voor cheater echter zag ik dat als een compliment.
En misschien zit ik wel vaker dan ik denk met cheaters in een game maar ik heb nu pas 3 keer gehad het gevoel te hebben iemand tegenover me te zien die een unfair advantage had in de vorm van cheats.
Dat scoort voor mij beter dan de andere games die ik speel op dit moment.
[ Voor 81% gewijzigd door Gekke Jantje op 14-03-2019 16:20 ]
Maar then again: ze roepen maar lekker. I couldn't care less. Waarschijnlijk is het in de meeste gevallen dat ze het roepen toch alleen voor hun eigen ego. Dan hoeven ze iig niet te denken dat ze zelf slecht spelen. Nee; ze worden afgeknalt door een cheater. Alles wat zij deden was dus goed. De andere persoon had gewoon cheats.
Als ik een blatant cheater zie dan ga ik die game gewoon uit. Sowieso wat boeit het nu eigenlijk in Battlefield? Ja je lol wordt er door bedorven. Nou en. Je kunt gewoon een andere server joinen. In het geval van CSGO probeer je bijvoorbeeld global te behalen. De hoogste skill rank. Als je dan cheaters tegen over je krijgt is het bijna altijd een verloren match. Dan begint het wel irritant te worden ja. Maar ja; je zit toch al in de pot. Dus gewoon proberen als nog te winnen door slim met je team samen te spelen.
Niemand praat cheaters goed. Ze zijn vervelend hoe dan ook. Ik ben er ook nog niet heel veel blatant tegen gekomen in BFV. Maar ze zijn er zeker. Dat geloof ik best.
[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 14-03-2019 17:08 ]
Ja dus? Niemand zegt dat er geen cheats zijn voor BFV toch? Zie hier niks nieuws. Cheats heb je voor elke pc game...
@lootbox heb je wel 2FA op je Origin account? Worden vaak gehacked als je dat niet hebt. Gaan er russen op je account spelen met cheats.
[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 15-03-2019 03:10 ]
Het gaat om het gemak. En gemak is in de mode. Dus zullen er velen zijn die daar gebruik van maken. De reden waarom ik destijds met CS ben gestopt om on-line te spelen.DAMAGE schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 03:09:
[...]
Ja dus? Niemand zegt dat er geen cheats zijn voor BFV toch? Zie hier niks nieuws. Cheats heb je voor elke pc game...
3 headshots met een revolver binnen 1 seconde.
Ik zie het ook in BF V. Onmogelijke kills, weten waar je verstopt zit enzovoort. Het verziekt voor mij de game.
Ik ben geen hoogvlieger in BF V (understatement), maar ik wil wel een eerlijke kans.
Begin eens door niet te spawnen als sniper. Ten eerste bestaat die klasse niet, het is recon. Ten tweede als je denkt dat je een sniper bent, dan speel je recon verkeerd. Is niet erg, 99% maakt exact dezelfde fout, maar nu weet je beter.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:31:
Laatst begonnen met deze game. Leukmaar ben nog wel erg slecht. Heb het idee dat ik ook wel erg vaak pech heb bij multiplay. Word ik in mijn rug geraakt dus ik draai mij om, schiet iemand anders mij weer in mijn rug maar dan van de andere kant neer. Of ik word telkens beschoten door mensen te voet vanaf een afstand dus ik kies een sniper als ik respawn, komen er alleen twee tanks op mij af
. Zit nu op het niveau; ik schiet iemand dood en ga daarna vaak zelf gelijk dood. 1:1 KD, focus me maar eventjes op vlaggen overnemen dus. Viel mij overigens wel tegen hoe vaak je met een AA-gun een vliegtuig moet raken. Dan staat er hit +104, ik dacht dat 100 betekende 100% damage en dus kapot.
Ik zou gewoon beginnen met assault of support. Voor Assault wil je de STG-44 hebben, voor support is de MG-34 hilarisch als je een fatsoenlijke positie kiest. Niet helemaal vooraan willen zijn, maar vlak achter anderen. Opstellen en iedereen neermaaien.
Dit is mij dus 2 jaar terug gebeurd. Origin gehacked, wachtwoord was meteen al gewijzigd en ook het gekoppelde mailadres van mijn adres naar een russisch mailadres.DAMAGE schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 03:09:
[...]
@lootbox heb je wel 2FA op je Origin account? Worden vaak gehacked als je dat niet hebt. Gaan er russen op je account spelen met cheats.
Via de support van origin uiteindelijk alles terug kunnen krijgen op mijn naam en meteen alles wat serieuzer beveiligd.
Even iets anders, had je nog naar de polling rate van je muis gekeken ?
