Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Okasha schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:49:
[...]

Wat Manny zegt! Kom bij ons op Discord, meeste assignments haal je met elkaar zo. "Hey Okasha, ik moet 5 health resupplies in één leven, kom je even mee naar een vuurtje? Oke! Hop en gedaan" :+
Je onderschat hier echt hoe sociaal hopeloos ik wel niet ben. Nee echt. :> :P
Die assignments kan ik ook bijna allemaal wel halen in een paar uur. Ik heb eigenlijk elke Tides of War in een paar uur gedaan. Het is gewoon elke keer weer zulke BS, en ze worden erger en erger om uit te voeren, niet moeilijker, erger. :)
SouLLeSSportal schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:02:
[...]

Een squadron wordt moeilijk, zoveel vliegtuigen zitten er nu ook weer niet in :> :+
Tanks worden ook ingedeeld in eskaders hoor. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Vr4nckuh
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 12-10 09:20
Ben ik dus niet de enige die dit een pittige uitdaging vind. Moet nog 3 of 4 kills en dan ben ik ook eindelijk klaar.
Ik ben erachter dat als je de taak selecteert in dat schema met je progressie van deze week tides of war en dan de game laat zoeken naar beschikbare servers / mappen je ook alleen maar die x aantal maps rouleert om je objectives te halen ( dus panzerstorm, twisted steel, etc etc).

Morgen nog ff raggen en dan heb ik ook eindelijk mn stug
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:27:
I DIDN'T CHOOSE THE STUG LIFE. THE STUG LIFE CHOSE ME. 8) :D *O*
[Afbeelding]

Dat waren een paar van de meest frustrerende uren Battlefield die ik ooit heb gespeeld. Wat een ongelooflijk f*cking achterlijke "teamgenoten", eindeloze panzerfaust spam als ik maar een paar meter naar voren ging, absoluut nul ondersteuning, nul repairs, niks mee pushen, geen flank dekken, etterbakjes in je spawn die je proberen op te blazen met C4 die je team natuurlijk ook niet ziet, maar het is me gelukt.

Het eerste uur scoorde ik maar liefst een benodigde kill. Daarna begon uiteindelijk te lopen op Hamada Frontlines. Ik begon met een paar long range shelling kills met mijn trouwe Pz IV. Die game was bijna verloren maar opeens draaide die. Aan het einde van de game nog wat kunnen scoren waardoor ik op vijf stond.

Game erna was de volle tijd tanken. Uiteindelijk kwam ik toen op 16, dus nog 11 erbij. In die game ging ik maar 52-6. Ongelofelijk frustrerende puinzooi ware het niet dat ik volledige controle had over de tank en langzaam aan wat kills kon sprokkelen. Was verder een game die ik allang had verlaten. Zonder mij was die game ook niet tot de tijdslimiet gegaan waarna we nog net een objective hadden.
https://battlefieldtracke...68069760?handle=DanielWW2

Game erna was weer gigantisch frustrerend, maar nu had ik eens een beetje geluk. Ik kwam op een gegeven moment terecht in de positie dat ik heel makkelijk een paar vijanden kon shellen die in een cap liepen. Zo scoorde ik vrij snel de laatste 4.

Ook nog even de upgrades. Ik ga links naar rechts doen. Dus engine, zijpantser, beter kanon en AP. De alternatieven vind ik niks. Een tank moet gewoon een fatsoenlijk kanon hebben waardoor helemaal links gaan afvalt. Smoke gebruik ik niet en quick repair valt dan ook af.

[Afbeelding]

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Vr4nckuh schreef op maandag 18 februari 2019 @ 03:57:
Ben ik dus niet de enige die dit een pittige uitdaging vind. Moet nog 3 of 4 kills en dan ben ik ook eindelijk klaar.
Ik ben erachter dat als je de taak selecteert in dat schema met je progressie van deze week tides of war en dan de game laat zoeken naar beschikbare servers / mappen je ook alleen maar die x aantal maps rouleert om je objectives te halen ( dus panzerstorm, twisted steel, etc etc).

Morgen nog ff raggen en dan heb ik ook eindelijk mn stug

[...]
Ik moet er nog ééntje. Gisteren legendarische run in die grote reinforcement tank met de vuurballen _/-\o_ Rondje ervoor met Schouten rondje zweten op Panzerstorm, met moeite 5-6 kills van de 20 eruit geperst. Volgende rondje kwamen we op Narvik. Uiteraard was een squadmate weer zo aardig een tank in te roepen. Die grote met die zo'n grote vuurbal :+ . Op B had ik al een kil, toen werd C gecapped. Reed erheen, één triple kill en 2 double kills in 3 schoten. Dat schoot op. Daarna nog paar op A en moet nu nog één kill :)

Daniel, je kunt ook gewoon in Discord komen en verder niet teveel kletsen hoor, maar wel met de groep meespelen óf gewoon af en toe verzoek doen.

Origin: F0kk13n4t0r

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:20

Shabbaman

Got love?

En vanaf donderdag hebben we weer zo'n gezellige week om de Archer te unlocken. Yay.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Okasha schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:13:
[...]

Ik moet er nog ééntje. Gisteren legendarische run in die grote reinforcement tank met de vuurballen _/-\o_ Rondje ervoor met Schouten rondje zweten op Panzerstorm, met moeite 5-6 kills van de 20 eruit geperst. Volgende rondje kwamen we op Narvik. Uiteraard was een squadmate weer zo aardig een tank in te roepen. Die grote met die zo'n grote vuurbal :+ . Op B had ik al een kil, toen werd C gecapped. Reed erheen, één triple kill en 2 double kills in 3 schoten. Dat schoot op. Daarna nog paar op A en moet nu nog één kill :)

Daniel, je kunt ook gewoon in Discord komen en verder niet teveel kletsen hoor, maar wel met de groep meespelen óf gewoon af en toe verzoek doen.
Die laatste is best irritant anders. Moet je voor die 20 kills zelf ook in de capzone zitten :? Of mag je ook veilig van een heuvel schieten :P

Heb er nu 2 vd 20 maar schiet niet echt op. Ook al omdat de voertuigen steeds bezet zijn.

Iemand nog tips ?

Help!!!! wijzigde deze reactie 18-02-2019 08:36 (7%)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13:49
Help!!!! schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:35:
[...]

Die laatste is best irritant anders. Moet je voor die 20 kills zelf ook in de capzone zitten :? Of mag je ook veilig van een heuvel schieten :P

Heb er nu 2 vd 20 maar schiet niet echt op. Ook al omdat de voertuigen steeds bezet zijn.

Iemand nog tips ?
Je hoeft niet zelf in de cap zone te zijn zolang je maar mensen van een vijandige cap afschiet, daarvoor krijg je offensive points dus is het een kill in een objective ;) Scheelt toch weer recht erin rijden en gelijk doodgaan.

Al heeft die assigment ook nog wel wat moeite gekost. Meeste kills nog gehaald door een halftrack te pakken achter C te parkeren op panzerstorm en met de machinegun 5 man neer te maaien. Met de tank was ik telkens te laat of was de enemy obj nog zo vol dat je letterlijk 10 panzerfausts op je hoofd krijgt.

Snap ook geen hol van de tank mechanics. Je moet echt zo vaak schieten voordat een tank dood is. Stond gisteren tiger vs Churchill recht tegenover elkaar gewoon te klikken. Volgens mij heb ik 8 schoten nodig gehad voordat die dood was. Alles gewoon op lfp geschoten geen ricchochets of andere hits.

Die heavies verliezen ook echt op elk schot hun turret en engine/tracks. Meds zijn zoveel beter maar ik dacht laat ik die nog even grinden naar level 4 :+

• Okasha
  • Niet online
[...]

Iemand nog tips ?
2 words: vuurbaltank (reinforcement). Ver van een objective die wordt gecapped en dan vuurballen op die huizen gooien _/-\o_

• jantje 2
Okasha schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:28:
[...]

2 words: vuurbaltank (reinforcement). Ver van een objective die wordt gecapped en dan vuurballen op die huizen gooien _/-\o_
vuurbaltank? :F Het is geen fantasygame 8)7 Je bedoelt de sturmtiger die 380mm raketten afschiet? >:) :*)

jantje 2 wijzigde deze reactie 18-02-2019 10:53 (5%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Iemand nog tips ?
Wat voor mij werkte was een positie kunnen beschieten op afstand. Frontlines werkte voor mij het best. Denk dus aan een verhoogde positie ongeveer 100m a 200m van een cap. Gewoon granaten afvuren. Ik ben dan wel eens eentje die zo gewoon headshots kan maken. Twee van de twintig kills heb ik gewoon op grote afstand een granaat door je hoofd. Moet ik wel even van grinniken. :P

Ook moet je de caps een beetje manipuleren. Is de cap blauw, dan krijg je defensive kills, rood dan offensive die wel tellen. Je team dus laten afslachten is zinvol. Een team hebben dat beduidend slechter is, maar niet bagger helpt ook. Mijn run was uiteindelijk Frontlines op Hamada, Rotterdam en bij Twisted Steel haalde ik de laatste binnen. Al die mappen hebben tanks en mogelijkheden om die kills te scoren. Hou alleen wel afstand want er zijn maar een paar miljoen panzerfausts per team beschikbaar.

