Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• da_PSI
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:32
Bajan schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:28:
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een
Crash to desktop icm Discord? Zeer irritant. Helemaal als je bijna je objective hebt gehaald.
Ik heb sinds ik discort heb (met een creative H6) dat mijn mic er gewoon mee stopt. Ik moet dan eerst de uit de call en daarna weer terug erin :/

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:00
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:35:
Het is me gelukt. :*)

Er bestaat een assignment dat werkelijk te bezopen frustrerend voor woorden is. Voor de Gewehr 43 moet je als laatste proficiency assignment vier headshots maken in een leven, terwijl je in objective areas bent. Het alternatief is tien van zulke kills in een ronde.

Dit is gewoon pure f*cking ellende om te doen. Niet alleen omdat de netcode gaar is, je verplicht redelijk close range moet, je meestal head on tegen anderen zal zitten en omdat headshots schieten vaak makkelijker is buiten een objective zone. Hebben we het nog niet gehad over dat de game vol zit met onzichtbare muren of de spanning die je voelt Je wil echt niet doodgaan als je al drie van de kills hebt waardoor je ook nog eens als een waardeloze zak speelt. Het overkwam me ook gewoon twee keer dat ik er drie had en het niet haalde. Eerste keer eindigde de game net voordat ik de vierde kon scoren. De tweede was helemaal leuk want dat was een camper met een shotgun, in een gebouw, waar meteen een bommenwerper overheen kwam zodat ik niet gerevived kon worden.

Maar het is me gelukt. Echt de klootzak bij DICE die dit heeft bedacht zeg. :(
Echt he, precies wat ik ook dacht. Heb hem ook nog steeds niet gehaald. Het is al lastig zat om 10 headshot kills in een ronde te krijgen, laat staan in objetive area's. Het is nou niet echt zo dat de Gewehr 43 gemaakt is voor close range zeg maar....

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:06

loewie1984

music addict! pizza monster!!

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:35:
Het is me gelukt. :*)

Er bestaat een assignment dat werkelijk te bezopen frustrerend voor woorden is. Voor de Gewehr 43 moet je als laatste proficiency assignment vier headshots maken in een leven, terwijl je in objective areas bent. Het alternatief is tien van zulke kills in een ronde.

Dit is gewoon pure f*cking ellende om te doen. Niet alleen omdat de netcode gaar is, je verplicht redelijk close range moet, je meestal head on tegen anderen zal zitten en omdat headshots schieten vaak makkelijker is buiten een objective zone. Hebben we het nog niet gehad over dat de game vol zit met onzichtbare muren of de spanning die je voelt Je wil echt niet doodgaan als je al drie van de kills hebt waardoor je ook nog eens als een waardeloze zak speelt. Het overkwam me ook gewoon twee keer dat ik er drie had en het niet haalde. Eerste keer eindigde de game net voordat ik de vierde kon scoren. De tweede was helemaal leuk want dat was een camper met een shotgun, in een gebouw, waar meteen een bommenwerper overheen kwam zodat ik niet gerevived kon worden.

Maar het is me gelukt. Echt de klootzak bij DICE die dit heeft bedacht zeg. :(
Ik kwam gisteren in een rondje tot 5 headshots in 1 life waar ik er 10 moest hebben in objective areas. Voor de selbstlader nog wel.

Verder gisteren de hele dag frontlines gedaan. Geen een potje gewonnen. Sommige mensen snappen het niet dat ze dicht tegen de capzone aan moeten zitten. Dat ze kunnen flanken in grote open stukken zoals op twisted steel. Nogal frustrerend.

discogs

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:11

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb 't opgegeven. De Selbstlader 1916 proficiency VI en master VI staan nu al maanden in mijn assigmentlijst maar 't wilt maar niet lukken. Dat is dus precies waarom ik assignments haat: (bijna) onmogelijke opgaven als je niet Levelcap of Stodeh heet en de daarbij komende frustratie en drang om 't "toch maar weer" te proberen. Ik heb 't altijd al gehaat dat je een moeilijk level van voor af aan moest doen omdat er geen quicksave mogelijkheid was, zo'n gevoel krijg ik erbij.

Ik ben iig wel echt superhappy met het basiswapen van de Assault class, de Sturmgewehr 1-5. Velen prefereren de StG44, maar ik vind die eerste echt beter. Ik ga toch nog eens terug naar de Turner SMLE en de Ribeyrolles, want ik heb 't vermoeden dat juist de high velocity bullets voor mij niet hoeven, omdat ik met de muis gevoelsmatig toch wat verder naast de target mik.
Gek hoe ik eerst altijd dacht dat ik juist slecht was in leading-to-target, terwijl 't blijkbaar moeilijker is voor me om echt óp een target te schieten van een medium-far distance (tenzij ie stil staat natuurlijk, dan ist simpel).

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-04 15:12
paul99 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Echt he, precies wat ik ook dacht. Heb hem ook nog steeds niet gehaald. Het is al lastig zat om 10 headshot kills in een ronde te krijgen, laat staan in objetive area's. Het is nou niet echt zo dat de Gewehr 43 gemaakt is voor close range zeg maar....
10 hs in een ronde is toch niet zo heel moeilijk? je zal wel voor x kills in een leven wat achter de frontlinie moeten spelen, beste voor mij werkt dat soort zaken te doen op rotterdam in BT, als defender bij de tweede linie onder de brug. Dan gewoon hoofdjes plinken van een afstandje. Als attacker kan ook maar wel lastiger. de 10 hs in een round moet zeker lukken dan als je een beetje kan richten.

Of bv beetje rondhangen rond C op aerodrome en snipers klappen.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:40 (4%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-04 11:04

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Geoptimaliseerd met DLSS? Ben benieuwd..

Origin: F0kk13n4t0r

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 16:56
Hmmmm k lees nog niet de fix dat je de tow waopons die je gemist hebt kan kopen ...? Die zou toch ook deze week komen?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja idd, zeker met de aankomende nerf op de damage output van de Turner SMLE, de Gewehr 1-5 en de MAS44 heb ik wel behoefte om die ag/m42 te kopen. Die heb ik gemist.

Ik hoop ook dat ze 't mogelijk maken om de gold plated epic weaponskins te kopen met company coins zodat ik die achterlijke laatste Mastery en proficiency assignments niet hoef te doen.

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:06

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Deathchant schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:31:
Ik heb 't opgegeven. De Selbstlader 1916 proficiency VI en master VI staan nu al maanden in mijn assigmentlijst maar 't wilt maar niet lukken.
Dat dacht ik dus ook, tot gisteravond. En ik denk dat de truc is om in een lang potje frontlines te gaan zitten. Dat heb je natuurlijk niet zelf in de hand, maar soms zijn teams zo gebalanceerd dat je in het spel zelf geen steek verder komt. Maar je wel alle tijd hebt om je assignment te halen
Reden hiervoor is dat: je hebt dan maar 1 objective area in frontlines totdat je doorbreekt tot het armen van de bommen, daardoor is de kans groter dat de headshots die je maakt in een objective area plaatsvinden.

Ik weet niet wanneer gisteren, maar het moet gebeurd zijn op twisted steel of hamada.

Anyways ik ga mijn volledig golden selbstlader even poetsen, hij is zo mooi! >:)

discogs

Solide patch mits dit daadwerkelijk de TTD bugs oplost en dan maar hopen dat mensen weer terugkeren naar BFV om er van te genieten als ze Apex beu zijn, maar gaat wel moeilijk verhaal worden vrees ik. Pijnlijk dat deze AAA titel er na 5 maanden nog steeds beroerder bij ligt dan een f2p game, zowel technisch als qua features.
Deathchant schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:21:
Ja idd, zeker met de aankomende nerf op de damage output van de Turner SMLE, de Gewehr 1-5 en de MAS44 heb ik wel behoefte om die ag/m42 te kopen. Die heb ik gemist.

Ik hoop ook dat ze 't mogelijk maken om de gold plated epic weaponskins te kopen met company coins zodat ik die achterlijke laatste Mastery en proficiency assignments niet hoef te doen.
Maar speel je er dan wel mee of moet er dan weer een nieuwe assignment gehaald worden? :) Anders heb je toch nog alle tijd om het te halen, komt vanzelf een keer lijkt mie.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15:58
Ik heb nu ook uitgevonden hee je de 250 kills at melee range kunt maken. Met een bold action sniper rifle van heel dicht bij iemand neerschieten. Best pittig.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:04
Gekke Jantje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:11:
Ik heb nu ook uitgevonden hee je de 250 kills at melee range kunt maken. Met een bold action sniper rifle van heel dicht bij iemand neerschieten. Best pittig.
Moet dat met sniper? Anders zou een shottie ook kunnen?

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15:58
Loondijke schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:20:
[...]

Moet dat met sniper? Anders zou een shottie ook kunnen?
Het is voor de sniper Medal dus alles moet als sniper en helaas werkt het alleen met de bold action rifle.EA mag dit wel veranderen van mij naar pistols.

Edit

Het mot dan ook nog eens een headshot zijn.