Eigenlijk staat of valt alles om je bewust zijn van de situatie op dat moment. Individuele skill op gebied van wapens en aim speelt ook een rol, maar een veel kleinere. Probeer gewoon jezelf altijd af te vragen..Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:31:
Laatst begonnen met deze game. Leukmaar ben nog wel erg slecht. Heb het idee dat ik ook wel erg vaak pech heb bij multiplay. Word ik in mijn rug geraakt dus ik draai mij om, schiet iemand anders mij weer in mijn rug maar dan van de andere kant neer.
Welke vlaggen hebben wij ?. Welke vlaggen hebben hun ? Welke vlaggen zie je al teruglopen in hun voordeel ? Waar zit 80% van mijn team nu ( je ziet iedereen vaak bij elkaar clusteren ).
En probeer daaruit af te leiden welke looproutes de vijand dan gaat nemen. die routes ebwaken en opwachten vinden sommigen hier campen maarja je kan jezelf te pletter lopen of gewoon een plek uitkiezen die in jou voordeel werkt en 10 seconden wachten op de vijand.
Hoofdzaak is dus lees de situatie en kies je gevechten uit die in jou voordeel zijn. En vermijd die andere. Ik ren geregeld weg van een vlag als ik merk dat al mijn teamgenoten overlijden, ik ren terug naar een beter verdedigbare positie. En push dan weer die vlag in met ondersteuning.
In conquest zie je soms een soort rondje onstaan waarin teams een cirkeltje maken langs alle vlaggen. Je kan dan proberen in je uppie de andere kant op te gaan maar dan loop je tegen 32 man van de vijand aan. Loop dan gewoon lekker mee.
In potjes die meer heen en weer gaan probeer dan een groepje mensen en zeker je squad te volgen.
ken je wapen en je effectieve afstand en ga dan niet zomaar schieten als je een vijand ziet. bedenk eerst of dat wel zin heeft voor je je positie kenbaar maakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 15-03-2019 11:41 ]
Verder ben je zeer bewust van je omgeving en eventuele plekken waar je beschoten kan worden. Dat is iets dat je beter voor elke shooter kan leren, maar voor BF is het bijzonder nuttig om te minimaliseren uit welke richtingen je beschoten kan worden. De meeste mappen hebben ook routes waar je dit kan bereiken. Je moet ze alleen wel zien.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:44:
@Skybullet thanks, goede tips. Ik vind het ook het leukst om op de map te kijken waar bijna niemand van mijn team zit en dan langs de frontlinie te sneaken naar een vlag. Dat is best spannend en soms duik je ineens op achter een groep vijanden met de rug naar je toe. Vind het spel eigenlijk beter dan verwacht.
En toch zijn er genoeg mappen waar er echt geen logica in zit. Er zijn momenten waarop ik 10+ - 0 sta maar er zijn ook momenten dat ik 1-7 sta en dan heeft idd niet met mijn aim te maken. De meeste vervelende map vind ik Hamada, wat een gruwel is dat zeg. Iedereen vindt dat overigens want iedereen stop met de server als deze map begint te draaien.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:37:
[...]
Verder ben je zeer bewust van je omgeving en eventuele plekken waar je beschoten kan worden. Dat is iets dat je beter voor elke shooter kan leren, maar voor BF is het bijzonder nuttig om te minimaliseren uit welke richtingen je beschoten kan worden. De meeste mappen hebben ook routes waar je dit kan bereiken. Je moet ze alleen wel zien.
Het kan aan mij liggen (misschien wordt ik wel gewoon te oud) maar ik heb echt het idee dat vroeger de mappen veel meer gebalanceerd waren.
Hamada is dan potentieel ook de slechte BF map ooit...RBN026 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:33:
[...]
En toch zijn er genoeg mappen waar er echt geen logica in zit. Er zijn momenten waarop ik 10+ - 0 sta maar er zijn ook momenten dat ik 1-7 sta en dan heeft idd niet met mijn aim te maken. De meeste vervelende map vind ik Hamada, wat een gruwel is dat zeg. Iedereen vindt dat overigens want iedereen stop met de server als deze map begint te draaien.
Veel vallen eigenlijk wel mee. Ben zelf eigenlijk wel een fan van Arras, maar Rotterdam, Narvik, Twisted Steel, Devastation en Panzerstorm kunnen best leuk zijn met de juiste gamemodes.Het kan aan mij liggen (misschien wordt ik wel gewoon te oud) maar ik heb echt het idee dat vroeger de mappen veel meer gebalanceerd waren.
Dat zijn ook de enige mappen waar ik veel plezier uit haal en dan met name Twisted Steeld + Arras. Panzerstorm vind ik eigenlijk te groot, ik snap wel dat dit moet ivm de tankbattles maar vaak staan die ergens ver weg op een open veld kills te farmen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:38:
[...]
Hamada is dan potentieel ook de slechte BF map ooit...
[...]