Qua tank raad ik de Panzer IV aan. Die tank is echt zwaar onderschat en overduidelijk superieur aan de Valentine. Verder met de lv4 AP shells kan die makkelijk een Churchill aan. Wil je gewoon maximale damage dan de Tiger. Voornamelijk handig voor mensen die achter een niet vernietigbaar object zitten. Die lichte tanks zie ik echt als XP pinata's. Maken geen schijn van kans en heerlijk als het andere team ze kiest. Hoef ik me geen zorgen te maken over een echte vijandelijke tank die me kan bedreigen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:08

SD5k

>4&X

DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:49:
... Je team dus laten afslachten is zinvol. Een team hebben dat beduidend slechter is, maar niet bagger helpt ook ...
Dit is dus wat er mis is met veel ToW challenges, het gaat ineens alleen daar om. :X

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SD5k schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Dit is dus wat er mis is met veel ToW challenges, het gaat ineens alleen daar om. :X
Waarom denk je dat ik geen fan ben van die assignments en ze altijd snel probeer te halen? ;)
Verder ben ik dan wel weer iemand die na de grind gewoon keihard PTFO gaat. Geloof me, ik maak het vervullen van die assignments werkelijk miserabel voor het vijandelijke team. Dat is de keerzijde. >:)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 18-02-2019 12:41 (6%)

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:08

SD5k

>4&X

DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:41:
[...]

Waarom denk je dat ik geen fan ben van die assignments en ze altijd snel probeer te halen? ;)
Verder ben ik dan wel weer iemand die na de grind gewoon keihard PTFO gaat. Geloof me, ik maak het vervullen van die assignments werkelijk miserabel voor het vijandelijke team. Dat is de keerzijde. >:)
Dit was niet persoonlijk op jou gericht, eerder op DICE, aangezien zij met challenges komen die ervoor zorgen dat de halve server geen objectives meer speelt.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SD5k schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:43:
[...]

Dit was niet persoonlijk op jou gericht, eerder op DICE, aangezien zij met challenges komen die ervoor zorgen dat de halve server geen objectives meer speelt.
Dat begreep ik ook nog wel. ;)

• Okasha
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:53:
[...]

vuurbaltank? :F Het is geen fantasygame 8)7 Je bedoelt de sturmtiger die 380mm raketten afschiet? >:) :*)
Ik onthoud al die namen nooit :) Maar vanuit de tank zien ze eruit als een dikke vuurbal, dus het zullen rakketten zijn >:) En dikke vuurbal doet mij dan weer aan de new kids denken. Elke mogelijkheid om daar op terug te pakken moet je sowieso aanpakken.

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17:53

Skybullet

It's go season

SD5k schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Best logisch ook lijkt mij. Ik heb zelf lang niet zoveel tijd voor games als ik zou willen. Werk. Sport, vriendin. ( in die volgorde ) haha en dan hebben we nog niet eens kinderen dat gaat ook nog wel gebeuren. Maargoed als ik dus tijd heb dan gebruik ik die voor die weeks tides of war want ik heb geen idee of ik de komende 7 dagen er nog wel aan toe kom.

En dan duef ik ook zonder enige vorm van schaamte toe te geven dat ik als
Medic meerdere malen express iemand niet heb geheald en niet heb geholpen met terug schieten op de vijand in de hoop dat die team/squadmate dood ging zodat ik even snel de vijand kon uitschakelen en die beste man reviven omdat ik 20 squad gerevives moest hebbn... ja sorry hoor ik heb maar een paar uur deze week dus ik ga die challenge halen hahaha :9

i7 9700K, Z390 AORUS PRO, ASUS RTX 2080 DUAL OC, 16 GB 3200 MHZ , 970 EVO 1TB, 860 EVO 1TB, CORSAIR RM650X, DARK ROCK 4, MESHIFY C DARK TG, SENNHEISER PC37X, AOC AGON AG241QG

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb nog een methode ontdekt om je 20 kills in een voertuig te behalen.
Je neemt een Sturmtiger, je speelt op Twisted Steel, Breakthrough, tweede objective, de brug A. De slachting, de heerlijke slachting. Binnen no time 20+ kills gemaakt. :D

• AViCED
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15-10 13:19
als 2e man in een tank zitten en met het machinegeweer mensen maaien werkt ook goed :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

AViCED schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:26:
als 2e man in een tank zitten en met het machinegeweer mensen maaien werkt ook goed :)
Zal best, maar dat is meer het opruimen van wat nog over is. >:)
Ik kwam de eerste keer die brug op stormen, eerste schot en meteen acht kills. Daarna die brug gewoon schoongeveegd. Toen terugtrekken omdat de munitie op was. Veroverd het vijandelijke team gewoon de brug terug. Met nog twee tickets over kwam ik weer terug in positie, kaboom, iedereen weer dood en gecapped en door naar de volgende serie. Daar verpeste het team het echt enorm, want ik denk dat ik genoeg had gedaan. Eindigde 39-4. :P

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Als je in het respawn scherm bent. Vernieuwd hij dan ? Ik bedoel bijvoorbeeld voertuigen als er 1 beschikbaar komt staat er dan een 1tje. Want ik kan wachten tot ik een ons weeg maar er staan telkens 0 beschikbare tanks haha. En dan heel soms als ik dood ga dan staat er 1 en hoop ik dat ik snel genoeg klik om een tank te spawnen.

Maar dat schiet niet op met deze challenge

i7 9700K, Z390 AORUS PRO, ASUS RTX 2080 DUAL OC, 16 GB 3200 MHZ , 970 EVO 1TB, 860 EVO 1TB, CORSAIR RM650X, DARK ROCK 4, MESHIFY C DARK TG, SENNHEISER PC37X, AOC AGON AG241QG

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik had me erbij neergelegd dat het absoluut niet ging met Recon in BF5. In BF1 was ik best goed, maar in BF5 niks raak, zo slecht, echt alles mis. En sinds vandaag, letterlijk sinds vandaag, bijna elk schot raak met de Gewehr M95/30:

Ik vind het maar een vreemde zaak...Ik schiet niet anders, ik richt niet anders...alsof mijn speelstijl ineens van gister op vandaag veranderd is...Er blijft iets raars...

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:13

scorpie

Supra Addict

DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:10:
Je neemt een Sturmtiger, je speelt op Twisted Steel, Breakthrough, tweede objective, de brug A. De slachting, de heerlijke slachting. Binnen no time 20+ kills gemaakt. :D
Man man man wat een drama assignment is dat.. ik ga je tips vanavond meteen eens proberen, anders vrees ik dat ik em nooit ga redden

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Probleem is ook dat de tanks etc vanwege dit assignment moeilijk te krijgen zijn. En als je er al 1 hebt dan heb ik weer de pech dat een goede piloot er gelijk 5 bommen op laat vallen.

Echt, waar is de tijd dat al die onzin nog niet in games zat :'(

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:28
Help!!!! schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:34:
Probleem is ook dat de tanks etc vanwege dit assignment moeilijk te krijgen zijn. En als je er al 1 hebt dan heb ik weer de pech dat een goede piloot er gelijk 5 bommen op laat vallen.

Echt, waar is de tijd dat al die onzin nog niet in games zat :'(
En dat de helft van de spelers als assault rondloopt om je tank binnen een paar seconden naar de 7e hemel te helpen door er 2 AT mines achter te gooien, je te pakken met de AT-bundle grenade, en een panzerfaust als toetje om die "100 damage to tanks/halftracks in one life" te halen.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nouja, het ding is.. er zijn teveel variabelen om rekening mee te houden:
-Je hebt een ground vehicle nodig die er niet altijd zijn.
-Je moet vijandige punten kunnen overnemen
-Je moet daar vijanden hebben en killen
-Je moet levend blijven.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

scorpie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:00:
-Je moet levend blijven.
QFT!

PC Specs-Gallery

• glennvho
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-10 15:01
Is de stug eigenlijk wel leuk om te spelen of de moeite waard?