Gekke Jantje wijzigde deze reactie 12-02-2019 13:17 (7%)

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ze doen nog wel meer dan in de patchnotes staat. :)
-De noobtube word generfed. Granaten zullen nu eerst afketsen en daarna pas exploderen. Dus geen kansloze noobtubers meer.
-Meer verbeteringen met vaulting.

Voor de rest gewoon patch notes herhalen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

loewie1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Dat dacht ik dus ook, tot gisteravond. En ik denk dat de truc is om in een lang potje frontlines te gaan zitten. Dat heb je natuurlijk niet zelf in de hand, maar soms zijn teams zo gebalanceerd dat je in het spel zelf geen steek verder komt. Maar je wel alle tijd hebt om je assignment te halen
Reden hiervoor is dat: je hebt dan maar 1 objective area in frontlines totdat je doorbreekt tot het armen van de bommen, daardoor is de kans groter dat de headshots die je maakt in een objective area plaatsvinden.

Ik weet niet wanneer gisteren, maar het moet gebeurd zijn op twisted steel of hamada.

Anyways ik ga mijn volledig golden selbstlader even poetsen, hij is zo mooi! >:)
Rub it in })
Het is ook zo dat de kill door een headshot moet zijn en niet de eerste bullet.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Maar speel je er dan wel mee of moet er dan weer een nieuwe assignment gehaald worden? :) Anders heb je toch nog alle tijd om het te halen, komt vanzelf een keer lijkt mie.
Speel ik waarmee? Ik snap je even niet. Met de rifles die ik zojuist opnoemde speel ik vaker mee ja.
De ag/m42 is een soort van snellere Turner SMLE die ik bij de eerste unlockweek van Tides of War niet geunlocked heb, evenals de Selbstlader 1906 van de Recon class.
Maar omdat ze de Turner en MAS44 nu gaan nerfen is er niet echt een SLR over die wat sneller achter elkaar kan vuren zonder giga recoil. De Selbstlader 1916 is mijn favoriet omdat ie zo verdomd accuraat is en genoeg damage doet. De M1A1 was een favoriet, maar na diens nerf vind ik em niet meer fijn. Dus had ik mijn hoop gevestigd op die ag/m42. Maar ja, die is dus (nog) niet te koop met company coins :'(

Ik doe niet echt aan assignments. Het is dat ik ze vul omdat het anders ook zo leeg is, maar ik betrap me er vaak op dat ik denk dat het echt wel goed en snel gaat.......totdat de Mastery VI en Proficiency VI assignments komen...

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:40

Skybullet

It's go season

Hoop dat de nieuwe patch iets doet aan het probleem wat voor mij pas ontstond met de laatste patch en dat is dat ik vaak crash naar desktop na een ronde bij het laden van de nieuwe map. heel vervelend als je net een lekkere server hebt gevonden

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-04 15:42
Deathchant schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:44:
[...]

Maar omdat ze de Turner en MAS44 nu gaan nerfen
Ze gaan toch alleen de Turner nerfen?

Turner SMLE
• Reduced maximum damage to 40 (was 45)

Waar zie jij dat van die MAS dan?

MAS heb ik helaas nog niet unlocked.......
Turner is wel echt super fijn

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Loondijke
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Turner SMLE

Grootste verschil hiermee is volgens mij, dat de Turner niet meer 1HS+1BS kill is. Zijn er nu 3.

Heb ik ergens gelezen.

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-04 09:22

XanderDrake

Genetics is the key

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:56:
Ze doen nog wel meer dan in de patchnotes staat. :)
-De noobtube word generfed. Granaten zullen nu eerst afketsen en daarna pas exploderen. Dus geen kansloze noobtubers meer.
Meh, met de support nade launcher kreeg ik toch al niet niemand dood, max 58 damage. Suf om hem nog verder te nerfen, zo direct alleen nog maar nuttig tegen jeeps, zandzakken en muren.

Sowieso... realisme: halve huizen opblazen, maar mensen dood krijgen? Ho maar. Ze krijgen nog meer damage door de vallende stenen 8)7

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

XanderDrake schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:28:
[...]

Meh, met de support nade launcher kreeg ik toch al niet niemand dood, max 58 damage. Suf om hem nog verder te nerfen, zo direct alleen nog maar nuttig tegen jeeps, zandzakken en muren.

Sowieso... realisme: halve huizen opblazen, maar mensen dood krijgen? Ho maar. Ze krijgen nog meer damage door de vallende stenen 8)7
Het gaat dan ook niet om de support maar de assault. Dat is gewoon een noobtube en die verdiend een nerf. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:29:
[...]

Het gaat dan ook niet om de support maar de assault. Dat is gewoon een noobtube en die verdiend een nerf. ;)
Of die nu echt generfd is... in plaats van een direct line of sight kan je nu gewoon indirect vijanden beschieten door de granaat via allerlei objecten hoekjes om te laten ketsen. Je hoeft jezelf niet eens meer te laten zien om een granaat op een bepaalde plek te krijgen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:44:
[...]

Of die nu echt generfd is... in plaats van een direct line of sight kan je nu gewoon indirect vijanden beschieten door de granaat via allerlei objecten hoekjes om te laten ketsen. Je hoeft jezelf niet eens meer te laten zien om een granaat op een bepaalde plek te krijgen.
Het stopt de kansloze noobs die het ding als primair wapen gebruiken en je zo opblazen. Ik vind het wel best zo. Als je iemand opblaast door om de hoek te ketsen, dan laat je tenminste nog wat skill zien. ;)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo dat is even balen dat ze de patch naar morgen verplaatst hebben. Had wel zin om er mee aan de slag te gaan. Overal roepen ze de 12e en nu is het in eens de 13e geworden.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:13

Shabbaman

Got love?

Als onaangekondigd toetje komt de patch wel met een tweak van de visibility.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Turner SMLE

Turner heeft flinke bulletdrop, meer dan de Selbstlader iig. Maar ik had in een filmpje van Westie gehoord dat ze die MAS44 en de Gewehr 1-5 ook gaan nerfen.

• AViCED
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-04 02:17
nog geen reward bekend voor de nieuwe ToW?

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Met dank aan het console topic

MRE-Inc schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:12:

Mbt de visibility changes.... https://forums.battlefiel...406/visibility-changes/p1
I mentioned earlier on today that we had some changes to visibility in the next update (which comes out tomorrow if you missed it), so here’s a bit more detail into what we’ve done.

It’s worth noting that we didn’t want to change things too drastically as we felt this would likely end up having an overall negative effect.

The changes we’ve made will make soldiers slightly more visible. As well as this there will also be a clearer difference between friends and enemies. Friends will have a lower level of visibility, making them attract less attention while looking for threats.

Alongside these changes we have also solved several issues that were causing soldiers in dark clothes to appear too dark in areas with not much light. We also solved an issue where some characters were glowing too much when wearing light coloured clothes in well-lit areas.

Our intent with these changes is to balance the visibility of soldiers with the camouflage effect of their uniforms. Soldiers should not stand out too much, nor should blend in too much either.

Adjustments have been made by altering the lighting and the colours of our characters, as well as making some specific tweaks to the maps which were the worse offenders; Fjell and Devastation.

The visibility boost does fade over distance. This means that while close combat encounters are still solved by player skill, threats which are further away will be easier to pick out against the background.

Another fix that we have implemented addresses a problem where the visibility system was being applied incorrectly against a soldier who was prone. By fixing this issue, solders who are prone should now be significantly more visible than before, on par with standing soldiers.
Op papier klinkt het vrij goed en genuanceerd. Hopelijk pakt dit goed uit en is het niet te sterk.

Help!!!! wijzigde deze reactie 13-02-2019 09:08 (71%)

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• flippiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 00:12
Ter verduidelijking van de visibility:

Ziet er een stuk beter uit, maar ben benieuwd hoe erg het dus verschilt m.b.t. de afstand van je tegenstander.
flippiej schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:36:

[Afbeelding]

Ziet er een stuk beter uit, maar ben benieuwd hoe erg het dus verschilt m.b.t. de afstand van je tegenstander.
En dan waren er nog mensen die de huidige situatie prima vonden _O-

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:55:
[...]

En dan waren er nog mensen die de huidige situatie prima vonden _O-
Jep ik was die gene. Ik heb er ook een flinke baal van dat ze het visibility "probleem"gaan aanpakken. De 2 beste vernieuwingen in battlefield 5 die het spel voor mij 100 x leuker maken dan de voorgaande delen is met stipt op 1 het weghalen van 3d spotting, waardoor iedereen en zijn oma op rode driehoekjes ging letten. wat er voor zorgt dat punt 2 voor mij veel beter werkt. personen blenden meer in, en niemand kan nu iets zien. Want niemand weet nog hoe zijn ogen werken. allemaal geprogrammeerd om op dat rode driehoekje te schieten in plaats van Echt zelf kijken

Daarnaast op het vergelijk plaatje ligt de speler in een andere houding, als je gaat vergelijken doe het dan hetzelfde.

de community helpt dit spel om zeep met al zijn gezeur. nu heb ik al een kerstboom gele healthbar en een knipperende healthpack symbool onderaan. en nu krijgt zeker elk poppetje een eigen persoonlijke gloeilamp boven zijn hoofd zodat iedereen hem wel kan zien. lekker makkelijk 8)7

Edit: Verdomme, ik zie dat die update nu WEER al mijn settings heeft gereset. grahpics, gameplay, key binds alles is weer default. gebeurd nu elke patch :(

Skybullet wijzigde deze reactie 13-02-2019 10:30 (19%)

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Op 't linker plaatje ligt ook helemaal niemand op de grond op die plek. Je ziet een losse groene helm, dus tja écht een vergelijking vind ik het niet, maar kijk je alleen naar 't rechterplaatje dan is 't idd wel beter.