Veel vallen eigenlijk wel mee. Ben zelf eigenlijk wel een fan van Arras, maar Rotterdam, Narvik, Twisted Steel, Devastation en Panzerstorm kunnen best leuk zijn met de juiste gamemodes.
Nah ik denk ook dat het komt omdat ik vaak alleen een game join dus dan heb je helaas niet altijd de beste teamplay en dat maakt ook een wereld van verschi.
[ Voor 21% gewijzigd door CHKYBSTRD op 15-03-2019 15:59 ]
https://www.reddit.com/r/...ing_a_lot_turn_off_power/
Dus voor de mensen die ook al van alles geprobeerd hebben; give it a try. Blijkbaar als je MSI Afterburner draait (en dat doe ik) en die de power laat monitoren dan krijg je stutters. Dus; uitzetten. PC rebooten. Profit? Ik laat vanavond weten of het geholpen heeft iig.
[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 15-03-2019 17:05 ]
Ik heb het hierboven al eerder geroepen dus weet niet of je het al geprobeerd hebt. Maar zet de polling rate van je muis eens op 1000 als hij daar nog niet op staat. Dat correnspondeerd namelijk met 1msDAMAGE schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:40:
Nou ik heb het geprobeerd, maar helaas. Het lijkt wel iets beter te lopen, nagenoeg smooth, maar toch merk ik af en toe dat mijn muis niet helemaal smooth aimt. Het is heel minimaal. Ik denk dat veel mensen mij een mierenneuker zouden vinden, maar ik merk dat soort shit en vind het niet prettig spelen nog helaas.
Ik denk niet dat iemand je hier een zeurpiet vind hoor haha. Iedereen ervaart het anders maar ook met de duizend en 1 opties op een pc is het vaak maar hopen dat je de gouden instellingen vind voor dat ene spel.
Support is erg leuk voor een beginner als ikDaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Ik zou gewoon beginnen met assault of support. Voor Assault wil je de STG-44 hebben, voor support is de MG-34 hilarisch als je een fatsoenlijke positie kiest. Niet helemaal vooraan willen zijn, maar vlak achter anderen. Opstellen en iedereen neermaaien.
Ja, maar dan precies andersom. Heb een aantal potjes gespeeld en we kwamen niet één keer langs de eerste objective.. Dus toen was ik er al weer klaar mee en maar snel weer gewoon conquest gespeeld. De ToW boeit me toch niks. Vermaak me momenteel beter met Anthem (en dat wil wat zeggenPaul-G schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:56:
Iemand anders ook last van het feit dat de rush gamemode compleet unbalanced is? Als verdediger maak je echt alleen kans als de aanvallers complete knurften zijn... Als je dood gaat als verdediger moet je een halve marathon rennen om weer op de objective te komen en over het algemeen is ie dan al stuk. Van alle potjes die ik heb gespeeld heb ik zo ongeveer alles gewonnen als aanvaller en denk 80% verloren van het verdedigen... Het is dat je het nodig hebt voor dat nieuwe vliegtuig, anders was de modus volgens mij allang dood gebloed.

25 maart!
Vanaf bf4 heb ik dat probleem ook, als close quarter combat speler moet ik het hebben van snel draaien en meteen het vizier op vijand, in bc2 en bf3 kon ik nog quick scopen.DAMAGE schreef op zondag 17 maart 2019 @ 00:28:
Net de 1809 update gedaan van microsoft ik dacht baat het niet dan schaad het ook niet. Mocht helaas niet baten. Loopt gewoon exact gelijk aan hoe het eerder al liep. Polling rate van de muis is trouwens gewoon goed. Daar ligt het ook niet aan, anders had ik dezelfde problemen ook in andere games natuurlijk. Maar het is echt alleen Battlefield. Als ik snel met de muis beweeg dan merk je ook dat het nog blurry is en gewoon niet echt scherp. Focussen is daardoor erg moeilijk. Zelfs enemies tracken van close is lastig. Het lukt mij wel. Maar niet op volle potentie zeg maar.
Heb soms het gevoel of Dice iets heeft ingebouwd om dat snelle aimen van tegenstander naar tegenstander
moeilijker te maken.
Uit discussies met devs in de tijd van bf3 begreep ik dat Dice helemaal niet blij was met drag shooting, no scopes en quick scopes, ze vonden aggressive snipen niet passen bij battlefield.
Ik had nog niet gespeeld na de laatste patch maar is de time to kill wat hoger geworden en hebben ze voetstappen en het praten van de vijand weer versterkt?
Enige waar ik me kapot aan stoor in BFV is veel witte of felle contrasten in menu’s en video’s om vervolgens witte letters te gebruiken, onleesbaar! Echt wat hier de gedachte bij was is een raadsel te noemen.
Stadia: 7unkrat#5173
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V