Anders laat ik deze assignment aan mij voorbij gaan. Je moet maar eens een rondje panzerstorm proberen spelen nu, echt niet normaal hoe slecht het soms gaat omdat half je team in het respawn menu zit te wachten op een tank die beschikbaar komt.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ook nog een leuke, veel mensen spawnen nu zo'n anti air tank (hoe doe je dat eigenlijk :?) omdat je daar lekker infantery mee kan afknallen. Alleen kan daar maar 1 persoon in.

In normale tank kun je tenminste ook als boordschutter en dus met meer mensen aan die assignment werken.

Man, wat vind ik die assignments (die wapens opleveren) irritant.

PC Specs-Gallery

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:23
-Je moet levend blijven.
Klopt, vooral dat je attacking moet zijn, die onzin voorwaarde vind ik zo lame, alleen omdat je een punt hebt overgenomen val je opeens niet meer aan volgens de voorwaarden.
Ik ga wel beetje lame spelen op aerodrome of twisted steel idd. Zo lekker ptfo'en, wow great assigments dice... :F

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, dat dus, en het feit dat je met die assignments wapens of tanks unlocked.. Het kan me werkelijk waar niet schelen hoe ik eruit zie op de battlefield, als ik maar over hetzelfde arsenaal kan beschikken als mijn medespelers. Weet iemand overigens of die wapens eenmalig te unlocken zijn? Lijkt me niet, maar dat gaat zeker later veel CC kosten?

• SouLLeSSportal
scorpie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:25:
Ja, dat dus, en het feit dat je met die assignments wapens of tanks unlocked.. Het kan me werkelijk waar niet schelen hoe ik eruit zie op de battlefield, als ik maar over hetzelfde arsenaal kan beschikken als mijn medespelers. Weet iemand overigens of die wapens eenmalig te unlocken zijn? Lijkt me niet, maar dat gaat zeker later veel CC kosten?
Geen idee, ik heb ze tot nu toe iig wel allemaal geloof ik, maar denk dat ze wel redelijk 'geprijst' zullen zijn. Geen garantie echter.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ze zouden ook te koop moeten zijn maar tot nu toe werkt dat niet goed.

In ieder geval is het niet zo dat alle assignment unlock wapens standaard te koop staan.

PC Specs-Gallery

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:26:
[...]

..., maar denk dat ze wel redelijk 'geprijst' zullen zijn.
Net zoals die tank skins in het begin zeker hehe.

Mijn ervaring is dat ik gisterenavond ineens erachter kwam dat ik een aantal van die rotte ToW assignments blijkbaar had gehaald (had al bedacht dat ik me niet druk ging maken om deze reward), en nu dus de laatste moet halen.

En ja die is een partij moeilijk te halen vanwege precies die ongein: Assaults en beschikbaarheid.

Wat bij mij nu wel werkte op hamada was een jeep of zo meenemen, een enemy point E, F of G opzoeken, beetje verscholen parkeren en daar een paar kills met de machine gun pakken. Lukte zelfs nog een beetje op D. Maar ja, dat was mijn laatste game omdat het al laat was. Ik moet er nog 17 nu heh.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

scorpie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:33:
[...]

Man man man wat een drama assignment is dat.. ik ga je tips vanavond meteen eens proberen, anders vrees ik dat ik em nooit ga redden
Nog eentje is Frontlines op Hamada. Daar zijn meerdere tanks beschikbaar. Daarna ga je naar Rotterdam waar je eventueel ook wel wat uit kan delen. Twisted Steel daarna werkt ook. Een andere die zou moeten werken is Breakthrough op Rotterdam in het Duitse team. Dat zijn eigenlijk de beste opties. :)

Overgens heb ik dus nu de Stug naar lv4. Ik ben bang dat de Pz IV superieur is in bijna elke mogelijke manier. De Stug heeft geen coax MG, net zoveel munitie en het belangrijkste is nog wel dat de Stug niet stabiel is, nog wel eens gaat bewegen als je geraakt word waardoor je een shot mist of heel erg irritant kan zijn op oneven terrein. De Pz IV is veel stabieler.

De Stug heeft wel voor zich pleiten dat je de motor tweemaal zo sterk kan maken waardoor een panzerfaust achterin je niet meteen kreupel maakt. Verder sideskirts voor extra bescherming. Ook is de top MG veel beter omdat die intern is en 360 graden draait. Je kan er dus gewoon in gaat zitten en je bent immuun. Voor samenspelen en een beetje agressief pushen is de Stug wel goed, maar de Pz IV is beter.

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-10 10:31
Help!!!! schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:23:
Ook nog een leuke, veel mensen spawnen nu zo'n anti air tank (hoe doe je dat eigenlijk :?) omdat je daar lekker infantery mee kan afknallen. Alleen kan daar maar 1 persoon in.

In normale tank kun je tenminste ook als boordschutter en dus met meer mensen aan die assignment werken.

Man wat vind ik die assignments (die wapens opleveren) irritant.
Dat zou idd verboden moeten worden. Zo irritant van die gasten die aan de rand van de map gaan campen en dat iedereen met die flakpanzer beschieten.
Zou eigenlijk niet eens mogelijk moeten zijn om die tank te spawnen als er geen vliegtuigen in de map / gamemode zitten.

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-10 20:46

DrumandBass

Less is more!

Niets mis mee, ik speel niets anders dan AA. Wel actief, dus ik wel rij rond om vlaggen te cappen omdat daar dan ook de bommen gaan vallen en de meeste vliegtuigen geen mobile AA op een cap verwachten. Ondertussen schiet je natuurlijk alles wat loopt aan flarden want het is wel een beetje OP zeg maar...unlimited ammo!!!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik ben niet zo'n tanker maar is die AA tank standaard voor iedereen beschikbaar of hoe zit dat. Volgensmij ben ik hem zelf nog niet tegengekomen.

Dus: Hoe spawn ik zo'n ding :?

PC Specs-Gallery

• SouLLeSSportal
Help!!!! schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:45:
Ik ben niet zo'n tanker maar is die AA tank standaard voor iedereen beschikbaar of hoe zit dat. Volgensmij ben ik hem zelf nog niet tegengekomen.

Dus: Hoe spawn ik zo'n ding :?
In je company de aa op een van de drie plekken voor je tanks selecteren, dan als er een tank beschikbaar is die tank kiezen in je spawn screen.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:04
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:50:
[...]

In je company de aa op een van de drie plekken voor je tanks selecteren, dan als er een tank beschikbaar is die tank kiezen in je spawn screen.
Meest kansloze keuze in heel BF5.

Of in ieder geval; 1 van de meest kansloze.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• SouLLeSSportal
Loondijke schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:02:
[...]

Meest kansloze keuze in heel BF5.

Of in ieder geval; 1 van de meest kansloze.
Ik heb het ook niet bedacht helaas, bizar dat je nu moet kiezen welke tank je wil gebruiken voordat je uberhaupt weet welke map je gaat spelen, zelfde voor vliegtuigen. Heel dat menu heeft console preference eroverheen gedropen gekregen. Volgens mij zouden we nog apply skin to all parts van een wapen krijgen maar nog niet aanwezig, al is dat niet zo spannend qua verbeteringen.

Het feit dat de ze wederom het wiel opnieuw lijken te moeten uitvinden is mij echt een raadsel. Bf4 had ideaal systeem, je kon in qeue voor een voertuig en kwam erin zodra dat vrij was. (nu update de helft van de tijd het scherm niet dus om dat te forceren moet je in een wapen of gadget menu en terug. ook zo'n geweldige 'feature')

Ik moet ongeveer 20x klikken om van menu bij een attachement of specialisation komen in het menu zelf.
Assignments kan ik alleen in menu kiezen, lopen niet automatisch door, zijn uberhaupt fakking retarded opgezet want we hebben een bipod op een wapen dan ga je hem gvd gebruiken ook!
Je team helpen? nee joh lekker achterin liggen en die paar kills proberen te krijgen.
Oh je wil die assignment halen? tja je moet de kills wel in een objective area halen en dan of aanvallend of verdedigend. Je schiet aanvallend vanaf de vlag op mensen die bijna op de vlag zitten maar net buiten de capzone? ja hallo die tellen echt niet mee hoor, wat denk je wel, gewoon wachten tot dat ze er in zitten en werkelijk gevaar opleveren voor je team.

Vliegtuig te sterk > nerf to oblivion and buff AA to godmode. AA too strong> nerf to oblivion to nerfballmode. VLiegtuig weer te sterk? > nerf to oblivion... 1 of 100 dat is wat dice kent qua verhicle balance.
/zeikmode uit maar weer.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
-Je moet levend blijven.
En je moet vrij nemen van je werk of school.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Gekke Jantje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:53:
[...]