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:54
flippiej schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:36:

[Afbeelding]

Was echt bizar soms hoe slecht iemand zag, camouflage is niet erg maar dit ging nergens over, dit was een per ongeluk verkeerd gemaakt in de game, als je vanaf zo dicht bij staat in die bibliotheek is simpelweg niet normaal en leuk meer, vaak genoeg me rot geschrokken dat er plotseling iemand pal voor je het vuur op je opent, goed gedaan .

@Skybullet wat is daar nu leuk aan?
Deathchant schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:24:
Op 't linker plaatje ligt ook helemaal niemand op de grond op die plek. Je ziet een losse groene helm, dus tja écht een vergelijking vind ik het niet, maar kijk je alleen naar 't rechterplaatje dan is 't idd wel beter.
Grapje hoop ik? Op het linker plaatje ligt overduidelijk een soldaat met wapen in z'n hand.

• Skybullet

Skybullet

It's go season

dezekeer schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:44:
[...]

Was echt bizar soms hoe slecht iemand zag, camouflage is niet erg maar dit ging nergens over, dit was een per ongeluk verkeerd gemaakt in de game, als je vanaf zo dicht bij staat in die bibliotheek is simpelweg niet normaal en leuk meer, vaak genoeg me rot geschrokken dat er plotseling iemand pal voor je het vuur op je opent, goed gedaan .

sja omdat battlefield steeds meer kindvriendelijk werd gemaakt, 3d spotting, lock on wapens noem maar op. Ging wat mij betreft alle lol er af. helikopters in bf 3 die helemaal in het plafon hingen en de hele map konden bombarderen tot einde ronde... denken dat je veilig bent maar zodra je schiet weet iedereen via de map waar je bent en zie je letterlijk het halve vijandelijk team omdraaien en jouw richting op schieten....

ik stel mezelf dan de vraag van... wat is daar leuk aan dan ? waar is de skill.

en toen ben ik games als rising storm 2 gaan spelen.. waarbij je letterlijk niemand ziet. tenzij je even pauze neemt kijkt in een richting en iets van een schaduw ziet veranderen. en dan ga je je nog bedenken of dat vijand of vriend is want friendly fire staat altijd aan en dan pas schieten.

Nu snap ik dat battlefield niet zo moet zijn, maar ergens een tussenweg wat bf5 at launch was, is perfect volgens mij. Ik had persoonlijk namelijk ook echt geen moeite spelers te zien, Gewoon letten op bewegingen, schaduw/textuur overgangen. Ik kan er zo van genieten om nu rondom te sneaken en weten dat ik geen rood stipje op de map wordt als ik open. nu nog de spotflare eruit wat mij betreft is dat gewoon vals spelen.

• SouLLeSSportal
dezekeer schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:44:
[...]

Dat iemand op een goede plek ligt is voor mij imho niet zo erg maar het probleem is dat je letterlijk niet kon zien of er iemand lag of een hoopje stenen. Soms lagen ze zelf half in de map zodat je helemaal niks ziet. Wat ik veel irritanter vind is die onzin van op je rug liggen, en dan vooral voor de bipod pro's die dan nog steeds goede accuracy hebben. Volgens mij wordt dit dan ook gefixed in de patch. het lijkt namelijk exact of iemand down is, en dan sla je die over om op te schieten in het algemeen. Daar hadden ze een veel duidelijker verschil in moeten maken.
De visibillity verbeteren dat je andere spelers een beetje beter ziet is dan ook geen ramp, zolang ze niet gaan overdrijven ermee.
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:51:
[...]

Grapje hoop ik? Op het linker plaatje ligt overduidelijk een soldaat met wapen in z'n hand.
Toont het punt waar het om gaat dus goed aan :> ik moest ook 3x kijken hoe die nu lag maar ligt zeker wel een speler idd.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 13-02-2019 11:01 (12%)

• freak-me-baby
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:51:
[...]

NOu, ik zag en zie het ook niet goed hoor haha 8)7
Even voor de duidelijkheid.... die persoon ligt op zijn buik toch?

Het lijkt er eerder op dat na zijn helm de rest van zijn lichaam is verdwenen (opacity 0) dat is inderdaad geen camouflage maar een fout. Nooit bij stil gestaah dat het er zo uit ziet

freak-me-baby wijzigde deze reactie 13-02-2019 12:08 (21%)

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ok, ik zie een helm en doordat ik op het rechterplaatje zie hoe het geweer eruit ziet (zwarte vertikale streep) zie ik aan de linkerkant nu ook een zwarte streep waardoor ik idd een lichaam zou kunnen zien met het geweer naar voren, maar buiten de helm en het geweer zie ik geen lichaam liggen hoor. Ik zal wel inferieure ogen hebben en jullie zullen wel allemaal die-hard bikkels zijn die álles zien ;)
Beetje camouflage kan geen kwaad nee, en ik snap dat het 3d-spotten idd wat té gemakkelijk is. Ik vond het niet erg in BF1, maar BF5 werkt camping wel erg in de hand zo.
De echte puristen zullen het vinden dat het volledig waarheid is aan de werkelijkheid terwijl er stiekem niet alles klopt aan BF5 qua historical accuracy, maar goed, we kunnen er lang en breed over discussieren, het camperen/wachten in een hoekje totdat iemand langskomt om vervolgens in de rug te schieten was bij BF1 een STUK minder en dus beter. Dat het 3d spotting systeem o.a. daarvoor zorgde en dat het té obvious was is een andere discussie :)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Oke,.... enorm lame.... maar als je nog weapon assignments moet. De nieuwe combined arms telt mee. Dus solo tegen tientallen bots je assignments halen voor ze gepatcht worden :+ :+ :+

Edit: als je er tegen kan, want het is de skechtse modus die ik ooit in een game heb gezien

Skybullet wijzigde deze reactie 13-02-2019 20:19 (20%)

• ViperTim
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14-04 11:27
De nieuwste driver van Nvidia is uit met DLSS support voor mensen met een RTX kaart.

• DAUB 2.0
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-03 17:05
WTF,

Ik wil mijn nieuwe stick configgen in test range, vlieg een stukje en stort neer.

Respawn, alles gaat ineens vertraagd!!!

Wel vet maar ik krijg het niet uit.

Iemand ook?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Skybullet schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:56:
Oke,.... enorm lame.... maar als je nog weapon assignments moet. De nieuwe combined arms telt mee. Dus solo tegen tientallen bots je assignments halen voor ze gepatcht worden :+ :+ :+

Edit: als je er tegen kan, want het is de skechtse modus die ik ooit in een game heb gezien
Can confirm. Abusing like hell. :+
Absolute droefenis die mode, maar het maakt assignments grinden makkelijker dus doe ik nu snel alle wapens die me interesseren. Helaas lijken objective based area's niet te bestaan in die mode waardoor je niet alles kan. Was mijn ultieme voldoening met de Gewehr 43 master VI nog ergens goed voor. :>

Oh en voor de mensen die de company coin willen en alleen spelen. Speel als medic en wissel je pistool voor een MP40, STG44, MG42 of Gewehr 43. Verder zoek een panzerfaust of explosieven. Het einde van een ronde is een klein punt op de map verdedigen tegen heel veel bots. Bots die op een aantal mappen een een tank mee krijgen. Verder kan je nooit een positie houden, zelfs niet op easy. Je hebt dus heals nodig. Al is het maar omdat er ook de ongelofelijk irritante vlammenwerper bots zijn die natuurlijk een volledig magazijn in hun hoofd kunnen incasseren en nog steeds niet dood gaan. Ze steken je ondertussen wel in de fik.

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19-04 14:22

DrumandBass

Less is more!

Zo weer een nieuwe patch en nog altijd zit de AA reload bug in de game... Wanneer gaan ze dit fixen ik snap dat het geen prio heeft bij een bugfest zoals deze release maar kom op zeg. |:( :X

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:02

RubenDJ

Freude am fahren

DrumandBass schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:31:
Zo weer een nieuwe patch en nog altijd zit de AA reload bug in de game... Wanneer gaan ze dit fixen ik snap dat het geen prio heeft bij een bugfest zoals deze release maar kom op zeg. |:( :X
Nee joh! Meer game modes hebben we nodig! :'(

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 03:16
DrumandBass schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:31:
Iedereen weet ondertussen toch wel dat ze een Early Access game hebben verkocht als Retail+Service?