En je moet vrij nemen van je werk of school.
Dit 100 % inderdaad. en niet willen sporten om fit te blijven. koken heb je ook geen tijd meer voor en je vriendin moet je ook een week negeren. dan en heel misschien dan haal je deze tides of war. :+ :+

alle gekheid verder.. ze willen dat we allemaal meer ptfo gaan in elke nieuwe battlefield serie. objective en squadplay zijn dan de grote termen.

En wat doen ze... ze geven individuele challenges waarvoor je normale gameplay moet negeren wil je ze halen.

Skybullet schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:56:
[...]
alle gekheid verder.. ze willen dat we allemaal meer ptfo gaan in elke nieuwe battlefield serie. objective en squadplay zijn dan de grote termen.

En wat doen ze... ze geven individuele challenges waarvoor je normale gameplay moet negeren wil je ze halen.
Onbegrijpelijk en onvergefelijk, die ToW is echt een aanfluiting.

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:22

loewie1984

music addict! pizza monster!!

het spelgenot opzichzelf begint een beetje weg te ebben moet ik eerlijk bekennen.

DICE maakt de verkeerde keuzes vwb ToW, het vasthouden aan een levelcap (rang 50) en belachelijke assignments voor een of andere skin. Vliegtuig en tankhoeren gallore, mislukte matchmaking en party-joining en allerlei andere randzaken die afleiden van de kern van het spel.

BF3 en BF4 waren niet perfect maar boden wel meer spelplezier achteraf bezien. Die hadden tenminste keuze vrijheid. Ik ben een infanterist, kom me dan niet aanzetten met vehicles of vliegtuigen waar ik niets mee kan. Geef me de keuze. Als ik 24/7 metro, locker, of twisted steel wil grinden. Geef me die keuze dan.

Ik denk dat het tijd wordt om verder te kijken voor mezelf naar andere games die me meer speelplezier bezorgen dan BF5.

discogs

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-10 21:53
Hogader schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:24:
[...]

Ik krijg sinds de patch plotseling de ene naar de andere onverklaarbare crash (freeze and crash) te voortduren. Zijn lekker bezig bij Dice iig om iets dat lekker speelbaar was de nek om te draaien
Na nog een aantal keer proberen over de afgelopen dagen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik kan stoppen met BF V totdat ze een nieuwe patch uitrollen. Sinds de patch van afgelopen woensdag freezed de game minstens 1x per uur spelen wat het niet meer leuk maakt.

Jammer dat het niet mogelijk is om volledig naar de game terug te gaan voor de laatste 2 grote patches. Toen was alles nog lekker speelbaar en knalde het lekker weg. :'(

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:55

RubenDJ

Freude am fahren

Voor mij hetzelfde, spel is onspeelbaar geworden sinds de 13-feb update. Ik heb constant microstutters en ik ben niet de enige maar geen response van EA/DICE. Ik heb echt alles geprobeerd, DX11, DX12, FFR aan/uit, vsync aan/uit, gysnc aan/uit, low settings, ultra settings, raw mouse input, en alle combinaties ervan. Profiel helemaal verwijderd en opnieuw ingesteld, nvidia driver rollback, het maakt allemaal geen bal uit. Ik ben normaal gesproken zeer handig met troubleshooten en ik geef niet gauw op. Maar ik ben al een week alles aan het proberen en ik kom gewoon geen steek verder.

Dat naast het feit dat ik vaker wel dan niet dwars door een muur/rots wordt doodgeschoten en dat de damage indicators echt waardeloos zijn maakt het spelen gewoon een frusterende ervaring.

Andere spellen als Athem, Apex, Tomb Raider, het draait allemaal als een zonnetje en BFV is gewoon 1 puinzooi maar helaas wel het spel wat ik het liefst speel. Ik zal een andere favoriete game moeten gaan zoeken. :(

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• Grotbewoner
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 17-10 13:20
Ik heb de game deze week zitten spelen met Origin access. Het eerste wat me opviel is hoe snel de movement speed wel niet is geworden. Ik vond denk dat ik het het beste vond rond Bad Company 2?

Ik vind het meest jammere toch wel dat het geen WW2 feeling heeft voor mij. De meeste tijd heb ik geen idee in welk land of welk jaar ik zou moeten zitten, iedereen rent rond met gouden guns en vrouwen in een nazi-officieren pak, geen iconische maps enzo. Ik snap niet waarom ze dan voor de WW2 setting gaan?

Ben ik gek? Hebben jullie wel een WW2 feeling bij deze game?

Daarnaast vind ik het stom dat ik de hele tijd met allemaal vage guns moet spelen om die challenges te halen. Ik wil gewoon de game spelen.

Grotbewoner wijzigde deze reactie 19-02-2019 16:46 (16%)

• Grotbewoner
Oeps, dubbelpost.

Grotbewoner wijzigde deze reactie 19-02-2019 16:44 (97%)

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Grotbewoner schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:44:
Ik vind het meest jammere toch wel dat het geen WW2 feeling heeft voor mij. De meeste tijd heb ik geen idee in welk land of welk jaar ik zou moeten zitten, iedereen rent rond met gouden guns en vrouwen in een nazi-officieren pak, geen iconische maps enzo. Ik snap niet waarom ze dan voor de WW2 setting gaan?
Je doet je naam eer aan zou ik zeggen, althans volgens Patrick Soderlund... ;)

• Grotbewoner
DrumandBass schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:48:
[...]

Je doet je naam eer aan zou ik zeggen, althans volgens Patrick Soderlund... ;)
Haha, wellicht ben ik wat zuur omdat ik ook net die stug grind heb zitten doen. Misschien is het leuker om samen met wat mensen te spelen. Is er een GOT-discord ofzo waar mensen dit spel ook samen op spelen?

• Pyramiden
Je hoeft er nu trouwens nog maar 5 dood te maken tijdens het aanvallen van een objective.

• jantje 2
Hogader schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:11:
[...]

Na nog een aantal keer proberen over de afgelopen dagen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik kan stoppen met BF V totdat ze een nieuwe patch uitrollen. Sinds de patch van afgelopen woensdag freezed de game minstens 1x per uur spelen wat het niet meer leuk maakt.

Jammer dat het niet mogelijk is om volledig naar de game terug te gaan voor de laatste 2 grote patches. Toen was alles nog lekker speelbaar en knalde het lekker weg. :'(
Yep, same! Sinds nieuwe patch nog nooit zoveel blue screens gehad en random freezes of crashes naar desktop. Soms werkt het dan een uurtje of hooguit twee goed en soms crashed die nog voordat ik ben ingeladen. Heel frustrerend en irritant. Hiervoor echt nooit maar één probleem gehad met BF V. |:(

Hoop dat ze hier wel iets in fixen of hot patchen of wat het dan ook mag wezen, ik heb werkelijk geen idee.

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Pyramiden schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:09:
Je hoeft er nu trouwens nog maar 5 dood te maken tijdens het aanvallen van een objective.
ahahaha God zij geprezen. Halleluah ! Terug van je werk komen.. inloggen met het gevoel van " oke daar gaan we weer. nog maar 13 kills te gaan... " :| Om dan vervolgens een oranje vinkje te zien staan bij tides of war en er geen reet van snappen :+ denkend dat mijn game bugged was.

edit: misschien te snel gelachen. een oranje vinkje betekend niet dat ik hem ook maar ergens al zie staan als ik een voertuig wil selecteren in mijn company :'(

Skybullet wijzigde deze reactie 19-02-2019 18:34 (14%)

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Pyramiden schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:09:
hebben ze de tow aangepast?

discogs

• priemt
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Is aangepast idd...

Had m net gehaald alle 20 (uren frustratie) en nu hoef je er nog maar 5 kills voor te halen...
|:(

Voor veel mensen zal het wel goed nieuws zijn :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zit ik die klote grind wel te doen en dan veranderen we het gewoon even in vijf kills. :(
Fijn voor iedereen die het nu zo zou moeten kunnen halen, maar leuk weer voor iedereen die het al gedaan heeft.

Verder zijn er nog twee dingen die me onderhand wel de strot uitkomen.
1) Als je claimt bipods te fixen, fix ze dan ook. Het is nog steeds behoorlijk twijfelachtig of ze gaan werken, niet opeens weigeren en je dood gaat omdat de bipod nee zei.
2) Ik heb geen flauw idee wat DICE heeft "verbeterd" met de TTD, maar het werkt voor geen meter. Tot op zekere hoogte lijkt het zelfs slechter te zijn dan het was. Ik deed het eerst af als hersenspinsels, maar volgens mij word je nu bruut gesynchroniseerd met de server waardoor je terug een positie ingetrokken word waar iemand je doodschiet. Ik merk gewoon dat er aan mijn karakter getrokken word als ik dood ga. Verder zijn de superbullets absoluut niet gefixed en om de hoek doodgeschoten worden ook niet.

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:54
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:36:
Zit ik die klote grind wel te doen en dan veranderen we het gewoon even in vijf kills. :(
Fijn voor iedereen die het nu zo zou moeten kunnen halen, maar leuk weer voor iedereen die het al gedaan heeft.

Verder zijn er nog twee dingen die me onderhand wel de strot uitkomen.
1) Als je claimt bipods te fixen, fix ze dan ook. Het is nog steeds behoorlijk twijfelachtig of ze gaan werken, niet opeens weigeren en je dood gaat omdat de bipod nee zei.
2) Ik heb geen flauw idee wat DICE heeft "verbeterd" met de TTD, maar het werkt voor geen meter. Tot op zekere hoogte lijkt het zelfs slechter te zijn dan het was. Ik deed het eerst af als hersenspinsels, maar volgens mij word je nu bruut gesynchroniseerd met de server waardoor je terug een positie ingetrokken word waar iemand je doodschiet. Ik merk gewoon dat er aan mijn karakter getrokken word als ik dood ga. Verder zijn de superbullets absoluut niet gefixed en om de hoek doodgeschoten worden ook niet.
Weet je, het is nooit goed voor mensen qua netcode. Apex komt volledig weg met super bullets, omdat de ttk zo hoog ligt. Terwijl de network delays en servers kak zijn. Terwijl dice t nooit goed doet. (Apex heeft hoge delays met minder spelers)

Ik vind bfv qua release kut; veel te veel nieuwe dingen qua movement proberen, die allemal maar half werken. Maar je mag ze de ttk ttd issue wel vergeven.

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

KeesFluitman schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:46:
[...]

Weet je, het is nooit goed voor mensen qua netcode. Apex komt volledig weg met super bullets, omdat de ttk zo hoog ligt. Terwijl de network delays en servers kak zijn. Terwijl dice t nooit goed doet. (Apex heeft hoge delays met minder spelers)

Ik vind bfv qua release kut; veel te veel nieuwe dingen qua movement proberen, die allemal maar half werken. Maar je mag ze de ttk ttd issue wel vergeven.
Hij bedoelt de patch van 13 februari waarin DICE aangaf dat de netcode 'enorm verbeterd' was. Dat blijkt alleen zo te zijn voor spelers met een gemiddelde tot hoge ping. Spelers met een lage ping zijn wederom de dupe.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RubenDJ schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:41:
[...]

Hij bedoelt de patch van 13 februari waarin DICE aangaf dat de netcode 'enorm verbeterd' was. Dat blijkt alleen zo te zijn voor spelers met een gemiddelde tot hoge ping. Spelers met een lage ping zijn wederom de dupe.
Oh dat is het...
Natuurlijk moet het weer miserabel gemaakt worden voor iedereen met een fatsoenlijke verbinding. Ik zie nota bene zelfs vijanden verschijnen, kijken, mikken en terwijl ik allang in dekking lig val ik opeens dood. Geweldig weer DICE. Je hebt er minder last van als je constant in een tank zit of met de MG42 speelt, maar assault of zeker medic waar je toch al nul damage doet op 5m afstand is zo miserabel...

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:54:
[...]

Oh dat is het...
Natuurlijk moet het weer miserabel gemaakt worden voor iedereen met een fatsoenlijke verbinding. Ik zie nota bene zelfs vijanden verschijnen, kijken, mikken en terwijl ik allang in dekking lig val ik opeens dood. Geweldig weer DICE. Je hebt er minder last van als je constant in een tank zit of met de MG42 speelt, maar assault of zeker medic waar je toch al nul damage doet op 5m afstand is zo miserabel...
Yup. Het beste wat je kunt doen is gewoon een dikke download aanzetten. Je zult zien dat het dan merkbaar beter speelt :X

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:54
RubenDJ schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:41:
[...]

Is dat echt zo? Heb je een bronneke?

• SouLLeSSportal
Ik heb de stug nu ook volgens de TOW maar kan hem ook niet kiezen het menu, staat er niet bij. iemand nog een oplossing of moet dice weer eens een geweldig idee van hun fixen...

• scorpie

scorpie

Supra Addict

DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:10:
But wait.. je krijgt toch juist de Sturmtiger als je die assignment hebt gehaald? :+
Ik zag dat ze de requirement hebben verlaagd van 20 naar 5 kills, en dat is me zojuist gelukt :D

Nu tijd om te gaan slapen :p

• Grotbewoner
Ik heb het laatste bolletje van die tides of war assignment gehaald. Bij de stug staat "delivered to shipments". Kijk ik bij shipments, geen stug. Kan hem ook niet spawnen. Wat moet ik doen om die stomme tank te krijgen? Bij replace vehicles zie ik alleen Panzer IV, 38T, Tiger en Flakpanzer.

Grotbewoner wijzigde deze reactie 20-02-2019 00:47 (14%)

• izard_
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-09 12:28
Als je de tankdestroyer aanvraagt als squad leader staat hij klaar bij de hoofdspawn, niet op de positie waar je hem aanvraagt.

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Grotbewoner schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 00:45:
Ik heb het laatste bolletje van die tides of war assignment gehaald. Bij de stug staat "delivered to shipments". Kijk ik bij shipments, geen stug. Kan hem ook niet spawnen. Wat moet ik doen om die stomme tank te krijgen? Bij replace vehicles zie ik alleen Panzer IV, 38T, Tiger en Flakpanzer.
Ik heb precies hetzelfde. Hij is afgevinkt en “delivered to shipments”. Maar ik kan hem bij mijn company nergens vinden en dus ook nergens customizen en specialiseren.

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

KeesFluitman schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:16:
[...]

Is dat echt zo? Heb je een bronneke?
Eén bron niet echt, maar als ik op reddit en de Battlefield/EA forums in de 'netcode' topics kijk, dan zijn er veel spelers die blij zijn dat het het met een belabberde ping nu beter werkt. Terwijl ik uit eigen hand en andere spelers met een fatsoenlijke verbinding uit onder andere dit topic lees dat het alleen maar slechter is geworden.

KeesFluitman schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:46:
[...]

Appels en peren. Allereerst is Apex gratis is en nog geen maand uit, geen AAA game die al 4 maanden uit is. Daar komen ze niet 'volledig mee weg', dat moet gewoon gefixed worden, punt.

Ten tweede hebben we nu al sinds BF3 precies hetzelfde riedeltje bij elke nieuwe release; "De netcode is aanzienlijk verbeterd", om vervolgens weer vanaf nul te beginnen en maanden zo niet een jaar te moeten wachten tot de netcode weer op het niveau is van de vorige.

We zullen nog wel een paar maandjes moeten wachten op de TTD fixes en de netcode weer is zoals BF1 geeindigd is. Tuurlijk kan het erger en het is ook zeker niet datgene wat me nu weerhoud om BFV te spelen maar het is valide kritiek.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:21:
Ik heb de stug nu ook volgens de TOW maar kan hem ook niet kiezen het menu, staat er niet bij. iemand nog een oplossing of moet dice weer eens een geweldig idee van hun fixen...
Ik kon geen upgrades kopen totdat ik de game opnieuw opstartte. Selecteren ging nog wel, maar upgraden nadat ik ermee had gespeeld niet. Herstarten helpt misschien. :)
scorpie schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 00:24:
[...]

But wait.. je krijgt toch juist de Sturmtiger als je die assignment hebt gehaald? :+
Ik zag dat ze de requirement hebben verlaagd van 20 naar 5 kills, en dat is me zojuist gelukt :D

Nu tijd om te gaan slapen :p
Sturmtiger is zowel beter als slechter. Beter omdat je er vrijwel elke tank mee kan opblazen met een hit, wat hilarisch is. Slechter omdat de reload voor eeuwig duurt en het ding een baksteen op rupsbanden is.

De Panzer IV blijft voor mij gewoon met gemak de beste tank in de game. Die tank is tenminste stabiel in tegenstelling tot de Valentine die over alles heen wil stuiteren. Verder heeft de Valentine volgens mij een heel slechte gun elevation en depression. Met de Panzer IV heb je dat niet, is je voertuig stabiel, je vizier is beter en je hebt de damage output tegen zowel infanterie als tanks met de KwK 40 en de AP granaten. :)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 20-02-2019 09:52 (62%)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Herstarten

De Panzer IV blijft voor mij gewoon met gemak de beste tank in de game.
Ik heb hetzelfde probleem. Was halverwege de originel 20 kills toen ik opeens dus gisteren het met het terugschalen naar 5 kills wel opeens het gehaald had. Toen is er wat gebugged denk ik. Als ik op internet kijk bij een hoop anderen ook. Ik heb geen xp gekregen en ik kan de wtug nergens aanklikken. Staat nergens in het voertuigmenu. Herstarten. Games spelen. Niks werkt heel vervelend.