Dat er nog een berg bugs in zitten is helaas nog steeds als verwacht, zal nog wel een aantal maanden duren voordat het gros gefixed is. Dat is, als er niet meer bugs bij komen gezien ze stapsgewijs content aan het toevoegen zijn.

Mijn YouTube

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:43
kevz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:03:
[...]

Iedereen weet ondertussen toch wel dat ze een Early Access game hebben verkocht als Retail+Service?

Dat er nog een berg bugs in zitten is helaas nog steeds als verwacht, zal nog wel een aantal maanden duren voordat het gros gefixed is. Dat is, als er niet meer bugs bij komen gezien ze stapsgewijs content aan het toevoegen zijn.
In noem battlefields sinds BF4 "Betafeel", ik ben ook al lang klaar met de serie maar toch weer overgehaald BFV te halen.
Heb het de laatste 2-3 maand echter amper meer aangeraakt, ben ook totaal niet hyped voor BFV BR mode. Apex vult die itch al, en het lijkt mij sterk dat BFV ook maar enigzins daarbij in de buurt kan komen.

Steam - BFV - Apex

• SouLLeSSportal
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:13:
[...]

Can confirm. Abusing like hell. :+
Absolute droefenis die mode, maar het maakt assignments grinden makkelijker dus doe ik nu snel alle wapens die me interesseren. Helaas lijken objective based area's niet te bestaan in die mode waardoor je niet alles kan. HWas mijn ultieme voldoening met de Gewehr 43 master VI nog ergens goed voor. :>

Oh en voor de mensen die de company coin willen en alleen spelen. Speel als medic en wissel je pistool voor een MP40, STG44, MG42 of Gewehr 43. Verder zoek een panzerfaust of explosieven. Het einde van een ronde is een klein punt op de map verdedigen tegen heel veel bots. Bots die op een aantal makken een een tank mee krijgen. Verder kan je nooit een positie houden, zelfs niet op easy. Je hebt dus heals nodig. Al is het maar omdat er ook de ongelofelijk irritante vlammenwerper bots zijn die natuurlijk een volledig magazijn in hun hoofd kunnen incasseren en nog steeds niet dood gaan. Ze steken je ondertussen wel in de fik.
En met opgepakte wapens kan je dus ook assignments doen, dus als je een paar voor de standaard Duitse wapens moet zoals ik dan kun je er 4 in een potje doen. :+

• Loondijke
unfor schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:20:
[...]

In noem battlefields sinds BF4 "Betafeel", ik ben ook al lang klaar met de serie maar toch weer overgehaald BFV te halen.
Heb het de laatste 2-3 maand echter amper meer aangeraakt, ben ook totaal niet hyped voor BFV BR mode. Apex vult die itch al, en het lijkt mij sterk dat BFV ook maar enigzins daarbij in de buurt kan komen.
De kwaliteit laat echt te wensen over inderdaad. Of het nou complex is of niet: zorg gewoon dat de game af is bij launch.

Het enige vervelende is; er komt geen enkele andere game ook maar een beetje in de buurt van de ervaring die ik van BF5 krijg. PUBG gaf me ook een adrenaline stoot, maar dat had ik na een 200 uur wel gezien. Apex nog niet geprobeerd. Ziet me er wat te futuristisch en cartoonisch uit.

Skybullet schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:56:

De co-op voldoet dus wel weer precies aan de verwachtingen. :)

Het was mij compleet ontgaan, vond die 20 GB update al stevig voor wat TTD/TTK patches, maar de reacties zijn echt moordend dit keer. Wat een verspilling van manuren dit....
Loondijke schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:36:
[...]
De kwaliteit laat echt te wensen over inderdaad. Of het nou complex is of niet: zorg gewoon dat de game af is bij launch.

Het enige vervelende is; er komt geen enkele andere game ook maar een beetje in de buurt van de ervaring die ik van BF5 krijg. PUBG gaf me ook een adrenaline stoot, maar dat had ik na een 200 uur wel gezien. Apex nog niet geprobeerd. Ziet me er wat te futuristisch en cartoonisch uit.
BFV weer oppakken na Apex valt niet mee zo strak, responsief en uitontwikkeld voelt dat aan. :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Die bot coop slaat natuurlijk nergens op. Laat ze die tijd idd liever in de base game steken. Patch update was idd erg groot.

Gelukkig heeft Dice dit keer niet mijn videosettings op eigen houtje aangepast :+

Heb gisteren even snel een klein uurje conquest gespeeld en vond patch en visibility wijzigingen op eerste gezicht wel ok aanvoelen.

Wel had ik forse grafische glitches m.n. in het scherm als je dood gaat en nog wat andere bugs.
Medig bags e.d. die meer dan normaal in de lucht bleven hangen bij mij.

Help!!!! wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:05 (14%)

PC Specs

• dezekeer
2 potjes gespeeld, eerste indruk is toch wel een paar keer weer verrast door speler die van dichtbij weer moeilijk of niet te zien was. Zal ook niet heel makkelijk zijn om dit op te lossen.

• MacrosSimga
  • Laatst online: 18-04 09:53
Heb liever ook dat er een gloeiend randje om de players heen zit. Neon bord met een pijl boven enemies en dat er graag aangeven word in tekst of een enemy phrone ligt of op zn rug. Ik kan het namelijk allemaal niet zien en heb geen skill en ben te lui om te leren om een game te spelen.

/sarcasme uit

Ik vind deze veranderingen echt waardeloos. Heb liever dat het spotting systeem wat word verbeterd ( nee geen dorito's) maar als ik een tank duidelijk in de verte zie vind ik dat ik deze ook moet kunnen spotten. Dit werkt nu vaak niet.

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-04 20:22

d_star

Maharadja of the Year :-/

(plaatje gejat van iemand anders, niet mijn voortgang)

Dat was weer een mooie week met ToW challenges DICE. Super netjes ook dat jullie het tweede deel van de boom ook af laten hangen van een team prestatie, namelijk een overwinning in frontlines.

Ik heb vier avonden besteed aan het halen van deze challenges. Filmpje van JackFrags deed me namelijk wel vermoeden dat dit een MMG was die de moeite waard zou zijn.

Vier avonden met een paar matige frontlines matches waarbij je als team alleen maar achteruit wordt gedrukt..

Ik heb veel matches gehad waarbij je een eeuwige stalemate uitvecht op de middelste objective, met soms een tijdelijke uitwaaier naar de 'gimme' objective van een van de teams.. De definitie van een meatgrinder.

Er waren ook een paar frontlines matches waarbij we als team achteruit worden gedrukt, de moed toch weer terug vonden en het vijandelijke team uiteindelijk helemaal wegspelen en de match winnen.. Dit waren epische matches, helaas vonden ze plaats voordat ik bij dat deel van de ToW challenge boom was.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik heb genoten van het feit dat deze afgelopen week frontlines in het zonnetje stond. By far mijn favo game mode van de laatste twee Battlefields. Er is alleen een probleem met de huidige opzet van dit speltype in BFV: de timer wordt gereset na het cappen van een objective, of wanneer het team dat de objectives moet opblazen door de tickets heen is. Met als gevolg dat het soms knetterlange potten zijn, waarbij het soms pas op het eind duidelijk is of je gaat winnen/verliezen en het dus best kan zijn dat je een uur bezig bent en uiteindelijk nog steeds verliest. Jammer de bammer dan.

Gisteravond speelde ik drie frontline matches: we verloren een match op Fjell vrij onverwacht nadat we B hadden gecapped maar daarna als team niet op zaten te letten, op Devastation werden we kansloos weg gespeeld, op Twisted Steel wisten we na wat strubbelingen in het begin het andere team helemaal terug te drukken tot hun drie op te blazen objectives voorbij de brug. We wisten alleen niet de laatste objective te armen en op te blazen, telkens waren we na een poging of twee door onze tickets heen en moesten we weer naar de laatste objective toe om die te cappen. Toegegeven, het was een leuke match (M1A1 Carbine <3), maar die duurde _LANG_! Uiteindelijk moest ik opgeven en heb ik de match verlaten en mn pc uitgezet..

Vind ik het heel erg dat ik die challenge niet gehaald heb? Nope, in tegenstelling tot vooral de redditors die dit spel spelen, kan ik het wel relativeren. Het is maar een challenge, het is maar een spel. Ik koop die M1922 Darne wel in de Armory.

Wat ik wel jammer vind, is dat DICE een persoonlijke prestatie (het vrijspelen van die M1922 Darne) afsluit achter een team prestatie (frontlines match winnen). Ik heb met een aantal spelers gechat de afgelopen avonden in BFV, wat bleek: sommige mensen waren al dagen bezig voor een frontlines win. Toen we een keer wonnen op Hamada, stroomde de chat vol met berichtjes van mensen die (schijnbaar in extase) vertelden dat ze eindelijk een match hadden gewonnen en dus verder konden in de ToW challenge boom. Gekkenhuis.