Welke specializations heb je gekozen voor je panzer 4 ?

Ik had nog nooit voertuigen gespeeld voor deze tides maar begin er nu toch wel heel warm voor te lopen :). Gisteren een heerlijk potje op twisted steel gehad voor het eerst in een tiger gesprongen. Maar ik heb geen idea een beetje welke specials voor de voertuigen ?

• DENNIS79
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-10 15:40
Skybullet schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:13:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Was halverwege de originel 20 kills toen ik opeens dus gisteren het met het terugschalen naar 5 kills wel opeens het gehaald had. Toen is er wat gebugged denk ik. Als ik op internet kijk bij een hoop anderen ook. Ik heb geen xp gekregen en ik kan de wtug nergens aanklikken. Staat nergens in het voertuigmenu. Herstarten. Games spelen. Niks werkt heel vervelend.
ik idem dito... Ben benieuwd naar een oplossing!

• huibert_d
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-10 14:00
RubenDJ schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:26:
[...]

Yup. Het beste wat je kunt doen is gewoon een dikke download aanzetten. Je zult zien dat het dan merkbaar beter speelt :X
of een VPN connectie opzetten met een server in Macedonië ofzo. Dat deed ik voor de laatste patch nog wel eens, na de patch werkt dat niet zo goed meer.

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 19:51
Deze mooie multi kill al gezien? 8)7

Stiekem moest k wel een beetje lachen van deze fout van Dice 8)

freak-me-baby wijzigde deze reactie 20-02-2019 11:18 (24%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Skybullet schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Welke specializations heb je gekozen voor je panzer 4 ?

Ik had nog nooit voertuigen gespeeld voor deze tides maar begin er nu toch wel heel warm voor te lopen :). Gisteren een heerlijk potje op twisted steel gehad voor het eerst in een tiger gesprongen. Maar ik heb geen idea een beetje welke specials voor de voertuigen ?
Tja, met de Panzer IV ben ik er nog steeds niet helemaal uit. Op het moment heb ik dit eens gedaan. Ik gebruik de smoke launcher eigenlijk nooit, maar het is de beste weg naar wat ik wel wil hebben. Ik gebruikte steeds repair, maar ik denk dat sideskirts toch beter zijn. Daarna het fatsoenlijke kanon. Minder ROF, veel groter bereik. AP granaten omdat je Churchills er enorm mee kan verrassen.

De Tiger is alles rechts. Het gaat me hier meer om de extra munitie. Het is een Tiger en als het goed is heb je een lang leven. De tank is langzaam waardoor steeds naar een resupply punt rijden gewoon irritant is. De turret ring is van karton dus die wil je ook wel hebben. APCR heb ik om vijandelijke tanks af te maken. Is ook extra munitie wat helpt.

Hier ga ik voor overleven. Engine HP buff zodat een panzerfaust je niet meteen kreupel maakt, sideskirts en daarna beter kanon en AP.

De Valentine ga ik voor extra munitie, reload buff en zeker de 6 pounder. De 2 pounder is een veredelde proppenschieter. Deze tank is alsnog merkbaar slechter dan de Panzer IV, maar het gaat.

Daarnaast moet ik de Churchill nog eens volledig unlocken. Speel er eigenlijk nooit mee omdat ik die tank eigenlijk te langzaam vind. :)
freak-me-baby schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:17:

[YouTube: KILL ALL ENEMY AT START WITH THIS BUG - ROTTERDAM BATTLEFIELD 5]

:D _O-

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

freak-me-baby schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:17:

[YouTube: KILL ALL ENEMY AT START WITH THIS BUG - ROTTERDAM BATTLEFIELD 5]

Waarschijnlijk is dit over een jaar gepatched... Is natuurlijk ook heel moeilijk om inputs tijdens spawn uit te zetten O-) en ze zijn nu super druk bezig om alle ToW zooi gefixt te krijgen #coregameplay

• -tom-562
  • Laatst online: 14:35

-tom-562

Oliesjeik

DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Ik kon geen upgrades kopen totdat ik de game opnieuw opstartte. Selecteren ging nog wel, maar upgraden nadat ik ermee had gespeeld niet. Herstarten helpt misschien. :)

[...]

Sturmtiger is zowel beter als slechter. Beter omdat je er vrijwel elke tank mee kan opblazen met een hit, wat hilarisch is. Slechter omdat de reload voor eeuwig duurt en het ding een baksteen op rupsbanden is.

De Panzer IV blijft voor mij gewoon met gemak de beste tank in de game. Die tank is tenminste stabiel in tegenstelling tot de Valentine die over alles heen wil stuiteren. Verder heeft de Valentine volgens mij een heel slechte gun elevation en depression. Met de Panzer IV heb je dat niet, is je voertuig stabiel, je vizier is beter en je hebt de damage output tegen zowel infanterie als tanks met de KwK 40 en de AP granaten. :)
Panzer IV ftw! By far mijn favoriet, zeker met de armor piercing shizzle er op 8)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Pyramiden
Voor wie Recon speelt en het campen even zat is: De RSC met 2x scope en specialisations in hipfire en recoil is echt top als een soort assault rifle. Speelt heel erg leuk, helemaal in combinatie met throwing knives, flare-gun en die AP-mines.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:04
Hebben meer mensen last van performance problemen na de laatste patch?

Ik zat op 144fps, nu zo'n 120. Daarbij merk ik dat het niet soepel loopt (microstutter) en dat mijn sensitivity gewoon niet meer klopt. Hij reageer trager dan voorheen en als ik mijn dpi in Windows iets verhoog is mijn verhouding niet goed meer.

Echt jonge.... ze fixen een paar zaken maar breken tegelijk andere dingen. Slecht speelbaar gewoon. Zonde.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• Manny_Moare
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 09-10 12:13

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Loondijke schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:28:

Ik zat op 144fps, nu zo'n 120. Daarbij merk ik dat het niet soepel loopt (microstutter) en dat mijn sensitivity gewoon niet meer klopt. Hij reageer tager dan voorheen en als ik mijn dpi in Windows iets verhoog is mijn verhouding niet goed meer.

Echt jonge.... ze fixen een paar zaken maar breken tegelijk andere dingen. Slecht speelbaar gewoon. Zonde.
Ik persoonlijk niet. Wat wel opviel is dat na elke client-update bf-v een auto preformance test uitvoert.
Dit reset alle graphics settings. In mijn geval gooit ie alles weer op ultra.inclusief onnodige toestanden als motion blurr, filmgrain en andere troepies. en dat terwijl ik op custom low setting speel.

We will be right back with Manny_Moare !

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Manny_Moare schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:46:
[...]

Ik persoonlijk niet. Wat wel opviel is dat na elke client-update bf-v een auto preformance test uitvoert.
Dit reset alle graphics settings. In mijn geval gooit ie alles weer op ultra.inclusief onnodige toestanden als motion blurr, filmgrain en andere troepies. en dat terwijl ik op custom low setting speel.
Is mij ook opgevallen dat dit regelmatig gebeurt. Heel irritant.

PC Specs-Gallery

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DICE, waarom brengen jullie een nieuwe Tides of War uit waar je bepaalde assignments mede kan uitvoeren in Rush, en introduceren jullie Rush dan niet in de game? Ik wil me Rush terug dammit DICE. :N :(

Maar bij mij resette de settings eindelijk eens niet met de laatste patch. Ik denk dat ik een paar frames ben verloren maar zit nog steeds makkelijk boven de 120 met mijn RX Vega 56. Alles ultra, alleen wat effecten en post processing uit. Uiteraard DX12 want Vega. Voor een Pascal GPU zou ik eerst eens kijken of DX11 het niet weer oplost. :)

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Loondijke schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:28:

Ik zat op 144fps, nu zo'n 120. Daarbij merk ik dat het niet soepel loopt (microstutter) en dat mijn sensitivity gewoon niet meer klopt. Hij reageer trager dan voorheen en als ik mijn dpi in Windows iets verhoog is mijn verhouding niet goed meer.

Joh.. RubenDJ in "[PC] Battlefield V"

Ik heb het trouwens iets kunnen verbeteren door scherm op bordeless te zetten. Nog steeds een veel lagere framerate maar veel minder stutter. Blijft nog steeds jammer natuurlijk dat het gewoon niet goed te krijgen is.

DaniëlWW2 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:21:
DICE, waarom brengen jullie een nieuwe Tides of War uit waar je bepaalde assignments mede kan uitvoeren in Rush, en introduceren jullie Rush dan niet in de game? Ik wil me Rush terug dammit DICE. :N :(

Maar bij mij resette de settings eindelijk eens niet met de laatste patch. Ik denk dat ik een paar frames ben verloren maar zit nog steeds makkelijk boven de 120 met mijn RX Vega 56. Alles ultra, alleen wat effecten en post processing uit. Uiteraard DX12 want Vega. Voor een Pascal GPU zou ik eerst eens kijken of DX11 het niet weer oplost. :)
Zit Rush niet in die nieuwe Grand Operation als tweede mode op Arras? Staat me bij zoiets gelezen te hebben ergens.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Soms heb ik het idee dat ze op de een of andere manier ook tussen de grote patches door en zonder te melden aanpassingen doen. Maar goed ik zal wel spoken zien. :P

PC Specs-Gallery

• Titu
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-10 02:03
Help!!!! schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:13:
Soms heb ik het idee dat ze op de een of andere manier ook tussen de grote patches door en zonder te melden aanpassingen doen. Maar goed ik zal wel spoken zien. :P
Ahh kijk gelukkig ben ik dus niet de enige die spoken ziet haha

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Zit Rush niet in die nieuwe Grand Operation als tweede mode op Arras? Staat me bij zoiets gelezen te hebben ergens.
Waarom DICE? :N
Kan je weer gewoon niet de gamemode spelen die je wil. Nee, hopen dat je de juiste server joined en dan een ronde spelen. Verder 32 vs. 32 was altijd zo'n succes voor Rush...

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Nou dit was dan weer heel simpel te doen deze week. Vanochtend anderhalf uur tijd gevonden en boem nieuwe tank :D . Ow en de dice goden hebben mijn gebeden gehoord want nu opeens staat de stug 4 er ook bij die ik nog niet kon vinden sinds ik heb gehaald had vorige week !!

Jeej.... al kun je natuurlijk niet alleen maar goede dingen verwachten. het is geven en nemen. Mijn graphics options waren allemaal weer gereset naar default :+ . Hij is 2 x gecrasht in anderhalf uur tijd :+ en elke keer als je een assignment haalt krijg je een dikke lagspike. die verder niet te linken is aan mijn bekabelde netwerk of stabiele systeem, :+

( mocht je moeite hebben met die laatste opdracht. 500 damage met handgranaten. Ik heb hem in nog geen halve ronde gehaald in aerodrome op het C punt met impact grenades. Granaat gooien,... terug rennen naar het munitie kistje en repeat. )

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als ik in de server browser alleen conquest en hamada selecteer en zo'n server join kom ik in Breakthrough terecht. 8)7

Is dit een nieuwe bug of heb ik iets gemist.... zucht.

PC Specs-Gallery

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 22-09 17:36
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Verder 32 vs. 32 was altijd zo'n succes voor Rush...
Is dat sarcastisch bedoeld? Zo ja, dan ben ik daar het helemaal mee eens.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ekstergroen schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:55:
[...]

Is dat sarcastisch bedoeld? Zo ja, dan ben ik daar het helemaal mee eens.
En of het sarcastisch is. :P
Maar het lijkt redelijk te werken voor die ene Rush map die we nu hebben. Redelijk en dat is voornamelijk omdat het Arras is en het aanvallende team gewoon schietschijven nodig heeft om ergens te komen.

• toro
  • Registratie: december 2012
Dus daar zit je dan als 42 jarige Battlefield veteraan die alle BF's gespeeld heeft vanaf het begin (min die SciFi games) in de nieuwe BF V eindelijk.

Best wel jammer de naam BF V want dat was bij mij altijd afgekort Battlefield Vietnam.

Ik heb alle single player stories gedaan en heb al wat uurtjes de multiplayer gedaan maar er is iets wat ik gewoon niet snap.

Waar zijn mijn vehicles toch gebleven als er een ronde start :?

Ik heb van alles qua tanks, zelfs een modder vette Tiger 1 en wat vliegtuigen. Maar echt nooit ben ik die tegengekomen in-game.

In de vorige BF's kon je gewoon een tank bijvoorbeeld pakken in een map en gaan en dan daar in zat dan jouw unieke uitbreidingen enzovoort.

Erg onduidelijk gemaakt van EA/DICE. Gelukkig is de classic server browser om het zo maar te noemen wel aanwezig in de game.

Mijn vehicles, waar moet ik die selecteren in BF V?

• SouLLeSSportal
toro schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:42:
Dus daar zit je dan als 42 jarige Battlefield veteraan die alle BF's gespeeld heeft vanaf het begin (min die SciFi games) in de nieuwe BF V eindelijk.

Best wel jammer de naam BF V want dat was bij mij altijd afgekort Battlefield Vietnam.

Ik heb alle single player stories gedaan en heb al wat uurtjes de multiplayer gedaan maar er is iets wat ik gewoon niet snap.

Waar zijn mijn vehicles toch gebleven als er een ronde start :?

Ik heb van alles qua tanks, zelfs een modder vette Tiger 1 en wat vliegtuigen. Maar echt nooit ben ik die tegengekomen in-game.

In de vorige BF's kon je gewoon een tank bijvoorbeeld pakken in een map en gaan en dan daar in zat dan jouw unieke uitbreidingen enzovoort.

Erg onduidelijk gemaakt van EA/DICE. Gelukkig is de classic server browser om het zo maar te noemen wel aanwezig in de game.

Mijn vehicles, waar moet ik die selecteren in BF V?
Je kan als er een plek vrij is voor een vehicle of vliegtuig die kiezen als je spawned. je klikt dan op het tandwieltje naast de spawn van de base of een flag en als er een 1 of meer staat kan je een vehicle spawnen, zelfde voor propellor voor vliegtuig. Je kan echter maar 3 actief hebben dus niet alle voer en vliegtuigen kun je kiezen. (waarom in godsnaam, geen idee)

• toro
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:53:
[...]

Je kan als er een plek vrij is voor een vehicle of vliegtuig die kiezen als je spawned. je klikt dan op het tandwieltje naast de spawn van de base of een flag en als er een 1 of meer staat kan je een vehicle spawnen, zelfde voor propellor voor vliegtuig. Je kan echter maar 3 actief hebben dus niet alle voer en vliegtuigen kun je kiezen. (waarom in godsnaam, geen idee)
Ik snap nu hoe het werkt, thanks.

Heb al even rondgereden in mijn Tiger 1 maar het verbaasd me dat ze dit zo verstopt hadden.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Komt nog eens bij dat nog steeds volstrekt onduidelijk lijkt te zijn hoe lang de respawntijden zijn, waarom bepaalde voertuigen later inspawnen op sommige mappen en gamemodes of waarom voertuigen opeens niet meer respawnen. Een simpele timer en indicatie hoeveel voertuigen er gespawned kunnen worden zou het oplossen. Maar nee hoor, het systeem moet weer bizar ondoordacht en onderontwikkeld zijn.

Een ander probleem is dat veel mappen een enorm tekort hebben aan transportvoertuigen. De enige waar het redelijk lijkt te zijn is de nieuwe Grand Operations op Panzerstorm. Dat is meteen ook de enige gamemode waar AT guns zinvol zijn. Dag 2 spawnen daar er gewoon zeven Duitse tanks en volgens mij vier Britse voor de verdedigers naast een hele hoop AT guns over de hele map. De eerste keer dat ik er speelde heb ik drie Duitse tanks gedood met een AT gun in een leven. Je kan daar ook gewoon AT vs. AT battles voeren of met AT een vijandelijk punt beschieten. :P

Eigenlijk is Panzerstorm Grand Operations wel de beste van de Grand Operations. Het is de enige waar 32 vs. 32 niet te veel is. Verder is het gewoon echt BF qua schaal en voertuigen. Uiteraard heeft de helft geen flauw benul wat te doen met zoveel voertuigen en zulke afstanden tussen doelen. Maar als je twee redelijke teams hebt, dan krijg je ook echt gevechten. Ik heb zelfs teams een fatsoenlijke weerstandslinie zien vormen waar ze over vrijwel de gehele breedte posities innamen. Dat zie je dus echt nooit gebeuren. Opeens moet je dan als aanvallend team gewoon tactieken gebruiken om door te breken. Het leek wel BFBC2. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 23-02-2019 22:18 (4%)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Ik vind het zelf prima dat er niet meer fysieke tanks of vliegtuigen staan waar je heen kan lopen en instappen. Bedoel genoeg grapjassen die daar dan mijnen hadden voorgelegd, of dat je richting je tank liep die dan zodra je instapte weg gebombardeerd werd. |:(

Alleen moet er zeker nog iets gedaan worden aan het huidige systeem. ik heb vaak het idee dat het niet ververst in het spawnscherm. En inderdaad hierboven genoemde respawntimers zouden al een hele hoop schelen.