Ik zou veel liever hebben dat DICE de ToW challenges zo op zet dat het gaat om individuele prestaties. Cap drie objectives in welk speltype dan ook, rijg vijf enemies aan je bajonet, rij iemand met een tank plat. Dat soort dingen. Dan koppel je individuele prestaties aan het halen van een persoonlijke beloning. Da's een stuk eerlijker dan het vinden van een capabel team waarmee je de RNG lotto hebt gewonnen en waarmee je een match kan winnen.

Overigens viel bovenstaande me ook al op bij het vrijspelen van de ZK-383 en de MAS-44, maar daar was de focus meer op Squad Conquest. Daar kan je veel meer potjes van op een avond spelen en daar wordt de challenge ook meer haalbaar van.

Maargoed, wie weet zie ik het wel helemaal verkeerd en vinden jullie de challenges wel redelijk?

Disclaimer: ik vind BFV nog steeds een tof spel, ook al kom je dit soort gekke dingen wel eens tegen. Bovenstaande is ook helemaal niet bedoeld om te haten, maar meer om eens een inhoudelijke discussie te hebben met jullie :-)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• SouLLeSSportal
Het ging weer nergens over qua challenges idd, ik heb na 7 of 8 matches keihard verliezen pas een kunnen winnen maar voordat ik die unlocked had, had ik natuurlijk 5 wins achter elkaar. Het feit dat je die win ook kan 'verliezen' aan een draw is helemaal zuur.

Ze moeten serieus eens kijken wat nu leuke en nuttige challenges zijn en die onzin van prone kills, win x games etc eruit laten. Als je al stuurt op team based play dan komt die win er wel en hoef je dat niet als voorwaarde voor unlocks etc te doen. Als je assignment gewoon altijd kan halen en niet maar 4 actief kan hebben zou dit ook al erg veel helpen.

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:11

SD5k

>4&X

@d_star Ik vond de challenges tot nu toe wel prima, alleen in de eerste week had ik moeite met de unlock bug en die verdomde medical crate challenge. Frontlines leek wel een stuk minder gebalanceerd dan het was voor de ToW challenges.

Maar de ToW van de komende week ga ik waarschijnlijk niet halen, aangezien ik überhaupt bijna nooit met tanks speel.

SD5k wijzigde deze reactie 14-02-2019 12:49 (14%)

• dezekeer
MacrosSimga schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:41:
Heb liever ook dat er een gloeiend randje om de players heen zit. Neon bord met een pijl boven enemies en dat er graag aangeven word in tekst of een enemy phrone ligt of op zn rug. Ik kan het namelijk allemaal niet zien en heb geen skill en ben te lui om te leren om een game te spelen.

/sarcasme uit
Hou als je alsjeblieft op met dat o zo koele copycat sarcasme gel*l om iemand een belerende reactie te geven met dat je er niet mee eens bent, zeg gewoon waar op staat in normale bewoordingen.
Dat jij het normaal vindt dat er een speler 3 meter vol in zicht niet te zien is klopt niet en verpest het spel.

• MacrosSimga
dezekeer schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:09:
[...]

Hou als je alsjeblieft op met dat o zo koele copycat sarcasme gel*l om iemand een belerende reactie te geven met dat je er niet mee eens bent, zeg gewoon waar op staat in normale bewoordingen.
Dat jij het normaal vindt dat er een speler 3 meter vol in zicht niet te zien is klopt niet en verpest het spel.
Welk copycat gedrag dan? Is mijn eigen mening en frustratie van het gehele visibility verhaal. Deze mag ik gewoon geven of mag dat tegenwoordig niet meer. Daarbij speel ik BF5 met plezier zoals het nu is ( uitzondering van de bugs welke ik goed opgelost zie worden door Dice ). Wat ik van anderen veel zie is veel geklaag over bugfest etc. Ga dan daar dan ook gewoon even commentaar op geven! Ook geef ik aan dat ze wat mij betreft de tijd beter hadden kunnen steken in spotting verbeteringen en andere bugs welke ik persoonlijk vele malen belangrijker vind.

Daarbij heb ik geen problemen met spelers te zien op 3m afstand in vol zicht.

In het nieuwe chapter komt alleen de tank destroyer van de Duitsers erbij als ik het zo begrijp. Klopt dit of heb ik nog wat gemist?

MacrosSimga wijzigde deze reactie 14-02-2019 14:58 (6%)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Mag inderdaad allemaal wel wat anders hier. Iedereen mag hier alles rondklagen over wat er allemaal wel niet mis is maar als je dan andersom zegt dat het voor jou zo prima is dan ligt er blijkbaar een vrijbrief om aangevallen te worden

Ik heb echt geen enkel probleem met de visibility. Misschien door andere games die ik heb gespeeld , misschien verwerk ik beelden anders geen idee ik zie poppetjes duidelijk tegen de achtergrond. En graphics heb ik gewoon een mix van high en ultra.

En ja ook ik mis in alle hectiek echt wel eens die ene prone support speler in een donker hoekje.. nouja fair play voor hem. De seconde dat ik respawn land er een granaat van mij op zijn plekje en is het probleem ook opgelost.

En schaduw/foliage gebruiken om jezelf te verbetgen noem ik gewoon camouflage geen vis probleem. Iemand die prone ligt in een donkere hoek onder een gebouw of ergens in een bebost gebied wil ik ook helemaal niet kunnen zien. Waarom zouden we anders die foliage hebben en camo kleren

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Naar mijn gevoel obv een uurtje spelen waren de visibility aanpassingen niet wereldschokkend en eigenlijk wel ok dat daar ietsjes aan gesleuteld is.

Ik vind het vreemder dat je daar zo sterk op reageert maar dan wel weer voertuigen wilt kunnen spotten.

PC Specs

• MacrosSimga
Help!!!! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:05:
Naar mijn gevoel obv een uurtje spelen waren de visibility aanpassingen niet wereldschokkend en eigenlijk wel ok dat daar ietsjes aan gesleuteld is.

Ik vind het vreemder dat je daar zo sterk op reageert maar dan wel weer voertuigen wilt kunnen spotten.
Duidelijk zichtbare voertuigen dus niet een schim of door "q" te spammen. Dit geeft nu nog wel eens problemen zelfs als ik door een scope kijk. Kan misschien ook aan mij liggen maar merk het best vaak tijdens spelen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MacrosSimga schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:21:
[...]

Duidelijk zichtbare voertuigen dus niet een schim of door "q" te spammen. Dit geeft nu nog wel eens problemen zelfs als ik door een scope kijk. Kan misschien ook aan mij liggen maar merk het best vaak tijdens spelen.
Oh ok. Dat is dan toch gewoon hetzelfde issue als de mensen die de visibility vd poppetjes onvoldoende vonden :?

Met het verschil dat ik zelden iets hoor of heb gelezen inzake klachten visibility voertuigen. Ze zijn groter en bewegen sneller dus ik snap jouw issue dan eigenlijk niet zo goed. Of zit er een bug in de scope ?

PC Specs

• MacrosSimga
Help!!!! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Oh ok. Dat is dan toch gewoon hetzelfde issue als de mensen die de visibility vd poppetjes onvoldoende vonden :?

Met het verschil dat ik zelden iets hoor of heb gelezen inzake klachten visibility voertuigen. Ze zijn groter en bewegen sneller dus ik snap jouw issue dan eigenlijk niet zo goed. Of zit er een bug in de scope ?
Aan de visibility van de tanks hoeft niks veranderd te worden. Gaat mij puur om dat ik mijn teamleden informeer dat ik een tank zeer duidelijk zie zie op een afstand zeg tussen 100m en 200m. Ik kijk dan naar de tank, sta stil(niet in gevecht etc), richt mijn crosshair erop en druk op "Q" om hem te spotten. Er gebeurd dan gewoon niks. Er komt geen rode icon te staan op de plek waar ik de tank gespot heb.

Op korte afstanden heb ik hier geen problemen mee. Lijkt zich alleen voor te doen op langere afstanden.

MacrosSimga wijzigde deze reactie 14-02-2019 16:40 (5%)

• freak-me-baby
IK heb nu opeens dat ik enorme slidings make als ik prone wil gaan. Op zich wel cool, maar ik zit soms zo een paar meter verder. Dat is wel even wennen als ik gewoon achter een muur wil gaan liggen, dan lig ik nu half op de straat. Of, zoals gisteren precies achter een lantaarn paal terecht kwam, sja ... dan schiet k alleen tegen die paal als k recht vooruit wil schieten 8)7
IN de youtube filmpjes zag ik dit al wel veel bij de playstation spelers, maar nog niet bij de pc spelers, k had dit ook nog niet zo ervaren zoals het nu is

freak-me-baby wijzigde deze reactie 14-02-2019 16:45 (17%)

• dezekeer
MacrosSimga schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:52:
[...]

Welk copycat gedrag dan? Is mijn eigen mening en frustratie van het gehele visibility verhaal. Deze mag ik gewoon geven of mag dat tegenwoordig niet meer. Daarbij speel ik BF5 met plezier zoals het nu is ( uitzondering van de bugs welke ik goed opgelost zie worden door Dice ). Wat ik van anderen veel zie is veel geklaag over bugfest etc. Ga dan daar dan ook gewoon even commentaar op geven! Ook geef ik aan dat ze wat mij betreft de tijd beter hadden kunnen steken in spotting verbeteringen en andere bugs welke ik persoonlijk vele malen belangrijker vind.

Daarbij heb ik geen problemen met spelers te zien op 3m afstand in vol zicht.

In het nieuwe chapter komt alleen de tank destroyer van de Duitsers erbij als ik het zo begrijp. Klopt dit of heb ik nog wat gemist?
Copycat met dit o zo jolige sarcasme uit(dat grapje is te uitgekauwd en dan daarbij neem je ons niet serieus) , want in de zogenaamde sarcasme aan steek je de draak met diegene die zich druk maakt om de visibility issues waar jij dus geen last van hebt maar legio mensen wel(zie maar eens jackfrags zijn video, je kan minuten lang op plekje blijven liggen en niemand die je ziet alleen jij waarschijnlijk wel ,en lees je reactie maar na wat je als idee oppert, dat is dus niet serieus te nemen.
En ja je mag je mening zeker geven, dat zei ik al in mijn reactie maar irriteer hoe jij dat deed.
Maar misschien zit ik met een minder humeurtje omdat het spel droevig loopt.

Maargoed net me pc geüpgraded naar amd 2700x icm 16 gig/1080ti/auros gigabyte ultra gaming moederbord om lekker bf v vloeiend te kunnen spelen, Titanfall gaat heerlijk maar me nieuwe vriend BF V is een stutter gedoe, net als BF 1 dat ook voor geen meter loopt.
Is nog net nieuw en ga maar puzzelen omg wat een geklooi weer.

dezekeer wijzigde deze reactie 15-02-2019 06:01 (3%)

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

Nou, vanavond even met de nieuwe patch gespeeld.
  • Ik zie 0 verschil in enemy visibility.
  • Ik zie 0 verschil in netcode. Nog steeds veel 1 hit kills, corner deaths, damage indicators die niet uit de juiste richting komen.
  • Ik heb wel 40fps minder.
  • Ik heb enorm veel fps drops.
  • Mijn kill cam/spawn screen gaat soms helemaal uit z'n plaat.
  • Combined Arms ga ik niet eens proberen.
Geen idee wat ze aan het doen zijn daar bij DICE, maar het wordt zo echt één grote grap. Die eigenlijk totaal niet grappig is :'(

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19-04 14:22

DrumandBass

Less is more!

Ik heb altijd het idee bij dice dat ze een vette IP hebben maar het gewoon een *** studio is. De manier waarop ze dingen aanpassen in de game slaat echt nergens op en het komt gewoon bij iedere launch weer terug... Weapon balance zal vast heel moeilijk zijn maar misschien moeten ze dan iemand aannemen die niet bij iedere patch de slider van 0 naar 100% gooit. Vliegtuigen direct dood, volgende patch niet meer neer te krijgen , nog een patch weer direct dood
En gameplay dingen zoals in het begin de bombers die 20 kills bij spawn pakken... Dat heeft niemand ontdekt bij playtesting? :/

Ze kunnen sleutelen wat ze willen, net zoals bij BF4 waar het een jaar heeft gekost maar zoals het nu gaat is het gewoon een aanfluiting!

• dezekeer
Mijn aanvulling van een after patch irritatie buiten visibilty is no hits/damage wanneer ik zeker weet dat ik raak schiet, soms extreem,bijvoorbeeld op iemand die als topguner van een tank fungeert en meerdere keer op zijn knarretje schiet, 100% raak maar 0 damage.

Is squad conquest voor altijd ter ziele?

• RubenDJ

RubenDJ

Freude am fahren

dezekeer schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:49:
Mijn aanvulling van een after patch irritatie buiten visibilty is not hits/damage wanneer ik zeker weet dat ik raak schiet, soms extreem,bijvoorbeeld op iemand die als topguner van een tank fungeert en meerdere keer op zijn knarretje schiet, 100% raak maar 0 damage.
Het omgekeerde komt ook voor. Vanuit een topgunner positie schieten en niks raken ook al staat je crosshair er vol op.
Is squad conquest voor altijd ter ziele?
Dat is niet uitgesloten door DICE maar ook weer zo'n typische beslissing. Het was best een vermakelijke mode, en de community heeft gesmeekt om het er in te laten. Waarom haal je het er in vredesnaam dan uit?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat ik nu vooral zie is dat wanneer je dood gaat en je volgt dan automatisch een andere player in je squad die door het gras loopt, dat het beeld enorm flikkert gedurende een seconde of 5. Alsof er mega artifacting plaatsvindt. Daarna is het weg.

Ik heb de Ribeyrolles opnieuw geprobeerd, maar ik vind het momenteel maar niks. Kan wel accuraat zijn, maar hij is me te langzaam.

Ik heb de ag m/42 gekocht met company coins en ik vind het eigenlijk een erg lekker wapen.
Maar wat ik vreemd vind, en ik hoop dat iemand het kan uitleggen:
- dezelfde fire rate als M1A1
- dezelfde lage recoil als de M1A1, misschien iets meer
- qua damage lager dan de Turner SMLE, maar hoger dan de M1A1

Toch voelt dit wapen niet aan als de Turner en ook niet als de M1A1. Ik raak er meer mee dan beiden. Het voelt gewoon anders en ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb de detach-magazine, quickaim en horizontal recoil specifications gebruikt, dezelfde ook bij de M1A1 en de Turner.

Ik heb de MAS44 nog niet geprobeerd; die zou een kopie moeten zijn van de Turner waardoor ik em nog niet heb geprobeerd. Het is me overigens wel opgevallen dat de ag m/42 een subtiel diep basgeluid heeft bij het schieten, erg cool :)

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Haha heerlijk wat een totale chaos de meer voertuig georienteerde maps nu zijn. Iedereen blind een tides of war challenge aan het proberen te halen. Normale gamepkay is helemaal weg. Ik had letterlijk nog 0 keer in een tank gezeten in battlefield 5 dus vind dit wel grappig om een keer door die challenges iets nieuws te proberen.

Kreeg wel commentaar toen ik een bomber enkel gebruikte om naar een punt te komen. Omdat daar een halftrack klaar stond haha.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-04 07:58
RubenDJ schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 23:53:
Nou, vanavond even met de nieuwe patch gespeeld.
  • Ik zie 0 verschil in enemy visibility.
  • Ik zie 0 verschil in netcode. Nog steeds veel 1 hit kills, corner deaths, damage indicators die niet uit de juiste richting komen.
  • Ik heb wel 40fps minder.
  • Ik heb enorm veel fps drops.
  • Mijn kill cam/spawn screen gaat soms helemaal uit z'n plaat.
  • Combined Arms ga ik niet eens proberen.
Geen idee wat ze aan het doen zijn daar bij DICE, maar het wordt zo echt één grote grap. Die eigenlijk totaal niet grappig is :'(
Ik krijg sinds de patch plotseling de ene naar de andere onverklaarbare crash (freeze and crash) te voortduren. Zijn lekker bezig bij Dice iig om iets dat lekker speelbaar was de nek om te draaien

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-04 19:17

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb het idee dat de Assault selbstlader iets is generft. Normaal twee schoten nodig, maar nu geregeld drie.

Verder niks wereldschokkends met die patch.

Beauty is in the eye of the beerholder

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-04 16:57

RoyK

Tekenaar!

Na een paar weken weer even gespeeld. En heb na 2 uurtjes spelen toch weer zo een na smaakje in mijn mond en een openstaande vraag: waarom speel ik dit spel eigenlijk nog. haha.. gewoon een 'mhehh'. Mensen die na 3 minuten spelen al op 24 / 1 staan.. en gewoon potjes achter elkaar met een onbalans van heb ik jou daar in krachtmeting. Ik wil even zien wat er gaat gebeuren met mappen. Als er niks boeiend tussenzit uninstll ik de zooi en ga ik ermee uitschije met het gezeur. :P

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• SouLLeSSportal
Ik krijg die tankdestroyer pakwagen maar niet gespawned als ik hem aanvraag. Is daar iets mee of hoe moet je dat ding aan vragen? Ik wordt echt helemaal opgefokt van dat kutsysteem van dat squadrewards ding.

Ook leuk detail battlefieldtracker.com telt nu ook doodleuk je combined arms kills mee in je kd... van 1.66 in 2 avondjes naar 1.81 ofzo en ik speel niet zo goed opeens. :>

• Skybullet

Skybullet

It's go season

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:44:
Ik krijg die tankdestroyer pakwagen maar niet gespawned als ik hem aanvraag. Is daar iets mee of hoe moet je dat ding aan vragen? Ik wordt echt helemaal opgefokt van dat kutsysteem van dat squadrewards ding.