Verder wil ik gewoon veel meer opties in de game en in de menus...
- In game assignments wisselen, of assignments die altijd doorlopen en niet geactiveerd hoeven te worden.
- En waarom kan tides of war ook niet gewoon doorlopen ? Ik heb soms dagen vrij en dan kan ik weken weer niet. Laat me gewoon toewerken naar de challenges wanneer ik tijd heb.
- Optie om veranderingen aan kleding of wapens ineens over alle poppetjes uit alle facties uit te voeren.
- Per class verschillende loadouts kunnen maken en opslaan ? Een shotgun support en een mmg support ofzo ? of een anti vehicle assault of meer anti inf / long range assault ?
- Alle tanks beschikbaar hebben, waarom moet ik er 3 van de 5 vooraf bepaald hebben ?
- Geef ons eens details wat er met een wapen gebeurd als ik specialisations verander. Geef ons echt waardes in plaats van wazige beschrijvingen.
- Waarom moet een game mode weer er uit gehaald worden ? kost dat zoveel geld om hem erin te houden ? je geeft content en haalt het weer weg een week later
- Level cap omhoog
- uhm ? laat zo op mijn nachtshift, kan vast meer bedenken als ik wel slaap heb gehad :+ :+

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 19:45
Ik speel alleen nog maar in de weekeinden, waarom houden ze daar niet meer rekening mee, ze laten de veteranen zo wel links liggen.
Hoe lang blijven ze de huidige mappen zo uitmelken? Gaan ze dat zelfde liedje weer afspelen als er bv 4 nieuwe mappen bij komen?
Gaat er nog een mogelijkheid komen om bv bepaalde assignments die ik niet heb kunnen halen dat ik die dan kan kopen?

Krijg soms het gevoel dat EA zwaar aan het bezuinigen is op het budget van BF5, zelfs fairfight lijkt een lite edition te hebben in bf5.
In bf1 was het gebruik van aimbot een ban binnen x aantal uur maar in bf5 gebeurt er niets.

Gisteren kwam ik deze cheater tegen, heb hem maar in spectator mode gefilmd, voor het eerst dat ik weer een rage hacker tegenkom die gewoon full aimbot gebruikt, 100+ kills en bijna 90 headshots.

Linkje naar zijn battle report: https://battlefieldtracke...04972864?handle=GeneZisss
Hij is al meer dan 100 uur aan het spelen.
Ook was hij niet de enigste die aan het cheaten was in dat rondje, kijk naar de nummer 2 en 3.

NLsandman wijzigde deze reactie 24-02-2019 07:45 (4%)

• -tom-562
  • Laatst online: 14:35

-tom-562

Oliesjeik

NLsandman schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:17:
Ik speel alleen nog maar in de weekeinden, waarom houden ze daar niet meer rekening mee, ze laten de veteranen zo wel links liggen.
Hoe lang blijven ze de huidige mappen zo uitmelken? Gaan ze dat zelfde liedje weer afspelen als er bv 4 nieuwe mappen bij komen?
Gaat er nog een mogelijkheid komen om bv bepaalde assignments die ik niet heb kunnen halen dat ik die dan kan kopen?

Krijg soms het gevoel dat EA zwaar aan het bezuinigen is op het budget van BF5, zelfs fairfight lijkt een lite edition te hebben in bf5.
In bf1 was het gebruik van aimbot een ban binnen x aantal uur maar in bf5 gebeurt er niets.

Gisteren kwam ik deze cheater tegen, heb hem maar in spectator mode gefilmd, voor het eerst dat ik weer een rage hacker tegenkom die gewoon full aimbot gebruikt, 100+ kills en bijna 90 headshots.

[YouTube: Cheating moviestar BF5: GeneZisss]

Linkje naar zijn battle report: https://battlefieldtracke...04972864?handle=GeneZisss
Hij is al meer dan 100 uur aan het spelen.
Ook was hij niet de enigste die aan het cheaten was in dat rondje, kijk naar de nummer 2 en 3.
True that. Ik heb tegenwoordig echt geen tijd meer om uren te gamen doordeweeks, ik moest voor de STUG nog 1 achievement, een aantal van die challenges in een week ga ik niet meer redden.
Achja, heb het idee dat BF:5 toch echt wel aan het doodbloeden is. Nauwelijks nieuwe content (jeuj, alweer een variant van 1 of andere SMG met horizontaal magazijn, of een gerecycled BF1 gun..), best wel wat cheaters en nog steeds issues die al sinds de release speelden..

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NLsandman schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:17:

Waarom nog de twijfel? DICE Zweden zit al sinds BF3 op een eindeloze cyclus van buggy release en meteen door naar de volgende game. BF4 was te erg waardoor EA er een andere studio (Danger Close, nu DICE LA) op moest zetten. Dat zal ongetwijfeld ten koste zijn gegaan van de Battlefield die niet genoemd dient te worden. Politie BF was toch al een stupide idee, maar het zal niet hebben geholpen.

Daarna kwam BF1 waar ook steen en been werd geklaagd over content. Nu is BF5 weinig meer dan een asset flip en daar is een reden voor. In 2015 moest DICE zo nodig een Star Wars game uitbrengen. In 2017 kwam er weer eentje en dan in 2016 en 2018 een BF game. Doe eens een gok wat er dit jaar uit DICE gaat komen...

Strikvraag. :P
De volgende Star Wars game zal door Respawn Entertainment gemaakt gaan worden. In oktober 2019 komt er namelijk gewoon een nieuwe BF game. :')
https://www.vg247.com/201...d-game-coming-in-october/

Ik denk dat het voornamelijk een DICE LA product zal zijn aangezien ze daar aan de beurt zijn om geld op te leveren of gesloten te worden door EA. DICE LA is er dus niet om BF5 te fixen. DICE Zweden zal ondertussen werken aan of "Star Wars Lootbox III", of een nieuwe BF game voor oktober 2020.

Wie moet BF5 dan fixen? De meeste mensen bij DICE Zweden zullen allang van BF5 zijn gehaald en op de nieuwe cash cow zijn gezet. Ik denk dat het BF5 team zelf ook niet eens een volledig team was gezien de asset flips in BF5 uit BF1. EA laat BF5 denk ik binnenkort dan ook als een baksteen vallen omdat er niet genoeg kopieën zijn verkocht. Wat een schok zou dat zijn...

Live service is gewoon een grote hoop marketing BS om vooral heel veel geld te verdienen aan beloften en vervolgens als het geld binnen is, lekker door te gaan naar de volgende cash cow. Het is dan Apex Legends opeens opdook, want anders zou EA echt in paniekmodus vervallen. Anthem lijkt namelijk ook keihard te floppen.

• Shabbaman
  • Laatst online: 18:20

Shabbaman

Got love?

DaniëlWW2 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:25:
[...]

Daarna kwam BF1 waar ook steen en been werd geklaagd over content.
Wat. Hoezo heeft BF1 weinig content.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• toro
DaniëlWW2 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:25:
[...]

Waarom nog de twijfel? DICE Zweden zit al sinds BF3 op een eindeloze cyclus van buggy release en meteen door naar de volgende game. BF4 was te erg waardoor EA er een andere studio (Danger Close, nu DICE LA) op moest zetten.
Wat een buggy game was BF3 direct na de release ervan, ongelofelijk dat ze dat durfde te releasen met al die bugs. Compleet niet speelbaar voor de meeste gamers in het begin.

Ik en anderen toen van mijn game clan voelde ons als eindgebruiker ineens BETA tester van EA/DICE. Terwijl de closed BETA en de open BETA al voorbij was :(

De aftakeling van DICE is toen inderdaad begonnen en je kon vanaf dat moment duidelijk zien dat EA gewoon een gigantisch geldwolf was geworden.

• spoonman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15-10 13:58
Ik speel al battlefield sinds de eerste versie (BF1942 dus), en heb sinds dien alle opvolgers gespeeld tot en met BF3. BF1942, BF:Vietnam heb ik ook in clans gespeeld. Toen BF4 uitkwam kon mijn pc op dat moment niet meer mee en ben ik meer andere games beginnen spelen op de PS4. Nu heb ik na een upgrade de draad terug opgepikt met BF5 en ... man wat ben ik slecht :)

Vroeger kon ik zonder vrij veel moeite rond een 1.5 K/D rate blijven, tegenwoordig heb ik het een pak moeilijker:

https://battlefieldtracke...le/origin/Davy78/overview

Ben ik de enige die in BF5 niet meer functioneert zoals in de vroegere games?

http://chordoracle.com - http://maxforums.org

Pagina: 1 ... 74 ... 85 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True