Ook leuk detail battlefieldtracker.com telt nu ook doodleuk je combined arms kills mee in je kd... van 1.66 in 2 avondjes naar 1.81 ofzo en ik speel niet zo goed opeens. :>
Opgefokt raken van een spel is sowieso nooit nodig. Maar als je genoeg punyen hebt als commander vraag je hem gewoon aan via die roos. En dan als je daarna dood gaat. Dan staat hij bij de spawnbase als gouden voertuigrondje om te selecteren om in te delployen. Waarna je dus vaak eerst de halve map door moet rijden om iets van actie te zien.

En alles telt mee in die modus, ook assignmenrs en wapen challenges

Skybullet wijzigde deze reactie 16-02-2019 10:05 (4%)

• oldsmelly
  • Laatst online: 23:42
Wat een vreselijke buggy update zeg....

Ik crash om de haverklap gewoon terug naar mijn desktop of het spel hangt gewoon.
Als ik kan spelen moet ik wel zeggen dat het er ontzettend mooi uitziet, ik heb nu de raytracing etc aangezet en alles op ultra of zo hoog mogelijk. Het is dan echt kwijlen en ik heb een FPS van tegen de 100 !

Ik speel op een I9 met een 280TI

Maar goed dan moet je wel kunnen spelen ! 8)7 8)7

MuziekLiefhebbert

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

oldsmelly schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:40:
Wat een vreselijke buggy update zeg....

Ik crash om de haverklap gewoon terug naar mijn desktop of het spel hangt gewoon.
Als ik kan spelen moet ik wel zeggen dat het er ontzettend mooi uitziet, ik heb nu de raytracing etc aangezet en alles op ultra of zo hoog mogelijk. Het is dan echt kwijlen en ik heb een FPS van tegen de 100 !

Ik speel op een I9 met een 280TI

Maar goed dan moet je wel kunnen spelen ! 8)7 8)7
Op welke resolutie? Zonder die informatie zegt 100 FPS niet zo veel.

• oldsmelly
  • Laatst online: 23:42
HellBeast schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:42:
[...]

Op welke resolutie? Zonder die informatie zegt 100 FPS niet zo veel.
Sorry je hebt helemaal gelijk...

Ik speel op 3440 * 1440 en heb de framelimiter op de refresh rare van mijn monitor gezet en dat is 100hz

Kan nu het spel helemaal niet meer starten, het start scherm komt op en klapt dan meteen terug naar de desktop.

oldsmelly wijzigde deze reactie 16-02-2019 10:56 (9%)

MuziekLiefhebbert

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hellbeast, de Selbstlader 1916 is altijd een 3 shot kill geweest op alle afstanden, tenzij je een headshot erin gooit, dan is het een 2 shot kill. Selbstlader doet 38 damage closerange geloof ik en dan de 1,7x multiplier wanneer 't een headshot is.
Op verdere afstanden zakt ie slechts af naar 35 damage dus dan heb je volgens mij ook met een headshot erbij toch 3 shots nodig. Dit is ook 't enige wapen dat op bijna alle ranges dezelfde damage doet.
edit: ik kan de stats niet vinden dus ik wil geen BS praten ;)
In ieder geval is 2x headshot een kill.

Ik had gister wel wat bizars, 3 piats en 2 dynamites op 1 tank op Arras en nóg niet dood. Kun je tanks dusdanig speccen dat ze bijna onverwoestbaar zijn ofzo?

Deathchant wijzigde deze reactie 16-02-2019 13:10 (29%)

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-04 11:04
Deathchant schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:27:
Hellbeast, de Selbstlader 1916 is altijd een 3 shot kill geweest op alle afstanden, tenzij je een headshot erin gooit, dan is het een 2 shot kill. Selbstlader doet 38 damage closerange geloof ik en dan de 1,7x multiplier wanneer 't een headshot is.
Op verdere afstanden zakt ie slechts af naar 35 damage dus dan heb je volgens mij ook met een headshot erbij toch 3 shots nodig. Dit is ook 't enige wapen dat op bijna alle ranges dezelfde damage doet.

Ik had gister wel wat bizars, 3 piats en 2 dynamites op 1 tank op Arras en nóg niet dood. Kun je tanks dusdanig speccen dat ze bijna onverwoestbaar zijn ofzo?
Wellicht werd ie steeds gerepaired?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

* DaniëlWW2 kijkt ook maar weer eens naar de Tides of War. DaniëlWW2 barst bijna in huilen uit want DaniëlWW2 wil heel graag de Stug, maar beseft zich dat die grinden pure hel gaat worden. :'(

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Deathchant schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:27:
Misschien is het dan een gevoel.

• Skybullet

Skybullet

It's go season

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:14:
* DaniëlWW2 kijkt ook maar weer eens naar de Tides of War. DaniëlWW2 barst bijna in huilen uit want DaniëlWW2 wil heel graag de Stug, maar beseft zich dat die grinden pure hel gaat worden. :'(
Ik heb zelf nog nooit voertuigen gespeeld in deze battlefield versie. En ik denk ook niet dat ik deze tides ga halen vanwrge tijdgebrek. Maar gisteren toch even gespeeld en na 4 rondes panzerstotm ( grwoon zoeken op panzerstotm server... joinen en meteen na afronde map leaven om weer een nieuwe server te zoeken). Ben ik nu al bij de laatste challenge alleen die gaat denk ik teveel tijd voor mij kosten. Kan pas op zijn vroegst dinsdag weer gamen :(

Heb vrij makkelijk de bovenste lijn gevolgd. En dat voor iemand die nog nooit in een tank is gestapt.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

HellBeast schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Misschien is het dan een gevoel.
Kan ook zijn dat je altijd op mensen geschoten hebt die geen 100 health meer hadden meer 85-95 health ofzo. Dan heb je bij een een 2 shot, waarvan 1 een headshot is, wél die kill te pakken.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Skybullet schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Ik heb zelf nog nooit voertuigen gespeeld in deze battlefield versie. En ik denk ook niet dat ik deze tides ga halen vanwrge tijdgebrek. Maar gisteren toch even gespeeld en na 4 rondes panzerstotm ( grwoon zoeken op panzerstotm server... joinen en meteen na afronde map leaven om weer een nieuwe server te zoeken). Ben ik nu al bij de laatste challenge alleen die gaat denk ik teveel tijd voor mij kosten. Kan pas op zijn vroegst dinsdag weer gamen :(

Heb vrij makkelijk de bovenste lijn gevolgd. En dat voor iemand die nog nooit in een tank is gestapt.
Die laatste is dan ook het probleem...
Ben er na iets meer dan een uurtje spelen ook en ik ben een behoorlijk aardige tanker. Ook pas acht tanks gesloopt. Die laatste missie is alleen weer echt uitzonderlijke DICE assignment onzin. Het moest zo nodig 20 kills zijn terwijl je een objective aanvalt. Dat is volstrekt kansloos omdat je een gigantische schietschijf bent voor iedereen met panzerfausts. Je zal een cap in moeten, en het moet ook nog eens de aanvallende partij zijn. Natuurlijk is er ook een assingment dat je tanks moet slopen met infanteriewapens waardoor iedereen achter je aangaat.

Ik ga eens creatief experimenteren waar het beste mogelijkheden liggen. Ik zie er alleen niet veel. Misschien op een bepaalde map Conquest waar het kan, mits je teamgenoten niet zo waardeloos zijn dat ze een horde panzerfausts op 5m afstand niet zien. Helaas is dat namelijk de standaard waardoor je nooit eens kan pushen met een tank. :/

• Manny_Moare
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-04 12:11

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:14:
Als daniel mee doet met de GOT-clan, is het grinden al minder erg.

We will be right back with Manny_Moare !

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

I DIDN'T CHOOSE THE STUG LIFE. THE STUG LIFE CHOSE ME. 8) :D *O*

Dat waren een paar van de meest frustrerende uren Battlefield die ik ooit heb gespeeld. Wat een ongelooflijk f*cking achterlijke "teamgenoten", eindeloze panzerfaust spam als ik maar een paar meter naar voren ging, absoluut nul ondersteuning, nul repairs, niks mee pushen, geen flank dekken, etterbakjes in je spawn die je proberen op te blazen met C4 die je team natuurlijk ook niet ziet, maar het is me gelukt.

Het eerste uur scoorde ik maar liefst een benodigde kill. Daarna begon uiteindelijk te lopen op Hamada Frontlines. Ik begon met een paar long range shelling kills met mijn trouwe Pz IV. Die game was bijna verloren maar opeens draaide die. Aan het einde van de game nog wat kunnen scoren waardoor ik op vijf stond.

Game erna was de volle tijd tanken. Uiteindelijk kwam ik toen op 16, dus nog 11 erbij. In die game ging ik maar 52-6. Ongelofelijk frustrerende puinzooi ware het niet dat ik volledige controle had over de tank en langzaam aan wat kills kon sprokkelen. Was verder een game die ik allang had verlaten. Zonder mij was die game ook niet tot de tijdslimiet gegaan waarna we nog net een objective hadden.
https://battlefieldtracke...68069760?handle=DanielWW2

Game erna was weer gigantisch frustrerend, maar nu had ik eens een beetje geluk. Ik kwam op een gegeven moment terecht in de positie dat ik heel makkelijk een paar vijanden kon shellen die in een cap liepen. Zo scoorde ik vrij snel de laatste 4.

Ook nog even de upgrades. Ik ga links naar rechts doen. Dus engine, zijpantser, beter kanon en AP. De alternatieven vind ik niks. Een tank moet gewoon een fatsoenlijk kanon hebben waardoor helemaal links gaan afvalt. Smoke gebruik ik niet en quick repair valt dan ook af.

• NLsandman
  • Laatst online: 15-04 00:25
Zijn zij nu zo goed of ben ik zo slecht?
Ze hebben totaal geen moeite om vijanden door begroeiing of dichte rook te zien en ze hebben
röntgen ogen om door gebouwen te kijken.

Let vooral op de minimap.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NLsandman schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:43:
Zijn zij nu zo goed of ben ik zo slecht?
Ze hebben totaal geen moeite om vijanden door begroeiing of dichte rook te zien en ze hebben
röntgen ogen om door gebouwen te kijken.

[YouTube: IDjensonbutton battlefield 5 cheater]

[YouTube: SOLINVICTUS_AUG Cheating BF5]

Let vooral op de minimap.
Die eerste was na anderhalve minuut wel duidelijk. Het gaat daar niet eens om het zien. De meeste had ik ook wel zo snel gezien terwijl ik gewoon met voornamelijk ultra settings speel. Nee, de combinatie van zien en zo feilloos headshot, dat is BS.

De tweede zie ik eigenlijk weinig bijzonders behalve dat er een proximity hack actief lijkt te zijn. Daar worden spelers gespot die niet gespot zouden moeten worden. :P

• SpitfireFrl
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20-04 07:34
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:09:
[...]

Die laatste is dan ook het probleem...
Ben er na iets meer dan een uurtje spelen ook en ik ben een behoorlijk aardige tanker. Ook pas acht tanks gesloopt. Die laatste missie is alleen weer echt uitzonderlijke DICE assignment onzin. Het moest zo nodig 20 kills zijn terwijl je een objective aanvalt. Dat is volstrekt kansloos omdat je een gigantische schietschijf bent voor iedereen met panzerfausts. Je zal een cap in moeten, en het moet ook nog eens de aanvallende partij zijn. Natuurlijk is er ook een assingment dat je tanks moet slopen met infanteriewapens waardoor iedereen achter je aangaat.

Ik ga eens creatief experimenteren waar het beste mogelijkheden liggen. Ik zie er alleen niet veel. Misschien op een bepaalde map Conquest waar het kan, mits je teamgenoten niet zo waardeloos zijn dat ze een horde panzerfausts op 5m afstand niet zien. Helaas is dat namelijk de standaard waardoor je nooit eens kan pushen met een tank. :/
Dat laatste onderdeel om de tank te unlocken is een makkie, gewoon Breakthrough spelen op Aerodrome als aanvaller. Op die map heb je als aanvaller 5 tanks, dus genoeg kans om eentje te krijgen en de vijand heeft er eerst geen één. Om zo'n server te vinden gewoon op Narvik zoeken en zorgen dat je daar verdediger bent, dan ben je op Aerodrome aanvaller.

• NLsandman
  • Laatst online: 15-04 00:25
DaniëlWW2 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:18:
[...]

Die eerste was na anderhalve minuut wel duidelijk. Het gaat daar niet eens om het zien. De meeste had ik ook wel zo snel gezien terwijl ik gewoon met voornamelijk ultra settings speel. Nee, de combinatie van zien en zo feilloos headshot, dat is BS.

De tweede zie ik eigenlijk weinig bijzonders behalve dat er een proximity hack actief lijkt te zijn. Daar worden spelers gespot die niet gespot zouden moeten worden. :P
Die 2e gebruikt esp in de vorm van radar hack of een wallhack, zijn aimen is niet zo bijzonder maar hij weet
telkens waar de vijanden zijn, bv dat stukje dat hij uit die gang komt en meteen achter die auto duikt.

Die eerste heb ik al 2 weken geleden gemeld bij dice inclusief filmpjes maar hij speelt nog steeds.

Ben nooit zo van dat grinden geweest, ben al veel te druk met levelen om wapens vrij te spelen.
In bf4 hadden ze leuke assignments, was meer puzzelen en die aparte easter eggs in bf1 waren ook geinig.
Maar dit vind ik te veel, constant maar assignments.

Gisteren nog even bf1 gespeeld, dat loopt heel wat soepeler dan bf5, met die spawn screen glitch is het net of mijn gpu op crashen staat, Dice heeft nog heel wat te doen..

NLsandman wijzigde deze reactie 17-02-2019 08:34 (20%)

• SouLLeSSportal
Skybullet schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:04:
[...]

Opgefokt raken van een spel is sowieso nooit nodig. Maar als je genoeg punyen hebt als commander vraag je hem gewoon aan via die roos. En dan als je daarna dood gaat. Dan staat hij bij de spawnbase als gouden voertuigrondje om te selecteren om in te delployen. Waarna je dus vaak eerst de halve map door moet rijden om iets van actie te zien.

En alles telt mee in die modus, ook assignmenrs en wapen challenges
Opgefokt omdat je dat dus gewoon doet en voila er staat er niks om op te spawnen in een gouden voertuig.

• Loondijke
In BF5 ben ik niet zo'n tankdriver, dus ik sla deze verschrikkelijke assignments lekker over :).

• bws1989
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 28-03 02:06
Is er een bf5 Tweakers discord? Misschien handig om een squadron te vormen. Edit: Gevonden via de zoekfunctie :)

bws1989 wijzigde deze reactie 17-02-2019 17:33 (19%)

• ViperTim
Loondijke schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:20:
In BF5 ben ik niet zo'n tankdriver, dus ik sla deze verschrikkelijke assignments lekker over :).
Volgens mij gaat dat niet. Je moet geloof ik de assignment halen anders ga je niet door naar de komende week nieuwe assingment.

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:27:
I DIDN'T CHOOSE THE STUG LIFE. THE STUG LIFE CHOSE ME. 8) :D *O*
[Afbeelding]

Dat waren een paar van de meest frustrerende uren Battlefield die ik ooit heb gespeeld. Wat een ongelooflijk f*cking achterlijke "teamgenoten", eindeloze panzerfaust spam als ik maar een paar meter naar voren ging, absoluut nul ondersteuning, nul repairs, niks mee pushen, geen flank dekken, etterbakjes in je spawn die je proberen op te blazen met C4 die je team natuurlijk ook niet ziet, maar het is me gelukt.

Het eerste uur scoorde ik maar liefst een benodigde kill. Daarna begon uiteindelijk te lopen op Hamada Frontlines. Ik begon met een paar long range shelling kills met mijn trouwe Pz IV. Die game was bijna verloren maar opeens draaide die. Aan het einde van de game nog wat kunnen scoren waardoor ik op vijf stond.

Game erna was de volle tijd tanken. Uiteindelijk kwam ik toen op 16, dus nog 11 erbij. In die game ging ik maar 52-6. Ongelofelijk frustrerende puinzooi ware het niet dat ik volledige controle had over de tank en langzaam aan wat kills kon sprokkelen. Was verder een game die ik allang had verlaten. Zonder mij was die game ook niet tot de tijdslimiet gegaan waarna we nog net een objective hadden.
https://battlefieldtracke...68069760?handle=DanielWW2

Game erna was weer gigantisch frustrerend, maar nu had ik eens een beetje geluk. Ik kwam op een gegeven moment terecht in de positie dat ik heel makkelijk een paar vijanden kon shellen die in een cap liepen. Zo scoorde ik vrij snel de laatste 4.

Ook nog even de upgrades. Ik ga links naar rechts doen. Dus engine, zijpantser, beter kanon en AP. De alternatieven vind ik niks. Een tank moet gewoon een fatsoenlijk kanon hebben waardoor helemaal links gaan afvalt. Smoke gebruik ik niet en quick repair valt dan ook af.

[Afbeelding]
Wat Manny zegt! Kom bij ons op Discord, meeste assignments haal je met elkaar zo. "Hey Okasha, ik moet 5 health resupplies in één leven, kom je even mee naar een vuurtje? Oke! Hop en gedaan" :+

Origin: F0kk13n4t0r

• larsbeumer.apd
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 19-04 15:07
ViperTim schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:30:
[...]

Volgens mij gaat dat niet. Je moet geloof ik de assignment halen anders ga je niet door naar de komende week nieuwe assingment.
Nope, de TOW dingen staan los van elkaar! Gelukkig wel.

• ViperTim
larsbeumer.apd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Nope, de TOW dingen staan los van elkaar! Gelukkig wel.
Ok gelukkig maar.

• SouLLeSSportal
bws1989 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:12:
Is er een bf5 Tweakers discord? Misschien handig om een squadron te vormen. Edit: Gevonden via de zoekfunctie :)
Een squadron wordt moeilijk, zoveel vliegtuigen zitten er nu ook weer niet in :> :+

Pagina: 1 ... 73 ... 79 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True